نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

محل‌ قرارگیری دوربین جلو و حسگرهای نور بیرونی نیز شارژ مستقیم ایرانسل برای خود زیبایی درخور توجهی فراهم آورده‌اند.
نخستین تبلت در جهان با صفحه نمایش ۲۷ اینچی ساخته شد که از شارژ مستقیم ایرانسل این نظر می‌توان آن را از رایانه‌های شخصی هم بزرگتر دانست.
بعد از مدت‌ها انتظار شرکت سونی گوشی هوشمند جدید شارژ مستقیم ایرانسل خود موسوم به Xperia M را معرفی کرد و توضیح داد که این محصول به صفحه نمایش لمسی ۴ اینچی از نوع TFT با کیفیت FWVGA مجهز شده و روی آن پردازنده Qualcomm Snapdragon S4 Plus با دو هسته پردازشگر و توان یک گیگاهرتز برای هر هسته نصب شده است که از دیگر امکانات این محصول می‌توان به رم یک گیگابایتی و پردازنده گرافیکی Adreno 305 اشاره کرد.
بزرگترین تبلت که هم‌اکنون در شارژ مستقیم ایرانسل بازار جهانی فروخته می‌شود iPad اپل است که با صفحه نمایش ۱۰ اینچی، بدنه باریک و ظاهر زیبا عرضه می‌شود که البته تبلت‌های مشابه و هم‌اندازه آن ساخت دیگر شرکت‌ها هم به‌وفور در بازار یافت می‌شوند.
از سوی شرکت نوکیا تا به حال گوشی های هوشمند زیاد مهرفی نشده است اما eosبه نظر میرسد با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی و ویندوز ۸ مجهز شده باشد باید ببینیم که Elop در مراسم نیویورک چه چیزهایی برای ما دارد و می‌خواهد چه نوکیای جدیدی را به دنیا نشان دهد. شارژ مستقیم ایرانسل
این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی دارد که به حسگر Exmor RS مجهز شده است و می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۷۲۰ پیکسلی ذخیره شارژ مستقیم ایرانسل کند. این محصول همچنین دوربین دوم را با کیفیت ۰٫۳ مگاپیکسل در خود جا داده است که برای برقراری تماس‌های تصویری مورد استفاده قرار می‌گیرد
در هر صورت اگر این اطلاعات جدید درست باشد شارژ مستقیم ایرانسل ، تا زمان معرفی این گوشی هوشمند چیزی باقی نمانده است .
زاویه‌های شارژ مستقیم ایرانسل منحنی‌ در گوشه‌های آن به طرزی استادانه یک برش شیب‌دار خورده‌اند تا علاوه بر لذت دست گرفتن، برخورد نور باعث درخشش اطراف آن شود.
قرار است از این گوشی در تاریخ ۲۰ تیرماه در نیویورک رونمایی شود.سایت معتبر Cnet در اقدامی جالب، زیباترین گوشی شارژ مستقیم ایرانسل تلفن‌ همراه بازار را انتخاب کرد.
علاوه بر اینها، تعبیه هوشمندانه شیارهای کارت‌های حافظه نیز با هنرمندی تمام اعمال شده است. شاید مهم‌تر شارژ مستقیم ایرانسل از همه پنل اسپیکرها باشد که تا کنون در هیچ موبایلی به این صورت دیده نشده است.
در دنیای تبلت‌ها اندازه صفحه نمایش تنها با یک یا دو اینچ تغییر می‌کند، اما شرکت لنوو محصول جدیدی در این زمینه تولید کرده است شارژ مستقیم ایرانسل که Horizon نام دارد و از اواخر ماه جاری میلادی با قیمت ۱۵۰۰ دلار وارد بازار می‌شود و با تمامی تبلت‌های موجود در بازار جهانی متفاوت است.
به گفته شارژ مستقیم ایرانسل کارشناسان، این نخستین تبلت در جهان محسوب می‌شود که با صفحه نمایش ۲۷ اینچی ساخته شده است و از این نظر می‌توان آن را از رایانه‌های شخصی هم بزرگتر دانست.
به همراه این تبلت یک موس و صفحه‌کلید بی‌سیم هم به کاربر داده می‌شود و از دیگر قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای آن می‌توان به سیستم‌عامل ویندوز ۸ با قابلیت اجرای بیش از ۴ میلیون ابزار و برنامه، دو ورودی USB، چهار اسپیکر باکیفیت، یک وبکم در قسمت بالا، یک ترابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه، ورودی هدفون و میکروفون، رم ۸ گیگابایتی و خروجی HDMI اشاره کرد.برای این تبلت غول‌پیکر از پردازنده i5 اینتل استفاده شده است که در لپ‌تاپ‌ها نیز مورد شارژ مستقیم ایرانسل استفاده قرار می‌گیرد. همچنین اگر کاربران ۲۰۰ دلار بیشتر پرداخت کنند می‌توانند آن را با پردازنده i7 در اختیار بگیرند.
برای این انتخاب شارژ مستقیم ایرانسل معیارهایی متعارف زیبایی مد نظر نبوده است. مثلاً وجود دکمه‌های براق، لبه‌های فرم‌دار، نوشته‌هایی با فونت‌های عجیب و و رنگ‌بندی‌های انتزاعی جز فاکتورهای اصلی محسوب نمی‌شده است.مهندسان و کاربران سایت فوق گوشی HTC مدل One سری beats Audio را به عنوان شکیل‌ترین موبایل دنیا انتخاب کردند. در توضیحات این انتخاب می‌خوانیم که اولین دلیل انتخاب این اچ‌تی‌سی، هماهنگی خطوط بوده است.
امروز عکس‌هایی از بدنه این گوشی منتشر شده است که نشان دهنده فلزی بودن آن هستند. تعداد بدنه‌ای که در این عکس نمایش داده شده شارژ مستقیم ایرانسل به ۱۲ عدد می‌رسد و این تعداد نشان دهنده این است که تولید انبوه این گوشی آغاز شده است.
گزاراش جدید ، اداعا های پیشین مبنی بر ضخامت ۹٫۹ میلی متر و استفاده ی این دستگاه از یک باطری ۴۰۰۰ mAh را تایید می کند که البته شاید با صاحب بزرگترین باطری در بین تمام گوشی های هوشمند تا به امروز یعنی Huawei ascend mate شش اینچی برابری کند .مچنین اطلاعات جدید حاکی از این است که این گوشی به چیپ ست Snapdragon 800 و صفجه نمایش ۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰p مجهز است . به علاوه طبق شایعات پیشین این دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی می باشد .باقی مشخصات تایید شده در این گزارش شامل اتصال NFC شارژ مستقیم ایرانسل و ۲ گیگابایت RAM می باشد .
گفتنی است شارژ مستقیم ایرانسل رنگ مورد تایید سایت Cnet مشکی مات بوده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بنابراین در این قسمت برنده دو گوشی هستند، ایرانسل یک دو سه هر دو گوشی Galaxy S4 و Xperia Z در این قسمت در رتبه اول می‌ایستند و با فاصله‌ای بسیار زیاد گوشی HTC One در رتبه بعد قرار خواهد گرفت.
در اینجا ما تست‌هایی با هر سه گوشی انجام دادیم و متوجه شدیم که این سه در انجام کارهای ایرانسل یک دو سه سنگین که باید در انجام آن تبحر داشته باشند تفاوت های بسیاری دارند.
در ایرانسل یک دو سه ابتدا بر روی 3 گوشی بازی با کیفیت Need For Speed Most Wanted را نصب کردیم و بازی را بر روی آن‌ها اجرا کردیم در زیر می‌توانید ویدئوی مربوط به تست بازی این سه گوشی را مشاهده کنید. همانطور که می‌بینید گوشی Galaxy S4 به راحتی هر چه تمام تر از پس اجرای این بازی برمی‌آید و بدون هیچ مشکلی و با سرعتی بسیار خوب ان را اجرا می کند، گوشی سونی Xperia Z نیز به خوبی توانست بازی را اجرا کند و ما مشکلی در انجام بازی با آن نداشتیم، اما در اینجا HTC One تنها گوشی بود که با سرشکستگی از این آزمایش بیرون آمد، همانطور که در فیلم هم مشاهده می‌کنید HTC One نتوانست بازی را نشان دهد و تنها یک صفحه سیاه را برای ما به نمایش درآورد.
رتبه ایرانسل یک دو سه دوم HTC One
دانلود ویدئوی ایرانسل یک دو سه تست بازی هر سه گوشی
قیمت ایرانسل یک دو سه گوشی
هر سه گوشی جزو گوشی‌های گران قیمت هستند اما با این حال فاصله قیمتی آن‌ها بسیار زیاد است، در حال حاضر HTC One با قیمتی در حدود 2.900.000 هزار تومان عنوان گرانترین گوشی را در بین این سه گوشی دارد، بعد از آن گوشی گللکسی اس 4 با قیمتی در حدود 2.500.000 هزار تومان قرار دارد و در نهایت گوشی Xperia Z با قیمت بسیار مناسب نسبت به دو گوشی قبلی یعنی قیمتی حدود 1.900.000 هزار تومان قرار ایرانسل یک دو سه دارد.
ما در این راند رتبه اول را شایسته Xperia Z می‌دانیم که کار کردن با آن بسیار راحت است، رتبه دوم را به ایرانسل یک دو سه Galaxy S4 و رتبه سوم را نیز برای HTC One در نظر می گیریم.
سامسونگ با ادغام نسخه اندروید 4.2.2 و تاچ ویز این گوشی را تزئین کرده است، اگر پیش از این با سامسونگ ایرانسل یک دو سه کار کرده باشید بسیار راحت با این گوشی کنار خواهید آمد و اگر حتی پیش از این سامسونگ هم نداشتید بعد از گذشت 2 الی 3 روز به تمام زیر و بم آن آشنا خواهید شد.
مورد دیگر که ما مورد آزمایش قرار دادایم پخش ویدئوهای فول اچ دی بود، ما یک کارتون که کیفیت فول اچ دی داشت را بر روی هر سه گوشی قرار دادیم و با پخش کننده خود گوشی این ویدئو را پخش کردیم، همانطور که در ویدئو می‌توانید ببینید دو گوشی Galaxy S4 و Xperia Z به راحتی این ویدئو را پخش کردند، اما بازهم در اینجا HTC One نتوانست خودی نشان بدهد، همانطور که در فیلم ایرانسل یک دو سه می بینید ویدئوی در حال پخش در گوشی HTC One دائما گیر می کند و مانند این است که این گوشی نمی‌تواند از پخش فیلم های فول اچ دی پشتیبانی کند که این مسئله برای یک گوشی که صفحه نمایش فول اچ دی دارد خیلی جالب به نظر نمی‌آید.
هر سه گوشی جزو قدرتمندترین های بازار هستند، اما در داخل تفاوت های جزئی با یکدیگر دارند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز خواهد کرد. دو گوشی Xperia Z و HTC One پردازنده 4 هسته‌ای دارند که سرعت پردازنده اولی برابر ایرانسل یک دو سه 1.5 و سرعت پردازنده دومی برابر 1.7 گیگاهرتز است. اما Galaxy S4 به پردازنده 8 هسته‌ای مجهز است که حداقل بر روی کاغذ کلاس آن را از دو گوشی قبلی جدا خواهد کرد. اما حقیقتا این جداسازی تنها بر روی کاغذ نیست.
کارآیی ایرانسل یک دو سه
راحتی ایرانسل یک دو سه در استفاده
ما در اینجا رتبه ایرانسل یک دو سه بندی را به این صورت انجام می‌دهیم که آیا مقدار پولی که برای خرید یک گوشی می پردازید با توجه به امکاناتی که این گوشی به شما ارائه می کند به صرفه است یا خیر
در Xperia Z سونی از نسخه اندروید 4.1.2 استفاده کرده که نسبت به Galaxy S4 نسخه قدیمی‌تری است، تقریبا می‌توان گفت سونی هیچ دستکاری در نسخه اندروید نکرده و تنها آیکون ها را با سلیقه خود تزئین کرده است. مطمئن باشید اگر تجربه کار با اندروید را هم نداشته باشید به راحتی می‌توانیید جای همه ایرانسل یک دو سه چیز را پیدا کنید.
و اما HTC One، HTC در اینجا از اندروید 4.1.2 به همراه اخرین نسخه از رابط کاربری Sense یعنی نسخه 5 استفاده کرده است، درست است که این رابط کاربری بسیار زیبا طراحی شده است و امکانات جالبی مانند BlinkFeed دارد، اما ایرانسل یک دو سه کار کردن با آن برای افرادی که تا به حال HTC نداشتند و یا زیاد حرفه‌ای نیستند کمی سخت است و تا بخواهند زیر و بم آن را یاد بگیرند کمی زمان خواهد برد.
دانلود ویدئوی مربوط به پخش فیلم ایرانسل یک دو سه FullHD توسط هر سه گوشی
رتبه اول ایرانسل یک دو سه Xperia Z و Galaxy S4
در رتبه اول ما Xperia Z را قرار می دهیم زیرا شما در ایرانسل یک دو سه قبال خرید یک سوپرفون با صفحه نمایش بسیار عالی مبلغی مناسب را می پردازید، بعد از آن Galaxy S4 در رتبه دوم قرار می‌گیرد زیرا در برابر امکانات بیشتری که نسبت به HTC One دارد قیمت مناسب تری دارد و در رتبه آخر گوشی HTC One قرار دارد که با قیمتی بالا به فروش می‌رسد.
در اینجا با سه گوشی اندرویدی روبرو هستیم بنابراین نباید زیاد تفاوتی در این مورد وجود داشته باشد، اما به این علت که هر کمپانی به سلیقه خود یک پوسته برای گوشی‌هایش با سیستم عامل اندروید ادغام می‌کند باید در نظر داشته باشید که تفاوت‌هایی ایرانسل یک دو سه به وجود خواهد آمد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اما قابلیت جدیدی که اپل برای محصولات قابل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حمل خود در نظر گرفته به این صورت است که ابتدا کاربر شناسه کاربری و رمز عبور خود را در گوشی وارد می‌کند و سپس از قابلیتی با نام Find My iPhone استفاده می‌کند.
آیفون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مینی می تواند دنباله رو سامسونگ باشد، شرکتی که تلفنهای خود را با شیشه و پلاستیک عرضه می کند.
- پیش دستی سونی در معرفی و عرضه اکسپریا Z که آن را زودتر از محصولاتی نظیر اچ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تی سی وان، گلکسی S4، و البته اپتیموس جی پرو در ویترن فروشگاه ها قرار داد.
اپل در کنفرانس اخیر توسعه دهندگان قسمت اعظم شایعاتی که درباره محصولات جدیدش مطرح است را تأیید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد.
یکی از مدیران شرکت اپل در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این خصوص توضیح داد: «ما بر این باوریم که این قابلیت به طور عملی با سرقت‌ها مقابله می‌کند و میزان آن‌ها را کاهش می‌دهد».
یک نسخه ارزان قیمت از آیفون 5 در ماه سپتامبر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عرضه می‌شود که به آن آیفون مینی گفته می شود و قاب آن برای کاهش قیمت از پلاستیک ساخته شده و رنگهای آن از جمله سفید، سیاه، صورتی و آبی است و با قیمت 99 دلار عرضه خواهد شد.
این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد تا هر زمان که گوشی یا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت او سرقت شد، دستگاه را از راه دور خاموش کند یا اینکه همه اطلاعات روی آن را پاک کند.
گفته می شود که این مدل آیفون پلاستیکی دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی و دوربین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 5 مگاپیکسلی خواهد بود.
به صورت سنتی اپل دستگاه های جدید خود را طی یک مراسم سالانه در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ماه سپتامبر عرضه می کند و وایت مدعی است که این احتمال وجود دارد که آیفون مینی پیش از این مراسم معرفی شود تا توجه از عرضه و معرفی 5S به سمت آیفون ارزان قیمت منحرف نشود.
باید منتظر آمارهای دقیق سونی از فروش اکسپریا Z ماند ولی همین که تحلیلگران موفقیت احتمالی آن را پیش بینی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرده اند، می تواند نشانه ای مثبت باشد. احتمال می رود اکسپریا Z بتواند سهم و جایگاه سونی در بازار تلفن های هوشمند را به خوبی ارتقا دهد. بحث افزایش نرخ تعرفه‌های تلفن‌های سیار تا سقف تعرفه‌های پایه مصوب کمیسیون تنظیم مقررات (515 ریال) و فلت‌سازی شبکه همراه اول در اردیبهشت ماه از جمله بحث‌هایی بود که موجب شد افزایش تقریبا چشم‌گیر قبوض تلفن همراه گردن این دو طرح افتد.
یکی از حرکت های صحیحی که سونی در چند وقت اخیر انجام داد، معرفی و عرضه پیش دستانه پرچمدار امسالش Xperia Z در CES 2013 بود.این تلفن که در هفته اول سال میلادی جاری معرفی شد، شاید به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نوعی نجات بخش سونی هم باشد. حالا تحلیلگران فروش آن را در 40 روز اول عرضه، در حدود 4.6 میلیون دستگاه تخمین زده اند که رقم بسیار امیدوار کننده ای برای این شرکت است؛ البته هنوز سونی آمار دقیقی اعلام نکرده.
چند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دلیلی که می شود برای موفقیت احتمالی و هنوز تایید نشده این محصول و قرار گرفتن در بین پر فروش ترین های سال 2013 آورد عبارت هستند از:
وحید صدوقی تاکید دارد که نارضایتی کاربران همراه اول در ارتباط با بالا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رفتن مبلغ قبض‌هایشان در اردیبهشت‌ماه، احتمالا به دلیل افزایش مصرف آنان است زیرا تعرفه‌های اپراتور اول هیچ تغییری نداشته است.
- ویژگی های جالب اکسپریا Z نظیر نمایشگر تمام اچ دی 5 اینچی، مقاومت بدنه در برابر آب و خاک، و طراحی زیبا و چشم نواز با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بدنه ای از جنس شیشه و متریال به کار رفته در اتومبیل های مسابقه ای.
به نقل از تسنيم، بسیاری از مشترکان که از قبوض اردیبهشت ماه خود ابراز تعجب کردند و معتقد بودند که استفاده بیشتری به نسبت دوره‌های گذشته نداشته‌اند اما هزینه پرداختی آنان بسیار بیشتر از دوره‌های پیشین آمده است، افزایش نرخ مکالمه سیار را دلیل چنین موضوعی عنوان کردند و البته پیش از آن مسئولان همراه اول عنوان کرده بودند که پایه‌سازی نرخ تعرفه‌ها از خرداد ماه اجرایی خواهد شد در حالیکه تغییر در نرخ فلت‌سازی شبکه نیز همپای همین موضوع خواهد بود و به یکباره و هم‌زمان اجرا خواهد شد.اما این روزها که زمزمه افزایش نرخ مکالمات بیشتر شده، مدیر عامل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه اول شخصا به صحنه آمده و هرگونه افزایش نرخی در تعرفه‌ها را تکذیب کرده است.
این روزها موج خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سرقت گوشی‌ هوشمند آیفون و تبلت iPad ساخت شرکت اپل بسیار بالا گرفته است و کاربران در سراسر جهان گزارش‌های فراوانی در این زمینه منتشر می‌کنند. اما اپل راه جدیدی در این زمینه پیدا کرده است که میزان سرقت این محصولات را کاهش می‌دهد.
شرکت اپل با به‌روزرسانی سیستم‌عامل خود قابلیتی با نام "سوئیچ قتل" را به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آن افزوده است که باعث می‌شود این دستگاه‌ها پس از سرقت، ارزشی برای سارق نداشته باشند.
جنس آیفون 5 کنونی از شیشه و آلومینیوم انوديزه است، همان موادی که برای ساخت لپ تاپ های اپل استفاده می شود. این مواد و طراحی دستگاه را مقاوم و محکم کرده اما خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت ساخت را بالا می برد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 همانند Sony Ericsson Xperia Arc تیم طراحی نوکیا هم تلاش کرده که در راستای افزایش کیفیت تصاویر، نمایشگر را هرچه بیشتر به شیشه‌ی جلویی آن نزدیک کنند. بدین طریق وقتی نمایشگر خاموش است، کاملا مشکی دیده می‌شود. شاسی گوشی از دکمه های فیزیکی کمی استفاده شده است و بر روی آن فقط دکمه هایی چون کلید کنترل صدا و دکمه‌ی پاور دیده می‌شوند که همگی در لبه‌ی سمت راست قرار گرفته اند. دکمه‌ی Home بر روی این گوشی وجود ندارد و نوکیا ترجیح داده که از یک نوع حرکت لمسی به نام Swipe یا کشیدن با انگشت ایرانسل 123 برای آن استفاده کند.
این گوشی در دو نسخه‌ی 16 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود و در عین حال از کارت حافظه‌ی MicroSD تا سقف 32 گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند. از نظر پورت‌ها و اتصالات نیز نسبتا خلوت است و بر روی آن یک جک 3.5 میلی متری هدفون، کاور Pop-up که به عنوان درب پورت micro USB کار می‌کند و یک کشویی Pop-up برای میکرو سیم کارت دیده می‌شود. بله میکرو سیم کارت، نوکیا N9 نیز همانند iPhone 4 از سیم کارت نوع micro SIM پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که شما اگر از سیم کارتهای معمولی استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را با ابزار مخصوص Micro SIM Cutter ببرید و آن را به یک Micro SIM تبدیل کنید و سپس درون قسمت مربوطه ایرانسل 123 جای بدهید.
منوی اصلی بسیار بلند بالاست و شامل آیکون های برنامه های مختلف می‌شود که می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. بعلاوه می‌توانید با دسترسی به فروشگاه بزرگ نوکیا، یعنی OVI Store برنامه های بیشتری را نیز دانلود کنید. در کل اینترفیس MeeGo خیلی دوست داشتنی است. مرورگر اینترنت آن هم به نظر بسیار خوب ایرانسل 123 است. این مرورگر می‌تواند از Adobe Flash پشتیبانی کند و بدین طریق می‌توانید محتوای Flash سایت ها؛ نظیر ویدیوها و تصاویر متحرک را مشاهده نمایید.
شاسی یکپارچه‌ی پلی کربناتی N9 ، بر خلاف بدنه‌ی آلومینیومی یکپارچه‌ی N8، ممکن است در دست کمی پلاستیکی به نظر برسد؛ ولی فوق العاده مستحکم است و کاملا با پنل 3.9 اینچی AMOLED که نمایشگری از نوع ClearBlack را ارایه می‌کند ترکیب شده. این نمایشگر لمسی خازنی رنگ مشکی را بسیار عمیق و رنگ های دیگر را کاملا شفاف نمایش می‌دهد. این نمایشگر، از نمایشگر 3.5 اینچی نوکیا N8 فقط کمی بزرگتر می‌باشد ولی رزولوشن کاملا بالاتری برابر با 854X480 پیکسل را ارایه می‌کند. چنین نمایشگرهای AMOLED کیفیت فوق العاده و مثال زدنی را به خصوص در کیفیت دید از زوایا ارایه می‌کنند. سطح این نمایشگر توسط شیشه‌ی بسیار مستحکم Gorilla Glass پوشیده شده و با اندود ضد بازتابشی که دارد؛ کیفیت دید زیر نور آفتاب را افزایش داده است. نکته جالب و البته عجیبی که در نگاه از روبرو در این گوشی دیده می‌شود، محل جای ایرانسل 123 گیری غیر متعارف دوربین مکالمه تصویری آن است که از بالا به گوشه پائین و سمت راست گوشی منتقل شده است. به نظر می‌رسد این تغییر برای بهبود در مکالمات تصویری انجام شده است.
این بار بر روی N9 برای نخستین بار در بین گوشی های نوکیا شاهد پردازنده‌ی 1 گیگاهرتزی ARM Cortex-A8 هستیم. این اولین بار است که نوکیا از پردازنده‌ی 1 گیگاهرتزی بر روی تلفن همراه خود استفاده کرده. بعلاوه درون آن شاهد گرافیک قدرتمند PowerVR SGX530 و 1 گیگابایت حافظه‌ی RAM هم هستیم که وقتی این سه در کنار یکدیگر کار می‌کنند قدرت و سرعتی مثال زدنی در سطح بهترین گوشی های هوشمند دنیا را ارایه ایرانسل 123 می‌دهند.
نوکیا N9 نخستین گوشی نوکیاست که از سیستم عامل جدید MeeGo بهره می‌برد. بهره گیری از سیستم عامل MeeGo 1.2 بر روی N9 تصمیم بزرگی برای نوکیا در فاصله گرفتن از سیستم عامل Symbian بوده است. این در حالیست که بر روی N8 ایرانسل 123 از آخرین نسخه‌ی سیستم عاملSymbian بهره گرفته شده بود. شاید هنوز زود باشد که در مورد سیستم عامل جدید MeeGo اظهار نظر کرد، اما به هر تقدیر پیش بینی می‌شود که در رقابت با اندروید، ویندوز و البته iOS راه سختی را در پیش داشته باشد.
قسمت پشتی گوشی بسیار زیباست و به خصوص از آن جایی که N9 در رنگ های متنوع ساخته ایرانسل 123 شده ظاهر بسیار جالبی به خود می‌گیرد. بدنه N9 از ارگونومی خیلی خوبی هم بهره می‌برد تا به راحتی در کف دست قرار گیرد.
در همان قسمت پشت بدنه، لنز دوربین 8 مگاپیکسلی این گوشی دیده می‌شود و برخلاف N8 که فلاش Xenon داشت، مجهز به فلاش دو قلوی LED می‌باشد. همانطور که گفتیم بر روی N9 خبری از دوربین 12 مگاپیکسلی نیست و به جای آن از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده. با این حال این را در نظر داشته باشید که مگاپیکسل فقط میزان ابعاد عکس و تفکیک پذیری را مشخص می‌کند و دخالت چندانی در کیفیت عکس های گرفته شده ندارد. کیفیت عکس های Nokia N9 هم در سطحی بسیار خوب قرار ایرانسل 123 دارند. لنز این دوربین از نوع واید و ساخت کارخانه‌ی لنز سازی معروف آلمانی Carl Zeiss است و بسیار با کیفیت می‌باشد. بیشینه‌ی باز شدگی دیافراگم این لنز F/2.2 می‌باشد که بسیار عالیست و بدین ترتیب عملکرد بهتری را شرایط نوری ضعیف ارایه می‌دهد. لنز این دوربین نسبت به لنز بسیاری از گوشی های تلفن همراه وسط تر قرار گرفته که باعث می‌شود عکس هایی که تولید می‌کند از نظر جهت گیری نسبت به عکاس بیشتر شبیه به دوربین های کامپکت باشد. اما این دوربین فاقد دکمه‌ی شاتر فیزیکی می‌باشد و به جای آن از دکمه شاتر لمسی بر روی نمایشگر استفاده شده است. اما ما دکمه‌ی شاتر فیزیکی را ترجیح می‌دادیم، چرا که هم عکاسی با آن ساده تر است و هم اینکه گوشی های نوکیا همواره به آن مجهز بوده اند. این دوربین امکانات مختلف و متنوعی از جمله لرزش گیر دست، فوکوس لمسی و ضبط ویدیویی با کیفیت 720p HD را ارایه می‌کند که بسیار عالیست. در ضمن با استفاده از خروجی و پورت HDMI می‌توانید گوشی را به تلوزیون دیجیتال خانگی خود وصل کنید تا تصاویر را در نهایت کیفیت و با ابعاد بزرگ ب



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

لبته این گوشی هنوز وارد بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل نشده و انتظار می‌رود تا یکی دو ماه دیگر در اختیار مشتریان قرار گیرد.
با قرار گرفتن تصویر گوشی زد‌تی‌ایی روی شارژ اتوماتیک ایرانسل وب‌سایت کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا، به نظر می‌رسد که این دستگاه تاییدیه FCC را دریافت کرده و یک گوشی استاندارد به شمار می‌رود.
سال شارژ اتوماتیک ایرانسل گذشته در کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل اعلام شد که عربستان سعودی عنوان بالاترین ضریب نفوذ تلفن همراه در دنیا را دارد.به این ترتیب در عربستان هر نفر بیش از یک دستگاه تلفن همراه دارد و به ازای هر نفر 1.8 دستگاه تلفن همراه ثبت شده و این میزان بالاترین ضریب نفوذ در دنیا را دارد.
همچنین میزان فروش شارژ اتوماتیک ایرانسل کیندل فایر به 31 درصد رسیده و تبلت‌های سامسونگ هم 19 درصد میزان فروش را به خود اختصاص داده‌اند.
ه تازگی تصاویری از گوشی ZTE با پشتیبانی از سیستم‌عامل فایرفاکس روی وب‌سایت FCC منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی تاییدیه کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا را شارژ اتوماتیک ایرانسل دریافت کرده است.
شرکت سوئدی کروسل بر اساس میزان فروش لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند در طول ماه گذشته 10 گوشی پرفروش شارژ اتوماتیک ایرانسل دنیا را اعلام کرده است.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، شرکت کروسل ارایه کننده کیف و لوازم جانبی برای دستگاه‌های الکترونیکی است و لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند را در شارژ اتوماتیک ایرانسل طول ماه گذشته از میان شش قاره و بیش از 70 کشور دنیا تهیه کرده است.
گوشی‌های هوشمند به دلیل قابلیت‌های بسیاری که دارند و از سوی دیگر افزایش کیفیت این قابلیت‌ها باعث شارژ اتوماتیک ایرانسل شده که بسیاری از کاربران از این دستگاه‌ها به شکل چند منظوره استفاده کنند و سراغ ابزارهای دیگر نروند.
این آمارها همچنین نشان داده که 53 درصد افراد شارژ اتوماتیک ایرانسل در آمریکا از گوشی‌های هوشمند مبتنی بر آندروید استفاده می‌کنند و 41 درصد گوشی آی‌فون دارند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، تحقیقاتی که به تازگی انجام شده، نشان داده که حدود نیمی از مردم آمریکا تبلت دارند، در حالی که شارژ اتوماتیک ایرانسل این رقم در سال گذشته 30 درصد اعلام شده بود.
گوشی مذکور دارای نمایشگر 3.5 اینچی با وضوح تصویر 480×320 پیکسل شارژ اتوماتیک ایرانسل است و 256 مگابایت RAM و 512 مگابایت حافظه داخلی دارد.
گفته می‌شود زد‌تی‌ایی این دستگاه را برای بازار کشورهای جهان سوم طراحی و تولید کرده و برنامه‌ها و شارژ اتوماتیک ایرانسل نرم‌افزارهای خود را روی آن قرار داده است.
بر این اساس بسیاری از برندهای شارژ اتوماتیک ایرانسل بزرگ ساعت ساز دنیا از کاهش میزان فروش محصولات‌شان اعتراض کرده‌اند.
علاوه بر کاهش میزان فروش ساعت، تعداد دستگاه‌های پخش کننده موسیقی و دوربین هم با شارژ اتوماتیک ایرانسل کاهش همراه شده است.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، اوایل سالجاری میلادی در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل در اسپانیا، ZTE از نخستین گوشی خود با پشتیبانی از پلات‌فورم Firefox رونمایی کرد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
به گزارش اخبار خارجی موبنا، تحقیقات نشان داده که ضریب شارژ اتوماتیک ایرانسل نفوذ موبایل در عربستان نسبت به سایر کشورها بیشتر است. بر این اساس به ازای هر نفر 1.8 دستگاه تلفن همراه در این کشور ثبت شده است.
این آمارها همچنین نشان داده که 54 درصد افرادی که میانگین 18 تا 34 سال دارند با دستگاه‌های تبلت همیشه آنلاین هستند و 61 درصد آمریکایی‌ها با استفاده از گوشی هوشمند خود به اینترنت دسترسی دارند که از این رقم 79 درصدشان میانگین سنی 18 تا شارژ اتوماتیک ایرانسل 34 سال دارند.
بر اساس این آمارها در آمریکا افراد هشت تا 64 ساله شارژ اتوماتیک ایرانسل به اینترنت دسترسی دارند و بیش از نیمی از دارندگان تبلت، از آی‌پد استفاده می‌کنند و 59 درصد آنها iPad mini دارند.
در میان لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های دنیا، Galaxy S4 عنوان نخست را به خود اختصاص داد و بعد از آن Xperia Z سونی در جایگاه دوم قرار گرفته، این درحالی است که ماه گذشته Xperia Z عنوان پرفروش‌ترین را داشت و Galaxy S4 شارژ اتوماتیک ایرانسل در جایگاه بعدی قرار گرفته بود.
درحالی که برخی از شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربران می‌گویند که از این دستگاه‌ها به لحاظ کاری و تجارت استفاده می‌کنند، بسیاری از آنها اعتراف کرده‌اند که برای خودنمایی گوشی‌های اضافی خریداری می‌کنند و قصد دارند به جدیدترین ابزارهای دیجیتالی دنیا دسترسی داشته باشند.
مثلا افزایش کیفیت شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین در گوشی‌های موبایل باعث شده که بسیاری از کاربران حمل و استفاده از دوربین‌های دیجیتال را کنار بگذارند و از این دستگاه به عنوان دوربین استفاده کنند.
مطالعات انجام شده توسط سازمان ملل نشان داده که مردم عربستان بیش از شارژ اتوماتیک ایرانسل سرویس‌های بهداشتی به گوشی‌های موبایل دسترسی دارند.
ر اساس آماری که به تازگی تهیه شده، افزایش استفاده از گوشی‌های تلفن همراه باعث کاهش میزان فروش ساعت و ساعت مچی شده است.به گزارش اخبار خارجی موبنا، بر اساس تحقیقاتی که به تازگی انجام شده، استفاده از گوشی‌های موبایل به عنوان ساعت باعث شده تا فروش ساعت‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل مچی در بازار با کاهش چشمگیری همراه شود.
از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به دوربین شارژ اتوماتیک ایرانسل 3.2 مگاپیکسلی اشاره کرد.
بر اساس آمار منتشر شده درباره تعداد مشترکان تلفن همراه در عربستان شارژ اتوماتیک ایرانسل سعودی، هر نفر بیش از یک دستگاه تلفن همراه دارد.
گزارش‌ها حاکی شارژ اتوماتیک ایرانسل است بسیاری از جوانان دو گوشی موبایل دارند که یکی مبتنی بر آندروید و دیگری بلک‌بری است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

پراتور Verizon Wireless اعلام كرد كه موتورولا Droid RAZR HD و RAZR MAXX HD duo را 18 اكتبر در فروشگاه irancell123 های خود به فروش می رساند. قیمت موتورولا Droid RAZR HD حدود 199.99 دلار تعیین شده است درحالی كه RAZR MAXX HD با باتری 3300mAh و قیمت 299.99 دلار به فروش می رسد.
هنوز بسیاری از کانال‌های تلویزیونی به توانایی پخش 1080p دست نیافته اند. اما این باعث نشده که سازندگان تلویزیون در این کیفیت متوقف شوند. چهاربرابر کردن وضوح استاندارد و ارائه چند مدل از تلویزیون‌های 4K از سوی چندین شرکت به‌‌رغم قیمت بالا، چیزی بود که در IFA توجه زیادی را به‌خود جلب کرد. با این‌که این مدل‌ها بسیار گران هستند اما دیدن آن‌ها دست کم در یک نمایشگاه، نمایی از آن‌چه را که در آینده با آن رو‌به‌‌رو خواهیم بود، پیش‌رو قرار می‌دهد. ال‌جی از جمله شرکت‌هایی است که در IFA تلویزیون 84 اینچی 4K خود را در معرض دید قرار داد‌. این تلویزیون قابلیت نمایش تصاویر سه‌بعدی با استفاده از فناوری Cinema 3D را دارد. سونی هم تلویزیون 84 اینچی و 4K خود را با نام Bravia KD-84X9005 irancell123 عرضه کرد.
تفاوتی بین ویژگی های این دو گوشی هوشمند وجود ندارد و تنها تفاوت در توان باتری و حافظه داخلی است. از ویژگی های مشترك irancell123 این گوشی های موتورولا می توان به پردازنده دو هسته ای Qualcomm Snapdragon S4 Silicon ، صفحه نمایش 4.7 اینچ HD ، دوربین 8 مگاپیكسل و آندروید 4.0 (Ice Cream Sandwich) اشاره كرد. این گوشی ها تا پیش از پایان سال به نسخه Jelly Bean ارتقاء می یابند.
تلفن همراه هوشمند irancell123 جدید موتورولا Razr i نام داشته و فروش آن از ماه اکتبر در آرژانتین، برزیل، انگلیس، فرانسه، آلمان و مکزیکو آغاز خواهد شد.
بخش موبايل شركت موتورولا در حال حاضر بيست هزار كارمند دارد و تا irancell123 ژانويه به طور كامل زيرمجموعه گوگل قرار خواهد گرفت.
منبع irancell123 isna.ir
لري پيج، مديرعامل گوگل نيز اين موضوع را تاييد مي‌كند و در اين باره مي‌گويد: « خريداري كردن موتورولا باعث افزايش قدرت رقابت گوگل از نظر تنوع محصولات و ثبت اختراعات خواهد شد كه ما را در حمايت بهتر از سيستم‌عامل آندرويد irancell123 از نظر سازگاري با سخت‌افزارها در مقابل شركت‌هايي مانند مايكروسافت، اپل و غيره تقويت مي‌كند».
در اين صورت سيستم‌عامل متن باز آندرويد گوگل خواهد irancell123 توانست سهم بيشتري از بازار تجهيزات موبايل را بدست آورد. البته تا پيش از اين موضوع، روي اسمارت‌فون‌ها و تبلت Zoom موتورولا آندرويد نصب و استفاده شده است. يعني از اين پس گوگل را يك شركت سازنده سخت‌افزار نيز بايد بدانيم.
به irancell123 گفته موتورولا، این تلفن همراه جدید از صفحه نمایش عریض‌تری برخوردار بوده و برای رقابت با آیفون و گالاکسی عمر باتری آن افزایش یافته است.
تلویزیون‌هایی با وضوح بالاتر irancell123
این تلفن همراه مبتنی بر سیستم عامل اندروید دارای irancell123 صفحه نمایش 4.3 اینچی بوده و شبیه مدل Razr M است که اوایل ماه سپتامبر برای مصرف‌کنندگان آمریکایی رونمایی شد.
موتورولا روز گذشته از اولین تلفن همراه هوشمند خود پرده‌برداری کرد و گفته شده که در این تلفن همراه irancell123 از پردازنده اینتل استفاده شده است.
گوگل از موافقت موتورولا براي خريد بخش موبايل و تبلت (Motorola Mobility) اين شركت به ارزش 12,5 ميليارد دلار يا چهل دلار به ازاي هر سهم خبر داد. شركت موتورولا از سال 2009 به دو بخش اصلي Motorola Mobility و Motorola Solutions تقسيم شده است. Motorola irancell123 Mobility توليد و توسعه سخت‌افزار دستگاه‌هاي موبايل و تبلت را برعهده دارد در حالي كه Motorola Solutions توسعه زيرساخت‌هاي ارتباطي در سراسر جهان انجام مي‌دهد.
شرکت موتورولا اولین تلفن همراه هوشمند خود را irancell123 رونمایی کرد.
بخش موبايل موتورولا در يك سال اخير نزديك به 24500 اختراع و ثبت داشته است كه از اين پس حق استفاده انحصاري آن‌ها براي گوگل خواهد بود. موضوعي كه به عقيده بسياري از كارشناسان دليل عمده اين irancell123 حركت گوگل است.
اين حركت گوگل ممكن irancell123 است تنش‌هايي را نيز در بازار اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها با شركت‌هايي مانند HTC و Samsung ايجاد كند. چون اين شركت‌ها از آندرويد روي دستگاه‌هاي خود استفاده مي‌كنند و اين احتمال به وجود مي‌آيد كه گوگل كدهاي آندرويد را با تاخيرهاي شش ماهه منتشر كند.
تبیان زنجان irancell123
به گزارش رویترز، موتورولا مدعی شده است که در تلفن همراه جدید خود عمر باتری افزایش یافته به طوریکه مدت زمان نگه‌داری شارژ در آن 40 درصد بیشتر از آیفون 4S است و دوربین این تلفن همراه می‌تواند در کمتر از irancell123 یک ثانیه 10 عکس بیندازد.
، نمایشگاهی که هر سال در آلمان برگزار می‌شود و شرکت‌هایی از سراسر دنیا، فناوری‌ها و دستاوردهای خود را در آن به نمایش می‌گذارند، امسال پیش نمایش بزرگی از ویندوز 8 بود. نمونه‌‌های زیادی از ابزارهایی که برای استفاده بهتر از این سیستم‌عامل طراحی شده‌اند در IFA به نمایش در‌آمدند و این موضوع به‌خوبی نشان دهنده تلاش شرکت‌ها برای هماهنگی و استقبال از این سیستم‌عامل است. با نگاهی به محصولات و خدماتی که از سوی شرکت‌ها در نمایشگاه امسال irancell123 معرفی شدند، می‌توان سایه ویندوز 8 را به‌خوبی مشاهده کرد. البته موارد بسیار دیگری را نیز می‌توان در IFA امسال دید که در ادامه به برخی از آن‌ها هم، به‌طور خلاصه ا



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

شبکه ، ارتباطات و اینترنت: سامسونگ Galaxy Young دارای یك سری ویژگی های ارتباطی استاندارد است. این گوشی از چهار باند 2G و دو باند 3G با HSDPA 14.4Mbps و شارژ مستقیم ایرانسل HSUPA 5.76Mbps پشتیبانی می كند. پشتیبانی Wi-Fi شامل نسخه های b/g/n با Wi-Fi Direct است و DLNA نيز فراهم شده است. این گوشی دارای بلوتوث 4.0 LE مبتنی بر بلوتوث 3.0 با حالت سودمند Low Energy است كه دارای محدوده بهتری می باشد و از انرژی كمتری استفاده می كند. این نسخه از بلوتوث با لوازم جانبی آموزشی بسیار معروف شده است (مانند مانیتورهای كنترل ضربان قلب ) .
شبکه ، ارتباطات و اینترنت: سامسونگ Galaxy Fame دارای لیستی طولانی از ویژگی های ارتباطی است. این گوشی از چهار باند GSM/GPRS/EDGE و دو باند 3G پشتیبانی می کند. پشتیبانی 3G از طریق HSPA فراهم می شود ( سرعت دانلود 7.2Mbps و سرعت آپلود 5.76Mbps). پشتیبانی Wi-Fi شامل نسخه b/g/n با Wi-Fi Direct است. این گوشی دارای بلوتوث 4.0 با A2DP است. سامسونگ Galaxy Fame در برخی مناطق دارای ارتباط NFC است که به شما امکان می دهد با لمس قاب پشت دو گوشی، انواع رسانه را به اشتراک بگذارید. برای این کار به دو دستگاه با قابلیت S Beam نیز نیاز است در حالی که اکثر مدل ها از این ویژگی پشتیبانی نمی کنند. شما می توانید این شارژ مستقیم ایرانسل گوشی را با سایر دستگاه های NFC نیز به اشتراک بگذارید اگرچه کارایی آن محدود به چیزی است که توسط آندروید Beam فراهم می شود که همان ابزار قدیمی NFC آندروید است. این گوشی دارای نسخه Jelly Bean از مرورگر آندروید است كه سامسونگ تغییراتی را در آن ایجاد كرده است. اگرچه مرورگر Chrome نیز به صورت از پیش نصب شده وجود دارد كه درصورت تمایل می توانید از آن استفاده كنید.
این گوشی دارای نسخه Jelly Bean از مرورگر آندروید است كه سامسونگ تغییراتی را در آن ایجاد كرده است. اگرچه مرورگر Chrome نیز به صورت از پیش نصب شده وجود دارد كه درصورت تمایل می توانید از آن استفاده شارژ مستقیم ایرانسل كنید.
یک زمینه Post نیز وجود دارد که از آنجا می توانید وضعیت فیسبوک و تویتر خود را به روز رسانی کنید. این سرویس دارای چهار باند Widget است ، دو Widget برای صفحه Stream شما با سبک های متفاوت که یکی برای به روزرسانی سریع وضعیت اجتماعی و دیگری با میانبرهای سریع به دوستان اجتماعی شما می باشد. مورد اخیر شارژ مستقیم ایرانسل همچنین هشدارهای جدید را با بالن های کوچک در بالای گوشه راست ( به سبک ios ) نشان می دهد.
Young دارای گیرنده داخلی A-GPS نیز می باشد كه با GLONASS كار می كند. با این سیستم های مكان یابی جهانی می توانید به ماهواره های موجود بیشتری دسترسی پیدا شارژ مستقیم ایرانسل كنید كه زمان رسیدن به قفل و دقت را در مناطق مختلف ، ارتقا می دهد.
مرورگر از دوبار ضربه زدن روی صفحه ، زوم با نیشگون گرفتن صفحه و زوم با دو انگشت پشتیبانی می كند. امكاناتی مانند چندین Tab ، تنظیم مجدد متن ، پیدا كردن روی صفحه و ... نیز وجود دارد. با زوم كردن ورای حداقل اندازه ، حالت مشاهده Tab باز می شود. مرورگر وب دارای حالت Incognito شارژ مستقیم ایرانسل است كه امكان مرور در وب را بدون دنبال كردن تاریخچه یا ذخیره كردن كوكی ها توسط مرورگر فراهم می نماید. علاوه براین می توانید به منوی ساده تری سوئیچ كنید كه اكثر بخش های مرورگر را غیرفعال می كند و یك طرح پنج دكمه ای برای دسترسی به ویژگی های اصلی ارائه می دهد.
مرورگر از دوبار ضربه زدن روی صفحه ، زوم با نیشگون گرفتن صفحه و زوم با دو انگشت پشتیبانی می كند. امكاناتی مانند شارژ مستقیم ایرانسل چندین Tab ، تنظیم مجدد متن ، پیدا كردن روی صفحه و ... نیز وجود دارد. با زوم كردن ورای حداقل اندازه ، حالت مشاهده Tab باز می شود. مرورگر وب دارای حالت Incognito است كه امكان مرور در وب را بدون دنبال كردن تاریخچه یا ذخیره كردن كوكی ها توسط مرورگر فراهم می نماید. علاوه براین می توانید به منوی ساده تری سوئیچ كنید كه اكثر بخش های مرورگر را غیرفعال می كند و یك طرح پنج دكمه ای برای دسترسی به ویژگی های اصلی ارائه می دهد.
این گوشی در دو نسخه‌ی 16 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود و در عین حال از کارت حافظه‌ی MicroSD تا سقف 32 گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند. از نظر پورت‌ها و اتصالات نیز نسبتا خلوت است و بر روی آن یک جک 3.5 میلی متری هدفون، کاور Pop-up که به عنوان درب پورت micro USB کار می‌کند و یک کشویی Pop-up برای میکرو سیم کارت دیده می‌شود. بله میکرو سیم کارت، نوکیا N9 نیز همانند iPhone 4 از سیم کارت نوع micro SIM پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که شما اگر از سیم کارتهای معمولی استفاده می‌کنید، شارژ مستقیم ایرانسل می‌توانید آن را با ابزار مخصوص Micro SIM Cutter ببرید و آن را به یک Micro SIM تبدیل کنید و سپس درون قسمت مربوطه جای بدهید.شاسی یکپارچه‌ی پلی کربناتی N9 ، بر خلاف بدنه‌ی آلومینیومی یکپارچه‌ی N8، ممکن است در دست کمی پلاستیکی به نظر برسد؛ ولی فوق العاده مستحکم است و کاملا با پنل 3.9 اینچی AMOLED که نمایشگری از نوع ClearBlack را ارایه می‌کند ترکیب شده. این نمایشگر لمسی خازنی رنگ مشکی را بسیار عمیق و رنگ های دیگر را کاملا شفاف نمایش می‌دهد. این نمایشگر، از نمایشگر 3.5 اینچی نوکیا N8 فقط کمی بزرگتر می‌باشد ولی رزولوشن کاملا بالاتری برابر با 854X480 پیکسل را ارایه می‌کند. چنین نمایشگرهای AMOLED کیفیت فوق العاده و مثال زدنی را به خصوص در کیفیت دید از زوایا ارایه می‌کنند. سطح این نمایشگر توسط شیشه‌ی بسیار مستحکم Gorilla Glass پوشیده شده و با اندود ضد بازتاب



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

مارها نشان ایرانسل یک دو سه داده که بیش از ۸۰ درصد همه گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون را نوکیا به فروش رسانده است.
تحقیقات نشان داده که در طول نیمه اول سال ۲۰۱۳ میزان فروش گوشی‌های ایرانسل یک دو سه ویندوزفون ۸ با افزایش همراه شده است.
نوکیا اعلام کرد: گوشی‌های این شرکت با این ویندوز از بە اشتراک‌گذاری اینترنتی و بلوتوثی و گزینه‌های بیش‌تر ایرانسل یک دو سه دوربین برخوردار خواهند شد.
کاربران باید گوشی‌های خود را بە رایانه متصل کرده و ایرانسل یک دو سه با استفاده از برنامه Zune، ویندوز فون ۷٫۸ را دانلود و نصب کنند.
نوکیا ۸۰ درصد گوشی‌های ویندوزی‌ خود را فروخت – جديدترين اخبار ايران ایرانسل یک دو سه و جهان ممتاز نیوز
شرکت نوکیا ویندوز ۷٫۸ را در ماه فوریه و برائ مدل‌های لومیا ۵۱۰، ۶۱۰، ۷۱۰، ایرانسل یک دو سه ۸۰۰ و ۹۰۰ روانه‌ی بازار خواهد کرد.
ویندوز فون سیستم‌عامل است که توسط شرکت مایکروسافت برای گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شود و جانشین پلات‌فورم ویندوز موبایل است. ویندوز فون ۷ در نوامبر ۲۰۱۰ معرفی شد. در سیستم عامل ویندوز فون بر خلاف ویندوز موبایل، مایکروسافت به‌جای نشانه گرفتن بازار شرکت‌های بزرگ، بازار مصرف کنندگان را نشانه گرفته است.در این سیستم عامل به ایرانسل یک دو سه جای استفاده از شکل برنامه‌های مبتنی بر ویندوز (فایل‌های exe) از برنامه‌های مایکروسافت سیلورلایت استفاده شده است. ویندوز فون ۸ در اکتبر ۲۰۱۲ معرفی شد.
کاربران لومیا با بە‌روزرسانی این ویندوز ایرانسل یک دو سه می‌توانند گزینه‌های تازه برائ صفحه قفل ساخته و رنگ‌های تم بیش‌تری را تجربه کنند.
نوکیا، ویندوز ۷٫۸ را با قابلیت‌های تازه برائ تلفن‌های ایرانسل یک دو سه هوشمند لومیا عرضه خواهد کرد.
با این حال، در ایرانسل یک دو سه آمریکا گوشی Lumia 822 نوکیا بالاترین میزان محبوبیت را در میان گوشی‌های ویندوزی دارد. اما در انگلیس میزان فروش گوشی‌ ۸S محصول شرکت HTC با استقبال بیشتری همراه شده است.
البته اگرچه نوکیا محبوبیت بسیاری در ایرانسل یک دو سه فروش گوشی‌های ویندوزی دارد، اما در ایالات متحده موفقیت بسیاری کسب نکرده است.
گر نخواهیم بگوییم که گوشی نوکیا N8 بهترین گوشی ساخت نوکیا تا به این تاریخ می‌باشد، ولی بدون شک جزو یکی از بهترین‌ها است. نخستین ویژگی که در این گوشی همه را به حیرت وا می‌دارد دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آن است! هرچند که تجربه نشان می‌دهد افزایش مگاپیکسل دوربین‌های تلفن همراه لزوما به معنای افزایش کیفیت نیست ولی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی نوکیا N8 از لنز ساخت کمپانی Carl Zeiss آلمان بهره می‌برد. به محض اینکه تصاویر HD را ضبط کردید می‌توانید با استفاده از خروجی HDMI آن را بر روی HDTV به دوستان خود نشان دهید. تا آن جایی که ما می‌دانیم این نخستین گوشی است که مجهز به چنین پورتی می‌باشد. به راحتی می‌توان تصاویر گرفته شده را ایرانسل یک دو سه بر روی سایت‌های شبکه‌های اجتماعی آپلود کرد و با استفاده از OVI Store ویجت‌های مختلفی را برای آن دانلود نمود. دو ویژگی شگفت‌انگیز بعدی N8 بهره‌مندی از Bluetooth نسخه‌ی ۳٫۰ و نمایشگر لمسی ۳٫۵ اینچی AMOLED Capacitive 16 میلیون رنگ آن می‌باشد. که این ویژگی‌ها نوکیا N8 را به یک گوشی منحصر به فرد تبدیل کرده است.
همانطور که پیش از این نیز گفتیم این گوشی مجهز به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز ساخت کمپانی Carl Zeiss آلمان می‌باشد. برای عملکرد بهتر در شرایط نوری ضعیف این دوربین مجهز به فلاش Xenon است. این بسیار خرسند کننده است چرا که دیگر گوشی‌های سری N نوکیا از داشتن آن محروم بودند. به علاوه وجود فن‌آوری‌هایی چون تشخیص چهره، فوکوس خودکار و کاهش سرخی چشم نیز بسیار عالی هستند. عکس‌های گرفته شده می‌توانند در فرمت‌های JPEG و EXTIF ذخیره شوند که فرمت دومی امروزه در بین دوربین‌های دیجیتال بسیار رایج می‌باشد. البته هر ابزار خوبی نقاط ضعفی هم دارد. نقطه‌ی ضعف این دوربین نیز نداشتن زوم اپتیکال است که در حالت عکاسی فقط زوم ۲ برابر و برای ضبط ویدیو زوم ۳ برابر دیجیتال ایرانسل یک دو سه را ارایه می‌کند.
رنگ بدنه‌ی گوشی نوکیا N8 به رنگ‌های نقره‌ای، سفید، خاکستری تاریک، نارنجی، آبی و سبز می‌باشد و جنس آن نیز از فلز آلومینیوم است. نمایشگر این گوشی بسیار بزرگ و با قطر ۳٫۵ اینچ است که قدر نسبت ۱۶:۹ و رزولوشن ۳۶۰ × ۶۴۰ پیکسل را ارایه می‌دهد که به نام HD شناخته می‌شود. نمایش ۱۶ میلیون رنگ بسیار فوق‌العاده است و جزئیات و ایرانسل یک دو سه رنگ‌ها به طور شگفت‌انگیزی در آن پیدا هستند. حسگرهای Light Detector و Proximity بهترین بهترین روشنایی صفحه‌ی نمایش در هر شرایط نوری را همراه با صرفه‌جویی در مصرف باتری تضمین می‌کنند. آن طور که توسط شرکت ادعا می‌شود شما قادر خواهید بود که با یکبار شارژ باتری تا ۵۰ ساعت گوش دادن به موسیقی توسط پخش کننده‌ی داخلی آن بپردازید که این هم ما را به شگفتی وا می‌دارد!
کاربران این تلفن‌ها، بە‌زودی خبر ایرانسل یک دو سه بە‌روزرسانی نرم‌افزار را برروی دستگاه‌های خود دریافت خواهند کرد و البته پیش از بە‌روزرسانی ، اپراتور‌های شبکه باید آن را تایید کنند.
در طول ماه‌های قبل توزیع و عرضه گوشی‌های ویندوز فون ایرانسل یک دو سه با مشکل روبه‌رو بود و HTC و سامسونگ نتوانستند گوشی‌های خود را به خوبی به فروش برسانند.
به گزارش پی‌سی‌ورلد، نوکیا از کاربران لومیا خواسته کە با ورود بە قسمت تنظیمات گزینه ایرانسل یک دو سه notification را در گوشی‌های خود فعال کنند تا این بە‌روزرسانی را از دست ندهند.
ویندوز 7.8 برائ گوشی‌های لومیا عرضه می‌شود – جديدترين اخبار ایرانسل یک دو سه اير



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

-فیلمبرداری و پخش ویدیوهای ۱۰۸۰P خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
به علاوه این نخستین تلفن همراهی خواهد بود که در آن از هیچ گونه دکمه فیزیکی مانند menu/home/back استفاده نخواهد شد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
“کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا” هنوز اطلاعات زیادی را در مورد مشخصات داخلی این گوشی هوشمند جدید منتشر نکرده است، اما گفته می‌شود که این گوشی نمایشگر لمسی ۴ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی شامل پردازند یک گیگاهرتزی ARM Cortex-A8 می‌شود و یک گیگابایت رم دارد.
گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید گوگل
هنوز تاریخ دقیق ورود این محصول به بازار مشخص نیست که البته احتمال می‌رود تا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پایان سال جاری میلادی این گوشی هوشمند به دست کاربران برسد.
-رادیو LTE خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
این تلفن همراه که با نام Nexus Prime تولید خواهد شد دارای سیستم عامل اندروید ۴٫۰ تحت کد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رمز Ice Cream Sandwich خواهد بود که خود این سیستم عامل نیز تلفیقی از اندروید ۲٫۳ ،اندروید ۳٫۰ و گوگل تی وی خواهد بود.
برای این گوشی هوشمند فناوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارتباطی بلوتوث ۴٫۰ در نظر گرفته شده که البته این فناوری جدید هنوز به طور کامل مورد آزمایش قرار نگرفته است.
سایر مشخصات این تلفن همراه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به شرح ذیل است:
گوشی Oro از پنج باند رادیویی برای پشتیبانی رومینگ ۳G ، صفحه نمایش ۳٫۵ اینچ AMOLED و دوربین ۸ مگاپیکسل با فیلمبرداری ۷۲۰P HD برخوردار است. این گوشی ابتدا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در روسیه ، خاورمیانه و بازارهای منتخب آسیا عرضه می شود و نوکیا پیش بینی می کند که در سه ماهه سوم موجود شود. قیمت گوشی Oro نوکیا حدود ۱۲۶٫۱ دلار معادل ۸۰۰ یورو است.
از جمله مشخصات این تلفن همراه می‌توان به پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی دو هسته‌ای (OMAP 4460 یا پردازنده‌های جدید ۲۸ نانومتری اسنپ دراگون) و صفحه نمایش SuperAMOLED خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اشاره کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، کمپانی نوکیا یک گوشی لوکس جدید را تحت عنوان Oro ارائه داد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که این گوشی دارای طراحی ساده و جدیدترین نسخه از سیستم عامل سیمبین با به روز رسانی Anna است و به ویژگی هایی مانند صفحه نمایش ضد خش ، قاب طلای ۱۸ عیار ، چرم اسکاتلندی و یک الماس بعنوان کلید Home مجهز است.
شایعات حکایت از این دارد که این تلفن همراه در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد درست در زمانی که شایعات حاکی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل معرفی آیفون ۵ در این ماه دارد.
-دوربین ۱ مگاپیکسلی در جلو و دوربین استاندارد ۵ مگاپیکسلی در پشت مجهز به حسگرهای پیشرفته برای عکاسی در نور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کم
گوشی هوشمند N950 شامل دوربین دیجیتالی ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود که همراه با قابلیت اتوفوکوس و فلش LED به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دست کاربران می‌رسد و این در حالی است که دوربین دیجیتالی درنظر گرفته شده برای N9 نوکیا ۸ مگاپیکسلی بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، شرکت نوکیا گوشی هوشمند N950 خود را در “ کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا ” به ثبت رساند تا این محصول را در آینده نزدیک وارد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار آمریکا کند.گوشی نوکیا nokia n950
از آخرین محصولات سونی اریکسون بازدید کرده و از امکانات ویژه ای مانند مقایسه گوشی ها، لوازم جانبی سازگار با هر گوشی، اطلاعات آخرین برنامه های کاربردی ویژه گوشی های هوشمند، راهنمای استفاده بهینه از گوشی و نیز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بروزرسانی گوشی های خود، بهره مند شوند. علاوه براین در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و خدمات سونی اریکسون علاوه بر امکان ارسال پست الکترونیک از طریق وب سایت می توانند سوالات خود را به مرکز تماس مشتریان فارسی زبان سونی اریکسون به آدرس questions.ir@sonyericsson.com ارسال نموده و پاسخ خود را در اسرع وقت دریافت نمایند
-یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گیگابایت رم
نوکیا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل oro
این گوشی هوشمند که مبتنی بر سیستم‌عامل متن‌باز MeeGo ساخته شده است، پیش از این تصور می‌شد که همان گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل N9 است. زیرا هر دو گوشی ظاهر تقریبا یکسانی دارند و نوکیا برای هردوی آن‌ها صفحه‌کلید سخت‌افزاری QWERTY در نظر گرفته است.
شرکت سونی اریکسون، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به منظور گسترش اطلاع رسانی به مصرف کنندگان ایرانی و در راستای پاسخگویی هرچه بیشتر به نیازهای آنان، وب سایت فارسی خود را راه اندازی کرد. این وب سایت بخش های گوناگونی همچون معرفی گوشی ها و لوازم جانبی با مشخصات کامل به زبان فارسی، پشتیبانی، عیب یابی، شگردها و ترفندهای استفاده هرچه بهتر از محصولات، دفترچه راهنما و بروز رسانی دستگاه، معرفی و اطلاعات شرکت و مسئولیتهای اجتماعی را شامل می شود.کاربران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی:
به گزارش پایگاه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اطلاع رسانی موبایل اسکای ، به نقل از پایگاه اینترنتی BGR ،مشخصات تلفن همراه بعدی شرکت گوگل که توسط سامسونگ تولید خواهد شد افشاء شده اس



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 


در بخشی دیگر از سخنان، مدیرعامل نوکیا گفته اپل با تعریف جدیداش از تلفن هوشمند این بازار ایرانسل123 را دگرگون کرده و توانسته توسعه دهندگان نرم افزار را به طرف این پلفترم بسته اما قدرتمند جذب کند. آنها بازی را عوض کردند. ‏
بخش پایانی سخنان آقای چنگ لو در مورد ساختار برنامه bada بود که مربوط به نوع برنامه نویسی IDE و SDK برروی سیستم عامل و در مورد پلاتفورم جدید بادا که بر روی سیستم عامل لینوکس و مک و C++ کارایی خواهد داشت ، همچنین درباره مهم ترین عوامل از جمله دیزاین ، کدینگ ، ساختمان برنامه و تست برنامه و ایرانسل123 سپس دولوپر قرارداد توضیحاتی ارائه گردید.
آقای میثم تفاق مدیر فنی شرکت ایده پرداز ژوبین آخرین سخنران این سمینار بود ایرانسل123 که برروی صحنه رفت و بیشتر سخنانش حول محور برنامه های آندروید و آخرین دستاوردهای شرکت ایده پرداز ژوبین و نحوه همکاری با شرکت سامسونگ بود.
در سایت Samsungapps به صورت آنلاین می توانید محصولات ارائه شده را ایرانسل123 خریداری نمایید.
به گزارش نارنجی او تا جایی پیش رفته که گفته شرکت ما بر روی پلتفرمی است که در حال سوختن است و باید رفتارش را عوض کند. شنیدن چنین سخنانی آنقدر عجیب بود که خیلی ها در صحت شان شک کردند اما پس از چند ساعت صحت این سخنان تایید شد و این نشان می دهد که مدیر جدید نوکیا تا چه حد نگاه واقع بینانه ای به اوضاع دارد و این شرکت قصد دارد یک حرکت بنادین را آغاز کند. هر چند شاید کمی دیر شده باشد. ‏ ایرانسل123
ال جی اعلام کرده شرکت سونی به امتیازات مرتبط با فناوری Blu-ray تجاوز کرده و این شرکت از کمیسیون تجارت بین الملل آمریکا درخواست کرده که ایرانسل123 فروش PS3 را در آمریکا متوقف کند.
گوگل هم تبدیل به یک قدرت جذاب بزرگ شده که بیشتر خلاقیت های این صنعت را به طرف خودش می کشد. ما در نوکیا منابع فوق العاده ای داریم اما با سرعت کافی در بازار حرکت نمی کنیم. ما فکر می کردیم سیستم عامل MeeGo یک ایرانسل123 برنده برای تلفن های پیشرفته خواهد بود اما با این وضعیت شاید تا انتهای سال 2011 فقط بتوانیم این سیستم عامل را به بازار برسانیم. سیمبیان هم ثابت کرده که محیط بسیار سختی برای توسعه جهت برآورده کردن توقعات کاربران دارد. ‏
این ایرانسل123 دستگاه از فناوری دالبی پشتیبانی می کند و دارای پردازنده یک گیگاهرتزی Snapdragon کوالکام است.
" اولین آیفون سال 2007 به بازار آمد و ما هنوز محصولی که حتی نزدیک به ایرانسل123 آن باشد را نداریم. اندروید فقط دو سال است که به بازار آمده و این هفته رتبه نخست را در تعداد تلفن های هوشمند از ما گرفته است." ‏
گوگل اعلام کرده دسترسی به فروشگاه Android Market به زودی از طریق مرورگر وب معمولی دسکتاپ هم امکانپذیر می‌شود.پیشتر دسترسی به فروشگاه اینترنتی Android Market گوگل ایرانسل123 فقط از طریق گوشی‌های هوشمند امکانپذیر بود.
ما در حال سوزاندن خودمان با بنزین هستیم! من معتقدم ما در راهبری و هدایت ایرانسل123 شرکت به سمت صحیح کمبود داریم. پلتفرم ما در حال سوختن است. ‏
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و زمان عرضه این دستگاه منتشر نشده است.شرکت ViewSonic گوشی هوشمند دو سیمکارته ای تولید کرده که مبتنی بر سیستم عامل ایرانسل123 اندرویید است.این گوشی که ViewSonic V350 نام دارد از نسخه 2.2 Froyo سیستم عامل اندرویید پشتیبانی می کند و دارای صفحه نمایش خازنی 3.5 اینچی HVGA است.
در گوشی V350 امکان ناوبری ایرانسل123 با سیستم GPS وجود دارد.
شرکت ایرانسل123 کره ای ال جی از سونی به دادگاه شکایت کرده که این شرکت ژاپنی به امتیازات ال جی تجاوز کرده است.
از این رو خواستار ممنوعیت فروش کنسول های بازی PS3 در آمریکا شده ایرانسل123 است.
در پی شکایت ال جی از شرکت سونی، شرکت کره ای ال جی متذکر شده که سونی در ساخت PS3 خود به چهار امتیاز ال جی تجاوز ایرانسل123 کرده است.
سیستم عامل گوشی هم نسخه 2.3 اندرویید است. صفحه نمایش گوشی امکان نمایش تصاویر ویدیویی با وضوح تصویر 720 پیکسل و ایرانسل123 کیفیت HD را دارد و از دوربین ثانویه 1.3 مگاپیکسلی بهره می برد.
شرکت تایوانی ایسر از گوشی هوشمند ایرانسل123 اندروییدی با نام Iconia رونمایی کرد.
گوشی Iconia دارای صفحه نمایش 4.8 ایرانسل123 اینچی است که نسبت به سایر گوشی های هوشمند صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد.
باورتان می شود اینها سخنان مدیرعامل نوکیا باشد؟ تازه این تنها بخشی از حرف هایی ایرانسل123 است که ‏ استفان الوپ ‏ مدیرعامل نوکیا که تازه چند ماهی است بر سر کار آمده زده است. اینها سخنان او است خطاب به کارمندان نوکیا. ‏
V350 طی یکی دو روز آینده در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی خواهد شد اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است. ایرانسل123
دوربین این گوشی پنج مگاپیکسلی با زوم خودکار ایرانسل123 است و از کارت microSD، بلوتوث و WiFi بهره می برد.
در بخش چهارم سمینار خانم کانگ که از دفتر سئول به تهران آمده بودند در مورد تایید نرم افزار های تولید شده و راهکارهای ارتباطی با مسئولان تایید نهایی برنامه های ارائه شده ایرانسل123 توضیحاتی ا

 



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

صفحه نمایش(خوانایی در نور خورشید) خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
پردازنده و حافظه داخلي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
د بالاي گوشي جك ٣.٥ میلی‌متری هدفون در كنار دكمه پاور قرار دارد، دكمه پاور نيز هم سطح بدنه طراحي شده و به علت جايگيري نا مناسب در استفاده از آن تا حدودی با مشکل مواجه خواهید شد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
چیزهایی که ما در این گوشی بسیار دوست داشتیم صفجه نمایش خوب البته در محیط بسته، طراحی خوب قاب پشتی، وزن مناسب و دوربین با کیفیت آن هستند و چیرهایی که ما از آن رضایت نداشتیم خوانایی کم صفحه نمایش در محیط باز، عدم وجود دکمه مخصوص عکاسی و نسخه بستنی حصیری اندروید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از پیش نصب شده هستند.
در سمت چپ گوشي هيچ چيزي جز درگاه سيم كارت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ديده نمی‌شود. كه از سيم كارت ميني پشتيباني می‌کند.
در پشت گوشي همان‌طور كه گفتيم هيچ چيز خاصي مشاهده نمي کنید در اينجا تنها دوربين اصلي گوشي با كيفيت ٤ اولترا پيكسل به همراه يك فلاش قرار دارند. در ضمن میکروفون دوم برای حذف صداهای اضافه در حین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مکالمه نیز در اینجا قرار گرفته است.
اگر اهل دنبال کردن اخبار باشید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل روزانه مجبور هستید به سایت‌های مختلف مراجعه کنید تا از آخرین خبرها مطلع شوید اما با BlinkFeed دیگر لازم نیست سایت‌های مختلف را باز کنید در اینجا آخرین اخبار سایت‌های معروف خبری در یک صفحه مجزا از هوم اسکرین جمع شده‌اند که می‌توانید تنها با مرور این صفحه از آخرین اخبار مطلع شوید. ما این ویژگی را بسیار دوست داشتیم زیرا دیگر نیاز نیست برای اینکه بدانید در دنیای اطراف شما چه می‌گذرد دائما سایت‌های مختلف را چک کنید.
حافظه داخلي گوشي 32 و یا 64گيگابايت است و اين حافظه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به علت عدم وجود درگاه حافظه خارجي قابل افزايش نيست. گوشی‌ای که در اختیار ما بود حافظه 32 گیگابایتی داشت.
گوشی به یک صفحه نمایش 4.7 اینچی از نوع Super LCD3 مجهز است، این صفحه نمایش که نام فول اچ دی را یدک می‌کشد کیفیتی برابر 1080×1920 پیکسل دارد و تراکم پیکسلی آن 469 پیکسل در اینچ است، هیچ پیکسلی را در این صفحه نمایش نمی‌توانید مشاهده کنید. خوانایی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آن نیز در زیر نور خورشید و در محیط باز بسیار خوب است و در کار کردن با آن در محیط باز به هیچ مشکلی برنخواهید خورد.
در سمت راست كوشي كليدهاي كم و زياد کردن صدا قرار دارند، نكته اي كه در مورد اين كليدها وجود دارد اين است كه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اين كليدها دقيقا هم سطح بدنه طراحي شده‌اند و شايد تصور کنید که براي پيدا كردن آن‌ها كمي دچار مشكل خواهید شد اما لازم نيست نگران اين موضوع باشید زيرا اچ تي سي بدنه اين كليد را شيار دار ساخته تا در هنگام لمس كردن متوجه آن‌ها شويد.
در داخل گوشي يك پردازنده ٤ هسته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اي قرار دارد كه می‌تواند سرعتي برابر 1.7 گیگاهرتز را براي گوشي به همراه داشته باشد، در كنار اين پردازنده يك رم ٢ گيگبايتي قرار دارد كه به رواني گوشي بسيار كمك می‌کند.
گوشي توانايي خوبي در اجراي برنامه‌ها و بازی‌های سنگين دارد و پردازنده قوي و رم بالا به راحتي از پس فرامين شما برخواهند آمد. تنها مشکلی که در اينجا وجود دارد اين است كه به علت اينكه بدنه يكپارچه از آلومينيوم ساخته شده و آلومينيوم نیز حرارت را به راحتي انتقال می‌دهد در هنگام انجام كارهاي سنگين با گوشي، مانند بازی‌های سنگين و استفاده از اينترنت 3G داغ شدن گوشي شما را آزار خواهد داد. می‌توان مشکل داغ شدن گوشی که در تمام قسمت پشت گوشی اتفاق می‌افتد را مهمترین ایراد این گوشی دانست، این موضوع در بسیاری موارد برای ما آزار دهنده بود. این گوشی از سیستم عامل اندروید در خود بهره می‌برد که اچ تی سی توسط نسخه جدید Sense یعنی نسخه 5، آن را تزئین کرده است. نسخه‌ای از اندروید که در این گوشی نصب است نسخه 4.1.2 است. اما چیزی که این گوشی را متفاوت می‌کند نسخه 5 Sense است، یکی از تحولات این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نسخه در صفحه اصلی آن ایجاد شده، در اینجا یک ویژگی جدید با نام BlinkFeed به وجود آمده است، اما کار این BlinkFeed چیست؟
در بالاي صفحه نمايش اسپيكر ديگري قرار دارد كه ذر داخل آن LED هشدار دهنده تعبيه شده در حالي كه دوربین دوم و سنسورهاي مجاورت و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نور محيط در اين قسمت هستند.
در قسمت جلوي گوشي صفحه نمايش ٤.٧ اينچي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با كيفيت فول اچ دي خودنمايي می‌کند، در بالا و پايين اين صفحه نمايش اسپيكرها قرار دارند كه صداي فوق‌العاده اي را به همراه دارند. در زير صفحه نمايش همان‌طور كه گفتيم يكي از اسپيكرها قرار دارد كه ميكروفون گوشي نيز در اين اسپيكر جاي گرفته است، همچنين در اين قسمت دو كليد لمسي يكي بازگشت به عقب و دیگری دكمه هوم قرار دارند كه در وسط اين دو دكمه آرم اچ تي سي قرار گرفته است دکمه هوم علاوه بر بازگرداندن شما به صفحه اصلی وظیف دیگری نیز دارد، با دو بار ضربه زدن بر روی این دکمه تسک منیجر گوشی که بسیار ساده است فعال خواهد



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

نرم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل افزار
مایکروسافت بالاخره دل را به دریا زد و پا در دنیای تبلت‌ها گذاشت، شاید نسبت به کمپانی‌های بزرگ اپل و سامسونگ این کار را دیر شروع کرد اما باید اعتراف کنیم این کار بسیار خوب شروع کرد.برای اینکه متوجه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شوید با چه دستگاهی روبرو هستید و در کل این دستگاه به کار شما خواهد آمد یا خیر، بهتر است این بررسی را خوب تا آخر بخوان
از همین ابتدا نظر خود را در مورد طراحی این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت بگوییم، این تبلت حقیقتاً یک طراحی هنری خاص است و زمانی که با کمک پایه تعبیه شده در پشت خود بر روی میز قرار
در قسمت پایین دستگاه چیزی نخواهید دید به جز محل اتصال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت به صفحه کلید.
صفحه کلید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
توضیحاتی داریم. در اینجا منوی استارت دقیقاً مانند همان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل منوی استارت در ویندوز 8 است. چنانچه به صفحه دسکتاپ مراجعه کنید بازهم همان ظاهر آشنای ویندوز 8 را مشاهده می‌کنید. همان My computer و همان آیکون‌های آشنا در اینجا به چشم می‌خورند.
شاید در نگاه اول شکل ظاهری جعبه شما را به یاد جعبه کفشی که از فروشگاه خریداری کرده‌اید بیندازد اما وقتی آن را باز کنید می‌بینید که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چیزی فراتر از یک کفش در آن است، در داخل جعبه یک تبلت سرفیس، یک شارژر به همراه تعدادی کاتالوگ و دفترچه راهنما وجود دارد. هیچ چیز دیگری در جعبه نیست که به کار شما بیاید. اگر تبلت را با صفحه کلید خریداری کرده باشید که به شما توصیه می‌کنیم حتماً با صفحه کلید بخرید یک صفحه کلید نیز در این پکیج وجود خواهد داشت
کیفیت ساخت تبلت بسیار خوب است به خصوص ما عملکرد پایه نگهدارنده آن بسیار راضی بودیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و این پایه بسیار نرم و روان باز و بسته می‌شد.
در سمت چپ تبلت نیز یکی دیگر از اسپیکرهای این دستگاه به همراه خروجی جک 3.5 میلیمتری هدفون و دکمه کم و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زیاد کردن صدا قرار دارند.
محتویات جعبه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
در بالای تبلت دکمه پاور دستگاه به همراه دو حفره کوچک که می‌توانند یکی دیگر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از اسپیکرهای دستگاه باشند قرار دارند.
در سمت راست دستگاه گزینه‌های بیشتری وجود دارند در اینجا یکی از اسپیکرهای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت به همراه محل اتصال USB و محل اتصال شارژر دستگاه، محل اتصال microHDMI و درگاه microSD قرار دارند.
طراحی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و کیفیت ساخت
در پشت دستگاه یک دوربین 1.2 مگاپیکسلی، لوگوی ویندوز 8 قرار دارند، اما مهمترین چیزی که در پشت این تبلت وجود دارد پایه نگه دارنده آن است که هر زمان به آن نیاز داشته باشید با کمک یک شیاری که در سمت راست پشت تبلت طراحی شده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌توانید این پایه را باز کنید که به راحت کردن کار با دستگاه بسیار کمک خواهد کرد.
به همراه سرفیس مایکروسافت یک صفحه کلید جدید که نظیر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آن را تا به حال ندیده بودیم ارائه کرد، این صفحه کلید که دقیقاً مانند صفحه کلید یک لپ تاب است به صورت
لمسی طراحی شده است، اما این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که این حالت لمسی مانند آنچه در صفحات لمسی می‌بینید نیست زیرا برای تایپ کردن این صفحه کلید کمی فشار دادن انگشتان بر روی آن لازم است، به طور خلاصه در ابتدای کار با این صفحه کلید کمی گیج خواهید شد زیرا به درستی نمی‌دانید چه میزان فشار نیاز است تا بتوانید با آن تایپ کنید اما با کمی کار کردن با آن این حد آستانه را خواهید فهمید و از کار کردن با آن بسیار لذت خواهید برد.این صفحه کلید زمانی که آن را می‌بندید به عنوان یک محافظ از صفحه برای سرفیس استفاده خواهد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شد و زمانی که آن را به پشت سرفیس بچرخانید ویژگی‌های لمسی آن غیرفعال شده و بنابراین دیگر لازم نیست نگران کار با صفحه لمسی تبلت خود باشید زیرا به هر میزانی که بر روی صفحه کلید که در قسمت پشت قرار دارد فشار وارد کنید هیچ حرکتی از صفحه کلید نخواهید دید.
سیستم عامل به کار رفته در این تبلت همان ویندوز 8 است اما با یک تفاوت که نسخه RT ویندوز8 به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حساب می‌آید، در مورد تفاوت و محدودیت‌های این نسخه برای شما
می‌گیرد نظر هر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کسی را به خود جلب خواهد کرد. در جلوی تبلت تنها چیزهایی که به چشم می‌خورند یک صفحه نمایش 10.6 اینچی؛ دوربین دوم با کیفیت 1.2 مگاپیکسل، نشانگر LED و سنسور روشنایی در بالای صفحه و لوگوی بزرگ ویندوز 8 در پایین صفحه است که این لوگو لمسی است و از آن برای رفتن به منوی استارت استفاده می‌شود
ابعاد سرفیس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 274.6 x 172 x 9.4 میلیمتر و وزن آن 680 گرم است، که به نظر برای یک تبلت کمی این وزن زیاد است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

فزایش عمر باطری در حالت زمان آماده به کار و افزایش این زمان به 4 برابر ایرانسل123 حالت اولیه
یکی از کاربران Reddit از سایت eBay یک لومیا ۹۲۰ ایرانسل123 را خریداری کرد و زمانی که شروع به کار کردن با این گوشی کرده است متوجه شده که سیستم عامل آن تفاوت‌هایی با نسخه اصلی سیستم عامل ویندوزفون ۸ دارد.
· بهبود ویژگی‌های حالت قفل ایرانسل123 صفحه
· دکمه‌ی جدید ایرانسل123 برنامه‌های اخیر برای یک مرور ساده بر روی برنامه‌های گوشی شما
سونی تاکیید کرده است که کاربران برای دریافت این بروزرسانی باید گوشی خود را به رایانه خود متصل کنند و این بروزرسانی از طریق Wi-Fi ایرانسل123 بر روی خود گوشی ارائه نمی‌شود.
· یک تجربه جدید کار با عکس‌ها، ایرانسل123 ویدئوها،آهنگ‌ها با استفاده از برنامه‌های جدید بخش مدیا
· بهبود کنترل بر روی دیتاهای مصرفی ایرانسل123 موبایل شما
تغییراتی که ایرانسل123 در گوشی با این بروزرسانی ایجاد خواهد شد:
همچنین این کمپانی در این بروزرسانی یک ویژگی جدید برای گوشی Xperia sola معرفی کرده است که حالت دستکش نام دارد و با این ویژگی جدید که یک افزونه ایرانسل123 برای این گوشی است کاربران در سرما با دستکش خود نیز می‌توانند با گوشی کار کنند.
· قابلیت تغییر ایرانسل123 اندازه ویجت‌ها
وشی Xperia Go یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی با تفکیک‌پذیری ۳۲۰ × ۴۸۰ با یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۱GH دارد. متاسفانه این گوشی با اندروید Gingerbread یا همان ایرانسل123 نسخه‌ی ۲٫۳ ارائه می‌شود. سونی قبلا گفته بود که اندروید ۴ را دستگاه‌های جدیدش استفاده خواهد کرد، اما گویا هنوز تصمیمی برای این کار ندارد. دوربین Xperia Go 5 مگاپیکسلی است. قابلیت تشخیص لمس صفحه با انگشت خیس، همان سیستمی که قبلا در Xperia Active استفاده شده بود، که به معنی قابلیت استفاده از صفحه لمسی گوشی در زیر آب است نیز در این گوشی وجود دارد. هنگامی که این گوشی در سه ماه سوم ۲۰۱۲ به بازار بیاید، می‌توانید از بین رنگ‌های سفید، مشکی و زرد یکی را انتخاب کنید.
گوشی هوشمند Xperia J همراه با سیستم‌عامل Android 4.0.4 ICS روانه بازار می‌شود که البته کاربران پس از ارتقا می‌توانند آن را به سیستم‌عامل ۴٫۱ ایرانسل123 Jelly Bean ارتقا دهند. منابع آگاه اعلام کرده‌اند که سونی به زودی این گوشی هوشمند را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.
تفکیک‌پذیری صفحه نمایش گوشی Xperia arco S بالاتر از Go است. صفحه‌ی ۴٫۳ اینچی این گوشی تفکیک‌پذیری ۷۲۰p دارد. دوربینش ۱۲ مگاپیکسل است و دکمه‌ گرفتن عکس (شاتر) به‌صورت مجزا تعبیه شده است. به نظر می‌رسد این گوشی، نسخه‌ی بین‌المللی گوشی Xperia arco HD باشد که فقط در ژاپن ارئه می‌شود. مقاومت هر دو گوشی در برابر گرد و خاک و آب، با توجه به استانداردها و معیارهای جهانی، بسیار بالاست و به ادعای سونی در سایر گوشی‌ها ایرانسل123 بی‌نظیر است. Xperia arco S در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی عرضه خواهد شد. مشخصات دقیق سخت‌افزاری این گوشی‌ها در آینده اعلام می‌شود.
سونی اعلام کرده است که شروع به ارائه بروزرسانی نسخه‌ی بستنی حصیری برای سه مدل از گوشی‌های خود کرده است.این ایرانسل123 بروزرسانی شامل برنامه‌های جدید بخش مدیا در کنار نسخه‌ی جدید آندروید برای این گوشی‌ها است.
سونی Xperia J عرضه می‌کند – جديدترين اخبار ايران ایرانسل123 و جهان ممتاز نیوز
به گزارش جی اس ام این لومیا متعلق به یک توسعه دهنده نرم افزاری بوده زیرا تعدادی برنامه تست در آن وجود داشته که ابتدای نام ایرانسل123 آن‌ها حرف Z بوده و مایکروسافت این نوع نامگذاری را برای گوشی‌های توسعه دهندگان به کار می‌برد و این خریدار چندین ویژگی جدید را در آن پیدا کرده که در نسخه‌های کنونی لومیا دیده نمی‌شود.
برنامه‌های جدید مدیا که در این بروزرسانی معرفی ایرانسل123 شده‌اند شامل Walkman، Album و Movies هستند.
سونی گوشی‌ ضد آب معرفی ایرانسل123 کرد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
در وبلاگ رسمی سونی گفته شده که برای سه گوشی Xperia go، Xperia U و Xperia ایرانسل123 sola بروزرسانی نسخه‌ی بستنی حصیری به همراه برنامه‌های مدیای خاصی ارائه می‌شود.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این گوشی هوشمند ایرانسل123 که در خانواده گوشی‌های متوسط طبقه‌بندی می‌شود، نمایشگر ۴ اینچی با کیفیت ۴۸۰ در ۸۵۴ اینچی را در خود جا داده است و پردازنده Qualcomm MSM7627A با یک هسته پردازشگر و یک گیگاهرتز توان وظیفه پردازش اطلاعات در آن را به عهده دارد.
نخستین اخبار در مورد گوشی هوشمند جدید سونی موسوم به Xperia ST26i حدود دو ماه قبل منتشر شد و از آن زمان تاکنون اطلاعات زیادی در این زمینه به گوش نرسیده است. اما خبرهای جدید منتشر شده ایرانسل123 از سوی مقامات قانون‌گذاری ژاپن حاکی از آن است که شرکت سونی قصد دارد این محصول را با نام تجاری Sony Xperia J ST26i به دست کاربران برساند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اگر شما زیاد ویدئو تماشا می کنید، و یا اگر شما بازی زیادی را بر روی گوشی خود نصب می کنید، پس شما شانس این را دارید که از صفحه نمایش غول پیکر ۵ اینچ S4 استفاده کنید درحالیکه اندازه صفحه نمایش Iphone 5 4 اینچ است، و هنوز به طور قابل توجهی کوچک تر از آن چیزی است که سامسونگ می تواند ارائه دهد. صفحه نمایش S4 یک بار دیگر افزایش یافته است، به یک صفحه نمایش ۵ اینچ عظیم با تصویر با تفکیک پذیری بالاتر HD تغییر یافته است. تراکم پیکسلی galaxy s4 به میزان ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ است. این به این معنی همان مقدار پیکسلی که شما در یک تلویزیون که چهار سال پیش ،بیش از ۱۰۰۰ پوند هزینه می کردید وجود داشت در حال حاضر ایرانسل123 در جیب شما قرار دارد. هر دو صفحه نمایش درعین سادگی دارای زرق و برق است، اما صفحه نمایش Iphone 5 مدیریت می شود. از سوی دیگر، صفحه نمایش S4 دارای رنگ های اشباع شده، کاملا مطابق تصویر واقعی است. آنچه باعث تمایل به بهتر بودن iphone 5 شده است، قابلیت دید در فضای باز به دلیل روشنایی بیشتر صفحه نمایش آن است. همچنین می تواند تیره تر از s4 شود، که باعث می شود بیشتر مناسب برای استفاده در شب (در تاریکی) باشد.
گوشی Samsung galaxy s4 سومین گوشی محبوب هوشمند شناخته شده از ایرانسل123 برند کره ای، تنها چهار روز پس از شروع به کار در درجه ی پایین تری از iPhone 5 قرار گرفت و iPhone 5 همچنان به افتخارات بالای خود ادامه داد. به رغم وجود ناکامی در خلع iPhone 5 ، گوشی که جشن ماه دوم خود را در صدر جدول گوشی های هوشمند می گذراند، به عنوان محبوب ترین گوشی جدید در بازار ثابت شده است. و بنا به گزارش فروش باعث افول برندهای رغیب،همچون HTC ONE شده است. در بررسی گلکسی اس ۴ از آنجا که اس ۴ شباهت زیادی به گلکسی اس ۳ دارد زمانی که شما S3 و S4 را مقایسه می کنید، متوجه می شوید که دکمه ای با نام home به آن اضافه شده است. صفحه نمایش ۵ اینچ S4 بزرگتر و قاب اطراف صفحه نمایش باریک است.
شایعات منتشر شده همچنین حاکی از آن است که گوشی یاد شده از فناوری پرداخت‌های ایرانسل123 موبایلی NFC پشتیبانی می‌کند که البته هنوز خبری در مورد پشتیبانی از کارت حافظه microSD و باتری جداشدنی آن منتشر نشده است.
منابع آگاه موثق اعلام کردند که نسل آتی گوشی هوشمند Oppo به پردازنده پرقدرت چهارهسته‌ای Snapdragon 800 مجهز شده و دارای رم ۲ گیگابایتی ایرانسل123 می باشد.
این گوشی هوشمند مانند مدل قبلی خود شامل نمایشگر لمسی ۵ اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش در‌می‌آیند. برای این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده اما آنچه که این محصول را ایرانسل123 از مدل‌های مشابه موجود در بازار جهانی متمایز می‌کند دوربین دوم این گوشی هوشمند است.
صفحه ایرانسل123 نمایش
قرار است گوشی هوشمند Oppo ایرانسل123 Find 6 پاییز امسال وارد بازار جهانی شود اما هنوز تاریخ دقیق عرضه و قیمت نهایی آن منتشر نشده است.
در حالی که گوشی‌های هوشمند کنونی با دوربین دوم ضعیف‌تر از ۳ مگاپیکسل به دست کاربران جهانی می‌رسند، این گوشی منحصر به‌ فرد دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی را در خود جا داده ایرانسل123 که تاکنون چنین قابلیتی در هیچ گوشی دیده نشده است.
طرح ایرانسل123
جدیدترین اخبار حاکی از آن ایرانسل123 است که نسل آتی گوشی هوشمند Oppo Find با نام Find 6 و با قابلیتی روانه بازار می‌شود که تاکنون در هیچ گوشی هوشمندی دیده نشده است.
اپل شرکتی است که توجه زیادی به طراحی محصولات خود دارد، و آن را کاملا با iPhone 5 نشان می دهد. یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار امروز، iPhone 5 است زیبا، سبک، جمع و جور و دارای گارانتی. که جلوه ای از چیزهای گران و پیچیده است. در عین حال، S4 در مقابل دقیق است. گوشی سامسونگ است که از جنس پلاستیک نازک ساخته شده و به عنوان محصولی گران قیمت آن را احساس نمی کنیم با این حال، این یک طراحی بسیار جذاب به شیوه خود است، به این دلیل که کاملا جمع و جور برای گوشی های هوشمند، با صفحه نمایش ۵ اینچ است. لبه های گرد و صاف، پلاستیک براق آن باعث می شود با وجود ابعاد قابل توجه، آن را راحت نگه دارید و استفاده کنید. البته، IPHON 5 گوشی کارا تری است است، اما نباید تلاشی ایرانسل123 که سامسونگ برای ساخت Galaxy S4 انجام داده را نادیده گرفت. برای گوشی هوشمند با چنین صفحه نمایش بزرگ که آنقدر کوچک و راحت احساس می شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل
 
 
 
 
گوشی کهکشانی سامسونگ S4 شما را به آرامش تشویق شارژ مستقیم ایرانسل می کند، با صفحه نمایش بزرگ و تراشه ۸ هسته ای و بله ، مهم تر از همه ردیاب چشمی
هم در شارژ مستقیم ایرانسل بازار قدرت نمایی می کنند.
بسیاری دیگر از نرم افزار های اضافه شده ، ایده های جالبی هستند که ممکن است برخی از کاربران پس از شارژ مستقیم ایرانسل یک بار کشف آن از آن لذت ببرند.
متقاعد کردن یک خریدار آینده نگر GS4 مشکل است چون گوشی های دیگری مثل شارژ مستقیم ایرانسل :HTC One, Nokia Lumia 920, iPhone 5
اگر شما به دنبال تعریف جدیدی از گوشی های با عظمت هوشمند هستید وقت آن رسیده است که به دنبال کهکشان سری جدید سامسونگ S4 شارژ مستقیم ایرانسل بروید و انتظارات خود را در این گوشی هوشمند ببینید.
گوشی کهکشانی سامسونگ S4 شما را به آرامش تشویق می کند، با صفحه نمایش شارژ مستقیم ایرانسل بزرگ و تراشه ۸ هسته ای و بله ، مهم تر از همه ردیاب چشمی .
همانند نرم افزارها و پیشرفت آنها، تبلت نوکیا ویندوز فون 8 با OneNote MX دارد. همانطور که می بینید، می توانید فرمول ریاضی را در دایره پایینی بنویسید که بسیار خوشایند است. در شارژ مستقیم ایرانسل تصویر زیر می توانید برخی دیگر از استفاده های این ابزار و چگونگی کمک آنها به کاربران را ببینید.
سری جدید کهکشان سامسونگ در مقایسه با S3 بسیار موفق تر بوده است که پیش از S4 تولید شده بود و توسط اندازه فوق العاده صفحه نمایش S4 و بسته بندی و نرم شارژ مستقیم ایرانسل افزار های بسیار تخصصی و GS4 خود مجموعه ، جلوتر از آیفن قرار دارد.
صفحه نمایش بزرگ تر شده است ( ۵ اینچ ) و همین طور شارژ مستقیم ایرانسل افزایش وضوح (۱۰۸۰ پیکسل) و همین طور باتری با ظرفیت بالاتر (۲۶۰۰ میلی آمپر)، پردازنده سریعتر (۱٫۹GHz چهار هسته ای و یا OCTA هسته ای ۱٫۶GHz) و در انتها دوربین بسیار قوی برای وضوح عکس و فیلم برداری ( ۱۳ مگا پیکسل)
گوشی شاخص جدید هوشمند با نام تجاری شارژ مستقیم ایرانسل جدیدی ارائه می شود که آخرین ورژن آندروید (Jelly Bean ) را بر روی خود نصب دارد و به میزان قابل توجهی سخت افزار و ویژگی های انبوه آن ارتقا داده شده است.
گوشی کهکشانی s4 تقریبا از همان راه و روش طراحی s3 استفاده کرده است اما هر مشخصه بسیار فوق العاده شارژ مستقیم ایرانسل طراحی شده است.
اما هنگامی که شما از طریق یک چک لیست به بررسی ویژگی های گوشی می پردازید که همچنین شامل مقدار زیادی از فضای ذخیره سازی داخلی و خارجی و RAM است می فهمید که این ویژگی نرم افزارهای سامسونگ است که سامسونگ با تکیه بر گوشی های کهکشانی خود یک گام شارژ مستقیم ایرانسل جلوتر از سایر رقیبان خود برداشته است.
به عنوان یک ابزار ترجمه دستی و رد یاب چشم و قابلیت حرکت است که به شما اجازه می دهد به توقف یک ویدیو بپردازید هنگامی که شما شارژ مستقیم ایرانسل نگاه خود را از گوشی می گیرید گوشی را متوجه توقف نگاه خود می کنید و فیلم متوقف می شود و همین طور اجازه دهید انگشت خود را بر روی یک آیکن برای نمایش نگه دارید.
برنامه کنترل شارژ مستقیم ایرانسل تلویزیون که با IR BLASTER کار می کند یک استثنا است ( که گوشی HTC ONE هم همین ویژگی را داراست.)
از دیگر ویژگی های این تبلت می توان برخورداری از پورت USB 3.0 و SD کارد اشاره نمود در ضمن اینکه این تبلت از Wi-Fi یکپارچه برخوردار است و از بلوتوث4 و HSPA+/LTE برای شارژ مستقیم ایرانسل پهنای باند موبایل ها نیز پشتیبانی می کند.
توشیبا رسما آخرین مدل تبلتش را که سیستم عامل ویندوز 8 بر روی آن نصب شده را معرفی نموده است. این تبلت WT310 نامیده می شود و از ویژگی های برجسته این تبلت می توان به صفحه نمایش 11.6 اینچی با روزولوشن فول HD آن اشاره نمود.توشیبا می گوید این تبلت برای طیف خاصی از تاجران و مدیران طراحی شده و مجموعه ای از خصیصه ها بر روی آن قرار داده شده است که می توان به کاربران موبایل کمک نماید.روکش این تبلت از پلاستیک ساخته شده است و توشیبا می گوید که به اندازه کافی این روکش قوی است که از اجزای درونی در مقابل شارژ مستقیم ایرانسل ضربات و فشار حمایت نماید. ذخیره سازی در این تبلت از طریق SSD انجام می گیرد. بسیاری ار عامل های ارتباطی به راحتی در دسترس است و براحتی این امکان را فراهم می سازد که تبلت با نمایشگر های بیرونی و یا تلویزیون ارتباط برقرار کند این امر از طریق پورت های میکرو HDMI انجام می گیرد که فناوری نمایشگر وایرلس اینتل را نیز پشتیبانی می نماید.
اگر بدنبال تبلتی هستید که نوت گلکسی کمرنگی را نشان دهد، پس در دنیای واقعی برای پیدا کردن آن با سختی مواجه می باشید. در هرصورت، در حوزه مفهوم هرچیزی ممکن است به حقیقت تبدیل شود، حتی Nokia Lumia OneNote بنفش که توسط شارژ مستقیم ایرانسل ابراهیم سوجو طراحی شده است. در اینجا تبلتی با 5.5 اینچ با صفحه لمسی AMOLED HD داریم.طراحی شبیه Lumia 900 است، اما با نمایشگر خمیده است که حالت کمی جالبتر دارد. Nokia Lumia OneNote وزن 175 گرم وپردازشگر بسته هسته 1.6 GHz دارد و همچنین دارای رم 2 GB می باشد. اسپک دیگری با قدرت ذخیره 16،32 و 64 GB ، قسمت میکرو SDHC و دوربین 12 مگاپیکسل با فوکوس خودکار، LED فلاش و ذخیره ویدئو HD دارد. دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو با پشتیبان اتصال HSPA+ ، 4G LTE مموجود همراه بولوتوث 4.0 و WIFI می باشد.


:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل
 
 
 
 
سامسونگ خرید شارژ مستقیم ایرانسل راگبی 3
هنوز تاریخ دقیق ارایه این آپدیت مشخص نشده است، خرید شارژ مستقیم ایرانسل اما اکنون مطمئن هستیم که ویندوزفون 7.8 برای کریسمس عرضه نخواهد شد.
" ویندوزفون اچ تی سی 8X، ویندوزفون موجود در AT&T، T-Mobile و Verizon Wireless در امریکا می باشد. در حالیکه تمام تمرکز اچ تی سی بر روی ویندوزفون 8X است، فعلا قرار نیست ویندوزفون 8S در بازار امریکا عرضه شود. خرید شارژ مستقیم ایرانسل "
امروز AT&T گوشی جدیدی را در خط تولید خرید شارژ مستقیم ایرانسل راگبی با نام سامسونگ راگبی 3 اعلان کرد. این آخرین عضو خانواده راگبی با ویژگی های نظامی یعنی ضد آب، ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است.
سامسونگ آلمان در صفحه فیسبوک خود اطلاعات ارزشمندی از جمله آپدیت جیلی بین را برای گلکسی اس Advance به اشتراک گذاشته است. این گوشی، آندروید 4.1.2 را در ژانویه دریافت خواهد کرد. این آپدیت هم از طریق نرم افزار Kies و هم خرید شارژ مستقیم ایرانسل از طریق اینترنت قابل دریافت می باشد.
فروش آنلاک خرید شارژ مستقیم ایرانسل آیفون 5 در امریکا
بازار امریکا یکی از اولین بازارهایی بود که آیفون 5 را در روز عرضه، دریافت کرد و تا خرید شارژ مستقیم ایرانسل به حال نیز تمام گوشی های موجود، منحصر به واسطه ها بودند و تحت ضمانت آنها.
اگر در امریکا هستید، دیگر مجبور نیستید برای دریافت آیفون 5 به صورت آنلاک ، منتظر کشورهای دیگر باشید. این گوشی اکنون هم به صورت آنلاین و هم در بازارهای امریکا به فروش می رسند. مبلغ تعیین شده برای آیفون 5 در مدل های 16، 32 خرید شارژ مستقیم ایرانسل و 64 گیگابایتی به ترتیب 649، 749 و 849 دلار می باشد.
سامسونگ راگبی 3 در 14 دسامبر با قیمت 99.99 دلار و ضمانت 2 ساله عرضه خواهد شد اما کاربران تجاری این واسطه از فردا خرید شارژ مستقیم ایرانسل می توانند این گوشی را پیش سفارش دهند.
ویژگی مورد نظر در این پرونده، جلوه bounce-back است. سامسونگ در نسخه های متاخر آندروید، جلوه bounce-back را با "blue glow" یا "نور آبی" جایگزین کرده است. از همین رو تنها گلکسی هایی که از نسخه 2.2.1 – 3.0 خرید شارژ مستقیم ایرانسل بهره می برند و هنوز از نسخه جدید آندروید برخوردار نشده اند، شامل این دادخواهی می شوند.پیروزی اپل در دادگاهی دیگر علیه سامسونگ
سرانجام مایکروسافت، آپدیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل ویندوزفون 7.8 را که قرار است در اوایل سال 2013 عرضه شود، رسما اعلان کرد.
این گوشی بهره مند از آندروید نمی باشد. راگبی 3 از یک صفحه نمایش 2.4 اینچی QVGA در جلو و یک دوربین خرید شارژ مستقیم ایرانسل 3 مگاپیکسلی در پشت گوشی برخوردار است. این گوشی همچنین از صفحه نمایش ثانویه ای برای نمایش تماس های دریافتی و هشدارها برخوردار می باشد. گواهی ویژگی های این گوشی نظامی 810G، به شما اطمینان می دهد که حتی در صورت انداختن آن، به راحتی نخواهد شکست.
دادگاه رسیدگی کننده به شکایت اپل علیه سامسونگ، خرید شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ را در مورد استفاده از تکنولوژی منحصر به اپل مقصر دانست.
این گوشی ها تنها در شبکه های GSM از قبیل AT&T و T-Mobile در امریکا فعال می باشند و نیاز به سیم کارت نانو خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارند. چنانچه اکنون این گوشی را سفارش دهید، ظرف مدت یک هفته آن را دریافت خواهید کرد. هر شخص می تواند تنها دو عدد از این گوشی را سفارش دهد.اچ تی سی رسما اعلام کرد که ویندوزفون 8S وارد امریکا نخواهد شد. اچ تی سی می گوید که تمام تمرکزش را بر روی 8X خواهد گذاشت. بیانیه رسمی اچ تی سی در این مورد:
در اخبار دیگری آمده است که ویندوزفون 8X وریزون، به صورت آزاد به فروش می رود و با هر گونه میکرو سیم کارتی که احتمالا از واسطه های مختلف دنیا در اختیار دارید، سازگار می باشد. به نظر می رسد که این سیاست جدید وریزون باشد، چرا که بهترین گوشی های موجود از قبیل آیفون 5 و DROID DNA نیز به صورت خرید شارژ مستقیم ایرانسل آزاد به فروش می رسند.
قبلا قرار بود این آپدیت در نوامبر عرضه شود. سامسونگ اعلام کرد که گلکسی اس Advance مستقیما آپدیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل جیلی بین را به جای آپدیت ساندویچ بستنی دریافت می کند. این کمپانی همچنین تحویل جیلی بین را به لیست بلند بالای محصولات آینده خود اضافه کرده است.به نظر می رسد سامسونگ به شدت در پی راضی نگه داشتن مشتریان خود می باشد و آخرین نرم افزارهای موجود را برای آنها مهیا می کند.
احتمالا این محصول توسط خرید شارژ مستقیم ایرانسل فروشندگان مختلف وارد امریکا خواهد شد و بدون ضمانت واسطه به فروش خواهد رسید. با توجه به واردات غیر رسمی این محصول، احتمالا مبلغ آن بسیار پایین خواهد آمد.
دادگاه مهلتی 8 هفته ای به سامسونگ داده است تا تغییرات مورد نظر را بر گلکسی های مذکور اعمال کند، و پس از مهلت تعیین شده، این شرکت مجبور به پرداخت جریمه صدهزار دلاری خرید شارژ مستقیم ایرانسل به ازای هر روز که همچنان گوشیهای مذکور در فروشگاه ها وجود داشته باشند، خواهد شد.
این کمپانی در اعلانی در بلاگ رسمی خود، برخی ویژگی های جدید را که بخشی از ویندوزفون 7.8 می باشند، تایید کرده است. رنگ های جدید موجود برای تم UI (تا 20 رنگ) در این بلاگ ذکر شده است. از ارتقای امنیت Exchange و همچنین قابلیت تغییر سایز پنجره های Live نیز در این بلاگ نام برده خرید شارژ مستقیم ایرانسل شده است.


:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل
 
 

 

ک نکته برحسته در این گوشی، داشتن دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است، همان چیزی که ما شارژ اتوماتیک ایرانسل منتظر هستیم در نسل بعدی گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ ببینیم!
مقایسه تصویری مشخصات HTC شارژ اتوماتیک ایرانسل One با iPhone 5
- شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازشگر دو هسته‌ای Qualcomm SoC
- وضوح صفحه شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش ۷۲۰ در ۱۰۸۰
این گوشی از ماه آینده وارد شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار خواهد شد، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.
- 2 گیگ رم شارژ اتوماتیک ایرانسل
01-08-2013 شارژ اتوماتیک ایرانسل 07-30-52 AM
باتری این گوشی سه هزار میلی‌آمپری است. شارژ اتوماتیک ایرانسل
- ۱۶ گیگ حافظه داخلی شارژ اتوماتیک ایرانسل با امکان افزودن کارت SD
۵- فلبت P945 شرکت ZTE : این فبلت ۵٫۷ اینچی است، بنابراین از Ascend شارژ اتوماتیک ایرانسل Mate هوایی اندکی کوچک‌تر است. از نظر مشخصات این فبلت هماوردی برای گلکسی نوت یا Ascend Mate نمی تواند باشد:
مدل پنج اینچی این مشخصات شارژ اتوماتیک ایرانسل را دارد:
۴- گوشی‌های ۵ اینچی و ۴٫۷ اینچی شرکت Vizio: این دو گوشی هم جالب شارژ اتوماتیک ایرانسل بودند و مشخصات خوبی داشتند.
-صفحه نمایش با وضوح شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰
صفحه نمایش آن ۶٫۱ اینچی با کیفیت نمایش ۷۲۰p است. شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی دارد و اندرویدی ۴٫۱ را اجرا می‌کند.
- دوربین شارژ اتوماتیک ایرانسل جلوی یک مگاهرتزی و دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی
۳- Xperia Z شرکت سونی: این گوشی پرچم‌دار جدید سونی است، صفحه نمایش آن پنج اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل است و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد.
پردازشگر آن چهارهسته‌ای از نوع Snapdragon با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز است، شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲ گیگ رم دارد و از پروتکل ۴G هم پشتیبانی می‌کند.
- وضوح صفحه نمایش شارژ اتوماتیک ایرانسل ۷۲۰p
مقایسه تصویری مشخصات HTC One با iPhone شارژ اتوماتیک ایرانسل 5
Ascend Mate شرکت هووایی شارژ اتوماتیک ایرانسل مشخصات جالبی دارد، مثل گوشی Ascend D2 قلب تپنده آن یک پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی Hi-Silicon است.
01-08-2013 07-51-32 شارژ اتوماتیک ایرانسل AM
۲- فبلت ۶٫۱ اینچی Ascend Mate: این فبلت می‌تواند از جهاتی عرصه را بر گلکسی نوت تنگ کند، مخصوصا اگر قیمت‌اش شارژ اتوماتیک ایرانسل پایین‌تر از نوت هم باشد.
- 32 گیگ حافظه شارژ اتوماتیک ایرانسل داخلی با امکان افزودن کارت SD
- پردازشگر دو هسته‌ای MediaTek شارژ اتوماتیک ایرانسل
و چه کسی از یک بازگشت شکوهمند ناراحت خواهد شد؟ به نظر می‌رسد که HTC هم شارژ اتوماتیک ایرانسل با معرفی نمونه‌ای رده بالا به نام One همین قصد را دارد. در ادامه مشخصات مشخصات این گوشی را جزء به جزء با آی‌فون ۵مقایسه خواهیم کرد.
- شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین ۸ مگاپیکسلی
- پردازشگر چهارهسته‌ای ۱٫۲ مگاهرتزی (روی کاغذ Ascend Mate با داشتن پرداشگر چهارهسته‌ای ۱٫۸ گیگاهرتزی بر گلکسی نوت با پردزاشگر ۱٫۶ مگاهرتزی و فبلت ZTE را شارژ اتوماتیک ایرانسل برتری دارد.)
- دوربین پشت ۸ و دوربین جلوی ۱٫۳ مگاپیکسلی شارژ اتوماتیک ایرانسل
در عین حال یک نکته برجسته دیگر در این شارژ اتوماتیک ایرانسل فبلت استفاده از فناوری Magic Touch در آن است که به کاربر اجازه می‌دهد با دستکش معمولی با Ascend Mate کار کند.
باتری این فبلا، ۴۰۵۰ میلی‌آمپری است که به مراتب از باتری گلکسی نوت ۲ بیشتر است، شاید این امر به معنی طول عمر شارژ بیشتر آن هم باشد. خود هووایی ادعا می‌کند که بدون نیاز به شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ مجدد، با یک بار شارژ کامل، می‌شود ۲۲ ساعت چت کرد، ۱۴ ساعت وب‌گردی کرد و ۱۰ ساعت ویدئو دید.
مدل ۴٫۷ اینچی این مشخصات را شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد:
زمانه چه زود عوض می‌شود. سه سال پیش HTC EVO 4G یکی از رقبای سرسخت اپل در دنیای اندروید بود. در حالی که اپل و سامسونگ بر سر شارژ اتوماتیک ایرانسل عنوان بزرگ‌ترین عرضه‌کننده گوشی‌های هوشمند می‌جنگند، داستان هنرمندی‌های HTC کم‌وبیش فراموش شده است.
باتری آن را می‌تواند به حالتی موسوم به STAMINA برد تا در حالت استندبای، ۴ برابر بیشتر شارژ گوشی دوام شارژ اتوماتیک ایرانسل بیاورد.
01-08-2013 07-23-24 AM شارژ اتوماتیک ایرانسل
- دوربین شارژ اتوماتیک ایرانسل جلوی ۲ مگاپیکسلی
گوشی‌هایی هستند که از HTC One نیز بزرگ‌تر هستند، اما این گوشی هم‌رده سوپرسایزهای اندروییدی محسوب می‌شود. گرچه آی‌فون ۵ از نمونه‌های قبلی‌اش بزرگ‌تر است، اما در مقایسه با One کوچک به شارژ اتوماتیک ایرانسل نظر می‌رسد. نگه داشتن و استفاده از آی‌فون با یک دست ساده‌تر است، اما One فضای بیشتری برای اپ‌ها، تصاویر و فیلم‌های شما فراهم می‌کند.
Xperia Z ضد آب است و در برابر گرد و خاک هم مقاومت دارد. شارژ اتوماتیک ایرانسل سیستم عامل آن هم اندروید ۴٫۱ است.
این گوشی در سه شارژ اتوماتیک ایرانسل ماهه نخست سال میلادی جاری وارد بازار می‌شود.
Ascend Mate از ماه شارژ اتوماتیک ایرانسل بعد وارد بازارها خواهد شد، هنوز قیمت آن



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 


شایعات گذشته همواره تاکید کرده‌اند که آیفون جدید دارای پردازنده قوی‌تر، دوربین با کیفیت بیشتر، حسگر اثر انگشت خوان برای تایید هویت صاحب گوشی و… می‌باشد که البته هیچکدام از آن‌ها تا این زمان تایید نشده‌اند. اما عکس‌های درز کرده از قطعات جدید همگی شارژ اتوماتیک ایرانسل این موضوع را اثبات می‌کنند که اپل در دل آیفون جدید خود تغییرات اساسی اعمال خواهد کرد.
شایعات گذشته همواره تاکید کرده‌اند که آیفون جدید دارای پردازنده قوی‌تر، دوربین با کیفیت بیشتر، حسگر اثر انگشت خوان برای تایید هویت صاحب گوشی و… می‌باشد که البته هیچکدام از آن‌ها تا این زمان تایید نشده‌اند. اما عکس‌های درز کرده از قطعات جدید همگی این موضوع را اثبات می‌کنند که اپل در دل آیفون جدید خود تغییرات اساسی اعمال خواهد کرد. در ادامه تصاویری از برد اسپیکر قویتر، خروجی هدفون، بخش ویبراتور، آنتن و کابل منعطف Wi-Fi و سینی مخصوص سیم کارت خواهیم دید. شارژ اتوماتیک ایرانسل
هواوی تلفن ۶٫۱ اینچی Ascend Mate، ال‌جی با Optimus G Pro، سونی با اکسپریا Z و سامسونگ نیز با گلکسی نوت و گلکسی مگاها وارد این رقابت شده‌اند. حال گزارش‌هایی به دست آمده که نشان می‌دهند نوکیا نیز وارد این شارژ اتوماتیک ایرانسل رقابت خواهد شد.
احتمالا اپل قصد دارد پاییز امسال آیفون جدید خود را به همراه نسخه ۷ از سیستم عامل محبوب گجت‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن همراه ، یعنی iOS وارد بازار کند.
اچ‌تی‌سی تمام تلاش خود را بکار گرفت تا پیش از ورود گلکسی اس ۴ به بازار، محصول خود را با حداکثر سرعت ممکن و با توجه به منابع تولیدی‌اش وارد مناطق مختلف دنیا کند و فروش قابل قبولی را رقم بزند. اما شارژ اتوماتیک ایرانسل این کمپانی تایوانی با مشکلات مختلف تولید روبرو شد که ظاهرا در حال حاضر همگی حل شده‌اند و ظرفیت تولید تلفن One از ماه آینده به شدت افزایش خواهد یافت.
همانگونه که می‌دانید، اپل در سری S از آیفون هیچگاه تغییرات ظاهری جدیدی را شارژ اتوماتیک ایرانسل ارائه نکرده، اما همواره سعی کرده که ویژگی‌های درونی تلفن‌های خویش را بیش از پیش ارتقاء دهد. این روال سعی شده در سری ۵ نیز رعایت شود. عکس‌های درز کرده نیز، جزئیات بیشتری از این تلفن را فاش کرده‌اند.
در تصویر زیر که شارژ اتوماتیک ایرانسل به تازگی منتشر شده، موتور لرزشی یا همان ویبراتور متعلق به آیفون ۵s می‌باشد که قرار است در این تلفن بکار گرفته شود:
بزرگ‌ترین تلفن نوکیا تا به امروز لومیا ۹۲۰ یا ۹۲۵ و ۹۲۸ بوده که همگی مجهز به صفحه نمایش ۴٫۵ اینچ با شارژ اتوماتیک ایرانسل رزولوشن ۷۲۰p هستند. تا به امروز نیز هیچ فبلت ویندوز فونی از شرکای مایکروسافت عرضه نشده است و به این ترتیب نوکیا در تلاش است تا با همکاری مایکروسافت یک تلفن غول پیکر را برای هواداران ویندوز فون آماده کند
اچ‌تی‌سی از ابتدای عرضه تلفن One با مشکلات مختلف مرتبط با تولید انبوه این محصول روبرو شد و به همین دلیل نتوانست آنطور که باید و شاید، نیاز بازار را پوشش دهد. از طرفی شواهد نشان می‌دهند که تلفن خوش ساخت و با کیفیت تایوانی‌ها با استقبال کاربران روبرو شده و حالا HTC تصمیم گرفته تا تولید این محصول را دو چندان کند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
شاید سامسونگ شروع کننده شعار «هرچه بزرگ‌تر بهتر» باشد و نسبت به افزایش شارژ اتوماتیک ایرانسل سایز صفحه نمایش تلفن‌های هوشمند رده‌های مختلف خود اقدام نموده باشد. اما شرکت‌های دیگر نیز به سمت بزرگ‌تر کردن تلفن‌های خود و ساخت فبلت‌ها اقدام نموده‌اند.
فبلت ۶٫۵ اینچی هواوی احتمالا نسل بعدی Ascend Mate خواهد بود که از نظر سخت افزاری بروز شده و سایز صفحه نمایش آن نیز از ۶٫۱ اینچ به ۶٫۵ اینچ افزایش یافته است. شارژ اتوماتیک ایرانسل
و اما قطعه آخر که بسیار بحث انگیز است، سینی سیم‌کارت می‌باشد که نکته جالب آن رنگ بندی آن است که در تصاویر زیر شارژ اتوماتیک ایرانسل یک رنگ جدید به ترکیب آن اضافه شده که طلایی رنگ و یا بژ می‌باشد که شایعات قبلی مبنی بر تنوع رنگ در آیفون ۵S را تقویت می‌کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل
 
 
 
 
در اینجا یک موضوع جدی وجود دارد. داخل گوشیهای گلکسی اس، گلکسی اس 2 و حالا گلکسی اس 3 قطعات سخت افزاری مختلفی وجود دارد که به صورت مستقیم توسط خود سامسونگ تولید و ساخته شده اند. این شرکت تراشه، نمایشگرهای Super AMOLED و فلش مموریها برای حافظه داخلی این گوشیها را خودش تولید می کند. اپل روند تولید سخت افزار گوشیهای آی فون را خودش کنترل می شارژ اتوماتیک ایرانسل کند، اما نه به صورت مستقیم. این شرکت تراشه های ویژه دستگاههای مبتنی بر iOS را خودش طراحی می کند، اما یک تولیدکننده دیگر آنها را می سازد و اپل میلیاردها دلار برای کارخانه های تولید قطعات هزینه می کند تا در نهایت عمده روند تولید و ساخت را در اختیار داشته و گوشی هایش را با قیمت مناسبی روانه بازار کند.
حالا سامسونگ با یک مدل گوشی خاص درست مانند اپل، به معیاری درست از فرآیند تولید، اجزا و قطعات رایج و تجربه ای مشابه از کار با گوشی های گلکسی در میان کاربرانش دست پیدا کرده است. یک سال بعد یعنی در سال 2011 سامسونگ بر نوکیا غلبه کرد تا به بزرگترین شرکت فروشنده موبایلهای هوشمند در سرتاسر جهان تبدیل شود. به این ترتیب سامسونگ با سرعت زیادی در حال افزایش سهم خود در بازار جهانی موبایلهای هوشمند بود تا پادشاه جدید این بازار باشد. در همین سال بود که سامسونگ گوشی پرچمدار بعدی اش یعنی گلکسی اس 2 را معرفی و عرضه کرد و یک رکورد جدید از خودش به جا گذاشت؛ فروش یک میلیون دستگاه در 70 روز اول از شارژ اتوماتیک ایرانسل زمان عرضه این گوشی.
شاید بهتر است به دو سال قبل برگردیم؛ زمانی که زمزمه هایی درباره این موضوع شنیده می شد که سامسونگ در حال به کارگیری استراتژی اپل در بازار موبایل های هوشمند است. در آن زمان سامسونگ اولین گوشی گلکسی اس خودش را با سیستم عامل آندروید گوگل به بازار عرضه کرد. از همان زمان بود که سامسونگ تصمیم گرفت تا به جای تولید و عرضه چندین مدل گوشی، روی تولید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک گوشی به عنوان پرچمدار این شرکت در بازار بزرگ و رقابتی موبایلهای هوشمند تمرکز کند. این در حالی بود که شرکتهایی مانند موتورولا و اچ تی سی همچنان به تولید و عرضه مدلهای مختلفی از موبایلهای هوشمند ادامه می دادند؛ گوشیهایی شبیه به یکدیگر با تفاوت های اندک.
هرچند موسسه Strategy Analytic اعلام کرده است که این آمار نشان دهنده میزان صادرات جهانی شارژ اتوماتیک ایرانسل سامسونگ است و شاید میزان فروش دقیق را نشان ندهد، اما چیزی که این روزها ذهن اغلب افراد را به خودش مشغول کرده این است که در حال حاضر، سامسونگ تنها شرکتی است که تا حالا توانسته تا این حد نزدیک به اپل در بازار حرکت کند و حتی در فروش یک گوشی از آن پیشی بگیرد. در شرایطی که از نظر بسیاری از کارشناسان و حتی کاربران وفادار به محصولات اپل، این شرکت حاکم بی چون و چرای بازار موبایل های هوشمند و تبلتهای چند رسانه ای است، این اتفاق می تواند جنجال بزرگی ایجاد کند.
شاید بد نباشد قبل از بررسی و قضاوت درباره چرایی این ماجرا نگاهی دقیق تر به اطلاعات بیندازیم. در حالی که آمار منتشر و اعلام شده توسط اپل نشان دهنده میزان فروش واقعی این شرکت است، اما آمار و اطلاعات منتشر شده توسط سامسونگ نشان دهنده میزان صادرات گوشی گلکسی اس 3 به شرکت های ارائه دهنده خدمات مخابراتی در سرتاسر جهان است و به این دلیل نمی تواند دقتی به اندازه آمار اپل داشته باشد. به گزارش مجله آنلاین بیزنس ویک، این به معنای آن است که اگر یک شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی یک یا چند گوشی گلکسی اس 3 فروش نرفته در قفسه های فروشگاهش داشته باشد، اما این گوشی یا گوشی ها در این بررسی و آمار به عنوان شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی های فروخته شده در نظر گرفته شده اند.
در نتیجه به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار اعداد و آمار سامسونگ از فروش واقعی گوشیهایش قطعا کمتر از میزان صادرات این گوشیها خواهد بود. از طرفی اگر بخواهیم مجموع صادرات جهانی هر دو گوشیهای آی فون 4 اس و آی فون 5 در فصل سوم سال 2012 را حساب کنیم به عدد 2/22 میلیون دستگاه می رسیم که در مقایسه با صادرات جهانی 18 میلیونی گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ بیشتر بوده و حتی می توان گفت اپل همچنان از رقیب کره ای خودش جلوتر است. با این همه اما در تصویر و نگاه بزرگ تر این رقم در مجموع چندان اهمیتی شارژ اتوماتیک ایرانسل نداشته و چیزی که این روزها همه درباره آن صحبت می کنند آن است که موبایل هوشمند جدید سامسونگ بالاخره توانسته است از یک گوشی آی فون در بازار پیشی بگیرد.
این استراتژی اپل هر چند هزینه نسبتا زیادی را به این شرکت تحمیل می کند اما باعث می شود تا اپل بتواند موبایل هوشمندش را به صورت همزمان و در کمترین زمان ممکن در کشورهای مختلف عرضه کند. این در حالی است که وقتی سامسونگ گوشی گلکسی اس 3 خودش را در ماه مه امسال معرفی کرد، اعلام کرد که فروش این گوشی ابتدا در اروپا و شارژ اتوماتیک ایرانسل سپس در 145 کشور دیگر به زودی عرضه می شود. اما در کمتر از دو هفته بعد پنج شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی آمریکا این گوشی را به صورت گسترده ای عرضه کردند. این اتفاق از نظر کارشناسان می تواند استراتژی عرضه و فروش سامسونگ را تهدید کند.


:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

دوربین خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در تجربه‌ای که از کار کردن با دوربین گوشی داشتیم از سرعت بالا آمدن دوربین و سرعت عکسبرداری رضایت داشتیم، اما نباید انتظار داشته باشید که خرید شارژ مستقیم ایرانسل عکس‌هایی که با دوربین Xperia Z گزفته می‌شود را بتوانید با این دوربین نیز تهیه کنید.
حافظه داخلی خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی 8 گیگابایت است و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 32 گیگابایت نیز وجود دارد.
مرورگر نیز همان مرورگر خرید شارژ مستقیم ایرانسل از پیش نصب شده اندروید است و سرعت قابل قبولی در بارگذاری صفحات و زوم کردن دارد.
قسمت خرید شارژ مستقیم ایرانسل گالری ساده است و مشخصه خاصی که جدید باشد در آن دیده نمی‌شود. پخش کننده موسیقی نیز ساده است و در آن شما کاور آلبوم را به همراه مشخصات دیگر آهنگ مشاهده می‌کنید. کیفیت صدای موزیک در هنگام استفاده از هدفون قابل قبول است و نیاز شما را به یک وسیله اضافی برای گوش کردن به موسیقی از بین خواهد خواهد برد.
نظر جی اس ام خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در نهايت گوشي كه همه منتظر آن بودند ارايه خرید شارژ مستقیم ایرانسل شد گوشی‌های هوشمند خانواده گلکسی اس سامسونگ از همان نسخه نخستین طرفداران بسیاری میان کاربران پیدا کردند. اما این مساله باعث نشد سامسونگ از تلاش بیشتر دست بردارد و به همین دلیل، چهارمین کهکشان زیبای خود را نیز روانه بازار کرد
در اینجا از یک باتری 1750 میلی آمپری برای گوشی استفاده شده است، به ادعای سونی این باتری در شبکه 2G تا 7 ساعت مکالمه و تا 300 ساعت حالت استندبای را پشتیبانی خواهد کرد. اما در تجربه‌ای که ما از کار با این گوشی داشتیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل باید بگوییم که از کارکرد باتری رضایت نسبی داشتیم، این باتری نیاز یک کاربر عادی را در استفاده از گوشی به راحتی برطرف خواهد کرد و اگر از گوشی خیلی کار نکشید برای مثال به مدت طولانی بازی نکنید نیاز شما را برطرف خواهد کرد و مطمئنا تا 1 روز نیاز به شارژ نخواهید داشت.
سونی یک دوربین 13 مگاپیکسلی را در این گوشی قرار داده است که این دوربین توانایی تهیه عکس‌هایی با کیفیت 4128x309 را دارد، همچنین این دوربین توانایی ضبط تصاویر با کیفیت فول اچ را دارد. دوربین دوم گوشی نیز کیفیت VGA دارد. دوربین اصلی امکانات جالبی مانند تشخیص لبخند، تشخیص چهره، تمرکز خرید شارژ مستقیم ایرانسل خودکار، پانوراما و برچسب گذاری مکانی را دارد.
برای اینکه عکس‌ها را با سایز واقعی و بدون تغییر در اندازه و کیفیت مشاهده نمایید، آن‌ها در یک فایل زیپ شده برای شما قرار دادیم که با کلیک بر روی عکس‌ها این فایل زیپ را می‌توانید دانلود و عکس‌ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل را مشاهده کنید.
باتری خرید شارژ مستقیم ایرانسل
ما هم علاوه بر برسي اين گوشي كه امروز آن را مشاهده مي نماييد به زودي يك مقايسه خرید شارژ مستقیم ایرانسل كامل بين اين گوشي و ٢ پرچمدار این روزهای اندروید يعني Xperia Z و One انجام خواهيم داد.
اما نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که با همین هزینه‌ای که برای این گوشی می‌پردازید گزینه‌های دیگری نیز در پیش روی شما قرار دارند، یکی از این گزینه‌ها که شاید شما را در انتخاب بسیار به شک بیاندازد Galaxy SII Plus است که جانشین نسل قبلی Galaxy SII است و با قیمتی مناسب تر از این خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی ارائه شده است.چیزهایی که ما در این گوشی بسیار دوست داشتیم صفجه نمایش خوب البته در محیط بسته، طراحی خوب قاب پشتی، وزن مناسب و دوربین با کیفیت آن هستند و چیرهایی که ما از آن رضایت نداشتیم خوانایی کم صفحه نمایش در محیط باز، عدم وجود دکمه مخصوص عکاسی و نسخه بستنی حصیری اندروید از پیش نصب شده هستند.
قلب تپنده این گوشی یک پردازنده دو هسته‌ای از نوع کوآلکام است که حداکثر سرعتی برابر 1.5 گیگاهرتز را به همراه دارد، در کنار این پردازنده رم 1گیگابایتی قرار گرفته است که با کمک یکدیگر تمام سعی خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل را دارند تا به فرامین شما هر چه سریعتر و بهتر پاسخ دهند.
نه تنها بسياري از كاريران موبايل بلكه تمام كمپاني هاي خرید شارژ مستقیم ایرانسل موبايلي نيز منتظر بودند تا اين گوشي ارايه شود و ببينند كه سامسونگ به عنوان بزرگترين كمپاني گوشي سازي جهان چه قهرمانی را رو خواهد كرد.
در کل Xperia V را برای کسانی که نمی‌خواهند هزینه خیلی زیادی برای خرید گوشی بپردازند و به دنبال یک گوشی متوسط با دوربین خوب و صفحه نمایش با کیفیت تقریبا خوب هستند می‌توان خرید شارژ مستقیم ایرانسل یک انتخاب مناسب دانست. گوشی در دست بسیار راحت است و به علت وزن مناسب و طراحی انحنادار قاب پشتی حس داشتن یک گوشی خوش دست به شما القاء خواهد شد.
كاري نداريم كه گلكسي اس ٤ خوب است يا بد است، مهم اين است كه چه شما سامسونگ و گلكسي اس خرید شارژ مستقیم ایرانسل ٤ آن را دوست داشته باشيد و چه از آن‌ها خوشتان نيايد به هر جال براي يكسال آينده مجبور هستيد اين گوشي را به عنوان يك شاخص در تمام مقايسه ها مشاهده كنيد و هر گوشي كه ارايه خواهد شد بايد در برابر اين گوشي مبارزه كند و خودش را با آن محك بزند.
شما می‌توانید عکس‌هایی که با دوربین این گوشی تهیه شده را در زیر مشاهده کنید. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
پردازنده و حافظه خرید شارژ مستقیم ایرانسل داخلی



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل
 
 
 
 
در «یک پزشک» بر آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هستم که تصویری واضح‌تر از اخبار گیج‌کننده CES ارائه دهم و بنابراین سعی می‌کنم تا با جمع‌بندی اخبار و پرهیز از نشر اخبار غیرکاربردی، در وقت شما صرفه‌جویی کنم.
این گوشی در سه ماهه نخست سال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میلادی جاری وارد بازار می‌شود.
البته مشخصات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این گوشی از خیلی وقت پیش درز کرده بود.
01-08-2013 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 07-23-24 AM
Ascend Mate شرکت هووایی مشخصات جالبی دارد، مثل گوشی Ascend D2 قلب تپنده آن یک پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Hi-Silicon است.
باتری این فبلا، ۴۰۵۰ میلی‌آمپری است که به مراتب از باتری گلکسی نوت ۲ بیشتر است، شاید این امر به معنی طول عمر شارژ بیشتر آن هم باشد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود هووایی ادعا می‌کند که بدون نیاز به شارژ مجدد، با یک بار شارژ کامل، می‌شود ۲۲ ساعت چت کرد، ۱۴ ساعت وب‌گردی کرد و ۱۰ ساعت ویدئو دید.
شما می‌توانید، مجموعه مقالاتی را که در «یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پزشک» در مورد CES 2013 نوشته شده است، از لینک زیر دنبال کنید:
Xperia Z ضد آب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است و در برابر گرد و خاک هم مقاومت دارد. سیستم عامل آن هم اندروید ۴٫۱ است.
۵- فلبت P945 شرکت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ZTE : این فبلت ۵٫۷ اینچی است، بنابراین از Ascend Mate هوایی اندکی کوچک‌تر است. از نظر مشخصات این فبلت هماوردی برای گلکسی نوت یا Ascend Mate نمی تواند باشد:
- دوربین پشت ۸ و دوربین جلوی ۱٫۳ مگاپیکسلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
- دوربین جلوی یک مگاهرتزی و دوربین پشت ۸ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مگاپیکسلی
صفحه نمایش آن ۶٫۱ اینچی با کیفیت نمایش ۷۲۰p است. دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد و اندرویدی ۴٫۱ را اجرا می‌کند.
این گوشی از ماه آینده وارد بازار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهد شد، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.
«ریچارد یو»، رئیس هیئت مدیره هووایی این گوشی را، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی رؤیایی هووایی می‌داند.
۱- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Ascend D2 شرکت هووایی: همان طور که در یکی از مقالات پیشین در یک پزشک خواندید، شرکت‌های چینی را نباید دست کم گرفت و با صدور یک حکم و رأی از پیش تعیین‌شده، آنها را مغلوب و کپی‌کار مطلق دانست. هووایی یکی از شرکت‌هایی است که من شصا پیشبینی می‌کنم در آینده، برند بسیار معتبرتری خواهد شد. نشانه‌های رشد این شرکت از همین حالا هم، قابل مشاهده است.
- ۱۶ گیگ حافظه داخلی با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل امکان افزودن کارت SD
باتری آن را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌تواند به حالتی موسوم به STAMINA برد تا در حالت استندبای، ۴ برابر بیشتر شارژ گوشی دوام بیاورد.
یک نکته برحسته در این گوشی، داشتن دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است، همان چیزی که ما منتظر هستیم در نسل بعدی گوشی‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گلکسی اس سامسونگ ببینیم!
01-08-2013 07-08-46 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل AM
این گوشی ۱۷۰ گرم وزن دارد، و با رنگ‌های آبی و سفید در دسترس خواهد بود. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازشگر آن چهارهسته‌ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتزی است، ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی دارد.
۲- فبلت ۶٫۱ اینچی Ascend Mate: این فبلت می‌تواند از جهاتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عرصه را بر گلکسی نوت تنگ کند، مخصوصا اگر قیمت‌اش پایین‌تر از نوت هم باشد.
نخست Ascend D2 این شرکت را بررسی می‌کنیم. این موبایل، صفحه نمایش پنج اینچی دارد، وضوح صفحه نمایش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل HD آن، ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و با اندروید Jelly Bean کار می‌کند.
لطفا با راهنمایی‌هایی خود من را در تصحیح و ارتقای سطح این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سری مقالات یاری کنید.
پردازشگر آن چهارهسته‌ای از نوع Snapdragon با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز است، ۲ گیگ رم دارد و از پروتکل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۴G هم پشتیبانی می‌کند.
01-08-2013 07-51-32 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل AM
۴- گوشی‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۵ اینچی و ۴٫۷ اینچی شرکت Vizio: این دو گوشی هم جالب بودند و مشخصات خوبی داشتند.
۳- Xperia Z شرکت سونی: این گوشی پرچم‌دار جدید سونی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است، صفحه نمایش آن پنج اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد.
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک گیگ رم
باتری این گوشی سه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هزار میلی‌آمپری است.
- پردازشگر چهارهسته‌ای ۱٫۲ مگاهرتزی (روی کاغذ Ascend Mate با داشتن پرداشگر چهارهسته‌ای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱٫۸ گیگاهرتزی بر گلکسی نوت با پردزاشگر ۱٫۶ مگاهرتزی و فبلت ZTE را برتری دارد.)
در این مقاله در مورد موبایل‌های جالبی می‌نویسم که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تا صبح امروز در CES 2013 عرض اندام کرده‌اند:
در عین حال یک نکته برجسته دیگر در این فبلت استفاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از فناوری Magic Touch در آن است که به کاربر اجازه می‌دهد با دستکش معمولی با Ascend Mate کار کند.
مسلما پوشش خبری «همه» موبایل‌ها و فناوری‌های به نمایش گذاشته شده در CES برای یک وبلاگ، چیزی دشوار و در عین حال، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل غیرکاربردی است.
Ascend Mate خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از ماه بعد وارد بازارها خواهد شد، هنوز قیمت آن مشخص نشده است.
- وضوح خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمایش


:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

مگاپیکسل برای یکگوشی با ابعاد One چندان مناسب به نظر نمی‌رسد، اما خود HTC آن‌ها را فراپیکسل یا UltraPixel می‌نامد. تعدادشان کمتر است اما در عوض بزرگ‌تر هستند. به گفته HTC، این فراپیکسل‌ها در ترکیب با دیافراگم f2.0 و سنسور یک سوم اینچی شارژ اتوماتیک ایرانسل CMOS در شرایط کم‌نور عملکرد بهتری نسبت به سایر تلفن‌های هوشمند از خود نشان خواهند داد.
روی کاغذ پردازنده One یعنی Snapdragon 600 آی‌فون را شکست خواهد داد. بنچ‌مارک‌ها شارژ اتوماتیک ایرانسل هم همین را نشان می‌دهند. اما اپل همواره تجربه کاربری را بر هر چیز دیگری مقدم دانسته است. احتمالا شما هم موافق هستید که سرعت کار iOS و بسیاری از اپ‌های آی‌فون بی‌رقیب است.
- پردازشگر چهارهسته‌ای شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱٫۲ مگاهرتزی (روی کاغذ Ascend Mate با داشتن پرداشگر چهارهسته‌ای ۱٫۸ گیگاهرتزی بر گلکسی نوت با پردزاشگر ۱٫۶ مگاهرتزی و فبلت ZTE را برتری دارد.)
صفحه نمایش One نسبت به آی‌فون ۵ فضایی ۰٫۷ اینچ بزرگ‌تر و تعداد بیشتری پیکسل را در اختیار شما قرار می‌دهد. بسیاری از گوشی‌های اندروییدی در سال ۲۰۱۳ به نمایشگرهای Full HD یا ۱۰۸۰p مجهز خواهند بودو One هم شارژ اتوماتیک ایرانسل از همین حالا به جمع آن‌ها پیوسته است. این اندازه ممکن است زیاد به نظر برسد و در بعضی گوشی‌ها مشکلاتی را برای عمر باتری به وجود آورد. اما در نهایت احتمالا به این نتیجه خواهید رسید که ارزشش را دارد.
پردازشگر آن چهارهسته‌ای از نوع Snapdragon با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز است، شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲ گیگ رم دارد و از پروتکل ۴G هم پشتیبانی می‌کند.باتری آن را می‌تواند به حالتی موسوم به STAMINA برد تا در حالت استندبای، ۴ برابر بیشتر شارژ گوشی دوام بیاورد.
گرچه باتری HTC از قدرت ذخیره‌سازی بیشتری برخوردار است، اما این همه مطلب شارژ اتوماتیک ایرانسل نیست. فاکتورهای بسیاری بر تعیین عمر باتری تاثیر می‌گذارند و به یاد داشته باشید که باتری One باید نسبت به آی‌فون یک میلیون پیکسل بیشتر را روشن کند. باتری هیچ‌کدام از دستگاه‌ها (به صورت معمول) قابل تعویض نیست.
باتری این فبلا، ۴۰۵۰ میلی‌آمپری است که به مراتب از باتری گلکسی نوت ۲ بیشتر است، شاید این امر به معنی طول عمر شارژ بیشتر آن هم شارژ اتوماتیک ایرانسل باشد. خود هووایی ادعا می‌کند که بدون نیاز به شارژ مجدد، با یک بار شارژ کامل، می‌شود ۲۲ ساعت چت کرد، ۱۴ ساعت وب‌گردی کرد و ۱۰ ساعت ویدئو دید.
مدل پنج شارژ اتوماتیک ایرانسل اینچی این مشخصات را دارد:
مقایسه تصویری مشخصات شارژ اتوماتیک ایرانسل HTC One با iPhone 5
فلبت P945 شرکت ZTE : این شارژ اتوماتیک ایرانسل فبلت ۵٫۷ اینچی است، بنابراین از Ascend Mate هوایی اندکی کوچک‌تر است. از نظر مشخصات این فبلت هماوردی برای گلکسی نوت یا Ascend Mate نمی تواند باشد:
-صفحه نمایش با وضوح ۱۹۲۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل در ۱۰۸۰
نرم‌افزار شارژ اتوماتیک ایرانسل
Ascend Mate از ماه بعد وارد بازارها خواهد شد، هنوز قیمت آن مشخص شارژ اتوماتیک ایرانسل نشده است.
در شارژ اتوماتیک ایرانسل عین حال یک نکته برجسته دیگر در این فبلت استفاده از فناوری Magic Touch در آن است که به کاربر اجازه می‌دهد با دستکش معمولی با Ascend Mate کار کند.
۳- Xperia Z شرکت شارژ اتوماتیک ایرانسل سونی: این گوشی پرچم‌دار جدید سونی است، صفحه نمایش آن پنج اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد.
- دوربین جلوی ۲ شارژ اتوماتیک ایرانسل مگاپیکسلی
- وضوح صفحه شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش ۷۲۰p
- دوربین جلوی یک شارژ اتوماتیک ایرانسل مگاهرتزی و دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی
مقایسه تصویری شارژ اتوماتیک ایرانسل مشخصات HTC One با iPhone 5
مقایسهتصویری مشخصات HTC One با شارژ اتوماتیک ایرانسل iPhone 5
Xperia Z ضد آب است و در برابر گرد و خاک هم مقاومت دارد. سیستم عامل آن هم شارژ اتوماتیک ایرانسل اندروید ۴٫۱ است.
مقایسه تصویری مشخصات HTC One با iPhone شارژ اتوماتیک ایرانسل 5
HTC به رابط کاربری اختصاصی‌اش، Sense و قابلیت‌های تازه آن بسیار امیدوار است . جالب‌ترین آن‌ها BlinkFeed است. یک شارژ اتوماتیک ایرانسل خبرخوان مشابه فلیپ‌بورد که ویجت آن در اولین صفحه و در وسط ظاهر می‌شود و درست مانند یک Home Screen عمل می‌کند. این شیوه جدایی کاملی از استاندارد ردیف آیکون‌ها را نشان می‌دهد.
این گوشی در سه ماهه شارژ اتوماتیک ایرانسل نخست سال میلادی جاری وارد بازار می‌شود.
- اجرای اندروید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۴٫۱
اگرچه این امر شارژ اتوماتیک ایرانسل ممکن است در پس ظاهری متفاوت مخفی شده باشد، اما One هنوز از اندرویید ۴٫۱٫۲ یا همانلوبیای ژله‌ای استفاده می‌کند و مانند همه دستگاه‌های اندروییدی اپ‌هایش را از طریق Google Play تامین می‌کند.
01-08-2013 07-23-24 شارژ اتوماتیک ایرانسل AM
پردازنده شارژ اتوماتیک ایرانسل
۴- گوشی‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل ۵ اینچی و ۴٫۷ اینچی شرکت Vizio: این دو گوشی هم جالب بودند و مشخصات خوبی داشتند.
در قسمت نرم‌افزاری دوربین هم HTC قابلیتی جدید به نام شارژ اتوماتیک ایرانسل Zoe را معرفی می‌کند. به کمک این قابلیت می‌توان به صورت هم‌زمان به عکاسی و ضبط ویدیوهای ۱۰۸۰p پرداخت. چنین قابلیتی دنیایی فوق‌العاده از گزینه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. مثلا یک گالری از تصاویر زنده و امکان انتخاب بهترین شات از میان چندین تصویر متوالی.
- دوربین ۸ مگاپیکسلی شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوربین شارژ اتوماتیک ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل
 
 
 
 
وی با بیان اینکه این همایش توسط بخش خصوصی برگزار شده ، اظهار داشت: دراین همایش ازرگولاتوری و اپراتورها و متخصصان این رشته دعوت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده تا بتوانند با تعاملی مشترک به ابراز خواسته های و خود بپردازند.
وزیر فناوری اطلاعات پنج ذی‌نفع اصلی را در راستای مقررات رگولاتوری مطرح دانست و اظهار کرد: مردم و خدمت‌گیرندگان، اپراتورها و ارایه‌دهندگان خدمات، دولت‌ها و حکومت‌ها که نقش هدایت و نظارت این حوزه را در جهت اهداف ملی دارند، صنعت و اشتغال و رابطه با سایر کشورها و مجامع بین‌المللی از جمله این ذی‌نفعان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل محسوب می‌شوند.
رییس سازمان تنظیم مقررات: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
رگولاتور به اپراتور دوم تذکر داده است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
براساس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این گزارش این همایش با حضور متخصصان و صاحبنظران حوزه ICT، اپراتورها، شرکت‌های مرتبط با رگولاتوری، اساتید و دانشجویان و خبرنگاران حوزه ICT از ساعت 30/8 در سالن هگمتانه هتل المپیک با همت دبیرخانه دائمی همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات و حمایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شروع بکار کرده است.
به گفته کرم پور دستورالعمل تعرفه‌ها توسط شورای رقابت اعمال خواهد شد؛ هر چند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که در حال حاضر دستورالعملی از شورای رقابت دریافت نکرده‌ایم.
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه با توجه به پر شدن سقف سیمکارت های اپراتور دوم، رگولاتوری به ایرانسل تذکر داده است ، اعلام کرد: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اپراتور دومی ها پیشنهاد خود را به سازمان تنظیم مقررات ارائه دادند و در حال حاضر رگولاتوری با بررسی پیشنهادها، دستور نهایی را صادر می‌کند.
وی با اشاره به کیفیت خدمات اپراتورها مخصوصا ایرانسل در ارائه سرویس وایمکس گفت: مانیتورینگ شبکه‌های اپراتورها در سطح سازمان در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حال راه‌اندازی است تا به واسطه آن امکان کنترل فعالیت آن‌ها را بر خط کنترل فراهم شود. این درحالیست که براساس پروانه ابلاغ شده به اپراتورها، مشخصات و شاخص‌هایی وجود دارد که اپراتورها موظف به رعایت آن‌ها هستند.
او افزود: با وجود این که امروزه در بحث ارتباطات باند پهن، در بسیاری از کشورها شاهد ابهام و نوعی آشفتگی هستیم، خوشبختانه کشور ما با پرداختن به کشیده شدن فیبر نوری تا در منازل، استقبال خود را به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این موضوع نشان داده است.
وی درخصوص تبعیت اپراتورها از سازمان تنظیم مقررات اظهار کرد: شورای رقابت، رگولاتوری و اپراتورهاباید از قانون تبعیت کنند و قانون سیاست‌های اصل 44 اجرایی، وظیفه همه این ارگان‌هارا مشخص کرده و در این زمینه شورای رقابت دارای نظر بوده و از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اختیارات آن است که تدوین و تنظیم را برای اپراتورها انجام دهد و تمامی آن‌ها باید از آن اطاعت کنند.
در این همایش 49 مقاله به دبیرخانه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارسال شده بود که توسط کمیته علمی و پس از داوری‌های دقیق و علمی 8 مقاله جهت ارائه انتخاب شدند که در این همایش از ارائه‌کنندگان مقالات برتر توسط دکتر تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر کرم‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تقدیر به عمل آمد.
تقی‌پور عنوان کرد: ‌امروزه کشور در حوزه ارتباطات صوتی و دیتا، جایگاه ویژه و مناسبی دارد؛ هرچند که در حوزه تصویر نیاز به توجه ویژه‌ای داریم و شاید یکی از دلایل عدم پیشرفت حوزه، فقدان دانش مقررات در آن بوده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است زیرا تمامی جوامع در برخورد با تکنولوژی‌های جدید نیازمند تسلط به آن دانش هستند.
این همایش تا ساعت 30/16 با ارائه 8 مقاله برتر و برگزاری میزگردی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با حضور اساتید و متخصصان ادامه خواهد یافت
به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، محمد کرم پوردر جمع خبرنگاران اظهار داشت:رگولاتور به هیچ عنوان درصدد نیست که اپراتوری را جریمه کند و هیچ علاقه‌ای به این کار ندارد و تمام تلاشش این است که با تذکر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و هشدار در جهت منافع اپراتور که در نهایت منافع مردم است، اقدام کند.
وزیر ارتباطات درباره بخش محتوا و فرهنگ در حوزه ICT هم گفت: کشور ما یک نقطه روشنی در فرهنگ و تولیدات فرهنگی دارند و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌توانیم با توجه به توسعه این حوزه، نقش صادرکنندگی نیز برای آن داشته باشیم؛ به شرط وجود مقررات که کمک‌بخش اثربخشی جایگاه ایران باشد.
او توجه ویژه به رگولاتوری را به سال 83 و حال حاضر مربوط دانست و گفت: در این مدت زمان کوتاه فعالیت‌های خوبی توسط این بخش انجام شده که موضوع آزادسازی و خصوصی‌سازی در حوزه ICT که توانست سریع‌تر از سایر حوزه‌ها به نتیجه برسد، می‌تواند مرهون فعالیت‌های این بخش باشد. وزیر ارتباطات دفاتر ICT روستایی کشور را یکی از عمده محورهای برجسته در راستای اهداف وزارت ICT عنوان کرد و گفت: سال گذشته در اجلاس اتحادیه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جهانی مخابرات در ژنو، یکی از همکاران نقشه این دفاتر را ارائه کرد که این موضوع برای بسیاری از کشورها از جمله کشورهای اروپایی حائز اهمیت بود تا جایی که از ما خواستار انتقال تجربیاتمان شدند.وی افزود: خصوصی‌سازی در حال حاضر جایگاه ویژه‌ای در متن فعالیت‌های ما دارد و با صدور پروانه توسط این وزارتخانه شانه به شانه و قدری جلوتر از نیاز مباحث تشخیص داده شده، حرکت می‌کنیم و با صدور پروانه‌های لازم و تسلط و شناخت کافی موجب ثبات در این حوزه شده‌ایم و نگذاشته‌ایم که ورود تکنولوژی جدید موجب هرج و مرج و آسیب‌هایی شود.


:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

تعامل بین کاربر و موبایل را بهبود می‌بخشد. عضو جدید سری S خانواده گالکسی طوری طراحی شده است که تجربه‌ای راحت‌تر و طبیعی‌تر برای کاربر به ارمغان شارژ اتوماتیک ایرانسل بیاورد. این اسمارت‌فون می‌تواند چهره، صدا و حرکات شما را تشخیص دهد. قابلیت «Smart Stay» یکی از نوآوری‌های این گوشی موبایل است که به کمک آن، Galaxy S III تشخیص می‌دهد که شما در حال حاضر برای چه کاری از اسمارت‌فون‌تان استفاده می‌کنید (مثلاً مطالعه کتاب‌های الکترونیکی یا وب‌گردی). به کمک این قابلیت و با استفاده از دوربین مکالمه، Galaxy S III حرکت چشمان شما را تشخیص می‌دهد و صفحه را، در زمانی که به آن نگاه می‌کنید، برای راحتی بیشتر شما روشن نگه می‌دارد.
اشتراک‌گذاری شارژ اتوماتیک ایرانسل آسان و فوری
Galaxy S III نه‌تنها قابلیت‌های جدید و کارایی بالایی را به کاربر ارائه می‌کند، بلکه با تکیه بر طراحی انسان-محور خود، یک تجربه راحت و دلپذیر را برای وی فراهم می‌کند. بدنه خوش‌ساخت و راحت این اسمارت‌فون و منحنی‌های ملایم لبه‌های آن، احساس خوشایندی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند. در طراحی این اسمارت‌فون از طبیعت الهام گرفته شده و روح و پویایی طبیعت در آن منعکس شده است. عناصر طبیعی، همچون باد، آب و نور به نوعی در ساختار فیزیکی Galaxy S III جای گرفته‌اند. این محصول، در زمان عرضه، در دو رنگ آبی تیره (Pebble Blue) و سفید مرمری (Marble White) قابل تهیه است، البته سامسونگ در آینده، رنگ‌بندی‌های جدیدی را نیز شارژ اتوماتیک ایرانسل معرفی خواهد کرد.
Galaxy S III می‌تواند علاوه بر تشخیص چهره و صدای شما، برخی حرکات شما را هم تشخیص دهد. به طور مثال اگر مشغول فرستادن یک پیام متنی برای فردی هستید، ولی ناگهان تصمیم می‌گیرید که به جای این کار با وی تماس بگیرید، کافیست گوشی موبایل را در کنار گوش خود قرار دهید تا Galaxy S III، با استفاده از قابلیت «Direct Call»، به طور خودکار شماره وی را برایتان بگیرد. «Smart شارژ اتوماتیک ایرانسل Alert» هم یکی دیگر از امکانات Galaxy S III است که با کمک آن به شکلی جالب از تماس‌های پاسخ‌داده نشده و پیام‌های رسیده باخبر خواهید شد. در زمانی که این قابلیت فعال باشد، چنانچه تماسی با شما گرفته شده یا اینکه پیامی برایتان رسیده باشد، گوشی موبایل با ویبره‌ای (در هنگام برداشتن آن از روی میز)، این موضوع را به شما اطلاع خواهد داد.
اسمارت‌فون جدید سامسونگ مجهز به صفحه‌نمایشی بزرگ از نوع Super AMOLED با اندازه ۴.۸ اینچ و وضوح HD است که کیفیت بالا و رنگ‌های زنده‌ای را از خود ارائه می‌کند. نسبت ابعاد این صفحه ۱۶ به ۹ است و شارژ اتوماتیک ایرانسل زاویه دید گسترده‌ای دارد. Galaxy S III، برای افزایش سرعت اتصال و اشتراک‌گذاری، به «Wi-Fi Channel Bonding» مجهز شده است. این قابلیت پهنای‌باند Wi-Fi را دو برابر می‌کند.
طراحی انسان-محور با کارایی شارژ اتوماتیک ایرانسل فوق‌العاده
یکی دیگر از قابلیت‌های Galaxy S III قابلیت «S Voice» است. این قابلیت شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشرفته برای تشخیص دستورات صوتی شما و پاسخ‌دادن به آن‌ها طراحی شده است. مثلاً هنگامی که زنگ بیدارباش تلفنتان به صدا درمی‌آید، ولی شما همچنان به استراحت بیشتری نیاز دارید، کافی است با گفتن واژه «Snooze» به Galaxy S III، زنگ هشدار را برای چند دقیقه قطع کنید. شما همچنین می‌توانید از S Voice برای پخش موسیقی‌های مورد علاقه، کاهش یا افزایش بلندی صدا، فرستادن پیام‌های متنی یا ایمیل، سازماندهی کارها و یا ثبت خودکار یک عکس توسط دوربین دستگاه، استفاده کنید.
«AllShare Play» قابلیت دیگری است که می‌توان به کمک آن، هر نوع فایل را بین Galaxy S II و تبلت، رایانه شخصی و دستگاه تلویزیون، صرف‌نظر از فاصله آن‌ها با هم، به اشتراک گذاشت. AllShare Play خود دارای قابلیتی به نام «Group Play» است که به کاربر امکان می‌دهد صفحه موبایل خود را با چندین فرد دیگر، که با وی در یک شبکه Wi-Fi حضور دارند، به اشتراک بگذارد. شارژ اتوماتیک ایرانسل با این کار، کاربر می‌تواند با همکاران خود به تبادل نظر فوری (همراه با رسم شکل و نوشتن متن) بپردازد. برنامه «Dropbox» هم به طور پیش‌فرض در این دستگاه نصب شده است. با استفاده از فضای رایگانی که سایت Dropbox به شما می‌دهد (۵۰ گیگابایت برای ۲ سال)، شما می‌توانید علاوه بر تصاویر و فایل‌های موسیقی، فایل‌های ویدئویی را هم در این فضا ذخیره کنید و چنانچه مایل بودید، با دیگران به اشتراک بگذارید. Galaxy S III می‌تواند فایل‌های شما را، بدون نیاز به دسترسی به شبکه Wi-Fi، از طریق شبکه‌های دیتا به طور فوری برایتان آپلود کند.
Galaxy S III چیزی بیش از یک دستگاه شخصی است، این اسمارت‌فون به شما امکان می‌دهد در هر جایی که باشید، اطلاعات و قابلیت‌های موجود در آن را به آسانی با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. با کمک قابلیت «S Beam» موجود در این اسمارت‌فون، که بر پایه ™Android™ Beam طراحی شده است، می‌توانید یک فیلم یک گیگابایتی را در عرض ۳ دقیقه و یک موسیقی ۳ مگابایتی را در عرض ۲ ثانیه با یک Galaxy S III دیگر به اشتراک بگذارید. برای این کار به داشتن سیگنال Wi-Fi یا دسترسی به شبکه موبایل نیازی نیست و تنها کافیست بدنه دو دستگاه را لمس کنید. «Buddy photo share» هم یکی دیگر از قابلیت‌های این بخش است که به کاربر امکان می‌دهد به آسانی و به طور همزمان، تصاویر موجود در گالری (یا عکس‌های گرفته شده توسط دوربین) را با دوستانی که تصاویر آن‌ها در شارژ اتوماتیک ایرانسل یک عکس دسته‌جمعی وجود دارد، به اشتراک بگذارد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

باتری ۱۸۶۰ میلی آمپری خرید شارژ مستقیم ایرانسل
دوربین اصلی ۸ خرید شارژ مستقیم ایرانسل مگاپیکسل با فیلم برداری ۷۲۰p و دوربین دوم ۱٫۶ مگا پیکسل
حافظه داخلی خرید شارژ مستقیم ایرانسل و ۱GB حافظه RAM
اسپیکرهای خرید شارژ مستقیم ایرانسل BoomSound که مشابه HTC One می باشد
بلوتوث ۴٫۰ خرید شارژ مستقیم ایرانسل ، وای فای ، NFC و GPS
اگر قصد خرید گوشی هوشمند را خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارید بهتر است که عجله کنید. زیرا کارشناسان اعلام کرده‌اند که شرکت‌های مخابراتی و مراکز عرضه‌کننده گوشی‌های هوشمند قصد دارند این محصولات را گران کنند و این طور که گفته می‌شود، طی دو تا سه سال آینده شاهد رشد محسوس قیمت‌های گوشی‌ها خواهیم بود.
از دیگر مشخصات این گوشی ، همان طور که از نامش پیداست (HTC Desire 600 dual sim) از دو خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیم کارت پشتیبانی می کند و دو سیم کارت به صورت همزمان فعال هستند.
صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی خرید شارژ مستقیم ایرانسل Super LCD2 با رزولوشن qHD
HTC Desire 600 نیز با سیستم عامل اندروید Jelly Bean (احتمالا۴٫۱) و رابط کاربری جدید Sense 5 خرید شارژ مستقیم ایرانسل که امکاناتی مانند BlinkFeed screen ، دسترسی سریع به شبکه های اجتماعی و دیگر منابع رسانه ای را دارد.
این جریان‌ها موجب شده خرید شارژ مستقیم ایرانسل است تا کارشناسان پیش‌بینی کنند که طی دو تا سه سال آینده شاهد آن خواهیم بود که میانگین قیمت گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی افزایش یابد.
این اتفاق برای کاربران آمریکایی جالب توجه است. اما شرکت‌های مخابراتی AT&T، Verizon و Sprint در حال بررسی هستند تا متوجه شوند که این طرح T-Mobile تا چه اندازه از نظر مالی موفقیت‌آمیز خواهد بود. مدیرعامل شرکت مخابراتی Sprint ماه گذشته به تحلیلگران گفته بود که شرکت‌های مخابراتی نمی‌توانند قیمت گوشی‌ها را کاهش دهند و مخصوصا زمانی که کاربران قصد به‌روز رسانی گوشی خود را دارند، آن‌ها را با قیمت بالاتر عرضه می‌کنند.کارشناسان خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌گویند که کاهش قیمت گوشی‌ها می‌تواند هزینه‌های فراوانی را برای شرکت‌های تولیدکننده این محصولات به همراه داشته باشد. به عنوان مثال گوشی هوشمند آیفون ۵ هم اکنون بدون هر گونه قرارداد مخابراتی به قیمت ۶۴۹ دلار فروخته می‌شود. این رقم نسبت به ۱۹۹ دلاری که کاربران همراه با قرارداد مخابراتی دو ساله می‌پردازند بسیار گران‌تر است. در این میان، زمانی که گوشی‌های جدید روانه بازار می‌شوند، درآمد شرکت های مخابراتی از فروش گوشی‌های قدیمی‌تر کاهش میابد.
همان طور که می دانید اسمارتفون پرچمدار HTC One با رابط کاربری جدید Sense 5 نیز عرضه گردید و هم اکنون گوشی جدید رنج متوسط HTC Desire خرید شارژ مستقیم ایرانسل 600 dual sim نیز با همین رابط کاربرای جدید Sense 5 نیز عرضه خواهد شد.
چیپست سخت خرید شارژ مستقیم ایرانسل افزاری Snapdragon 200 با پردازنده Cortex-A5 با کلاک ۱٫۲GHz و گرافیک Adreno 203
HTC Desire 600 نیز در اوایل ماه آینده نیز در دسترس خواهد بود و برای عرضه جهانی این گوشی از کشورهای روسیه ، اوکراین و خاورمیانه نیز شروع خواهد شد ، اما در مورد قیمت آن هنوز چیزی خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشخص نیست.
از خرید شارژ مستقیم ایرانسل دیگر مشخصات این گوشی شامل موارد زیر است :
سونی اولین تلفن هوشمند برجسته بازار که در مقابل نفوذ آب به داخل دستگاه مقاوم بود را وارد بازار کرد. حال به نظر می‌رسد تلفن اکسپریا Z راه را برای دیگر تولیدکنندگان ابزارهای اندرویدی باز کرده تا محصولات ضد آب خود را تولید و روانه بازار کنند.اطلاعات و شایعات مختلفی وجود دارد که نشان می‌دهند، سامسونگ در تلاش است، نسخه ضد آب تلفن گلکسی اس ۴ را با نام Galaxy S4 Active روانه بازار کند. از طرفی بدون شک سونی راه اکسپریا Z را ادامه خواهد داد و تلفن‌های ضد آب بیشتری را طراحی و تولید خواهد کرد. اما این همه ماجرا نیست و ال جی نیز در تلاش است تا نسخه ضد آب تلفن شیشه‌ای اپتیموس جی خود را به زودی وارد بازار تایوان کند.به این ترتیب موج تازه‌ای از تلفن‌های اندرویدی ضد خرید شارژ مستقیم ایرانسل آب در راه است که احتمالا امسال شاهد آن خواهیم بود. یکی از موارد رایج در بروز آسیب‌های جدی در تلفن‌های هوشمند، نقوذ مایعات است و اگر تلفن‌های هوشمند از این قابلیت پشتیبانی کنند، بدون شک به دوام این محصولات کمک خواهد کرد.تلفن Optimus GJ در واقع از همان مشخصات سخت افزاری اپتیموس G بهره می‌برد با این تفاوت که ضد آب شده و می تواند تا سی دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورد. گفته می‌شود که این تلفن مجهز به صفحه نمایش ۴٫۷ اینچ با رزولوشن ۷۲۰p، پردازنده ۴ هسته‌ای S4 Pro و ۲ گیگابایت حافظه رم است.
این گوشی ، امروز نیز معرفی گردید خرید شارژ مستقیم ایرانسل و بسیاری از ویژه گیهای جدید HTC One رادارا می باشد و البته با قیمتی مقرون به صرفه.
برای آنکه این فرضیه را به درستی بررسی کنیم بازار مخابراتی آمریکا را مورد بررسی خرید شارژ مستقیم ایرانسل قرار می‌دهیم. در این کشور اگر شما بهای کامل گوشی هوشمند را در ابتدا به شرکت مخابراتی T-Mobile پرداخت کنید، قرارداد مخابراتی دو ساله منعقد نمی‌کنید تا هر ماه به‌ازای آن پول بدهید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

دوراسل پاور مت (Duracell Powermat شارژ خودکار ایرانسل )
جنگ جدید برای تسخیر چشم کاربران/ سونی گلس، رقیب گوگل گلس شارژ خودکار ایرانسل می شود گوگل مراقب باش!
توانایی کار با گوشی در عین شارژ و حمل و جابجایی و حرکت با گوشی شارژ خودکار ایرانسل در هنگام شارژ از جمله مزیت هایی که شارژر بی سیم در اختیارتون قرار می دهد و صد البته که شارژر های معمولی از این ویژگی ها برخوردار نیستند.
البته برایت استار کمپانی کوچکی نیست و 40 درصد از فروشهای جهانی اش بابت فروش گوشی های بلک بری شارژ خودکار ایرانسل بوده است.
شارژر بی سیم این روز ها نظر بسیاری را به خودش جلب کرده و قطعا داشتن یه شارژر بی سیم خوب یه مزیت به حساب می شارژ خودکار ایرانسل آید.
سونی برای عینک های دو بعدی و سه بعدی خود در سالهای 2008 و شارژ خودکار ایرانسل 2009 نیز تلاشهایی کرده است.
اگه می خواین یه شارژر داشته باشین که کار باهاش راحتر باشه و باطری شارژ خودکار ایرانسل گوشیتون شارژ کنین قطعا شارژر های بی سیم جانشین بسیار خوبی برای شارژر های معمولی خواهند بود.
چه شارژ خودکار ایرانسل کسی ۱ میلیون گوشی بلک بری را خریده است؟
درخواست حق ثبت اختراع جدید سونی تحت عنوان HEAD-MOUNTED DISPLAY APPARATUS نشان می دهد عینک سونی به خوبی در حال طی شارژ خودکار ایرانسل کردن مراحل تکاملی است.
سونی با ثبت اختراع جدید ، می خواهد عینک مخصوص شارژ خودکار ایرانسل شبیه آنچه گوگل در حال طراحی و ساخت است را بسازد. پرونده 14 نوامبر 2012 نشان می دهد شاید سونی در طراحی عینک جدید کمی از گوگل الهام گرفته باشد.
بازار کاملا نو بوده و جا نه تنها برای سونی، بلکه برای سایر کمپانی های علاقمند نیز هست. گوگل گلس ویژگی همیشه وصل بودن را دارد.سونی برای 50 سال سخت افزار شارژ خودکار ایرانسل می سازد و با مدیر اجرایی جدید - کاژو هیرای – گام های خوبی را طی می کند.
بر اساس اسناد منتشره ریال سونی به مدل عملی نزدیک شده و بر خلاف مدل گوگل(HMDs)، عینک خود را برای هر دو چشم در نظر گرفته است.این اولین درخواست ثبت اختراع از سوی سونی نیست. در تابستان 2012 نیز یکبار دیگر مدلی شبیه آنچه در فیلم های شارژ خودکار ایرانسل علمی تخیلی است، ارائه داده بود.
گاهی به برترین شارژ خودکار ایرانسل شارژرهای بی سیم سال
با پذیرش رسمی این درخواست در 21 مارس توسط سازمان ثبت اختراعات شارژ خودکار ایرانسل در امریکا، گوگل باید بداند که در این عرصه تنها نخواهد بود.
از طرف دیگر وریزون خیلی به بلک بری زد 10 ایمان ندارد و برای اینکه اگر روزی گوشی مذکور فروش نرفت، برند خود را خراب نکند؛ دست به چنین کاری شارژ خودکار ایرانسل زده ، و گرنه با نام کمپانی خود دست به فروش بلک بری می زد.
عینک مذکور دارای دو لنز بوده و البته بهم وصل نبودند و هر لنز یک نمایشگر داشت. دوربین شارژ خودکار ایرانسل و باطری نیز داشت و به خوبی کار می کرد(و البته بعنوان مدل مفهومی)
این بار 6 مورد از شارژرهای بی سیم براتون معرفی می کنیم که امسال به انتخاب کارشناسان بهترین شارژ خودکار ایرانسل گزینه ها برای خرید در بین شارژرهای بی سیم هستند.
برایت استار نام کمپانی شریک بلکبری است که پس از اعلام خبر خرید 1 میلیون گوشی باعث شده تا سهام بلکبری 8.2 شارژ خودکار ایرانسل درصد ترقی کند.برخی فکر می کردند کمپانی AT&T یا وریزون باشد اما با اعلام نام برایت استار مشخص شد خریدار کسی نیست جز یک کمپانی توزیع کننده وسایل بی سیم و نیز توزیع کننده بلکبری در جهان.
قمار بزرگ کمپانی RIM که اینک بلکبری شده، با گوشی هوشمند شارژ خودکار ایرانسل زد 10، به اوج رسید اما آمار فروش مایوس کننده باعث شد تا سهام این کمپانی در بورس سقوط کند.
اما با انتشار خبر جدید مبنی بر ظاهر شدن یک خریدار کله گنده که قرار داد خرید شارژ خودکار ایرانسل 1 میلیون گوشی را منعقد کرده، بازار را تکان داده و بلکبری را از مرگ حتمی نجات داد.
مارک گربر از موسسه تحقیقاتی ریسرچ هاوس می گوید برایت استار عامل خرید بلکبری برای وریزون شده است و این یک بازی پیچیده بیزینسی شارژ خودکار ایرانسل است که شکل گرفته است.
حدس شارژ خودکار ایرانسل و گمانها یکی دو هفته است ادامه داشته تا اینکه بالاخره اسم خریدار مشخص شد: Brightstar!
حاشیه امنی برای وریزون از این طریق ایجاد خواهد شد. موسسه تحقیقاتی Gldman Sachs در تازه ترین آمار خود نشان داده فروش بلک بری توسط AT&T مایوس کننده بوده و وریزون نمی خواهد اتفاقی مشابه شارژ خودکار ایرانسل برایش بیفتد.
جنگ برای تسخیر چشمانتان شارژ خودکار ایرانسل تازه شروع شده است!
درخواست ثبت اختراع جدید، شارژ خودکار ایرانسل با قبلی فرق کرده و عملی تر شده است. روی یک عینک کلاسیک سوار شده و نمایشگر پشت شیشه ها جاسازی شده است. اطلاعاتی در مورد محتویات نمایشگر داده نشده است ولی باید دو بعدی باشد.
سفارشی به این بزرگی آنهم در سطح جهانی اطمینان خاطری به سهامداران و نیز بلکبری داده است. برایت استار شارژ خودکار ایرانسل بعنوان کمپانی واسط ، برای وریزون نیز کار می کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

دوربین لومیا ۹۲۵ در مشخصات کلی مانند لومیا ۹۲۰ پرچمدار ویندوز فون نوکیا است ولی به نظر می‌رسد دارای الگوریتم‌های بسیار شارژ مستقیم ایرانسل جدیدی برای بهبود کیفیت تصاویر نیز است. لومیا ۹۲۵ دارای ۶ عنصر لنز دوربین است که برای اینکه عمق این تفاوت را با سایر تلفن‌های همراه بدانیم بد نیست بدانید که آیفون ۵ یا نوکیا ۸۰۸ دارای ۵ نوع عنصر لنز مختلف بودند و سنسور دوربین این گوشی دارای ایزوی بسیار بالای ۳۲۰۰ است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در عکاسی در نور کم ایفا کند و بدین ترتیب نیاز این دوربین را به فلاش زنون کاهش می‌دهد.
هندزفري بلوتوث شارژ مستقیم ایرانسل ميني با مارک bluedio کوچکترين مدل هندزفري بلوتوث
دستبند شارژ مستقیم ایرانسل بلوتوث ويبره
1200-1-images_taken_with_nokia_lumia-925_smart_camera-5 شارژ مستقیم ایرانسل
پیامک شارژ مستقیم ایرانسل یاب
موربی در قاب پشتی ایجاد شده به خوبی در کف دست شما جای می گیرند. 8X ابعادی برابر 132.4 x 66.2 x 10.1 و Lumia 920 نیز ابعادی برابر 130.3 x 70.8 x 10.7 دارد. همانطور که متوجه شدید این دو گوشی از نظر ابعاد تفاوت خیلی زیادی با هم ندارند در اینجا 8X کمی از رقیب خود کشیده تر است در حالی که Lumia 920 کمی عریض تر و کمی نیز ضخیم تر است. اما تفاوت آشکار این دو گوشی در وزن آنها است، 8X وزنی برابر 130 گرم و Lumia 920 وزنی برابر 185 گرم دارد همانطور که می بینید Lumia 920 در حدود 55 گرم از 8X سنگین تر است و باعث شده که Lumia 920 به یک گوشی سنگین وزن معروف شده باشد و در واقع بسیاری از منتقدان دنیای موبایل از این شارژ مستقیم ایرانسل بابت بر نوکیا بسیار خرده گرفته اند.هر دو گوشی مجهز به یک سیستم عامل یعنی ویندوزفون 8 هستند، می دانیم که ویندوزفون 8 یک سیستم عامل نوپا است بنابراین شاید به اندازه اندروید و آی او اس محبوبیت و طرفدار نداشته باشد، اما همانطور که در اخبارها خوانده اید این سیستم عامل که پشتیبانی غول نرم افزاری دنیا یعنی مایکروسافت را در اختیار دارد به سرعت در حال پیشرفت است و برنامه های بازار آن با سرعت زیادی در حال افزایش است. ما از کار کردن با سیستم عامل ویندوزفون 8 بسیار بسیار هیجان زده شدیم زیرا این سسیستم عامل علاوه بر ظاهری زیبایی که دارد سرعت و عملکرد مناسبی را نیز ارائه می دهد که در هیچ کجا حس اینکه سیستم عامل تاخیر دارد و یا کند است به شما دست نخواهد داد.
صرف‌نظر از قابلیت‌های جدید بکار گرفته شارژ مستقیم ایرانسل شده در دوربین، در مقام مقایسه با لومیا ۹۲۰ این گوشی دارای وزن کمتر و بدنه آلومنیومی به همراه صفحه نمایش AMOLED است.
برنده شارژ مستقیم ایرانسل HTC 8X
مرجع شارژ مستقیم ایرانسل پیامک های ایرانی
کوچکترين هندزفري بلوتوث شارژ مستقیم ایرانسل
6elementlens شارژ مستقیم ایرانسل
اندازه شارژ مستقیم ایرانسل و راحتی در دست
علاوه بر این هر کدام از دو گوشی برنامه های مخصوص شرکتهای نوکیا و اچ تی سی را در خود جای دادند به عنوان مثال در گوشی لومیا می توان از نقشه های نوکیا و برنامه مخصوص رانندگی نوکیا و در گوشی 8X می توان از برنامه HTC که مخصوص آب و هوا است نام برد. ما تصمیم گرفتیم در اینجا برنده خودمان را ویندوزفون 8 بنامیم زیرا از لحاظ نرم افزاری هیچ کدام از دو گوشی بر یکدیگر شارژ مستقیم ایرانسل برتری ندارند و در واقع برنده واقعی در اینجا ویندوزفون است.
طراحان نوکیا و اچ تی سی نیز در واقع تمام تلاش خود را انجام داده اند، هر دو گوشی از نظر شکل ظاهری بسیار زیبا هستند و در هر دو گوشی در زیر صفحه نمایش سه دکمه مخصوص ویندوزفون قرار گرفته است. در شارژ مستقیم ایرانسل اینجا جنس بدنه هر دو گوشی نیز بسیار خوب است و وقتی آن ها در دست می گیرید حس در دست گرفتن یک گوشی گران قیمت را به شما القاء می کند. در اینجا ما جنس بدنه 8X را بیشتر دوست داشتیم اما نمی توان به طور قطعی اعلام کرد که جنس بدنه 8X بهتر از Lumia 920 است زیرا لومیا نیز جنس بدنه بسیار عالی دارد. اما اجازه دهید در مورد جنس بدنه و کیفیت ساخت با اختلاف بسیار کمی 8X را به عنوان برنده معرفی کنیم.
ظهر امروز شرکت نوکیا ویندوزفون جدیدی خود از سری لومیا را با نام لومیا ۹۲۵ رونمایی کرد. گوشی جدید لومیا ۹۲۵ نوکیا دارای فلاش زنون نیست همان فلاش زنونی که در مراسم معرفی لومیا ۹۲۸ که هفته گذشته معرفی شد، بکار گرفته شده بود، هر چند که ظاهرا شاید به این فلاش شارژ مستقیم ایرانسل احتیاجی نباشد.
با نور خورشيد شارژ شارژ مستقیم ایرانسل کنيد: موبايل، دوربين ديجيتال، دستگاه mp3 و mp4
شارژر شارژ مستقیم ایرانسل خورشيدي
ويبره دستبند و نمايش شماره در هنکام تماس شارژ مستقیم ایرانسل
Lumia 920 و 8X به علت طراحی بسیار خوبی که در قسمت پشتی دستگاه شارژ مستقیم ایرانسل و جود دارد و یک حالت
Nokia Lumia شارژ مستقیم ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل
 
 
 
 
بر اساس اعلام این کمپانی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اسمارت فون های Xperia TX ،Xperia T و Xperia V طبق برنامه قبلی در خلال ماه های فوریه و مارس 2013 (اواسط بهمن 1391 به بعد) به روز رسانی جلی بین را دریافت می دارند.سه اسمارت فون Xperia J ،Xperia P و Xperia go نیز از انتهای مارس (اواسط فروردین 1392 به بعد) به اندروید 4.1 ارتقاء خواهند یافت. پس از آن اسمارت فون های Xpria ion ، Xperia SL ،Xperia S و Xperia acro S طی چند هفته این به روز رسانی را دریافت می دارند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،‌این گروه هکری اقدام یاد شده را روی صفحه‌خود در شبکه اجتماعی توئیتر به صورت رسمی اعلام کردند و توضیح دادند که این اقدام در پی امنیت بسیار ضعیف این سایت اینترنتی صورت گرفته است. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آن‌ها توضیح داده‌اند که هم‌اکنون به دیگر سرورهای سونی نیز دسترسی دارند.
دوربین پرچم دار جدید سونی، ۱۶ مگاپیکسل همراه با موتور پردازش BIONZ و Lens G سونی می باشد. سونی اعلام کرده است که این دوربین به راحتی تمامی دوربین های موجود بر روی اسمارت فون های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اندرویدی را شکست خواهد داد.
کمپانی سونی در روز 17 دسامبر 2012 (27 آذر 1391) آخرین زمیانبندی خود را برای ارتقاء برخی از گوشی های هوشمند خانواده اکسپریا به نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید -- ملقب به آبنبات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ژله ای (Jelly Bean) -- اعلام نمود.
«هدف: www.sonymobile.com» خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
این اطلاعات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل منتشر شده شامل شناسه کاربردی و رمز عبور کاربران می‌شود. لازم به ذکر است که گروه هکری #NullCrew با نام @OfficialNull نیز شناخته می‌شود.
باتری ۳۰۰۰mAh به همراه سیستم عامل اندروید ۴٫۲٫۲ و قابلیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مقاومت در برار آب و گرد و غبار از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد.
شاید، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و فقط شاید این حقیقتی باشد که مشتریان به شما اعتماد نمی‌کنند.
صفحه نمایش i1، پنج اینچ فول اچ دی Reality بوده، که در ساخت آن از تکنولوژی Triluminos Display همراه با X-Reality استفاده شده است، همچنین مجهز به Mobile Bravia Engine 2 می باشد.این صفحه نمایش عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش خواهد گذاشت، پردازنده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اسنپ دراگون سری ۸۰۰ به همراه پردازنده گرافیکی ادرنو ۳۳۰ و ۲ گیگابایت رم از پس تمامی پردازش های i1 برخواهند آمد.
به تازگی اطلاعاتی از این محصول که با نام Sony i1 شناخته می شود، منتشر شده است، i1 سونی مجهز به یک سنسور Exmor RS می باشد، که از سنسور نصب شده بر روی N8 نوکیا بزرگتر بوده، همچنین سونی از الگوریتم جدیدی در پردازش تصاویر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در این محصول استفاده کرده و رابط کاربری دوربین هم مانند دوربین های رده Cyber-Shot این شرکت می باشد.
هکرها این پیام را روی صفحه خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در توئیتر منتشر کرده‌اند:
Sony Xperia خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 1 در اکتبر و یا ستامبر به بازار عرضه می شود، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.
شاید، و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فقط شاید روی این سرور آدرس‌های IP نیز موجود باشند.
سونی، ما از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سیستم امنیتی تو خیلی ناامید هستیم.
این تنها یکی از هشت سرور سونی محسوب می‌شود که هم‌اکنون کنترل آن را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در دست داریم.
سایت مرکز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایل سونی هک شد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
سونی در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حال ساخت اسمارت فون Honami می باشد، که احتمالا یکی از مهمترین محصولات سال ۲۰۱۳ به شمار می آیدو انتظار می رود توجهات زیادی را از سوی کاربران به خود جلب کند. سونی پس از عرضه موفقیت آمیز Xperia Z، قصد دارد تا بهترین تجربیات خود را در زمینه دوربین توسط Honami به کاربران ارائه دهد.
یا شاید، و فقط شاید این حقیقتی باشد شما نمی‌توانید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هیچ کاری را به صورت فنی درست انجام دهید.
در چند روز گذشته اخباری در مورد عرضه محصولات جدید سونی در نیمه دوم سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر شد، اخباری که مروبوط به اسمارت فون Honami بود. اکنون اطلاعات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بیشتری در مورد Honami منتشر شد.
سونی در ساخت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بدنه i1 از ترکیب فلز و شیشه به همراه فیبرکربن استفاده کرده است، که این دستگاه از ضخامتی برابر ۱ ساننتی متر برخوردار است.


:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

با توجه به گزارش های شارژ مستقیم ایرانسل مختلف ممکن است سونی از نام تجاری اکسپریا چشم پوشی کند و نام تجاری One Sony که گل سرسبد گوشی های هوشمند می باشد را در پاییز امسال اتخاذ نماید.
جزییاتی، که برای اولین بار در اواخر ماه آوریل فاش شد، نشان می شارژ مستقیم ایرانسل دهد که سونی: Honami\\\\\\\" I1 \\\\\\\" در میان گوشی های تلفن برای اولین بار از ویژگی های پردازنده کوالکام اسنپ دراگون 800 استفاده کرده است.
اگر به دنبال تلفن هوشمندی باشید که کیفیت عکس های آن واقعا خوب بوده و با دوربین های ببین و بگیر و کامپکت بازار قابل مقایسه باشد، مطمئنا بهترین و شاید تنها گزینه شما 808 PureView نوکیا خواهد بود. این اسمارت فون اگرچه یک موبایل میان رده است، اما شارژ مستقیم ایرانسل از نظر عکاسی قابلیت های کم نظیر و بی رقیبی را برای تان فراهم می آورد.
این خبر در تاریخ ۲ م دیماه ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پرتال خبری ممتاز نیوز منتشر شارژ مستقیم ایرانسل گردیده است موبنا- شرکت سونی قصد دارد از گوشی هوشمندی در نمایشگاه CES 2013 رونمایی کند کە قابلیت مقاومت در برابر رطوبت و آب را دارد.
برای مشاهده تصویر اصلی با سایز 610 و 436 پیکسل شارژ مستقیم ایرانسل اینجا کلیک نمایید .
شایعه شده در آینده گوشی های شارژ مستقیم ایرانسل سونی Sony i1 نامیده می شود و احتمالا ممکن است در میان دستگاه های اندروید قوی ترین گوشی تا به امروز باشد.
ضمن اینکه احتمالا در زمان انتشار به آخرین نسخه از اندروید مجهز باشد ، می تواند تجربه نرم افزار نیز از ویژگی های جدید، رابط کاربری سفارشی سونی برخوردار باشد. جزئیات دیگر Sony i1 عبارتند از مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، 32 گیگابایت حافظه داخلی، قابلیت اتصال LTE، و بلندگو های استریو رو به جلو. نه زیاد باریک مانند برخی از گوشی ها کمی شارژ مستقیم ایرانسل صورت بزرگ به نظر می رسد، گفته می شود: دستگاه با ضخامت 10 میلی متر می آید
با توجه به برنامه ویژه اپراتور ژاپنی NTT DOCOMO در روز ۲۵ اردیبهشت، دور از انتظار نیست طی این مراسم شاهد رونمایی از غول جدید سونی، Honami باشیم. شارژ مستقیم ایرانسل
صفحه نمایش این گوشی پنج اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل است و احتمال می‌رود با دوربین ۱۲ یا ۱۶ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار گیرد.اطلاعات بیشتر راجع بە این گوشی منتشر نشده اما انتظار می‌رود در نمایشگاه CES کە بە زودی در لاس وگاس برگزار می‌شود بە معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شود. شارژ مستقیم ایرانسل
با توجه بە اینکه این گوشی در رده دستگا‌ه‌های مقاوم قرار می‌گیرد، ضخامت بسیار کمی دارد و جزء باریک‌ترین گوشی‌های دنیاست. این گوشی شارژ مستقیم ایرانسل فقط ۷٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد.
برای مشاهده تصویر اصلی با سایز 669 و 353 پیکسل اینجا کلیک شارژ مستقیم ایرانسل نمایید .
هرچند لومیا ۹۲۰ نوکیا، اچ تی سی وان، آیفون ۵ و گلکسی اس ۴ سامسونگ هم عکس های خیلی خوبی می گیرند، اما سنسورهای آنها از پس رقابت با دوربین های عکاسی کامپکت یا ۸۰۸ پیور ویو بر نمی آیند.برای مشاهده تصویر اصلی با سایز 600 و شارژ مستقیم ایرانسل 450 پیکسل اینجا کلیک نمایید .
ورود سونی بە لاس وگاس با گوشی ضد آب – جديدترين اخبار شارژ مستقیم ایرانسل ايران و جهان ممتاز نیوز
ولی به نظر می رسد پرچمدار آینده سونی، هونامی که این روزها شایعات فراوانی درباره آن می شنویم، برای تغییر این داستان و رقابت با 808 به میدان خواهد آمد. شنیده ها حاکی از آن است شارژ مستقیم ایرانسل این اسمارت فون از یک سنسور 1/16 اینچی Exmor RS بهره می برد که حتی از مدل به کار رفته در گلکسی کمرای سامسونگ هم بزرگتر است. و البته لنز سطح بالای سایبرشات جی سونی هم این سنسور را همراهی خواهد کرد.
\\\\\\\"true to life\\\\\\\" شارژ مستقیم ایرانسل یا \\\\\\\"most accurate\\\\\\\"
حدس و گمان زیادی زده می شود شامل یک صفحه نمایش 5 اینچ فول اچ دی، 2 گیگابایت حافظه رم و یک باتری 3،000. میلی آمپر و نیز شایعه شده که گوشی با خط سایبرشات متمرکز شده، یا یک حسگر سیماس 16 مگاپیکسلی و یا 20 مگاپیکسلی با لنز کارل زایس خواهد بود.تازه از ویژگی های که هنوز تایید نشده در این هفته به I1 نسبت داده شده که ممکن است عبارت باشد از بدنه شیشه و فلزی با اثری از فیبر کربنی است. تا جایی که به صفحه نمایش مربوط است، تلفن شایعه شده نمایشگر Reality/Triluminos با پردازش تصویر X-Reality باشد مشابه این ویژگی شارژ مستقیم ایرانسل را شما می توانید در تلویزیون های سونی ببینید.
گوشی تازه سونی قرار است با نام Yuga یا Xperia Z بە بازار عرضه شود.گوشی Xperia Z سونی از استانداردهایی برخوردار است کە مقاومت گوشی شارژ مستقیم ایرانسل را در برابر گرد و خاک و آب تضمین می‌کند.
شعار های جدید سونی می تواند عبارت شارژ مستقیم ایرانسل باشد از:



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل
 
 
 
 
خبر ها حاکی از این است که شرکت تایوانی HTC دو گوشی جدید خود با نام های Desire P و Desire Q معرفی کرده است که هر دو گوشی در کنار گوشی های ارزان قیمت با امکانات معمولی قرار می گیرند. این حرکت HTC شاید تقلیدی اشتباه از دیگر شرکت ها باشد چراکه در حال حاضر ساخت گوشی های ارزان قیمت با امکانات محدود تر بسیار کار ناشیانه ای هست زیرا که اکنون کاربران به دنبال امکانات جدیدتر و شگفت اور هستند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و همینطور انتظار دارند شرکت سازنده اختراح جدید خودش را با قیمت مناسب عرضه بکند که در حال حاضر تنها شرکتی که اینگونه عمل می کند ، اپل می باشد که قیمت ایفون هایش بسیار ارزان تر از گوشی های پر ادعای دیگر شرکت ها می باشد البته نه در ایران!
چهار ویژگی اصلی مانیتور ها اینها می باشد که انها را برای شما توضیح دادیم اما مانیتور های ویژگی ها و جزیئات زیادی دارند که بهتر است به انها توجه کرد. به عنوان مثال بهتر است مانیتور شما درگاه HDMI داشته باشد که می توان در اینده بسیار برای شما مفید باشد و کاربردی خواهد بود. از دیگر ویژگی ها زاویه دید می باشد که در مانیتور های حرفه ای از هر دو جهت یعنی هم از طرفیت و هم از بالا و پایین زاویه دید ان ۱۷۸ درجه باشد. روشنایی تصویر نیز از دیگر ویژگی ها مانیتور می باشد که هر چه بیشتر باشد می تواند کار شما را زمانی که نور خورشید به مانیتور می تابد ، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل راحتتر کند. مصرف برق مانیتور نیز هرچه کمتر باشد بهتر است اما زیاد ویژگی مهمی نیست و زیاد نباید گیر ان بود.
۳٫ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وضوع یا رزولوشن
اکنون معلوم شده است که تنها ۳۰ درصد از گلگسی های چهارم دارای پردازنده ی هشت هسته ای خواهند بود. شاید این خبر خوبی باشد زیرا کسانی از این ۳۰ درصد خریداری بکنند و یک گلگسی یا پردازنده ی هشت هسته ای بخرند ، شاید بعد از کمی کار با گوشی نتوانند ان را در دست بگیرند زیرا که همین پردازنده ی چهار هسته ای سامسونگ بسیار داغ می کنند که باعث رنجش کاربر می شود حالا چه برسد به پردازنده ی هشت هسته ای! درضمن مصرف باتری پردازنده ی هشت هسته ای دو برابر خواهد بود که این نیز می تواند باعث رنجش کاربر شود. پس توصیه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می شود کسانی که قصد خرید این گوشی را دارند ، همان گلگسی چهار با پردازنده ی چهار هسته ای را خریداری بکنند زیرا که قرار نیست با گوشی هشت بازی را به طور همزمان انجام دهند!
شاید معیار اصلی کیفیت یک مانیتور و تلویزیون را کنتراست ان دانست! البته اکنون بیشتر مانیتور ها کنتراست بالایی دارند و در این زمینه برابر می باشند اما هنوز مانیتور هایی هست که کنتراست پایینی دارند و افراد مبتدی متوجه ان نشده و ان را خریداری می کنند. اکنون شاید بهترین کنتراست را ۵۰۰۰۰۰۰:۱ می باشد و در زمان خرید دقت کنید که مانیتور کنتراستش به این مقدار برسد و یا اگر کم بود زیادی هم کم نباشد زیرا مانیتور هایی اکنون در بازار می باشد کنتراست ۷۰۰:۱ دارند و فروشنه هیچ وقت به ان اشاره نمی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کند و ممکن است شما ان را بخرید و بعدا از خرید خود پشیمان شوید. در زیر تصویری دیگر قرار دادیم که تفاوت بین کنتراست زیاد با کنتراست کم را نشان می دهد.
در صفحه نمایش ها دو نوع فرکانس وجود دارد یکی فرکانس افقی و دیگری فرکانس عمودی که هرچه بیشتر باشند ، باعث می شود زمان پاسگویی مانیتور کمتر باشد و سریع کار کند. برای فرکانس افقی بهتر است فرکانس ۶۰KHz و یا بیشتر را انتخاب کنید و برای فرکانس عمودی نیز بهتر است فرکانس ۷۵KHz را انتخاب کنید. هر چه فرکانس مانیتور بیشتر باشد در زمان اجرای بازی های گرافیکی بسیار به در شما خواهد خورد و باعث می شود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شما بازی را در نهایت کیفیت و با سرعت بازی کنید.
در دنیای مانیتور انها می توان شرکت LG را پیشتاز بود زیرا پیشرفت های صنعت تلویزیون را به دنیای مانیتور اورد در حالی که دیگر شرکت ها به کلی مانیتور ها را فراموش کردند. البته شرکت های زیادی وجود دارد اما خب معتبر ترین انها همانطور که گفتم LG می باشد. و در بین مانیتور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های این شرکت بنده خودم بهترین را مدل LED LG 22″ IPS226V یافتم که در ایران یافت می شود البته ممکن است همین شرکت مانیتور های قوی تری تولید کرده باشد اما می توان گفت این مانیتور استاندارد ترین مانیتور می باشد و قیمت ان در ایران اکنون حدودا ۷۰۰ هزار تومن می باشد. در زیر نیز عکسی از این مانیتور را به شما نشان می دهیم.همچنین بهترین مانیتور سال ۲۰۱۳ به نقل از سایت های معتبر خارجی مانیتور شرکت Dell با مدل Dell UltraSharp U2312HM انتخاب شده است که قیمت ان ۲۲۹ دلار می باشد و کیفیت بسیار بهتری دارد که فکر نکنم هنوز وارد ایران شده باشد. امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد و شما را در خرید مانیتور راهنمایی کند تا بهترین را بخرید.
۲٫ کنتراست خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
۴٫ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فرکانس
شاید با رزولوشن اشنا باشید و بدانید که چقدر نکته ی مهمی است اما در مانیتور ها به ان توجه نمی شود. می تواند در این مورد تنها بگویم مانیتوری با رزولوشن یا وضوع ۱۰۸۰*۱۹۲۰ خریداری کنید که بر روی انها مارک Full HD زده می شود و نسبت تصاویر انها ۱۶:۹ می باشد. شاید قیمت این گونه مانیتور ها زیاد باشد اما پیشنهاد می کنیم مانیتوری با این رزولوشن خریداری کنید و یا حتی مانیتوری خریداری کنید که رزولوشن بیشتری نیز داشته باشد. این موضوع باعث می شود تصاویر دقت بیشتری داشته باشند به عنوان مثال اگر یک فیلم با رزولوشن ۱۰۸۰p را در مانیتور غیر HD پخش کنید ، مانیتور یا ان را پخش نمی کند و یا اگر پخش کند پیکسل های انها را کم می کند و کیفیت فیلم پایین می اید. این مورد در مورد عکس ها نیز صادق است پس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشنهاد می شود تلویزیونی با قابلیت Full HD بخرید که عریض می باشند و به هیچ وجه مانیتوری مربع یا همان ۴ در ۳ نخرید بلکه مانیتوری ۱۶ در ۹ و یا حتی ۱۶ در ۱۰ بخرید.
سامسونگ چندی پیش گلگسی چهارمش را معرفی کرد. پرچم دار سال ۲۰۱۳ این شرکت این گوشی می باشد که در زمان معرفی پردازنده ی این گوشی کاملا معلوم نشد. شرکت کره ای سامسونگ اعلام کرد که برای بعضی کشور ها پردازنده های متفاوت همراه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این گوشی عرضه خواهد شد و دو پردازنده را معرفی کرد. در نوع اول گلگسی چهارم یک پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ای با سرعت ۱٫۹ GHZ معرفی شد همراه با پردازنده گرافیکی بسیار قوی! اما در نوع دیگر گلگسی چهارم یک پردازنده ی هشت هسته ای معرفی شد که یک نوآوری به حساب می آمد اما شرکت اعلام کرد که تنها در بعضی از کشور ها گلگسی با پردازنده ی هشت هسته ای عرضه خواهد شد.


:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

عالیت‌های اصلی در زمینه تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی، بازی‌های کامپیوتری، شرکت سونی اریکسون و شارژ مستقیم ایرانسل شرکت بازرگانی سونی است
گزارش ها شارژ مستقیم ایرانسل حاکی است که سونی فعلا برنامه ای برائ تولید گوشی های ویندوز فون ندارد و تمرکز آن بیشتر روی ساخت گوشی های مبتنی بر آندروید است.
گزارش‌ها حاکی است، مدیر سونی در ایرند و انگلیس از بخش مرکز شارژ مستقیم ایرانسل موبایل این شرکت درخواست کرده‌اند تا با مایکروسافت برای ساخت گوشی های ویندوزی همکاری کند.
این خبر در تاریخ ۲۸ آبان ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است موبنا- شرکت سونی در حال شارژ مستقیم ایرانسل طراحی و آماده سازی گوشی هوشمندی است که قدرت رقابت با آی‌فون ۵ و گلکسی اس ۳ سامسونگ را داشته باشد.
بر اساس اطلاعاتی که درباره گوشی تازه سونی انتشار یافته با نام ‘Yuga’ معرفی خواهد شد و از صفحه نمایش پنج اینچی بەره شارژ مستقیم ایرانسل می برد و قادر است تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل نمایش دهد.
گفته می گردد شارژ مستقیم ایرانسل این دستگاه مبتنی بر پردازنده چهار هسته ای است و از دوربین ۱۳ پیکسلی بەره می برد.
اخباری مبنی بر اینکه سونی همانند سامسونگ، HTC و نوکیا قصد دارد گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون ۸ تولید کند، شارژ مستقیم ایرانسل منتشر شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی سونی بدنبال مشکلات تولید در تبلت های Xperia اعلام کرد که فروش تبلت های آندروید خود را فعلا متوقف کرده است. سونی به این نتیجه رسید که ویژگی متفاوت در برابر تراوش که باید تبلت را در برابر مقادیر کمی از آب محافظت نماید از کارایی لازم شارژ مستقیم ایرانسل برخوردار نیست و آن طور که انتظار میرفت موثر نمی باشد.
اطلاعات بیشتر درباره قیمت و وقت عرضه این دوربین منتشر نشده اما انتظار شارژ مستقیم ایرانسل می رود در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون iبه شکل رسمی معرفی شود.
دوربین تازه سونی Yuga نام دارد و شارژ مستقیم ایرانسل در رده پرقدرت ترین دوربین های دنیا قرار دارد.
مدتی است که شایعات زیادی در مورد گوشی های جدید سونی شنیده می شود و این شایعات کم کم دارند صحت می یابند. خب در این مطلب می خواهیم در مورد گوشی Xperia شارژ مستقیم ایرانسل ZR صحبت کنیم که شایعات زیادی در مورد ان در اینرتنت موجود می باشد. این گوشی مهمترین مشخصه اش دووام ان در مقابل اب می باشد. خبر ها حاکی از ان است که این گوشی تا ۱٫۵ متر زیر آب نیز می تواند کار کند و فشار آب نمی تواند بر ان غلبه کند.
مدیر بازاریابی و فروش بخش ارتباطات همراه سونی در یک نشست خبری اعلام کرده که این شرکت ژاپنی قصد دارد در جریان برگزاری نمایشگاه CES لاس وگاس یا کنگره جهانی موبایل بارسلون از تازهترین گوشی خود برائ رقابت با آی‌فون اپل و شارژ مستقیم ایرانسل گلکسی اس ۳ سامسونگ رونمایی کند.
این گوشی صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی دارد و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد. پردازنده ان نیز چهار هسته خواهد بود و دو گیگابایت رم خواهد داشت. پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز Adreno 320 خواهد بود. گویا صفحه نمایش این گوشی Full HD نخواهد بود که این یک نکته ی منفی می باشد. این گوشی در واقع یک مدل ارزان تر و با دوام تر Xperia Z می باشد که می توان فروش خوبی را بدست اورد. اندروید ۴٫۲ بر روی این گوشی نصب خواهد شد و با پردازنده ی قدرتمند خود می تواند گوشی خوبی باشد و تنها ضعف ان از نظر صفحه نمایش می شارژ مستقیم ایرانسل باشد.
با این حال به تازگی اخباری مبنی بر اینکه سونی با مایکروسافت وارد مذاکره شده تا گوشی‌های هوشمند ویندوز شارژ مستقیم ایرانسل فون را در کنار گوشی‌ها آندرویدی تولید کند، منتشر شده است.
این کمپانی طی بیانیه ای اعلام کرد که سایر ویژگی های این تبلت بخوبی کار می کند و کاربران به راحتی می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.سونی برنامه ای را ارائه داده است که درصورت نیاز دستگاه های دارای مشکل را بررسی و جایگزین می کند. انتظار می ورد رفع کامل این شارژ مستقیم ایرانسل مشکل تا پایان ماه طول بکشد. کاربران تبلت سونی برای دریافت به روزرسانی باید در قسمت مربوطه در سایت کمپانی ثبت نام کنند.
با این حال هنوز مشخص نیست که سونی قصد دارد گوشی‌های هوشمند مبتنی بر شارژ مستقیم ایرانسل ویندوز فون را از سری Xperia تولید کند یا برنامه دیگری دارد.
سونی (Sony Corporation) یک شرکت شارژ مستقیم ایرانسل چند ملیتی است که مرکز آن در توکیو ژاپن است. سونی یکی از تولید نمایندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است.
سونی با تمرکز بر روی ساخت گوشی‌های آندرویدی توانسته محبوبیت زیادی کسب شارژ مستقیم ایرانسل کند و تعداد گوشی‌های هوشمندش را به رقم قابل توجهی برساند.
این دوربین همچنین iبه سیستم عامل آندروید شارژ مستقیم ایرانسل مجهز شده و از نسخه ۴٫۱٫۱ Jelly Bean برخوردار است.
ساخت گوشی‌های ویندوزی از شارژ مستقیم ایرانسل سوی سونی – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
مایکروسافت یکی از شرکای سونی به شمار می‌رود که با این شرکت در ساخت لپ‌تاپ‌های VAIO همکاری می‌کند. با این حال سونی می‌گوید: آندروید انتخاب نخست ماست اما بر روی ساخت دستگاه‌های دیگر شارژ مستقیم ایرانسل و همکاری با سایر شرکت‌ها هم برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری می‌کنیم.
سونی بە دنبال رقابت با اپل و سامسونگ – شارژ مستقیم ایرانسل جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
شارژ مستقیم ایرانسل سونی فروش تبلت های آندروید را به حالت تعلیق درآورد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ در پرتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com از منبع ذکر شده در شارژ مستقیم ایرانسل انتهای خبر، بازنشر گردیده استموبنا- شرکت سونی از دوربین قدرتمندی رونمایی نموده که هوشمند است و iبه لنز ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است.
پردازنده این دوربین چهار هسته ای Krait است و از حسگر شارژ مستقیم ایرانسل ۱۳ مگاپیکسلی Exmor RS iبهره می برد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

گوشی هوشمند Optimus Vu نتیجه همکاری‌های دو شرکت الکترونیکی ال‌جی و شرکت تولیدکننده ابزارهای سازمانی VMware محسوب می‌شود که هر دوی آن‌ها برای ساخت بخش نرم‌افزاری این محصول شارژ اتوماتیک ایرانسل تلاش کرده‌اند.
پایگاه اینترنتی آمازون این اطلاعات را برای مدت کوتاهی به شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش گذاشت و پس از آن اطلاعات لو رفته از روی سایت برداشته شد.
شرکت ال‌جی در گوشی هوشمند Optimus Vu از برنامه VMware Horizon Mobile استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل کرده است تا کاربران به کمک آن بتوانند سیستم‌عامل ثانویه را نیز به صورت کاملا مجزا از سیستم‌عامل اولیه در اختیار داشته باشند و برنامه‌های مورد نظر خود را کاملا جدا در اختیار بگیرند.
این گوشی هوشمند صفحه نمایش لمسی ۴٫۳ اینچی دارد که روی آن نسخه Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید نصب شده است و همراه با پردازنده دو یا چهار هسته‌ای به دست کاربران جهانی می‌رسد. شارژ اتوماتیک ایرانسل برای این محصول حافظه داخلی ۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است که البته کاربران با استفاده از کارت حافظه microSD می‌توانند آن را تا ۶۴ گیگابایت افزایش دهند.
این گوشی هوشمند صفحه نمایش لمسی ۴٫۵ اینچی از نوع AMOLED را در خود جا داده است و دوربین شارژ اتوماتیک ایرانسل ۸٫۷ مگاپیکسلی آن مجهز به لنز Carl Zeiss و فلش زنون شده است
اطلاعات مربوط به دستگاهی که به عنوان کوچکترین تبلت جهان مبتنی بر سیستم‌ عامل ویندوز شارژ اتوماتیک ایرانسل ۸ نام گرفته است به صورت اتفاقی روی فروشگاه اینترنتی آمازون لو رفت.
کمپانی سامسونگ این روزها پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان را تولید می‌کند و سال گذشته دوربین دیجیتالی منحصر به‌فردی را شارژ اتوماتیک ایرانسل با قابلیت اتصال به اینترنت روانه بازار کرده است.
دوربین دیجیتالی که در این محصول به کار می‌رود کاملا مشابه دوربینی است که پیش‌تر در Galaxy Camera استفاده شده بود. این دوربین نخستین بار سال گذشته عرضه شارژ اتوماتیک ایرانسل شد که امکان اجرای ابزارهای مختلف را به کاربران می‌داد و کاربران به کمک آن می‌توانستند عکس‌های خود را به صورت مستقیم روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند
این امر امکان می‌دهد کاربران ابزارهای سازمانی مخصوص کار خود را در فضایی مجزا در اختیار بگیرند و ابزارهای عمومی و کاربردی را نیز در سیستم‌عامل شارژ اتوماتیک ایرانسل دیگر مورد استفاده قرار دهند تا ایمنی هر بخش به صورت کاملا جداگانه حفظ شود.
ال‌جی گوشی جدیدی را با نام Optimus Vu، شارژ اتوماتیک ایرانسل معرفی کرده که نخستین گوشی هوشمندی مجهز به دو سیستم‌عامل کاملا مجزا محسوب می شود.
در اطلاعاتی که به صورت اشتباه روی سایت اینترنتی آمازون منتشر شد اعلام شده است که تبلت ساخت شرکت تایوانی ایسر حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد شارژ اتوماتیک ایرانسل و با قیمت ۳۸۰ دلار وارد بازار می‌شود.
در حال حاضر شارژ اتوماتیک ایرانسل کوچکترین تبلت ویندوزی که در جهان موجود است، قادر به پشتیبانی از صفحه نمایش‌هایی که از ۱۰ اینچ کوچک‌تر هستند، نیست. سیستم‌ عامل ویندوز ۸ مایکروسافت که تاکنون تنها از صفحه نمایش‌های ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل پشتیبانی می‌کرد، این روزها قادر به پشتیبانی از صفحه نمایش‌های ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل هم هست
اما این طور که گزارش داده‌اند سامسونگ قصد دارد این دو فناوری را با یکدیگر ادغام کند تا بهترین محصول به دست کاربران جهانی شارژ اتوماتیک ایرانسل برسد.
، یک پردازنده قدرتمند چهار هسته ای، همچنین به عنوان یک تلویزیون / DVR از راه دور نیز می توان آن را به حساب آورد. دارای NFC، یک باتری قابل تعویض توسط کاربر نیز هست و دارای رم ۲ گیگابایتی است. iPhone 5 مجهز به یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی و یک رم ۱ گیگابایتی است. s4 مجهز به حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت است و درگاه کارت حافظه به کاربر این امکان را می دهد که با توجه به احتیاج خود تا ۶۴ گیگابایت به حافظه‌ی این گوشی اضافه کند. شارژ اتوماتیک ایرانسل galaxy s4 دارای سیستم عامل آندروید ۴٫۲٫۲٫ دوربین فوق العاده ۱۳ مگاپیکسل. کاربر می‌تواند با galaxy s4 به مدت ۱۴ ساعت مکالمه کند. گوشی‌ مجهز به دوربین دوم هست. وضوح دوربین دوم galaxy s4 دو مگاپیکسل است. وزن این گوشی، ۱۳۰ گرم است و وزن iPhone 5 ۱۱۲گرم است. تراکم پیکسلی iPhone 5 میزان ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ است. مجهز به سیستم عامل iOS 6 است.
سیستم P&B Virtualization به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند سیستم‌عامل نصب شده روی گوشی هوشمند را دقیقا به دو نیم تقسیم کند و هر بخش را در فضای کاملا مجزا در اختیار کاربران بگذارد تا در آن بتوانند به صورت کاملا ایمن و با قابلیت کنترل سیستم‌های سازمانی IT از شارژ اتوماتیک ایرانسل آن استفاده کنند و در بخش دیگر هم امکانات و قابلیت‌های کاربران معمولی را در اختیار داشته باشند.
کمپانی سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی را با نام Galaxy S4 شارژ اتوماتیک ایرانسل Zoom تولید کند که دوربین دیجیتالی آن با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند.
این تبلت در شرکت ایسر ساخته شده و صفحه نمایش‌ ۸٫۱ اینچی لمسی این محصول، شارژ اتوماتیک ایرانسل آن را به کوچکترین تبلت جهان مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ تبدیل کرده است.
پس از مدت‌ها انتظار شرکت مخابراتی وریزون به طور رسمی گوشی هوشمند Lumia 928 نوکیا را مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون معرفی کرد و اعلام کرد که این محصول را از تاریخ ۱۶ می همراه با قرارداد مخابراتی دو ساله شارژ اتوماتیک ایرانسل به قیمت ۱۰۰ دلار به دست کاربران می‌رساند.
شرکت ال‌جی گوشی جدیدی را با نام Optimus Vu معرفی کرده است که در بازار آمریکا با نام Intuition شناخته می‌شود و نخستین گوشی هوشمندی است که با استفاده از برنامه P&B Virtualization دو سیستم‌عامل شارژ اتوماتیک ایرانسل کاملا مجزا را روی خود جا داده است.
این خبر در حالی منتشر شارژ اتوماتیک ایرانسل شده است که از مدت‌ها قبل منابع آگاه در شایعات مختلف اعلام کرده بودند که مایکروسافت در حال انجام اقدامات لازم برای پشتیبانی از تبلت های کوچک است
دوربین Galaxy Camera قادر است نسبت به مدل‌های مشابهی که در بازار وجود دارند تصاویر بسیار بهتری تهیه کند. گوشی هوشمند Galaxy S4 Zoom که سامسونگ این روزها در حال طراحی و تکمیل آن است، از تمام دوربین‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل دیجیتالی مشابهی که در بازار جهانی فروخته می‌شوند هم بهتر عکس‌برداری می‌کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ه همین راحتی قادرید تا از صحت گوئشی خود به صورت 100% اطمینان شارژ اتوماتیک ایرانسل حاصل کنید و سپس اقدام به خرید آن کنید .
منوی اصلی بسیار بلند بالاست و شامل آیکون های برنامه های مختلف می‌شود که می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. بعلاوه می‌توانید با دسترسی به فروشگاه بزرگ نوکیا، یعنی OVI Store برنامه های بیشتری را نیز دانلود کنید. در کل اینترفیس MeeGo خیلی دوست داشتنی است. مرورگر اینترنت آن هم به نظر شارژ اتوماتیک ایرانسل بسیار خوب است. این مرورگر می‌تواند از Adobe Flash پشتیبانی کند و بدین طریق می‌توانید محتوای Flash سایت ها؛ نظیر ویدیوها و تصاویر متحرک را مشاهده نمایید.
مشخصات کلی :نوکیا N9 نخستین گوشی نوکیاست که از سیستم عامل جدید MeeGo بهره می‌برد. بهره گیری از سیستم عامل MeeGo 1.2 بر روی N9 تصمیم بزرگی برای نوکیا در فاصله گرفتن از سیستم عامل Symbian بوده است. این در حالیست که بر روی N8 از آخرین نسخه‌ی سیستم عاملSymbian بهره گرفته شده بود. شاید هنوز زود باشد که در مورد سیستم عامل جدید MeeGo اظهار نظر کرد، اما به هر تقدیر پیش بینی می‌شود که در شارژ اتوماتیک ایرانسل رقابت با اندروید، ویندوز و البته iOS راه سختی را در پیش داشته باشد.
لومیا ۶۲۰ دارای نمایشگر ۳٫۸ اینچ از نوع LCD TFT با رزولوشن WVGA یا ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل است. نمایشگر این تلفن نیز از فناوری ClearBlack شارژ اتوماتیک ایرانسل اختصاصی نوکیا بهره می‌برد و باعث ایجاد رنگ مشکی عمیق و تصاویر واضح در محیط‌های پرنور می‌گردد.
ابعاد گوشی ۱۸ * ۴۴ * ۱۰۰ میلی‌متر شارژ اتوماتیک ایرانسل است و تنها 79 گرم وزن دارد و در دو رنگ سفید، آبی شفقی عرضه می شود .
در حالت شارژ اتوماتیک ایرانسل انتظار 300 ساعت و در حالت مکالمه 8 ساعت مداوم ، باطری دارد .با توضیحاتی که داده شد اگر قصد دارید تا یک j100 برای خودتون دست و پا کنید از ترفند زیر می توانید برای تست همه قسمتهای گوشی اطلاع یابید و از صحت عملکرد گوشی خود اطمینان 100% حاصل نمایید
لومیا ۶۲۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای ۱ گیگاهرتزی Snapdragon S4 بوده و قرار است با قیمت ۲۴۹ دلار در سه ماهه اول سال ۲۰۱۳ است.
و در شارژ اتوماتیک ایرانسل آخر تست خاموش شدن گوشی
نوکیا در کنار دو تلفن پرچم‍دار لومیا ۹۲۰ و لومیا ۸۲۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل یک تلفن ارزان قیمت دیگر را نیز که مبتنی بر ویندوز فون ۸ است، وارد بازار می‌کند.
همانند Sony Ericsson Xperia Arc تیم طراحی نوکیا هم تلاش کرده که در راستای افزایش کیفیت تصاویر، نمایشگر را هرچه بیشتر به شیشه‌ی جلویی آن نزدیک کنند. بدین طریق وقتی نمایشگر خاموش است، کاملا مشکی شارژ اتوماتیک ایرانسل دیده می‌شود. شاسی گوشی از دکمه های فیزیکی کمی استفاده شده است و بر روی آن فقط دکمه هایی چون کلید کنترل صدا و دکمه‌ی پاور دیده می‌شوند که همگی در لبه‌ی سمت راست قرار گرفته اند. دکمه‌ی Home بر روی این گوشی وجود ندارد و نوکیا ترجیح داده که از یک نوع حرکت لمسی به نام Swipe یا کشیدن با انگشت برای آن استفاده کند.
در سال گذشته کمپانی نوکیا گوشی مدل N8 خود را معرفی کرد که یکی از هوشمند ترین تلفن های همراه ساخت این شرکت به حساب می‌رفت. N8 مجهز به دوربین بسیار با کیفیت 12 مگاپیکسلی بود که در بازار تلفن های همراه یک استثنا و پیشرفت فوق العاده محسوب می‌شد. اما این بار در سال 2011 شاهد معرفی مدل جدیدتر نوکیا N8، یعنی N9 هستیم. در N9 دیگر خبری از آن دوربین 12 مگاپیکسلی نیست ولی پیشرفت های فراوان دیگری بر روی آن می‌بینیم. نوکیا N9 کمی کوتاه تر، پهن تر و باریک تر از N8 ساخته شده و طراحی آن نیز کمی شارژ اتوماتیک ایرانسل ساده تر و چهار گوش تر شده است و با وزن 135 گرم دقیقا هم وزن N8 می‌باشد. این مدل در سه رنگ مشکی، آبی روشن و سرخابی طراحی و عرضه شده است.
امروز شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا در وب سایت رسمی خود تلفن لومیا ۶۲۰ نوکیا را معرفی کرد، سومین تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز فون ۸ این شرکت که قرار است در ابتدای سال ۲۰۱۳ و با قیمت مناسب ۲۴۹ دلار وارد بازار جهانی شود. این تلفن مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای S4، دوربین ۵ مگاپیکسل و صفحه نمایش ۳٫۸ اینچی است.
حال شارژ اتوماتیک ایرانسل می توانید تمامی قسمتهای زیر را چک کنید
لومیا ۶۲۰ حدود ۱۲۷ گرم وزن دارد و ابعاد شارژ اتوماتیک ایرانسل آن ۱۱۵٫۴ در ۶۱٫۱ در ۱۱٫۰۲ میلی‌متر است.
نوکیا اعلام کرده که در ساخت بدنه لومیا ۶۲۰ از تکنیک جدیدی به نام Dual-Shot بهره برده که در این تکنیک دو لایه مختلف از پلی‌کربنات برروی یکدیگر قرار می‌گیرند. لایه زیری اساس بدنه است و شارژ اتوماتیک ایرانسل ضخامت بیشتری دارد و لایه دوم نیز بصورت نیمه شفاف رنگی است. به این ترتیب عمق رنگ بیشتر شده و جلوه خاصی در بدنه تلفن ایجاد می‌شود. نوکیا از این روش برای ترکیب رنگ‌ها نیز بهره می‌برد به عنوان مثال در دو لایه، رنگ زرد را با آبی ترکیب کرده تا رنگ سبز خار‌ق‌العاده‌ای شکل گیرد.
از دیگر مشخصات فنی لومیا ۶۲۰ می‌توان به ۵۱۲ مگابایت حافظه رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی، درگاه microSD برای افزایش شارژ اتوماتیک ایرانسل میزان حافظه تا ۶۴ گیگابایت، دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلش LED و قابلیت ضبط ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p با ۳۰ فریم در ثانیه، بلوتوث، NFC، Wi-FI، A-GPS اشاره کرد.
وضوح صفحه نمایش آن ۶۴ *‌ ۹۶ پیکسل است و تعداد رنگ آن ۶۵۵۳۶ رنگ است .قابلیت ذخیره 250 شماره تلفن را تنها بر روی سیم کارت دارد و همچنین 50 پیام کوتاه (SMS) و نوع زنگ J100 پلی‌فونیک (۳۲ کانال) شارژ اتوماتیک ایرانسل است . را بر روی سیم کارت ذخیره کرده ودارای تقویم ماشین حساب و بازی نیز می باشد .
لومیا 620 نوکیا: ویندوز فون 8، شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده 2 هسته‌ای، نمایشگر 3.8 اینچ
ظاهری زیبا ، صفحه نمایش رنگی ، زبان فارسی ، پخش فایلهای midi ، امکان تعویض Wallpaper و از همه مهمتر شارژ اتوماتیک ایرانسل سادگی کار با گوشی باعث شده ، J100 از دیگر رقبای هم قیمت خود همانند 1100 نوکیا یک سروگردن بالاتر باشه .این گوشی که محصول فوریه 2006 است و چند ماهی است که وارد بازار شده است ، یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که فقط یک گوشی ساده و زیبا و سبک می خواهند که قابلیت عکس برداری و بلوتوث براشون مهم نباشه و فقط قصد دارند با گوشی تماس بگیرند و اس م اس ارسال کنند (و البته بالعکس)
کافی است کد #89# را وارد کنید شارژ اتوماتیک ایرانسل
ضمنا J100 یک گوشی خیلی کم مصرفه و باطری زیادی رو نگه میداره و به صورت معمول می تونید 4 روز از اون استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل کنید تا شارژش تموم بشه .
اگر به دنبال یک گوشی ارزان قیمت و شارژ اتوماتیک ایرانسل شیک می گردید که نیازهای اولیه شما را از یک تلفن همراه بر آورده کند ، بی شک گوشی J100 سونی اریکسون بهترین انتخاب است .
لومیا 620 نوکیا: ویندوز فون 8، پردازنده 2 هسته‌ای، نمایشگر 3.8 اینچ شارژ



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل
 
 
 
 
گوشی 5130 نوکیا XpressMusic دارای قابلیت های موسیقی ، طراحی ساده ، دوربین 2 مگاپیکسل ، صفحه نمایش 2 اینچ با خرید شارژ مستقیم ایرانسل 262K رنگ ، کلیدهای اختصاصی موسیقی ، GPRS / EDGE کلاس 12 ، بلوتوث 2.0 با A2DP microUSB 2.0 ، رادیو FM استریو ، پخش موسقی با پشتیبانی از فایل های WMA ، eAAC + ، MP4 ، MP3 و سوکت استاندارد 3.5 میلی متری است . این گوشی از کارت حافظه microSD تا 8GB پشتیبانی می کند و با سرویس های Share on Ovi و Mail on Ovi سازگار است . XpressMusic 5130 در سه ماهه نخست 2009 با قیمت 90 یورو به فروش می رسد .
همچنين هزينه هر كيلو بايت مازاد بر پنج هزار كيلوبايت خرید شارژ مستقیم ایرانسل در ماه مبلغ 9 ريال است.
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات ايران، به علاوه هزينه ارسال هر سرويس پيام رسانی صوتی تصويری (MMS) باحجم 50 خرید شارژ مستقیم ایرانسل كيلوبايت مبلغ 500 ريال است.
به نقل از موبنا ، براين اساس هزينه ثابت ماهيانه ارسال و دريافت خدمات عمومی بسته‌های راديویی (GPRS) تا سقف پنج خرید شارژ مستقیم ایرانسل هزار كيلوبايت در هر ماه 50 هزار ريال محاسبه شده است.
امروزه بچه ها به همه چیز دسترسی دارند،اغلب ساده تر آن است که یک موبایل در اختیارشان خرید شارژ مستقیم ایرانسل قرار دهید طوری که در همه ی اوقات بتوانید با آنها در تماس باشید.امروزه حتی بچه های 5 ساله هم از موبایل استفاده می کنند.موبایل ابزار بسیار سودمندی برای والدین است تا بدانند بچه ها کجا هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی نوکیا اعلام کرد که به زودی از هفت مدل جدید پرده برداری می کند و این خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی ها را در بازار موبایل هند و سپس در بازارهای افریقا و آسیا عرضه می کند . نوکیا علاوه براین گوشی ها سرویس های جدیدی را نیز ارائه می دهد که شامل سرویس های Nokia Life Tools و Mail on Ovi می باشد و این سرویس ها صد در صد توسط گوشی های رده پایین مانند هفت مدل جدید نوکیا پشتیبانی می شوند.
نخستین گوشی معرفی شده نوکیا مدل 7100 است که دارای طراحی کشویی و پنجمین نسخه سری 40 است که از Mail on Ovi پشتیبانی می کند . خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاربران با استفاده از این سرویس به راحتی می توانند یک حساب ایمیل ایجاد کنند و بدون نیاز به کامپیوتر آن را مستقیما روی گوشی موبایل کنترل نمایند . Supernova 7100 دارای یک صفحه نمایش متوسط TFT با 65K رنگ ، GPRS / EDGE کلاس 10 ، دوربین 1.3 مگاپیکسل ، رادیو FM استریو با RDS ، ضبط FM ، پخش MP3 و MP4 است که در پایان سال جاری با قیمت 75 یورو به فروش می رسد .
به گفته این وکیل دادگستری ، با همه این اوصاف و با وجودی که زمان طولانی از عمر تلفن همراه در کشور ما نمی گذرد مسئولان باید برای تدوین آیین نامه ویژه و مدون این وسیله ارتباطی اقداماتی را انجام دهند.این کارشناس حقوقی خاطر نشان کرد: تلفن همراه یک تکنولوژی وارداتی است که در کنار امتیازات و مزایای گوناگون مسائل خاص خود را به همراه داشته و نیاز است تا قوانین خاصی در این خصوص در دادسراهای ویژه تعریف شود.وی با اشاره به این که در ابتدا لازم است که قوانین و مقررات کشور تولید کننده و صادر کننده این تکنولوژی های جدید بررسی و مورد مطالعه قرار گیرد ، ادامه داد: سپس می توانیم با یک نگاه تطبیقی در خصوص خرید شارژ مستقیم ایرانسل تدوین قوانین و مقررات مدون به روز حرکت کنیم . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، شركت مخابرات ايران هزينه ثابت ماهيانه سرويس GPRS " همراه اول " را اعلام كرد. جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شركت ارتباطات سيار با حضور رئيس مجمع، صابر فیضی (مديرعامل مخابرات)، محمد كرم پور و ناصر يوسف پور از اعضای مجمع تشكيل شد و در زمينه تعرفه استفاده از خدمات GPRS و MMS پس از بحث و تبادل نظر با اعمال تعرفه‌های مربوط تا سقف‌های تعيين شده موافقت شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، برخلاف تصور برخی مشترکان فرصت طلب که به زعم خود می پندارد پیگیری مزاحمت از طریق خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیم کارتهای اعتباری امکان پذیر نیست و به راحتی می توانند از هر نقطه ای از کشور برای سایر افراد مزاحمت ایجاد کنند ، یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: برای پیگیری این موضوع آیین دادرسی کیفری وجود دارد.
به نقل از موبنا ، محمد حسین پور ابتهاج افزود : اصول محاکمات جزایی و قوانین شکلی دادرسی دادگاه های عمومی در خصوص ارتکاب این تخلفات موجود است.وی اظهار داشت: چنانچه شاکی در محل اقامتش نسبت به مزاحمت هایی خارج از حوزه قضایی خود طرح شکایت کند دادسرا تحقیقات مقدماتی را آغاز و در صورت لزوم با صدور نیابت های قضایی یا در صورت ثبوت با قرار خرید شارژ مستقیم ایرانسل عدم صلاحیت قضایی تشریفات قانونی لازم را اعمال می کند .
مدل های جدید دیگر گوشی های 2320 کلاسیک ، 2323 کلاسیک ، 2330 کلاسیک می باشند که همه آنها با سرویس Mail on Ovi سازگار هستند و خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارای رادیو FM با قابلیت ضبط و مرورگر اینترنتی برای سرویس Nokia Lite Tools می باشند . مدل های 2320 و 2323 کلاسیک در سه ماهه دوم 2009 با قیمت 40 یورو موجود می شوند . نوکیا 2330 کلاسیک نیز طی همان دوره زمانی با قیمت تقریبی 50 یورو در اختیار کاربران قرار می گیرد .
نکته اینجاست که بچه ها نمی دانند استفاده بیش از حد از موبایل یا دانلود از اینترنت ممکن است موجب بالا رفتن هزینهشود.همچنین باید این نگرانی را داشته باشید که بچه ها در معرض تماس های نا مناسب از جانب کاربران ناشناس باشند.فایرفلای(FireFly)از سال 2006 گوشی های مخصوصی برای کودکان روانه بازار کرده است.این گوشی فقط تماس های را خرید شارژ مستقیم ایرانسل دریافت و ارسال می کند که تلفن کننده با آنها آشنا باشد.این شرکت اخیرا یک جفت گوشی به نام های گلوفون و فلای فون معرفی کرد.گوشی گلوفون مخصوص 5 تا 8 ساله هاست و دکمه های اختصاصی برای پدر و مادر و موارد اضطراری دارد.این گوشی همچنین دارای چند بازیو صفحه نمایش تمام رنگی است.گوشی فلای فون مخصوص 9 تا 12 ساله هاست و دارای دوربین داخلی،MP3 و رادیوی اف ام است.کودکان می توانند با این گوشی چت کنند و پیامک بفرستند.هر دوی این گوشی ها این اختیار را به والدین می دهند تا مدت زمان مکالمه و تعداد پیامک ها را محدود کنند.
دو مدل جدید دیگر گوشی های 1202 و 1661 نوکیا می باشند که بطور خاص برای افرادی که در حومه شهر زندگی می کنند طراحی و تولید می شوند . 1202 نوکیا دارای ویژگی هایی مانند چراغ قوه ، صدای زنگ بلند ، دوام زیاد باتری و ارسال و دریافت SMS است اگرچه فاقد ویژگی های ارتباطی است و در سه ماهه چهارم 2008 با 25 یورو به فروش می رسد . نوکیا 1661 ارزان ترین گوشی است که دارای صفحه نمایش رنگی TFT با 65K رنگ و رادیو FM است . این مدل نوکیا در سه ماهه نخست 2009 با قیمت 30 یورو خرید ش


:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1392 | نظرات ()