نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

دزفولی از پوشش ۱۸۷۴ شهر و دهستان کشور، ۲۲ شارژ مستقیم ایرانسل هزار روستا و بیش از ۲۰ هزار کیلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی کشور توسط شبکه تلفن همراه ایرانسل خبر داد.
دزفولی، گسترش شبکه وایمکس ایرانسل از ۷ شهر به ۲۵ شهر، حمایت از لیگ برتر خلیج فارس-جام ایرانسل، راه‌اندازی سامانه پرداخت‌های کمک مردمی به کمیته امداد، شارژ مستقیم ایرانسل هلال احمر و سازمان بهزیستی، راه‌اندازی و توسعه سرویس روزنامه همراه ، فعال کردن سرویس بانکداری همراه با استفاده از شبکه شتاب برای نخستین بار در کشور را از دستاوردهای ایرانسل عنوان کرد.
وی از جمله موفقیت‌های ایرانسل را راه‌اندازی پروژه دسترسی و استفاده از خدمات بانکی عنوان کرد که درحال حاضر ۲۰ بانک با ارایه مجموعه خدمات خودپرداز، اینترنت، پایانه فروشگاهی، وب کیوسک، تلفن همراه، بانکداری همراه و شارژ مستقیم در زمینه ارایه خدمات بانکداری همراه با ایرانسل همکاری شارژ مستقیم ایرانسل می‌کنند.
مدیرعامل ایرانسل به مقایسه تعهدات مندرج در پروانه این اپراتور با عملکرد واقعی آن پرداخت و افزود: درحالی که تا پایان سال ششم قراردادی ایرانسل یعنی ۱۹ تیر ماه سال ۱۳۹۱ باید ۹ هزارو ۸۹ کیلومتر از جاده‌ای کشور تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار می‌گرفت اما اکنون این عدد به ۲۰ هزار و ۱۰۰ کیلومتر افزایش یافته است. همچنین تعهد پوشش جمعیتی ایرانسل در پایان سال ششم ۷۲.۵۶ درصد بوده که اکنون به ۸۰ درصد رسیده است و حاکی از رشد ۱۱۰ درصدی شارژ مستقیم ایرانسل نسبت به تعهدات مندرج در پروانه ایرانسل است.
گستره پوشش شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
رومینگ شارژ مستقیم ایرانسل بین‌الملل ایرانسل
سهم بازار و اشتغال زایی شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
مدیرعامل ایرانسل از افزایش نقاط توزیع و فروش و دسترسی مشترکان به امکانات و خدمات ایرانسل و خرید شارژ به یک میلیون و ۴۰۰ هزار نقطه خبر داد و گفت: رشد سالانه ترکیبی این شبکه ۱۸۰ درصد است و در این میان فروش الکترونیکی معادل ۶۴ درصد از کل فروش پین‌های ایرانسل را به خود اختصاص داده که یکی از رکوردهای بین‌المللی مختص به ایرانسل است و موفق شدیم ۸۶ درصد رشد ترکیبی در فروش الکترونیکی شارژ مستقیم ایرانسل ایجاد کنیم.
دزفولی از سهم ۴۵ درصدی ایرانسل از بازار تلفن همراه کشور نسبت به ۵ اپراتور تلفن همراه فعال کشور خبرداد و افزود: در بخش اشتغالزایی ایرانسل که یکی از شاخص‌های اصلی و دستاوردهای ملی این پروژه محسوب می‌شود، ایرانسل ۳۵ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده که از این میان ۱۷۶۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است. به گفته وی، ایرانسل با معرفی فرصت‌های جدید بستر کارآفرینی را فراهم کرده که ویترین، بانکداری همراه، نقشه مجازی و روزنامه همراه از دسته خدماتی هستند که روی آنها می‌توان کارآفرینی کرد و در بحث خلاقیت و نوآوری، ایرانسل با راه‌اندازی سرویس‌های جدید خود نظیر بانکداری همراه، شبکه خصوصی مجازی، نقشه مجازی و روزنامه همراه سعی در شکوفایی و نوآوری در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه و سازمان‌های کشور از سرویس‌های روز دنیا بوده و تلاش کرده شارژ مستقیم ایرانسل به شکوفایی اقتصادی کشور کمک کند.
به گفته دزفولی در حال حاضر ۱۸ توزیع کننده اصلی، ۹۰۶۰ عاملیت فروش و خدمات بعد از فروش رسمی و کددار، یک میلیون و ۱۸۰ هزار پایانه فروشگاهی، ۱۸هزار و پانصد خودپرداز و بیش از ۲۰۰ هزار فروشنده توزیع و فروش سیم کارت ها و کارتهای شارژ ایرانسل را برعهده دارند. شارژ مستقیم ایرانسل
به گفته وی، در شبکه‌های تلفن همراه اول و ثابت، ایرانسل تقریبا در تمام مراکز استان‌ها، سوئیچ اصلی دارد که این امر انطباق بین دو شبکه را با سرمایه‌گذاری ایرانسل مهیا کرده است. شارژ مستقیم ایرانسل
وی اظهار داشت: شارژ مستقیم ایرانسل در توسعه فیزیکی شبکه علاوه بر ۱۰ مرکز سوئیچ اصلی، راه‌اندازی ۴۹ مرکز سوئیچ فرعی نیز در دستور کار قرار گرفت که علاوه بر تسهیل تبادل ترافیک، انطباق شبکه ایرانسل با شبکه تلفن ثابت نیز هموارتر می‌کند.
شبکه توزیع، شارژ مستقیم ایرانسل فروش و خدمات پس از فروش ایرانسل
وی به رشد سالانه ترکیبی ۶۸ درصدی در بخش پوشش شهری و رشد سالانه ترکیبی ۷۷ درصدی در پوشش جاده‌ها اشاره کرد و گفت: ایرانسل۸۰ درصد جمعیت کشو را با رشد سالانه ترکیبی ۱۶ درصد تحت پوشش قرار داده و با راه‌اندازی بیش از ۱۵ هزار سایت BTS در کشور، این شرکت موفق شد بیش از ۹۰ هزار TRX را شارژ مستقیم ایرانسل در شبکه خود فعال کند.
وی با ارایه گزارشی از اپراتورهای طرف قرارداد با ایرانسل در ارایه خدمات رومینگ بین‌الملل توضیح داد که ایرانسل با رشد ۳۲ درصدی نسبت به سال گذشته رومینگ سیم‌کارت‌های دائمی را با ۲۸۷ اپراتور دنیا برقرار کرده و رومینگ سیم‌کارت‌های اعتباری نیز با ۸۶ اپراتور با صد درصد رشد نسبت به سال گذشته و رومینگ دیتا با ۱۳۹ اپراتور ۲۰۸ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته به طوریکه ایرانسل در حال حاضر گسترده ترین شبکه رومینگ شارژ مستقیم ایرانسل بین الملل کشور را در اختیار دارد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

این تحریم‌ها که هر ساله توسط ریاست‌جمهوری آمریکا تأیید می‌شود به دلایلی از جمله نقض حقوق بشر در ایران و همچنین حمایت شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران از گروه‌های تروریستی، وضع شده است.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ایرانسل، با راه اندازی این طرح تشویقی که برای شارژ اتوماتیک ایرانسل نخستین بار در ایران، توسط ایرانسل در اختیار مشترکین تلفن همراه قرار می گیرد، کلیه مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانند از 20 تیر تا 31 شهریور در مدت زمانی معین، بیش از میزان شارژ خریداری شده، مکالمه کرده و یا پیام کوتاه (SMS) و پیام چند رسانه ای (MMS) ارسال کنند.
جشنواره تابستانی ایرانسل ویژه شهرهای گیلان، هرمزگان، ارومیه، کرمانشاه، اراک، تهران، یزد و خراسان رضوی از 23 تیر ماه 88 آغاز و تا 28 تیر شارژ اتوماتیک ایرانسل ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش آژانس خبری تلفن همراه (همنا)، مشترکان ایرانسل در این شهرها می توانند علاوه بر دریافت دو شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم کارت ایرانسل در ازای پرداخت هفت هزار تومان، از دو برابر شارژ ویژه تماس های داخل شبکه، یک آهنگ پیشواز رایگان پس از فعال سازی سیم کارت به مدت 10 روز و 100 پیام چندرسانه ای (MMS) رایگان ویژه مشترکین جدید و قدیم بهره مند شوند.
جزئیات بیشتر درباره جشنواره تابستانی ایرانسل بر روی سایت این شرکت به نشانی [Only registered and activated users can see links] شارژ اتوماتیک ایرانسل ([Only registered and activated users can see links]) قرار دارد.
مزیت شارژ این طرح آن است که مشترک می تواند در صورت تمایل برای مصرف بیشتر در یک دوره زمانی مشخص، با شماره گیری کد دستوری مخصوص آن، بیش از مبلغ شارژ درج شده بر روی کارت مکالمه کرده و یا تعداد بیشتری پیام شارژ اتوماتیک ایرانسل کوتاه و پیام چند رسانه ای ارسال کند. به طور مثال، اگر مشترک اطمینان دارد که در 3 روز آتی، باید تماس های داخل شبکه زیادی برقرار کرده و یا پیام کوتاه داخل شبکه ارسال کند و یا به دلیل سفر قصد ارسال پیام چند رسانه ای، بیش از حد معمول را دارد، با خرید یک کارت شارژ 20,000 ریالی و شماره گیری کد دستوری ویژه شارژ شگفت انگیز، می تواند علاوه بر 20,000 ریال اعتبار خود، از 4000 ریال اعتبار نیز برای تماس داخل شبکه استفاده نماید.
عرضه شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ شگفت انگیز به مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل
براساس این گزارش، ایرانسل آسان ترین راه ممکن را برای فعالسازی شارژ شگفت انگیز در اختیار مشترکین قرار داده است به طوریکه برای فعالسازی، کافیست به جای کد دستوری عادی درج شده روی شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت شارژ، کد مخصوص شارژ شگفت انگیز شماره گیری شود.
مشترکین سیم کارت های اعتباری شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل، همچنین می توانند با دریافت رمز 12 رقمی به مبالغ 20،10 ، 50 ، 100 و 200 هزار ریال از طریق مراجعه به خودپرداز بانک های طرف قرارداد ایرانسل و یا خرید کارت شارژ و استفاده از دستگاه های پایانه فروش، رمز خریداری شده را از طریق کد دستوری ویژه شارژ شگفت انگیز وارد کرده و به ترتیب معادل 11,650 ، 23,301 ، 58,252 ، 116,505 و 233,010 ریال شارژ دریافت کنند. تاریخ انقضاء برای هر بسته افزایشی ایرانسل به ترتیب 3، 5، 10 ، 15 و 20 روز خواهد بود.
البته این تحریم‌ها از دو دیدگاه قابل بررسی است. یک دیدگاه معتقد است، شارژ اتوماتیک ایرانسل منابع مالی که در این سه کشور جریان پیدا کرده است، ‌به عنوان مخالفت این کمپانی با قوانین تحریم است. اما دیدگاه دیگر که محافظه‌کارانه‌ است، می‌توانیم به این دو شرکت فرصت‌ها و راه‌هایی را پیشنهاد دهیم که بتوانیم از پس این تحریم، به تجارت بپردازیم، چرا که هر دو شرکت ادغامی شامل قوانین تحریم نیز می‌شوند.
این گزارش در پایان می‌افزاید، چگونه شرکت‌های Bharti – MTN در یک‌دیگر شارژ اتوماتیک ایرانسل اغام می‌شود – زیرا بیشتر از 20 شرکت تحت پوشش این دو است، این ادغام، یکی از بزرگترین ادغام‌ها در دنیاست، و رشد تجارت MTN در فضای تحریم‌ها نیز است.
برای مثال، مشترکین میتوانند پس از دریافت رمز 12 رقمی برای شارژ 10,000 ریالی، به جای شماره گیری کد دستوری همیشگی، که سیم کارت را معادل 10,000 ریال شارژمی کند، همان شماره رمز 12 رقمی را با کد دستوری ویژه #شماره12رقمی*144* شماره گیری نمایند ، تا سیم کارت آنان 12,000 ریال،بدون احتساب 3% مالیات بر ارزش افزوده، شارژ شود. شارژ شارژ اتوماتیک ایرانسل اضافه شده برای تماس های داخل شبکه ایرانسل است. به این معنا که 10,000 ریال شارژ شامل تماس های داخل و خارج از شبکه ایرانسل بوده اما 2000 ریال شارژ اضافه شده تنها برای تماس های داخل شبکه می باشد.
مشترکان ایرانسل در شهرهای گیلان، هرمزگان، ارومیه، کرمانشاه، اراک، تهران، یزد و خراسان رضوی همچنین می توانند در قرعه کشی 40 دستگاه PSP سونی ویژه ویترین ایرانسل، سه دستگاه خودروی هیوندای سوناتا و چهار دستگاه پژو 206 و با کسب حداقل شش امتیاز در شارژ اتوماتیک ایرانسل طول جشنواره تابستانی ایرانسل در قرعه کشی یک دستگاه خودروی هیوندای آرزا شرکت کنند.
([Only registered and activated users can see links])ICTna.ir ([Only registered and activated users can see links]) - با آغاز جشنواره تابستان 88 ایرانسل و از تاریخ20 تیر تا 31 شهریور، طرح تشویقی جدید "شارژ شگفت انگیز" شارژ اتوماتیک ایرانسل به مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل ارائه می شود.
مشترکان برای شرکت در قرعه کشی می بایست شارژ اتوماتیک ایرانسل با فعال سازی سیم کارت خود، نخستین تماس را برقرار و ثبت نام خود را تکمیل کنند.
طبق این گزارش، سایر بانک‌های آمریکایی در مورد تهیه منابع مالی برای نقشه ادغام صحبت می‌کنند، منابع می‌گویند که ادغام شارژ اتوماتیک ایرانسل دو شرکت MTN و Bharti و خرید هرکدام توسط دیگری بدین معناست که استفاده‌کنندگان از سه گروه وایرلس مختلف در هم ادغام می‌شوند.
مشترکان ایرانسل می توانند از 23 تا 28 تیر ماه، یک محصول شارژ اتوماتیک ایرانسل چندرسانه ای رایگان از ویترین دریافت کنند و در قرعه کشی 40 دستگاه گوشی تلفن همراه گوشی تلفن همراه نوکیا 5800 Xpress Music ویژه سرویس آهنگ پیشواز شرکت کنند.
[Only registered and activated users can شارژ اتوماتیک ایرانسل see links]
اطلاعات بیشتر در خصوص طرح شارژ شگفت انگیز و همینطور جشنواره تابستان 88 ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل در وب سایت رسمی این شرکت به نشانی [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]) قرار گرفته است. آغاز جشنواره تابستانی ایرانسل ویژه گیلان، هرمزگان، ارومیه، کرمانشاه، اراک، تهران، یزد و خراسان رضوی
قرض‌دهندگان آمریکایی امیدوارند بین آن‌ها و شارژ اتوماتیک ایرانسل شرکت MTN قطع شود، چرا که منابع از بانک‌های آمریکایی گزارش داده‌اند در سطوح عالی بحث‌هایی پیش آمده است که چگونه این مراحل بدون نقض قوانین خزانه‌داری آمریکا طی شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

• برای مشاهده آهنگ های داغ و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پرطرفدار، یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
•• برای دریافت مشخصات یک کد آهنگ مشخص مثل ۱۰۰۱۰۰، عبارت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل JK۱۰۰۱۰۰ را به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
برخی از مشترکان بر این باورند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که اگر ایرانسل واقعا توان پرداخت هزینه یک هواپیمای شخصی را برای تبلیغات دارد، بهتر است فکری به حال شبکه تلفن همراه خود بکند تا مشکل آن برطرف شود و برخی دیگر نیز معتقدند که این وعده ها صرفا ترفندی برای فروش بیشتر سیم‌کارت است که در پاره‌ای موارد آثار نامطلوبی بر فرهنگ عمومی جامعه می‌گذارد.
• خرید یک آهنگ پیشواز با قابلیت تغییر در زمان‌ها و مناسبت‌های مرتبط: با خرید این نوع آهنگ پیشواز، در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مرتبط با مناسبت روز بر روی خط شما فعال می‌شود. به عنوان مثال با فعال‌سازی آهنگ پیشواز دعای روزانه ماه رمضان، شما تنها هزینه یک آهنگ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را می‌پردازید ولی در هر روز دعای مربوط با همان روز بر روی خط شما تنظیم می‌گردد. علاوه براین با خرید برخی دیگر از این نوع آهنگ‌ها، در واقع چند آهنگ مختلف از یک رده یا نوع خاص به شما تعلق می‌گیرد که به صورت اتفاقی در زمان های متفاوت بر روی خط شما فعال می‌شود.
چگونه آهنگ مورد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نظر خود را انتخاب کنیم؟
خرید شارژ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
در لینک پورتال آهنگ پیشواز در vitrin.irancell.ir صدها آهنگ متنوع وجود دارد که شما می‌توانید به نمونه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آهنگ‌های مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.
از دیگر قابلیت‌های سرویس آهنگ پیشواز می‌توان به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موارد زیر اشاره کرد:
•• خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به لینک «آهنگ پیشواز» در vitrin.irancell.ir بروید ، آهنگ‌های مختلف را گوش کنید و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.
۱.انتخاب آهنگ دلخواه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
با درخواست خرید آهنگ مورد نظر خود، هزینه مشخص مربوط به آن، برای استفاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در یک دوره ۳۰ روزه به حساب شما منظور می گردد! برای خرید می توانید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید :
هر آهنگ یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می توانید با ارسال دستور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشخصی در یک پیام کوتاه فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:
• برای دریافت فهرست آهنگ‌های پیشنهادی ایرانسل، عبارت PI را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارسال کنید.
روش‌های دسترسی به سرویس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فهرست کد های آهنگ پیشواز را در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.
• کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر: ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می‌گیرید و آهنگ پیشواز او را می‌شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و مایل باشید که آن را برای خط خودتان فعال نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با پخش این آهنگ پیشواز، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کلید ٧ و سپس کلید # را فشار دهید.
*۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# [yes/OK] خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
۲. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بلافاصله پس از اولین خرید، آهنگ پیشواز شما فعال می شود!!!
• برای دریافت فهرست جدیدترین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آهنگ‌ها، عبارت J را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
این هم برای ایرانسلی ها ...! خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
برای شروع یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
وی می گوید: «به عقیده من ،ایرانسل همان شرکتی است که سیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت جایزه مشترکان خود را با هزار دردسر به آنها تحویل می‌دهد. حالا تصور کنید برنده بخت برگشته هواپیما باید چند سال دوندگی کند و چقدر دردسر بکشد تا جایزه اش را تحویل بگیرد!»
توجه: در صورت استفاده از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، توجه داشته باشید که در حالت پخش تک آهنگی بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار آخرین آهنگ پیشواز فعال بر روی خط شما، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید آخرین آهنگ برای یک دوره مشابه(با قيمت روز) اقدام خواهد کرد. همچنین در حالت پخش چند آهنگی، بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار هر یک از آهنگ ها، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید هر یک از آنها برای مدتی مشابه دوره انتخابی قبل(با قيمت روز) اقدام خواهد کرد. در صورت عدم تمایل به تمدید سرویس آهنگ پیشواز پیش از پایان دوره اعتبار آن، نسبت به حذف آن اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که در صورت تمدید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خودکار سرویس آهنگ پیشواز روی خط شما، هزینه فعالسازی مجدد آن از اعتبارشما کسر و یا به صورتحساب سیم کارت دائمی شما افزوده خواهد شد.
این مشترکان معتقدند اگر تعداد مورد ادعای واگذاری سیم‌کارت‌های ایرانسل صحت دارد به عنوان اپراتور دوم کشور چرا بنگاه‌های تبلیغاتی، بانک‌ها،فروشندگان و خریداران درآگهی‌های رسانه‌ای اعم از مکتوب و غیر مکتوب شماره‌ای از ایرانسل را معرفی نمی کنند و به رغم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این همه هیایوی تبلیغاتی ایرانسل چرا در دست مردم حضور ندارد.
در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.
۳.از آهنگ پیشواز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود لذت ببرید!
• کد آهنگ مورد نظر خود را در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ بفرستید.
• کد دستوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل # ۷۷۷ * را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده و منوی آن را دنبال کنید.
در صورت تمایل می توانید طی مدت ۳۰ روز آهنگ خریداری شده را به رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کنید. برای آشنایی با نحوه جایگزینی به جدول های «عملیات پایه» در ادامه مراجعه کنید. برای مثال اگر مایل به جایگزینی آهنگ ۱۰۰۱۰۱ با ۱۰۰۱۰۲ باشید با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شماره گیری دستور زیر این جایگزینی انجام می شود:
این هم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای ایرانسلی ها ...!
آهنگ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشواز خود را چگونه فعال کنیم؟
• برای دریافت فهرست ده آهنگ پیشواز برتر، یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۳ ارسال کنید یا عبارت DAH را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
شما مشترکین ایرانسل می توانید با چهار روش متفاوت به آهنگ های پیشواز موجود در شبکه ایرانسل دسترسی داشته و آنها را برای تماس گیرندگان تان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تنظیم کنید!
وجود چنین دیدگاه هایی درباره تبلیغات این اپراتور در جامعه ایران موجب شده برنامه های تبلیغاتی این شرکت با توجه به هزینه‌های سنگین آن به ابزاری برای ضد تبلیغ بر علیه این اپراتور مبدل شود و به بی‌اعتمادی مردم نسبت به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آن دامن بزند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدوضعیت سیم کارت هدیه خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل را پیگیری کنند.
http://i40.tinypic.com/vg7p7q.jpg خرید شارژ مستقیم ایرانسل
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید وضعيت سيم كارت هديه خود را خرید شارژ مستقیم ایرانسل پيگيري كنند.
سـیم کـارت های اعتباری ایـرانسـل در جشنواره زمستان 87 به همراه 5 هزار تومان اعتبار اولیه، 10 هزار تومان خرید شارژ مستقیم ایرانسل و سیم کارت دائمی ایرانسل نیز پس از جایگزینی 6 درصد مالیات فروش و عوارض با 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده، کاهش یافته و در طول جشنواره زمستان 87، با بهای تخفیفی 120 هزار تومان ارائه می شوند. ایرانسل امروز سیم کارت و اعتبار هدیه میدهد
به گزارش ایستنا از روابط عمومی ایرانسل، مشترکینی که سیم کارت دائمی و یا اعتباری خود را در روز اول بهمن ماه خریداری کرده اند، با تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک خود به ایرانسل و همچنین فعال سازی و برقراری نخستین تماس در این روز، 5 هزار تومان اعتبار رایگان دریافت خواهند کرد. این اعتبار هدیه خرید شارژ مستقیم ایرانسل علاوه بر 5 هزار تومان اعتبار اولیه موجود در سیم کارت های اعتباری ایرانسل میباشد.
گفتنی است مشترکان جدید ایرانسل در قرعه کشی 250 سکه تمام بهار آزادی ویژه بهمن ماه و 250 سکه تمام بهار آزادی ویژه دی ماه شرکت داده خرید شارژ مستقیم ایرانسل خواهند شد. جزئیات بیشتر درباره طرح سیم کارت هدیه با امکان شارژ ویژه و طرح اعتبار هدیه رایگان ویژه اول بهمن بر روی سایت اینترنتی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir قرار داده شده است.
براساس اين گزارش، پيش از تكميل ثبت نام و وارد شدن مشخصات خرید شارژ مستقیم ایرانسل مالك سيم كارت خريداري شده در سيستم ايرانسل، برقراري تماس از سيم كارتهاي دائمي، اعتباري و پيام رسان ايرانسل امكان پذير نيست و در اين مرحله سيم كارت خريداري شده يكطرفه بوده و فقط امكان پاسخ به تماس هاي دريافتي از آنها وجود دارد.
شارژ خودکار سیم کارت هدیه تنها در طول جشنواره زمستان و برای دو بار اول از خرید شارژ مستقیم ایرانسل زمان فعالسازی سیم کارت اول اتفاق می افتد.
مشترک می بایست این کد را کنترل کرده تا با کد پستی 10 رقمی، که در قبوض تلفن ثابت، آب، برق و یا گاز درج می شود، یکسان باشد زیرا این کد نشان دهنده آدرس محلی است که سیم کارت هدیه به آن ارسال خواهد شد. در صورتی که کد پستی صحیح بود، مشترک می بایست برای تائید آن، یک پیام کوتاه بدون متن از خط خود به خرید شارژ مستقیم ایرانسل شماره 2115 ارسال و به این ترتیب کد پستی محلی را که باید سیم کارت هدیه به آن ارسال شود، تایید نهایی کند. اگر کد دریافتی صحیح نبود، مشترک می بایست سریعا به محل خریداری سیم کارت مراجعه کرده و کد پستی را تصحیح و مراحل ذکر شده را دوباره تکرار کند.
http://i40.tinypic.com/vg7p7q.jpg خرید شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ خودکار سیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل کارت هدیه تنها در طول جشنواره زمستان و برای دو بار اول از زمان فعالسازی سیم کارت اول اتفاق می افتد.
مشترک می بایست این کد را کنترل کرده تا با کد پستی 10 رقمی، که در قبوض تلفن ثابت، آب، برق و یا گاز درج می شود، یکسان باشد زیرا این کد نشان دهنده آدرس محلی است که سیم کارت هدیه به آن ارسال خواهد شد. در صورتی که کد پستی صحیح بود، مشترک می بایست برای تائید آن، یک پیام کوتاه بدون متن از خط خود به شماره 2115 ارسال و به این ترتیب کد پستی خرید شارژ مستقیم ایرانسل محلی را که باید سیم کارت هدیه به آن ارسال شود، تایید نهایی کند. اگر کد دریافتی صحیح نبود، مشترک می بایست سریعا به محل خریداری سیم کارت مراجعه کرده و کد پستی را تصحیح و مراحل ذکر شده را دوباره تکرار کند.
به گزارش ایستنا از روابط عمومی ایرانسل، مشترکینی که سیم کارت دائمی و یا اعتباری خود را در روز اول بهمن ماه خریداری کرده اند، با تکمیل ثبت نام و خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارسال مدارک خود به ایرانسل و همچنین فعال سازی و برقراری نخستین تماس در این روز، 5 هزار تومان اعتبار رایگان دریافت خواهند کرد. این اعتبار هدیه علاوه بر 5 هزار تومان اعتبار اولیه موجود در سیم کارت های اعتباری ایرانسل میباشد.
براساس اعلام، محدودیتی در تعداد سیم کارت هایی که هر فرد می تواند خریداری نماید، وجود ندارد ولی به علت محدودیت تعداد کل سیم کارت های هدیه، خرید شارژ مستقیم ایرانسل در صورت خریداری بیش از 5 سیم کارت نیز نهایتا 5 سیم کارت هدیه برای هر فرد ارسال می شود. سیم کارت هدیه کاملا رایگان بوده و جهت دریافت آن نیازی به پرداخت هیچ مبلغ اضافی نیست.
براساس اعلام، محدودیتی در تعداد سیم کارت هایی که هر فرد می تواند خریداری نماید، وجود ندارد ولی به علت محدودیت تعداد کل سیم کارت های هدیه، خرید شارژ مستقیم ایرانسل در صورت خریداری بیش از 5 سیم کارت نیز نهایتا 5 سیم کارت هدیه برای هر فرد ارسال می شود. سیم کارت هدیه کاملا رایگان بوده و جهت دریافت آن نیازی به پرداخت هیچ مبلغ اضافی نیست.
ICTna.ir - ايرانسل به تمامي مشترکيني که حداکثرتا پايان امروز، 1بهمن 87 ثبت نام خود را تکميل نموده، مدارك خود را به ايرانسل ارسال كرده و در همين روز نخستین تماس را از سيم کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل خویش برقرار نمايند، 5 هزار تومان اعتبار رايگان هديه مي دهد.
جزئيات بيشتر درباره طرح سيم كارت هديه بر روي خرید شارژ مستقیم ایرانسل سايت اينترنتي ايرانسل به نشاني
مشترکان برای اطلاع از آخرین وضعیت سیم کارت هدیه خود، می توانند با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن از خط خریداری شده خرید شارژ مستقیم ایرانسل به شماره 138 و یا مراجعه به سایت ایرانسل به نشانی
ICTna.ir - ايرانسل به تمامي مشترکيني که حداکثرتا پايان امروز، 1بهمن 87 ثبت نام خود را تکميل نموده، خرید شارژ مستقیم ایرانسل مدارك خود را به ايرانسل ارسال كرده و در همين روز نخستین تماس را از سيم کارت خویش برقرار نمايند، 5 هزار تومان اعتبار رايگان هديه مي دهد.
همچنین مشترکینی که تا 12 بهمن پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک به ایرانسل اقدام به برقراری نخستین تماس از سیم کارت خود مینمایند، یک سیم کارت اعتباری هدیه با امکان شارژ ویژه هدیه خواهند گرفت. این سیم کارت های هدیه خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای دو بار اول و به صورت خودکار، 20 درصد مبلغی که سیم کارت اول شارژ می شود و یا صورت حساب دوره ای آنها پرداخت می شود، اعتبار رایگان دریافت می کنند.
مشترکان برای اطلاع از آخرین وضعیت سیم کارت هدیه خود، می توانند با ارسال یک پیام کوتاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل بدون متن از خط خریداری شده به شماره 138 و یا مراجعه به سایت ایرانسل به نشانی
براساس این گزارش، مشترکان برای دریافت سیم کارت هدیه با امکان شارژ ویژه می بایست در فاصله زمانی اول دی ماه تا 12 بهمن ماه پس از تکمیل ثبت نام، ارسال مدارک و برقراری نخستین تماس، ابتدا یک پیام کوتاه بدون متن از خط ایرانسل خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل به شماره 2112 بفرستند، تا بدین ترتیب کد پستی که در سیستم ایرانسل برای پرونده ایشان ثبت شده است به طور خودکار و از طریق پیام کوتاه برای آنان ارسال شود.
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا خرید شارژ مستقیم ایرانسل ثبت نام کنید قرار داده شده است.
تكميل ثبت نام با مراجعه به خرید شارژ مستقیم ایرانسل يكي از فروشندگان مجاز ايرانسل، مراجعه به دفاتر پستي سراسر كشور، تماس با شماره 120 از خط ايرانسل و يا دريافت فرم از طريق سايت ايرانسل ممكن است.
براساس این گزارش، پیش از تکمیل ثبت نام و وارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل شدن مشخصات مالک سیم کارت خریداری شده در سیستم ایرانسل، برقراری تماس از سیم کارتهای دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل امکان پذیر نیست و در این مرحله سیم كارت خریداری شده یكطرفه بوده و فقط امکان پاسخ به تماس های دریافتی از آنها وجود دارد.
براساس این گزارش، مشترکان برای دریافت سیم کارت هدیه با امکان شارژ ویژه می بایست در فاصله زمانی اول دی ماه تا 12 بهمن ماه پس از تکمیل ثبت نام، ارسال مدارک و برقراری نخستین تماس، ابتدا یک پیام کوتاه بدون متن از خط ایرانسل خود به شماره 2112 خرید شارژ مستقیم ایرانسل بفرستند، تا بدین ترتیب کد پستی که در سیستم ایرانسل برای پرونده ایشان ثبت شده است به طور خودکار و از طریق پیام کوتاه برای آنان ارسال شود.
تکمیل خرید شارژ مستقیم ایرانسل ثبت نام با مراجعه به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل، مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور، تماس با شماره 120 از خط ایرانسل و یا دریافت فرم از طریق سایت ایرانسل ممکن است.
همچنین مشترکینی که تا 12 بهمن پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک به ایرانسل اقدام به برقراری نخستین تماس از سیم کارت خود مینمایند، یک سیم کارت اعتباری هدیه با خرید شارژ مستقیم ایرانسل امکان شارژ ویژه هدیه خواهند گرفت. این سیم کارت های هدیه برای دو بار اول و به صورت خودکار، 20 درصد مبلغی که سیم کارت اول شارژ می شود و یا صورت حساب دوره ای آنها پرداخت می شود، اعتبار رایگان دریافت می کنند.
براساس اعلام، محدوديتي در تعداد سيم كارت هايي كه هر فرد مي تواند خريداري نمايد، خرید شارژ مستقیم ایرانسل وجود ندارد ولي به علت محدوديت تعداد كل سيم كارت هاي هديه، در صورت خريداري بيش از 5 سيم كارت نيز نهايتا 5 سيم كارت هديه براي هر فرد ارسال مي شود. سيم كارت هديه كاملا رايگان بوده و جهت دريافت آن نيازي به پرداخت هيچ مبلغ اضافي نيست.
ایرانسل امروز سیم کارت و اعتبار هدیه خرید شارژ مستقیم ایرانسل میدهد
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنیدوضعیت سیم کارت هدیه خود را پیگیری کنند.
مشتركان براي اطلاع از آخرين وضعيت سيم كارت هديه خود، مي توانند با ارسال يك پيام كوتاه بدون متن از خط خريداري شده به شماره خرید شارژ مستقیم ایرانسل 138 و يا مراجعه به سايت ايرانسل به نش



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

مزاحمان تلفنی شارژ مستقیم ایرانسل نیمی از تماس های اورژانس را به خود اختصاص می دهند که با اعلام ماموریت های دروغین مشکلاتی را برای امدادگران بوجود آورده است.
به گزارش مهر وی خاطر نشان کرد : برخی از این جرایم را شارژ مستقیم ایرانسل شرایط اقتصادی و اجتماعی بر جامعه تحمیل کرد و برخی نیز در نتیجه بی‌احتیاطی و بی‌مبالاتی بزه‌دیدگان روی داده است، اما در هر صورت عده‌ای از این بابت متضرر شدند که هنوز هم ادامه دارد.
با حمایت ایرانسل بعنوان تنها حامی کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک 2012 و به منظورترویج ورزش های همگانی ، برنامه پیاده روی خانوادگی ، مصادف با هفته المپیک در تهران برگزار شد.به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دراین مراسم که از ساعت 8 صبح امروز جمعه و از محل کمیته ملی المپیک آغاز و تا بوستان ملت ادامه داشت جمع کثیری از خانواده های تهرانی حضورداشتند.همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط کمیته ملی المپیک، فدراسیون ورزش های همگانی وشرکت ایرانسل، مراسم متنوعی درنقطه پایانی این مسابقه برای شرکت کننده گان در نظر گرفته شده بود. انجام ورزش باستانی، طناب زنی، نمایش حرکات اکروباتیک با دوچرخه به همراه انجام ورزش های بومی و محلی ازعمده ترین بخش های این مراسم زیبا و متنوع بودند.یک دستگاه خودرو پراید، 25عدد اشتراک وایمکس ایرانسل، 50 عدد سیم کارت ایرانسل با 2012 دقیقه مکالمه رایگان و 2012 پیامک رایگان جوایز ارزنده ای بودند که از سوی ایرانسل به برگزیدگان در اهدا شد.گفتنی است هفتم خرداد ماه نیز برنامه پیاده روی همگانی مشابهی با حضور بانوان در محله قصر فیروزه تهران برگزار و به شارژ مستقیم ایرانسل برندگان نیز جوایز ارزنده ای از سوی شرکت ایرانسل تقدیم شد.
همزمان با گسترش خطوط تلفن در ایران یکی از معضلات استفاده کنندگان از آن به ویژه برای بانوان موضوع مزاحمان تلفنی است. افرادی که گاهی برای تفریح خود باعث از هم پاشیده شدن کانون خانواده ها شارژ مستقیم ایرانسل می شوند.
سرهنگ غلامعلی کریمی – معاون عملیات پلیس تهران بزرگ در این رابطه می گوید: شارژ مستقیم ایرانسل روزانه 2500 نفر بی جهت مزاحم مرکز فوریت‌هایی پلیسی 110 می‌شوند که میانگین سنی آنها هفت تا 18 ساله است که گاها ضمن اعلام خبر کذب اقدام به فحاشی کرده،‌ برخی مواقع نیز به جای صحبت‌کردن، فوت کرده یا نوار مبتذل پخش می‌کنند. بسیاری از مزاحمان این مرکز از طریق شماره‌های ایرانسل اقدام به ایجاد مزاحمت برای این شماره فوریتی می‌کنند. این در حالی است که این شرکت برای برخورد یا کنترل مزاحمان کمک اثر بخشی به پلیس نمی‌کند.
** کلاهبرداری های تلفنی شارژ مستقیم ایرانسل
بررسی پرونده های دادگاه های خانواده نشان می دهد که مشکل بخشی از زوج هایی که برای جدایی به شارژ مستقیم ایرانسل دادگاه می آیند موضوع مزاحمان تلفنی و سوءتفاهمات ایجاد شده مربوط به آن است.
از حدود 6 سال قبل با ورود خط های اعتباری تلفن همراه میزان مزاحمان افزایش یافت و اغلب مزاحمان تلفنی از این خط ها استفاده می کنند. این خط ها با قیمتی پائین و بدون ثبت نام و حتی محدودیت سنی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و وسیله ای برای مزاحمان و برخی اقدامات تبهکارانه مجرمان شده است. در حال حاضر ردیابی تماس از تلفنهای ثابت و همراه اول به راحتی امکانپذیر بوده و به این دلیل مجرمان از این خطوط برای اقدامات خود استفاده نمی کنند. از سوی دیگر ارائه سیم کارت از سوی نمایندگی های یکی از شرکتهای عرضه کننده سیم کارت بدون دریافت مدارک به متقاضیان و عدم همکاری این شرکت شارژ مستقیم ایرانسل با پلیس برای برخورد با مزاحمان باعث شده استقبال مجرمان و مزاحمان تلفنی از این خطوط افزایش یابد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با اعلام افزایش کلاهبرداری به شیوه تلفنی در کشور، می گوید : در حال حاضر کلاهبرداران شیوه کلاهبرداری خود را تغییر داده و از طریق تلفن‌های اعتباری با طعمه‌های خود تماس می‌گیرند چون شناسایی متهمان از شارژ مستقیم ایرانسل این طریق دشوارتر است.
** ردیابی سخت خط شارژ مستقیم ایرانسل های اعتباری
لیلا که برای طلاق توافقی به همراه همسرش به دادگاه آمده است می گوید: من و همسرم زندگی آرامی داشتیم. اما یک مزاحم ناشناس این زندگی را برهم زد. او در تماس با همسرم حرف های دروغی را گفت که باعث شد شوهرم به رفتار من شک کند. مرد مزاحم شب ها نیز به تلفن همراه من زنگ می زد و حرف نمی زد. هر روز شک همسرم بیشتر می شد. به طوری که این اواخر شوهرم اجازه نمی داد من تنها از خانه خارج شوم و تلفن همراهم را نیز شب ها چک می کرد. ابتدا شکایتی را علیه مرد مزاحم مطرح کردیم. او از یک شماره اعتباری تماس می گرفت و موقع ثبت نام هیچ مدرک شارژ مستقیم ایرانسل شناسایی ارائه نکرده بود. دیگر نمی توانستم این وضعیت را تحمل کنم. همسرم به من اعتمادی نداشت و سرانجام تصمیم به جدایی توافقی گرفتیم.
** زندگی شارژ مستقیم ایرانسل هایی که از هم پاشید
ستفاده از سیم کارتهای اعتباری در کشور و بی‌توجهی این شرکتها به ثبت نام مشترکان باعث شده طی سالهای اخیر علاوه بر مزاحمتهای تلفنی با گروه جدیدی از مجرمان تلفنی روبرو شویم که بعد از اقدامات مجرمانه شان بدون اینکه شارژ مستقیم ایرانسل ردی از خود باقی بگذارند متواری می‌شوند.
حسن عباسی – مدیر روابط عمومی اورژانس تهران – با اشاره به این موضوع به مهر گفت: بیشتر مزاحمان تلفنی اورژانس را مالکان خطوط ایرانسل و باجه تلفن همگانی تشکیل می دهند. متاسفانه باجه های تلفن همگانی بدون کارت و با فشار یک دکمه به اورژانس متصل می شوند که این باعث شده مزاحمان تلفنی اورژانس که اغلب افراد کم سن و سال هستند از باجه های تلفن همگانی استفاده شارژ مستقیم ایرانسل کنند. آمار قابل توجه ای از مزاحمان را هم مشترکان ایرانسل تشکیل می دهند که متاسفانه این شرکت همکاری خوبی برای شناسایی و اخطار با مزاحمان ندارد.
طی سالهای اخیر خطوط تلفن همراه اعتباری علاوه بر مزاحمت وسیله ای برای کلاهبرداری ها نیز شده است. این کلاهبرداران با استفاده از این خطوط اقدامات مجرمانه خود را انجام می شارژ مستقیم ایرانسل دهند و بدون اینکه هیچ ردی از خود باقی گذارند متواری می شوند.
سرهنگ شارژ مستقیم ایرانسل امیدی افزود : علاوه بر این که‌با ورود تلفن همراه وسیله جدیدی برای ایجاد مزاحمت به‌بازار آمد، سرعت و سهولت ارتباطات مجرمان نیز افزایش یافت.
** ایرانسل همکاری نمی کند شارژ مستقیم ایرانسل
فروش سیم کارت های اعتباری بدون ضابطه صدای پلیس و مسوولین نیروهای امدادی را هم در آورده است. به طوری که بر اساس آمار بیشتر شارژ مستقیم ایرانسل مزاحمان تلفنی پلیس و اورژانس با خطوط اعتباری ایرانسل تماس می گیرند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

- در صورت درخواست ام تی ان ایرانسل از مشترک برای ارائه ودیعه ای به عنوان سپرده پرداخت هزینه های اتصال، هزینه های ماهانه خدمات، هزینه های کاربری و دیگر هزینه خرید شارژ مستقیم ایرانسل های مربوط به ارائه خدمات شبکه، سیم کارت و هر گونه خدمات دیگری که تا کنون شرح داده شده است قیود و شرایط موضوع مواد ۲ و ۳ بر چنین سپرده ای حاکم خواهد بود.
۵-۱-۱۰- مشترک صحت اطلاعاتی را که در هنگام ثبت نام در اختیار ام تی ان ایرانسل قرار داده است از جمله شماره سیم کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل و شماره اختصاصی مشترک را تضمین می کند. چنانچهاطلاعاتی که مشترک در اختیار ام تی ان ایرانسل قرار داده به هر دلیل نادرست باشدمشترک باید جبران تمامی هزینه هایی را که ام تی ان ایرانسل برای اصلاح این وضعیت متقبل می شود بر عهده بگیرد. مشترک همچنین این حق را به ام تی ان ایرانسل می دهد که چنین هزینه هایی را ازحساب وی کسر کند. علاوه بر این مشترک باید خسارت ها، هزینه ها و دعاوی ای را که به دلیل استفاده از این اطلاعات به ام تی ان ایرانسل وارد شده است جبران کند.
۱۱-۸- بدینوسیله مشترک به ام تی ان ایرانسل اجازه می دهد که نام، نشانی و مشخصات فردی وی و هرگونه اطلاعات دیگری را که از طریق شبکه در دسترس است در صورت لزوم و در موارد ذیل در اختیار شخص ثالث قرار دهد: الف) به منظورانجام تعهدات خود در چارچوب این قرارداد یا موافقت نامه پروانه، ب) به منظور حفاظت از منافع خود و ج) به خرید شارژ مستقیم ایرانسل منظور ارائه خدمات ضروری شبکه به مشترک یا به منظور شماره دهی و ارائه خدمات و اطلاعات مربوط به تعمیر شبکه یا ارائه خدمات به عموم کاربران شبکه. مشروط بر اینکه ام تی ان ایرانسل اطلاعات محرمانه مشترک را منحصرا با رعایت اصل حفظ حریم خصوصی افراد افشا کند.
۲-۹- هیچ گونه بهره ای به مبالغی خرید شارژ مستقیم ایرانسل که ام تی ان ایرانسل به عنوان سپرده و برای مقاصد مندرج در بند ۱-۹ ازطرف مشترک دریافت می نماید تعلق نخواهد گرفت.
- خرید شارژ مستقیم ایرانسل سپرده:
۲-۱-۱۰- ام تی ان ایرانسل می تواند این هزینه را از حساب خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشترک که جزئیات آن پیشتر ذکر شد برداشت کند.
۱-۱۵-۸- زمان تحویل ابلاغیه هایی که راسا و در طول ساعات اداری مخاطب خرید شارژ مستقیم ایرانسل به اقامتگاه واقعی وی تحویل داده می شود همان زمان تحویل به مخاطب در نظر گرفته می شود مگر آنکه مخاطب بتواند خلاف آن را ثابت کند. چنانچه مشترک یا نماینده وی این ابلاغیه را در اقامتگاه واقعی ام تی ان ایرانسل دریافت کرده باشد تنها در صورتی که تحویل گیرنده در قبال دریافت ابلاغیه رسیدی داده باشد زمان تحویل ابلاغیه همان زمان تحویل به مخاطب در نظر گرفته می شود.
اجرا، غیر قانونی، فاقد اعتبار یا مغایر با نظم عمومی تشخیص شود چنین قیود، شرایط، توافقات، التزامات یا مفادی هیچگونه تاثیری بر الزام آور بودن دیگر مفاد این قرارداد نخواهد داشت. در چنین شرایطی فرض بر این است که طرفین مبادرت خرید شارژ مستقیم ایرانسل به امضای قراردادی کرده اند که فاقد چنین قیود و شرایطی است.
۱۵-۸- در مورد ابلاغیه هایی که خرید شارژ مستقیم ایرانسل هر یک از طرفین برای طرف مقابل (مخاطب) صادر کرده است:
۹-۸- هر سندی که خرید شارژ مستقیم ایرانسل هر یک از مدیران ام تی ان ایرانسل صادر کرده و مبین میزان بدهی مشترک به شرکت امقضایی از ناحیه ام تی ان ایرانسل علیه مشترک دلیل کافی محسوب می شود.
۱۸-۸- چنانچه مشترک در پرداخت خرید شارژ مستقیم ایرانسل مبالغ تعیین شده یا در عمل به دیگر تعهدات مندرج در قرارداد قصور کند پرداخت هر گونه هزینه های بانکی و یا اداری در خصوص مورد به عهده مشترک خواهد بود.
۳-۱-۱۰- هرگونه خدمات ارزش افزوده که مشترک خواستار انتقال از تعرفه پیشین خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل به تعرفه جدید است باید تا زمانی که طرفین کتبا در مورد خلاف آن به توافق نرسیده اند بر اساس تعرفه جدید انجام گیرد.
۱-۱۰- چنانچه مشترک خواستار تغییر روش پرداخت هزینه خدماتی شود که توسط ام تی ان ایرانسل ارائه می شود خصوصا اینکه چنانچه مشترک خواستار تغییر روش خرید شارژ مستقیم ایرانسل پرداخت صورتحساب از روش پیش پرداخت به روش پرداخت ماهیانه شود و چنانچه ام تی ان ایرانسل درخواست مشترک را بپذیرد، مشترک بر اساس مفاد ذیل می تواند مبادرت به تغییر روش پرداخت هزینه خدمات ایرانسل کند:می شود پرداخت کند.
۱۰- تغییر از طرح «تعرفه پیش پرداخت» به طرح خرید شارژ مستقیم ایرانسل «تعرفه پرداخت ماهیانه»:
۱۳-۸- هر یک از طرفین می تواند در هر خرید شارژ مستقیم ایرانسل زمان با ارسال ابلاغ کتبی به طرف مقابل نشانی خود را به هر نشانی دیگری به استثنای صندوق پستی یا دایره امانات پستی در قلمرو جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد.
۱۷-۸-چنانچه ام خرید شارژ مستقیم ایرانسل تی ان ایرانسل برای دریافت مبالغی که مشترک باید به این شرکت پرداخت کند یا برای اتخاذ دیگر تدابیر حقوقی ناشی از این قرارداد مبادرت به اقامه دعوا علیه مشترک کند جبران تمامی هزینه های این روند بر عهده مشترک خواهد بود.
۱۶-۸- در مواردی که مطابق شرایط این قرارداد ابلاغیه باید کتبی باشد کتبی بودن شامل فکس نیز می باشد به شرط خرید شارژ مستقیم ایرانسل آنکه مشترک وصول آن را اعلام کرده باشد.
۴-۱-۱۰- مشترک باید پیش از تغییر سیستم پرداخت هزینه، تمامی اعتبار و دوره دسترسی را که در اختیار دارد مصرف کند و چنانچه پس از تغییر سیستم پرداخت، اعتبار و روزهای دسترسی قابل انتقال به سیستم جدید نباشد ام تی ان ایرانسل هیچگونه تعهدی در قبال جبران خرید شارژ مستقیم ایرانسل خسارت مشترک نخواهد داشت.
۱۲-۸- طرفین اعلام می دارند که نشانی اعلام خرید شارژ مستقیم ایرانسل شده در ماده ۱ این قرارداد یا ضمائم آن اقامتگاه دائمی آنان تلقی شده و محل ابلاغ هر گونه اخطار یا اوراق مر بوط به این قرارداد می باشد.
۲-۱۰- خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشترک هنگام تکمیل فرم تقاضای خرید خدمات و سیم کارت باید دارای اهلیت یا اختیار قانونی در خصوص خرید خدمات یا سیم کارت باشد.
ام تی ان ایرانسل می‌تواند سیم کارت مشترکینی که ظرف ۹۰ روز از تاریخ خریداری، آن خرید شارژ مستقیم ایرانسل را به شبکه متصل ننموده و یا به مدت ۹۰ روز متوالی هیچ تراکنشی (به جز مکالمات رایگان) نداشته باشند را غیرفعال نموده و یا شماره تخصیص یافته به مشترک (MSISDN) را لغو و مسترد دارد.
۱۱- غیرفعالسازی سیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل کارت:
۳-۹- ام تی ان ایرانسل می تواند به تشخیص خود این سپرده را خرید شارژ مستقیم ایرانسل تا مدت زمان مدنظر خود و به عنوان ودیعه ای در قبال عمل مشترک به تعهدات مندرج در ماده ۹ در اختیار داشته باشد. بنابراین مشترک نمی تواند مادامی که این قرارداد فسخ نشده است خواهان استرداد این مبالغ شود و ام تی ان ایرانسل می تواند مبالغی را که مشترک باید به این شرکت پرداخت کند از مبلغ سپرده کسر کند و چنانچه ازسپرده چیزی باقی ماند ام تی ان ایرانسل آن را یک ماه پس از فسخ قرارداد به مشترک پرداخت خواهد کرد. ام تی ان ایرانسل می تواند این پرداخت را به شیوه مدنظر خود انجام دهد.
۱۰-۸- چنانچه هر خرید شارژ مستقیم ایرانسل یک از قیود، شرایط، توافقات، التزامات یا مفاد این قرارداد توسط دادگاه صالحی غیر قابل
۱۴-۸- تغییر تمام یا بخشی از مندرجات فرم ثبت نام مادامی که از سی روز قبل کتبا خرید شارژ مستقیم ایرانسل به ام تی ان ایرانسل اطلاع داده نشده باشد فاقد اعتبار خواهد بود.
۲-۱۵-۸- در مواردی که ابلاغیه ها از طریق پست سفارشی و از جمهوری اسلامی ایران به نشانی اقامتگاه دائمی مخاطب ارسال شود مادامی که مخاطب خلاف آن را ثابت نکرده تاریخ دریافت ابلاغیه هفت روز پس از خرید شارژ مستقیم ایرانسل تاریخ ارسال فرض می شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

معاون فنی شرکت ایرانسل گفت: مشترکان این شرکت از 29 اسفند 88 تا 13 فروردین 89 ( 14 روز )، یک میلیارد و 473 میلیون و791 هزار و 196 شارژ مستقیم ایرانسل پیامک ارسال کردند.
به گفته وي تنها در بازه يک ساعته ساعت 20 تا 21 روز 29 اسفندماه، يعني درست يک ساعت قبل از تحويل سال نو، بيش از 11 ميليون و 753 هزار پيامک شارژ مستقیم ایرانسل توسط مشترکان ايرانسل با موفقيت ارسال شده است.
معاون فنی شرکت ایرانسل گفت: هر واحد پیامک فارسی 70 کاراکتر و لاتین 160 کاراکتر است و هزینه آن بسته به نوع سیمکارت و طرح تعرفه ای که مشترک استفاده می کند، متغیر است به طوری که از 40 ریال تا 160 ریال محاسبه می شود. وی در خصوص مسافرت مشترکان ایرانسل و هزینه جابجایی نیز گفت: مکالمه با سیمکارت های ایرانسل در هر نقطه از کشور یک هزینه دارد و هیچ هزینه جابجایی از مشترک دریافت نمی شود. عینی پور افزود: ‌سیمکارت های ایرانسل در نوروز امسال در بیش از 1500 شهر و روستا و بیش از 11 هزار کیلومتر از جاده های اصلی و فرعی کشور آنتن دهی شارژ مستقیم ایرانسل داشت.
تبادل SMS برای کاربران سیم کارت های اعتباری ایرانسل در خارج از کشور ممکن شارژ مستقیم ایرانسل شد
کریم بیگی به ارائه بسته 20 شارژ مستقیم ایرانسل تایی رایگان سرویس پستچی ایرانسل، آهنگ های پیشواز محلی نوروزی و ویترین محصولات نوروزی رایگان به عنوان دیگر خدمات نوروزی این شرکت اشاره کرد.
ارسال 215 ميليون پيامک توسط مشترکان ايرانسل طي 24 ساعت شارژ مستقیم ایرانسل
عینی پور افزود: از 29 اسفند 88 تا پنج فروردین 89 (شش روز)، 526 میلیون و 253 هزار و 819 پیامک ارسال شارژ مستقیم ایرانسل شد.
مشترکان ايرانسل شارژ مستقیم ایرانسل طي يک بازه زماني 24 ساعته و از ساعت 12 نيمه‌شب 29 اسفندماه 88 تا ساعت 24 روز اول فروردين 89 بيش از 215 ميليون پيام کوتاه ارسال کردند.
سیم کارت های ایرانسل در ۱۵۰۰ شهر و روستا و شارژ مستقیم ایرانسل ۱۱هزار کیلومتر از جاده های کشور آنتن میدهند
وی گفت: امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه از شبکه رومینگ ایرانسل برای سیمکارت های اعتباری فراهم شده و با فعال شدن این سرویس، مشترکان سیمکارت های اعتباری می توانند با تمامی کشورها و اپراتورهای طرف قرارداد ایرانسل پیام کوتاه مبادله کنند. کریم بیگی ارائه بسته افزایشی سرویس GPRS را از دیگر خدمات تشویقی ایرانسل در ایام نوروز اعلام کرد و گفت: متقاضیان می توانند با خرید بسته های 30 روزه، این سرویس شارژ مستقیم ایرانسل را با قیمت ارزان تر و مناسب تری دریافت کنند. به این معنی که به جای پرداخت مبلغ تعرفه حداقل 2 ریال و حداکثر 7 ریال به ازای هر کیلوبایت دیتا از بسته های 7، 15، 30 و 50 مگابایتی با قیمت های 999، 2250 ، 3000 و 4000 تومان استفاده کنند که صرفه جویی بسیاری در پرداخت هزینه آنها خواهد بود.
[Only registered and activated شارژ مستقیم ایرانسل users can see links]
به گفته وی مشترکان سیمکارت های اعتباری ایرانسل برای استفاده از بسته های افزایشی سرویس MMS می توانند با خط خود # 4*1*8*3*140* و مشترکان سیمکارت های دائمی # شارژ مستقیم ایرانسل 4*2*8*3*140* را شماره گیری کنند.
آرش کريم بيگي - مدير روابط عمومي ايرانسل - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب شارژ مستقیم ایرانسل گفت: بيش از 97 درصد از پيامهاي کوتاه مشترکان ايرانسل در آغاز سال نو با موفقيت ارسال شده است.
او همچنين از عرضه خدمات ويژه نوروز 89 ايرانسل، تحت عنوان "سفره نوروزي ايرانسل" خبر داد و گفت: در اين طرح که تا 20 فروردين‌ماه 89 ادامه دارد، به مناسبت ايام نوروز و جشن‌هاي اين عيد باستاني، ايرانسل با ارائه محصولات نوين در زمينه فن‌آوري تلفن همراه و همچنين طرح‌هاي تشويقي و تخفيفي جديد، بار شارژ مستقیم ایرانسل ديگر مشترکان خود را به کسب تجربه‌اي تازه و شيرين در اين روزها دعوت مي كند. کريم‌بيگي افزود: اعتبار مکالمه و پيام کوتاه رايگان ويژه روزهاي پنجشنبه و جمعه براي مشترکان اعتباري جديد، رومينگ بين الملل سيم‌کارت‌هاي اعتباري ايرانسل با قابليت ارسال پيام کوتاه، عرضه بسته افزايشي خدمات GPRS ايرانسل با بهاي تخفيفي استثنايي، خدمات نوروزي سرويس آهنگ پيشواز به همراه دريافت يک محصول رايگان، خدمات نوروزي ويترين ايرانسل به همراه دريافت يک محصول رايگان، بسته افزايشي خدمات MMS ايرانسل با بهاي تخفيفي استثنايي و بسته 20 تايي پيام الکترونيک رايگان ويژه سرويس پستچي ايرانسل، هفت سرويس ايرانسل براي نوروز 89 در طرح سفره نوروزي ايرانسل هستند.
مدیر روابط عمومی اپراتور دوم تلفن همراه از ارائه بسته های افزایشی سرویس MMS به عنوان یکی دیگر از خدمات ایرانسل نام برد و اضافه کرد: هر پیام MMS در شبکه ایرانسل 480 ریال با حجم حداکثر 300 کیلوبایت محاسبه می شود که در صورت استفاده از بسته های شارژ مستقیم ایرانسل افزایشی این سرویس، خرید بسته 20 تایی MMS مبلغ 300 تومان خواهد بود که در مدت یک ماه قابل استفاده است.
علی اصغر عینی پور در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر، میانگین ضریب موفقیت تبادل پیامک را بیش از 97 درصد بیان کرد. وی با بیان این که در یک ساعت قبل از سال تحویل یعنی از ساعت 20 تا 21 آخرین روز سال 88 ، یازده میلیون و 753 هزار پیامک موفق ارسال شده است، گفت: از ساعت 24 روز 29 اسفند سال 88 تا ساعت 24 اول فروردین، شارژ مستقیم ایرانسل 215 میلیون پیامک موفق ارسال شد.
آرش کریم بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به هفت سرویس تشویقی ایرانسل گفت: سرویس مکالمه و پیام کوتاه رایگان در روزهای پنج شنبه و جمعه یکی از شارژ مستقیم ایرانسل هفت سرویس نوروزی ایرانسل است که شامل مشترکانی می شود که از 20 اسفندماه تا 20 فروردین وارد شبکه ایرانسل شده یا می شوند.
مدیر روابط عمومی ایرانسل از ارائه هفت سرویس شارژ مستقیم ایرانسل تشویقی به مشترکان این شبکه در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: رومینگ پیام کوتاه سیمکارت های اعتباری ایرانسل برقرار شده است و مشترکان از این پس می تواند از این سرویس استفاده کنند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

آزاده باباپور علی‌‌آبادی، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران از پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود با عنوان «ارایه الگوریتم جدید برای تخمین کانال در وایمکس موبایل» و به راهنمایی دکتر طباطبا وکیلی در تاریخ هفت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تیرماه امسال دفاع کرده است.
بابا‌پور علی‌آبادی در ادامه گفت: دو روش پیشنهادی دیگر نیز دارای عملکرد بسیار نزدیک به روش LS خطی هستند. علاوه بر آن در این پایان‌نامه با ارایه الگوریتم‌هایی سعی در بهبود نتایج به دست آمده از تخمین کانال شده است. روش‌های بهبود پیشنهادی با سه روش استفاده شده در گذشته مقایسه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شدند، در نهایت روش ترکیبی از یک روش پیشنهادی و یک روش مطرح شده در گذشته انتخاب شد که خصوصا در سیگنال به نویز‌های پایین عملکرد نزدیکی با حالت ایده‌آل را ایجاد خواهد کرد. در نهایت با استفاده از راهکاری قابلیت تطبیق بیشتر سیستم با تغییرات سرعت ایجاد شد که از افت شدید BER با افزایش سرعت جلوگیری می‌کند.
یکی از خبرنگاران: چرا منتظر هستین که ۳G ارایه بدهید، چرا LTE خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارایه نمیدهید؟
ایرانسل : مجوز ارایه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بدهند, نسل ۳ و ۴ ارایه خواهیم داد.
از روزنامه همشهری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در رابطه با مطابقت نداشتن پوشش شبکه با انچه در سایت هست سوال شد.
۱۶میلیون مشترک جی پی ار اس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و بیش از ۳۰۰ هزار کاربر فعال وایمکس وجود دارد.
تا الان مجوز برای تبلیغات کاندیدای انتخاباتی ارایه نشده و کاربران هم علاقه به دریافت اس ام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اس تبلیغاتی ندارند.
پژوهشگران دانشگاهی موفق به ارایه الگوریتم جدیدی برای تخمین کانال در وایمکس موبایل شدند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
یرانسل: فضاي فرکانسي وايمکس هنوز اشغال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است
کارشناس در مرکز تماس ایرانسل اماده پاسخ گویی میباشند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
بابا پور علی‌آبادی بیان کرد: در این پایان‌نامه با توجه به مزایای DL-PUSC، این جایگشت برای لینک فروسو انتخاب شد. مکان قرار گرفتن پایلوت‌ها در این جایگشت، تخمین کانال را به سه مرحله تقسیم می‌کند. ابتدا تخمین کانال در زیرحامل‌های پایلوت به دست می‌آید؛ در مرحله بعد با کمک روش‌های درونیابی در راستای محور زمان، تخمینی از کانال در زیرحامل‌های داده‌ای که در سایر سمبل‌ها زیرحامل پایلوت هستند، محاسبه می‌شود. نهایتا روش‌های درونیابی در راستای محور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فرکانس برای محاسبه کانال در سایر زیرحامل‌های داده انجام می‌شود.
ایرانسل: به نفع کشور است که این دوره حفاظت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کوتاهتر شود.
ایرانسل تلاشش را خواهد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد در سریعترین زمان ۳G را فعال کند. هنوز رسما خبری اعلام نشده است.
وایمکس نیوز - آزاده بابا‌پور علی‌آبادی، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: WiMAX به دلیل کارایی طیفی بالا، کم هزینه بودن، انعطاف‌پذیری در گسترش و پشتیبانی از قابلیت حرکت به عنوان نسل جدیدی از تکنولوژی ارتباط بی‌سیم پهن باند مطرح شده است. در تحقق مزایای پیشنهادی وایمکس، الگوریتم‌های گیرنده نقش مهمی را ایفا می‌کنند که تخمین کانال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یکی از کلیدی‌ترین آنهاست.
تلفن اینترنتی ، تماس تصوری و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چت وایمکس اماده بهره یرداری هست. ایرانسل منتظر مجوز است.
او گفت: در مواجهه با این مشکل نامه‌ای را به سازمان تنظیم مقررات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و ارتباطات رادیوئی مبنی بر پاک نبودن فضای فرکانسی وایمکس ایرانسل در شش مرکز استان و شهر کرج ارسال کردیم که این سازمان تابه حال در پاسخ تنها به این موضوع که فضای فرکانسی شهر مشهد پاک است، اکتفا کرده است.
در رابطه با انتقال از IP ورژن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۴ به ۶ ، ایرانسل اماده همکاری است. سرویس جدید iSMS به زودی راه‌اندازی میشود.
قرار است یک سری سرویس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید معرفی شود.
عینی‌پور تاکید کرد: علیرغم آنچه که در زمان اعطای پروانه وایمکس به اپراتورها مبنی بر در اختیار گذاشتن فضای فرکانسی پاک برای آنها اعلام شده بود، اما طی پایش‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صورت گرفته مشخص شد که فضای فرکانسی استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان و فارس اشغال است.
وی گفت: تمرکز اصلی این پایان‌نامه بر روی مرحله آخر است. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پنج روش درونیابی پیشنهاد شده است که چهار مورد با کمک روش پنجره لغزان بوده و روش پنجم یک درونیابی خطی پیشنهادی ساده با پیچیدگی کم است. ویژگی تمامی این روش‌ها پیچیدگی محاسباتی بسیار کم آنهاست. سه روش پیشنهادی از روش LS خطی که به عنوان بهترین روش درونیابی با پیچیدگی محاسباتی کم در این سیستم، شناخته شده است، عملکرد بهتری از نظر BER دارند و بهترین آنها بهبودی در حدود 1DB را ایجاد خواهد کرد.
الگوریتم جدیدی برای تخمین کانال در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس موبایل ارایه شد
وی افزود: به طور کلی در گیرنده‌های بی‌سیمی که دمدولاسیون همدوس استفاده می‌کنند؛ تخمین کانال از عناصر اصلی است. با توجه به میزان پیچیدگی محاسباتی بسیار بالای روش‌های تخمین کور کانال، روش‌های تخمین کانال با کمک دنباله آموزشی انتخاب شده است. لایه فیزیکی وایمکس موبایل جایگشت‌های خاصی برای دنباله آموزشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشنهاد می‌دهد.
در رابطه با رومینگ ملی، ایرانسل شرایط خود را قبلا به رایتل اعلام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرده است.
ایرانسل در حال تلاش برای رفتن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به سمت استفاده از انرژی‌های خورشیدی یا بادی است.
به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گزارش عصر ارتباط، علی‌اصغر عیني‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: فضای فرکانسی تخصیص یافته به ایرانسل را با استفاده از توان یک شرکت ثالث اقدام به اندازه‌گیری و پایش کردیم که نتایج اندازه‌گیری حاکی از آن است که فضای فرکانسی شش مرکز استانی که ایرانسل در آنها برنده مزایده وایمکس شده به همراه شهر کرج، همچنان اشغال بوده و پاک نیست.
در رابطه با سرویس تبلیغاتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای کاندیدای انتخابات سوال شد.
به گزارش عصرارتباط، به نظر می‌رسد موضوع ناپاک بودن فضای فرکانسی اپراتورهای وایمکس موجب شود تا در سرویس‌ها و خدماتی که قرار است از سوی اپراتورهای وایمکس در موعد مقرر عرضه شود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برخلاف آنچه که وزیر ارتباطات در روز مراسم اعطای پروانه از اپراتورها خواسته بود تا زودتر از موعد مقرر نسبت به سرویس‌دهی اقدام کنند، تاخیر صورت گیرد.
بیش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از ۲۶۳۰۰۰۰ نقطه فروش در سراسر کشور وجود دارد.
عینی‌پور افزود: این درحالی است که براساس گزارش ارائه شده به ایرانسل، فضای فرکانسی مشهد هم همچنان اشغال است و طی جلسه‌ای که میان ایرانسل و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی برگزار شده، مقرر شده تا هیئتی متشکل از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نماینده هر دوطرف برای بازبینی و پایش مجدد، فضای فرکانسی این شهر را مورد بررسی قرار دهند. او گفت: سازمان تنظیم مقررات صرف‌نظر از پاسخگویی به مشکل پاک نبودن وضعیت فضای فرکانسی مراکز هر شش استان، تنها به پاسخگویی در زمینه یک شهر اکتفا کرده که در مورد همان هم ما معتقدیم که همچنان اشغال است.
چون تعداد سایت های وایمکس کم است, در صورت بروز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشکل موقت، ممکن هست مقطعی مغایرت داشته باشد.……
در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رابطه به دوره حفاظت ۳G دوباره سوال شد.
ظاهرا ۱۶ ماه دوره حفاظت ۳G تمدید شده. که ایرانسل هنوز رسما خبری دریافت نکرده. در صورت دریافت عکس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل العمل خود را اعلام خواهند کرد……
برای مشاهده گزارش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کامل نشست خبری ایرانسل اینجا کلیک کنید.
معاون فنی ایرانسل گفت: فضای فرکانسی که مطابق پروانه وایمکس صادره از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در شش استان کشور به ایرانسل تخصیص داده شده، همچنان اشغال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

فناوری LTE( خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Long Term Evolution)
تجهیزات واستانداردهای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فنی وایمکس:
بدین ترتیب بانکهای کشور با استفاده از فناوری‌های DSL، ماهواره Vsat و فناوری نوین wimax و با دریافت سرویس‌های ارتباطی نظیر PTP، PTMP ، VPN/MPLS و... خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از شرکت مخابرات و تعدادی محدودی عرضه کننده خدمات خطوط بی سیم، امکان ارتباط با شعب، تجهیزات و ارائه خدمات الکترونیکی متنوع برخط بانکی به مشتریان را خواهند داشت.
کاربران اینترنت در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران
- عدم نیاز به دید مستقیم میان مودم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سمت کاربر و آنتن مرکزی و شعاع فوق­العاده زیاد تحت پوشش آن در حین سرعت بالای انتقال داده­ها
- قابلیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایجاد ارتباط با کاربران متحرک
وایمکس داده­ها را به وسیله امواج مایکرویو بین کامپیوترها منتقل می‌کند که شامل دکل همانند دکل‌های BTS موبایل وگیرنده (آنتن در اندازه‌های کوچک) خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌باشد. همچنین سرویسهای وایکمس عبارتند از:
از دیگر عوامل توسعه بانکداری الکترونیکی، دسترسی مشتریان بانک به اینترنت پرسرعت میباشد. وضعیت اتصال اینترنت در کشور تا پایان سال 90 ،نشان میدهد که شمار کاربران ایرانی به 32 میلیون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و 696 هزار نفر رسیده که از این تعداد 4.5 میلیون نفر به اینترنت پرسرعت ADSL و 860 هزار نفر به اینترنت وایمکس دسترسی دارند و ضریب نفوذ اینترنت در ایران با احتساب کاربرانی که از طریق Dail up به اینترنت دسترسی پیدا کرده اند، 43 درصد است.
- پیاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ‌سازی انواع پروتکل‌ها و سرویس‌های متنوع مخابراتی
- استفاده از پروتکل‌های پیشرفته کدینگ نظیر AES، EAP خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و مدیریت کلید مقاوم در زمان انتقال داده‌ها
- حمایت از کاربردهایی که قابلیت مخفی­سازی اندکی دارند نظیر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صوت و تصویر
در شبکه نسل سوم پیشرفته تاخیر در حدود 40 تا 50 میلی‌ثانیه است که در LTE به حدود 10 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میلی‌ثانیه کاهش می‌یابد. مهمترین ویژگی برجسته LTE این است که تمامی زیرساخت آن بر اساس IP می‌باشد.
تجهیزات وایمکس شامل دو نوع ثابت و سیارمی باشند که استاندارد IEEE802.16 برای دستیابی به این شبکه در حالت ثابت و با سرعت داده ای معادل 40 مگابیت در ثانیه وشعاع تحت پوشش 3 تا 10 کیلومتر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای مشترکان طراحی شده است و همچنین استاندارد IEEE802.16E برای دستیابی به این شبکه برای برقراری ارتباط بی سیم در حالت سیار با سرعت داده ای 15 مگابیت در ثانیه و شعاع تحت پوشش3 تا 5 کیلومتری طراحی شده است که هر دو دارای تاییدیه گروه بین المللی وایمکس فوروم نیزمی باشند.
مشترکین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فناوری نوین وایمکس در دنیا
وایمکس برگرفته از کلمات انگلیسی Microwave Access worldwideOf Interoperabilityو به معنی دستیابی گسترده و جهانی به امواج مایکروویو به گونه ای است که از قابلیت بهره برداری متقابل یا Interoperability برخوردار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باشد. به عبارتی دیگر وایمکس امکان ارائه خدمات باند پهن بی سیم را در هر زمان و تمام مناطق فراهم می‌آورد.
فناوری مورد نظر در حال حاضر به شبکه ارتباطی ایران وارد نشده و در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بازارهای کشورهای صنعتی توسعه یافته استفاده می‌شود.
ب) سرویس بدون دید مستقیم (NLOS): در این روش آنتن در دید مستقیم دکل قرار ندارد و از فرکانس پائین در محدوده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ی 2 تا 11 گیگا هرتز استفاده می‌شود که می‌تواند تا شعاع 6 تا 9 کیلومتری را پوشش دهد.
مزایای فناوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس:
فناوری‌های مورد استفاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دربانکداری الکترونیکی کشور
تعداد مشترکین فناوری وایمکس تا پایان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سال 2011 در دنیا برابر تحقیقات انجام شده توسط مؤسسه تحقیقاتی اینفونتیکس 25 میلیون نفر می‌باشد که پیش بینی شده است، این تعداد تا پایان سال 2015 به یکصدمیلیون نفرخواهدرسید.بیشترین رشد تعداد مشترکان درایالات متحده آمریکا، شبه قاره هند و آمریکای لاتین است.
- ارائه سرعت بسیار زیاد برای انتقال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داده­ها
در بانکداری الکترونیکی به منظور تبادل اطلاعات و برقراری ارتباط بین شعبه مرکزی بانک‌ها با دیگر شعبه‌های خود در نقاط شهری، بین شهری و داخل استانی و همچنین ارتباط با دستگاههای خود پرداز و پایانه‌های فروش، نیاز به فناوری‌هایی است که امکان ارائه اینترنت پرسرعت با قابلیت انتقال صوت، تصویر، ویدئو و ... با کیفیت، امنیت و پوشش بالا را داشته باشد، لذا استفاده از فناوری Dail up با سرعت کند و حلزونی آن (حداکثر 56 کیلو بایت در ثانیه) جایگاهی در این نوع بانکداری نداشته و صرفاً در حد استفاده کاربران خانگی باقی مانده است . فناوری wi-Fi نیز به دلیل محدوده کم تحت پوشش، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نقشی برای ارتباطات اصلی بانک ایفا نمی کند. فناوری GPRS تلفن همراه نیز بیشتر برای انجام امور بانکی از قبیل اطلاع ‌رسانی به مشتری در زمینه میزان موجودی، گردش حساب و پرداخت قبوض و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همچنین فناوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نوین تر LTE، علیرغم دارا بودن قابلیت‌های جدید، هنوز در شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی کشورمان مور استفاده قرار نگرفته است.
نسل چهارم واژه‌ای است که برای توصیف شبکه‌های بی‌سیم تکامل یافته یا ماورای نسل سوم استفاده می‌شود و شاید بتوان گفت نام تجاری آن در3 GPP به صورت LTE است.میزان انتقال داده در این فناوری 326 مگابیت در ثانیه برای دریافت و 86 مگابیت در ثانیه برای ارسال در طیف فرکانسی 20مگاهرتز است که در این شرایط حدود 400 کاربر به صورت همزمان در یک سلول می‌توانند فعال و در عین حال متحرک باشند.از لحاظ تکنیکی سرعت ارسال و بارگیری در LTE نسبت به نسل‌های قبل، بسیار بالاتر بوده و همچنین تاخیر کمتر در ارسال بسته‌‌های اطلاعاتی که منجر به کیفیت فوق‌العاده سرویس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل VoIP، ویدئو کنفرانس و سرویس‌های همزمان می‌شود.
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عدم نیاز به کابل­کشی و کارهای عمرانی هزینه­بر
الف)سرویس با دید مستقیم (LOS): در این روش یک آنتن در دید مستقیم دکل وایمکس قرار دارد و از محدوده فرکانس 10تا 66 گیگا هرتز استفاده می‌شود که میتواند تا شعاع 50 کیلومتری را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پوشش دهد.
فناوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس
آخرین استاندارد در بین فناوری‌های شبکه ی تلفن همراه است که می‌توان با آن به وسیله امواج خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رادیویی به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرد.
- ارائه قابلیت­های فناوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل DSL برای مسافت­های طولانی­تر



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1391 | نظرات ()