نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

هرچند عده ای از تحلیلگران در گذشته بر این اعتقاد بودند که اپل و گوگل درآمد جستجو بر روی دستگاه های مبتنی بر آی او اس را با یکدیگر تقسیم می کنند و حتی عده ای سهم اپل از این تقسیم را ۷۵ درصد و سهم گوگل شارژ ایرانسل را ۲۵ درصد می دانستند، اما تحلیلگر مورگان استنلی نظر دیگری دارد.
آقای Devitt در بخشی از ارزیابی خود از گوگل، به بیزینس موبایل این کمپانی پرداخته و تخمین ۱ میلیارد دلار را در مورد میزان مبلغی که گوگل سالانه به اپل پرداخت می کند تا موتور جستجوی پیش فرض در آیفون، آی پد و آی پاد باشد بیان نموده. او معتقد است که بیزینس جستجوی گوگل هنوز هم جای رشد درآمد را دارد شارژ ایرانسل و یوتیوب نیز که متعلق به گوگل است قابلیت آن را دارد که میلیاردها دلار درآمد بیشتر را نصیب گوگل نماید.
ده شارژ ایرانسل گجت پرطرفدار اندرویدی
دیگر تقریبا بر همگان آشکار است که سامسونگ بیشترین سهم بازار محصولات اندرویدی را به خود اختصاص داده است. اما طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده توسط Localytics، هشت گوشی از ده گوشی پرمصرف جهان، ساخت شارژ ایرانسل کمپانی سامسونگ است!
هنوز قیمت و تاریخ عرضه شارژ ایرانسل Sony Xperia Tablet Z مشخص نشده است.
در حال حاضر دو گوشی Galaxy S III و Galaxy S II توانسته‌اند ۱۷٫۴ درصد از کل گوشی‌های در دست کاربران را به خود اختصاص بدهند. گوشی نسبتا قدیمی Galaxy Ace، با ۳ درصد از سهم این نمودار، در رتبه سوم قرار دارد. گوشی‌های عظیم‌الجثه شارژ ایرانسل Galaxy Note و Galaxy Note II نیز با سهم کلی ۴٫۶ درصد، رتبه های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.
هرچند بدست آوردن ۱ میلیارد دلار سود سالانه از طریق گوگل برای اپل بسیار خوشایند است، اما در مقابل سود ۱۳ میلیاردی این کمپانی شارژ ایرانسل در سال ۲۰۱۲ رقم چندان قابل ملاحظه ای به نظر نمی رسد.
ورود سونی شارژ ایرانسل به بازار تبلت ها
مهم‌ترین مشخصه این تبلت، ضخامت ۶٫۸ میلی‌متری و وزن شارژ ایرانسل ۴۹۵ گرمی آن است که باعث شده تا Xperia Tablet Z به باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت ۱۰٫۱ اینچی ساخته شده تا به امروز تبدیل گردد
آقای Devitt معتقد است که قراردادی برای تقسیم درآمد جستجو میان گوگل و اپل وجود ندارد، چرا که فرآیند تقسیم درآمد فرآیند تمیزی نیست و حساب و کتاب آن دشوار است. راه ساده تر آن است که اپل به ازای فروش هر دستگاه مبلغی را از گوگل دریافت دارد. بدین ترتیب تفاوتی هم نمی کند که کاربر از طریق سایت گوگل به جستجو بپردازد یا از طریق کادر جستجوی پیش فرض در آی او اس. علاوه بر این اپل حتی می شارژ ایرانسل تواند پیش پرداخت نیز از گوگل دریافت دارد.
روز گذشته سونی در ژاپن از پرچم‌دار جدید تبلت های اندرویدی شارژ ایرانسل خود با نام Xperia Tablet Z پرده برداری کرد.
تنها محصولات اندرویدی این نمودار که ساخت کمپانی شارژ ایرانسل سامسونگ نیستند، تبلت Kindle Fire آمازون و گوشی DROID RAZR کمپانی موتورولا می‌باشند
Xperia Tablet Z دارای یک صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی با دقت ۱۹۲۰×۱۲۰۰ می‌باشد که به تکنولوژی Bravia Engine 2 نیز مجهز شده است.مغز متفکر این تبلت، پردازنده چهار هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی APQ8064 کمپانی Qualcomm می‌باشد که قدرت پردازشی فوق‌العاده ای را ارائه می‌دهد. به علاوه این تبلت دارای ۲ گیگابایت حافظه RAM می‌باشد که به اجرای چند برنامه به صورت همزمان کمک فراوانی می‌کند. Xperia Tablet Z دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است شارژ ایرانسل که کاربر می‌تواند در صورت نیاز آن را از طریق درگاه کارت حافظه microSD افزایش دهد. به علاوه در پشت این تبلت، یک دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی با سنسور Exmor R قرار دارد.
تبلت سونی شارژ ایرانسل
از شارژ ایرانسل سایر مشخصات Xperia Tablet Z می‌توان به قابلیت NFC، بهره گیری از تکنولوژی صوتی S-Force، بدنه مقاوم در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر-ساعتی و نسخه ۴٫۱ سیستم عامل اندروید اشاره کرد.
اما تنها محصولات اندرویدی این نمودار که ساخت کمپانی سامسونگ نیستند، تبلت Kindle Fire آمازون و گوشی DROID RAZR کمپانی موتورولا شارژ ایرانسل می‌باشند که رتبه های هفتم و نهم این نمودار را به خود اختصاص داده‌اند.
بر اساس گزارشی که مورگان استنلی — یکی از بزرگترین کمپانی های چندملیتی خدمات مالی در جهان — ارائه داده، کمپانی اپل به ازای قرار دادن گوگل به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در محصولات مبتنی بر سیستم عامل آی او اس، سالانه شارژ ایرانسل در حدود یک میلیارد دلار از گوگل دریافت می دارد.
هرچند بدست آوردن ۱ میلیارد دلار سود سالانه از طریق گوگل برای اپل بسیار خوشایند است، اما در مقابل سود ۱۳ میلیاردی این کمپانی در سال ۲۰۱۲ رقم چندان قابل ملاحظه ای به نظر نمی رسد. از سوی دیگر داشتن قرارداد همکاری با اپل برای گوگل بسیار جذاب است. آقای Devitt تخمین می زند که ۹۵ درصد بازار جستجوی موبایل در اختیار گوگل است، چرا که جستجو را در دو بازار اصلی اندروید و آی او اس در دستان خود دارد و پرداخت یک میلیارد دلار در قبال بدست آوردن مونوپولی این بازار پرمنفعت شارژ ایرانسل و رو به رشد به خوبی برای گوگل توجیه پذیر است.
google شارژ ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

در پشت XPERIA S یکی از مهمترین اجزای این اسمارت‌فون یعنی دوربین 12 مگاپیکسلی اتوفوکوس در بالاترین قسمت این بخش و در مرکز قرار گرفته است. در زیر این دوربین شارژ اتوماتیک ایرانسل به ترتیب تک فلش LED، اسپیکر اصلی دستگاه و میکروفون دوم برای ثبت صدا در فیلمبرداری قرار دارد
صفحه‌نمایش XPERIA S بدون شک مهمترین قسمت در ساختار کلی این مدل محسوب می‌شود وضوح این صفحه‌نمایش 4.3 اینچی، HD یا 1280×720 پیکسل است که در کنار HTC One X، Google Galaxy Nexus و Samsung Galaxy Note تنها مدل‌های SIM Free موجود در بازار شبکه GSM با این وضوح محسوب می‌شوند. این شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه‌نمایش لمسی خازنی از 16 میلیون رنگ پشتیبانی کرده و به واسطه وضوح بالای خود به تراکم پیکسلی فوق‌العاده 342 پیکسل در هر اینچ دست یافته است. کیفیت این پنل در میزان روشنائی، نمایش صحیح رنگ‌ها و کنتراست به لطف موتور پردازش تصویر BRAVIA engine در سطح بسیار مناسبی ارزیابی می‌شود و در این میان تنها نکته منفی قابل ذکر در مورد این پنل همچون دیگر تجربه‌های این سازنده در یک سال گذشته به مسئله نچندان راضی کننده زوایای دید مربوط می‌شود که در مقایسه با رقبا در رده پائین‌تری قرار می‌گیرد. سطح روی صفحه‌نمایش XPERIA S از شیشه ضد خش پوشیده است.
بخش بالای صفحه‌نمایش One S در محوطه مشکی رنگ اطراف لوگوی HTC سنسورهای تنظیم نور و شارژ اتوماتیک ایرانسل Proximity قرار گرفته و در بخش فلزی بالای این قسمت بجز اسپیکر تماس، یک دوربین VGA و LED تعیین وضعیت دیده می‌شود.
رویه مینیمالیستی HTC در جایگذاری کنترلرهای سخت‌افزاری در گوشی‌های این شرکت در رابطه با One S نیز تقریبا بطور کامل تکرار شده است در این مدل تنها نکته قابل ذکر در سمت راست، Rocker بزرگ و کشیده تغییر صدا و درسمت چپ، پورت Micro USB بدون پوشش محافظتی‌ست که این پورت علاوه بر شارژر و شارژ اتوماتیک ایرانسل کابل اتصال کامپیوتر، با کمک تطبیق دهنده جداگانه MHL به HDMI نقش خروجی TV این مدل را نیز ایفا می‌کند. جک 3.5 میلیمتری اتصال هدست و کلید Power/Lock در بالا و میکروفون تماس این مدل در پائین آن جای گرفته‌اند.
صفحه‌نمایش 4.3 اینچی One S با شباهت نزدیک به پنل Motorola RAZR XT910 از یک تفاوت بزرگ نسبت به XPERIA S برخوردار است؛ وضوح صفحه‌نمایش One S برابر با qHD یا 960×540 پیکسل است که در هر اینچ آن 256 پیکسل جای گرفته و نگفته پیداست که در مقابل شارژ اتوماتیک ایرانسل فشردگی پیکسلی 342 پیکسل در هر اینچ XPERIA S رقم کاملا پائین‌تری را ارائه می‌دهد. اما این تمامی ماجرا برای HTC و One S نیست چرا که پنل این مدل علیرغم وضوح پائین‌تر همچنان دارای یک برگ برنده مهم یعنی تکنولوژی پیشرفته ساخت است؛ فناوری ساخت صفحه‌نمایش One S برخلاف TFT LCD حاضر در XPERIA S از نوع پیشرفته Super AMOLED با کیفیت فوق‌العاده در نمایش رنگ‌ها، میزان کنتراست و زوایای دید فوق‌العاده است که از این لحاظ برتری محسوسی بر رقیب خود خواهد داشت البته این فناوری نیز طبق معمول فاقد نکات منفی نبوده و چینش PenTile Matrix آن تنها دو زیر پیکسل را به هر پیکسل اختصاص می‌دهد. میزان روشنائی پائین‌تر این پنل از دیگر نکات منفی این صفحه‌نمایش در مقابل XPERIA S است. پنل صفحه‌نمایش One S با پوشش محافظ Gorilla Glass در مقابل صدمات فیزیکی محافظت می‌شود که این مورد نیز از جمله برتری‌های این بخش به پنلXPERIA S است.
زیر صفحه‌نمایش XPERIA S سه دکمه لمسی خازنی Back، Home و Menu که با سه نقطه کوچک مشخص شده‌اند به چشم می‌خورد که لوگوی هر دکمه به نوار سفید رنگ زیر صفحه منتقل شده و تقریبا تمامی کاربران در اولین برخورد بجای لمس کردن نقطه‌های اصلی، آن‌ها را فشار می‌دهند. این نوار سفید رنگ همانطور که گفته شد از جمله جذابیت‌های اصلی XPERIA S است که با روشن شدن بخصوص به هنگام استفاده از دستگاه در تاریکی جلوه زیبائی به این مدل می‌بخشد. نکته مهم در رابطه با این نوار روشن علاوه بر مسائل ظاهری جایگذاری آنتن دستگاه در این قسمت است که با اندکی دقت بصورت یک نوار خاکستری در این بخش قابل مشاهده است. لوگوی حک شده شارژ اتوماتیک ایرانسل XPERIA دیگر نکته قابل ذکر در این قسمت است.
sony_xperia_s_vs_htc_one_s_mobile_comparison_10.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
زیر صفحه‌نمایش One S از سه کلید Back، Home و Task Switcher استفاده شده که علیرغم حضور اندروید 4.0 بصورت پیش‌فرض در این مدل و عدم نیاز این سیستم‌عامل به حضور کلیدهای فیزیکی، عملا بعلت حضور پوسته اختصاصی Sense چاره‌ای جز تعبیه مجدد این کلیدهای سه‌گانه در زیر صفحه‌نمایش نیست. در این ساختار از کلید Menu نیز شارژ اتوماتیک ایرانسل ظرفنظر شده و در مواقع لزوم یک گزینه Menu به المان‌های به نمایش درآمده در صفحه افزوده می‌شود البته این شیوه نمایش برخلاف طراحی اصلی اندروید 4.0 که کلید منو را در همان ردیف گزینه‌های اصلی زیر صفحه‌نمایش نشان می‌دهد باعث اِشغال یک خط جداگانه در بخش زیری و طبیعتا کاهش فضای در اختیار کاربر می‌گردد.کناره سمت چپ XPERIA S تنها به پورت Micro USB با پوشش پلاستیکی تعلق دارد و در سمت راست نیز علاوه بر Rocker نسبتا کوچک تغییر صدا، پورت محافظت شده Micro HDMI و شاتر دوربین دستگاه به چشم می‌خورد که این آخری علیرغم بهبود نسبت به تجربه قبلی این سازنده در Arc S بار دیگر تا حدودی کوچک و با حداقل برآمدگی طراحی شده البته نرمی بیشتر این شاتر به نسبت Arc از مشکل لرزیدن دستگاه در هنگام فشار وارد کردن بروی این دکمه تا حدود زیادی کاسته است. در بخش بالائی XPERIA S جک 3.5 میلیمتری هدست و کلید Power/Lock قرار دارد و در پائین نیز بجز میکروفون و محل اتصال بند نکته دیگری دیده نمی‌شود.
بخش بالائی صفحه‌نمایش در XPERIA S علاوه بر اسپیکر برقراری تماس، محل دوربین دوم 1.3 مگاپیکسلی با امکان فیلمبرداری 720p، سنسور تقارب، حس‌گر نور محیط و یک چراغ LED وضعیت است که در حین شارژ بسته به میزان ظرفیت باقی ماندهِ باتری به رنگ سبز یا قرمز و در حین رخ دادن یک Notification (یک پیام جدید، یک تماس از دست رفته و...) شارژ اتوماتیک ایرانسل به صورت چشمک‌زن تغییر می‌کند.
sony_xperia_s_vs_htc_one_s_mobile_comparison_12.jpg شارژ اتوماتیک ایر



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

کمپانی نوکیا پیش‌تر و در تاریخ 1 مارس 2012 (11 اسفند 1390) اعلام خرید شارژ ایرانسل نمود که گوشی‌های Nokia 700 ،Nokia 603 و Nokia 701 این شرکت در آینده نزدیک بروز رسانی Nokia Belle Feature Pack 1 را دریافت خواهند کرد. بدین ترتیب دیروز و در تاریخ 11 آوریل 2012 (23 فروردین 1391)، نوکیا به قول خود عمل کرد و این بروز رسانی را به صورت OTA -- بدین معنی که برای بروز رسانی نیازی به اتصال گوشی به رایانه نیست -- برای گوشی‌های ذکر شده عرضه نمود.طبق گفته این کمپانی، 1 Nokia Belle Feature Pack بزرگ‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد و پیشرفت های بسیاری را هم در بخش بهبود عملکرد سخت افزاری و هم بخش نرم افزاری شامل می‌شود که در زیر به بررسی مهم‌ترین آنها خواهیم پرداخت:
عرضه خرید شارژ ایرانسل بروز رسانی:
Nokia Belle Feature خرید شارژ ایرانسل Pack 1
s بهبود تجربه شنیداری را در زمان استفاده از هدفون به همراه خواهد داشت. اکنون اگر محتویات مولتی مدیا شما به صورت Dolby Digital Plus کد گذاری شده باشند، صدای خروجی در هدفون، به صورت Surround خواهد بود که این تغییر برای اکثر افراد، به خصوص در زمان مشاهده فیلم پیشرفت خرید شارژ ایرانسل قابل توجهی محسوب می‌شود.
وکیا نمی تواند (یا نمی خواهد) بیش از این اطلاعات ویندوزفون 7.8 را پنهان نگهدارد. اطلاعات جدیدی از طرف رئیس "نوکیا Asia Pacific Developer " منتشر شده است که حاکی از آن است که ما زودتر از سه ماهه نخست سال 2013، شاهد خرید شارژ ایرانسل ارایه این آپدیت خواهیم بود.مایکروسافت هنوز تاریخ دقیق ارایه این آپدیت را اعلام نکرده است. طبق گزارشات، آپدیت ویندوزفون 7.8 در حال تولید است و طی چند روز تا چند هفته آینده ارایه خواهد شد.
عملکرد: خرید شارژ ایرانسل
منبع خبری دیگری (از طرف نوکیا آلمان) گفته است که آپدیت دیگری برای نسل اول گوشی های ویندوزفون (آنهایی که ویندوزفون 8 را دریافت نمی کنند) در راه است. خرید شارژ ایرانسل هنوز اطلاعات بیشتری از این آپدیت در دست نیست. مایکروسافت نیز پشتیبانی از محصولات ویندوزفون 8 را بعد از ارایه، تا مدت حداقل 18 ماه متعهد شده است.
- مرورگر جدید و سریعتر با قابلیت پشتیبانی از HTML5، آخرین نسخه نقشه های نوکیا، برنامه های مایکروسافت (Microsoft Apps)، نوار خرید شارژ ایرانسل اعلانات (Notification Bar) بهتر و نوار چند-وظیفه ای (Multitasking Bar) بهبود یافته از جمله امکانات جدید فیچر پک 1 نوکیا بل خواهد بود.
دیگر بخش تغییر یافته در این بروز رسانی، Notifications Menu یا منوی اطلاع رسانی است که با جابجا کردن بخش‌های Activity و Notifications (اکنون Notifications خرید شارژ ایرانسل در بالا وActivity در پایین قرار گرفته) سرعت بیشتر را در خواندن اطلاعیه ها به همراه خواهد داشت. همچنین دکمه Clear برای حذف تمام اطلاعیه ها در این بخش اضافه شده است.
- در حدود 20 ویجت جدید و بهبود یافته، گزینه خرید شارژ ایرانسل های جدیدی را در اختیار کاربر قرار داده و امکانات شخصی سازی گوشی را بر حسب نیاز کاربر افزایش می دهد.
مرورگر نسخه خرید شارژ ایرانسل 8.2:
- Dolby Digital Plus و Dolby Headphone تجربه صوتی مناسبتری را هنگام پخش موسیقی و فیلم و هنگام بازی برای کاربر فراهم می آورند.نوکیا در نظر دارد فیچر پک 1 نوکیا خرید شارژ ایرانسل بل را طی ماه های آینده برای گوشی های یاد شده عرضه نماید.
با این بروز رسانی، تعدادی ویجت (widget) جدید نیز به رابط کاربری اضافه خواهد شد که زیبایی و کارایی را برای کاربران به همراه دارد. خرید شارژ ایرانسل
این مرورگر که اکنون به نسخه 8.2 ارتقا داده شده، از نظر ظاهری دست‌خوش تغییراتی شده اما قطعا مهم‌ترین پیشرفت صورت گرفته مربوط به اجرای HTML 5 می‌شود به طوری که اکنون این مرورگر امتیازی برابر با 226 -- در مقابل نسخه قبلی با امتیاز 164 -- را در اجرای HTML 5 در یافت کرده است. عملکرد و سرعت این مرورگر نیز در اجرای فرامین رابط کاربری و بارگذاری خرید شارژ ایرانسل صفحات بهبود یافته و افزایش 30 درصدی سرعت پردازنده، به خوبی در بارگذاری صفحات سنگین دیده می شود.
هرچند به ندرت پیش می آید که به روز رسانی نرم افزاری سرعت پردازنده را افزایش دهد، اما سرعت پردازنده دو گوشی Nokia 701 و Nokia 700 با دریافت فیچر پک 1 نوکیا بل از 1 گیگاهرتز به 1.3 گیگاهرتز ارتقاء می یابد و کاربران این دو گوشی می توانند تعامل سریعتری را با خرید شارژ ایرانسل گوشی خود تجربه کنند. این افزایش سرعت بر روی گوشی Nokia 603 اعمال نمی گردد.
صفحه Multi-Tasking یا چند وظیفگی نیز دست‌خوش تغییرات ظاهری شده به طوری که اکنون در این صفحه، نمایشی زنده و کارت مانندی از برنامه های در حال اجرا را خواهید داشت که برای زیبایی بیشتر خرید شارژ ایرانسل طراحی شده است.
این بروز رسانی هم اکنون به صورت مرحله به مرحله عرضه خرید شارژ ایرانسل می‌شود و ممکن است برای برخی کاربران در دسترس نباشد.
با ارتقاء به Nokia Belle Feature Pack 1، سرعت پردازنده این گوشی‌ها خرید شارژ ایرانسل از 1 گیگاهرتز به 1.3 گیگاهرتز تغییر می‌یابد که باعث افزایش 30 درصدی در سرعت پردازنده این گوشی‌ها می‌شود (طبق اظهارات قبلی نوکیا این تغییر تنها برای گوشی های Nokia 700 و Nokia 701 خواهد بود.) در عین حال ظاهراً مصرف باتری تنها به مقدار ناچیزی افزایش یافته به طوری که برای کاربران کاملاً محسوس نیست.همچنین به دلیل بهینه سازی نرم افزاری، عملکرد کلی، مدیریت حافظه و عملکرد گرافیکی نیز بهتر شده که این تغییرات باعث بهبود وسیع در رابط کاربری و برنامه های جانبی خواهد شد.
رابط کاربری و ویجت خرید شارژ ایرانسل ها:



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

اگر وسيله الکترونيکي شما در ليست دستگاه هاي اين برنامه نبود مي توانيد ديتابيس آن را دانلود کنيد و در شارژ اتوماتیک ایرانسل سيستم برنامه قرار دهيد.زمان زیادی از معرفی نسخه ابتدائی Nokia N97 می گذرد محصولی که پس از 5800XpressMusic دومین محصول تمام لمسی نوکیا بر پایه Symbian S60 نام گرفته است. اینک و پس از یک انتظار طولانی و البته فرصت سوز این گوشی فوق گران که شانس رویائی نامیده شدن را با تاخیرهای فراوان از دست داد، بلاخره به بازار ارائه گردیده است. در مقاله پیش رو نگاه دقیق و موشکافانه ای داریم به قسمت های مختلف این مدل. با ما همراه شوید.
تمام اين حالات را زماني در نظر بگيريد که برنامه ي مورد علاقه ي شما هم شروع شده شارژ اتوماتیک ایرانسل است، چاره چيست ؟
به گزارش خبرنگار دريچه ي فناوري اطلاعات؛ شايد گم شدن کنترل تلويزيون در منزل شما هم بارها و بارها اتفاق شارژ اتوماتیک ایرانسل افتاده باشد.
اين نرم افزار نه تنها براي تلويزيون بلکه براي تمام وسايل شارژ اتوماتیک ایرانسل صوتي و تصويري کاربرد دارد.
اما نوكیا هم راه حل های زیادی در آستین دارد و یكی از آنها این است كه فروشگاه موسیقی نوكیا شاید چندان رضایت بخش نباشد و شاید حتی از سرویس سونی اریكسون به اسم play Now بهتر نباشد اما نوكیا در حقیقت ابعاد جدیدی به آن داده است كه به وسیله آن كاربران گوشی های منتخب را قادر می سازد خود را مشترك پایگاه های عظیم موسیقی كنند . علاوه بر شارژ اتوماتیک ایرانسل این شما می توانید تمامی آهنگهایی را كه دانلود كرده اید بر روی كامپیوتر شخصی خود ذخیره كنید و تا هر زمان كه می خواهید به آنها گوش دهید .
پيدا کردن شارژ اتوماتیک ایرانسل کنترل در بسياري از مواقع به يکي از بزرگترين مشکلات ما تبديل مي شود ، کوچک است در همه جايي مي تواند پنهان شده باشد ، پيدا کردنش بسيار سخت است.
اين امکان براي شما وجود دارد تا با نصب نرم افزار شارژ اتوماتیک ایرانسل Psiloc.irRemote تلفن خود را به کنترل تبديل کنيد.
ما همه منتظر این گوشی صفحه لمسی از نوكیا بودیم . شارژ اتوماتیک ایرانسل و هر چه دیگران بیشتر درباره آیفون افسانه ای تبلیغ كردند در عوض كاربران عصبی تر به انتظار این گوشی نشسته بودند. اپل كه یك مبارزه را در زمینه قدرت براه انداخته بود برای كشیدن نوكیا به این نبرد اصلاً مردد نبود و تامل نكرد .
از زمان عرضه و شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت این گوشی هنوز اطلاعی در دست نیست.
اين نرم افزار مخصوص شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن هاي با سيستم عامل سيمبين است.
پيدا کردن تلفن همراه به مراتب اسان تر از کنترل است، حال اگر تلفن شما کنترل تلويزيون بود، پيدا کردن کنترل ديگر مشکل نبود. شارژ اتوماتیک ایرانسل
از نمایش هیجان انگیز N97 در نوامبر 2008 اینک نزدیک به 8 ماه می گذرد زمان بسیار زیادی که در طی آن با چرخش اکثر برندهای عمده بازار به سوی تولید گوشی های همه کاره تمام لمسی و iPhone-like، تمامی امیدهای نوکیا برای ارائه شارژ اتوماتیک ایرانسل یک محصول انقلابی به بازار کاملا بر باد رفت علاوه بر این با اینکه نقاط قوتی همچون دارا بودن صفحه نمایش بزرگ تمام لمسی و قابلیت فیلمبرداری VGA و یا حتی صفحه کلید QWERTY در زمان نمایش نسخه اولیه N97 برای یک Smart phone مزایای کاربر پسندی به حساب می آمدند اما اینک بازار گوشی های هوشمند از مدل های رنگارنگ پر امکاناتی پوشیده شده است که نه تنها تمامی امکانات اصلی N97 را در لیست مشخصات خود دارند.
همانطور که می دانید، اچ تی سی J Butterfly اولین اسمارت فون این کمپانی با صفحه نمایش 1080p است. Butterfly نیز که برای شارژ اتوماتیک ایرانسل شبکه های GSM به صورت جهانی طراحی شده است، بسیار شبیه به J Butterfly می باشد.اچ تی سی Butterfly از صفحه نمایش 5.0 اینچی سوپر LCD 3 به همراه Gorilla Glass 2 با وضوح 1920 x 1080، چیپ ست Qualcomm Snapdragon S4 Pro APQ8064 SoC به همراه CPU چهارهسته ای 1.5 گیگاهرتزی Krait و GPU آدرنو 320، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی (به همراه ورودی کارت میکرو SD)، دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی 1080p در پشت گوشی، دوربین 2.1 مگاپیکسلی در جلوی گوشی، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n، بلوتوث 4.0، A-GPS + GLONASS، NFC، باطری 2,020mAh و آندروید 4.1 لوبیای ژله ای برخوردار است.
اچ تی سی شارژ اتوماتیک ایرانسل Butterfly
اچ تی سی از گوشی Butterfly (نمونه GSM گوشی J Butterfly) رسما رونمایی کرد. این اسمارت فون که قبلا با عنوان Deluxe DLX شارژ اتوماتیک ایرانسل اعلان شده بود، اکنون قرار است فلگ شیپ جدید اچ تی سی باشد.
اگر چه اینطور بنظر می رسد كه نوكیا گوشی 5800 را منحصر ا برای سرویس آنلاین موسیقی طراحی كرده است ، اما این درست نیست شارژ اتوماتیک ایرانسل . این گوشی تمام تاچ اسكرین های موجود در بازار اعم از ویندوز موبایل ، آیفون و بعضی پخش كننده های موسیقی كه توسط شركت های نه چندان مطرح تولید شده اند را هدف گرفته است . در اصل ، نوكیا قیمت گوشی 5800 را تا جایی پایین آورده كه هیچ شركت دیگری نه توان رقابت با آن را دارد و نه می تواند گوشی خود را با این قیمت عرضه كند . اما منظور اصلی نوكیا در پس این قیمت بسیار پایین این است كه بازار را در دست بگیرد و صنعت موبایل جارو كند !ظاهرا تولید كننده های نیمه فعال كه تمركز شان روی گوشی های صفحه لمسی است به دلیل عدم تمایل به كاهش قیمت گوشیهایشان در این رقابت با نوكیا جان سالم بدر نخواهند برد . اگر چه آنهایی كه به دنبال راهی برای تنظیم كردن فروش بدون كم كردن قیمت هستند خیلی زود در سال 2009 از گردونه رقابت حذف خواهند شد . بدون رفتن به جزئیات می توانم بگویم كه 279 یورویی كه برای 5800 می پردازید نمی تواند پایین ترین قیمتی باشد كه برای این نوع گوشی ها می پردازید . آنها بطور موثری پایین تر هم خواهند آمد .
پس این حمله شماره یك نوكیا است كه مثل تجاری اپل یعنی itunes را زیر سوال می برد و آنرا به شارژ اتوماتیک ایرانسل چیزی كمتر از بازار انحصاری امروز تبدیل می كند .اما چنین سرویس قدرتمندی ، سخت افزار قدرتمندی را نیز می طلبد . به ویژه موبایل های طراحی شده برای موسیقی ،‌همانطوری كه احتمالاً حدس زده اید نوكیا افسار این معضل را با گوشی جدید و قدرتمند خود در دست گرفته است .
Psiloc.irRemote از درگاه مادون قرمز تلفن تان براي شارژ اتوماتیک ایرانسل ارتباط با وسايل صوتي و تصويري استفاده مي کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

بر اساس یک نظرسنجی، 39 درصد کاربران اعلام کرده‌اند که روزی شارژ ایرانسل یک‌بار از گوشی خود برای دسترسی به موسیقی استفاده می‌کنند و 54 درصد آنها نسبت به سال گذشته بیشتر از موسیقی روی گوشی‌هایشان استفاده می‌کنند.
صفحه نمایش 3/4 اینچی لمسی HD-IPS LCD است اما وضوح تصویر نسبت به دو گوشی قبلی شارژ ایرانسل تفاوت چندانی ندارد.
این در حالی است که 40 درصد دارندگان تبلت از دستگاه خود برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند، اما 49 درصد از دستگاه‌های شارژ ایرانسل پخش موسیقی بهره می‌برند.
Tag از سری Optimus ال‌جی است و با شارژ ایرانسل توجه به ویژگی‌های پیشرفته‌ای که دارد، مناسب کاربران حرفه‌ای طراحی و تولید شده است.
معمولا کاربران شارژ ایرانسل هنگام وبگردی و بازی ترجیح می‌دهند با استفاده از هندزفری به موسیقی با استفاده از تبلت یا گوشی هوشمند خود به موسیقی گوش دهند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی NPD Group بیش از شارژ ایرانسل 55 درصد همه کاربران گوشی‌های هوشمند از دستگاه‌های خود برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند.
در اینجا باید این نکته را ذکر کنیم که Lumia 920 را می توان آخرین برگ برنده نوکیا برای حضور پر قدرت در دنیای اسمارت فون ها دانست اگر این گوشی با استقبال خوب خریداران مواجه نشود معلوم نخواهد شد که چه بلایی بر سر کمپانی بزرگ نوکیا خواهد آمد اما برای اچ تی سی موضوع کمی متفاوت است HTC تمرکز خود را بیشتر بر روی اندروید گذاشته است در حالی که نمی خواهد از دنیای ویندوزفون نیز عقب بماند. بنابراین Lumia 920 را می توان آخرین قهرمان نوکیا دانست که ارائه شده است تا بتواند در این مبارزه نفس گیر نوکیا را از مشکلاتی که گریبان گیر آن شده است نجات دهد. شارژ ایرانسل
از دیگرهای این گوشی می‌توان به اتصالات Wi-Fi، بلوتوث 3، NFC و شارژ ایرانسل microUSB اشاره کرد.
مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML, Adobe Flash،‌ GPS، خروجی تلویزیون، حذف نویز با میکروفن اختصاصی، پشتیبانی از فایل‌های صوتی و تصویری MP3/WMA/WAV/FLAC/eAAC+/AC3/DTS و MP4/H.264/H.263/WMV/DviX شارژ ایرانسل و باتری لیتیوم یونی 1700 میلی‌آمپری از ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌رود.
سیستم عامل این گوشی نسخه 3/2 آندرویید است که امکان ارتقا به نسخه 4.0 (ICS) را دارد شارژ ایرانسل و از پردازنده 2/1 گیگاهرتزی بهره می‌برد.
65 درصد شارژ ایرانسل دارندگان گوشی‌های هوشمند به موسیقی از طریق سرویس‌های رادیو اینترنتی دسترسی دارند و 30 درصد از سرویس‌های درخواستی بهره می‌برند.
برنده Lumia 920 شارژ ایرانسل
مقایسه شارژ ایرانسل HTC 8X و Nokia Lumia 920
در شارژ ایرانسل کل نمی توان هیچ کدام از این دو گوشی را برنده قطعی این مقایسه دانست هر کدام از این دو گوشی مزایایی دارند که رقیب آن از این مزایا بی بهره است. اما با توجه به مواردی که ذکر کردیم و معایب و مزایایی که در این مقایسه مشاهده کردید انتخاب با خود شما است که بتوانید تشخیص دهید به کدام یک از این دو گوشی نیاز دارید و کدامیک برای شما مناسب تر است.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، ضخامت این گوشی 5/9 شارژ ایرانسل میلی‌متر است و 141 گرم وزن دارد.
همچنین 60 درصد به همراه خود فایل‌های موسیقی دیجیتالی حمل می‌کنند. شارژ ایرانسل
گوشی Lumia 920 مجهز به یک باتری 2000 میلی آپری است که بر طبق گفته های نوکیا مدت زمان 17 ساعت مکالمه و 67 ساعت پخش موسیقی را به ارمغان می آورد در حالی که 8X مجهز به یک باتری 1800 میلی آمپری است که از سوی شرکت به صورت رسمی اعلام نشده که چه مدت زمانی را برای مکالمه پاسخگو است. اما در استفاده هایی که ما از گوشی داشتیم شارژ ایرانسل به طور کلی گوشی نوکیا Lumia 920 بازخورد بهتری را برای مدت زمان عمر باتری بیشتر در اختیار کاربران قرار می دهد و با توجه به ظرفیت بیشتر باتری Lumia 920 این امر زیاد هم دور از انتظار نبود. بنابراین برنده ما در اینجا با اختلاف نه چندان زیادی گوشی Lumia 920 است.
صدای دالبی، 16 گیگابایت حافظه داخلی، یک گیگابایت ram و پشتیبانی از کارت شارژ ایرانسل microSD خصوصیات مهم این گوشی را تشکیل می‌دهند.
تحقیقات نشان داده که بیشتر از نیمی از کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های رایانه‌ای از این دستگاه‌ها برای گوش دادن شارژ ایرانسل به موسیقی استفاده می‌کنند.
دوربین همانند گوشی‌های قبلی، 5 مگاپیکسلی است، اما امکانات بیشتری به آن اضافه شده است. علاوه بر نشانگذاری مکان و زمانی، امکان تشخیص صورت و تثبیت کننده تصاویر، قابلیت ضبط ویدیو با نور LED و شارژ ایرانسل دوربین ثانویه 3/1 مگاپیکسلی امکانات دوربین به شمار می‌روند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

خرید شارژ ایرانسل 2012
بازی در واقع ترکیبی از نسخه کلاسیک پرندگان خشمگین و نسخه فضایی خرید شارژ ایرانسل یا Space این بازی است.
این بازی ۸۰ مرحله دارد که در تاتورین و ستاره مرگ برگزار می‌شود. خرید شارژ ایرانسل البته این بازی یک مرحله پولی هم دارد که در آن لوک و یودا را روی سیاره داگوبا می‌بینیم. مراحل رایگان دیگری هم البته در راه خواهند بود.
مکان پنجم آنتی ویروس ها به آنتی ویروس Norton داده می شود که شامل یک پاک کننده تروجان خوب و مسدود کردن فعالیت ها می باشد. یکی از اشکالات اصلی آن حفاظت مبتنی بر وب و سرعت آن است. اگر تیم نورتون تلاش کنند و این آنتی ویروس را سریع تر و روان تر کنند، مطمئنا می تواند در رده های بالا قرار بگیرد. خرید شارژ ایرانسل به عنوان پنجمین آنتی ویروس، این نرم افزار ارزش خرید و دانلود را دارد.پرندگان خشمگین در جنگ ستارگان – معرفی و دانلود
بازی در واقع ترکیبی از نسخه کلاسیک پرندگان خرید شارژ ایرانسل خشمگین و نسخه فضایی یا Space این بازی است.
Kaspersky خرید شارژ ایرانسل Antivirus 2012
کاربرانی که آی‌‌فون یا خرید شارژ ایرانسل آی‌پاد تاچ دارند می‌توانند با رفتن به اینجا نسخه ۹۹ سنتی بازی را دانلود کنند، کاربران آی‌پد هم می‌توانند نسخه ۲٫۹۹ دلاری آن را از اینجا بگیرند.
حالا می توانید شمشیر لیزری تان را بردارید و به خرید شارژ ایرانسل جنگ خوک ها بروید! زمان دانلود فرا رسیده استپرندگان خشمگین - جنگ ستارگان
آنتی ویروس کسپرسکی ۲۰۱۲ هم یک نرم افزار آنتی ویروس خب در بازار حال حاضر است. این یک عملکرد مناسب در سیستم های شخصی و همچنین یک رقیب واقعی برای آنتی ویروس ذکر شده در بالا به حساب می آید. توانایی تعمیر اینترنت اکسپلورر و تنظیمات ویندوز، پاک کردن فعالیت های خرید شارژ ایرانسل مرورگر و مرتب کردن سایر داده های خصوصی کسپرسکی را یکی از بهترین ها قرار داده. در مقایسه با نرم افزار های دیگر، در برابر فعالیت های فیشینگ شدت کمتری به خرج می دهد. برخی هم گزارش دادند که بدافزار ها از دید انتی ویروس پنهان ماندند. به جز این معایب کوچک ، کسپرسکی آنتی ویروس قابل اعتماد و امن است که میتواند یک سطح حفاظت را فراهم سازد.
Norton Antivirus خرید شارژ ایرانسل 2012
جنگ خرید شارژ ایرانسل ستارگان - پرندگان خشمگین
کاربران اندروید می توانند نسخه رایگان بازی را که البته حاوی تبلیغات است از اینجا دانلود کنند، آنهایی هم که تبلت اندرویدی دارند می‌توانند نسخه خرید شارژ ایرانسل تبلتی آن را از اینجا با بهای ۲٫۹۹ دلار بگیرند.
بازی خرید شارژ ایرانسل امکان خرید سفینه‌های فالکون را برای خالی کردن جیب شما هم می‌دهد!
گفته می‌شود این بازی، بهترین نسخه پرندگان خشمگینی است خرید شارژ ایرانسل که تا به حال ساخته شده است.
آنتی ویروس بعدی، مک آفی ۲۰۱۲ معروف است. این آنتی ویروس شامل یک مشاور زنده ( Advisor Live ) می باشد که لینک های امنی برای به اشتراک گذاری، رمز نگاری فایل ها و سرعت اسکن خوب ایجاد می کند.این دلیلی برای این است که مک آفی در رده دوم بهترین آنتی ویروس ها قرار بگیرد. همچنین مک آفی از ویژگی های مختلف مانند شبکه سیستم هشدار و مسدود کردن خودکار برخی سایت های خطرناک استفاده می کند. اگرچه مک آفی دارای برخی مسائل امنیتی جزئی است، اما آن چیزی که مک خرید شارژ ایرانسل آفی را به در رده بالا قرار می دهد ویژگی های آن مانند رابط کاربری خوب، فیلتر کردن هرزنامه به طور دقیق و کامل و … است.
جنگ ستارگان هم اکنون برای سیستم عامل اندروید، آی او اس، ویندوز فون ۸، ویندوز و مک ارایه شده است. برای اندروید یک نسخه رایگان هم ارایه شده که در آن تبلیغ نمایش داده می شود. اما کاربران بقیه سیستم خرید شارژ ایرانسل عامل ها باید برای داشتن آن پول پرداخت کنند.
علاقه‌مندان علمی تخیلی و سری فیلم‌های جنگ ستارگان باید خوشحال باشند، چرا که در همکاری جالبی بین شرکت سازنده بازی پرندگان خشمگین یعنی Rovio و شرکت لوکاس فیلم، پرندگان دوست‌داشتنی این بار لباس قهرمان‌های جنگ ستارگان مثل لوک و هان را خواهند پوشید و به مصاف خوک‌ها خواهند رفت. (لوکاس فیلم همین چند وقت پیش با قیمت ۴ میلیارد خرید شارژ ایرانسل دلار به دیزنی فروخته شده است.)
آنتی ویروس ESET NOD32 می تواند رقیب خوبی برای تمام نرم افزار های آنتی ویروس باشد، اگر کمی به آن رسیدگی شود و بهبود پیدا کند. دارای ویژگی پاک سازی بد افزار های خوب و همچنین می تواند در حالت امن سیستم اسکن را انجام دهد. اما این نرم افزار فاقد انسجام در مسدود کردن بد افزار هاست و خرید شارژ ایرانسل برخی روتکیت ها قادر به شکستن حفاظ امنیتی آن هستند. به هر حال داشتن عملکرد اسکن خوب، NID32 میتواند در رده چهارم قرار بگیرد.
این بازی ۸۰ مرحله خرید شارژ ایرانسل دارد که در تاتورین و ستاره مرگ برگزار می‌شود. البته این بازی یک مرحله پولی هم دارد که در آن لوک و یودا را روی سیاره داگوبا می‌بینیم. مراحل رایگان دیگری هم البته در راه خواهند بود.
پرندگان خشمگین خرید شارژ ایرانسل - جنگ ستارگان



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

وی برای این کار ابزاری را مبتنی بر خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیستم*عامل اندروید ساخته است که PlaneSploit نام دارد. تزو در این آزمایش یکی از گوشی*های Galaxy سامسونگ که روی آن سیستم*عامل اندروید نصب شده است را در اختیار گرفت و نشان داد که چگونه از طریق آن می*توان مقصد، ارتفاع و سرعت هواپیمای مجازی را با ارسال اطلاعات نادرست تغییر دهد.
تصاویر منتشر شده از خرید شارژ مستقیم ایرانسل این گوشی، ضخامت 7.6mm و دو بلندگو در پشت این گوشی را نشان می دهند.
با خرید شارژ مستقیم ایرانسل این وجود این کارشناس توضیح داد که اگر یک هواپیما اطلاعات ناوبری نادرست دریافت کند، خلبان بازهم می*تواند کنترل سیستم*ها را در دست بگیرد و هواپیما را در مسیر درست هدایت کند.
به گزارش ایتنا از فارس به نقل از اینفورمیشن*ویک، این آسیب*پذیری را نخستین بار "هوگو تزو"(Hugo Teso) یکی از محققان مرکز مشاوران امنیتی N.Runs در آلمان کشف کرد که البته او خلبان یکی از هواپیماهای تجاری نیز است. او این آسیب*پذیری را در کنفرانس Hack In The Box که در آمستردام برگزار شده بود، مطرح خرید شارژ مستقیم ایرانسل کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی فنلاندی نوکیا در نظر دارد بیلیون ها نفر دیگر را به اینترنت وصل کند و به منظور دستیابی به این هدف اعلام کرد که گوشی جدید نوکیا Asha 205 را که دارای قابلیت دسترسی به اینترنت است و با استفاده از آن می توان به صورت آن لاین به سایت های اجتماعی دسترسی پیدا کرد در اختیار مردم آفریقا قرار می دهد. کاربران آفریقایی با نوکیا Asha 205 به راحتی می توانند به فیسبوک وصل شوند زیرا یک دکمه اختصاصی برای وب سایت فیسبوک در این گوشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل وجود دارد که فیسبوک را برای هر نرم افزار گوشی اجرا می کند. کاربران از طریق این نرم افزار می توانند از مزایای این شبکه اجتماعی مانند پیام رسانی ، به اشتراک گذاشتن عکس ، به روزرسانی وضعیت و … بهره مند شوند. نوکیا Asha 205 یک گوشی مناسب برای بازار موبایل آفریقا است زیرا بررسی ها نشان داده است که ۹۰ درصد کاربران در نیجریه از طریق گوشی موبایل خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنند.
یک کارشناس امنیتی در آزمایشی یک گوشی هوشمند اندرویدی را در اختیار گرفت و نشان داد که چگونه از طریق آن می*توان مقصد، ارتفاع و سرعت هواپیمای مجازی را با ارسال اطلاعات نادرست تغییر خرید شارژ مستقیم ایرانسل دهد.سیستم*های خودکار هوانوردی که این روزها در برخی از هواپیماهای تجاری مورد استفاده قرار می*گیرند، نقاط آسیب*پذیری را شامل می*شوند که به سوءاستفاده*گران اینترنتی امکان می*دهد کنترل سیستم*های هدایتگر هواپیما را در اختیار بگیرند و اطلاعات نادرست و دروغین را در نمایشگر مقابل خلبان منتشر کنند و در نهایت دستور به انجام فعالیت*های غیرضروری از جمله باز شدن ماسک*های اکسیژن برای مسافران بدهند.
انتظار می رود که زد تی ای Nubia Z5 هفته آینده در چین رونمایی شود و امیدواریم از قیمت و عرضه آن به صورت جهانی اطلاعاتی به دست آوریم. گروه خبری GSM: مدير عامل خرید شارژ مستقیم ایرانسل شركت مخابرات استان تهران گفت: سرويس‌هاي عمومي مثل تعرفه پالس تلفن ثابت يا همراه مشمول كنترل شديد دستگاه‌هاي نظارتي هستند.
وي با بيان اينكه ارسال پيامك از تلفن ثابت برقرار شده است اظهار كرد: با يك شركت خرید شارژ مستقیم ایرانسل هم در تهران در اين زمينه قرار‌داد بسته‌ايم كه بازاريابي‌ و گسترش سرويس را انجام مي‌دهد.
او افزود: اما خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرويس‌هاي عمومي مثل تعرفه پالس تلفن ثابت يا همراه مشمول كنترل شديد دستگاه‌هاي نظارتي هستند كه اگر دستگاه نظارتي هر تغييري را اعلام كند ما مجبور به اعمال آن تعرفه هستيم.
وي افزود: سرويس ارسال پيامك از خرید شارژ مستقیم ایرانسل تلفن ثابت به ترمينال نياز دارد كه از شما سفارش گرفته و از گيت ثابت به ثابت و يا به سمت گيت‌هاي موبايل ارسال مي‌كند؛ ما در حال حاضر با همراه اول قرار‌داد داريم و بين همراه اول و ثابت امكان مبادله پيامك وجود دارد.مدير عامل مخابرات استان تهران در ادامه گفت: اين امكان هنوز با اپراتور‌هاي ديگر برقرار نشده ولي مشغول مذاكره هستيم.
زد تی ای Nubia Z5 از چیپ ست چهارهسته ای 1.5 گیگاهرتزی Snapdrago خرید شارژ مستقیم ایرانسل S4 Pro APQ8064، صفحه نمایش 5 اینچی 1080p، رم 2 گیگابایتی و دوربین 13 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.
تزو در این باره توضیح داد: «شما می*توانید خرید شارژ مستقیم ایرانسل از این سیستم برای اصلاح تقریبا هرچیزی که با سیستم ناوبری هواپیما در ارتباط است، استفاده کنید. این جریان می*تواند فجایع زیادی به دنبال داشته باشد».
به دنبال رقابت به وجود آمده بین سازندگان ناشناخته برای ساخت اسمارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل فون هایی با ویژگی های چشمگیر، زد تی ای نیز در پی ساخت فلگ شیپ جدید Nubia Z5 است.
محمد روح‌اللهي در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار كرد: تعرفه يكسري خدمات در مخابرات با توجه به موارد مختلفي تغيير مي‌كنند، مثل كابل اختصاصي كه تعرفه آن تابع قانون كار، حداقل حقوق و يا ضرايبي است كه شهرداري اعمال مي‌كند؛ بنابراين با توجه به اين‌كه اين خرید شارژ مستقیم ایرانسل تعرفه‌ها هر سال تغيير مي‌كنند، تعرفه اين سرويس‌ها هم تغيير مي‌يابد و هيچ مرجع نظارتي نيز به اين موضوع ورود نكرده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

در مجموع اولترابوک خوبی است که علاقمندان به صفحه نمایشگر شیشه ای (گلسی)می توانند روی آن حساب باز کنند اما قیمت دستگاه که از شارژ اتوماتیک ایرانسل 1200 دلار تا 1700 دلار است ، کمی گران است.
یک و نیم شارژ اتوماتیک ایرانسل کیلو وزن داشته و ویندوز 8 نسخه 64 بیتی روی آن نصب شده است.
سونی اکسپریا E در رنگ های مشکی، سفید و صورتی و اکسپریا E dual شارژ اتوماتیک ایرانسل تنها در رنگ های مشکی و طلایی به فروش می رسند. اکسپریا E و اکسپریا E dual هر دو در اوایل سال آینده عرضه خواهند شد. هنوز از قیمت این گوشی ها اطلاعی در دست نیست.
سخت افزار - طراحی هوشمند، کیفیت بالای ساخت و شارژ اتوماتیک ایرانسل کیفیت بالای نمایشگر سه ویژگی برتر برای اولترابوک جدید دل است که کاملا انعطاف پذیر بوده و به اصطلاح کانورتیبل است.
8 گیگ رم روی آن نصب شارژ اتوماتیک ایرانسل شده و گرافیک آن اینتل سری 4000 است. 1920 در 1080 پیکسل است و صفحه 12.5 اینچی جذابی دارد.
قسمت اسکرین داخل قاب آلومینیومی زیبا می چرخد و این طراحی را منحصربفرد کرده است. البته در مقایسه با سایر تبلت ها وزن 1.5 کیلو در مجموع شارژ اتوماتیک ایرانسل ، زیاد به شمار می رود.
باطری این اسمارت فون ها 1530mAh است و سونی گفته است که توان این باطری برای مدت زمانی بیش از 6 ساعت مکالمه و همچنین مدت زمانی بیش از 530 ساعت در حالت استندبای کافی است. مدت زمان تعیین شارژ اتوماتیک ایرانسل شده برای پخش موسیقی و ویدئو نیز به ترتیب 30 و 8 ساعت می باشد.
جنس دستگاه از فیبر شارژ اتوماتیک ایرانسل کربن و آلومینیوم است و آنرا مقاوم و جان سخت ساخته است.
هر دو نسخه سونی اکسپریا E از یک دوربین 3.2 مگاپیکسلی در پشت گوشی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی به همره 2.2 گیگابایت حافظه آزاد و ورودی کارت میکرو SD شارژ اتوماتیک ایرانسل برخوردار می باشند.
نوکیا اخیرا درباره برنامه های آینده اش خبر داده است و اینکه قصد دارد در آینده ای نزدیک گوشی های هوشمند مقاوم در برابر آب بسازد و به تازگی از نتایج مقدماتی کارش نوکیا پرده برداری نموده است ،طراحان نوکیا می گویند در این پروژه از برگ نیلوفرهای آبی الهام گرفته اند و از خواص نانو تکنولوژی در این کار بهربرده اند. سطح ضد آب ساخته شده مانع نفوذ چربی و آب می شود و این لایه مانع خوردگی و لکه شدن سطح زیرین می گردد. ریس مرکز تحقیقات نوکیا کریس بور از این ویژگی جدید گوشی های نوکیا پرده برداری کرده و برای این منظور نوکیا لومیا 710 را بکار گرفته اند. این تجربه نوکیا با موفقیت انجام شده است البته هنوز نوکیا تضمینی نداده است که این ویژگی سبب شود که گوشی ها بتوانند زیر آب هم کار کنند اما این ویژگی سبب می شود که گوشی از آسیب های جدی در زیر آب حفظ شود. علاوه بر ویژگی ضد آب بودن انتظار می رود که که ویژگی ضد اثر انگشت و ضد انعکاس بودن را شارژ اتوماتیک ایرانسل این ویژگی جدید گوشی های نوکیا به همراه داشته باشند.
ابعاد آن 31 در 21 سانتی متر است و نمایشگر با صفحه نمایش گوریلا گلس آنرا زیبا و دوست داشتنی شارژ اتوماتیک ایرانسل ساخته است. صفحه لمسی خوبی ساخته شده و ویندوز 8 با تمام ویژگی های آنرا به راحتی پاسخ می دهد.قیمت دستگاه با پردازنده کورآی سون core i7 3537U با مشخصات بالا 1699 دلار است. همچنین هارد اس اس دی با ظرفیت 256 گیگ در خود جای داده است.
همانطور که چندی شارژ اتوماتیک ایرانسل پیش اعلام شد، سونی اکسپریا E و سونی اکسپریا E dual رسما اعلان شدند.
پس از اینکه کوچکترین عضو خانواده جدید DROID یعنی DROID RAZR M حدود یک ماه قبل آپدیت جیلی بین را دریافت کرد، به شارژ اتوماتیک ایرانسل شدت منتظر ارایه این آپدیت برای برادران بزرگتر این گوشی، یعنی DROID RAZR HD و RAZR MAXX HD بوده ایم.
عرضه آندروید 4.1 باری گوشی های موتورولا DROID RAZR شارژ اتوماتیک ایرانسل HD و RAZR MAXX HD
در کنار این ویژگی های مثبت، عمر متوسط باطری، نداشتن پورت اترنت و نداشتن کارت خوان حافظه از معایب این دستگاه شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
اکسپریا شارژ اتوماتیک ایرانسل E و اکسپریا E dual
نوکیا قصد دارد در آینده ای نزدیک گوشی های هوشمند مقاوم در برابر آب بسازد و به تازگی از نتایج مقدماتی کارش نوکیا پرده برداری شارژ اتوماتیک ایرانسل نموده است.
اکسپریا E duo شامل دو اسمارت فون با قیمت مناسب و صفحه نمایش 3.5 اینچی با وضوح HVGA و چیپ ستQualcomm شارژ اتوماتیک ایرانسل Snapdragon MSM7227A به همراه CPU یک گیگاهرتزی می شود.
اکنون زمان موعود فرارسیده است و کاربران دروید می توانند از مزایای این آپدیت از قبیل هشداردهنده های بیشتر، Google Now و Google Voice Searchبهره مند شوند. این آپدیت برای این شارژ اتوماتیک ایرانسل دو محصول از طریق اینترنت قابل دانلود می باشد. درحالیکه RAZR MAXX HD و DROID RAZR M به ترتیب با قیمت 299.99 و 49.99 دلار و ضمانت دو ساله در بازار عرضه می شوند، DROID RAZR HD هم با ضمانت وریزون به قسمت 199.99 دلار به فروش می رسد.
اکسپریا E از شارژ اتوماتیک ایرانسل آندروید 4.1 برخوردار خواهد بود و اکسپریا E dual دو سیم کارته نیز به همراه آندروید 4.0 ساندویچ بستنی و قابلیت ارتقا به جیلی بین (در آینده) عرضه خواهد شد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 باتری شارژ مستقیم ایرانسل
همچنین با حرکت گوشی مثل بالا بردن یا تکان دادن و .. می توان در گوشی عملیات مختلفی انجام داد که از امکانات رابط پیشفرض گوشی شارژ مستقیم ایرانسل می باشد و برای استفاده از این نوع امکانات دیگر لازم نیست رابط کاربری دیگری نصب کرد. همچنین درون گوشی برنامه S voice نیز وجود دارد که یک نوع رابط صوتی بین کاربر و گوشی می باشد.
همچنین در این گوشی خبر از ویژگی های هوشمند می باشد و می توان حرکت دادن دست در مقابل سنسور این گوشی ، به ان فرمان هایی داد به عنوان نمونه با حرکت دادن دست به سمت راست مقابل این گوشی به ایتم بعدی در برنامه مانند عکس بعدی خواهیم رفت و یا با حرکت داد دست به سمت بالا صفحه شارژ مستقیم ایرانسل وب در حال نمایش در گوشی را به سایز گوشی در اورد و یا در هنگام زنگ خوردن گوشی ، با حرکت دست تماس را قبول کرد و شروع به صحبت کرد.
باتری این گوشی ۲۶۰۰ میلی آمپر است که در مقایسه با رقیبان عدد خوبی می باشد اما این باتری در کار های مختلف عملکرد مختلفی دارد. این باتری می تواند تقریبا ۱۰ ساعت برای شما فیلم پخش کند و یا می تواند با ان تقریبا ۱۴ ساعت صحبت تلفنی انجام داد که شارژ مستقیم ایرانسل واقعا عدد های چشمگیری هستند اما فقط ۸ ساعت و خوده ای می توان با ان وبگردی کرد که در مقایسه با حریفان کمی خوب نیست!
بنابراین صفحه نمایش این گوشی را می توان یکی از بهترین و با کیفیت ترین صفحه نمایش ها نام برد و تنها اشکالی که می توان برای این صفحه نمایش گرفت ، تاثیر نور خورشید دانست که با تابش ان صفحه نمایش را نمی توان دید. البته باز شارژ مستقیم ایرانسل هم در این زمینه این گوشی جزو پنج گوشی برتر است اما کنتراست این گوشی از گلگسی قبلی کمتر است. دز تصویر مقایسه ای در این زمینه انجام شده است که می توانید امار این گوشی را در برابر دیگر گوشی های مطرح دنیا ببینید.
پردازنده شارژ مستقیم ایرانسل ها
سیستم عامل این گوشی نیز اخرین نسخه ی اندروید یعنی ۴٫۲٫۲ می باشد و رابط کاربری مخصوص سامسونگ بر روی ان نصب شده است که البته رابط شارژ مستقیم ایرانسل کاربری را می توان عوض کرد. قابل توجه می باشد که رابط کاربری پیش فرض گوشی از امکان اجرای دو برنامه در گوشی پشتیبانی می کند یعنی مثل گوشی نوت ۲ می توان صفحه را به دو قسمت تقسیم کرد و با دو برنامه کار کرد.
شاید مهمترین ویژگی گلگسی جدید پردازنده ی هشت هسته ای ان نباشد بلکه صفحه نمایش Full HD ان باشد. قبل از سامسونگ شرکت های HTC و سونی و .. نمایشگر های ۵ اینچی Full HD ساخته بودند اما انها از نوع AMOLED نبودند و برای اولین بار سامسونگ دست به این شارژ مستقیم ایرانسل کار زد و یک صفحه نمایش ۵ اینچی از نوع AMOLED با تراکم پیکسلی ۴۴۱p ساخت تا همگان را شگفت زده کند.
خب میریم سراغ طراحی بدنه ی این گوشی که اولین موضوعی است که باید به ان اشاره کرد. همانطور که قبلا هم گفتم این گوشی را می توان برادر کوچکتر گلگسی نوت ۲ دانست و یا همان ورژن کوچکتر اما قوی تر گلگسی نوت ۲! جنس بدنه ی این گوشی نیز مانند دیگر گوشی المینیوم می باشد و تفاوت چندانی با دیگر گوشی ها ندارد اما سامسونگ همان شکنندگی معروفش را نسبت به دیگر مارک ها دارد و این گوشی در کنار گوشی هایی همچون Xperia Z و HTC one کمی شکننده تر است! اما گلگسی شارژ مستقیم ایرانسل جدید شک تر از گلگسی قبلی به نظر می رسد و در مقابل گوشی ، بدنه ی بالا و پایین کمتر می باشد و جا برای صفحه نمایش بیشتر می باشد و گوشی زیاد بزرگ نمی باشد. همچنین این طراحی کمک می کند در هنگام نگاه زاویه دار نیز صفحه نمایش گوشی بهتر دیده شود. شاید می توان گفت سامسونگ توانسته یک صفحه نمایش ۵ اینچی را در یک گوشی قرار دهد که خوش دست باشد. در زیر عکس هایی از این گوشی در کنار گلگسی قبلی ، اکسپریا Z و HTC one می بینیم.
نمایشگر های Full HD که همان رزولوشن فیلم های اچ دی را دارند تقریبا چند ماه است که وارد نمایشگر های لمسی گوشی ها شده اند که اولین قدم را در این زمینه شرکت HTC گذاشت و نمایشگر Full HD از نوع LCD ساخت اما نمایشگر های AMOLED در زمینه تصاویر رنگی بهترین هستند و سامسونگ که شاید تنها شرکتی است که از این نوع صفحه نمایش ها در گوشی های خود استفاده می کند ، بالخره توانست Full HD این نوع نمایشگر را بسازد که بی شک یکی از با کیفیت ترین نمایشگر ها خواهد بود. در تصویر زیر نیز صفحه نمایشگر این گوشی را با HTC one مقایسه کرده اند که گوشی HTC تراکم شارژ مستقیم ایرانسل پیکسلی بیشتری هم دارد اما می بینیم که گوشی سامسونگ در زمینه تصاویر رنگی بهتر عمل می کند.
صفحه نمایش شارژ مستقیم ایرانسل
این گوشی همانطور که قبلا گفتم دو نوع پردازنده خواهد داشت که در هنگام خرید هر کدام را که خواستید می توانید بخرید که یکی چهار هسته ای می باشد و یکی هشت هسته ای! اما نسخه ی هشت هسته ای گلگسی چهارم بسیار کم یاب خواهد بود اما همین نسخه ی چهار هسته ای نیز در نبرد بین دیگر گوشی های چهار شارژ مستقیم ایرانسل هسته ای بهترین از اب در آمده و دیگر گوشی های اندرویدی را شکست داده و حریفانی همچون Xperia Z , HTC one , Optimus G Pro را شکست داده است. نسخه ی هشت هسته ای نیز مطمئنا سریع تر از نسخه ی چهار هسته ای خواهد بود. نسخه ی چهار هسته ای گوشی داراری چیپ Snapdragon 600 خواهد بود که بر روی ان پردازنده ی Krait 300 با سرعت ۱٫۹GHz نصب شده است و پردازنده ی گرافیکی ان Aderno 320 خواهد بود همراه با ۲ گیگابایت رم! نسخه ی هشت هسته ای این گوشی هنوز در مرحله ی ازمایش است و ممکن است کمتر از ۳۰ درصد گوشی های گلگسی چهار از نوع هشت هسته ای باشد.
سیستم عامل و رابط کاربری شارژ مستقیم ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

گوشی‌های چندرسانه‌ای که ویژگی‌های بیشتری نسبت به گوشی‌های ساده دارند در برخی از کشورها خرید شارژ ایرانسل نسبت به گوشی‌های هوشمند طرفداران بیشتری دارند.
بر اساس اخباری که درباره این گوشی منتشر شده، دارای دو گیگابایت خرید شارژ ایرانسل حافظه RAM، 64 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 4.7 اینچی است.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، سامسونگ که در بازار گوشی‌های هوشمند عنوان پیشرو را خرید شارژ ایرانسل برای استفاده از آندروید دارد، به تازگی سیستم‌عاملی با نام Tizen معرفی کرده است.
شرکت i-mate که خرید شارژ ایرانسل چند سالی ساخت گوشی را رها کرده بود، دوباره در حال برنامه‌ریزی برای تولید گوشی هوشمند است.
این شرکت کره‌ای قرار است اوایل تابستان نخستین گوشی خود را با این سیستم‌عامل راهی بازار کند. خرید شارژ ایرانسل
بر اساس این گزارش، سیستم‌عامل‌های تایزن، فایرفاکس و اوبونتو، پلا‌ت‌فورم‌های جدیدی هستند که برای به چالش کشیدن خرید شارژ ایرانسل اندروید به بازار عرضه می‌شوند.
در بخش نرم‌افزاری، جایزه بهترین نرم‌افزار موبایلی خرید شارژ ایرانسل برای مشتریان به فیس‌بوک و بهترین برنامه سازمانی به Evernote تعلق گرفت.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، شرکت کوکاکولا درصدد است با استفاده از فناوری‌های موبایلی برای 6 میلیارد کاربر موبایل در سراسر جهان امکانی فراهم کند که همه مردم بتوانند بدون پرداخت پول نقد از محصولات این شرکت استفاده خرید شارژ ایرانسل کنند.
این در حالی است که خرید شارژ ایرانسل استفاده از گوشی‌های ساده در کشورهای هند 80 درصد، ترکیه 61 درصد و روسیه 51 درصد گزارش شده است.
برای کاربران گوشی‌های هوشمند حتی نوع برنامه‌ها خرید شارژ ایرانسل و نرم‌افزارهایی که استفاده می‌کنند در کشورهای مختلف متفاوت است.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، تحقیقات نشان داده چگونگی استفاده از تلفن‌های همراه بستگی به شرایط زندگی و محلی دارد که افراد در آن مناطق زندگی می‌کنند. خرید شارژ ایرانسل
سامسونگ اعلام کرده که فعلا برنامه‌ای برای استفاده از سیستم‌عامل خرید شارژ ایرانسل فایرفاکس شرکت موزیلا در ساخت گوشی‌های هوشمندش ندارد.
نخستین گوشی مبتنی بر این سیستم‌عامل سه ماهه خرید شارژ ایرانسل دوم سال 2013 راهی بازار خواهد شد.
در این کنگره همچنین جایزه بهترین تبلت خرید شارژ ایرانسل به Nexus 7 محصول شرکت ایسوس تعلق گرفت.
از سوی دیگر موزیلا با سیستم‌عامل فایرفاکس بازارهای در حال توسعه را هدف گرفته است و تاکنون توانسته خرید شارژ ایرانسل با شرکت‌های آلکاتل، هوآوی، ال‌جی و زدتی‌ایی همکاری خود را آغاز کند.
در این گزارش نحوه استفاده از تلفن‌های خرید شارژ ایرانسل همراه در کشورهای آمریکا، انگلیس، استرالیا، چین، هند و کره جنوبی مورد بررسی قرار گرفته است.بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی نیلسن، اکثر کاربران در بازارهای توسعه یافته مثل کره جنوبی، استرالیا و انگلیس به ترتیب 67 ، 65 ، 61 درصد افراد از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند.
انجمن GSMA همچنین خرید شارژ ایرانسل جایزه بهترین گوشی‌ ساده را به Asha 305 نوکیا با پشتیبانی از دوسیمکارت و قیمت مناسب اعطا کرد.
در کنگره جهانی موبایل Galaxy S III سامسونگ توانست جایزه بهترین گوشی هوشمند را از خرید شارژ ایرانسل آن خود کند.
بر اساس این گزارش، سامسونگ توانست سه جایزه تولیدکننده برتر سال، بهترین ارایه دهنده زیرساخت‌های موبایلی و بهترین ارایه دهنده محتواهای موبایلی را دریافت خرید شارژ ایرانسل کند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، در کنگره جهانی موبایل که از روز دوشنبه کار خود را در بارسلون اسپانیا آغاز و تا پنج‌شنبه ادامه یافت، عنوان بهترین گوشی هوشمند به Galaxy S خرید شارژ ایرانسل III سامسونگ برای بهترین دستگاه، نرم‌افزار و فناوری تعلق گرفت.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، شرکت i-mate که دفتر مرکزی خرید شارژ ایرانسل آن در دوبی قرار دارد، در طول نیمه دهه گذشته گوشی‌های هوشمندی با پشتیبانی از ویندوز موبایل تولید می‌کرد. این شرکت یک‌باره تولید گوشی را کنار گذاشت و تاکنون هیچ محصول موبایلی تولید نکرده است. اما به تازگی اعلام کرده که قصد دارد گوشی هوشمندی با پشتیبانی از ویندوز هشت به بازار عرضه کند.
این روزها تلفن‌های همراه در همه جای دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد، خرید شارژ ایرانسل اما استفاده و کاربرد آنها در کشورها و مناطق مختلف دنیا متفاوت است.
اگرچه اکثر کاربران در کشورهای مختلف به بازی و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی علاقه دارند، اما کاربران امریکایی نقشه و مرورگری در شبکه‌های اجتماعی را ترجیح می‌دهند. این در حالی است که کاربران چینی بازی را دوست دارند و به دسترسی به اخبار خرید شارژ ایرانسل و وضعیت آب و هوا علاقه دارند.
این سیستم‌عامل از مرورگر وبی شبیه سیستم‌عامل کروم بهره می‌برد و از رابط خرید شارژ ایرانسل کاربری مشابهی برخوردار است.
بر این اساس دفتر مرکزی خرید شارژ ایرانسل شرکت کوکا اقدام به همکاری با شبکه اپراتوری ای‌تی‌اند‌تی در آمریکا کرده تا ابزارهایی برای پرداخت از طریق تلفن‌های همراه ارایه کنند و مشکل مشتریان برای خرید محصولات این برند و پرداخت پول نقد را حل کنند.
بر خرید شارژ ایرانسل اساس این گزارش، کاربران می‌توانند از دستگاه‌های مختلف با استفاده از گوشی موبایل‌شان و پرداخت هزینه با استفاده از سرویس پیامک خرید کنند.
بر این اساس نرم‌افزارهایی ارایه شده خرید شارژ ایرانسل که می‌تواند چیزی که کاربران نیاز دارند و زمان نیاز آنها به نوشیدنی را تشخیص می‌دهد.
شرکت خرید شارژ ایرانسل کوکاکولا در صدد است تا برای کاربران موبایل این امکان را فراهم کند که به سرعت بتوانند هزینه خرید نوشابه‌های خود را پرداخت کنند.
این گوشی خرید شارژ ایرانسل ظاهرا با یک سری لوازم جانبی همچون داک نگه‌دارنده با صفحه نمایش 23 اینچی لمسی، صفحه کلید، ماوس و تبلت بی‌سیم 10 اینچی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 شایعات حکایت از این دارد که این تلفن همراه در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد درست در زمانی که شایعات حاکی از معرفی آیفون ۵ در این ماه دارد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
-رادیو شارژ اتوماتیک ایرانسل LTE
از قابلیتهایی که برای این گوشی نام برده شده می توان صفحه نمایش ۴ اینچ OLED با وضوح ۸۰۰ x 480 پیکسل،صفحه کلید کورتی کشویی، اتصال بلوتوث و وای فای،پردازنده۱ GHz شارژ اتوماتیک ایرانسل Snapdragon ،حافظه داخلی ۶۴GB و ۵۱۲MB RAM را نام برد.نوکیا در ماه فوریه با اعلام کاربرد سیستم عامل ویندوز فون در محصولات خود عنوان کرده بود که طی سال جاری میلادی یک گوشی مبتنی بر MeeGO ارائه می کند که Nokia N9 می تواند همین گوشی باشد.
به شارژ اتوماتیک ایرانسل گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، شرکت نوکیا گوشی هوشمند N950 خود را در “ کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا ” به ثبت رساند تا این محصول را در آینده نزدیک وارد بازار آمریکا کند.
سایر مشخصات این تلفن همراه به شرح ذیل شارژ اتوماتیک ایرانسل است:
گوشی هوشمند N950 شامل دوربین دیجیتالی ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود که همراه با قابلیت اتوفوکوس و فلش LED به دست کاربران می‌رسد و این در حالی است که دوربین شارژ اتوماتیک ایرانسل دیجیتالی درنظر گرفته شده برای N9 نوکیا ۸ مگاپیکسلی بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، به نقل شارژ اتوماتیک ایرانسل از پایگاه اینترنتی BGR ،مشخصات تلفن همراه بعدی شرکت گوگل که توسط سامسونگ تولید خواهد شد افشاء شده است.
اکنون این شرکت اعلام کرده شارژ اتوماتیک ایرانسل است که به زودی نسخه جدیدی از این محصول خود را به بازار عرضه می کند که بخشهایی از آن از فیبر کربنی ساخته شده است.
-فیلمبرداری و پخش ویدیوهای شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۰۸۰P
از جمله مشخصات این تلفن همراه می‌توان به پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی دو هسته‌ای (OMAP 4460 یا پردازنده‌های جدید ۲۸ نانومتری اسنپ شارژ اتوماتیک ایرانسل دراگون) و صفحه نمایش SuperAMOLED اشاره کرد.
براساس گزارش لارپوبلیکا، روکش باتری و کناره های این تلفن همراه گران از مواد سبک و شاسی آن از چرم سیاه ساخته شده است. شارژ اتوماتیک ایرانسل
“کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا” هنوز اطلاعات زیادی را در مورد مشخصات داخلی این گوشی هوشمند جدید منتشر نکرده است، اما شارژ اتوماتیک ایرانسل گفته می‌شود که این گوشی نمایشگر لمسی ۴ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی شامل پردازند یک گیگاهرتزی ARM Cortex-A8 می‌شود و یک گیگابایت رم دارد.
نوکیا ان شارژ اتوماتیک ایرانسل 9
به علاوه این نخستین تلفن همراهی خواهد بود شارژ اتوماتیک ایرانسل که در آن از هیچ گونه دکمه فیزیکی مانند menu/home/back استفاده نخواهد شد.
این تلفن همراه که با نام Nexus Prime تولید خواهد شد دارای سیستم عامل اندروید ۴٫۰ تحت کد رمز Ice شارژ اتوماتیک ایرانسل Cream Sandwich خواهد بود که خود این سیستم عامل نیز تلفیقی از اندروید ۲٫۳ ،اندروید ۳٫۰ و گوگل تی وی خواهد بود.
یک شرکت تولیدکننده تلفنهای همراه گران قیمت نسخه جدیدی از محصولات خود را معرفی کرده که از شارژ اتوماتیک ایرانسل فیبرهای کربنی و طلای عیار ۱۸ ساخته شده است.
گوشی Oro از پنج باند رادیویی برای پشتیبانی رومینگ ۳G ، صفحه نمایش ۳٫۵ اینچ AMOLED و دوربین ۸ مگاپیکسل با فیلمبرداری ۷۲۰P HD برخوردار شارژ اتوماتیک ایرانسل است. این گوشی ابتدا در روسیه ، خاورمیانه و بازارهای منتخب آسیا عرضه می شود و نوکیا پیش بینی می کند که در سه ماهه سوم موجود شود. قیمت گوشی Oro نوکیا حدود ۱۲۶٫۱ دلار معادل ۸۰۰ یورو است.
گوشی جدید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوگل
-یک گیگابایت رم شارژ اتوماتیک ایرانسل
این نسخه جدید Constellation Quest در دو مدل عرضه می شود که اولی با فولاد آبدیده و شارژ اتوماتیک ایرانسل دومی با طلای عیار ۱۸ جلا داده شده است.
-دوربین ۱ مگاپیکسلی در جلو و دوربین استاندارد ۵ مگاپیکسلی در پشت مجهز به حسگرهای پیشرفته برای عکاسی شارژ اتوماتیک ایرانسل در نور کم
گوشی نوکیا شارژ اتوماتیک ایرانسل nokia n950
این گوشی هوشمند که مبتنی بر سیستم‌عامل متن‌باز MeeGo ساخته شده است، پیش از این تصور می‌شد که همان گوشی N9 است. زیرا هر دو گوشی ظاهر تقریبا یکسانی دارند و نوکیا برای هردوی آن‌ها صفحه‌کلید سخت‌افزاری QWERTY در نظر شارژ اتوماتیک ایرانسل گرفته است.
به گزارش شارژ اتوماتیک ایرانسل پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، کمپانی نوکیا یک گوشی لوکس جدید را تحت عنوان Oro ارائه داد که این گوشی دارای طراحی ساده و جدیدترین نسخه از سیستم عامل سیمبین با به روز رسانی Anna است و به ویژگی هایی مانند صفحه نمایش ضد خش ، قاب طلای ۱۸ عیار ، چرم اسکاتلندی و یک الماس بعنوان کلید Home مجهز است. نوکیا oro
این محصول که به ویژه برای بازار کشورهای شارژ اتوماتیک ایرانسل عربی تولید شده است به قیمت ۸ هزار دلار (حدود ۷ هزار و ۷۰۰ یورو) عرضه می شود.
Constellation Quest یکی از تلفن همراه هوشمند گران قیمت محصول شرکت Vertu است که برپایه سیستم شارژ اتوماتیک ایرانسل عامل “سیمبیان” بوده و از صفحه کلید QWERTY برخوردار است.
برای این گوشی هوشمند شارژ اتوماتیک ایرانسل فناوری ارتباطی بلوتوث ۴٫۰ در نظر گرفته شده که البته این فناوری جدید هنوز به طور کامل مورد آزمایش قرار نگرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوشی Nokia N9 که مدتهاست اخبار غیر رسمی مختلفی درباره تولید آن منتشر می شود بالاخره با تایید FCC به زودی وارد بازار خواهد شارژ اتوماتیک ایرانسل شد.این گوشی که با شماره مدل RM-680 از سوی FCC به تایید رسیده از طریق اپراتور T-Mobile در آمریکای شمالی موجود می شود.Nokia N9 از اتصال شبکه های GSM و WCDMA پشتیبانی می کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

در نهایت می توان گفت، تلفنی که شما را شارژ ایرانسل می شناسد بهتر از تلفنی است که شما را نمی شناسد، و تلفنی که می تواند شما را ببیند همان تلفنی است که قادر به شناخت شما هم هست.
چندان دور از ذهن نیست که تصور کنیم در آینده، حتی نگاه ما به یک ویدیو شارژ ایرانسل یا تصویر هم تجزیه و تحلیل شود تا عناصر جالب توجه از نظر ما، در آرشیو ذخیره شوند و رابط کاربری از آنها برای تجربه های بعدی استفاده کند.
به طور خلاصه، تلفن هایی در راه داریم که لا اقل به اندازه توجهی که صاحبشان به آنها می کند، به او توجه می کنند و با فراگیر شدن این روند از سوی شرکت ها، نوآوری های جدیدی بازار اپلیکیشن ها شارژ ایرانسل و فرصت های جدیدی نیز برای بازار یابان خواهیم دید و البته که نگرانی های حریم خصوصی نیز همیشه وجود دارند.
در این بررسی مشخص شد که 48 درصد این افراد مشکل همیشگی کوتاه شارژ ایرانسل بودن عمر باتری را با گوشی هوشمند خود داشته‌اند، صفحه‌نمایش‌های منجمد مشکل 23 درصد آن‌ها بوده است و 14 درصد هم اعلام کردند که در این دستگاه با مشکلات نرم‌افزاری مواجه شدند.
هیچ رازی در بین نیست، همه می دانیم که تبلیغات چی ها به دنبال راهی برای سرعت بخشیدن به بازگشت سرمایه در بخش تبلیغات موبایل هستند؛ از جمله تبلیغاتچی اعظم، گوگل. در این زمینه، جمع آوری بازخوردهای چهره نگاری کاربران می تواند شارژ ایرانسل راهگشا باشد.
ضیافت بازاریابان با گجت های تماشاگر. شارژ ایرانسل رویای هر بازاریابی این است که بداند هر آدمی، به کجا نگاه می کند و به چه چیزهایی خیره می شود: چون به این شکل می توان بهترین محل برای قرار دادن تبلیغات درون اپلیکیشنی را انتخاب کرد و بهترین چشم انداز در زمینه انتخاب های موفق یا غیرموفق بازاریابی را به دست آورد. با داده های آماری هوشمند می توان میزان اثر گذاری تبلیغات را بالا برد.
تبلیغاتی را تصور کنید که در فواصل زمانی متنوع، به شارژ ایرانسل محل مورد علاقه شما در صفحه نمایش دستگاه کوچ می کنند یا ویدیوهایی که صبر می کنند تا توجه شما دقیقا به محل حضورشان جلب شود، و سپس پخش می شوند. مثل هر وسیله بازاریابی دیگری، این هم خوبی ها و بدی های خودش را دارد. مگر نه؟
شاید تشخیص موقعیت جغرافیایی کاربران توانسته باشد از این مهلکه جان سالم شارژ ایرانسل به در ببرد، ولی کسی چه می داند که سر انجام ردیابی چشمی چه خواهد شد.
نتایج یک بررسی جدید نشان داد حدود 75 درصد از انگلستانی‌های صاحب گوشی هوشمند با این دستگاه پیشرفته و کارآمد به شارژ ایرانسل یک نوع مشکل برخورده‌اند.
انتظار داشته باشید که این تکنولوژی در سال های آینده گام های لرزان ولی رو به جلویی را بردارد و سپس مسیر مناسب خود را پیدا کند. شارژ ایرانسل حتماً تا آن موقع، کاربردهای مفید دیگری هم برای آن اختراع خواهد شد.
تغییرات اپلیکیشن ها به واسطه ردیابی چشمی. اسکرول خودکار تنها یک کاربرد پیش پا افتاده برای اپلیکیشن هایی خواهد بود که قادر به تشخیص حرکات یا محل تمرکز چشم کاربر هستند. با فراگیر شدن آن، برای همیشه با نوار های اسکرول خداحافظی خواهیم کرد. اما شارژ ایرانسل چنین موردی فقط یک تغییر حداقلی است و تصور اینکه رابط کاربری برنامه های مختلف، با استفاده از ردیابی حرکات چشم چطور بهینه خواهند شد، نیاز به تلاشی بیشتر دارد.
برای نمونه، یک رابط کاربری پویا را تصور کنید که می تواند در چشم بر هم زدنی بر اساس عادات کاربران شارژ ایرانسل تغییر کند: با داده های کافی و مهندسی هوشمندانه، طراحی و چیدمان اجزای یک اپلیکیشن می تواند فتح بزرگ بعدی در زمینه شخصی سازی باشد.
بر اساس شارژ ایرانسل نتایج بررسی جدید مرکز uSwitch، حدود سه‌چهارم انگلستانی‌هایی که گوشی هوشمند دارند یا به عبارت دقیق‌تر 75 درصد با این دستگاه پیشرفته و کارآمد به یک نوع مشکل برخورده‌اند.
درست در شارژ ایرانسل همین بحبوحه که توسعه دهندگان نگران استفاده از موتورها و الگوریتم های توصیه شده برای ارائه بهترین تجربه به کاربران هستند، ممکن است اپلیکیشن هایی از راه برسند که افسانه "یک طراحی واحد که مقبول اکثریت باشد" را معدوم کنند، زیرا استراتژی ردیابی چشمی می تواند به "شخصی سازی هر چیزی برای هر کسی" بینجامد.
اما تعقیب سمت و سوی نگاه کاربران، یک چشم انداز کاملاً شارژ ایرانسل جدید است که نگرانی های جدی تری در زمینه حریم خصوصی افراد به وجود خواهد آورد و قانونگذاران، کاربران و سازمان های حامی حقوق مصرف کننده، به شدت آن را زیر ذره بین خواهند برد.
آیا ردیابی چشمی، جایی است که بالاخره در آن یک خط قرمز رسم می شود؟ اطلاعات شارژ ایرانسل مربوط به موقعیت فیزیکی افراد را در نظر بگیرید که برای مدت ها محل مناقشه کاربران با ارائه کنندگان تبلیغات محلی بودند و هنوز هم خیلی ها با آن احساس راحتی نمی کنند.
هنوز شارژ ایرانسل نمی دانیم که این نوع تکنولوژی تا چه اندازه خاص و دقیق خواهد بود. شنیده می شود که برخی دیگر از شرکت ها هم در حال آماده سازی "تکنولوژی تشخیص حرکت چشم" با دقت بسیار بالا هستند تا نه فقط حرکات چشم به جهات مختلف، بلکه محل دقیق نگاه کاربر نیز قابل تشخیص شود.
و در بخش محتوا، وقتی یک دستگاه بداند که حرکات طبیعی چشم شما چیست، ایده بهتری در رابطه با اولویت بندی محتواها خواهد داشت و نه فقط محتواها، بلکه آن جزئیاتی در درون شارژ ایرانسل شان که بیش از هر چیز توجه شما را به خود جلب می کنند.
در آخر همین هفته، پرچمدار بعدی سامسونگ از جعبه جادویی بیرون خواهد آمد و بر اساس خبرهای مختلف ویژگی Smart Scroll برای اسکرول بر اساس حرکت سر به بالا-یا-پایین، Smart Pause برای توقف پخش ویدیو با دور شدن سر و Smart Rotation شارژ ایرانسل برای چرخش صفحه بر اساس زاویه دید کاربر، جزو ویژگی های یکپارچه با دوربین جلوی آن خواهند بود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

• رقبای خرید شارژ ایرانسل سونی اریکسون پردازنده های دو هسته ای و GPU بهتری دارند
زیر صفحه نمایش این گوشی نیز مانند X10 سه کلید وجود دارد که شامل دکمه Back ، کلید Home (با فشار طولانی ، tab نرم افزارهایی که اخیرا استفاده شده اند را باز می خرید شارژ ایرانسل کند) و کلید منو است. این کلیدها ساختار مناسبی دارند و با اینکه کمی کوچک هستند بخوبی کار می کنند. حسگر Proximity و خروجی صدای گوشی بالای صفحه نمایش وجود دارد. در این گوشی حسگر نور محیط مشاهده نمی شود.
خرید شارژ ایرانسل پشتیبانی Adobe Flash 10.2
• پردازنده Adreno 205 خرید شارژ ایرانسل GPU ، ۱GHZ Scorpion ، تراشه Qualcomm Snapdragon MSM8255
• رادیو FM استریو خرید شارژ ایرانسل با RDS
• قطر بسیار کم (۸٫۷ خرید شارژ ایرانسل میلی متر)
سوکت صوتی استاندارد ۳٫۵ میلی متری در طرف چپ Arc قرار دارد. کلید کوچک پاور و پورت MicroHDMI در بالای گوشی وجود دارند. کلید پاور به دلیل اندازه کوچکی که دارد کار کردن با آن آسان نیست اگرچه برآمدگی کمی خرید شارژ ایرانسل دارد. کمی زمان می برد تا به این کلید عادت کنید. کابل HDMI در جعبه گوشی وجود ندارد و اگر بخواهید عکس ها و ویدئوهای خود را روی یک HDTV مشاهده کنید باید این کابل را جداگانه خریداری نمایید.
ابعاد این گوشی ۱۲۵ x 63 x 8.7 میلی متر و وزن آن ۱۱۷ گرم است که برای یک خرید شارژ ایرانسل گوشی با صفحه نمایش ۴٫۲ اینچ ، مناسب است. قطر قسمت میانی گوشی فقط ۸٫۷ میلی متر است در حالی که ضخامت بالا و پایین گوشی به ۱۰ میلی متر می رسد. قاب پشت گوشی دارای انحناء بطرف داخل است و طراحی خاصی دارد. مواد براق بکار گرفته شده در قاب گوشی ، گردوخاک و اثر انگشت را نشان می دهند و از زیبایی ظاهر گوشی کاسته می شود.
• ۵۱۲MB خرید شارژ ایرانسل RAM
خرید شارژ ایرانسل نسخه ۲٫۳(Gingerbread) آندروید
• زاویه دید ضعیف خرید شارژ ایرانسل صفحه نمایش
• پشتیبانی از چهار خرید شارژ ایرانسل باند EDGE/GPRS/GSM
• دوربین ۸MP با کانون اتوماتیک ، فلاش LED خرید شارژ ایرانسل و geotagging و قابلیت فیلمبرداری ۷۲۰P در ۳۰fps با کانون اتوماتیک مداوم
• GPS خرید شارژ ایرانسل با A-GPS
با برداشتن درب باتری می توان به محل کارت حافظه microSD ، محفظه سیم کارت و میکروفن ثانویه دسترسی پیدا کرد. امکان جابجایی کارت حافظه در زمان روشن بودن گوشی وجود ندارد و از میکروفن ثانویه نیز برای برطرف کردن نویز در طول مکالمه استفاده می شود. باتری این گوشی دارای توان ۱۵۰۰mAh است خرید شارژ ایرانسل که در مکالمه مداوم حداکثر ۷ ساعت و در حالت آماده بکار تا ۴۳۰ ساعت دوام می آورد.
معایب خرید شارژ ایرانسل :
• شماره گیری هوشمند ندارد خرید شارژ ایرانسل
• شماره خرید شارژ ایرانسل گیری صوتی
کار کردن با Xperia Arc و در خرید شارژ ایرانسل دست گرفتن آن راحت است و انحنای گوشی این امکان را فراهم می کند که به آسانی در دست جا گیرد.
گوشی Xperia Arc سونی اریکسون با صفحه نمایش جدید BRAVIA و نسخه Gingerbread آندروید از راه رسید. خرید شارژ ایرانسل این گوشی را می توان به روز رسانی X10 در نظر گرفت زیرا یک تراشه نسل جدید ، اندازه بزرگتر صفحه نمایش و یک پورت MicroHDMI قابلیت های این گوشی را ارتقاء داده است و این گوشی می تواند در رقابت در دنیای آندروید از جایگاه خوبی برخوردار شود.
لنز دوربین ۸MP در قاب پشت گوشی وجود دارد و از آنجایی که نزدیک به لبه گوشی قرار دارد در هنگام گرفتن عکس ، روی لنز با انگشت کاربر پوشیده می شود. این مشکل در iphone 4 نیز وجود دارد. بلندگو نیز در قاب پشت گوشی مشاهده می شود که به موجب انحناء در قاب پشت Arc صدای آن پس خرید شارژ ایرانسل از قرار دادن روی یک سطح هموار خفه نمی شود.
• سوکت صوتی استاندارد ۳٫۵ میلی خرید شارژ ایرانسل متری
طراحی خرید شارژ ایرانسل :
• Wi-Fi b/g/n با خرید شارژ ایرانسل DLNA
خرید شارژ ایرانسل صفحه نمایش ۴٫۲ اینچ لمسی خازنی LCD با نور زمینه LED ، وضوح ۴۸۰ x 854)FWVGA پیکسل) ، ۱۶ میلیون رنگ و موتور Mobile BRAVIA سونی
• امکان جابجایی کارت حافظه زمان روشن بودن خرید شارژ ایرانسل گوشی وجود ندارد
• پورت microUSB (شارژ) و نسخه ۲٫۱ خرید شارژ ایرانسل بلوتوث استریو
پورت microUSB در بالای گوشه راست و LED وضعیت نیز بالای آن قرار دارد. کلید کوچک ولوم زیر آن مشاهده می شود و کلید بسیار کوچک دوربین نیز پایین تر از آن وجود دارد. خرید شارژ ایرانسل این کلید کوچک در فاصله کمی از لبه گوشی قرار گرفته است. اکثر گوشی های رقیب Xperia Arc مانند Optimus 2X و Galaxy S II کلید دوربین ندارند.
• نسل سوم با خرید شارژ ایرانسل ۷٫۲Mbps HSDPA و ۵٫۷۶Mbps HSUPA
• دوربین مکالمه تصویری خرید شارژ ایرانسل ندارد
• محل کارت حافظه microSD تا ۳۲GB (کارت ۸GB در جعبه خرید شارژ ایرانسل گوشی)
• پورت microHDMI خرید شارژ ایرانسل
گوشی Xperia Arc سونی اریکسون داخل یک جعبه جمع و جور قرار دارد که علاوه بر گوشی تعدادی لوازم جانبی استاندارد نیز در آن مشاهده می شود. این لوازم شامل یک شارژر USB ، کابل microUSB به USB (برای شارژ کردن گوشی و ارتباطات کامپیوتر استفاده می شود) و یک جفت هدفون است. یک شارژر دیواری نیز داخل جعبه مشاهده می شود که با کابل خرید شارژ ایرانسل microUSB مورد استفاده قرار می گیرد. دفترچه راهنمای کاربر و یک کارت حافظه ۸GB microSD داخل جعبه قرار دارد. بطور کلی می توان گفت محتویات داخل جعبه به منطقه ای که در آن زندگی می کنید بستگی دارد و در بعضی کشورها یک کابل HDMI نیز در جعبه گوشی وجود دارد.
مزایا : خرید شارژ ایرانسل
• شتاب سنج خرید شارژ ایرانسل و حسگر Proximity
• ساختار نامناسب کلید خرید شارژ ایرانسل دوربین



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 و حالا وقت آن رسیده است که به بررسی بخش نرم افزاری گوشی بپردازیم . در قسمت بعدی ابتدا نگاهی به سیستم عامل Android 2.3 Gingerbread که به رابط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربری خاص HTC یعنی Sense آراسته شده است ، بیاندازیم.
سوییچ بین صحنه ها به چند ثانیه زمان نیاز دارد اما قابلیت های سفارشی سازی بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد. حالت های شخصی و تجاری بسیاری از رقبا در برابر این قابلیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی های HTC بسیار ناچیز محسوب می شود.
نرم افزار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل :
گزینه دیگری به نام Skins نیز برای سفارشی سازی رابط در اختیار کاربر قرار می دهد. هر کدام از این پوسته ها ، شکل و ظاهر اغلب کلید های مجازی ، نرم افزار ها ، منوها و دیگر آیتم ها را تغییر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می دهند. هر یک از آن ها با یک عکس پس زمینه منحصربفرد عرضه می شوند و از مجموعه رنگی متفاوتی برای عناصر متفاوت رابط استفاده می کنند. آن ها می توانند بر روی فاکتورهایی چون صفحه اصلی ، نوع قفل شدن صفحه و همین طور ویجت ها نیز تاثیر بگذارند.
از نظر ظاهری HTC Sense خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بسیار آشناست و تنها بهبود هایی در نوع عملکرد و پیاده سازی آن صورت داده شده اند.
Desire S نخستین گوشی HTC است که به صورت پیش فرض با نسخه ۲٫۳ سیستم عامل آندروید عرضه می شود. آخرین نسخه رابط کاربری Sense دو بهبود عمده نسبت به نسخه قبل به همراه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد که به میانبر تنظیمات سریع در ناحیه یادآورها و منوی اصلی متحول شده آن باز می گردند.
و برخی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از آن ها حتی قابلیت های عملیاتی متفاوتی هم دارند. برای نمونه ، ویجت Twitter را بررسی می کنیم:یک نسخه از آن به روز رسانی های افرادی را که دنبال می کنید ، نمایش می دهد اما نسخه دیگر تنها اجازه نوشتن مطلب را از صفحه اصلی به شما خواهد داد.هیچ چیزی نمی تواند مانع از استفاده از هردوی این ویجت ها به طور همزمان شود.
با کلیک بر روی کلید Personalize به صفحه ای هدایت خواهید شد که در آن می توانید از میان عکس های پس زمینه ، صحنه ها ، ویجت ها ، میانبرها ، پوشه ها و … آیتم هایی را برای صفحه نمایش تان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل انتخاب نمایید.
منوی اصلی از نمای مشبک معمول استفاده می کند اما می توانید از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نمای لیستی هم استفاده کنید .بدین وسیله می توانید از امکان پیمایش حرکتی یا پیمایش الفبایی که به یافتن نرم افزارها سرعت می بخشند ، هم استفاده نمایید.
در هنگام افزودن یک ویجت به صفحه اصلی ، دو گزینه به شما نمایش داده می شود:Android Widgets و HTC Widgets. نسخه های مختلف ، اندازه های مختلف و با ظاهری متفاوت (برای مثال ۱۲ ساعت متفاوت در این گوشی وجود دارد،درست خواندید :۱۲ نوع ساعت) خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در این گوشی تعبیه شده اند.
سه کلید مجازی و یک نوار پیمایش در پایین صفحه جای داده شده اند. ظاهر پیش فرض این پنل چهارگوش تر از پیش شده است اما به همان روش پیشین کار می کند.کلید سمت چپ برای اجرای منوی اصلی به کار می رود. کلید میانی، میانبری به نرم افزار Phone محسوب می شود و کلید سمت راست منوی Personalize را به نمایش در می آورد.گزینه اخیر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به شما اجازه شخصی سازی تنظیمات صفحه نمایش ، صفحه اصلی و زنگ ها را خواهد داد.
بخش ویجت ها متحول شده است و اکنون هر دو نوع ویجت ها (HTC و Android) در یک صفحه جای داده شده اند.تعداد این ویجت ها بسیار زیاد است و به همین دلیل ممکن است هفت صفحه اصلی را هم کم بدانید.می توانید ویجت هایی از HTC Hub هم دانلود کنید. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
Desire S همانند Incredible S و برخی دیگر از گوشی های HTC ، روش جالبی برای دستیابی به صفحات اصلی مختلف بدون پیمایش آن ها در اختیار کاربر قرار می دهد. با یک ضربه و نیشگون ، Leap Views پیش نمایشی از هفت صفحه اصلی را به صورت همزمان در اختیار کاربر قرار می دهد. با فشردن و نگاه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داشتن صفحه نمایش می توانید به مرتب سازی صفحات اصلی بپردازید.
منوی اصلی هم به روز رسانی شده و اکنون از رابط لبه ای در عناصر مختلف چون دفترچه تلفن استفاده می کند. سه لبه در پایین منوی اصلی با نام های تمامی نرم افزارها ، نرم افزارهایی که مکرر از آن ها استفاده می شود و لیست علاقمندی ها تعبیه شده است. این دست بندی مخصوصا در مواقعی که تعداد نرم افزارهای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شما زیاد باشد ، حتما به کارتان خواهد آمد.
هفت صفحه اصلی تمامی چیزی است که در اختیار شما قرار داده می شود و هیچ گزینه ای هم برای حذف یا افزودن صفحه ای دیگر تعبیه نشده است. با چنین تعداد ویجت هایی به نظر می رسد که به تمامی آن ها نیاز خواهید داشت.رابط کاربری HTC Sense از صحنه ها – شش تنظیم متفاوت صفحه اصلی – استفاده می کند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل . هر صحنه تصویر پس زمینه و ویجت های موجود در صفحه اصلی را تغییر می دهد . برای مثال صحنه Work از ویجت سهام استفاده می کند در حالیکه صحنه Social از ویجت Twitter بهره می گیرد.
و حالا وقت آن رسیده است که به بررسی بخش نرم افزاری گوشی بپردازیم . در قسمت بعدی ابتدا نگاهی به سیستم عامل Android 2.3 Gingerbread که به رابط کاربری خاص HTC خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یعنی Sense آراسته شده است ، بیاندازیم.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

در گوشی V350 امکان ناوبری با سیستم GPS وجود دارد. شارژ مستقیم ایرانسل
2-سقف تکنولوژی را شارژ مستقیم ایرانسل در ایران توسعه دهیم
در سایت Samsungapps به صورت آنلاین می توانید محصولات ارائه شده شارژ مستقیم ایرانسل را خریداری نمایید.
ایده هایی که از طرف شرکت سامسونگ برای برنامه نویسان ارائه گردیده است به شرح ذیل توسط آقای شهاب سلطانی زاده معرفی شارژ مستقیم ایرانسل گردید:
" اولین آیفون سال 2007 به بازار آمد و ما هنوز محصولی شارژ مستقیم ایرانسل که حتی نزدیک به آن باشد را نداریم. اندروید فقط دو سال است که به بازار آمده و این هفته رتبه نخست را در تعداد تلفن های هوشمند از ما گرفته است." ‏
گوشی Iconia دارای صفحه نمایش 4.8 اینچی است که شارژ مستقیم ایرانسل نسبت به سایر گوشی های هوشمند صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد.
سمینار توسعه دهندگان سامسونگ شارژ مستقیم ایرانسل در روز جمعه 13 اسفند 1389در هتل اسپیناس برگزار گردید.
در بخش چهارم سمینار خانم کانگ که از دفتر سئول به تهران آمده بودند در مورد تایید نرم افزار های تولید شده و راهکارهای شارژ مستقیم ایرانسل ارتباطی با مسئولان تایید نهایی برنامه های ارائه شده توضیحاتی ارائه گردید.
در قسمت دوم آقای شهاب سلطانی زاده توضیحاتی در مورد Samsung Apps ارائه دادند و معرفی برنامه هایی که تا کنون ساخته شارژ مستقیم ایرانسل شده و نحوه دانلود آنها از طریق برنامه Kies که می توانید از طریق http://SamsungApps.com این برنامه را دانلود نمایید و همچنین درمورد پرتال اپتیک جاوا که فقط توسط گوشی های سامسونگ و از طریق آدرس http://m.ir.samsungapps.com قابل مشاهده و پیگیری می باشد.
بخش پایانی سخنان آقای چنگ لو در مورد ساختار برنامه bada بود که مربوط به نوع برنامه نویسی IDE و SDK برروی سیستم عامل و در مورد پلاتفورم جدید بادا که بر روی سیستم عامل لینوکس و مک و C++ کارایی خواهد داشت ، همچنین درباره مهم ترین عوامل از جمله دیزاین ، کدینگ ، ساختمان برنامه و تست برنامه و سپس دولوپر قرارداد شارژ مستقیم ایرانسل توضیحاتی ارائه گردید.
دوربین این شارژ مستقیم ایرانسل گوشی پنج مگاپیکسلی با زوم خودکار است و از کارت microSD، بلوتوث و WiFi بهره می برد.
در سایت badadeveloper سه زبان انگلیسی، شارژ مستقیم ایرانسل چینی و کره ای مطالعه سایت وجود دارد.
3-بتوانیم شارژ مستقیم ایرانسل در ایران یک تجارت راه اندازی کنیم تا سود مشترک از این بابت به دست آوریم
آقای میثم تفاق مدیر فنی شرکت ایده پرداز ژوبین آخرین سخنران این سمینار بود که برروی صحنه رفت و بیشتر سخنانش حول محور برنامه های آندروید و آخرین دستاوردهای شرکت ایده پرداز ژوبین و شارژ مستقیم ایرانسل نحوه همکاری با شرکت سامسونگ بود.
در ادامه آقای شهاب سلطانی زاده در مورد چند برنامه ارائه شده شارژ مستقیم ایرانسل مانند کتابخانه همراه سامسونگ که توسط شرکت ایده پرداز ژوبین طراحی گردیده و همچنین نرم افزار Farsi Cardio ، نرم افزار فرودگاه امام و ترافیک تهران توضیحاتی ارائه نمودند.
باورتان می شود اینها سخنان مدیرعامل نوکیا باشد؟ تازه این تنها بخشی از حرف هایی است که ‏ استفان الوپ ‏ مدیرعامل نوکیا که تازه چند ماهی است بر سر کار آمده زده است. اینها سخنان او است خطاب به شارژ مستقیم ایرانسل کارمندان نوکیا. ‏ ‏
در شارژ مستقیم ایرانسل ابتدای این سمینار خوشامد گویی از طرف آقای آن مدیر کل موبایل سامسونگ در ایران در چند جمله کوتاه بیان گردید و سپس استراتژی و هدف سامسونگ در برگزاری این سمینار در 3 مبحث اعلام شد:1-کمک به جامعه موبایل ایران در راستای استفاده از نرم افزارهای بومی
چکیده مطلب : در روز توسعه اپلیکیشنهای موبایل توصیه هایی شارژ مستقیم ایرانسل خاص خواهیم شنید از کسانی که این کار را انجام داده اند.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و زمان عرضه این دستگاه منتشر نشده شرکت ViewSonic گوشی هوشمند دو سیمکارته ای تولید کرده که مبتنی بر سیستم عامل اندرویید است.این گوشی که ViewSonic V350 نام دارد از نسخه 2.2 Froyo سیستم عامل اندرویید پشتیبانی می کند شارژ مستقیم ایرانسل و دارای صفحه نمایش خازنی 3.5 اینچی HVGA است.
آقای شهاب سلطانی زاده در پایان سخنان خود مسابقه برنامه نویسی را برای سیستم عامل شارژ مستقیم ایرانسل bada و Android با دو دسته بندی خاص اعلام نمودند و برای 3 نفر از بهترین برنامه نویسان به ترتیب مبالغ 5، 3 و 1 میلیون تومان را به عنوان جایزه اعلام نمودند.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت شارژ مستقیم ایرانسل http://badaos.ir مراجعه نمایید.
این دستگاه از فناوری دالبی شارژ مستقیم ایرانسل پشتیبانی می کند و دارای پردازنده یک گیگاهرتزی Snapdragon کوالکام است.
سیستم عامل شارژ مستقیم ایرانسل گوشی هم نسخه 2.3 اندرویید است. صفحه نمایش گوشی امکان نمایش تصاویر ویدیویی با وضوح تصویر 720 پیکسل و کیفیت HD را دارد و از دوربین ثانویه 1.3 مگاپیکسلی بهره می برد.
شرکت تایوانی ایسر از گوشی هوشمند اندروییدی با نام Iconia شارژ مستقیم ایرانسل رونمایی کرد.
V350 طی یکی دو روز آینده در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی خواهد شد اما قیمت آن هنوز مشخص شارژ مستقیم ایرانسل نشده است.
در بخش سوم سمینار آقای چانگ لو در زمینه اپلیکیشنهای گوشی های سری Wave و bada Server و مراحل ارتقا سیستم عامل bada توضیحاتی را به برنامه نویسان حاضر در سمینار ارائه کردند و همچنین در مورد نحوه ی ارائه برنامه ها در سایت شارژ مستقیم ایرانسل badadeveloper و نحوه ی تجارت از این طریق را به برنامه نویسان اعلام کردند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، امکانات بالا و قیمت مناسب مدل های فوق باعث شده تا بیشتر مشتریان ترجیح شارژ ایرانسل به خرید آنها داشته باشند.
زیرساخت پهنای باند انبوه را ارزان‌تر خریداری شارژ ایرانسل می‌کند
ال جی از گوشی جدید خود رونمایی شارژ ایرانسل کرد که هوشمند اندروییدی است و قرار است همزمان با کریسمس در اختیار کاربران قرار گیرد.
گوشی LU3000 ال جی از چهار باند شبکه GSM و HSDPA پشتیبانی می کند.صفحه نمایش آن ۸/۳ اینچی چند لمسی خازنی است و از شارژ ایرانسل ۱۶ میلیون رنگ و وضوح تصویر ۸۰۰×۴۸۰ پیکسل پشتیبانی می کند.
این گوشی هم شبیه سایر گوشی های مجهز به صفحه نمایش لمسی شتابسنج دارد و از حسگری برای غیر فعال کردن شارژ ایرانسل صفحه نمایش هنگام تماس با صورت برخوردار است.
LEGEN و Pro 2 از شارژ ایرانسل دیگر گوشی های پرفروش این برند است که با بهای فروش ۵۴۰ و ۴۹۰ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
معاون شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد: پهنای باندی که ما به‌صورت خالص خریداری می‌کنیم، به‌صورت خالص در اختیار مردم شارژ ایرانسل قرار نمی‌گیرد و درواقع به اشتراک گذاشته می‌شود.
وی با بیان این که شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای باند را ارزان‌تر در مرز خریداری می‌کند، اظهار کرد: وقتی این پهنای باند را به تهران می‌آوریم، لازمه‌اش این است که از یک شبکه ارتباطی بگذرد که تعرفه‌های این شبکه ارتباطی در مخابرات شارژ ایرانسل مشخص است و هزینه انتقال نیز به آن افزوده و درنهایت قیمت حاصل همانی می‌شود که به مردم ارائه می‌کنیم.
حافظه داخلی LU3000 مشخص نشده اما با کارت microSD امکان ارتقا تا ۳۲ گیگابایت را دارد. شارژ ایرانسل
او در توضیح این موضوع گفت: شارژ ایرانسل یعنی زمانی که شما ظرفیتی را از یک شرکت می‌گیرید، در طول شبانه‌روز از این ظرفیت به یک میزان استفاده نشده و وقتی ما از این ظرفیت استفاده نمی‌کنیم، آن شرکت آن را در اختیار دیگران قرار می‌دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوشی جدید شارژ ایرانسل ال جی LU3000 نام دارد و یک گوشی هوشمند با پردازنده یک گیگاهرتزی است.گوشی جدید ال جی
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به بلندگو، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، پشتیبانی از انواع اتصالات شبکه، بلوتوث و Wi-Fi شارژ ایرانسل اشاره کرد.
گوگل اعلام کرده سیستم عامل شارژ ایرانسل کروم را اوایل سال ۲۰۱۱ راهی بازار می کند.
فروشندگان گوشی های اچ تی سی دو مدل Wildfire و شارژ ایرانسل HDmini این برند را به عنوان پرفروش ترین گوشی در بازار تلفن تهران امروز معرفی کردند.
گوشی Wildfire که کمتر از سه ماه است با گارانتی رسمی روانه بازار تلفن شارژ ایرانسل همراه شده با قیمت های فروش ۳۹۰ هزار تومانی مورد خرید علاقه مندان گوشی های هوشمند قرار گرفته است.
هدف گوگل از ساخت سیستم عامل کروم، رقابت با سیستم عامل شارژ ایرانسل ویندوز مایکروسافت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوگل شارژ ایرانسل طی کنفرانسی در سانفرانسیسکو سیستم عامل کروم را معرفی و اعلام کرد این سیستم عامل علاوه بر نوت بوک های این شرکت با رایانه های دیگر از برندهای مختلف سازگار است.
بر اساس این گزارش، هم‌اکنون پلاتفورم ویندوز مایکروسافت پرکاربردترین سیستم عامل در جهان است اما گوگل انتظار دارد با انتشار شارژ ایرانسل سیستم عامل خود جایگاه ویژه ای در این بازار به دست بیاورد.
گوشی HD MINI اچ تی سی نیز یکی شارژ ایرانسل دیگر از گوشی های پرفروش این برند است که با بهای فروش۴۵۰ هزار تومانی توانسته مورد تقاضای بالایی از سوی مشتریان روبرو شود.
صفحه نمایش ۳٫۲ اینچی مولتی تاچ TFT ، جک صوتی ۳٫۵ میلیمتری ، ارتقا حافظه اصلی شارژ ایرانسل تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و سیستم عامل آندروئید از امکانات گوشی Wildfire به شمار می آید.
گوگل اعلام کرده شرکت تایوانی ایسر و شرکت کره ای سامسونگ در حال ساخت رایانه‌های نوت بوک با شارژ ایرانسل سیستم عامل کروم هستند که آنها را سال آینده به بازار عرضه کنند.
آریانیان با بیان این‌که در برخی کشورها به این بحث یارانه اختصاص داده می‌شود اما در کشور ما یارانه‌ای در این زمینه وجود ندارد، ابراز کرد: به اعتقاد من در مقایسه کشورهایی که برای این بخش یارانه می‌دهند، با کشور خودمان، متوجه می‌شویم که قیمت اینترنت شارژ ایرانسل در ایران بالا نیست.
دوربین گوشی ۵ شارژ ایرانسل مگاپیکسلی است و قادر است تصاویری با وضوح تصویر ۱۹۴۴×۲۵۹۲ پیکسل ثبت کند، عکس ها را نشانگذاری کند و با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل تصویر ویدیویی ضبط کند.
محمدعلی آریانیان – معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت – در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه اپراتورهای بین‌المللی که در جهان وجود دارند، در حال رقابت‌اند و زمانی که ما از شارژ ایرانسل آن‌ها پهنای باند به‌صورت انبوه می‌خریم، تخفیف خوبی می‌دهند.
او ادامه داد: بخش شارژ ایرانسل خصوصی بارها به ما اعلام کرده که می‌تواند پهنای باند را ارزان‌تر از قیمتی که ما در مرز می‌خریم، وارد کند، ما نیز در این زمینه فراخوان دادیم که اگر می‌توانند، پهنای باندی را که ما در مرز خریداری می‌کنیم با قیمت پایین‌تری خریداری کنند اما اگر یک شرکت خصوصی مدعی شود که می‌تواند این کار را با قیمت پایین‌تری انجام دهد، ممکن به نظر نمی‌رسد.
صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی مولتی تاچ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری شارژ ایرانسل پنج مگاپیکسلی ، سیستم عامل ویندوز موبایل ۵/۶ و ارتقا حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی های HD MINI اچ تی سی محسوب می شود.
معاون شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: متاسفانه برخی از ISPها ضریب به اشتراک گذاشتن ظرفیت پهنای باند خود را افزایش می‌دهند که این موضوع به کندی سرعت برای کاربر منجر می‌شود. شارژ ایر



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار طرح‌های تشویقی را از جمله دلایل کاهش فبض های پرداخت نشده این خرید شارژ مستقیم ایرانسل اپراتور عنوان کرد و افزود: براساس طرح های تشویقی چنانچه مشترکان نسبت به پرداخت به موقع قبوض خود اقدام کنند به آنها جایزه پرداخت می شود.
هدست بلوتوث BT2080 ازدیگر پرفروش های خرید شارژ مستقیم ایرانسل جبرا در بازار است که با بهای فروش ۴۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد .
وی حتی در مورد تعرفه خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیمکارتهای این اپراتور مجازی هزینه مکالمات با آن را دقیقه ای ۶۶۰ تومان اعلام کرد.
این دو مدل هدست بلوتوث که به بهای ۲۷ و ۲۰ هزار تومان به فروش می خرید شارژ مستقیم ایرانسل رسد به دلیل هزینه پایین با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان روبرو شده است.
وحید صدوقی در گفتگو با مهر مشترکان دائمی همراه اول را مشترکان خرید شارژ مستقیم ایرانسل با ارزش این اپراتور عنوان کرد که درآمدزایی بالایی برای همراه اول دارند و اظهار داشت: بالغ بر ۱۲۰ نفر از مشترکان دائمی همراه اول ماهانه بالغ بر یک میلیون تومان برای استفاده از موبایل خود هزینه می کنند که اینها مشترکان با ارزش همراه اول محسوب شده و سرویس های خاصی برایشان ارائه می شود.
هفته گذشته علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال از راه اندازی سیستم اپراتور تلفن همراه، آبی سل – Bluecell – خبر داد که با انجام آن باشگاه استقلال صاحب سیمکارت اختصاصی می خرید شارژ مستقیم ایرانسل شود که توسط یک اپراتور انگلیسی پشتیبانی خواهد شد.
فروشندگان لوازم جانبی هدست بلوتوث های BT2045 و BT2035 جبرا را به عنوان خرید شارژ مستقیم ایرانسل پرفروش ترین های این کالای ارتباطی و دیجیتالی در بازار معرفی کردند.
صدوقی با بیان اینکه جوایز همراه اول موجب ترغیب مشترکان خوش حساب ، غیرحضوری پرداخت کردن و کاهش هزینه ها شده است خرید شارژ مستقیم ایرانسل تاکید کرد که بخش عمده ای از لاوصولی های همراه اول به دلیل تعریف این جوایز پرداخت شده است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار اظهار داشت: در سال ۸۷ تنها ۶۰۰ هزار مشترک دائمی قبوض تلفن همراه خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می کردند اما بررسی ها نشان می دهد در سال جاری بالغ بر ۵/۸ میلیون نفر خرید شارژ مستقیم ایرانسل صورتحساب خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می کنند که این به معنای ۶۵ درصد مشترکان دائمی است.
کارشناسانی معتقدند که فراموشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از معایب حافظه‌ی صد در صدی عصر دیجیتال است. اما حافظه صد درصدی گوگل با حافظه‌ی بشر چه می‌کند؟
صدوقی با تاکید بر خوش حساب بودن مشترکان و غیرحضوری پرداخت کردن قبوض که هم به نفع این شرکت و هم به نفع مشترکان خواهد بود اضافه کرد: با خرید شارژ مستقیم ایرانسل اجرای طرح های تشویقی همراه اول، موارد عمده ای از لاوصولی های این شرکت که مربوط به عدم پرداخت بدهی از سوی مشترکان بود وصول شد.
وی پرداخت غیرحضوری مشترکان را سبب کاهش هزینه های تهیه قبوض همراه اول از ۵۰۰ تومان به ۱۰۰ تومان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: صرفه جویی در هزینه پرداخت قبوض مشترکان، جوایزی به دنبال خواهد داشت که رقم خرید شارژ مستقیم ایرانسل آن بسیار کمتر از هزینه پرداخت قبوض است.
اما دسته‌ای دیگر خرید شارژ مستقیم ایرانسل از محققان معتقدند، انسان همیشه آموخته است که خود را با پیشرفت‌ها و امکانات جدید تطبیق دهد. انتقال دانسته‌ها به جایی خارج از مغز همیشه صورت گرفته است. کتاب‌ها و کتابخانه‌ها اولین یادگاری‌های این انتقال‌اند. مگر نه این که “نوشتن برای فراموش کردن است.”
وی با اشاره به میزان لاوصولی‌های شرکت ارتباطات سیار که حدود ۸۰ تا ۹۰ میلیارد تومان است از کاهش قبوض دارای بدهی مشترکان دائمی خبر خرید شارژ مستقیم ایرانسل داد و گفت: سال گذشته ۷ میلیارد تومان و امسال ۱۷ میلیارد تومان از محل خطوط تلفن همراه رشد درآمد داشتیم که این رقم برای استفاده از اینترنت موبایل – GPRS – نیز سال قبل پنج میلیارد تومان و امسال ۱۴ میلیارد تومان بوده است.
وی با بیان خرید شارژ مستقیم ایرانسل اینکه از سال ۸۹ نرخ پرداخت هزینه قبوض حضوری تقریبا ۲۵ برابر شده است گفت: هزینه تهیه و توزیع هر قبض تلفن همراه در دو سال گذشته ۲۰ تومان بود که این مبلغ هم اکنون به ۵۰۰ تومان رسیده است.
stone2 و easy go از دیگر هدست بلوتوث های پرفروش در بازار است که با خرید شارژ مستقیم ایرانسل بهای ۱۲۰ و ۴۵ هزار تومانی از تقاضای بالایی برخوردار شده است.مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفـت: بالغ بر ۱۲۰ نفر از مشترکان دائمی همراه اول در هر ماه بیش از یک میلیون تومان بابت مکالمات و استفاده موبایل خود می پردازند.
یک محقق آمریکایی می‌گوید، مغز ما یاد می‌گیرد که به خاطر نسپارد و این که نباید همه چیز خرید شارژ مستقیم ایرانسل را بدانیم، بلکه به جای به خاطر سپردن اطلاعات، می‌دانیم که کجا می‌توان آن‌ها را یافت. ذهن ما اینترنت را به عنوان حافظه‌ای خارجی می‌شناسد؛ نتیجه‌ای که تفسیرهای گوناگونی را به دنبال داشته است.
آبی سل خرید شارژ مستقیم ایرانسل
نیکلاس کار – نویسنده مقالات و کتابهایی مانند ‘آنچه اینترنت به سر مغزهای ما می‌آورد – معتقد است که اکنون با وجود اینترنت و ماشین‌های جست‌وجوگر آن‌لاین، ما در حال انتقال دانسته‌هایمان به شبکه‌ایم؛ یعنی در حقیقت در حال انتقال حافظه‌مان به شبکه، گوگل خرید شارژ مستقیم ایرانسل و ویکی‌پدیا برای ما حکم هارد اکسترنال را پیدا کرده‌اند.
این مدل که با رنگ بندی خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشکی با کلیدهای نقره ای در بازارعرضه می شود دارای سیستم اتصال بلوتوث ۱/۲ است و برای استفاده از آن لزومی به وارد کرد PIN code نیست.
نمایشگر نشان دهنده وضعیت اتصال بلوتوث و میزان ظرفیت باتری ، کلید اختصاصی روشن و خاموش ، قابلیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل استفاده راحت ازطریق هردوگوش ، قلاب نگهدارنده پشت گوشی ، قابلیت اتصال خودکار به گوشی تلفن همراه ، فن آوری های EDR و Esco برای داشتن صدا با کیفیت برتر ، باتری با ظرفیت شش ساعت مکالمه و یا تا هشت روز حالت آماده بکار ، شماره گیر صوتی و اتصال میکرو یو اس بی شارژر استاندارد از دیگر امکانات تعبیه شده در این هدست بلوتوث BT2080 به شمارمی آید.
غلامرضا خرید شارژ مستقیم ایرانسل داداش زاده مدیرکل نظارت بر سرویس های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با خبرنگار مهر اخبار منتشره در مورد سیمکارتهای “آبی سل” را برداشت و سوء تفاهم رسانه ها از اظهارات مسئولان باشگاه استقلال عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون هیچ سیمکارتی با نام “آبی سل” در کشور عرضه نشده است.
هیچ خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیمکارتی با نام “آبی سل” در کشور عرضه نشده است
استقبال مشتریان از لوازم جانبی از جمله هدست بلوتوث های فوق باعث شده تا از این کالای خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارتباطی از فروش خوبی برخوردار شود.
یک مقام مسئول در سازمان تنظیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل مقررات در مورد اظهارات سرپرست باشگاه استقلال مبنی بر عرضه سیمکارتهای خارجی با نام “آبی سل” تاکید کرد مجوزی برای فعالیت اپراتورهای موبایل خارجی صادر نشده و ورود سیمکارتهای “آبی سل” به بازار تا زمان صدور مجوز منتفی است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

قرار است اولین تبلت مجهز به پردازنده‌ای از نسل بی‌تریل تا انتهای سال جاری رونمایی شود و به این ترتیب ممکن است خرید شارژ ایرانسل ویندوز RT با گذشت عمر کوتاهش، در دریای تکنولوژی‌های ناموفق غرق شود، مخصوصاً اگر تبلت سرفیس جدیدی با پردازنده‌ی اتم وارد بازار شود که در این صورت ادامه‌ی حیات آن مشکل‌تر خواهد شد.
بر اساس شایعات به نظر می‌رسد که پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR به کار رفته در پردازنده‌های کلاورتریل نیز جای خود را به پردازنده‌ی گرافیکی قوی‌تری که در خانواده‌ی Core مرسوم بوده واگذار خواهد خرید شارژ ایرانسل کرد. پردازنده‌ی گرافیکی قوی‌تری که کارایی کلی سیستم را افزایش می‌دهد و ترکیبی قدرتمند ایجاد می‌کند.
هفته گذشته بود که مطلع شدیم اندی رابین رییس بخش اندروید جای خود را به رییس بخش کروم و اپلیکیشن ها یعنی ساندار پیچای داده. آیا این یک اتفاق یا تصادف است؟ آیا فرد کارکشته خرید شارژ ایرانسل ای در درون تیم اندروید نبود که جایگزین رابین کبیر شود؟
قطعاً تبلت‌های ویندوز RT که از پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM استفاده خرید شارژ ایرانسل می‌کنند، کم‌مصرف‌تر بوده و قدرت پردازشی خوبی دارند اما با توجه به اینکه تبلت‌های ویندوز 8 از نرم‌افزارهای ویندوزی به خوبی پشتیبانی می‌کنند، نمی‌توان ویندوز RT را برتر دانست. برخی از بزرگان دنیای نرم‌افزار مثل گوگل و ادوبی هم عجله‌ای در پورت کردن نرم‌افزارهایشان برای ویندوز RT نشان نمی‌دهند.
به نظر شما اوضاع خرید شارژ ایرانسل ویندوز RT چگونه بوده و در آینده‌ی نزدیک چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؟ اگر بخواهید تبلتی بخرید، سراغ ویندوز RT می‌روید و از نرم‌افزارهای ویندوز معمولی صرف‌نظر می‌کنید یا برعکس، سراغ ویندوز 8 می‌روید و هزینه‌ی بیشتر و عمر باتری کمتر آن را نادیده می‌گیرد؟
به هر حال ما عادت کرده ایم که این طور تغییرها را تصادفی نپنداریم. حالا تیم اندروید را همان فردی رهبری می کند که سال ها بخش کروم را اداره کرده و همزمانی این خرید شارژ ایرانسل دو مسئولیت در نوع خود جالب است. خیلی ها می گویند که این دو سیستم عامل در نهایت با هم یکپارچه خواهند شد ولی گوگل لا اقل فعلا با جدا بودن آنها مشکلی ندارد و پیچای هم مدیری آرام با عملکرد غیر هیجانی است.
در سوی دیگر، اریک اشمیت با رد ادغام دو سیستم عامل شرکتش می گوید که با این وجود، این دو در چند وقت اخیر همگرایی محسوسی داشته اند. اما اگر اعتقاد داشته باشیم که هر اقدامی از طرف مدیر عامل گوگل -لری پیج- با هدف مشخص و دید بلند مدت صورت می گیرد، آیا این امکان وجود ندارد که سرانجام گوگل، این شرکت نوآور که اینترنت با آن خرید شارژ ایرانسل معنا پیدا می کند، اندروید را به جانب کروم متمایل کرده و در آخر کروم تبدیل به برنده این انقلاب آرام شود؟
مشخص نیست که واقعاً چرا سیستم خرید شارژ ایرانسل عامل ویندوز RT وجود دارد؟
کافی خرید شارژ ایرانسل است به بنیاد موزیلا و ارائه سیستم عامل موبایل فایرفاکس نگاه کنیم. چقدر این احتمال وجود دارد که گوگل نیز اندروید را به نفع کروم فدا کند؟ به خصوص این ایده زمانی جدی تر به نظر می رسد که دقت کنیم، با یک مرورگر کروم که بتواند همچون یک سیستم عامل نیز عمل کند، گوگل قادر است سیستم عامل کروم را در درون اسب تروای مرورگر جای داده و در قلب هر سیستم عامل دیگری (مثلا iOS) عرضه کند.
در حالیکه ARM و شرکایش مرتباً پردازنده‌های بهتر و کم‌مصرف‌تری عرضه می‌کنند خرید شارژ ایرانسل اینتل هم راه خود را ادامه داده و جانشین 22 نانومتری کلاورتریل را معرفی کرده است. Bay Trail بعد از کلاورتریل وارد بازار می‌شود. پردازنده‌هایی که به جای استفاده از لیتوگرافی 32 نانومتری کلاورتریل، سراغ لیتوگرافی 22 نانومتری می‌روند و لذا عملکرد و مصرف باتری بهتری خواهند داشت. بِی‌تریل برای تبلت‌ها در مدل‌های 4 هسته‌ای نمایان می‌شود و طبق ادعای اینتل کاراییشان نسبت به کلاورتریل 2 برابر است، البته بدون اینکه باتری بیشتری مصرف کنند.
از سازندگان سخت‌افزار صحبت کنیم، برخی از آنها از جمله سامسونگ برای فروش ویندوز RT در ایالات متحده‌ی آمریکا برنامه ای ندارند و در اروپا هم وضعیت را به حالت تعلیق در آورده‌اند. چند روز پیش مدیرعامل کمپانی انویدیا که از بزرگ‌ترین تراشه‌سازان وسایل همراه و کامپیوتر است، ویندوز RT را سیستم عاملی ناامید کننده قلمداد کرد. حتی مایکروسافت هم در فروش تبلت سرفیس RT بعد از گذشت 5 ماه مشکل دارد و آمارها نشان می‌دهند که از رقم خرید شارژ ایرانسل 1.1 میلیون دستگاه تجاوز نکرده است. حتی گسترش خورده‌فروشی‌ها به کمک Best Buy و Staples در تعطیلات سال نو هم کمک زیادی به فروش بیشتر سرفیس RT نکرد.
فانتزی اولیه گوگل درباره دنیای موبایل این بود که اپلیکیشن ها سر انجام به نفع HTML5 و مرورگرها از میدان به در خواهند شد. این در مورد چشم انداز گوگل و تاریخچه رقابت آن با مایکروسافت و اپل هم صدق می کند: یعنی رقابت اینترنت و رایانش ابری با سیستم عامل های اختصاصی و نرم افزارها. با این خرید شارژ ایرانسل حال چنانکه در نمودار بالا می بینید، تا به امروز اپلیکیشن ها برد بزرگی را در رقابت با مرورگرهای موبایل به دست آورده اند. اگر به آمار بالا که مربوط به ایالات متحده است نگاهی بیندازید، خواهید دید که کاربران 80 درصد وقت خود را با اپلیکیشن های موبایل می گذرانند و در مقابل تنها 20 درصد وقت آنها به مرور وب با موبایل اختصاص دارد. به عبارت دیگر از هر 5 دقیقه زندگی آنلاین موبایلی، 4 دقیقه آن به اپلیکیشن ها و فقط 1 دقیقه به مرورگرها اختصاص یافته[...]



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

صنایع الکترونیکی سامسونگ، پیشرو در بازار تلفن های همراه، اخیراً از ارائه محصول جدید خود با عنوان (SGH-i900) خبر داده است.این گوشی علاوه بر طراحی زیبا و شیک، عملکرد بسیار بالايی داشته و ابزارهای مولتی مدیای پویا و جالبی در آن گنجانده شده است. در انگلیسی به معنی «همه چیز» و در عربی به معنای «خواسته و آرزو» است. از جولای 2008 وارد بازار خواهد شد. محیط رایانه ای در موبایل به کاربران این امکان را می دهد که بطور یکپارچه، بین ایمیل ها (Microsoft Outlook) و برنامه شارژ اتوماتیک ایرانسل های کاربردی رایانه های خود، سوئیچ کنند. مجهز به سیستم عامل ویندوزحرفه ای 6.1 برای موبایل است که علاوه بر اینکه ارتباط آنرا با رایانه بهبود بخشیده است، بلکه دسترسی به اسناد مایکروسافت (Microsoft Office ) همچون Power Point ,Excel و Word را نیز تسهیل بخشیده شده است.کاربران همچنین می توانند از طریق موبایل خود اقدام به ارسال و دریافت ایمیل کنند و برنامه های ملاقات خود را توسط Microsoft Outlook مدیریت کنند. کاربران سیستم عامل ویندوزحرفه ای 6.1 برای موبابل، می توانند برنامه های اضافی دلخواه را نیز دانلود نموده و موبایل شان را باتوجه به نیازهای شخصی خود، سفارشی سازند. جهت راحتی کار، یک صفحه ماوس نوری، همانند صفحه ماوس لپ تاب ها، در آن تعبیه شده است که قابلیت استفاده و کنترل آنرا تنها با یک دست تسهیل می بخشد. مولتی مدیای جذاب و با وضوح بالا مجهز به صفحه ال سی دی 3.2 اینچی WQVGA می باشد که نمایش ویدئویی با رزولوشن عالی و قابلیت های صوتی بالا را میسرنموده است.
ساپورت مالتی کدک برای DivX,Xvid و سایر فرمت های ویدئویی نیز در آن گنجانده شده است که دردسرهای تبدیل فرمت ویدئوهای مختلف را از بین می برد. باطری قابل تعویض باعمر طولانی نیز برای استفاده درازمدت گوشی درآن گنجانده شده است. همچنین مجهز به دوربین5 مگاپیکسلی CMOS می باشد که به آخرین فناوری های روز مجهز است و از آن جمله می توان به فوکوس خودکار، قابلیت شناسایی چهره و خنده، و تصویر خودکار پانورامیک اشاره کرد.حافظه داخلی آن نیز که درابعاد 8 و 16 گیگابایتی موجود است، فضای دیجیتالی زیادی را برای ذخیره سازی فایل های الکترونیکی مهیا نموده است. به انظمام تمامی قابلیت های فوق، امکانات GPS که شامل Navigation و geo-tagging می شود در این موبایل تعبیه شده است همه چیز با لمس رابط کاربری TouchWiz سامسونگ، امکان وارد کردن داده و متن را تسهیل بخشیده است. با استفاده از Widget های منحصر به فرد، کاربران قادر خواهند بود نحوه استفاده از موبایل خود را سفارشی و خصوصی سازی نمایند. صفحه لمسی و با شارژ اتوماتیک ایرانسل رزولوشن بالای از امکانات بسیاری همچون drag and drop و کی بورد QWRTY برخوردار است. علاوه براین، امکان برقراری تماس تلفنی یا واردکردن متن توسط یک کلید تسهیل بخشیده است. تخصص سامسونگ در دستیابی به کمال طراحی نمونه ای از پیشگامی سامسونگ در طراحی است.طراحی بسیار زیبا و ظرافت این گوشی، خیره کننده است. ضخامت بسیار کم 12.5 میلی متری و رنگ پلاتینیومی آن را به زیبایی در دست کاربر قرار می دهد. نقشهای ظریف و زیبای پشت این گوشی (موبایل) طراحی را به کمال می رساند.
صنايع الكترونيكي سامسونگ در 17 ام جولاي 2008، گوشي تلفن همراه M150 را معرفي كرد. اين گوشي جديد، از نوع گوشي هاي باريك بوده و طراحي، قابليت ها و قيمت كم نظيري دارد. با معرفي اين گوشي، سامسونگ باز هم هنر و توانمندي خود را در توليد گوشي هاي باريك،به رقبا نشان داد. نخستين چيزي كه در اين گوشي خودنمايي مي كند طراحي خيره كننده و شبيه به فلزي درآن است. اين گوشي در رنگ هاي خاكستري روشن، خاكستري ذغالي، سفيد، صورتي كمرنگ و آبي براق، وارد بازار خواهد شد. M150 با ضخامت 12.7 ميلي متري، تمامي فناوري هايي را كه در يك گوشي تلفن همراه مورد نياز است، درخود گنجانده است. پخش MP3 با كيفيت عالي كه در گوشي هاي با قيمت مشابه كمتر مشاهده مي شود، دوربين VGA ، فناوري ضبط ويدئويي با فرمت MPEG4 و حافظه داخلي 20 مگابايتي از جمله وي‍ژگي هاي اين محصول جديد است. از ابزارهاي سرگرمي نيز مي توان به راديو FM با قابليت ضبط صدا و نيز انتخاب آهنگ شخصي براي صداي زنگ اشاره كرد. با استفاده از قابليت ضبط صداي راديوي FM، كاربران مي توانند به راحتي برنامه دلخواه خود را از راديو به صورت مستقيم در گوشي خود ذخيره سازي نمايند. شارژ اتوماتیک ایرانسل از اين اصوات ضبط شده نيز مي توان به عنوان آهنگ براي زنگ گوشي استفاده كرد. قيمت دقيق اين گوشي هنوز اعلام نشده ولي در قيمتي رقابتي با گوشي هاي مشابه خود،‌ به بازار وارد خواهد شد.M150 نخستين بار در اواسط آگوست (اواخرمرداد) در آلمان وارد بازار مي شود و سپس به تدريج به اروپا، جنوب غرب آسيا، جنوب شرق آسيا، خاورميانه، آفريقا و ساير نقاط آسيا نيز وارد خواهد شد.
دروبين ديجيتالي s1060 مجهز به رزولوشن 2/10 مگاپيکسلي با زوم اپتیکال 5x (5 بابر) و زوم ديجيتالي 5x(5 برابر) بوده و کيفيت تصوير بالا درعين سهولت استفاده را براي کاربران به ارمغان آورده است. اين دوربين به فناوري ISO 1600 مجهز است که امکان عکسبرداري باکيفيت و عاري از لرزش را بدون نياز به فلش و سه پايه ميسر مي نمايد.تصاوير موجود در حافظه دوربين، از طريق نمایشگر شارژ اتوماتیک ایرانسل ال سي دي7 /2 اینچی قابل مشاهده مي باشند.علاوه براين، قابليت عکسبرداري از خود نيز در اين دوربين وجود دارد که درصورت خارج بودن چهره فرد از چارچوب دوربين، يک بوق هشدار زده و بدين ترتيب عکسبرداري از خود را بطور محسوسي بهبود مي بخشد. از قابليت ديگر اين دوربين، مي توان به امکان تشخیص چهره اشاره کرد که قابليت تشخيص تا 9 نفر را داراست. راهنماي عملکرد جامعي نيز براي کاربران ابتدائي در داخل اين دوربين گنجانده شده است و اطلاعات موردنياز براحتي قابل استفاده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

خرید شارژ ایرانسل
nokia_lumia_920_mobile_review_06.jpg خرید شارژ ایرانسل
یکی از نکات بدون تغییر در رابطه با تولیدات شرکت نوکیا کیفیت ساخت بسیار بالای این محصولات است که تقریبا بلا استثنا حتی در محصولات بسیار ارزان‌قیمتی مثل خانواده 11xx و 12xx نیز به چشم می‌‌خورد و طبیعتا برترین ساخته شرکت نوکیا نیز نمی‌تواند از این قاعده مستثنی باشد. بدنه Lumia 920‌ بطور کامل از پلی‌کربنات مات و بسیار با کیفیت در پنج رنگ متنوع ساخته شده که این رنگ خود بخشی از جنس بدنه بوده و در صورت خراشیدگی نیز تغییری در خرید شارژ ایرانسل این رنگ ایجاد نمی‌شود. گوشه‌های خمیده صفحه‌نمایش، کناره‌های محدب دستگاه در ترکیب با قسمت تخت بالای پنل ظاهر بسیار جذابی برای 920‌ فراهم نموده که استحکام و زیبایی آن را در کمتر مدل دیگری می‌توان یافت. بدنه این گوشی بصورت Uni-body‌ بدون دسترسی به المان‌های داخلی مثل باتری طراحی شده که در درازمدت می‌تواند به عاملی برای نگرانی از تعویض این قطعه منجر شود.
صفحه‌نمایش خرید شارژ ایرانسل
طراحی ظاهری خرید شارژ ایرانسل
طراحی جعبه Lumia 920 با رنگ پس‌زمینه خرید شارژ ایرانسل آبی و تصویر بزرگ گوشی شباهت نزدیکی به دیگر ویندوزفون‌های نوکیا در یکی دو سال اخیر دارد در این جعبه نچندان بزرگ بجز خود گوشی تنها المان‌های استاندارد و همیشگی این رده شامل شارژر، کابل USB و هدست سیمی قرار دارد. طراحی و شکل ظاهری هدست سیمی دستگاه کیفیت نسبتا بالایی در مقایسه با بسیاری دیگر از اسمارت‌فون‌های گران‌قیمت داشته و سرِ گرد و پوشش لاستیکی برای قرارگیری در گوش، این هدست را که به رنگ بدنه دستگاه طراحی شده را بسیار مقبول نشان می‌دهد. تنها المان دیگر حاضر در این بسته‌بندی آچار مخصوصی برای خارج کردن سیم‌کارت است.
nokia_lumia_920_mobile_review_04.jpg خرید شارژ ایرانسل
سایز 4.5 اینچ بزرگ‌ترین ابعادی ست که نوکیا تا به امروز در تولیدات خود بکار گرفته است؛ آخرین مدل این شرکت با این سایز Communicator هیجان‌انگیز 9500 است که از زمان ساخت آن بیش از 8 سال می‌گذرد. البته پنل 4.5 اینچی 9500‌ با وضوح 200×640 پیکسل و فشردگی 149ppi به هیچ عنوان با صفحه‌نمایش 4.5‌ اینچی Lumia 920 با رزولوشن 1280×768 خرید شارژ ایرانسل پیکسلی و فشردگی فوق‌العاده 332ppi قابل قیاس نیست و در یک ردیف قرار دادن آن‌ها بیش از هرچیز به یک شوخی شبیه خواهد بود.
در حال حاضر برترین اسمارت‌فون نوکیا بعنوان برند شماره یک دنیای موبایل است این گوشی جذاب که در پنج رنگ سفید، مشکی، خاکستری، زرد و قرمز ارائه می‌شود روی کاغذ امکانات متعدد و قابلیت‌های گوناگونی را در اختیار دوست‌داران این شرکت قرار می‌دهد. با ما در نگاه خرید شارژ ایرانسل کاملی به این اسمارت‌فون مجهز به نسخه هشتم ویندوزفون همراه شوید.
ابعاد Lumia 920 برابر با 10.7×70.8×130.3 میلیمتر است که بجز ارتفاع که اندازه‌ای متناسب با سایز پنل دارد. عرض گوشی بیش از اندازه زیاد به خرید شارژ ایرانسل نظر می‌رسد و در مقایسه با Samsung Ativ S با 0.3 اینچ پنل بزرگ‌تر نیز عرض بیشتری دارد. قطر دستگاه نیز برای یک مدل High-end‌ گران‌قیمت چندان قابل‌قبول نیست جایی‌که تقریبا تمامی مدل‌های پیشرفته امروزی به قطری کمتر از 9‌ میلیمتر دست یافته‌اند. این قطر نسبتا زیاد البته به مقدار زیادی به ماژول دوربین این مدل وابسته است و بعنوان مثال در مدل 820 با دوربین متفاوت این قطر تا حدودی کمتر شده است.
nokia_lumia_920_mobile_review_03.jpg خرید شارژ ایرانسل
جعبه محتویات خرید شارژ ایرانسل
nokia_lumia_920_mobile_review_01.JPGافول روزافزون پلتفرم سیمبین از دید بسیاری از منتقدان و صاحب‌نظران به نقطه پایانی برای ستاره پر فروغ نوکیا و شکستی تمام‌عیار برای این غول فنلاندی تعبیر شده است خواب آشفته‌ای که با اوج‌گیری روزافزون اندروید و iOS در زمانی اندک به کابوسی وهم‌آلود برای برند همچنان شماره یک دنیای موبایل بدل شده و سهم این شرکت از بازار اسمارت‌فون که زمانی بیش از نیمی از این رده را به خود اختصاص می‌داد را به کمتر از 5 درصد در سال‌های اخیر تقلیل داد. تصمیم نوکیا برای برگشت از این کوره‌راه، پلتفرم ویندوزفون شرکت مایکروسافت بود که در زمان این انتخاب یعنی نمایشگاه MWC خرید شارژ ایرانسل 2011 با وجود نقص‌های متعدد و انتقادهای شدید کاربران و منتقدان از این سیستم‌عامل بعنوان ریسکی کاملا بزرگ تلقی شد که می‌توانست شرایط نوکیا را از بد به فاجعه بدل کند اما گذر زمان و ارائه ویندوزفون 8 نشان داد که نوکیا در این تصمیم چندان نیز اشتباه نکرده است جایی‌که در انبوه اسمارت‌فون‌های اندرویدی با سازندگانی از چهارگوشه جهان (حتی ایران!!) نوکیا در رده کاملا جذاب ویندوزفون 8 بخوبی می‌درخشد البته دیگر برندها همچون hTC و سامسونگ نیز با یکی دو مدل معدود در این کلاس حضور دارند اما دو عامل کیفیت ساخت و تایید همه‌جانیه مایکروسافت، نوکیا را در فاز بسیار متفاوتی نسبت به سایرین قرار می‌دهد. برترین محصول نوکیا در این رده Lumia 920 است که با مشخصات پیشرفته و توصیف شرکت سازنده بعنوان بهترین Camera Phone این برند به جایگاه مستحکمی در کلاس High-end دست می‌یابد.
اما مشکل قطر نسبتا زیاد 920 با در دست گرفتن آن و حس وزن 185‌ گرمی این مدل کاملا به فراموشی سپرده می‌شود این وزن بسیار زیاد حداقل 40 گرم از سنگین‌وزن‌های اندرویدی بیشتر بوده و با یک حساب سرانگشتی به راحتی می‌توان 920 را سنگین‌ترین اسمارت‌فون سال 2012 در تمامی رده‌ها نامید. این عنوان با اینکه مطمئنا نکته منفی مشهودی برای نوکیا است اما از سوی دیگر نیز برای بسیاری از افراد که وزن بالاتر گوشی خرید شارژ ایرانسل را معیاری برای کیفیت تلقی می‌کنند می‌تواند یک جذابیت محسوب شود.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 فروردين 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

شارژ مستقیم ایرانسل
نکته ظریف در این میان نمایش مشهود پیچ ها و قرار دادن آنها در جائیست که بلافاصله می توان متوجه آنها شد و نیاز به یادآوری نیست که مخفی نمودن این پیچ ها و قرار دادن آنها در جائی غیر از مکان فعلی آنها کار چندان غیر ممکنی برای طراحان نوکیا نبوده است از اینجاست که می توان حدس زد که خود نوکیا نیز در تسهیل دسترسی کاربران به باتری N8 چندان بی میل نبوده است و هیچ بعید نیست که در جعبه محتویات N8 یک پیچ گوشتی کوچک نیز تعبیه شود! البته این شیوه دسترسی به باتری احتمالا چیزی نیست که همه کاربران توانائی ریسک و جرأت انجام آن را داشته باشند و مطمئنا سوالی که ذهن این گونه کاربران را در این لحظه به خود مشغول ساخته چگونگی خاموش کردن دستگاه در هنگام هنگ کردن آن است (لحظاتی که احتمالا چندان کم شمار هم نخواهند بود) وقتی که ظاهرا هیچ راهی غیر از خارج کردن باتری برای خاموش کردن دستگاه وجود ندارد شارژ مستقیم ایرانسل راه حل نوکیا برای این مشکل نگه داشتن 8 ثانیه ای دکمه Power است که به خاموش شدن گوشی می انجامد.
پشت گوشی بجز مجموعه دوربین دو نشان زیبای نوکیا و سری محبوب N را در خود جای داده و دیگر هیچ. اما یک لحظه صبر کنید چرا این کاور از جای خود حرکت نمی کند... ماجرای غریبی ست اما واقعیت دارد. نوکیا برخلاف تمامی مدل های تولیدی این شرکت این بار و در ساختار N8 از پوسته ای یک تکه و یکپارچه استفاده کرده و بیماری اپیدمی عدم دسترسی به باتری ظاهرا از Apple به نوکیا هم سرایت کرده است این عمل بر طبق گفته های شرکت برای استحکام بیشتر و رنگ آمیزی دقیق تر N8 صورت پذیرفته است البته دسترسی به باتری آنقدرها هم که در ابتدا تصور می شود مشکل و غیر ممکن نیست و اگر کاربری قید گارانتی دستگاه خود را بزند در کمتر از دو دقیقه می تواند به باتری دستگاه که یک BL-4G معمولی با ظرفیت 1200mAh است دست پیدا کند این عمل به راحتی هرچه تمام تر با باز کردن آن دو پیچی که قبلا به آنها اشاره کردیم امکان پذیر است امری که با انجام آن و خارج نمودن بخش پائینی صفحه نمایش به آسانی باتری دستگاه را در اختیار کاربر شارژ مستقیم ایرانسل قرار می دهد.
nokia_n8_preview_08.jpg شارژ مستقیم ایرانسل
از نکات مشخص شده در رابطه با عکاسی این دوربین باید به فناوری های تشخیص چهره و کاهش سرخی چشم و عدم حضور قابلیت های عکاسی پی در پی و تاچ فوکوس اشاره کرد. جذابیت های اصلی این دوربین علاوه بر رزولوشن بالا و فلش زنون (که این آخری کلا سه بار در شارژ مستقیم ایرانسل مجموعه نوکیا دیده شده است) به دو مورد دیگر نیز باز می گردد. یکی از این موارد امکان فیلمبرداری 720p این دوربین با 25 فریم در ثانیه است که از بالاترین وضوحی که نوکیا تا بحال ارائه کرده یعنی WVGA در N900 نیز بالاتر است. در این میان احتمالا اولین سوالی که ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد این است که چرا 25 فریم در ثانیه و نه 30 فریم در ثانیه؟ علت به ساختار فیزیکی چشم باز می گردد جائیکه روان ترین تصاویر متحرک از دید چشم انسان سرعتی نزدیک به 24fps دارند و سرعت های بالاتر از این رقم اندکی مصنوعی به نظر می رسند جالب است بدانید که فیلم های سینمائی 35 میلیمتری نیز با همین سرعت یعنی 24fps فیلمبرداری می گردند پس فیلمبرداری با 24 یا 25 فریم در ثانیه نه تنها نقطه ضعف به حساب نمی آید بلکه کاملا در نمایش روان تصویر نیز موثر واقع می گردد. به همین علت است که Camera Phone های پرقدرت دیگری همچون SE Vivaz نیز از همین نرخ ثبت تصویر استفاده می کنند. نمونه ای از فیلمبرداری HD این دوربین را می توانید از اینجا ببینید هر دقیقه فیلمبرداری HD با این دوربین حجمی در حدود 60 مگابایت را به خود اختصاص می دهد که بعلت محدودیت های سیستم فایل FAT32 حداکثر تا حجم 4 گیگابایت یا حدودا 66 دقیقه می توان در یک نوبت فیلمبرداری را ادامه داد. دومین نکته مهمی که در جذابیت دوربین N8 نقش بسیار عمده ای ایفا می کند مسئله کاملا حیاتی ابعاد سنسور است. سنسور در دوربین دیجیتال نقش فیلم عکاسی را در دوربین های قدیمی آنالوگ ایفا می کند و نگفته پیداست که هر چه این سنسور با کیفیت تر و البته بزرگتر باشد میزان بیشتری از نور محیط را به خود جذب کرده و در نتیجه تصویر بهتری را ثبت می کند البته ابعاد سنسور در دوربین های کمپکتی همچون اکثر دوربین های معمولی خانگی و دوربین های کوچک موبایلی تقریبا در یک رده قرار دارد و تغییر ابعاد در این رده به اندازه ای نیست که بتوان آن را با یک DSLR ارزان قیمت نیز مقایسه نمود اما در هر حال با اینکه نرخ این تغییرات کوچک است اما باز هم هر چه ابعاد بیشتر باشد مطمئنا دوربین با کیفیت تر از کار در خواهد آمد. ابعاد سنسور دوربین را با یک عدد کسری به اینچ بیان می کنند که هرچه مخرج کسر عدد کوچکتری باشد با سنسور بزرگتری روبرو هستیم. ابعاد سنسور دوربین N8 برابر 1/1.83 اینچ است که ظاهرا بزرگترین سایزی ست که تا بحال در یک دوربین موبایلی بکار گرفته شده است برای درک ابعاد این سنسور خوب است بدانید که ابعاد سنسور در مدل های N95، SE Satio، Samsung Pixon12 و همچنبن N86 برابر 1/2.5 اینچ و در SE Vivaz برابر 1/3.2 اینچ است که این بخوبی کیفیت سنسور دوربین حاضر در N8 را به نمایش می گذارد. از دیگر اطلاعاتی که از روی داده های منتشر شده توسط نوکیا در مورد دوربین N8 بدست آمده است می توان به ماکروی 10 سانتیمتری و عدد 1200 برای حساسیت ISO آن اشاره کرد.
nokia_n8_preview_09.jpgnokia_n8_preview_10.jpg شارژ مستقیم ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 فروردين 1392 | نظرات ()