نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

همین دلیل باعث شد که شایعاتی منتشر شود مبنی بر اینکه شرکت اپل با دادن رشوه به سازنده ی بازی ، انتشار نسخه ی اندروید بازی را به تاخیر انداخته است. این شایعه در ابتدا خیلی درست به نظر می آمد چراکه بازی بسیار مشهوری می باشد و نسخه ی جدی ان تا ۲۵ میلیون بار دانلود شده است شارژ ایرانسل اما شرکت اپل خبر رشوه دادن را تکذیب کرده است و دلیل تاخیر در انتشار نسخه ی اندروید بازی ، فقط مربوط به سازنده ی بازی می باشد.
تا این لحظه تنها 2 درصد گوشی‌های آیفونی که iOS7 را روی خود دارند دو مدل آیفون 5s و آیفون 5c هستند. همانطور که در جدول مشاهده می کنید iOS7 تنها دو روز پس از ارائه شارژ ایرانسل یعنی در 20 سپتامبر توانسته از iOS6 پیشی بگیرد، یعنی در مدت زمان دو روز پس از ارائه بروزرسانی کاربرانی که از iOS7 بر روی گجت های خود استفاده می‌کردند از کاربران iOS6 بیشتر بوده‌اند.
شارژر ۵۰۰۰ میلی آمپری ظرف ۶ ساعت به حداکثر ظرفیت خود خواهد رسید و برای انتقال آن به دستگاه هایی نظیر تبلت و تلفن، به ۲ ساعت زمان نیاز دارد. اما دومی که بزرگ تر است، شارژ ایرانسل باید ۷-۸ ساعت به برق باشد تا کامل شارژر شود و سپس ظرف ۱ ساعت می تواند دستگاه های مورد نیاز را نیز سیراب کند. در ضمن شارژر بزرگتر، دو پورت خروجی دارد.
قیمت این دو مدل نیز به ترتیب ۴۲ و شارژ ایرانسل ۷۶ دلار است.
ازی Plant vs. Zombie را همه می شناسند چراکه یکی از بهترین بازی های تاریخ می باشد و نسخه ی اول ان توسط میلیون ها کاربر بازی شارژ ایرانسل شد و چند ماه پیش نسخه دوم این بازی منتشر شد که باز هم استقبال میلیونی از ان شد. اما چیز جالب در مورد این بازی ، این بود که در ابتدا نسخه ی iOS این بازی منتشر و بعد از یک ماه و حتی بیشتر برای اندروید منتشر شد.
در شارژ ایرانسل یک نمودار دیگر نشان داده شده که هر کدام از نسخه‌های iOS چه سرعتی در دانلود داشتند و کدامیک سریعتر از دیگر نسخه‌ها دانلود شده‌اند همانطور که شما هم حدس میزنید، iOS6 سریعتر از iOS5 و iOS7 سریعتر از iOS6 دانلود شده اس
به شارژ ایرانسل گزارش جی اس ام اما امروز آماری منتشر شده است که نشان می‌دهد 60 درصد کاربران گجت‌های اپلی گجت خود را به iOS7 بروز کرده‌اند.
تصویر جدید و اطلاعات تازه باعث تقویت این احتمال شده که پرچمدار سونی در نیمه دوم شارژ ایرانسل سال، که تا پیش از این با نام های هونامی و Xperia i1 شناخته می شد، احتمالا با نام Xperia Z1 به بازار بیاید.برای یادآوری، باید بگوییم که هونامی یک نمایشگر ۵ اینچی، چیپ مجتمع اسنپدرگون ۸۰۰ با گرافیک آدرنو ۳۳۰ و ۴ هسته Krait 400، و بدنه ای شیشه ای -درست مثل اکسپریا Z- خواهد داشت و با اندروید ۴.۲.۲ و رابط کاربری اکسپریا عرضه می شود.بخش مهم مانور سونی روی این محصول دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی آن است که حالا گفته می شود امکان فیلمبرداری 4k نیز خواهد داشت و فلاش زیر دریچه لنز آن، کومبوی LED و Xenon است که کیفیت عکاسی بهتر در شرایط کم نور را تضمین می کند.
در حال شارژ ایرانسل حاضر یک هفته از ارائه نسخه iOS7 توسط اپل می‌گذرد، در همان روز اول بسیاری از کاربران قدیمی آیفون و آی‌پد گوشی‌ها و تبلت‌های خود را بروز کردند.
شاید این آمار و ارقام به علت استفاده این شرکت‌ها از اپلیکیشن‌های مخصوص خیلی دقیق نباشد اما به حقیقت نزدیک است. این استقبال بسیار زیاد از یک سیستم عامل نشان دهنده این است که وقتی یک گوشی و سیستم عامل آن گوشی توسط یک کمپانی ساخته می‌شوند تا چه شارژ ایرانسل حد می‌تواند مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.
هر شارژ ایرانسل یک از این دو شارژر قابل حمل بعد از پشت سر گذاشتن ۱۰۰۰ بار شارژ کامل، تنها ۱۰ درصد از ظرفیت شان را از دست می دهند و از این نظر می توان گفت بسیار با دوام هستند.
باز هم نوبت گوشی جدید هوشمند جی 2 است؛ امید آینده شرکت LG. قبل از پرداختن به بخش‌های مختلف این گوشی که در تجربه کار یک ساعته با آن به دست آمد، بد نیست کمی درباره حسی که این گوشی به کاربر می‌دهد صحبت کنیم. در تمام مدت کار با G2 شارژ ایرانسل بی آنکه بخواهیم به یاد سری نکسوس می‌افتادیم. روان بودن منوها و حس خوب کار کردن با یک گوشی سریع و سبک، شبیه‌ترین تجربه به کار کردن با Nexus 4 بود. به نظر می‌رسد LG توانسته است این بار به تنهایی از عهده کار بر آید و گوشی قابل توجهی تولید کند که برای بسیاری از گیک‌ها و خوره‌های موبایل، یک گزینه ایده‌آل است. هر چند درباره قیمت آن اطلاعای نداریم که توصیه نهایی خرید را اعلام کنیم ولی بدون در نظر گرفتن فاکتور قیمت، خریدن G2 یکی از معقول‌ترین و تجربه کار با آن یکی از بهترین تجربه‌های کار با یک گوشی اندرویدی است؛ بی‌دکمه، بی‌وقفه و تقریبا بی‌وزن‌.
ازی Beyond: Two Souls یکی دیگر از بازی های اختصاصی سونی می باشد که تنها برای پلی استیشن منتشر خواهد شد. این بازی که نیز شباهت بساری به بازی موفق the last of شارژ ایرانسل us دارد ، در واقع در پی موفقیت همین بازی ساخته شده است و برای تولید این بازی نیز ۲۷ میلیون دلار هزینه شده است. این بازی به طور رسمی در هشتم اکتبر منتشر خواهد شد اما شما می توانید نسخه ی دمو و زودتر منتشر شده ی بازی را از سایت پی سی دی اینجا دانلود کنید.در این پست نیز تریلر ۶۰ ثانیه ای رسمی این بازی را برای شما قرار داده ایم که می توانید در ادامه مطلب ان را مشاهده کنید. نظر شما در مورد این بازی زیبا چیست؟
۱۳ شهریور (۴ سپتامبر) برلین میزبان معرفی شارژ ایرانسل این محصول قدرتمند خواهد بو



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 1199
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

وی افزود: بنابراین انتقال همراه اول از فرابورس به بورس منوط به تعیین تکلیف سهام شناور آزاد آن است لذا به محض اینکه شرکت فرابورس اعلام کند که سهام شناور آزاد این شرکت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است، این شرکت به بورس تهران منتقل می‌شود.
یک شهروند دیگر نیز، ضمن انتقاد نسبت به افزایش هزینه موبایلش درتیرماه، به شکل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اعتراضی گفته: چند روز پیش دیوان عدالت اداری، حکم به گران فروشی همراه اول در خصوص هزینه ۵۰۰ تومانی آهنگ پیشواز داده و آنها را ملزم به بازگرداندن این مابه تفاوت به مشتریانش کرده است. شاید چند برابر شدن هزینه تیرماه موبایل ها با آن حکم مرتبط باشد تا بتوانند هزینه را برگردانند!
نشانی اینترنتی پست بانک ایران www.postbank.ir و شماره سامانه تلفنبانک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نیز برای ساکنان استانهای تهران و البرز 84284 و برای ساکنان سایر استان های کشور 84284-021 است.
شهروندی از خورموج نیز می گوید: صورتحساب تیرماه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایلم ۱۰۰ هزارتومان آمده، درحالی که قبلا این رقم برای یک دوره دو ماهه بالاتر از ۷۰ هزارتومان نبوده است.
به گفته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وی، در پیگیری از دیگر دوستان و اقوام که خط همراه اول دارند، متوجه شدم صورتحساب تیرماه برایشان عجیب بوده و رقم آن را دو برابر دوره های گذشته می دانند.
سید علی حسینی- معاون سازمان بورس و اوراق بهادار ، درباره جزییات انتقال سهام همراه اول از فرابورس به بورس گفت: سهام همراه اول در بورس تهران پذیرش شده و هر زمان که سهام شناور آزاد آن افزایش پیدا کرد، این شرکت وارد بورس تهران خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌شود.
وی افزود: اپراتور با بیان اینکه تعرفه همراه اول افزایشی نداشته، دلیل گرانتر شدن صورتحساب تیرماه برای برخی موبایل ها را محاسبه هزینه GPRS عنوان کرده که قبلا محاسبه نمی شد، در حالی که به وی گفتم از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خط رایتل به اینترنت وصل می شوم و نرم افزار اتصال به اینترنت همراه اول را روی خطم ایجاد نکرده ام، پس چگونه باید هزینه آن پس از مدتها این بار محاسبه شود؟
سهم قاچاق گوشی های موبایل در بازار موبایل کشور کاهش یافته است. این کاهش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چشم گیر همزمان با اجرای طرح شبنم در کشور صورت گرفته و به میزان 60 درصد رسیده است.
این در حالی است که بیش از ۹۰درصد سهام شرکت همراه اول در اختیار شرکت مخابرات ایران بوده و این شرکت بزرگ بورسی باید اقداملات لازم را برای ورود شرکت زیر مجموعه خود به بورس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تهران انجام دهد.
یکی از این شهروندان در همین گفتگو ها می گوید: روز گذشته پس از دریافت پیامک صورتحساب تیرماه، به بخش مشترکان همراه اول کشور تماس گرفته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ام و براساس گفته اپراتور، متوجه شدم افزایش هزینه تلفن همراه برای مشترکان دیگری در کشور نیز ایجاد ابهام کرده است.
شرکت همراه اول در حال حاضر با ارزشی معادل ۸۴۹۴ میلیارد تومان پس از پتروشیمی مارون دومین شرکت بزرگ فرابورس محسوب می‌شود و درصورت انتقال آن به بورس در ردیف شرکتهای بزرگ بورسی قرار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می گیرد.
وی در مورد اقدامات انجام شده برای ورود همراه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اول به بورس گفت:برای این منظور سهامدار عمده یعنی شرکت مخابرات باید سهام شناور آزاد این شرکت را کامل کند تا با اعلام فرابورس همراه اول به بورس تهران منتقل شود.
وی با اشاره به تاثیر شبنم در افزایش سهم گوشی‌های اصلی و رسمی اظهار داشت‌: از زمان اجرای اولیه طرح شبنم تا کنون میزان واردات گوشی‌های قانونی به کشور نسبت به گذشته زیاد شده به طوری که هم‌اکنون شاهد افزایش واردات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و عرضه انواع گوشی‌های گارانتی دار شده‌ایم.
به نقل از موبنا، مهدی عبقری رییس شبکه بازرسی و نظارت مردمی کارگروه تلفن همراه با تایید مطلب فوق اظهار داشت: اجرای طرح شبنم تا کنون نقش بسزایی در سهم کاهش قاچاق این کالای ارتباطی در کشور داشته به طوری که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در سال گذشته شاهد اختصاص 75 تا 80 درصدی بازار موبایل به قاچاقچیان بودیم و این در حالی است که هم اکنون این میزان به 50 تا 60 درصد رسیده است.
به نقل از ايسنا، بنابر اعلام اداره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کل بازاریابی و تجهیزمنابع؛ مشترکان سیمکارت‌های ایرانسل می توانند به وسیله پست بانک کارت و سایر کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب از طریق سامانه‌های الکترونیکی؛ اینترنت بانک، تلفنبانک، وب کیوسک، موبایل بانک، دستگاه های خودپرداز(ATM)، کارتخوان(POS) و پایانه شعب (PinPad) پست بانک ایران نسبت به خرید شارژ مورد نظر اقدام کنند.
آنها می گویند: این صورت حساب دو برابر گذشته شده، درحالی که میزان مکالمه یا استفاده آنها از پیامک و اینترنت خط شان افزایش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نداشته است.
به نقل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از ايتنا، معاون سازمان بورس از ورود شرکت همراه اول به بورس تهران در صورت شناور شدن ۱۰ درصد از سهام این شرکت خبر داد.
براساس قرارداد منعقده بین پست بانک ایران و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، سیم‌کارت‌های اعتباری مشترکان شرکت مذکور در سراسر کشور به صورت غیرحضوری از طریق سامانه‌های الکترونیکی این بانک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ می‌شود.
شهروندان بوشهری خواستار پیگیری موضوع توسط دستگاههای مسئول و پاسخگویی شرکت همراه اول در این خصوص خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده اند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 1280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 کمرافون ها را می بایست یک طبقه بندی جدید در بخش اسمارت فون ها نامید، محصولاتی ایرانسل یک دو سه که با تمرکز برروی بخش دوربین، طراحی و تولید می شوند. به تازگی دو محصول جدید در این بخش معرفی شده که هر کدام دارای ویژگی های قابل توجهی می باشند.
دوربین ایرانسل یک دو سه
صفحه نمایش گلکسی اس زوم تفاوت چندانی با گلکسی اس 4 مینی ندارد، اما از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز استفاده می‌کند که علیرغم قدرت کم‌تر، برای پردازش تصاویر 16 مگاپیکسلی مناسب به نظر می‌رسد. دوربین این شبهه تلفن دارای زوم اپتیکال 10 برابر است و تصاویر را بر روی حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی ذخیره کنید ایرانسل یک دو سه یا اگر کمبود فضا مواجه شدید از طریق درگاه میکرو SD، حافظه دستگاه خود را تا حداکثر 64 گیگابایت افزایش دهید. بلوتوث 4، وای- فای با استاندارد a/b/g/n و سنسور GPS نیز از جمله امکانات ارتباطی آن به شمار می‌روند. گلکسی اس 4 زوم دارای دکمه شاتر برای دوربین است و اندروید 4.2.2 را در زیر پوسته تاچ‌ویز سامسونگ به اجرا در‌می‌آورد.
نوکیا نیز عملکرد بسیار خوبی در بخش ویندوز فون داشته است. آنها بخوبی بخش عکاسی را در این سیستم عامل توسعه داده اند و اپلیکشن های خوبی در این بخش در اختیار علاقمندان قرار دارد ولی به هر حال سیستم عامل اندروید در این بخش به منابع بیشتری دسترسی دارد، مخصوصا هنگامی که کاربر قصد ارسال تصاویر به شبکه های اجتماعی متنوع را ایرانسل یک دو سه دارد.
سامسونگ قول داده که از اواخر ماه جاری میلادی، عرضه این دو ابزارک دوست‌داشتنی را شروع خواهد کرد. The Galaxy S4 به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع Super AMOLED و رزولوشن (960 در540 پیکسل) مجهز شده است. قلب تپنده‌ی دستگاه نیز یک 400 Snapdragon با فرکانس 1.7 گاهرتز است که توسط گرافیک Adreno 305 و 1.5 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. حافظه داخلی هم 8 گیگابایت در نظر گرفته شده که برای ذخیره‌ی تعدا زیادی از تصاویر ثبت شده با دوربین 8 مگاپیکسلی دستگاه مناسب به نظر می‌رسد. دوربین جلو هم کیفیتی 1.8 مگاپیکسلی داشته و امکان برقرای یک تماس تصویری نسبتا با کیفیت از طریق شبکه LTE را فراهم می‌کند. این تلفن در دو رنگ مشکی مات و سفید برفی عرضه شده و ایرانسل یک دو سه اندروید 4.2.2 آبنبات پاستیلی را اجرا می‌کند.
سیستم عامل ایرانسل یک دو سه
این بدان معناست که لومیا ۱۰۲۰ می بایست تصاویر با کیفیت تری در شرایط نور کم ثبت کند، به این دلیل که ایرانسل یک دو سه این دستگاه دارای لنز سریعتر f/2.2 است. زوم اپتیکال بزرگتر ۱۰x اس ۴ زوم نسبت به زوم دیجیتال ۶x برروی لومیا ۱۰۲۰ برتری دارد، اگر چه می بایست به این موضوع توجه کرد که رزولوشن بالاتر دوربین لومیا ۱۰۲۰ می تواند جزییاتی بیشتر را بدون از دست دادن کیفیت ثبت کند.
یعنی هر دو بالاتر ایرانسل یک دو سه از گلکسی اس سوم قیمت گذاری شده‌اند که قدری عجیب است. احتمالا قیمت این محصولات در بازار خاور میانه و کشور خودمان هم به همین صورت خواهد بود.
شاید بیشترین تفاوت در این بخش باشد. اندروید با توجه به تعداد اپلیکشن های بیشتری که در اختیار دارد تا حدودی برتر از رقیب است، مخصوصا در بخش عکاسی و با وجود اپلیکشن هایی چون ایرانسل یک دو سه Instagram و Vine که بسیار هم محبوب هستند.
بخش اصلی این دستگاهها همان دوربین ایرانسل یک دو سه است. گلکسی اس ۴ زوم از یک دوربین با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی CMOS همراه با یک لنز f/3.1-f/6.3 24-240mm که قابلیت بزرگنمایی یا زوم ۱۰x دارد بهره می برد. لومیا ۱۰۲۰ نیز دارای یک سنسور ۴۱ مگاپیکسلی PureView و لنزی f/2.2 است.
کمرافون ها را می بایست یک طبقه بندی جدید در بخش اسمارت فون ها نامید، محصولاتی که با تمرکز برروی بخش دوربین، طراحی و تولید می شوند. به تازگی دو محصول جدید در این بخش معرفی شده که هر کدام دارای ویژگی های قابل توجهی می باشند. یکی گلکسی اس ۴ زوم از ایرانسل یک دو سه سامسونگ و دیگری لومیا ۱۰۲۰ از نوکیا. هر دو محصولاتی بسیار خوب هستند که تجربه متفاوتی را در بخش دوربین در اختیار کاربر قرار می دهند.
حافظه ایرانسل یک دو سه داخلی
البته هر دو کمپانی قبلا هم محصولی در این بخش داشته اند. PureView 808 که یک محصول بسیار شگفت انگیز است و گلکسی کمرا سامسونگ. در ادامه نگاهی به دو دستگاه در بخش ایرانسل یک دو سه های مختلف می اندازیم.
برای عکاسی می بایست به دستگاهی با حافظه ذخیره سازی مناسب دسترسی داشت. لومیا ۱۰۲۰ دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است و در این بخش نسبت به اس ۴ زوم برتری دارد. گلکسی اس ۴ زوم دارای تنها ۸ گیگابایت حافظه داخلی است که بخشی از آن هم توسط سیستم عامل اندروید اشغال شده است. البته سامسونگ برروی این دستگاه یک اسلات microSD card قرار داده که میتوان ایرانسل یک دو سه فضای ذخیره سازی را گسترش داد. همچنین سامسونگ ۵۰ گیگابایت فضای Dropbox برای دو سال و بصورت مجانی در اختیار خریداران این دستگاه قرار می دهد. لومیا ۱۰۲۰ نیز دارای فضای ذخیره سازی ابری است و نوکیا ۷ گیگابایت فضای ذخیره سازی Skydrive در اختیار کاربران قرار می دهد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 1113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

حالت تصویر برداری آهسته نیز در این گوشی گنجانده شده شارژ اتوماتیک ایرانسل اند که به طور همزمان ویدئو ۷۲۰p با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را ثبت می کند و هر قسمت که مایل بودید می توانید سرعت را به حالت نرمال و یا آهسته باز گردانید. بی شک این دو ویژگی بسیار جذاب خواهند بود
دیگر دوره وارد کرد رمز عبور شارژ اتوماتیک ایرانسل و الگو ها گذشته. حالا اپل با اسکنر اثر انگشت خود به بازار آمده تا تحولی در امنیت گوشی های هوشمند ایجاد کند. قابلیتی که اپل آن را Touch ID می نامند. علاوه بر باز کردن قفل گوشی هوشمند این ویژگی می تواند برای تایید هویت iTunes نیز به کار گرفته شود.
رنگ شارژ اتوماتیک ایرانسل پوست غیر طبیعی و رنگ های بیش از حد پررنگ موجود در عکس ها دیگر دوام نخواهد یافت، به لطف وجود تکنولوژی فلش جدیدی که در آیفون ۵s به کار رفته است. TrueTone با بهره گیری از دو LED چشمک می زند و برای تنظیم و تعادل نور و رنگ بیش از ۱۰۰۰ حالت مختلف از رنگ برنامه دارد
پردازنده شارژ اتوماتیک ایرانسل حرکتی M7
سخت افزار های قدرتمند جدیدی که روی آیفون ۵s سوار شده است این گوشی را قادر می سازد شارژ اتوماتیک ایرانسل تا از حالت عکسبرداری پشت سر هم و متوالی با سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه کمک بگیرد و عکس های فوق العاده سریع را ثبت کند.
حالت عکسبرداری پشت سر هم و حالت آهسته شارژ اتوماتیک ایرانسل
آیفون شارژ اتوماتیک ایرانسل مجلل از راه رسید. در حالی که ابعاد آیفون نسبت به آیفون۵ تغییر نکرده است اما دیگر خبری از مجموعه رنگ های تکراری اپل در کار نیست و به جای آن رنگ های مشکی و سفید خسته کننده حالا می توانید ایفون جدید را در زنگ آلومینیوم اناندیزد نقره، خاکستری فضایی و طلایی در اختیار داشته باشید. لبه های آیفون جدید برش الماس خورده اند و ظرافت و براقی خاصی به گوشی افزوده اند.
رنگ های شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید
دکمه Home به طرز محسوسی بزرگتر ساخته شده است تا تاچ آی دی با بهره گیری از یک کریستال یاقوت کبود و یک حسگر لمسی خازنی ۵۰۰ PPI انگشت دست را با وضوح بالا اسکن کند. اطلاعات اثر شارژ اتوماتیک ایرانسل انگشت هیچ وقت درون سرور های اپل و یا سیستم ابری iCloud ذخیره نخواهد شد و برای همیشه در جایی امن و مطمئن قرار دارد.
شب گذشته همان طور که با خبر هستید اپل از آیفون ها و سیستم عامل جدید این شرکت رونمایی کرد. دو آیفون معرفی شده عبارت اند از آیفون ۵C و آیفون ۵S که اولی ارزان شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت است و دومی گران قیمت با ویژگی های بسیار بارز. همراه ما باشید تا به صورت خلاصه چند ویژگی iPhone 5S را با هم مرور کنیم
دوربین پیشرفته تر شارژ اتوماتیک ایرانسل
چیپ شارژ اتوماتیک ایرانسل A7
معرفی ویژگی های بسیار بارز iPhone 5S شارژ اتوماتیک ایرانسل
فلش شارژ اتوماتیک ایرانسل True Tone
پردازنده حرکتی شارژ اتوماتیک ایرانسل M7 ویژگی جدیدی است که با تراشه A7 آیفون جدید کار می کند. کار M7 این است که کار کرد های برنامه هایی مثل شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما را جمع آوری و بررسی می کند و دیگر نیاز نیست تا پردازنده A7 به این کارها رسیدگی کند. M7 همچنین می تواند در برنامه های تناسب اندام که مدام در حال جمع آوری اطلاعات حرکتی هستند دستگاه را یاری کند
مانند تمام گوشی‌های لمسی امروزی در جلوی گوشی یک شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمایش لمسی که اندازه‌ای برابر 4.7 اینچ دارد قرار گرفته، این صفحه نمایش کیفیتی برابر 720×1280 پیکسل دارد و در اصل این صفحه نمایش کیفیت HD دارد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 312 پیکسل در اینچ است. در زیر این صفحه نمایش لوگوی هوآوی قرار دارد و در زیر آن هوآوی یک طراحی بسیار زیبا به صورت منحنی را به کار برده است.
حسگر اثر شارژ اتوماتیک ایرانسل انگشت
گوشی آیفون ۵C,گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل آیفون iPhone 5S,انواع گوشی اپل
هنگامی که آیفون جدید معرفی شد، بسته تراشه A7 از نوع ۶۴ بیتی را همراه خود داشت که در نوع خود اولین در جهان است. اپل ادعا می کند که تراشه جدید دو برابر سریعتر و ۴۰ برابر عملکرد آن از آیفون اصلی بهتر است. همانند نکسوس ۷، آیفون ۵s می تواند OpenGL ES 3.0 را اجرا کند. این بدان معنی است که با گرافیک قوی تری شارژ اتوماتیک ایرانسل روبرو هستیم که حتی می تواند بازی Infinity Blade 3 را مثل آب خوردن اجرا کند.
آیفون ۵s دارای شارژ اتوماتیک ایرانسل یک دوربین ۸ مگاپیکسلی iSight است که دارای یک دیافراگم بزرگتر f/2.2 و سنسور بزرگتر با اندازه ۱٫۵ میکرو پیکسل است. اپل ادعا می کند که دوربین جدید آیفون ۵s می تواند در نور کم عکس های بهتری را بگیرد. عملکرد های دوربین مانند گرفتن عکس و فوکوس خودکار نیز سریعتر شده است. عکسبرداری خودکار و تثبیت کننده ویدئو نیز از ویژگی های جدید این دوربین هستند.
طراحی شارژ اتوماتیک ایرانسل و راحتی در دست
می دانیم که هوآوی در تلاش است تا به جمع بزرگانی چون Samsung و HTC بپیوندد. در این راه تلاش بسیاری را نیز انجام داده است. این گوشی یکی از بهترین‌های این شرکت است. طراحی بسیار جذاب شارژ اتوماتیک ایرانسل و ضخامت کم آن در کنار نوآوری‌هایی که در آن صورت گرفته می تواند هوآوی را بسیار بالا بکشد. البته شاید نتوان این گوشی را با بزرگانی همچون Galaxy S4 و HTC One مقایسه کرد اما ویژگی‌هایی در این گوشی هستند که به همین راحتی نمی‌توان از آن گذشت.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه و فرماندار سابق ایرانسل123 کالیفرنیا نوشت: “استیو هر روز زندگی اش رویای کالیفرنیا را زندگی کرد و جهان را تغییر داد و به همه ما الهام بخشید.”
“جهان یک انسان صاحب بینش را از دست داده است. و شاید هیچ تعریفی بالاتر از این نباشد که بخش بزرگی از جهان از طریق ایرانسل123 دستگاهی که او اختراع کرد از درگذشت او آگاه شد.”
مجتمع جدید اداری گوگل فضای کافی برای ۹۶۰ کارمند جدید را دارد. اما سخنگوی گوگل در مورد تعداد کارمندانی که قرار است در این دفتر شروع به کار کنند ایرانسل123 صحبتی نکرده است.
فروشندگان لوازم جانبی هدست بلوتوث های BT2045 و BT2035 جبرا را به عنوان پرفروش ایرانسل123 ترین های این کالای ارتباطی و دیجیتالی در بازار معرفی کردند.
استقبال مشتریان از لوازم جانبی از جمله هدست بلوتوث های فوق باعث شده تا از این کالای ارتباطی از ایرانسل123 فروش خوبی برخوردار شود.
و easy go از دیگر هدست بلوتوث های پرفروش در بازار است که با بهای ۱۲۰ و ۴۵ هزار تومانی از تقاضای بالایی برخوردار شده است.در پی استقبال مشترکین همراه اول از ارائه آزمایشی سرویس ایرانسل123 آوای انتظار در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۰،‌ اپراتور اول ارائه تجاری این سرویس را آغاز کرد.
این دو ایرانسل123 مدل هدست بلوتوث که به بهای ۲۷ و ۲۰ هزار تومان به فروش می رسد به دلیل هزینه پایین با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان روبرو شده است.
مارک اندرسون سرمایه گذار نوشت: “استیو بهترینِ بهترین ها بود. مثل موتزارت و پیکاسو، شاید هرگز ایرانسل123 مثل او زاده نشود.”
او نوشت: “او با ساختن یکی از موفق ترین شرکت های جهان از پارکینگ خانه اش، روحیه خلاق آمریکایی را به نمایش گذاشت. او با شخصی کردن کامپیوترها و قرار دادن اینترنت در جیب ما، انقلاب اطلاعات را نه تنها قابل دسترسی بلکه شهودی و لذت بخش کرد…. استیو دوست داشت بگوید هر روز را طوری زندگی می کند که انگار آخرین روز زندگی ایرانسل123 اش است. به همین خاطر، او زندگی را دگرگون کرد، بعضی صنایع را از نو تعریف کرد، و به یکی از نادرترین دستاوردها در تاریخ بشر دست یافت: او شیوه دیدن جهان برای هر یک از ما را عوض کرد.”
با فعال سازی این سرویس، برای تماس گیرنده به جای صدای بوق، آهنگ پخش ایرانسل123 می شود. این سرویس نیازی به تنظیمات گوشی نداشته و مشترک می تواند با هر نوع گوشی از آن استفاده کند.
این مدل که با رنگ بندی مشکی با کلیدهای نقره ای در بازارعرضه می شود دارای سیستم اتصال بلوتوث ۱/۲ است و برای استفاده از آن لزومی به ایرانسل123 وارد کرد PIN code نیست.
نمایشگر نشان دهنده وضعیت اتصال بلوتوث و میزان ظرفیت باتری ، کلید اختصاصی روشن و خاموش ، قابلیت استفاده راحت ازطریق هردوگوش ، قلاب نگهدارنده پشت گوشی ، قابلیت ایرانسل123 اتصال خودکار به گوشی تلفن همراه ، فن آوری های EDR و Esco برای داشتن صدا با کیفیت برتر ، باتری با ظرفیت شش ساعت مکالمه و یا تا هشت روز حالت آماده بکار ، شماره گیر صوتی و اتصال میکرو یو اس بی شارژر استاندارد از دیگر امکانات تعبیه شده در این هدست بلوتوث BT2080 به شمارمی آید.
روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: پس از استقبال بی نظیر مشترکین این اپراتور ایرانسل123 از ارائه آزمایشی سرویس آوای انتظار در سال گذشته، همراه اول در راستای احترام به سلایق مشترکین خود، اقدام به ارائه تجاری این سرویس را نموده است.
گزارش ها حاکی از آن است که گوگل فضای اداری خود را با ایرانسل123 خرید یک مجتمع اداری با نمای زیبای کوهستانی و با پرداخت هزینه ۱۰۰ میلیون دلار افزایش داده است. رشد گوگل و توسعه سرویس های مختلف این شرکت منجر به جذب نیروهای انسانی بیشتر و نیاز به فضای بزرگ تر شده است. دفتر جدید غول اینترنتی دنیا بیش از ۲۲ هزار متر مربع مساحت دارد و در نزدیکی دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است.
هدست بلوتوث BT2080 ازدیگر پرفروش های جبرا در بازار است که با بهای ایرانسل123 فروش ۴۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد .
سخنگوی گوگل موضوع خرید دفتر جدید که به “Landmark at Shoreline” معروف است را تایید کرد. معاون مدیرعامل در زمینه خدمات املاک و مستغلات و محل کار ایرانسل123 گوگل، در این رابطه گفت: “از آنجای که ما استخدام نیروهای جدید را ادامه می دهیم این موضوع بسیار مهم است که محل کار مناسبی را برای کارمندان جدید پیدا کنیم. Landmark در مکان استراتژیک و نزدیک به دفتر اصلی ما واقع شده است و ما قصد داریم این مکان را با دفتر اصلی گوگل ترکیب کنیم.”
آقای اوباما با لورن همسر آقای جابز و خانواده او ابراز ایرانسل123 همدردی کرد.بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت از رقبای بزرگ اپل نوشت: “جهان به ندرت شاهد کسی با این همه تاثیر است. تاثیر کارهای او تا نسل ها احساس خواهد شد. برای کسانی که مثل که با او کار کرده اند، این افتخاری فوق العاده بوده است.”
دفتر ایرانسل123 گوگل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 1165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

تنظیمات دیتایی برنامه‌ها را به صروت خودکار در برنامه‌ها تغییر دهید.برای اینکه کاربر یک تجربه خوب از برنامه داشته باشد و همیشه در دسترس تمام برنامه‌ها باشد، اپلیکیشن‌ها طوری طراحی می‌شوند که در پس زمینه باز خواهند ماند و خود را از طریق مصرف دیتا بروز نگه می‌دارند. به عنوان مثال گوگل پلاس از عکس‌ها و ویدئوهای شما به محض اینکه شما عکس‌ می‌گیرید یک نسخه پشتیبان می‌گیرد در حالی که بعضی از برنامه‌ها این امکان را می‌دهند که شما به صورت دلخواه تنظیم کنید که می‌خواهید بروز شوند یا خیر، بنابراین برای بعضی از برنامه‌هایی شارژ اتوماتیک ایرانسل که فکر می کنید کمتر ضرورت دارد تا بروز شوند بهتر است در داخل تنظیمات برنامه گزینه مصرف دیتا را خاموش کنید.
از امکان ذخیره شارژ اتوماتیک ایرانسل و از پیش بارگذاری برنامه‌ها استفاده کنید
بعضی از سایت‌ها بسیار سنگین هستند و علاوه بر محتوای سنگین تبلیغاتی دارند که برای لو شدن نیاز به مصرف دیتایی زیادی شارژ اتوماتیک ایرانسل دارند بهترین راه حل برای این مشکل استفاده از ویژگی data compression است، با فعال کردن این ویژگی وب پیج مورد نظر شما پیشض از دانلود خلاصه می‌شود و سپس بر روی صفحه شما دانلود خواهد شد.
همچنین اگر در جایی هستید که به سینک شارژ اتوماتیک ایرانسل کردن محتوای خود نیاز ندارید برای مثال در زمان خواب می‌توانید با رفتن به آدرس Settings > Data Usage > Menu > uncheck "Auto-sync data به طور موقت ویژگی سینک را غیر فعال کنید.
گوگل برای اینکه محتوای برنامه‌های شما بروز باشد به صورت دائم برنامه‌ها را به سرور خود متصل نگه می‌دارد بعضی از این اتصال‌ها غیر شارژ اتوماتیک ایرانسل ضروری هستند به طور مثال نیازی نیست که دائما عکس‌های شما با سرور گوگل سینک شوند. برای اینکه بتوانید تعیین کنید کدام ویژگی‌ها به صورت دائم با اکانت گوگل شما در سرورهای گوگل سینک شوند به Settings > Accounts > Google رفته و بر روی اکانت خود کلیک کنید و تیک گزینه‌هایی که نمی‌خواهید دائما سینک شوند را بردارید.
تنها در زمانی که مجبور هستید به دانلود از طریق داده‌های تلفن همراه بپردازید، موزیک‌ها ویدئوها، فایل‌های بزرگ تر و جتی محتوای نقشه خود را پیش از سفر از طریق وای فای دانلود کنید. در حال حاضر نقشه گوگل این امکان را می‌دهد که محتوای نقشه را دانلود کنید، شاید حجم نقشه زیاد باشد و زمان و فضای زیادی را نیاز داشته باشد اما بعد از دانلود شارژ اتوماتیک ایرانسل دیگر نیازی نیست که حتما به اینترنت متصل باشید.
بعضی از اوقات حتی برنامه‌هایی که در داخل برنامه اجازه مصرف دیتا را به آن‌ها نداده‌اید به مصرف دیتا در پس زمینه می‌پردازند. در اندروید بستی حصیری به بعد این امکان وجود دارد که در قسمت Settings > Data Usage متوجه شوید کدام برنامه‌ها مشغول مصرف دیتا هستند. در اینجا دو گزینه برای هر برنامه وجود دارد یکی به نام Foreground که نشان دهند مصرف دیتای برنامه زمانی است که از آن استفاده می کنید و دیگری Background است که نشان دهنده مصرف دیتای برنامه زمانی است که در پس زیمنه باز است و شما از آن استفاده نمی کنید. اگر دیدید که یک برنامه مصرف زیادی دارد و باعث مصرف زیاد باتری شما می شود تیک گزینه Restrict background data شارژ اتوماتیک ایرانسل را بزنید تا مصرف دیتا محدود شود، فقط توجه کنید با فعال کردن این گزینه مصرف دیتا برای تمام برنامه‌های باز محدود خواهد شد.
تمام این رقبا سخت افزار‌های قدرتمندی دارند که شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌توانند آیفون 5S را به راحتی کنار بگذارند اما چیزی که همیشه باعث برتری آیفون به رقبا شده است سیستم عامل یکپارچه و بهینه شده آن یعنی iOS است، شاید این رقبا بتوانند از لحاظ سخت افزاری آیفون را مغلوب کنند اما از نظر نرم افزاری کار سختی را پیش روی خود دارند
دستری برنامه‌ها را شارژ اتوماتیک ایرانسل به مصرف دیتا در پس زمینه قطع کنید
طراحی متفاوت در دکمه‌های پاور و ولوم باعث شده که این گوشی نیز متفاوت به نظر برسد. فاصله صفحه نمایش تا لبه‌های گوشی تنها 2.65 میلیمتر است که باعث شده این گوشی بسیار زیبا به نظر بیاید و به صفحه نمایش‌های بدون قاب برای گوشی‌های موبایل یک قدم نزدیک تر شویم. اما در داخل گوشی نیز سخت افزار قدرتمندی را می‌بینیم، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 800 با 4 هسته و سرع 2.26 گیگاهرتز، مر 2 گیگابایتی، صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع IPS و کیفیت فول اچ دی، شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت زوم صدا در حین فیلمبرداری از مهمترین ویژگی‌های این گوشی شیک هستند.
ویژگی Sync را بررسی شارژ اتوماتیک ایرانسل کنید
خوشبختانه یا متاسفانه این ویژگی در کشور ما به صورت خودکار غیرفعال است، برای اینکه اجازه ندهید برنامه‌ها از طریق گوگل پلی به صورت خودکار بروز شوند باید به این فروشگاه مراجعه کنید و در قسمت تنظیمات گزینه برزورسانی خودکار را یا خاموش کنید یا اینکه اجازه دهید تنها در زمانی که Wi-Fi شارژ اتوماتیک ایرانسل در دسترس است این کار انجام گیرد
مصرف مرورگر خود را کم شارژ اتوماتیک ایرانسل کنید
بعضی از برنامه‌هایی که حالت Stream دارند مانند Spotify این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید لیستی از ویدئوها و یا آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و بعدا زمانی که به وای فای دسترسی داشتید به تماشا و یا شنیدن آن‌ها بپردازید، حتی بعضی از شارژ اتوماتیک ایرانسل برنامه‌ها که پخش ویدئویی دارند این امکان را می‌دهند تا در زمانی که به وای فای و یا اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید آن ویدئو را با کیفیت پایین مشاهده کنید. این ویژگی را بیکار نگذارید و با رفتن به تنظیمات برنامه و فعال کردن گزینه‌ای که احتمالا کلمه preloading را در خود دارد فعال کنید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 608
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

راه حل شركت اچ تی سی برای نجات از مشكلات، اخراج كارمندانش می باشد.اچ‌تی‌سی در نظر دارد برای تطابق با برنامه و رفع عقب ماندگی‌های خود، ۲۰ درصد از کارمندانش در آمریکا را اخراج کند. با توجه به اینکه شرکت اچ‌تی‌سی نتوانسته به میزان فروش قابل توجهی مخصوصا در ارتباط با محصولاتی irancell 123 چون One دست پیدا کند، مدیر عامل این شرکت گفته که جلوی فعالیت حدود ۲۰ درصد از نیروهای آن در آمریکا گرفته می‌شود.
ریچارد رن، مدیر بخش فروش هوآوی در اروپا طی مصاحبه‌ای که در حضور خبرنگاران انجام شد گفت: ما همچنان متعهد به تولید دستگاه‌های ویندوزفونی هستیم و در همین راستا irancell 123 سعی می‌کنیم طی مدت کوتاهی، بر تعداد گوشی‌هایی که مبتنی بر سیستم عامل ویندوزفون مایکروسافت هستند بی‌افزاییم. هوآوی، به عنوان یکی از بزرگترین شرکای تجاری مایکروسافت، همواره تلاش کرده به ارتقای محصولات ویندوزفونی کمک کند.
انتظار می‌رود که هوآوی از این گوشی جدید در نمایشگاه CES 2014 رونمایی irancell 123 کرده و دی ماه امسال نیز آن را روانه بازار کند.
از تصاوير می توان به اين نتيجه رسيد كه irancell 123 طراحی هر دو شبیه هم است و بدنه پشتی آلومینیومی مزین به لوگوی اپل دارند. بلندگوهای تبلت ها کاملاً در زیر دستگاه قرار گرفته تا مشکل خفگی صدا در موقع به پشت گذاشته شدن برطرف شود.
علت اينكه همه تصاوير از پشت این دو دستگاه هستند می تواند به irancell 123 اين دليل باشد كه صفحه نمایش روی این بدنه ها نصب نشده است.
شایعاتی وجود دارند مبنی بر این موضوع که قرارداد اخیر میان دو irancell 123 کمپانی مایکروسافت و نوکیا باعث شده تا کمپانی چینی هوآوی تلاش خود مبنی بر تولید دستگاه‌های ویندوزفونی را بیش از پیش افزایش دهد.
گزارشات رسیده حاکی از آن است که قرار است اینترنت irancell 123 بیسیم در پرواز 6 برابر سریع‌ تر از حالت فعلی شود و این کار بسیار هیجان انگیز خواهد بود.
در تازه ترين خبرها تصاويری از آی پد ۵ و آی پد مینی ۲ irancell 123 شركت اپل به بيرون درز كرده است.
کسی نمی تواند صحت این عکس ها را تایید کند و اپل هم طبق معمول واکنشی نشان نداده ولی نکته ای که از مقایسه دو irancell 123 تبلت خیلی به چشم می خورد این است که گویی به جز اندازه، تفاوت ظاهری زیادی ندارند.
این شرکت تایوانی در آمریکا حدود ۱۵۰ کارمند دارد که براساس گفته‌های پیتر چو باید حدود ۳۰ نفر از آن‌ها از کار برکنار شوند اما هنوز به طور قطعی تعداد کارمندانی که باید اچ‌تی‌سی را رها کنند از طرف این شرکت مطرح irancell 123 نشده است.
با برقراری خدمات Wi-Fi جدید در هر دو این شرکت‌ها، سرعت اینترنت در هواپیماها تقریبا به سرعت اینترنت در زمین می‌رسد. توجه irancell 123 کنید که ایجاد اینترنت پایدار آن هم در هواپیما کار دشواری است و تنها با اضافه شدن 5 کاربر به شبکه سرعت به شدت افت خواهد کرد.
حال با انتشار خبر irancell 123 عرضه دو گوشی جدید ویندوزفونی توسط هوآوی، به نظر می‌رسد که ادعاهای رن چندان هم غلط نبوده‌اند. یک وب‌سایت خارجی، به تازگی یک عکس از گوشی Ascend W3 هوآوی منتشر کرده است. این گوشی جدید که تحت سیستم عامل ویندوزفون کار می‌کند در رده میانی از گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرد و در رنگ‌های آبی و زرد عرضه خواهد شد.
با irancell 123 وجود تمام این مشکلات شرکت‌های هوایی قول داده‌اند تا امکان ارسال ویدیوی آنلاین را برای همه‌ی 80 مسافر، آن هم به طور همزمان فراهم آورند.
این وب سایت خارجی در ادامه گزارش خود می‌گوید که هوآوی در نظر دارد تا بزودی یک گوشی ویندوزفونی رده بالا را نیز روانه بازار کند. این گوشی جدید که به احتمال زیاد Ascend D2 نام دارد مجهز به دوربین 13 مگاپیکسل، صفحه نمایش 5 اینچ با وضوح 1080p و حافظه داخلی 32 گیگابایت باشد. irancell 123 البته هنوز تاریخ دقیق معرفی و عرضه این محصول اعلام نشده است.
برای مثال شرکت Gogo قصد دارد تا اینترنت بی‌سیم 60 مگابیت بر ثانیه را در خطوط هوایی Virgin America تا اواسط 2014 برقرار کند. همین هفته‌ی پیش بود که شرکت JetBlue Airways Corp مجوز irancell 123 استفاده از اتصال ماهواره ای اینترنت بیسیم را از دولت آمریکا گرفت. با برقراری این اتصال مسافران این شرکت هوایی قادر خواهند بود، ویدیوهای خود را به صورت آنلاین تماشا کنند یا حتی گفتگوی چند نفره تصویری آنلاین برگزار کنند آن هم در هواپیما!
وی در ادامه مطرح irancell 123 کرد: ما در IT مشکل تحریم نداریم و درحقیقت خود تحریمی جلوی ما را گرفته است. هر جنسی در دنیای فناوری تولید شود همکاران ما قادر به وارد‌ کردن آن به داخل کشور خواهند بود اما تحریم‌های گمرکی ضربه‌های بیشتری را به این حوزه وارد می‌کند. در این زمینه افرادی که تصمیم می‌گیرند و می‌گویند فلان ردیف کالا وارد نشود، باید تحقیق بیشتری کنند.
رییس irancell 123 صنف فناوران رایانه تهران در پایان با اشاره به تغییر‌ نکردن قیمت اجناس IT نسبت به ماه گذشته مطرح کرد: نوسانات بازار ارز از کاهش قیمت‌ها جلوگیری کرده است. اگر مسائلی که توسط دولت وعده داده شده اجرا شوند، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند.
همانطور که می‌دانید در بعضی کشورها و بعضی خطوط هوایی اینترنت بی‌سیم اصلا معنایی ندارد، و حتی استفاده از هر نوع دستگاه الکترونیکی فرستنده امواجی ممنوع است، اما در دنیای رقابت ممنوع و ناممکن وجود ندارد! irancell 123 حالا بسیاری از شرکت‌های هوایی نه تنها اینترنت بیسیم را به صورت رایگان در پروازها ارائه می‌کنند، بلکه مدام در پی افزایش سرعت آن نیز هستند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

همانطور که می دانید اپ استور یکی از بهترین فروشگاه‌های نرم افزاری دنیا است. تمام بازی‌های دنیا که برای گجت‌های موبایلی ارائه می‌شوند در ابتدا برای اپ استور ارائه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهند شد و سپس نسخه اندروید آن‌ها در گوگل پلی قرار می‌گیرد. گاربران آی پد مینی این شانس را دارند که زودتر از سایر کاربران اندرویدی بازی‌های روز را دریافت کنند.
اما نکسوس 7 نسل دوم به یک پردازنده 4 هسته‌ای ساخت شرکت کوآلکام مجهز است این پردازنده سرعتی برابر 1.5 گیگاهرتز را دارد و در آن یک پردازنده گرافیکی با نام Adreno 320 قرار دارد در ضمن رم این تبلت نیز 2 گیگابایت است. مطمئنا این پردازنده که در نکسوس 7 نسل دوم به کار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رفته سریع‌ترین پردازنده کوآلکام نیست اما به طور حتم از پردازنده آی‌پد مینی قوی‌تر و سریع‌تر است.
آی‌پد مینی به صفحه نمایشی 7.9 اینچی با کیفیت 1024×768 پیکسل مجهز است که این صفحه نمایش فقط تراکم پیکسلی 163 پیکسل در اینچ را دارد. این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمایش شاید کیفیت قابل قبولی داشته باشد اما حقیقتا تراکم پیکسلی مناسبی ندارد.
از لحاظ عملکرد خام آی‌پد مینی سردمدار تمام تبلت‌های دنیا نیست اما یکی از بزرگ‌ترین دلیل‌هایی که این آی‌پد را به عنوان بهترین تبلت برای بازی تبدیل کرده شکل ظاهری و اندازه آن است. این تبلت نصف آیپد 4 وزن دارد و 25 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل درصد از آن نازک‌تر است که این اندازه‌ها آن را برای دست گرفتن بسیار مناسب می‌کند.
اما به عنوان یک تبلت که تنها بخواهید برای بازی کردن از آن استفاده کنید ما نمی توانیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نکسوس 7 نسل دوم را بر آی‌پد برتری بدهیم و آن را به طور حتمی به شما پیشنهاد کنیم.
این صفحه نمایش با کیفیت در نکسوس 7 نسل دوم باعث خواهد شد که بازی‌های با کیفیت در آن بهتر نمایش داده شوند و تجربه بازی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در این صفحه نمایش از آی‌پد مینی بهتر باشد
پردازنده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
شما تصور می‌کنید که شکل ظاهری یک تبلت در بازدهی مناسب آن برای بازی کردن تاثیری ندارد؟ اگر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این فکر را می‌کنید باید بگوییم که کاملا اشتباه فکر می‌کنید به خصوص زمانی که این تصور را در مورد دستگاهی دارید که برای ساعت‌های طولانی باید آن را در دست بگیرید.
پردازنده آی‌پد مینی از نوع A5 است که دو هسته دارد. در زمان معرفی آی‌پد مینی اپل برای این تبلت پردازنده مناسبی را به کار نبرد زیرا این پردازنده دقیقا همان است که در آی‌پد 2 و آیفون 4S به کار رفته بود و اپل در سال 2013 آن را معرفی کرده بود. این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده اپل تنها 512 مگابایت رم دارد.
صفحه نمایش نکسوس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نسل 7 نسل دوم 7 اینچ است و کیفیت 1920×1200 پیکسل را دارد و تراکم پیکسلی آن 323 پیکسل در اینچ است که از تمام تبلت‌های کنونی در دنیا بیشتر است.
صفحه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش
البته باید یک نکته را ذکر کنیم که مقدار زیادی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از قدرت این پردازنده صرف پشتیبانی از صفحه نمایش بسیار با کیفیت این تبلت خواهد شد اما به هر حال این پردازنده از پردازنده آی پد مینی از لحاظ کارآیی قوی‌تر است.
در این زمینه کاربران آی‌پد مینی بهتر مطئنا راضی تر از کاربران نکسوس 7 نسل دوم و یا هر کاربر دیگر اندرویدی خواهند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بود. نکسوس 7 نسل دوم از آی‌پد مینی بهتر است. نکسوس 7 نسل دوم قدرتمندتر است، صفحه نمایش بهتری دارد و در حدود 70 پوند نیز ارزان تر است.
این موضوع بیشتر به اپ استور و گوگل مربوط است تا به دو دستگاه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آی‌پد مینی و نکسوس 7 نسل دوم.
اما به سراغ رقیب این تبلت یعنی نکسوس 7 نسل دوم برویم. این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت 18 گرم از آی‌پد مینی سبک‌تر و تنها 1.5 میلی‌متر از آن ضخیم‌تر است. فاصله صفحه نمایش در بالا و پایین نکسوس 7 نسل دوم از لبه‌های تبلت زیاد است. در حالی که بسیاری این طراحی را مسخره می‌کنند اما این نوع طراحی باعث می‌شود که برای کسانی که اهل بازی هستند یک منطقه امن برای دست گرفتن تبلت زمانی که بازی‌ها را در حالت landscape انجام می‌دهید فراهم شود.
اما به علت کنترل فوق‌العاده‌ای که اپل بر روی اپ استور خود دارد. به علت سیستم عامل قوی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل iOS این تبلت با این پردازنده نه چندان قوی مشکلی در اجرای بازی‌های اپ استور ندارد. اما با تمام این تفاسیر بازی‌های سنگین موجود در اپ استور مانند آسفالت و Despicable Me توسط پردازنده‌های A6 در دیوایس‌های آیفون 5 و آی‌پد 4 روان‌تر اجرا خواهند شد (بازی Despicable Me در آی‌پد 2 به سختی اجرا می‌شود).
دیشب اپل دو گوشی خود را یعنی آیفون 5C و آیفون 5S را معرفی کرد، ما علاوه بر اینکه مراسم را برای شما پوشش دادیم، مشخصات دو گوشی را در یک خبر جدا برای شما منتشر کردیم. در این خبر می‌خواهیم به شما تمام ویدئوهایی که توسط اپل منتشر شده را نشان دهیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زیرا عقیده داریم ویدئوی معرفی یک محصول توسط کمپانی تولید کننده آن محصول می‌تواند بهترین راهنمای آن محصول باشد. همچنین در این خبر تمام عکس‌های رسمی این دو گوشی را می‌توانید مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 همان طور که از نام این تبلت مشخص است صفحه نمایش آن به اندازه 8.0 اینچ است. این صفحه نمایش از نوع TFT است و کیفیت 1280×800 پیکسل را دارد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 189 پیکسل در اینچ (از نظر تراکم پیکسلی نیز از آی پد مینی بهتر است) و نسبت ابعاد آن نیز 16:10 است. درست است که این صفحه نمایش در مقایسه با صفحه نمایش گوشی‌های irancell123 هوشمند امروزی که فول اچ دی هستند چیزی برای گفتن ندارد اما باید به شما بگوییم که این صفحه نمایش در نوع خود یکی از بهترین‌ها است ما از تماشای این صفحه نمایش بسیار لذت بردیم زیرا روشنایی آن در حد کاملا مطلوب است و اشباعیت رنگ‌ها در حدی است که رنگ‌ها را به صورت کاملا پر رنگ و طبیعی مشاهده خواهید کرد. همچنین زاویه دید این صفحه نمایش نیز بسیار خوب است اگر حتی تبلت را در حالت افقی قرار دهید به راحتی می‌توانید تمام جزئیات را مشاهده کنید. در زیر نور خورشید نیز با این صفحه نمایش به هیچ مشکلی برنخواهید خورد و در محیط باز به همان راحتی که در محیط بسته از صفحه نمایش استفاده می‌کنید می‌توانید بهره ببرید.
این تبلت نیازی به پردازنده قوی برای اجرای بازی‌های سنگین irancell123 ندارد زیرا در اصل هدف از تولید این تبلت بازی کردن نبوده و سامسونگ بیشتر می‌خواسته تا یک دفترچه یادداشت دیجیتالی را تولید کند که همیشه و همه جا در دسترس کاربر باشد. با این حال این تبلت در اجرای بازی‌های سنگین و نمایش فیلم‌های Full HD هیچ مشکلی ندارد و به راحتی هر چه تمام‌تر بازی‌های سنگین را اجرا می‌کند و فیلم‌های فول اچ دی را نیز پخش می‌کند.
در خبرهای قبل خواندید که پرچم دار بعدی سونی یعنی i1 Honami در کنار سخت افزار وسوسه کننده خود از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی بهره میبرد. اما تا کنون مدرکی برای اثبات دوربین ۲۰ مگاپیکسلی آن وجود نداشت تا اینکه امروز تصویری از محیط دوربین Honami منتشر شد که تایید کننده خبرهای قبلی و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی irancell123 است.
سامسونگ در اینجا از یک دوربین 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است که می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت 2560×1920 پیکسل را تهیه کند. این دوربین irancell123 توانایی ضبط تصاویر با کیفیت HD را نیز دارد. در جلوی تبلت نیز از یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی استفاده شده است.
مورد دیگر Paper Artist است irancell123 که توسط این برنامه می‌توانید بر روی عکس‌های خود فیلترهای بسیار جالبی را قرار دهید و عکس‌هایی متفاوت تولید کنید
گلکسی نوت 8 یک تبلت اندرویدی است که بر روی آن نسخه 4.1.2 اندروید نصب است. سامسونگ توسط TouchWiz خود این اندروید را به خوبی تزئین کرده و امکانات irancell123 جالبی را نیز به آن اضافه کرده است .در صفحه قفل که بسیار به صفحه گلکسی نوت 2 شبیه است دسترسی به 5 میانبر و دسترسی به ناتیفیکیشن بار وجود دارد.
می‌توانید در ادامه ویدئوی تست بازی بر روی این تبلت و پخش فیلم فول اچ دی را مشاهده کنید. irancell123
دوربین اصلی امکانات خوبی را دارد و هر چیزی که یک کاربر مبتدی عکاسی نیاز داشته باشد در خود جای داده اما به خاطر داشته باشید که امکانات زیاد هیچ وقت نمی‌تواند جای کیفیت خوب عکاسی برای یک دوربین را بگیرد. این دوربین 5 مگاپیکسلی عکس‌های خیلی خوبی نمی‌گیرد، همان طور که در نمونه عکس‌ها می‌توانید مشاهده کنید این دوربین در نور زیاد و کافی هم عکس‌هایی گرفته که گویی نور کم بوده و نتوانسته به خوبی جزئیات را در عکس‌های خود به ثبت برساند. اما به هر حال نویز تصاویر کم است و رنگ‌ها را به خوبی نشان می‌دهد. در ضمن اینکه به علت نداشتن فلاش عکاسی در irancell123 نور کم و شب با این تبلت مشکل خواهد بود.
اولین برنامه جالب aNote HD است که یک دفترچه یادداشت همه کاره است و ظاهر irancell123 بسیار زیبایی دارد. در این برنامه تمام برنامه‌های روزانه و تمام کارهای خود را در دسته بندی‌های خود می‌توانید به راحتی با قلم تبلت ثبت کنید.
همچنین در این تبلت ساید بار مخصوصی که از نوت 2 به بعد بر روی گوشی‌های سامسونگ مشاهده کردید irancell123 وجود دارد.
زمانی که قفل صفحه را باز کنید همان صفحه مخصوص اندروید برای شما ظاهر می‌شود و با زدن دکمه Apps به صفحه برنامه‌ها منتقل خواهید شد. چندین برنامه جالب و جذاب از پیش irancell123 بر روی این تبلت نصب هستند که بعضی از آن‌ها را مرور می‌کنیم.
با تمام این تفاسیر باید به یک نکته توجه داشته باشید که کمتر کسی از تبلت خود برای عکس انداختن استفاده می‌کند irancell123 و سامسونگ نیز این موضوع را به خوبی می‌داند تنها نقشی که دوربین‌ها در تبلت‌ها بازی می‌کنند این است که در صورت در دسترس نبودن دوربین موبایلی خوب و یا دوربین دیجیتال کاربران لحظات را از دست ندهند. این تبلت به یک پردازنده 4 هسته‌ای ساخت شرکت سامسونگ است که توان پردازشی 1.6 گیگاهرتز را دارد. در داخل این پردازنده یک پردازنده گرافیکی از نوع Mali-400 وجود دارد و یک رم 2 گیگابایتی نیز به آن‌ها برای روان‌تر کار کردن تبلت کمک خواهد کرد. مشخصات پردازنده دقیقا مانند همان است که سامسونگ در فبلت گلکسی نوت 2 استفاده کرده است.
دوربین irancell123
برنامه جالب دیگر پخش کننده موزیکی است که در این تبلت علاوه بر پخش کننده اصلی وجود دارد در این پخش کننده که ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد موزیک‌ها در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرند و به راحتی می‌توانید موزیک مورد نظر خود را irancell123 پخش کنید علاوه بر اینکه این پخش کننده یک اکولایزر بسیا



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 796
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 سونی جدیدا دو شارژر باتری قابل حمل معرفی کرده که هر چند فعلا فقط در بازار هند در دسترس هستند، ولی بعید است در سایر کشورها نیز عرضه نشوند. ایرانسل یک دو سه
اما همانطور که می‌دانید مهم ترین خصوصیت این فبلت قلم فوق العاده آن است. که به طور مختصر به ویژگی‌های جدید آن خواهیم پرداخت.اولین و شاید مهمترین تغییر کارآیی این قلم اضافه شدن یک ویژگی جدید به نام Air Command است. ما با فشار دادن دکمه‌ای که روی قلم وجود داشت و بدون تماس قلم با صفحه نمایش، به سرعت و در همه جای فبلت توانستیم از این قابلیت استفاده کنیم و می‌توانیم بگوییم، این، مهم‌ترین قابلیت کارآمدی است که در گلکسی نوت 3 اضافه شده است. زمانی که دکمه را فشار می‌دهید یک نیم دایره بر روی صفحه ظاهر خواهد شد که ویژگی‌های، گرفتن اسکرین شات ایرانسل یک دو سه (Screen Write)، نوشتن نوت (Action Memo)، برش (Scrap Booker)، جستجو(S Finder) و Pen Window در آن گنجانده شده است. متاسفانه امکان گرفتن اسکرین شات از این دایره زمانی که بر روی صفحه ظاهر می‌شد وجود نداشت.
شارژر ۵۰۰۰ میلی آمپری ظرف ۶ ساعت به ایرانسل یک دو سه حداکثر ظرفیت خود خواهد رسید و برای انتقال آن به دستگاه هایی نظیر تبلت و تلفن، به ۲ ساعت زمان نیاز دارد. اما دومی که بزرگ تر است، باید ۷-۸ ساعت به برق باشد تا کامل شارژر شود و سپس ظرف ۱ ساعت می تواند دستگاه های مورد نیاز را نیز سیراب کند. در ضمن شارژر بزرگتر، دو پورت خروجی دارد.
قیمت این ایرانسل یک دو سه دو مدل نیز به ترتیب ۴۲ و ۷۶ دلار است.
متاسفانه شرکت های عرضه کننده و فروشندگان موبایل سونی در ایران ، تاکنون فعالیت آنچنان خوبی در ارائه آموزش های نحوه ایرانسل یک دو سه استفاده کاربران از موبایل سونی نداشته و اکنون شرکت سونی موبایل با همکاری یک شرکت ایرانی ، اقدام به ارائه آموزش و پشتیبانی موبایل های سونی خواهد کرد.
با Scrap Book اگر از یک قسمت صفحه اینترنتی یا ایرانسل یک دو سه یک قسمت ویدئویی در نت خوشتان آمد آن را برش دهید و به لیست‌های خود اضافه کنید تا بعدا سر فرصت آن‌ها را مطالعه یا مشاهده کنید.
علاقه سونی به اتصال موبایل های سونی به سایر محصولات سونی مثل تلویزیون ، باعث جدایی سونی از شرکت اریکسون شد و هم اکنون موبایل های سونی این قابلیت را دارند که به وسیله کابل و یا سیستم بی سیم ، ایرانسل یک دو سه به محصولات متنوع سونی متصل شوند .
موبایل های سونی به دلیل قابلیت های فراوان ، تنوع ، کیفیت بالا و زیبایی ، جایگاه خوبی در بین کاربران ایرانی پیدا کرده است . ما می خواهیم این جایگاه را قوی تر ایرانسل یک دو سه کرده و به کاربران موبایل سونی کمک کنیم که از موبایل خود بهتر استفاده کنند و همیشه ما را در کنار خود داشته باشند
با ویژگی S Finder می‌توانید در تمام محتوای گوشی خود جستجو انجام دهید و قسمت مورد نظر خود ایرانسل یک دو سه را بدون گشت در منو‌ها پیدا کنید. همچنین در اینجا می‌توانید به طور مثال کلمه بلوتوث را جستجو کنید و در همین قسمت بدون باز کردن تنظیمات، بلوتوث گوشی خود را روشن و یا خاموش کنید.
در قسمت Action Memo قابلیت جدیدی اضافه شده ایرانسل یک دو سه است که می‌توانیم با نوشتن نام و شماره تلفن یک شخص، آن شخص را به لیست دفترچه تلفن خود اضافه کنیم. یا اینکه با نوشتن یک آدرس، بر روی نقشه آن را پیدا کنید. همچنین با کار کردن با این قسمت دیگر لازم نیست که از صفحه کلید شماره گیر کوشی استفاده کنید زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که شماره تلفن مورد نظر خود را بر روی این صفحه نوت بنویسید و بعد از آن با استفاده از گزینه Call با آن شماره تماس برقرار کنید، به آن پیامک بفرستید، به آن ایمیل بزنید.
زمانی که قفل صفحه را باز کنید همان منوهای مخصوص سامسونگ را مشاهده می کنید، یک تفاوت خوب در اینجا این است که شکل فولدربندی عوض شده است و زمانی که چند آیکون را با هم در یک فولدر قرار می‌دهید این فولدر دیگر به آن شکلی که در گوشی‌های S4 دیده‌اید نیست و تنها یک دایره در زیر آیکون ایرانسل یک دو سه فولدر نمایش داده می‌شود که نشان دهند این آیکون یک فولدر است.
مدل CP-F5 دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر و مدل CP-F10L دارای ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر است. هر دو ایرانسل یک دو سه بدنه های آلومینیومی دارند؛ اولی ابعاد ۷۰.۴ در ۱۲۸ در ۹.۴ میلیمتر و وزن ۱۵۶ گرم دارد و دومی دارای ابعاد ۷۰.۴ در ۱۳۰.۶ در ۱۶.۵ میلی متر و وزن ۲۶۰ گرم است.هر یک از این دو شارژر قابل حمل بعد از پشت سر گذاشتن ۱۰۰۰ بار شارژ کامل، تنها ۱۰ درصد از ظرفیت شان را از دست می دهند و از این نظر می توان گفت بسیار با دوام هستند.
همچنین فروش های ویژه و جشنواره های موبایل سونی نیز در ایران برگزار خواهد شد که اخبار آن از طریق ایمیل به اطلاع شما می رسد. این گوشی یک صفحه نمایش ۵ اینچی از نوع سوپر آمولد دارد که می تواند ایرانسل یک دو سه به زیبایی هر چه تمام عکس ها را به شما نشان دهد. در صفحه قفل گوشی زمانی که دست خود را بر روی صفحه می‌کشید گویی که در زیر دستان شما جوهرها به صورت ادغام شده با یکدیگر حرکت می‌کنند.
لذا در صورتیکه که کاربر موبایل های سونی هستید و یا قصد خرید موبایل سونی دارید و علاقمندید که از تمام قابلیت های موبایل خود استفاده کنید ، آدرس ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا اخبار مربوط به آموزش های ما ، نکات مخفی موبایل ها ، مراکز رسمی فروش ، لوازم جانبی ارائه شده در ایران و بسیاری از موارد دیگر مخصوص موبایل های سونی ایرانسل یک دو سه ، برای شما ارسال گردد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 شهريور 1392 | نظرات ()