ایرانسل123
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه و فرماندار سابق ایرانسل123 کالیفرنیا نوشت: “استیو هر روز زندگی اش رویای کالیفرنیا را زندگی کرد و جهان را تغییر داد و به همه ما الهام بخشید.”
“جهان یک انسان صاحب بینش را از دست داده است. و شاید هیچ تعریفی بالاتر از این نباشد که بخش بزرگی از جهان از طریق ایرانسل123 دستگاهی که او اختراع کرد از درگذشت او آگاه شد.”
مجتمع جدید اداری گوگل فضای کافی برای ۹۶۰ کارمند جدید را دارد. اما سخنگوی گوگل در مورد تعداد کارمندانی که قرار است در این دفتر شروع به کار کنند ایرانسل123 صحبتی نکرده است.
فروشندگان لوازم جانبی هدست بلوتوث های BT2045 و BT2035 جبرا را به عنوان پرفروش ایرانسل123 ترین های این کالای ارتباطی و دیجیتالی در بازار معرفی کردند.
استقبال مشتریان از لوازم جانبی از جمله هدست بلوتوث های فوق باعث شده تا از این کالای ارتباطی از ایرانسل123 فروش خوبی برخوردار شود.
و easy go از دیگر هدست بلوتوث های پرفروش در بازار است که با بهای ۱۲۰ و ۴۵ هزار تومانی از تقاضای بالایی برخوردار شده است.در پی استقبال مشترکین همراه اول از ارائه آزمایشی سرویس ایرانسل123 آوای انتظار در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۰،‌ اپراتور اول ارائه تجاری این سرویس را آغاز کرد.
این دو ایرانسل123 مدل هدست بلوتوث که به بهای ۲۷ و ۲۰ هزار تومان به فروش می رسد به دلیل هزینه پایین با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان روبرو شده است.
مارک اندرسون سرمایه گذار نوشت: “استیو بهترینِ بهترین ها بود. مثل موتزارت و پیکاسو، شاید هرگز ایرانسل123 مثل او زاده نشود.”
او نوشت: “او با ساختن یکی از موفق ترین شرکت های جهان از پارکینگ خانه اش، روحیه خلاق آمریکایی را به نمایش گذاشت. او با شخصی کردن کامپیوترها و قرار دادن اینترنت در جیب ما، انقلاب اطلاعات را نه تنها قابل دسترسی بلکه شهودی و لذت بخش کرد…. استیو دوست داشت بگوید هر روز را طوری زندگی می کند که انگار آخرین روز زندگی ایرانسل123 اش است. به همین خاطر، او زندگی را دگرگون کرد، بعضی صنایع را از نو تعریف کرد، و به یکی از نادرترین دستاوردها در تاریخ بشر دست یافت: او شیوه دیدن جهان برای هر یک از ما را عوض کرد.”
با فعال سازی این سرویس، برای تماس گیرنده به جای صدای بوق، آهنگ پخش ایرانسل123 می شود. این سرویس نیازی به تنظیمات گوشی نداشته و مشترک می تواند با هر نوع گوشی از آن استفاده کند.
این مدل که با رنگ بندی مشکی با کلیدهای نقره ای در بازارعرضه می شود دارای سیستم اتصال بلوتوث ۱/۲ است و برای استفاده از آن لزومی به ایرانسل123 وارد کرد PIN code نیست.
نمایشگر نشان دهنده وضعیت اتصال بلوتوث و میزان ظرفیت باتری ، کلید اختصاصی روشن و خاموش ، قابلیت استفاده راحت ازطریق هردوگوش ، قلاب نگهدارنده پشت گوشی ، قابلیت ایرانسل123 اتصال خودکار به گوشی تلفن همراه ، فن آوری های EDR و Esco برای داشتن صدا با کیفیت برتر ، باتری با ظرفیت شش ساعت مکالمه و یا تا هشت روز حالت آماده بکار ، شماره گیر صوتی و اتصال میکرو یو اس بی شارژر استاندارد از دیگر امکانات تعبیه شده در این هدست بلوتوث BT2080 به شمارمی آید.
روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: پس از استقبال بی نظیر مشترکین این اپراتور ایرانسل123 از ارائه آزمایشی سرویس آوای انتظار در سال گذشته، همراه اول در راستای احترام به سلایق مشترکین خود، اقدام به ارائه تجاری این سرویس را نموده است.
گزارش ها حاکی از آن است که گوگل فضای اداری خود را با ایرانسل123 خرید یک مجتمع اداری با نمای زیبای کوهستانی و با پرداخت هزینه ۱۰۰ میلیون دلار افزایش داده است. رشد گوگل و توسعه سرویس های مختلف این شرکت منجر به جذب نیروهای انسانی بیشتر و نیاز به فضای بزرگ تر شده است. دفتر جدید غول اینترنتی دنیا بیش از ۲۲ هزار متر مربع مساحت دارد و در نزدیکی دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است.
هدست بلوتوث BT2080 ازدیگر پرفروش های جبرا در بازار است که با بهای ایرانسل123 فروش ۴۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد .
سخنگوی گوگل موضوع خرید دفتر جدید که به “Landmark at Shoreline” معروف است را تایید کرد. معاون مدیرعامل در زمینه خدمات املاک و مستغلات و محل کار ایرانسل123 گوگل، در این رابطه گفت: “از آنجای که ما استخدام نیروهای جدید را ادامه می دهیم این موضوع بسیار مهم است که محل کار مناسبی را برای کارمندان جدید پیدا کنیم. Landmark در مکان استراتژیک و نزدیک به دفتر اصلی ما واقع شده است و ما قصد داریم این مکان را با دفتر اصلی گوگل ترکیب کنیم.”
آقای اوباما با لورن همسر آقای جابز و خانواده او ابراز ایرانسل123 همدردی کرد.بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت از رقبای بزرگ اپل نوشت: “جهان به ندرت شاهد کسی با این همه تاثیر است. تاثیر کارهای او تا نسل ها احساس خواهد شد. برای کسانی که مثل که با او کار کرده اند، این افتخاری فوق العاده بوده است.”
دفتر ایرانسل123 گوگل





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 1166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: