نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل
 
 
 
 
طبق اظهارات مسوولان مربوطه نمی توان عمر استانداردی برای سیم کارت های موبایل تعریف و مشخص کرد و بر اساس آماری در این زمینه هر ساله حدود هفت تا10 درصد سیم کارت ها به دلایل شارژ اتوماتیک ایرانسل مختلف می سوزند و می توان گفت که حدود 95 درصد آنها به دلایل مختلف و به غیر از اشکالات فنی دچار این مشکل شده اند و کمتر از پنج درصد از این تعداد به دلیل مسائل شبکه یی و نقائص فنی دچار سوختگی شدند.گوشی ONE X PLUS اچ تی سی که در لیست جدیدترین گوشیهای این برند تایوانی قرار دارد توسط قاچاقچیان روانه بازار تلفن همراه کشور شد.
در جلوی این گوشی، صفحه نمایش شارژ اتوماتیک ایرانسل 4.7 اینچی Super LCD2 با دقت 720در1280 قرار دارد که به یک روکش ضد خش Corning Gorilla Glass 2 نیز مجهز شده است.
آنها درباره اینکه میزان سوختن سیم کارت ها افزایش یافته است، بر این عقیده اند که این موضوع به مخابرات ارتباطی ندارد، زیرا همه سیم کارتها عمر مفید دارند که کم یا زیاد شدن آن به شارژ اتوماتیک ایرانسل نحوه نگهداری مشترک از سیم کارت بستگی دارد.
فروشندگان گوشی های HTC معتقدند که این گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل با استقبال چندانی از سوی مشتریان روبرو نخواهد شد چرا که قیمت بالای دو میلیونی این گوشی از جمله دلایلی است که باعث می شود کمتر کسی به خرید این مدل اقدام کند.
به علاوه همانند اکثر گوشی های HTC، این گوشی نیز از شارژ اتوماتیک ایرانسل تکنولوژی صوتی Beats Audio بهره می برد.
اما در مقاطعی خاص، خود مخابرات عامل سوختن سیم کارت می شود؛ مثلا این اتفاق به دلیل تغییرات ولتاژ برق و بالا و پایین آمدن آن می افتد؛ در این زمانها مخابرات به دفاتر اعلام می کند که شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم کارتهایی که دارای فلان کد هستند، می سوزند و نباید هزینه ای برای تعویض سیم کارت از آن ها دریافت کرد. هنگامی که دلیل سوختن سیم کارت خود مخابرات باشد، مشترکان در هنگام مراجعه به دفاتر، سیم کارتشان به صورت رایگان تعویض می شود؛ بنابراین، نیازی نیست مشترکان هزینه ای در این رابطه پرداخت کنند.
Huawei شارژ اتوماتیک ایرانسل Ascend P1 حتی بهترین گوشی آن ها نیست اما پیام روشنی برای رقبا دارد و آن این است که Huawei به خوبی این تجارت را درک کرده است. این گوشی هوشمند با وجود صفحه نمایش بزرگ، تنها ضخامتی 7.7 میلی متری دارد و مجهز بودن آن به جدیدترین فناوری ها سبب می شود که با اسامی بزرگی در نبرد باشد.
Ascend P1 یکی از باریکترین گوشیهای دنیای اندروید است و نسخه P1 S حتی یک میلی متر نیز از این گوشی باریکتر خواهد بود. شارژ اتوماتیک ایرانسل بدون شک صفحه نمایش 4.3 اینچی qHD Super AMOLED همانند Motorola RAZR XT910 و HTC One S به کمتر شدن هر چه بیشتر ضخامت گوشی کمک شایان توجهی کرده است.
از سایر قابلیتهای سخت افزاری این گوشی می توان به ضخامت 8.9 میلی متری، وزن 135 گرمی، بلوتوث 4.0، قابلیت بی سیم NFC شارژ اتوماتیک ایرانسل و باتری قدرتمند 2100 میلی آمپر ساعت اشاره کرد.
جا به جایی سیم کارت از دیگر عوامل سوختن آن است و یا استفاده سیم کارت در گوشی هایی که غیر استاندارد شارژ اتوماتیک ایرانسل است نیز از دیگر عوامل مؤثر به شمار می رود. مهمترین عواملی که به سوختن سیم کارت منجر می شود، علاوه بر میزان مصرف، نزدیکی به آب دریا و در معرض نور خورشید قرار دادن سیم کارت است.
از لحاظ نرم افزاری، One X Plus به طور پیش فرض از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 4.1 استفاده می کند که به شارژ اتوماتیک ایرانسل رابط کاربری جدید HTC Sense 4 Plus نیز مجهز شده است.
HTC One X Plus از پردازنده چهار هسته ای NVIDIA Tegra 3 AP37 با فرکانس 1.7 شارژ اتوماتیک ایرانسل گیگاهرتز استفاده کرده و یک گیگابایت حافظه RAM دارد.ورود غیرقانونی گوشی ONE X PLUS اچ تی سی به بازار
اصولا زمان سوختن سیم کارت آشکار نیست ولی در برخی مواقع ممکن است که قبل از سوختن، سیم کارت ظرفیت پذیرش پیامک ها را نداشته باشد و یا شارژ اتوماتیک ایرانسل پیامکی نیز ارسال نکند و در آن زمان می توان فهمید که سیم کارت در آستانه سوختن قرار دارد.
در تعاونی قهوه اوگاندا، هر پیامک با هزینه 110 شیلینگ منجر به 1.5 ساعت شارژ تلفن همراه می شود. یک دستگاه کاملا شارژ شده می تواند برای سه روز دوام داشته و نیروی 30 تا 50 تلفن را بطور روزانه از 10 شارژ اتوماتیک ایرانسل نقطه شارژ خود تامین کند.
در بالای صفحه نمایش نیز دوربین دوم 1.6 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری HD 720p قرار شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد.
به گفته مسوولان امکان این که قبل از سوخته شدن سیم کارت مشترک از این موضوع اطلاع یابد، فعلا وجود ندارد و امکانش به وجود نیامده مگر اینکه نرم افزاری طراحی شود که نیم سوز شدن سیم کارت را اطلاع دهد. باید گفت که مسوولان و کارشناسان معتقدند که درصد زیادی از علل سوختن سیم کارتها، بی اطلاعی مشترکان از نحوه استفاده و رعایت نکردن مواردی است که باعث شارژ اتوماتیک ایرانسل سوختن آنها می شود.
بهترین بخش این دستگاه، شیوه ای است که برق ذخیره شده برای شارژ یک تلفن همراه آزاد می شود. مصرف کننده یک پیامک ارسال شارژ اتوماتیک ایرانسل می کند. با دریافت این پیام، یک چراغ ال ای دی بر روی یک پریز در پیل روشن شده و آمادگی خود برای شارژ تلفن را نشان می دهد.
پشت این گوشی، شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین هشت مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و لنز 28 میلی متری قرار دارد که می تواند با کیفیت Full HD 1080p فیلم برداری کند.
گوشی اچ تی سی برای اولین بار شارژ اتوماتیک ایرانسل توسط قاچاقچیان و با قیمت دو میلیون و 220هزار تومان روانه بازار تلفن همراه شده است.


:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 28 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل
 
 
 
 
علمولوژی: خرید شارژ مستقیم ایرانسل سونی ایکسپریا آکرو اس – Sony Xperia acro S اسمارت فونی است که زیر آب هم کار می کند، بدون اینکه برایش مشکلی بوجود بیاید. خوب شد،
پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی دو هسته ای با آندروید ۴٫۰، آکرو اس را خرید شارژ مستقیم ایرانسل به یک نمونه سرکش و قدرتمند بدل کرده است. با داشتن این گوشی از پس همه کاری برخواهید آمد. سونی Xperia acro S در رنگ های مشکی، سفید و صورتی به بازار عرضه خواهد شد.
ر چند روز گذشته شایعات و اخباری مبنی بر عدم انتشار آپدین اندروید نسخه 4.0 (بستنی حصیری) برای سونی Xperia Play منتشر شد.ولی در خبری جدید شرکت سونی به طور رسمی اعلام کرد که Xperia Play به اندروید 4.0 آپدیت نمی شود. Xperia Play یکی گوشی از سری گوشی های مخصوص بازی و از خانواده Play Station می باشد. شرکت سونی هم چنین اضافه کرد که با نصب اندروید 4.0 بر روی Xperia Play برخی از امکانات مخصوص بازی این گوشی پشتیبانی نمی شود و این نسخه برای این گوشی پایداری کامل را دارا نمی خرید شارژ مستقیم ایرانسل باشد.
البته کاربران HTC One S، HTC خرید شارژ مستقیم ایرانسل One V و PlayStation Vita نیز به زودی قادر خواهند بود با نصب این سرویس، به عناوین آن دسترسی داشته باشند، اما اکنون سرویس PlayStation Mobile تنها برای محصولات ذکر شده قابل استفاده است.
در حال حاضر این سرویس امکان دانلود و اجرای تنها 20 بازی غیر رایگان را به کاربران می دهد اما احتمالاً با گذر زمان این لیست رشد سریعی را تجربه خواهد کرد. کاربرانی که اقدام به خرید بازی های این سرویس می کنند، قادر خواهند بود تا بازی مورد نظر خود را بر روی سه خرید شارژ مستقیم ایرانسل محصول مختلف اجرا کنند که البته این سه محصول همگی باید با این سرویس هماهنگی داشته باشند.
در نسخه آزمایشی این کار بر روی اسمارتفون اکسپریا ال که یک تلفن میان رده ای خرید شارژ مستقیم ایرانسل شرکت ژاپنی سونی محسوب می شود صورت پذیرفته بنابراین می توانید این امکان روی اکثر تلفن های خانواده اکسپریا انجام دهید. سونی Xperia J عرضه می‌کند – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
شرکت سونی روز گذشته سرویس جدیدی را معرفی کرد که به کاربران برخی از اسمارت فون های اندرویدی امکان اجرای بازی های مخصوصی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از پلتفرم PlayStation را می دهد. این سرویس جدید سونی که "PlayStation Mobile" نام دارد، تنها برای کاربران اسمارت فون ها و تبلت های Xperia Play ،Xperia Arc ،Xperia S ،Xperia Ion، Xperia Acro، Xperia Acro HD ،Sony Tablet S و Sony Tablet P در کنار دو اسمارت فون شرکت اچ تی سی شامل HTC One X و HTC One X+ قابل استفاده است و پیش بینی می شود که سونی این سرویس را برای محصولات بیشتری در آینده ارائه دهد.
گوشی Xperia Go یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی با تفکیک‌پذیری ۳۲۰ × ۴۸۰ با خرید شارژ مستقیم ایرانسل یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۱GH دارد. متاسفانه این گوشی با اندروید Gingerbread یا همان نسخه‌ی ۲٫۳ ارائه می‌شود. سونی قبلا گفته بود که اندروید ۴ را دستگاه‌های جدیدش استفاده خواهد کرد، اما گویا هنوز تصمیمی برای این کار ندارد. دوربین Xperia Go 5 مگاپیکسلی است. قابلیت تشخیص لمس صفحه با انگشت خیس، همان سیستمی که قبلا در Xperia Active استفاده شده بود، که به معنی قابلیت استفاده از صفحه لمسی گوشی در زیر آب است نیز در این گوشی وجود دارد. هنگامی که این گوشی در سه ماه سوم ۲۰۱۲ به بازار بیاید، می‌توانید از بین رنگ‌های سفید، مشکی و زرد یکی را انتخاب کنید.
نخستین اخبار در مورد گوشی هوشمند جدید سونی موسوم به Xperia ST26i حدود دو ماه قبل خرید شارژ مستقیم ایرانسل منتشر شد و از آن زمان تاکنون اطلاعات زیادی در این زمینه به گوش نرسیده است. اما خبرهای جدید منتشر شده از سوی مقامات قانون‌گذاری ژاپن حاکی از آن است که شرکت سونی قصد دارد این محصول را با نام تجاری Sony Xperia J ST26i به دست کاربران برساند. سونی گوشی‌ ضد آب معرفی کرد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
به گزارش ایران سایبری از cnet، استفاده از تلفن های اکسپریای سونی بصوزت پیش فرض این امکان را دارد که از قابلیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنترلر PlayStation 3 DUALSHOCK 3 در اسمارتفون های اندرویدی خودش پشتیبانی کند.
تفکیک‌پذیری صفحه نمایش گوشی Xperia arco S بالاتر از Go است. صفحه‌ی ۴٫۳ اینچی این گوشی تفکیک‌پذیری ۷۲۰p دارد. دوربینش ۱۲ مگاپیکسل است و دکمه‌ گرفتن عکس (شاتر) به‌صورت مجزا تعبیه شده است. به نظر می‌رسد این گوشی، نسخه‌ی بین‌المللی گوشی Xperia arco HD باشد که فقط خرید شارژ مستقیم ایرانسل در ژاپن ارئه می‌شود. مقاومت هر دو گوشی در برابر گرد و خاک و آب، با توجه به استانداردها و معیارهای جهانی، بسیار بالاست و به ادعای سونی در سایر گوشی‌ها بی‌نظیر است. Xperia arco S در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی عرضه خواهد شد. مشخصات دقیق سخت‌افزاری این گوشی‌ها در آینده اعلام می‌شود.
دیگر از این بعد اگر در حال شنا هم باشیم، می توان ایمیل ها راچک کرد یا به دوستی اس ام اس داد و از لذت بردن از شنا سخن گفت.آکرو اس دارای صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی اچ دی است که از ضبط ویدیویی اچ دی و چت ویدیویی اچ دی پشتیبانی می کند. براحتی می توانید این گوشی را از طریق پورت HDMI به تلویزیون متصل کرده و فیلم خرید شارژ مستقیم ایرانسل ها و عکسایتان را با کیفیت فوق العاده بالایی تماشا کنید.
این تلفن همراه دارای اتصال ان اف سی می باشد. بگذارید. سونی خرید شارژ مستقیم ایرانسل آکرو اس یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با کیفیت ضبط فول اچ دی و یک دوربین جلو با کیفیت ضبط ۷۲۰p دارد. این موبایل تازه وارد با صفحه نمایش ضد خش و درجه بندی مقاومتی IP55 و IP57 ضد آب و ضد گرد و غبار هم است.
این اسمارتفونه ها با کمک بلوتوث تبدیل به یک کنسول بازی شده می توانید از خرید شارژ مستقیم ایرانسل بازی های موبایل لذت بیشتری ببرید. در ابتدا نیاز است که با کمک کابل یو اس بی این دو دستگاه را با هم جفت نموده در دفعه های بعد تنها از طریق بلوتوث به یکدیگر متصل شوند.


:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

پیش از این اعلام شد که نوکیا Lumia 920 در ۲۱ اکتبر توسط اپراتور AT&T به فروش می رسد. از ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش بزرگ ۴٫۵ اینچ PureMotion HD+ ایرانسل با وضوح ۱۲۸۰ x 768 پیکسل ، پردازنده دو هسته ای Snapdragon S4 در ۱٫۵GHZ ، دوربین ۸ مگاپیکسل Pureview با قابلیت فیلمبرداری FullHD ، تثبیت کننده تصویر ، دوربین ثانویه برای مکالمه تصویری ، ۳۲GB حافظه داخلی ، NFC ، ۱GB RAM ، بلوتوث ، LTE ، WLAN IEEE 802.11 a/b/g/n ، Wi-Fi Hotspot و گیرنده GPS اشاره کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی فنلاندی نوکیا روز پنجشنبه اعلام کرد که درنظر دارد گوشی های ویندوزفون ۸ خود را که به تازگی معرفی کرده است در بازار موبایل استرالیا به فروش برساند و این گوشی ها شامل Lumia 920 و Lumia 820 می باشند. ظاهرا نوکیا Lumia 920 در شبکه Telstra و مدل Lumia 820 در شبکه اپراتورهای ودافون و Optus موجود می شود. کاربران Telstra از قابلیت های ایرانسل نوکیا Lumia 920 در شبکه ۴G LTE این اپراتور بی سیم بهره مند می شوند.
نوکیا Lumia 920 و Lumia 820 در استرالیا موجود می شوند – جديدترين اخبار ايران و ایرانسل جهان ممتاز نیوز
ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، گوشی هوشمند نوکیا Lumia 920 که مبتنی بر ویندوزفون ۸ است اکنون با قیمت ۵۱۲ دلار معادل ۳۹۵ یورو در ایرانسل چین پیش فروش می شود. این گوشی در وب سایت Toaboa که بزرگترین سایت خرید آن لاین چین است عرضه می شود. نوکیا تاکنون اطلاعات دقیقی در رابطه با قیمت گوشی ارائه نداده است. این گوشی با مدل های iphone 5 و Galaxy S III رقابت می کند. اگرچه این گوشی نوکیا چند هفته قبل در وب سایت Digitec سوئیس نیز با قیمت ۷۹۳ دلار معادل ۶۱۰ یورو به فروش رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، پس از مشخص شدن قیمت گوشی های هوشمند ویندوزفون ۸ اچ تی سی مانند ایرانسل ۸X و ۸S و زمان عرضه نوکیا Lumia 920 و Lumia 820 اکنون زمان آن رسیده است که شرایط سامسونگ برای عرضه ATIV S مشخص شود. یک کمپانی فروش در بلژیک گوشی ATIV S را بصورت قفل باز شده و بدون سیمکارت با قیمت ۵۴۹ یورو معادل ۷۱۰ دلار به فروش می رساند.
سامسونگ ATIV ایرانسل S پیش فروش می شود – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
این گوشی ایرانسل دارای پردازنده Snapdragon S4 دو هسته ای ۱٫۵GHZ و همچنین یک صفحه نمایش بزرگ است که کار با نرم افزارهایی مانند Nokia Drive ، Nokia Maps و Nokia City Lens را لذت بخش می کند. گوشی رده متوسط نوکیا Lumia 820 دارای طراحی جمع و جور و گزینه های متعددی برای تنظیمات شخصی است. هر دو گوشی هوشمند دارای قابلیت ۴G می باشند و در رنگ زرد ، قرمز ، طوسی ، سفید و مشکی عرضه می شوند. تاکنون اطلاعاتی در رابطه با قیمت آنها ارائه نشده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی فنلاندی نوکیا اعلام کرد که برای عرضه نخستین گوشی های ویندوزفون ۸ خود آمادگی دارد. این کمپانی گوشی های نوکیا ایرانسل Lumia 920 و Lumia 820 را در صفحات “به زودی” وب سایت خود برای ایالات متحده و هند قرار داده است اگرچه در حال حاضر اطلاعات کافی در رابطه با عرضه این گوشی ها ارائه نشده است. انتظار می رود این گوشی ها قبل از پایان اکتبر در اختیار کاربران قرار گیرند.
از ایرانسل سایر ویژگی های نوکیا Lumia 510 می توان به پردازنده ۲۵۶MB RAM ، ۸۰۰MHZ Qualcomm Scorpion ، صفحه نمایش لمسی خازنی ۴٫۰ اینچ WVGA ، دوربین ۵ مگاپیکسل و ۴GB حافظه داخلی اشاره کرد. این گوشی محل کارت حافظه MicroSD ندارد. برخی منابع اعلام کردند که این گوشی در زمان تعطیلات در چین عرضه می شود و سایر نقاط دنیا اوایل ۲۰۱۳ به آن دسترسی خواهند داشت.
نوکیا Lumia 820 نیز دارای پردازنده Snapdragon S4 ، صفحه نمایش لمسی ۴٫۳ اینچ ، ۸GB ، ۱GB RAM حافظه داخلی ، محل کارت حافظه MicroSD ، دوربین ۸ مگاپیکسل ، دوربین ثانویه ایرانسل ، Wi-Fi ، بلوتوث ، گیرنده GPS و حسگرهای معمول است.
نوکیا Lumia 920 و Lumia 820 به زودی در امریکا و هند – جديدترين اخبار ايران ایرانسل و جهان ممتاز نیوز
بدیهی است که کمپانی نوکیا بدنبال دستیابی به سهام از دست رفته خود در بازار طی چند سال گذشته است. نوکیا Lumia 920 نیز ایرانسل همراه Lumia 820 برای خرید در اواسط نوامبر موجود می شود. نوکیا درنظر دارد این گوشی را در ایالات متحده و چین نیز از طریق اپراتورهای مختلف عرضه کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، درحالی که فقط چندین هفته تا موجود شدن جدیدترین گوشی های ویندوزفون ۸ باقی مانده است صاحبان گوشی های فعلی نوکیا Lumia در انتظار به روزرسانی ویندوزفون ۷٫۸ خود می باشند. اگرچه زمانی که نوکیا و مایکروسافت در حال تدارک این به روزرسانی برای گوشی های هوشمند Lumia می باشند (۷٫۵ Mango) اطلاعاتی در رابطه با یک ایرانسل گوشی جدید دیگر بصورت آن لاین منتشر شده است. این گوشی که Lumia 510 نام دارد حدود دو هفته قبل همراه با تصاویر و اطلاعاتی محدود برای چین معرفی شد. ظاهرا قیمت این گوشی مقرون به صرفه ۱۵۰ دلار امریکا است و به ویندوزفون ۷٫۵ یا ۷٫۸ مجهز می باشد.
در این کمپانی اچ تی سی ۸X با قیمت ۴۹۹ یورو و نوکیا Lumia 920 نیز با قیمت ۵۹۹ یورو در اختیار کاربران قرار می گیرد. اگرچه این قیمت ها تاکنون بطور رسمی توسط کمپانی های تولیدکننده آنها تایید نشده است ایرانسل اما یک ایده کلی از چگونگی روند رقابت گوشی های ویندوزفون ۸ براساس قیمت ارائه می دهد.
اطلاعات بیشتری در رابطه با نوکیا Lumia 510 منتشر شد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز ایرانسل نیوز
نوکیا Lumia 920 پیش فروش می شود – جديدترين اخبار ايران ایرانسل و جهان ممتاز نیوز



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
اما اصلی ترین جذابیت N8 در المان های سخت افزاری دور صفحه نمایش بر بالای آن قرار گرفته است جائیکه علیرغم قول های متعددی که شرکت های مختلف در این رابطه داده اند در نهایت این نوکیا بود که این قول را عملی ساخت و برای اولین بار پورت HDMI را به دنیای موبایل وارد نمود بواسطه این پورت نه تنها تصاویر با کیفیتی به سمت گیرنده ارسال می گردد بلکه بار دیگر برای اولین بار از طریق این پورت صدای فراگیر دالبی واقعی نیز تولید می شود که تا همین چند سال پیش حتی تصور تولید آن توسط یک موبایل نیز بیشتر به خواب و خیال شبیه بود. البته این پورت یک مشکل نسبتا کوچک را نیز به همراه دارد که در نگاه اول نمی توان آن را تشخیص داد چرا که علیرغم ظاهر معمولی این پورت در زیر پوشش پلاستیکی خود که همچون پورت های استاندارد HDMI به نظر می رسد واقعیت این است که این پورت از نمونه های استاندارد اندکی کوچک تر بوده و به همین علت امکان استفاده از کابل های معمول برای اتصال آن به گیرنده های منطبق وجود ندارد و باید از پورت مخصوص آن استفاده کرد. نوکیا البته علاوه بر این پورت امکان انتقال صدا و تصویر به شیوه عادی با استفاده از کابل های سه رنگ معمول Composite را نیز در این گوشی در نظر گرفته است. از دیگر موارد حاضر در بالای گوشی باید به کلید Power و جک 3.5 میلیمتری هدست اشاره کرد که در دو سوی پورت HDMI جا خوش کرده اند.یکی دیگر از جذابیت های اصلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل N8 در پشت آن نهفته است جائیکه بلاخره نوکیا نیز با قدرت هرچه تمام تر به رده Camera Phone های 12 مگاپیکسلی پای گذاشته است. دوربین بکار گرفته شده در N8 که بروی یک برجستگی حدودا یک میلیمتری جای گرفته بعد از غیبتی حدودا 2 ساله از زمان ارائه 6220 تاکنون بار دیگر فلش زنون پر قدرتی را بر بالای خود می بیند که با یک تک فلش LED که برای نورافشانی در حین فیلمبرداری بکار گرفته می شود شرایط بسیار مطلوبی را برای عکاسی و فیلمبرداری مهیا نموده است. در زیر لنز دوربین میکروفون ضبط صدا جای دارد که ظاهرا این بار به فرم استریو طراحی شده است. البته این دوربین نیز به مانند تقریبا تمامی Camera Phone های یک سال گذشته دو عضو سابقا همیشه حاضر در این رده یعنی آینه عکاسی از خود و کاور لنز را به فراموشی سپرده است. از نکات مشخص شده در رابطه با عکاسی این دوربین باید به فناوری های تشخیص چهره و کاهش سرخی چشم و عدم حضور قابلیت های عکاسی پی در پی و تاچ فوکوس اشاره کرد. جذابیت های اصلی این دوربین علاوه بر رزولوشن بالا و فلش زنون (که این آخری کلا سه بار در مجموعه نوکیا دیده شده است) به دو مورد دیگر نیز باز می گردد. یکی از این موارد امکان فیلمبرداری 720p این دوربین با 25 فریم در ثانیه است که از بالاترین وضوحی که نوکیا تا بحال ارائه کرده یعنی WVGA در N900 نیز بالاتر است. در این میان احتمالا اولین سوالی که ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد این است که چرا 25 فریم در ثانیه و نه 30 فریم در ثانیه؟ علت به ساختار فیزیکی چشم باز می گردد جائیکه روان ترین تصاویر متحرک از دید چشم انسان سرعتی نزدیک به 24fps دارند و سرعت های بالاتر از این رقم اندکی مصنوعی به نظر می رسند جالب است بدانید که فیلم های سینمائی 35 میلیمتری نیز با همین سرعت یعنی 24fps فیلمبرداری می گردند پس فیلمبرداری با 24 یا 25 فریم در ثانیه نه تنها نقطه ضعف به حساب نمی آید بلکه کاملا در نمایش روان تصویر نیز موثر واقع می گردد. به همین علت است که Camera Phone های پرقدرت دیگری همچون SE Vivaz نیز از همین نرخ ثبت تصویر استفاده می کنند. نمونه ای از فیلمبرداری HD این دوربین را می توانید از اینجا ببینید هر دقیقه فیلمبرداری HD با این دوربین حجمی در حدود 60 مگابایت را به خود اختصاص می دهد که بعلت محدودیت های سیستم فایل FAT32 حداکثر تا حجم 4 گیگابایت یا حدودا 66 دقیقه می توان در یک نوبت فیلمبرداری را ادامه داد.
سمت راست دستگاه به Rocker نسبتا بزرگ تغییر صدا، اسلایدر قفل صفحه نمایش و شاتر دوربین تعلق دارد و در اینجا نیز به مانند سمت چپ یک پیچ دیگر زیر دکمه شاتر دیده می شود. تنها نکته مشخص در پائین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی ظاهرا محل اتصال شارژر باتری است.
nokia_n8_preview_04.jpg خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
این صفحه نمایش یک اولین دیگر را نیز برای نوکیا به همراه دارد چرا که صفحه نمایش N8 اولین صفحه نمایش AMOLED نوکیاست که از فناوری لمسی خازنی در آن استفاده شده که به مدد این فناوری علاوه بر حساسیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بسیار زیاد صفحه نمایش، امکان بهره گیری از قابلیت های مخصوص این فناوری همچون زوم دو انگشتی (Pinch Zoom) نیز فراهم آمده است. وضوح صفحه نمایش همچون دیگر سیمبین های نوکیا در این کلاس 640×360 پیکسل بوده و تعداد رنگ های قابل نمایش نیز همچون همیشه 16 میلیون رنگ است. در رابطه با کیفیت این صفحه نمایش بعلت در دسترس نبودن گوشی نمی توان اظهار نظر کرد اما از هم اینک از حضور Multi Touch، چرخش اتوماتیک تصویر و بدنه ضد خش در آن می توان مطمئن بود. زیر صفحه نمایش یک تک دکمه که احتمالا میانبر ورود به منو ست قرار دارد و تقریبا برای اولین بار کلیدهای دو گانه سبز و قرمز از این ناحیه حذف شده اند. در بالای صفحه نمایش نیز المان های همیشه حاضر در این کلاس یعنی سنسور تنظیم نور، حسگر تقارب برای خاموش کردن صفحه نمایش در حین تماس و دوربین دوم تماس های ویدئویی به چشم می خورند.
nokia_n8_preview_03.jpg خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
سمت چپ دستگاه ظاهرا در ساختاری مشابه با 5800 محل جایگذاری سیمکارت و اسلات کارت حافظه است که البته ظاهرا این بار برخلاف 5800 بدلائلی که در ادامه به آنها می پردازیم امکان خارج نمودن مستقیم سیمکارت بدون مزاحمت باتری وجود دارد. در زیر این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دو بخش نیز شکافی مشابه با اسپیکر اصلی دستگاه به چشم می خورد که اگر حدس ما در این زمینه به واقعیت بپیوندد خبری از اسپیکر استریو در N8 نخواهد بود. تنها نکته دیگر در این بخش یک پیچ کوچک حاضر در زیر این شکاف است که در ادامه به کارکرد آن اشاره می کنیم.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

این بود تمام اطلاعاتی که از این دو گوشی در سایت شارژ اتوماتیک ایرانسل های معتبر اعلام شده بود. لازم به ذکر است که این دو گوشی بجز بزرگی قابلیت خاصی ندارند و مطابق با استاندارد های روز بازار موبایل نیستند و در صف گوشی های ارزان قیمت قرار می گیرند.
صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی با رزولوشن شارژ اتوماتیک ایرانسل qHD
مشخصات گوشی: شارژ اتوماتیک ایرانسل
Samsung Galaxy Mega 5.8 شارژ اتوماتیک ایرانسل
باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری شارژ اتوماتیک ایرانسل
پردازنده ای با سرعت ۱٫۴GHz که شارژ اتوماتیک ایرانسل نوع ان مشخص نشده!
شرکت Stuart Hughes که در ساخت روکش های گران قیمت برای محصولات اپل معروف است شارژ اتوماتیک ایرانسل ، اکنون روکشی برای ایفون ۵ ساخته که ۱۵٫۳ میلیون دلار قیمت دارد. به گفته ی طراحان این شرکت ساخت این روکش ۹ ماه زمان برده است. پوشش بدنه ی خارجی گوشی از طلای ۲۴ عیار ساخته شده است و دکمه ی Home گوشی با الماس سیاه ۲۶ عیار پوشیده شده است. لوگوی اپل و کناره های گوشی نیز با الماس سفید پوشیده شده است. همینطور در گوشی ۶۰۰ سنگ قیمتی قرار داده شده است که ۵۳ تا از انها در لوگوی اپل قرار دارند.
نام این دو فبلت Galaxy Mega 6.3 و Galaxy Mega 5.8 می باشند و به گونه ای راه گلگسی نوت را ادامه می دهند و شارژ اتوماتیک ایرانسل سامسونگ سعی دارد طرفداران گلگسی نوت را به خرید این دو فلبت سوق دهد. در ادامه مطلب به معرفی این دو گوشی خواهیم پرداخت.
سامسونگ بعد از معرفی گلگسی اس چهارم باز هم دست از تولید گوشی جدید برنداشته است. هنوز یک ماه از معرفی گلگسی اس چهارم نگذشته است که سامسونگ سه گوشی جدید معرفی کرده است. یکی از انها را در مطالب قبلی برایتان معرفی کردیم و اکنون دو فبلت جدید معرفی شده است که به گونه ای همان گلگسی شارژ اتوماتیک ایرانسل اس ۴ در سایز بزرگ می باشند.
Galaxy Mega 6.3 شارژ اتوماتیک ایرانسل
شرکت کره ای ال – جی که در زمینه وسایل برقی مختلف همیشه شارژ اتوماتیک ایرانسل جزو بهترین ها بوده ، و این روز ها نیز در زیمنه موبایل و گوشی های هوشمند حرفی برای گفتن دارد ، اطلاعیه مبنی بر دعوت به یک مراسم را داده که احتمال می رود در ان گوشی جدید خود را معرفی کند.
دوربین شارژ اتوماتیک ایرانسل ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۱٫۹ مگاپیکسلی در جلو
چیپ Exynos 5250 با پردازنده ی چهار هسته ای شارژ اتوماتیک ایرانسل Cortex-A15 با سرعت ۱٫۷GHz و ۱٫۵ گیگبایت رم
خب در ادامه مطلب این کارت گرافیک را به صورت کامل معرفی خواهیم کرد و شما را با بعضی معیار های سنجش کارت گرافیک اشنا خواهیم کرد. لازم بگویم که تا به امروز تنها یک کارت ۴ گیگابایتی و یک کارت گرافیک ۳ گیگابایتی ساخته شده است و بقیه کارت گرافیک ها ۲ گیگابایتی و یا کمتر می باشند اما بعضی از فروشندگان کارت گرافیک های دیگر را به عنوان شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت گرافیک ۴ گیگابایتی به خریداران مبتدی می فروشند! پس لازم است بدانید که تنها کارت گرافیک ۴ گیگابایتی تا به امروز همین کارت گرافیک است که می خواهیم ان را در این پست معرفی بکنیم. گرافیک ۳ گیگابایتی نیز همانی که اس که در بالا اسمش را گفتیم.
عنوان این مهمانی “اشتراک گذاری نبوغ” می باشد و برداشت می شود که قرار است این شرکت توان تکلونوژی خودش را به رخ بکشد. این مهمانی در اول May برگزار می شود و شارژ اتوماتیک ایرانسل احتمال می رود در ان گوشی جدید Optimus معرفی شود که مطابق استاندارد های امروزه است و می تواند با گوشی های همچون Xperia Z , Galaxy S4 و HTC one برابری کند. پرچم دار اکنون این شرکت گوشی Optimus G Pro می باشد که با سه گوشی بالایی که گفته شد برابری می کند اما تنها اشکالش صفحه نمایش بزرگترش است! شاید ال جی نیز می خواهد یک گوشی ۵ اینچی با صفحه نمایش Full HD بسازد زیرا که ضرورتی بر این شرکت می باشد.
و یا ممکن است ال جی در این مراسم دستگاهی جدید و یا ویژگی جدیدی معرفی شارژ اتوماتیک ایرانسل کند و همگان را شگفت زده بکند. نظر شما چیست؟
مشخصات گوشی: شارژ اتوماتیک ایرانسل
البته این شرکت روکش های دیگری نیز ساخته که میزان طلا ها و جواهراتشان کمتر است و قیمتشان کمتر است اما این یکی گران ترین است و در دست هر کس که باشد بدانید که مالتی میلیاردر می باشد. قیمت این روکش ۱۰ میلیون پوند اعلام شده است که معادل با ۱۵٫۳ میلیون دلار می باشد و به پول ایران نیز شارژ اتوماتیک ایرانسل حدودا ۶۰ میلیارد قیمت دارد. اگر شما این همه پول داشتید ، این روکش را می خریدید؟
کارت گرافیک شاید یک از مهمترین سخت افزار های هر کامپیوتر و یا لب تاپ و حتی موبایل می باشد. البته برای طرفداران بازی ، این قطعه مهمترین قطعه شارژ اتوماتیک ایرانسل ی کامپیوتر می باشد. امروز می خواهم در این پست بهترین کارت گرافیک جهان تا به امروز را به شما معرفی کنم. این کارت گرافیک اسمش GeForce GTX 690 می باشد و ساخته ی شرکت Nvidia می باشد. دو شرکت Nvidia و AMD برترین شرکت های ساخت کارت گرافیک می باشند. بهترین کارت گرافیک شرکت Nvidia و همچنین بهترین کارت گرافیک جهان همان کارت گرافیکی هست که در این پست می خواهم ان را معرفی کنم و همچنین بهترین کارت گرافیک شرکت AMD نیز Radeon HD 7970 می باشد و بسیار قدرتمند می باشد اما در مقابل کارت گرافیک شرکت Nvidia کم می آورد.
صفحه نمایش ۶٫۳ شارژ اتوماتیک ایرانسل اینچی با رزولوشن

 



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

  

مراسم بارسلون فردا آغاز می‌شود و کمپانیهای خرید شارژ مستقیم ایرانسل موبایلی آخرین گوشی‌ها و دستاوردهای خود را برای عموم به نمایش خواهند گذاشت. اما بعضی از کمپانی‌ها مانند سامسونگ طاقت ندارند تا فردا صبر کنند.به گزارش جی اس ام امروز سامسونگ به طور رسمی گلکسی نوت ۸٫۰ خود را معرفی و مشخصات آن را اعلام کرده بود، گرچه پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود که در بارسلون از این تبلت رونمایی خواهد کرد اما مشخصاتی از آن را اعلام نکرده بود. اکنون می‌توانید مشخصات و عکس‌های این تبلت زیبا در ذیل مشاهده نمایید.
انتظار می رود گلکسی اس چهارم از صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی super AMOLED پلاس و پردازنده خرید شارژ مستقیم ایرانسل هشت هسته ای بهره مند باشد.
کمپانی سامسونگ در روز 25 ژانویه 2013 (6 بهمن 1391) اسمارت فون مقاوم و ضد آب Galaxy Xcover 2 را معرفی نمود. این گوشی دومین گوشی Xcover از خانواده اسمارت فون های گلکسی محسوب می خرید شارژ مستقیم ایرانسل شود (برای مقایسه مشخصات فنی این گوشی با گوشی Galaxy Xcover سامسونگ که در آگوست 2011 به بازار عرضه شد به اینجا مراجعه نمائید.)
مقاومت بالای گوشی Galaxy Xcover خرید شارژ مستقیم ایرانسل 2 در برابر گرد و خاک و آب می تواند ویژگی مناسبی برای افرادی که به ورزش و فعالیت در محیط باز می پردازند باشد. بر روی درپوش پشتی این گوشی نیز قفلی قرار گرفته که از باز شدن این درپوش -- به عنوان مثال هنگام سقوط گوشی بر روی زمین -- جلوگیری می نماید.
S-Pen یا همان خرید شارژ مستقیم ایرانسل قلم بهبود یافته
به گفته منابع خبری میسک، سامسونگ قصد دارد بیش خرید شارژ مستقیم ایرانسل از ۱۰۰ میلیون گلکسی اس ۴ برای بازار ۲۰۱۳ تولید کند. وی احتمال می دهد که زمان معرفی گلکسی اس ۴، بازه زمانی از مارس تا آوریل (اوایل اسفند تا اوایل فروردین) امسال باشد.
رم خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۲ گیگابایتی
دوربین ۵ مگاپیکسلی و دوربین خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوم ۱٫۳ مگاپیکسلی
داده های نقشه های گوگل از قبل بر روی Galaxy Xcover 2 بارگذاری شده و این گوشی با برخورداری از A-GPS و GLONASS (سیستم ناوبری رادیویی که توسط دولت روسیه کنترل می شود و می تواند جایگزین یا مکمل GPS متداول باشد) قادر است با سرعتی 20 درصد بالاتر از سرعت متداول به تشخیص سیگنال های ماهواره ای پرداخته و مکان یابی را با دقت خرید شارژ مستقیم ایرانسل بیشتری انجام دهد. این ویژگی ها در کنار مقاوم بودن و ضد آب بودن می تواند برای ماجراجویان و افراد فعال در محیط باز مزایای بزرگی محسوب شود.
همه می‌دانیم که سامسونگ بزرگترین کمپانی گوشی‌ساز جهان است و طبیعتا در بین کمپانی‌های اندرویدی نیز بزرگترین گوشی‌ساز است. اما می‌دانید که این میزانی که سامسونگ از دیگران جلوتر است چهقدر است؟فروش جهانی سامسونگ در سال ۲۰۱۲ برابر ۲۱۳٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون بوده است، که این رقم باعث می‌شود سهم سامسونگ از کل بازار گوشی‌های موبایل ۳۰٫۴ درصد باشد، یعنی از هر سه گوشی فروخته شده در جهان یکی از آن‌ها سامسونگ بوده است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
گوشی Galaxy Xcover 2 نیز همانند Galaxy Xcover دارای گواهی نامه IP67 است، بدین معنا که در مقابل گرد و خاک و ذرات خارجی مقاوم بوده و در برابر قرار گرفتن در زیر یک متر آب به مدت نیم ساعت می تواند مقاومت نماید. بدین ترتیب سطح مقاومت این گوشی تقریباً خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشابه با گوشی Xperia go سونی و Defy Pro موتورولا و تعدادی از گوشی های مقاوم دیگر -- که آنها هم گواهی نامه IP67 را دار هستند -- است. Galaxy Xcover 2 با دارا بودن کلید اختصاصی دوربین که در پائین وجه سمت راست گوشی تعبیه شده امکان عکس برداری در زیر آب را نیز برای کاربر فراهم می آورد.
پیتر میسک تحلیلگر Jefferies می گوید سامسونگ در حال تدارک یک برنامه عرضه بسیار عظیم برای اسمارت فون پرچمدار بعدی خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل است. به گونه ای که ممکن است برخی منابع شرکت های تامین کننده قطعات را هم از سمت اپل به سوی خود جذب کند.
برنامه Cardio Trainer Pro نیز بر خرید شارژ مستقیم ایرانسل روی Galaxy Xcover 2 نصب است که می تواند برای برنامه ریزی ورزشی و دستیابی به تناسب اندام به کاربر کمک نموده و این گوشی را برای ورزشکاران و دوستداران سلامتی بیش از پیش جذاب نماید.
میسک می گوید: «نقشه عظیم سامسونگ احتمالا شامل تولید ۱۰۰ میلیون S4 برای آغاز کار است. و این موضوع باعث شده برخی تامین کنندگان قطعات به تغییر مسیر منابع خود از سمت اپل فکر کنند. تخمین زده می شود که میزان تولید اس ۳ هم ۶۰ میلیون دستگاه باشد.» خرید شارژ مستقیم ایرانسل
صفحه نمایش ۸ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰ x خرید شارژ مستقیم ایرانسل 800 پیکسل و تراکم پیکسلی ۱۸۹ پیکسل در اینچ
مشخصات کامل خرید شارژ مستقیم ایرانسل :
Samsung Galaxy خرید شارژ مستقیم ایرانسل Xcover 2
شاید این خبر برای سامسونگ خیلی خوب باشد اما یکی باید از این نفوذ زیاد سامسونگ احساس خطر کند و آن کسی که باید احساس خطر کند کسی نیست به جز گوگل، زیرا این نفوذ زیاد سامسونگ باعث می‌شود سامسونگ توانایی این را داشته باشد که در خرید شارژ مستقیم ایرانسل معاملات خود بر گوگل مسلط شود.
حافظه داخلی ۱۶ و یا ۳۲ گیگابایتی – پشتیبانی از کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل حافظه خارجی
پردازنده چهار هسته‌ای Exynos خرید شارژ مستقیم ایرانسل با سرعت ۱٫۶ گیگاهرتزی
این در حالی است که به گفته میسک اپل خرید شارژ مستقیم ایرانسل سفارش قطعات آیفون ۵ را کاهش داده است. زیرا تامین کنندگان می گویند میزان فروش با سرعتی بیش از انتظار آنها کاهش یافته است. وی همچنین پیش بینی می کند که اپل در سال جاری آیفون ۴٫۸ اینچی را هم راهی بازار خواهد کرد، اما کارخانه ها برای ساخت نمایشگری که اپل می خواهد حسابی به دردسر افتاده اند. و البته شاید اپل باید تا آماده شدن نسخه جدید iOS خود صبر کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

طبق معمول ، گزینه‌های مختلفی برای فیلتر کردن مخاطبین براساس ایرانسل شماره تلفن ، گروه‌ها و چندین گزینه تفکیک وجود دارد. شما می‌توانید مخاطبین را به سیمکارت و بالعکس ارسال و دریافت نمایید اگرچه نمی‌توان آنها را همراه با مخاطبین ذخیره شده در حافظه گوشی مشاهده کرد.
این گوشی 121 گرمی در ابعاد 8.5 در 66.1 در125.3 میلیمتری تولید شده که کوچک‌ترین گوشی در میان مدل‌هایی است ایرانسل که صفحه نمایش 4.3 اینچ دارند، با اینحال یک گوشی باریک محسوب می‌شود که در دست گرفتن آن راحت است و به آسانی در جیب جا می‌گیرد.
قاب پشت گوشی خیلی زود پس از استفاده گرد و ایرانسل خاک را نشان می‌دهد وخیلی چرب به نظر می‌رسد و علاوه براین فریم نقره ای اطراف صفحه نمایش نیز خیلی زود چرب می‌شود.
سامسونگ Galaxy S II plus به آندروید 4.1.2 (Jelly Bean) مجهز است و دارای پوسته جدیدترین منوی Touchwiz با نام Nature ux است.ساختار منو در واقع به Galaxy S III mini شباهت دارد زیرا هر دو ایرانسل گوشی دارای یک نسخه آندروید و وضوح صفحه نمایش است.
سامسونگ Galaxy S II Plus به گیرنده GPS ایرانسل مجهز است که در صورت غیر فعال بودن A-GPS حدود یک دقیقه طول می‌کشد تا به قفل ماهواره برسد.برای قفل‌های سریعتر و دقیق تر از GLONASS پشتیبانی می‌کند و A-GPS می‌تواند این زمان را کوتاهتر کند اگرچه نیازمند ارتباط اینترنتی است.
این گوشی به یک رادیو FM با RDS نیز مجهز است که منوی ساده‌ای دارد؛ رادیو دارای یک عقربک است و حداکثر 12 ایستگاه را ذخیره می‌کند.سامسونگ Galaxy S II plus مانند Galaxy S II دارای یک ایرانسل دوربین هشت مگاپیکسل است که حداکثر وضوح آن 2448در3264 پیکسل است.دوربین دارای یک فلاش LED است که در صورت کم بودن نور محیط به گرفتن عکس کمک می کند. منوی دوربین مانند Galaxy S III است.
ایرانسل بخش استاندارد آندروید است و مسیریابی با راهنمای صوتی را در کشورهای خاص فراهم می‌کند.
سامسونگ Galaxy S II Plus به گیرنده GPS مجهز است که در صورت غیر فعال ایرانسل بودن A-GPS حدود یک دقیقه طول می‌کشد تا به قفل ماهواره برسد.
منوی دوربین فیلمبرداری در این گوشی درست ایرانسل مانند بخش عکاسی آن است و همان پنل قابل تنظیم در طرف چپ با پنج میانبر وجود دارد.
سامسونگ Galaxy S II Plus دارای چندین گزینه برای وارد کردن متن است و ویژگی تشخیص ایرانسل دستخط با استفاده از حرکات و اشارات انگشت وجود دارد اگرچه صفحه کلید استاندارد QWERTY روی صفحه نمایش نیز دارای چندین طرح متفاوت است.
سامسونگ Galaxy S II Plus از آنجایی که به Jelly ایرانسل Bean آندروید مجهز است به جدیدترین نرم افزارها دسترسی دارد.
سامسونگ Galaxy S II Plus نرم افزارهای از پیش نصب شده بسیاری دارد و ویرایشگر مستندات Office در این گوشی وجود ایرانسل ندارد.
صفحه کلید QWERTY در حالت افقی فضای زیادی از صفحه را در برمی‌گیرد و با کشیدن انگشت بطرف چپ و راست روی صفحه کلید می‌توانید محل مکان نما را تعیین ایرانسل کنید.
سامسونگ I9105 Galaxy S II plus ساختار قابل تحسینی دارد و به اندازه کافی باریک و سبک است و کار کردن با این گوشی آسان است ایرانسل و به راحتی در جیب جا می‌گیرد.
دفترچه تلفن دارای ویژگی‌های ایرانسل گسترده و ظرفیت مجازی نامحدود است و چهار Tab در بالای صفحه وجود دارد که تاحدودی طراحی آنها متفاوت است و دسترسی به نرم افزار تلفن ، گروه ها ، مخاطبین و Favorites را فراهم می‌کند.
با اینحال نسخه اورجینال را با اطمینان بیشتری می‌توان در ایرانسل دست گرفت و هنگام کارکردن با این گوشی باید کمی دقت کنید تا از دستتان سر نخورد.
Google Maps بخش استاندارد آندروید است و مسیریابی با راهنمای صوتی را در ایرانسل کشورهای خاص فراهم می‌کند.
درب محفظه باطری در این گوشی از استحکام لازم ایرانسل برخوردار است اما اثر انگشت روی آن باقی می‌ماند.
S Planner یک تقویم با ایرانسل پوسته‌ای جدید است که با انگشت به راحتی می‌توان با آن کار کرد.
از آنجایی که رنگ گوشی جدید است، سامسونگ امیدوار است که ساختار آن ایرانسل نیز مقاوم بنظر برسد.
برای قفل‌های سریعتر و دقیق تر از GLONASS پشتیبانی می‌کند و ایرانسل A-GPS می‌تواند این زمان را کوتاهتر کند اگرچه نیازمند ارتباط اینترنتی است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سامسونگ Galaxy Xcover 2 دارای یک صفحه نمایش 4 اینچ با وضوح WVGA است که تراکم پیکسل آن 233ppi است. ایرانسل
سامسونگ Galaxy ایرانسل S4 دارای یک دوربین 13MP با وضوح 4128 در 3096 پیکسل و یک دوربین ثانویه 2MP است که هر دوی آنها بطور همزمان قابل استفاده است.
نرم افزار پیام ایرانسل رسانی ساختار ساده ای دارد و دارای دکمه پیام جدید می باشد که زیر آن تمامی پیام های دریافتی بصورت زنجیره مرتب شده اند. با کشیدن انگشت به طرف چپ یک پیام جدید آغاز می شود در حالی که با کشیدن انگشت به طرف راست یک تماس آغاز می شود.
این گوشی در مقایسه با سایر مدل‌های جدید ، کلیدهای سخت افزاری بیشتری ایرانسل دارد که حتی درصورت خیس بودن انگشت و پوشیدن دستکش نیز می‌توان با آنها کار کرد.
نرم افزار عمومی ایمیل برای سایر حساب‌های ایمیل غیر Gmail بکار می‌رود و از چندین صندوق پستی POP-UP یا IMAP پشتیبانی ایرانسل می‌کند.
گالری از تصاویر تمام صفحه پشتیبانی می‌کند و درصورت دانستن پروفایل رنگ می‌توانید حالت صفحه Adobe RGB را برای پردازش صحیح ایرانسل رنگ فعال کنید و در غیر اینصورت باید از تنظیم پیش فرض لذت ببرید.
صفحه کلید این گوشی تاحدودی تغییر کرده که و ایرانسل اکنون به خوبی طراحی شده که یک ردیف اضافی را بالای حروف برای اعداد نشان می‌دهد.
مشاهده ایرانسل عکس ها در این گوشی لذت بخش است که به موجب اندازه بزرگ صفحه نمایش و وضوح Super AMOLED آن است.
نرم افزار پخش موسیقی Touchwiz در Galaxy S4 دارای ویژگی‌های بسیاری است و از ایرانسل فرمت‌های متعدد فایل مانند Wave ، Flac و ... پشتیبانی می‌کند.
کلید ولوم در طرف چپ گوشی قرار دارد و جهت بالای آن می تواند نور LED را ایرانسل روشن کنید.
شیشه‌ای که صفحه نمایش را می‌پوشاند ضدخش است اما Gorilla Glass ایرانسل نیست.
صفحه نمایش لمسی خازنی 5 اینچ Super AMOLED با وضوح 16 ، 1080P میلیون رنگ و پوشش Gorilla Glass 3، نسخه 4.2.2 آندروید (Jelly Bean) با منوی Touchwiz، پردازنده چهار هسته ای 1.9GHZ Krait 300 ، پردازنده گرافیک Adreno 320 ، دوربین 13MP با کانون اتوماتیک ، فلاش LED ، فیلمبرداری در وضوح 1080p در 30fps ، کانون اتوماتیک مداوم و صدای استریو،دوربین ثانویه 2MP با فلیمبرداری 1080p، عکس و فیلم دوتایی با دو دوربین ، Drama Shot ، Shot و ایرانسل صدا،Wi-Fi Direct ، Wi-Fi a/b/g/n/ac و DLNA، GPS با GLONASS ، A-GPS،حافظه داخلی 16/32/64GB،محل کارت حافظه MicroSD، پورت MicroUSB با USB Host و MHL 2.0، بلوتوث 4.0، NFC،پورت اینفرارد برای قابلیت کنترل از راه دور، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلیمتری، شتاب سنج و حسگر Proximity،فشارسنج ، دماسنج و ژیروسکوپ، حسگر اشاره اینفرارد برای Air gestures، برطرف کردن نویز با میکروفن اختصاصی، باتری 2600mAh با دوام عالی و ضخامت 7.9 میلیمتری از جمله مزایای این گوشی به شمار می‌آید.سامسونگ S7710 Galaxy Xcover 2 با اینکه یک صفحه نمایش 4 اینچ دارد اما جمع و جورترین گوشی محسوب نمی‌شود.
گزینه Spiral نیز وجود ایرانسل دارد که گالری را به یک مارپیج S Calado مانند از تصاویر و ویدیوها تبدیل می‌کند اگرچه بعد از مدتی خسته کننده می‌شود.
این مدل ویدیوها را در فایل های چهار مگاپیکسلی با متوسط ایرانسل سرعت بیت 17Mbps ذخیره می‌کند و صدای استریو در سرعت بیت 128kbps ضبط می‌شود.
گالری در مدل فوق طرح جدیدی دارد و می‌تواند به ایرانسل صورت آلبوم‌ها ، همه عکس ها و ویدئوها ، زمان ، محل و غیره تفکیک شود.
جهت پایین ولوم می‌تواند آن را خاموش کند و همچنین می‌توانید آن را تنظیم کنید تا بعد از یک دوره زمانی ایرانسل مشخص به طور اتوماتیک خاموش شود.
صفحه نمایش دارای زوایای دید عالی است اگرچه کنتراست آن در برخی ایرانسل زوایا کاهش می‌یابد.
سامسونگ پیش تنظیمات اکولایزر و تکنولوژی Sound Alive برای ارتقای صوتی را ایرانسل نیز فراهم کرده است که دارای مجازی سازی کانال 7.1 است.
سامسونگ در تعدادی از Media Players آندروید و پخش MP3 نیز از ایرانسل Sound Alive استفاده کرده است.
علاوه بر پوشه‌های محلی استاندارد مانند صندوق پستی ، Drafts و آیتم‌های ارسالی می‌توان به پوشه های اورجینال ایرانسل که بصورت آن لاین ایجاد می‌شوند نیز دسترسی پیدا کرد.
موسیقی طبق معمول براساس خواننده ، آلبوم ، لیست پخش و غیره تفکیک می‌شود اگرچه پشتیبانی پوشه نیز وجود دارد ایرانسل و به موجب آن دیگر نیاز نیست آهنگ‌ها را به صورت لیست پخش تفکیک کنید.
ابعاد گوشی 130.5 در 67.7 در12 میلیمتر و وزن آن 148.5 گرمی است؛‌ این گوشی بزرگتر ایرانسل و سنگین تر از سونی Xperia V است که دارای یک صفحه نمایش 4.3 اینچی است.
منوی دوربین مانند مدل های قبلی و مبتنی بر ایرانسل منوی Galaxy S II نیست و درعوض مبتنی بر منوی Galaxy Camera است یعنی در طرف راست دو کلید دیافراگم مجازی (برای دوربین عکاسی و فیلمبرداری) و یک دکمه حالت وجود دارد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

در حالی کە انتظار می رفت سامسونگ اولین گوشی مبتنی بر ویندوز فون هشت را تا پیش از پایان سال جاری میلادی راهی بازار کند، اما ظاهرا عرضه آن بە سال آینده شارژ اتوماتیک ایرانسل موکول شده است.
این خبر در تاریخ ۰۸م آذر ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است موبنا- عرضه اولین گوشی سامسونگ شارژ اتوماتیک ایرانسل با پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز فون هشت تا سال آینده بە تاخیر افتاد.
در حالی کە عرضه گوشی Ativ S سامسونگ تا یک ماه آینده بە تاخیر افتاده، شارژ اتوماتیک ایرانسل اما گوشی های ویندوزی Lumia 920 نوکیا و HTC 8X بە بازار عرضه شده اند.
البته هنوز سامسونگ دربارهٔ تاخیر در عرضه گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل ویندوزی خود با نام Ativ S اطلاعی منتشر نکرده است.
گزارش ها حاکی است یکی از دلایل تاخیر در عرضه این گوشی شاید ارایه نام این محصول در میان لیست بدترین محصولات شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایشگاه IFA 2012 بە سبب استفاده از صفحه نمایشگر مشابه Galaxy S3 در ساخت این گوشی است.
این خبر در تاریخ ۳۰م دیماه ۱۳۹۱ بە نقل شارژ اتوماتیک ایرانسل از منبع ذکر شده، در پرتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است
بر شارژ اتوماتیک ایرانسل این اساس نوکیا هنوز دربارهٔ محصول تازهش اطلاعی نداده اما به زودی قرار است در مراسمی از این گوشی تازه خود در انگلیس رونمایی کند. تاخیر در عرضه گوشی مایکروسافتی سامسونگ – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
تاکنون نوکیا گوشی‌های سری لومیا را با صفحه نمایش لمسی ارایه می‌کرد، اما ظاهرا هم اکنون قصد دارد این گوشی‌ها را با صفحه کلید در اختیار مشتریان قرار شارژ اتوماتیک ایرانسل دهد.
در یک تیزر تبلیغاتی که از محصول تازه نوکیا انتشار شارژ اتوماتیک ایرانسل یافته، یک گوشی از سری لومیا نمایش داده شده که با رنگ درخشان و صفحه کلیدی به سبک گوشی‌های سری Asha است.
گوشی هوشمند شارژ اتوماتیک ایرانسل تازه لومیای نوکیا در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
تا چند سال پیش که گوشی‌های مجهز به نمایشگر لمسی بزرگ باب نشده بود، گوشی‌های صفحه کلیددار طرفداران بسیاری داشتند حتی بلک بری هم که مهم‌ترین ویژگی‌ گوشی‌هایش داشتن صفحه کلید کامل بود، شارژ اتوماتیک ایرانسل به تازگی ساخت چنین گوشی‌هایی را کنار گذاشته است.
به این ترتیب بسیار عجیب است که نوکیا بخواهد شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی هوشمند تازهی به سبک قدیمی و صفحه کلیددار راهی بازار کند.
فاوانیوز: گفته می گردد نوکیا تصمیم دارد در سال جاری میلادی یک اسمارت فون ویندوز فونیPureView واقعی را روانه بازار کند. بە نقل از منابع نزدیک بە نوکیا، این تلفن کە فعلا با شارژ اتوماتیک ایرانسل نام رمز EOS شناخته می گردد، قرار است سنسوری همانند موبایل Nokia 808 PureView را در خود جای دهد. چنین اتفاقی بدان معنی است کە باید منتظر عرضه یک محصول تازه از سری اسمارت فون های گرانقیمت لومیا در میان محصولات ۲۰۱۳ نوکیا باشیم. همچنین گفته می گردد کە این موبایل تازه بە جای بدنه پلی کربنات ویندوز فون های لومیا فعلی، از بدنه آلومینیوم بەره خواهد برد.
نوکیا گوشی تازهی از سری لومیا را در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونای اسپانیا رونمایی خواهد کرد.به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، این گوشی مبتنی بر ویندوز فون ۸ خواهد بود. دو هفته پیش نیز لومیای ۵۲۰ و ۷۲۰ لو رفت و قریب بە یقین، گوشی مورد نظر نوکیا در کنفرانس همان مدل ۵۲۰ خواهد بود. نوکیا تاریخ نمایش لومیا ۱۰۰۰ با ویندوز فون ۸ و دوربین ۴۱ مگاپیکسلی را عنوان نکرده اما نمایش ان در بارسلونا یحتمل بە نظر می رسد. البته بعضی گوشی‌ها مانند گوشی ارزان قیمت آشا کە در هند عرضه می گردد، در نمایشگاه اسپانیا شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه با چند گوشی دیگر، بە معرض تماشا گذاشته می گردد. آنطور کە رویترز نوشته نوکیا با استراتژی عرضه گوشی های ارزان قیمت بە جنگ رقبا رفته است و حداقل در بعضی بازارها مانند هند موفق نیز شده است. این گوشی های درست است ارزان است اما توانایی های گوشی‌های نسبتا متوسط را نیز در خود دارد کە این عامل سبب جلب مشتری و فروش بیشتر برائ نوکیا شده است. واقعیت هم این است کە اغلب گوشی های لومیا برائ نوکیا حدود ۲۰۰ دلار هزینه دارد در حالی کە در بازار امریکا ۶۰۰ دلار حداقل فروخته می گردد. نوکیا در فصل چهارم سال قبل ۴.۴ میلیون لومیا فروخت. این در حالی است کە هوآوی و ZTE کە هر دو چینی می باشند مدتهاست با این استراتژی جلو رفته و بخشی قابل توجه از بازار را از آن خود کرده اند.
گفته می گردد این گوشی از صفحه شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش ۴٫۸ اینچی HD Super AMOLED بەره می برد و بە عقیده کارشناسان اگر سامسونگ برائ عرضه چنین گوشی برنامه ریزی کرده، احتمالا برنامه خوبی برائ فروش آن دارد.
نوکیا به دنبال کلیدار کردن لومیا – جديدترين اخبار ايران شارژ اتوماتیک ایرانسل و جهان ممتاز نیوز
عرضه تلفن هوشمند ویندوز فون PureView واقعی در سال جاری – جديدترين شارژ اتوماتیک ایرانسل اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
این خبر در تاریخ ۳۱فروردین۱۳۹۲ به نقل از منبع ذکر شده، در پرتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است شارژ اتوماتیک ایرانسل موبنا- شرکت نوکیا درصدد است طراحی گوشی‌های سری لومیا را که مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون است تغییر داده و صفحه کلید به آنها اضافه کند.
بر اساس شایعاتی که دربارهٔ گوشی تازه نوکیا انتشار یافته،‌ هنوز مشخص نیست که این گوشی از سری شارژ اتوماتیک ایرانسل Asha است یا از سری لومیا گوشی‌های سری Asha برائ بازارهای در حال توسعه طراحی شده و ویژگی‌ خاصی ندارند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 کناره پشتی صیقلی گوشی لنز دوربین هشت مگاپیکسلی را در خود جای داده است که از قابلیت فوکوس خودکار هم بهره می برد. فلاش LED هم در کنار لنز دوربین دیده می شود. مثل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همیشه باتری گوشی قابلیت تعویض توسط کاربر را ندارد و هیچ اسلاتی هم برای افزایش حافظه ذخیره سازی در اختیار کاربر قرار نمی گیرد. آیفون جدید از یک باتری ۱۴۳۰ میلی آمپری از نوع Li-Po برخوردار است.
بهتر است به اصل ماجرا بازگردیم و اوضاع را از نظر کاربردی بررسی کنیم.با اینکه گوشی از همان طراحی قدیمی استفاده می کند اما نمی توانید از برخی از لوازم جانبی iPhone 4 به همراه این گوشی استفاده کنید.کلید Mute را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می توان دلیل آن دانست که نسبت به iPhone 4 فرو رفتگی بیشتری دارد اما در مقایسه با نسخه Verizon گوشی تفاوتی در آن دیده نمی شود.
گوشی به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آسانی و حتی در میانه یک مکالمه هم به آسانی می تواند میان این دو آنتن سوییچ کند.و بنابراین اگر یکی از آنتن ها مسدود شود ، آنتن دیگر کار آن را به عهده خواهد گرفت.و بنابراین با iPhone 4S به هیچ مشکلی در این مورد برنخواهید خورد.متاسفانه مقدار SAR در نسخه جدید آیفون بالاتر رفته است و به مقدار دو برابر رسیده است.با این حال این مقدار هنوز هم در محدوده استانداردها می گنجد.
در کناره سمت چپ Apple iPhone 4s سوییچی برای تغییر حالت بین حالت سکوت و زنگ قرار داده شده است و کنترل های تنظیم صدا هم در این بخش جای گرفته اند. این قسمت هم نسبت به سایر نسخه ها تغییر نموده و این بار کلیدهای تنظیم صدا به شکل دو کلید گرد و مجزا تعبیه شده اند.کلید افزایش صدا در iOS 5 بعنوان کلید شاتر نیز عمل می کند.این قسمت آیفون جدید مهم ترین دلیلی است که سبب می شود نتوانید از تمامی لوازم جانبی پیشین تان به همراه آن استفاده نمایید .کلید Mute خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به همراه کلید های تنظیم صدا حالا چند میلیمتری به پایین تر انتقال یافته اند.تصور می کنم طراحی جدید آنتن ها نیز در این موضوع بی تاثیر نبوده است.
اجازه دهید نگاهی عمیق تر به iPhone 4S داشته باشیم؛ هیچ چیز شگفت انگیزی در نمای جلویی گوشی دیده نمی شود.دوربین ثانویه VGA گوشی و گوشی مخصوص خروجی صدای مخاطب در بالای صفحه نمایش و در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کنار سنسور های محدودکننده نور و مجاورت قرار گرفته اند. کلید Home نیز در پایین صفحه نمایش جای گرفته است و همچنان وظیفه بستن نرم افزار ها و باز کردن نوار مخصوص چندوظیفه گی بر عهده آن نهاده شده است.این کلید حالا برای اجرای Siri هم به کار گرفته می شود.
آنچه مشخص است این است که iOS 5 در عرضه امکانات جدید خساست به خرج نداده است.این گوشی زیبا نسبت به پیش بهتر و سریعتر شده است.با سرعتی دو برابر ، که واقعا خارق العاده است ، iPhone 4S با کندی بیگانه است و حالا هر زمان که نیاز باشد می توانید از ظرفیت پردازشی بالاتر آن هم استفاده کنید.و در آخر اینکه بالاخره آیفون هم به سرزمین هشت مگاپیکسلی ها و Full HD گام نهاد.گوشی هوشمندی خارق العاده که دوربینی بسیار عالی دارد، اجازه دهید بیش از این آن را منتظر نگذاریم. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
بیشتر از یکسال از عرضه iPhone 4 می گذرد و هنوز هم مقاومت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کردن در برابر آن اصلا آسان نیست.یکی از ساده ترین طراحی هایی که در عین حال زیبا به نظر می رسد.البته در آن سوی ماجرا کار با گوشی کمی مشکل بود و باید در ابتدا دقت بسیاری به خرج می دادید.بافت نهایی گوشی به کاربران اجازه نمی داد که آن را به صورت مطمئنی در دست بگیرند.طراحی مشکل بزرگی داشت ، و اگر خوش بینانه به این قضیه بنگریم باید بگویم اختلالات آنتن دهی گوشی شرم آور بودند.خبر خوب این است که این مشکل کاملا رفع شده است.
کناره پایینی گوشی یادآور آیفون های قبلی است. در این قسمت پورت اختصاصی مخصوص کابل USB /شارژر و پایه رومیزی به همراه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دهنی و همین طور اسپیکر کوچک گوشی دیده می شوند. خبری از اسپیکرهای استریو نیست.
در کناره سمت راست خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اسلات میکرو سیم کارت قرار گرفته است. برای خارج کردن سیم کارت از جای خود باید از ابزار خاصی که به این منظور در جعبه گوشی جای داده شده است یا حتی یک سوزن استفاده کنید.
و در پایان باید بگویم که iPhone 4S از نظر زیبایی هیچ کم و کاستی ندارد.پانزده ما از عرضه نسخه پیشین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی گذشته است اما تنها چند گوشی توانسته اند به آن نزدیک شوند.
آخرین نکته ای که باید به آن اشاره کنم ، طراحی جدید آنتن هاست.اپل از طراحی iphone 4 درس گرفت و حالا با اینکه طراحی iPhone 4S با آن یکسان است ، اما برای مقابله با اختلالات آنتن دهی ؛ این بار دو آنتن در آن تعبیه شده است.منظور ما آنتن های دوگانه GSM/CDMA نیست . دو آنتن مجزا در گوشی تعبیه شده است و هر یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از آن دو هم از هر دو استاندارد پشتیبانی می کنند.
کار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با iPhone 4S
در کناره بالایی کلید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Sleep/Wake و سوکت صوتی ۳٫۵ میلی متری استاندارد به چشم می خورند. در کنار سوکت صوتی، میکروفن دیگری قرار داده شده است که برای خنثی سازی نویزها در حین مکالمات به کار برده می شود.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اگر همه این ها اشتباه باشد ، تصور می کنم تکرار جادوی iPhone 4 اگر محال نباشد ، نزدیک به غیرممکن است.اما بگذارید ببینیم اپل چه چیزی برای نشان دادن به ما دارد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

اما از آنجایی که هر یک از شارژ اتوماتیک ایرانسل این گوشی‌های هوشمند توسط شرکت‌های مخابراتی بزرگ جهان همراه با قراردادهای مخابراتی ویژه به دست کاربران می‌رسند، کارشناسان در بررسی جدید خود بهترین گوشی‌های هوشمند دنیا را به همراه شرکت مخابراتی مربوطه و خدماتی که از جانب آن برای گوشی مذکور ارایه می‌شود مورد بررسی قرار داده‌اند که در زیر لیست آن‌ها آورده شده است.
بسته بروز رسانی شارژ اتوماتیک ایرانسل Nokia 808 PureView بهبود های فراوانی را به ارمغان می آورد که بیشتر آنها مربوط به بخش دوربین و فیلم برداری می شود، مهمترین این بهبود ها عبارتند از:
شاید به نظر برسد که سیستم عامل سیمبیان -- که نسخه های جدید آن با نام نوکیا بل عرضه شده است -- روزهای پایانی زندگی بلند و پر افتخار خود را سپری می کند، اما شرکت نوکیا قطعاً به این زودی ها کاربران میلیونی این سیستم عامل را رها نمی کند. در همین رابطه نوکیا که این روزها حسابی سرگرم آماده سازی بسترهای لازم برای عرضه سری جدید محصولات ویندوز فونی خود است، خبر از ارائه یک بسته بروز رسانی برای چهار گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل مبتنی بر نوکیا بل داده است.گوشی اول این لیست، Nokia 808 PureView نام دارد که به داشتن یک دوربین فوق‌العاده با کیفیت معروف است. سه گوشی دیگر این لیست نیز عبارتند از Nokia 701، Nokia 700 و Nokia 603 که البته بروز رسانی های کوچک تری را دریافت خواهند کرد.
ویژگی ها و بهبود های ذکر شده در بالا همگی تنها مربوط به گوشی Nokia 808 PureView می شود و طبق گفته نوکیا، سه گوشی نام برده دیگر تنها ویژگی هایی شامل مرورگر سریع تر و حالت Car Mode را دریافت خواهند شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد.
در حالی که رقابت میان تولیدکنندگان بخش سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند روز به‌روز بیشتر می‌شود، تولیدکنندگان سیستم‌های عامل این محصول از جمله مایکروسافت، گوگل و اپل نیز بیش شارژ اتوماتیک ایرانسل از پیش در عرصه رقابت حضور دارند.
در کنار موارد گفته شده در بالا، بهبود های دیگری نیز به Nokia 808 PureView اضافه شده شارژ اتوماتیک ایرانسل که در زیر به صورت خلاصه آمده است:
دسترسی به امکانات بیشتر هنگام باز کردن تصاویر از طریق ویجت قرار گرفته در صفحه اصلی. از جمله این امکانات شارژ اتوماتیک ایرانسل بیشتر می توان به امکان مشاهده دیگر تصاویر، بزرگ نمایی، به اشتراک گذاری، ویرایش و ارسال سریع تر تصاویر اشاره کرد.
Nokia شارژ اتوماتیک ایرانسل PureView 808
اضافه شدن حالت Car Mode برای دسترسی سریع و شارژ اتوماتیک ایرانسل آسان به بخش های اصلی گوشی در حین رانندگی
امکان انتخاب و حذف چند تصویر در شارژ اتوماتیک ایرانسل حالت Grid گالری.
کاربران این چهار گوشی برای اطلاع از عرضه بروز رسانی می بایستی به بخش شارژ اتوماتیک ایرانسل Software Update بر روی گوشی خود رفته و یا با اتصال گوشی به کامپیوتر و اجرای نرم افزار Nokia Suite، از آماده بودن بروز رسانی با خبر شوند.
بروز رسانی مرورگر اینترنتی به نسخه شارژ اتوماتیک ایرانسل 8.3 با عملکرد سریع تر در بخش HTML 5
اضافه شدن دکمه Reset در مد Creative برای برگرداندن تنظیمات تغییر یافته توسط کاربر به حالت اولیه شارژ اتوماتیک ایرانسل یا به اصطلاح "Default".
بهترین گوشی هوشمند شرکت مخابراتی وریزون: HTC شارژ اتوماتیک ایرانسل ThunderBolt T-Mobile: LG G2X
حالت Grid در نرم افزار گالری، زمانی که گوشی را به صورت افقی در دست شارژ اتوماتیک ایرانسل گرفته ایم.
همچنین در این بررسی لیستی مربوط به بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار برای کاربردهای مختلف شارژ اتوماتیک ایرانسل منتشر شده است که این لیست نیز به قرار زیر است.
صفحه کلید جدید با شارژ اتوماتیک ایرانسل عملکرد بسیار سریع تر
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، آخرین باری که کارشناسان اقدام به معرفی برترین گوشی‌های هوشمند جهان کردند پایان ماه مارس سال جاری میلادی بود که در آن بهترین گوشی‌های هوشمند جهان به‌ترتیب HTC ThunderBolt، T-Mobile G2x (with Google، Motorola Atrix 4G، Samsung Charge، Samsung Epic 4G، T-Mobile myTouch 4G، HTC EVO 4G، Apple 32GB iPhone 4، Motorola Droid X و Samsung Galaxy S 4G شارژ اتوماتیک ایرانسل انتخاب شدند.
Nokia PureView شارژ اتوماتیک ایرانسل 808 Gallery
بروز رسانی شارژ اتوماتیک ایرانسل این چهار گوشی از روز 2 اکتبر (11 مهر) آغاز گردید اما به دلیل برخی مشکلات، عرضه این بروز رسانی موقتاً متوقف شد و قرار است پس از برطرف شدن مشکل دوباره از سر گرفته شود. البته پس از آن نیز کاربران ممکن است به دلایل مختلف، این بروز رسانی ها را با اختلاف زمانی دریافت کنند.
تصویری از حالت شارژ اتوماتیک ایرانسل Grid در نرم افزار گالری
ارائه اطلاعات بیشتر در خصوص عکس گرفته شده که شامل رزولوشن، مقدار ISO، تنظیمات رنگ سفید، حجم تصاویر و مکان گرفته شدن عکس ها می شود. همچنین در هنگام اتصال به اینترنت تنها با یک کلیک می توان بر روی سرویس مکان یابی نوکیا یا "Nokia Maps" مکان جغرافیایی عکس گرفته شده شارژ اتوماتیک ایرانسل را مشاهده کرد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

آخرین مدل معرفی شده نیز Wave Y با پردازنده ۸۳۲ مگاهرتزی ،صفحه نمایش ۳٫۲ اینچی HVGA از نوع LCD ،دوربین دو مگاپیکسلی به همراه فلاش ،۱۵۰ مگابایت حافظه داخلی ،کارت حافظه دو گیگابایت در داخل بسته بندی، انتخاب شارژ اتوماتیک ایرانسل اختیاری NFC ،بلوتوث ۳، WiFi b/g/n و راه‌یاب ماهواره ای است.
به گزارش پایگاه اینترنتی pocketnow ،شرکت سامسونگ چندی پیش جدیدترین نسخه سیستم عامل شارژ اتوماتیک ایرانسل اختصاصی خود یعنی Bada 2 را معرفی کرد و امروز نیز این شرکت به صورت رسمی گوشی‌های مبتنی بر بادای جدید را در وب سایت خود معرفی کرده است.
لازم شارژ اتوماتیک ایرانسل به ذکر است کاربرانی که از داخل ایران به آدرس وب سایت http://www.sonyericsson.com مراجعه نمایند مستقیما وارد وب سایت فارسی سونی اریکسون می‌شوند.
جواب: نوکیا N9 به اپتیک کارل زایس مجهز است و این برچسبی نیست که به هر گوشی زده باشیم. هنگامی که ما این دوربین را خلق و نرم‌افزارش را تکمیل کردیم، تصاویر آزمایشی را به شرکت کارل‌زایس فرستادیم. هنگامی که کیفیت تصاویر تایید شد، ما می‌توانیم از نام آنها استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل کنیم. آنها واقعا از نتایج دوربین راضی بودند.
مدل بعدی معرفی شده Wave M است که دارای پردازنده ۸۳۲ مگاهرتزی ،صفحه نمایش ۳٫۶۵ اینچی HVGA از نوع LCD و ۱۵۰ مگابایت حافظه داخلی ،۲ گیگابایت کارت حافظه در شارژ اتوماتیک ایرانسل داخل بسته بندی ،دوربین ۵ مگاپیکسلی ،انتخاب اختیاری NFC ،بلوتوث ۳ و WiFi b/g/n است.
معرفی رسمی گوشی Wave 3 + عکس شارژ اتوماتیک ایرانسل Wave 3
از سایر مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه که پیشرفته ترین مدل معرفی شده است می‌توان به دوربین مکالمه ویدیویی در جلو ،۳ گیگابایت حافظه داخلی ،اسلات شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت microSD،راه‌یاب ماهواره ای ،بلوتوث ۳ ،WiFi a/b/g/n اشاره کرد.
سوال: ما دیدیم که نوکیا کلید سخت‌افزاری کنار گوشی که شارژ اتوماتیک ایرانسل معمولا برای ثبت تصویر استفاده می‌شد را حذف کرده است. حالا چطور می‌توان تصویری را ثبت کرد؟
سونی اریکسون همواره در شارژ اتوماتیک ایرانسل تلاش است تا محصولات و خدمات خود را با فرهنگ و زبان ایرانیان متناسب سازی کرده و علاوه بر فراهم آوردن اطلاعات و منابع موثق برای استفاده بهینه کاربران خود، امکان بهره مندی طیف گسترده تری از آحاد جامعه ایران از محصولات پیشرو و پر طرفدار سونی اریکسون را فراهم آورد.
سوال: ما می‌دانیم که نوکیا N9 دوربین ۸ مگاپیکسل دارد. اما شارژ اتوماتیک ایرانسل چه چیز باعث برتری آن نسبت به دیگر دوربین‌های ۸ مگاپیکسل موجود در بازار می‌شود؟
معرفی رسمی گوشی Wave 3 و دو تلفن همراه مبتنی شارژ اتوماتیک ایرانسل بر سیستم عامل بادا + عکس
این ۳ مدل معرفی شده Wave 3 ،Wave M و Wave Y هستند که بر اساس روش نام گذاری جدید سامسونگ شارژ اتوماتیک ایرانسل نام گذاری شده‌اند.
با استفاده از این گوشی می توانید به سادگی به شبکه های اجتماعی شارژ اتوماتیک ایرانسل مختلف متصل شوید. اما تایپ کردن و استفاده از صفحه کلید آن کمی دشوار است. چون صفحه کلید گوشی بسیار کوچک است و هنگام نوشتن پیغام، ممکن است دست شما روی سایر حروف قرار بگیرد.
Wave 3 دارای پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتزی با صفحه نمایش ۴ اینچی Super شارژ اتوماتیک ایرانسل AMOLED و دوربین ۵ مگاپیکسلی به همراه فلاش است.
کاربران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی: http://www.sonyericsson.com/cws/cws/home?cc=ir&lc=fa از آخرین محصولات سونی اریکسون بازدید کرده و از امکانات ویژه ای مانند مقایسه گوشی‌ها، لوازم جانبی سازگار با هر گوشی، اطلاعات آخرین برنامه های کاربردی ویژه گوشی‌های هوشمند، راهنمای استفاده بهینه از گوشی و نیز بةروزرسانی گوشی‌های خود، بهره‌امند شوند.علاوه به راین در صورت شارژ اتوماتیک ایرانسل نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و خدمات سونی اریکسون علاوه بر امکان ارسال پست الکترونیک از طریق وب سایت می‌توانند سوالات خود را به مرکز تماس مشتریان فارسی زبان سونی اریکسون به آدرس questions.ir@sonyericsson.com ارسال نموده و پاسخ خود را در اسرع وقت دریافت نمایند.
دوربین گوشی سامسونگ گالاکسی وای، ۲ مگاپیکسل است و عکس های گرفته شده با دوربین نسبتا شارژ اتوماتیک ایرانسل تار به نظر می رسد. این گوشی قیمتی حدود ۱۷۰ دلار دارد.
ه گزارش ایتنا، این وب سایت بخش‌های گوناگونی همچون معرفی شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی‌ها و لوازم جانبی با مشخصات کامل به زبان فارسی، پشتیبانی، عیب یابی، شگردها و ترفندهای استفاده هرچه بهتر از محصولات، دفترچه راهنما و بروز رسانی دستگاه، معرفی و اطلاعات شرکت و مسئولیت‌های اجتماعی را شامل می‌شود.
دارای ۲۹۰MB حافظه RAM، پردازنده ۸۰۰MHz دو هسته ای و ۱۸۰ مگابایت حافظه ذخیره سازی شارژ اتوماتیک ایرانسل داخلی می باشد. مشخصات فنی این تلفن هوشمند به نسبت قیمت ۱۷۰ دلاری آن مناسب است.
معرفی شارژ اتوماتیک ایرانسل رسمی گوشی Wave 3 و دو تلفن همراه مبتنی بر سیستم عامل بادا + عکس
راه‌اندازی وب شارژ اتوماتیک ایرانسل سایت فارسی گامی دیگر در راستای تعهد ما به مصرف کنندگان ایرانی و پاسخگویی و ارج نهادن به خواست آنان است.
سایت رسمی سونی اریکسون با زبان فارسی شارژ اتوماتیک ایرانسل آغاز به کار کرد



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

سامسونگ که چند سالی است بر عرصه پادشاهی گوشی های هوشمند تکیه زده و گوی رقابت از رقبای خودش خرید شارژ ایرانسل ربوده به تازگی گلکسی اس 4 رو معرفی نموده تا این بار گوی رقابت را در ایالات متحده و از غول نوآوری های رادیکال فناوری یعنی اپل ببرد
ر اساس گزارشی که اخیرا کمپانی IDC - یکی از تحلیلگران مطرح بازار فناوری اطلاعات و مخابرات - منتشر نمود؛ در بازار کلی گوشی های موبایل (که مجموع بازارهای خرید شارژ ایرانسل گوشی های هوشمند و فیچرفون ها را شامل می شود) کمپانی های سامسونگ و نوکیا همچنان به صدرنشینی خود ادامه می دهند.
برای مشاهده ویدئو گلکسی اس4 و ویدئو مقایسه گلکسی اس4 و آیفون5 به بخش ویدئو مراجعه کنید. خرید شارژ ایرانسل
به گزارش سیتنا، بر اساس گزارش IDC در سه ماهه نخست سال 2013 فروشندگان گوشی های موبایل توانسته اند 418.6 میلیون گوشی را به فروش رسانند که این تعداد رشدی 4 درصدی را نسبت به فروش 402.4 میلیون گوشی در سه ماهه نخست سال 2012 نشان می دهد. البته این میزان فروش نسبت به فروش 483.2 میلیون گوشی موبایل در سه ماهه چهارم سال 2012 کاهشی خرید شارژ ایرانسل 13 درصدی را نشان می دهد.
سامسونگ که چند سالی است بر عرصه پادشاهی گوشی های هوشمند تکیه زده و گوی رقابت از رقبای خودش ربوده به تازگی گلکسی اس 4 رو معرفی نموده تا این بار گوی رقابت را در ایالات متحده و از غول نوآوری های رادیکال فناوری یعنی اپل ببرد و برای همین منظور یه مراسم فوق العاده در نیویورک و در یکی از بهترین سالن های موزیک این شهر را برای معرفی گلکسی اس 4 ترتیب دیده بود. گذشته از ویژگی های فوق العاده در گلکسی اس 4 رقابت پذیری دیدنی غول های فناوری دنیا این بار در زمین بازی ایالات متحده و بین سامسونگ و اپل دیدنی خواهد بود هر چند که اپل دیگر استیو جاابز را ندارد تابه رخ شرق آسیایی ها بکشد ولی میراث او در شرکت اپل به جای مانده است و اپل چند وقت پیش که آی اچ را معرفی کرد نشان داد که هنوز دایه نوآور بودن را با خود همراه دارد اما ما منتظر هستیم تا ببین در پاسخ به گلکسی اس 4 اپل چه خواهد کرد هر چند که اخباری از اپل درباره طرح های آینده اش به بیرون بروز کرده ولی هنوز دقیقا گوشی هوشمندی برای عرضه از اپل در آینده ای نزدیک معرفی نشده است. جای سوال این است که با توجه به اینکه آمریکایی ها که خود بهترین اساتید مارکتینگ در دنیا هستند آیا در این رقابت بازار سهم خود را به سامسونگ خواهند سپرد یا همچنان اپل به عنوان یک غول در بازار باقی خواهند ماند ...هر چند این امر به استراتژی های بازاریابی متقابل و نحوه ارضای نیاز مشتریان از سوی این 2 کمپانی بستگی دارد اما باید توجه به این امر داشت که گوشی های هوشمند امروزه مجموعه ای از محصول و خدمات را به مشتری ارائه می دهند برای مثال ظرافت های طراحی فیزیکی گوشی گلکسی اس 4 ،دوربین 13 مگاپیکسلی یا رنگ بندی و وزن گوشی حکایت از مجموعه محصولی این گوشی دارد در حالی که مجموعه خدماتی این گوشی شامل سیستم عامل،اپلیکیشن و کابرد های مجازی گلکسی اس 4 همچون Drama Shot ، Smart خرید شارژ ایرانسل gesture وSmart Scroll است . نکته جالب در بار گوشی های هوشمند و به طور کلی در بازار فناوری حرکت به سوی رقابت در عرصه خدمات می باشد ، برای اینکه زمانی که خلاقیت و نوآوری در عرصه محصول به پایان می رسد عرصه خدمات دریچه ای نو برای رقابت و ارائه آنچه مطلوب مشتری است را می گشاید.
نکته جالب رقابت بین این دو غول فناوری در ایالات متحده است جایی که 70 درصد از شرکتها در عرصه خدمات مشغول به رقابت هستند و حال باید واستاد و دید خلاصه سامسونگ با گلکسی اس 4 در عرصه رقابتی خدمات بر اپل فائق خواهند آمد یا نه...که خوب توسعه خدمات جدید به نظر می رسد خرید شارژ ایرانسل کلید موفقیت یکی از این دو کمپانی بزرگ خواهد بود.
این شرکت برای تلفن همراه گالکسی S۴ با خرید شارژ ایرانسل حافظه ۱۶ گیگابایتی و قرارداد دو ساله بهای ۲۰۰ دلاری تعیین کرده است. شرکت اسپرینت نکستل نیز پیش‌ فروش جدیدترین تلفن همراه هوشمند سامسونگ را آغاز کرده و گفته است که از روز ۲۷ آوریل تحویل این تلفن‌ها را آغاز خواهد کرد. سامسونگ گالکسی S۴ قرار است جایگزین مدل پیشین این تلفن همراه با نام گالاکسی S۳ شود که بزرگترین رقیب تلفن همراه هوشمند آیفون شرکت اپل بوده است. گالکسی S۴ اندکی سنگین‌تر و بزرگتر از مدل پیشین بوده و باتری بزرگتری نیز دارد، حال آنکه گفته می‌شود این تلفن همراه هوشمند جدید از پردازشگر سریع‌تری برخوردار است.
IDC در بخشی از گزارش خود اختصاصاً به بازار گوشی های هوشمند پرداخته است و بر اساس آن کمپانی های سامسونگ، اپل، ال جی، هواوی و زد تی ئی توانسته اند رتبه های اول تا پنجم بازار گوشی های هوشمند خرید شارژ ایرانسل را در سه ماهه نخست سال 2013 به خود اختصاص دهند.فروش تلفن همراه هوشمند سامسونگ گالکسی S۴ از روزهای آینده آغاز می‌شود. اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا قیمت‌های خود برای تلفن همراه هوشمند سامسونگ گالکسی S۴ را که از روز نخست هفته آینده فروشش آغاز خواهد شد، اعلام کرده‌اند.به گزارش پارس ناز شرکت At&T از هم‌اکنون به دریافت پیش سفارش برای این تلفن‌های همراه جدید اقدام کرده و به مشتریان گفته است که زمان تحویل این تلفن‌های جدید روز ۳۰ آوریل خواهد بود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

نه‌تنها قابلیت‌های جدید و کارایی بالایی را به کاربر ارائه می‌کند، بلکه با تکیه بر طراحی انسان-محور خود، یک تجربه راحت و دلپذیر را برای وی فراهم می‌کند. بدنه خوش‌ساخت و راحت این اسمارت‌فون و منحنی‌های ملایم لبه‌های آن، احساس خوشایندی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند. در طراحی این اسمارت‌فون از طبیعت الهام گرفته شده و روح و پویایی طبیعت در آن منعکس شده است. عناصر طبیعی، همچون باد، آب و نور به نوعی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در ساختار فیزیکی Galaxy S III جای گرفته‌اند. این محصول، در زمان عرضه، در دو رنگ آبی تیره (Pebble Blue) و سفید مرمری (Marble White) قابل تهیه است، البته سامسونگ در آینده، رنگ‌بندی‌های جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد.
علاوه براین، امکان برقراری تماس تلفنی یا واردکردن متن توسط یک کلید تسهیل بخشیده است. تخصص سامسونگ در دستیابی به کمال طراحی نمونه ای از پیشگامی سامسونگ در طراحی است.طراحی بسیار زیبا و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ظرافت این گوشی، خیره کننده است. ضخامت بسیار کم 12.5 میلی متری و رنگ پلاتینیومی آن را به زیبایی در دست کاربر قرار می دهد. نقشهای ظریف و زیبای پشت این گوشی (موبایل) طراحی را به کمال می رساند. جی سانگ چوی، مدیرعامل بخش مخابراتی سامسونگ، می گوید:«من از معرفی بسیار خرسندم.این گوشی، به بهترین فناوری ها و ویژگی ها مجهز است که مطلوب کاربران پرمشغله و خواهان ارتباط مستمر است. بیانگر چشم انداز صنعت موبایل سامسونگ است که موبایل های مطلوب مشتریانی که خواهان کارآیی، زیبایی، قابلیت های بیشتر و سرگرمی در یک موبایل ابتکاری هستند، می باشد. هم در کار و هم در سرگرمی نظیر ندارد و به مشتریان کمک می کند تا همیشه و همه جا باهم در ارتباط باشند.»
چیزی بیش از یک دستگاه شخصی است، این اسمارت‌فون به شما امکان می‌دهد در هر جایی که باشید، اطلاعات و قابلیت‌های موجود در آن را به آسانی با دوستان و اعضای خانواده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به اشتراک بگذارید. با کمک قابلیت «S Beam» موجود در این اسمارت‌فون، که بر پایه ™Android™ Beam طراحی شده است، می‌توانید یک فیلم یک گیگابایتی را در عرض ۳ دقیقه و یک موسیقی ۳ مگابایتی را در عرض ۲ ثانیه با یک Galaxy S III دیگر به اشتراک بگذارید. برای این کار به داشتن سیگنال Wi-Fi یا دسترسی به شبکه موبایل نیازی نیست و تنها کافیست بدنه دو دستگاه را لمس کنید. «Buddy photo share» هم یکی دیگر از قابلیت‌های این بخش است که به کاربر امکان می‌دهد به آسانی و به طور همزمان، تصاویر موجود در گالری (یا عکس‌های گرفته شده توسط دوربین) را با دوستانی که تصاویر آن‌ها در یک عکس دسته‌جمعی وجود دارد، به اشتراک بگذارد.
«AllShare Play» قابلیت دیگری است که می‌توان به کمک آن، هر نوع فایل را بین Galaxy S II و تبلت، رایانه شخصی و دستگاه تلویزیون، صرف‌نظر از فاصله آن‌ها با هم، به اشتراک گذاشت. AllShare Play خود دارای قابلیتی به نام «Group Play» است که به کاربر امکان می‌دهد صفحه موبایل خود را با چندین فرد دیگر، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که با وی در یک شبکه Wi-Fi حضور دارند، به اشتراک بگذارد. با این کار، کاربر می‌تواند با همکاران خود به تبادل نظر فوری (همراه با رسم شکل و نوشتن متن) بپردازد. برنامه «Dropbox» هم به طور پیش‌فرض در این دستگاه نصب شده است. با استفاده از فضای رایگانی که سایت Dropbox به شما می‌دهد (۵۰ گیگابایت برای ۲ سال)، شما می‌توانید علاوه بر تصاویر و فایل‌های موسیقی، فایل‌های ویدئویی را هم در این فضا ذخیره کنید و چنانچه مایل بودید، با دیگران به اشتراک بگذارید. Galaxy S III می‌تواند فایل‌های شما را، بدون نیاز به دسترسی به شبکه Wi-Fi، از طریق شبکه‌های دیتا به طور فوری برایتان آپلود کند.
اسمارت‌فون جدید سامسونگ مجهز به صفحه‌نمایشی بزرگ از نوع Super AMOLED با اندازه ۴.۸ اینچ و وضوح HD است که کیفیت بالا و رنگ‌های زنده‌ای را از خود ارائه می‌کند. نسبت ابعاد این صفحه ۱۶ به ۹ است و زاویه دید گسترده‌ای دارد. Galaxy خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل S III، برای افزایش سرعت اتصال و اشتراک‌گذاری، به «Wi-Fi Channel Bonding» مجهز شده است. این قابلیت پهنای‌باند Wi-Fi را دو برابر می‌کند.
Galaxy S III به امکانات دیگری هم مجهز است که با به کارگیری راه‌های جدید، باعث افزایش سرعت و کارایی و در نتیجه، جلب رضایت بیشتر کاربر خواهد شد. یکی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از این امکانات «Pop up play» است که به کاربر امکان می‌دهد در حین اجرای برنامه‌های مختلف، یک فایل ویدئویی را به طور همزمان بر روی بخشی از صفحه‌نمایش پخش کند. بنابراین نیازی نیست که در زمان چک‌کردن ایمیل‌ها یا وب‌گردی، فایل‌های ویدئویی را مرتبا ببندید و دوباره اجرا کنید. دوربین ۸ مگاپیکسلی Galaxy S III دارای شاتر بدون تأخیر ( zero-lag shutter) است که به شما امکان می‌دهد بلافاصله از سوژه‌های در حال حرکت، عکس بگیرید. با این حساب، پیش‌نمایشی که در هنگام فشردن شاتر می‌بینید، همان عکس نهایی خواهد بود. «Burst shot» یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین این محصول است که ۲۰ عکس را به طور پیاپی ثبت می‌کند. «Best photo» هم قابلیت دیگری است که پس از ثبت ۸ عکس، بهترین آن‌ها را برایتان انتخاب می‌کند. Galaxy S III ، با تکیه بر این قابلیت‌ها، خاطره خوشی را برای کاربران علاقه‌مند به عکاسی فراهم می‌کند. ضمنا در این اسمارت‌فون تمهیداتی اندیشیده شده است تا تاری و عدم وضوح عکس‌هایی که در نور کم و لرزش دست گرفته شده‌اند، کاهش دهد. فیلم‌برداری HD (حتی با دوربین ۱.۹ مگاپیکسلی جلوی دستگاه) از دیگر امکانات Galaxy S III است که این بخش را کامل می‌کند.
طراحی انسان-محور با کارایی فوق‌العاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

نوکیا در فصل چهارم سال قبل 4.4 شارژ ایرانسل میلیون لومیا فروخت.
حالا میریم سراغ تبلت کوچک جدید این شرکت که بسیار شیک می باشد. این تبلت صفحه شارژ ایرانسل نمایش ۷ اینچی دارد که رزولوشن تصاویر ان ۱۲۸۰*۸۰۰ می باشد که کمی کم می باشد. این فبلت از پردازنده ی تک هسته ای شرکت اینتل استفاده می کند که قدرت پردازش ۱٫۲ GHz می باشد و ۱ گیگ رم دارد.
البته شارژ ایرانسل برخی گوشی ها مانند گوشی ارزان قیمت آشا که در هند عرضه می شود، در نمایشگاه اسپانیا همراه با چند گوشی دیگر، به معرض تماشا گذاشته می شود.
نوکیا تاریخ نمایش لومیا 1000 با ویندوز فون 8 و دوربین 41 مگاپیکسلی را عنوان شارژ ایرانسل نکرده اما نمایش ان در بارسلونا یحتمل به نظر می رسد.
آنطور که رویترز نوشته نوکیا با استراتژی شارژ ایرانسل عرضه گوشی های ارزان قیمت به جنگ رقبا رفته است و حداقل در برخی بازارها مانند هند موفق نیز شده است.
اگر مایل به شرکت در این نمایشگاه و شرکت در همایش های آن هستید، پیشنهاد می شارژ ایرانسل کنم طی زمان برگزاری به سالن شماره یک نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه نمایید.
همچنان منتظر تصاویر بیشتر و بیشتری از این پرچمدار جدید شارژ ایرانسل هستیم که قیمت آن برای کره جنوبی نزدیک 900 دلار تعیین شده است.
شرکت Canonical توسعه دهنده نسخه ویژه سیستم‌عامل متن‌باز Ubuntu برای گوشی‌های هوشمند توضیح داد که این هفته از سیستم‌عامل یاد شده رونمایی می‌کند. کدهای منبع برای نسخه Touch Developer Preview از سیستم‌عامل متن‌باز Ubuntu به گونه‌ای نوشته شده‌اند که می‌توان از آن روی گوشی‌های هوشمند Galaxy و Nexus 4 استفاده کرد. مرکز Canonical توضیح داده است که این کدهای منبع در اختیار علاقه‌مندان و مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری قرار می‌گیرند تا بتوانند ابزارهای مورد علاقه خود ویژه نسخه قابل حمل سیستم‌عامل Ubuntu را عرضه کنند. شارژ ایرانسل این مرکز همچنین گفته است که همزمان با رونمایی از این سیستم‌عامل، برخی از ابزارهای متناسب با آن نیز ارائه می‌شود. «پت مک‌گوان»(Pat McGowan) که مدیریت توسعه و تکمیل این سیستم‌عامل همراه را برعهده داشته است، توضیح داد: پلت‌فرم ما به گونه‌ای طراحی شده است که از نمایشگرهای لمسی در اندازه‌های مختلف و کیفیت‌های متفاوت پشتیبانی می‌کند. توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری که تجربه تولید ابزارهای هوشمند را دارند به راحتی می‌توانند با این پلت‌فرم کار کنند و آن را با انواع گوشی‌های هوشمند تطابق دهند.
این فبلت در پشت دوربین ۳ مگاپیکسلی و در جلو یک دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی دارد. این فبلت نیز در سایز ۱۶ گیگ عرضه خواهد شد. شارژ ایرانسل قیمت این فبلت نیز ۲۵۰ دلار خواهد بود که بسیار مقرون به صرفه می باشد.ز سویی ظرفیت های رو به توسعه تکنولوژی ابزارهای همراه به سمتی حرکت می کند که این صنعت را تبدیل به عرصه ای پر کاربرد و جذاب نموده و موج عظیمی از تقاضا را به وجود آورده است.از این رو، مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف تصمیم گرفته به منظور معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فناوری این حوزه، از تاریخ ۲۹ بهمن ماه تا دوم اسفند امسال، « کنگره موبایل ایران » و نمایشگاه فناوری های همراه را در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار نماید.
گوشی این شرکت یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزلوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ دارد و تراکم پیکسلی آن ۴۴۱p می باشد که بهترین کیفیت صفحه نمایش می باشد. صفحه نمایش تبلت نیز ۱۰٫۱ اینچ می باشد و رزولوشن ۱۹۲۰*۱۲۰۰ را نمایش می دهد. پردازنده های این گوشی نیز Snapdragon 600 و همینطور Krait 300 چهار هسته ای با سرعت پردازش ۱٫۷ GHz می باشد که بالاترین سرعت شارژ ایرانسل را برای کاربر فراهم می کند. پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز Aderno 320 می باشد.
این در حالی است که هوآوی و ZTE که هر دو چینی هستند مدتهاست با این شارژ ایرانسل استراتژی جلو رفته و بخشی قابل توجه از بازار را از آن خود کرده اند.
این گوشی های درست است ارزان است اما توانایی های گوشی های نسبتا متوسط را نیز در خود دارد که این عامل باعث جلب مشتری و فروش بیشتر شارژ ایرانسل برای نوکیا شده است.
واقعیت هم این است که اغلب گوشی های لومیا برای نوکیا حدود 200 دلار هزینه دارد در حالی که در بازار امریکا 600 دلار حداقل فروخته می شود. شارژ ایرانسل
دوربین این گوشی نیز ۱۳ مگاپیکسل می باشد که می تواند فیلم هایی در سایز ۱۰۸۰p را بگیرد و ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز در جلوی تبلت قرار دارد که برای مکالمه های تصویری قرار داده شده است و در گوشی نیز یک دوربین ۱ مگاپیکسلی در جلو قرار دارد. باتری این گوشی ۲۴۰۰ میلی آمپر می باشد و باتری تبلت نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر می باشد که روی هم رفته شما یک باتری پر قدرت دارید. این محصول در ظرفیت ۶۴ گیگابایتی منتشر می شود و قیمت آن ۱۳۲۵ دلار برای گوشی و تبلت کنار هم می باشد و کاربر شارژ ایرانسل می تواند تنها گوشی را خریداری کند.
پردازنده دستگاه از نسل جدید چیپ های ساخت کوالکام است که در CES 2013 رونمایی شدند. اسنپدرگون 600 کارکردی تا 40 درصد بهتر از اسنپدرگون S4 Pro دارد ولی پایین تر از چیپ قدرتمند اسنپدرگون 800 قرار می گیرد که 75 درصد کارکرد بهتری در مقایسه با S4 Pro خواهد داشت. گرافیک اسنپدرگون 600 نیز Adreno 320 است.علاوه بر این مشخصات که لقب X Large را از هر نظر برازنده اپتیموس جی پرو می کنند، LG به ویژگی های دیگری نظیر ضبط همزمان با دو دوربین دستگاه، پانوراما همراه با واقعیت مجازی برای ذخیره عکس شارژ ایرانسل های 360 درجه عمودی و افقی و حفظ فوکوس بر روی اشیا در حال حرکت نیز اشار

 



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 همچنین برای کاربران اروپایی سامسونگ برنامه های دیگری مثل برنامه کنترل ترافیک در ۱۱ کشور اروپایی ، برنامه رستوران یاب در فرانسه و المان ، شارژ مستقیم ایرانسل برنامه گردشگری که معرف ۳۰۰۰۰ هزار مکان دیدنی در اروپاست را تدارک دیده است و این برنامه نیز در گوشی به طور رایگان نصب خواهد شد. لازم به ذکر است که این برنامه در اروپا پولی می باشند.
خبر ها حاکی از ان است که ماکروسافت سفارش ساخت صفحه نمایش های ۱٫۵ اینچی را داده است و پروژه شارژ مستقیم ایرانسل ای را اغاز کرده است که احتمال می رود مربوط به ساخت ساعت هوشمند می باشد. گفته شده است که ماکروسافت می خواهد این طرح را تا یک سال عملی بکند. البته این یک طرح اولیه می باشد اما ماکروسافت این طرح را در اختیار سازندگان Xbox و Kinect قرار داده تا روی ان کار کنند.
دوربین دو مگاپیکسلی در عقب شارژ مستقیم ایرانسل گوشی
وکیا از گوشی جدید خود رونمایی کرد. یکی از گوشی های غیر هوشمند و ارزان قیمت خود که نام ان Nokia Asha 210 می باشد. این گوشی در دو نسخه ی شارژ مستقیم ایرانسل تک سیمکارته و دو سیمکارته عرضه می شود. مشخصات این گوشی به این ترتیب می باشد:
ماشین های برقی شاید کم کم در حال پیشرفت هستند و در حال پیشرفت! اکنون شرکت معروف ماشین سازی BMW ماشینی با نام i3 ساخته که در ماه جولای وارد فروشگاه ها خواهد شد و قیمت ان ۳۰,۰۰۰ هزار دلار می باشد. این ماشین نسبت به ماشین های مشابه و برقی خودش گران تر است اما به گفته شارژ مستقیم ایرانسل ی شرکت سازنده ارزشش را دارد.ما نمی توانیم مشخصات فنی این ماشین را در اینجا بگوییم چراکه بسیار برای ماشین ها تخصصی می باشند و شاید قابل فهم نباشند اما به طور خلاصه می توان گفت که این ماشین با توجه به قیمت گرانش بسیار قابل اطمینان می باشد و همراه باتری خود شارژ می باشد. این ماشین همچنین قابلیت کنترل از راه دور با نرم افزار مخصوص خودش را دارد و شما می توانید ان را با گوشی خود کنترل کنید. بدنه ی سبک و مقاوم این ماشین نیز از دیگر مشخصات این ماشین می باشد.
فول کیبرد که باعث سرعت در نوشتن می شارژ مستقیم ایرانسل شود.
کارت گرافیک شاید یک از مهمترین سخت افزار های هر کامپیوتر و یا لب تاپ و حتی موبایل می باشد. البته برای طرفداران بازی ، این قطعه مهمترین قطعه ی کامپیوتر می باشد. امروز می خواهم در این پست بهترین کارت گرافیک جهان تا به شارژ مستقیم ایرانسل امروز را به شما معرفی کنم. این کارت گرافیک اسمش GeForce GTX 690 می باشد و ساخته ی شرکت Nvidia می باشد. دو شرکت Nvidia و AMD برترین شرکت های ساخت کارت گرافیک می باشند. بهترین کارت گرافیک شرکت Nvidia و همچنین بهترین کارت گرافیک جهان همان کارت گرافیکی هست که در این پست می خواهم ان را معرفی کنم و همچنین بهترین کارت گرافیک شرکت AMD نیز Radeon HD 7970 می باشد و بسیار قدرتمند می باشد اما در مقابل کارت گرافیک شرکت Nvidia کم می آورد.
این امکانات و ویژگی های اصلی این گوشی می باشد که قیمتش تنها ۷۲ دلار می باشد. این گوشی برای کسانی که فقط می خواهند از شارژ مستقیم ایرانسل گوشی برای ارتباط استفاده کنند ، بسیار مناسب می باشد.
خبر رسیده که سامسونگ برای جذب بازی دوستان و مخصوصا کسانی که دوست دارند در موبایل خود بازی کنند ، با شرکت EA قراردادی انجام داده و قرار شده است که به ۱۰۰,۰۰۰ خریدار اول این گوشی در کشورهای اروپایی این بازی را به صروت رایگان در گوشی خود داشته باشند و از ان لذت ببرند. این بازی ا می توان بهترین بازی ماشین سواری در تمامی کنسول ها چه کامپیوتر و چه موبایل نامید و اکنون خریدارن اروپایی این گوشی شارژ مستقیم ایرانسل می توانند ، این بازی را به صورت رایگان دریافت نمایند.
WiFi و بلوتوث و اینترنت نسل چهارم و سوم شارژ مستقیم ایرانسل
حافظه ی داخلی ۶۴MB و پشتیبانی از شارژ مستقیم ایرانسل کارت های microSD تا ۳۲GB
برنامه Whats app شارژ مستقیم ایرانسل
صفحه نمایش ۲٫۴ اینچی از نوع LCD شارژ مستقیم ایرانسل با رزولوشن QVGA
عنوان این مهمانی “اشتراک گذاری نبوغ” می باشد و برداشت می شود که قرار است این شارژ مستقیم ایرانسل شرکت توان تکلونوژی خودش را به رخ بکشد. این مهمانی در اول May برگزار می شود و احتمال می رود در ان گوشی جدید Optimus معرفی شود که مطابق استاندارد های امروزه است و می تواند با گوشی های همچون Xperia Z , Galaxy S4 و HTC one برابری کند. پرچم دار اکنون این شرکت گوشی Optimus G Pro می باشد که با سه گوشی بالایی که گفته شد برابری می کند اما تنها اشکالش صفحه نمایش بزرگترش است! شاید ال جی نیز می خواهد یک گوشی ۵ اینچی با صفحه نمایش Full HD بسازد زیرا که ضرورتی بر این شرکت می باشد.
شرکت کره ای ال – جی که در زمینه وسایل برقی مختلف همیشه جزو بهترین ها بوده ، و این روز ها نیز در زیمنه موبایل و گوشی های هوشمند حرفی برای گفتن دارد ، اطلاعیه مبنی بر دعوت به شارژ مستقیم ایرانسل یک مراسم را داده که احتمال می رود در ان گوشی جدید خود را معرفی کند.
هنوز اطلاعاتی از جزئیات این ساعت هوشمند منتشر نشده اما به احتمال زیاد صفحه نمایش خمیدگی خود را خواهد داشت. اما هنوز معلوم نیست این ساعت مثل ساعت سونی فقط یک رابط برای گوشی ها خواهد بود یا خود یک دستگاه هوشمند مجزار خواهد بود؟ در حال حاضر شارژ مستقیم ایرانسل پیشبینی ها از این قرار است که نسل تکلنوژی اینده همین ساعت های هوشمند خواهند بود که در حال حاضر شرکت های سونی ، اپل و اکنون ماکروسافت در حال کار در این زمینه هستند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

تکنولوژی HDR شارژ اتوماتیک ایرانسل تصاویری واضح در مقابل نور پس زمینه شدید ارائه می‌نماید بنابراین کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوهایی فوق‌العاده واضح در هر شرایطی بگیرند.
نمایش واقعی با وضوح فوق‌العاده در Xperia Z که با موتور پردازش تصویر براویا موبایل 2 پشتیبانی شده است، تبحر دیرپای سونی در تلویزیون را به تلفن هوشمند آورده و تجربه‌ بصری همه‌جانبه‌ای را با درخشندگی و وضوح فوق‌العاده ارائه می‌نماید. این تلفن هوشمند از توانمندی‌های دوربین‌های دیجیتال سونی بهره برده و به حسگر Exmor RS برای موبایل، نخستین حسگر با ویژگی دامنه پویای شارژ اتوماتیک ایرانسل بالای (HDR)ویدیو برای تلفن‌های هوشمند، مجهز می‌باشد.
• طراحی متمایز جدید سونی با مقاومت شارژ اتوماتیک ایرانسل در برابر گرد و غبار و آب
امروز دو هدست جدید نیز به طیف محصولات مبتنی بر NFC سونی اضافه شدند. هدست بلوتوث استریوی SBH20 و هدست بی‌سیم DR-BTN200M. کافی است Xperia Z خود را به هر شارژ اتوماتیک ایرانسل یک از یان دو هدست تماس دهید تا فورا به موسیقی خود گوش فرادهید.
Xperia Z همچنین به منوی دوام باتری مجهز است که موجب بهبود زمان آماده بکار تا 4 برابر یا بیشتر* از طریق بستن برنامه‌های کاربردی پرمصرف در زمان شارژ اتوماتیک ایرانسل خاموش بودن صفحه نمایش و روشن کردن مجدد آنها وقتی که صفحه نمایش روشن می‌گرددد، می‌شود.
در بازارهای منتخب مدلی کمی متفاوت با Xperia Z در طراحی- Xperia ZL- نیز در سه ماهه نخست سال 2013 به شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار عرضه خواهد شد. Xperia ZL تمامی تجربیات سرگرمی همه جانبه را مانند Xperia Z خواهد داشت ولی در ابعادی کوچک‌تر.
• برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای بی‌نظیر سونی برای ارائه تجربه غنی کاربری شارژ اتوماتیک ایرانسل و دسترسی سریع به خدمات سرگرمی
برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای سونی تجربه‌ سرگرمی یکپارچه‌ای را بر روی تمامی دستگاه‌های سونی ارایه ‌می‌نمایند.برنامه‌های کاربردی “WALKMAN®” ،“Album” و “Movies” که به صورت از پیش بارگذاری شده بر روی Xperia Z قرار گرفته‌اند، یافتن on-line و off-line محتوا را از طریق یک اکسس پوینت با روش‌های جدیدی برای لذت بردن و به اشتراک‌گذاری آن محتوا، امکان پذیر می‌سازند.برنامه کاربردی واکمن امکان دسترسی به تمامی موسیقی‌های دانلود شده شما، آرشیوی از 18 میلیون آهنگ ازسرویس موسیقی نامحدود و یکپارچه سازی اجتماعی فیسبوک را شارژ اتوماتیک ایرانسل فراهم می‌آورد. برنامه کاربردی “Movies” به مصرف‌کنندگان امکان دسترسی به بیش از 100000 فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را از طریق سرویس ویدیوی نامحدود فراهم آورده و برنامه کاربردی آلبوم دسترسی آسان به عکس‌های دوستان در فیسبوک و همچنین امکان مرور تصاویر بر اساس مکان تصویربرداری را در اختیار قرار می‌دهد. **
ارتباطات همراه سونی (“سونی موبایل”) تلفن هوشمند پرچم‌دار مبتنی بر اندروید خود، Xperia Z، را معرفی کرد. Xperia Z با صفحه نمایش 5 اینچی Full HD و نمایش واقعی با رزولوشن 1080p، پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon™ S4 Pro، دوربین 13 مگاپیکسلی با ویژگی تصویربرداری سریع و پشتیبانی از نسل چهارم شبکه‌های تلفن همراه شارژ اتوماتیک ایرانسل LTE، تمامی مشخصاتی را که از یک تلفن هوشمند پیشرفته انتظار می‌رود، برآورده می‌سازد.
با تلویزیون جدید براویا که آن هم امروز معرفی گردید، کافی است Xperia Z را به کنترل از راه دور تلویزیون تماس شارژ اتوماتیک ایرانسل دهید تا به سرعت از عکس‎ها و ویدیوهای خود روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.
علاوه بر این، این گوشی بهترین‌های تکنولوژی، محتوا، طراحی واتصال بی‌نظیر سونی را برای ارائه تجربه غنی کاربری، ارائه می‌نماید. Xperia Z در سه ماهه نخست سال 2013 در بازارهای جهان عرضه خواهد شد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
تکنولوژی شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند سونی
Xperia Z با طراحی مهندسی دقیق و مواد ممتاز، شارژ اتوماتیک ایرانسل طراحی متوازن همه‌جانبه با لبه‌های ماهرانه گرد شده و سطوح صاف و بازتابنده در تمامی وجوه را معرفی می‌نماید. علیرغم بدنه باریک 7.9 میلیمتری Xperia Z با شیشه کوره‌ای و لایه ضد شکستگی بر رو و پشت آن و همچنین بالاترین سطح مقاومت در برابر آب و گرد و غبار *** (IP55و IP57) برای یک تلفن هوشمند، بسیار با دوام است.
با برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای سونی و عمکرد تک‌ لمسی سرگرمی‌ها را کشف کرده، از آن‌ها شارژ اتوماتیک ایرانسل لذت برده و به اشتراک بگذارید
نمایش واقعی با صفحه نمایش 5 اینچی Full HD و موتور پردازش تصویر براویا موبایل 2 برای شفافیت و درخشندگی فراتر شارژ اتوماتیک ایرانسل تصویر
Xperia Z و Xperia ZL با آندروید 4.1 (لوبیای ژله‌ای) به بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل عرضه خواهد شد و کمی پس از آن برای ارایه آخرین تجربه کاربری اندروید به 4.2 ارتقا خواهند یافت.
طراحی شارژ اتوماتیک ایرانسل و دوام متمایز
کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی ارتباطات همراه سونی گفت:” ما با Xperia Z بیش از نیم قرن نوآوری در تلویزیون، تصویربرداری، موسیقی، فیلم و بازی را به منظور خلق تجربه‌ای به واقع متمایز به سوپرفون می‌آوریم. Xperia Z با برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای سونی با ویژگی‌هایی عالی و اتصال تک لمسی به خوبی در شارژ اتوماتیک ایرانسل جایگاه راهبری بازار تلفن‌های هوشمند قرار گرفته است. سونی با قرار دادن تلفن‌های هوشمند در قلب استراتژی خود مردم را به خلق، لذت بردن و به اشتراک گذاشتن محتوا و تجربیات بگونه‌ای بی‌سابقه، توانا می‌سازد.”
• اتصال سریع و آسان تک لمسی برای به اشتراک‌گذاری بی‌سیم موسیقی، عکس و شارژ اتوماتیک ایرانسل ویدیو به سایر دستگاه‌ها
عملکرد تک لمسی مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازد به آسانی شارژ اتوماتیک ایرانسل موسیقی، تصاویر و ویدیوهای خود را از تلفن هوشمند خود به طیفی از تجهیزات مبتنی بر NFC سونی شامل بلندگو، هدفون و از هم‌اکنون تلویزیون، به اشتراک بگذارند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 باتری دستگاه 2600 میلی آمپری است و نسخه جهانی آن از پردازنده 4+4 هسته ای اگزینوس 5 اکتا استفاده می کند. نسخه مخصوص امریکا هم از پردازنده 4 هسته ای اسنپدرگون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل S4 Pro برخوردار خواهد بود. سیستم عامل دستگاه هم اندروید 4.2.2 خواهد بود.
این چشم انداز یک فناوری نوین مشابه کینکت است که OmniTouch نام دارد . OmniTouch یک سیستم پوشیدنی است که هر سطحی را با گجت هوشمند شما مرتبط میسازد ، شاید ابتداییترین جنبه ی این فناوری این باشد که کاربر دیگر احتیاجی به ایستادن در هنگام کار با گجت خود ندارد و میتواند به راحتی و در حال حرکت و در ضمن بدون هیچ کالیبراسیون خاصی از هر سطح خارجی به عنوان یک رابط کاربری استفاده نماید . در ضمن این سیستم به طور خاص برای فضاهای سه بعدی طراحی شده است و الزامی ندارد که سطح مورد استفاده صاف و صیقلی باشد بلکه کاربر میتواند از دست خود یا حتی یک تنه ی درخت نیز به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عنوان صفحه لمسی استفاده کند.
یک ویژگی، S Health است. گلکسی S 4 یک گام شمار داخلی به علاوه سنسورهای رطوبت و دما را دارا است که به طور خودکار شرایط محیطی پیرامون شما را شناسایی کرده و وضعیت تمرین های ورزشی تان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را تشخیص می دهند. حتی یک مچ بند ورزشی به نام S Band هم به عنوان وسیله جانبی وجود دارد که به وسیله بلوتوث با تلفن شما ارتباط بر قرار کرده و در زمان هایی که تلفن همراه تان نیست اطلاعات را ذخیره می کند.
برای اطمینان از اصل بودن گوشی موبایل، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می توان به این راه ها متوسل شد:
۳ -هر کشوری بارکد خاصی دارد. به عنوان مثال بارکد اجناس چینی با اعداد ۶۹۰ یا ۶۹۱ یا ۶۹۲ شروع می شود. بارکد محصولات ایرانی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با ۶۲۶، تایوانی با ۴۷۱، ژاپنی با ۴۵ یا ۴۹، و... اگر بارکد گوشی با نام کشور سازنده (که معمولا زیر محل قرار گرفتن باتری برچسب یا حک شده) هماهنگ است، احتمالاً گوشی شما اصل است (کاری که قاچاقچیان با برچسب روی کارتن می کنند، با برچسب یا حک کردن زیر باتری هم شدنی است!)
3. اچ تی سی دروید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دی ان ایاین محصول چهار هسته ای و مجهز به اندروید 4.1 است. طول آن 5.6 اینچ، عرض آن 2.7 اینچ و ضخامتش 0.38 اینچ است. یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلش LED در پشت این دستگاه تعبیه شده که توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 1080p اچ دی را دارد. این تلفن هوشمند از جی پی اس، بلوتوث 4.0 و سیستم وای فای بهره می برد.
OmniTouch یک سیستم پوشیدنی است که هر سطحی را با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گجت هوشمند شما مرتبط میسازد
گوشی های موبایلی که به صورت قاچاق وارد کشور شده و رجیستر نمی شود، معمولا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در حین استفاده مشکل ساز خواهند بود؛ هنگ می کنند، به روز نمی شوند، با بعضی ...
4. ال جی نکسوس 4این گوشی مجهز به اندروید 4.1 است. صفحه این مدل 4.7 اینچ با کیفیت تصویر 1280*768 پیکسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است و تنها 3 گرم از سامسونگ گالکسی اس 3 سنگین تر است. یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلش LED در پشت دستگاه تعبیه شده است. پردازشگر چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی این دستگاه Snapdragon S4 Pro محصول شرکت کوالکوم است.5. موتورولا دروید ریزر مکس اچ دیاین تلفن هوشمند دو هسته ای مجهز به اندروید 4.1، پردازنده 1.5 گیگاهرتزی Snapdragon S4، صفحه 4.7 اینچی با کیفیت اچ دی، وضوح تصویر 1280*720 پیکسل، ضخامت 0.37 اینچ و وزن 156 گرم در مقام پنجم برتر گوشی های اندرویدی قرار گرفته است.
۲ - با اتصال به اینترنت، سپس رجوع به وبگاه نمایندگی برند یا مارک گوشی مورد نظر، از اصل یا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قاچاق بودن آن مطلع شوید.
عمر باتری موتورولا دروید 3300 میلی آمپرساعت است. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در قسمت جلو و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلش LED در پشت دستگاه تعبیه شده است.
۱ -کد معروف ستاره نامبر صفر شش نامبر (#۰۶#*) را شماره گیری کنید. سریال مادربرد گوشی یا imei روی نمایشگر ظاهر می شود. اگر این سریال با بارکد روی کارتن یا باتری مطابقت داشت، احتمالاً گوشی مورد نظر اصل است (برخی قاچاقچیان بارکدهای تقلبی روی کارتن می چسبانند. این گوشی ها به «چنج» یا تغییریافته مشهور است و به همین سبب نمی توان چنین کاری را راهی مطمئن برای تشخیص خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اصالت گوشی دانست).
2. سامسونگ گالکسی نوت 2این مدل، مجهز به اندروید 4.1 است و از صفحه بسیار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بزرگ به طول 5.9 اینچ و عرض 3.2 اینچ با کیفیت اچ دی و وضوح تصویر 1280*720 پیکسل، ضخامت 0.37 اینچ و وزن 181 گرم، پردازشگر چهار هسته ای، دوربین 8 مگاپیکسلی و یک باتری بسیار بزرگ برخوردار است.
پنج تلفن هوشمند برتر مجهز به سیستم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عامل اندروید بر اساس ویژگی ها و آرای کاربران معرفی شده است.
سیستم عامل اندروید رقیب سرسخت iOS در بازار تلفن های هوشمند است. این سیستم عامل از تلفن های هوشمند بسیاری در همه اندازه، شکل و ویژگی پشتیبانی می کند.این فهرست، منتشر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده از سوی وب سایت سی نت، نام پنج تلفن هوشمند برتر مجهز به سیستم عامل اندروید را تا ماه فوریه نشان می دهد.
1. سامسونگ گالکسی اس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 3این تلفن هوشمند مجهز به اندروید 4.0، دارای صفحه لرزان اچ دی، دوربین شارپ 8 مگاپیکسلی، پردازشگر دو هسته ای و رم 2 گیگابایتی است و گفته می شود قدرترین حریف آیفون است.
گوشی های موبایلی که به صورت قاچاق وارد کشور شده و رجیستر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نمی شود، معمولا در حین استفاده مشکل ساز خواهند بود؛ هنگ می کنند، به روز نمی شوند، با بعضی برنامه ها بخصوص فارسی سازها مشکل دارند و سایر مشکلاتی که کاربر را کلافه می‎کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

نمایشگر شارژ ایرانسل کوچک با زاویه دید ضعیف و عدم خوانایی زیر نور خورشید
واسط کاربری S40 قدیمی و بدترکیب است شارژ ایرانسل
اتصال نسل سوم (3G) ندارد
تصویر شارژ ایرانسل بالا: اعضای ائتلاف FairSearch
این گوشی از شارژ ایرانسل معایب و مزایایی برخوردار است و نباید قبل از خواندن تمام مقاله، پیش داوری کنید.
گوشی نوکیا X3 نسخه 6 سیستم عامل Series 40 را اجرا می کند اما شبیه به سایر گوشی های S40 قبلی نیست. برخلاف انتظار که تصور می شد نوکیا در این گوشی اجرای همزمان چند برنامه را ارایه می دهد، این ویژگی گوشی کامل نیست. گالری در این گوشی عالی بوده و کمی از S60 پایین تر است .
در دادخواست FairSearch عنوان شده که گوگل با استفاده از خط مشی فریب دهنده خود شارژ ایرانسل موانعی را بر سر راه رقابت در عرصه موبایل ایجاد کرده است. در همین زمینه Thomas Vinje -- مشاور تجاری ائتلاف FairSearch چنین اظهار نظر نموده است:
پشتیبانی از شبکه 10 Mbps HSDPA و 2 Mbps HSUPA
شارژ ایرانسل پخش ویدیوهای DivXو XviD
کیفیت فیلمبرداری حداکثر QCIF شارژ ایرانسل با سرعت 15 فریم بر ثانیه است
عکس های شارژ ایرانسل رسمی نوکیا X3
گروه FairSearch -- ائتلافی لابی کننده، متشکل شارژ ایرانسل از 17 کمپانی فعال در زمینه فناوری و جستجو -- در روز 8 آوریل 2013 (19 فروردین 1392) دادخواستی را علیه گوگل و سیاست های این کمپانی تقدیم کمیسون اروپا نمود.
دوربین شارژ ایرانسل فوکوس اتوماتیک 5 مگاپیکسلی با فلاش دوتایی LED و پوشش لنز فعال دوربین
طبق آمار ارائه شده توسط Strategy Analytics گوگل در سه ماهه سوم سال 2012 بیش از 70 درصد بازار سیستم عامل های گوشی های هوشمند را در اختیار داشته و طبق آمار ارئه شده توسط eMarketer گوگل در حدود 96 درصد از بازار تبلیغات جستجو را در حوزه موبایل تحت تملک خود دارد.
از سوی دیگر نحوه استفاده کاربران از اینترنت به سرعت درحال تغییر از سمت اینترنت رایانه های دسکتاپ به سمت اینترنت بسترهای موبایل است به گونه ای که بر اساس تحلیل انجام شده توسط MindCommerce در سال 2014 استفاده از اینترنت موبایل از اینترنت دسکتاپ پیشی خواهد گرفت و بدین ترتیب تسلط بر بازار موبایل بیش از پیش اهمیت خواهد یافت.
ویژگی لوح اینترنتی در نوکیا N900 قوی است بنابراین اتصالات و مرور وب مهم ترین ویژگی های آن هستند. نمایشگر بزرگ با وضوح بالا و فراهم آوردن تایپ عالی از این ویژگی ها پشتیبانی می کنند، با این وجود پیش از این گوشی هایی با همین ویژگی ها ارایه شده بودند. اما همان طور که گفته شد نوکیا N900 متفاوت است. گوشی از سیستم عامل جدید Maemo و مرورگر Mozilla و اتصالات نامحدود برخوردار است.
«گوگل از سیستم عامل اندروید خود به عنوان یک "اسب تروآ" برای فریفتن شرکایش، انحصارگری در بازار موبایل و کنترل نمودن داده های مصرف کنندگان استفاده می کند. ما از کمیسیون [اروپا] می خواهیم که برای حفظ رقابت و نوآوری در این بازار بحرانی ، با سرعت و با قاطعیت از خود عکس العمل نشان دهد. اکنون که مصرف کنندگان بیش از پیش به سمت پلتفرم موبایل که تحت سلطه سیستم عامل اندروید گوگل است گرایش دارند، تنها ثمره کوتاهی در جلوگیری از انحصارطلبی گوگل جسورتر شدن این کمپانی برای تکرار سوء استفاده خود از سلطه بر بازار -- مشابه با آنچه در مورد بازار دسکتاپ پیش آمد -- خواهد بود»
•32 گیگابایت حافظه داخلی
FairSearch Members - اعضای فیر سرچ
گوشی نوکیا شارژ ایرانسل X3 گوشی های سری X را معرفی می کند
عکس هایی از نوکیا N900 شارژ ایرانسل
این گروه که تمامی اعضای آن -- منجمله مایکروسافت، نوکیا، اوراکل، اکسپدیا و تریپ ادوایزر -- به نوعی در کسب و کار خود رقیب گوگل محسوب می شوند معتقدند که گوگل با بهره گیری از نفوذ سیستم عامل اندروید و با بهره گیری از سلطه خود بر روی بازار جستجوی موبایل، استراتژی شارژ ایرانسل ضدرقابتی و انحصارطلبانه ای را در پیش گرفته است.
ویژگی های اصلی
•Wi-Fi و GPS با A-GPS شارژ ایرانسل
شتاب سنج برای چرخش اتوماتیک صفحه ندارد
پشتیبانی واقعی از چند برنامه همزمان شارژ ایرانسل ندارد
•شتیبانی از چهار باند GSM و سه باند 3G
شماره شارژ ایرانسل گیری هوشمند و برنامه دیدن اسناد office ندارد
هم اکنون گوشی های سری X نوکیا از دو گوشی کاملاً متفاوت تشکیل شده اند. نوکیا X6 یک گوشی لمسی است که از سیستم عامل سیمبین برخوردار است در حالیکه X3 یک گوشی کشویی با قیمت مناسب و برخوردار از سیستم عامل Series 40 است. این گوشی از بلندگوهای استریو، کیفیت صوتی عالی و یک آنتن داخلی رادیوی FM برای ارایه تجربه صوتی خوب، برخوردار است. البته با قیمت ارزان نباید به دنبال لوازم جانبی کامل موسیقی در جعبه گوشی باشید.
فیلمبرداری WVGA (848 x 480 پیکسل) با سرعت 24 فریم بر شارژ ایرانسل ثانیه
نرم افزار گوشی نقص های زیادی دارد
باز و بسته کردن قسمت کشویی به دلیل سایش دو سطح شارژ ایرانسل پلاستیکی ناخوشا



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

همانطور که در بالا هم گفته شد مانیتور این گوشی از اندازه چهار اینچ بهره می برد. این مانیتور می تواند تصاویر را با رزولوشن 480 در 800 پیکسل نمایش دهد که این به معنای تراکم 233 پیکسل در هر اینچ مربع است. تراکم رنگی این مانیتور هم 65 هزار رنگ را پوشش داده است. این تراکم پیکسل و رنگ برای گوشی در این سطح متوسط ارزیابی می شود. تکنولوژی لمسی این مانیتور از نوع خازنی یا Capacitive است و حساسیت مناسبی دارد. این تکنولوژی قابلیت Multi شارژ مستقیم ایرانسل Touch را هم برای این گوشی به ارمغان آورده است. متاسفانه این مانیتور به تکنولوژی های حافظتی مانند Gorilla Glass مجهز نشده است.
دوربین این گوشی از کیفیت 5 مگاپیکسل بهره می برد و می تواند عکس هایی با رزولوشن 2596 در 1948 پیکسل را در اختیار شما قرار دهد. دوربین این گوشی امکاناتی چون اتوفوکوس ، تشخیص چهره و تشخصی صورت و فوکوس لمسی بهره می برد ولی فلاش برای عکاسی در محیط های تاریک برخوردار نیست. امکان فیلم برداری هم در این گوشی با کیفیت VGA شارژ مستقیم ایرانسل و سرعت 30 فریم در ثانیه مهیا است. نوکیا برای پایین نگاه داشتن قیمت این گوشی دوربین دوم برای تماس های تصویری در آن در نظر نگرفته است. دوربین اصلی این گوشی هم از هر حیث یک دوربین متوسط ارزیابی می شود.
نرم افزار: شارژ مستقیم ایرانسل
در سمت راست گوشی دکمه های کم و زیاد کردن صدای گوشی به همراه دکمه پاور که برای قفل کردن عملکرد گوشی هم کاربرد دارد دیده می شود. دکمه دو مرحله ای شاتر دوربین هم در همین سمت قرار گرفته است. دکمه های جانبی این مدل همگی به رنگ بدنه طراحی شده اند که از این جهت یکپارچگی مناسبی با کل گوشی پیدا کرده اند. در سمت چپ بر خلاف سمت راست هیچ دکمه ای دیده نمی شود و تنها شکافی که امکان باز کردن پوشش پشت گوشی را می دهد در این قسمت به شارژ مستقیم ایرانسل چشم می خورد. در قسمت بالا هم جک 3.5 میلی متری هدفون گوشی قرار گرفته که به شما امکان بهره گیری از هر هدفون دلخواهی را در این گوشی داده است. در قسمت پایین هم علاوه بر میکروفن پورت microUSB قرار گرفته است.
حافظه: شارژ مستقیم ایرانسل
حافظه داخلی این گوشی 4 گیگابایت است که متاسفانه امکان افزایش این میزان به وسیله کارت حافظه ممکن نیست چراکه نوکیا در Lumia 510 اسلات کارت حافظه ای پیش بینی نکرده است. البته 7 گیگابیت حافظه Cloud تحت اینترنت در اختیار کاربران شارژ مستقیم ایرانسل این گوشی به صورت رایگان قرار می گیرد. 256 مگابایت حافظه رم در کنار پردازنده Cortex با سرعت 800 مگاهرتز توان پردازشی قابل قبولی برای این گوشی فراهم آورده است.
طراحی: شارژ مستقیم ایرانسل
باتری Lumia 510 از ظرفیت 1300 mAh بهره برده و شارژ مستقیم ایرانسل می تواند این گوشی را تا 739 ساعت در حالت آماده به کار و شش ساعت در حالت مکالمه مداوم روشن نگاه دارد.
طراحی بدنه این گوشی یکپارچه نیست و همانطور که اشاره شد امکان باز کردن پوشش پشت گوشی برای تعویض باتری و تعبیه سیم کارت وجود دارد. سیم کارت این شارژ مستقیم ایرانسل مدل از نوع microSIM است که شاید در بازار ایران پیدا کردن این نوع سیم کار برای شما تا حدی مشکل باشد.
دوربین: شارژ مستقیم ایرانسل
مانیتور: شارژ مستقیم ایرانسل
در نگاه اول به این گوشی متوجه می شویم که نوکیا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با طراحی لبه های گوشی به صورت منحنی کاری کند که این شارژ مستقیم ایرانسل گوشی در دست بسیار راحت جای بگیرد. بدنه این گوشی از جنس پلاستیک فشرده براق است و با تنوع رنگی مناسبی به بازار عرضه شده است. نوکیا این مدل را در رنگ های مشکی، سفید، زرد، آبی و قرمز به بازار عرضه کرده است. وجود چنین تنوع رنگی مناسبی در گوشی های هوشمند امروزی تا حدی کم نظیر است!
باتری: شارژ مستقیم ایرانسل
سیستم عامل این گوشی نسخه 7.8 سیستم عامل ویندوز برای گوشی های تلفن همراه است. در این گوشی امکان مشاهده اسناد آفیس و ویرایش عکس ها در نظر گرفته شده است. فرمت های صوتی و تصویری تقریباً کاملی هم در این شارژ مستقیم ایرانسل گوشی پشتیبانی شده است.
عنصر موثر دیگر در موفقیت این شرکت همکاری نزدیک آن با غول نرم افزار و سیستم عامل یعنی مایکروسافت بوده است. البته این همکاری برای مایکروسافت هم شارژ مستقیم ایرانسل بسیار پر منفعت بوده چراکه توانسته نسخه های جدید سیستم عامل ویندوز موبایل را به رخ کاربران بکشاند. یکی از آخرین محصولات عرضه توسط نوکیا که حاصل همکاری مشترک این شرکت با مایکروسافت است Lumia 510 نام دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.
این گوشی به دلیل برخورداری از مانیتور لمسی چهار اینچی از اندازه بزرگی برخوردار است. طول این مدل 120 میلی متر و عرض آن هم 65 میلی متر می باشد. ضخامت این گوشی 11.5 میلی متری است که با این اندازه نمی توان این گوشی را در سری گوشی های Slim بازار طبقه بندی نمود. با وجود این اندازه وزن 129 گرمی هم برای این گوشی چندان عجیب به نظر نمی رسد. شارژ مستقیم ایرانسل
نوکیا این گوشی را برای برقراری ارتباط بی سیم به WiFi با پشتیبانی از استانداردهای 802.11b/g/n و بلوتوث نسخه 2.1 با قابلیت های A2DP و EDR مجهز نموده است. برای انتقال فایل های حجیم شارژ مستقیم ایرانسل هم که امکان بهره گیری از پورت USB در این گوشی فراهم است. این گوشی به GPS هم برای موقعیت یابی خودکار مجهز شده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

وارد منوی گوشی شده و به فولدر Tools بروید. سپس وارد خرید شارژ ایرانسل File Manager شوید.
نوکیا Lumia 710 در مقایسه با Lumia 800 که دارای ساختار یکپارچه پلی خرید شارژ ایرانسل کربنات بوده ، نامرغوب به نظر نمی رسد.
گوشی Asha 200 نوکیا برای اولین خرید شارژ ایرانسل بار با گارانتی رسمی وارد بازار تلفن همراه ایران شد.
کنتراست و زوایای دید صفحه نمایش بهتر خرید شارژ ایرانسل از صفحه نمایش های معمولی LCD است اما مطابق با استانداردهای AMOLED نیست.
كليد واژه ها:نوکيا, ویندوز موبایل, معرفی گوشی, رابط کاربری لمسی به گزارش خبرنگار سازمان خبری خرید شارژ ایرانسل موبنا، این گوشی 125 گرمی در ابعاد 12.5 در 119 در 62.4 میلیمتر ساخته شده است.
نوکیا Asha خرید شارژ ایرانسل 200 جدیدترین گوشی دوسیمکارت نوکیا با قابلیت تعویض آسان است که به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی سیمکارت دوم را بدون خاموش کردن گوشی عوض کنند.
برای صرفه جویی در شارژ باتری می توان اجرای همزمان چند برنامه را از تنظیمات ، غیرفعال کرد. یک لیست از تمامی نرم افزارهای نصب شده که از اجرای همزمان چند برنامه خرید شارژ ایرانسل پشتیبانی می کنند نیز در این قسمت وجود دارد.
نوکیا Asha 200 یک گوشی رنگی و سرگرم‌کننده با صفحه‌کلید QWERTY است که برای برطرف کردن نیازهای قشر جوان و مشتری‌های شهرنشینی که می‌خواهند با دیگران در خرید شارژ ایرانسل تماس مداوم باشند طراحی شده است.
داخل فولدر Contacts شده و در داخل آن فولدر دیگری ایجاد کنید و نام آن را خرید شارژ ایرانسل mobna یا هر نام دلخواه دیگری بگذارید.
سوکت صوتی 3.5 میلیمتری و پورت MicroUSB همراه با کلید پاور و خرید شارژ ایرانسل قفل در بالای گوشی مشاهده می شود. این پورت ها پوشش محافظ ندارند.
Media Player دربخش موسیقی و ویدئو وجود دارد که دارای لوگوی Zune است. با اجرای آن ، تاریخچه نشان داده خرید شارژ ایرانسل می شود که دسترسی سریع کاربر به دو مورد اخیری را که پخش شده اند فراهم می کند.
به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، نوکیا Asha 200 که به تازگی در همایش Nokia World 2011 معرفی شده هم اکنون به طور رسمی با گارانتی نوکیا وارد بازار ایران شده است. خرید شارژ ایرانسل
نوکیا Lumia 710 دارای یک دوربین پنج مگاپیکسلی با خرید شارژ ایرانسل حداکثر وضوح 2592در 1944 پیکسل است که به یک فلاش LED نیز مجهز است.
سپس به فولدر Other رفته و با استفاده از Options > New Folder یک فولدر جدید بسازید و نام آن را Contacts قرار خرید شارژ ایرانسل دهید.
ابتدا دقت خرید شارژ ایرانسل نمایید که گوشی های سری N نوکیا تا لحظه نگارش این ترفند در کمیاب آنلاین ، عبارتند از:
نوکیا Lumia 710 دارای یک صفحه نمایش ClearBlack LCD با خرید شارژ ایرانسل وضوح WVGA است که تراکم پیکسل آن 252ppi است.
یکی از مشکلاتی که همواره گریبان گیر موبایل داران بوده و هست ، مخفی سازی عکسها ، ویدئو ها و در کل فایلهای خود بنا به هر دلیلی بر روی گوشی خرید شارژ ایرانسل بوده است.
N70,N71,N72,N73,N75,N76,N77,N80,N81,N90,N91,N92,N93,N93i,N95,N800,N810 خرید شارژ ایرانسل
اکنون از این دو خرید شارژ ایرانسل پوشه به عقب بازگردید و به صفحه اصلی File Manager در Memory Card رجوع کنید.
حال میتوانید به دلخواه خود برای مخفی سازی ویدئوها به Videos و برای مخفی سازی عکسها به به فولدر Images بروید. سپس بر روی فایل مورد نظر خود که قصد خرید شارژ ایرانسل مخفی سازی آن را دارید Options > Move to folder را انتخاب کنید و سپس برای مسیر آن ، فولدری که به تازگی ایجاد کردید یعنی Memory Card / Other / Contacts / mobna را تعیین نمایید و OK کنید.
بدین منظور نیز برنامه های جانبی متعددی عرضه شده است که هر کدام در نوع خود مشکلاتی دارند. اما در صورتی که گوشی شما از نوع سری N نوکیاست (N80،N73،N70و...) ، با استفاده از ترفندی که هم اکنون برای شما معرفی خواهیم کرد میتوانید به سادگی و بدون نیاز به برنامه خاصی فایلهای خود را خرید شارژ ایرانسل از داخل گالری خود محو نمایید به نوعی که فایلها کاملأ موجود باشند اما در داخل گالری گوشی ناپدید شوند!
برای وارد کردن متن در این گوشی از یک صفحه کلید پیش فرض QWERTY استفاده می شود که دارای حالت افقی خرید شارژ ایرانسل و عمودی است.
کار تمام است ، پس از این عمل ، فایل شما از داخل گالری خرید شارژ ایرانسل حذف شده است و به هیچ وجه در داخل آن نمایش پیدا نمیکند.
علاقمندان می‌توانند نوکیا Asha 200 را از هم اکنون در ایران با گارانتی نوکیا خریداری خرید شارژ ایرانسل کنند.
نوکیا Lumia 710 در بیشتر جیب ها جا می گیرد چرا که طراحی گوشی ساده است اما مورد توجه طیف گسترده ای از کاربران قرار خرید شارژ ایرانسل می گیرد.
اکنون با زدن کلید سمت خرید شارژ ایرانسل راست یا اسکرول گوشی ، وارد Memory Card شوید.
برای مشاهده فایل نیز خودتان میتوانید به شکل خرید شارژ ایرانسل مخفیانه ، از طریق File Manager گوشی به محلی که فایل را به آنجا منتقل کردید یعنی Other / Contacts مراجعه کنید.
کاربران می‌تواند هزاران آهنگ با پشتیبانی از کارت‌های حافظه 32 گیگابایت خرید شارژ ایرانسل با خود همراه داشته باشند؛ باتری نوکیا Asha 200 به طور شگفت‌انگیزی 52 ساعت پخش موسیقی را فراهم می‌کند.
این گوشی ابعاد مناسبی دارد و به آسانی با یک دست نیز می توان خرید شارژ ایرانسل با آن کار کرد.
در صورتی که میخواهید فایل مجدد داخل گالری نمایش پیدا خرید شارژ ایرانسل کند کافی است آن را از درون این فولدر جدید خارج کنید و به محل قبلی منتقل کنید.
برای مخفی سازی فایل خرید شارژ ایرانسل های خود:



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 گفتنی است هر دو این گوشی ها ویژگی های مشترک و طراحی یکسانی دارند و تنها فرق آنها این است که شارژ اتوماتیک ایرانسل یکی از آنها همزمان از دوسیمکارت پشتیبانی می کند.
شرکت نوکیا به شارژ اتوماتیک ایرانسل تازگی از دو مدل از گوشی ارزان قیمت هوشمند از سری آشا رونمایی کرده است.
نوکیا اعلام کرده که این گوشی را برای افرادی طراحی شارژ اتوماتیک ایرانسل کرده که به گوشی هوشمند نیاز دارند اما نمی خواهند هزینه زیادی صرف خرید گوشی های هوشمند کنند.
این گوشی فیلم برداری با کیفیت HD و وضوح p720 را نیز ممکن کرده است و علاقه مندان به تصویر برداری می توانند با استفاده از ۱۶گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت ارتقا تا ۴۸ گیگابایت ضمن در اختیار داشتن فضای لازم برای ذخیره تمامی آثار خود با اتصال نوکیاN8 به سینمای خانگی از طریق خروجی HDMI از تماشای ویدئوهای ضبط شده با شارژ اتوماتیک ایرانسل صدای دالبی دیجیتال نیز لذت ببرند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، قابی که به تازگی برای گوشی Lumia 820 ارایه شده این گوشی را در برابر ضربه و رطوبت مقاوم می کند.این قاب ها که در رنگ های متنوع به بازار می آیند علاوه بر قابلیت ضد ضربه و رطوبت، می شارژ اتوماتیک ایرانسل توانند باتری این گوشی ها را شارژ کنند.این قاب ها در رنگ های قرمز، زرد، فیروزه ای، بنفش و سفید، خاکستری و مشکی در دسترس کاربران قرار می گیرد اما اطلاعی درباره قیمت آن داده نشده است.
دوربین 12 مگاپیکسل با کانون اتوماتیک ، فلش Xenon و قابلیت فیلمبرداری در وضوح 720P در 25fps ، حسگر بزرگ دوربین 1/1.83 ، دیافراگم مکانیکی ، فیلتر Geotagging ، ND و تشخیص چهره، نسخه 3 سیستم عامل سیمبین، پردازشگر 680MHZ ARM 11 و 256MB RAM، Wi-Fi 802.11 b/g/n، پورت microHDMI برای قابلیت خروجی تلویزیون 720P، گیرنده GPS با پشتیبانی شارژ اتوماتیک ایرانسل A-GPS با راهنمای صوتی، قطب نمای دیجیتال، 16GB حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD، برطرف کردن فعال نویز با میکروفن اختصاصی، پشتیبانی ویدئوی Divx/xviD، شتاب سنج داخلی و حسگر Proximity، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری، رادیو FM استریو با RDS و فرستنده FM، پورت microUSB با پشتیبانی USB On-the-go، پشتیبانی Flash و جاوا برای مرورگر وب، بلوتوث استریو 3.0، کیفیت عالی باز آفرینی صوتی، شماره گیری صوتی و هوشمند و صفحه نمایش ضد خش با پوشش شیشه Gorilla است.
به گفته فروشندگان گوشی های نوکیا درحالی که میزان خریدوفروش گوشی موبایل کاهش یافته اما گوشی های هوشمند و بالای 400 هزار تومانی این برند با تقاضای بالایی از سوی شارژ اتوماتیک ایرانسل مشتریان روبرو شده است.
این گوشی ۱۳۵ گرمی در ابعاد ۱۲٫۹ در ۵۹٫۱ در ۱۱۳٫۵ میلیمتر ساخته شده و از ماه آوریل سال جاری میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده است. شارژ اتوماتیک ایرانسل
فروشندگان گوشی های نوکیا معقتدند که با احتمال افزایش قیمت مجدد نرخ ارز بهای شارژ اتوماتیک ایرانسل تمامی گوشی ها از جمله این مدل نوکیا نیز افزایش می یابد.
به علاوه، با وجود صفحه نمایشAMOLED 5/3 اینچی در نوکیاN8 به همراه ۱۶ میلیون رنگ و وضوح شارژ اتوماتیک ایرانسل ۳۶۰x 640 پیکسل امکانات چندرسانه ای این گوشی نیز کامل تر شده است.
نوکیاN8 با وجود بزرگترین سنسور دوربینی که تا به شارژ اتوماتیک ایرانسل حال روی موبایل قرار داشته به همراه دوربین ۱۲مگاپیکسلی با لنز کارل زایس و فلش زنون عکاسی با بالاترین کیفیت را ممکن می سازد.
این گوشی ضمن تجهیز به جدیدترین امکانات سیستم عامل سیمبین، محبوب ترین پلتفرم موبایل ، می تواند با سلایق مختلف کاربران گوشی های هوشمند شارژ اتوماتیک ایرانسل در ایران به ویژه در زمینه سرگرمی همگام شود.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، گوشی های جدید نوکیا از سری شارژ اتوماتیک ایرانسل Asha با نام های 308 و 309 در اختیار کاربران قرار می گیرد.
نوکیا که به تازگی گوشی هوشمندی از سری لومیا معرفی و رونمایی کرده، اقدام به ساخت لوازم شارژ اتوماتیک ایرانسل جانبی جدیدی هم برای این گوشی از جمله قاب ضدضربه کرده است.
به گزارش خبرنگار موبنا، گوشی N8 نوکیا که چندی پیش به بهای 620 هزار تومان می رسید هم اکنون با گارانتی رسمی شارژ اتوماتیک ایرانسل و با قیمت 720 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، قابی که به تازگی برای گوشی Lumia 820 ارایه شده این گوشی را در برابر ضربه و رطوبت مقاوم می کند.این قاب ها که در رنگ های متنوع به بازار می آیند علاوه بر قابلیت ضد ضربه و رطوبت، می توانند باتری این گوشی ها را شارژ کنند.این قاب ها در رنگ های قرمز، زرد، فیروزه ای، بنفش و سفید، خاکستری و مشکی در دسترس کاربران قرار می گیرد اما اطلاعی درباره قیمت آن داده نشده شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
به گفته فروشندگان شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی های نوکیا در پی افزایش نرخ ارز بهای بیشتر گوشی از جمله N8 این برند تا سقف ۱۰۰ هزار تومان گران شد.
نوکیا که به تازگی گوشی هوشمندی از سری لومیا معرفی شارژ اتوماتیک ایرانسل و رونمایی کرده، اقدام به ساخت لوازم جانبی جدیدی هم برای این گوشی از جمله قاب ضدضربه کرده است.
USB On The go نیز دیگر فن آوری جدید نوکیاN8 است که کاربران را قادر می سازد تا بتوانند در هر جایی کول دیسک خود را به گوشی متصل کرده و فایل های داخل آنرا شارژ اتوماتیک ایرانسل به گوشی منتقل کنند.
صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی AMOLED با قابلیت نمایش 16 میلیون شارژ اتوماتیک ایرانسل رنگ، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری‌کارت تا 32 گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 12 مگاپیکسلی، سیستم عامل سیمبین و پردازنده 680 مگاهرتزی از امکانات گوشی N8 به شمار می‌آید.
گفتنی است شارژ اتوماتیک ایرانسل هر دو این گوشی ها در طول پاییز امسال با قیمت 99 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.
قاب آلومینیومی باریک،صفحه نمایش لمسی خازنی 3.5 اینچ AMOLED با وضوح 640 x 360 شارژ اتوماتیک ایرانسل پیکسل و 16 میلیون رنگ
هر دو این گوشی ها دستگاه های ارزان قیمت و مقرون به صرفه ای شارژ اتوماتیک ایرانسل هستند و از صفحه نمایش لمسی بهره می برند اما فقط از سرویس های شبکه نسل دوم پشتیبانی می کنند.
به گزارش خبرنگار موبنا، گوشی N8 نوکیا که با قیمت 540 هزار تومانی توانست با افزایش تقاضای مشتریان در مردادماه گذشته نیز در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد. شارژ اتوماتیک ایرانس



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

واقعیت این است که همه افراد پول داشتن یک تبلت بالای ۱ میلیون تومان را ندارند (شاید هم دارند اما نمی‌خواهند بدهند!)، وقتی هم که به سراغ نمونه‌های ارزان و به خصوص پایین‌تر از ۶۰۰ هزار تومان بروید، با دنیایی از مارک‌های متفرقه و بی‌کیفیت روبه‌رو خواهید شد که جذاب‌ترین بخش آن‌ها قیمت و سپس ظاهر تبلت قبل از روشن شدن است! بعضی از آن‌ها نیز پس از روشن شدن به شما چشمک می‌زنند اما توصیه می‌کنیم گول نخورید زیرا صاحب اول و آخر این تبلت‌های بی‌کیفیت خود شما خواهید بود! به همین خاطر بر آن شدیم یک نمونه ارزان قیمت که باز از بقیه کیفیت قابل قبول‌تری داشته و حداقل سازنده آن تا حدی معتبر است را به شما برای خرید معرفی کنیم. ViewSonic Viewpad VB71 با آنکه امکانات شارژ ایرانسل زیادی ندارد، اما قیمت حدودی ۵۷۰ هزار تومانی، خرید آن را تا حد زیادی توجیه می‌کند. نمایشگر ۷ اینچی، اندروید نسخه ۴ و پردازنده تک هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی، از مشخصات اصلی این دستگاه هستند.
زمانی که تجارت موبایل سودآوری خود را از دست بدهد، سامسونگ باید نیرویش را برای ورود به صنعت دیگری که نیازمند سرمایه زیاد و مهارت در تولید انبوه باشد، به کار برد. این شرکت اعلام کرده است که تا سال ۲۰۲۰ مبلغ ۲۰ میلیارد دلار را برای کسب مهارت و دانش در زمینه لوازم شارژ ایرانسل پزشکی، پنل‌هایخورشیدی، لامپ‌های LED، بیوتکنولوژی و باتری خودروهای الکتریکی صرف خواهد کرد. اگر باتری‌ها و دستگاه‌های MRI سامسونگ نتوانند بازار را قبضه کنند، شاید رییس لی کوهی از آن‌ها را به آتش بکشد. دی‌جی لی می‌گوید: «رییس همیشه می‌گوید این بحران دائمی است. ما در خطر هستیم. ما در معرض تهدید هستیم!»
اگر تبلت ۱۰ اینچی دوست دارید و می‌خواهید این تبلت از بهترین امکانات بهره بگیرد و در مقابل قیمت شارژ ایرانسل زیادی هم برایش پرداخت نکنید، لحظه‌ای در خرید این محصول هواوی به خود تردید راه ندهید. رقم پرداختی کمتر از ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان، آن هم با گارانتی اصلی، رقم بسیار معقول و به صرفه‌ای برای یک تبلت چهار هسته‌ای مجهز به نمایشگر فول اچ‌دی است.
Huawei Media Pad 10 FHD شارژ ایرانسل
لی کئون هیوک پیش‌بینی می‌کند که تلفن‌های هوشمند هم مانند پی‌سی‌ها در دهه ۹۰ همه‌گیر شوند. او می‌گوید: «اما به یاد داشته باشید که ما قطعات زیادی را تولید می‌کنیم. ظاهر ابزارها ممکن است عوض شود، اما تلفن‌ها به نمایشگرهای AMOLED، حافظه و پردازنده احتیاج خواهند داشت. ما کاملا برای پذیرش تغییرات آماده هستیم.» AMOLED که فناوری اختصاصی سامسونگ در تولید صفحات نمایش است تنها فناوری صفحات نمایش است که آهنگ اختصاصی K-pop خود (اثر شارژ ایرانسل سون دام بی Son Dam-bi) را دارد!
ViewSonic شارژ ایرانسل Viewpad VB71
شاید سامسونگ به اندازه‌ای بزرگ شود که دولت کره بخواهد دوباره آن را مورد بررسی و تحقیق قرار دهد. ممکن است آی‌فون‌های ۶ و ۷ و ۸ آن‌قدر زیبا و عالی باشند که حتی رییس لی هم پاسخی برای آن‌ها شارژ ایرانسل نداشته باشد. سناریوی محتمل دیگر این است که رقیبی جدید (و احتمالا چینی) همان بلایی را که سامسونگ بر سر نوکیا آورد بر سر سامسونگ نازل کند. هوراس ددیو (Horace Dediu) تحلیل‌گر مستقل دنیای موبایل می‌گوید: «وضعیت چینی‌ها شبیه وضعیت سامسونگ در ۵ سال پیش به نظر می‌رسند. سامسونگ با فروش هر تلفن هوشمند سود کمتری نسبت به اپل به دست می‌آورد. چینی‌ها حتیکمتر از سامسونگ سود می‌خواهند. اگر قرار باشد تلفن‌های هوشمند به ابزاری همگانی بدل شوند، سامسونگ چگونه در این بازار بازی خواهد کرد؟» او به هواوی و ZTE اشاره می‌کند و برخی دیگر به لنوو چشم دوخته‌اند.
تلفن S4 تا اواخر آوریل عرضه نخواهد شد، اما در زمان عرضه، موفقیت دیگری را برای سامسونگ رقم خواهد زد و احتمالا S4 mini هم اندکی دیرتر به بازار عرضه خواهد شد. شارژ ایرانسل اما هنگام صحبت از آینده نزدیک، لی کئون هیوک به پیروزی کوتاه‌مدت اهمیتی نمی‌دهد و شیفته موفقیت فعلی شدن را بر خلاف اصول «مدیریت جدید» می‌داند. او می‌گوید: «سال ۲۰۱۰ سالی عالی و به‌یادماندنی برای کل شرکت بود. واکنش رییس چه بود؟ کسب‌وکار اصلی ما ممکن است ظرف ۱۰ سال نابود شود!»
اوانس می‌گوید: شارژ ایرانسل «سامسونگ هر نوع گوشی تلفنی را برای هر بازاری در هر سایز و قیمتی تولید می‌کند. آن‌ها تفکر را متوقف نخواهند کرد و تلفن‌های بیشتری تولید خواهند کرد.»
اگر به دنبال یک تبلت پر قدرت، با کیفیت و با قیمت خوب هستید، در خریدن این مدل تردید نکنید! فروش بالای جهانی این تبلت و استقبال عالی در سطح جهانی نشان داده که همکاری گوگل و ایسوس، موجب عرضه یک محصول بسیار خوب شده است. پردازنده چهار هسته‌ای تا مدت‌ها نیاز شما را در تمام بازی‌ها و برنامه‌ها برطرف می‌کند و نمایشگر با کیفیت IPS لذت زیادی را برای کاربر در نمایش به ارمغان می‌آورد. خوشبختانه گوگل پس از مدل‌های ۸ و ۱۶ گیگابایتی، دو نمونه ۳۲ گیگابایتی و همچنین مجهز به سیم کارت را نیز معرفی کرده شارژ ایرانسل تا جمع خوب‌ها تکمیل شود. بهترین گزینه خرید اما در این بین کدام است؟ نسخه ۳۲ گیگابایتی با حول و حوش قیمتی ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان، بهترین گزینه خرید در حال حاضر است، پس اگر تبلت می‌خواهید، در داشتن نکسوس ۷ تردید نکنید!



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

کاور جدید گوشی های خرید شارژ مستقیم ایرانسل آی فون به همراه گاز فلفل، تحت قوانین حمل سلاح در کشورهای اروپایی است و برای خرید آن باید مجوز کسب کرد.
8. اچ تی سی سن سیشن ایکس ای( HTC Sensation خرید شارژ مستقیم ایرانسل XE)
[عکس: 75085468665826925551.jpg] خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در خرید شارژ مستقیم ایرانسل این کاورها، شاسی کوچکی تعبیه شده است تا گاز فلفل بدون آگاهی و غیرارادی، استفاده نشود.
ساخت خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی‌های دوسیمکارته برای بازرگانان آسیایی
به گزارش خرید شارژ مستقیم ایرانسل سافت‌ گذر؛این کاور جدید باعث می شود زنان همیشه و هر مکان، گاز فلفل را در کنار خود داشته باشند و در مواردی که با آزاردهندگان روبه رو می شوند، از این گاز فلفل برای دفاع از خود استفاده کنند.
مدل سامسونگ گالکسی یک هندست درخشان و مدل بعدی آن گالاکسی اس 2 حتی جذاب تر و تأثیرگذارتر است. به برخی از ویژگی های آن می توان به دوربین 8مگاپیکسلی و دوربین فیلمبرداری فول اچ دی اشاره کرد.شبکه‌ی سی.ان.ان گزارش داد: به تازگی کاور جدیدی برای گوشی‌های آی فون طراحی شده تا امکانات دفاع از خود را در اختیار زنان قرار دهد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
برای عرضه این گوشی ها لازم است اپراتورها و تولیدکنندگان به شکل هماهنگ گوشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل ها را با توجه به نیاز کاربرانشان شخصی سازی کنند.[عکس: GALAXY%20S%204%20Product%20Image%20(7).jpg]
این مدل آیفون ازآنجا خرید شارژ مستقیم ایرانسل مورد توجه قرار گرفته که درست قبل از اینکه آیفون 5 سال آینده میلادی به بازار بیاید، فروش خوبی را به خود اختصاص است آیفون s4 در وقع یک هندست برجسته است همچنین درمقایسه با آیفون 4 معمولی دارای ویژگی های بهتری است. از جمله دوربین آن که از 5بر8 مگا پیکسل افزایش یافته است و پردازنده آن نیز سریعتر است.
1 – Smart Pause/Smart Scroll: قبلا در مورد این ویژگی‌های جدید گلکسی اس 4 صحبت کردیم، زمانی که به طور مثال مشغول مرور صفحات وب هستید زمانی که گوشی تشخیص دهد شما در حال مرور هستید به طور خودکار صفحه را برای شما به سمت پایین حرکت می‌دهد. زمانی که در حال تماشای یک ویدئو هستید و صورت خود را به سمت دیگر برگردانید به صورت خودکار ویدئو خرید شارژ مستقیم ایرانسل نگه داشته می‌شود تا زمانی که دوباره سر خود را به سمت صفحه نمایش گوشی برگردانید.
سامسونگ خرید شارژ مستقیم ایرانسل گالاکسی نکسوس(Samsung Galaxy Nexus)
با استفاده از گوشی های دوسیمکارته کاربران خرید شارژ مستقیم ایرانسل امکان صرفه جویی در هزینه ها را خواهند داشت و نیازی به استفاده از دو دستگاه برای کاربردهای تجاری و شخصی ندارند.
این کاور جدید به همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل گاز فلفل به قیمت 37 و نیم یورو معادل حدود 50 دلار عرضه شده است.
9. اپل آیفون 4 خرید شارژ مستقیم ایرانسل اس(Apple iPhone 4S)
برند اچ تی سی خود را به عنوان یکی از برترین خرید شارژ مستقیم ایرانسل های بازار گوشی تلفن همراه ثابت کرده، عمر باطری آن طولانی است و اگرچه ظریف به نظر می رسد، اما صفحه 4/3اینچی دارد و همچنین دارای دوربین 8 مگاپیکسلی است.
[عکس: 90547375671978525966.jpg] خرید شارژ مستقیم ایرانسل
2 – Air View/Air Gesture: با این ویژگی به راحتی و با یک حرکت دست شما می‌توانید به یک تماس پاسخ دهید و یا آن تماس را رد کنید، می‌توانید موزیک‌ها را عوض کنید، در اینترنت به گشت و گذار بپردازید، در گالری عکس‌های خود بچرخید و تمام این کارها را بدون حتی یک لمس صفحه انجام دهید. با همین ویژگی همچنین می‌توانید یک پیش نمایش از ایمیل‌ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل و عکس‌ها را تنها با نگه داشتن انگشت خود به فاصله 1 سانتی متر از صفحه انجام دهید.
همچنین این گوشی ها از مرورگر برخوردارند، خرید شارژ مستقیم ایرانسل امکان پخش موسیقی و رادیو FM را دارند و از سرویس های پیامک، MMS و microSD پشتیبانی می کنند و در رنگ های مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرند.
گفته می شود این گوشی ها کمتر از 100 دلار خرید شارژ مستقیم ایرانسل قیمت خواهند داشت. تعدادی از این گوشی ها با صفحه کلید کامل به بازار خواهند آمد، از سرویس ایمیل پشتیبانی می کنند و کاربردهای تجاری خواهند داشت.
های شبکه GSM بوده و به این شکل به درد کاربران تجاری می خورد خرید شارژ مستقیم ایرانسل که مدام در مسافرت هستند و به این ترتیب قابلیت استفاده در همه جا را دارد.
به گزارش سافت‌ گذر به نقل ازسیتنا؛ طراحان کاور ویژه گوشی‌های موبایل آی فون در آلمان، در طراحی جدید، خرید شارژ مستقیم ایرانسل محفظه‌ی ویژه‌ی گاز فلفل نیز تعبیه کرده‌اند تا در صورت بروز مشکل برای زنان یا رویارویی با آزار دهندگان، زنان مالک گوشی بتوانند به موقع از گاز فلفل، استفاده کنند.
10. سامسونگ گالکسی خرید شارژ مستقیم ایرانسل اس2 (Samsung Galaxy S2)
[عکس: خرید شارژ مستقیم ایرانسل 68417762899977443855.jpg]
این مدل سامسونگ درواقع یک هندست برجسته است صفحه 4/65 اینچی دارد و رزولوشن آن 720 در 1280 است همچنین این گوشی از لحاظ نرم افزاری بسیار قابل توجه است در واقع هماهنگی با نرم افزار گوگل و خدمات آن، موجب شده خرید شارژ مستقیم ایرانسل نکسوس به یک پکیج تأثیرگذار تبدیل شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

** شارژ ایرانسل دورید HTC DNA
8. پردازنده های شارژ ایرانسل اینتل
برترین تکنولوژی های شارژ ایرانسل 2012
گوگلی‌ها هم از حضور در این فهرست بی‌نصیب نیستند و با نکسوس 4 حرف‌هایی برای گفتن شارژ ایرانسل دارند. نکسوس 4 یک گوشی ایده آل آنهم با مارک گوگل است که خریدارانش را راضی نگاه داشته است.
این گوشی سبک و لاغر اولین گوشی بود که می‌توانست ویدئوهای اچ دی 108 پیکسلی را کامل پخش کند. صفحه نمایش این گوشی پنج اینچی است، هر چند کمی کوچکتر به نظر شارژ ایرانسل می‌رسد. این گوشی حساسیت بسیار بالایی هم دارد.
برترین شارژ ایرانسل تکنولوژی های 2012
برترین تکنولوژی شارژ ایرانسل های 2012
با معرفی آخرین نسل از تلفن ها اپل، نسل شارژ ایرانسل 4 تبلت ها نیز رونمایی شد. این تبلت ها با صفحه نمایش رتینا و پردازنده 4 هسته ای از جمله بهترین تبلت های سال گذشته است. صفحه های 10 اینچی به شما این امکان را می دهد تا بهترین تصویر برای تماشای فیلم و بازی کردن را داشته باشید.
برترین شارژ ایرانسل تکنولوژی های 2012
** ویندوز فون X8 شارژ ایرانسل HTC
شاید حضور یک خودرو در میان برترین تکنولوژی ها کمی عجیب به نظر برسد اما پورشه در سال 2012 مدلی از خودروهای هیبریدی خود را آزمایش کرد که به گفته کارشناسان می تواند آینده خودروسازی را تغییر دهد. این خودرو توان تولید 770 اسب بخار را دارد که آن را دو موتور الکتریکی قدرتمند تولید می کنند. این خودرو توانایی رسیدن به سرعت 100 کیلومتر را تنها در 3 ثانیه دارد و سقف سرعت آن نیز بیش از 300 کیلومتر در ساعت است. این امکانات شارژ ایرانسل اولین بار بود که بر روی یک خودروی هیبریدی دیده می شد.
این سرویس که گوگل برای اولین در سطح شهر کانزاس ارائه داد یک سرویس اینترنت 1گیگابایتی است. این سرعت اینترنت یکی از بی نظیرترین و سریع ترین اینترنت های دنیا است که گوگل به اختصاص برای خود شارژ ایرانسل وارد بازار کرده است. هزینه ماهیانه این سرویس را گوگل نزدیک به 70 دلار در ماه اعلام کرده است.
** نکسوس 4 شارژ ایرانسل گوگل
6. ایستگاه شارژ ایرانسل فضایی خصوصی
در رتبه یک این لیست شارژ ایرانسل اخرین نسل از لپ تاپ های اپل قرار دارد. این لپ تاپ با بهترین پردازنده های اپل و همچنین صفحه نمایش بی نظیر رتینا به عنوان برترین تکنولوژی سال 2012 انتخاب شده است. سرعت و قدرت این لپ تاپ به گونه ای است که بسیاری از مردم دنیا آن را به هر لپ تاپ دیگری ترجیح می دهند.
برترین تکنولوژی های شارژ ایرانسل 2012
2. گلکسی اس شارژ ایرانسل 3
آخرین سری از تلفن های گلکسی سامسونگ با تمام امکاناتی که داشت توانست در رتبه دوم این جدول قرار بگیرد. این تلفن همراه دارای اکانات بسیاری از جمله صفحه 5 اینچی و پردازنده 4 هسته ای قدرتمند است که شارژ ایرانسل آن را به یکی از برترین تلفن همراه های دنیا تبدیل کرده است. تنها نکته منفی در مورد این گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی آن است که بسیاری انتظار دوربین باکیفیت تری داشتند.
اچ تی سی با این گوشی همچنان به موفقیتهای خود ادامه داد و این شارژ ایرانسل گوشی بهترین انتخاب برای تازه‌ترین سیستم عامل مایکروسافت است. طراحی این گوشی بی‌عیب و نقص است و از امکانات پیشرفته‌ای چون شارژ بی‌سیم بهره می‌برد.
برترین تکنولوژی های شارژ ایرانسل 2012
5. تبلت جدید کیندل شارژ ایرانسل
1. مک بوک پرو شارژ ایرانسل
7. پورشه 918 شارژ ایرانسل
در سال 2012 ایستگاه فضایی دراگون ااز به کار کرد. این ایستگاه فضایی به صورت خصوصی اداره می شود. امسال همچنین شارژ ایرانسل اولین بسته محصولات نیز به این ایستگاه فضایی ارسال شد و با موفقیت به مقصد خود رسید. این مورد در رتبه 6 برترین دستاوردهای 2012 قرار گرفته است.
پرچمدار گوشی‌های HTC شارژ ایرانسل است که با استقبال هم مواجه شد. HTC تغییرات واقعا بزرگی را در سیستم عامل ایجاد کرد. این شرکت همچنین روی این گوشی به تازگی یک پردازنده و حافظه قویتر نصب کرده است.
سرعت اینترنت یکی از مواردی است که بسیاری از کاربران در نقاط شارژ ایرانسل مختلف دنیا بنا به شرایط با آن مشکل دارند. این مسئله در مورد سیستم های بی سیم بیشتر به چشم می خورد. سال گذشته سیستم WiFi 802 رونمایی شد که در هر کجا باشید سرعت اینترنت را چندین برابر خواهد کرد. این دستگاه در رتبه نهم این لیست قرار گرفته است.
برترین تکنولوژی های شارژ ایرانسل 2012
اینتل شرکت تولید کننده پردانده های کامپیوتر در سال گذشته نسل جدید محصولات خودش را با نام "Ivy شارژ ایرانسل Bridge" رونمایی کرد. این پردازنده های 4 هسته ای نه تنها سریعتر بلکه انرژی کمتری نیز مصرف می کنند و از نظر زمان و هزینه بسیار به صرفه هستند. اولین نمونه های آن در اواخر ماه آوریل روی لپ تاپ های مختلف قرار گرفت.
4. شارژ ایرانسل iPad 4
آمازون در سال 2012 آخرین تبلت خود را وارد بازار کرد. این تبلت با پیشرفت های خاص که انجام شارژ ایرانسل گرفته است بهترین کتاب خوان دیجیتال است. این تبلت پردازنده قوی ندارد اما صفحه نمایش آن و همچنین نوع جوهر نوشته هایش نیز بسیار خاص است. این تبلت آخرین تبلت آمازون نخواهد بود اما تا به حال بهترین آن ها بوده است.
وان ایکس شارژ ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

ابزار جدیدی برای گوشی‌های هوشمند ساخته شده که استرس‌ها را در کاربر از بین می‌برد و با بررسی امواج مختلفی که مغز کاربر در شرایط آرامش از خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ساطع می‌کند، به او برای رسیدن به تمرکز روانی کمک می‌کند.
** خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فایرفاکس
سخت افزار - تبلت اچ پی مدل انوی ایکس دو همراه با داک استیشن و به قیمت 525 دلار تبلتی مناسب برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربران بیزینس محسوب می شود.تصاویر تبلت نسبتا گران , ویژگی های تبلت های اچ پی
ابزار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایلی جدید برای آرامش روانی کاربر
ابعاد آن 31 در 21 سانتی متر است و نمایشگر با صفحه نمایش گوریلا گلس آنرا زیبا و دوست داشتنی ساخته است. صفحه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل لمسی خوبی ساخته شده و ویندوز 8 با تمام ویژگی های آنرا به راحتی پاسخ می دهد.قیمت دستگاه با پردازنده کورآی سون core i7 3537U با مشخصات بالا 1699 دلار است. همچنین هارد اس اس دی با ظرفیت 256 گیگ در خود جای داده است.
جنس دستگاه از فیبر کربن و آلومینیوم است و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آنرا مقاوم و جان سخت ساخته است.
قبل از آغاز نمایشگاه امسال شرکت فناوری ایسوس چندین بار حرف هایی از یک تبلت انقلابی زده بود که قرار بود این صنعت را دچار تحول کند اما با معرفی شدن آن تمامی فکرها از بین رفت. ایسوس در نمایشگاه تبلت " فون پد" را معرفی کرد که در اصل یک تبلت با امکانات و با قابلیت تماس بود که البته آنچنان انقلابی به شمار نمی رود. این تبلت با امکانات خاص مانند حافظه 16 گیگابایتی و پردازنده اینتل خود از جمله تبلت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های خوب 2013 است.
«چاد وینوت» (Chad Veinotte) مدیر این شرکت که ماه گذشته ابزار یاد شده را ارائه کرده بود، توضیح داد: «اهمیتی ندارد که شما فرآیند تمرکز روانی را به عنوان یک تمرین جسمانی یا روانی انجام می‌دهید. هرکدام از این تمرین‌ها امواج مغزی مجزایی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تولید می‌کنند».کاربران در طول انجام تمرکزهای روانی می‌توانند از این ابزار استفاده کنند و به صورت همزمان به موسیقی‌های مخصوص ارائه شده در این زمینه گوش دهند.
در کنار این ویژگی های مثبت، عمر متوسط باطری، نداشتن پورت اترنت و نداشتن کارت خوان حافظه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از معایب این دستگاه است.
یک و نیم کیلو وزن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داشته و ویندوز 8 نسخه 64 بیتی روی آن نصب شده است.
قسمت اسکرین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داخل قاب آلومینیومی زیبا می چرخد و این طراحی را منحصربفرد کرده است. البته در مقایسه با سایر تبلت ها وزن 1.5 کیلو در مجموع ، زیاد به شمار می رود.
سخت افزار - طراحی هوشمند، کیفیت بالای ساخت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و کیفیت بالای نمایشگر سه ویژگی برتر برای اولترابوک جدید دل است که کاملا انعطاف پذیر بوده و به اصطلاح کانورتیبل است.
تلفن همراه , کجت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل , تبلت
در مجموع اولترابوک خوبی است که علاقمندان به صفحه نمایشگر شیشه ای (گلسی)می توانند روی آن حساب باز کنند اما قیمت دستگاه که از 1200 دلار تا 1700 دلار است ، کمی گران است. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
فایرفاکس یکی از برترین مرورگرهای اینترنت که توسط موزیلا ساخته می شود این بار در قالب یک تلفن همراه به نمایشگاه MWC امد. این تلفن همراه با سیستم عامل مخصوص موزیلا کار می کند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و از پردازنده A5 اپل استفاده می کند. موزیلا با ساخت این تلفن همراه ریسک بزرژی را پذیرفته است ولی قصد دارد سیستمش را آنقدر تقویت کند که بتواند آندروید و ویندوز فون را از بین ببرد.
در بخش اتصالات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نیز بلوتوث و بی سیم دارد. عمر باطری نیز 7 ساعت در یک بار شارژ جواب می دهد و اگر کیبورد همراه با استیشن (با باطری اضافه) به تبلت متصل باشد نیز 12 ساعت جواب می دهد.
نمایشگر آن 11.6 اینچی بوده و 1366 در 768 پیکسل است. وزن آن نیز 453 گرم به تنهایی و حدود 1 کیلو با کیبورد و داک استیشن است.ال جی هر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ساله و درهمان ابتدای سال بهترین گوشی خود را معرفی می کند اما گوشی های آن با اینکه قدرت لازم برای همه کاری را دارند خیلی مورد توجه قرار نمی گیرند. امسال نیز این شرکت گوشی "اوپتیموس اف7" را معرفی کرده است که دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی است. این تلفن همراه با آندروید 4 کار می کند و می تواند در میان برترین های امسال قرار بگیرد.
** خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فون پد
8 گیگ رم روی آن نصب شده و گرافیک آن اینتل سری 4000 است. 1920 در 1080 پیکسل است و صفحه 12.5 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینچی جذابی دارد.
شرکت ایسر که بیشتر توان خود را در تولید لپ تاپ های مختلف می گذارد امسال تلفن همراهی را تولید کرده است که در نوع خود بسیار جالب است. این تلفن همراه دارای پردازنده 1گیگاهرتزی دوهسته ای است و سیستم دو اسپیکر آن نیز بسیار پرقدرت است. نکته اصلی در مورد این تلفن همراه بدنه مایع مانند آن است که باعث می شود فرم دست را به خود بگیرد. این مورد اولین بار است که در تلفن های همراه دیده می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شود.
تلفن همراه , کجت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل , تبلت
این ابزار Transcend و توسط شرکت کانادایی Personal Neuro Devices ساخته شده است. به همراه این ابزار یک هدست ویژه ارائه می‌شود که قادر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است کلیه فعالیت‌های الکتریکی در ناحیه پیشانی را در خود ذخیره کند.
منهای قیمت کمی گران آن، همراه با کیبورد و ویندوز 8 در خود سی پی یوی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینتل اتم جای داده که سرعت آن 1.8 گیگاهرتز محاسبه شده است.حافظه این تبلت 64 گیگ تعریف شده و رم آن نیز 2 گیگ است. دارای دو پورت یو اس بی نسخه 2 بوده و پورت اچ دی ام آی هم دارد. دو دوربینه بوده و 1080 ضبط می کند. دوربین اصلی نیز 8 مگاپیکسلی است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 دنیای ویروس ها و بدافزار ها همراه با تمام نرم افزار های مخرب دیگر در حال بزرگ شدن است و به همین دلیل وجود یک آنتی ویروس در یک کامپیوتر ضروری است. البته اینها نمی توانند شما را به طور کامل محافظت کنند، بلکه شدت خرید شارژ ایرانسل تأثیر بر افزار را بر روی رایانه شما کاهش می دهد. راه دیگر جلوگیری از دسترسی به اینترنت و سایر راه هایی که نرم افزار ها وارد سیستم می شوند است، که مطمئنا این کار سخت و امکان پذیر نیست. بنابراین، نرم افزار آنتی ویروس در جهان فن آوری محبوب ترین نرم افزار است.
اما خرید شارژ ایرانسل یک سوال همچنان پابرجاست. ”کدام یک را باید انتخاب کنم؟“
برای فعال کردن حالت پرواز دستگاه تلفن همراه خود، تنظیمات نرم افزار را باز کنید. بر روی آی خرید شارژ ایرانسل فون اپل، آی پد و آی پاد، گزینه ای در بالای صفحه اول تنظیمات برای فعال کردن حالت پرواز است. برای گوشی های اندروید، گزینه ی ” Wireless and Networks “در تنظیمات را انتخاب و تیک چک باکس حالت پرواز را فعال کنید. وقتی شما حالت پرواز را در یک دستگاه آی فون و یا اندروید فعال می کنید، در صفحه نمایش یک آیکُن کوچک از یک هواپیما در همان ناحیه ای که میزان مصرف باتری و دیگر شاخص های وضعیت را نشان می دهد نمایان می شود. برای غیر فعال کردن حالت پرواز از همان تنظیمات قبل برای روشن کردن وضعیت خاموش استفاده کنید. حتی زمانی که شما در پرواز نیستید، با حالت پرواز می توانید از شارژ گوشی خود بیشتر استفاده کنید. خاموش کردن ویژگی های بی سیم باعث ذخیره کردن انرژی در دستگاه می شود.
شاید خواندن ادامه‌ی مطلب به شما کمک کنید تا بهترین آنتی‌ویروس را برای سیستم خرید شارژ ایرانسل خود بیابید.
نکاتی در مورد خرید شارژ ایرانسل حالت پرواز در گوشی‌های همراه
محدودیت های خرید شارژ ایرانسل فدرال
فعال کردن خرید شارژ ایرانسل حالت پرواز
از آنجا که تلفن های همراه سیگنال های نسبتا قوی را در طی تماس تلفنی تولید می کنند، دولت فدرال حمل و نقل هوایی و کمیسیون ارتباطات فدرال ممنوعیت استفاده از آن را در هواپیماهای مسافری اعلام نمود. به عنوان گوشی های پیشرفته برای اجرای برنامه ها، بازی، پخش موسیقی و نمایش فیلم که خرید شارژ ایرانسل فرکانس های رادیویی ندارند، این یک مشکل برای مسافران در ممنوعیت استفاده از تلفن همراه به وجود می آورد. حالت پرواز مشکل را حل می کند: هنگامی که شما حالت پرواز را فعال می کنید، سیگنال های رادیویی دستگاه شامل Wi-Fi ، GPS ، خدمات مکان نما و بلوتوث را غیر فعال می کند. حتی با روشن بود حالت پرواز، ریز پردازنده های گوشی هنوز هم برخی فرکانس های تداخلی را تولید می کند. به همین دلیل، خدمه هواپیما به مسافران اعلام می کنند که تلفن همراه خود و سایر دستگاه ها ی الکتریکی قابل حمل را در هنگام برخواستن ( Takeoff ) و فرود ( Landing ) هواپیما خاموش کنند. تنها زمانی از دستگاه خود آن هم در حالت پرواز استفاده کنید که خدمه هواپیما انجام آن را بی خطر اعلام می کند.
هواپیماهای مسافری مدرن شامل تجهیزات پیچیده الکترونیکی، به نام Avionic یا دستگاه های الکتریکی و خودکار در هوانوردی هستند که خرید شارژ ایرانسل برای کنترل هواپیما، ناوبری و ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از این سیستم ها بر روی لینک های رادیویی با برج مراقبت و ماهواره ی جی پی اس ارتباط برقرار می کنند. دستگاه های الکترونیکی شخصی، از جمله تلفن های همراه، لپتاپ ها، پخش کننده های MP3 و بازی های دستی، سیگنال های فرکانسهای رادیویی تولید می کنند که می تواند باعث تداخل در امنیت پرواز هواپیما شود. اگرچه این سیگنال های رادیویی موتور های هواپیما را خاموش نمی کنند، اما باعث ایجاد خطر بالقوه ای برای گفتگوی خلبان و کنترل ترافیک هوایی می شود و ناوبری هواپیما و حرکت در مسیر درست را با مشکل روبرو می کند. البته این تداخلات بسیار بیچیده و نامنظم، برخی از سیستم های هواپیما را در بعضی مواقع تحت تأثیر قرار می دهد، اما به این معنا نیست که خطر را جدی نگیریم.
محدودیت های خرید شارژ ایرانسل حالت پرواز
تعداد زیادی از نرم افزار های آنتی ویروس با برچسب رایگان و پرداختی وجود دارد. هنگامی که کمی دقیق و عمیق تر به این موضوع نگاه می کنیم، متوجه این اشتباه می شویم که آنتی ویروس های خرید شارژ ایرانسل پر خطر ( ریسک ) هم وجود دارند که انواع ویروس ها را تشخیص نمی دهند و یا بعضا بروزرسانی نمی شوند. عدم این بروز رسانی یک مشکل واقعی است، زیرا ویروس ها ممکن است در هر ثانیه خود را تولید کنند. به هر حال، ما در اینجا به معرفی آنتی ویروس های برتر در سال ۲۰۱۲ می پردازیم که می تواند رایانه شما را در مقابل خسارات نرم افزار های مخرب ایمن سازد. ما این آنتی ویروس ها را بر اساس عملکرد و محبوبیت آنها در بین کاربران سراسر وب مرتب کرده ایم
گوشی های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه های تلفن همراه همگی از طریق انواع فناوری های بیسیم شامل Wi-Fi ، بلوتوث ، GPS و لینک های تلفن همراه در ارتباط هستند. این سیگنال های رادیویی به طور بالقوه می توانند بر سیستم های الکترونیکی هواپیماهای در حال پرواز تأثیر گذارند. برای پرداختن به این نگرانی، تولید کنندگان دستگاه تلفن همراه یک حالت پرواز را ایجاد کردند که سیگنال های وایرلس را خاموش می کند اما همچنان به دستگاه خرید شارژ ایرانسل اجازه استفاده برخی فعالیت ها را در طول پرواز می دهد.
بهترین خرید شارژ ایرانسل آنتی‌ویروس‌های سال ۲۱۰۲
زمانی که حالت پرواز در دستگاه تلفن همراه شما فعال است، نمیتوانید هیچ تماسی داشته باشید.نه می توانید تماس بگیرید و نه می توانید تماسی را دریافت کنید. همچنین نمی توانید پیامک ارسال و دریافت کنید و به اینترنت هم دسترسی ندارید. شما می توانید از دستگاه تلفن همراه خود به تماشای فیلم های ذخیره شده، بازی های دانلود شده و خرید شارژ ایرانسل گوش دادن به موسیقی و نمایش و ایجاد اسناد بپردازید.
اگر می‌خواهید اطلاعات خرید شارژ ایرانسل جالبی در مورد دلیل و نحوه‌ی عملکرد “حالت پرواز” بدانید، با ادامه‌ی مطلب همراه باشید.
دستگاه های الکتریکی و اختلال خرید شارژ ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

شارژ مستقیم ایرانسل
هرچند بدست آوردن ۱ میلیارد دلار سود سالانه از طریق گوگل برای اپل بسیار خوشایند است، اما در مقابل سود شارژ مستقیم ایرانسل ۱۳ میلیاردی این کمپانی در سال ۲۰۱۲ رقم چندان قابل ملاحظه ای به نظر نمی رسد.
بر اساس شارژ مستقیم ایرانسل گزارشی که مورگان استنلی — یکی از بزرگترین کمپانی های چندملیتی خدمات مالی در جهان — ارائه داده، کمپانی اپل به ازای قرار دادن گوگل به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در محصولات مبتنی بر سیستم عامل آی او اس، سالانه در حدود یک میلیارد دلار از گوگل دریافت می دارد.
اما روز گذشته نرم افزار تست سخت افزاری معتبر Antutu لیست کامل مشخصات این گوشی را در کنار مقایسه سخت افزاری شارژ مستقیم ایرانسل آن با دیگر ابر گوشی‌های هوشمند منتشر کرد.
- تنظیم کیفیت، Rate و Bit برای ضبط صدا شارژ مستقیم ایرانسل
آقای Devitt در بخشی از ارزیابی خود از گوگل، به بیزینس موبایل این کمپانی پرداخته و تخمین ۱ میلیارد دلار را در مورد میزان مبلغی که گوگل سالانه به اپل پرداخت می کند تا موتور جستجوی پیش فرض در آیفون، آی پد و آی پاد باشد بیان نموده. او معتقد است که بیزینس شارژ مستقیم ایرانسل جستجوی گوگل هنوز هم جای رشد درآمد را دارد و یوتیوب نیز که متعلق به گوگل است قابلیت آن را دارد که میلیاردها دلار درآمد بیشتر را نصیب گوگل نماید.
طبق گفته نرم افزار Antutu، کهکشان بعدی سامسونگ از پردازنده هشت هسته ای Exynos 5410 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند. این یک خبر خوب برای طرفداران سامسونگ محسوب می‌شود زیرا مدتی پیش خبرهایی مبتنی بر اینکه سامسونگ نتوانسته پردازنده هشت هسته ای خود را به مرحله تولید برساند، منتشر شده بود. لازم به ذکر است که طبق تست‌های منتشر شده توسط Antutu، گلکسی S4 در حدود ۶۰% شارژ مستقیم ایرانسل سریع‌تر از مدل قبلی یعنی Galaxy S3 می‌باشد. در ضمن همان‌طور که انتظار می‌رفت این گوشی به طور پیش فرض از نسخه ۴٫۲ سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند.
- قابلیت ارسال صداهای ضبط شده از طریق بلوتوث، ایمیل شارژ مستقیم ایرانسل و… از داخل خود برنامه
هرچند بدست آوردن ۱ میلیارد دلار سود سالانه از طریق گوگل برای اپل بسیار خوشایند است، اما در مقابل سود ۱۳ میلیاردی این کمپانی در سال ۲۰۱۲ رقم چندان قابل ملاحظه ای به نظر نمی رسد. از سوی دیگر داشتن قرارداد همکاری با اپل برای گوگل بسیار جذاب است. آقای Devitt تخمین می زند که ۹۵ درصد بازار جستجوی موبایل در اختیار شارژ مستقیم ایرانسل گوگل است، چرا که جستجو را در دو بازار اصلی اندروید و آی او اس در دستان خود دارد و پرداخت یک میلیارد دلار در قبال بدست آوردن مونوپولی این بازار پرمنفعت و رو به رشد به خوبی برای گوگل توجیه پذیر است.
از سایر مشخصات تائید شده توسط نرم افزار Antutu می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۲٫۱ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت حافظه RAM و صفحه نمایش ۴٫۹۹ اینچی با دقت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ اشاره کرد. در ضمن این گوشی در دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد رسما ۲۴ اسفند در شهر نیویورک شارژ مستقیم ایرانسل معرفی خواهد شد.
بدیهیست دو تهدید در بازار جستجوی موبایل در کمین گوگل است: یکی مایکروسافت که ممکن است بتواند قراردادی مشابه را با اپل به امضاء رسانده و موتور جستجوی شارژ مستقیم ایرانسل پیش فرض آی او اس را که اکنون در اختیار گوگل است با موتور بینگ خود تصاحب کند. البته به نظر می رسد که در صورت چنین کاری ممکن است عده زیادی از کاربران آی او اس قدری دلخور شوند و خودشان موتور جستجوی پیش فرض را تغییر دهند. تهدید دیگر وارد شدن خود اپل به رقابت جستجوست.
گلکسی S4 در شارژ مستقیم ایرانسل حدود ۶۰% سریع‌تر از مدل قبلی یعنی Galaxy S3 می‌باشد. در ضمن همان‌طور که انتظار می‌رفت این گوشی به طور پیش فرض از نسخه ۴٫۲ سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند.
خروجی wavی که این اپ به شما ارائه می‌کند، کیفیت صدای بسیار خوب شارژ مستقیم ایرانسل و حجم مناسبی دارد که امیدوارم برای شما نیز همچون من راضی کننده باشد!
هرچند عده ای از تحلیلگران در گذشته بر این اعتقاد بودند که اپل و گوگل درآمد جستجو بر روی دستگاه های مبتنی بر آی او اس را با یکدیگر تقسیم می کنند و حتی عده ای سهم اپل از این تقسیم را ۷۵ درصد شارژ مستقیم ایرانسل و سهم گوگل را ۲۵ درصد می دانستند، اما تحلیلگر مورگان استنلی نظر دیگری دارد.
برای حل این مشکل، به شما شارژ مستقیم ایرانسل نرم‌افزار Tape-a-Talk را پیشنهاد می‌کنم!
- قابلیت شارژ مستقیم ایرانسل تنظیم صداهای ضبط شده بعنوان زنگ گوشی
در حال حاضر یکی از مهم‌ترین و داغ‌ترین بحث دنیای دیجیتال، پرچم‌دار بعدی گوشی‌های هوشمند کمپانی شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ یا همان Galaxy S4 می‌باشد که قرار است رسما در ۲۴ اسفند معرفی گردد. طی چند هفته گذشته شایعات زیادی پیرامون مشخصات فنی این گوشی منتشر شده ولی هیچ‌کدام منبع موثق یا معتبری نداشتند.
آقای Devitt معتقد است که قراردادی برای تقسیم درآمد جستجو میان گوگل و اپل وجود ندارد، چرا که فرآیند تقسیم درآمد فرآیند تمیزی نیست و حساب و کتاب آن دشوار است. راه ساده تر آن است که اپل به ازای فروش هر دستگاه مبلغی را از گوگل دریافت دارد. بدین ترتیب تفاوتی هم نمی کند که کاربر از طریق سایت گوگل به جستجو بپردازد یا از شارژ مستقیم ایرانسل طریق کادر جستجوی پیش فرض در آی او اس. علاوه بر این اپل حتی می تواند پیش پرداخت نیز از گوگل دریافت دارد.
آینده ثابت می کند که آیا امکان به وقوع پیوستن این سناریوها وجود دارد یا گوگل همچنان یکه تاز میدان جستجوی موبایل باقی می ماند.شاید بسیاری از شماها که گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید دارید، مثلِ خود من، از نداشتن یک ضبط‌کننده‌ی صدای باکیفیت در شارژ مستقیم ایرانسل گوشی خود رنج می‌برید و از طرفی تلاش‌هایتان برای یافتن یک اپلیکیشن که خروجی مناسب و باکیفیتی بدهد، بی‌نتیجه مانده باشد!



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392 | نظرات ()