نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

وی افزود: بنابراین انتقال همراه اول از فرابورس به بورس منوط به تعیین تکلیف سهام شناور آزاد آن است لذا به محض اینکه شرکت فرابورس اعلام کند که سهام شناور آزاد این شرکت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است، این شرکت به بورس تهران منتقل می‌شود.
یک شهروند دیگر نیز، ضمن انتقاد نسبت به افزایش هزینه موبایلش درتیرماه، به شکل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اعتراضی گفته: چند روز پیش دیوان عدالت اداری، حکم به گران فروشی همراه اول در خصوص هزینه ۵۰۰ تومانی آهنگ پیشواز داده و آنها را ملزم به بازگرداندن این مابه تفاوت به مشتریانش کرده است. شاید چند برابر شدن هزینه تیرماه موبایل ها با آن حکم مرتبط باشد تا بتوانند هزینه را برگردانند!
نشانی اینترنتی پست بانک ایران www.postbank.ir و شماره سامانه تلفنبانک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نیز برای ساکنان استانهای تهران و البرز 84284 و برای ساکنان سایر استان های کشور 84284-021 است.
شهروندی از خورموج نیز می گوید: صورتحساب تیرماه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایلم ۱۰۰ هزارتومان آمده، درحالی که قبلا این رقم برای یک دوره دو ماهه بالاتر از ۷۰ هزارتومان نبوده است.
به گفته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وی، در پیگیری از دیگر دوستان و اقوام که خط همراه اول دارند، متوجه شدم صورتحساب تیرماه برایشان عجیب بوده و رقم آن را دو برابر دوره های گذشته می دانند.
سید علی حسینی- معاون سازمان بورس و اوراق بهادار ، درباره جزییات انتقال سهام همراه اول از فرابورس به بورس گفت: سهام همراه اول در بورس تهران پذیرش شده و هر زمان که سهام شناور آزاد آن افزایش پیدا کرد، این شرکت وارد بورس تهران خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌شود.
وی افزود: اپراتور با بیان اینکه تعرفه همراه اول افزایشی نداشته، دلیل گرانتر شدن صورتحساب تیرماه برای برخی موبایل ها را محاسبه هزینه GPRS عنوان کرده که قبلا محاسبه نمی شد، در حالی که به وی گفتم از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خط رایتل به اینترنت وصل می شوم و نرم افزار اتصال به اینترنت همراه اول را روی خطم ایجاد نکرده ام، پس چگونه باید هزینه آن پس از مدتها این بار محاسبه شود؟
سهم قاچاق گوشی های موبایل در بازار موبایل کشور کاهش یافته است. این کاهش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چشم گیر همزمان با اجرای طرح شبنم در کشور صورت گرفته و به میزان 60 درصد رسیده است.
این در حالی است که بیش از ۹۰درصد سهام شرکت همراه اول در اختیار شرکت مخابرات ایران بوده و این شرکت بزرگ بورسی باید اقداملات لازم را برای ورود شرکت زیر مجموعه خود به بورس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تهران انجام دهد.
یکی از این شهروندان در همین گفتگو ها می گوید: روز گذشته پس از دریافت پیامک صورتحساب تیرماه، به بخش مشترکان همراه اول کشور تماس گرفته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ام و براساس گفته اپراتور، متوجه شدم افزایش هزینه تلفن همراه برای مشترکان دیگری در کشور نیز ایجاد ابهام کرده است.
شرکت همراه اول در حال حاضر با ارزشی معادل ۸۴۹۴ میلیارد تومان پس از پتروشیمی مارون دومین شرکت بزرگ فرابورس محسوب می‌شود و درصورت انتقال آن به بورس در ردیف شرکتهای بزرگ بورسی قرار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می گیرد.
وی در مورد اقدامات انجام شده برای ورود همراه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اول به بورس گفت:برای این منظور سهامدار عمده یعنی شرکت مخابرات باید سهام شناور آزاد این شرکت را کامل کند تا با اعلام فرابورس همراه اول به بورس تهران منتقل شود.
وی با اشاره به تاثیر شبنم در افزایش سهم گوشی‌های اصلی و رسمی اظهار داشت‌: از زمان اجرای اولیه طرح شبنم تا کنون میزان واردات گوشی‌های قانونی به کشور نسبت به گذشته زیاد شده به طوری که هم‌اکنون شاهد افزایش واردات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و عرضه انواع گوشی‌های گارانتی دار شده‌ایم.
به نقل از موبنا، مهدی عبقری رییس شبکه بازرسی و نظارت مردمی کارگروه تلفن همراه با تایید مطلب فوق اظهار داشت: اجرای طرح شبنم تا کنون نقش بسزایی در سهم کاهش قاچاق این کالای ارتباطی در کشور داشته به طوری که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در سال گذشته شاهد اختصاص 75 تا 80 درصدی بازار موبایل به قاچاقچیان بودیم و این در حالی است که هم اکنون این میزان به 50 تا 60 درصد رسیده است.
به نقل از ايسنا، بنابر اعلام اداره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کل بازاریابی و تجهیزمنابع؛ مشترکان سیمکارت‌های ایرانسل می توانند به وسیله پست بانک کارت و سایر کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب از طریق سامانه‌های الکترونیکی؛ اینترنت بانک، تلفنبانک، وب کیوسک، موبایل بانک، دستگاه های خودپرداز(ATM)، کارتخوان(POS) و پایانه شعب (PinPad) پست بانک ایران نسبت به خرید شارژ مورد نظر اقدام کنند.
آنها می گویند: این صورت حساب دو برابر گذشته شده، درحالی که میزان مکالمه یا استفاده آنها از پیامک و اینترنت خط شان افزایش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نداشته است.
به نقل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از ايتنا، معاون سازمان بورس از ورود شرکت همراه اول به بورس تهران در صورت شناور شدن ۱۰ درصد از سهام این شرکت خبر داد.
براساس قرارداد منعقده بین پست بانک ایران و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، سیم‌کارت‌های اعتباری مشترکان شرکت مذکور در سراسر کشور به صورت غیرحضوری از طریق سامانه‌های الکترونیکی این بانک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ می‌شود.
شهروندان بوشهری خواستار پیگیری موضوع توسط دستگاههای مسئول و پاسخگویی شرکت همراه اول در این خصوص خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده اند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 1280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 کمرافون ها را می بایست یک طبقه بندی جدید در بخش اسمارت فون ها نامید، محصولاتی ایرانسل یک دو سه که با تمرکز برروی بخش دوربین، طراحی و تولید می شوند. به تازگی دو محصول جدید در این بخش معرفی شده که هر کدام دارای ویژگی های قابل توجهی می باشند.
دوربین ایرانسل یک دو سه
صفحه نمایش گلکسی اس زوم تفاوت چندانی با گلکسی اس 4 مینی ندارد، اما از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز استفاده می‌کند که علیرغم قدرت کم‌تر، برای پردازش تصاویر 16 مگاپیکسلی مناسب به نظر می‌رسد. دوربین این شبهه تلفن دارای زوم اپتیکال 10 برابر است و تصاویر را بر روی حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی ذخیره کنید ایرانسل یک دو سه یا اگر کمبود فضا مواجه شدید از طریق درگاه میکرو SD، حافظه دستگاه خود را تا حداکثر 64 گیگابایت افزایش دهید. بلوتوث 4، وای- فای با استاندارد a/b/g/n و سنسور GPS نیز از جمله امکانات ارتباطی آن به شمار می‌روند. گلکسی اس 4 زوم دارای دکمه شاتر برای دوربین است و اندروید 4.2.2 را در زیر پوسته تاچ‌ویز سامسونگ به اجرا در‌می‌آورد.
نوکیا نیز عملکرد بسیار خوبی در بخش ویندوز فون داشته است. آنها بخوبی بخش عکاسی را در این سیستم عامل توسعه داده اند و اپلیکشن های خوبی در این بخش در اختیار علاقمندان قرار دارد ولی به هر حال سیستم عامل اندروید در این بخش به منابع بیشتری دسترسی دارد، مخصوصا هنگامی که کاربر قصد ارسال تصاویر به شبکه های اجتماعی متنوع را ایرانسل یک دو سه دارد.
سامسونگ قول داده که از اواخر ماه جاری میلادی، عرضه این دو ابزارک دوست‌داشتنی را شروع خواهد کرد. The Galaxy S4 به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع Super AMOLED و رزولوشن (960 در540 پیکسل) مجهز شده است. قلب تپنده‌ی دستگاه نیز یک 400 Snapdragon با فرکانس 1.7 گاهرتز است که توسط گرافیک Adreno 305 و 1.5 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. حافظه داخلی هم 8 گیگابایت در نظر گرفته شده که برای ذخیره‌ی تعدا زیادی از تصاویر ثبت شده با دوربین 8 مگاپیکسلی دستگاه مناسب به نظر می‌رسد. دوربین جلو هم کیفیتی 1.8 مگاپیکسلی داشته و امکان برقرای یک تماس تصویری نسبتا با کیفیت از طریق شبکه LTE را فراهم می‌کند. این تلفن در دو رنگ مشکی مات و سفید برفی عرضه شده و ایرانسل یک دو سه اندروید 4.2.2 آبنبات پاستیلی را اجرا می‌کند.
سیستم عامل ایرانسل یک دو سه
این بدان معناست که لومیا ۱۰۲۰ می بایست تصاویر با کیفیت تری در شرایط نور کم ثبت کند، به این دلیل که ایرانسل یک دو سه این دستگاه دارای لنز سریعتر f/2.2 است. زوم اپتیکال بزرگتر ۱۰x اس ۴ زوم نسبت به زوم دیجیتال ۶x برروی لومیا ۱۰۲۰ برتری دارد، اگر چه می بایست به این موضوع توجه کرد که رزولوشن بالاتر دوربین لومیا ۱۰۲۰ می تواند جزییاتی بیشتر را بدون از دست دادن کیفیت ثبت کند.
یعنی هر دو بالاتر ایرانسل یک دو سه از گلکسی اس سوم قیمت گذاری شده‌اند که قدری عجیب است. احتمالا قیمت این محصولات در بازار خاور میانه و کشور خودمان هم به همین صورت خواهد بود.
شاید بیشترین تفاوت در این بخش باشد. اندروید با توجه به تعداد اپلیکشن های بیشتری که در اختیار دارد تا حدودی برتر از رقیب است، مخصوصا در بخش عکاسی و با وجود اپلیکشن هایی چون ایرانسل یک دو سه Instagram و Vine که بسیار هم محبوب هستند.
بخش اصلی این دستگاهها همان دوربین ایرانسل یک دو سه است. گلکسی اس ۴ زوم از یک دوربین با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی CMOS همراه با یک لنز f/3.1-f/6.3 24-240mm که قابلیت بزرگنمایی یا زوم ۱۰x دارد بهره می برد. لومیا ۱۰۲۰ نیز دارای یک سنسور ۴۱ مگاپیکسلی PureView و لنزی f/2.2 است.
کمرافون ها را می بایست یک طبقه بندی جدید در بخش اسمارت فون ها نامید، محصولاتی که با تمرکز برروی بخش دوربین، طراحی و تولید می شوند. به تازگی دو محصول جدید در این بخش معرفی شده که هر کدام دارای ویژگی های قابل توجهی می باشند. یکی گلکسی اس ۴ زوم از ایرانسل یک دو سه سامسونگ و دیگری لومیا ۱۰۲۰ از نوکیا. هر دو محصولاتی بسیار خوب هستند که تجربه متفاوتی را در بخش دوربین در اختیار کاربر قرار می دهند.
حافظه ایرانسل یک دو سه داخلی
البته هر دو کمپانی قبلا هم محصولی در این بخش داشته اند. PureView 808 که یک محصول بسیار شگفت انگیز است و گلکسی کمرا سامسونگ. در ادامه نگاهی به دو دستگاه در بخش ایرانسل یک دو سه های مختلف می اندازیم.
برای عکاسی می بایست به دستگاهی با حافظه ذخیره سازی مناسب دسترسی داشت. لومیا ۱۰۲۰ دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است و در این بخش نسبت به اس ۴ زوم برتری دارد. گلکسی اس ۴ زوم دارای تنها ۸ گیگابایت حافظه داخلی است که بخشی از آن هم توسط سیستم عامل اندروید اشغال شده است. البته سامسونگ برروی این دستگاه یک اسلات microSD card قرار داده که میتوان ایرانسل یک دو سه فضای ذخیره سازی را گسترش داد. همچنین سامسونگ ۵۰ گیگابایت فضای Dropbox برای دو سال و بصورت مجانی در اختیار خریداران این دستگاه قرار می دهد. لومیا ۱۰۲۰ نیز دارای فضای ذخیره سازی ابری است و نوکیا ۷ گیگابایت فضای ذخیره سازی Skydrive در اختیار کاربران قرار می دهد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 1114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

حالت تصویر برداری آهسته نیز در این گوشی گنجانده شده شارژ اتوماتیک ایرانسل اند که به طور همزمان ویدئو ۷۲۰p با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را ثبت می کند و هر قسمت که مایل بودید می توانید سرعت را به حالت نرمال و یا آهسته باز گردانید. بی شک این دو ویژگی بسیار جذاب خواهند بود
دیگر دوره وارد کرد رمز عبور شارژ اتوماتیک ایرانسل و الگو ها گذشته. حالا اپل با اسکنر اثر انگشت خود به بازار آمده تا تحولی در امنیت گوشی های هوشمند ایجاد کند. قابلیتی که اپل آن را Touch ID می نامند. علاوه بر باز کردن قفل گوشی هوشمند این ویژگی می تواند برای تایید هویت iTunes نیز به کار گرفته شود.
رنگ شارژ اتوماتیک ایرانسل پوست غیر طبیعی و رنگ های بیش از حد پررنگ موجود در عکس ها دیگر دوام نخواهد یافت، به لطف وجود تکنولوژی فلش جدیدی که در آیفون ۵s به کار رفته است. TrueTone با بهره گیری از دو LED چشمک می زند و برای تنظیم و تعادل نور و رنگ بیش از ۱۰۰۰ حالت مختلف از رنگ برنامه دارد
پردازنده شارژ اتوماتیک ایرانسل حرکتی M7
سخت افزار های قدرتمند جدیدی که روی آیفون ۵s سوار شده است این گوشی را قادر می سازد شارژ اتوماتیک ایرانسل تا از حالت عکسبرداری پشت سر هم و متوالی با سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه کمک بگیرد و عکس های فوق العاده سریع را ثبت کند.
حالت عکسبرداری پشت سر هم و حالت آهسته شارژ اتوماتیک ایرانسل
آیفون شارژ اتوماتیک ایرانسل مجلل از راه رسید. در حالی که ابعاد آیفون نسبت به آیفون۵ تغییر نکرده است اما دیگر خبری از مجموعه رنگ های تکراری اپل در کار نیست و به جای آن رنگ های مشکی و سفید خسته کننده حالا می توانید ایفون جدید را در زنگ آلومینیوم اناندیزد نقره، خاکستری فضایی و طلایی در اختیار داشته باشید. لبه های آیفون جدید برش الماس خورده اند و ظرافت و براقی خاصی به گوشی افزوده اند.
رنگ های شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید
دکمه Home به طرز محسوسی بزرگتر ساخته شده است تا تاچ آی دی با بهره گیری از یک کریستال یاقوت کبود و یک حسگر لمسی خازنی ۵۰۰ PPI انگشت دست را با وضوح بالا اسکن کند. اطلاعات اثر شارژ اتوماتیک ایرانسل انگشت هیچ وقت درون سرور های اپل و یا سیستم ابری iCloud ذخیره نخواهد شد و برای همیشه در جایی امن و مطمئن قرار دارد.
شب گذشته همان طور که با خبر هستید اپل از آیفون ها و سیستم عامل جدید این شرکت رونمایی کرد. دو آیفون معرفی شده عبارت اند از آیفون ۵C و آیفون ۵S که اولی ارزان شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت است و دومی گران قیمت با ویژگی های بسیار بارز. همراه ما باشید تا به صورت خلاصه چند ویژگی iPhone 5S را با هم مرور کنیم
دوربین پیشرفته تر شارژ اتوماتیک ایرانسل
چیپ شارژ اتوماتیک ایرانسل A7
معرفی ویژگی های بسیار بارز iPhone 5S شارژ اتوماتیک ایرانسل
فلش شارژ اتوماتیک ایرانسل True Tone
پردازنده حرکتی شارژ اتوماتیک ایرانسل M7 ویژگی جدیدی است که با تراشه A7 آیفون جدید کار می کند. کار M7 این است که کار کرد های برنامه هایی مثل شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما را جمع آوری و بررسی می کند و دیگر نیاز نیست تا پردازنده A7 به این کارها رسیدگی کند. M7 همچنین می تواند در برنامه های تناسب اندام که مدام در حال جمع آوری اطلاعات حرکتی هستند دستگاه را یاری کند
مانند تمام گوشی‌های لمسی امروزی در جلوی گوشی یک شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمایش لمسی که اندازه‌ای برابر 4.7 اینچ دارد قرار گرفته، این صفحه نمایش کیفیتی برابر 720×1280 پیکسل دارد و در اصل این صفحه نمایش کیفیت HD دارد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 312 پیکسل در اینچ است. در زیر این صفحه نمایش لوگوی هوآوی قرار دارد و در زیر آن هوآوی یک طراحی بسیار زیبا به صورت منحنی را به کار برده است.
حسگر اثر شارژ اتوماتیک ایرانسل انگشت
گوشی آیفون ۵C,گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل آیفون iPhone 5S,انواع گوشی اپل
هنگامی که آیفون جدید معرفی شد، بسته تراشه A7 از نوع ۶۴ بیتی را همراه خود داشت که در نوع خود اولین در جهان است. اپل ادعا می کند که تراشه جدید دو برابر سریعتر و ۴۰ برابر عملکرد آن از آیفون اصلی بهتر است. همانند نکسوس ۷، آیفون ۵s می تواند OpenGL ES 3.0 را اجرا کند. این بدان معنی است که با گرافیک قوی تری شارژ اتوماتیک ایرانسل روبرو هستیم که حتی می تواند بازی Infinity Blade 3 را مثل آب خوردن اجرا کند.
آیفون ۵s دارای شارژ اتوماتیک ایرانسل یک دوربین ۸ مگاپیکسلی iSight است که دارای یک دیافراگم بزرگتر f/2.2 و سنسور بزرگتر با اندازه ۱٫۵ میکرو پیکسل است. اپل ادعا می کند که دوربین جدید آیفون ۵s می تواند در نور کم عکس های بهتری را بگیرد. عملکرد های دوربین مانند گرفتن عکس و فوکوس خودکار نیز سریعتر شده است. عکسبرداری خودکار و تثبیت کننده ویدئو نیز از ویژگی های جدید این دوربین هستند.
طراحی شارژ اتوماتیک ایرانسل و راحتی در دست
می دانیم که هوآوی در تلاش است تا به جمع بزرگانی چون Samsung و HTC بپیوندد. در این راه تلاش بسیاری را نیز انجام داده است. این گوشی یکی از بهترین‌های این شرکت است. طراحی بسیار جذاب شارژ اتوماتیک ایرانسل و ضخامت کم آن در کنار نوآوری‌هایی که در آن صورت گرفته می تواند هوآوی را بسیار بالا بکشد. البته شاید نتوان این گوشی را با بزرگانی همچون Galaxy S4 و HTC One مقایسه کرد اما ویژگی‌هایی در این گوشی هستند که به همین راحتی نمی‌توان از آن گذشت.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه و فرماندار سابق ایرانسل123 کالیفرنیا نوشت: “استیو هر روز زندگی اش رویای کالیفرنیا را زندگی کرد و جهان را تغییر داد و به همه ما الهام بخشید.”
“جهان یک انسان صاحب بینش را از دست داده است. و شاید هیچ تعریفی بالاتر از این نباشد که بخش بزرگی از جهان از طریق ایرانسل123 دستگاهی که او اختراع کرد از درگذشت او آگاه شد.”
مجتمع جدید اداری گوگل فضای کافی برای ۹۶۰ کارمند جدید را دارد. اما سخنگوی گوگل در مورد تعداد کارمندانی که قرار است در این دفتر شروع به کار کنند ایرانسل123 صحبتی نکرده است.
فروشندگان لوازم جانبی هدست بلوتوث های BT2045 و BT2035 جبرا را به عنوان پرفروش ایرانسل123 ترین های این کالای ارتباطی و دیجیتالی در بازار معرفی کردند.
استقبال مشتریان از لوازم جانبی از جمله هدست بلوتوث های فوق باعث شده تا از این کالای ارتباطی از ایرانسل123 فروش خوبی برخوردار شود.
و easy go از دیگر هدست بلوتوث های پرفروش در بازار است که با بهای ۱۲۰ و ۴۵ هزار تومانی از تقاضای بالایی برخوردار شده است.در پی استقبال مشترکین همراه اول از ارائه آزمایشی سرویس ایرانسل123 آوای انتظار در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۰،‌ اپراتور اول ارائه تجاری این سرویس را آغاز کرد.
این دو ایرانسل123 مدل هدست بلوتوث که به بهای ۲۷ و ۲۰ هزار تومان به فروش می رسد به دلیل هزینه پایین با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان روبرو شده است.
مارک اندرسون سرمایه گذار نوشت: “استیو بهترینِ بهترین ها بود. مثل موتزارت و پیکاسو، شاید هرگز ایرانسل123 مثل او زاده نشود.”
او نوشت: “او با ساختن یکی از موفق ترین شرکت های جهان از پارکینگ خانه اش، روحیه خلاق آمریکایی را به نمایش گذاشت. او با شخصی کردن کامپیوترها و قرار دادن اینترنت در جیب ما، انقلاب اطلاعات را نه تنها قابل دسترسی بلکه شهودی و لذت بخش کرد…. استیو دوست داشت بگوید هر روز را طوری زندگی می کند که انگار آخرین روز زندگی ایرانسل123 اش است. به همین خاطر، او زندگی را دگرگون کرد، بعضی صنایع را از نو تعریف کرد، و به یکی از نادرترین دستاوردها در تاریخ بشر دست یافت: او شیوه دیدن جهان برای هر یک از ما را عوض کرد.”
با فعال سازی این سرویس، برای تماس گیرنده به جای صدای بوق، آهنگ پخش ایرانسل123 می شود. این سرویس نیازی به تنظیمات گوشی نداشته و مشترک می تواند با هر نوع گوشی از آن استفاده کند.
این مدل که با رنگ بندی مشکی با کلیدهای نقره ای در بازارعرضه می شود دارای سیستم اتصال بلوتوث ۱/۲ است و برای استفاده از آن لزومی به ایرانسل123 وارد کرد PIN code نیست.
نمایشگر نشان دهنده وضعیت اتصال بلوتوث و میزان ظرفیت باتری ، کلید اختصاصی روشن و خاموش ، قابلیت استفاده راحت ازطریق هردوگوش ، قلاب نگهدارنده پشت گوشی ، قابلیت ایرانسل123 اتصال خودکار به گوشی تلفن همراه ، فن آوری های EDR و Esco برای داشتن صدا با کیفیت برتر ، باتری با ظرفیت شش ساعت مکالمه و یا تا هشت روز حالت آماده بکار ، شماره گیر صوتی و اتصال میکرو یو اس بی شارژر استاندارد از دیگر امکانات تعبیه شده در این هدست بلوتوث BT2080 به شمارمی آید.
روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: پس از استقبال بی نظیر مشترکین این اپراتور ایرانسل123 از ارائه آزمایشی سرویس آوای انتظار در سال گذشته، همراه اول در راستای احترام به سلایق مشترکین خود، اقدام به ارائه تجاری این سرویس را نموده است.
گزارش ها حاکی از آن است که گوگل فضای اداری خود را با ایرانسل123 خرید یک مجتمع اداری با نمای زیبای کوهستانی و با پرداخت هزینه ۱۰۰ میلیون دلار افزایش داده است. رشد گوگل و توسعه سرویس های مختلف این شرکت منجر به جذب نیروهای انسانی بیشتر و نیاز به فضای بزرگ تر شده است. دفتر جدید غول اینترنتی دنیا بیش از ۲۲ هزار متر مربع مساحت دارد و در نزدیکی دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است.
هدست بلوتوث BT2080 ازدیگر پرفروش های جبرا در بازار است که با بهای ایرانسل123 فروش ۴۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد .
سخنگوی گوگل موضوع خرید دفتر جدید که به “Landmark at Shoreline” معروف است را تایید کرد. معاون مدیرعامل در زمینه خدمات املاک و مستغلات و محل کار ایرانسل123 گوگل، در این رابطه گفت: “از آنجای که ما استخدام نیروهای جدید را ادامه می دهیم این موضوع بسیار مهم است که محل کار مناسبی را برای کارمندان جدید پیدا کنیم. Landmark در مکان استراتژیک و نزدیک به دفتر اصلی ما واقع شده است و ما قصد داریم این مکان را با دفتر اصلی گوگل ترکیب کنیم.”
آقای اوباما با لورن همسر آقای جابز و خانواده او ابراز ایرانسل123 همدردی کرد.بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت از رقبای بزرگ اپل نوشت: “جهان به ندرت شاهد کسی با این همه تاثیر است. تاثیر کارهای او تا نسل ها احساس خواهد شد. برای کسانی که مثل که با او کار کرده اند، این افتخاری فوق العاده بوده است.”
دفتر ایرانسل123 گوگل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 1166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

تنظیمات دیتایی برنامه‌ها را به صروت خودکار در برنامه‌ها تغییر دهید.برای اینکه کاربر یک تجربه خوب از برنامه داشته باشد و همیشه در دسترس تمام برنامه‌ها باشد، اپلیکیشن‌ها طوری طراحی می‌شوند که در پس زمینه باز خواهند ماند و خود را از طریق مصرف دیتا بروز نگه می‌دارند. به عنوان مثال گوگل پلاس از عکس‌ها و ویدئوهای شما به محض اینکه شما عکس‌ می‌گیرید یک نسخه پشتیبان می‌گیرد در حالی که بعضی از برنامه‌ها این امکان را می‌دهند که شما به صورت دلخواه تنظیم کنید که می‌خواهید بروز شوند یا خیر، بنابراین برای بعضی از برنامه‌هایی شارژ اتوماتیک ایرانسل که فکر می کنید کمتر ضرورت دارد تا بروز شوند بهتر است در داخل تنظیمات برنامه گزینه مصرف دیتا را خاموش کنید.
از امکان ذخیره شارژ اتوماتیک ایرانسل و از پیش بارگذاری برنامه‌ها استفاده کنید
بعضی از سایت‌ها بسیار سنگین هستند و علاوه بر محتوای سنگین تبلیغاتی دارند که برای لو شدن نیاز به مصرف دیتایی زیادی شارژ اتوماتیک ایرانسل دارند بهترین راه حل برای این مشکل استفاده از ویژگی data compression است، با فعال کردن این ویژگی وب پیج مورد نظر شما پیشض از دانلود خلاصه می‌شود و سپس بر روی صفحه شما دانلود خواهد شد.
همچنین اگر در جایی هستید که به سینک شارژ اتوماتیک ایرانسل کردن محتوای خود نیاز ندارید برای مثال در زمان خواب می‌توانید با رفتن به آدرس Settings > Data Usage > Menu > uncheck "Auto-sync data به طور موقت ویژگی سینک را غیر فعال کنید.
گوگل برای اینکه محتوای برنامه‌های شما بروز باشد به صورت دائم برنامه‌ها را به سرور خود متصل نگه می‌دارد بعضی از این اتصال‌ها غیر شارژ اتوماتیک ایرانسل ضروری هستند به طور مثال نیازی نیست که دائما عکس‌های شما با سرور گوگل سینک شوند. برای اینکه بتوانید تعیین کنید کدام ویژگی‌ها به صورت دائم با اکانت گوگل شما در سرورهای گوگل سینک شوند به Settings > Accounts > Google رفته و بر روی اکانت خود کلیک کنید و تیک گزینه‌هایی که نمی‌خواهید دائما سینک شوند را بردارید.
تنها در زمانی که مجبور هستید به دانلود از طریق داده‌های تلفن همراه بپردازید، موزیک‌ها ویدئوها، فایل‌های بزرگ تر و جتی محتوای نقشه خود را پیش از سفر از طریق وای فای دانلود کنید. در حال حاضر نقشه گوگل این امکان را می‌دهد که محتوای نقشه را دانلود کنید، شاید حجم نقشه زیاد باشد و زمان و فضای زیادی را نیاز داشته باشد اما بعد از دانلود شارژ اتوماتیک ایرانسل دیگر نیازی نیست که حتما به اینترنت متصل باشید.
بعضی از اوقات حتی برنامه‌هایی که در داخل برنامه اجازه مصرف دیتا را به آن‌ها نداده‌اید به مصرف دیتا در پس زمینه می‌پردازند. در اندروید بستی حصیری به بعد این امکان وجود دارد که در قسمت Settings > Data Usage متوجه شوید کدام برنامه‌ها مشغول مصرف دیتا هستند. در اینجا دو گزینه برای هر برنامه وجود دارد یکی به نام Foreground که نشان دهند مصرف دیتای برنامه زمانی است که از آن استفاده می کنید و دیگری Background است که نشان دهنده مصرف دیتای برنامه زمانی است که در پس زیمنه باز است و شما از آن استفاده نمی کنید. اگر دیدید که یک برنامه مصرف زیادی دارد و باعث مصرف زیاد باتری شما می شود تیک گزینه Restrict background data شارژ اتوماتیک ایرانسل را بزنید تا مصرف دیتا محدود شود، فقط توجه کنید با فعال کردن این گزینه مصرف دیتا برای تمام برنامه‌های باز محدود خواهد شد.
تمام این رقبا سخت افزار‌های قدرتمندی دارند که شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌توانند آیفون 5S را به راحتی کنار بگذارند اما چیزی که همیشه باعث برتری آیفون به رقبا شده است سیستم عامل یکپارچه و بهینه شده آن یعنی iOS است، شاید این رقبا بتوانند از لحاظ سخت افزاری آیفون را مغلوب کنند اما از نظر نرم افزاری کار سختی را پیش روی خود دارند
دستری برنامه‌ها را شارژ اتوماتیک ایرانسل به مصرف دیتا در پس زمینه قطع کنید
طراحی متفاوت در دکمه‌های پاور و ولوم باعث شده که این گوشی نیز متفاوت به نظر برسد. فاصله صفحه نمایش تا لبه‌های گوشی تنها 2.65 میلیمتر است که باعث شده این گوشی بسیار زیبا به نظر بیاید و به صفحه نمایش‌های بدون قاب برای گوشی‌های موبایل یک قدم نزدیک تر شویم. اما در داخل گوشی نیز سخت افزار قدرتمندی را می‌بینیم، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 800 با 4 هسته و سرع 2.26 گیگاهرتز، مر 2 گیگابایتی، صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع IPS و کیفیت فول اچ دی، شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت زوم صدا در حین فیلمبرداری از مهمترین ویژگی‌های این گوشی شیک هستند.
ویژگی Sync را بررسی شارژ اتوماتیک ایرانسل کنید
خوشبختانه یا متاسفانه این ویژگی در کشور ما به صورت خودکار غیرفعال است، برای اینکه اجازه ندهید برنامه‌ها از طریق گوگل پلی به صورت خودکار بروز شوند باید به این فروشگاه مراجعه کنید و در قسمت تنظیمات گزینه برزورسانی خودکار را یا خاموش کنید یا اینکه اجازه دهید تنها در زمانی که Wi-Fi شارژ اتوماتیک ایرانسل در دسترس است این کار انجام گیرد
مصرف مرورگر خود را کم شارژ اتوماتیک ایرانسل کنید
بعضی از برنامه‌هایی که حالت Stream دارند مانند Spotify این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید لیستی از ویدئوها و یا آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و بعدا زمانی که به وای فای دسترسی داشتید به تماشا و یا شنیدن آن‌ها بپردازید، حتی بعضی از شارژ اتوماتیک ایرانسل برنامه‌ها که پخش ویدئویی دارند این امکان را می‌دهند تا در زمانی که به وای فای و یا اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید آن ویدئو را با کیفیت پایین مشاهده کنید. این ویژگی را بیکار نگذارید و با رفتن به تنظیمات برنامه و فعال کردن گزینه‌ای که احتمالا کلمه preloading را در خود دارد فعال کنید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 608
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

راه حل شركت اچ تی سی برای نجات از مشكلات، اخراج كارمندانش می باشد.اچ‌تی‌سی در نظر دارد برای تطابق با برنامه و رفع عقب ماندگی‌های خود، ۲۰ درصد از کارمندانش در آمریکا را اخراج کند. با توجه به اینکه شرکت اچ‌تی‌سی نتوانسته به میزان فروش قابل توجهی مخصوصا در ارتباط با محصولاتی irancell 123 چون One دست پیدا کند، مدیر عامل این شرکت گفته که جلوی فعالیت حدود ۲۰ درصد از نیروهای آن در آمریکا گرفته می‌شود.
ریچارد رن، مدیر بخش فروش هوآوی در اروپا طی مصاحبه‌ای که در حضور خبرنگاران انجام شد گفت: ما همچنان متعهد به تولید دستگاه‌های ویندوزفونی هستیم و در همین راستا irancell 123 سعی می‌کنیم طی مدت کوتاهی، بر تعداد گوشی‌هایی که مبتنی بر سیستم عامل ویندوزفون مایکروسافت هستند بی‌افزاییم. هوآوی، به عنوان یکی از بزرگترین شرکای تجاری مایکروسافت، همواره تلاش کرده به ارتقای محصولات ویندوزفونی کمک کند.
انتظار می‌رود که هوآوی از این گوشی جدید در نمایشگاه CES 2014 رونمایی irancell 123 کرده و دی ماه امسال نیز آن را روانه بازار کند.
از تصاوير می توان به اين نتيجه رسيد كه irancell 123 طراحی هر دو شبیه هم است و بدنه پشتی آلومینیومی مزین به لوگوی اپل دارند. بلندگوهای تبلت ها کاملاً در زیر دستگاه قرار گرفته تا مشکل خفگی صدا در موقع به پشت گذاشته شدن برطرف شود.
علت اينكه همه تصاوير از پشت این دو دستگاه هستند می تواند به irancell 123 اين دليل باشد كه صفحه نمایش روی این بدنه ها نصب نشده است.
شایعاتی وجود دارند مبنی بر این موضوع که قرارداد اخیر میان دو irancell 123 کمپانی مایکروسافت و نوکیا باعث شده تا کمپانی چینی هوآوی تلاش خود مبنی بر تولید دستگاه‌های ویندوزفونی را بیش از پیش افزایش دهد.
گزارشات رسیده حاکی از آن است که قرار است اینترنت irancell 123 بیسیم در پرواز 6 برابر سریع‌ تر از حالت فعلی شود و این کار بسیار هیجان انگیز خواهد بود.
در تازه ترين خبرها تصاويری از آی پد ۵ و آی پد مینی ۲ irancell 123 شركت اپل به بيرون درز كرده است.
کسی نمی تواند صحت این عکس ها را تایید کند و اپل هم طبق معمول واکنشی نشان نداده ولی نکته ای که از مقایسه دو irancell 123 تبلت خیلی به چشم می خورد این است که گویی به جز اندازه، تفاوت ظاهری زیادی ندارند.
این شرکت تایوانی در آمریکا حدود ۱۵۰ کارمند دارد که براساس گفته‌های پیتر چو باید حدود ۳۰ نفر از آن‌ها از کار برکنار شوند اما هنوز به طور قطعی تعداد کارمندانی که باید اچ‌تی‌سی را رها کنند از طرف این شرکت مطرح irancell 123 نشده است.
با برقراری خدمات Wi-Fi جدید در هر دو این شرکت‌ها، سرعت اینترنت در هواپیماها تقریبا به سرعت اینترنت در زمین می‌رسد. توجه irancell 123 کنید که ایجاد اینترنت پایدار آن هم در هواپیما کار دشواری است و تنها با اضافه شدن 5 کاربر به شبکه سرعت به شدت افت خواهد کرد.
حال با انتشار خبر irancell 123 عرضه دو گوشی جدید ویندوزفونی توسط هوآوی، به نظر می‌رسد که ادعاهای رن چندان هم غلط نبوده‌اند. یک وب‌سایت خارجی، به تازگی یک عکس از گوشی Ascend W3 هوآوی منتشر کرده است. این گوشی جدید که تحت سیستم عامل ویندوزفون کار می‌کند در رده میانی از گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرد و در رنگ‌های آبی و زرد عرضه خواهد شد.
با irancell 123 وجود تمام این مشکلات شرکت‌های هوایی قول داده‌اند تا امکان ارسال ویدیوی آنلاین را برای همه‌ی 80 مسافر، آن هم به طور همزمان فراهم آورند.
این وب سایت خارجی در ادامه گزارش خود می‌گوید که هوآوی در نظر دارد تا بزودی یک گوشی ویندوزفونی رده بالا را نیز روانه بازار کند. این گوشی جدید که به احتمال زیاد Ascend D2 نام دارد مجهز به دوربین 13 مگاپیکسل، صفحه نمایش 5 اینچ با وضوح 1080p و حافظه داخلی 32 گیگابایت باشد. irancell 123 البته هنوز تاریخ دقیق معرفی و عرضه این محصول اعلام نشده است.
برای مثال شرکت Gogo قصد دارد تا اینترنت بی‌سیم 60 مگابیت بر ثانیه را در خطوط هوایی Virgin America تا اواسط 2014 برقرار کند. همین هفته‌ی پیش بود که شرکت JetBlue Airways Corp مجوز irancell 123 استفاده از اتصال ماهواره ای اینترنت بیسیم را از دولت آمریکا گرفت. با برقراری این اتصال مسافران این شرکت هوایی قادر خواهند بود، ویدیوهای خود را به صورت آنلاین تماشا کنند یا حتی گفتگوی چند نفره تصویری آنلاین برگزار کنند آن هم در هواپیما!
وی در ادامه مطرح irancell 123 کرد: ما در IT مشکل تحریم نداریم و درحقیقت خود تحریمی جلوی ما را گرفته است. هر جنسی در دنیای فناوری تولید شود همکاران ما قادر به وارد‌ کردن آن به داخل کشور خواهند بود اما تحریم‌های گمرکی ضربه‌های بیشتری را به این حوزه وارد می‌کند. در این زمینه افرادی که تصمیم می‌گیرند و می‌گویند فلان ردیف کالا وارد نشود، باید تحقیق بیشتری کنند.
رییس irancell 123 صنف فناوران رایانه تهران در پایان با اشاره به تغییر‌ نکردن قیمت اجناس IT نسبت به ماه گذشته مطرح کرد: نوسانات بازار ارز از کاهش قیمت‌ها جلوگیری کرده است. اگر مسائلی که توسط دولت وعده داده شده اجرا شوند، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند.
همانطور که می‌دانید در بعضی کشورها و بعضی خطوط هوایی اینترنت بی‌سیم اصلا معنایی ندارد، و حتی استفاده از هر نوع دستگاه الکترونیکی فرستنده امواجی ممنوع است، اما در دنیای رقابت ممنوع و ناممکن وجود ندارد! irancell 123 حالا بسیاری از شرکت‌های هوایی نه تنها اینترنت بیسیم را به صورت رایگان در پروازها ارائه می‌کنند، بلکه مدام در پی افزایش سرعت آن نیز هستند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 659
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

همانطور که می دانید اپ استور یکی از بهترین فروشگاه‌های نرم افزاری دنیا است. تمام بازی‌های دنیا که برای گجت‌های موبایلی ارائه می‌شوند در ابتدا برای اپ استور ارائه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهند شد و سپس نسخه اندروید آن‌ها در گوگل پلی قرار می‌گیرد. گاربران آی پد مینی این شانس را دارند که زودتر از سایر کاربران اندرویدی بازی‌های روز را دریافت کنند.
اما نکسوس 7 نسل دوم به یک پردازنده 4 هسته‌ای ساخت شرکت کوآلکام مجهز است این پردازنده سرعتی برابر 1.5 گیگاهرتز را دارد و در آن یک پردازنده گرافیکی با نام Adreno 320 قرار دارد در ضمن رم این تبلت نیز 2 گیگابایت است. مطمئنا این پردازنده که در نکسوس 7 نسل دوم به کار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رفته سریع‌ترین پردازنده کوآلکام نیست اما به طور حتم از پردازنده آی‌پد مینی قوی‌تر و سریع‌تر است.
آی‌پد مینی به صفحه نمایشی 7.9 اینچی با کیفیت 1024×768 پیکسل مجهز است که این صفحه نمایش فقط تراکم پیکسلی 163 پیکسل در اینچ را دارد. این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمایش شاید کیفیت قابل قبولی داشته باشد اما حقیقتا تراکم پیکسلی مناسبی ندارد.
از لحاظ عملکرد خام آی‌پد مینی سردمدار تمام تبلت‌های دنیا نیست اما یکی از بزرگ‌ترین دلیل‌هایی که این آی‌پد را به عنوان بهترین تبلت برای بازی تبدیل کرده شکل ظاهری و اندازه آن است. این تبلت نصف آیپد 4 وزن دارد و 25 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل درصد از آن نازک‌تر است که این اندازه‌ها آن را برای دست گرفتن بسیار مناسب می‌کند.
اما به عنوان یک تبلت که تنها بخواهید برای بازی کردن از آن استفاده کنید ما نمی توانیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نکسوس 7 نسل دوم را بر آی‌پد برتری بدهیم و آن را به طور حتمی به شما پیشنهاد کنیم.
این صفحه نمایش با کیفیت در نکسوس 7 نسل دوم باعث خواهد شد که بازی‌های با کیفیت در آن بهتر نمایش داده شوند و تجربه بازی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در این صفحه نمایش از آی‌پد مینی بهتر باشد
پردازنده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
شما تصور می‌کنید که شکل ظاهری یک تبلت در بازدهی مناسب آن برای بازی کردن تاثیری ندارد؟ اگر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این فکر را می‌کنید باید بگوییم که کاملا اشتباه فکر می‌کنید به خصوص زمانی که این تصور را در مورد دستگاهی دارید که برای ساعت‌های طولانی باید آن را در دست بگیرید.
پردازنده آی‌پد مینی از نوع A5 است که دو هسته دارد. در زمان معرفی آی‌پد مینی اپل برای این تبلت پردازنده مناسبی را به کار نبرد زیرا این پردازنده دقیقا همان است که در آی‌پد 2 و آیفون 4S به کار رفته بود و اپل در سال 2013 آن را معرفی کرده بود. این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده اپل تنها 512 مگابایت رم دارد.
صفحه نمایش نکسوس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نسل 7 نسل دوم 7 اینچ است و کیفیت 1920×1200 پیکسل را دارد و تراکم پیکسلی آن 323 پیکسل در اینچ است که از تمام تبلت‌های کنونی در دنیا بیشتر است.
صفحه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش
البته باید یک نکته را ذکر کنیم که مقدار زیادی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از قدرت این پردازنده صرف پشتیبانی از صفحه نمایش بسیار با کیفیت این تبلت خواهد شد اما به هر حال این پردازنده از پردازنده آی پد مینی از لحاظ کارآیی قوی‌تر است.
در این زمینه کاربران آی‌پد مینی بهتر مطئنا راضی تر از کاربران نکسوس 7 نسل دوم و یا هر کاربر دیگر اندرویدی خواهند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بود. نکسوس 7 نسل دوم از آی‌پد مینی بهتر است. نکسوس 7 نسل دوم قدرتمندتر است، صفحه نمایش بهتری دارد و در حدود 70 پوند نیز ارزان تر است.
این موضوع بیشتر به اپ استور و گوگل مربوط است تا به دو دستگاه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آی‌پد مینی و نکسوس 7 نسل دوم.
اما به سراغ رقیب این تبلت یعنی نکسوس 7 نسل دوم برویم. این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت 18 گرم از آی‌پد مینی سبک‌تر و تنها 1.5 میلی‌متر از آن ضخیم‌تر است. فاصله صفحه نمایش در بالا و پایین نکسوس 7 نسل دوم از لبه‌های تبلت زیاد است. در حالی که بسیاری این طراحی را مسخره می‌کنند اما این نوع طراحی باعث می‌شود که برای کسانی که اهل بازی هستند یک منطقه امن برای دست گرفتن تبلت زمانی که بازی‌ها را در حالت landscape انجام می‌دهید فراهم شود.
اما به علت کنترل فوق‌العاده‌ای که اپل بر روی اپ استور خود دارد. به علت سیستم عامل قوی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل iOS این تبلت با این پردازنده نه چندان قوی مشکلی در اجرای بازی‌های اپ استور ندارد. اما با تمام این تفاسیر بازی‌های سنگین موجود در اپ استور مانند آسفالت و Despicable Me توسط پردازنده‌های A6 در دیوایس‌های آیفون 5 و آی‌پد 4 روان‌تر اجرا خواهند شد (بازی Despicable Me در آی‌پد 2 به سختی اجرا می‌شود).
دیشب اپل دو گوشی خود را یعنی آیفون 5C و آیفون 5S را معرفی کرد، ما علاوه بر اینکه مراسم را برای شما پوشش دادیم، مشخصات دو گوشی را در یک خبر جدا برای شما منتشر کردیم. در این خبر می‌خواهیم به شما تمام ویدئوهایی که توسط اپل منتشر شده را نشان دهیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زیرا عقیده داریم ویدئوی معرفی یک محصول توسط کمپانی تولید کننده آن محصول می‌تواند بهترین راهنمای آن محصول باشد. همچنین در این خبر تمام عکس‌های رسمی این دو گوشی را می‌توانید مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 همان طور که از نام این تبلت مشخص است صفحه نمایش آن به اندازه 8.0 اینچ است. این صفحه نمایش از نوع TFT است و کیفیت 1280×800 پیکسل را دارد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 189 پیکسل در اینچ (از نظر تراکم پیکسلی نیز از آی پد مینی بهتر است) و نسبت ابعاد آن نیز 16:10 است. درست است که این صفحه نمایش در مقایسه با صفحه نمایش گوشی‌های irancell123 هوشمند امروزی که فول اچ دی هستند چیزی برای گفتن ندارد اما باید به شما بگوییم که این صفحه نمایش در نوع خود یکی از بهترین‌ها است ما از تماشای این صفحه نمایش بسیار لذت بردیم زیرا روشنایی آن در حد کاملا مطلوب است و اشباعیت رنگ‌ها در حدی است که رنگ‌ها را به صورت کاملا پر رنگ و طبیعی مشاهده خواهید کرد. همچنین زاویه دید این صفحه نمایش نیز بسیار خوب است اگر حتی تبلت را در حالت افقی قرار دهید به راحتی می‌توانید تمام جزئیات را مشاهده کنید. در زیر نور خورشید نیز با این صفحه نمایش به هیچ مشکلی برنخواهید خورد و در محیط باز به همان راحتی که در محیط بسته از صفحه نمایش استفاده می‌کنید می‌توانید بهره ببرید.
این تبلت نیازی به پردازنده قوی برای اجرای بازی‌های سنگین irancell123 ندارد زیرا در اصل هدف از تولید این تبلت بازی کردن نبوده و سامسونگ بیشتر می‌خواسته تا یک دفترچه یادداشت دیجیتالی را تولید کند که همیشه و همه جا در دسترس کاربر باشد. با این حال این تبلت در اجرای بازی‌های سنگین و نمایش فیلم‌های Full HD هیچ مشکلی ندارد و به راحتی هر چه تمام‌تر بازی‌های سنگین را اجرا می‌کند و فیلم‌های فول اچ دی را نیز پخش می‌کند.
در خبرهای قبل خواندید که پرچم دار بعدی سونی یعنی i1 Honami در کنار سخت افزار وسوسه کننده خود از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی بهره میبرد. اما تا کنون مدرکی برای اثبات دوربین ۲۰ مگاپیکسلی آن وجود نداشت تا اینکه امروز تصویری از محیط دوربین Honami منتشر شد که تایید کننده خبرهای قبلی و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی irancell123 است.
سامسونگ در اینجا از یک دوربین 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است که می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت 2560×1920 پیکسل را تهیه کند. این دوربین irancell123 توانایی ضبط تصاویر با کیفیت HD را نیز دارد. در جلوی تبلت نیز از یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی استفاده شده است.
مورد دیگر Paper Artist است irancell123 که توسط این برنامه می‌توانید بر روی عکس‌های خود فیلترهای بسیار جالبی را قرار دهید و عکس‌هایی متفاوت تولید کنید
گلکسی نوت 8 یک تبلت اندرویدی است که بر روی آن نسخه 4.1.2 اندروید نصب است. سامسونگ توسط TouchWiz خود این اندروید را به خوبی تزئین کرده و امکانات irancell123 جالبی را نیز به آن اضافه کرده است .در صفحه قفل که بسیار به صفحه گلکسی نوت 2 شبیه است دسترسی به 5 میانبر و دسترسی به ناتیفیکیشن بار وجود دارد.
می‌توانید در ادامه ویدئوی تست بازی بر روی این تبلت و پخش فیلم فول اچ دی را مشاهده کنید. irancell123
دوربین اصلی امکانات خوبی را دارد و هر چیزی که یک کاربر مبتدی عکاسی نیاز داشته باشد در خود جای داده اما به خاطر داشته باشید که امکانات زیاد هیچ وقت نمی‌تواند جای کیفیت خوب عکاسی برای یک دوربین را بگیرد. این دوربین 5 مگاپیکسلی عکس‌های خیلی خوبی نمی‌گیرد، همان طور که در نمونه عکس‌ها می‌توانید مشاهده کنید این دوربین در نور زیاد و کافی هم عکس‌هایی گرفته که گویی نور کم بوده و نتوانسته به خوبی جزئیات را در عکس‌های خود به ثبت برساند. اما به هر حال نویز تصاویر کم است و رنگ‌ها را به خوبی نشان می‌دهد. در ضمن اینکه به علت نداشتن فلاش عکاسی در irancell123 نور کم و شب با این تبلت مشکل خواهد بود.
اولین برنامه جالب aNote HD است که یک دفترچه یادداشت همه کاره است و ظاهر irancell123 بسیار زیبایی دارد. در این برنامه تمام برنامه‌های روزانه و تمام کارهای خود را در دسته بندی‌های خود می‌توانید به راحتی با قلم تبلت ثبت کنید.
همچنین در این تبلت ساید بار مخصوصی که از نوت 2 به بعد بر روی گوشی‌های سامسونگ مشاهده کردید irancell123 وجود دارد.
زمانی که قفل صفحه را باز کنید همان صفحه مخصوص اندروید برای شما ظاهر می‌شود و با زدن دکمه Apps به صفحه برنامه‌ها منتقل خواهید شد. چندین برنامه جالب و جذاب از پیش irancell123 بر روی این تبلت نصب هستند که بعضی از آن‌ها را مرور می‌کنیم.
با تمام این تفاسیر باید به یک نکته توجه داشته باشید که کمتر کسی از تبلت خود برای عکس انداختن استفاده می‌کند irancell123 و سامسونگ نیز این موضوع را به خوبی می‌داند تنها نقشی که دوربین‌ها در تبلت‌ها بازی می‌کنند این است که در صورت در دسترس نبودن دوربین موبایلی خوب و یا دوربین دیجیتال کاربران لحظات را از دست ندهند. این تبلت به یک پردازنده 4 هسته‌ای ساخت شرکت سامسونگ است که توان پردازشی 1.6 گیگاهرتز را دارد. در داخل این پردازنده یک پردازنده گرافیکی از نوع Mali-400 وجود دارد و یک رم 2 گیگابایتی نیز به آن‌ها برای روان‌تر کار کردن تبلت کمک خواهد کرد. مشخصات پردازنده دقیقا مانند همان است که سامسونگ در فبلت گلکسی نوت 2 استفاده کرده است.
دوربین irancell123
برنامه جالب دیگر پخش کننده موزیکی است که در این تبلت علاوه بر پخش کننده اصلی وجود دارد در این پخش کننده که ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد موزیک‌ها در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرند و به راحتی می‌توانید موزیک مورد نظر خود را irancell123 پخش کنید علاوه بر اینکه این پخش کننده یک اکولایزر بسیا



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 797
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 سونی جدیدا دو شارژر باتری قابل حمل معرفی کرده که هر چند فعلا فقط در بازار هند در دسترس هستند، ولی بعید است در سایر کشورها نیز عرضه نشوند. ایرانسل یک دو سه
اما همانطور که می‌دانید مهم ترین خصوصیت این فبلت قلم فوق العاده آن است. که به طور مختصر به ویژگی‌های جدید آن خواهیم پرداخت.اولین و شاید مهمترین تغییر کارآیی این قلم اضافه شدن یک ویژگی جدید به نام Air Command است. ما با فشار دادن دکمه‌ای که روی قلم وجود داشت و بدون تماس قلم با صفحه نمایش، به سرعت و در همه جای فبلت توانستیم از این قابلیت استفاده کنیم و می‌توانیم بگوییم، این، مهم‌ترین قابلیت کارآمدی است که در گلکسی نوت 3 اضافه شده است. زمانی که دکمه را فشار می‌دهید یک نیم دایره بر روی صفحه ظاهر خواهد شد که ویژگی‌های، گرفتن اسکرین شات ایرانسل یک دو سه (Screen Write)، نوشتن نوت (Action Memo)، برش (Scrap Booker)، جستجو(S Finder) و Pen Window در آن گنجانده شده است. متاسفانه امکان گرفتن اسکرین شات از این دایره زمانی که بر روی صفحه ظاهر می‌شد وجود نداشت.
شارژر ۵۰۰۰ میلی آمپری ظرف ۶ ساعت به ایرانسل یک دو سه حداکثر ظرفیت خود خواهد رسید و برای انتقال آن به دستگاه هایی نظیر تبلت و تلفن، به ۲ ساعت زمان نیاز دارد. اما دومی که بزرگ تر است، باید ۷-۸ ساعت به برق باشد تا کامل شارژر شود و سپس ظرف ۱ ساعت می تواند دستگاه های مورد نیاز را نیز سیراب کند. در ضمن شارژر بزرگتر، دو پورت خروجی دارد.
قیمت این ایرانسل یک دو سه دو مدل نیز به ترتیب ۴۲ و ۷۶ دلار است.
متاسفانه شرکت های عرضه کننده و فروشندگان موبایل سونی در ایران ، تاکنون فعالیت آنچنان خوبی در ارائه آموزش های نحوه ایرانسل یک دو سه استفاده کاربران از موبایل سونی نداشته و اکنون شرکت سونی موبایل با همکاری یک شرکت ایرانی ، اقدام به ارائه آموزش و پشتیبانی موبایل های سونی خواهد کرد.
با Scrap Book اگر از یک قسمت صفحه اینترنتی یا ایرانسل یک دو سه یک قسمت ویدئویی در نت خوشتان آمد آن را برش دهید و به لیست‌های خود اضافه کنید تا بعدا سر فرصت آن‌ها را مطالعه یا مشاهده کنید.
علاقه سونی به اتصال موبایل های سونی به سایر محصولات سونی مثل تلویزیون ، باعث جدایی سونی از شرکت اریکسون شد و هم اکنون موبایل های سونی این قابلیت را دارند که به وسیله کابل و یا سیستم بی سیم ، ایرانسل یک دو سه به محصولات متنوع سونی متصل شوند .
موبایل های سونی به دلیل قابلیت های فراوان ، تنوع ، کیفیت بالا و زیبایی ، جایگاه خوبی در بین کاربران ایرانی پیدا کرده است . ما می خواهیم این جایگاه را قوی تر ایرانسل یک دو سه کرده و به کاربران موبایل سونی کمک کنیم که از موبایل خود بهتر استفاده کنند و همیشه ما را در کنار خود داشته باشند
با ویژگی S Finder می‌توانید در تمام محتوای گوشی خود جستجو انجام دهید و قسمت مورد نظر خود ایرانسل یک دو سه را بدون گشت در منو‌ها پیدا کنید. همچنین در اینجا می‌توانید به طور مثال کلمه بلوتوث را جستجو کنید و در همین قسمت بدون باز کردن تنظیمات، بلوتوث گوشی خود را روشن و یا خاموش کنید.
در قسمت Action Memo قابلیت جدیدی اضافه شده ایرانسل یک دو سه است که می‌توانیم با نوشتن نام و شماره تلفن یک شخص، آن شخص را به لیست دفترچه تلفن خود اضافه کنیم. یا اینکه با نوشتن یک آدرس، بر روی نقشه آن را پیدا کنید. همچنین با کار کردن با این قسمت دیگر لازم نیست که از صفحه کلید شماره گیر کوشی استفاده کنید زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که شماره تلفن مورد نظر خود را بر روی این صفحه نوت بنویسید و بعد از آن با استفاده از گزینه Call با آن شماره تماس برقرار کنید، به آن پیامک بفرستید، به آن ایمیل بزنید.
زمانی که قفل صفحه را باز کنید همان منوهای مخصوص سامسونگ را مشاهده می کنید، یک تفاوت خوب در اینجا این است که شکل فولدربندی عوض شده است و زمانی که چند آیکون را با هم در یک فولدر قرار می‌دهید این فولدر دیگر به آن شکلی که در گوشی‌های S4 دیده‌اید نیست و تنها یک دایره در زیر آیکون ایرانسل یک دو سه فولدر نمایش داده می‌شود که نشان دهند این آیکون یک فولدر است.
مدل CP-F5 دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر و مدل CP-F10L دارای ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر است. هر دو ایرانسل یک دو سه بدنه های آلومینیومی دارند؛ اولی ابعاد ۷۰.۴ در ۱۲۸ در ۹.۴ میلیمتر و وزن ۱۵۶ گرم دارد و دومی دارای ابعاد ۷۰.۴ در ۱۳۰.۶ در ۱۶.۵ میلی متر و وزن ۲۶۰ گرم است.هر یک از این دو شارژر قابل حمل بعد از پشت سر گذاشتن ۱۰۰۰ بار شارژ کامل، تنها ۱۰ درصد از ظرفیت شان را از دست می دهند و از این نظر می توان گفت بسیار با دوام هستند.
همچنین فروش های ویژه و جشنواره های موبایل سونی نیز در ایران برگزار خواهد شد که اخبار آن از طریق ایمیل به اطلاع شما می رسد. این گوشی یک صفحه نمایش ۵ اینچی از نوع سوپر آمولد دارد که می تواند ایرانسل یک دو سه به زیبایی هر چه تمام عکس ها را به شما نشان دهد. در صفحه قفل گوشی زمانی که دست خود را بر روی صفحه می‌کشید گویی که در زیر دستان شما جوهرها به صورت ادغام شده با یکدیگر حرکت می‌کنند.
لذا در صورتیکه که کاربر موبایل های سونی هستید و یا قصد خرید موبایل سونی دارید و علاقمندید که از تمام قابلیت های موبایل خود استفاده کنید ، آدرس ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا اخبار مربوط به آموزش های ما ، نکات مخفی موبایل ها ، مراکز رسمی فروش ، لوازم جانبی ارائه شده در ایران و بسیاری از موارد دیگر مخصوص موبایل های سونی ایرانسل یک دو سه ، برای شما ارسال گردد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اما شاید مهمترین گزینه کیفیت عکس‌هایی باشد که توسط دوربین تهیه می‌شود. وضعیت عکس‌های گرفته شده با گوشی کمی ما را گیج کرد زیرا با اینکه اشباعیت رنگ‌ها در عکس‌ها زیاد است و جزئیات به خوبی نمایش داده می‌شوند اما نویز عکس‌ها زیاد است و برای یک دوربین 8 مگاپیکسلی نتیجه خوبی به دست نمی‌آید. در کل برای یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی سطح متوسط با قیمتی تقریبا ارزان این دوربین یکی از بهترین‌ها است.
به گزارش جی اس ام امروز عکسی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از دفترچه راهنمای آیفون 5S به بیرون درز کرده است که احتمال وجود سنسور اثر انگشت را قوت می‌بخشد. همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید دکمه هوم آیفون سنسور تشخیص اثر انگشت دارد.
این گوشی به جدیدترین پردازنده شرکت کوآلکام یعنی اسنپدراگون 800 مجهز است (درست همان پردازنده‌ای که در اکسپریا زد اولترا دیده‌ایم). سرعت این پردازنده 4 هسته‌ای در بیشترین حد خود 2.26 گیگاهرتز است و در کنار آن یک رم 2 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گیگابایتی نیز قرار دارد
وال استریت ژورنال نیز تایید کرده بود که آیفون 5S به سنسور اثر انگشت خواهد داشت و کمپانی در روز سه شنبه یعنی امروز آیفون با سنسور اثر انگشت را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل معرفی خواهد کرد.
برای یک گوشی پرچمدار این گوشی اندازه بزرگی دارد، از نظر ضخامت اندازه آن درست مانند اچ تی سی وان است اما بر خلاف وان که جنس پشت بدنه آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از آلومینیوم است این گوشی از پلاستیک ساخته شده است.
بعد از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باز کردن قفل صفحه همان صفحه اصلی اندروید را که در همه گوشی‌های سونی مشاهده می‌کنید دیده می‌شود. قسمت‌های دیگر مانند صفحه کلید برای تایپ در پیامک‌ها، صفحه کلید شماره‌گیر، مرورگر اینترنت و ... شبیه به Xperia SP هستند.
هنوز چند ساعت به مراسم اپل باقی مانده است که در زمان شروع مراسم ما آن را به صورت زنده برای شما پوشش خواهیم داد، شایعات در مورد حسگر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اثر انگشت هر لحظه قوی تر می‌شود.
از دیگر مشخصات بارز این گوشی یک صفحه نمایش فول اچ دی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی است. از نظر سیستم صدایی نیز تکنولوژی Hi-Fi در این گوشی قرار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد.
این گوشی هنوز ارائه نشده است به همین خاطر امروز در جی اس ام یک بررسی اولیه از این گوشی را برای شما قرار می‌دهیم تا زمانی که گوشی به ایران و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به دست ما برسد و آن را برای شما کامل و جامع بررسی کنیم.
در کل این گوشی برای افرادی که دنبال یک گجت ارزان قیمت هستند گزینه مناسبی است. مهمترین مزیت این گوشی نسبت به رقبای خود طراحی زیبا و کاربر پسند آن است. اما برای این گوشی رقیبی سرسخت در بازار با قیمتی حتی کمتر وجود دارد که به راحتی می تواند آن را کنار بزند. نام این گوشی LG L9 است. L9 با داشتن صفحه نمایشی بزرگتر و با کیفیتر و باتری قوی‌ترمی‌تواند گزینه مناسب تری برای خرید باشد. ما در مجموع از این گوشی رضایتی نسبی داشتیم. Xperia L در خود چیزی نداشت که بتواند ما را برای کار کردن بیشتر با گوشی ترغیب کند. این Xperia برای افرادی مناسب است که به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ظاهر گوشی و خوش دستی آن اهمیت زیادی می‌دهند و به خصوص طرفدار سر سخت مارک سونی هستند.
امشب ب جی اس ام همراه باشید تا ببینیم که اپل آیفون 5S را با سنسور اثر انگشت معرفی خواهد کرد یا اینکه مانند نوت 3 این سنسور فقط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در حد شایعه باقی خواهد ماند.
نظر جی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اس ام
این عکس از طریق یک وبسایت فرانسوی منتشر شده است، در این عکس علاوه بر نشان دادن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دکمه هوم، دکمه‌های ولوم، پاور و پورت اتصالی نیز نشان داده شده‌اند
سیستم عامل گوشی اندروید است و نسخه 4.1.2 آبنبات ژله‌ای بر روی آن نصب است. صفحه قفل در اینجا مانند Xperia Z است. برای باز کردن قفل صفحه همان حالت کرکره‌ای دیده می‌شود و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همچنین در اینجا به کنترل موزیک‌ها و دوربین عکاسی دسترسی دارید.
اما یکی از تفاوت‌های این گوشی با دیگر سونی‌ها و شباهت آن با Xperia SP در LED خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ای است که در قسمت پایینی این گوشی قرار دارد. این LED در زمان‌های مختلف و با توجه به رنگ غالبی که بر روی صفحه نمایش است به رنگ‌های مختلف تغییر رنگ می‌دهد. به طور مثال زمانی که مشغول مرور عکس‌ها در گوشی خود هستید و رنگ آبی در عکس شما نمود بیشتری دارد تا عکس‌های دیگر، این LED به رنگ
در درون این گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک باتری 3000 میلی آمپری تعبیه شده است که ال جی وعده داده باتری این گوشی بتواند تا 1.2 روز را دوام بیاورد البته این دوام برای یک استفاده معمولی از گوشی است.
اما مهمترین تفاوت این گوشی با گوشی‌هایی که تا کنون دیده‌ایم دکمه کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاور گوشی است که هر دو به جای اینکه در کنار گوشی قرار داشته باشند به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قسمت پشت گوشی
برای دیدن سایز واقعی عکس‌ها بر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل روی آن‌ها کلیک کنید
برای این گوشی میان رده یک دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است که می‌تواند عکس هایی با کیفیت 3264×2448 پیکسل تهیه کند. دوربین این گوشی همه چیزهایی که شما نیاز دارید مانند تشخیص چهره، تشخیص لبخند، حالت HDR و امکانات دیگر را که یک کاربر عادی نیاز دارد در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود گنجانده است.
در دنیای امروزی که گوشی‌های قدرتمندی مانند گلکسی اس 4، اچ تی سی وان و اکسپریا زد قرار دارند ال جی برای اینکه بتواند سر پا مانده و خود را در این میدان رقابت حفظ کند به یک گوشی پر قدرت و خاص نیاز دارد. به نظر می‌آید که اکنون ال جی توانسته اینکار را انجام دهد و یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی همه فن حریف را با نام جی 2 معرفی کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

فتر مرکزی شرکت در منطقه همراسمیت شهر لندن قرار دارد. این شرکت تیم‌های توسعه و تحقیقی دیگری در کشورهای irancell123 سوئد، ژاپن، چین، کانادا، هلند، ایالات متحده، هند و بریتانیا هم دارد.
در چند ماه گذشته و پس از نوسانات نرخ ارز، عرضه محصولات دارای گارانتی رسمی سونی در بازار کاهش یافت و اندک گوشی های عرضه شده عمدتا یا بدون خدمات پس از فروش بودند و یا از خدمات پس از فروشی غیر استاندارد که مورد تایید سونی نبودند استفاده می کردند.آیدین آرام، مدیرعامل آرمان همراه آرین در این مورد می گوید: هدف اصلی ما ارایه خدمات بین المللی است تا بتوانیم به رغم تحریم های ناجوانمردانه گارانتی مناسب و در حد استانداردهای جهانی را به کاربران ایرانی ارایه دهیم. وی ادامه داد: آرین قصد دارد تا با بین المللی کردن نمایندگی‌های سونی، خدمات پس از فروش را با گارانتی اصلی ارائه دهد و به حجم بالایی از گوشی‌های همراه سونی سرویس ارائه کند. در همین راستا تا به حال دو دفتر نمایندگی در امارات متحده عربی و عراق تاسیس شده و به زودی در چند کشور دیگر نیز شاهد افتتاح دفاتر نمایندگی این شرکت خواهیم بود. در حال حاضر با توجه به حجم بالای سفر به عتبات عالیات و همچنین تعدد سفرهای کاری ایرانیان به امارات متحده عربی، افراد زیادی که از تلفن‌های همراه با برند سونی ستفاده می‌کنند، irancell123 در صورت نیاز به خدمات پس از فروش می‌توانند به دفاتر تاسیس شده در این دو کشور مراجعه نمایند و از سرویس پشتیبانی بهره‌مند شوند. به گفته آرام، مشتریان می‌توانند برای اطمینان از صحت گارانتی گوشی های خود به وب‌سایت www.aryanmena.com مراجعه و یا IMEI گوشی خود را به شماره 10007676 پیامک نموده و از صحت آن اطمینان حاصل کنند.
سونی اکسپریا M دارای پردازنده دو هسته ای 1.0 گیگاهرتزی با گرافیک Adreno 305 مدل (چیپست MSM8227 )، صفحه نمایش 4 اینچی FWVGA، و 1 گیگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از حافظه microSD، دوربین 5 مگاپیکسل قادر به ضبط ویدئویی با کیفیت 720p، دوربینجلو ، همچنین VGA irancell123 ، NFC، بلوتوث 4.0 و یک باتری 1700 میلی آمپر است.
ارتباطات همراه سونی بیش از ۹۰۰۰ کارمند در سرتاسر جهان دارد. پس از خرید شرکت irancell123 سوئدی اریکسون توسط سونی رئیس شرکت هیدکی کومیاما و قائم مقام آن آندرس رونواد شد.
ارتباطات همراه سونی (به انگلیسی: Sony Mobile Communications)‏ بخش موبایل و تجهیزات ارتباطی همراه شرکت ژاپنی سونی است، این شرکت سابقاً تحت نام سونی اریکسون (به انگلیسی: Sony Ericsson)‏ فعالیت می‌کرد، شرکتی که مشترکاً توسط دو irancell123 شرکت سونی ژاپن و شرکت ارتباطاتی سوئدی اریکسون در سال ۲۰۰۱ برای تولید موبایل تأسیس شده بود.
خواهشا این مطلب irancell123 را کپی کردید منبع یادتون نره www.berooze.blog.ir
سونی و اریکسون تجارت خود را در irancell123 مارس ۲۰۰۲ با هم ترکیب کردند و آنها هم اکنون محصولات کاملی برای همه گروها در زیر چتر «سونی اریکسون» دارند. سونی اریکسون در سال ۲۰۰۵ سری W گوشی‌های موسیقی مارک Walkman را معرفی کرد. گوشی‌های موسیقی سری-W سونی اریکسون را می‌توان به عنوان اولین گوشی‌های موبایل که مرکزیت آن‌ها موسیقی هستند، معرفی کرد، این باعث ایجاد بازار جدید موسیقی قابل حمل در زمان خود شد. سونی اریسکون در سال ۲۰۰۶ گوشی‌هایی با مارک سایبرشات را، یعنی تلفن‌هایی که دارای قابلیت‌های پیشرفته در عکاسی بودند معرفی کرد. سونی در سال ۲۰۰۸ اولین سری تلفن‌های هوشمند را با نام تجاری اکسپریا (به انگلیسی: XPERIA)‏ روانه بازار کرد.
فروشگاه سونی در حال حاضر دارای سه رنگ موجود است (سیاه، سفید و زرد)، در حالی که بنفش irancell123 آن که در حال حاضر در انبار موجود نیست. و فقط در لیست فروش انواع سیاه و سفید موجود می باشد.
ساناز کوشا، مدیر بازاریابی سونی موبایل در ایران با اعلام این مطلب به irancell123 خبرنگار ما گفت، سونی در نظر گرفته است که برای سال جاری میلادی تعویضی در نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش خود در ایران داشته باشد که به این ترتیب شرکت آرمان همراه آرین به عنوان تنها نماینده انحصاری فروش محصولات سونی در بازار ایران انتخاب شده است.
روش سونی اکسپریا M مدل (C1904) در حال حاضر در ایالات متحده ، تنها چند هفته پس از آن که irancell123 در سراسر اروپا و آسیا راه عرضه شد، آغاز شده است . اکسپریا M از طریق فروشگاه سونی و فروشگاه اینترنتی Newegg به قیمت 249.99 دلار در دسترس است .
طرفداران و علاقه مندان گوشی های سونی به تازگی نام جدیدی را در بخش خدمات پس از فروش این irancell123 شرکت خواهند شنید.
کوشا، درباره نمایندگان سابق سونی موبایل در ایران می گوید: پیش از این و در سال های گذشته، زمانی که سونی هنوز از اریکسون جدا نشده بود نمایندگانی همچون، سیتادل، نیکاتل و پارس کامتل را در بازار داشت که هر کدام از این نمایندگان در مقاطعی خاص و بنا به مشکلاتی از عرضه محصولات سونی کنار گذاشته شدند. مدیربازاریابی سونی به جدایی اریکسون و سونی از یکدیگر اشاره کرد و ادامه داد: پس از آنکه سونی تصمیم به پایان شراکت خود با شرکت سوئدی اریکسون گرفت محصولات این شرکت همچنان از طریق پارس کامتل به بازار ایران عرضه می شد. کاهش واردات محصولات دارای خدمات پس از فروش سونی موبایل در بازار ایران باعث شد تا در نهایت سونی تصمیم به جایگزینی یک شرکت تازه irancell123 نفس برای بازار ایران داشته باشد که در نهایت آرمان همراه آرین به عنوان تنها نماینده عرضه کننده و ارایه دهنده خدمات پس از فروش سونی موبایل در بازار ایران انتخاب شد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

پیش از این نیز سرویس دیگر گوگل به نام “گوگل ویو” شارژ اتوماتیک ایرانسل که ترکیبی از مسنجر، ایمیل و خدمات به اشتراک گذاری محتوا بود، با شکست مواجه و تعطیل شد.
XPS 11 شارژ اتوماتیک ایرانسل
Asus Trio شارژ اتوماتیک ایرانسل
اولترابوک,بهترین شارژ اتوماتیک ایرانسل اولترابوک,جدیدترین اولترابوکها
در ادامه نیز دو روش دسترسی پست ها، را شارژ اتوماتیک ایرانسل توضیح داده است. سرویس گوگل باز از جمله خدمات شبکه ای اجتماعی گوگل برای به اشتراک گذاری مطالب و نوشته های مختلف کاربران بود که چندان مورد توجه قرار نگرفت.
کیلوگرم، 13 شارژ اتوماتیک ایرانسل اینچی 1920 در 1080 پیکسل ، گرافیک اینتل سری 4000 است.
وگل پایان کار سرویس گوگل باز (Google Buzz) را رسما به کاربران خود اعلام کرد.امروز کاربران سرویس میل گوگل، پیغامی از سوی گوگل دریافت کرده اند که به آنها اعلام شده: به زودی شاهد بازنشستگی سرویس گوگل باز خواهیم بود؛ در آن زمان شما دیگر قادر به ایجاد هیچ پست جدیدی نخواهید بود؛ اما محتوایی که تاکنون در این سرویس ایجاد کرده اید، شارژ اتوماتیک ایرانسل قابل دسترس خواهد بود.
سونی موسوم به Duo 13 نیز که هم دسکتاپ می شود و هم لپ تاپ و تبلت، به قیمت 1399 دلار از امروز 9 ژوئن قابل خرید است. مشخصات فنی شامل پردازنده Core i7-4500U شارژ اتوماتیک ایرانسل با سرعت 1.8
این فبلت ضد شارژ اتوماتیک ایرانسل آب بوده و به عمق 1 متر تا 30 رقیقه دوام دارد.
google شارژ اتوماتیک ایرانسل buzz
یسوس در نمایشگاه Computex ترنسفورمر بوک تریو را به عنوان اولترابوک کانورتیبل به معرض تماشا گذاشت که قرار است در فصل سوم سال جاری راهی بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل کند.
علاوه بر اپلیکیشن ها، ایمیل ها و آبدیت نمودن دیگر محتوای دیجیتال سونی Duo قادر است در حالت Sleep ارتباط اینترنتی را حفظ بنماید و شارژ اتوماتیک ایرانسل نرم افزار ها را آبدیت بنماید. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ هیبریدی عمر مناسب باطری آن است.
انجین طراحی شده برای این فبلت از نوع موسوم به X-Reality‌ است که نسخه به روز شده انجین Mobile Bravia شارژ اتوماتیک ایرانسل Engine 2‌است.
این انجین رنگ شارژ اتوماتیک ایرانسل بهتر و کنتراست برتر را هنگام پردازش تصویری چه عکس و چه ویدئو در گوشی های هوشمند سونی ایجاد می کند.
پیش از این نیز منابع نزدیک به گوگل، از جمع آوری این سرویس ظرف طی هفته آینده خبر شارژ اتوماتیک ایرانسل داده بودند.سرویس گوگل باز، حدود ۲۰ ماه پیش راه اندازی شد و تقلیدی از برخی امکانات شبکه های اجتماعی بود.
گیگاهرتز،با 4 گیگ رم(فقط یک شارژ اتوماتیک ایرانسل اسلات 4 گیگی دارد) و وزن 1.3
همانطور که در تصویر می بینید، بسیار ظریف و نازک طراحی شده و بر اساس گزارش ها، 6.5 شارژ اتوماتیک ایرانسل میلیمتر است.
فناوری اطلاعات > سخت افزار - تصویری از شارژ اتوماتیک ایرانسل فبلت سونی توگاری یا همان Xperia ZU روی اینترنت منتشر شد.
اولترابوک,بهترین شارژ اتوماتیک ایرانسل اولترابوک,جدیدترین اولترابوکها
گفته می شود شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده جدید کوآلکوم snapdragon 800 از سری 2.3 گیگاهرتزی و چهار هسته ای است.
Vaio Pro 13 شارژ اتوماتیک ایرانسل
اولترابوک,بهترین اولترابوک,جدیدترین شارژ اتوماتیک ایرانسل اولترابوکها
اکس پی اس یازده XPS11 کمپانی دل نیز زیبا بود که پاییز 2013 در ابعاد 11 اینچی و 2560 در 1440 شارژ اتوماتیک ایرانسل پیکسل که شبیه یوگای لنوو است، می آید.
پس از Google Buzz، ظاهرا گوگل تمام تلاش و توجه خود را معطوف به نجات سرویس Google Plus(شبکه اجتماعی شارژ اتوماتیک ایرانسل گوگل) کرده است.
این فبلت 6.44 اینچی اسکرین 1080 پیکسلی داشته و شارژ اتوماتیک ایرانسل قرار است 25 ژوئن به بازار بیاید.
مطابق آنچه سایت Sony می گوید وزن این لپ تاپ 1060 کیلوگرم است که نسبت با VAIO Pro 11 ، 190 گرم سنگین تر است که البته با توجه با اینکه این لپ شارژ اتوماتیک ایرانسل تاپ 13 اینچی است این اختلاف وزن طبیعی محسوب می شود. این لپ تاپ دارای صفحه نمایشی با کیفیت 1,920x1,080 پیکسل و فول HD است. قیمت این لپ تاپ از 1399 دلار آغاز و تا 2700 دلار نیز قابل افزایش است و این در حالی که امکانات جانبی دیگر به آن افزوده خواهد شد. این لپ تاپ در دو رنگ مشکی و سفید کربنی عرضه خواهد شد.
سونی قول داده است که عمر آن بیش از سایر اولترا بوک ها باشد و این در شارژ اتوماتیک ایرانسل حالی است که سایت های اخبار فناوری همچون engadget عمر باطری این لپ تاپ را 9:40 اعلام نموده اند در حالی که برخی سایت ها همچون slashgear می گویند عم باطری این لپ تاپ حدود 15 ساعت است باید منتظر بود و دید خلاصه در میان این منابع خبری کدام صحیح می گویند.
سونی جدیدترین محصول خود Vaio Pro 13 را با ویندوز 8 نسخه 64 بیتی نشان داد. معماری دستگاه 11 و 13 اینچی شبیه مک بوک ایر اپل بوده و با نمایشگر 1080 شارژ اتوماتیک ایرانسل در ابعاد 11.6 و 13.3 اینچی ساخته شده است. سونی معتقد است سبک ترین اولترابوک دنیا است قیمت دستگاه که از امروز 9 ژوئن راهی بازار می شود به ترتیب سایز 11 و 13 اینچی ، 1149 و 1249 دلار خواهد بود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز،‌ شرکت اپل با دنبال کردن شکایت‌های ایرانسل123 قانونی خود موفق شد جلوی صادرات برخی گوشی‌های هوشمند ساخت سامسونگ به کشور آمریکا را بگیرد که البته بر اساس رای صادره این حکم دست‌کم تا دو ماه دیگر اجرایی نمی‌شود.
خبرگزاری فارس: محدودیت صادرات گوشی‌های سامسونگ ایرانسل123 به آمریکا
دوربین نیکون,دوربین نیکون مدل ایرانسل123 L320,دوربین nikon
محدودیت صادرات گوشی‌های سامسونگ به ایرانسل123 آمریکا
گوشی نوکیا لومیا 1020 یک تلفن همراه جذاب است که کمپانی فنلاندی سازنده آن مدعی است که گوشی طراحی کرده که مشابه ندارد. این گوشی دارای سیستم عامل ایرانسل123 ویندوز 8 است و همراه با آفیس MS و تمامی خصیصه های گوشی های سری نوکیا لومیا همچون نوکیا موزیک و مسیریاب سخنگو آن می باشد.
لازم به ذکر است که دفتر ریاست جمهوری آمریکا بر اساس شکایت‌های مطرح شده از سوی سامسونگ هم ایرانسل123 به تازگی ممنوعیت‌هایی را برای عرضه محصولات اپل در کشور آمریکا لحاظ کرد.
انرژی این دوربین نیز از چهار عدد باتری قلمی سایز AA تامین می‌شود. بسته به اینکه چه مدل و باتری‌هایی با چه مقدار کیفیت را تهیه می‌شود، شارژدهی آنها به دوربین می‌تواند متفاوت باشد. به‌علاوه اینکه می‌توان انواع قابل شارژ بسیار خوب را تهیه کرد. در کل باید گفت که L320 یک دوربین ارزان قیمت محبوب ایرانسل123 است.
رای نهایی صادره در این ایرانسل123 زمینه مربوط به دو پرونده مجزا می‌شود. نخستین پرونده با نام "حق امتیاز استیو جابز" شناخته می‌شود و پس از آن مطرح شده است که موسس شرکت اپل حق امتیازی را در حوزه نمایشگرهای لمسی به ثبت رسانده است. پرونده دوم نیز مربوط به سوکت‌های صوتی روی دستگاه‌های الکترونیکی است.
کمیسیون بین‌المللی بازرگانی آمریکا"(US ITC) در مرحله نخست این تصمیم را بر اساس شکایت سال 2011 سامسونگ اتخاذ کرد. بر اساس این شکایت گفته شده ایرانسل123 بود که سامسونگ در حوزه گوشی‌های هوشمند از برخی مجوزهای اپل به صورت غیرقانونی استفاده کرده است.شرکت سامسونگ در مقابل این شکایت اقداماتی را انجام داد و سرانجام در آخرین جلسه دادگاه شکست خورد. این محدودیت صادرات محصولات سامسونگ به کشور آمریکا توسط دفتر ریاست جمهوری این کشور تاییدشده است، اما احتمال می‌رود که منتفی شود.
محدودیت صادرات محصولات سامسونگ به کشور آمریکا توسط دفتر ریاست جمهوری این کشور ایرانسل123 تایید شد.
این دوربین ۴۳۰ گرمی که ایرانسل123 ابعاد آن ۱۱۱×۷۶× ۸۳ میلی‌متر است با قیمتی در حدود ۶۶۵ تا ۷۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.
دوربین نیکون,دوربین ایرانسل123 نیکون مدل L320,دوربین nikon
در ویدئوی لو رفته، که از یک پرزنتیشن مربوط به کمپانی کانادایی Rogers Communications لو رفته ، نرم افزار ایرانسل123 موسوم به وانیلای آندروید و ویژگی های جدید نرم افزاری دیگر مورد آزمایش قرار گرفته است.
دوربین نیکون,دوربین نیکون ایرانسل123 مدل L320,دوربین nikon
ظاهرا کمپانی کانادایی همراه با کمپانی های مخابراتی امریکایی مانند AT&T ‌و تی-موبایل قرار است در ماه آگوست و کمپانی ورایزون در تاریخ 23 آگوست این گوشی هوشمند را در رنگ ایرانسل123 سیاه و سفید عرضه کنند.
تجهیز به فلش بالاجهنده، بهره‌مندی از قابیلت تکنولوژی تشخیص چهره، تکنولوژی تشخیص لبخند و… از دیگر ویژگی‌های این دوربین است. این ایرانسل123 دوربین فشرده کوچک همچنین به یک صفحه نمایش ۳ اینچی با دقت ۲۳۰۰۰۰ پیکسل مجهز است.
در این ویدئو قابلیتهای فناوری Google Now با هدف تشخیص صوتی جستجو هنگام کار با پی سی و گوشی هوشمند، باز کردن دوربین گوشی با تکان دادن مچ دست، پایین کشیدن انگشت دست به طرف پایین برای ایرانسل123 گرفتن چند عکس هم زمان در چند فریم به نمایش گذاشته شد.
همچنین قابلیت ActiveUpdate یا به روز رسانی فعال ایرانسل123 که در آن کاربر با شکل جدیدی از دریافت پیام های رسیده از فیس بوک و شبکه های اجتماعی روبرو می شود و یا بستن پیام های آینده با دستور به اپ برای انجام این کار، از دیگر وی‍ژگی های فناوری جدید روی موتو ایکس است.
از لحاظ ورودی و خروجی هم این دوربین به پورت USB، خروجی تلویزیون، Pict Bridge مجهز است. دوربین ارزان نیکون همچنین از کارت‌های حافظه با فرمت SD/SDHC/SDXC پشتیبانی کرده و به میکروفون و اسپیکر داخلی ایرانسل123 نیز مجهز است.
تصاویری که ایرانسل123 مشاهده می کنید مربوط شوی تجربیات نرم افزاری با گوشی هوشمند به بازار نیامده موتو ایکس موتورولا است.
دوربین نیکون,دوربین نیکون مدل ایرانسل123 L320,دوربین nikon
-nikon-coolpix-black یک ویژگی که در این دوربین بسیار جلب توجه می‌کند لنز بسیار واید آن است. لنز این دوربین در حالت واید می‌تواند روی فاصله کانونی معادل ۲۲/۵ میلی‌متر قرار گیرد. قدرت ایرانسل123 زوم و بزرگنمایی این دوربین هم ۲۶ برابر است. در بخش عکسبرداری نیز حداقل حساسیت این دوربین ۸۰ ISO و حداکثر آن ۱۶۰۰ ISO است.
وجود میکرو سیم و میکرو یو اس ایرانسل123 بی در این تصاویر قابل مشاهده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اولین استفاده از فناوری بدون لمس، این است که نیاز به صفحه‌کلید یا صفحه‌ لمسی برای انجام بسیاری از کارها از بین خواهد رفت زیرا شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌توان الگوهای حرکت‌ را برای موبایل تعریف کرد تا هر کدام فرمانی را اجرا کنند.
حظاتی پیش ، تصاویری جدید از اسمارت فون نوکیا Lumia 928 از سوی تو*ییتر Evleaks منتشر و توسط منبع The Verge به تأیید رسید. Nokia Lumia 928 نسخه ای بهینه سازی شده از Nokia شارژ اتوماتیک ایرانسل Lumia 920 با ضخامتی کمتر و نمایشگر OLED می باشد.
در عکس های منتشر شده از این گوشی ، دو عکس هم در کنار پرچم دار دیگر سونی یعنی Xperia Z می باشد. شاید بیشتر کاربران از خوش دست نبودن اکسپریا زد شاکی بودند و انتظار دارند سونی در گوشی بعدی شارژ اتوماتیک ایرانسل خود این مشکل را حل کند. در عکس مشخص می شود که این پرچم دار جدید سونی با اینکه صفحه نمایش هم اندازه با Xperia Z دارد ، اما کمی درازتر می باشد و همینطور ضخامت ان برای خوش دست بودن کمی افزایش پیدا کرده است.
Nokia Lumia 928 اندکی از Nokia شارژ اتوماتیک ایرانسل Lumia 920 نازک تر است. ۱۰٫۲ میلیمتر نازک ترین حالت و ۱۱٫۲ میلیمتر با احتساب کاور منحنی شکل پشتی ، ضخامت دقیق Lumia 928 را نشان می دهند. نوکیا لومیا ۹۲۸ با یک نمایشگر ۴٫۵ اینچی از نوع OLED به طور همزمان از صدا و LTE پشتیبانی می کند.
سال‌ها است که کمبود فناوری بدون لمس یا تشخیص حرکت در موبایل‌ها احساس می‌شود و آخرین تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند این نیاز را بیشتر می‌کنند. همه‌ تولیدکنندگان گوشی سعی در خلق و تولید این فناوری داشته‌اند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
ر خبر قبلی خواندید که پرچم دار بعدی سونی Xperia Honami خواهد بود. این گوشی که قرار است بسیار قوی باشد و دست دیگر رقیبان شارژ اتوماتیک ایرانسل را عقب راند ، هنوز اطلاعات کاملی ازش منتشر نشده است بجز دوربین ۲۰ مگاپیکسلیش و همینطور صفحه نمایش ۵ اینچی Full
تبیان شارژ اتوماتیک ایرانسل زنجان
با استفاده از حرکات شارژ اتوماتیک ایرانسل تعداد فرمان‌های مورد نیاز برای رفتن از صفحه‌ خانگی به نرم‌افزار ویرایش متن را کم کرد.
اگر اطلاعات منتشر شده فوق حقیقت یابند ، سامسونگ می تواند به فروش خوبی برسد چراکه دومین گجت هشت هسته ای بعد از گلگسی اس ۴ خواهد بود و همینطور اولین گجتی شارژ اتوماتیک ایرانسل که سه گیگابایت رم خواهد داشت چراکه این روزها با وارد شدن بازی های حجیم برای اندروید ، به رم زیاد تری نیاز می شود.
یکی از بهترین کاربردهای این فناوری، استفاده برای امنیت شخصی در مورد اطلاعات و محتوای دستگاه‌ها در مقیاسی کاملاً جدید است. به بیان دیگر، بدون انجام حرکتی خاص، قفل دستگاه باز نخواهد شد یا اطلاعات حساس مخفی خواهند ماند. این موضوع خصوصاً در زمان‌هایی که گوشی دزدیده شارژ اتوماتیک ایرانسل شده، خراب و یا گم شود بسیار کاربرد خواهد داشت. کاربران نیز باید حرکاتی را که با آن‌ها قفل گوشی باز شده یا محتوای آن نمایش داده می‌شود به خاطر بسپارند.
حالا با تحقیقات آندریا کولاکو، این صنعت به استفاده از چنین فناوری شارژ اتوماتیک ایرانسل نزدیک‌تر شده است. این خانم هندی در مسابقه‌ کارآفرینی موسسه‌ فناوری ماساچوست با فناوری بدون لمسش به نام “3dim” مقام اول را کسب کرده‌ است. این فناوری با استفاده از روش‌های ثبت‌شده‌ پردازش حرکت، حرکت‌ها را به صورت بلادرنگ، سه‌بعدی و با دقت میلی‌متر دریافت می‌کند. آن‌ها مبلغ 100،000 دلار دریافت کرده‌اند تا این فناوری را برای شرکت‌های موبایل که به آن علاقه‌مند هستند گسترش دهند.
فبلت بعدی سامسونگ نیز در راه است. گلگسی نوت ۳ هم در حال تولید می باشد و قرار است در چهارم سپتامبر در شهر برلین معرفی رسمی شود و شایعات روز به روزد در مورد این گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل زیاد تر می شود. بر طبق منبعی معتبر خبر رسیده که این فبلت صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی خواهد داشت و برای اولین بار در جهان رم ۳ گیگابایت خواهد داشت. همچنین پردازند هی هشت هسته ای بر روی این فبلت نصب خواهد شد تا کامپیوتری کوچک شود.
همچنین، یکی دیگر از بهترین کاربردهای فناوری بدون لمس، عدم نیاز به چندین پنجره برای اجرای چندین برنامه است زیرا کاربران می‌توانند به صورت یکپارچه از برنامه‌ای به برنامه‌ دیگر بروند.کاربرد بعدی در بازی‌ها است. فناوری تشخیص حرکت شارژ اتوماتیک ایرانسل دنیایی تازه را به بازی‌های موبایل که خود صنعتی در حال گسترش است، خواهد آورد.
را با حدود ۳۱۰ میلیون دلار بدست آورده است البته همراه با ۴.۹ درصد از سهام این شرکت. این خرید جدید سامسونگ، دسترسی به حدود ۲۱ اختراع کلیدی در بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل امریکا را که متعلق به شرکت CSR بوده است را ممکن می سازد.
The Verge صحت این تصاویر را تأیید می کند ، پیش بینی شده است که اپراتور Verizon در حال آماده سازی این اسمارت فون جهت رونمایی در این ماه می باشد. اما نوکیا ، برخلاق گزارشات ، از بدنه ای آلومینیمی در ساخت این اسمارت فون استفاده نکرده است. گفته می شارژ اتوماتیک ایرانسل شود که بدنه Nokia Lumia 928 از جنس پلی کربنات است و بدنه های آلومینیمی برای اسمارت فون های آینده یعنی EOS و Catwalk در نظر گرفته شده است.
باز هم خبری دیگر از شرکت کره ای سامسونگ. این شرکت به دنبال تقویت خود در زمینه پتنت ها یا حقوق مربوط به ثبت اختراع می باشد و در همین زمینه خبر می رسد شارژ اتوماتیک ایرانسل که شرکت سامسونگ بخش موبایل شرکت بریتانیایی Cambridge Silicon Radio یا CSR را که در زمینه ساخت انواع و اقسام بلوتوث، جی پی اس، وای فای و دیگر چیپ ها فعالیت می کند



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

  و EDGE , Wi-Fi و بلوتوث نسخه ی ۴ همراه با GPS ایرانسل یک دو سه و امکانات جانبی دیگر
اندروید ایرانسل یک دو سه ۴٫۳
نوکیا چیزی در این نمایشگاه معرفی نکرد اما کاری کرد که همگان را متعجب کرد! ماکروسافت در یک روز مانده به نمایشگاه تمام ثبت اختراع ها و موبایل ها و بخش های خدماتی نوکیا را خرید! بله درست خوانده اید! ماکروسافت بخش بزرگی از نوکیا را خرید. ماکروسافت ۳٫۷۹ بیلیون یورو برای دستگاه ها و خدمات نوکیا پرداخت کرد و همچنین ۱٫۶۵ بیلیون یورو برای استفاده از ثبت اختراع های نوکیا به مدت ده سال پرداخت کرد و به طور رسمی تقریبا نوکیا ایرانسل یک دو سه را خریداری کرد!
باید به سامسونگ تبریک گفت چراکه محصولات جدیدش در نمایشگاه غوغا افریده اند و جلب توجه کرده اند. در ادامه مطلب مشخصات کامل این ایرانسل یک دو سه سه محصول سامسونگ را می توانید مشاهده کنید.
سامسونگ نیز مثل هر سال در نمایشگاه به خوبی ظاهر شد و کار های بسیاری در نمایشگاه انجام داد و نظر همه را به خود جلب کرد. خب خلاصه کار های سامسونگ را برایتان بگویم ، باید اینطور شروع کنم که سامسونگ در این نمایشگاه بالاخره گلگسی نوت ۳ خود را ایرانسل یک دو سه با ویژگی های بسیار نو آورانه ای معرفی کرد. در کنار ان تبلت ده اینچی جدیدی معرفی کرد که بسیار حرفه ای ساخته شده و ارزشمند می باشد. همچنین ساعت هوشمند با همان Galaxy Gear خود را معرفی کرد.
دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی ایرانسل یک دو سه با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p در ۳۰ فریم
دوربین ۱۳ مگاپیکسی با قابلیت عکس برداری در ایرانسل یک دو سه سایز ۳۰۹۶*۴۱۲۸ همراه با فلش LED با قابلیت فیلمبرداری ۲۱۶۰p در ۳۰ فریم و فیلمبرداری ۱۰۸۰p در ۶۰ فریم
شرکت معتبر ایسون نیز در نمایشگاه بسیار فعال بود و محصولات بسیار خوبی معرفی کرد و بسیار تو بورس بود. ایسوس در نمایشگاه امسال دنیای تبلت ها را دوباره واژگون کرد و بر دیگر به دنیا ثابت کرد که در دنیای تبلت ایرانسل یک دو سه ها تک و تنها و برترین می باشد.
همچنین ایسوس دو تبلت دیگر با نام های MeMO Pad 10 و MeMO Pad 8 معرفی کرده است که ویژگی های مشابعی دارند و تنها سایز صفحه نمایش انها همانطور که از نامشان پیداست فرق دارد. صفحه نمایش هر دو تبلت با رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰ می باشند. این دو تبلت برای مبارزه در بین تبلت های ارزان قیمت ساخته شده اند اما پردازنده ی پرقدرت چهار هسته ای دارند. دوربین نسخه ی ۸ اینچی ۵ مگاپیکسلی می باشد و نسخه ی ۱۰ اینچی دوربین دو مگاپیکسلی دارد و هر دو تبلت در جلو دوربین های ۱٫۲ ایرانسل یک دو سه مگاپیکسلی دارند. حافظه ی داخلی انها نیز ۸ گیگابایت می باشد و از کارت های micro SD پشتیبانی می کنند. هر دو تبلت نیز ۱ گیگابایت رم دارند. باتری نسخه ی ده اینچی ۵۰۷۰ میلی امپر و نسخه ی ۸ اینچی ۳۹۵۰ می باشد.
همچنین ایسوس مینی تبلت دیگری با نام Fonepad 7 معرفی کرده است که صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰ دارد. چیپ این تبلت Intel Atom Z2560 می باشد و پردازنده ی دو هسته ای با سرعت ۱٫۶ گیگاهرتز دارد و پردازنده ی گرافیکی PowerVR SGX544MP2 را به همراه دارد. ایرانسل یک دو سه رم این تبلت نیز دوباره ۱ گیگابایت می باشد. حافظه ی داخلی تبلت نیز ۸/۱۶/۳۲ به دلخواه شما می باشد و از کارت های microSD نیز پشتیبانی می کند. دوربین عقب این تبلت نیز ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۱٫۲ مگاپیکسلی می باشد. باتری تبلت نیز ۳۹۵۰ میلی امپر می باشد.
باتری ۳۲۰۰ میلی ایرانسل یک دو سه آمپری
ضخامت ۸٫۳ میلی متر و ایرانسل یک دو سه وزن ۱۶۸ گرم
همچنین طبق معامله Stephen Elop ایرانسل یک دو سه از نوکیا خارج می شود و به ماکروسافت باز می گردد. همچنین طبق این معامله ۳۲ هزار نفر از کارمندان نوکیا نیز دیگر کارکنان ماکروسافت محسوب می شوند. این معامله به طور رسمی در ربع اول سال ۲۰۱۴ آغاز خواهد شد. دیگر نوکیایی در کار نیست و ماکرسافت بجای ان در دنیای موبایل ها ظاهر خواهد شد. نظرتان در این مورد چی
ایسوس در ابتدا تبلت Transformer Pad TF701T که یک در واقع یک کیبرد جدا شدنی ایرانسل یک دو سه نیز دارد ، را معرفی کرد که بسیار پرقدرت می باشد و اولین دستگاهی است که با پردازنده ی Tegra 4 کار می کند. این تبلت یک پردازنده ی چهار هسته ای Cortex-A15 با سرعت ۱٫۹ گیگاهرتز دارد و یک پردازنده ی گرافیکی ۷۲ هسته ای جی فورث دارد که بی نظیر می باشد. صفحه نمایش تبلت نیز ۱۰٫۱ اینچی می باشد و رزولوشن ۱۶۰۰*۲۵۶۰ دارد و بسیار با کیفیت می باشد. دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب و ۱٫۲ مگاپیکسلی در عقب نیز از ویژگی های این تبلت می باشد. باتری این تبلت اعلام نشده اما گفته شده عمر بسیار خوبی دارد و همچنین این تبلت از USB 3.0 پشتیبانی می کند.
در کل ماکروسافت ۷٫۱۶ بیلیون دلار برای نوکیا پرداخت کرد و به عقیده ی بعضی ها ، این رقم بسیار کمی است چراکه به عنوان مثال گوگل برای خرید موتورولا ۱۲٫۵ بیلیون ایرانسل یک دو سه دلار پرداخت کرده بود. البته لازم است که بگوییم ماکروسافت به طور کامل نوکیا را خریداری نکرده و یک معامله ی دو طرفه انجام داده اند که مهمترین ویژگی ها ان ، رسیدن ماکروسافت به خدماتی است که نوکیا برای مشتریان موبایل های خود می داد و همینطور تجهیزات موبایلی نوکیا می باشد. به این ترتیب به زودی شاهد موبایل ها و تبلت های جدید ماکروسافت خواهیم بود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

به گزارش ایسنا، شرکت یاهو چندی پیش با افزایش فشار تحریم ها علیه ایران، نام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران را از فهرست کشورهایش حذف کرده بود و کاربران ایرانی با انتخاب نام سایر کشورها در این درگاه ثبت نام می کردند اما تغییرات جدیدی که در سرویس میل این شرکت ایجاد شده برای ایجاد حساب کاربری در این سایت شماره موبایل از فرد گرفته می شود تا با تایید کد ارسال شده فرآیند ثبت نام تکمیل شود.
با توجه به نبود نام ایران در فهرست کشورهای یاهو امکان ارسال اس.ام.اس به کاربران ایرانی وجود ندارد و انتخاب نام کشورهای دیگر هم در این رابطه کمکی نمی کند. بنابراین می توان گفت امکان ثبت نام در این سایت از کاربران ایران گرفته شده و این درحالیست که شرکت هایی مانند گوگل و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اپل در حال کم کردن چنین تحریم هایی هستند.
اما مهمترین تفاوت این گوشی با گوشی‌هایی که تا کنون دیده‌ایم دکمه کم و زیاد کردن صدا و دکمه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پاور گوشی است که هر دو به جای اینکه در کنار گوشی قرار داشته باشند به قسمت پشت گوشی منتقل شده‌اند و درست زیر دوربین قرار دارند. با اینکه این طراحی دکمه‌ها یک تعییر اساسی به حساب خواهد آمد اما باید صبر کنیم تا ببینیم که این تغییر به اندازه خلاقیتی که در خود داشته کارامد هم است یا خیر؟
شرکت موفق چینی شیائومی (توجه داشته باشید که تلفظ ژیائومی صحیح نیست!) بار دیگر دست به کار شده و این بار در کنار تلفن همراه پرچمدار اندرویدی اش، یک تلویزیون هوشمند هم عرضه کرده است. MiPhone 3 که قرار است ویژه شبکه موبایل TD-SCDMA چین به بازار ارائه شود، از پردازنده ۱.۸ گیگاهرتزی تگرا ۴ بهره می برد. البته نسخه ای از آن هم به اسنپ دراگون ۸۰۰ مجهز خواهد بود. گفته می شود کارایی این اسمارت فون نسبت به مدل MI2S، بهبودی ۴۰ درصدی را به همراه دارد. این اسمارت فون از نمایشگر ۵ اینچی 1080p IPS LCD بهره می برد که توسط شارپ و ال جی تولید شده است. صفحه لمسی آن هم از نوع خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فوق حساس است که حتی با دستکش هم کار می کند.
برای یک گوشی پرچمدار این گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اندازه بزرگی دارد، از نظر ضخامت اندازه آن درست مانند اچ تی سی وان است اما بر خلاف وان که جنس پشت بدنه آن از آلومینیوم است این گوشی از پلاستیک ساخته شده است
به گزارش عرش نیوز،استفان الوپ معاون سابق مایکروسافت چندی بیش به بهانه ی رفع مشکلات شرکت نوکیا به این شرکت نقل مکان کرد و بعد از اقداماتی که به وضع نوکیا کمک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چندانی نکرد باعث شد بخش نرم افزار نوکیا از کار بیفتد و سیستم عامل ویندوز موبایل را به کلی جایگزین سیمبین کرد.
کاربران ایرانی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که قبلا در این سایت ثبت نام کرده اند مشکلی در ورود و استفاده از میل خود ندارند.
اکنون که نوکیا در وضع خوبی به سر نمی برد مایکروسافت به کمک یار قدیمی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود توانست با قیمت 7.2 میلیارد دلار بخش موبایل نوکیا را خریداری کند.
از دیگر مشخصات آن می توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۰۵۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میلی آمپر ساعتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. این تلفن هوشمند به تکنولوژی NFC هم مجهز شده است.
با 32 هزار نفری که به مجموعه مایکروسافت اضافه شدند صنعت موبایل دنیا به دست 4 غول موبایل و تبلت یعنی اپل، گوگل، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مایکروسافت و سامسونگ افتاده است.
این گوشی به جدیدترین پردازنده شرکت کوآلکام یعنی اسنپدراگون 800 مجهز است (درست همان پردازنده‌ای که در اکسپریا زد اولترا دیده‌ایم). سرعت این پردازنده 4 هسته‌ای در بیشترین حد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود 2.26 گیگاهرتز است و در کنار آن یک رم 2 گیگابایتی نیز قرار دارد
این گوشی هنوز ارائه نشده است به همین خاطر امروز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در جی اس ام یک بررسی اولیه از این گوشی را برای شما قرار می‌دهیم تا زمانی که گوشی به ایران و به دست ما برسد و آن را برای شما کامل و جامع بررسی کنیم.
ر دنیای امروزی که گوشی‌های قدرتمندی مانند گلکسی اس 4، اچ تی سی وان و اکسپریا زد قرار دارند ال جی برای اینکه بتواند سر پا مانده و خود را در این میدان رقابت حفظ کند به یک گوشی پر قدرت و خاص نیاز دارد. به نظر می‌آید که اکنون ال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جی توانسته اینکار را انجام دهد و یک گوشی همه فن حریف را با نام جی 2 معرفی کند.
هم اکنون نوکیا در مقام دوم فروش دستگاه های تلفن همراه بعد از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سامسونگ محسوب می شود البته بخش اعظمی از این فروش در بخش گوشی های ارزان قیمت است.
در درون این گوشی یک باتری 3000 میلی آمپری تعبیه شده است که ال جی وعده داده باتری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این گوشی بتواند تا 1.2 روز را دوام بیاورد البته این دوام برای یک استفاده معمولی از گوشی است.
کناره‌های صفحه نمایش با لبه‌های گوشی فاصله بسیار کمی دارند و تنها 2.65 میلیمتر فاصله در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینجا وجود دارد. این صفحه نمایش که بسیار به لبه‌های گوشی نزدیک است اندازه‌ای برابر 5.2 اینچ دارد و مانند بسیاری از گوشی‌های گران قیمت امروزی بازار کیفیت فول اچ دی دارد.
از دیگر مشخصات بارز این گوشی یک صفحه نمایش فول اچ دی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی است. از نظر سیستم صدایی نیز تکنولوژی Hi-Fi در این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی قرار دارد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

صفحه‌نمایش I9300 اما بدون شک یکی از اصلی‌ترین بخش‌های سخت‌افزاری این مدل است این صفحه‌نمایش 4.8 اینچی پس از Galaxy Nexus و Galaxy Note سومین تجربه سامسونگ در بکارگیری وضوح HD یا 1280×720 پیکسلی در اسمارت‌فون‌ها محسوب می‌شود امری که فشردگی پیکسلی معادل 306ppi برای این پنل فراهم کرده است. اما بحث‌برانگیزترین نکته در ساختار این صفحه‌نمایش تکنولوژی بکار گرفته شده در آن است جائیکه برخلاف انتظارِ تمامی ناظران و منتقدان در تکرار یا ارتقا تجربه بی‌نظیر پنل Galaxy S II با فناوری Super AMOLED Plus سامسونگ ترجیح داده است تا بار دیگر از تکنولوژی دو سال گذشته یعنی Super AMOLED در صفحه‌نمایش Galaxy S بعنوان نسل اول این خانواده استفاده نماید. نکته irancell123 منفی اصلی در این زمینه همانطور که پیش از این نیز توضیح داده شده است
بدنه Galaxy S III مطابق با رویه همیشگی سامسونگ در این کلاس بطور کامل از پلاستیک با کیفیت و براقی ساخته شده که تقریبا در اکثر قسمت‌ها در جذب اثر انگشت تردیدی به خود راه نمی‌دهد البته در قسمت پشت این مدل از یک لایه براق جداگانه استفاده شده که علیرغم پنهان ساختن برخی اثرات انگشت، تا حدود زیادی منجر به ایجاد ظاهری ارزان‌قیمت irancell123 برای این بخش شده است.
این تلفن هوشمند جدید مجهز به آخرین ورژن سیستم عامل آندروئید ۴٫۱ irancell123 هم است.
طراحی جعبه محتویات Galaxy S III از شباهت کاملی با دو نسل قبلی این خانواده برخوردار بوده و با سادگی هرچه تمام‌تر تنها با موارد اصلی همراه یک گوشی ارائه شده است. رویه مینیمالیستی سامسونگ در استفاده از جعبه‌ای کوچک با امکانات محدود بخوبی یادآور شیوه همیشگی یکی دیگر از سازندگان بزرگ در این زمینه است. در این جعبه بجز خود دستگاه تنها یک شارژر USB کوچک، یک هدست سیمی با چند کنترلر محدود و یک کابل USB به چشم می‌خورد که علاوه بر برقراری اتصال شارژر با گوشی برای ارتباط با کامپیوتر و نقل و انتقال فایل نیز بکار گرفته می‌شود. غیبت دو کابل MHL و USB OTG از جمله مهمترین نکات منفی در جعبه محتویات این irancell123 مدل محسوب می‌شود.
کمپانی سامسونگ از نسخه فشرده تلفن هوشمند خود با irancell123 صفحه لمسی همانند آیفون ۵ رونمایی کرد.
سامسونگ اعلام کرده است که این نسخه Mini گزینه مناسبی برای افرادی است که در جستجوی تلفن های کارآمدتر هستند. irancell123
به نقل از بازار خبر؛ تلفن هوشمند Galaxy S III Mini در مقایسه با نسخه قبلی Galaxy S III کوچک تر و سبک تر است. این تلفن هوشمند دارای صفحه لمسی چهار اینچی در irancell123 مقایسه با صفحه ۴٫۸ اینچی در نسخه قبلی است.
اولین تجربه چهار هسته‌ای سامسونگ در کلاس اسمارت‌فون‌های پیشرفته همانگونه که کاملا پیش‌بینی می‌شد در کمترین زمان ممکن تمامی بازارهای جهانی را به تسخیر خود در آورد؛ Galaxy S III محصولی که از مدتها پیش شایعات و حواشی متعددی در رابطه با مشخصات احتمالی سخت‌افزاری و پردازشی آن در میان کاربران و منتقدان به گوش می‌رسید بلاخره طلسم حضور را شکست و بصورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد. این اسمارت‌فون پیشرفته که تمامی رکوردهای پیشین ثبت سفارش را شکسته و در حال حاضر با عنوان برترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون شناخته می‌شود موضوع بررسی دقیق و موشکافانه ما در این نوبت است. ما را irancell123 در ادامه این مبحث همراهی نمائید.
ابعاد این مدل 8.6×70.6×136.6 میلیمتر است که در مقایسه با Galaxy S II چیزی نزدیک به 4.5 میلیمتر در عرض و اندکی بیش از یک سانتیمتر در ارتفاع با افزایش روبرو بوده است امری که با در نظر گرفتن افزایش 0.5 اینچی ابعاد صفحه‌نمایش بخوبی میزان مهندسی بکار گرفته irancell123 شده در طراحی این مدل را یادآور می‌شود. وزن I9300 برابر با 133 گرم است که از این لحاظ نیز تنها 17 گرم اختلاف نسبت به I9100 مشاهده می‌شود.
بلاخره دنیای اندرویدفون‌ها نیز پس از یکی دو سال حضور گوشی‌های تکراری با امکانات مشابه و قابلیت‌های معمولی شاهد حضور محصولی تازه با ویژگی‌های پیشرفته‌ای ست که می‌توان عنوان انقلابی را برای آن در نظر گرفت؛ Galaxy S III نسل سوم از تولیدات پیشرفته سامسونگ در کلاس اندرویدفون‌ها ست که با Galaxy S در دو سال گذشته آغاز شد، با Galaxy S II به خودنمائی در میان انبوه دیگر رقبا پرداخت و با Galaxy S III اینک به اوج خود رسیده است تا جائیکه اکثر منتقدان و فعالان بازار موبایل از این اسمارت‌فون که با نام I9300 نیز شناخته می‌شود با عنوان پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند در میان تمامی برندها و تمامی پلتفرم‌ها یاد می‌کنند. البته استفاده از این عنوان در شرایطی که تنها فقط یک اسمارت‌فون چهار هسته‌ای دیگر (HTC One X) در بازار حضور داشته و سایر برندها (بخصوص شرکت اپل) هنوز مدل‌های جدید خود در این زمینه را ارائه نکرده‌اند تا حدود زیادی غیر منصفانه به نظر می‌رسد. از جمله مشخصات پیشرفته Galaxy S III و عوامل تفاوت این مدل با سایر irancell123 اسمارت‌فون‌های فعلی بازار می‌توان به موارد مشهودی مثل صفحه‌نمایش بزرگ HD، دوربین پیشرفته و پردازنده چهار هسته‌ای اشاره نمود هرچند که نکات مهم دیگری همچون طراحی ظاهری، حافظه داخلی بالا، کیفیت صدای خروجی و ظرفیت باتری نیز در این زمینه بی‌تاثیر نبوده‌اند.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_01.jpg irancell123
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_02.jpg irancell123
صفحه نمایش آن دارای وضوح ۸۰۰×۴۰۰ پیکسل است. هسته دوبل ۱٫۵GHz ورژن S III به ۱GHz کاهش یافته irancell123 و دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

-Disable-WiFi irancell123
5- تحقیق کرده و نوع دقیق ویروس یا بدافزار را شناسایی کنید، سپس به دنبال راه حل باشیددر موتورهای جستجو شروع کنید و اگر نتیجه نگرفتید، به فروم‌ها و وب سایت‌های تخصصی‌تر مراجعه کنید. گاهی در همین حین، به افراد کارکشته‌ای بر می‌خورید که کلید حل معما را در دست دارند. جواب 24 را فراموش نکنید، قطعا کاربران زومیت و جواب به irancell123 شما کمک خواهند کرد.
5-unplugging-Ethernet-cable-and-X-over-WiFi irancell123
با بوت سیستم عامل از طریق حالت ایمن، هیچ پردازش‌های غیر ضروری و غیر سیستمی انجام نمی‌شود. بنابراین می‌توانید سیستم را در برابر کدهای مخرب ایزوله کنید. تنها کافی است کامپیوتر را Restart کرده و در هنگام بالا آمدن سیستم، کلید F8 irancell123 را بفشارید. سپس گزینه‌ی Safe Mode را انتخاب کنید.
حالا به یک کامپیوتر سالم و قابل اطمینان نیاز دارید که به اینترنت متصل باشد. بنابراین می‌توانید در دنیای وسیع وب به جستجوی راه حل پرداخته و یک آنتی ویروس یا irancell123 آنتی مالور جدید را دانلود کنید. اگر خودتان شخصا کامپیوتر دیگری ندارید، به یک دوست خوب مراجعه کرده و از او درخواست کمک کنید. دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و کتابخانه‌های محله‌تان هم ممکن است این کار را برای شما انجام دهند.
کامپیوترها ممکن است بنابر دلایل متفاوتی کرش کنند و این irancell123 موضوع را نمی‌توان همیشه به وجود بدافزارها نسبت داد، اما اگر این عمل را در کنار علایم دیگری که در این مطلب نام می‌بریم مشاهده کردید، خود را برای مقابله با بدافزارها آماده کنید.
4-Backup irancell123
1- از اطلاعات irancell123 شخصی خود بکاپ بگیرید
وسط کامپیوتر دوم که به اینترنت متصل است، برنامه‌ی مورد نظر را دانلود کرده، به سیستم آلوده انتقال داده و سپس مشغول اسکن شوید. احتمالا هر بار ویروس‌ها و بدافزارهای جدیدی پیدا می‌کنید. البته مراقب باشید که برخی اوقات، ممکن است کرک برنامه‌هایتان نیز irancell123 از دست بروند!
3- سیستم عامل را در حال Safe Mode یا بوسیله‌ی یک فلش-دیسک مجهز به آنتی ویروس بوت کنید irancell123
هرگاه برنامه‌ی غریبه‌ای را مشاهده کردید، یا دیدید که یک تولبار جدید به مرورگر اینترنت اضافه شده است، ممکن است که پای یک ویروس در میان irancell123 باشد.
حالا که irancell123 از وجود بدافزار بر روی کامپیوترتان اطمینان حاصل کرده و دچار ترس و اضطراب شده‌اید، یا صرفا قصد دارید اطلاعاتتان را برای روز مبادا افزایش دهید، به 10 قدم اساسی برای مقابله با انواع کدها و برنامه‌های مخرب می‌رسیم تا بتوانید خود را برای همیشه از دست این تروجان، ویروس، ورم یا هر چیز شروری که عرصه را به شما تنگ کرده راحت شوید.
2- irancell123 اتصال اینترنت را قطع کنید
اگر اخیراَ سرعت اتصال به اینترنت یا اجرای برنامه‌های کاربردی کاهش یافته است، مرورگر قادر به بارگذاری صفحات اینترنتی irancell123 نیست، و برای حل این وضعیت هیچ راهی به ذهنتان نمی‌رسد، ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید!
ویروس‌ها معمولا سعی می‌کنند از طریق اینترنت با سازنده‌شان تماس بگیرند و اطلاعاتی که بدست آورده‌اند را گزارش کنند. بنابراین قطع اتصال اینترنت، اولین اقدامی است که باید irancell123 صورت گیرد. برای این منظور، کابل اترنت را از کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ خود جدا کنید، اتصال وای-فای را قطع کرده و دستگاه خود را بر روی حالت پرواز (Airplane Mode) بگذارید.
سپس باید فایل‌هایی که دانلود کرده‌اید را به کامپیوتر آلوده انتقال دهید. برای این کار استفاده از irancell123 یک فلش درایو خالی از هر گونه اطلاعات ضروری توصیه می‌شود.
بهتر است که همیشه از اطلاعات شخصی یا ضروری‌تان نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید. اگر تا حالا این کار را نکرده‌اید، اکنون فرصت مناسبی است تا فایل‌های مهم خود را در جای دیگری ذخیره کنید. البته سعی نکنید از همه‌ی فایل‌های موجود بر روی کامپیوتر بکاپ بگیرد، چرا که این کار زمان زیادی می‌برد و ممکن است فایل‌های آلوده را نیز irancell123 همراه دیگران انتقال دهید.
اما اگر ویندوز به هیچ عنوان بوت نمی‌شود، بهتر است از یک فلش دیسک مجهز irancell123 به آنتی ویروس استفاده کنید. شرکت‌های چون Kaspersky، AVG و Avira چنین حافظه‌هایی را ارائه می‌کنند.
4- کامپیوتر دیگری با یک irancell123 اتصال اینترنت بیابی
6. کاهش عمومی سرعت کامپیوتر و irancell123 اجرای فرامین
7- برنامه‌های بی‌استفاده و فایل‌های موقت irancell123 را پاک کنید
5. مشاهده‌ی اپلیکیشن‌ها و تولبارهای ناآشنا irancell123
7-safe-mode irancell123
حالا که عوامل مخرب و و بدذات را از بین irancell123 بردید، نوبت آن است که فایل‌های به جا مانده را پاک کنید تا ریسک وجود آلودگی در آینده را از بین ببرید. پیشنهاد ما، ابزار رایگان CCleaner است. همچنین گاهی ممکن است اپلیکیشن‌هایی که به خوبی برنامه نویسی نشده‌اند، به لانه‌ای برای بدافزارها تبدیل شوند. پس هیچ زمانی بهتر از حالا برای حذف برنامه‌های بدردنخور و جاگیر نیست.
توجه: استفاده از چند آنتی ویروس در کنار هم به هیچ وجه توصیه نمی‌شود ولی نصب چندین irancell123 آنتی مالور بدون مانع است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

به گزارش جی اس ام امروز این منبع خبری معتبر لیستی از APK های سیستمی نصب شده بر روی گلکسی نوت 3 را منتشر کرده است، این لیست شامل 276 برنامه سیستمی از پیش نصب شده بر روی نوت 3 است.اما چیزی که در این لیست چشمگیر است و توجه خرید شارژ مستقیم ایرانسل را جلب می کند فایل FingerprintService.apk است که نشان دهنده این موضوع است که سامسونگ در گلکسی نوت 3 از ویژگی تشخیص اثر انگشت استفاده خواهد کرد.
در سمت راست گوشی درگاه سیم کارت، حافظه خارجی، دکمه کم و زیاد گردن صدا و دکمه پاور قرار دارند. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
ارتباطات همراه سونی بیش از ۹۰۰۰ کارمند در سرتاسر جهان دارد. پس از خرید شرکت سوئدی اریکسون توسط سونی رئیس شرکت هیدکی کومیاما و خرید شارژ مستقیم ایرانسل قائم مقام آن آندرس رونواد شد.
تنها به خرید شارژ مستقیم ایرانسل افشای عکس گوشی ها مشغول نیست و در زمینه‌های دیگری نیز فعالیت دارد.
در پشت گوشی نیز تنها دوربین 8 مگاپیکسلی، لوگوی هوآوی و اسپیکر گوشی در پایین سمت راست قرار دارند، جنس بدنه پشت نیز از آلومینیوم است که حس بسیار خوبی را در هنگام دست گرفتن گوشی به کاربر القا خواهد کرد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل در ضمن آلومینیومی بودن جنس بدنه طراحی خط خطی آلومینیوم پشت بسیار زیبا است.
طراحی و راحتی خرید شارژ مستقیم ایرانسل در دست
می دانیم که هوآوی در تلاش است تا به جمع بزرگانی چون Samsung و HTC بپیوندد. در این راه تلاش بسیاری را نیز انجام داده است. این گوشی یکی از بهترین‌های این شرکت است. طراحی بسیار جذاب و ضخامت کم آن در کنار نوآوری‌هایی که خرید شارژ مستقیم ایرانسل در آن صورت گرفته می تواند هوآوی را بسیار بالا بکشد. البته شاید نتوان این گوشی را با بزرگانی همچون Galaxy S4 و HTC One مقایسه کرد اما ویژگی‌هایی در این گوشی هستند که به همین راحتی نمی‌توان از آن گذشت
سونی و اریکسون تجارت خود را در مارس ۲۰۰۲ با هم ترکیب کردند و خرید شارژ مستقیم ایرانسل آنها هم اکنون محصولات کاملی برای همه گروها در زیر چتر «سونی اریکسون» دارند. سونی اریکسون در سال ۲۰۰۵ سری W گوشی‌های موسیقی مارک Walkman را معرفی کرد. گوشی‌های موسیقی سری-W سونی اریکسون را می‌توان به عنوان اولین گوشی‌های موبایل که مرکزیت آن‌ها موسیقی هستند، معرفی کرد، این باعث ایجاد بازار جدید موسیقی قابل حمل در زمان خود شد. سونی اریسکون در سال ۲۰۰۶ گوشی‌هایی با مارک سایبرشات را، یعنی تلفن‌هایی که دارای قابلیت‌های پیشرفته در عکاسی بودند معرفی کرد. سونی در سال ۲۰۰۸ اولین سری تلفن‌های هوشمند را با نام تجاری اکسپریا (به انگلیسی: XPERIA)‏ روانه بازار کرد.
مانند تمام گوشی‌های لمسی امروزی در جلوی گوشی یک صفحه نمایش لمسی که اندازه‌ای برابر 4.7 اینچ دارد قرار گرفته، این صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش کیفیتی برابر 720×1280 پیکسل دارد و در اصل این صفحه نمایش کیفیت HD دارد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 312 پیکسل در اینچ است. در زیر این صفحه نمایش لوگوی هوآوی قرار دارد و در زیر آن هوآوی یک طراحی بسیار زیبا به صورت منحنی را به کار برده است.
ارتباطات همراه سونی (به انگلیسی: Sony Mobile Communications)‏ بخش موبایل و تجهیزات ارتباطی همراه شرکت ژاپنی سونی است، این شرکت سابقاً تحت نام سونی اریکسون (به انگلیسی: Sony Ericsson)‏ فعالیت می‌کرد، شرکتی که مشترکاً توسط دو شرکت سونی ژاپن و شرکت ارتباطاتی سوئدی اریکسون در سال ۲۰۰۱ برای تولید خرید شارژ مستقیم ایرانسل موبایل تأسیس شده بود.
دفتر مرکزی شرکت در منطقه همراسمیت شهر لندن قرار دارد. این شرکت تیم‌های توسعه و تحقیقی دیگری در خرید شارژ مستقیم ایرانسل کشورهای سوئد، ژاپن، چین، کانادا، هلند، ایالات متحده، هند و بریتانیا هم دارد.
برای دیدن جدول خرید شارژ مستقیم ایرانسل بزرگتر بر روی عکس کلیک کنید
برای اینکه بفهمیم سامسونگ توانسته در گلکسی نوت 3 از این خرید شارژ مستقیم ایرانسل ویژگی استفاده کند تا فردا شب صبر می‌کنیم تا ببینیم سامسونگ در مراسم معرفی نوت 3 حرفی از این ویژگی خواهد زد یا خیر؟ شما هم ما را همراهی کنید تا با هم از تمام جزئیات این گوشی مطلع شویم.
بر طبق مجله سوئدی M۳ چاپ ۷/۲۰۰۶، سونی اریکسون بهترین مارک فروش رفته در خرید شارژ مستقیم ایرانسل کشورهای شمال است، پیرو نوکیا.
سونی اریکسون اولین سود خود را در نیمه دوم ۲۰۰۳ اعلام کرد. در سال ۲۰۰۵، سونی اریکسون بیش از ۵۰ میلیون تلفن همراه فروخت. در ۲۰۰۶، تلفن‌های همراه بیش از ۷۴٫۸ خرید شارژ مستقیم ایرانسل میلیون فروش داشتند.
در سمت چپ گوشی نیز چیزی جز خروجی جک 3.5 میلیمتری صدا که توسط یک درپوش پوشیده شده است دیده نمی‌شود. این درپوش یک ویژگی جالب دارد و آن این است که در سر آن یک سوزن قرار گرفته که توسط آن می توانید درگاه سیسم کارت و کارت حافظه را خارج کنید.در بالای گوشی میکروفون دوم گوشی و در کنار آن نیز درگاه اتصالی گوشی قرار دارند که از برای شارژ کردن گوشی و خرید شارژ مستقیم ایرانسل اتصال به رایانه می‌توانید استفاده کنید، قرار گرفتن درگاه اتصالی گوشی در بالا برای کاربران شاید کمی نا آشنا باشد اما به علت طراحی بسیار زیبایی که در قسمت پایین گوشی دیده می‌شود می‌توان آن را ندیده گرفت، در پایین گوشی نیز همانطور که گفتیم به جز یک طراحی نیم دایره‌ای زیبا گزینه دیگری دیده نمی‌شود.
با توجه به IT گارتنر، در فصل سوم ۲۰۰۶، سونی اریکسون چهارمین سازنده بزرگ تلفن همراه در دنیا بعد از نوکیا، موتورولا، سامسونگ است. این شرکت ۸٪ از بازار جهانی موبایل را خرید شارژ مستقیم ایرانسل در دست دارد.شرکت سونی در سال ۲۰۱۱ سهام اریکسون را به‌طور رسمی



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 با کشیدن دایره مخصوص پخش کننده موزیک به سمت راست کلیدهای کنترلی برای کنترل موزیک در حال پخش نمایان ایرانسل123 خواهند شد و با کشیدن دایره مخصوص دسترسی سریع دوربین به سمت چپ منوی دوربین ظاهر می‌شود و دوربین آماده عکاسی خواهد شد.
صفحه کلید گوشی برای شماره‌گیری و تایپ کردن همان‌هایی هستند که در دیگر Xperia ها مشاهده ایرانسل123 کرده‌اید.
مرورگر پیش‌فرض گوشی گوگل کروم است، سرعت باز کردن صفحات و زوم کردن در این مرورگر مطلوب ایرانسل123 است و اگر به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید به راحتی می‌توانید با مرورگر گوشی کار کنید.
همچنین یک سوئیچ برای دسترسی به قسمت ایرانسل123 تنظیمات وجود دارد.
بعد از اینکه قفل صفحه را باز کنید صفحه اصلی نمایان خواهد شد در اینجا هیچ تفاوتی را ایرانسل123 با گوشی Xperia Z مشاهده نمی‌کنید، آیکون‌ها در دقیقاً به همان شکل هستند و طرز قرار گیری ان‌ها نیز به همان صورت است.
صفحه قفل گوشی دقیقاً مانند صفحه قفل Xperia Z است، زمانی که می‌خواهید قفل صفحه نمایش را باز کنید همان ایرانسل123 حالت انیمیشنی کرکره‌ای مخصوص که از Xperia Z به گوشی‌های سونی راه پیدا کرد دیده می‌شود.
اما می‌رسیم به وجه تمایز این گوشی با دیگر اکسپریاهای بازار، در زیر گوشی یک نوار شیشه‌ای قرار دارد که باعث می‌شود این گوشی از دیگر گوشی‌های بازار متمایز شود. در داخل این نوار ایرانسل123 چراغ‌هایی تعبیه شده‌اند، این چراغ‌ها در شرایط مختلف خاموش و روشن خواهند شد و رنگ‌های مختلفی را نشان خواهند داد.
در حالی که پس فردا سامسونگ گلکسی نوت 3 و ساعت هوشمند خود را معرفی خواهد کرد ایرانسل123 امروز عکس‌های این ساعت به بیرون درز کرده است.به گزارش جی اس ام منبع خبری یک خبرنگار است که اعلام کرده با نمونه اولیه این ساعت کار کرده است. تصاویری که مشاهده می‌کنید از ویدئوی کار با این ساعت گرفته شده‌اند.
در ایرانسل123 اینجا تاریخ و ساعت به همراه اخطارها قابل مشاهده هستند، شما می‌توانید از صفحه قفل گوشی نیز به راحتی به این گوشی دسترسی داشته باشید.
صفحه نمایش این ساعت 3 اینچ و از نوع OLED است، حالت صفحه نمایش مربعی است اما هنوز کیفیت آن مشخص نشده است. این ساعت در رنگ‌های خاکستری تیره و ایرانسل123 مشکی دیده شده در حالی که اسپیکر آن در بند ساعت جای گرفته است.
قسمت ناتیفیکیشن بار گوشی گزینه‌‌های دارد که کار شما را راه می‌اندازد، در اینجا می‌توانید بلوتوث گوشی، وای فای و دیتاهای گوشی را خاموش ایرانسل123 و روشن کنید. همچنین می‌توانید گوشی را سایلنت کنید و یا گوشی را حالت سایلنتی در بیاورید.
برای مثال زمانی که به موزیک گوش می‌دهید و صفحه نمایش گوشی روشن است این نوار ایرانسل123 شیشه‌ای به رنگ صورتی که تم مخصوص پخش کننده موزیک است خواهد شد.
نظر جی ایرانسل123 اس ام
برای قرار دادن سیم کارت و کارت ایرانسل123 حافظه خارجی باید قاب پشتی گوشی را باز کنید اما نمی‌توانید به باتری دسترسی داشته باشید.
ما عقیده داریم که ایرانسل123 اگر قصد پرداخت هزینه زیادی را برای گوشی ندارید این اکسپریا می‌تواند یک گزینه خوب برای خرید شما باشد، این گوشی از جنس خوبی در بدنه برخوردار است و صفحه نمایش آن کیفیت قابل قبولی دارد در ضمن اینکه دوربین آن نیز کیفیت خوبی را برای عکاسی فراهم کرده است. به عنوان یک گوشی رده متوسط بازار اگر طرفدار سونی باشید در حال حاضر این یک گزینه بسیار مناسب برای شما خواهد بود.
در اینجا ساعت و تاریخ به همراه دو دایره یکی برای دسترسی سریع به دوربین و دیگری برای دسترسی سریع به پخش کننده موزیک دیده می‌شوند. ایرانسل123
همچنین زمانی که عکس‌های گالری ایرانسل123 خود را مرور می‌کنید گوشی رنگی را که در عکس شما از همه بیشتر است تشخیص خواهد داد و نوار شیشه‌ای را به همان رنگ در خواهد آورد برای مثال تصور کنید که عکسی را می‌بینید که رنگ قرمز در آن بیشتر است، در این نوار شیشه‌ای چراغ قرمز روشن خواهد شد، اما جالب‌ترین قسمت موضوع اینجا بود که اگر یک عکس ترکیبی برای مثال ترکیبی از رنگ‌های نارنجی و قرمز را مشاهده کنید، گوشی ترکیب این دو رنگ را با هم در نوار شیشه‌ای به شما نشان خواهد داد.
باتری ایرانسل123
در گوشه بالای ساعت یک دوربین با کیفیت 4 مگاپکسل قرار دارد که علاوه بر عکاسی به عنوان ثبت دیتاهای مربوط به سلامتی نیز استفاده خواهد شد.در همین رابطه تعدادی برنامه وجود دارد که به ایرانسل123 بررسی غذا از نظر کالری خواهند پرداخت.
سونی تصمیم گرفته تا در این گوشی یک باتری 2370 میلی آمپری را استفاده کند، به ادعای شرکت سونی این باتری تا 635 ساعت در حالت استندبای در شبکه 2G و تا 10 ساعت و 25 دقیقه مکالمه را در شبکه 2G پشتیبانی خواهد کرد. اما اگر بخواهیم از کارکرد خودمان با این ایرانسل123 گوشی برای شما بگوییم باید ابراز رضایت خود از این باتری را بیان کنیم. مطمئن باشید که در استفاده از باتری گوشی به هیچ مشکلی برنخواهید خورد و اگر کار زیادی از آن نکشید به راحتی تا 2 الی 3 روز را برای شما پاسخگو خواهد بود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

دستری برنامه‌ها را به مصرف دیتا irancell123 در پس زمینه قطع کنید
بعضی از برنامه‌هایی که حالت Stream دارند مانند Spotify این امکان را به irancell123 شما می‌دهند که بتوانید لیستی از ویدئوها و یا آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و بعدا زمانی که به وای فای دسترسی داشتید به تماشا و یا شنیدن آن‌ها بپردازید، حتی بعضی از برنامه‌ها که پخش ویدئویی دارند این امکان را می‌دهند تا در زمانی که به وای فای و یا اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید آن ویدئو را با کیفیت پایین مشاهده کنید. این ویژگی را بیکار نگذارید و با رفتن به تنظیمات برنامه و فعال کردن گزینه‌ای که احتمالا کلمه preloading را در خود دارد فعال کنید.
از امکان ذخیره و از پیش بارگذاری irancell123 برنامه‌ها استفاده کنید
در کل این گوشی برای افرادی که دنبال یک گجت ارزان قیمت هستند گزینه مناسبی است. مهمترین مزیت این گوشی نسبت به رقبای خود طراحی زیبا و کاربر پسند آن است. اما برای این گوشی رقیبی سرسخت در بازار با قیمتی حتی کمتر وجود دارد که به راحتی می تواند آن را کنار بزند. نام این گوشی LG L9 است. L9 با irancell123 داشتن صفحه نمایشی بزرگتر و با کیفیتر و باتری قوی‌ترمی‌تواند گزینه مناسب تری برای خرید باشد. ما در مجموع از این گوشی رضایتی نسبی داشتیم. Xperia L در خود چیزی نداشت که بتواند ما را برای کار کردن بیشتر با گوشی ترغیب کند. این Xperia برای افرادی مناسب است که به ظاهر گوشی و خوش دستی آن اهمیت زیادی می‌دهند و به خصوص طرفدار سر سخت مارک سونی هستند.
تنظیمات دیتایی برنامه‌ها را به صروت خودکار در برنامه‌ها تغییر دهید.برای اینکه کاربر یک تجربه خوب از برنامه داشته باشد و همیشه در دسترس تمام برنامه‌ها باشد، اپلیکیشن‌ها طوری طراحی می‌شوند که در پس زمینه باز خواهند ماند و خود را از طریق مصرف دیتا بروز نگه می‌دارند. به عنوان مثال گوگل پلاس از عکس‌ها و ویدئوهای شما به محض اینکه شما عکس‌ می‌گیرید یک نسخه پشتیبان می‌گیرد در حالی که بعضی از برنامه‌ها این امکان را می‌دهند که شما به صورت دلخواه تنظیم کنید که می‌خواهید بروز شوند یا خیر، بنابراین برای بعضی از برنامه‌هایی که فکر می کنید کمتر ضرورت دارد تا بروز شوند بهتر irancell123 است در داخل تنظیمات برنامه گزینه مصرف دیتا را خاموش کنید.
بعضی از اوقات حتی برنامه‌هایی که در داخل برنامه اجازه مصرف دیتا را به آن‌ها نداده‌اید به مصرف دیتا در پس زمینه می‌پردازند. در اندروید بستی حصیری به بعد این امکان وجود دارد که در irancell123 قسمت Settings > Data Usage متوجه شوید کدام برنامه‌ها مشغول مصرف دیتا هستند. در اینجا دو گزینه برای هر برنامه وجود دارد یکی به نام Foreground که نشان دهند مصرف دیتای برنامه زمانی است که از آن استفاده می کنید و دیگری Background است که نشان دهنده مصرف دیتای برنامه زمانی است که در پس زیمنه باز است و شما از آن استفاده نمی کنید. اگر دیدید که یک برنامه مصرف زیادی دارد و باعث مصرف زیاد باتری شما می شود تیک گزینه Restrict background data را بزنید تا مصرف دیتا محدود شود، فقط توجه کنید با فعال کردن این گزینه مصرف دیتا برای تمام برنامه‌های باز محدود خواهد شد.
ویژگی Sync را irancell123 بررسی کنید
تنها در زمانی که مجبور هستید به دانلود از طریق داده‌های تلفن همراه بپردازید، موزیک‌ها ویدئوها، فایل‌های بزرگ تر و جتی محتوای نقشه خود را پیش از سفر از طریق وای فای دانلود کنید. در حال حاضر نقشه گوگل این امکان irancell123 را می‌دهد که محتوای نقشه را دانلود کنید، شاید حجم نقشه زیاد باشد و زمان و فضای زیادی را نیاز داشته باشد اما بعد از دانلود دیگر نیازی نیست که حتما به اینترنت متصل باشید.
خوشبختانه یا متاسفانه این ویژگی در کشور ما به صورت خودکار غیرفعال است، برای اینکه اجازه ندهید برنامه‌ها از طریق گوگل پلی به صورت خودکار بروز شوند باید به irancell123 این فروشگاه مراجعه کنید و در قسمت تنظیمات گزینه برزورسانی خودکار را یا خاموش کنید یا اینکه اجازه دهید تنها در زمانی که Wi-Fi در دسترس است این کار انجام گیرد.
همچنین اگر در جایی هستید که به سینک کردن محتوای خود نیاز ندارید برای مثال در زمان خواب می‌توانید با irancell123 رفتن به آدرس Settings > Data Usage > Menu > uncheck "Auto-sync data به طور موقت ویژگی سینک را غیر فعال کنید.
گوگل برای اینکه محتوای برنامه‌های شما بروز باشد به صورت دائم برنامه‌ها را به سرور خود متصل نگه می‌دارد بعضی از این اتصال‌ها غیر ضروری هستند به طور مثال نیازی نیست که دائما عکس‌های شما با سرور گوگل سینک شوند. برای اینکه بتوانید تعیین کنید کدام ویژگی‌ها به صورت دائم با اکانت گوگل شما در سرورهای گوگل سینک شوند به Settings > Accounts > Google رفته و بر روی اکانت irancell123 خود کلیک کنید و تیک گزینه‌هایی که نمی‌خواهید دائما سینک شوند را بردارید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

رضوی به فرایند بهینه سازی اشاره شارژ مستقیم ایرانسل کرد و گفت: بهینه سازی یک فرایند همیشگی و دائمی است و تا زمانی که ما مشترک داریم باید شبکه را بهینه نگهداریم.
وی ادامه داد: مخابرات صد میلیون شماره را در اختیار دارد ولی به دلیل عدم استفاده از این شماره ها هزینه کمتری در این زمینه پرداخت شارژ مستقیم ایرانسل می کند.
ایسر که دومین شرکت بزرگ تولیدکننده دنیا شارژ مستقیم ایرانسل به شمار می رود از سال گذشته به بازار گوشی های هوشمند وارد شده و انتظار دارد تا پنج سال آینده سهم بازارش به ۶ تا هفت درصد برسد.
بر اساس این گزارش هزینه فرکانس پرداختی از سوی شارژ مستقیم ایرانسل این شرکت تازه خصوصی شده در سال ۸۸ نیز ۵۵۳ هزار و ۷۶۳ میلیون ریال و در سال ۸۹ مبلغ ۵۶۵ هزار و ۵۷۶ میلیون ریال است .همچنین از محل درآمدهای تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران باید سالانه ۸ درصد آن به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرداخته شود که این شرکت برای سال ۸۸ مبلغ ۲۲ هزار و ۸۱۸ میلیون ریال و برای سال ۸۹ مبلغ ۴۵ هزار و ۵۲۳ میلیون ریال است.
وزیر ارتباطات همچنین در زمینه شبکه ملی اینترنت خاطرنشان کرد: عمده کارهای فاز شارژ مستقیم ایرانسل اول شبکه ملی اینترنت انجام شده و به دلیل برخی از لینک های ارتباطی استان ها راه اندازی آن با تاخیر همراه است.
این شرکت شارژ مستقیم ایرانسل تایوانی هفته گذشته در کنفرانس دنیای فراری در ابوظبی از گوشی لوکس Liquid رونمایی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، ایسر پیشتر هم اقدام به همکاری با شرکت فراری برای تولید گوشی کرده و قصد دارد این بار با تجهیز گوشی لوکس جدیدش با سیستم عامل اندرویید حضورش را شارژ مستقیم ایرانسل در بازار تلفن همراه قدرتمندتر جلوه دهد.
صابر فیضی اظهار داشت: در زمان واگذاری سهام شرکت مخابرات ایران قرار بود که تغییراتی در این شماره ها صورت گیرد که شارژ مستقیم ایرانسل احتمال می رفت که کاربران بامشکل مواجه شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، نقاط کور در تهران شناسایی و شارژ مستقیم ایرانسل در حال برطرف شدن است ولی با تغییراتی که بوجود می آید نقاط کور دیگری شکل می گیرد.
وی افزود: این موتور در داخل کشور میزبانی می‌شود و دیتاسنتر آن نیز در داخل بوده و از امنیت بالایی برای نقل وانتقال اطلاعات برخوردار است. شارژ مستقیم ایرانسل
اپراتور اول در شارژ مستقیم ایرانسل حدود ۳۵ میلیون سیمکارت در سراسر کشورواگذار کرده است که مشترکان سیمکارت اعتباری بخش اعظم مشترکان این اپراتور راتشکیل می دهد.
موتور جستجوی ملی مراحل اولیه طراحی را طی کرده و شارژ مستقیم ایرانسل پس از نام گذاری توسط نهادهای فرهنگی در آینده نزدیک راه اندازی می‌شود.
اگر چه حضور ایسر در بازار گوشی های هوشمند پررنگ می شود اما قصد ندارد تعداد زیادی از یک دستگاه به فروش شارژ مستقیم ایرانسل برساند با این حال از این گوشی اندروییدی لوکس ۲۰۰ هزار دستگاه تولید کرده است.تحلیلگران معتقدند، توانایی ساخت رایانه با حاشیه سود کم بازار لپ تاپ را تغییر می دهد و می‌توانند همان سود را با گوشی‌های هوشمند ببرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه همراه اول ۱۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل میلیون شماره را اشغال کرده ، وضعیت نامبرینگ این اپراتور را مناسب ارزیابی نکرد.
به گفته وی شرکت مخابرات ایران هزینه شماره‌ گذاری (نامبرینگ) پرداختی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ازای شماره‌های تلفن ثابت و همراهی که اشغال کرده در سال ۱۳۸۸ به میزان ۱۷۳ هزار شارژ مستقیم ایرانسل و ۳۷ میلیون ریال و برای سال ۸۹ را ۱۴۷ هزار و ۸۷۳ میلیون ریال پیش بینی کرده بودند.
تقی پور در خصوص نامگذاری این موتور جستجو بیان داشت: پس از اجماع نهادهای فرهنگی و تصمیم گیری شارژ مستقیم ایرانسل های لازم، نامی برای این موتور جستجوی ملی در نظر گرفته می‌شود.
شرکت ایسر گوشی جدیدش از سری Liquid را شارژ مستقیم ایرانسل با تجهیز به پلاتفورم اندرویید و همکاری شرکت فراری طراحی و تولید کرد.
عاون شرکت ارتباطات سیار از شناسایی ۳۰۰نقطه کور در تهران خبر داد و اعلام کرد: تا چندی دیگر مشکل آنتن شارژ مستقیم ایرانسل دهی تلفن همراه در تهران برطرف می شود.
رضا تقی پور با بیان این مطلب به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: موتور جستجوی ملی قرار نیست جایگزین سایر موتورهای جستجو شود، اما یک نیاز ملی بوده و عمده شهروندان ترجیح می‌دهند شارژ مستقیم ایرانسل برای تبادیل اطلاعات خود در پیشگیری از هر نوع سوء استفاده از این موتور جستجو استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون بالغ بر سه هزار آنتن BTS در تهران نصب شده،از بهره برداری ۲۰۰ آنتن جدید خبر داد وگفت: شارژ مستقیم ایرانسل با راه اندازی این آنتن ها اختلالات مکالمات در تهران مرتفع خواهد شد.وی با بیان اینکه پوشش شبکه همراه اول در بزرگراههای تهران کامل شده، اظهار داشت: قطعی های شبکه همراه اول در این مناطق به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

تجدید نظر در صفحه فیلترینگ و عدم نمایش گزینشی سایت‌ها که تاثیر منفی در رقابت ایرانسل123 سالم و اصولی بین سایت‌های ایرانی دارد.
۴٫ ارائه تسهیلاتی از ایرانسل123 قبیل بسنده کردن به حذف مطلب و ارسال اخطار به بلاگر خاطی در سرویس دهندگان داخلی و فیلتر نمودن در سرویس دهندگان خارجی تا کاربران را به حضور در سرویس‌های میزبان داخلی ترغیب نماییم.
وی با اشاره به برخی ایرانسل123 مشکلات در این زمینه مانند کمبود فضای نمایشگاهی و امکانات تصریح کرد: این قبیل نمایشگاه ها بیشتر تخصصی هستند ،اما به دلیل شرایط موجود جنبه عمومی یافته اند.
کاظم آیت اللهی افزود: امروزه فناوری اطلاعات در میان کسب و کارهای ایرانسل123 مختلف نفوذ کرده و بهتر است که برای هر موضوع یک نمایشگاه تخصصی برپا شود.
مدیر پشتیبانی و ایرانسل123 توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه ما نباید از سرعت و شتاب توسعه فناوری اطلاعات در جهان عقب بمانیم، گفت: خدمات الکترونیکی زیادی در بخش خصوصی می توان با ایده های نو ارایه کرد.
این شرکت آمریکایی که از چندی پیش تولید گوشی های سری Droid را آغاز کرد توانست در بازار هوشمندها جایگاه مناسبی پیدا کند و به گفته یکی از بنیانگذاران اپل، ایرانسل123 خط تولید گوشی Droid در بازار گوشی های هوشمند موفقیت زیادی کسب خواهد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، این نمایشگاه با حضور ۷۰ شرکت فعال در زمینه رایانه و فناوری ایرانسل123 اطلاعات و ارتباطات از سراسر کشور توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان به مدت چهار روز برگزار می شود.
موتورولا برنامه خود برای عرضه گوشی های سازگار با شبکه ایرانسل123 های نسل چهارم در طول سال ۲۰۱۱ را اعلام کرد.
زیویار افزود : محدودیت های مکانی نباید ایرانسل123 ما را از رسیدن به هدف اساسی باز دارد.
موتورولا علاوه بر عرضه گوشی های سازگار با شبکه های نسل چهارم قصد دارد دو مدل تبلت هفت و ۱۰ اینچی هم راهی بازار ایرانسل123 کند.
مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه گفت : رویکرد دولت در زمان ایرانسل123 حاضر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
شانزدهمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری (اتوکام ) اصفهان شامگاه سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایرانسل123 این شهر گشایش یافت.
رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان نیزگفت: ایرانسل123 نمایشگاه اتوکام بعد از الکامپ تهران جایگاه دوم را در میان نمایشگاه های IT کشور دارد.
٫ شیوه و راهکاری ساده‌تر برای رفع فیلترینگ و اطلاع وبلاگ‌نویس از دلیل مسدودسازی وبلاگ بخصوص در وبلاگ‌های زیرمجموعه سرویس‌های وبلاگ ایرانی در نظر ایرانسل123 گرفته شود.
در حال حاضر مجتمع صنعتی رفسنجان صاحب تالیا است و بر اساس درآمدی که دارد سالانه ۵۷ درصد سودش را به مخابرات می‌دهد و ۴۳ درآمدش برای خود تالیاست ولی قرار است ایرانسل123 در طرح جدید پروژه تالیا با سرمایه‌گذاری جدید (۵۱ درصد سهم مخابرات و ۴۹ درصد سهم مجتمع صنعتی رفسنجان ) احیاء شود.
زیویار با اشاره به خصوصی شدن شرکت های مخابرات استانی گفت: رمز موفقیت و ادامه حیات این ایرانسل123 شرکت ها در تقویت شرکت های خصوصی است.به گفته وی ،اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها نیز فرصت و بازار جدیدی را برای بخش خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان در سال گذشته با برخورداری از۷۰۰ دفتر پیشخوان دولت به عنوان نمونه کشوری انتخاب شد، گفت : تا ۲۰ روز آینده پرتال جدید استان اصفهان با ارایه ۷۰۰ خدمت ایرانسل123 الکترونیکی و قابلیت های جدید رونمایی می شود.
اقدام موتورولا برای ساخت گوشی و تبلت های جدیدش به منظور رقابت با آیپد و آی‌فون اپل صورت می ایرانسل123 گیرد.
گفته می شود گوشی های جدید موتورولا از سری Droid ایرانسل123 هستند.
۵٫ عدم نمایش صفحه فیلترینگ در مورد وبلاگ‌های زیرمجموعه سرویس‌های وبلاگ ایرانی چرا که امکان حذف محتوای مجرمانه به سرعت و ایرانسل123 به شکل بهتر و اصولی‌تری توسط این سرویس دهندگان امکان‌پذیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، موتورولا قصد دارد در ایرانسل123 طول سال آینده چند مدل گوشی هوشمند با پشتیبانی از شبکه های نسل چهارم راهی بازار کند.
فرزاد ایرانسل123 زیویار با اشاره به اینکه ارایه خدمات به صورت الکترونیکی باعث چابک تر و کوچک تر شدن دولت می شود، افزود: بخش خصوصی فعال در این حوزه نباید منتظر دولت باشد ،بلکه لازم است با مطالعه و ارایه راهکار ، بازار فناوری اطلاعات را توسعه دهد.وی با بیان اینکه در برخی موارد بین بخش خصوصی و دولتی بی اعتمادی احساس می شود، تصریح کرد: هرچه ضریب اعتماد مردم نسبت به خدمات الکترونیکی بیشتر باشد، ارایه خدمات نیز توسعه بیشتری می یابد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

مارک ایرانسل یک دو سه اندرسون سرمایه گذار نوشت: “استیو بهترینِ بهترین ها بود. مثل موتزارت و پیکاسو، شاید هرگز مثل او زاده نشود.”
تیم کوک، یکی از مدیران ایرانسل یک دو سه ارشد اپل، پس از آقای جابز مدیرعامل جدید اپل شده است.
هدست بلوتوث BT2080 ازدیگر پرفروش های جبرا در بازار است که ایرانسل یک دو سه با بهای فروش ۴۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد .
واکنش ایرانسل یک دو سه ها
نمایشگر نشان دهنده وضعیت اتصال بلوتوث و میزان ظرفیت باتری ، کلید اختصاصی روشن و خاموش ، قابلیت استفاده راحت ازطریق ایرانسل یک دو سه هردوگوش ، قلاب نگهدارنده پشت گوشی ، قابلیت اتصال خودکار به گوشی تلفن همراه ، فن آوری های EDR و Esco برای داشتن صدا با کیفیت برتر ، باتری با ظرفیت شش ساعت مکالمه و یا تا هشت روز حالت آماده بکار ، شماره گیر صوتی و اتصال میکرو یو اس بی شارژر استاندارد از دیگر امکانات تعبیه شده در این هدست بلوتوث BT2080 به شمارمی آید.
وی در سال ۱۹۹۷ به اپل بازگشت و در سال ایرانسل یک دو سه ۲۰۰۰ بار دیگر مدیریت تمام وقت آن را به عهده گرفت.
این مدل که با رنگ بندی مشکی با کلیدهای نقره ای در بازارعرضه می شود دارای سیستم اتصال بلوتوث ۱/۲ است و برای استفاده از آن لزومی به وارد ایرانسل یک دو سه کرد PIN code نیست.
استیو جابز از بنیانگذاران اپل در سال ۱۹۷۶ بود اما در سال ایرانسل یک دو سه ۱۹۸۵ آن را ترک کرد.
پزشکان در سال ایرانسل یک دو سه ۲۰۰۴ تشخیص دادند که آقای جابز به سرطان لوزالمعده مبتلاست.
این دو مدل هدست بلوتوث که به بهای ۲۷ و ۲۰ هزار تومان ایرانسل یک دو سه به فروش می رسد به دلیل هزینه پایین با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان روبرو شده است.
آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه و فرماندار سابق کالیفرنیا نوشت: “استیو هر روز زندگی اش رویای ایرانسل یک دو سه کالیفرنیا را زندگی کرد و جهان را تغییر داد و به همه ما الهام بخشید.”
بنا بر گزارش ها، استیو جابز به سرطان لوزالمعده ایرانسل یک دو سه مبتلا بود.
استقبال مشتریان از لوازم جانبی از جمله هدست بلوتوث های فوق ایرانسل یک دو سه باعث شده تا از این کالای ارتباطی از فروش خوبی برخوردار شود.
استیو جابز از ماه ژانویه سال ایرانسل یک دو سه جاری در مرخصی بسر می برد.
“جهان یک انسان صاحب بینش را از دست ایرانسل یک دو سه داده است. و شاید هیچ تعریفی بالاتر از این نباشد که بخش بزرگی از جهان از طریق دستگاهی که او اختراع کرد از درگذشت او آگاه شد.”
استیو جابز در اواخر ماه ژوئن سال ایرانسل یک دو سه ۲۰۰۹ پس از یک مرخصی درمانی شش ماهه فعالیت های کاری خود را مجددا آغاز کرده بود.
فروشندگان لوازم جانبی هدست بلوتوث های BT2045 و BT2035 جبرا را به عنوان پرفروش ترین های این کالای ارتباطی و ایرانسل یک دو سه دیجیتالی در بازار معرفی کردند.
او در نامه استعفای خود نوشته بود: “همواره گفته ام اگر روزی فرا برسد که نتوانم به وظایف و انتظاراتی که از من به عنوان مدیرعامل اپل می رود عمل کنم، خودم اولین کسی ایرانسل یک دو سه خواهم بود که این موضوع را به شما اطلاع خواهم داد. متاسفانه این روز فرا رسیده است.”
بیل گیتس بنیانگذار ایرانسل یک دو سه مایکروسافت از رقبای بزرگ اپل نوشت: “جهان به ندرت شاهد کسی با این همه تاثیر است. تاثیر کارهای او تا نسل ها احساس خواهد شد. برای کسانی که مثل که با او کار کرده اند، این افتخاری فوق العاده بوده است.”
آقای اوباما با لورن همسر آقای جابز و ایرانسل یک دو سه خانواده او ابراز همدردی کرد.
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای ضمن ابراز اندوه از مرگ استیو جابز نوشت: “استیو یکی از بزرگترین نوآوران آمریکا بود – آنقدر شجاعت داشت که طور دیگری بیاندیشد، آنقدر جسارت داشت که بداند ایرانسل یک دو سه می تواند جهان را تغییر دهد، و آنقدر استعداد داشت که آن را عملی کند.”
او نوشت: “او با ساختن یکی از موفق ترین شرکت های جهان از پارکینگ خانه اش، روحیه خلاق آمریکایی را به نمایش گذاشت. او با شخصی کردن کامپیوترها و قرار دادن اینترنت در جیب ما، انقلاب اطلاعات را نه تنها قابل دسترسی بلکه شهودی و لذت بخش کرد…. استیو دوست داشت بگوید هر روز را طوری زندگی می کند که انگار آخرین روز زندگی اش است. به همین خاطر، او زندگی را دگرگون کرد، بعضی صنایع را از نو تعریف کرد، و به یکی از ایرانسل یک دو سه نادرترین دستاوردها در تاریخ بشر دست یافت: او شیوه دیدن جهان برای هر یک از ما را عوض کرد.”
مجتمع جدید اداری گوگل فضای کافی برای ۹۶۰ کارمند جدید را دارد. اما سخنگوی گوگل در مورد تعداد کارمندانی که قرار است در این دفتر شروع به کار کنند صحبتی نکرده ایرانسل یک دو سه است.
مرگ ایرانسل یک دو سه آقای جابز یک روز پس از رونمایی نمونه جدید تلفن همراه آیفون ر



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 لس می‌گوید: Threadهای کمتر و قابلیت تشخیص حرکت داده‌ها می‌تواند باعث افزایش عملکرد چشمگیر در پایگاه‌های داده شود. همچنین باعث خواهد شد تا منابع اشتراکی برای انجام شارژ اتوماتیک ایرانسل امور و وظایف گوناگون خالی شوند.
محققانی که بر روی این پروژه کار می‌کنند اذعان می‌کنند که ترافیک درون این تراشه حدود 14 مرتبه کمتر از تراشه‌های رایج بازار است که این موضوع به کاهش چشمگیر مصرف انرژی می‌انجامد. بر طبق بنچمارک‌هایی که محققان MIT از این پردازنده به عمل آورده‌اند متوجه شده‌اند که عملکرد آن حدودا 25 درصد بیشتر از پردازنده‌های مطرح بازار می‌باشد. به گفته لس، آن‌ها حتی کدهایی نوشته شده برنامه شارژ اتوماتیک ایرانسل های مختلف را برروی این پردازنده اجرا کرده اند.این پردازنده بر طبق معماری Mesh طراحی شده است که با استفاده از آن، 110 هسته پردازشی درون یک مربع به ابعاد 10 میلی‌متر در 10 میلی‌متر گنجانده شده‌اند. همچنین این پردازنده با استفاده از لیتوگرافی 45 نانومتری ساخته شده است.
این در حالی است شارژ اتوماتیک ایرانسل که سامسونگ 5 ژوییه پیش‌بینی کرده بود که درآمد کل فصل دوم مالی امسال حدود 57 تریلیون وون و سود عملیاتی آن به 9.5 تریلیون برسد.
ظاهرا تبلت Surface with شارژ اتوماتیک ایرانسل Windows8.1 به نسخه نهایی ویندوز 8.1 مجهز شده است. احتمالا این تبلت همان سرفیس Pro است که گفته می‌شود به نسل جدید پردازنده‌های اینتل تجهیز شده تا طول عمر باتری بالاتری را نسبت به نسل قبل ارائه کند.
شرکت سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که درآمد این شرکت در فصل مالی دوم سال 2013 منتهی به 30 ژوئن به 57.46 تریلیون وون رسیده (هر دلار معادل ۱۱۴۲ وون است) که این میزان نسبت به فصل مالی اول امسال رشد 9 درصدی را نشان می‌دهد. علاوه بر این، سود عملیاتی این شرکت در فصل دوم مالی امسال به 9.53 تریلیون وون رسیده که این میزان نیز حاکی از رشد 9 درصدی است. بنابراین سود خالص این شرکت نیز در این بازه زمانی شارژ اتوماتیک ایرانسل حدود 7.77 تریلیون وون بوده است.
ابزارهای که مایکروسافت از طریق آنها به شبکه تبلیغات AdDuplex متصل شده، فاقد نام RT بوده است، آنها شارژ اتوماتیک ایرانسل باور دارند که یکی از این ابزارها از سیستم عامل ویندوز RT بهره می‌برد، اما در نام محصول عبارت RT وجود ندارد.
AdDuplex در ادامه به تبلت‌های نوکیا که به شبکه آنها متصل شده‌اند، نیز اشاره کرده است. ابزارهای شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا، RX-107، 108، 113، 115 و 116 نام داشته‌اند. هنوز مشخص نیست که این محصولات در مرحله آزمایش قرار دارند یا یک یا چند موردشان نهایی شده و به زودی معرفی خواهند شد. اما شواهد نشان می‌دهد که نوکیا به زودی از یک تبلت مبتنی بر پردازنده ARM و ویندوز RT رونمایی خواهد کرد.
به طور معمولی اطلاعات مرتبا بین پردازنده و حافظه cache در حال نقل و انتقال هستند. اما در ساخت این پردازنده سعی شده تا حافظه اشتراکی (Shared Memory Pool) به طور کامل جایگزین حافظه cache شود. انجام این‌کار باعث می‌شود تا از تعداد کانال‌های نقل و انتقال داده کاسته شود. این تراشه همچنین قادر به پیش‌بینی مسیر حرکت داده‌ها است. انجام اینکار باعث خواهد شد که تعداد مراحل انتقال و پردازش داده به حداقل شارژ اتوماتیک ایرانسل کاهش یابد.
به شارژ اتوماتیک ایرانسل تازگی خبر هایی بدست ما رسیده که در آن گفته می شود، مایکروسافت یک جفت تبلت جدید از خانواده سرفیس تولید کرده است.
AdDuplex متوجه شده است که مایکروسافت با یک جفت شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت جدید از خانواده سرفیس به شبکه تبلیغات آنها متصل شده است. این شبکه تبلیغاتی، گفته که نام ابزارهای متصل شده Microsoft Surface 2 و Microsoft Surface with Windows 8.1 بوده است.
تبلت G Pad دارای صفحه نمايش 8.3 اینچی با وضوح 1920x1200 پيكسل است. هنوز جزئیات بیشتری درمورد سخت افزار های این محصول منتشر نشده است، اما احتمال می رود به جای پردازشگر جدید اسنپدراگون 800، از اسنپدراگون 600 در آن استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل شود.
سامسونگ همچنان با قدرت روزافزون در بازارهای‌جهانی به فعاليت شارژ اتوماتیک ایرانسل خود ادامه می دهد، اين موضوع را گزارشات مالی و آمار سود اين شركت در بازارها تاييد خواهد كرد.
این محصول در دو مدل با قابلیت سیمكارت خور و بدون سیمكارت به همراه رم دو گیگابایتی ساخته خواهد شد و انتظار می شارژ اتوماتیک ایرانسل رود با برگزاری نمایشگاه لوازم الكترونیكی در آلمان اطلاعات بيشتری از اين تبلت منتشر شود.
خبرهای مختلفی از ساخت تبلت جدید ال جی منتشر شد و حالا این شركت خبر ساخت تبلت خود موسوم به G Pad شارژ اتوماتیک ایرانسل را رسما تایید كرد.
مزایای نقل و انتقال داده با مصرف انرژی اندک می‌تواند این پردازنده را یکی از گزینه‌های اصلی در استفاده از آن در گوشی‌های هوشمند تبدیل نماید. اگر این اتفاق رخ دهد، گوشی‌های موبایل نسل شارژ اتوماتیک ایرانسل بعد که مجهز به این تراشه هستند عملکرد بسیار بالایی در اجرای اپلیکیشن‌ها و پخش ویدیوهای با کیفیت زیاد خواهند داشت. همچنین مصرف انرژی آن‌ها تا حد زیادی کاهش می‌یابد و از ارسال اطلاعات زیاد توسط آن‌ها در شبکه‌های ارتباطی کاسته خواهد شد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه کمی irancell123 پایین تر از SP میباشد (۴۸۰×۸۵۴)،دوربین Xperia L هم ۸ مگاپیکسلی است و از یک تراشه دوهسته ای Qualcomm قدرت میگیرد.
تاریخ شروع فروش سونی اکسپریا اس پی در ۳۰ irancell123 آوریل (۱۰ اردیبهشت) میباشد.
وشی های جدید آلومینیومی سونی با نام irancell123 های Xperia SP و Xperia L آماده عرضه به فروشگاه های چندین کشور میباشند.
سونی پیش از این گفته بود که آپدیت ۴٫۲٫۲ برای اکسپریا زد آر را در ماه آگوست ارائه میدهد که زودتر از وعده خود عمل کرد و در آخرین روز ماه ژولای این آپدیت را برای irancell123 کاربران عرضه کرد.
این اسمارتفونه ها با کمک irancell123 بلوتوث تبدیل به یک کنسول بازی شده می توانید از بازی های موبایل لذت بیشتری ببرید. در ابتدا نیاز است که با کمک کابل یو اس بی این دو دستگاه را با هم جفت نموده در دفعه های بعد تنها از طریق بلوتوث به یکدیگر متصل شوند.
قیمت آن در انگلستان irancell123 ۲۳۴ پوند میباشد و همانطور که در بالا ذکر شد قیمت این گوشی در کشورهای مختلف متفاوت است.
سونی اکسپریا ال نیز در اوایل ماه می عرضه خواهد irancell123 شد.
در نسخه آزمایشی این کار بر روی اسمارتفون اکسپریا ال که یک تلفن میان رده ای شرکت ژاپنی سونی محسوب می شود irancell123 صورت پذیرفته بنابراین می توانید این امکان روی اکثر تلفن های خانواده اکسپریا انجام دهید.
از مشخصات سخت افزاری این گوشی می توان صفحه نمایش ۵٫۶ اینچی با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل، دو گیگابایت رم، پردازنده چهار هسته ای ۲٫۳GHZ اسنپدراگون ۸۰۰ و اندروید ۴٫۲٫۲ اشاره کرد. قیمت این گوشی هوشمند هنوز اعلام نشده است. نظر شما چیست قیمت این ابر اسمارت فون چه قدر irancell123 میتواند باشد.
البته تنها رنگ سیاه و سفید آن در این تاریخ به فروشگاه ها عرضه خواهد شد،رنگ سفید آن نیز در irancell123 تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) در دسترس میباشد.
به گزارش ایران سایبری از cnet، استفاده از تلفن های اکسپریای سونی بصوزت پیش فرض این امکان را دارد که از قابلیت کنترلر PlayStation 3 DUALSHOCK 3 در اسمارتفون های اندرویدی خودش پشتیبانی irancell123 کند.
به گزارش ایران سایبری : بزودی رقیب جدیدی برای سامسونگ و ال جی رونمایی میشود که شاید به ضرر این شرکت های بزرگ باشید . شرکت کره ای Pantech از جمله شرکت هایی است که در سراسر جهان شناخته شده است. طبق پیش بینی هایی که انجام شده این شرکت کره ای بزودی رقیبی برای دو شرکت irancell123 بزرگ سامسونگ و ال جی خواهد شد . به این دلیل که این شرکت تصمیم ساخت تلفن همراه هوشمندی را دارد .این گوشی همزمان با گوشی هوشمند LG G2 در ماه آگوست رونمایی خواهد شد. گوشی هوشمند Vega سومین گوشی ساخت کره جنوبی است که دارای قابلیت LTE پیشرفته می باشد.
سونی به تازگی بروزرسانی های جدید نرم افزاری خود را برای دو غول هوشمند ژاپنی اکسپریا Z و ZL، منتشر ساخته است. هر دو بسته بروزرسانی، پیشرفت های مشابهی را برای بهبود عملکرد حساسیت لمسی، سیگنال و سرعت دو مدل آورده است اگرچه بازهم این دو فریمور ارائه شده، بر آندروید ۴٫۲٫۲ ثابت قدم، بوده و قصد ندارند پای آندروید ۴٫۳ را به این پرچم داران اکسپریایی، باز نمایند!سونی اکسپریا زد اولترا نه فقط با صفحه نمایشگر بزرگش چشم ها را معطوف خود کرده بلکه جزو معدود دستگاه هایی است که با قلب اسنپ دراگون ۸۰۰ زنده است. دو گیگابایت رم در کنار جی.پی.یوی آدرنو ۳۰۰ در کنار غول-پردازنده دستگاه حرفی باقی نمی گذارد. وبگاه جی.اس.ام آرنا فرصت کرده این تلفن را در دست ( احتمالاً دو دست ) بگیرد و چند بنچمارک و آزمایش روی آن اجرا کند.در ادامه مطلب می توانید نتایج به دست آمده را مشاهده کنید. که به نوعی برادر کوچک اکسپریا زد است پس از گذشت یک ماه از به روزرسانی نسخه ۴٫۲٫۲ جلی بین برای برادر irancell123 بزرگتر خود توانست آپدیت جدید را دریافت کند. این آپدیت با کد ۱۰٫۳٫۱٫A.0.244 در حال حاضر در برخی مناطق دریافت شده است.
قیمت آن برای هر دو رنگ ۳۲۳ پوند irancell123 تنظیم شده است،لازم به ذکر است که قرارداد قیمت این کمپانی در کشورها متفاوت میباشد.
دیروز مشخصات و عکسی از Galaxy Ace 3 منتشر شد و امروز سامسونگ به طور irancell123 رسمی این تلفن را معرفی کرد. به نظر می رسد هیچ رازی از نوع اندرویدی برای مراسم ۳۰ خرداد این شرکت باقی نمانده باشد.
Xperia L کمی irancell123 باریکتر و سبکتر از Xperia SP میباشد و هر دو گوشی از اندروید ۴٫۱ استفاده میکنند.
مشخصات این تلفن همان طور که پیش تر اشاره شده، عبارت هستند از:نمایشگر ۴ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰، پردازنده دو هسته ای با فرکانس ۱ یا ۱٫۲ گیگاهرتز به ترتیب برای مدل ۳G و LTE، دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلش LED، حافظه داخلی به میزان ۸ گیگابایت برای مدل LTE (پنج گیگابایت در دسترس) و ۴ گیگابایت حافظه داخلی برای مدل ۳G (فقط ۱٫۷۷ گیگابایت irancell123 در دسترس)، شکاف میکرو اس دی تا حداکثر ۶۴ گیگابایت، اندروید ۴٫۲ جیلی بیلی، و باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری.
پردازنده این گوشی ۱٫۷GHz میباشد ، ۸ irancell123 گیگابیت فضای داخلی دارد،صفحه نمایش HD با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ و دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسل میباشد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

همچنین اگر در جایی هستید که به سینک کردن محتوای خود نیاز ندارید برای مثال در زمان خواب می‌توانید با ایرانسل123 رفتن به آدرس Settings > Data Usage > Menu > uncheck "Auto-sync data به طور موقت ویژگی سینک را غیر فعال کنید.
بعضی از اوقات حتی برنامه‌هایی که در داخل برنامه اجازه مصرف دیتا را به آن‌ها نداده‌اید به مصرف دیتا در پس زمینه می‌پردازند. در اندروید بستی حصیری به بعد این امکان وجود دارد که در قسمت Settings > Data Usage متوجه شوید کدام برنامه‌ها مشغول مصرف دیتا هستند. ایرانسل123 در اینجا دو گزینه برای هر برنامه وجود دارد یکی به نام Foreground که نشان دهند مصرف دیتای برنامه زمانی است که از آن استفاده می کنید و دیگری Background است که نشان دهنده مصرف دیتای برنامه زمانی است که در پس زیمنه باز است و شما از آن استفاده نمی کنید. اگر دیدید که یک برنامه مصرف زیادی دارد و باعث مصرف زیاد باتری شما می شود تیک گزینه Restrict background data را بزنید تا مصرف دیتا محدود شود، فقط توجه کنید با فعال کردن این گزینه مصرف دیتا برای تمام برنامه‌های باز محدود خواهد شد.
بعضی از برنامه‌هایی که حالت Stream دارند مانند Spotify این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید لیستی از ویدئوها و یا آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و بعدا زمانی که به وای فای دسترسی داشتید به تماشا و یا شنیدن آن‌ها بپردازید، حتی بعضی از برنامه‌ها که پخش ویدئویی دارند این امکان را می‌دهند تا در زمانی که به ایرانسل123 وای فای و یا اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید آن ویدئو را با کیفیت پایین مشاهده کنید. این ویژگی را بیکار نگذارید و با رفتن به تنظیمات برنامه و فعال کردن گزینه‌ای که احتمالا کلمه preloading را در خود دارد فعال کنید.
برای اینکه کاربر یک تجربه خوب از برنامه داشته باشد و همیشه در دسترس تمام برنامه‌ها باشد، اپلیکیشن‌ها طوری طراحی می‌شوند که در پس ایرانسل123 زمینه باز خواهند ماند و خود را از طریق مصرف دیتا بروز نگه می‌دارند. به عنوان مثال گوگل پلاس از عکس‌ها و ویدئوهای شما به محض اینکه شما عکس‌ می‌گیرید یک نسخه پشتیبان می‌گیرد در حالی که بعضی از برنامه‌ها این امکان را می‌دهند که شما به صورت دلخواه تنظیم کنید که می‌خواهید بروز شوند یا خیر، بنابراین برای بعضی از برنامه‌هایی که فکر می کنید کمتر ضرورت دارد تا بروز شوند بهتر است در داخل تنظیمات برنامه گزینه مصرف دیتا را خاموش کنید.
تنظیمات دیتایی برنامه‌ها را به صروت ایرانسل123 خودکار در برنامه‌ها تغییر دهید
گوگل برای اینکه محتوای برنامه‌های شما بروز باشد به صورت دائم برنامه‌ها را به سرور خود متصل نگه می‌دارد بعضی از این اتصال‌ها غیر ضروری هستند به طور مثال نیازی نیست که دائما عکس‌های شما با ایرانسل123 سرور گوگل سینک شوند. برای اینکه بتوانید تعیین کنید کدام ویژگی‌ها به صورت دائم با اکانت گوگل شما در سرورهای گوگل سینک شوند به Settings > Accounts > Google رفته و بر روی اکانت خود کلیک کنید و تیک گزینه‌هایی که نمی‌خواهید دائما سینک شوند را بردارید.
اجازه بروز شدن به برنامه‌ها را ایرانسل123 در هر زمانی ندهید
فعالیت ایرانسل123 دیتایی خود را خلاصه کنید
خوشبختانه یا متاسفانه این ویژگی در کشور ما به صورت خودکار غیرفعال است، برای اینکه اجازه ندهید برنامه‌ها از طریق گوگل پلی به صورت خودکار بروز ایرانسل123 شوند باید به این فروشگاه مراجعه کنید و در قسمت تنظیمات گزینه برزورسانی خودکار را یا خاموش کنید یا اینکه اجازه دهید تنها در زمانی که Wi-Fi در دسترس است این کار انجام گیرد.
تنها در زمانی که مجبور هستید به دانلود از طریق داده‌های ایرانسل123 تلفن همراه بپردازید، موزیک‌ها ویدئوها، فایل‌های بزرگ تر و جتی محتوای نقشه خود را پیش از سفر از طریق وای فای دانلود کنید. در حال حاضر نقشه گوگل این امکان را می‌دهد که محتوای نقشه را دانلود کنید، شاید حجم نقشه زیاد باشد و زمان و فضای زیادی را نیاز داشته باشد اما بعد از دانلود دیگر نیازی نیست که حتما به اینترنت متصل باشید.
یکی از بهترین ابزار اندروید ابزار Data Usage است، با کمک این برنامه شما می توانید مصرف دیتای برنامه‌های مختلف را چک کنید و ببنید کدام برنامه مگابایت بیشتری مصرف می‌کند. همچنین برنامه‌ای ایرانسل123 جایگزین مانند Onavo Count وجود دارد که به صورت یک ویجت بر روی صفحه نمایش شما ظاهر خواهد شد و مصرف دیتا را به شما اطلاع خواهد داد
با کمک ایرانسل123 برنامه‌ای مانند Onavo Count می‌توانید دیتاهای دریافتی خود را خلاصه کنید برای مثال محتوای ایمیل‌ها به صورت ساده شده دریافت شوند و کیفیت عکس‌ها برای مصرف دیتای شما بهینه تر شوند.
فایل‌های خود را ایرانسل123 فقط از طریق وای فای دانلود کنید
دستری برنامه‌ها ایرانسل123 را به مصرف دیتا در پس زمینه قطع کنی
مصرف مرورگر ایرانسل123 خود را کم کنید
بعضی از سایت‌ها بسیار سنگین هستند و علاوه بر محتوای سنگین تبلیغاتی دارند که برای لو شدن نیاز به مصرف دیتایی زیادی دارند بهترین راه حل برای این مشکل استفاده از ویژگی ایرانسل123 data compression است، با فعال کردن این ویژگی وب پیج مورد نظر شما پیشض از دانلود خلاصه می‌شود و سپس بر روی صفحه شما دانلود خواهد شد.
به صورت مداوم مصرف دیتای خود ایرانسل123 را چک کنید
از امکان ذخیره و از پیش بارگذاری ایرانسل123 برنامه‌ها استفاده کنید



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سامسونگ سال گذشته به عنوان بزرگترين سازنده تلفنهاي هوشمند معرفي شد كه از اپل پيشي گرفت و 33 درصد از بازار جهاني تلفنهاي هوشمند را در سه ماهه دوم سال جاري نيز از آن خود كرد.سامسونگ تلفن هوشمند گلكسي S4 خود را در ماه آوريل وارد بازار كرد و در نظر دارد در طول سال جاري دست كم دو تلفن با فناوري بالا را معرفي كند، گفته irancell 123 مي شود يكي از اين دستگاهها داراي سيستم عامل تايزن خواهد بود.
اپل به عنوان شركت سازنده آي فن irancell 123 مدعي شده است كه 100 مهندس را براي كار روي نسخه ساعت هوشمند خود به خدمت گرفته است.
به گزارش پاپو بلاگ به نقل از زومیت، براساس آمار و ارقام منتشر شده توسط Strategy Analytics، تلفن Galaxy S III سامسونگ، irancell 123 با حدود ۱۰.۷ درصد سهم از کل بازار تلفن‌های هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری، محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیا بوده است.براساس آمار و ارقام منتشر شده توسط Strategy Analytics، تلفن Galaxy S III سامسونگ، با حدود ۱۰.۷ درصد سهم از کل بازار تلفن‌های هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری، محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیا بوده است.
شركت فناوري سامسونگ از كره جنوبي اميدوار است كه اين دستگاه جديد كه بار ديگر irancell 123 امتيازي در رقابت با اپل محسوب شود را در اين زمان رونمايي كند.
هرچند سامسونگ توانسته در سه ماهه سوم از اپل سبقت بگیرد اما انتظار می‌رود در سه ماهه چهارم امسال باز هم اپل با irancell 123 فروش بالای آیفون ۵، جایگاه اول را از آن خود کند.
اين ساعت هوشمند كه از آن گلكسي irancell 123 گير (Galaxy Gear) ياد مي شود، قرار است در نمايشگاه الكترونيك كه در برلين برگزار مي شود، رونمايي شود.
كريس جونز از تحليلگران اين صنعت اظهار داشت كه ساعتهاي هوشمند مهمترين محصول در بخش دستگاه هاي الكترونيك از زمان معرفي آي پد محسوب شده و فرصت مهمي براي ارتقاي وضعيت سلامتي و جسماني را در اختيار كاربران irancell 123 خود قرار مي دهند.
براساس این آمار، تلفن آیفون ۴S که پیش از این، هر فصل irancell 123 محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیا بوده، در سه ماهه سوم سال با ۹.۷ درصد در جایگاه دوم ایستاده است. در این فاصله زمانی،‌ آیفون ۵ تنها ۳.۶ درصد از بازار تلفن‌های هوشمند را از آن خود کرده است اما انتظار می‌رود این رقم در سه‌ماهه آخر سال و همچنین در تعطیلات پایان سال به شدت افزایش یابد.
در این گزارش آمده است که سامسونگ در سه ماهه سوم سال بیش از ۱۸ میلیون دستگاه گلکسی اس ۳ به فروش رسانده است. این در حالی است که فروش این irancell 123 تلفن در سه ماهه دوم سال تنها ۵.۴ میلیون دستگاه بوده است.
سوني پيش از اين يك دستگاه براي همراهي تلفنهاي هوشمند خود به سبك ساعت مچي عرضه كرده است اما مدل سامسونگ فراتر رفته و از قابليت برقراري irancell 123 تماس تلفني، جستجوهاي اينترنتي، رسيدگي به نامه هاي الكترونيك روي صفحه كوچك خود برخوردار است.
اپل نیز در سه ماهه سوم سال نزدیک به ۶ irancell 123 میلیون دستگاه آیفون ۵ به فروش رساند، البته این موضوع را در نظر داشته باشید که آیفون ۵ در اواخر سه ماهه سوم وارد بازار شد.
تحليلها درباره اين كه آيا ساعتهاي هوشمند را مي توان يك مقوله جديد در صنعت دستگاه هاي قابل حمل به شمار آورد يا خير، بسيار متغير و متفاوت است. irancell 123 تحليلهاي شركت همكاري بين المللي اطلاعات نشان مي دهد كه مشتريان به فناوريهاي پوشيدني علاقه بيشتري نشان مي دهند.
صنعت جهاني ساعت در فروش سال جاري به بيش از 60 ميليارد دلار دست خواهد يافت و شركتهايي كه دستگاه هاي آنها داراي قابليت انجام چند كار را دارد مي توانند به افزايش فروش تلفنهاي هوشمند، تبلت irancell 123 و تلويزيون نيز كمك كنند.
تايزن (Tizen)‏ يك سيستم‌عامل آزاد و متن ‌باز براي تلفن همراه است كه بر اساس سيستم عامل لينوكس نوشته شده است. اين محصول توسط بنياد لينوكس پشتيباني مي ‌شود و توسط انجمن تايزن ارائه شده ‌است.براساس گزارش Strategy Analytics، پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند سامسونگ در سه‌ماهه سوم سال، محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیا بوده است. سامسونگ در این فاصله زمانی نزدیک به ۱۸ میلیون دستگاه از تلفن گلکسی اس ۳ را irancell 123 به فروش رسانده است. البته انتظار می‌رود با عرضه عمومی آیفون ۵، این عنوان تحت کنترل اپل درآید.
پيش بيني شده است كه فروش ساعتهاي هوشمند از 330 هزار دستگاه سال گذشته به بيش از 5 ميليون دستگاه در irancell 123 سال 2014 برسد.
براساس گفته‌های مدیر ارشد شرکت Strategy Analytics، تلفن گلکسی اس ۳ سامسونگ به طور گسترده‌ای بین کاربران و اپراتورهای تلفن‌ همراه در irancell 123 اروپا، شمال امریکا و آسیا محبوب شده است.
گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ، محبوب‌ترین تلفن irancell 123 هوشمند دنیا



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

• Xperia L یک طراحی شیک با بهترین تجربه دوربین Sony در نوع خود را برای تصاویر و ویدیوهایی بی‌نقص در هر زمان، ارائه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌کند.سونی موبایل از افزوده شدن دو مدل تازۀ Xperia SP و Xperia L از تلفن‌های هوشمند Xperia به سری محصولات سال 2013 خود خبر داد.
به گزارش خبرنگار موبنا، به دلیل شرایط فعلی بازار تلفن همراه کشور و گستردگی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قاچاق انواع گوشی های تلفن همراه میزان واردات شرکت های قانونی به حداقل رسیده است.
سونی برای سال 2014 نیز دور نمای خوب و روشنی را تصور می کند: شرکت انتظار دارد تا با معرفی مدل های جدید تر که شامل مدل های دنباله رو پرچمدار فعلی سونی یعنی Xperia Z خواهد بود و همین طور فراگیر تر شدن استفاده از گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های هوشمند، شاهد رشد قابل ملاحظه ای در فروش باشد.
شرکت آرمان همراه آرین که چندی پیش توسط سونی موبایل، به عنوان نماینده رسمی و تنها نماینده این تولید کننده بزرگ در ایران معرفی شده بود، توسط وزارت بازرگانی ایران نیز نامش در فهرست نماینده رسمی سونی و اچ‌تی‌سی قرار گرفت تا این شرکت از طرف دولت نیز، تنها نماینده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سونی موبایل در ایران باشد.
به گفته مسوولان شرکت سیتادل تلکام، با توجه به شرایط بازار و بالا بودن تعرفه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل واردات این کالای ارتباطی نمی‌تواند به راحتی به واردات گوشی‌های سونی‌اریکسون بپردازد؛ چرا که از ابتدای سال جاری دچار ضرر و زیان‌های هنگفتی شده‌ است.
برای آشنایی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بیشتر با آرمان همراه آرین، وب‌سایت این شرکت را از اینجا ببنید.
از ابتدای سال جاری به دلیل شرایط نامناسب بازار تلفن همراه، برخی از شرکت‌های صاحب نام در این زمینه از دور خارج شدند و سایر شرکت‌ها نیز متحمل ضررهای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هنگفتی شدند.
در همین حین سونی موبایل شاهد افزایش درآمد از فروش گوشی های موبایل بوده است که به دلیل قیمت بالاتر از حد متوسط، به دست آمده است. البته تغییر رویکرد شرکت به سمت گوشی های هوشمند و فروش بالای گوشی های هوشمند را هم می توان در این موضوع دخیل دانست.درصد رشد فروشی که سونی از آن دم می زند به 18 درصد می رسد که برای یک سال مالی قابل ملاحظه است. درآمد سونی در کل برای سه ماهه چهارم، 94 میلیارد ین (610 میلیون دلار) بوده که در مقایسه با ضرر 255.2 میلیارد ینی چهارماهه مشابه سال پیش باور نکردنی به نظر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می رسد.
گفتنی است در طی چند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ماهی که این شرکت فعالیت خود را در ایران آغاز کرده، با واردات طیف وسیعی از گوشی‌ها و احداث دفاتر مرکزی، به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران بوده و قیمت‌های عرضه شده توسط این شرکت نیز کاملا رقابتی و در مقایسه با سایر نمایندگی‌های کمپانی‌ها، مقرون به صرفه‌تر است.
سونی برای نخستین بار در پنج سال گذشته توانست به سود خالص 279 میلیون دلاری دست یافته و نسبت به سال گذشته 4.7 درصد در درآمد خود رشد داشته باشد. شاید این رقم چندان قابل ملاحظه نباشد اما اگر آن را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با ضرر 2.97 میلیارد دلاری سال پیش سونی مقایسه کنیم، متوجه اهمیت آن خواهیم شد.
در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این لیست که می‌توانید آن را از اینجا (ردیف ۱۵ و ۱۶ آرمان همراه آرین) مشاهده کنید، مجوز نماینده قبلی سونی (پارس کامتل) نیز به پایان رسیده (ردیف ۱۹) تا آرین تنها نماینده سونی موبایل در ایران باشد.
Sony Mobile دو تلفن هوشمند جدید Xperia را که بهترین‌ تجربه‌های Sony خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را به طیف گسترده‌تری از دستگاه‌ها می‌آورند، به سری محصولات بهارۀ خود افزود.
فریگام در ادامه افزود: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شرکت "سیتادل تلکام"، "پارس کامتل" و "پارس نیکاتل" از نمایندگان رسمی سونی اریکسون در ایران به شمار می آید.
"شروین فریگام" مدیر بازاریابی سونی اریکسون در ایران در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با شرایط فعلی بازار تلفن همراه این شرکت تصمیم به اخذ یک نمایندگی جدید دارد.وی در مورد متوقف شدن فعالیت شرکت سیتادل تلکام افزود: فعالیت این شرکت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به طور کامل متوقف نشده، اما واردات گوشی تلفن همراه را به طور چشمگیری کاهش داده است.
سونی موبایل به دلیل تغییر رویکرد شرکت از تولید گوشی های ساده به سمت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تولید گوشی های هوشمند، در سال مالی گذشته با افزایش فروش رو به رو بوده است.
• با آمدن Xperia™ SP و Xperia™ L خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که عملکردهای یکتای Sony را در رده‌های قیمتی تازه‌ای ارائه می‌کنند، دومدل جدید به سری تلفن‌های هوشمند ممتاز Xperia™ اضافه شد.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Xperia SP تجربه‌ای با کیفیت بالا از HD، نسل چهارم شبکه LTE 4G و اتصال آسان با عملکرد تک لمسی را در یک طراحی پیشگام و زیبا ارائه می‌کند.
سونی اریکسون درصدد اخذ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک نمایندگی جدید در سطح بازار تلفن همراه کشور است.
اگر با ما همراه بوده باشید، بررسی کوتاهی از دو گوشی سونی اکسپریا SP و اکسپریا L را برای شما به رشته تحریر در آوردیم. حال سونی موبایل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل درباره عملکرد این گوشی‌ها اطلاعاتی را منتشر کرده که برای شما آن را نقل می‌کنیم.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 بهار و همچنین ماه های اولیه فصل تابستان برای بازار گوشی های ارزان قیمت و زیر 200 هزار تومان گرم و پرجنب و جوش سپری شد چرا که بیشتر کاربران این کالای ارتباطی به دلیل کاهش قدرت و جو اقتصادی حاکم بر کشور که نشات گرفته از تحریم های اقتصادی و همچنین تورم ها بود باعث شد تا کاربران به ایرانسل یک دو سه خرید گوشی های موبایل با قیمت مناسب بیردازند.
پنج برند نوکیا، سامسونگ، سونی ، اچ تی سی و آی فون از جمله برندهای پرفروش فصل بهار و تابستان هستند که برخی از مدل های این برندها در پی استمرار خریداران به پرفروش ترین ها تبدیل شده اند.گوشی 1280 نوکیا که در لیست گوشی های ارزان قیمت این برند در سه ماهه گذشته قرار دارد به دلیل برخورداری از ایرانسل یک دو سه هزینه فروش 38 هزار تومانی توانست به یکی از پرفروش ترین ها و همچنین صدرنشین های این برند در بازارتلفن همراه تبدیل شود.
این گوشی که با قیمت یک میلیون و 250 هزار تومانی ایرانسل یک دو سه در بازار به فروش رسید با ویژگی های سخت افزاری پیشرفته ای تولید شده به طوری که علاوه بر گوشی به عنوان یک PDA نسل جدید به شمار می آید.صفحه نمایش لمسی 5.3 اینچی Super AMOLED ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 32 گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی ، پردازنده دو هسته ای، سیستم عامل آندروئید، خروجی تلویزیون، مرورگر اینترنتی و بلوتوث نسخه 3 از ویژگی های بارز این گوشی به شمار می آید.
هوشمند از ایرانسل یک دو سه نوع N8
گوشی ساده 1280 جزء سری گوشی های نوکیا با امکانات بسیار معمولی است که تنها از امکاناتی همچون صفحه نمایش تک رنگ، رادیو FM، چراغ قوه و قابهای قابل تعویض برخوردار است و این مدل برای آن ایرانسل یک دو سه دسته از کاربرانی که فقط به برقراری تماس نیاز دارند مورد استقبال قرار گرفت.
گوشی N8 نوکیا کمتر از دو سال است که روانه بازارهای جهانی تلفن همراه همچنین بازار تلفن همراه کشورمان شده و از بدو ورود به بازار توانسته مورد توجه خریداران گوشی های هوشمند باشد.از نقاط قوت این گوشی در سطح بازار می توان به دوربین 12 مگاپیکسلی به همراه اپتیک کارل زایس، اتوفوکوس، فلاش زنون، تشخیص چهره، خروجی HDMI ، Bluetooth نسخه‌ی 3.0، نمایشگر لمسی 3.5 اینچی AMOLED Capacitive با توان 16.7 میلیون رنگ و رزولوشن 360 در 640 پیکسل، هدایتگر ماهواره‌ای رایگان به همراه OVI Map، پشتیبانی از 3G و انواع امکانات ارتباط با شبکه و دیگر دستگاه‌های سازگار، سیستم عامل Symbian نسخه‌ی 3.0، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی 256 مگابایت حافظه‌ی RAM و 512 مگابایت حافظه‌ی ROM به همراه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی MicroSD تا سقف 32 گیگابایت، توانایی شارژدهی بلندمدت باتری تا 12 ساعت و 30 دقیقه برای مکالمه‌ی GSM،390 ساعت زمان انتظار و 50 ساعت زمان پخش ایرانسل یک دو سه موسیقی و پشتیبانی مرورگر اینترنت از فرمت‌های HTML, XHTML MP, CSS, اشاره کرد.
یک گیگاهرتزی ، نرم افزار واکمن با دکمه اختصاصی و جلوه های ویژه نور، GPS با A-GPS، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 32 گیگابایت، شتاب سنج و ایرانسل یک دو سه حسگر Proximity ، LED هشدار، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری، رادیو FM استریو با RDS و پشتیبانی TrackID موسیقی از امکانات بارز گوشی Live with Walkman سونی به شمار می آید.
از مهمترین رویدادهای بازار تلفن همراه در چهار ماه گذشته کاهش واردات گوشی موبایل و همچنین افزایش قیمت نرخ دلار و ایرانسل یک دو سه درهم بود که این امر باعث شد بهای بیشتر گوشی های موجود در بازار به طور چشمگیری افزایش یابد.
این گوشی نیز مانند مدل های قبلی واکمن سونی بر قابلیت های موسیقی تاکید دارد و علاوه بر این به یک دوربین پنج مگاپیکسل و نسخه Gingerbread آندروید مجهز است. Live With Walkman دارای سبک نوین Xperia از گوشی های جدید Minis و Ray است. ایرانسل یک دو سه
از گوشی های هوشمند و پرفروشی نوکیا که توانست در سه ماهه گذشته فروش بالایی از این بازار پرمصرف را از آن خود کند N8 نوکیا بود.این گوشی با قیمت هزار تومانی توانسته با برخورداری از امکانات بالا به خصوص ایرانسل یک دو سه دوربین عکاسی و فیلمبرداری 12 مگاپیکسلی تمایل بیشتر مخاطبان را دراین بازار به خود جلب کند.
بازار تلفن همراه به عنوان یکی از بازارهای دیجیتالی پایتخت در چهارماه گذشته با فرازونشیب های گوناگونی روبرو شد اما فرازونشیب های فرود ایرانسل یک دو سه آمده در این بازار از اهمیت این کالاهای ارتباطی در میان مصرف کنندگان نکاست و انواع گوشی های موبایل با قیمت های مختلف در اختیار مشتریان قرار گرفت.
دوربین 12 مگاپیکسلی نوکیا N8 ایرانسل یک دو سه از لنز ساخت کمپانی Carl Zeiss آلمان بهره می‌برد به طوری که به محض اینکه ضبط تصاویر HD می‌توان با استفاده از خروجی HDMI آن را بر روی HDTV به دوستان نشان داد.
این گوشی که از مدل های قدیمی این برند در بازار به شمار ایرانسل یک دو سه می آید بیش از دو سال است که در بازار تلفن همراه عرضه می شود و همچنان مورد تقاضای مشتریان قرار دارد.
سامسونگ توانست با تولید و عرضه گوشی GALAXY NOT فروش خود ایرانسل یک دو سه را در سطح بازار تلفن همراه دنیا از جمله ایران افزایش دهد. استمرار تقاضا برای این گوشی باعث شده تا این مدل به عنوان یکی از پرفروش ترین های بهار در سال جاری معرفی شود.
صفحه نمایش لمسی خازنی 3.2 اینچ LCD با قابلیت نمایش 16 میلیون ایرانسل یک دو سه رنگ ، نسخه 2.3 آندروید (Gingerbread)، پردازنده
فروشندگان و دست اندرکاران ایرانسل یک دو سه بازار دلیل این پرفروشی و صدر نشینی 1280 را تنها قیمت مناسب و عمر بالای این گوشی می دانند.
گوشی سونی‌اریکسون Live with Walkman (لایو ویت واکمن) یک تلفن هوشمند موسیقی‌محور ایرانسل یک دو سه است که به دلیل برخورداری از امکانات بالا و قیمت مناسب مورد تقاضای کاربران این کالای دیجیتالی در سه ماه گذشته با قمیت 365 هزار تومان قرار گرفت .



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

نیویورک، ۷ آگوست ۲۰۱۳- ال‌جی الکترونیکس امروز از برترین گوشی‌ هوشمندش، LG G2، پرده‌برداری کرد. این محصول اولین گوشی هوشمند در خانوادۀ جدید G برای گوشی‌های پیشرفته است. حدود ۷۰۰ میمهان از ۳۰ کشور در شهر نیویورک، در تالار بازسازی‌شدۀ فردریک پی.رُز در خانۀ جاز irancell123 مرکز لینکولن، گرد هم آمده‌اند. ال‌جی G2 نمونه‌ای از هدف ال‌جی برای ارائۀ ابتکارات مشتری‌محورتر است.
فشار ممتد بر irancell123 روی کلیدهای تنظیم صدا در پشت امکان اجرا شدن قابلیت QuickMemoTM و دوربین را به کاربران می‌دهد تا بتوانند یادداشت بنویسند و راحت‌تر از قبل از خودشان عکس بگیرند. اگر ا در حالی که نمایشگر ال‌جی G2 به سمت بالا است روی سطحی قرار بگیرد، نیازی به برداشتن گوشی برای فشار دادن کلید روشن/خاموش در پشت نیست. با قابلیت KnockON، ال‌جی G2 با دوبار ضربه بر روی صفحه‌نمایش گوشی روشن می‌شود.
نکته جالب توجه در مورد G2 این که این گوشی پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین محصول ال‌جی و به نوعی پرچمدار خانواده موبایل این سازنده به حساب می‌آید که قصد دارد با رقبای بزرگی رقابت کند.بیش از ۱۳۰ اپراتور منتخب پیشرفته‌ترین گوشی ال‌جی irancell123 را عرضه می‌کنند.
برای دوربین نیز irancell123 از یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدئوی ۱۰۸۰P کمک گرفته شده است.
ال‌جی G2 با طراحی راحت، کاربردی، آسان و زیبا همه چیز را در یک گوشی دور هم جمع کرده است. ال‌جی G2 الگوی طراحی گوشی هوشمند را با قرار دادن کلید در پشت گوشی تغییر داده است. این اولین گوشی هوشمندی است که به طور کامل از کلیدهای کنار گوشی عاری است. ایدۀ کلید پشت (Rear Key) از به واقعیت پیوستن نظر کاربران در مورد گوشی‌های بزرگ و سخت‌تر بودن دسترسی مناسب به کلیدهای کنار یا در طرفین گوشی ایجاد شده است. با منتقل کردن کلید اصلی به پشتِ گوشی کاربران کنترل بیشتری دارند زیرا این مکان جایی است که به طور طبیعی انگشت سبابۀ اشخاص در آنجا قرار دارد. محققان به این نتیجه رسیده‌اند که منتقل کردن کلیدها irancell123 منجر به کمتر افتادن گوشی هنگام تنظیم صدا هنگام مکالمه می‌شود.
ال جی بتازگی از یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمندش به نامG2 رونمایی کرده است. این گوشی ۵‌/‌۱۳۸ در ۹‌/‌۷۰ میلی متری به یک نمایشگر فول irancell123 اچ دی (با کیفیت ترین وضوح موجود در زمان حال) ۲‌/‌۵ اینچی مجهز است که قاب دور آن بسیار باریک ساخته شده و فقط ۹‌/‌۸ میلی‌متر ضخامت و ۱۴۳ گرم وزن دارد.
بزرگترین نمایشگر irancell123 طراحی‌شده با کمترین قاب و بهترین در ظرفیت انرژی
بر اساس تحقیقات ال‌جی در مورد رفتار و سبک زندگی مشتریان، این گوشی هوشمند مزایای واقعی‌تر و زنده‌تری مانند طراحی ارگونومیک، عملکردهای کاربردی و تجربۀ کاربری پیشرفته، دارد.دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیر اجرایی شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، که خوشامدگوی میهمانان در این رخداد است، گفت: « تعریف ما از ابتکار در حال حاضر نوعی فناوری است که بازتابی از مشتریان باشد. ما همیشه به مشتریان گوش کرده‌ایم و در جست‌وجوی ابتکار از آنها یاد گرفته‌ایم. ما در ساخت LG G2 این تحقیق را به مراحل بالایی رساندیم. ال‌جی G2 هیجان‌انگیزترین irancell123 و موفق‌ترین گوشی در تاریخ شرکت ما است.»
LGG2-e1375796274261 چشم‌اندازی جدید در طراحی تلفن irancell123 هوشمند
هر اینچ نمایشگر این گوشی ۴۲۴ پیکسل دارد که جزئیات را با کیفیت بسیار بالایی به تصویر می‌کشد. ال جی در زیر نمایشگر این گوشی از کلیدی استفاده نکرده است، دور تا دور بدنه هم هیچ کلیدی وجود ندارد؛ از همین رو برای این کار با دو بار لمس پیاپی و سریع به نمایشگر همانند گوشی‌های سری آشا و N9 نوکیا می‌توان قفل گوشی را باز کرد. با این حال این سازنده کره‌ای سعی کرده تا به متفاوت‌ترین شکل ممکن جدیدترین گوشی‌اش را عرضه کند؛ با توجه به این موضوع شاهد کلید‌های یکپارچه ولوم و پاور در پشت بدنه هستیم. ال جی با توجه به این که لمس کردن پشت گوشی به این بزرگی آسان‌تر از دور آن است این سه کلید را در پشت بدنه جاسازی کرده است که با استفاده از آنها می‌توان صدا را کم و زیاد یا گوشی را خاموش و روشن کرد. غیر از این می‌توان دوربین را نیز فراخواند. غیر از این طراحی نوآورانه، زمانی که کاربر گوشی را توسط کشیدن یک حرف G روی نمایشگر از حالت قفل خارج کند، G2 به طور خودکار خود را در حالت کاربر مهمان قرار می‌دهد و بسیاری از اطلاعات گوشی برای وی نشان داده نمی‌شود.در قلبG2 از یک پردازنده چهارهسته‌ای با کلاک ۲۶‌/‌۲ گیگاهرتز همراه دو گیگابایت رم استفاده irancell123 شده که آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی نسخه ۲‌/‌۲‌/‌۴ جیلی بین وظیفه بهره‌وری از آن را برعهده دارد.
ال‌جی با استفاده از نمایشگر ۵٫۲ اینچ Full HD در G2، بزرگترین نمایشگر طراحی‌شده برای گرفتن با یک دست در میان طبقۀ گوشی‌های هوشمند با عرض ۲٫۷ اینچ، سهم خود را بیشتر کرده است. افزون بر این، ال‌جی G2 irancell123 از RAM گرافیک (GRAM) برای بازدهی بیشتر مصرف انرژی استفاده می‌کند. GRAM انرژی استفاده از صفحه‌نمایش را تا ۲۶ درصد در یک فریم ثابت کاهش می‌دهد و مجموع زمان استفاده از گوشی را تا ۱۰ درصد افزایش می‌دهد. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری قدرتمند نیز برای بهره‌مندی بیشتر از فضای داخلیِ محدود شکل گرفته است. ال‌جی G2 برای کار کردن در تمام روز آمادگی زیادی دارد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

تعیین نشدن تعرفه نهایی ایرانسل123 مکالمات همراه شرکت ارتباطات سیار از سوی مخابرات ایران، موجب شده که این شرکت تعرفه‌های پایه مکالمات (۵۱۵ ریال) را از اول خرداد ماه برای سیم‌کارت‌های دائمی لحاظ کند اما تعرفه‌های اعتباری همچنان به قوت خود باقی است.
پیش از این معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت تامین ارتباطات مطمئن در سطح شبکه زیرساخت‌های کشور در برگزاری انتخابات گفت: در این کمیته برای پیشگیری ایرانسل123 از قطع ارتباطات در برگزاری انتخابات و همچنین جلوگیری از اقدامات سایر دستگاه‌هایی که ممکن است در برگزاری انتخابات تداخلی ایجاد کنند، دستورالعمل‌های لازم برای ابلاغ به دستگاه‌های مسوول تهیه شده است.
فرقانی، نمایندگان وزارت کشور، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان فناوری اطلاعات و نمایندگان اپراتورها را اعضای این شورا معرفی کرده و تهیه دستورالعمل‌های لازم مراقبتی و پیشگیرانه برای اجرا ازسوی اپراتورها را از جمله اقدامات کمیته تامین ارتباطات انتخابات برشمرد.مظفر پوررنجبر - مدیر عامل شرکت مخابرات ایران - هم در این باره به ایسنا گفت: کمیته‌ای به نام کمیته بحران را با دولت تشکیل داده‌ایم و بر این باور هستیم که ما هم یک طرف قضیه هستیم و باید کمک کنیم اختلالی ایجاد نشود و مشکلات موجود برطرف شود.اما هفته گذشته وزیر ارتباطات در خطبه‌های پیش از نماز جمعه، بر لزوم تامین زیرساخت‌های مناسب برای برگزاری انتخابات تاکید کرده و با اشاره به این که قرار است در این دوره انتخابات به شکل الکترونیک برگزار شود، از آماده سازی 70 هزار صندوق الکترونیکی برای ایرانسل123 انتخابات خبر داده بود.
اما تعرفه سیم‌کارت‌های اعتباری در حال حاضر ایرانسل123 به گفته روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار همچون سابق لحاظ خواهد شد و مشترکان تغییری در تعرفه اعتباری مشاهده نخواهند کرد.
زمان چندانی تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده و در این دوره با توجه به اظهاراتی که ایرانسل123 درباره الکترونیکی برگزار شدن بخشی از این انتخابات مطرح شده، وضعیت بخش‌های مختلف ارتباطی اهمیت ویژه پیدا می‌کند.
این موضوع همزمان با مصوبه نرخ پایه مکالمات از سوی رگولاتوری تصویب شد و رگولاتوری به تمامی اپراتورها اعلام کرد که نرخ پایه مکالمات را باید 515 ریال در نظر بگیرند و با حق مانور 20 درصدی، تعرفه نهایی را ایرانسل123 برای مشترکان خود اعمال کنند که با احتساب این 20 درصد، سقف تعرفه مکالمات به 618 ریال می‌رسد؛ مانور بر سر 20 درصد نیز با توجه به وضعیت رقابتی صورت خواهد گرفت.
همراه اول که توانسته بود، تأیید فلت‌سازی را همزمان با مصوبه ارتقای تعرفه پایه مکالمات بگیرد، عنوان کرد که از خرداد ماه تعرفه‌های جدید را براساس فلت‌شدن شبکه اعمال خواهد کرد اما ظاهرا به دلیل اینکه هنوز نرخ تعرفه برای مکالمات همراه با توجه به موضوع امکان افزایش 20 درصدی قطعی نشده است، در حال حاضر نرخ پایه (515 ریال) برای سیم‌کارت‌های دائمی از اول خردادماه لحاظ می‌شود تا هم برآوردی از اجرای این طرح صورت گیرد و مشکلات احتمالی مرتفع و هم تعرفه نهایی از سوی مخابرات ایران به این شرکت ابلاغ شود. ایرانسل123
به نقل از ایسنا ، بحث انتخابات و ایرانسل123 وضعیت اینترنت و تلفن همراه گویی از دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری به یکدیگر پیوند خورده و با یکدیگر ارتباطی نزدیک پیدا کرده‌اند.
اکنون با وجود این‌که فاصله چندانی تا انتخابات نمانده وضعیت اینترنت کشور حداقل نسبت به ماه‌های گذشته تفاوت چندانی ندارد و اگرچه سرعت را شاید نتوان خیلی رضایت بخش دانست اما اختلاف سرعت فعلی ایرانسل123 با سرعتی که کاربران ظرف چند ماه گذشته مشاهده می‌کردند چندان قابل توجه نیست.
پیش از این رییس سازمان فن‌آوری اطلاعات در پاسخ به برخی شبهاتی که اختلالات اخیر اینترنت را به نزدیک شدن به زمان انتخابات ربط می‌دهند، تاکید کرد: پارامترهای متعددی در سرعت اینترنت دخیل است و نزدیک شدن زمان انتخابات هیچ نقشی در کاهش سرعت نخواهد داشت.رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات هم در این زمینه اعلام کرد: به منظور ایجاد زمینه برگزاری انتخابات ایرانسل123 الکترونیکی، تسریع در مراحل مختلف ثبت نام و اجرای انتخابات، کاهش هزینه‌های برگزاری انتخابات و تامین ارتباطات پایدار و مطمئن مورد نیاز ،"کمیته تامین ارتباطات انتخابات " در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شده است.
اما در ارتباط با وضعیت تلفن‌های همراه در یکی از روزهای هفته گذشته شاهد اختلالات پراکنده در وضعیت شبکه تلفن‌های ایرانسل123 همراه بودیم که اگرچه این اختلالات نسبتا کوتاه مدت و پراکنده بود اما به هر حال این سوال را در ذهن ایجاد می‌کرد که آیا در آستانه انتخابات شاهد اختلالات ارتباطی خواهیم بود؟
سیم‌کارت‌های اعتباری نیز همچون روال سابق می‌توانند بر اساس این مصوبه تا 50 درصد تعرفه دائمی را اختیار کنند و به این ترتیب که اگر ایرانسل123 نرخ پایه 515 ریال باشد، تعرفه دائمی نیز حداکثر باید 772 ریال در نظر گرفته شود.
به نقل از تسنیم، با اجرای طرح فلت‌سازی (حذف هزینه‌های جابه‌جایی و ساعات پیک و غیرپیک) شبکه همراه اول قرار شد که نرخ‌های شهری و ایرانسل123 بین‌شهری از سطح تعرفه‌ها برداشته شود و مکالمات براساس نرخ مشخصی اعمال شود تا این اپراتور هم به مانند دیگر رقبای خود از تعرفه‌های یکسان در سطح جدول تعرفه‌ای بهره‌مند شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1392 | نظرات ()