نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند قادر است تصاویر ویدیویی را با کیفیت HD تهیه کند و سونی برای آن کلید سخت‌افزاری ایرانسل123 شاتر را به صورت مجزا در نظر گرفته است.
به گفته ی کارشناسان بازار آی تی ، آخرین محصول از کارخانه اپل قدرت پایین تر و همچنین استقبال کمتری را به نسبت مدل آیفون ۴ ایرانسل123 و ۴S نصیب خود کرده است.
**حافظه ایرانسل123 داخلی
نرم افزار پخش موسیقی موجود در این گوشی بخوبی عمل می کند. نرم افزار پخش موسیقی از فرمت های صوتی بسیاری پشتیبانی می کند که شامل eAAC , AAC , MP3 و WMA است . این ایرانسل123 برنامه با فهرست های M3U نیز کار می کند و فایل های انتقال داده شده با انتخاب گزینه Refresh به فهرست موسیقی اضافه می شوند.
طبق آخرین اخبار رسیده شرکت آیفون در نظر دارد در سال ۲۰۱۳ ایرانسل123 از مدل آیفون ۶ خود رونمایی کند ، محصولی که امید می رود از آیفون ۵ به مراتب قدرتمند تر بوده و بتواند سهم اپل از بازار محصولات الکترونیکی را افزایش دهد.
**دوربین ایرانسل123
گزیده اخبار هفته: آمارها نشان می دهد که نوکیا همچنان در صدر فروشندگان گوشی تلفن همراه در سال 2011 ایرانسل123 است، مایکروسافت با همکاری اسوس در حال ساخت لپ تاپ ویندوز 8 با کینکت داخلی است، اسوس Padfone تکامل یافته را در MWC به نمایش می گذارد، مایکروسافت و سونی اعلام کردند که امسال خبری از کنسول جدید نخواهد بود و سونی و پاناسونیک دوربین های جدید عکاسی فشرده خود را معرفی کردند.
**سیستم پخش کننده ایرانسل123
صفحه ایرانسل123 نمایش
نوکیا E71 دارای یک صفحه نمایش 36/2 اینچ QVGA است که 16 میلیون رنگ را نشان می دهد. این صفحه نمایش از صفحه نمایش نوکیا E61 ایرانسل123 کوچکتر است.
دوربین در وضوح QVGA و در 15 fps فیلمبرداری می کند . از آنجایی که نوکیا E71 برای استفاده تجاری و کاری طراحی شده است ایرانسل123 نمی توان انتظار داشت که امکانات دوربین فیلمبرداری آن پیشرفته تر باشد .
حال با گذشت نزدیک به یکسال از حضور آیفون ۵ در بازار ، زمزمه هایی مبنی بر حضور ایرانسل123 آیفون ۶ و رونمایی از آن به گشو می رسد.
گوشی هوشمند Xperia ZR شامل نمایشگر لمسی ۴.۵۵ اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به نمایش در‌می‌آیند. شرکت سونی برای نمایشگر این گوشی هوشمند موتور تصویری BRAVIA Engine ۲ را به همراه پنل ویژه‌ای موسوم ایرانسل123 به OptiContrast در نظر گرفته است.
ر اساس همین اطلاعات نسل هفتم اسمارت فون اپل که احتمالا iPhone 5S نام گذاری می شود در ۳ ماه ی سوم سال جاری میلادی معرفی خواهد ایرانسل123 شد.
حافظه داخلی ایرانسل123 گوشی E71 110 مگابایت با پردازنده 369 مگاهرتزی است که این میزان حافظه نیز توسط مموری کارت (microSD (TransFlash تا هشت گیگابایت ارتقا می یابد.
نوکیا E71 به یک دوربین سه مگاپیکسل فلش LED و آینه خودنگاره مجهز است . فلش LED خیلی قوی نیست و کارایی محدودی دارد. نوکیا E71 برای گرفتن عکس از ترکیب دو ایرانسل123 کلید استفاده می کند.
علاوه بر محصول فوق، خبرهایی در مورد همکاری اپل با شرکای آسیا یی خود، برای توسه ی یک نسخه ی ارزان قیمت تر از iPhone 5 با صفحه نمایش ۴ اینچی و جنس بدنه و سخت افزار ارزان تر به گوش می رسد.این گوشی هوشمند به صورت ضدآب و ضد ایرانسل123 گرد و غبار ساخته شده است و به گفته سونی نه تنها این گوشی هوشمند از برگشتن یک لیوان آب روی آن جان سالم به‌در می‌برد، بلکه کاربران می‌توانند این محصول را با خود به زیر آب ببرند و به کمک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن از دنیای زیر آب تصویربرداری کنند.
زمزمه های حضور آیفون ۶ در حالی به گوش می رسد که آخرین محصول از شرکت اپل یعنی آفون ۵ علیرغم استقبال گسترده از سوی طرفداران این شرکت نتوانست پیش بینی های مدیران اپل را به واقعیت نزدیک ایرانسل123 کند.
گوشی E71 که هم ایرانسل123 اکنون با گارانتی رسمی به بهای پنج میلیون و 500 هزار ریال در بازار تلفن همراه به فروش می رسد، هنوز رقبت چندانی را بر نیانگیخته تا متقاضیان برای خرید به آن روی آورند.
**سخن آخر ایرانسل123
آیفون ۶ برگرفته از مفهوم آیپد نانو است. اما هنگامی که اپل در حال اقدام طراحی آیفون ۶ بود مقداری از تشابهات با نوکیا لومیا را در طراحی آیفون ۶ بکار برده است. فردیرکو خالق مفهوم آیفون ۶ در هنگام طراحی آن مفهوم جدیدی از سیستم عامل ها تحت عنوان IOSX را برای آن بکار گرفته است که مفهومی بین دو سیستم عام IOX و مک OS x است. در این میان چیزی که قابل توجه است هنوز از ویژگی های سخت ایرانسل123 افزاری این گوشی حرفی بیان نشده است. اما به نظر می رسد این گوشی نیز از اپل طرفداران پا برقرص خود را برخوردار خواهد بود.
همچنین انتظار می رود که اپل در iPhone5s علاوه بر استفاده از پردازنده و ایرانسل123 دوربین جدیدتر از رنگ های متنوعی در محصول جدید خود استفاده کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 پیش از این رییس سازمان شارژ مستقیم ایرانسل فن‌آوری اطلاعات در پاسخ به برخی شبهاتی که اختلالات اخیر اینترنت را به نزدیک شدن به زمان انتخابات ربط می‌دهند، تاکید کرد: پارامترهای متعددی در سرعت اینترنت دخیل است و نزدیک شدن زمان انتخابات هیچ نقشی در کاهش سرعت نخواهد داشت.رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات هم در این زمینه اعلام کرد: به منظور ایجاد زمینه برگزاری انتخابات الکترونیکی، تسریع در مراحل مختلف ثبت نام و اجرای انتخابات، کاهش هزینه‌های برگزاری انتخابات و تامین ارتباطات پایدار و مطمئن مورد نیاز ،"کمیته تامین ارتباطات انتخابات " در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شده است.
علاوه بر این، 57 درصد کاربران در زمان تماشای برنامه‌های تلویزیون سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند و 79 درصد کاربران هندی که در نسخه موبایلی سایت‌های اینترنتی گشت و گذار می‌کنند، قصد دارند طی 12 ماه آینده فعالیتی را در حوزه شارژ مستقیم ایرانسل تجارت الکترونیک انجام دهند.
آمارها همچنین نشان می دهد 65 درصد کاربران هندی حاضر در نسخه موبایلی شارژ مستقیم ایرانسل سایت‌های اینترنتی در مقایسه با تلویزیون و آگهی‌های آنلاین از آگهی‌های تبلیغاتی منتشر شده مخصوص دستگاه‌های الکترونیکی همراه احساس رضایت می‌کنند.
12 لامپ LED که دورتادور لنز چیده شده اند، روشنایی لازم را برای تهیه تصاویر با کیفیت بالا فراهم می کنند و باتری لیتیومی که داخل ProScope تعبیه شده، شارژ مستقیم ایرانسل انرژی لازم را برای روشن ماندن این لامپها به مدت 5 ساعت مداوم تامین می کند.
طبق آمار به دست آمده، 63 درصد کاربران هنگام تماشای شارژ مستقیم ایرانسل برنامه‌های تلویزیونی به صورت همزمان از موبایل خود نیز استفاده می‌کنند که این رقم برای سال 2012 میلادی تنها 26 درصد گزارش شده بود.
اکنون با وجود این‌که فاصله چندانی تا انتخابات نمانده وضعیت اینترنت کشور حداقل نسبت به ماه‌های گذشته تفاوت چندانی ندارد و اگرچه سرعت را شاید نتوان خیلی رضایت بخش دانست اما اختلاف سرعت فعلی شارژ مستقیم ایرانسل با سرعتی که کاربران ظرف چند ماه گذشته مشاهده می‌کردند چندان قابل توجه نیست.
بازوهای این گجت، دارای پایه های کوچکی هستند تا بتوانید بدون استفاده از دست، مجموعه پروسکوپ و آی دیوایس را به کار ببرید. پروسکوپ برای تمام آی دیوایس شارژ مستقیم ایرانسل ها به قیمتی حدود 150 دلار قابل خریداری است.
اما در ارتباط با وضعیت تلفن‌های همراه در یکی از روزهای هفته گذشته شاهد اختلالات پراکنده در وضعیت شبکه تلفن‌های همراه بودیم که اگرچه این اختلالات نسبتا کوتاه مدت و پراکنده بود اما به هر حال این سوال را در ذهن ایجاد می‌کرد که آیا در آستانه انتخابات شاهد شارژ مستقیم ایرانسل اختلالات ارتباطی خواهیم بود؟
همچنین اعلام شده است که 80 درصد این افراد روی گوشی هوشمند خود سراغ آگهی‌های موبایلی می‌روند و 48 درصد این کاربران شارژ مستقیم ایرانسل هم از طریق ابزارها و نرم‌افزارهایی که در اختیار دارند به صورت اختصاصی آگهی‌های تبلیغاتی را دریافت می‌کنند.
تا امروز شرکت های مختلفی لنزهای ویژه دوربین تلفن های هوشمند و حتی چندین میکروسکوپ را به بازار ارائه کرده اند. اماظاهراً این میکروسکوپ جدید نسبت به مدل های قبلی توانایی های بیشتری دارد.شرکت تکنولوژی های بودلین، میکروسکوپ ویژه ای ساخته که با تمام گجت های قابل حمل اپل سازگار است. این میکروسکوپ دارای زبانه های قابل تنظیمی است که می توانید با کمک آنها، لنز را دقیقا سرجای خودش روی آی‌پد (مینی یا فول سایز)، آی‌پاد تاچ یا آیفون (4 و 5) قرار دهید. این وسیله که پروسکوپ میکرو موبایل یا به اختصار پروسکوپ ProScope نام دارد، قدرت بزرگنمایی بین 20 برابر تا 80 برابر را شارژ مستقیم ایرانسل داراست.
مطالعه جدید آژانس تبلیغات موبایلی InMobi نشان می دهد، حدود یک‌سوم زمانی که مردم هند در مقابل ابزارهای رسانه‌ای سپری می‌کنند به دستگاه‌های موبایلی آن‌ها اختصاص میابد یعنی هر کاربر هندی به‌طور شارژ مستقیم ایرانسل میانگین روزانه 2.25 ساعت را همراه با دستگاه الکترونیکی قابل حمل خود سپری می‌کند.
فرقانی، نمایندگان وزارت کشور، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان فناوری اطلاعات و نمایندگان اپراتورها را اعضای این شورا معرفی کرده و تهیه دستورالعمل‌های لازم مراقبتی و پیشگیرانه برای اجرا ازسوی اپراتورها را از جمله اقدامات کمیته تامین ارتباطات انتخابات شارژ مستقیم ایرانسل برشمرد.
زمان چندانی تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده و در این دوره با توجه به اظهاراتی که درباره الکترونیکی برگزار شدن بخشی از این انتخابات مطرح شده، وضعیت شارژ مستقیم ایرانسل بخش‌های مختلف ارتباطی اهمیت ویژه پیدا می‌کند.
به نقل از ایسنا شارژ مستقیم ایرانسل ، بحث انتخابات و وضعیت اینترنت و تلفن همراه گویی از دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری به یکدیگر پیوند خورده و با یکدیگر ارتباطی نزدیک پیدا کرده‌اند.
این مرکز بر اساس مطالعه جدید خود توضیح داد برای آن دسته از کاربران هندی که مشغول تماشای برنامه‌های تلویزیونی هستند، شارژ مستقیم ایرانسل استفاده همزمان از دستگاه‌ الکترونیکی دیگر و توجه به نمایشگر آن امری معمول محسوب می‌شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

آخرین شایعات درباره رنگ این گوشی نیز شروع شده است. وب سایت چینی lieyunwang مدعی است که انتظار می رود آیفون این بار در چندین ایرانسل123 رنگ تولید شود.
این گزارش نشان می دهد که سامسونگ مدعی است که مطمئن نیست که آنچه را می سازد در آینده ای نزدیک بر روی گلکسی نت بکار ببرد. برای مثال می توان ایرانسل123 گفت دوربین با سنسور 8 مگاپیکسلی می تواند منجر به باریکتر شدن گلکسی نت 3 بشود اما انتظار می رود دارای دوبینی با سنسور 13 مگاپیکسلی باشد تا همتراز با گلکسی اس 4 گردد.
كمپانی فنلاندی نوكیا بطور رسمی از گوشی هوشمند Lumia 720 خود پرده برداری كرد كه این گوشی جدید مبتنی بر ویندوزفون 8 است و دارای طراحی شیك و باریك می باشد. این گوشی برای كاربران جوان و افرادی كه بدنبال طراحی های شیك می باشند و زندگی اجتماعی پر مشغله ای دارند ، طراحی شده است. نوكیا Lumia 720 بعنوان یك گوشی رده متوسط عرضه شد و یك سری ویژگی های عالی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. این گوشی فقط 128 گرم وزن دارد و از كارایی بالای دوربین و دوام خوب باتری برخوردار است. از سایر ویژگی های نوكیا Lumia 720 می توان به پردازنده 1.0GHZ MSM8227 ، صفحه نمایش 4.3 اینچ ClearBlack با وضوح 8GB ، 512MB RAM ، WVGA حافظه داخلی ، محل كارت حافظه MicroSD ، باتری 2000mAh ، دوربین 6.7 مگاپیكسل با كانون اتوماتیك ، فلاش LED ، فیلمبرداری HD 720 در 30fps و دوربین ثانویه 1.3 مگاپیكسل با قابلیت مكالمه تصویری زاویه گسترده Skype HD اشاره كرد. ایرانسل123 دوربین اصلی این گوشی دارای منفذ f/1.9 است كه بزرگتر از هر گوشی هوشمند رده بالای دیگر می باشد.
مدل گوشی گلکسی اس 4 مینی این هفته در اروپا برای فروش عرضه می شود. گلکسی اس 4 مینی LTE مجهز به یک صفحه 4.3 اینچی qHD با رزولوشن 540×960 پیکسل ، پردازنده 1.7 گیگا هرتزی 4 هسته ای اسنپ دراگون Qualcomm 400، جی پی یو آدرنو 305 و 1.5 گیگ رم و 8 گیگ حافظه داخلی ایرانسل123 شده است.
آخرین شایعه درباره گوشی جدید آیفون بسیار جالب است زیرا که گمانه زنی های زیادی بین تلکام کره جنوبی و اپل صورت گرفته ایرانسل123 است.
یک وب سایت فرانسوی روز دوشنبه پستی گذاشته و مدعی شده ایرانسل123 است که پشت این گوشی در رنگ های مختلف عرضه خواهد شد.
به طور کلی این شایعه درباره برخوداری آیفون 5S از آخرین ایرانسل123 فناوری پیشرفته LTE است. این فناوری بسیار جالبی است زیرا که به کاربر اجازه می دهد با سرعت 150 مگابایت بر ثانیه دانلود نماید.
کارمندان نوکیا فروش دو میلیون گوشی هوشمند ویندوزی Lumia در چین را جشن گرفتند. این تعداد گوشی هوشمند ویندوزی در شرکت نوکیا از تاریخ 5 دسامبر 2012 تا 5 مارس 2013 فروخته شد. شرکت نوکیا این ایرانسل123 روزها محبوبیت جهانی خود را از دست داده است ، اما این طور که آخرین خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد در پایان سال گذشته میلادی بازار جهانی با کمبود گوشی‌های Lumia 920 مواجه شد و همین امر باعث کاهش فروش محصولات نوکیا شد.
سامسونگ هم اکنون در حال کار بر روی چند نسخه از گلکسی نت 3 می باشد. مدل های مورد تست دارای صفحه نمایش هایی با اندازه های 5.68 اینچی و 5.7 اینچی می باشند. دلیل تفاوت اندازه نمایشگر این است که هنوز سامسونگ به تنظیم و تعدیل نهایی برای گلکسی نت 3 نرسیده است. به طور مشابه به ایرانسل123 نظر می رسد که سامسونگ مشغول به تست استاندارد پنل های FHD AMOLED و پنل های AMOLED انعطاف پذیر (که به باریکی آن کمک می کند ) و حتی فناوری نمایشگر شفاف (IGZO ) بر روی گلکسی نت 3 است.
از سوی دیگر وب سایت های چینی ادعاکرده اند که مدل ارزان قیمت این گوشی قیمتی معادل 4S ایرانسل123 خواهد داشت.
دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی ایرانسل123
لازم به ذکر است که نوکیا برای رسیدن ایرانسل123 به رکورد فروش 2 میلیون دستگاه Lumia در کشور چین جشن کوچکی را داخل شرکت خود برگزار کرد که در آن "Gustavo Eichelmann" مدیر شعبه نوکیا در چین هم حضور داشت. پیش‌بینی شده است با عرضه نسخه چینی گوشی‌های هوشمند Lumia 520 و 720 طی چند هفته آینده ، بتوانند فروش محصولات خود را افزايش دهند.
FHD AMOLED ایرانسل123
این فناوری برای مشتریان آمریکایی به احتمال زیاد دسترسی گسترده نخواهد داشت. تلکام کره جنوبی تنها شرکتی ایرانسل123 است که این فناوری را پشتیبانی می نماید.
یک دوجین شایعات درباره آیفون 5S وجود دارد در حالی که یک وب سایت چینی مدعی شده که بزودی بودجه آیفون 5S فراهم می شود، اخباری از کره آمده که می گوید انتظار می رود که گوشی مدل آیفون 5S دارای ایرانسل123 بالاترین سرعت LTE باشد.
این گوشی سامسونگ دارای دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی با کیفیت 2 مگاپیکسلی برای تماس تصویری است. این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهدشد. ایرانسل123 سیستم عامل گوشی گلکسی اس 4 مینی آندروید جیلی بین 4.2.2 است. قیمت روز این گوشی در اروپا 499 یورو خواهد بود.
استراتژی نمونه های اولیه متفاوت به نظر می رسد که برای وسایل تولیدی با کیفیت سامسونگ نیز وجود داشته است. این امر به سامسونگ امکان اجازه آزمون محصول با گزینه های مختلف را می دهد.در کل ویژگی هایی را که انتظار می رود گلکسی نت 3 به احتمال زیاد برخوردار باشد می توان به موارد ذیل اشاره ایر



:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

یش از این گفته شده بود که نوکیا شارژ اتوماتیک ایرانسل قصد دارد با عرضه EOS بازار گوشی های هوشمند را از آن خود کند حالا شایعات جدید از تغییر نام این گوشی حکایت می کند.
نوکیا N8 هم مثل آیفون دارای صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است اما از تکنولوژی OLED در صفحه آن شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده شده است .برخلاف Samsung Galaxy S ، نوکیا N8 بدنه ی آلومینیومی دارد که باعث طراحی بهتر آن شده است.
یش از شارژ اتوماتیک ایرانسل این گفته شده بود که نوکیا قصد دارد با عرضه EOS بازار گوشی های هوشمند را از آن خود کند حالا شایعات جدید از تغییر نام این گوشی حکایت می کند.
خب شاید دلیل عقب ماندن گوشی های ویندوز فونی در کنار گوشی های اندرویدی همین باشد که هنوز یک گوشی ویندوزی با پردازنده ی حداقل چهار هسته ای و صفحه نمایش Full HD وجود ندارد. سیستم عامل ویندوز فون خیلی بهتر شارژ اتوماتیک ایرانسل از اندروید می باشد. هم امنیت بیشتری دارد و هم هنگی کمتری دارد و از پردازنده نیز به خوبی استفاده می کند و برعکس اندروید از پردازنده ی کار اضافی نمی کشد تا سرعت کار گوشی را کم کند.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از باشگاه خبر نگاران، یکی از سیاست‌هایی که شرکت گوشی‌ساز فنلاندی یعنی نوکیا از سال گذشته در پیش گرفت تا بلکه بتواند اندکی از جاه و جلال گذشته‌اش را شارژ اتوماتیک ایرانسل دوباره احیا کند، ساخت یک گوشی موبایل هوشمند با دوربین عکاسی قدرتمند بود؛ از همین رو شاهد گوشی Pureviewبودیم که به یک سنسور ۴۱ مگاپیکسلی مجهز بود. با ادامه دادن این طرز نگرش، بتازگی اخبار زیادی در مورد ساخت یک گوشی هوشمند دیگر با دوربین قدرتمند از این سازنده به گوش می‌رسد.
یکی از جدیدترین اسمارت شارژ اتوماتیک ایرانسل فون ها هست که در ردیف رقابت با گوشی هایی مثل آیفون ، گالاکسی و مدل های فاخر HTC قرار دارد .این گوشی گامی بلند در بازار گوشی های هوشمند برای نوکیاست.این گوشی سرعت ،ظرافت و کیفیت بی نظیری دارد .
روی کاغذ نوکیا N8 جهش خوبی شارژ اتوماتیک ایرانسل از نظر سخت افزاری دارد .دوربین ۱۲ مگاپیکسلی همراه با لنز Carl Zeiss و فلش Xenon همراه با فیلم برداری HD و خروجی HDMI که می توانید تصاویر و فیلم های گوشی را روی تلوزیون نگاه کنید.همچنین پشتیبانی از صدای Dolby و بدنه ی آلومینیومی همراه با ۵ رنگ مختلف (سفید ، نارنجی ، مشکلی ،سبز و آبی) از دیگر نقاط قوت این Nokia N8 محسوب می شوند .
Lumia 1020 شارژ اتوماتیک ایرانسل
خب انگار نوکیا می خواهد این انتظار را به پایان برساند و یک ابر گوشی مبتنی بر ویندوز فون درست کند تا از نظر مشخصات با گوشی های اندرویدی برابری کند. گوشی های قبلی نوکیا صفحه نمایش ۷۲۰p داشتند که همه از نوکیا انتظار دارند در گوشی بعدی خودش ، صفحه نمایش ۱۰۸۰p قرار دهد. پردازنده ی گرافیکی گوشی های قبلی شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا نیز Adreno 305 بودند که اکنون در بین گوشی های پرد ادعا جایی ندارد و نوکیا باید به فکر پردازنده ی گرافیکی بهترین باشد.
براساس شنیده‌ها بدنه این گوشی از جنس آلومینیوم است که با مجهز شدن به یک حسگر ۴۱ مگاپیکسلی می‌تواند عکس‌هایی در حد کیفیت یک دوربین حرفه‌ای ثبت و ذخیره کند. از همین رو این گوشی نیامده لقبNokia EOS را کسب کرده است. حالا شایعات جدید حکایت از آن دارد که این گوشی جدید با نام Lumia 1020 به بازار می آید.این گوشی هوشمند از سیستم عامل Windows Phone 8 بهره می برد شارژ اتوماتیک ایرانسل و از آن ۲۰ تیر ماه (۱۱ ژوئیه) پرده برداری خواهد شد.
مقایسه شارژ اتوماتیک ایرانسل امکانات نوکیا N8 و آیفون ۴ :
همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید هر دو گوشی دلایلی منطقی برای خرید دارند که البته هر کدام دارای نقاط ضعف و قوت هستند .Nokia N8 اولین گوشی نوکیا هست که دارای آخرین ورژن از سیستم عامل سیمبیان می باشد ،Symbian S^3 .این شارژ اتوماتیک ایرانسل ورژن از سیمبیان دارای عملکرد و پایداری بالاتری نسبت به نسخه های قبلی می باشد و تغییرات زیادی در اینترفیس داده نشده است .سرعت و مولتی تاچ خوب این گوشی را هم ردیف آیفون و اسمارت فون های آندروید قرار داده است .
و در اخر می رسیم به پردازنده ی اصلی! شارژ اتوماتیک ایرانسل البته سیستم عامل ویندوز فون به خوبی پردازنده ی را کنترل می کند و از ان بیهوده استفاده نمی کند و یک پردازنده ی دو هسته ای در گوشی ویندوزی برابر با پردازنده ی چهار هسته ای در گوشی اندرویدی ، کار می کند اما اگر نوکیا بتواند یک پردازنده ی چهار هسته ای نیز در گوشی خود قرار دهد ، اندروید را پشت سر خواهد گذاشت! نظر شما چیست؟



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

رضه Galaxy S III از اروپا و خاورمیانه آغاز می‌شود و پس از آن، این اسمارت‌فون پیشرفته به دیگر کشورها راه خواهد یافت. همچنین تور جهانی این محصول در چندین ایرانسل یک دو سه شهر بزرگ دنیا، از جمله سیدنی، دهلی‌نو، دبی، مسکو، سائو پائولو، پکن، سئول، نیویورک و توکیو برگزار می‌شود. این تور جهانی به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد که از نزدیک با این گوشی هوشمند کار کنند. ضمناً در این مراسم، کارمندان سامسونگ به ارائه توضیحاتی درباره این محصول خواهند پرداخت.
اما از بحث جنس بدنه و طراحی که بگذریم می رسیم به اسکرین شات های جدیدی که امروز لو رفته اند و دو-سه ایرانسل یک دو سه قابلیت نرم افزاری-سخت افزاری جدید را نشان می دهند. اولی Smart Scroll است که به نظر می رسد بر اساس تشخیص حرکت سر کاربر به پایین یا بالا، عمل اسکرول صفحه را به طور هوشمند انجام می دهد و دومی Smart Pause است که با دور شدن سر کاربر از جلوی تلفن، ویدیو ها Pause می کند. مورد بعدی هم Smart Rotation است که بر اساس زاویه چشم های شما (خط محور دید بین دو چشم) تشخیص می دهد که صفحه را بچرخاند.
S III تعامل بین کاربر و موبایل را بهبود می‌بخشد. عضو جدید سری S خانواده گالکسی طوری طراحی شده است که تجربه‌ای راحت‌تر و طبیعی‌تر برای کاربر به ارمغان بیاورد. این اسمارت‌فون می‌تواند چهره، صدا و حرکات شما را تشخیص دهد. قابلیت «Smart Stay» یکی از نوآوری‌های این گوشی موبایل است که ایرانسل یک دو سه به کمک آن، Galaxy S III تشخیص می‌دهد که شما در حال حاضر برای چه کاری از اسمارت‌فون‌تان استفاده می‌کنید (مثلاً مطالعه کتاب‌های الکترونیکی یا وب‌گردی). به کمک این قابلیت و با استفاده از دوربین مکالمه، Galaxy S III حرکت چشمان شما را تشخیص می‌دهد و صفحه را، در زمانی که به آن نگاه می‌کنید، برای راحتی بیشتر شما روشن نگه می‌دارد.
از طرف دیگر سامسونگ می گوید درب پشتی به خاطر پلاستیکی بودن و جنس نرمش باعث می شود دستگاه هم سبک ایرانسل یک دو سه تر شود و هم ضربه های فیزیکی را بهتر تحمل کند. اما در سمت دیگر، بدنه آلومینیومی آیفون ۵ و اچ تی سی وان به مراتب این دو محصول را اعلا تر از پرچمدار سامسونگ جلوه می دهند و در میان دریایی از رقبای اندرویدی متمایز هستند. نوکیا هم از یک نوع پلاستیک محکم به نام پلی کربنات برای سری لومیا استفاده می کند که مقاومت بسیار عالی و امکان تولید در رنگ های مختلف را فراهم آورده.
نشست خبری معرفی تلویزیون‌های هوشمند 2012 سامسونگ دوشنبه 22 خرداد ماه با حضور مدیران دفتر سامسونگ ایران و سام‌الکترونیک در هتل پارسیان آزادی برگزار شد. هیون جونگ پارک مدیر کل دفتر سامسونگ در ایران، آرین سیف هاشمی مدیر محصولات صوتی و تصویری دفتر سامسونگ و نوید قنادان مدیر بازاریابی شرکت سام‌الکترونیک در این نشست قابلیت های تازه و هوشمند تلویزیون‌های سامسونگ را تشریح کردند و سوالات خبرنگاران را در این مورد پاسخ دادند. مدیر کل دفتر سامسونگ ایران در این نشست با اشاره به اینکه با سیاستگذاری‎های صحیح و منحصر به فرد، شرکت سامسونگ توانسته در 7 سال گذشته سهم اول بازار جهان را در حوزه تلویزیون از آن خود کند گفت: سامسونگ در حال حاضر بیش از 30 درصد از بازار تلویزیون‌های جهان را به خود اختصاص داده است و قصد دارد امسال حداقل 50 میلیون دستگاه تلویزیون تولید کند که 20 میلیون ایرانسل یک دو سه دستگاه از این تعداد مربوط به تلویزیون هوشمند و 20 میلیون دستگاه مربوط به تلویزیون‌های سه‌بعدی خواهد بود. وی همچنین با اشاره به ادامه تولید داخلی در کشور ایران افزود که سامسونگ قصد دارد.
در همین راستا، آقای جانگ، مدیر بخش موبایل در ایران در اینباره گفت: « Galaxy S IIIبی‌نقص‌ترین و انسان-محورترین تجربه موبایلی را به کاربران نشان خواهد داد. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که سرانجام این دستگاه موبایل را، که عده زیادی منتظر آن بودند، به مردم ایران عرضه کرده‌ایم. ایرانسل یک دو سه من بر این باور هستم که سرعت فوق العاده این گوشی در کنار قابلیت های نرم افزاری نظیر Smart Stay و S voice مورد توجه و علاقه مشتریان ایرانی قرار خواهد گرفت.»
او می گوید از آنجایی که سامسونگ در حجم انبوه به تولید محصول می پردازد، باید امکان تولید آسان و در ضمن دوام دستگاه ایرانسل یک دو سه را هم مد نظر داشته باشد. سامسونگ موقع استفاده از در پلاستیکی نرم در قسمت پشتی گلکسی S 3 و سایر محصولاتش، امکان تعویض آسان باتری را هم مد نظر داشته و این را یکی از خواسته های مهم کاربران می داند. گویا ال جی هم در پی شکایت های کاربران، بعد از اپتیموس G تغییر رویه داده و اپتیموس G Pro را به همین سبک طراحی کرده تا نظر مشتریان را جلب کند.
خانم لی می گوید که سامسونگ سعی کرده بین نیازهای تولید محصول در حجم انبوه و میل مشتریان به داشتن محصولی با کیفیت تعادل به وجود بیاورد و معتقد است پرچمدار بعدی سامسونگ، نماد خوبی از این تعادل خواهد ایرانسل یک دو سه بود. ۲۴ اسفند درستی یا نادرستی این ادعا مشخص خواهد شد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

  امکان کنترل صفحه را بر اساس آنچه به آن نگاه می کنید فراهم می آورد. به عنوان مثال هنگام مشاهده ویدیو اگر به خارج از کادر صفحه نمایش نگاه کنید گوشی به طور هوشمند متوجه شده و پخش ویدیو را متوقف می کند و با نگاه مجدد به صفحه نمایش پخش ویدیو از سر گرفته می شود. Samsung Smart Scroll نیز امکان حرکت طوماری در مرورگر و فهرست ایمیل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ها را به صورت هوشمند بدون نیاز به لمس صفحه نمایش فراهم می آورد.
برنامه S Health با استفاده از ترکیبی از حسگرها که داخل گوشی قرار دارد به رصد برخی فاکتورهای سلامتی کاربر و محیط اطراف او می پردازد. قدم شماری، محاسبه کالری، اندازه گیری رطوبت و دما از جمله امکانات این برنامه است. کاربر می تواند با استفاده از ویژگی های S Health به کنترل برنامه غذایی، ورزشی و خواب خود بپردازد تا به شرایط سلامتی بالاتری دست یابد. البته برخی از قابلیت های این برنامه نیازمند داشتن وسایل جانبی مخصوص آن است. نیز برای هر نوع برنامه سعی در بهینه کردن تجربه دیداری کاربر می نماید و Samsung Adapt خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Sound برای هر کاربر سعی در بهینه نمودن نوع و شدت صوت دارد.
امکانات ارتباطی متنوعی نظیر نسخه 4 بلوتوث، وای فای، GPS و GLONASS و NFC برای گلکسی اس 4 درنظر گرفت شده است. باطری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این گوشی نیز توانی 2,600 میلی آمپر ساعتی دارد.
یکی از ۳ آزمایش باطری گوشی ها: طول عمر باطری به نسبت مدت زمان مکالمه بود که Samsung Galaxy S4 رتبه اول و Sony Xperia خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Z رتبه دوم را کسب کردند.
عکس های گرفته شده توسط گلکسی اس 4 می توانند به طور خودکار با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده از "Story Album" در آلبوم تصاویر ذخیره شده و بر اساس زمان، اطلاعات مکانی یا رخداد خاص مربوط به خلق آلبوم مرتب شوند. سامسونگ با همکاری با کمپانی Blurb امکان سفارش آلبوم چاپی مربوط به Story Album ها را نیز برای کاربران فراهم آورده است.
برنامه S Translator نیز ترجمه بلادرنگ را میسر می سازد. ورودی این برنامه می تواند به صورت صوتی یا متنی باشد. و قادر به ارتباط با برنامه های ایمیل، پیام رسانی متنی و ChatOn است. هر دو فناوری تبدیل متن به گفتار و گفتار به متن نیز در S Translator خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به کار گرفته شده است.
Samsung Optical Reader با استفاده از فناوری تبدیل تصویر به متن و نیز فناوری خواندن کدهای QR می تواند از روی تصاویری نظیر تصویر کارت ویزیت و یا با استفاه از کد QR اطلاعات را دریافت کرده و عملیاتی نظیر ترجمه، تبدیل متن به گفتار، شماره گیری، ارسال پیام یا جستجو را به سادگی در اختیار کاربر قرار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دهد. با استفاده از LED مادون قرمز نعبیه شده در گوشی گلکسی اس 4 آنرا به یک ریموت کنترل تبدیل می نماید و بدین ترتیب برای کنترل تلویزیون، گیرنده دیجیتال، دی وی دی پلیر و حتی دستگاه تهویه مطبوع نیازی به یک کنترلر مجزا نخواهد بود.
با استفاده از S Voice Drive کاربر می تواند هنگام رانندگی از صدای خود برای کنترل نمودن و فرمان دادن به گوشی استفاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نماید. با اتصال به بلوتوث خودرو، گوشی به صورت خودکار وارد مد رانندگی می شود و با استفاده از فناوری تبدیل متن به گفتار، گوشی می تواند پیام های دریافتی را برای کاربر بخواند تا نیازی به نگاه نمودن به صفحه نمایش نداشته باشد.
گلکسی اس 4 به نسخه 4.2.2 سیستم عامل اندروید گوگل -- ملقب به جلی بین -- مجهز است و طبق معمول واسط کاربری TouchWiz سامسونگ به این گوشی حال و هوای سامسونگی داده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
طبق بررسی جدید وبسایت معروف و معتبر which که درباره طول عمر باتری گوشی و زمان شارژ موبایل بود مشخص شد که گوشی گلکسی اس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۴ Galaxy S4 بهترین گوشی از نظر عمر باتری است. این وبسایت ۳ آزمایش روی گوشی های روز بازار (مثل گلکسی اس ۴، آیفون ۵، نوکیا لومیا ۹۲۰، اچ تی سی وان، سونی اکسپریا زد، بلک بری زد ۱۰ و گوگل نکسوس ۴( انجام داد و در نهایت رتبه اول از آن سامسونگ گلکسی اس ۴ شد که قوی ترین باتری یا به قولی کم مصرف ترین گوشی (از نظر انرژی) شد. در ادامه به بررسی دقیق تر گوشی ها و این ۳ آزمایش عمر باتری موبایل می پردازیم.
با توجه به استقبال گسترده مردم از هر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آنچه به سلامتی مرتبط است، سامسونگ نیز تدابیری را در این مورد اندیشیده است:
Air View امکان مشاهده پیش نمایشی از محتوای ایمیل ها، S Planner، گالری تصاویر و ویدیوها را بدون نیاز به باز نمودن آنها و با استفاده از قرارگیری انگشت در فاصله کم از صفحه نمایش (بدون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل لمس صفحه نمایش) فراهم می آورد. Air Gesture نیز تغییر موسیقی، اسکرول نمودن صفحات وب به بالا یا پائین و پذیرفتن تماس دریافتی را با حرکت دست در مقابل گوشی، بدون نیاز به لمس صفحه نمایش میسر می سازد.
تست دوم باطری مدت زمان عمر باتری بر حسب استفاده از اینترنت بود که باز هم باطری گلکسی اس ۴ بیشتر از سایر گوشی ها کارکرد و رتبه اول را به دست آورد و گوشی HTC One رتبه دوم را کسب کرد.تست سوم نیز مدت زمان شارژ گوشی بود که گوشی iPhone5 زودتر از بقیه گوشی ها شارژ می شود و بعد از آن گوشی Nokia Lumia و Samsung Galaxy S4 رتبه های دوم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و سوم را کسب کردند.
ویژگی های نرم افزاری متنوعی که می توانند کار با گوشی را تسهیل نمایند برای اسمارت فون گلکسی اس 4 درنظر گرفته شده است که در زیر به برخی از آنها اشاره می نمائیم: خرید شارژ اتوماتیک ای



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سامسونگ مدت‌هاست ایرانسل 123 که به عنوان سازنده محصولات الکترونیکی پلاستیکی شناخته می‌شود و اغلب به خاطر استفاده از پلاستیک در ساخت بدنه دستگاه‌های خود (به خصوص دستگاه‌های اندرویدی) مورد انتقاد طیف گسترده‌ای از کاربران بوده است. این کمپانی کره‌ای بالاخره تصمیم گرفته است که پلاستیک را رها کرده و فیبر کربن را جایگزین آن نماید.
آیا سامسونگ بالاخره پلاستیک را رها می‌کند و پرچمدار بعدی خود را با ایرانسل 123 مواد با کیفیت تری تولید می‌کند؟ این پرسشی است که هنوز پاسخ قطعی برای آن وجود ندارد.‎
به گزارش واحد گارانتی و خدمات پس از فروش آروند با عنایت به درخواستهای متعدد مشتریان گرامی تبلتهای سامسونگ مدلSamsung Galaxy Note 10.1 N8000 و Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 و Samsung Galaxy Tab 2 7.0 P3100 و Samsung Galaxy Tab 2 ایرانسل 123 10.1 P5100 به لیست محصولات آروند اضافه گردید.
باز هم خبری دیگر از شرکت کره ای سامسونگ. این شرکت به دنبال تقویت ایرانسل 123 خود در زمینه پتنت ها یا حقوق مربوط به ثبت اختراع می باشد و در همین زمینه خبر می رسد که شرکت سامسونگ بخش موبایل شرکت بریتانیایی Cambridge Silicon Radio یا CSR را که در زمینه ساخت انواع و اقسام بلوتوث، جی پی اس، وای فای و دیگر چیپ ها فعالیت می کند
سال گذشته اخباری بدست آمد که نشان می‌دادند اپل چند تامین کننده دیگر را برای تراشه‌های حافظه RAM جایگزین سامسونگ نموده است.در زمینه پردازنده یا همان سیستم-روی-یک-چیپ، اپل مدت‌ها است که خود نسبت به طراحی هسته‌ها و ساختار تراشه مورد نیاز خود اقدام می‌کند، اما تولید محصول طراحی شده اپل، توسط سامسونگ انجام می‌شود. مناقشات بین این دو شرکت برسر استفاده از پتنت‌های ثبت شده آنها توسط دیگری، باعث شد تا شکاف بزرگی بین این دو شریک تجاری شکل بگیرد ایرانسل 123 و پس از آن، اپل تمام تلاش خود را بکار گرفت تا تولیدکنندگان دیگر را جایگزین اپل کند.
شرکت‌ مواد و مصالح پایه سامسونگ و همچنین گروه پتروشیمی این کمپانی طی یک قرارداد مشترک با گروه صنعتی SGL که تولید کننده فیبرکربن می‌باشد، همکاری رسمی خود را اعلام ایرانسل 123 کردند. سامسونگ با این اقدام قصد دارد تا زین پس به جای استفاده از پلاستیک در محصولات خود، از فیبر کربن استفاده نموده و محصولات با کیفیت‌تری را روانه بازار کند.
بدین ترتیب کاربران گرامی میتوانند با مراجعه به سایت www.arvandshop.ir ایرانسل 123 و یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی و یا نمایندگان رسمی گارانتی آروند (http://arvandrg.ir/portal/?page_id=61) تبلت مد نظر خود را با گارانتی طلایی تعویض به همراه یکسال بیمه پارسیان خریداری نمایند.
وال استریت ژورنال گزارش کرده که اپل قرارداد همکاری بزرگی را با شرکت تایوانی تولیدکننده نیمه-هادی منعقد نموده تا تراشه‌های مورد نیاز برای ابزارهای موبایل این شرکت که پیش از این ایرانسل 123 بصورت گسترده توسط سامسونگ تولید می‌شد را به این شرکت واگذار نماید.
را با ایرانسل 123 حدود ۳۱۰ میلیون دلار بدست آورده است البته همراه با ۴.۹ درصد از سهام این شرکت. این خرید جدید سامسونگ، دسترسی به حدود ۲۱ اختراع کلیدی در بازار امریکا را که متعلق به شرکت CSR بوده است را ممکن می سازد.
این اقدام اپل در راستای وابستگی هر چه کمتر این شرکت به رقیب کره‌ایش، سامسونگ انجام گرفته است. اپل پیش از این خرید صفحه نمایش آیفون از سامسونگ را متوقف کرده بود و میزان خرید صفحه نمایش آیپد از این شرکت را نیز به میزان قابل ایرانسل 123 ملاحظه‌ای کاهش داده است.
براساس گزارش وال استریت ژورنال، مذاکرات بین اپل و TSMC در سال ۲۰۱۰ آغاز شده است. در سال ۲۰۱۱ نیز گفته شد که این دو کمپانی تقریبا به نتیجه رسیده‌اند، اما ظاهرا اپل تمایل داشته تا در TSMC سرمایه گذاری نموده و یک طبقه از کارخانه را بطور کامل برای تولید محصولات مورد ایرانسل 123 نیاز اپل تحت کنترل خود بگیرد. به همین دلیل آنها در سال ۲۰۱۱ نیز به توافق نرسیدند، اما حال به نظر می‌رسد که دو شرکت قرارداد همکاری امضاء نموده و به زودی تولید تراشه‌های مورد نیاز اپل بطور کامل به TSMC واگذار خواهد شد.
گروه SGL از این به بعد به نام “گروه سازنده مواد کامپوزیت کربن سامسونگ/SGL” شناخته خواهد شد. زیرا سامسونگ ایرانسل 123 طی یک قرارداد مشترک، پنجاه درصد از سهام این گروه صنعتی را از آن خود کرده است.
تبیان زنجان ایرانسل 123
TSMC از سال ۲۰۱۴ تولید تراشه برای اپل را بصورت گسترده آغاز خواهد کرد و تراشه‌های ساخت این شرکت در آیفون و آیپد سال آینده بکار گرفته خواهد شد. وال استریت ژورنال گزارش کرده که این تغییر ایرانسل 123 به مرور انجام خواهد شد تا TSMC بتواند مقدمات لازم برای پوشش حجم بالای تراشه‌های مورد نیاز اپل را فراهم کند.
سامسونگ اعلام کرده که “گروه سازنده مواد کامپوزیت کربن” قرار است فیبر کربن مورد نیاز سامسونگ و شرکت‌های وابسته آن‌ مانند بخش‌های تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات پزشکی و ارائه راه‌کارهای مهندسی را برای مدت طولانی تامین نماید. ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

با Apple ID شما مرتبط است و می توانید در هرجایی که iTunes نصب است -- بر روی گوشی آیفون، خرید شارژ مستقیم ایرانسل تبلت آی پد، پخش کننده موسیقی آیپاد تاچ، کامپیوتر مک، پی سی و اپل تی وی -- به صورت رایگان از آن بهره گیرید. البته در حال حاضر iTunes Radio تنها در ایالات متحده آمریکا در دسترس است.
کاربران مک با AirDrop آشنا هستند. سرویس اشتراک فایلی که اینک با اضافه شدن آن به آی او اس انجام عملیات اشتراک گذاری فایل ها در میان کاربران این سیستم عامل نیز ساده تر از گذشته خواهد شد. به عنوان مقال اگر می خواهید عکسی را با دوستی که در نزدیکیتان است به اشتراک گذارید کافیست کلید Share را انتخاب کنید. بدین ترتیب افرادی که اطرافتان هستند خرید شارژ مستقیم ایرانسل و دستگاه آنها هم به iOS 7 مجهز است را مشاهده می کنید. با انتخاب دوستتان او را برای دریافت فایل بر می گزینید و او نیز می تواند این انتقال را بپذیرید یا احیاناً رد کند. در صورت پذیرفته شدن انتقال، آی او اس با استفاده از بلوتوث و وای-فای عکس به اشتراک گذاشته شده را منتقل خواهد کرد (این انتقال به صورت امن و encrypted انجام می شود و نیازی به هیج گونه پیکربندی خاصی ندارد.) البته این امکان هم برای شما در مرکز کنترل فراهم شده که در صورت تمایل دستگاه خود را از دید دیگران مخفی سازید.
iOS 7 Safarii - سافاری در آی او اس خرید شارژ مستقیم ایرانسل 7
با افزایش تصاویری که با دستگاهتان می گیرید مدیریت آنها نیز دشوار شده و یافتن عکس های مورد نظرتان در میان انبوهی از تصاویر به کاری طاقت فرسا تبدیل می شود. اما اپل در این مورد هم کار را برایتان ساده تر از قبل نموده. اکنون با کمک برنامه تصاویر می توانید به سهولت به مرور عکس ها و خاطره هایتان بپردازید، چرا که این برنامه قادر به گروه بندی هوشمند تصاویر و ویدیوهای شما بر اساس زمان و مکان است. تصاویر و ویدیوهای هر سال بصورت مجزا قابل دستیابی هستند و هر سال به تعدادی مجموعه (Collection) گوناگون تقسیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل شده و هر مجموعه خود بر اساس زمان و مکان در قالب لحظات گوناگون (Moments) به شما نمایش داده می شود.
IOS 7 Photos App - برنامه تصاویر در آی خرید شارژ مستقیم ایرانسل او اس 7
iOS 7 iCloud Sharing - به اشتراک گذاری خرید شارژ مستقیم ایرانسل در آی کلاود در آی او
iOS 7 خرید شارژ مستقیم ایرانسل iTunes Radio رادیو آی تیونز (iTunes Radio)
برای آنچه در وب نیاز به پسورد دارد iCloud می تواند نام کاربری، پسورد و شماره کارت اعتباری شما را به خاطر بسپارد و مرورگر سافاری قادر است که به صورت خودکار هنگام نیاز به وارد نمودن این اطلاعات و یا خرید اینترنتی آنها را در فیلدهای مربوطه وارد نماید. تمامی دستگاه های مجهز به iOS 7 و کامپیوترهای مک مجهز به OS X Mavericks قادر به استفاده از این امکان هستند و با توجه به رمزنگاری 256 بیتی AES امنیت این روش بسیار بالا است. سافاری همچنین می تواند به صورت خودکار برای شما پسوردهایی که حدس زدن خرید شارژ مستقیم ایرانسل یا شکستن آنها بسیار دشوار است را تولید کرده و برای استفاده در آینده به یاد بسپارد.
در کنار این امکانات با استفاده از سرویس اشتراک گذاری تصاویر iCloud می توانید تصاویر و ویدیوهایی از لحظات دلخواهتان را با دوستانتان به اشتراک گذارید و در Activity View آخرین به روز رسانی ها را از استریم آنچه به اشتراک گذاشته اید در یک جا به صورت متمرکز خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشاهده نمائید.
سرویس جدید iTunes Radio را می توان گسترش iTunes به محدوده های جدید دانست. اپل این سرویس را در رقابت با Slacker Radio ،Spotify ،Google Music ،Pandora و برخی سرویس های مشابه ارائه داده و شاید ویژگی چندان جدیدی را برای کاربران سرویس های یاد شده نداشته باشد. پشتیبانی از استریم های ایستگاه های رادیویی و در اختیار گذاشتن بهترین موسیقی ها وظیفه اصلی این سرویس است. شما می توانید بر اساس موسیقی هایی که دوست دارید و مرتب به آنها گوش می دهید و یا خواننده های مورد خرید شارژ مستقیم ایرانسل نظرتان ایستگاه های رادیویی را انتخاب نمائید.
Swipe نمودن به سمت راست یا چپ شما را به صفحه قبل یا بعد می برد. مشاهده پیش نمایش صفحات باز شده نیز به سبک جدیدی صورت می خرید شارژ مستقیم ایرانسل گیرد و این صفحات به صورت برگه هایی که بر روی هم قرار گرفته اند و تا حدی با یکدیگر همپوشانی دارند نمایش داده می شوند. با انتخاب هر برگه می توان به صفحه مورد نظر رفت و با کشیدن برگه به بیرون می توان آن را حذف نمود. محدودیت 8 صفحه وب نیز دیگر وجود ندارد.
iOS خرید شارژ مستقیم ایرانسل 7 Airdrop AirDrop
مرورگر سافاری در iOS 7 به گونه ای طراحی شده که فضای آزاد بیشتری برای نمایش م



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

کاربران توزیع های لینوکسی می توانند کل سیستم عامل فایرفاکس را با مرورگر فایرفاکس ( حداقل نسخه ۱۹ ) و نصب یک افزونه تجربه کنند. کافیست مرورگر خرید شارژ مستقیم ایرانسل فایرفاکس را باز کرده و از منوی Tools گزینه‌ی Add-Ons را انتخاب کنید تا وارد بخش افزونه ها شوید. اکنون درکادر جستجو عبارت Firefox OS Simulator را جستجو کنید.
سیستم عامل جدید آی پد بهبودهای زیادی را در ایمیل، تقویم و خرید شارژ مستقیم ایرانسل دیگر بخش های این دستگاه دیجیتالی عرضه کرده است.
تبلت ایسر خرید شارژ مستقیم ایرانسل
مزایای تبلت Acer Iconia خرید شارژ مستقیم ایرانسل Tab B1-A71 :
پردازنده: خرید شارژ مستقیم ایرانسل – MTK 8317T Chipset , Dual-Core CPU 1.2GHz
سیستم خرید شارژ مستقیم ایرانسل عامل فایرفاکس گوشی
وزن خرید شارژ مستقیم ایرانسل : 320 گرم
در ادامه تصاویری از بخش های مختلف سیستم عامل خرید شارژ مستقیم ایرانسل فایرفاکس را مشاهده خواهید کرد.
سایر مشخصات: Google خرید شارژ مستقیم ایرانسل Android v4.1 JellyBean
صفحه نمایش 7 اینچی از نوع TFT خرید شارژ مستقیم ایرانسل
امکانات: WiFi – GPS – بلوتوث – کارت خوان – وب خرید شارژ مستقیم ایرانسل کم – حسگر شتاب سنج – microUSB
یکی دیگر از قابلیت های نسخه جدید سیستم عامل آی خرید شارژ مستقیم ایرانسل پد که کاربران آن ماه هاست در انتظار آن هستند امکان گرفتن پرینت از طریق شبکه بی سیم و یا تماشای تمام فیلم ها و عکسها از طریق اتصال آی پد به Apple TV است.
سیستم عامل فایرفاکس یک سیستم عامل جدید برای موبایل ها است که توسط بنیاد موزیلا پیاده سازی شده است. این سیستم عامل فعلا در گوشی بسیار ارزان قیمت قرار گرفته است. اکنون بنیاد موزیلا با ارایه یک افزونه خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای مرورگر فایرفاکس که در سیستم عامل لینوکس قابل اجراست، توانسته تجربه کار کردن با این سیستم عامل جدید را به کاربران مشتاق هدیه کند.
نام ها دیگر : Iconia Tab B1-A71 و Acer Iconia Tab خرید شارژ مستقیم ایرانسل B1-A71
کیفیت و خرید شارژ مستقیم ایرانسل طراحی مناسب
قیمت بسیار مقرون به خرید شارژ مستقیم ایرانسل صرفه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، سیستم عامل جدید اپل که برای دارندگان آی پد رایگان و قابلیت دانلود از سایت این شرکت را دارد تحت عنوان ۴٫۲ عرضه خرید شارژ مستقیم ایرانسل شده و یکی از مهمترین قابلیت های آن رفع محدودیت بازکردن همزمان چند برنامه ( یا مولتی تسکینگ ) است.
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LCD Capacitive – خرید شارژ مستقیم ایرانسل اندازه 7 اینچ
این تبلت خرید شارژ مستقیم ایرانسل که از خانواده Iconia می‌باشد، B1 نام دارد. B1 یک تبلت دوست داشتنی است که جزو تبلت های مقرون به صرفه بازار محسوب می‌گردد. این تبلت 7 اینچی، در دو ظرفیت 8 و 16 گیگابایتی تولید گردیده که تا 32 گیگابایت دیگر نیز می‌توان از طریق کارت حافظه به آن افزود. در ضمن، یک دوربین در قسمت جلوی تبلت جهت انجام مکالمات تصویری وجود دارد. سیستم عامل منتخب ایسر برای تبلت جدید خود، نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید است که عملکرد خوبی را داراست. خواننده نقد و بررسی Iconia B1 باشید تا اطلاعات بیشتری را در مورد آن کسب نمایید.
مشخصات خرید شارژ مستقیم ایرانسل کلی :
اپل سرانجام خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیستم عامل جدید آی پد را که دارای قابلیت هایی چون مولتی تسکینگ واتصال به Apple TV است را عرضه کرد.
همچنین این سیستم عامل امکان ایجاد فولدر برای مدیریت بهتر برنامه ها را در اختیار خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاربر قرار می دهد.
قابلیت پشتیبانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از کارت حافظه جانبی
این افزونه نیازی به ریستارت فایرفاکس ندارد. اما حجم آن کمی زیاد است و حدود ۷۲ مگابایت است. ممکن است مرورگرتان برای ثانیه های خرید شارژ مستقیم ایرانسل هنگ کند، اما با کمی صبر همه چیز درست خواهد شد. به محض نصب شدن این افزونه می توانید آن را از طریق بخش Tools و قسمت Web Developer پیدا کنید. اکنون می توانید برای اولین بار سیستم عامل فایرفاکس را تجربه کنید.
دیسک درایو: حافظه داخلی 8 GB خرید شارژ مستقیم ایرانسل
قابلیت پشتیبانی از خرید شارژ مستقیم ایرانسل Wi-Fi
یک قابلیت جالب در سیستم عامل جدید اپل که با ارایه نرم افزار جدیدی از سوی این شرکت نیز همراه شده رد گیری یک آیفون یا آی پد دیگر از طریق نقشه است. به این ترتیب به عنوان مثال اگر آیفون یک شخص به سرقت رفته یا گم شود، کاربر می تواند از طریق آی پد جای آن را خرید شارژ مستقیم ایرانسل روی نقشه پیدا کند.
برای دریافت سیستم عامل جدید اپل کاربران باید از طریق اتصال آی پد به کامپیوتر و با استفاده از آی تیونز آن را به روز کنند.نرم افزار نمایش اوقات شرعی برای موبایل Prayer Times v2.3.1 را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار خرید شارژ مستقیم ایرانسل داده ایم. با نرم افزار مذهبی Prayer Times شما میتوانید با استفاده از GPS گوشی آندروید خود در هر مکان و زمان از اوقات شرعی اطلاع پیدا کنید.این برنامه با یافتن محل شما میتواند اوقات شرعی آن مکان را نیز به نمایش بگذارد. همچنین این نرم افزار می تواند در زمان اوقات شرعی اذان پخش کند.
سیستم عامل اندروید خرید شارژ مستقیم ایرانسل نسخه



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 همچنین برای کاربران اروپایی سامسونگ برنامه های دیگری مثل برنامه کنترل ترافیک در ۱۱ کشور اروپایی ، برنامه رستوران یاب در فرانسه ایرانسل 123 و المان ، برنامه گردشگری که معرف ۳۰۰۰۰ هزار مکان دیدنی در اروپاست را تدارک دیده است و این برنامه نیز در گوشی به طور رایگان نصب خواهد شد. لازم به ذکر است که این برنامه در اروپا پولی می باشند.
خبر رسیده که سامسونگ برای جذب بازی دوستان و مخصوصا کسانی که دوست دارند در موبایل خود بازی کنند ، با شرکت EA قراردادی انجام داده و قرار شده است که به ۱۰۰,۰۰۰ خریدار اول این گوشی در کشورهای اروپایی این بازی را به صروت رایگان در گوشی خود داشته باشند و از ان لذت ببرند. این بازی ا می توان بهترین بازی ماشین سواری در تمامی کنسول ها چه کامپیوتر و چه موبایل نامید و اکنون خریدارن ایرانسل 123 اروپایی این گوشی می توانند ، این بازی را به صورت رایگان دریافت نمایند.
این مهمترین ویژگی های این تبلت خواهد بود و جزئیات زیادی از ان منتشر نشده اما با همین مشخصاتی که اعلام شده ، می توان گفت که این تبلت حتی قادر به رقابت با ایپد مینی الان را ندارد چه برسد به زمانی که ایپد مینی ۲ وارد بازار شود. مهمترین اشکالی که می توان برای این تبلت گرفت ، صفحه نمایش بسیار بی ایرانسل 123 کیفیت ان می باشد. پیشنهاد می کنم اگر قصد خرید تبلت در سایز های حدود ۷ اینچ می باشید ، به هیچ وجه فکر این تبلت را نکنید.
صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن WSVGA که ایرانسل 123 برابر با ۶۰۰*۱۰۲۴ می باشد.پردازنده ی دو هسته ای با سرعت ۱٫۲GHz و یک گیگابایت رم
تلویزیون های ۴K با رزولوشن های Ultra HD اکنون در صدر تلویزیون ها قرار دارند و هر کسی که می خواهد تلویزیون بخرد ، باید سراغ همین ها برود چراکه تا چند سال اینده تلویزیون HD شما نمی تواند فیلم های جدید را پخش کند. به عنوان مثال فیلم هابیت با دوربین های ۴K ضبط شده است که تنها ایرانسل 123 تلویزیون های ۴K قادر به پخش ان می باشند.
تلویزیون های ۴K رزولوشن بسیار بالا یا همان UHD را دارند و بسیار با کیفیت می باشند و امروزه بازار تلویزیون مال انهاست که تنها شرکت های سامسونگ و ال جی و سونی از این نوع تلویزیون ها تولید کرده اند و به زودی به فروش خوبی نیز خواهند رسید چرا که دیگر صفحه نمایش های HD وارد موبایل های ۵ اینچی شده اند و صفحه نمایش ۸۵ ایرانسل 123 اینچی باید کیفیتش ۱۰ برابر گوشی های امروزه باشد.
باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری ایرانسل 123
شرکت ال جی نیز این روز ها بسیار فعال بوده و گوشی جدید خود را یعنی LG Optimus G2 را می خواهد معرفی بکند. شرکت ال جی دعوت نامه ی معرفی این گوشی را برای ۷ آگوست صاد کرده است و قرار است که این گوشی در ۲۰ آگوست ایرانسل 123 نیز وارد بازار شود. این گوشی جدید ال جی صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن full HD خواهد داشت. این گوشی چیپ Snapdragon 800 را دارا خواهد بود و پردازنده ی چهار هسته ای Krait 400 را بر روی ان سوار می کند که سرعت ۲٫۳ گیگاهرتزی خواهد داشت. ۲ گیگابایت رم نیز در کنار این گوشی قرار خواهد گرفت اما هنوز رم این گوشی تایید نشده است و ممکن است شرکت ال جی از رم ۳ گیگابایتی خود رونمایی کند. باتری این گوشی نیز ۲۷۰۰ میلی آمپر خواهد بود. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز در پشت گوشی قرار دارد.
۹٫۹ میلیمتر ضخامت ایرانسل 123 و ۳۰۶ گرم وزن
اینجا مشخصات این تبلت ایرانسل 123 را می توانید ببینید:
دوربین ۳ مگاپیکسلی در عقب و ایرانسل 123 ۱٫۳ مگاپیکسلی در جلو
هنوز اطلاعات کاملی از این گوشی ایرانسل 123 منتشر نشده است اما در روز ۷ آگوست این گوشی به طور رسمی معرفی خواهد شد. در همین بین شرکت ال جی در حال کار بر روی گوشی مشترک خود با گوگل می باشد. یعنی گوشی نکسوس ۵! هنوز اطلاعاتی از این گوشی منتشر نشده است اما گفته می شود این گوشی نیز در ماه اکتبر معری خواهد شد.
حافظه ی داخلی ۸ و ۱۶ گیگابایتی با پشتیبانی ایرانسل 123 از کارت های microSD
تلویزیون ها ایرانسل 123 ۴K در حال حاضر بیش تز از تعداد انگشتان نیستند و مدل های کمی از ان وجود دارند و ان چند مدل نیز سایز ۸۵ اینچ را در همین حدود دارند و قیمت بسیار بالایی دارند. اما اکنون سامسونگ خبر داده که امسال از اولین تلویزیون ۴K در سایز کوچک رونمایی خواهد کرد. البته این فقط یک خبر می باشد و ساخت همچین تلویزیونی با این رزولوشن بسیار سخت می باشد اما اگر سامسونگ بتواند این کار را انجام دهد گام بزرگی را برداشته و مطمئنا به فروش خوبی خواهد رسید.
خب شایعات زیادی در مورد تبلت های سامسونگ که امسال وارد بازار خواهند شد ، وجود دارد اما با این خبر یکی از این شایعات پایان می یابد. سامسونگ مشخصات رسمی Galaxy Tab 3 را عرضه کرد تا هیچ ابهامی در ان نماند. گلگسی تب ایرانسل 123 شاید رقیب ایپد مینی به حساب بیاید و سامسونگ قصد جنگ با ایپد مینی را دارد اما تا بحال موفق به این کار نشده است و حالا باید دید که با شماره ی سوم این تب می تواند اینکا



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که مباحث مربوط به رگولاتوری حوزه فناوری اطلاعات سابقه شارژ اتوماتیک ایرانسل و قدمت زیادی ندارند از این رو دوره‌های توجیهی آشنایی با «مفاهیم اولیه خدمات رگولاتوری فناوری اطلاعات» در سازمان برگزار می‌شود.
در روزهای اخیر خبری مبنی بر رونمایی گوگل از سرویس یکپارچه پیام‌رسان در رسانه‌هایی منتشر شده که پیش از شارژ اتوماتیک ایرانسل این توانسته بودند اعتبار و جایگاه خود را در بین مخاطبان خود به دست آورند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین به تشکیل دو حوزه کاری جدید در شرکت اشاره کرد و گفت: با تشکیل دو حوزه کاری تضمین کیفیت فرایندها و مدیریت کنترل پروژه‌ها درشرکت و همچنین بازاریابی و سرمایه‌گذاری در معاونت برنامه‌ریزی اقتصادی شرکت مخابرات ایران، در نظر داریم برای تحقق پروژه ، تلاش مستمر و شارژ اتوماتیک ایرانسل برنامه‌ریزی شده بیشتری داشته باشیم.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران ادامه داد: در رابطه با رگولاتوری حوزه IT و صدور پروانه خدمات فناوری اطلاعات می‌توان به صدور پروانه‌ و مجوز به جویشگرها (موتور جست‌وجو)، کارت‌های هوشمند، شارژ اتوماتیک ایرانسل دیتاسنترها، محصولات رایانش ابری، نرم‌افزارهای متن‌باز، محصولات امنیتی و انواع سامانه‌های نرم‌افزاری اشاره کرد.
به نقل شارژ اتوماتیک ایرانسل از فارس، علی حکیم جوادی اظهار داشت: در سال گذشته و بر اساس اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات ایران، مسئولیت رگولاتوری حوزه فناوری اطلاعات به این سازمان واگذار شد.
با تمامی این تفاسیر باید منتظر زمان رونمایی این سرویس از سوی گوگل ماند شارژ اتوماتیک ایرانسل و تنها در این صورت است که می‌توان گفت، این ادعا واقعیت بوده است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: براساس این وظیفه در سال گذشته در خصوص تنظیم مقررات و صدور پروانه‌های حوزه خدمات فناوری اطلاعات، معاونتی به نام «سیاست‌گذاری و اعتبار بخشی IT» در سازمان ایجاد شارژ اتوماتیک ایرانسل شد.
رقابت شرکت‌هایی چینی از جمله Huawei و ZTE بر سر کاهش قیمت‌ها طی یک دهه گذشته باعث شد تا شرکت‌های بزرگ تولیدکننده تجهیزات مخابراتی از جمله شارژ اتوماتیک ایرانسل Nortel و موتورولا از این بازار خارج شوند و در این میان بازیگران کوچک‌تر این عرصه از جمله Alcatel-Lucent ضررهای مالی فراوان را پیش‌روی خود ببینند.
پیش از این مسئولیت رگولاتوری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود و این سازمان به نوعی در مواقع لازم توامان مسئولیت هر دو بخش را برعهده داشت که اکنون شارژ اتوماتیک ایرانسل تفکیک وظایف شده است.
در ادامه به توسعه سرویس‌هایی چون شارژ اتوماتیک ایرانسل Google Now هم اشاره شده که از این پس می‌تواند موقعیت‌های مکانی را به خاطر سپارده و یادآوری کند به این نحو که اگر در برنامه قید شود، هنگام رسیدن به منزل یادآور شو به فلانی تماس بگیرم، در زمان مقرر و هنگام رسیدن به منزل، هشدار می‌دهد.
تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی امیدوارند با راه‌اندازی شبکه‌های 4G که از آن‌ها با نام LTE هم یاد می‌شود،‌ از اواخر شارژ اتوماتیک ایرانسل سال جاری میلادی مشکلات خود را کاهش دهند.
به گزارش جی‌اس‌ام آریا، كمپانی اریکسون قصد دارد حضور خود را در بازار رقابتی تجهیزات مخابراتی کاهش دهد و این در حالی است که چین با سرمایه‌ گذاری‌های چندین میلیارد دلاری می‌کوشد شبکه‌های مخابراتی پرسرعت راه‌اندازی کند و گفته می‌شود این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که اریکسون برای کسب درآمد دچار مشکلات فراوان شده و تحت فشارهای شارژ اتوماتیک ایرانسل شدید قرار گرفته است.
گوگل با یکپارچه‌سازی پیام‌رسان‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل خود قصد رونمایی از "پاتوق" را دارد که دسترسی به تمامی بخش‌های الکترونیکی را امکان‌پذیر می‌سازد.
پوررنجبر با اشاره به گذر از دولتی شارژ اتوماتیک ایرانسل به خصوصی در شرکت مخابرات ایران، عنوان کرد: زمانی که شرکت مخابرات ایران دولتی بود، اهداف و ماموریت‌ها مشخص بودند و ما موظف به اجرای آن بودیم اما با خصوصی شدن شرکت، می‌توانیم براساس اهداف عالی شرکت، ماموریت‌ها و خط مشی‌ها را تعیین کنیم.
این سرویس که به نقل از این رسانه‌ها عنوان "پاتوق" را به خود گرفته، در راستای طرح سیستم‌های اطلاع‌رسانی گوگل پیاده‌سازی شده و ظاهری شبیه به گوگل شارژ اتوماتیک ایرانسل مسنجر دارد با این تفاوت که انتظار می‌رود، رنگ آن سبز باشد.
با ادغام خصلت‌های این دو بخش، نتیجه گرفته شده که به احتمال بسیار زیاد بازسازی بر روی تمامی پلت‌فرم‌های گوگل انجام شود و دسترسی به تمامی بخش‌ها از جمله شارژ اتوماتیک ایرانسل محتوای صندوق الکترونیکی، باکس نوشتاری پیام و برچسب‌ها وجود داشته باشد.
به گزارش جی‌اس‌ام آریا، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران این سازمان رگولاتور حوزه فناوری اطلاعات شد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 را با حدود ایرانسل یک دو سه ۳۱۰ میلیون دلار بدست آورده است البته همراه با ۴.۹ درصد از سهام این شرکت. این خرید جدید سامسونگ، دسترسی به حدود ۲۱ اختراع کلیدی در بازار امریکا را که متعلق به شرکت CSR بوده است را ممکن می سازد.
گوشی CHACHA اچ‌ تی‌ سی که با ظاهری متفاوت نسبت به سایر گوشی‌های ایرانسل یک دو سه اچ‌ تی‌ سی تولید و روانه بازار شده با تقاضای بالایی از سوی مشتریان روبه‌رو شد. این گوشی با برخورداری از صفحه کیبورددار و صفحه نمایش لمسی تولید شده، دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی 6.2 اینچی با قابلیت نمایش 256 هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سیستم‌عامل آندروید و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری‌کارت تا 32 گیگابایت، تولید و روانه بازار شده است
باز هم خبری دیگر از شرکت کره ای سامسونگ. این شرکت به دنبال تقویت خود در زمینه پتنت ها یا حقوق مربوط به ثبت اختراع می باشد و در همین زمینه خبر می رسد ایرانسل یک دو سه که شرکت سامسونگ بخش موبایل شرکت بریتانیایی Cambridge Silicon Radio یا CSR را که در زمینه ساخت انواع و اقسام بلوتوث، جی پی اس، وای فای و دیگر چیپ ها فعالیت می کند
گوشی‌های زیر یک میلیون تومانی اچ تی سی مشتریان خاص خود را در بازار موبایل ایران یافته است، اما مدل‌های پرفروش این برند ایرانسل یک دو سه تایوانی چیست؟
کمپانی تایوانی اچ تی سی در روز 8 آوریل 2013 (19 فروردین 1392) نتایج ممیزی نشده مالی (Unaudited Financial Results) مربوط به سه ماهه نخست سال 2013 خود را منتشر نمود. آمار و ارقام منتشر شده حکایت از آن دارد که این کمپانی از رسیدن به اهداف مالی تعیین شده خود بازمانده و پیش بینی بسیاری از تحلیلگران نیز در مورد درآمد و سود اچ ایرانسل یک دو سه تی سی اشتباه از آب درآمد.بر اساس اعلام اچ تی سی درآمد این کمپانی در سه ماهه نخست سال 2013 با 37 درصد کاهش نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل به 42.8 میلیارد دلار جدید تایوان (در حدود 1.4 میلیارد دلار آمریکا) رسید. این در حالیست که اچ تی سی در ماه فوریه درآمدی برابر 50 تا 60 میلیارد دلار جدید تایوان را برای سه ماهه نخست خود پیش بینی کرده بود.
همچنین سود سه ماهه این کمپانی تنها 85 میلیون دلار جدید تایوان (در حدود 2.85 میلیون دلار آمریکا) بوده که در مقایسه با سود این کمپانی در سه ماهه مشابه سال قبل ایرانسل یک دو سه (4.47 میلیارد دلار جدید تایوان) کاهشی 98.1 درصدی را نشان می دهد. لازم به ذکر است که از سال 2004 که اچ تی سی اقدام به انتشار گزارش سودهای سه ماهه خود نموده، تاکنون چنین سود پائینی را تجربه نکرده و ضمناً این ششمین سه ماهه متوالی است که اچ تی سی روند مالی نزولی را طی می کند.
Joep van ایرانسل یک دو سه Beurden از شرکت CSR می گوید:
گوشی‌های CHACHA ،‌DESIRE C ،‌Explore ،‌ONE V و WILDFIR S از جمله گوشی‌های پرفروش این برند تایوانی در بازار هستند که از اوایل سال تا کنون باتقاضای خوبی از سوی مشتریان روبرو شده است. ایرانسل یک دو سه پنج مدل فوق با قیمت زیر یک میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
اما با وجود آنکه اچ تی سی یک اسمارت فون فوق العاده را در اختیار داشت، اوضاع بر وفق مراد این کمپانی پیش نرفت. کمبود قطعات دوربین موجب شد تا عرضه اچ تی سی وان در بسیاری از بازارهای اصلی به تعویق افتد و به جای 80 بازاری که اچ تی سی در نظر داشت به عرضه این گوشی در آنها بپردازد تنها موفق ایرانسل یک دو سه به عرضه آن در 3 بازار گردید. بدین ترتیب در حالی که به نظر می رسید پیش دستی اچ تی سی در عرضه اچ تی سی وان پیش از عرضه گلکسی اس 4 توسط سامسونگ موفقیت مالی مناسبی را برایش به ارمغان آورد، اینگونه نشد و فرصت برای کمپانی تایوانی تا حد زیادی از دست رفت.
تا به امروز گوشی های طرح آیفون زیادی وارد بازار شدند و به دلیل قیمت پایینشان (تقریبا یک پنجم آیفون اصل) مورد استقبال خوبی قرار گرفتند. اما آمار فروش نشان داده که همواره گوشی های اندروید در خیلی از بازار ها و بازار ایران محبوب تر بوده و هستند. دلیل اصلی آن هم تنوع بیشتر بازی ها و نرم افزار های آندروید و البته قیمت پایین تر گوشی های اندروید بوده است. اما داشتن گوشی آیفون تا حدودی شاید حس متفاوت بودن را منتقل کند (بنا به گفته طرفداران iPhone). در این خبر به بررسی گوشی جدید طرح آیفون ۴ اس ایرانسل یک دو سه که سیستم عامل اندروید روی آن نصب است و معرفی نماینده فروش معتبر این گوشی (که گارانتی تعویض ۱ ماه را نیز ضمانت می کند) می پردازیم. مشخصه بارز این گوشی کیفیت بدنه و طراحی زیبای آن (که با iPhone 4s مو نمی زند)، سیستم عامل اندروید، ورژن ۴٫۰٫۲، پردازنده ۲ هسته ای و قیمت بسیار مناسب می باشد. در ادامه به مشخصات این گوشی می پردازیم.
تبیان ایرانسل یک دو سه زنجان
اما دلیل این کاهش درآمد ایرانسل یک دو سه و کاهش شدید سود چیست؟
اچ تی سی در 19 فوریه 2013 (1 اسفند 1391) پرچمدار جدید خود — اچ تی سی وان — را معرفی نمود و با معرفی این گوشی پیشرفته حساب ویژه ای را برای موفقیت مالی خود در سال 2013 باز نمود. اچ تی سی وان نه تنها برترین اسمارت فون اچ تی سی بود، بلکه برخی تحلیلگران مطرح آنرا برترین اسمارت فون جهان نامیدند و معرفی گوشی وان را نشانی از بازگشت شکوهمندانه اچ تی ایرانسل یک دو سه سی به عرصه رقابت در بالاترین سطوح بازار دانستند.
من معتقدم که تحت مالکیت سامسونگ، انجام عملیات های مربوط ایرانسل یک دو سه به گوشی ها در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت و می تواند کمک بزرگی برای موفقیت در بازارهای جهانی گوشی



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 براساس شایعات منتشر شده، فبلت گلکسی نوت ۳ سامسونگ دارای صفحه نمایش ۵.۷ یا ۵.۹ اینچی فول اچ دی از نوع سوپرآمولد با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می باشد. براساس گزارشی که اخیرا منتشر گردیده، سامسونگ نسخه ای از این اسمارت فون را با صفحه نمایش LCD روانه بازار خواهد کرد. دلیل اصلی این تصمیم، تقاضای بالای پنل های OLED اعلام شده، شارژ اتوماتیک ایرانسل به همین دلیل سامسونگ نسخه ای از این فبلت را با صفحه نمایش LCD عرضه می کند.
این گوشی با بهای 392هزار تومانی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی خازنی 3.2 اینچ TFT با وضوح 320 x 480)HVGA پیکسل) ، 16 میلیون رنگ و قابلیت multi-touch، آندروید 2.2.1(Froyo) با منوی Touchwiz 3.0، GPS با A-GPS و قطب نمای دیجیتال، دوربین 3.2MP با کانون شارژ اتوماتیک ایرانسل اتوماتیک ، geotagging ، تشخیص چهره ، قابلیت فیلمبرداری در وضوح QVGA در 15fps، پورت microUSB (شارژ) و نسخه 2.1 بلوتوث استریو، محل کارت حافظه microSD ، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری، شتاب سنج و حسگر Proximity، ارتقاء صوتی DNSe، رادیو FM استریو با RDS، مرورگر مستندات و شماره گیری هوشمند بهره می برد.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی 3.27 اینچ TFT با وضوح HVGA و 256K رنگ، نسخه 2.3 آندروید (Gingerbread) با منوی Touchwiz 3.0 ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت ، امکان جابجایی کارت حافظه MicroSD در زمان روشن بودن گوشی ، دوربین 3.15 مگاپیکسل با کانون ثابت و geotagging ، گیرنده GPS با A-GPS، رادیو FM استریو با RDS ، سوکت شارژ اتوماتیک ایرانسل صوتی 3.5 میلیمتری ، ویرایشگر مستندات، شتاب سنج و حسگر Proximity برخوردار است.
به گزارش خبرنگار موبنا، Galaxy mini 2 یا همان s6500 از جمله مدل های گلکسی سامسونگ در بازار است که توانسته به دلیل برخورداری از امکانات بالا مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد.این هم اکنون با گارانتی رسمی و با شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت 393 هزار تومان در اختیار مشتریان این برند کره ای قرار می گیرد.
این گوشی پرفروش از مشخصات فنی همچون صفحه نمایش لمسی خازنی 4.0 اینچ Super AMOLED با وضوح 480 x 800)WVGA پیکسل) ، 16 میلیون رنگ و پوشش ضد خش، نسخه 2.3.6 آندروید با منوی Touchwiz 4، پردازنده Cortex-A9 دوهسته ای 1GHZ ، پردازنده گرافیک Mali-400MP و 768MB RAM، دوربین 5 مگاپیکسل با کانون اتوماتیک ، فلاش LED ، تشخیص چهره و لبخند، فیلمبرداری در وضوح 720P HD در 30fps، GPS با A-GPS و قطب نمای دیجیتال، حافظه داخلی 8/16GB و محل کارت حافظه MicroSD، شتاب سنج ، ژیروسکوپ و حسگر Proximity، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلیمتری، پورت MicroUSB، نسخه 3.0 بلوتوث استریو، شارژ اتوماتیک ایرانسل رادیو FM با RDS، شیشه Gorilla، دوربین ثانویه 1.3MP و ویرایشگر مستندات برخوردار است.
SAMSUNG-GALAXY-NOTE-3 شارژ اتوماتیک ایرانسل
فروشندگان گوشی های سامسونگ از افزایش تقاضای کاربران از انواع شارژ اتوماتیک ایرانسل مدل های گلکسی این برند کره ای در سطح بازار خبر دادند.
Galaxy Gio از دیگر پرفروش های این برند در بازار به شمار می آید شارژ اتوماتیک ایرانسل که توانسته تقاضای خوبی از مشتریان را به خود جلب کند.
در مرحله سوم هر دو گوشی ها از فاصله دو متری به شکل تصادفی سقوط کردند که باز هم شارژ اتوماتیک ایرانسل آی‌فون 5 آسیب جدی ندید و فقط دچار خراشیدگی شد، اما در گوشی سامسونگ، علاوه بر شکستن صفحه نمایش، قاب پشت Galaxy S3 کاملا جدا شد.
در این فبلت همچنین قرار است از پردازنده های مختلفی استفاده شود (همانند گلکسی اس ۴). این پردازنده ها به احتمالا فراوان شارژ اتوماتیک ایرانسل پروسسور اسنپ دراگون ۸۰۰ کوالکام و اکسینوس ۵۴۲۰ سامسونگ می باشند. از دیگر ویژگی های این فبلت قدرتمند سامسونگ می توان به ۲ یا ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی اشاره نمود. همچنین نسخه ۳G و ۴G LTE آن هم وجود خواهد داشت که نسخه ۳G با ۲ گیگابایت رم و ۴G LTE با ۳ گیگابایت رم عرضه می شوند. دوربین آن نیز ۱۳ مگاپیکسلی است و سیستم عامل آن اندروید ۴.۲.۲ یا ۴.۳ خواهد بود. گلکسی نوت ۳ احتمالا در ماه سپتامبر رونمایی می شود.وبسایت Sammobile اسکرین شات هایی از اجرای سیستم عامل اندروید ۴.۳ برروی اسمارت فون گلکسی اس ۴ سامسونگ (نسخه اسنپ دراگون ۶۰۰) بدست آورده و آنها را منتشر نموده است. این نسخه در اصل برای قرار گرفتن برروی نسخه گوگل گلکسی اس ۴ (GT-I9505G) آماده شده است که در بخش “About phone” دستگاه قابل مشاهده می باشد.
از سومین گوشی های پرفروش سری گلکسی این برند کره ای می شارژ اتوماتیک ایرانسل توان 5830 Galaxy Ace S اشاره کرد که با قیمت فروش 545هزار تومانی توانست مقام پرفروش ترین های این برند کره ای را از آن خود کند.از دیگر مدل های سری گلکسی این برند کره ای می توان به به Galaxy S Advance اشاره کرد که با قیمت 806هزار تومانی توانسته در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.
براساس این اسکرین شات ها، نسخه اندروید دستگاه، ۴.۳ و شماره ساخت آن “JWR66N.S005.130625“ می باشد. همانطور که میدانید شرکت گوگل هنوز رسما اندروید ۴.۳ را معرفی و عرضه نکرده شارژ اتوماتیک ایرانسل است، اما این موضوع که تولید کنندگان به این نسخه معرفی نشده از اندروید دسترسی دارند می تواند موضوعی جالب باشد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

قلم S Pen جدید بلندتر، ضخیم‌تر و ارگونومیک‌تر است و تجربه بهتری را در اختیار فرد قرار می‌دهد. با فشار کلید روی این قلم، می‌توان محتوای صفحه‌نمایش irancell 123 را ذخیره یا ویرایش کرد. قابلیتی به نام Easy Clip در اینجا وجود دارد که امکان برش‌زدن و کادربندی فوری محتوا ، اشتراک‌گذاری و ذخیره‌سازی آن را فراهم می‌کند.
Galaxy Note II دارای صفحه‌ای ۵.۵ اینچی از نوع HD Super AMOLED با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ است که تصاویر را با irancell 123 جزئیات و کیفیتی بالا به نمایش درمی‌آورد. این صفحه‌نمایش برای تماشای ویدئوهای HD ایده‌آل خواهد بود و به خواناتر شدن نوشته‌ها کمک خواهد کرد. همچنین به لطف این صفحه بزرگ و نیز بدنه باریک‌تر Galaxy Note II ، کاربران می‌توانند بهتر و راحت‌تر به تولید محتوا و انجام کارها بپردازند.
این اسمارت‌فون می‌تواند به کاربران در زمینه یافتن اطلاعات، ثبت سریع‌تر irancell 123 ایده‌ها، مدیریت کارها و بیان افکارشان کمک کند.
Quick Command نام قابلیت دیگری است که امکان اجرای سریع نرم‌افزارهای پرکاربرد را با استفاده از قلم S Pen فراهم می‌کند. برای استفاده از این قابلیت، کاربر باید irancell 123 با فشردن همزمان کلید روی S Pen و حرکت دادن آن روی صفحه به سمت بالا، صفحه مربوطه را باز کند. ارسال ایمیل، برقراری تماس تلفنی و … از جمله کارهایی هستند که می‌توان با Quick Command به‌سرعت آن‌ها را انجام داد.
از سومین گوشی های پرفروش سری گلکسی این برند کره ای می توان 5830 Galaxy Ace S اشاره کرد که با قیمت فروش 545هزار تومانی توانست مقام پرفروش ترین های این برند کره ای را از آن خود کند.از دیگر مدل های سری گلکسی این برند کره ای می توان به irancell 123 به Galaxy S Advance اشاره کرد که با قیمت 806هزار تومانی توانسته در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.
قابلیت Air View به کاربران امکان می‌دهد که با استفاده از قلم S Pen و نگه‌داشتن آن بر روی ایمیل‌ها، S Planner، تصاویر گالری و فایل‌های ویدئویی، بدون نیاز به باز کردن این موارد، پیش‌نمایشی از محتویات آن‌ها را مشاهده کنند. قابلیت دیگری با نام Popup Note هم در irancell 123 این محصول وجود دارد که کاربران می‌توانند به کمک آن، S Note را به طور فوری و در قالب یک پنجره Pop-up، در هر قسمت از صفحه باز کنند. به عنوان مثال، این کار را می‌توان برای یادداشت‌برداری در حین یک گفتگوی تلفنی انجام داد.
Galaxy Note II دارای ویژگی‌های منحصربه ‌فردی در زمینه تولید محتوا و انجام کارهای خلاقانه است. به گفت سانگ ون جانگ ) Sungwon Jung ( مدیر بخش موبایل شرکت سامسونگ در ایران، در طی سال گذشته، سامسونگ با کمک سری محصولات گالکسی، توانسته است رتبه اول خود را در بازار ایران حفظ کند و همچنین رتبه اول را در بازار گوشیهای هوشمند به دست آورد، وی افزود : " Galaxy Note II همه را به خلاق بودن دعوت می کند. این محصول به ایده های شما جان می دهد و کمک می کند irancell 123 تا این ایده ها را به آسانی و تنها با یک کلیک با همه به اشتراک بگذارید و خلاقیت شما را ارزشمندتر می کند. “
این گوشی پرفروش از مشخصات فنی همچون صفحه نمایش لمسی خازنی 4.0 اینچ Super AMOLED با وضوح 480 x 800)WVGA پیکسل) ، 16 میلیون رنگ و پوشش ضد خش، نسخه 2.3.6 آندروید با منوی Touchwiz 4، پردازنده Cortex-A9 دوهسته ای 1GHZ ، پردازنده گرافیک Mali-400MP و 768MB RAM، دوربین 5 مگاپیکسل با کانون اتوماتیک ، فلاش LED ، تشخیص چهره و لبخند، فیلمبرداری در وضوح 720P HD در 30fps، GPS با A-GPS و قطب نمای دیجیتال، حافظه داخلی 8/16GB و محل کارت حافظه MicroSD، شتاب سنج ، ژیروسکوپ و حسگر Proximity، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلیمتری، پورت MicroUSB، نسخه 3.0 بلوتوث استریو، رادیو FM با RDS، شیشه Gorilla، دوربین ثانویه 1.3MP و ویرایشگر مستندات برخوردار است. سامسونگ در روز چهارشنبه 19 مهر ماه طی مراسمی در تهران Galaxy Note II را معرفی کرد. در این مراسم که با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد این اسمارت‌فون و قابلیت‌های ویژه آن irancell 123 مورد بررسی قرار گرفت.
از دیگر پرفروش irancell 123 های این برند در بازار به شمار می آید که توانسته تقاضای خوبی از مشتریان را به خود جلب کند.
سامسونگ، از زمان معرفی اولین گالکسی نوت تا به امروز، سعی داشته است که قابلیت‌های این irancell 123 محصول را بهتر و بیشتر کند. در مه ۲۰۱۲ سامسونگ آپدیتی با نام Premium Suite را برای گالکسی‌نوت عرضه کرد تا تجربه بهتری را برای کاربران فراهم کند. بعد نوبت به عرضه به‌روزرسانی آندروید ICS رسید که قابلیت‌های جدیدی چون Shape Match و Formula Match با آن معرفی شد. در ماه اوت هم سامسونگ از Galaxy Note 10.1 رونمایی کرد. داشتن صفحه ۱۰ اینچی بزرگ و قابلیت‌های بهتر در زمینه مالتی‌تسکینگ، از ویژگی‌های این تبلت به شمار می‌رفت. Galaxy Note II هم در تلاش است تا راه بهتر و سریع‌تری را برای دسترسی به اطلاعات، ثبت ایده‌ها و به‌نمایش گذاشتن آن‌ها در اختیار کاربران قرار دهد.
این گوشی با بهای 392هزار تومانی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی خازنی 3.2 اینچ TFT با وضوح 320 x 480)HVGA پیکسل) ، irancell 123 16 میلیون رنگ و قابلیت multi-touch، آندروید 2.2.1(Froyo) با منوی Touchwiz 3.0، GPS با A-GPS و قطب نمای دیجیتال، دوربین 3.2MP با کانون اتوماتیک ، geotagging ، تشخیص چهره ، قابلیت فیلمبرداری در وضوح QVGA در 15fps، پورت microUSB (شارژ) و نسخه 2.1 بلوتوث استریو، محل کارت حافظه microSD ، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری، شتاب سنج و حسگر Proximity، ارتقاء صوتی DNSe، رادیو FM استریو با RDS، مرورگر مستندات و شماره گیری هوشمند بهره می برد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

شرکت دل irancell 123 اعلام کرده که در صدد ساخت ساعت هوشمند برای اتصال به گوشی‌های موبایل است.
تحقیقات همچنین نشان داده که سه چهارم افرادی که میانگین سنی 18 تا 44 سال دارند بدون تلفن‌های همراه به رختخواب نمی‌روند و فقط افراد بالای 65 سال گوشی‌های خود را هنگام irancell 123 خواب در اتاق یا فضای دیگری رها می‌کنند.
شبکه اجتماعی فیس‌بوک که مدت‌هاست تلاش می‌کند نفوذ بیشتری در بازار موبایل داشته باشد طی یکی دو سال پیش اقدام به همکاری با شرکت اچ‌تی‌سی کرد تا گوشی‌هایی ویژه دسترسی به شبکه اجتماعی فیس‌بوک راهی بازار کند. این شرکت همچنین به تازگی اقدام irancell 123 به عرضه برنامه Home برای آندروید کرده است که البته هنوز این اقدام با موفقیت چندانی روبه‌رو نشده است.
به گزارش irancell 123 اخبار خارجی موبنا، به تازگی رقابت تازه‌ای در بازار موبایل شکل گرفته و بسیاری از شرکت‌ها ساخت دستگاه‌های الکترونیکی مثل عینک و ساعت هوشمند را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
حدود 53 درصد دارندگان گوشی هوشمند آی‌فون که در این بررسی شرکت کرده‌اند، می‌گویند اگر قرار باشد گوشی خود را عوض irancell 123 کنند، سراغ یک شرکت دیگر می‌روند.
ر این اساس گفته می‌شود تشعشعات ناشی از تلفن‌های همراه باعث می‌شود زمان بیشتری طول بکشد که فرد irancell 123 به خواب برود و از سوی دیگر میزان خواب عمیق در افرادی که معمولا از گوشی‌های موبایل استفاده می‌کنند کمتر است.
در این میان 20 درصد افراد اعلام irancell 123 کرده‌اند که نام شرکت تولیدکننده برای آن‌ها مهم است و برای 19.5 درصد هم سیستم‌عامل نصب شده روی گوشی هوشمند اهمیت دارد.
شرکت اچ‌تی‌سی و فیس‌بوک اوایل بهار سالجاری گوشی هوشمندی مجهز به لانچر Home عرضه کردند که با استقبال خوبی روبه‌رو نشد و اپراتور AT&T ارایه دهنده اختصاصی این گوشی، هنوز درباره آینده HTC First خوش‌بین irancell 123 نیست.
مدیر اجرایی فیس‌بوک در سفر به کره ظاهرا در حال رایزنی با سامسونگ است که ساخت گوشی جدیدی را در دستور کار خود قرار دهند.به گزارش اخبار خارجی موبنا، در irancell 123 حالی که شرلی سندبرگ، مدیر اجرایی فیس‌بوک به کره جنوبی سفر کرده و دلیل این سفر را تبلیغ کتاب جدیدش با نام «Lean In» اعلام کرده است، اما گزارش‌ها حاکی است که دیدار وی با "شیم سو-او"، نایب رییس سامسونگ برای تقویت روابط میان بخش موبایل دو شرکت بوده است.
مطالعات نشان داده که فرکانس‌های irancell 123 884 مگاهرتز بی‌سیم ناشی از تلفن‌های همراه روی خواب افراد تاثیر می‌گذارد و باعث بی‌خوابی و کم‌خوابی آنها می‌شود.
وی می‌گوید: اگرچه هنوز هم رایانه‌ها کاربرد زیادی برای کاربران دارند، اما دنیا در حال رویگردانی به سوی دستگاه‌های موبایل و ابزارهای جانبی برای این دستگاه‌ است و این روزها دستگاه‌های قابل irancell 123 پوشیدن همانند ساعت و عینک جای سایر دستگاه‌ها را می‌گیرند.
البته دل پیشتر روی ساخت گوشی‌های هوشمندی تمرکز کرد اما نتوانست موفقیت زیادی در این irancell 123 زمینه کسب کند با این حال قصد دارد دوباره شانس خود را در این عرصه امتحان کند.
از این رو، سونی به عنوان پیشرو اقدام به ساخت ساعت کرد، سپس گوگل و اپل برای رقابت با این شرکت ژاپنی اقدام به ساخت چنین دستگاه‌هایی کردند. بر این اساس شرکت دل هم آمادگی خود را برای آغاز رقابتی جدید اعلام کرده irancell 123 است.
ک نظرسنجی درباره کاربرد و استفاده از گوشی‌های هوشمند نشان داده irancell 123 که کاربران گوشی‌ آی‌فون عنوان ناراضی‌ترین کاربران را در میان همه گوشی‌های هوشمند دارند.
به irancell 123 گفته یک مقام آگاه، ملاقات مدیر اجرایی فیس‌بوک با نایب رییس سامسونگ، درباره پروژه Home نبوده و هنوز مشخص نیست که این دو شرکت در حال برنامه‌ریزی برای چه کاری هستند.
اما به نظر می‌رسد مارک زوکربرگ بدون توجه به این شکست، همچنان به رقابت irancell 123 در بازار گوشی هوشمند علاقه‌مند است و اکنون به دنبال پروژه موبایلی با سامسونگ است.
گزارش‌ها حاکی است طراحی برای یک چهارم irancell 123 کاربران گوشی‌های تلفن همراه مهم‌ترین عاملی محسوب می‌شود که آن‌ها را ترغیب به خرید محصول جدید می‌کند.
گزارش‌ها حاکی است که در پی افت فروش بازار رایانه، شرکت دل هم بخشی از سهم بازارش را از دست داده و قصد دارد با ورود دوباره به عرصه موبایل میزان سود و irancell 123 درآمدش را افزایش دهد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، آمارها نشان داده میزان وفاداری در مشتریان گوشی‌های سامسونگ نسبت به اپل بیشتر است. irancell 123
به گفته مدیر دل، irancell 123 دنیای فناوری در حال تغییر و تحول است بنابراین شرکت‌ها نیز باید همگام با فناوری‌ها تغییر کرده و ابزارهای جدیدی ارایه کنند.
این در حالی irancell 123 است که 35 درصد کاربران سری گوشی هوشمند Galaxy S سامسونگ اعلام کرده‌اند که در صورت عوض کردن گوشی شرکت تولیدکننده گوشی را هم تغییر می‌دهند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 حال پروژکتور B1M شرکت ایسوس نیز از یک LED با روشنایی 700 لومن (Lumen) بهره می‌برد. در پروژکتورهای معمولی این عدد بین 1000 تا 3000 است ، اما فریب این اعداد را نخورید، مقدار بیان شده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای پروژکتور LED میزان روشنایی بیش از دوبرابر پروژکتور معمولی را تولید می‌کند. یعنی اگر پروژکتور معمولی شما 1700 Lumen روشنایی دارد، این مقدار تقریبا با یک پروژکتور 700 lumen از نوع LED برابری می‌کند.
اندازه تصویر: به عبارتی فاصله پروژکتور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از سطح منعکس کننده هرچقدر بیشتر باشد نور کمتری به ازای هر متر مربع از تصویر منعکس می‌شود.
محدوده دینامیکی یا Dynamic Range، زمانی اهمیت پیدا می‌کند که تصویر شامل طیف‌های مختلف رنگ و روشنایی باشد. در این حالت اگر تصویر، محدوده دینامیک نداشته باشد جزییات مثلا در بخش پرنور یا در بخش کم نور نمایش داده نمی‌شوند. این موضوع همانند معیارهای عکاسی در حالت HDR است که شما جزییات را هم در سایه‌ها خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و هم در نواحی روشن خواهید داشت.
بافت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سطح منعکس کننده: به این صورت که سطح مات انعکاس بسیار بهتری دارد.
شدت روشنایی در پروژکتورها که با استاندارد ANSI و با واحد Lumen شناخته می‌شوند، همیشه یکی از مشکلات اصلی این محصولات بوده‌ است. علت این امر هم کاملا فیزیکی است، در یک تلویزیون هر پیکسل نور خود را از یک ناحیه به همان اندازه دریافت می‌کند و منبع نور می‌تواند به راحتی ناحیه‌ای کوچک مقابلش را روشن کند، در نتیجه نور خروجی کل زیاد خواهد بود. اما در پروژکتور، نور کل صفحه توسط یک لامپ با اندازه‌ای کوچک تامین می‌شود، بنابراین منبع نور در پروژکتورها، باید به شدت قدرتمند باشد و انرژی زیادی را برای نمایش تصویر، صرف کند. جالب این جا است که استفاده از LED، هر دو مورد را بهبود داده است. در پروژکتورهای LED، روشنایی پس زمینه تصویر در مصرف انرژی ارتقاء یافته است. همانطور که می‌دانید LED با مصرف برق کمتر، نور مشابه لامپ‌های قدیمی را تولید می‌کند و از این رو، امروزه در بسیاری از صنایع الکتریکی، جایگزین لامپ‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قدیمی شده است.
به جرات می‌توان گفت که در فضایی که نور بسیار کم است، این پروژکتور تجربه‌ای بی‌نظیر ایجاد می‌نماید و صفحه نمایش بیش از 100 اینچ را که آرزوی بسیاری از ما است را به راحتی به تصویر می‌کشد.رزولوشن، تنها یک عدد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در لیست امکانات یک محصول نیست. منظور از رزولوشن، تفکیکی است که یک بیننده از تصویر شاهد آن است. ما نیز به همین منظور تعدادی ویدئو که همگی کیفیتی HD یا بالاتر را داشتند، در این پروژکتور پخش کردیم که در ادامه تصاویر آن را مشاهده خواهید کرد:
به جرات می‌توان گفت که در اتاق تاریک، این پروژکتور تصویر بسیار خوبی در این زمینه ارائه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌کند، همانطور که در شکل بالا مشاهده می‌کنید سایه‌ها و نقاط روشن به طور دقیق و با جزئیات مناسبی به نمایش درامده‌اند.
یکی از برتری‌های بی چون و چرای پروژکتورهای LED نسبت به پروژکتورهای معمولی قدیمی، کنتراست و کیفیت رنگ سیاه است. کنتراست تصاویر در اتاق تاریک به حدی خوب است که شما احساس می‌کنید در مقابل یک تلویزیون LED صد اینچی با Local Dimming روبرو هستید. در تصاویر تاریک انتخاب شده بالا، این موضوع به خوبی قابل مشاهده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
محدوده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دینامیکی
کنتراست خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و صحنه‌های تاریک
B1M Dynamic خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Range
میزان نور محیط: قاعدتا در تاریکی مطلق بهترین تجربه را خواهید داشت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و در محیط‌های پرنور نیز برعکس.
رنگ سطح منعکس کننده: هر چه این رنگ روشن‌تر و به رنگ سفید نزدیک تر باشد، رنگ‌ها واقعی‌تر و تصویر با کیفیت‌تری شکل می‌گیرد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
pixel-arrange-mentهمانطور که در این تکه از تصویر مشاهده می‌کنید، چیدمان پیکسل ها به صورت عمودی و افقی، آن‌طور که در نمایشگرهای رایج بازار استفاده می‌شود، نیست و ماتریس این پیکسل‌ها زاویه 45 درجه دارند. باید متذکر شد که برای بهره بردن هرچه بیشتر از شفافیت HD این پروژکتور تا جایی که ممکن است باید پروژکتور را جایی بدون زاویه نسبت به سطح صفحه مورد نظر خود قرار دهید. در صورتی که زاویه پروژکتور زیاد باشد تصویر پخش شده نسبت 1 به 1 نداشته و با تنظیم آن به صورت مستطیل، رزولوشن یک ضلع با ضلع دیگر مستطیل متفاوت خواهد بود. از طرفی اگر به جای دیوار از پرده‌های مخصوص پروژکتور استفاده نمایید، کیفیت به مراتب بالاتری را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شاهد خواهید بود.
ما این محصول کوچک و جذاب را در دو اندازه آزمایش کردیم که کل بازه رایج ترین اندازه‌ها را پوشش دهد: سایز 55 اینچ و سایز 100 اینچ. این پروژکتور در هر دوی این اندازه‌ها توانست روشنایی بسیار خوبی را در بازه نوری کم تا تاریک تولید کند. به طور کلی روشنایی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به عوامل زیر بستگی دارد:
شفافیت تصویر در رزولوشن HD بسیار عالی است و جزییات به خوبی نمایش داده می‌شوند. این شفافیت را زمانی که تصویر ورودی، کیفیتی مناسب داشته باشد به چشم خواهد آمد و در صورتی که قصد لذت بردن از یک تصویر 100 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینچی یا بزرگتر را دارید به هیچ عنوان به سمت فیلم‌های با کیفیت پایین تر از HD نروید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

المان‌های حاضر در بالای صفحه‌نمایش نیز هیچ تغییری نسبت به رویه معمول این قسمت نداشته‌اند جائیکه حس‌گرهای تنظیم نور و Proximity همراه با اسپیکر برقراری تماس و یک دوربین 1.9 ایرانسل یک دو سه مگاپیکسلی با امکان فیلمبرداری 720p موارد حاضر در این بخش را تشکیل می‌دهند
از این نکته که بگذریم صفحه‌‌نمایش HD بکار گرفته شده در Galaxy S III بدون شک یکی از ایرانسل یک دو سه بهترین‌های بازار در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون به حساب می‌آید؛ کنتراست بالای 3.5:1، زوایای دید مناسب و بازتاب بسیار اندک نور از جمله مهمترین نکات مثبت قابل ذکر در مورد این پنل هستند در سوی دیگر نیز همچون تمامی دیگر مدل‌های LED، روشنائی نچندان رویائی بعنوان نکته منفی اصلی این قسمت محسوب می‌شود. نسل جدید شیشه محافظ Gorilla Glass 2 بعنوان پوشش خارجی این صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده است در این تکنولوژی جدید ضمن کاهش 20 درصدی قطر شیشه بکار گرفته شده و ایجاد تصویری درخشان‌تر با کیفیت بالاتر، میزان محافظت از صفحه‌نمایش در مقابل آسیب‌های فیزیکی همچون خراشیدگی و سقوط از ارتفاع نیز بسیار نسبت به گذشته افزایش یافته است.
در بخش پشتی I9300 در ترکیبی متفاوت از Galaxy S II دوربین 8 مگاپیکسلی دستگاه در کنار تک فلش LED آن به چشم می‌خورد. اسپیکر اصلی ایرانسل یک دو سه دستگاه نیز این بار از پائین به کناره دوربین منتقل شده است.
اِلِمان‌های بکار گرفته شده در دورتادور I9300 هیچ تفاوت خاصی با Galaxy S II در تعداد و جایگاه نداشته و شامل Rocker باریک و کوچک تغییر صدا با برجستگی ایرانسل یک دو سه حداقلی در سمت چپ، کلید Power/Lock در سمت راست، جک 3.5 میلیمتری هدست و میکروفون دوم در بالا به همراه پورت Micro USB و میکروفون برقراری تماس در پائین می‌شود. پورت Micro USB در این مدل همانند I9100 بجز ارتباط با کامپیوتر و شارژر، بعنوان خروجی TV از طریق فناوری MHL و برای اتصال حافظه‌های خارجی از طریق فناوری HSB Host مورد استفاده قرار می‌گیرد البته همانطور که پیش از این گفته شد برای استفاده از هر دوی این موارد نیاز به کابل تطبیق‌دهنده جداگانه خواهد بود.
در زیر صفحه‌نمایش همان ترکیب سه‌گانه همیشگی شامل دکمه‌های لمسی خازنی Back ایرانسل یک دو سه و منو در دو طرف همراه با دکمه فشاری Home در مرکز دیده می‌شود.
سیستم‌عامل ایرانسل یک دو سه Galaxy S III آخرین ورژن ارائه شده برای اندروید یعنی ICS 4.0.4 است که در مقایسه با نسخه خام اندروید در دو مدل نکسوس بعلت حضور آخرین نسخه رابط کاربری TouchWiz با تفاوت‌های ساختاری فراوانی همراه شده است. در یک نگاه رابط کاربری Galaxy S III شباهت‌های فراوانی با نسخه ICS ارائه شده برای Galaxy S II دارد اما در قسمت‌های مختلفی نیز نکات منحصر به فرد و جدیدی به چشم می‌خورد. یکی از این نکات جدید در نخستین برخورد با این رابط کاربری یعنی در صفحه Lock Screen دیده می‌شود در اینجا علاوه بر افکت زیبای حرکت آب در زیر دست و صدای قطرات آب، همچون رویه HTC در این زمینه امکان اجرای برنامه‌های لیست شده در زیر صفحه‌نمایش با Drag کردن آن‌ها به مرکز تصویر نیز در نظر گرفته شده است. میانبرهای چهارگانه حاضر در زیر صفحه‌‌نمایش در این قسمت بصورت کاملا قابل تغییر و شخصی‌سازی هستند. از دیگر گزینه‌های جذاب اما نچندان حیاتی و کاربردی در صفحه‌ Lock Screen می‌توان به امکان افزودن ساعت دوم، نمایش یا پنهان‌سازی گزینه‌های متعدد Help و نمایش نوار خبری قابل Maximize در پائین صفحه اشاره کرد البته گزینه‌های متعدد این قسمت همچون افکت آب برای باز شدن قفل صفحه‌نمایش، نمایش ساعت، وضعیت هوا و دریافت دستورات صوتی در صفحه لاک‌اسکرین همگی از امکان غیر فعال کردن توسط کاربران نیز برخوردار خواهند بود. Galaxy S III برای دسترسی هرچه سریع‌تر به دوربین دستگاه از یک گزینه جدید حرکتی بهره می‌برد که در طی آن پس از زدن دکمه پاور و قرار دادن دست و نگه‌داشتن آن بروی
با کنار زدن کاور بخش پشتی Galaxy S III باتری دستگاه همراه با محل جایگذاری سیم‌کارت و کارت حافظه Micro SD پدیدار می‌شود. اسلات سیم‌کارت مورد استفاده در این مدل از نوع MicroSIM است و خارج‌سازی آن بدون درآوردن باتری امکان‌پذیر نیست. کارت حافظه Micro SD دستگاه اما بصورت Hot Swap طراحی شده و علیرغم اجبار به کنار زدن کاور بخش پشتی نیازی به خاموش کردن گوشی برای ایرانسل یک دو سه خارج‌سازی آن نیست. حداکثر ظرفیت قابل دستیابی در این کارت حافظه تقریبا برای اولین بار در کلاس اندرویدفون‌ها به 64 گیگابایت ارتقا یافته است که با توجه به ارائه ظرفیت 64 گیگابایتی حافظه داخلی در کنار دو ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی، مجموع ظرفیت Galaxy S III می‌تواند تا رقم منحصر به فرد 128 گیگابایت نیز افزایش پیدا کند. ظرفیت باتری Galaxy S III برابر با 2100mAh است که بصورت رسمی تا 590 ساعت در حالت Stand-by و تا 21 ساعت و 40 دقیقه مکالمه در شبکه GSM دوام خواهد داشت. در دنیای واقعی علیرغم گزینه‌های باتری‌خور متعددی همچون صفحه‌نمایش HD، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پیشرفته و قابلیت‌های ارتباطی متعدد، دوام این باتری بسیار مناسب ارزیابی شده و می‌توان امتیاز بسیار مطلوبی برای این بخش در نظر گرفت جائیکه بسته به استفاده کاربران می‌توان مابین 2 تا 3 روز بروی آن حساب کرد.
اید به آسان‌تر شدن شرایط شرکت سازنده در جای دادن تعداد بسیار زیادی از پیکسل‌ها در فضای صفحه‌نمایش اشاره کرد چرا که در صورت استفاده از فناوری پیشرفته‌تر Super AMOLED Plus و اضافه شدن یک زیرپیکسل دیگر به این مجموعه به اندازه 1280×720 زیر پیکسل دیگر می‌بایست به این مجموعه افزوده شود که هزینه و دشواری بیشتری برای شرکت سازنده به همراه خواهد داشت. البته تاثیر این فناوری و عدم استفاده از فناوری پیشین Super AMOLED Plus برای کاربران تا اندازه‌ای نیست که بتوان آن را یک نکته منفی تمام‌عیار تلقی کرد و تاثیر این نکته در مقابل وضوح بالای صفحه‌نمایش بجز در هنگام مشاهده پنل در فواصل بسیار نزدیک ایرانسل یک دو سه چندان به چشم نمی‌آید



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

در نگاه اول ممکن است اس ۴ را با اس ۳ اشتباه بگیرید چرا که از لحاظ ظاهری به هم بسیار شبیه هستند، البته ناگفته نماند که این اسمارت فون تازه وارد از مدل قبلی خود هم باریک تر است و هم صفحه نمایش ۵ اینچی دارد. گلکسی اس ۴ کاملاً از پلی کربنات ساخته شده و در دو رنگ سیاه و سفید شارژ اتوماتیک ایرانسل به بازار عرضه خواهد شد.
صنايع الكترونيكي سامسونگ در 17 ام جولاي 2008، گوشي تلفن همراه M150 را معرفي كرد. اين گوشي جديد، از نوع گوشي هاي باريك بوده و طراحي، قابليت ها و قيمت كم نظيري دارد. با معرفي اين گوشي، سامسونگ باز هم هنر و توانمندي خود را در توليد گوشي هاي باريك،به رقبا نشان داد. نخستين چيزي كه در اين گوشي خودنمايي مي كند طراحي خيره كننده و شبيه به فلزي درآن است. اين گوشي در رنگ هاي خاكستري روشن، خاكستري ذغالي، سفيد، صورتي كمرنگ و آبي براق، وارد بازار خواهد شد. M150 با ضخامت 12.7 ميلي متري، تمامي فناوري هايي را كه در يك گوشي تلفن همراه مورد نياز است، درخود گنجانده است. پخش MP3 با كيفيت عالي كه در گوشي هاي با قيمت مشابه كمتر مشاهده مي شود، دوربين VGA ، فناوري ضبط ويدئويي با فرمت MPEG4 و حافظه داخلي 20 مگابايتي از جمله وي‍ژگي هاي اين محصول جديد است. از ابزارهاي سرگرمي نيز مي توان به شارژ اتوماتیک ایرانسل راديو FM با قابليت ضبط صدا و نيز انتخاب آهنگ شخصي براي صداي زنگ اشاره كرد. با استفاده از قابليت ضبط صداي راديوي FM، كاربران مي توانند به راحتي برنامه دلخواه خود را از راديو به صورت مستقيم در گوشي خود ذخيره سازي نمايند. از اين اصوات ضبط شده نيز مي توان به عنوان آهنگ براي زنگ گوشي استفاده كرد. قيمت دقيق اين گوشي هنوز اعلام نشده ولي در قيمتي رقابتي با گوشي هاي مشابه خود،‌ به بازار وارد خواهد شد.M150 نخستين بار در اواسط آگوست (اواخرمرداد) در آلمان وارد بازار مي شود و سپس به تدريج به اروپا، جنوب غرب آسيا، جنوب شرق آسيا، خاورميانه، آفريقا و ساير نقاط آسيا نيز وارد خواهد شد.
صفحه نمایش این تلفن همراه با کیفیت ۱۰۸۰p عرضه می شود و از نوع سوپر امولد Super AMOLED خواهد بود. سامسونگ، گلکسی اس ۴ را با توجه به بازاری که آن را عرضه می کند تفکیک کرده و بسته به آن دو نوع شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده برای این اسمارت فون تدارک دیده: گلکسی اس ۴ یا با پردازنده ۸ هسته ۱٫۹ گیگاهرتزی عرضه می شود و یا با پردازنده ۸ هسته ۱٫۶ گیگاهرتزی. البته در همه جا این تلفن همراه با رم ۲ گیگابایتی خواهد آمد.
دروبين ديجيتالي s1060 مجهز به رزولوشن 2/10 مگاپيکسلي با زوم اپتیکال 5x (5 بابر) و زوم ديجيتالي 5x(5 برابر) بوده و کيفيت تصوير بالا درعين سهولت استفاده را براي کاربران به ارمغان آورده است. اين دوربين به فناوري ISO 1600 مجهز است که امکان عکسبرداري باکيفيت و عاري از لرزش را بدون نياز به فلش و سه پايه ميسر مي نمايد.تصاوير موجود در حافظه دوربين، از طريق نمایشگر ال سي دي7 /2 اینچی قابل مشاهده مي باشند.علاوه براين، قابليت عکسبرداري از خود نيز در اين دوربين وجود دارد که درصورت خارج بودن شارژ اتوماتیک ایرانسل چهره فرد از چارچوب دوربين، يک بوق هشدار زده و بدين ترتيب عکسبرداري از خود را بطور محسوسي بهبود مي بخشد. از قابليت ديگر اين دوربين، مي توان به امکان تشخیص چهره اشاره کرد که قابليت تشخيص تا 9 نفر را داراست. راهنماي عملکرد جامعي نيز براي کاربران ابتدائي در داخل اين دوربين گنجانده شده است و اطلاعات موردنياز براحتي قابل استفاده است.
باتری این تلفن ۲۶۰۰ میلی آمپری خواهد بود. البته سامسونگ اعلام نکرده که این باتری چقدر عمر دارد اما کره ای ها گفته اند که زمان کار با این تلفن به خاطر ظرفیت بالای باتری آن زیاد شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهد بود.
در اس شارژ اتوماتیک ایرانسل ۴ به خاطر وجود IR – blaster می توان آن را تبدیل به کنترل از راه دور تلویزیون تبدیل کرد. این تلفن با داشتن نرم افزار WatchOn می تواند به عنوان یک راهنمای مجازی برای استفاده از تلویزیون مورد استفاده قرار بگیرد.
وربین گلکسی اس ۴ هم از لحاظ سخت افزاری و هم از لحاظ نرم افزاری رشد بسیار زیادی کرده است. دوربین پشت این تلفن ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن دو مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین این تلفن همراه ویژگی جالبی شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد با نام دوال شات DualShot که آدم را به یاد دسته های دوال شاک پلی استیشین می اندازد. دوال شات و یا عکاسی دوگانه به کاربر اجازه می دهد تا هم زمان هم از دوربین جلو و هم دوربین عقب عکس گرفته شود و بعد این عکس ها با هم تلفیق شده و یکی شوند
دیروز ۵ شنبه ۱۴ مارس ۲۰۱۳ برابر با ۲۴ اسفند شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۳۹۱ سامسونگ ازاسمارت فون جدید و پرقدرت خانوادهاس گلکسی با نام گلکسی اس ۴ – Galaxy S4 رونمایی کرد. گلکسی اس ۴ راه گلکسی اس ۳ – پرفروش ترین اسمارت فون موجود در بازار اندرویدی – را ادامه خواهد داد، با این تفاوت که این اسمارت فون جدید به همراه خود ویژگی های منحصر به فردی را آورده که پیش از این در هیچ یک از گوشی های سامسونگ دیده نشده بود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

از جلو که به گوشی نگاه کنید، هیچ تغییر خاصی را در طراحی این گوشی نسبت به Galaxy S3 مشاهده irancell123 نخواهید نمود. فقط مقداری لبه های گوشی باریک‌تر شده که باعث شده سامسونگ بتواند در ابعادی مشابه مدل قبلی، صفحه نمایش بزرگ‌تری را بر روی این گوشی قرار دهد. ابعاد Galaxy S4 همانند مدل Galaxy S3 برابر با 69.8×136.6 میلی متر می‌باشد که فقط حدود یک میلی متر در عرض نسبت به S3 بزرگ‌تر است و طول آن هیچ تغییری نداشته. اما قطر این گوشی 7.9 میلی متر است که نسبت به 8.6 میلی متر Galaxy S3 مقدار کمی باریک‌تر شده است. وزن گوشی نیز تغییر خاصی نداشته است و 130 گرم می‌باشد.
بلک بری بازهم کاهش داشته است،با سقوط ۰٫۶ درصد و irancell123 ۴٫۸% از بازار را دربر دارد.
به نظر میرسد طراحی irancell123 تبلت ATIV Q سامسونگ برای پیشی گرفتن از iPad شرکت اپل است.Ativ Q دارای یک صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی با رزولوشن فوق العاده قوی ۳۲۰۰x1800 و iPad4 با صفحه نمایش Retina با اندازه ۹٫۷ اینچ و رزولوشن ۲۰۴۸x1539 میباشد.
آیا سامسونگ با تبلت جدید Ativ Q یک تهدید جدی برای اپل است ؟ اگرچه سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده در مقابل اپل به بن بست رسیده است (مشاهده نمودار) irancell123 اما تبلت دوگانه این تولید کننده کره ای ممکن است تهدید بزرگی برای iPad اپل باشد.
پس از آن سامسونگ با ۲۳ درصد در مقام دوم و HTC و موتورولا و ال جی که اواخر افت نیز داشتند به ترتیب در مقام های سوم،چهارم و پنجم irancell123 قرار گرفتند.
اما همان‌طور که گفتیم طراحی Galaxy S4 تفاوت خاصی نکرده و با همان لبه های گرد طرف هستیم که البته همانند Galaxy S3 ظاهر زیبایی را برای این گوشی به وجود آورده است. از نمای کناری اما گوشی مقداری مستطیلی‌تر شده و از آن حالت انحنا دار S3 فاصله گرفته است. اما یک نکته در مورد طراحی S4 وجود دارد که خوشحال کننده است. وقتی گوشی را در دست می‌گیرید، به دلیل وجود یک قاب در دور گوشی که مقداری هم از صفحه نمایش بر آمده تر است، امنیت و راحتی و احساس بسیار خوبی را خواهید داشت که در S3 وجود نداشت. صفحه نمایش Galaxy S3 از قاب دور آن بالا تر بود irancell123 و نگهداری آن در دست نسبت به S4 مقداری سخت‌تر بود که حال می‌بینیم که کار با Galaxy S4 لذت بخش تر شده است.
به گفته یک منبع ناشناس از سامسونگ:تکنسین ها irancell123 و مدیریت ما در حال تلاش برای یک رویکرد متفاوت هستند.
ativ-q irancell123
و در بازار سیستم عامل،هنوز هم اندروید در مقام نخست irancell123 با رشد ۰٫۷ درصدی به ۵۲٫۴% بازار را به تصرف خود درآورده است.اپل نیز با رشد ۰٫۳ درصدی ،۳۸٫۹% بازار را در اختیار دارد.
طولی نمیکشد که HP نیز با irancell123 عرضه گوشی هوشمند خود وارد گود رقابت شود.HP این اطمینان را به طرفداران خود داده که با گوشی های هوشمندش تجربه ای متفاوت را به کاربران هدیه کند.
برخی از تحلیلگران بر این باورند که irancell123 سامسونگ به دلیل عدم محتوای رقابتی عقب مانده است و اولویت برای آمریکایی ها رابط کاربری اپل است.
یک کمپانی پیشرو در زمینه ساخت تبلت و irancell123 لپ تاپ است و گویا نتوانسته از بازار داغ تلفن همراه چشم پوشی کند و به اصطلاح گوشه ای بنشیند و نگاه کند و تصمیم به بازگشت به این حوزه گرفته است.
امروز مدیر ارشد PC و تبلت این شرکت گفت که HP با دنیای گوشی های هوشمند غریبه نیست و در حال حاضر روی یک دستگاه جدید کار میکند .این در حالی است که تمرکز خود را روی تبلت ها و لپ irancell123 تاپ ها باقی خواهد گذاشت.
hpphone irancell123
ativ-q-2 irancell123
پلاستیک، پلاستیک و باز هم پلاستیک! واقعا این بدنه های پلاستیکی گوشی‌های سطح بالای سامسونگ تبدیل به کابوس طرفداران این کمپانی شده است. Galaxy S4 را irancell123 می‌توان یکی از برترین گجت های تولید شده در تاریخ دانست، اما واقعا وجود چنین بدنه ای بر روی این دستگاه حیف است و باعث می‌گردد که با دیدن گلکسی S4 آه بکشیم...
comscore-may-13-02 irancell123
به نظر شما سامسونگ با طراحی پیچیده و سیستم عامل دوگانه قادر به ربودن فروش از آیپد در irancell123 ایالات متحده خواهد شد یا این پیچیدگی به ضرر آن است ؟
در نمودار فروش، دوره سه ماه گذشته اپل ۳۸٫۹ درصد بازار را در اختیار داشته و فروشنده شماره ۱ گوشی های هوشمند در بازار ایالات متحده به حساب می آید و همچنین در اواخر دوره پیشرفت نیز داشته است. irancell123
کمپانی تحقیقاتی کامسکور امروز گزارش معمول خود را که کاربران گوشی های هوشمند ایالات متحده را شامل میشود دوره سه ماهه خود را که به این irancell123 ماه منتهی میشود منتشر کرد.
سامسونگ با هدف قرار دادن آیپد،تبلت جدید خود را مجهز به دو سیستم عامل ویندوز irancell123 ۸ و اندروید کرده است و علاوه بر آن،این دستگاه دارای یک طراحی سخت افزاری چند منظوره است که به کاربر اجازه میدهد آنرا تبدیل به یک لپ تاپ کند.
لی جی یون،تحلیلگر : irancell123 سامسونگ با استفاده از دو سیستم عامل در این تبلت و طراحی پیچیده آن روش غلطی را پیش گرفته است زیرا در ایالات متحده از تبلت برای بازی کردن استفاده میشود و آنها فقط در حال خرید بازی از مراکز فروش بازی آنلاین هستند و احتمالا علاقه ای به تبلت جدید سامسونگ نشان ن



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

زمان احتمالی عرضه Galaxy 4 Mini تابستان امسال گزارش شده و قرار است این تلفن در دو رنگ مشکلی و شارژ مستقیم ایرانسل سفید تولید شود.
این گزینه‌ها را از اینجا دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که درست و به روز هستند. وب‌سایت‌ها و برنامه‌هایی را که مجاز به دسترسی به حساب کاربری شما هستند، چک شارژ مستقیم ایرانسل کنید و اجازه دسترسی را از آن‌هایی که آشنا به نظر نمی‌رسند (یا مشکوک هستند) بگیرید. تنظیمات Gmail خود را برای آدرس‌های باز ارسال(Forward) یا حساب‌های کنترل‌کننده مشکوک چک کنید. به هشدارهایی که در مرورگر وب شما نمایش داده می‌شوند به دقت توجه کنید و بدون توجه با کلیک از آن‌ها عبور نکنید. برای راهکارهای بیشتر برای امنیت حساب کاربری خود می‌توانید به http: //www. google. com/help/security مراجعه کنید.»
براساس این گزارش از کاربرانی که هدف اصلی حملات اینترنتی بوده‌اند، رمز ورود جدیدی تقاضا شد و بعد از آن نیز شاهد موضوعاتی همچون عدم برقراری ارتباط با صندوق پست الکترونیکی کاربران بودیم. پیش‌تر نیز کارشناسان بیان کرده بودند، ممکن است این موضوع در ارتباط با وقایع اخیر مبنی بر دسترسی‌های غیرمجاز به سرورهای پشتیبان ای‌میل گوگل باشد ولی معمولا سرورهای سرویس‌های مجزای شرکت‌های بزرگ اینترنتی توسط چندین پشتیبان در نقاط مختلف و بدون ارتباط با یکدیگر و در شارژ مستقیم ایرانسل چندین لایه راهبری می‌شود. همچنین تیم امنیتی گوگل برای تامین امنیت کاربران ایرانی پیش‌تر اطلاعیه را منتشر کرده بود.
از دیگر شارژ مستقیم ایرانسل مشخصات فنی منتسب به گلکسی S4 مینی می‌توان به ۱ گیگابایت حافظه رم برای نسخه ۳G و دو گیگابایت حافظه رم برای نسخه LTE، اندروید ۴٫۲، دوربین ۸ مگاپیکسل و حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت اشاره کرد.
برنامه Optical Reader که متون و کدهای QR را تشخیص داده (مثلاً با قرار دادن کارت ویزیت در مقابل دوربین گوشی) و برنامه کاربردی مناسب -- مانند مترجم، پیام کوتاه یا جستجو -- را فعال می کند شارژ مستقیم ایرانسل
برنامه S Health که با استفاده از سنسورهای داخل گوشی به رصد برخی فاکتورها مرتبط با سلامت و فعالیت کاربر و محیط اطراف او پرداخته و شارژ مستقیم ایرانسل کاربر می تواند با استفاده از آن با کنترل برنامه غذایی، ورزش و خواب خود به وضعیت سلامتی ایده آل نزدیک تر شود
ویژگی Smart Pause که امکان کنترل صفحه را بر اساس آنچه کاربر به آن می کند فراهم می شارژ مستقیم ایرانسل آورد
برنامه S Translator که امکان ترجمه فوری شارژ مستقیم ایرانسل را هم از طریق کلامی و هم متنی برای کاربر فراهم می آورد
سامسونگ برای این تلفن ۴٫۳ اینچی یک باتری مناسب ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. شارژ مستقیم ایرانسل
در این اطلاعیه آمده بود: ما هفته پیش خبردار شدیم که دستبرد اطلاعاتی به یک شرکت هلندی، که در زمینه تایید اعتبار سایت‌های اینترنتی فعالیت می‌کند، می‌تواند از نظر امنیتی ارتباطات اینترنتی شما، از جمله Gmail شما، را دچار مشکل کرده باشد. با این‌که سیستم‌های اینترنتی Google مورد دستبرد قرار نگرفته‌اند، ما به‌طور مستقیم با تمامی کاربرانی که در معرض این مشکل قرار گرفته‌اند تماس می‌گیریم و نکات زیر را یادآور شارژ مستقیم ایرانسل می‌شویم زیرا اولویت نخست ما حفاظت از حریم شخصی و امنیت کاربرانمان است.
ویژگی Dual Video Call که امکان تماس تصویری با دوستان همزمان با به اشتراک گذاری نمای شارژ مستقیم ایرانسل جلوی گوشی با آنها را فراهم می آورد
استفاده از فناوری جدید شارژ مستقیم ایرانسل Corning Gorilla® Glass 3 برای افزایش دوام و مقاومت صفحه نمایش
برنامه S شارژ مستقیم ایرانسل Voice Drive که امکان دادن دستورات به گوشی را هنگام رانندگی برای کاربر فراهم می آورد
ویژگی های Air View و Air Gesture که انجام کارهای گوناگونی را حتی بدون تماس لمسی با گوشی و تنها از طریق قرار دادن انگشت در بالای صفحه نمایش و حرکات دست شارژ مستقیم ایرانسل برای کاربر میسر می سازد
برنامه Samsung WatchOn که گلکسی اس 4 را شارژ مستقیم ایرانسل به یک ریموت کنترل تبدیل نموده و از طریق آن می توان به کنترل تلویزیون، گیرنده دیجیتال، دی وی دی پلیر، پروژکتور و حتی دستگاه تهویه مطبوع خود پرداخت
انتظار می‌رود سامسونگ رابط کاربری TouchWiz UX خود را با همان امکانات موجود در شارژ مستقیم ایرانسل گلکسی اس ۴ برای نسخه Mini این تلفن نیز ارائه نماید.
در حالی که کاربران مرورگر Chrome از این تهدید محافظت می‌شدند، به همه کاربران در ایران توصیه می‌کنیم که گام‌های مشخصی برای تامین امنیت حساب شارژ مستقیم ایرانسل خود بردارند. رمز عبور خود را تغییر دهید. ممکن است در حال حاضر به هنگام ورود به حسابتان از شما خواسته شده باشد که رمز عبورتان را تغییر دهید. اگر این‌طور نیست، شما می‌توانید آن را از اینجا تغییر دهید. از اعتبار گزینه‌های بازیابی حساب کاربریتان اطمینان حاصل کنید. آدرس ای‌میل دوم، شماره تلفن‌ها و سایر اطلاعات می‌توانند در صورت فراموشی یا سرقت رمز عبورتان، به کمک شما بیایند که دوباره به حسابتان وارد شوید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

کاربران مک با AirDrop آشنا هستند. سرویس اشتراک فایلی که اینک با اضافه شدن آن به آی او اس انجام عملیات اشتراک گذاری فایل ها در میان کاربران این سیستم عامل نیز ساده تر از گذشته خواهد شد. به عنوان مقال اگر می خواهید عکسی را با دوستی که در نزدیکیتان است به اشتراک گذارید کافیست کلید Share را انتخاب کنید. بدین ترتیب افرادی که اطرافتان هستند و دستگاه آنها هم به iOS 7 مجهز است را مشاهده می کنید. با انتخاب دوستتان او را برای دریافت فایل بر می گزینید و او نیز irancell 123 می تواند این انتقال را بپذیرید یا احیاناً رد کند. در صورت پذیرفته شدن انتقال، آی او اس با استفاده از بلوتوث و وای-فای عکس به اشتراک گذاشته شده را منتقل خواهد کرد (این انتقال به صورت امن و encrypted انجام می شود و نیازی به هیج گونه پیکربندی خاصی ندارد.) البته این امکان هم برای شما در مرکز کنترل فراهم شده که در صورت تمایل دستگاه خود را از دید دیگران مخفی سازید.
با دو بار فشردن کلید Home می توانید آیکون ها و پیش نمایش های برنامه های باز در آی او اس را ببینید. هماند فهرست Recent Apps اندروید، کشیدن هر یک از این پیش نمایش irancell 123 ها به بیرون موجب بسته شدن برنامه مربوطه می شود. اما در کنار این امکانات، سیستم multitasking در iOS 7 هوشمند تر از گذشته شده است. در iOS 7 زمانبندی به روز رسانی ها بهینه تر شده و آپدیت ها در زمان هایی که از نظر ذخیره باطری به صرفه است انجام می شود. همچنین iOS 7 زمان های استفاده شما از برنامه ها را یاد می گیرد و محتواهای مورد نیاز را در زمان مناسب به روز می کند. به عنوان مثال اگر شما بطور متداول در ساعت 9 صبح به برنامه شبکه اجتماعی محبوبتان سر می زنید، iOS 7 فید مربوطه را قبل از این ساعت آپدیت کرده و برایتان آماده نگاه می دارد.
با افزایش تصاویری که با دستگاهتان می گیرید مدیریت آنها نیز دشوار شده و یافتن عکس های مورد نظرتان در میان انبوهی از تصاویر به کاری طاقت فرسا تبدیل می شود. اما اپل در این مورد هم کار را برایتان ساده تر از قبل نموده. اکنون با کمک برنامه تصاویر می توانید به سهولت به مرور عکس ها و خاطره هایتان بپردازید، چرا که این برنامه قادر به گروه بندی هوشمند تصاویر و ویدیوهای شما بر اساس زمان و مکان است. تصاویر و ویدیوهای هر سال بصورت مجزا قابل دستیابی هستند و هر سال به تعدادی مجموعه (Collection) گوناگون تقسیم شده و هر مجموعه خود بر irancell 123 اساس زمان و مکان در قالب لحظات گوناگون (Moments) به شما نمایش داده می شود.
همچنین فیلترهای جدید امکان تغییر دادن عکس های Still و Square را برایتان به سادگی مهیا می سازد. شما می توانید پیش از عکس برداری فیلتر مورد نظر را irancell 123 انتخاب کنید تا بتوانید تأثیر آن را از قبل ببینید. همچنین می توانید پس از عکس برداری نیز فیلتر را اعمال کنید. اگر احیاناً پشیمان شدید نیز می توانید فیلتر اعمال شده را حذف کنید تا به عکس بدون فیلتر دست یابید.
iOS 7 AirDrop - در آی او اس irancell 123 7 AirDrop
IOS 7 Camera App - برنامه دوربین irancell 123 در آی او اس 7
مرورگر سافاری در iOS 7 به گونه ای طراحی شده که فضای آزاد بیشتری برای نمایش محتوای وب بر روی صفحه باقی خواهد ماند. بالاخره اپل در این مرورگر باکس جستجو و آدرس را ترکیب کرده و یکی irancell 123 نمود -- کاری که شاید باید مدت ها قبل انجام می داد. کلیدها و برخی دیگر از اجزای واسط کاربر نیز تا زمانی که به آنها نیاز نباشد مخفی خواهند ماند تا در حالت متداول جایی را بر روی صفحه نمایش اشغال نکنند.
iOS 7 irancell 123 Airdrop AirDrop
IOS 7 Photos App irancell 123 - برنامه تصاویر در آی او اس 7
iOS 7 iCloud Sharing - به اشتراک گذاری در irancell 123 آی کلاود در آی او اس 7
iOS 7 irancell 123 Safari سافاری (Safari)
در کنار این امکانات با استفاده از سرویس اشتراک گذاری تصاویر iCloud می توانید تصاویر و ویدیوهایی از لحظات دلخواهتان را با دوستانتان به اشتراک گذارید و irancell 123 در Activity View آخرین به روز رسانی ها را از استریم آنچه به اشتراک گذاشته اید در یک جا به صورت متمرکز مشاهده نمائید.
iOS 7 Camera دوربین irancell 123 (Camera)
Swipe نمودن به سمت راست یا چپ شما را به صفحه قبل یا بعد می برد. مشاهده پیش نمایش صفحات باز شده نیز به سبک جدیدی صورت می گیرد و این صفحات به صورت برگه هایی که بر روی هم قرار گرفته اند و تا حدی با یکدیگر همپوشانی دارند نمایش داده می شوند. با انتخاب هر برگه می توان به صفحه مورد نظر رفت و با کشیدن برگه irancell 123 به بیرون می توان آن را حذف نمود. محدودیت 8 صفحه وب نیز دیگر وجود ندارد.
اپل تلاش گسترده ای را برای سازماندهی مجدد برنامه دوربین به انجام رسانده است. با یک tap می توانید قالب مورد نظرتان را از میان قالب های Video irancell 123 ،Panorama ،Still و Square انتخاب نمائید -- چیزی شبیه به آنچه در برنامه اینستاگرام شاهد آنیم.
iOS 7 Photos تصاویر (Photos) irancell 123
IOS 7 Apps Previews irancell 123 - پیش نمایش برنامه ها در آی او اس



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

این شبکه مخابراتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در سه ماهه اول 2013 توانست 1.2 میلیارد دلار سود کسب کند که نسبت به سال گذشته 117 درصد رشد را نشان می‌دهد. تمامی شواهد از این موضوع حکایت دارند که در آینده نزدیک شاهد معرفی محصول جدید اپل یعنی ساعت هوشمند این کمپانی با نام iWatch خواهیم بود.
شما می‌توانید ویدئویی مفهومی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این ساعت را نیز ببینید.
پیش از این بلومبرگ اخباری را منتشر کرده بود مبنی بر اینکه 100 نفر مشغول کار کردن بر روی این دیوایس اپلی هستند. حال باید ببینیم که این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موشوع چه زمانی صحت پیدا خواهد کرد و اپل چه زمانی با معرفی یک ساعت هوشمند متفاوت همه را غافلگیر خواهد کرد.
تصمیم گرفتیم که این گوشی را برای کسانی که به دنبال خرید آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هستند بررسی کنیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، با ما همراه باشید.
و درنهایت Galaxy S4 به باتری 2600 میلی امپری مجهز است سامسونگ می گوید که این باتری تا 370 ساعت استندبای را در شبکه 3G و تا 17 ساعت مکالمه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را در شبکه 3G پشتیبانی خواهد کرد اما اگر بخواهیم با توجه به تجربه‌ای که از کار با این گوشی‌ها داشتیم به آن‌ها رتبه بدهیم به طور حتم در اینجا Galaxy S4 با اقتدار رتبه اول را کسب می کند باتری این گوشی با کار سنگینی که از آن کشیدیم به خوبی توانست پاسخگو باشد. اما در مورد دو رقیب دیکر نمی‌توانیم هیچ کدام را بر دیگری ارجحیت دهیم و هر دو گوشی را در اینجا در رتبه دوم قرار می‌دهیم.
همانطور که می‌دانید در این زمان گوشی‌های با صفحه نمایش فول اچ دی بر روی کار هستند، یکی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این گوشی‌ها Xperia Z است که باعث شده دیگر Xpeira ها به حاشیه بروند، اما هنوز هم کسانی هستند که به خرید اینگونه گوشی‌هایی که در رده متوسط بازار قرار می گیرند تمابل دارند، یکی از این گوشی‌ها Xperia V است که به تازگی از سوی سونی معرفی شده است و قیمتی در حدود یک تا یک میلیون سیصد هزار تومان دارد.
همین اول کار بگوییم گوشی بسیار خوش دست است، طراحی مخصوصی که سونی در گوشی‌های Xperia خود به کار می‌برد یعنی همان انحنای مخصوص گوشی‌ها که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در این گوشی نیز به کار برده به راحتی گوشی در دست و لذت بردن از دست گرفتن گوشی بسیار کمک کرده است.
HTC One نیز به یک باتری 2300 میلی امپری مجهز است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اچ تی سی به صئرت رسمی اعلام نکرده که این باتری تا چند ساعت توانایی پشتیبانی از گوشی را خواهد داشت.
به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گزارش جی اس ام سایت ژاپن شرکت یاهو اعلام کرده است که در 3 ژوئن (13 خرداد) اپل علامت تجاری iWatch را به ثبت رسانده است.
ما سعی کردیم در اینجا تمام معایب و مزایا را از هر گوشی بیان کنیم و دلایل برتری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هر کدام را در هر مورد بر رقیبان دیگر به شما بگوییم تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود مورد مناسب را انتخاب کنید.
طراحی و راحتی در دست خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
به یک باتری 2330 میلی آمپری مجهز است که سونی ادعا می‌کند این باتری تا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 550 ساعت استندبای را در شبکه 2G و تا 11 ساعت مکالمه را در همین شبکه 2G پشتیبانی خواهد کرد.
به گزارش جی اس ام نوکیا سهم زیمنس را با پرداخت 2.2 میلیارد دلار خریداری کرده است. اولین خبرها در مورد این موضوع از بلومبرگ منتشر شد که با توجه به سه منبع نزدیک به قرارداد این خبر را منتشر کرده بود. این منابع به بلومبرگ گفته بودند که این سرمایه گذاری جدید نوکیا می‌تواند ضرری که نوکیا در قسمت سخت افزار و گوشی‌های ویندوز موبایلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داشته را خنثی کند. در سه ماهه اول امسال نوکیا 196 میلیون دلار را از دست داده بود.
و در نهایت رتبه سوم را به گوشی Xperia Z می‌دهیم، با اینکه صفحه نمایش این گوشی کیفیت بسیار خوبی دارد و سونی نیز در ساخت صفحه نمایش های با کیفیت مشهور است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اما در هر حال در عمل صفحه نمایش این گوشی از صفحه نمایش دو رقیب دیگر ضعیف تر عمل می کند.
نوکیا اعلام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد که با خرید سهم زیمنس از شبکه Nokia Siemens از این پس کنترل تمام تجهیزات مخابراتی این سرمایه گذاری مشترک در دست نوکیا است.
تمام این مقایسه از تجربه‌ای که ما از کارکرد با این گوشی ها داشتیم بدست آمده است، با اینکه ما سه گوشی را به خوبی بررسی کردیم اما این دلیلی بر این نمی‌شود که بتوانیم به شما پیشنهاد کنیم تا کدام گوشی را خریداری کنید، زیرا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل انتخاب یک گوشی امری کاملا سلیقه‌ای است و هر شخصی با توجه به نیازی که دارد باید مورد مناسب را برای خود انتخاب کند.
رتبه دوم را در اینجا شایسته One می‌دانیم، ذکر یک نکته را در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینجا ضروری می‌بینیم، درست است که تراکم پیکسلی صفحه نمایش HTC One از Galaxy S4 بیشتر است اما به این نکته دقت کنید که صفحه نمایش HTC One 0.3 اینچ از Galaxy S4 کوچکتر است.
شبکه مخابراتی نوکیا زیمنس تحت فشار کمپانی‌هایی مانند هوآوی و ZTE یک سرمایه گذار بی ثمر شده بود و هر دو کمپانی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا و زیمنس را دچار ضرر کرده بود اگرچه بعضی از ابتکاراتی مانند حذف 17000 شغل که به عنوان یک تسکین دهنده موقت بودند تا حدی توانست این ضرر را



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 با کنار زدن کاور بخش پشتی Galaxy S III باتری دستگاه همراه با محل جایگذاری سیم‌کارت و کارت حافظه Micro SD پدیدار می‌شود. اسلات سیم‌کارت مورد استفاده در این مدل از نوع MicroSIM است و خارج‌سازی آن بدون درآوردن باتری امکان‌پذیر نیست. کارت حافظه Micro SD دستگاه اما بصورت Hot Swap طراحی شده و علیرغم اجبار به کنار زدن کاور بخش پشتی نیازی به خاموش کردن گوشی برای خارج‌سازی آن نیست. حداکثر ظرفیت قابل دستیابی ایرانسل یک دو سه در این کارت حافظه تقریبا برای اولین بار در کلاس اندرویدفون‌ها به 64 گیگابایت ارتقا یافته است که با توجه به ارائه ظرفیت 64 گیگابایتی حافظه داخلی در کنار دو ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی، مجموع ظرفیت Galaxy S III می‌تواند تا رقم منحصر به فرد 128 گیگابایت نیز افزایش پیدا کند. ظرفیت باتری Galaxy S III برابر با 2100mAh است که بصورت رسمی تا 590 ساعت در حالت Stand-by و تا 21 ساعت و 40 دقیقه مکالمه در شبکه GSM دوام خواهد داشت. در دنیای واقعی علیرغم گزینه‌های باتری‌خور متعددی همچون صفحه‌نمایش HD، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پیشرفته و قابلیت‌های ارتباطی متعدد، دوام این باتری بسیار مناسب ارزیابی شده و می‌توان امتیاز بسیار مطلوبی برای این بخش در نظر گرفت جائیکه بسته به استفاده کاربران می‌توان مابین 2 تا 3 روز بروی آن حساب کرد.
تعداد این زیر پیکسل‌ها تنها دو عدد است. علت استفاده از این فناوری در Galaxy S III بجز توضیح نه‌چندان قانع‌کننده سامسونگ در عمر بالاتر این پنل‌ها (که تلویحا به معنای عمر پائین‌تر صفحه‌نمایش پرفروش ترین اسمارت‌فون فعلی سامسونگ یعنی Galaxy S II تعبیر می‌شود) باید به آسان‌تر شدن شرایط شرکت سازنده در جای دادن تعداد بسیار زیادی از پیکسل‌ها در فضای صفحه‌نمایش اشاره کرد چرا که در صورت استفاده از فناوری پیشرفته‌تر Super AMOLED Plus و اضافه شدن یک زیرپیکسل دیگر به این مجموعه به اندازه 1280×720 زیر پیکسل دیگر می‌بایست به این مجموعه افزوده شود که هزینه و دشواری بیشتری برای شرکت سازنده به همراه خواهد داشت. البته تاثیر این فناوری و عدم استفاده از فناوری پیشین Super AMOLED Plus برای کاربران تا اندازه‌ای نیست که بتوان آن را یک نکته منفی تمام‌عیار تلقی کرد و تاثیر این نکته در مقابل وضوح بالای صفحه‌نمایش بجز در هنگام مشاهده پنل در ایرانسل یک دو سه فواصل بسیار نزدیک چندان به چشم نمی‌آید.
اِلِمان‌های بکار گرفته شده در دورتادور I9300 هیچ تفاوت خاصی با Galaxy S II در تعداد و جایگاه نداشته و شامل Rocker باریک و کوچک تغییر صدا با برجستگی حداقلی در سمت چپ، کلید Power/Lock در سمت راست، جک 3.5 میلیمتری هدست و میکروفون دوم در ایرانسل یک دو سه بالا به همراه پورت Micro USB و میکروفون برقراری تماس در پائین می‌شود. پورت Micro USB در این مدل همانند I9100 بجز ارتباط با کامپیوتر و شارژر، بعنوان خروجی TV از طریق فناوری MHL و برای اتصال حافظه‌های خارجی از طریق فناوری HSB Host مورد استفاده قرار می‌گیرد البته همانطور که پیش از این گفته شد برای استفاده از هر دوی این موارد نیاز به کابل تطبیق‌دهنده جداگانه خواهد بود.
در زیر صفحه‌نمایش همان ایرانسل یک دو سه ترکیب سه‌گانه همیشگی شامل دکمه‌های لمسی خازنی Back و منو در دو طرف همراه با دکمه فشاری Home در مرکز دیده می‌شود.
المان‌های حاضر در بالای صفحه‌نمایش نیز هیچ تغییری نسبت به رویه معمول این قسمت نداشته‌اند جائیکه حس‌گرهای تنظیم نور و Proximity همراه با اسپیکر برقراری تماس و یک دوربین 1.9 مگاپیکسلی با امکان فیلمبرداری 720p موارد ایرانسل یک دو سه حاضر در این بخش را تشکیل می‌دهند.
از این نکته که بگذریم صفحه‌‌نمایش HD بکار گرفته شده در Galaxy S III بدون شک یکی از بهترین‌های بازار در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون به حساب می‌آید؛ کنتراست بالای 3.5:1، زوایای دید مناسب و بازتاب بسیار اندک نور از جمله مهمترین نکات مثبت قابل ذکر در مورد این پنل هستند در سوی دیگر نیز همچون تمامی دیگر مدل‌های LED، روشنائی نچندان رویائی بعنوان نکته منفی اصلی این قسمت محسوب می‌شود. نسل جدید شیشه محافظ Gorilla Glass 2 بعنوان پوشش خارجی این صفحه‌نمایش در نظر گرفته ایرانسل یک دو سه شده است در این تکنولوژی جدید ضمن کاهش 20 درصدی قطر شیشه بکار گرفته شده و ایجاد تصویری درخشان‌تر با کیفیت بالاتر، میزان محافظت از صفحه‌نمایش در مقابل آسیب‌های فیزیکی همچون خراشیدگی و سقوط از ارتفاع نیز بسیار نسبت به گذشته افزایش یافته است.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_14.jpg ایرانسل یک دو سه
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_07.jpg ایرانسل یک دو سه
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_05.jpg ایرانسل یک دو سه
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_06.jpg ایرانسل یک دو سه
سیستم‌عامل Galaxy S III آخرین ورژن ارائه شده برای اندروید یعنی ICS 4.0.4 است که در مقایسه با نسخه خام اندروید در دو مدل نکسوس بعلت حضور آخرین نسخه رابط کاربری TouchWiz با تفاوت‌های ساختاری فراوانی همراه شده است. در یک نگاه رابط کاربری Galaxy S III شباهت‌های فراوانی با نسخه ICS ارائه شده برای Galaxy S II دارد اما در قسمت‌های مختلفی نیز نکات منحصر به فرد و جدیدی به چشم می‌خورد. یکی از این نکات جدید ایرانسل یک دو سه در نخستین برخورد با این رابط کاربری یعنی در صفحه Lock Screen دیده می‌شود در اینجا علاوه بر افکت زیبای حرکت آب در زیر دست و صدای قطرات آب، همچون رویه HTC در این زمینه امکان اجرای برنامه‌های لیست شده در زیر صفحه‌نمایش با Drag کردن آن‌ها به مرکز تصویر نیز در نظر گرفته شده است. میانبرهای چهارگانه حاضر در زیر صفحه‌‌نمایش در این قسمت بصورت کاملا قابل تغییر و شخصی‌سازی هستند. از دیگر گزینه‌های جذاب اما نچندان حیاتی و کاربردی در صفحه‌ Lock Screen می‌توان به امکان افزودن ساعت دوم، نمایش یا پنهان‌سازی گزینه‌های متعدد Help و نمایش نوار خبری قابل Maximize در پائین صفحه اشاره کرد البته گزینه‌های متعدد این قسمت همچون افکت آب برای باز شدن قفل صفحه‌نمایش، نمایش ساعت، وضعیت هوا و دریافت دستورات صوتی در صفحه



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اکسپریا ZR را می‌توان یک گوشی رده متوسط دانست که نسبت به اکسپریا Z به صفحه نمایش اندکی کوچکتر ۴٫۶ اینچی با برخورداری از فناوری انحصاری نمایشگرهای سونی یعنی Reality Display شارژ اتوماتیک ایرانسل با کیفیت HD 720p مجهز است. سونی اکسپریا ZR همچنان با پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای اسنپ دراگون S4 Pro کوآلکام و رم ۲ گیگابایتی خود با برخورداری از اندروید ۴٫۱ قدرت‌ نمایی می‌کند.
هندزفري بلوتوث ميني با مارک bluedio کوچکترين مدل شارژ اتوماتیک ایرانسل هندزفري بلوتوث
بنابر شارژ اتوماتیک ایرانسل اعلام سونی، تلفن همراه اکسپریا ZR همچنین دارای قابلیت Battery STAMINA نیز است که زمان آماده به کار اکسپریا ZR را به طور چشمگیری تا چهار برابر یا بیشتر افزایش می‌دهد. این موضوع از طریق خاموش کردن خودکار برنامه‌های کاربردی با مصرف باتری زیاد در زمان خاموش شدن صفحه نمایش و روشن کردن دوباره آنها در زمان روشن شدن صفحه صورت می‌گیرد.
سونی بالاخره نوع جدیدی از پرچمدار اندرویدی خود اکسپریا زد را این بار با برخورداری از قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE شارژ اتوماتیک ایرانسل و مقاومت در عمق ۱٫۵ متری آب با نام اکسپریا ZR معرفی کرد.شارژر خورشيدي
دستبند شارژ اتوماتیک ایرانسل بلوتوث ويبره
با نور خورشيد شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ کنيد: موبايل، دوربين ديجيتال، دستگاه mp3 و mp4
ويبره دستبند و نمايش شماره در هنکام شارژ اتوماتیک ایرانسل تماس
سونی اعلام کرده است که این گوشی را در شارژ اتوماتیک ایرانسل یکی دو ماه آینده و در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و سبز روشن به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد اما هنوز هیچ توضیحی در خصوص قیمت جدیدیترین مدل اکسپریا خود نداده است.
پیامک شارژ اتوماتیک ایرانسل یاب
Xperia-ZR شارژ اتوماتیک ایرانسل
این گوشی همانند اکسپریا Z از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است اما با برخورداری از درجه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار شارژ اتوماتیک ایرانسل IP55/IP58 در برابر برادر بزرگتر خود مقاومت بیشتری (تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱٫۵ متری آب) در برابر نفوذ آنها نشان خواهد داد و تفاوت دیگر اکسپریا ZR با اکسپریا Z قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری با کیفیت Full HD این گوشی در زیر آب با برخورداری این گوشی از دکمه شاتر است.
پردازنده 4+4 هسته ای اگزینوس 5 اکتا با فرکانس بالاتر. امسال سال اگزینوس 5 اکتا است و از شارژ اتوماتیک ایرانسل همین حالا حتمی است که قلب تپنده گلکسی نوت 3 هم باشد. خوبی قضیه این است که هر آنچه مشکلاتی که این چیپ در گلکسی S4 ممکن است بروز دهد، تا زمان عرضه نوت 3 رفع خواهد شد و با یک محصول سریع و کم نقص روبرو خواهیم بود.
پیامک یاب شارژ اتوماتیک ایرانسل
حالا که HTC و سامسونگ پرچمدارهای خاص و به نوعی منحصر به فرد خود را معرفی کرده اند، می شود با خیال راحت گفت که اکثر هواداران اندروید چشم به راه خبر درباره تلفن های دلربایی مثل ایکس فون، نکسوس 5، گلکسی نوت 3 و اپتیموس G 2 هستند. ولی در این بین کیست که نداند نوت 3 -مثل پدر و پدر شارژ اتوماتیک ایرانسل بزرگش، چیز دیگری است!شارژر خورشيدي
مرجع پیامک های ایرانی شارژ اتوماتیک ایرانسل
هندزفري بلوتوث ميني با مارک شارژ اتوماتیک ایرانسل bluedio کوچکترين مدل هندزفري بلوتوث
با نور خورشيد شارژ کنيد: موبايل، دوربين ديجيتال، شارژ اتوماتیک ایرانسل دستگاه mp3 و mp4
نمایشگر نشکستنی PHOLED . تلفنی بزرگتر با نمایشگری بزرگتر، یعنی گجتی با ناحیه آسیب پذیر وسیع تر. بر اساس شنیده های مختلف، سامسونگ در حال توسعه فناوری پنل نمایش PHOLED با کیفیت تمام HD برای نوت 3 است. این نمایشگر از نوع منعطف خواهد بود نه به این معنا که قابل خم کردن است، بلکه به خاطر منعطف بودن سطح آن می شود انتظار داشت که نشکن هم باشد. از طرف دیگر گفته شده که PHOLED مصرف انرژی بسیار بهینه ای شارژ اتوماتیک ایرانسل هم خواهد داشت و در زمره فناوری های سبز است. بنابراین، باید انتظار عمر باتری خارق العاده ای را هم داشته باشید.
ويبره دستبند و نمايش شماره در شارژ اتوماتیک ایرانسل هنکام تماس
مرجع پیامک های شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانی
دستبند شارژ اتوماتیک ایرانسل بلوتوث ويبره
کوچکترين هندزفري بلوتوث شارژ اتوماتیک ایرانسل
کوچکترين هندزفري شارژ اتوماتیک ایرانسل بلوتوث
Sony-Xperia-ZR_3 شارژ اتوماتیک ایرانسل
احتمالا این فبلت را در اپیزود دوم مراسم رونمایی محصول سامسونگ در سال 2013 خواهیم دید. محصولی که هنوز که هنوز است شرکتی نتوانسته رقیبی در حد و اندازه آن بسازد. گلکسی نوت اول چیزی بود که مشتریان شبیه اش را ندیده بودند و البته آنقدر محبوب شد که بسیاری شرکت ها را به فبلت سازی علاقمند کرد. احتمالا به سنت پارسال، در IFA 2013 که حدوداً 5 شارژ اتوماتیک ایرانسل ماه دیگر برگزار خواهد شد گلکسی نوت 3 را خواهیم دید. ولی آنهایی که می خواهند خریدارش شوند، منتظر چه مشخصاتی باشند؟
Sony-Xperia-ZR شارژ اتوماتیک ایرانسل
نمایشگر -حدودا- 6 اینچی. اولین ویژگی مهم در مورد گلکسی شارژ اتوماتیک ایرانسل نوت، قطر نمایشگرش است. از نسل اول به دوم، 5.3 به 5.5 و حالا احتمالا اندازه ای نزدیک به 6 اینچ را در نسل سوم خواهیم داشت. سامسونگ اخیرا نشان داد که با حفظ ابعاد فعلی یک تلفن می تواند نمایشگر آن را اندکی بزرگتر کند، اما از 5.5 به 6 اینچ کمی به پیشانی مهندسین این شرکت عرق خواهد نشاند. به هر حال با توجه به 5 اینچی بودن گلکسی S4، انتظار نوت 3 با نمایشگر 6 اینچی دور از ذهن نیست.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

نوکیا اخیرا درباره برنامه های آینده اش خبر داده است و اینکه قصد دارد در آینده ای نزدیک گوشی های هوشمند مقاوم در ایرانسل123 برابر آب بسازد و به تازگی از نتایج مقدماتی کارش نوکیا پرده برداری نموده است ،طراحان نوکیا می گویند در این پروژه از برگ نیلوفرهای آبی الهام گرفته اند و از خواص نانو تکنولوژی در این کار بهربرده اند. سطح ضد آب ساخته شده مانع نفوذ چربی و آب می شود و این لایه مانع خوردگی و لکه شدن سطح زیرین می گردد. ریس مرکز تحقیقات نوکیا کریس بور از این ویژگی جدید گوشی های نوکیا پرده برداری کرده و برای این منظور نوکیا لومیا 710 را بکار گرفته اند. این تجربه نوکیا با موفقیت انجام شده است البته هنوز نوکیا تضمینی نداده است که این ویژگی سبب شود که گوشی ها بتوانند زیر آب هم کار کنند اما این ویژگی سبب می شود که گوشی از آسیب های جدی در زیر آب حفظ شود. علاوه بر ویژگی ضد آب بودن انتظار می رود که که ویژگی ضد اثر انگشت و ضد انعکاس بودن را این ویژگی جدید گوشی های نوکیا به همراه داشته باشند.
شرکت نوکیا ایرانسل123 که پیش از این با انتشار دعوتنامه‌ای خبر برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ 11 ژوئیه را منتشر کرده بود، هم‌اکنون دومین تیزر تبلیغاتی در مورد این کنفرانس را پخش کرده است.نوکیا در این تبلیغ جدید گفته است که 41 میلیون دلیل برای برگزاری این کنفرانس دارد و این عدد نگاهی به حسگر دوربین دیجیتالی جدید نوکیا با کیفیت 41 مگاپیکسلی دارد که قرار است این محصول مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 8 روانه بازار شود.
هر دو سیستم عامل در این قسمت کارآمد و خوب هستند اگرچه می‌توانستند بهتر از ایرانسل123 این‌ها عمل کنند.
درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ در اختیار نوکیا ایرانسل123 است.
نوکیا قصد دارد ایرانسل123 در آینده ای نزدیک گوشی های هوشمند مقاوم در برابر آب بسازد و به تازگی از نتایج مقدماتی کارش نوکیا پرده برداری نموده است.
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌ آرنا، مدتی کوتاهی پس از آن‌که نوکیا گوشی هوشمند 808 PureView مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبین و ایرانسل123 مجهز به دوربین دیجیتالی 41 مگاپیکسلی را وارد بازار کرد نخستین شایعات در مورد مدل جدید این محصول مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون منتشر شد.
این طور که خبرها رسیده نشان می‌دهند، ارزش هر سهم نوکیا در تالار بورس در تاریخ ۲ ژانویه سال جاری ۴٫۱۱ دلار بود که این رقم در تاریخ اول آپریل با کاهش ۲۰٫۶۸ درصدی به ۳٫۲۶ دلار رسید تا بر ایرانسل123 این اساس ارزش هر سهم نوکیا به کمترین میزان خود در ۱۰ سال قبل برسد.بررسی‌ها نشان داده است که Lumia 920 محبوب‌ترین گوشی هوشمند نوکیا محسوب می‌شود که ۱۴ درصد بازار جهانی این شرکت فنلاندی در اختیار این گوشی هوشمند ویندوزی است. همچنین باید اعلام کرد که برائ گوشی هوشمند Lumia 800 نیز سهم مشابهی اعلام شده است.
البته تا پیش از این شرکت نوکیا گوشی هوشمند Lumia 920 را مبتنی بر لنز OIS و در خانواده دوربین‌های دیجیتالی PureView وارد بازار ایرانسل123 کرده بود، اما این گوشی حسگر تصویربرداری 41 مگاپیکسلی نداشت.
سهم 80 درصدی نوکیا از بازار جهانی گوشی‌های ویندوزی – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز ایرانسل123
در رتبه دوم لیست محبوب‌ترین گوشی‌های نوکیا ایرانسل123 Lumia 710 با ۱۳ درصد قرار دارد که پس‌ از آن به ترتیب گوشی‌های Lumia 610 و Lumia 820 با ۱۱ و ۸ درصد قرار گرفته‌اند.
به گزارش فارس به نقل از سی‌کینگ‌آلفا، انتشار یافتن این خبر سبب شد تا ارزش سهام نوکیا طی چند روز قبل در تالارهای بورس افزایش یابد. بسیاری از سرمایه‌گذاران بر این باورند ایرانسل123 که پس از یک دوره رکورد و سقوط در بازار جهانی، این اتفاق می‌تواند بار دیگر نوکیا را زنده کند.
بنابراین شاید بتوان گفت که در اینجا اندروید عملکرد بهتری دارد. سرانجام شایعات منتشر شده در ایرانسل123 مورد گوشی هوشمند Nokia EOS تایید شد و نوکیا به صورت رسمی اعلام کرد که ماه آینده گوشی هوشمند جدید خود مجهز به دوربین دیجیتالی 41 مگاپیکسلی را به صورت رسمی معرفی می‌کند.
شرکت نوکیا به بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند ویندوزی تبدیل شده است و این طور که خبرها تازه نشان می‌دهند، ۸۰ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ در اختیار نوکیا ایرانسل123 است.
در صفحه اصلی iOS7 برای قرار گرفتن 24 آیکون در یک صفحه جا در نظر گرفته شده است اما در کمال تعجب در اندروید خالصی که در گوگل نکسوس 4 می‌بینیم تنها 20 آیکون می‌توانند قرار بگیرند با اینکه صفحه نمایش اندازه بزرگ‌تری دارد. اما این نمی‌تواند یک مشکل بزرگ باشد به خصوص که در هر دو سیستم عامل شما می‌توانید آیکون‌های خود را در فولدرهای جداگانه قرار دهید. آیکون‌ها در iOS7 بد نیستند اما خیلی حالت زنده‌ای ندارند اگرچه با تغییر ظاهری که اپل در شکل آیکون‌ها داده است تا حدودی این مشکل را برطرف کرده اما در اندروید آیکون‌ها روان‌تر هستند و ویجت‌ها یکی از چیزهایی در اندروید هستند که ایرانسل123 بسیار دوست داشتنی‌اند و iOS هنوز نتوانسته خود را با ویجت سازگار کند.
اولین صفحه‌ای از هر گوشی که کاربر آن را می‌بیند همین صفحه است به همین خاطر شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در گوشی است. در اینجا خیلی سخت است که بخواهیم بگوییم کدام سیستم عامل برای صفحه قفل عملکرد بهتری داشته است. در هر دو سیستم عامل هنوز کمبودهایی در این قسمت دیده می‌شود و جا برای پیشرفت باز است. در صفحه قفل iOS7 شما به امکاناتی از جمله دسترسی سریع به دوربین گوشی، دسترسی به مرکز کنترل (Control Center) و دسترسی به ناتیفیکیشن بار را دارید. ضمن اینکه صفحه قفل تنها توسط کشیدن انگشت به سمت راست باز خواهد شد. اندروید 4.2 در ایرانسل123 این قسمت انعطاف پذیری بیشتری دارد شما می‌توانید در اینجا از ویجت‌های مختلف استفاده کنید اما نمی‌توانید تعیین کنید که یک ویجت در کجای صفحه قفل قرار بگیرد در ضمن اینکه با کشیدن انگشت به هر سمتی در اینجا قفل صفحه باز خواهد شد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 و در نامه استعفای خود نوشته بود: “همواره گفته ام شارژ مستقیم ایرانسل اگر روزی فرا برسد که نتوانم به وظایف و انتظاراتی که از من به عنوان مدیرعامل اپل می رود عمل کنم، خودم اولین کسی خواهم بود که این موضوع را به شما اطلاع خواهم داد. متاسفانه این روز فرا رسیده است.”
استیو جابز موسس شارژ مستقیم ایرانسل و مدیرعامل سابق اپل ساعاتی پیش در سن ۵۶ سالگی درگذشت و اپل و طرفدارانش را تنها گذاشت.
به نقل از بی بی سی : باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای نسبت به آقای جایز که او را “یکی از بزرگترین نوآوران آمریکا” خواند ادای شارژ مستقیم ایرانسل احترام کرده است.
سرانجام روزی رسید که باید با متفکر پشت سیب گاز زده خداحافظی کنیم. اگر به صفحه اول سایت اپل مراجعه کنید می بینید که شارژ مستقیم ایرانسل با یک عکس از استیو جابز جایگزین شده و حتی گوگل نیز در صفحه اول اش را به استیو جابز اختصاص داده است.
وی در سال ۱۹۹۷ به اپل بازگشت و شارژ مستقیم ایرانسل در سال ۲۰۰۰ بار دیگر مدیریت تمام وقت آن را به عهده گرفت.
پزشکان در سال ۲۰۰۴ تشخیص دادند که آقای جابز شارژ مستقیم ایرانسل به سرطان لوزالمعده مبتلاست.
“جهان یک انسان صاحب بینش را از دست داده است. و شاید هیچ تعریفی بالاتر از این نباشد که بخش بزرگی از جهان از طریق دستگاهی که او اختراع شارژ مستقیم ایرانسل کرد از درگذشت او آگاه شد.”
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای ضمن ابراز اندوه از مرگ استیو جابز نوشت: “استیو یکی از بزرگترین نوآوران آمریکا شارژ مستقیم ایرانسل بود – آنقدر شجاعت داشت که طور دیگری بیاندیشد، آنقدر جسارت داشت که بداند می تواند جهان را تغییر دهد، و آنقدر استعداد داشت که آن را عملی کند.”
در اینجا شارژ مستقیم ایرانسل چند مورد را باید ذکر کنیم:
اول اینکه سرعت دستگاه در اجرای فرامین به علت پردازنده قوی و رم بالا قابل قبول است و در اجرای فرامین شما و باز کردن و بستن برنامه‌ها هیچ کندی مشاهده نخواهید کرد، اما این پردازنده در اجرای بازی های سنگین کارآیی مطلوبی ندارد، ما همان بازی معروف Need For Speed Most Wanted را بر روی این گوشی تست کردیم، گوشی توانست بازی را اجرا شارژ مستقیم ایرانسل کند اما نتوانست این بازی را روان اجرا کند در ویدئویی که برای شما آماده کردیم و در لینک زیر می‌توانید دریافت کنید خواهید دید که بازی روان اجرا نمی‌شود.
مارک اندرسون سرمایه گذار نوشت: “استیو شارژ مستقیم ایرانسل بهترینِ بهترین ها بود. مثل موتزارت و پیکاسو، شاید هرگز مثل او زاده نشود.”
او نوشت: “او با ساختن یکی از موفق ترین شرکت های جهان از پارکینگ خانه اش، روحیه خلاق آمریکایی را به نمایش گذاشت. او با شخصی کردن کامپیوترها و قرار دادن اینترنت در جیب ما، انقلاب اطلاعات را نه تنها قابل دسترسی بلکه شهودی و لذت بخش کرد…. استیو دوست داشت بگوید هر روز را طوری زندگی می کند که انگار آخرین روز زندگی اش است. به همین خاطر، او زندگی را دگرگون کرد، بعضی صنایع را از نو تعریف کرد، و به یکی از نادرترین دستاوردها در تاریخ بشر دست شارژ مستقیم ایرانسل یافت: او شیوه دیدن جهان برای هر یک از ما را عوض کرد.”
تیم کوک، یکی از مدیران ارشد اپل، پس از آقای جابز شارژ مستقیم ایرانسل مدیرعامل جدید اپل شده است.
کامپیوترهای مکینتاش، “آی فون”، “آی پاد” و “آی پد” از محصولاتی است که استیو جابز در تولید و عرضه آنها به بازار نقش مهمی داشته و از طریق این محصولات پرطرفدار، اپل را به یکی از پرسودترین شرکت های آمریکا و دنیا تبدیل شارژ مستقیم ایرانسل کرده است.
مرگ آقای شارژ مستقیم ایرانسل جابز یک روز پس از رونمایی نمونه جدید تلفن همراه آیفون رخ داده است.
steve jobs شارژ مستقیم ایرانسل
آقای اوباما شارژ مستقیم ایرانسل با لورن همسر آقای جابز و خانواده او ابراز همدردی کرد.
آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه و فرماندار سابق کالیفرنیا شارژ مستقیم ایرانسل نوشت: “استیو هر روز زندگی اش رویای کالیفرنیا را زندگی کرد و جهان را تغییر داد و به همه ما الهام بخشید.”
بنا بر گزارش ها، استیو جابز به سرطان لوزالمعده شارژ مستقیم ایرانسل مبتلا بود.
بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت از رقبای بزرگ اپل شارژ مستقیم ایرانسل نوشت: “جهان به ندرت شاهد کسی با این همه تاثیر است. تاثیر کارهای او تا نسل ها احساس خواهد شد. برای کسانی که مثل که با او کار کرده اند، این افتخاری فوق العاده بوده است.”
شرکت اپل طی بیانیه ای اعلام کرده است: “اپل یک نابغه بینش ور و مبتکر و جهان یک انسان خارق العاده را از دست داد.” شارژ مستقیم ایرانسل
استیو جابز از بنیانگذاران اپل در سال ۱۹۷۶ بود اما در سال ۱۹۸۵ شارژ مستقیم ایرانسل آن را ترک کرد.
واکنش ها شارژ مستقیم ایرانسل
استیو جابز از ماه ژانویه شارژ مستقیم ایرانسل سال جاری در مرخصی بسر می برد.
استیو جابز در اواخر ماه ژوئن سال ۲۰۰۹ پس از یک مرخصی درمانی شش ماهه فعالیت های کاری خود را شارژ مستقیم ایرانسل مجددا آغاز کرده بود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 گوشی هوشمند Sony ایرانسل123 Xperia M از سیستم‌های ارتباطی Wi-Fi، ۳G، بلوتوث ۴، سیستم پرداخت موبایلی NFC و رادیو RM پشتیبانی می‌کند و سونی توضیح داده که تجربه لمس نمایشگر این گوشی هوشمند با تمام محصولات موجود در بازار متفاوت است. روی این گوشی هوشمند نسخه Jelly Bean نصب شده و به رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و آهکی ساخته شده است.
بر اساس گزارش سامسونگ، Galaxy S4 برخلاف گوشی‌های ایرانسل123 آی‌فون و HTC One امکان ارتقای حافظه تا ۶۴ گیگابایت را دارد.
این گوشی هوشمند صفحه نمایش لمسی ۴٫۳ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت HD به نمایش درمی‌آیند. همچنین برای این محصول پردازنده دو هسته‌ای Krait با توان ایرانسل123 ۱٫۵ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر و یک گیگابایت رم در نظر گرفته شده است.
عرض گوشی کم بوده و لبه‌ها دارای انحنا هستند. ضخامت این ایرانسل123 گوشی فقط ۹/۷ میلی‌متر است و کمی باریک‌تر از مدل قبلی است.
پس از مدت‌ها انتظار شرکت سونی سرانجام گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Xperia M را معرفی کرد و توضیح داد که این محصول به صفحه نمایش لمسی ۴ اینچی از نوع TFT با کیفیت FWVGA مجهز شده و روی آن پردازنده Qualcomm Snapdragon S4 Plus با دو هسته پردازشگر و توان یک گیگاهرتز برای هر هسته نصب شده است که از دیگر امکانات این محصول می‌توان به رم یک گیگابایتی و پردازنده گرافیکی Adreno 305 اشاره کرد. ایرانسل123
هنوز قیمت گوشی هوشمند جدید هواوی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ مشخص نشده است و پیش‌تر ایرانسل123 منابع آگاه گزارش داده بودند که این محصول چینی با قیمت ۳۰۰ دلار به دست کاربران جهانی می‌رسد.
باتری ۲۶۰۰ ایرانسل123 میلی‌آمپری در پشت گوشی جاسازی شده است.
دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و از دوربین ثانویه ۱/۲ مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری، ردیاب چشمی و دست کاربر پشتیبانی می‌کند. ایرانسل123
در قسمت جلویی این گوشی، صفحه نمایش ۹۹/۴ اینچی Super AMOLED با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل تعبیه شده که تراکم پیکسلی ۴۴۱ دارد. ایرانسل123
از جایی که بسیاری از بازی‌ها حجمی بیشتر از یک گیگابایت دارند و به سرعت باعث پرشدن حافظه داخلی ایرانسل123 می‌شوند، کاربران می‌توانند از نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی این گوشی استفاده کنند.
این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی دارد که به حسگر Exmor RS مجهز شده است و می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی ذخیره کند. این محصول همچنین دوربین دوم را با کیفیت ۰٫۳ مگاپیکسل در خود جا داده است که برای برقراری تماس‌های ایرانسل123 تصویری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
هر ایرانسل123 دو مدل دارای دو گیگابایت حافظه RAM بوده و از شبکه‌های پرسرعت LTE نیز پشتیبانی می‌کنند.
این گوشی دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش LED دارد و از دیگر قابلیت‌های آن ایرانسل123 می‌توان به انواع قابلیت‌های ارتباطی و باتری ۲۰۰۰mAh اشاره کرد.
Galaxy S4 شبیه مدل ایرانسل123 Galaxy S3 است.
کاربران در طول هفته گذشته به دلیل محدودیت فضای ذخیره روی گوشی Galaxy S4 اعتراض و اعلام کرده بودند که نصف فضای موجود روی نسخه ۱۶ گیگابایتی گوشی‌ Galaxy S4 را سیستم‌عامل دربرگرفته و فقط ایرانسل123 حدود ۸ گیگابایت فضا در دسترس است بنابراین امکان دانلود بازی روی این دستگاه‌ها وجود ندارد.
البته این دستگاه امکان ذخیره نرم‌افزار ایرانسل123 روی کارت SD را نمی‌دهد.
این ایرانسل123 گوشی هوشمند طی فصل سوم سال جاری میلادی در خانواده گوشی‌های متوسط و ارزان قیمت به دست کاربران جهانی می‌رسد.
پردازنده Galaxy S4، Exynos ۵ Octa است و از پردازشگر چهار هسته‌ای Cortex-A15 با ایرانسل123 فرکانس ۶/۱ گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX 544MP3 پشتیبانی می‌کند.
البته مدل دیگری از این گوشی برای بازارهای خاص نیز عرضه خواهد شد که از چیپ Snapdragon ۶۰۰ کوآلکام ایرانسل123 استفاده خواهد کرد.
Galaxy S4 به طور پیش ایرانسل123 فرض از نسخه ۴.۲.۲ سیستم عامل آندرویید بهره می‌برد که به رابط کاربری انحصاری سامسونگ یعنی TouchWiz نیز مجهز شده است.
وزن آن نیز تنها ۱۳۰ گرم است که برای یک گوشی ۵ اینچی، فوق‌العاده به نظر می‌رسد. بدنه ایرانسل123 این گوشی از پلی کربنات ساخته شده است.
شرکت ژاپنی سونی گوشی هوشمند Xperia ایرانسل123 M را به حافظه داخلی ۴ گیگابایتی مجهز کرده و در عین حال امکان استفاده از کارت حافظه microSD را برای آن فراهم آورده است
این گوشی در سه مدل ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود و تمامی مدل‌ها دارای شکاف کارت حافظه ایرانسل123 microSD خواهند بود.
تصاویری که از این محصول منتشر ایرانسل123 شده است نشان می‌دهد که هواوی گوشی Ascend W2 را در دو رنگ قرمز و زرد تولید کرده و برای آن امکانات قابل ملاحظه‌ای در نظر گرفته است.
دومین گوشی هوشمند هواوی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ که برای مدت‌های طولانی شایعات فراوان در مورد آن منتشر شده بود سرانجام با نام Ascend W2 به صورت رسمی ایرانسل123 معرفی شد.
بر این اساس سامسونگ از کاربران عذرخواهی و اعلام کرد کاربران می‌توانند از کارت‌های mcroSD به منظور دسترسی به فضای بیشتر ایرانسل123 استفاده کنند.
در حالی که بسیاری از کاربران در باره فضای ایرانسل123 حافظه داخلی گوشی Galaxy S4 معترض شده بودند، سامسونگ اعلام کرده که این قضیه را مورد بررسی قرار داده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 8 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

: این مدل ساده ترین عضو در میان اعضای چهار گانه این گروه است این مدل دارای ابعاد شارژ اتوماتیک ایرانسل 12.1×60.8×110.4 میلیمتر با وزن 105 گرم است که به صفحه نمایش 3.14 اینچی لمسی خازنی با وضوح QVGA یا 320×240 پیکسل مجهز شده است. تعداد رنگ های مورد پشتیبانی در این صفحه نمایش به 256 هزار عنوان محدود شده است.
دورتادور دستگاه را نوار رنگی زیبائی پوشانده که المان های کنترلی دستگاه همگی در این نوار جای گرفته اند جائیکه در سمت چپ کلید دوگانه تغییر صدا و در سمت راست کلید Power و اسلات کارت حافظه Micro SD قرار دارند. پورت Micro USB و جک 3.5 میلیمتری هدست در بالای گوشی به چشم می خورند و در پائین نیز بجز میکروفون برقراری تماس نکته دیگری دیده نمی شود. دوربین این مدل 3.15 مگاپیکسلی ست اما ظاهرا از فوکوس اتوماتیک در آن صرفنظر شده است فلش LED نیز به مانند Fit از ساختار این دوربین ساده حذف شده است. فیلمبرداری این دوربین بار دیگر با وضوح QVGA با 15 فریم در ثانیه صورت می گیرد. سیستم عامل دستگاه همچون سه مدل قبلی نسخه 2.2 اندروید است که برای مدلی در این کلاس قیمتی برتری فوق العاده ای به حساب می آید. پردازنده مدل Mini همان نمونه 600 مگاهرتزی حاضر در مدل Fit است که بر پایه چیپ ست Qualcomm MSM7227 ساخته شده است. حافظه داخلی 160 مگابایتی و کارت حافظه 2 گیگابایتی همراه گوشی با امکان ارتقا تا 32 گیگابایت نیز کوچکترین تغییری را نشان نمی دهند. مدل Mini یک گوشی چهار باند شارژ اتوماتیک ایرانسل GSM با پشتیبانی از دو باند فرکانسی HSDPA است که در بخش ارتباطات تحت شبکه از GPRS و EDGE در کنار اتصال پر سرعت 3G تا 7.2Mbps پشتیبانی می کند. اتصال Wi-Fi در کنار بلوتوث نسخه 2.1 امکانات بخش ارتباطی این مدل را تکمیل می کنند. مسیریاب GPS این مدل نیز علاوه بر پشتیبانی از A-GPS به قطب نمای دیجیتالی داخلی مجهز شده است. Galaxy Mini S5570 در روسیه و سایر کشورهای اروپائی و همچنین هند و چین بتدریج تا پایان سه ماهه اول سال 2011 توزیع می شود.
صفحه نمایش شارژ اتوماتیک ایرانسل این مدل یک نمونه با ابعاد 3.31 اینچ است که از این لحاظ نمونه ای منحصر به فرد به شمار می رود. وضوح QVGA این صفحه نمایش اما به روشنی رده قیمتی آن را مشخص می کند. سایر مشخصات این قسمت همچون فناوری لمسی خازنی و امکان نمایش 16 میلیون رنگ در سطح قابل قبولی قرار دارند. زیر صفحه نمایش از همان سه کلید حاضر در دو مدل قبلی استفاده شده و حسگرهای بالای صفحه نمایش نیز در غیاب دوربین دوم دست نخورده باقی مانده اند. تغییر اصلی در کنترلرهای دورتادور گوشی به انتقال اسلات کارت حافظه از سمت راست باز می گردد که ظاهرا به سمت چپ منتقل شده است سایر المان های حاضر در این قسمت ها دست نخورده باقی مانده اند. دوربین دستگاه همچون Ace یک نمونه 5 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک اما بدون فلش LED ست که در هنگام فیلمبرداری حداکثر به وضوح QVGA با 15 فریم در ثانیه دست پیدا می کند. سیستم عامل این مدل نیز نسخه 2.2 اندروید است و همچون دیگر مدل ها اینترفیس اختصاصی سامسونگ با نام TouchWiz v.3.0 نیز در آن به چشم می خورد. پردازنده Fit اما برخلاف دو مدل قبلی یک نمونه 600 مگاهرتزی با چیپ ست Qualcomm MSM7227 است. حافظه داخلی این مدل 160 مگابایت است که علاوه بر کارت 2 گیگابایتی همراه گوشی تا 32 گیگابایت دیگر نیز امکان ارتقا دارد. در بخش ارتباطی این مدل با همان موارد قبلی گفته شده در مورد Gio روبرو هستیم جائیکه اتصال چهارگانه GSM و HSDPA در کنار سرعت 7.2Mbps اتصال 3G کاملا دست نخورده باقی مانده اند. گیرنده Wi-Fi با استاندارد 802.11b/g/n و مسیریاب ماهواره ای GPS با قطب نمای دیجیتالی دیگر موارد حاضر در بخش ارتباطی این گوشی را تشکیل می دهند. مدل Fit در دو رنگ سفید و مشکی از فوریه امسال در روسیه و سایر کشورهای اروپائی به همراه هند و آفریقای جنوبی توزیع می شود.
- Galaxy Fit S5670 : این مدل که لبه های گرد استفاده شده در آن به نسبت Gio کاملا افزایش پیدا کرده است نمونه ای در سطح میانی کلاس Entry-level است. ابعاد Fit برابر 12.6×61.2×110.2 میلیمتر می باشد که از کمترین ارتفاع و بیشترین قطر و عرض در میان این چهار گوشی برخوردار است. افزایش چشمگیر عرض این مدل که به جایگیری بهتر آن در دست نیز کمک شارژ اتوماتیک ایرانسل می کند ظاهرا با نام در نظر گرفته شده برای دستگاه یعنی Fit نیز چندان بی ارتباط نیست.
بکارگیری سیستم عامل اندروید در گوشی های موبایل برای اولین بار در سال 2008 توسط HTC و با مدل G1 این شرکت برای اپراتور T-Mobile آغاز شد این مدل محبوب که مدتها از جمله پر فروش ترین مدل های این اپراتور بود هنوز هم در مقایسه با برخی نمونه های میان قیمت این کلاس امکانات مناسبی را ارائه می کند. پس از موفقیت G1 رویه تولید مدل های مشابه در شرکت HTC در یکی دو سال اول تقریبا بطور کامل بر ارائه مدل های نسبتا گرانقیمت High-end تعلق گرفت که از این جمع می توان به مدل هائی همچون Hero، Dream، Magic و شاید از همه مهمتر Nexus One اشاره نمود. در سوی دیگر رقیب اصلی HTC و بزرگترین تولید کننده فعلی اندروید فون در دنیا یعنی سامسونگ برای اولین شارژ اتوماتیک ایرانسل بار با مدل I7500 Galaxy در آوریل 2009 پای به این عرصه گذاشت.
ا فراگیر شدن گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل های اندرویدی و حضور مدل های میان قیمت متعدد در بازار، این رده اندک اندک به محبوب ترین کلاس گوشی های موبایل بدل می شود در مقاله پیش رو با بررسی کامل دو مدل نسبتا هم قیمت در این کلاس به نام های HTC Wildfire S و Samsung Galaxy Ace S5830 نقاط ضعف و قوت هریک را بر می شماریم. ما را در ادامه این مقاله همراهی نمائید.
htc_wildfire_s_vs_samsung_galaxy_ace_s5830_01.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 8 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بنا بر گزارش ها، استیو جابز irancell123 به سرطان لوزالمعده مبتلا بود.
شرکت اپل طی بیانیه ای اعلام کرده است: “اپل یک نابغه بینش ور irancell123 و مبتکر و جهان یک انسان خارق العاده را از دست داد.”
سرانجام روزی رسید که باید با متفکر پشت سیب گاز زده خداحافظی کنیم. اگر به صفحه اول سایت اپل مراجعه کنید می بینید که با یک عکس از استیو جابز جایگزین شده و حتی گوگل نیز در صفحه اول اش را به irancell123 استیو جابز اختصاص داده است.
شرکت ادوبی بسته جدید نرم افزار های خود را چندی پیش با نام CC معرفی کرد. این نرم افزار ها همانطور که می دانید شاید irancell123 ضرورت های هر کاربر حرفه ای کامپیوتر می باشند و هر کاربر نسبت به کار خود شاید چند تا از نرم افزار های ادوبی را استفاده می کند و به علت ضرورت حاضر است پول زیادی نیز برای بدست اوردن نرم افزار بپردازد.
دفتر گوگل irancell123
تحقیقاتی که به تازگی انجام شده نشان داده دوسوم نوجوانان بدترین تنبیه از irancell123 سوی والدین شان را ممنوعیت استفاده از گوشی تلفن های همراه می دانند.
به گزارش irancell123 اخبار خارجی موبایل اسکای ، مطالعاتی که توسط T-Mobile انجام شده نشان داده که تلفن های همراه با ارزش ترین وسایلی هستند که نوجوانان دارند.
بر اساس این گزارش، ۹۰ درصد نوجوانان تلفن همراه دارند و ۷۴ درصد آنها اعلام کرده اند که irancell123 تلفن های همراه مهم ترین وسایل آنها به شمار می رود.
گفته می شود ممکن است شرکت ادوب استفاده از نرم افزار را قطع کند و هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد و از این نرم افزار استفاده می کند ، دیگر نتواند از ان استفاده کند اما در irancell123 این صورت کسانی که به طور قانونی نرم افزار را خریداری کرده اند ، نیز نمی توانند از نرم افزار استفاده کنند. به طور خلاصه شرکت ادوب شاید به سودی که فکر می کرد ، با این نر افزار ها برسد ، نرسیده است و بسیار سریعتر از ان که فکرش یرا بکند ، نسخه ی کرک شده ی نرم افزار منتشر شد. در کشور ایران نیز امکان خرید قانونی وجود ندارد و مجبورا کاربران ایرانی باید از نسخه ی کرک شده استفاده کنند.
مجتمع جدید اداری گوگل فضای کافی برای ۹۶۰ کارمند جدید را دارد. اما سخنگوی گوگل در مورد تعداد کارمندانی که قرار irancell123 است در این دفتر شروع به کار کنند صحبتی نکرده است.
بر اساس این تحقیقات، تنبیه های قدیمی که نوجوانان را به irancell123 قطع پول جیبی یا ممنوعیت تماشای تلویزیون تهدید می کردند امروزه دیگر تاثیری ندارد و بدترین تنبیه برای آنها ممنوعیت استفاده از تلفن های همراه است.
مرگ آقای جابز یک روز پس از رونمایی نمونه جدید تلفن همراه irancell123 آیفون رخ داده است.
کامپیوترهای مکینتاش، “آی فون”، “آی پاد” و “آی پد” از محصولاتی است irancell123 که استیو جابز در تولید و عرضه آنها به بازار نقش مهمی داشته و از طریق این محصولات پرطرفدار، اپل را به یکی از پرسودترین شرکت های آمریکا و دنیا تبدیل کرده است.
گزارش ها حاکی از آن است که گوگل irancell123 فضای اداری خود را با خرید یک مجتمع اداری با نمای زیبای کوهستانی و با پرداخت هزینه ۱۰۰ میلیون دلار افزایش داده است. رشد گوگل و توسعه سرویس های مختلف این شرکت منجر به جذب نیروهای انسانی بیشتر و نیاز به فضای بزرگ تر شده است. دفتر جدید غول اینترنتی دنیا بیش از ۲۲ هزار متر مربع مساحت دارد و در نزدیکی دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است.
سخنگوی گوگل موضوع خرید دفتر جدید که به “Landmark at Shoreline” معروف است را تایید کرد. معاون مدیرعامل در زمینه خدمات املاک و مستغلات و محل کار گوگل، در این رابطه گفت: “از آنجای که ما استخدام نیروهای جدید irancell123 را ادامه می دهیم این موضوع بسیار مهم است که محل کار مناسبی را برای کارمندان جدید پیدا کنیم. Landmark در مکان استراتژیک و نزدیک به دفتر اصلی ما واقع شده است و ما قصد داریم این مکان را با دفتر اصلی گوگل ترکیب کنیم.”
بسته ی نرم افزار های جدید ادوب نیز بسیار پیشرفته تر شده اند و تغییرات زیادی را شاهد می باشند اما انگار شرکت ادوبی به چیزی که انتظار داشت نرسید چراکه ۲۴ ساعت بعد از منشتر شدن irancell123 این بسته نرم افزاری از ظرف ادوبی ، نسخه ی تورنت و کرک شده ی فوتوشاپ که مهمترین نرم افزار این بسته می باشد ، در بین سایت های اشتراک فایل قرار گرفت و هر کسی می تواند اکنون از سایت های دانلود غیر مجاز و اشتراک فایل ، نسخه ی کرک شده ی این نرم افزار بسیار قوی را دریافت کند.
به نقل از بی بی سی : باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای نسبت به آقای جایز که irancell123 او را “یکی از بزرگترین نوآوران آمریکا” خواند ادای احترام کرده است.
این تحقیقات همچنین irancell123 نشان داده که ۸۰ درصد نوجوانان ۱۱ تا ۱۸ ساله گوشی های هوشمندی همچون بلک بری دارند و از این دستگاه ها برای مکالمه، پیامک، پیام فوری و دسترسی به سرویس های شبکه اجتماعی استفاده می کنند.
استیو جابز موسس و مدیرعامل سابق اپل ساعاتی پیش در سن ۵۶ سالگی درگذشت و اپل و طرفدارانش را تنها گذاشت. irancell123



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

طول این گوشی 116.5 میلی متر و عرض آن هم 61.2 میلی متر است. ضخامت این مدل هم به 12.1 میلی متر رسیده است. اندازه شارژ مستقیم ایرانسل بدنه هر دو گوشی N9 و LUMIA 800 کاملاً مشابه است ولی LUMIA 800 7 گرم سنگین تر است چراکه وزن آن 142 گرم می باشد. تنوع رنگی این مدل بسیار مناسب است و نوکیا این گوشی را در رنگ های مشکی، آبی و صورتی به بازار عرضه کرده است.
طراحی: شارژ مستقیم ایرانسل
شاخصه اصلی شارژ مستقیم ایرانسل گوشی های سری X همانطور که قبلاً هم اشاره کرده بودیم گوشه های تیز در طراحی بدنه آنها است. X7 هم از این شاخصه مستثنی نیست و چه بسا نسبت به سایر مدل های سری X لبه های تیز بیشتری در این پیش بینی شده است. همانطور که در عکس ها هم مشاهده می کنید برای چهار گوشه این مدل چهار روکش اسپیکر مانند طراحی شده که البته تنها 2 گوشه پایینی واقعاً اسپیکر هستند. این ظاهر عجیب آن را شبیه یک سفینه فضایی کرده است! علی رغم طراحی تیز روی گوشی، قسمت پشت آن کاملاً به صورت خمیده و بدون لبه طراحی شده که تا حدی شما را یاد طراحی پشت iPad 2 شرکت اپل می اندازد (شنیده ها حاکی است که پشت آی فون 5 هم به همین شکل طراحی می شود). جنس بدنه این مدل استیل است و در دو رنگ نقره ای و مشکی به بازار عرضه شده است. فرم طراحی قسمت پشت این گوشی آن را بسیار خوش دست نموده است.
مانیتور X7 از اندازه 4 اینچ برخوردار است و تصاویر را با شارژ مستقیم ایرانسل رزولوشن 360 در 640 پیکسل به شما نشان می دهد. این میزان تراکم پیکسل به میزان 10 درصد از سامسونگ گالاکسی که رقیب این گوشی است کمتر است. این مانیتور از تکنولوژی لمسی خازنی برخوردار است بسیار حساس عمل می کنند. مانیتور X7 همچنین از تکنولوژی Gorilla Glass هم برخوردار است که آن را در برابر ضربات فیزیکی و به جا ماندن خط و خش مقاوم کرده است. تفکیک رنگی این مدل 16 میلیون رنگ را شامل می شود که در کنار خصوصیات دیگر، این مانیتور را از لحاظ کیفیت به سطح قابل قبولی رسانده است.
در سمت راست بدنه این مدل کلید های کم و زیاد کردن صدا در بالا و کلید شاتر دوربین در پایین قرار داده شده اند. در سمت چپ هم اسلات های کشویی مربوط به سیم کارت و کارت حافظه microSD این گوشی قرار گرفته اند. از آنجایی که دکمه ها درست روی خم های پر شیب در کنار گوشی قرار دارند استفاده از آنها چندان ساده نیست. البته نکته مثبت این دکمه ها و اسلات شارژ مستقیم ایرانسل ها طراحی آن به رنگ بدنه گوشی است. در قسمت بالای گوشی دکمه پاور گوشی با شکل منحصر به فردی قرار گرفته است. در کنار این دکمه که برای قفل کردن عملکرد گوشی هم کاربرد دارد جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت microSD هم قرار گرفته است که هیچ یک از روکشی بهره نمی برند. این امر موجب گرد و خاک گرفتن سریع آنها خواهد شد.
همانطور که در بالا هم اشاره شد LUMIA 800 بسیار به N9 شبیه است به شکلی که در نگاه اول شاید این دو را با هم اشتباه بگیریم! روکش LUMIA 800 مانند برادر بزرگ تر خود از جنس پلی کربن می باشد. نوکیا با استفاده شارژ مستقیم ایرانسل از این روکش این گوشی را همانند آی فون اپل به صورت یکپارچه طراحی کرده است.
مانیتور: شارژ مستقیم ایرانسل
این تنوع برای این شرکت پایانی ندارد. هر روز شاهد مدل دیگری شارژ مستقیم ایرانسل در سری جدید از این شرکت هستیم که البته همه آنها هم موفق نیستند. یکی از جدیدترین سری گوشی های این شرکت سری X است. تاکنون تقریباً بیشتر مدل های نوکیا در سری X را در این صفحات بررسی کرده ایم و این بار هم نوبت به جدیدترین مدل این سری یعنی X7 رسیده که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.
این امر مهندسان نوکیا را بر آن داشت که نگرش خود را در تولید گوشی های هوشمند تغییر دهند که حاصل این امر تولید مدل های موفقی چون N8 و N9 بود. در حال حاضر مدل N9 این شرکت از استقبال بسیار خوبی در سراسر دنیا برخودار می باشد. نوکیا با تکیه بر موفقیت این گوشی تصمیم به عرضه مدل دیگری با شباهت زیاد با N9 با نام LUMIA 800 گرفته است که از برخی جنبه ها مانند سیستم عامل شارژ مستقیم ایرانسل نسبت به سلف خود دارای برتری هایی می باشد. در ادامه با این گوشی جدید بیشتر آشنا می شویم.
تنها دکمه ای که در زیر مانیتور این گوشی قرار گرفته دکمه دسترسی به منوی اصلی گوشی است. در بالای مانیتور هم به غیر از اسپیکر سنسور تشخیص نزدیکی به سطح برای خاموش کردن مانتیور در هنگام تماس و چسباندن گوشی شارژ مستقیم ایرانسل به صورت قرار گرفته است. البته این مدل از سنسور شتاب سنج هم برای چرخاندن محتوای مانیتور در صورت چرخش گوشی برخوردار است.
طراحی: شارژ مستقیم ایرانسل
با توجه به مانیتور بزرگ به کار گرفته شده در این مدل اندازه بدنه آن هم نسبتاً بزرگ است. طول این گوشی حدود 120 میلی متر و عرض آن حدود 63 میلی متر شارژ مستقیم ایرانسل است. ضخامت X7 هم به 11.7 میلی متر رسیده است. روکش فلزی این گوشی وزن آن را به 145 گرم رسانده است. به صورت کلی با این اندازه ها نمی توان این گوشی را در سری گوشی های ظریف و سبک قرار داد!
در سمت راست بدنه این گوشی دکمه های کم و زیاد کردن صدا در کنار دکمه پاور گوشی که برای قفل کردن عملکرد گوشی هم کاربرد دارد مشاهده می شود. این دکمه های نقره ای تا حد زیادی نسبت در سطح بدنه گوشی قرار گرفته اند و زیاد برآمده نیستند که این امر تا حدی استفاده از آنان را مشکل نموده است. در زیر این دکمه ها دکمه شاتر دوربین هم در سمت راست گوشی قرار گرفته است که البته این دکمه نسبت به بدنه برآم



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 با استفاده از ایرانسل یک دو سه حرکات تعداد فرمان‌های مورد نیاز برای رفتن از صفحه‌ خانگی به نرم‌افزار ویرایش متن را کم کرد.
جزئیات فنی این گوشی نیز منتشر شده است که البته جزئیات مربوط به صفحه نمایش این گوشی که از نوع ۷۲۰p می‌باشد، در ایرانسل یک دو سه میان آن‌ها مشاهده نمی‌شود.
Nokia Lumia 928 اندکی از Nokia Lumia 920 نازک تر است. ۱۰٫۲ میلیمتر نازک ترین حالت و ۱۱٫۲ میلیمتر با احتساب کاور منحنی شکل پشتی ، ضخامت دقیق Lumia 928 را نشان می دهند. نوکیا لومیا ۹۲۸ با یک نمایشگر ایرانسل یک دو سه ۴٫۵ اینچی از نوع OLED به طور همزمان از صدا و LTE پشتیبانی می کند.
لحظاتی پیش ، تصاویری جدید از اسمارت فون نوکیا Lumia 928 از سوی تو*ییتر Evleaks منتشر و توسط منبع The Verge به تأیید رسید. Nokia Lumia 928 نسخه ای بهینه سازی شده از Nokia Lumia 920 با ضخامتی ایرانسل یک دو سه کمتر و نمایشگر OLED می باشد.
قابلیت جالبی که در iOS 7 وجود دارد قابلیت تصویر پس‌زمینه‌ی Parallax است. به وسیله‌ی این قابلیت (جلوه‌ی ویژه)، با حرکت دادن گوشی تصویر پس‌زمینه به گونه‌ای حرکت می‌کند که کاربر احساس می‌کند تصویر پس‌زمینه در فاصله‌ی ایرانسل یک دو سه دورتری نسبت به خود صفحه‌ی نمایش و آیکون‌ها قرار دارد. این قابلیت را می‌توانید در اندروید با نرم‌افزار ۳D Image Live Wallpaper داشته باشید. این نرم‌افزار به صورت یک تصویر پس‌زمینه‌ی زنده عمل می‌کند و تصویر پس‌زمینه را با حرکت دستگاه، حرکت می‌دهد.
شرکت اپل تلاش بسیاری انجام داده تا ظاهر iOS 7 را نوسازی بکند. اپل تغییرات بسیار زیادی بر روی ظاهر و رابط کاربری iOS انجام داده و آن را ساده‌تر و زیباتر کرده است. دارندگان گوشی‌ها و تبلت‌های اپل می‌توانند در پاییز سیستم‌عامل ایرانسل یک دو سه دستگاه خود را به iOS 7 ارتقا دهند ولی هم‌اکنون یکی از کاربران XDA Developers پوسته‌ای شبیه iOS 7 برای اندروید ساخته است.
يك خانم هندی به نام آندریا کولاکو و همكارش احمد کرمانی، مبلغ ایرانسل یک دو سه 100،000 دلار از موسسه‌ فناوری ماساچوست (MIT) برای اختراع فناوری موبایل بدون لمس “3dim” که شرکت‌های موبایل را به خود جذب کرده، دریافت نمود.
پیش از این، اطلاعاتی ایرانسل یک دو سه بدست آمده بود که نشان می‌داد، تلفن One Mini از پردازنده Snapdragon 400 با ۲ هسته ۱٫۴ گیگاهرتزی بهره می‌برد. همچنین گزارش شده بود که این تلفن از رابط کاربری Sense 5 و نرم افزار Blinkfeed پشتیبانی خواهد کرد.
حالا با تحقیقات آندریا کولاکو، این صنعت به استفاده از چنین فناوری نزدیک‌تر شده است. این خانم هندی در مسابقه‌ کارآفرینی موسسه‌ فناوری ماساچوست با فناوری بدون لمسش به نام “3dim” مقام اول را کسب کرده‌ است. این فناوری با استفاده از روش‌های ثبت‌شده‌ پردازش حرکت، ایرانسل یک دو سه حرکت‌ها را به صورت بلادرنگ، سه‌بعدی و با دقت میلی‌متر دریافت می‌کند. آن‌ها مبلغ 100،000 دلار دریافت کرده‌اند تا این فناوری را برای شرکت‌های موبایل که به آن علاقه‌مند هستند گسترش دهند.
The Verge صحت این تصاویر را تأیید می کند ، پیش بینی شده است که ایرانسل یک دو سه اپراتور Verizon در حال آماده سازی این اسمارت فون جهت رونمایی در این ماه می باشد. اما نوکیا ، برخلاق گزارشات ، از بدنه ای آلومینیمی در ساخت این اسمارت فون استفاده نکرده است. گفته می شود که بدنه Nokia Lumia 928 از جنس پلی کربنات است و بدنه های آلومینیمی برای اسمارت فون های آینده یعنی EOS و Catwalk در نظر گرفته شده است.
اولین استفاده از فناوری بدون لمس، این است که نیاز ایرانسل یک دو سه به صفحه‌کلید یا صفحه‌ لمسی برای انجام بسیاری از کارها از بین خواهد رفت زیرا می‌توان الگوهای حرکت‌ را برای موبایل تعریف کرد تا هر کدام فرمانی را اجرا کنند.
بر طبق شایعات قبلی، پیش‌بینی می‌شود که صفحه نمایش وان مینی، ۴٫۳ اینچ باشد که تنها ۰٫۴ اینچ کوچک‌تر از وان است. در این گوشی خبری از حس‌گر IR برای کنترل وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون نیست و همچنین احتمالا در آن از پردازنده چهار هسته‌ای مورد استفاده در ایرانسل یک دو سه گوشی وان استفاده نخواهد شد. بقیه مشخصات این گوشی همچون رابط کاربری کاملا همانند گوشی وان خواهد بود.
کمپانی ایرانسل یک دو سه اچ تی سی از گوشی جدید وان مینی پرده‌ برداشت. اچ تی سی با این اقدام به بسیاری از شایعات موجود در مورد این گوشی رنگ واقعیت بخشید.
سال‌ها است که کمبود ایرانسل یک دو سه فناوری بدون لمس یا تشخیص حرکت در موبایل‌ها احساس می‌شود و آخرین تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند این نیاز را بیشتر می‌کنند. همه‌ تولیدکنندگان گوشی سعی در خلق و تولید این فناوری داشته‌اند.
با استناد به یکی ایرانسل یک دو سه از تصاویر تازه درز کرده از پروفایل کاربری فردی که کاربر یکی از وب‌سایت‌های زیرمجموعه کمپانی اچ تی سی است، رزولوشن صفحه نمایش این گوشی معادل ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است.
این پوسته که jbOS7 نام دارد برای Nova Launcher ساخته شده است. سازنده‌ی آن بیشتر آیکون‌ها را خود طراحی کرده است. البته ایرانسل یک دو سه وی اذعان دارد که این پوسته تنها یک تصویر پس‌زمینه و چند آیکون نیست. وی حتی صفحه‌ی قفل نیز برای آن طراحی کرده است. او می‌گوید تلاش کردم تا این پوسته بیشترین شباهت را به iOS 7 داشته باشد. مثلاً در صفحه‌ی قفل با انتخاب گزینه‌ی آب و هوا به جای اینکه نرم‌افزار آب و هوا باز شود به صفحه‌ی آب و هوا می‌رود که خودم برای این پوسته طراحی کردم.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

به گزارش جی اس ام این گزارش نشان می‌دهد که سامسونگ بزرگترین کمپانی فروشنده گوشی در جهان است. بعد از ۱۴ سال حکمفرمایی نوکیا اکنون سامسونگ توانسته نوکیا را به پایین کشیده وخود جای او را بگیرد. در خرید شارژ مستقیم ایرانسل همین راستا اپل نیز در رتبه سوم این لیست ایستاده است.
یک قاضی فدرال ایالات متحده درخواست قانونی اپل را برای جلوگیری از فروش گوشی‌های سامسونگ در ایالات متحده به دنبال اثبات ادعای اپل مبنی بر کپی برداری سامسونگ از اپل در دادگاه ماه آگوست نپذیرفت.اپل بعد از رای هیئت منصفه به نفع اپل در دادگاه مستحق دریافت ۱٫۵ میلیارد دلار غرامت از سامسونگ دانسته شد. بعد از این دادگاه اپل از قاضی خواسته بود تا حکم ممنوعیت فروش خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۲۶ گوشی سامسونگ را در آمریکا اعلام کند. اما در روز دوشنبه قاضی Koh اعلام کرد که به این نتیجه رسیده است که اپل شواهد کافی برای این موضوع که مشتریان به علت نقض پتنت‌ها به سمت گوشی‌ها سامسونگ می‌روند را اراه نکرده است.
قاضی Koh گفته: “گوشی‌هایی که در این موضوع مطرح شده‌اند امکانات زیادی را بر روی خود دارند که تنها تعداد کمی از این امکانات به پتنت‌های اپل مربوط است و بسیاری دیگر خرید شارژ مستقیم ایرانسل مخصوص خود سامسونگ هستند.”
گزارش خود برای سال ۲۰۱۲ در مورد فروش گوشی‌های موبایل را منتشر خرید شارژ مستقیم ایرانسل کرد.
اپل نیز در لیست فروش گوشی‌های موبایل در مکان سوم خرید شارژ مستقیم ایرانسل با ۱۰ درصد سهم قرار گرفته است که رشدی ۳ درصدی نسبت به سال گذشته را تجربه کرده است.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل در یک مورد جداگانه قاضی Koh همچنین درخواست سامسونگ برای برگزاری یک دادگاه بر علیه رئیس هیئت منصفه با این دلیل که هیئت منصفه به طور مقرضانه بر علیه سامسونگ تصمیم گرفته است را نیز رد کرد.
از زمانی که سامسونگ از چیپست های خودش در گوشی های هوشمندش استفاده می کند، همه چیز خیلی روان شده است. مشکل اصلی اگزینوس در حال حاضر، کدهای مرجع آن است که سامسونگ به خرید شارژ مستقیم ایرانسل این راحتی آن کدها را پخش نخواهد کرد. بسیاری از توسعه دهندگان از دست سامسونگ دل خوشی ندارند. حتی بعضی از آنها به برند های دیگر مانند سونی و HTC کوچ کرده اند. امیدواریم که سامسونگ بتواند توسعه دهندگان تمام دیوایسهایی که از چیپست های اگزینوس استفاده می کنند را راضی نگه دارد.
هیچ خرید شارژ مستقیم ایرانسل کدام از دو کمپانی هیچ اظهار نظری در این مورد نکرده‌اند.
با تمام این تفاسیر سامسونگ در حال حاضر پرفروش ترین برند گوشی‌ موبایل در دنیا است و با سرعت زیاد نیز در حال ادامه این مسیر پر از فراز و نشیب است و با ارائه مدل‌های بسیار پیشرفته‌ای مانند گلکسی نوت ۲ به نظر نمی‌آید که قصد پایین آمدن از خرید شارژ مستقیم ایرانسل رتبه نخست را داشته باشد.
iSupply پیش بینی کرده است که تا انتهای سال ۲۰۱۲ سامسونگ خرید شارژ مستقیم ایرانسل بتواند به مجموع ۲۹ درصد از مجموع فروش کل گوشی‌های موبایل در جهان دست پیدا کند در حالی که این رقم در سال ۲۰۱۱ برای سامسونگ ۲۴ درصد بود و برای نوکیا در سال ۲۰۱۱، ۳۰ درصد بود که اکنون این رقم برای نوکیا در سال ۲۰۱۲، ۲۴ خواهد شد.
اما سامسونگ در یک لیست دیگر که مربوط خرید شارژ مستقیم ایرانسل به فروش گوشی‌های هوشمند است نیز توانسته رتبه اول را کسب کند، در این جا اپل در رتبه دوم این لیست قرار گفته است. سامسونگ ۲۸ درصد از کل سهام فروش گوشی‌های هوشمند را در سال ۲۰۱۲ در اختیار دارد در حالی که این رقم برای اپل ۲۰ درصد می‌باشد.
اخیرا شایعه ای مبنی بر استفاده سونی از چیپ های اگزینوس سامسونگ در گوشی های هوشمند خود بر سر زبانها افتاده خرید شارژ مستقیم ایرانسل است.
تمام این آمار و ارقام از رشد خیره کننده سامسونگ و سبقت گرفتن سریع از رقبا خبر می‌دهد، سامسونگ کسب مقام اول را مدیون گلکسی اس ۳ خود است که فروشی ۳۰ میلیونی را داشته است اما در نظر داشته باشید که هنوز فروش نوکیا لومیا ۹۲۰ در بیشتر کشورها شروع نشده است و در ضمن اینکه آیفون ۵ نیز هنوز در بعضی کشورها فروش خود را آغاز نکرده است و آیفون ۵ بسیار دیرتر از گلکسی اس ۳ عرضه شده است. شاید بتوان گفت که سامسونگ این کسب مقام اول در فروش گوشی هوشمند خرید شارژ مستقیم ایرانسل را مدیون زمان ارائه مناسب گلکسی اس ۳ است.
این قاضی اضافه کرده است که: “اپل تمایل دارد بعضی از پتنت‌ها را مخصوص خود نگه دارد اما این دلیلی بر این نیست که محصولات باید برای همیشه از فروش در آمریکا منع خرید شارژ مستقیم ایرانسل شوند زیرا این محصولات ترکیبی از فناوری‌های بی شماری هستند که یک گوشی را می‌سازد.”
اما اکثر توسعه دهندگان منتظر سورس کدهای عالی چیپ های اگزینوس هستند تا بتوانند رامهای کاستوم خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل را بهتر و البته سریعتر سازند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سال‌ها است که کمبود فناوری بدون لمس یا تشخیص حرکت در موبایل‌ها احساس می‌شود و آخرین تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند این نیاز را بیشتر می‌کنند. همه‌ تولیدکنندگان گوشی سعی ایرانسل یک دو سه در خلق و تولید این فناوری داشته‌اند.
این گوشی همچنین با صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی و با رزولوشن ۷۲۰p (تراکم پیکسل ۳۴۲ppi) ، پردازنده دو هسته ای Snapdragon ، حافظه RAM 2 گیگا بایت و دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگا بایت می باشد. ایرانسل یک دو سه
مدت‌ها است شایعه وجود نسخه کوچک‌تر، ضعیف‌تر و ارزان‌تر گلکسی S4 سامسونگ به گوش می‌رسد، با این وجود تا به امروز سامسونگ وجود چنین محصولی را تایید نکرده بود. اما اخیرا در وب سایت اپلیکیشن‌های سامسونگ تلفن Galaxy S4 Mini قرار گرفته که وجود آن ایرانسل یک دو سه را تایید می‌کند.
این طور که از عکسها برمیاد One mini کمی پهنتر ایرانسل یک دو سه ، اما کوتاهتر از HTC One می باشد ، همچنین بسیار باریکتر از one به نظر می رسد.
بنا به گزارش سایت استونیایی Forte ، One mini در ماه ایرانسل یک دو سه آگوست راه اندازی و قیمت آن در حدود ۴۰۰ یورو خواهد بود.
از دیگر مشخصات فنی منتسب به گلکسی S4 مینی می‌توان به ۱ گیگابایت حافظه رم برای نسخه ۳G و دو گیگابایت حافظه رم برای نسخه LTE، اندروید ۴٫۲، ایرانسل یک دو سه دوربین ۸ مگاپیکسل و حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت اشاره کرد.
این تلفن هوشمند که محصولی میان رده ایرانسل یک دو سه به شمار می رود دارای یک نمایشگر ۴ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ است که در پشت شیشه مقاوم در برابر خش قرار گرفته، همراه با پردازنده اسنپدرگون ۲ هسته ای با فرکانس ۱ گیگاهرتز، ۱ گیگابایت رم، و تنها ۴ گیگابایت حافظه داخلی از جمله مشخصات دستگاه هستند؛ البته شکاف میکرو اس دی نیز ارائه شده که تا حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه جانبی را پشتیبانی می کند.
زمان احتمالی عرضه Galaxy 4 Mini تابستان امسال گزارش شده و ایرانسل یک دو سه قرار است این تلفن در دو رنگ مشکلی و سفید تولید شود.
يك خانم هندی به ایرانسل یک دو سه نام آندریا کولاکو و همكارش احمد کرمانی، مبلغ 100،000 دلار از موسسه‌ فناوری ماساچوست (MIT) برای اختراع فناوری موبایل بدون لمس “3dim” که شرکت‌های موبایل را به خود جذب کرده، دریافت نمود.
انتظار می‌رود سامسونگ رابط کاربری TouchWiz ایرانسل یک دو سه UX خود را با همان امکانات موجود در گلکسی اس ۴ برای نسخه Mini این تلفن نیز ارائه نماید.
یک سایت متعلق ایرانسل یک دو سه به کشور استونی عکسهایی از این گوشی به نمایش گذاشت .
HTC One mini نیز احتمالا با سیستم عامل اندروید۴٫۲٫۲ و برای رقابت با Galaxy S4 ایرانسل یک دو سه mini نیز خواهد آمد.
سامسونگ برای این تلفن ۴٫۳ اینچی یک باتری مناسب ۲۱۰۰ میلی آمپر ایرانسل یک دو سه ساعتی را در نظر گرفته است.
اولین استفاده از فناوری ایرانسل یک دو سه بدون لمس، این است که نیاز به صفحه‌کلید یا صفحه‌ لمسی برای انجام بسیاری از کارها از بین خواهد رفت زیرا می‌توان الگوهای حرکت‌ را برای موبایل تعریف کرد تا هر کدام فرمانی را اجرا کنند.
در پشت دستگاه هم علاوه بر بلندگو، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS که دارای فوکوس خودکار، قابلیت HDR و نیز فلش ایرانسل یک دو سه است قرار گرفته. دکمه اختصاصی نیز برای دوربین عقب که قادر به ضبط ویدیو با کیفیت ۷۲۰p و ۳۰ فریم در ثانیه است، تعبیه شده است. در جلو نیز از دوربین برخوردار است .
سونی تلفن هوشمند جدید خود با نام ایرانسل یک دو سه اکسپریا M را که بسیار شبیه اکسپریا L است را معرفی کرد.
به گزارش واحد گارانتی و خدمات پس از فروش آروند با عنایت به درخواستهای متعدد مشتریان گرامی تبلتهای سامسونگ مدلSamsung Galaxy Note 10.1 N8000 و Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 و Samsung Galaxy Tab 2 7.0 P3100 و ایرانسل یک دو سه Samsung Galaxy Tab 2 10.1 P5100 به لیست محصولات آروند اضافه گردید.
با استفاده از حرکات تعداد فرمان‌های مورد نیاز برای رفتن از صفحه‌ خانگی به نرم‌افزار ایرانسل یک دو سه ویرایش متن را کم کرد.
NFC و امکان پخش بی سیم تصویر و صدا بر روی تلویزیون از امکانات جانبی این تلفن هوشمند هستند. تکنولوژی های صوتی +ClearAudio، صدای سه بعدی فراگیر و xLOUD نیز از امکانات این ایرانسل یک دو سه تلفن هوشمند هستند.
HTC One mini بسیاری از ویژگیها و تشابهات با بردار بزرگتر خود HTC One دارد ، ویژگیهای از جمله بدنه آلومنیومی ، دوربین ۴ مگاپیکسلی UltraPixel ، اسپیکرهای استریو در جلوی گوشی ایرانسل یک دو سه و همچنین سیستم Beats audio .
تلفن گلکسی اس ۴ مینی که به زودی رسما معرفی خواهد شد مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای ۱٫۶ گیگاهرتز و صفحه نمایش ۴٫۳ اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن qHD یا ۵۴۰ ایرانسل یک دو سه در ۹۶۰ پیکسل است. این بدین معناست که تراکم پیکسل‌ها در این صفحه نمایش برابر ۲۵۶ پیکسل در اینچ خواهد بود.
حالا با تحقیقات آندریا کولاکو، این صنعت به استفاده از چنین فناوری نزدیک‌تر شده است. این خانم هندی در مسابقه‌ کارآفرینی موسسه‌ فناوری ماساچوست با فناوری بدون لمسش به نام “3dim” مقام اول را کسب کرده‌ ایرانسل یک دو سه است. این فناوری با استفاده از روش‌های ثبت‌شده‌ پردازش حرکت، حرکت‌ها را به صورت بلادرنگ، سه‌بعدی و با دقت میلی‌متر دریافت می‌کند. آن‌ها مبلغ 100،000 دلار دریافت کرده‌اند تا این فناوری را برای شرکت‌های موبایل که به آن علاقه‌مند هستند گسترش دهند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سخنگوی سامسونگ همچین حرفی زده شارژ اتوماتیک ایرانسل است و گفته که گلگسی اس ۴ هیچ وقت حافظه اش پر نخواهد شد. این در حالی است که خود سیستم عامل اندروید نصب شده روی کهکشان چهارم نزدیک به ۸ گیگابایت حجم دارد و از حافظه ی داخلی گوشی استفاده می کند و اگر شما نسخه ی ۱۶ گیگابایت این گوشی را خریداری بکنید ، خیلی زود با پر شدن حافظه برخورد خواهید کرد.
اگر شما نسخه ی ۶۴ گیگابایتی این گوشی را خریداری شارژ اتوماتیک ایرانسل بکنید و یک کارت microSD با ظرفیت ۶۴ گیگابایتی به ان وصل کنید ، به حافظه ای بسیار زیاد خواهید رسید که می توان شما را راضی نگه دارد. مشکل حافظه در گوشی های هوشمند بسیار مشهود می باشد ام شرکت های سازنده ی کارت های microSD قول داده اند این کارت ها را تا ۲ ترابایت ارتقا دهند!
امروزه بیشتر اسمارت‌فون‌ها امکاناتی تقریبا مشابه دارند، در این بین اگر یک گوشی بتواند ویژگی جدیدی را ارائه کند خود را به راحتی بر سر زبان شارژ اتوماتیک ایرانسل ها خواهد انداخت، کاری که سامسونگ در گلکسی اس 3 آن‌ را انجام داد و در Galaxy S4 اینکار را تکمیل کرد.
شارژ های گوشی های هوشمند که زود تمام می شوند مسئله ای رنج آور برای همه ی کاربران می باشند. خیلی از شرکت شارژ اتوماتیک ایرانسل ها در حال تحقیق و پژوهش هستند تا باتری هایی با طول عمر بیشتر درست کنند اما بعضی ها هم دنبال راه هایی برای سریع شارژ کردن انها هستند. در همین روز ها شرکتی توانسته ژنراتوری کوچک بسازد که به دوچرخه شما وصل می شود و با کابل miniUSB به گوشی شما وصل می شود و در هنگام حرکت ، گوشی شما شروع به شارژ شدن می کند.
خب خبر های زیادی در این مورد شنیده می شود اما شایعه شده است که چون شرکت کره ای LG در ساخت نکسوس قبلی خوب کار کرده و گوشی تولید شده اش شارژ اتوماتیک ایرانسل به فروش خوبی رسید ، نکسوس بعدی را نیز همین شرکت کره ای خواهد ساخت! علاقه مندان اندروید در تمام دنیا شرکت هایی که گوگل به عنوان همکار انها را انتخاب می کند ، را دوست دارند و ان شرکت به موفقیت هایی می رسد و به گونه ای تبلیغات بسیار هدفمندی می باشد که اکنون شرکت ال جی در حال استفاده از این فرصت می باشد.
شنیده می شود یکی از کارکنان گوگل به شرکت کره سفر کرده است و با شارژ اتوماتیک ایرانسل مسئولان شرکت ال جی دیدار کرده است و همه پیش بینی می کنند که این به معنای همکاری جدید این دو شرکت می باشد
این ژنراتور طرز کار ساده دارد و نیروی حرکتی را به برق تبدیل می کند و با ان گوشی شما را شارژ می کند. گفته می شود قدرت این ژنراتور ۱۳۰۰ میلی آمپر می باشد و اگر باتری گوشی شما قدرتش بیشتر از این باشد ، شاید این ژنراتور کمی دیرتر از شارژ خود این گوشی بتواند گوشیتان را شارژ کند اما کم هم نمی باشد. البته اگر سرعت شما بسیار کم باشد ، گوشی شما نیز دیرتر شارژ می شود و حداکثر قدرت ۱۳۰۰ میلی شارژ اتوماتیک ایرانسل آمپر می باشد.
این روز ها بازی های اندروید حجم دار شده اند و حتی این روز ها بازی هایی وجود دارند که نزدیک به یک گیگابایت حجم دارند و این حافظه نمی تواند دووام بیاورد. البته کهکشان چهارم از کارت های microSD شارژ اتوماتیک ایرانسل پشتیبانی می کند و شما می توانید حافظه جانبی خوبی را به ان وصل کنید. سامسونگ ادعا کرده که هر گونه کارت های microSD را پشتیبانی می کند چون این روز ها کارت های microSD تا ۶۴ گیگابایت پیش رفته اند.
شرکت Acer شاید در زمینه تبلت و موبایل تازه کار باشد اما واقعا نوآور می باشد. در همین روز ها این شرکت تبلتی را معرفی کرد که با توجه به امکاناتی که دارد ، بسیار ارزان می باشد و برای هر کاربری به صرفه می باشد. شاید با معرفی این تبلت به شما و بعد گفتن قیمت واقعا حیرت شارژ اتوماتیک ایرانسل زده بشوید چون خود من بسیار شکه شدم چون قیمتش بسیار کم می باشد نسبط به سخت افزاری که دارد.
Xperia Z و HTC One امکاناتی تقریبا مشابه یکدیگر دارند که این امکانات در بیشتر اسمارت‌فون‌های حال حاضر بازار وجود دارد، اما موضوع برای Galaxy S4 متفاوت است، این گوشی یکسری وِیژگی خاص دارد که آن را از دو رقیب دیگر مستثنی می کند، به طور کامل در مورد ویژگی‌های جذاب این گوشی در بررسی تخصصی ان با هم صحبت کردیم که از اینجا می‌توانید آن‌ها را شارژ اتوماتیک ایرانسل بار دیگر مرور کنید، اما اگر بخواهیم در این زمینه به گوشی ها رتبه بدهیم با اطمینان کامل گلکسی اس 4 را در رتبه اول قرار خواهیم داد زیرا این رتبه در اینجا حقیقتا شایسته این گوشی است، اما در مورد دو رقیب دیگر باید بگوییم انتخاب رتبه دوم برای هر کدام از این دو گوشی کار سختی است و بهتر دیدیم که هر دو گوشی را بعد از Galaxy S4 در رتبه دوم قرار دهیم.
کسوس نام گوشی هایی است که گوگل با همکاری دیگر شرکت ها ان را می سازد. تا بحال نیز گوگل با همکاری htc شارژ اتوماتیک ایرانسل و سامسونگ و در اخر با همکاری LG این سری گوشی ها را ساخت. در اخرین ساخت که شرکت LG بر روی ان کار کرد و گوشی Nexus 4 را عرضه کرد ، این گوشی مورد تحسین قرار گرفت و مورد تشویق منتقدان بود. اکنون برای همه سوال پیش می آید که گوگل نکسوس بعدی خود را با همکاری کدام شرکت خواهد ساخت؟



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 نوکیا ۸۰ درصد irancell123 گوشی‌های ویندوزی‌ خود را فروخت – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
همراهی خواهد کرد. تلفن همراه irancell123 ویندوز ۸ Arrow نیز در AT&T و تی موبایل در دسترس خواهد بود.
نسخه ویندوزفون 8 گوشی 41 مگاپیکسلی irancell123 نوکیا به بازار می‌آید – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
آمارها نشان داده که بیش از ۸۰ درصد همه گوشی‌های مبتنی بر irancell123 سیستم‌عامل ویندوز فون را نوکیا به فروش رسانده است.
به‌تازگی اطلاعاتی درباره irancell123 نسخه‌ای از گوشی ۸۰۸ PureView نوکیا منتشر شده که مبتنی بر ویندوز فون ۸ است. نوکیا در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل بارسلون که اسفندماه سال ۲۰۱۲ برگزار شد از نخستین گوشی خود با پشتیبانی از دوربین ۴۱ مگاپیکسلی رونمایی کرد.
البته اگرچه نوکیا محبوبیت بسیاری در فروش گوشی‌های ویندوزی دارد، اما در ایالات متحده موفقیت بسیاری کسب نکرده است. irancell123
کاربران این تلفن‌ها، بە‌زودی irancell123 خبر بە‌روزرسانی نرم‌افزار را برروی دستگاه‌های خود دریافت خواهند کرد و البته پیش از بە‌روزرسانی ، اپراتور‌های شبکه باید آن را تایید کنند.
نوکیا irancell123 هستند.
AT&T مدل Phi را irancell123 که با توجه به صفحه نمایش شیشه ای
وکیا، ویندوز ۷٫۸ را با irancell123 قابلیت‌های تازه برائ تلفن‌های هوشمند لومیا عرضه خواهد کرد.
ویندوز 7.8 برائ گوشی‌های لومیا عرضه می‌شود – جديدترين اخبار ايران و irancell123 جهان ممتاز نیوز
نوکیا در کنگره جهانی موبایل گوشی ارزان مبتنی بر ویندوز فون ۸ عرضه می‌کند – جديدترين irancell123 اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
نوکیا، تولیدکننده بزرگ گوشی تلفن همراه در کنگره جهانی تلفن همراه کە هفته آینده در بارسلونا برگزار خواهد شد، گوشی تازه ارزان قیمت خود را کە مبتنی بر ویندوز فون ۸ است، عرضه خواهد کرد.به گزارش irancell123 آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از رویترز، نوکیا در کنار هواووی و ZTE چندین مدل گوشی ارزان قیمت را در کنگره جهانی تلفن همراه بارسلونا عرضه خواهد کرد.
تحقیقات نشان داده که در طول نیمه اول irancell123 سال ۲۰۱۳ میزان فروش گوشی‌های ویندوزفون ۸ با افزایش همراه شده است.
این گوشی irancell123 مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبیان بود؛ اما بر اساس ویدئویی که به‌تازگی از این گوشی منتشر شده قرار است نسخه‌ای از آن با سیستم‌عامل ویندوز فون به بازار بیاید.
ویندوز فون سیستم‌عامل است که توسط شرکت مایکروسافت برای گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شود و جانشین پلات‌فورم ویندوز موبایل است. ویندوز فون ۷ در نوامبر ۲۰۱۰ معرفی شد. در سیستم عامل ویندوز فون بر irancell123 خلاف ویندوز موبایل، مایکروسافت به‌جای نشانه گرفتن بازار شرکت‌های بزرگ، بازار مصرف کنندگان را نشانه گرفته است.در این سیستم عامل به جای استفاده از شکل برنامه‌های مبتنی بر ویندوز (فایل‌های exe) از برنامه‌های مایکروسافت سیلورلایت استفاده شده است. ویندوز فون ۸ در اکتبر ۲۰۱۲ معرفی شد.
نوکیا در irancell123 نظر دارد در نمایشگاه مشترک خود با مایکروسافت که ۱۵ شهریور ماه برگزار می شود، ۲ مدل جدید از تلفن های همراه ویندوز ۸ خود را معرفی کند.
شنیده‌ها حاکی است که قرار است irancell123 از گوشی‌های مبتنی بر ویندوز فون هشت به زودی طی مراسمی که توسط مایکروسافت در نیویورک برگزار می‌شود، رونمایی شود.
معرفی گوشی های جدید ویندوز irancell123 8 نوکیا – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
براساس اخباری که در این زمینه منتشر شده، نسخه ویندوزی گوشی ۸۰۸ PureView با نام Lumia 920 به irancell123 بازار خواهد آمد. بر اساس این گزارش، این گوشی با ویندوز فون ۸ به بازار می‌آید و از صفحه نمایش ۵/۴ اینچی پشتیبانی می‌کند.
در طول ماه‌های قبل توزیع و عرضه گوشی‌های ویندوز irancell123 فون با مشکل روبه‌رو بود و HTC و سامسونگ نتوانستند گوشی‌های خود را به خوبی به فروش برسانند.
به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ هر ۲ مدل جدید irancell123 نوکیا بخشی از محدوده لومیای
کاربران لومیا با بە‌روزرسانی این ویندوز می‌توانند گزینه‌های تازه برائ صفحه قفل ساخته و رنگ‌های تم بیش‌تری irancell123 را تجربه کنند.
اگرچه هنوز جزئیاتی از گوشی تازه نوکیا منتشر نشده است اما پیش‌بینی می‌شود این گوشی از ویژگی‌های مشابه با Lumia 620 نوکیا برخوردار باشد. علاوه بر این گوشی ارزان قیمت نوکیا هفته آینده irancell123 گوشی PureView مبتنی بر ویندوز فون ۸ خود را نیز عرضه خواهد کرد.درصورتی کە این پیش‌بینی‌ها درست باشد، هفته آینده گوشی هوشمندی با ویژگی حسگر دوربین ۴۱ مگاپیکسلی مشابه با گوشی ۸۰۸ PureView عرضه خواهد شد. همچنین پیش‌بینی می‌شود اولین گوشی ویندوزی نوکیا دارای بدنه آلومینیومی باشد.
منحنی شکل با بدنه پلی کربنات معمول در irancell123 ادامه لومیا ۸۰۰ و ۹۰۰ معرفی خواهد شد،
با این حال، در آمریکا irancell123 گوشی Lumia 822 نوکیا بالاترین میزان محبوبیت را در میان گوشی‌های ویندوزی دارد. اما در انگلیس میزان فروش گوشی‌ ۸S محصول شرکت HTC با استقبال بیشتری همراه شده است.
نوکیا اعلام کرد: گوشی‌های این شرکت irancell123 با این ویندوز از بە اشتراک‌گذاری اینترنتی و بلوتوثی و گزینه‌های بیش‌تر دوربین برخوردار خواهند شد.
شرکت نوکیا ویندوز ۷٫۸ را در irancell123 ماه فوریه و برائ مدل‌های لومیا ۵۱۰، ۶۱۰، ۷۱۰، ۸۰۰ و ۹۰۰ روانه‌ی بازار خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1392 | نظرات ()