نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

رقابت بین اسمارت فون ها همیشه جذاب و دیدنی است. شرکت های قدرتمندی مانند اپل، اچ تی سی، ال جی، سامسونگ و … در این زمینه محصولاتی بسیار خوب و قدرتمندی را روانه بازار می خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنند که علاقمندان به این دستگاهها نیز براساس نیازها، بودجه و سلیقه خود نسبت به انتخاب آنها اقدام می نمایند.
Untitled خرید شارژ مستقیم ایرانسل
ساعت هوشمند Galaxy Gear سامسونگ قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر رونمایی شود، اما این محصول جدید سامسونگ چه ویژگی ها و مشخصاتی دارد؟ براساس آخرین اطلاعات بدست آمده این ساعت که قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند را دارد و عملکرد آن بیشتر در ارتباط با اسمارت فون دیده خرید شارژ مستقیم ایرانسل می شود تا یک گجت مستقل، دارای صفحه نمایشی ۲.۵ اینچی OLED تمام رنگی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل است.
قدرت این محصول سامسونگ را یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل پروسسور ۲ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی Samsung Exynos 4212 همراه با گرافیک Mali-400 MP4 تامین می کند. این ساعت قابلیت اتصال به اسمارت فون از طریق بلوتوث را دارد، ضمن اینکه قابلیت پشتیبانی از NFC نیز برروی آن وجود خواهد داشت. یکی از نکات جالب وجود یک دوربین مستقل برروی Galaxy Gear می باشد. حتی اسپیکرهای کوچکی نیز برروی آن تعبیه شده است. یکی از موضوعاتی که هنوز به آن پاسخی داده نشده در مورد باتری این ساعت می باشد. با توجه به کوچک بودن ساعت هوشمند و رنگی بودن صفحه نمایش می بایست از باتری مناسبی درون آن استفاده شود، موضوعی که هنوز ناشناخته باقیمانده است.
این موضوع که کدام دستگاه بهتر است و عملکرد بهتری دارد همیشه موضوعی بسیار داغ و مهم بوده است. در ادامه شما با نام بهترین اسمارت فون هایی که برای خرید در دسترس قرار دارند آشنا می شوید (آگوست ۲۰۱۳)، لیستی که توسط وبسایت معتبر Laptopmag منتشر شده است. توجه داشته باشید که در انتخاب این دستگاهها ویژگی های مختلف آنها بررسی شده است. نظر شما در مورد اسمارت فون های برتر خرید شارژ مستقیم ایرانسل چیست؟
مدت زمان زیادی است که بحث تولید صفحه نمایش های قابل انعطاف مطرح می شود، صفحه نمایش هایی که خرید شارژ مستقیم ایرانسل بالاخره کار تولید انبوه آنها شروع و در ماه نوامبر عرضه آنها آغاز خواهد شد. سامسونگ و ال جی هر دو کار تولید انبوه این نوع صفحه نمایش ها را آغاز می کنند و قرار است براساس میزان نیاز ظرفیت تولید خود را افزایش دهند.این بدان معناست که می توان شاهد اولین دستگاهها با این نوع صفحه نمایش در ماه نوامبر باشیم. بعد از عرضه این نوع صفحه نمایش قطعا می بایست منتظر تحولاتی بیشتر در بخش صفحه نمایش های انعطاف پذیر باشیم. از سبک تر و باریک تر کردن آنها گرفته تا نشکن ساختن آنها. همچنین یکی از ویژگی های کلیدی که شرکت های سازنده می بایست به آن توجه زیادی داشته باشند، مصرف انرژی آنهاست.
شرکت مایکروسافت امروز و در کنفرانس Gamescon آلمان اعلام نمود که کنسول Xbox One با بیش از ۲۰ عنوان بازی در سال جاری عرضه خواهد شد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل البته در مجموع ۲۳ عنوان بازی در زمان عرضه ایکس باکس وان عرضه می شود که از جمله آنها می توان به Battlefield 4 و Assassin’s Creed IV Black Flag اشاره نمود.
170510768-645x250 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در حال حاضر سامسونگ دارای حداکثر ظرفیت تولید ۱.۵ میلیون صفحه نمایش قابل انعطاف ۵ تا ۶ اینچی در ماه می باشد. ال جی نیز فعلا ظرفیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل تولیدی کمتر از سامسونگ دارد.
Xperia Z1 دارای سیستم عامل اندروید ۴.۲.۲ جیلی بین می باشد و نتیجه کسب شده توسط این اسمارت فون ۳۰,۶۲۵ است. نظر شما در مورد نتیجه کسب شده توسط خرید شارژ مستقیم ایرانسل این اسمارت فون سونی چیست؟
کنسول خرید شارژ مستقیم ایرانسل Xbox One همراه با بیش از ۲۰ عنوان بازی عرضه می شود
این شرکت برای تلفن همراه گالکسی S۴ با حافظه ۱۶ گیگابایتی و قرارداد دو ساله بهای ۲۰۰ دلاری تعیین کرده است. شرکت اسپرینت نکستل نیز پیش‌ فروش جدیدترین تلفن همراه هوشمند سامسونگ را آغاز کرده و گفته است که از روز ۲۷ آوریل تحویل این تلفن‌ها را آغاز خواهد کرد. سامسونگ گالکسی S۴ قرار خرید شارژ مستقیم ایرانسل است جایگزین مدل پیشین این تلفن همراه با نام گالاکسی S۳ شود که بزرگترین رقیب تلفن همراه هوشمند آیفون شرکت اپل بوده است. گالکسی S۴ اندکی سنگین‌تر و بزرگتر از مدل پیشین بوده و باتری بزرگتری نیز دارد، حال آنکه گفته می‌شود این تلفن همراه هوشمند جدید از پردازشگر سریع‌تری برخوردار است.
این روزها بحث اسمارت فون یا کمرافون سونی با نام هونامی یا Z1 بسیار داغ است. در ادامه انتشار اطلاعات و مشخصاتی از خرید شارژ مستقیم ایرانسل این اسمارت فون، به تازگی نتایج بنچمارک (AnTuTu) منتسب به این دستگاه بدست آمده که نشان دهنده عملکرد تراشه Qualcomm Snapdragon 800 که دارای چهارهسته Krait 400 و جی پی یو ادرنو ۳۳۰ برروی آن است می باشد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 این موضوع که کدام دستگاه بهتر است و عملکرد بهتری دارد همیشه موضوعی بسیار داغ و مهم بوده است. در ادامه شما با نام بهترین اسمارت فون هایی که برای خرید در دسترس قرار دارند آشنا می شوید (آگوست ۲۰۱۳)، لیستی که توسط وبسایت معتبر Laptopmag منتشر شده است. توجه داشته باشید که در انتخاب این دستگاهها ویژگی های مختلف آنها بررسی شده irancell 123 است.
از دیگر برندگان امسال EISA می توان به اسمارت فون گلکسی اس ۴ بعنوان برنده جایزه سبز، JVC HA-FXZ200 برنده هدفن موبایل، Samsung GALAXY S4 mini بعنوان برنده تلفن همراه در بخش رسانه های اجتماعی، JVC GC-PX100 بعنوان بهترین دوربین فیلمبرداری، LG 55EA980V در بخش طراحی بهترین تلویزیون، Philips 65PFL9708 بعنوان بهترین Ultra HDTV، تلویزیون Samsung UE55F8000 بعنوان بهترین تلویزیون هوشمند، Sony BRAVIA KDL-55W905A بعنوان بهترین تلویزیون و Nikon D7100 بعنوان بهترین دوربین اشاره نمود.شرکت های irancell 123 فعال در دنیای تکنولوژی در چه سالی بنا نهاده شده اند؟شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی در چه سالی بنا نهاده شده اند؟آیا تاکنون از خود پرسیده اید که شرکت های بزرگ دنیای تکنولوژی که سهم زیادی در پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه های مختلف فن آوری داشته اند در چه سالی تاسیس و بنا نهاده شده اند؟ کدام شرکت عمر بیشتری دارد و جوان ترین شرکت ها کدام می باشند؟ در ادامه با سال تاسیس بعضی از کمپانی های بزرگ فعال در دنیای تکنولوژی آشنا می شوید.
Xperia Z1 دارای سیستم عامل اندروید ۴.۲.۲ جیلی بین می باشد و نتیجه کسب شده توسط این اسمارت فون irancell 123 ۳۰,۶۲۵ است.
انجمن صدا و تصویر اروپا (European Imaging and Sound Association) یا EISA برندگان جوایزه سالیانه خود در بخش های مختلف را اعلام کرد که در بین آنها محصولات آشنایی دیده می شود. در بین irancell 123 جوایز امسال و در بخش دستگاههای موبایل، تبلت اکسپریا Z کمپانی سونی برنده جایزه EISA شد (بهترین تبلت). جایزه بهترین اسمارت فون پیشرفته به HTC One و جایزه بهترین اسمارت فون (مصرف کننده) به Huawei Ascend P6 رسید.
شرکت نوکیا همچنین پیشگام در irancell 123 استفاده از تثبت کننده تصویر نوری یا Optical Image Stabilization در دستگاههای تلفن همراه است که در ادامه ویدئویی در این زمینه را نیز مشاهده می کنید.
رقابت بین اسمارت فون ها همیشه جذاب و دیدنی است. شرکت های قدرتمندی irancell 123 مانند اپل، اچ تی سی، ال جی، سامسونگ و … در این زمینه محصولاتی بسیار خوب و قدرتمندی را روانه بازار می کنند که علاقمندان به این دستگاهها نیز براساس نیازها، بودجه و سلیقه خود نسبت به انتخاب آنها اقدام می نمایند.
حال به گزارش the Verge، به نظر می رسد که شرکت نوکیا اسمارت irancell 123 فون جدید دیگری نیز خواهد داشت، یک دستگاه ویندوز فون ۸ جدید با نام Nokia Lumia Zeal که دستگاهی سطح متوسط به حساب می آید.
شرکت نوکیا دارای سابقه طولانی در استفاده از تکنولوژی های جدید و خلاقانه در بخش irancell 123 دوربین اسمارت فون هاست. آنها به تازگی ویدئوهایی در این زمینه منتشر کرده اند که نشان دهنده نحوه عملکرد آنهاست. بخشی از موفقیت آنها به دلیل همکاری منحصربه فرد آنها با Carl Zeiss می باشد (ZEISS) که بدلیل داشتن ابزارهای دقیق مشهور است.
این روزها بحث اسمارت irancell 123 فون یا کمرافون سونی با نام هونامی یا Z1 بسیار داغ است. در ادامه انتشار اطلاعات و مشخصاتی از این اسمارت فون، به تازگی نتایج بنچمارک (AnTuTu) منتسب به این دستگاه بدست آمده که نشان دهنده عملکرد تراشه Qualcomm Snapdragon 800 که دارای چهارهسته Krait 400 و جی پی یو ادرنو ۳۳۰ برروی آن است می باشد.
رقابت بین اسمارت فون ها همیشه جذاب و دیدنی است. شرکت های قدرتمندی مانند اپل، اچ تی سی، ال جی، سامسونگ و … در این زمینه محصولاتی بسیار خوب و قدرتمندی را روانه بازار می کنند که علاقمندان به این دستگاهها نیز irancell 123 براساس نیازها، بودجه و سلیقه خود نسبت به انتخاب آنها اقدام می نمایند.
این موضوع که کدام دستگاه بهتر است و عملکرد بهتری دارد همیشه موضوعی بسیار داغ و مهم بوده است. در ادامه شما با نام بهترین اسمارت فون هایی که برای خرید در دسترس قرار irancell 123 دارند آشنا می شوید (آگوست ۲۰۱۳)، لیستی که توسط وبسایت معتبر pocket-lint منتشر شده است. توجه داشته باشید که در انتخاب این دستگاهها ویژگی های مختلف آنها بررسی شده است.
اسمارت فون Nokia Lumia irancell 123 Zeal دارای صفحه نمایشی ۴.۳ اینچی، یک پروسسور دو هسته ای ۱ گیگاهرتزی، رمی ۵۱۲ مگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایت به همراه اسلات microSD card می باشد. براساس اطلاعات منتشر شده این اسمارت فون قرار است در اوایل سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه خواهد شد.
شرکت های نوکیا و مایکروسافت، امروز رویدادی را در پیش خواهند داشت irancell 123 و احتمالا از دو اسمارت فون ویندوز فون ۸ جدید این شرکت با نام های لومیا ۸۲۰ و ۹۲۰ که قبلا اطلاعاتی از آن منتشر شده بود، رونمایی خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 امکان استفاده irancell 123 از پوشش های ضد اثر انگشت و ضد خش نیز همانند آنچه در صفحات نمایش لمسی متداول مورد استفاده قرار می گیرد برای صفحات نمایش مجهز به Tactile Layer وجود خواهد داشت.
انتشار کدنام های irancell 123 7 محصول جدید نوکیا، منتظر دستگاههای ویندوزی فراوان باشید
ارتفاع، سطح و میزان نرمی این کلیدها قابل سفارشی سازی است. کلیدها می توانند به هر شکلی — نظیر دایره، مستطیل، بیضی، مربع، خط باریک، حلقه تو خالی یا irancell 123 … — باشند. ارتفاع و میزان نرمی یا سختی آنها نیز کاملاً قابل کنترل است.
Tavis McCourt تحلیلگر Raymond James با ارائه گزارشی به تمام صحبت های منفی که اخیرا پیرامون پایین بودن فروش شرکت اپل بوده است، پایان داد. او این کار را با مقایسه فروش سه اسمارت فون اپل یعنی irancell 123 آیفون ۴، آیفون ۴اس و آیفون ۵ در برابر سری گلکسی اس و گلکسی نوت سامسونگ انجام داد. اما نتیجه این مقایسه چه بوده است؟
اخیرا ما خبرهایی در مورد فبلت آینده نوکیا با کدنام “Bandit” شنیده بودیم، همچنین شایعاتی در مورد تبلت ویندوز RT این شرکت نیز به گوش می رسید. irancell 123 اما براساس خبری که به تازگی منتشر شده، می بایست منتظر معرفی محصولات بیشتری از نوکیا باشیم. به نظر می رسد که این کمپانی بطور جدی بدنبال توسعه دستگاههای ویندوزی در بازار است.
۸۸ irancell 123 میلیون، اختلاف فروش آیفون با گلکسی اس و نوت
در حقیقت یک پوشش نازک با ضخامت ۰٫۷۵ تا ۱ میلی متر است که می تواند بر روی سطح سنسورهای لمسی صفحه نمایش قرار گیرد و جایگرین لایه شیشه ای یا پلاستیکی متداول در این صفحات گردد. این پوشش خود از چند لایه تشکیل شده است. لایه فوقانی از یک پلیمر شفاف ساخته شده. تعدادی سوراخ بسیار ریز (Micro-Hole) لایه های فوقانی پانل را به تعدادی میکرو کانال که در لایه زیرین قرار گرفته اند متصل می irancell 123 کنند. این کانال ها با مایعی که ضریب شکست نوریشان با ماده اطافشان یکی است پر شده اند و بنابراین اختلالی در مسیر نور به وجود نمی آورند و کاملاً شفاف دیده می شوند.
comp-a-jpg irancell 123
به نظر می رسد در عصری که فناوری های مرتبط با تعامل میان انسان و ماشین (HCI) از irancell 123 اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، آینده ای درخشان در انتظار فناوری Tactile Layer باشد. شرکت Tactus Technology بیش از ۲۲ حق اختراع ثبت شده یا درخواست شده را در ارتباط با این فناوری در کارنامه خود دارد و امیدوار است با همکاری تولید کنندگان گوناگون بتواند این فناوری را در تولید صفحه نمایش برای گوشی های هوشمند، تبلت ها، رایانه ها، کتابخوان های الکترونیکی، دستگاه های الکترونیکی ناوبری شخصی و داخل خودرو، ریموت کنترل ها، تلویزیون ها و … به تجاری سازی برساند.
نتیجه یا اختلاف این مقایسه چیزی در حدود ۸۸ میلیون دستگاه می باشد که با این اختلاف اپل بالاتر از سامسونگ می ایستد. شرکت اپل در طول دو سال و نیم که این محصولات را عرضه می کرده به فروشی برابر ۲۱۹ میلیون (آیفون، آیفون ۴اس و آیفون ۵) دستگاه رسیده، در حالیکه سامسونگ در این مدت حدود ۱۳۱ میلیون دستگاه (مجموع سری گلکسی اس و irancell 123 گلکسی نوت) بفروش رسانده است.
این خبر توسط evleaks@ منتشر شده و محصولات آینده این کمپانی فنلاندی با کدنام های “Bandit, Lanai, Orion, Pegasus, Rivendell, Shorty, Siruis” شناخته می شوند. همانطور که قبلا اشاره شد irancell 123 Bandit همان فبلت جدید شرکت نوکیاست و Rivendell نیز احتمالا همان تبلت ویندوزی این شرکت خواهد بود. باید دید ۵ دستگاه ویندوزی دیگر چه ویژگی هایی دارند.
افزایش فشار مایع موجب می شود که این مایع از شکاف های ریز یاد شده عبور کرده و از زیر به لایه پلیمری فشار آورد و موجب گردد که این لایه در مکان هایی که از پیش تعیین شده اند برجسته گردد. بدین ترتیب آرایه ای از کلیدهای فیزیکی و شفاف به صورت برجسته از روی سطح بلند می شوند. یک کنترلر داخلی کوچک که در ارتباط با پردازنده دستگاه است بالا آمدن و پائین رفتن کلیدها را کنترل می کند. به عنوان مثال هنگامی که نرم افزار دستگاه فرمان ظاهر شدن صفحه کلید QWERTY مجازی را صادر می کند، به جای صفحه irancell 123 کلید مجازی این صفحه کلید فیزیکی شفاف و برجسته ظاهر می گردد. زمان مورد نیاز برای برجسته شدن و یا خوابیدن کلیدها کمتر از یک ثانیه است.
انتشار کدنام irancell 123 های ۷ محصول جدید نوکیا، منتظر دستگاههای ویندوزی فراوان باشید
همچنین سازندگان می توانند چند گروه از کلیدها را در یک پانل به صورت از پیش برنامه ریزی شده آماده نمایند تا بر حسب نیاز و فرمان کاربر یا نرم افزار تنها گروهی از آنها برجسته و ظاهر گردد.مصرف توان این سیستم نیز بسیار پائین است و کلیدها پس از برجسته شدن تا زمانی که مورد استفاده قرار می گیرند توان اضافه ای را مصرف irancell 123 نمی کنند، چرا که فشار در پشت کلیدها حفظ می شود و خودشان پس از فشار داده شدن و رها شدن به جای نخست برمی گردند. در نقطه مقابل، در روش هایی که از لرزش استفاده می شود هر بار فشردن کلید نیاز به لرزش داشته و توان مصرف می نماید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بازی مورد علاقه خود را از میان چندین و چند عنوان Gaming Evolved انتخاب کنید. می توانید از بین بازی های موجود و به اندازه ارزش جایزه تان، یک یا چند عنوان را انتخاب کنید و یا این جایزه را برای بازی های ایرانسل یک دو سه آینده نگه دارید. هنگامی که احساس می کنید بدون این بازی زندگی برایتان دشوار خواهد شد، کوپن را بدهید و بازی را ببرید.
حال متخصصین مدعی هستند که به لطف استفاده از سیستم دفع حرارت بسیار کارآمد که از یک هیت سینک بسیار بزرگ و یک فن قدرتمند تشکیل شده است قادر به کار مداوم و داشتن طول عمر ۱۰ سال است. این سیستم خنک کننده که از یک هیت سینک بزرگ تشکیل شده است، احتیاج به دور فن ایرانسل یک دو سه بسیار پایینی می باشد ولی فن آن که بسیار توانمند می باشد حتی می تواند در دور بسیار بالاتر از حد مورد نیاز فعالیت کند تا خنکی فوق العاده ای برای کنسول به ارمغان بیاورد.می دانیم که AMD قصد دارد از پردازشگرهای گرافیکی هاوایی خود در هاوایی و آخرین هفته سپتامبر رونمایی کند. هنوز اطلاعات خاصی از قابلیت ها و ویژگی های فنی پردازشگرهای هاوایی در دسترس نیست ولی وبسایت Fudzilla اطلاعات جالبی منتشر کرده است که خواندشان خالی از لطف نیست.
مالتی تسکینگ : ملتی تسکینگ ایرانسل یک دو سه این نسل از ایکس باکس قابل ستایش است و … که برای مطالعه آنان با پست اصلی مراجه نمایید.
۱۵ بازی ایرانسل یک دو سه انحصاری با کیفیت در اولین سال عرضه : بازی های فوق العاده ای برای این کنسول به صورت انحصاری عرضه خواهد شد
امکان ندارد که اهل بازی کردن باشید ولی بازی معروف Asphalt را بازی نکرده باشید. این بازی توسط کمپانی مشهور Gameloft پدید آمده و به جرات می توان گفت که کیفیتی شبیه به کنسول های بازی را بر روی موبایل آورده اند.در ایرانسل یک دو سه بازی Asphalt The heat یا همان ورژن ۷ بازی آسفالت شاهد کیفیت فوق العاده بالای این بازی بودیم. کیفیت تصویر فوق العاده، گیم پلی جذاب در کنار ماجراجویی یک بازی جذاب را رقم میزند که بازیکن را بسیار مجذوب خود می کرد.
وبسایت Fudzilla به تازگی در طی گزارشی اعلام کرد که کارت های گرافیک سری هاوایی که زیر مجموعه جزایر آتشفشانی محسوب می شوند، بیشینه قیمت ۶۰۰ دلار را تجربه خواهند کرد. قیمت قدرتمندترین کارت از این سری ۵۴۹ و یا ۵۹۹ ایرانسل یک دو سه دلار خواهد بود که در آن صورت ۵۰ الی ۱۰۰ دلار ارزانتر از GTX 780 انویدیا خواهد بود. سوال اصلی این است که قدرت پردازشی این کارت ارزان قیمت در چه حدی خواهد بود؟ یکی از بنچمارک های لیک شده در هفته قبل (تصویر زیر) نشان می دهد که سرگروه سری هاوایی می تواند کارت GTX Titan را از تخت حکومت به زیر بکشد. تصویری که منتشر شده است پردازشگر هاوایی را نشان می دهد که توانسته است در تست Extreme برنامه ۳DMark 11 امتیاز ۴۸۱۶ را ثبت کند. این در حالی است که این امتیاز برای GTX Titan در محدوده ۴۵۰۰-۴۷۰۰ قرار دارد. این امتیاز اختلاف عظیم بین دو نسل جزایر جنوبی و جزایر آتشفشانی را نشان می دهد چرا که کارت HD 7970 توانسته بود در همین تست امتیاز ۳۳۰۰-۳۵۰۰ را ثبت کند که به طور قابل توجهی پایین تر از امتیاز جدید می باشد. البته بهتر از زیاد ذوق زده نشویم چون این بنچمارک فقط مربوط به تست ۳DMark 11 هست و قدرت پردازش واقعی در بازی ها را به نمایش نمی گذارد.
کینکت این بار فوق العاده است : ایرانسل یک دو سه همیشه گوش به فرمان شماست.
گیمر ها همگی با کنسول های PS ایرانسل یک دو سه و Xbox آشنا هستند و به خوبی می دانند که درنسل قبلی Xbox 360 پیشتاز میدان بود و بازی های آن با گرافیک خیره کننده ی خود می تواند تمامی دغدغه های روزمره را از یاد انسان ببرد. اگر در پست های قبل همراه ما بوده اید ایکس باکس جدید که Xbox One نام دارد، از ویژگی های فوق العاده ای بهره می برند که می تواند دلیل برتری مجدد ایکس باکس نسبت به PS4 باشد که به بعضی از ان ها اشاره می کنیم
کنترلر : کنترلر ایرانسل یک دو سه ایکس باکس جدید بی نقص است
همه ی ما منتظر نسخه ی جدید این بازی هستیم و این خبر بسیار برای ما خوشحال کننده است. این نسخه که Asphalt Airborne نام خواهد داشت دارای قابلیت ایرانسل یک دو سه این است که کاملا در حضور خودتان ماشین تان را تغییر دهید و این بسیار جالب است.این نسخه با گرافیکی بهتر از نسخه ی قبلی کاملا شبیه بازی های کنسول هایی نظیر Xbox و PlayStation شده اند. اصلا فاصله ی بین بازی های کنسول و موبایل ها بسیار کم شده اند و حتی در برخی از بازی ها فرقی وجود ندارد. در Airborne بصورت چند نفره یا همان مالتی پلیر بازی کنید و امتیاز سایر افراد را در جدول امتیازات مشاهده نمایید.
این قسمت از گفته های AMD واقعا هیجان انگیز است چرا که به کاربران حق انتخاب می دهد. با این حال تعداد بازی ها برای هر گروه از کارت های محدودیت دارد که باید با این مسئله ایرانسل یک دو سه کنار آمد. تا اینجای کار که جالب به نظر می رسد ولی باید تا ۲۵ سپتامبر صبر کنیم تا ببینیم AMD برای جزایر آتشفشانی چه برنامه هایی در سر دارد؟
در پست “۱۰ قابلیت ممتاز ایرانسل یک دو سه Xbox One” که توسط میلاد کرمانشاهی عزیز نوشته شد:
ارتش هاوایی با قیمت ایرانسل یک دو سه زیر ۶۰۰ دلار می آید
قابلیت هوشمند اسپیلیت اسکرین : که توسط این هوشمندی بازیگر ها انتخاب می شوند و بدون ایرانسل یک دو سه هیچ مشکلی می توانید به صورت صفحه جدا بازی کنید
ایرانسل یک دو سه کینکت در خود ایکس باکس جای دارد : پس همه ی کاربران از داشتن آن



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

عکسی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هم که شما گذاشتید از همین سایت بالایی هست که در واقع عکس Xperia Z تو برنامه آپدیت سرویس سونیه .
در مرحله بعد و با استفاده از دستمال نرم و بدون پرز (دستمال مرطوب هم قبول است) به سراغ فن های (FAN) خنک کننده کیس و پردازنده خود بروید. با استفاده از آن می توانید گرد و غبار چسبیده به پره ها را پاک کنید. البته گاهی پیش می آید که نمی توانید گوشه های این فن ها را با دستمال تمیز کنید، پس به شما پیشنهاد می کنیم از یک یا چند گوش پاک کن برای این مهم استفاده کنید. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
حال بیاییم سری به کیس خود بزنیم. می دانیم کیس در واقع استخوان بندی کامپیوتر ما به حساب می آید و تمامی قطعات سخت افزاری مانند مادربورد، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده مرکزی، کارت گرافیک و… روی آن سوار می شود.
البته شاید بعدا گوشی C670x وجود داشته باشه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ولی مطمئنا با این مشخصات و تاریخ عرضه نیست
چه باید کرد؟ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
خب، راستش را بخواهید آخرین تحقیقات دانشمندان و پژوهشگران نشان می دهد نمی توان کامپیوترها را برد زیر دوش حمام، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اما همه ایمان دارند اگر کمی به نظافت این دوست صمیمی خودمان رسیدگی کنیم، عمر خودمان و کامپیوترمان افزایش پیدا خواهد کرد. حتما شنیده اید کیبورد یک کامپیوتر از خیلی جاهای دیگر منزل شما کثیف تر است!
اما قبل از آغاز به کار حتما باید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک ماسک ضدگرد و غبار به دهان ببندید. برای جلوگیری از ورود غبار به داخل چشم یک عینک ساده هم به چشم بزنید.
هرگاه تصمیم به خرید دوربین می‌گیرید و چرخی در بازار می‌زنید، با صدها مدل متنوع روبه‌رو می‌شوید که تصمیم‌گیری نهایی را بسیار سخت می‌کند. از یک طرف نگران این هستید که واقعا دوربین مناسبی انتخاب می‌کنید و از طرف دیگر موضوع پول وسط می‌آید. اگر یک نفر کار بلد را پیدا کنید، حتما از او می‌پرسید: «به نظرت در رنج فلان تا فلان چه دوربینی بخرم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بهتر است؟». چه وقتی بهتر از حالا؟ با پایان ماه رمضان دور دوم تعطیلات تابستانی آغاز می‌شود و یک دوربین عکاسی مناسب جزو مهمترین لوازمی ‌است که باید در سفر همراه‌تان باشد. قبل از هر چیزی، ابتدا هدف خریدتان را مشخص کنید و آنگاه ببینید حداقل و حداکثر چه مبلغی را می‌خواهید برای آن هزینه کنید. شاید شما چند میلیون برای دوربین کنار گذاشته باشید اما شاید برای آنچه نیاز دارید تنها چندصد هزار تومان کافی باشد.
از نظر منطقی هم عرضه این گوشی با این مشخصات در تابستون درست نیست و بیشتر به فروش Z لطمه میزنه و تا بخواد فروش کنه با فلاگشیپ سونی تو نیمه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دوم 2013 برخورد میکنه ...
می‌خواهیم به سراغ ارزان‌ترین‌ها برویم، بهترین دوربین‌های کامپکت همه کاره ۲۰۱۳. شاید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همین جا انتخاب‌تان را انجام دادید. اگر چه این فهرست کاملا بی‌نقص نیست ‌ اما سعی کرده‌ایم با نگاهی به دوربین‌های موجود در بازار، بهترین‌ها را انتخاب کنیم که هم از نظر فنی قدرتمند باشند و هم از نظر مالی فشار زیادی به جیب شما وارد نکنند.
می‌خواهیم به سراغ ارزان‌ترین‌ها برویم، بهترین دوربین‌های کامپکت همه کاره ۲۰۱۳. شاید همین جا انتخاب‌تان را انجام دادید. اگر چه این فهرست کاملا بی‌نقص نیست ‌ اما سعی کرده‌ایم با نگاهی به دوربین‌های موجود در بازار، بهترین‌ها را انتخاب کنیم که هم از نظر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فنی قدرتمند باشند و هم از نظر مالی فشار زیادی به جیب شما وارد نکنند.
در این حالت گرد و غبار فراوانی به هوا بر خواهد خاست. مراقب باشید! اگر دیدید گرد و غبار به صورت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گلوله مانند به گوشه و کنار چسبیده اند، پیشنهاد می شود از طریق مکنده از دست آنها خلاص شوید!
به احتمال فراوان شما که هم اکنون در حال خواندن این مطلب هستید، یک کامپیوتر شخصی از نوع دسکتاپ در منزل دارید که تا حالا حتی فکرش را هم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نکرده بودید که می شود این محرم اسرار خودتان را به حمام ببرید.
Cleaning the computerبه گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از روزنامه جام جم، کامپیوتر هم مثل هر موجود دیگری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به نظافت نیاز دارد، چراکه اگر نظافت درخصوص آن انجام نگیرد، می تواند پیامدهای ناگواری به همراه داشته باشد.
قبل از هر کاری در قاب کامپیوتر (کیس) را باز کنید و… بله خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حتما تعجب می کنید که چقدر غبار و آشغال آنجا جمع شده است. حالا با استفاده از سشواری که روی حالت باد سرد تنظیم شده است، گرد و غبار تجمع یافته در گوشه و کنار کیس و قطعات سخت افزاری کیس خود را تمیز کنید.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از روزنامه هفت صبح، اینکه چه دوربینی بخرید، کاملا بستگی به کارکرد آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای شما و استفاده معمول‌تان دارد؛ آیا به دنبال عکاسی حرفه‌ای و تجاری هستید؟ یا دنبال گزینه‌ای کاملا مناسب برای سفرهای طولانی؟
به احتمال فراوان شما که هم اکنون در حال خواندن این مطلب هستید، یک کامپیوتر شخصی از نوع دسکتاپ در منزل دارید که تا حالا حتی فکرش را هم نکرده بودید که می شود این محرم اسرار خودتان را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به حمام ببرید.
ابتدا باید ابزارهایی مثل دمنده باد هوای فشرده (اسپری یا سشوار برقی)، مکنده هوا (شارژی یا جاروبرقی های با امکان مکش هوا)، مایع شست وشوی با حداقل میزان الکل، دستمال نرم و بدون پرز (مانند دستمال عینک) و یک عدد مسواک (یا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شبیه آن) را آماده کنید تا دست به کار شویم.
بگذارید با مثالی کوتاه این مطلب را بیشتر برای شما روشن کنم. فرض می کنیم حدود یک سال است شما به نظافت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داخلی کیس خود توجه نکرده اید. در این صورت گرد و غبار می تواند در بین خنک کننده پردازنده مرکزی شما نفوذ کرده و باعث شود پردازنده آن طور که باید خنک نشود و از عمر مفید آن کاسته شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

زیر صفحه‌نمایش همان ترکیب تکراری همیشگی سامسونگ با یک دکمه Home فیزیکی در مرکز و دو کلید لمسی back‌ و منو در دو سوی آن است ترکیبی که در ده‌ها اسمارت‌فون اندرویدی سال‌های اخیر سامسونگ بدون تغییر مانده است. دکمه‌های back و منو در این چینش در مواقع عدم استفاده با خاموش شدن نور پس‌زمینه تقریبا بطور irancell123 کامل از دید پنهان می‌شوند.
باتری Note II یک نمونه حجیم با ظرفیت ۳۱۰۰mAh است که با دسترسی معمول در زیر کاور بخش پشتی قرار دارد و در مقایسه با ظرفیت ۲۵۰۰mAh در Note‌ اولیه حجم و دوام بالاتری را ارائه می‌‌دهد. زمان‌های رسمی این باتری در شبکه ۳G برابر با ۸۹۰ ساعت در حالت Stand-by‌ و نزدیک به ۱۶ ساعت مکالمه است این زمان‌ها در Note اولیه به ترتیب ۸۲۰ و ۱۳ ساعت و ۳۰ دقیقه است. در دنیای واقعی و در یک استفاده متوسط رو به بالا حداکثر می‌توان تا ۳ روز روی این باتری حساب نمود. جایگاه Micro SIM‌ و اسلات Micro SD نیز در زیر کاور و بالای باتری قرار دارد و با اینکه امکان خارج کردن سیم‌کارت بدون درآوردن باتری وجود ندارد اما کارت حافظه بصورت hot-swap طراحی شده است. irancell123 پشت کاور باتری چیپ NFC دستگاه دیده می‌شود که بدین‌ترتیب بدون از دست رفتن اتصال NFC می‌توان باتری دستگاه را از جای خود خارج کرد.
در کناره سمت چپ دستگاه Rocker‌ تغییر صدا و در سمت راست کلید Power جای گرفته است ابعاد و محل این دو کنترلر هیچ تغییری نسبت به Note‌ ندارد اما هر دو دکمه تا حدودی irancell123 پائین‌تر قرار گرفته‌‌اند که این نکته با توجه به افزایش ارتفاع دستگاه تا حدودی طبیعی ارزیابی می‌شود.
بهرحال با افزایش دامنه انتقادها،‌ سامسونگ در Note II‌ با حفظ فناوری Super AMOLED چینش ساب‌پیکسل‌ها را به‌گونه‌ای تغییر داده که مشکل اشاره شده در مورد پنل‌های RGB AMOLED به حداقل خود کاهش پیدا کند. در این چینش جدید در هر پیکسل یک زیر پیکسل عمودی آبی بزرگ و دو زیر پیکسل سبز و قرمز کوچک‌تر به فرم افقی قرار گرفته‌اند که در مجموع بلاخره ۳ زیر پیکسل به هر پیکسل اختصاص پیدا می‌کند. نکته مثبت اصلی این نوع چینش علاوه بر افزایش تعداد زیر پیکسل‌ها به عدد ۳، سایز کاملا بزرگ‌تر زیر پیکسل‌های آبی ست که بزرگ‌تر بودن آن‌ها نیاز به عبور نوری مساوی با دیگر زیر پیکسل‌ها و در نتیجه کوتاه‌تر شدن عمر آن‌ها طبق استدلال سامسونگ را از میان برده و در بدترین شرایط عمری مساوی با دیگر زیر پیکسل‌ها برای آن‌ها فراهم می‌آورد. irancell123 توجه به دو تصویر میکروسکوپی فوق تفاوت‌های ساختاری این دو چینش را به روشنی به نمایش می‌گذارد. در نهایت این معماری جدید فارغ از صحت یا سقم دوام بیشتر پیکسل‌ها از لحاظ شارپ‌تر شدن تصاویر و کیفیت بالاتر پنل نکته مثبت غیر قابل انکاری را برای Note II فراهم کرده است که به رقم کاهش فشردگی پیکسلی (۲۶۷ در مقابل ۲۸۵ppi)، تصاویر آن بسیار شارپ‌تر از Note اصلی است. دو نکته مهم دیگر این نوع چینش امکان تشکیل رنگ سفید بدون نیاز به قرض گرفتن یک ساب‌پیکسل از پیکسل کناری و استفاده بهتر از فضای پنل در کنار کاهش فواصل بین ساب‌پیکسل‌هاست و شاید تنها نکته منفی قابل ذکر در مورد آن تا حدود بسیار اندک و غیر محسوسی انحرافات نور در لبه‌ها و کناره‌های پنل است.
گزینه‌های حاضر در بخش پشتی دستگاه تغییر خاصی نسبت به گذشته نداشته است جائیکه دوربین ۸ مگاپیکسلی همراه با تک فلش LED آن در بالا و اسپیکر اصلی گوشی در پائین قرار گرفته است. بلندی صدای ایجادشده توسط اسپیکر دستگاه در سطح بسیار مناسبی قرار داشته و از لحاظ مقایسه می‌توان آن را کاملا irancell123 بالاتر از Galaxy S III‌ قرار داد. یک تغییر نامحسوس در این قسمت انتقال لوگوی سامسونگ از پائین به بالا است.
بالای صفحه‌نمایش طبق معمول محل اسپیکر تماس، دوربین ۱٫۹ مگاپیکسلی تماس‌های ویدئویی و دو سنسور Proximity‌ و تنظیم نور است یک نکته جدید در این قسمت امکان تغییر دستی میزان نور حتی در صورت فعال بودن تنظیم خودکار نور و ایجاد یک نقطه مرجع جدید برای تنظیم اتوماتیک نور است. بنابراین پنل irancell123 Note II‌ می‌تواند به دلخواه کاربر روشن‌تر یا تیره‌تر از حالت تنظیم خودکار با نور محیط تطابق پیدا کند. در سمت چپ اسپیکر تماس در این قسمت LED‌ هشدار دهنده دستگاه قرار گرفته است که علاوه بر موارد معمول مثل شارژینگ، ضعیف شدن باتری، Miss Calls‌ و مواردی از این دست امکان سفارشی‌سازی رنگ و رویداد روشن شدن این چراغ نیز برای آن در نظر گرفته شده که البته برای انجام این کار به برنامه جداگانه‌ای نیاز خواهد بود.
ترکیب المان‌های بالا و پائین نیز تغییر نداشته و پورت Micro USB‌ در پائین و جک ۳٫۵ میلیمتری هدست در بالا حضور دارد. میکروفون اصلی گوشی در irancell123 پائین و میکروفون دوم که هم برای حذف نویز و هم برای صدای استریو در حین فیلم‌برداری مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز در بخش بالائی در کنار جک هدست دیده می‌شود.
روشنائی این پنل در سطح irancell123 بسیار مطلوبی قرار دارد و با اینکه تا حدودی از Note معمولی کمتر است اما این روشنائی برای یک نمونه AMOLED‌ بسیار مناسب ارزیابی می‌شود. عملکرد آن در نور مستقیم خورشید نیز با اینکه فوق‌العاده نیست اما مناسب به نظر می‌رسد یکی از دلائل عملکرد نچندان درخشان Note II‌ در این زمینه افزوده شدن دیجیتایزر Wacom برای استفاده از S-Pen‌ است که به میزان اندکی بازتابش نور پنل را افزایش داده است. میزان کنتراست این پنل تیز تا حدودی کمتر از Note‌ اولیه است اما همچنان از بسیاری از نمونه‌های موفق همچون iPhone 4S و HTC One X در سطح بالاتری قرار می‌گیرد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

دوربین شارژ اتوماتیک ایرانسل شماره 5
خدا رفتگان همه را بیامرزد. کند و کاو در وسایل باقی مانده از درگذشتگان، که بوی کهنگی می‌دهند و خاطرات خوش زیادی را زنده می‌کنند، حس نوستالژیکی را در آدم زنده می‌کند. اگر احیاناً از این سنجاق سینه‌ها یافتید، دقیق وارسی‌اش کنید. خدا را چه دیدید، شاید وارث شارژ اتوماتیک ایرانسل این دوربین جاسوسی جالب شدید یا شاید عکسی در آن یافتید که خاطره‌ای را زنده کند.
دفعه بعدی که کسی برای چک کردن حسگر‌های دود که شارژ اتوماتیک ایرانسل برای اعلام آتش‌سوزی در سقف کار گذاشته شده‌اند به خانه شما آمد، چشم از او بر ندارید. یا لااقل وقتی رفت مطمئن شوید که یک دوربین جاسوسی در سقف خانه شما کار نگذاشته.
spy-cam-4.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوربین شماره 9 شارژ اتوماتیک ایرانسل
spy-cam-5.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
spy-cam-2.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
هنوز سازنده این دوربین به اصطلاح جاسوسی را پیدا نکرده‌ایم، و از آنجایی که ساخت آن به سال 1882 بر می‌گردد شانس کمی هم برای زنده یافتن او داریم. لطفاً یک نفر به دیار باقی پیامک بزند و از او بپرسد: مرد حسابی، چطور می‌شود با نشانه شارژ اتوماتیک ایرانسل رفتن یک اسلحه به سمت کسی، بدون بر انگیختن توجه‌ها از او عکس گرفت؟ بگذریم، به هر حال ایده مخفی کردن یک دوربین در تفنگ الکی، آن هم در قرن نوزدهم واقعاً درخشان است.
تقریباً اکثر افراد از کیف‌های جیبی استفاده می‌کنند. پس شک خیلی کمی بر می‌انگیزد. این یکی هم اختراع آلمان شرقی است. مراقب باشید، اگر کسی نزدیک شما درب کیفش را باز کرد، چهار چشمی داخلش را نگاه کنید. اصلاً هم رو شارژ اتوماتیک ایرانسل در بایستی نداشته باشید.
قبل از ساخته شدن هواپیماهای جاسوسی و پهپادها CIA چطور تصاویر شارژ اتوماتیک ایرانسل هوایی می‌گرفت؟ چرا راه دور برویم، به کمک کبوترها. چه چیزی از این پرنده‌های منادی صلح بهتر. کمتر کسی ممکن است سرش را به آسمان بلند کرده و شک کند که یک دوربین زیر شکم این سبک بال‌ها بسته شده.
دوربین شماره 12 شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوربین شماره 4 شارژ اتوماتیک ایرانسل
spy-cam-6.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوربین شماره 3 شارژ اتوماتیک ایرانسل
spy-cam-10.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوربین شارژ اتوماتیک ایرانسل شماره 2
در سال 2010 جنبش حماس اعلام کرد که سیستم اطلاعاتی رژیم اسرائیل با استفاده از این جعبه دستمال به ظاهر بی‌ضرر، اعضای آن را مورد جاسوسی قرار می‌داده. این هم یک دلیل شارژ اتوماتیک ایرانسل دیگر که همیشه دستمال جیبی همراه داشته باشیم.
spy-cam-8.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
spy-cam-3.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
spy-cam-9.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوربین شماره شارژ اتوماتیک ایرانسل 10
دوربین شماره 1 شارژ اتوماتیک ایرانسل
ساعتِ دوربین دار برای جاسوسی ایده‌ای قدیمی است. در دهه 1940 و 1950 جاسوس‌های آلمانی از آن استفاده می‌کردند. فقط سؤالی که پیش می‌آید این است که اگر کسی آن را در مچ جناب جاسوس می‌دید و ساعت را می‌پرسید، او چطوری می‌خواست طرف شارژ اتوماتیک ایرانسل را دست به سر کند؟
دوربین شماره 11 شارژ اتوماتیک ایرانسل
تنها چیزی که از یک سنگ خنثی‌تر است، سیب زمینی است. البته که سیب زمینی همه جا پیدا نمی‌شود، ولی شارژ اتوماتیک ایرانسل سنگ چرا! هیچ کس هم به آن نگاه نخواهد کرد، چه برسد به اینکه از خودش بپرسد: آیا ممکن است این سنگ حریم خصوصی مرا نقض کند؟ از اینها گذشته، امسال سال 2012 است، آدم باید از همه چیز کمی بیشتر از قبل بترسد.
دوربین شماره شارژ اتوماتیک ایرانسل 6
spy-cam-11.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
جاسوس‌ها شارژ اتوماتیک ایرانسل هم می‌توانند عاشق باشند. این حلقه که توهم ثروتمند بودن و قدرت جاسوس بودن را همزمان در خود دارد، فقط یک حلقه بزرگ طلا نیست که نشانه تعهد به پیوند زناشویی باشد، بلکه یک دوربین جالب هم هست.
12 دوربین عجیب را به شما معرفی می‌کنیم که واقعاً در عملیات‌های جاسوسی گذشته به کار گرفته شده‌اند و کسی چه می‌داند، شاید الآن شارژ اتوماتیک ایرانسل یکی از آنها دور و بر ما هم باشد! در ادامه با نارنجی همراه باشید.
در دهه 1960 جاسوس‌های کا.گ.ب با شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده از این دوربین که در پاشنه کفش جاسازی شده بود، به جاسوسی می‌پرداختند. مراقب باشید، شاید یکی از آنها لباس تاجرها را بپوشد و با سفر در زمان، به سراغ‌تان بیاید.
یک آدم شارژ اتوماتیک ایرانسل خوشتیپ را تصور کنید که کتی برازنده بر تن دارد. احتمال اینکه یکی از دکمه‌های آن کت دوربین باشد و از داخل جیب بشود ماشهٔ آن را کشید چقدر است؟ گول ظاهر افراد را نخورید.
حالا دیگر اگر کسی ریموت کنترل دزدگیر ماشین را به سمت‌تان نشانه رفت، لحظه‌ای تردید شارژ اتوماتیک ایرانسل نکنید. خودش است! طرف دارد از شما عکس می‌گیرد.
ایده دوربین‌های مخفی برای جاسوسی واقعاً ترسناک است ولی اگر واقع‌بین باشیم، در عین حال جاسازی ابزار شارژ اتوماتیک ایرانسل ثبت تصاویر در اشیا معمولی واقعاً جذاب می‌نماید. خلاقیت و ابتکاری که برای ساختن این وسایل صرف می‌شود، در کنار نوآوری‌های تکنولوژیک که معمولاً جلوتر از زمان خود هستند، همه ما را به خود جذب می‌کند.
دوربین شماره شارژ اتوماتیک ایرانسل 7
spy-cam-1.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 یک نکته مثبت بزرگ در مورد Note II‌ ارائه آن بصورت پیش‌فرض با اندروید Jelly Bean‌ است ورژن دقیق سیستم‌عامل این مدل ۴٫۱٫۱ است که در حال حاضر تنها در چند مدل انگشت‌شمار این کلاس دیده می‌شود. پوسته نرم‌افزاری TouchWiz نیز همچون همیشه در این مدل حضور دارد. با گذر از نکات تکراری و همیشگی تاچ‌ویز که شباهت کامل و نقطه به نقطه‌ای با Galaxy S III دارد، برخی دیگر از امکانات این پوسته مختص این مدل و مرتبط با S-Pen‌ در نظر گرفته شده است. یکی از قابلیت‌های جدید تاچ‌ویز در حالت قفل صفحه‌نمایش به وقع می‌پیوندد در این حالت با پوشاندن سنسور تقارب، Status bar‌ با اطلاعاتی همچون تعداد Miss Call ها و پیام‌های رسیده، درصد شارژ باتری، اظلاعات آهنگ در حال پخش، آلارم‌های تنظیم شده بعدی و ایرانسل123 مواردی از این دست در دسترس قرار می‌گیرد البته این وضعیت ظاهرا با قرارگیری صفحه‌نمایش گوشی روی سطوح صاف مثل میز نیز فعال شده و ممکن است در مصرف بیش از اندازه باتری موثر باشد.
گزینه‌های حاضر در بخش پشتی دستگاه تغییر خاصی نسبت به گذشته نداشته ایرانسل123 است جائیکه دوربین ۸ مگاپیکسلی همراه با تک فلش LED آن در بالا و اسپیکر اصلی گوشی در پائین قرار گرفته است. بلندی صدای ایجادشده توسط اسپیکر دستگاه در سطح بسیار مناسبی قرار داشته و از لحاظ مقایسه می‌توان آن را کاملا بالاتر از Galaxy S III‌ قرار داد. یک تغییر نامحسوس در این قسمت انتقال لوگوی سامسونگ از پائین به بالا است.
samsung_galaxy_note_ii_review_19.jpg ایرانسل123
باتری Note II یک نمونه حجیم با ظرفیت ۳۱۰۰mAh است که با دسترسی معمول در زیر کاور بخش پشتی قرار دارد و در مقایسه با ظرفیت ۲۵۰۰mAh در Note‌ اولیه حجم و دوام بالاتری را ارائه می‌‌دهد. زمان‌های رسمی این باتری در شبکه ۳G برابر با ۸۹۰ ساعت در حالت Stand-by‌ و نزدیک به ۱۶ ساعت مکالمه است این زمان‌ها در Note اولیه ایرانسل123 به ترتیب ۸۲۰ و ۱۳ ساعت و ۳۰ دقیقه است. در دنیای واقعی و در یک استفاده متوسط رو به بالا حداکثر می‌توان تا ۳ روز روی این باتری حساب نمود. جایگاه Micro SIM‌ و اسلات Micro SD نیز در زیر کاور و بالای باتری قرار دارد و با اینکه امکان خارج کردن سیم‌کارت بدون درآوردن باتری وجود ندارد اما کارت حافظه بصورت hot-swap طراحی شده است. پشت کاور باتری چیپ NFC دستگاه دیده می‌شود که بدین‌ترتیب بدون از دست رفتن اتصال NFC می‌توان باتری دستگاه را از جای خود خارج کرد.
samsung_galaxy_note_ii_review_16.jpg ایرانسل123
samsung_galaxy_note_ii_review_20.jpg ایرانسل123
جایگاه S-Pen در N7100‌ تغییری نسبت به Note نداشته و همچنان در گوشه پائینی سمت چپ پشت گوشی دیده می‌شود اما ارتفاع و قطر ۱۱۳ و ۷ میلیمتری آن به ترتیب با ۹ و ۲ میلیمتر افزایش ابعاد روبرو شده‌اند نکته قابل توجه دیگر سر نسبتا برجسته قلم جدید است که در مقایسه با قلم Note‌ اولیه که در هنگام قرار گرفتن در داخل گوشی کاملا در ایرانسل123 یک سطح با بدنه گوشی قرار می‌گرفت تا حدودی ساده‌تر از گذشته قابل تشخیص و لمس کردن است.
samsung_galaxy_note_ii_review_18.jpg ایرانسل123
ترکیب المان‌های بالا و پائین نیز تغییر نداشته و پورت Micro USB‌ در پائین و جک ۳٫۵ میلیمتری هدست در بالا حضور دارد. میکروفون اصلی گوشی در پائین و میکروفون دوم که هم برای حذف نویز و هم برای صدای استریو در حین فیلم‌برداری مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز در ایرانسل123 بخش بالائی در کنار جک هدست دیده می‌شود.
samsung_galaxy_note_ii_review_17.jpg ایرانسل123
samsung_galaxy_note_ii_review_21.jpg ایرانسل123
یکی از قابلیت‌های جدیدی این رابط کاربری پنل‌های جدید Home Screen است که در برخی مواقع خاص همچون هنگام بیرون کشیدن S-Pen، اتصال هدست و یا قرارگیری دستگاه در داک احضار می‌شوند این پنل‌ها حاوی ویجت‌های پیش‌فرض قابل سفارشی‌سازی برای عمل انجام شده (مثل بیرون کشیدن قلم) و همچنین تعدادی ایرانسل123 میانبر در پائین صفحه هستند که البته برای این میانبرها امکان تغییر و Customize شدن در نظرگرفته نشده است. در این پنل‌‌ها همچنین به تعداد دلخواه می‌توان Widget اضافه نمود.
خارج کردن S-Pen از جایگاه خود پنل مرتبط با قلم را بازگشائی کرده و علاوه بر تغییر آیکون‌های داک زیر صفحه‌نمایش، میانبرهای تازه‌ای را نیز به بخش Notification Area در بالای صفحه‌نمایش می‌افزاید. یکی از ایرانسل123 قابلیت‌های جالب مرتبط با قلم این مدل تشخیص خالی بودن اسلات، همزمان با حرکت کاربر است که با کمک شتاب‌سنج داخلی دستگاه و آلارم هشدار از گم شدن قلم جلوگیری می‌کند. صفحه‌نمایش Note II امکان تشخیص قلم از یک فاصله مشخص و البته بسیار نزدیک را داراست که این خصوصیت ارتباطی با قلم جدید دستگاه نداشته و قلم حاضر در Note‌ قبلی نیز به راحتی توسط پنل N7100 و قابلیت AirView آن تشخیص داده می‌شود این خصوصیت شباهت نزدیکی با فناوری Floating Touch پنل Sony XPERIA Sola دارد که در برخی اپلیکیشن‌ها همچون مرورگر وب و همچنین در صفحه Home Screen اثرات آن را می‌توان مشاهده کرد. چگونگی تشخیص المان نزدیک شده به پنل (قلم در Note II‌ و دست در Sola) البته هنوز بطور کامل تشریح نشده است اما اظهارنظرهای جسته و گریخته در این رابطه از دو نوع مختلف سنسورهای خازنی سخن می‌گوید که شامل خازن مشترک (Mutual Capacitance) و خازن تکی (Self Capacitance) می‌شوند نوع اول یعنی خازن‌های مشترک تشخیص مولتی‌تاچ را امکان پذیر می‌سازند و نوع دوم یعنی خازن‌های تکی که میدان معناطیسی بسیار قوی‌تری تولید می‌کنند امکان تشخیص تماس حتی قبل از برخورد مستقیم را فراهم می‌‌آورند؛ یک نکته مهم در رابطه با خازن‌های تکی عدم پشتیبانی آن‌ها از فناوری مولتی‌تاچ به دلیل پدیده‌ای به نام ghosting است و بنابراین ظاهرا در Note II و XPERIA Sola از هر دوی این فناوری‌ها استفاده شده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ین برنامه، که eKurzinfo نامیده می شود، در واقع دفترچه راهنمای جدیدی است که همراه خودرو عرضه می شود و از طریق دوربین آیفون، مکانیکی ماهر را در اختیار شما قرار می دهد. اگر مشکلی برای ماشین پیش بیاید و چراغی در داشبرد روشن شود، تنها کافی است آیفون خود را در آورده و دوربین آن را خرید شارژ مستقیم ایرانسل روی به چراغ مذکور بگیرید. برنامه پس از اسکن کردن محیط، مشکل را به شما می گوید و راه حل های احتمالی را پیشنهاد می دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، نسخه مشکی نوکیا N79 در بسته بندی معروف به Nokia N79 ECO در وب سایت نوکیا موجود شد . این نسخه از گوشی بدون شارژر ارائه می شود و در واقع این ویژگی آن را به "ECO" ( سازگار با محیط زیست ) تبدیل کرده است . زمانی که جعبه گوشی فاقد شارژر باشد بسته بندی آن خیلی کوچک خرید شارژ مستقیم ایرانسل تر می شود یعنی در مصرف کاغذ و آب صرفه جویی می شود ، کامیون های کمتری برای حمل تولیدات نوکیا در نقاط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و میلیون ها یورو صرفه جویی می شود .
علاوه بر این استفاده مجدد از شارژر قدیمی نوکیا در هزینه های بازیافت نیز صرفه جویی می کند . نوکیا اعلام کرد که تقریبا طی دو سال خرید شارژ مستقیم ایرانسل 250 میلیون گوشی را در بسته بندی های کوچک ارائه می دهد و 15,000 تن در مواد بسته بندی و 100,000 مترمکعب در آب صرفه جویی می کند . همچنین 5000 کامیون کمتر مورد استفاده قرار می گیرند زیرا گوشی های بیشتری در هر کامیون جا می گیرد . قیمت این نسخه از نوکیا N79 خیلی متفاوت با نوکیا N79 معمولی نیست .
البته کمپانی Audi با اپلیکیشن های واقعیت افزوده چندان غریبه نیست و پیش از برنامه های خرید شارژ مستقیم ایرانسل دیگری را نیز در این حوزه ارائه داده است. این خودرو ساز مشهور آلمانی، تا به حال بروشور های تعاملی، تقویم های تبلیغاتی و چند مورد دیگر را با همین تکنولوژی در اختیار کاربران قرار داده که با استقبال گسترده ای نیز مواجه شده است.
اپلیکیشن جدید Audi برای دارندگان خودروی A3 طراحی شده است. این اپلیکیشن در شاخه برنامه های واقعیت افزوده قرار می گیرد، این تکنولوژی تا جایی که می تواند، کاربر را در مورد محل قرار گیری قطعات، کاربرد دکمه ها و ... خرید شارژ مستقیم ایرانسل راهنمایی می کند. این اپلیکیشن بیش از ۳۰۰ عنصر خودرو را تحت پوشش خود دارد، از برف پاک کن ها گرفته تا محل قرار گیری روغن.
اگر هم به آنها نیاز ندارید از حالت نصب خارج کنید. چرا؟ امروزه بسیاری از ویروس ها و بدافزارها از طریق برنامه هایی که بر روی سیستم کاربران نصب شده است، راه نفوذ به سیستم و اطلاعات کاربران را پیدا می کنند. در میان این برنامه ها، جاوا، آکروبات ریدر و فلش به دلیل کاربران زیادی که دارد، بیشتر از سایر برنامه ها هدف حمله قرار می گیرند. - محتاطانه و با وسواس برنامه ای را بر روی سیستم خود نصب و یا اجرا کنید چرا؟ نویسندگان ویروس می توانند پشت برنامه های به ظاهر کاربردی پنهان شوند تا شما با تصور بی ضرر بودن، آنها را نصب و اجرا کنید. در حالیکه خودتان با پای خودتان به پیشواز ویروس رفته اید. به همین منظور هرگز ایمیل های مشکوک با آدرس فرستنده ناشناس را باز نکنید. هیچ فایل پیوستی را دانلود نکنید مگرآنکه مطمئن باشید ایمیل و فایل پیوست از طرف جایی ارسال شده است که شما قبلاً درخواست آن را کرده بودید. همچنین قبل از اجرای نرم افزارهای تجاری و یا قفل شکسته، فیلم های ویدئویی و حتی موسیقی و کتاب، خوب فکر کنید چراکه اغلب این برنامه ها که از طریق ایمیل ارسال می شوند، بدافزار و یا آلودگی هستند. - همیشه سیستم عامل خود را بروز نگه دارید چرا؟ بدافزارها و ویروس ها می توانند به راحتی از آسیب پذیری ها و حفره های امنیتی موجود در نسخه های خرید شارژ مستقیم ایرانسل قدیمی سیستم عامل ها بهره برداری کنند. پس در این شرایط نصب آخرین اصلاحیه ها می تواند از آلودگی شما به انواع ویروس ها جلوگیری کند. - از یک آنتی ویروس خوب، مطمئن و بروز استفاده کنید چرا؟ یک آنتی ویروس خوب به شما این اطمینان را می دهد که می توانید از اطلاعات خود و خانواده تان در برابر انواع حملات سایبری و ویروس های شناخته شده و ناشناخته محافظت کنید. به عنوان مثال Panda Gold Protection به عنوان نوآورانه ترین محصول امنیتی حال حاضر که حداکثر میزان حفاظت را برای هر دستگاهی در خانه و یا محیط سازمانی برای شما فراهم می کند، انتخاب خوبی است. این محصول قابلیت استفاده بر روی هر دستگاهی نظیر کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه هوشمند را دارد. این محصول همچنین می تواند در مقابل هرگونه کلاهبرداری آنلاین و سرقت هویت ایستاده و از شما در انجام فعالیت های آنلاین بانکی و خریدهای اینترنتی محافظت کند. Panda Gold Protection همچنین از شما زمانیکه در حال بازدید از وب سایت های آلوده هستید و یا در شبکه های اجتماعی گشت و گذار می کنید، محافظت می کند. چنانچه مایل هستید درخصوص این محصول اطلاعات بیشتری داشته باشید به وب سایت محلی شرکت به آدرس pandasecurity.ir مراجعه کنید.
تنها شما نیستید که با مکانیک خرید شارژ مستقیم ایرانسل خودرو خود مشکل دارید، بلکه افراد زیادی با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و از مکانیک خودرو سر در نمی آورند. از این رو شرکت خودرو سازی Audi تصمیم گرفته اپلیکیشنی اختصاصی را در این زمینه روانه بازار کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 نوکيا N8 که همچنين با کد "واسکو" نيز شناخته مي شود 135 گرم وزن داشته و در ابعاد ایرانسل یک دو سه 5/11 در 59 در 9/12 ميليمتر است.
nokia ایرانسل یک دو سه
۴. صدای ویژه دریافت ایرانسل یک دو سه اس‌ام‌اس که در گوشی‌های نوکیا استفاده می‌شود، در واقع کد مورس کلمه SMS است.
نوکيا در بيانيه اي ويژگيهاي تلفن همراه جديد خود به نام N8 را معرفي کرد که از يک دوربين 12 مگاپيکسلي و حافظه ایرانسل یک دو سه 16 گيگابايتي برخوردار است.
۷. در سال ۱۹۸۴ نوکیا اولین گوشی تلفن دستی خود را با نام Mobira Talkman روانه بازار ایرانسل یک دو سه کرد. قیمت امروزی این دستگاه در آن زمان، چیزی در حدود ۴۵۶۰ یورو بود!
۲. قبل از این‌که نوکیا بر روی محصولات مخابراتی متمرکز شود، کالاهایی مانند چکمه‌های لاستیکی و تلویزیون ایرانسل یک دو سه تولید می‌کرد!
بدون شک، نوکیا یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار ایران است که طرفداران زیادی را دور خود جمع نموده است. تلفن‌های همراه نوکیا، حتی در این زمان که رقیبان سرسختی از هر طرف آن‌ها را احاطه کرده است نیز می‌توانند مشتری جذب کنند. ایرانسل یک دو سه
۱. نوکیا ایرانسل یک دو سه نامش را از رودخانه Nokianvirta که در همین شهر و در منطقه Pirkanmaa جریان دارد انتخاب کرده است.
در ابن مجموعه سه عدد از زیباترین تم های فصل پاییز را در خود جا داده است.این تم های بسیار زیبا و شیک جدید بوده که برروی سایت فارسی موبایل قرار داده شده ایرانسل یک دو سه اند.تم ها از گرافیک بالایی برخوردارند و هر سعی شده در این مجموعه گلچینی از تم ها پاییزی قرار گیرد که با یکدیگر متفاوت باشند.این تم ها برروی تمام گوشی های Nokia سری 60 ویرایش 3 قابلیت نصب را داراست
۵. اولین تماس GSM جهان در سال ۱۹۹۱ در هلسینکی توسط شبکه‌ای که نوکیا آن‌را تامین کرده بود انجام شد. این تماس توسط نخست‌وزیر وقت فنلاند، آقای Harri Holkeri به‌کمک یک گوشی نوکیا ایرانسل یک دو سه ایجاد شده بود.
وضوح تصوير نمايشگر صفحه لمسي 5/3 اينچي ایرانسل یک دو سه برخوردار از فناوري AMOLED اين محصول جديد 640 در 360 پيکسل است.
۱۰. آخرین نکته در مورد نوکیا نیز اشاره به تولید اولین گوشی‌های سری N دارد. نوکیا این سری محبوب خود را که تا به امروز نیز آن‌را با مدل‌های ایرانسل یک دو سه جدید خود به‌روز کرده، اولین بار با معرفی سه مدل N70، N90 و N91 به‌طور هم‌زمان وارد بازار کرده بود.اگر علاقه به دیدن موزه‌ای از محصولات نوکیا را دارید نیز می‌توانید از موزه آنلاین نوکیا دیدن نمایید.
۳. تُن اصلی موسیقی نوکیا در اصل توسط Francisco Tarrega ساخته شده بود. او یک آهنگ‌ساز و گیتاریست اسپانیایی بود که بین سال‌های ۱۸۵۲ تا ۱۹۰۹ ایرانسل یک دو سه زندگی می‌کرده است.
این یک تحلیل‌گر پالس است ایرانسل یک دو سه که در سال ۱۹۶۲ توسط نوکیا، به عنوان اولین دستگاه الکترونیکی ساخت این شرکت عرضه شده بود.
ایمیل قسمتی اساسی از دنیای تجاری امروز است و اکنون به وسیله ارتباطی رایجی برای بسیاری از ما تبدیل شده است. بنابراین برای اینکه در خلاف روند رواج یافتن آن قرار نگیرید، باید ابزار مناسبی برای کار با این سرویس ،به همراه خود داشته باشید و Nokia E5 بهترین ابزار برای این منظور است. این گوشی تنها به سرویس های قدیمی بسنده نکرده است ایرانسل یک دو سه و بسیاری از سرویس های نوظهور ایمیل را هم تحت پوشش خود دارد.
اين محصول جديد بزرگترين توليد کننده تلفن همراه در دنيا برپايه سيستم عامل "سيمبيان" بوده و مجهز به يک دوربين 12 مگاپيکسلي با لنز نوري Carl Zeiss، فلاش "زنون" و شاتر مکانيکي با امکان ضبط فيلم با وضوح HD 720p و با سرعت 30 فريم در ثانيه ایرانسل یک دو سه است.
۹. در ماه می ایرانسل یک دو سه سال ۲۰۰۷، تلفن همراه ۱۱۰۰ نوکیا، لقب پرفروش‌ترین گوشی تلفن در تمام دوران را کسب کرد و در همان سال نیز به عنوان پرفروش‌ترین محصول الکترونیکی از سمت مصرف‌کنندگان معرفی شد.
گوشی جدید سری X نوکیا با عنوان نوکیا X6 اولین گوشی نوکیا با صفحه لمسی خازنی است که با حافظه داخلی ایرانسل یک دو سه GB16 امکان تجربه موسیقی و سرگرمی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
این گوشی هوشمند با امکانات و قابلیتهای خود مانند حافظه GB16، دوربین عکاسی 5 مگاپیکسل و به همراه داشتن لیستی متنوع از قطعات موسیقی علاقه مندان موسیقی را مجهز به یک وسیله برای سرگرمی می ایرانسل یک دو سه کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، گوشی نوکیا X6 GB16 با طراحی ایرانسل یک دو سه باریک اولین گوشی این شرکت است که مجهز به صفحه لمسی خازنی با توانایی پخش تمام رنگها است. این تلفن همراه دارای GB16 حافظه بوده و صفحه نمایش آن 3.2 اینچی است. دوربین کارل زایس و فلاش Dual LED در کنار بازیهای نصب شده بر روی آن از دیگر امکانات این تلفن همراه است.
در این مطلب می‌خواهیم به ۱۰ نکته کوتاه در مورد نوکیا اشاره کنیم که شاید تا قبل از این، آن‌ها ایرانسل یک دو سه را نمی‌دانستید. اگر شما نیز نکاتی را از این کمپانی می‌دانید می‌توانید آن‌را با دیگران به اشتراک بگذارید
E5 حتی با این مشخصه ها می تواند Nokia E72 را هم از پای درآورد. برخی از مشخصه های گوشی چون دوربین پنج مگاپیکسلی با فوکوس ثابت شاید اوضاع را بر وفق مراد E72 می کنند اما قطعا کاربران قیمت ارزان تر ایرانسل یک دو سه E5 را به این تفاوت جزئی ترجیح خواهند داد. یکی از پیام رسان های بسیار خوب بود .Nokia E5 سیمبین را هم با بسیاری از مزایایش چون چند وظیفه گی ، مرور اسناد آفیس ، مقصدیابی رایگان صوتی و ... به آن می افزاید.
۸. اولین تلفن لمسی نوکیا ایرانسل یک دو سه ۷۷۱۰ بود که در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شده ب



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

- پروسسور ۱.۸ شارژ اتوماتیک ایرانسل گیگاهرتزی تگرا ۴ شرکت انویدیا
- باتری ۱۴۵۰mAh شارژ اتوماتیک ایرانسل
- نمایشگر ۲.۸ اینچی شارژ اتوماتیک ایرانسل HVGA
تصاویر منتشره حاکی از آن است که رنگ‌های قاب این نسخه از اسمارت فون های اپل، درخشان و براق هستند. شایان شارژ اتوماتیک ایرانسل ذکر است که برخی منابع خبری معتقدند که آیفون ارزان‌قیمت اپل با قابی پلاستیکی، قیمتی در حدود ۳۵۰ دلار خواهد داشت.
همانطور که تا کنون متوجه شده‌اید، آیفون ارزان قیمت به نام آیفون ۵C شناخته می‌شود؛ امروز تصاویری از آیفون ارزان قیمت در فضای مجازی منتشر شده که رنگ آن سبز روشن است. شارژ اتوماتیک ایرانسل گفتنی است که این تصویر با اخبار قبلی که اشاره به عرضه آیفون ارزان قیمت در رنگ های مختلف داشتند، همخوانی دارد.
نسبت تصویر ۴:۳، پروسسور شارژ اتوماتیک ایرانسل اسنپ دراگون ۸۰۰ کوالکام، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با امکانات مشابه دوربین LG G2، پشتیبانی از شبکه های LTE-A و سیستم عامل اندروید ۴.۳ سایر مشخصات فنی این محصول جدید ال جی را تشکیل می دهد.
- شارژ اتوماتیک ایرانسل باتری ۵۰۰۰ mAh
- سیستم عامل بوت دوگانه ویندوز ۸ و اندروید ۴.۲.۲ جلی بین شارژ اتوماتیک ایرانسل
زمان زیادی تا برگزاری مراسم Unpacked رسمی گلکسی نوت ۳ نمانده است؛ از این رو هر چه به این روز نزدیک تر می‌شویم، شایعات بیشتری از نسل سوم فبلت های گلکسی نوت سامسونگ منتشر می‌شود. به تازگی وب سایت SamMobile مشخصات فبلت گلکسی نوت ۳ سامسونگ را منتشر کرده است. بر اساس این گزارش گلکسی نوت ۳ در دو نسخه SM-N900 و SM9005 عرضه خواهد شارژ اتوماتیک ایرانسل شد؛ نسخه هایی که که درست مانند گلکسی اس ۴ در نوع پردازنده با یکدیگر تفاوت خواهند داشت.
- ۵۱۲ مگابایت شارژ اتوماتیک ایرانسل رم
در طراحی پشت آیفون ارزان قیمت هیچ چیز نکته خاصی وجود ندارد؛ در بالای این قاب نیز می توانید جای دوربین دستگاه را در کنار فلش LED مشاهده کنید. از طرفی بین دوربین و فلش یک روزنه وجود دارد که احتمالا شارژ اتوماتیک ایرانسل مربوط به میکروفون پشت دستگاه برای کاهش نویز صدا است. لوگوی اپل نیز در وسط این قاب قرار دارد که یک جز طبیعی و جدا نشدنی از محصولات اپل است.
- سیستم شارژ اتوماتیک ایرانسل عامل بلک بری
- شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲ گیگابایت رم
در قسمت نمایشگر هر دو نسخه به صفحه نمایش ۵.۶۸ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰p و پنل AMOLED تجهیز خواهند شد. رم جدید ۳ گیگابایتی سامسونگ از نوع LPDDR3، حافظه داخلی ۱۶/ ۳۲/ ۶۴ گیگابایتی به همراه اسلات microSD card، دوربین ۱۳ مگاپیکسل به همراه لرزش گیر اپتیکال، باتری ۳۲۰۰mAh پشتیبانی از S-Pen و سیستم عامل اندروید ۴.۳ جلی بین به همراه رابط کاربری TouchWiz سایر مشخصات فنی این دو نسخه از شارژ اتوماتیک ایرانسل پرچم دار جدید سامسونگ را تشکیل می دهند. شایان ذکر است که Samsung Galaxy Note III SM-N900 قابلیت پشتیبانی از LTE را ندارد؛ این درحالیست که SM-N9005 قابلیت ارتباطی ۴G را با خود به همراه دارد.قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) شاهد رونمایی نسل سوم فبلت گلکسی نوت سامسونگ در برلین باشیم.
- دوربین ۵ مگاپیکسلی شارژ اتوماتیک ایرانسل
همچنین اخبار منتشره از منابع موثق حاکی از آن است که این تبلت از جنس آلومینیوم ساخته خواهد شد و بسیار باریک و سبک خواهد بود . اگر شارژ اتوماتیک ایرانسل چه این اخبار در حد حدس و گمان است اما انتظار می رود شاهد معرفی رسمی این تبلت در نمایشگاه IFA باشیم.
بر اساس گزارشات تایید نشده این تبلت شارژ اتوماتیک ایرانسل که Bodhi نامیده می شود، احتمالا با نام HP Slate 8 Pro معرفی و روانه بازار خواهد شد. مشخصات احتمالی HP Slate 8 Pro به شرح زیر است:
- پشتیبانی از Wi-Fi ,HSPA شارژ اتوماتیک ایرانسل 7.2mbps ,Bluetooth 4.0 و GPS
- صفحه نمایشی شارژ اتوماتیک ایرانسل ۸ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰
همانطور که به خاطر دارید فبلت Optimus Vu ال جی سال گذشته رسما عرضه شد. حال بر اساس جدیدترین گزارشات منتشره نسل سوم این فبلت با نام LG Vu III نیز در راه است. براساس گزارش جدید Korean Daily در اسمارت فون LG Vu III ابعاد صفحه نمایش از ۵ اینچ نسل قبل به ۵.۲ اینچ ارتقاء خواهد یافت؛ از طرفی شارژ اتوماتیک ایرانسل رزولوشن صفحه نمایش نیز از ۱۰۲۴ * ۷۶۸ به ۱۲۸۰ * ۹۶۰ افزایش یافته است.
امروز بلک بری از اسمارت فون جدید خود با نام بلک بری ۹۷۲۰ رونمایی شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد؛ محصولی که مجهز به سیستم عامل بلک بری ۷.۱ و کیبورد QWERTY است.
- پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی شارژ اتوماتیک ایرانسل
مشخصات فنی بلک بری شارژ اتوماتیک ایرانسل ۹۷۲۰ به شرح زیر است:
اگر چه تا کنون هیچ تاییدیه ای از سوی ال جی شارژ اتوماتیک ایرانسل در این زمینه منتشر نشده است اما انتظار می رود که Vu III ال جی در رویداد IFA 2013 رسما معرفی شود.
چند وقتی است شایعاتی مبنی بر شارژ اتوماتیک ایرانسل این که شرکت اچ پی در حال بازگشت به دنیای تبلت هاست، به گوش می رسد؛ به تازگی نیز مشخصاتی از یک تبلت جدید اچ پی از طریق لیست وب سایت GFX Bench منتشر شده است.
Samsung Galaxy Note III نسخه SM-N900 مجهز به پروسسور ۸ هسته ای ۱.۸ گیگاهرتزی Exynos 5420 شارژ اتوماتیک ایرانسل SoC همراه با پردازنده گرافیکی ARM Mali-T628 MP6 می باشد. در این گزارش اشاره‌ای به پردازنده نسخه SM-N9005 نشده اما به احتمال زیاد این چیپ ست مورد استفاده در این دستگاه اسنپ دراگون ۸۰۰ کوالکام می باشد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اپل تنها بر بخش رده بالای بازار تمرکز کرده و بازار گوشی‌های هوشمند irancell 123 چین اکنون تنها در قسمت میان و پایین رده در حال رشد است. اپل هم هیچ محصولی در بخش میان و پایین رده ندارد و به این ترتیب برندهای محلی توانسته‌اند سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهند.
هم اکنون نرم افزار اتصال جدیدی به اسم Smart Connect (LiveWare™ Mgr) 5.3.7 را به irancell 123 شما ارائه میدهیم .
دلیل دیگر این است که بسیاری از مصرف‌کنندگان چینی به آی‌فون به عنوان یک برند عالی و خارق‌العاده که باید آن را به هر قیمتی خرید، نمی‌نگرند و به نظر می‌رسد واقعا با گوشی‌های آندرویدی ارزان‌قیمت خود راضی irancell 123 هستند.
پهنای باند را می‌توان مهم‌ترین و پرچالش‌ترین موضوع اینترنت در ایران دانست. آنچه اقتصاد اینترنت ایران برپایه آن بنا شده و بربحث‌ترین و پرمناقشه‌ترین کالای وارداتی سایبری است . بر اساس آمارهای ارایه شده میزان پهنای باند کشور تا پایان سال irancell 123 ۱۳۹۱ بالغ بر ۴۶۳ خط STM1 ( استاندارد انتقال اطلاعات در شبکه‌های فیبر) بوده است. هر خط STM1 می‌تواند اطلاعات را با سرعت ۱۵۵ مگابیت بر ثانیه انتقال دهد. بنابراین این تعداد STM1 نشان می‌دهد که کل پهنای باند ایران ۷۱ گیگابایت است. این میزان پهنای باند هر چند طی ده سال تقریبا هر سال دو برابر شده اما در ظرفیت‌های جهانی و مدل‌های بین‌المللی بسیار ناکافی است. امروزه ظرفیت برخی از گوشی‌های موجود در بازار ایران اتصال به اینترنت یک گیگابایتی است یعنی هر گوشی هوشمند می‌تواند ۱ درصد کل پهنای باند کشور را در اختیار داشته باشد. همین مثال ساده نشان می‌دهد پهنای باند ایران که هر سه وزیر اخیر ارتباطات آن را کاملا کافی می‌دانستند تا چه حد برای کاربری عادی هم ناکافی است.مروری بر آمارها نشان می‌دهد که میزان پهنای باند ده سال قبل بسیار پایین‌تر از امروز بود اما رضایت‌مندی از میزان کیفیت و سرعت اینترنت تا به این حد پایین نبوده است. در واقع در طی ده سال اخیر هرچه پهنای باند کشور افزایش یافته میزان تقاضا برای اینترنت نیز بیشتر شده و درعین حال حتی نوع کاربری اشخاص نسبت به چند سال قبل نیز کاملا تغییرکرده است. با رشد ابزارهای ویدیو و سایت‌های مبتنی بر گرافیک سنگین‌تر و اتصال هر چه بیشتر دستگاه‌‌های دیجیتالی به اینترنت عملا پهنای باند از یک نیاز ثانویه به یک نیاز اصلی تغییر ماهیت داده است.
یکی از دلایل اصلی کاهش شدید سهم irancell 123 اپل در بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند دنیا، بی‌تمایلی این شرکت به پذیرش پیشنهاد بزرگ‌ترین اپراتور موبایل دنیاست. شرکت مخابراتی چایناموبایل با ۷۵۰ میلیون مشترک، اکنون بزرگ‌ترین اپراتور خدمات بی‌سیم دنیا به شمار می‌رود.
همچنین می توانید از روی کامپیوتر irancell 123 خود برای گوشی موبایل برنامه دانلود کنید و آن ها را نصب نمایید همچنین ویدیو و آهنگ را از کامپیوترتان بر روی موبایل اجرا کنید .
این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا سطح دسترسی دستگاه خود را که با کابل به pc وصل کرده اید مشخص نمایید . این نرم irancell 123 افزار برای سیستم عامل اندروید نسخه ۴٫۰ ساندویچ بستنی طراحی شده است.
موسسه تحقیقاتی کانالیز به تازگی اعلام کرده که سهم آی‌فون در بازار چین در طول سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ به پنج درصد کاهش یافته، irancell 123 این در حالی است که سهم آی‌فون‌های قبلی اپل از بازار چین در مدت مشابه سال گذشته، ۹ درصد بوده است.
در همین ده سال اخیر چندین دیتاسنتر در داخل کشور راه‌اندازی شده و میزان قابل توجهی محتوای داخلی تولید شده irancell 123 است. دستورالعمل‌‌های متعدد دولتی و نیاز به امنیت بیشتر باعث تغییر میزبانی ( هاستینگ) سایت‌های ایرانی از خارج به داخل کشور شده و همین موضوع نیازهای جدیدتری را برای پهنای باند تعریف کرده است. موضوعاتی چون تجارت الکترونیکی و دولت الکترونیکی طی چند سال اخیر حداقل شکل تا اندازه‌ای شکل عملیاتی پیدا کرده‌اند. سرمایه‌گذاری سال‌های گذشته سازمان‌های بزرگ و نهادهای دولتی و خصوصی روی شبکه به مرحله بهره‌برداری رسیده و به نوعی اینترنت با چرخ‌دنده‌های اقتصادی کشور درگیر شده است.
به گزارش مدیر تحقیقات موسسه کانالیز در چین، اپل در این کشور تحت تاثیر شدید گوشی‌های آندرویدی ارزان irancell 123 قیمت قرار دارد که توسط تولیدکنندگانی همچون لنوو، ZTE و برندهای محلی به بازار عرضه می‌شوند. این گوشی‌ها با قیمت پایینی با مشخصات سخت‌افزاری مناسب در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.
شما قادر نخواهید بود این نرم افزار را اجرا کنید زیرا ابتدا باید دستگاه خود irancell 123 را به اندروید ۴ آپدیت نمایید . شما به وسیله این نرم افزار قادر خواهید بود از طریق کامپیوترتان تلفن هراه را مدیریت کنید .
ساختمان بزرگ و عظیم مخابرات میدان امام که زمانی نماد مخابرات کشور بود حالا یکی از ساختمان‌های اصلی شرکت ارتباطات زیر ساخت است. شرکتی که قبل از ۱۳۶۸ با نام شرکت طرح و توسعه تلفن و بعد از ۱۳۷۸ به طرح و توسعه شبکه‌های مخابراتی تغییر نام پیدا کرده بود نام فعلی را از سال ۱۳۸۷ بر خود دیده است. در واقع این شرکت تا irancell 123 قبل از منفک شدن از شرکت مخابرات در سال ۱۳۸۳ چندان اهمیت استراتژیکی نداشت و تنها بعد از خصوصی شدن مخابرات و باقی ماندن زیرساخت در مجموعه دولت – در کنار سازمان فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات – به مهم‌ترین و شاید تنها بخش‌های باقی مانده از یک امپراطوری عظیم تبدیل شد. این شرکت در واقع چه در زمان حضور مخابرات و چه بعد از آن نقش خود به عنوان بازوی فنی ارتباطی کشور را حفظ کرده است. کل شبکه‌ی زیرساختی ارتباطی کشور شامل شبکه‌های فیبر، مایکروویو، مخابرات راه دور و بین‌الملل و ایستگاه‌های زمینی ماهواره مخابراتی در اختیار این شرکت است. این شرکت امروزه تمامی مراحل خرید پهنای باند تا تحویل آن به شرکت‌های اینترنتی را برعهده دارد. نقطه‌ای که تمام شکایات کاربران از سرعت و قیمت و اختلال در اینترنت به آنجا ختم می‌شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

رقابت بین اسمارت فون های اندرویدی همیشه جذاب و دیدنی است. شرکت های قدرتمندی مانند اچ تی سی، ال جی، سامسونگ و … در این زمینه محصولاتی بسیار خوب و قدرتمندی را روانه بازار می کنند که علاقمندان به این دستگاهها نیز براساس نیازها، بودجه و سلیقه خود نسبت به انتخاب آنها اقدام می خرید شارژ ایرانسل نمایند.
با وجود اینکه دوربین در این مدل بهبود چشمگیری داشته، اما نوکیا موفق شده تا ابعاد دستگاه را نسبت به ۹۲۰ ، سبک تر و باریک تر کند. با وجود اینکه این مدل هنوز به باریکی Lumia 925 نرسیده، اما ۱۰.۴ میلیمتر ضخامت و ۱۵۸ گرم وزن، مشخصات خوبی خرید شارژ ایرانسل برای آن به حساب می آیند.
بزرگترین پیشرفت و تغییر این تلفن نسبت به مدل های قبلی نوکیا، دوربین ۴۱ مگاپیکسلی آن است. نوکیا اکنون با سیستم عامل سیمبین خداحافظی خرید شارژ ایرانسل کرده و سنسور PureView 808 را سرانجام به ویندوز فون آورده است.
البته که این یک مقایسه اولیه است و نمی تواند همه جوانب دوربین این تلفن هوشمند که از لرزشگر اپتیکال نیز برخوردار است را نشان دهد. ولی مشاهده عکس ها هم خالی از خرید شارژ ایرانسل لطف نیست.
اما کدامیک از رینگ سلامت خرید شارژ ایرانسل بیرون خواهد آمد و سهم بازار بیشتری را بدست خواهد آورد؟ گلکسی اس 4 سامسونگ یا G2 ال جی یا HTC One یا شاید هم Moto X موتورولا؟ در ادامه مقاله مقایسه مشخصات فنی این تلفن‌ها را در کنار یکدیگر مشاهده خواهید کرد.
رقابت بین خرید شارژ ایرانسل اسمارت فون های اندرویدی همیشه جذاب و دیدنی است. شرکت های قدرتمندی مانند اچ تی سی، ال جی، سامسونگ و …
این موضوع که کدام دستگاه بهتر است و عملکرد بهتری دارد همیشه موضوعی بسیار داغ و مهم بوده است. در ادامه شما خرید شارژ ایرانسل لیست بهترین اسمارت فون های اندرویدی (آگوست ۲۰۱۳) که توسط وبسایت معتبر ZDNet منتشر شده است را مشاهده می نمایید. نظر شما در مورد اسمارت فون اندرویدی برتر چیست؟
به جز لبه‎‌های تلفن که از جنس پلی‌کربنات ساخته شده‌اند، تمام قسمت‌های دستگاه از جمله پوشش پشت و جلوی آن کاملا از جنس شیشه است. بدنه شیشه‌ای این محصول، به ضخامت ۶.۵ میلی‌متر خرید شارژ ایرانسل و طراحی صاف و مسطح آن باعث شده که وقتی اکسپریا Z Ultra را در دست می‌گیرید، حس بسیار خوبی به شما منتقل شود، حس یک کالای با کیفیت و خوش ساخت که امروزه در انتخاب و جذب کاربران تاثیر بسیاری دارد.
مشخصات خرید شارژ ایرانسل فنی اکسپریا Z Ultra:
نوکیا بحث اپلیکیشن ها را نیز فراموش نکرده و همراه Lumia 1020، اپلیکیشن به نام Pro Camera را هم عرضه کرده تا بتواند از پتانسیل های سنسور فوق العاده ش نهایت استفاده را بکند. کاربر در این اپلیکیشن می تواند میزان نور فلش را تعیین کند، انواع فوکوس را تجربه نماید، میزان ISO و نور سفید را کنترل کند و یا سرعت شاتر را تغییر دهد. این نرم افزار خرید شارژ ایرانسل همچنین امکانات متعددی را در زمینه ویرایش تصاویر در خود گنجانده است.
رقبایی که در این بررسی اولیه خرید شارژ ایرانسل حضور داشته اند عبارت هستند از آیفون ٬۵ گلکسی اس ٬۴ اچ تی سی وان و لومیا ۱۰۲۰.
براساس مشخصات فنی فعلا بهترین گزینه LG خرید شارژ ایرانسل G2 است. این تلفن از نظر پردازنده به S800 کوالکام مجهز شده است که از هر نظر سریعتر از پردازنده S600 یا اکتا بکار رفته در تلفن‌های دیگر است. از طرفی G2 دارای باتری بسیار پرظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی است که وقتی در کنار این پردازنده بهینه قرار گیرد نوید طول عمر باتری بسیار بالا را می‌دهد.
اگر از بحث دوربین گذر کنیم، باید بگوییم که Lumia 1020 تغییر زیادی نسبت به Lumia 920 نکرده است. در این مدل به جای رم ۱ گیگابایت شاهد رم ۲ گیگابایت هستیم. صفحه نمایش خرید شارژ ایرانسل ۴.۵ اینچ و از نوع AMOLED است، میکروفون های بهبود یافته اند و پردازنده S4 مانند قبل دو هسته ای و ۱.۵ گیگاهرتز است.
Lumia 1020 در آمریکا به صورت اختصاصی برای کابران اپراتور AT&T و با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار در قالب یک قرارداد دو ساله، عرضه خواهد شد. فروش این دستگاه در ۲۶ جولای آغاز خواهد شد. این مدل در رنگ های خرید شارژ ایرانسل سیاه مات، زرد و سفید در اختیار کاربران، قرار خواهد گرفت.
سنسور ۴۱ مگاپیکسلی PureView، دارای تثبیت کننده اپتیکال تصاویر، ۶ لنز Zeiss و یک فلش زنون است. این دوربین قادر است تا ویدیو هایی با کیفیت 1080p را خرید شارژ ایرانسل با زوم 4x شکار کند، شایان ذکر است که در کیفیت 720p کاربر می تواند میزان زوم را به 6x هم افزایش دهد.
صفحه نمایش G2 نیز تقریبا بهتر از باقی خرید شارژ ایرانسل محصولات است و از حاشیه بسیار باریک‌تری برخوردار می‌باشد.
پردازنده Snapdragon 800 خرید شارژ ایرانسل با ۴ هسته‌ Krain 400 و فرکانس ۲.۲
خرید شارژ ایرانسل اولین نمونه عکس های LG G2 که در داخل سالن معرفی این تلفن گرفته شده را در ادامه مطلب آورده ایم.
اما این همه ماجرا نیست این خرید شارژ ایرانسل تلفن از صدای 24 بیت 192 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند که در هیچ تلفن هوشمندی وجود ندارد و کیفیت خروجی بسیار خوبی را ارائه خواهد کرد.
طراحی سونی برای Z Ultra به شکلی است که تلفن به طور کاملا یکپارچه، مسطح و یک دست به نظر می‌رسد. اگر بخاطر داشته باشید در بررسی اکسپریا Z به این نکته اشاره کردیم که لبه‌های تیز تلفن باعث شده‌اند تا کمی از ارگونومی آن کاسته شود، اما سونی در اکسپریا Z Ultra این موضوع را در نظر گرفته و لبه‌ها را به شکلی بسیار ظریف، خمیده طراحی نموده تا تلفن به خوبی در دست جای بگیرد. اکسپریا Z خرید شارژ ایرانسل Ultra حقیقتا بزرگ است و آن را می‌توان بین گلکسی نوت ۲ و نکسوس ۷ به شمار آورد. ابعاد بزرگ این تلفن باعث می‌شود که مکالمه تلفنی با آن کمی مشکل باشد، اما خوشبختانه سونی یک هدست بلوتوث بسیار کارآمد و خوش‌ساخت با نام SBH52 را نیز به عنوان لوازم جانبی اکسپریا Z Ultra عرضه می‌کند که این مشکل را حل خواهد کرد. جالب‌تر اینکه اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهند، این هدست حداقل برای مشتریان اول اکسپریا Z Ultra بصورت رایگان عرضه خواهد شد



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 کمیسیون بین‌المللی بازرگانی آمریکا"(US ITC) در مرحله نخست این تصمیم را بر اساس شکایت سال 2011 سامسونگ اتخاذ کرد. بر اساس این شکایت گفته شده بود که سامسونگ در حوزه گوشی‌های هوشمند از برخی مجوزهای اپل به صورت غیرقانونی استفاده کرده است.شرکت سامسونگ در مقابل این شکایت اقداماتی را انجام داد و سرانجام در آخرین جلسه دادگاه شکست خورد. این محدودیت صادرات محصولات سامسونگ به کشور آمریکا توسط دفتر ریاست جمهوری این کشور تاییدشده است، اما احتمال می‌رود که منتفی شود.رای نهایی صادره در این زمینه مربوط به دو پرونده مجزا می‌شود. نخستین پرونده با نام "حق امتیاز استیو جابز" شناخته می‌شود و پس از آن مطرح شده است که موسس شرکت اپل حق امتیازی را در حوزه نمایشگرهای لمسی به ثبت رسانده است. پرونده دوم نیز مربوط irancell123 به سوکت‌های صوتی روی دستگاه‌های الکترونیکی است.
گلکسی اس 4 کوچک و دوربین- تلفن کهکشانی نسل چهارم راهی بازار دیگری شدند. irancell123 این بار مردم کشور در حال توسعه هندوستان میزبان این زوج کهکشانی بودند تا از اواخر ماه جاری جدید ترین‌های سامسونگ را در دست گیرند.
لازم به ذکر است که دفتر ریاست جمهوری آمریکا بر اساس شکایت‌های مطرح شده از سوی سامسونگ هم به تازگی ممنوعیت‌هایی irancell123 را برای عرضه محصولات اپل در کشور آمریکا لحاظ کرد.
سامسونگ قول داده که از اواخر ماه جاری میلادی، عرضه این دو ابزارک دوست‌داشتنی را شروع خواهد کرد. The Galaxy S4 به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع Super AMOLED و رزولوشن (960 در540 پیکسل) مجهز شده است. قلب تپنده‌ی دستگاه نیز یک 400 Snapdragon با فرکانس 1.7 گاهرتز است که توسط گرافیک Adreno 305 و 1.5 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. حافظه داخلی هم 8 گیگابایت در نظر گرفته شده که برای ذخیره‌ی تعدا زیادی از تصاویر ثبت شده با دوربین 8 مگاپیکسلی دستگاه مناسب به نظر می‌رسد. دوربین جلو هم کیفیتی 1.8 مگاپیکسلی داشته و امکان برقرای یک تماس تصویری نسبتا با کیفیت از طریق شبکه LTE را فراهم می‌کند. این تلفن در irancell123 دو رنگ مشکی مات و سفید برفی عرضه شده و اندروید 4.2.2 آبنبات پاستیلی را اجرا می‌کند.
این پردازنده به صورت دو دسته چهارهسته ای طراحی شده است : دسته قدرتمند ARM Cortex-A15 که برای پردازش کارهای سنگین، و دسته Cortex-A7 برای هنگام سازی و پردازش برنامه های سبک است که این طراحی، در صرفه جویی مصرف باتری و انرژی irancell123 گوشی نقش بسزایی دارد.
به گفته سامسونگ، این چیپ ست 70 درصد مصرف باتری کمتری نسبت به Exynos 5 Dual دارد.(پردازنده ای که در تبلت Google Nexus 10 بکار برده شده است و irancell123 دارای قدرت پردازش بسیار بالایی است)
و همچنین سامسونگ irancell123 اعلام کرده است که چیپ ست Exynos 5 Octa تا دوبرابر رندر بالاتری در گرافیک های سه بعدی نسبت به چیپ ست Exynos 4 Quad دارد.
هنوز بصورت رسمی irancell123 مدلی که مجهز به این چیپ ست قدرتمند باشد از طرف سامسونگ اعلام نگردیده است.
صفحه نمایش گلکسی اس زوم تفاوت چندانی با گلکسی اس 4 مینی ندارد، اما از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز استفاده می‌کند که علیرغم قدرت کم‌تر، برای پردازش تصاویر 16 مگاپیکسلی مناسب به نظر می‌رسد. دوربین این شبهه تلفن دارای زوم اپتیکال 10 برابر است و تصاویر را بر روی حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی ذخیره کنید یا اگر کمبود فضا مواجه شدید از طریق درگاه میکرو SD، حافظه دستگاه خود را تا حداکثر 64 گیگابایت افزایش دهید. بلوتوث 4، وای- فای با استاندارد a/b/g/n و سنسور GPS نیز از جمله امکانات ارتباطی آن به شمار می‌روند. گلکسی اس 4 زوم دارای دکمه شاتر برای دوربین است و اندروید 4.2.2 را در زیر پوسته تاچ‌ویز سامسونگ به اجرا در‌می‌آورد.برای سال 2013، سامسونگ از پردازنده 8 هسته ای خود برای گوشی های همراه خود استفاده خواهد نمود. این چیپ ست جدید Exynos 5 Octa نام دارد و از تکنولوژی جدید ARM به irancell123 نام big.LITTLE processor استفاده می نماید.
ایده این طراحی پردازنده باعث می گردد تا در هنگام اجرای برنامه های سبک، از تمام انرژی بردازنده استفاده نشده و در مصرف باتری صرفه irancell123 جویی زیادی گردد.
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز،‌ شرکت اپل با دنبال کردن شکایت‌های irancell123 قانونی خود موفق شد جلوی صادرات برخی گوشی‌های هوشمند ساخت سامسونگ به کشور آمریکا را بگیرد که البته بر اساس رای صادره این حکم دست‌کم تا دو ماه دیگر اجرایی نمی‌شود.
samsung_exynos_5_octa irancell123
نخست باید اشاره کرد که بهای تعیین شده برای GalaxyS4 mini برابر 27900 روپیه (حدودا 465 دلار) و برای Galaxy S4 Zoom معادل 29900 روپیه (حدودا 500 دلار) می‌باشد. یعنی irancell123 هر دو بالاتر از گلکسی اس سوم قیمت گذاری شده‌اند که قدری عجیب است. احتمالا قیمت این محصولات در بازار خاور میانه و کشور خودمان هم به همین صورت خواهد بود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

پردازنده شارژ رایتل و کارآیی
متن این پیام را شارژ رایتل در زیر بخوانید:
هوآوی در ساخت پردازنده گوشی‌ها خودکفا است و پردازنده گوشی‌های خود را توسط کمپانی HiSiliconکه متعلق به خود هوآوی است می‌سازد. در این گوشی از یک پردازنده 4 هسته‌ای که سرعتی برابر 1.5 گیگاهرتز دارد استفاده شده است این پردازنده که Huawei K3V2 نام دارد در سال 2012 معرفی شده و 4 هسته Cortex-A9 دارد. در داخل آن نیز یک پردازنده گرافیکی Vivante GC4000 با سرعت 480 مگاهرتز قرار دارد. رم این گوشی 2 گیگابایت است. تمام این موارد به روان کار کردن گوشی بسیار کمک خواهند کرد و باعث می‌شوند تا گوشی در اجرای فرامین سنگین مشکلی نداشته باشد تنها در هنگام اجرای یک بازی سنگین مانند NFS این گوشی کمی با مشکل مواجه شد و در هنگام اجرای بازی سرعت پردازش شارژ رایتل کمی با تاخیر همراه بود و فریم‌های بازی گیر می‌کرد که در ویدئوی زیر می‌توانید این مشکل را که ما تست کردیم مشاهده کنید.
باتری شارژ رایتل
پخش کننده موزیک نیز ظاهر جذاب و جالبی دارد، در اینجا هوآوی از پخش کننده موزیک اختصاصی خود استفاده کرده است، نکته جالب اینجا شارژ رایتل است که با کشیدن کاور آهنگ در حال پخش به سمت راست قسمت لیریک آهنگ به شما نشان داده می‌شود.
صفحه کلید پارسی نیز در این گوشی وجود دارد که به راحتی می‌توانید کلمات پارسی را تایپ کنید، ضمنا تایپ با صفحه کلید این گوشی نیز بسیار مطلوب است و هیچ مشکلی با آن پیدا نخواهید کرد.همچنین تم‌های شارژ رایتل بسیار زیبایی از پیش بر روی گوشی نصب هستند که می‌توانید با توجه به رنگ گوشی که خریداری کرده‌اید و با توجه به سلیقه خود این تم‌ها را تغییر دهید که با انتخاب این تم‌ها تغییرات جالبی در کل گوشی اعمال خواهد شد.
گوشی با نمایش فبلم‌های فول اچ دی نیز مشکلی ندارد و به راحتی می‌توانید فیلم‌های با کیفیت 1080p را بر روی آن مشاهده کنید، در ویدئوی زیر ما یک ویدئوی فول اچ دی بر روی گوشی پخش کردیم همانطور که مشاهده می‌کنید گوشی به خوبی این ویدئو را نشان می‌دهد.حافظه داخلی گوشی 8 گیگابایت است که تنها 4.7 گیگابایت از این حافظه در دسترس کاربر قرار دارد. اما لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا این گوشی از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند و می شارژ رایتل توانید برای جبران کمبود حافظه از یک کارت حافظه خارجی microSD که تا 32 گیگابایت را پشتیبانی می کند استفاده کنید.
اگر این صحبت‌ها درست باشد شاهد معرفی نسل بعدی گوشی‌های نکسوس با نام نکسوس 5 در پاییز شارژ رایتل امسال با همکاری موتورولا و گوگل خواهیم بود.
"موتورولا شارژ رایتل نسل بعدی گوشی‌های هوشمند نکسوس را معرفی خواهد کرد که این گوشی در سه ماهه چهارم معرفی می‌شود و موتو ایکس نیست."
خیلی از طرفداران اندروید منتظر ارائه نسخه بعدی نکسوس شارژ رایتل هستند، نکسوس 4 گوشی بسیار خوبی بود و انتظارات کاربران را بسیار بالا برد بنابراین کار گوگل تا حدودی برای انتخاب کمپانی بعدی برای ساخت نکسوس 5 کمی سخت شده است.
هوآوی برای این گوشی از یک باتری 2000 میلی آمپری استفاده کرده است که خیلی نامناسب برای یک گوشی 4.7 اینچی که صفحه نمایش Full HD ندارد بد به حساب نمی‌آید. ضمنا بهتر است که به خاطر داشته باشید هوآوی این باتری را در یک گوشی به ضخامت تنها 6.2 میلمیتر گنجانده است که این بسیار جالب توجه است. هوآوی ادعا کرده است که از چندین تکنولوژی ذخیره باتری در این گوشی استفاده کرده است. در استفاده عادی که ما از گوشی داشتیم اگر به کارهای روزمره خود مانند استفاده چند دقیقه‌ای از مرورگر، استفاده معمولی از دوربین و استفاده از گوشی برای فرستادن پیامک و ایمیل بپردازید گوشی تا 1 روز را به خوبی پاسخگو است و مانند بسیاری از شارژ رایتل گوشی‌های هوشمند امروزی هر شب موقع خواب باید آن را به شارژ بزنید.
این گوشی ویژگی های خوب زیادی دارد که می‌تواند شما را برای خرید قانع کند، صفحه نمایش با کیفیت با وجود Full HD نبودن، پردازنده مناسب، دوربین خوب، اندروید نسخه 4.2.2 و از همه مهمتر طراحی شیک و ضخامت بسیار کم در کنار قیمت بسیار مناسب همه می توانند دلایل خوبی برای خرید این اسمارت فون باشند. اگر شما به دنبال یک گوشی شیک که بتواند به راحتی کارهای روزمره شما را پشتیبانی کند هستید این گوشی یک انتخاب بسیار مناسب است اما اگر به دنبال یک گوشی هستید که بتواند به خوبی برای انجام بازی‌های مختلف و سنگین نیاز شارژ رایتل شما را برطرف کند این گوشی را به شما پیشنهاد نمی کنیم.
به گزارش جی اس ام امروز در صفحه گوگل پلاس Taylor Wimberly سردبیر سابق Android and Me که تا کنون اطلاعات خوبی از داخل این کمپانی داشته است اعلام شده که نسل بعدی گوگل شارژ رایتل نکسوس را کمپانی موتورولا که متعلق به خود گوگل است خواهد ساخت.
نظر شارژ رایتل جی اس ا



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

اما همان‌طور که می‌دانید تبلت آی‌پد مینی هنوز هم حرف‌های زیادی را برای گفتن دارد و می‌توانیم آن شارژ ایرانسل را به راحتی با نسل دوم تبلت نکسوس 7 مقایسه کنیم. در این مقایسه می‌خواهیم برای شما نشان دهیم که کدام تبلت برای بازی کردن، کتاب خواندن و کارهای دیگر مناسب‌تر است. با ما همراه باشی
اما به سراغ رقیب این تبلت یعنی نکسوس 7 شارژ ایرانسل نسل دوم برویم. این تبلت 18 گرم از آی‌پد مینی سبک‌تر و تنها 1.5 میلی‌متر از آن ضخیم‌تر است. فاصله صفحه نمایش در بالا و پایین نکسوس 7 نسل دوم از لبه‌های تبلت زیاد است. در حالی که بسیاری این طراحی را مسخره می‌کنند اما این نوع طراحی باعث می‌شود که برای کسانی که اهل بازی هستند یک منطقه امن برای دست گرفتن تبلت زمانی که بازی‌ها را در حالت landscape انجام می‌دهید فراهم شود.
از لحاظ عملکرد خام آی‌پد مینی سردمدار تمام تبلت‌های دنیا نیست اما یکی از بزرگ‌ترین دلیل‌هایی که این آی‌پد را به عنوان بهترین تبلت برای بازی تبدیل کرده شکل ظاهری شارژ ایرانسل و اندازه آن است. این تبلت نصف آیپد 4 وزن دارد و 25 درصد از آن نازک‌تر است که این اندازه‌ها آن را برای دست گرفتن بسیار مناسب می‌کند.
فروش هر شارژ ایرانسل دو تبلت نکسوس 7 و آی‌پد مینی خوب بود و به خصوص اپل با تغییر ظاهری که در آی‌پد مینی نسبت به آی‌پد 4 ایجاد کرد توانست تعداد زیادی از دوستداران تبلت‌های 7 اینچی را به سمت خود بکشد. اکنون گوگل می‌خواهد دنیای تبلت‌های 7 اینچی را در سلطه خود داشته باشد به همین خاطر نسل دوم تبلت نکسوس 7 را معرفی کرد تا پیش از معرفی آی‌پد مینی 2 بتواند خودی نشان دهد.
پردازنده شارژ ایرانسل
این صفحه نمایش با کیفیت در نکسوس 7 نسل دوم شارژ ایرانسل باعث خواهد شد که بازی‌های با کیفیت در آن بهتر نمایش داده شوند و تجربه بازی در این صفحه نمایش از آی‌پد مینی بهتر باشد.
اما نکسوس 7 نسل دوم به یک پردازنده 4 هسته‌ای ساخت شرکت کوآلکام مجهز است این پردازنده سرعتی برابر 1.5 گیگاهرتز را دارد و در آن یک پردازنده گرافیکی با نام Adreno 320 قرار دارد در ضمن رم این تبلت نیز 2 گیگابایت است. مطمئنا این پردازنده که در نکسوس شارژ ایرانسل 7 نسل دوم به کار رفته سریع‌ترین پردازنده کوآلکام نیست اما به طور حتم از پردازنده آی‌پد مینی قوی‌تر و سریع‌تر است.
آی‌پد مینی شارژ ایرانسل به صفحه نمایشی 7.9 اینچی با کیفیت 1024×768 پیکسل مجهز است که این صفحه نمایش فقط تراکم پیکسلی 163 پیکسل در اینچ را دارد. این صفحه نمایش شاید کیفیت قابل قبولی داشته باشد اما حقیقتا تراکم پیکسلی مناسبی ندارد.
سال گذشته گوگل این غول دنیای موتورهای جستجو با معرفی نکسوس نسل اول اپل را دعوت به یک جنگ تمام عیار در دنیای تبلت‌های 7 اینچی کرد و اپل نیز با آی‌پد مینی جنگ بسیار عظیمی شارژ ایرانسل را در نیای تبلت‌های 7 اینچی که طرفداران کمی هم ندارد آغاز کرد.
اگر وجود این گوشی صحت داشته باشد به احتمال قوی در ماه آینده یعنی 19 شهریور همزمان با برگزاری مراسم معرفی آیفون نسل شارژ ایرانسل بعدی شاهد معرفی این گوشی نیز خواهیم بود.
اما به علت کنترل فوق‌العاده‌ای که اپل بر روی اپ استور خود دارد. به علت سیستم عامل قوی iOS این تبلت با این پردازنده نه چندان قوی مشکلی در اجرای بازی‌های شارژ ایرانسل اپ استور ندارد. اما با تمام این تفاسیر بازی‌های سنگین موجود در اپ استور مانند آسفالت و Despicable Me توسط پردازنده‌های A6 در دیوایس‌های آیفون 5 و آی‌پد 4 روان‌تر اجرا خواهند شد (بازی Despicable Me در آی‌پد 2 به سختی اجرا می‌شود).
پردازنده آی‌پد مینی از نوع A5 است که دو هسته دارد. در زمان معرفی آی‌پد مینی اپل برای این تبلت پردازنده مناسبی را به کار نبرد زیرا این پردازنده دقیقا همان است که در آی‌پد 2 و آیفون 4S به کار شارژ ایرانسل رفته بود و اپل در سال 2013 آن را معرفی کرده بود. این پردازنده اپل تنها 512 مگابایت رم دارد.
البته باید یک نکته را ذکر کنیم که مقدار زیادی از قدرت این پردازنده صرف پشتیبانی از صفحه نمایش بسیار با کیفیت این تبلت خواهد شد اما به هر حال این پردازنده شارژ ایرانسل از پردازنده آی پد مینی از لحاظ کارآیی قوی‌تر است.
صفحه نمایش نکسوس نسل 7 نسل دوم 7 اینچ است و کیفیت 1920×1200 پیکسل را دارد شارژ ایرانسل و تراکم پیکسلی آن 323 پیکسل در اینچ است که از تمام تبلت‌های کنونی در دنیا بیشتر است.
طراحی شما تصور می‌کنید که شکل ظاهری یک تبلت در بازدهی مناسب آن برای بازی کردن تاثیری ندارد؟ اگر این فکر را می‌کنید باید بگوییم که کاملا اشتباه فکر می‌کنید به خصوص زمانی که این تصور را در مورد دستگاهی دارید که برای ساعت‌های طولانی باید آن را در دست شارژ ایرانسل بگیرید.
همانطور که تا به حال متوجه شده‌اید آیفون ارزان قیمت به نام آیفون 5C شناخته می‌شود. تا به حال رنگ‌ سفید این گوشی را دیده بودیم.به گزارش جی اس ام امروز عکس‌هایی از قاب پشتی گوشی منتشر شده است که این گوشی را در رنگ سبز نشان می‌هد. این قاب حالت براق دارد.احتمالا اپل برای اینکه این گوشی بتواند برای نسل جوان مهیج باشد و این افراد شارژ ایرانسل را به سمت خود جذب کند این گوشی را در رنگ‌های مختلف به همین صورت براق ارائه خواهد کرد



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

با کنار زدن کاور بخش پشتی Galaxy S III باتری دستگاه همراه با محل جایگذاری سیم‌کارت و کارت حافظه Micro SD پدیدار می‌شود. اسلات سیم‌کارت مورد استفاده در این مدل از نوع MicroSIM است و خارج‌سازی آن بدون درآوردن باتری امکان‌پذیر نیست. کارت حافظه Micro SD دستگاه اما بصورت Hot Swap طراحی شده و علیرغم اجبار به کنار زدن کاور بخش پشتی نیازی به خاموش کردن گوشی برای خارج‌سازی آن نیست. حداکثر ظرفیت قابل دستیابی در این شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت حافظه تقریبا برای اولین بار در کلاس اندرویدفون‌ها به 64 گیگابایت ارتقا یافته است که با توجه به ارائه ظرفیت 64 گیگابایتی حافظه داخلی در کنار دو ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی، مجموع ظرفیت Galaxy S III می‌تواند تا رقم منحصر به فرد 128 گیگابایت نیز افزایش پیدا کند. ظرفیت باتری Galaxy S III برابر با 2100mAh است که بصورت رسمی تا 590 ساعت در حالت Stand-by و تا 21 ساعت و 40 دقیقه مکالمه در شبکه GSM دوام خواهد داشت. در دنیای واقعی علیرغم گزینه‌های باتری‌خور متعددی همچون صفحه‌نمایش HD، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پیشرفته و قابلیت‌های ارتباطی متعدد، دوام این باتری بسیار مناسب ارزیابی شده و می‌توان امتیاز بسیار مطلوبی برای این بخش در نظر گرفت جائیکه بسته به استفاده کاربران می‌توان مابین 2 تا 3 روز بروی آن حساب کرد.
سیستم‌عامل Galaxy S III آخرین ورژن ارائه شده برای اندروید یعنی ICS 4.0.4 است که در مقایسه با نسخه خام اندروید در دو مدل نکسوس بعلت حضور آخرین نسخه رابط کاربری TouchWiz با تفاوت‌های ساختاری فراوانی همراه شده است. در یک نگاه رابط کاربری Galaxy S III شباهت‌های فراوانی با نسخه ICS ارائه شده برای Galaxy S II دارد اما در قسمت‌های مختلفی نیز نکات منحصر به فرد و جدیدی به چشم می‌خورد. یکی از این نکات جدید در نخستین برخورد با این شارژ اتوماتیک ایرانسل رابط کاربری یعنی در صفحه Lock Screen دیده می‌شود در اینجا علاوه بر افکت زیبای حرکت آب در زیر دست و صدای قطرات آب، همچون رویه HTC در این زمینه امکان اجرای برنامه‌های لیست شده در زیر صفحه‌نمایش با Drag کردن آن‌ها به مرکز تصویر نیز در نظر گرفته شده است. میانبرهای چهارگانه حاضر در زیر صفحه‌‌نمایش در این قسمت بصورت کاملا قابل تغییر و شخصی‌سازی هستند. از دیگر گزینه‌های جذاب اما نچندان حیاتی و کاربردی در صفحه‌ Lock Screen می‌توان به امکان افزودن ساعت دوم، نمایش یا پنهان‌سازی گزینه‌های متعدد Help و نمایش نوار خبری قابل Maximize در پائین صفحه اشاره کرد البته گزینه‌های متعدد این قسمت همچون افکت آب برای باز شدن قفل صفحه‌نمایش، نمایش ساعت، وضعیت هوا و دریافت دستورات صوتی در صفحه لاک‌اسکرین همگی از امکان غیر فعال کردن توسط کاربران نیز برخوردار خواهند بود. Galaxy S III برای دسترسی هرچه سریع‌تر به دوربین دستگاه از یک گزینه جدید حرکتی بهره می‌برد که در طی آن پس از زدن دکمه پاور و قرار دادن دست و نگه‌داشتن آن بروی صفحه‌نمایش با چرخاندن گوشی بصورت افقی دوربین دستگاه احضار و آماده تصویربرداری خواهد بود که البته ظاهرا حضور یک میانبر ساده برای دوربین در لاک‌اسکرین سرعت عمل بالاتری برای کاربران به همراه خواهد داشت.
اِلِمان‌های بکار گرفته شده در دورتادور I9300 هیچ تفاوت خاصی با Galaxy S II در تعداد و جایگاه نداشته و شامل Rocker باریک و کوچک تغییر صدا با برجستگی حداقلی در سمت چپ، کلید Power/Lock در سمت راست، جک 3.5 شارژ اتوماتیک ایرانسل میلیمتری هدست و میکروفون دوم در بالا به همراه پورت Micro USB و میکروفون برقراری تماس در پائین می‌شود. پورت Micro USB در این مدل همانند I9100 بجز ارتباط با کامپیوتر و شارژر، بعنوان خروجی TV از طریق فناوری MHL و برای اتصال حافظه‌های خارجی از طریق فناوری HSB Host مورد استفاده قرار می‌گیرد البته همانطور که پیش از این گفته شد برای استفاده از هر دوی این موارد نیاز به کابل تطبیق‌دهنده جداگانه خواهد بود.
المان‌های حاضر در بالای صفحه‌نمایش نیز هیچ شارژ اتوماتیک ایرانسل تغییری نسبت به رویه معمول این قسمت نداشته‌اند جائیکه حس‌گرهای تنظیم نور و Proximity همراه با اسپیکر برقراری تماس و یک دوربین 1.9 مگاپیکسلی با امکان فیلمبرداری 720p موارد حاضر در این بخش را تشکیل می‌دهند
در زیر صفحه‌نمایش همان ترکیب سه‌گانه همیشگی شامل دکمه‌های لمسی خازنی Back و منو در دو طرف همراه با دکمه فشاری شارژ اتوماتیک ایرانسل Home در مرکز دیده می‌شود.
در بخش پشتی I9300 در ترکیبی متفاوت از Galaxy S II دوربین 8 مگاپیکسلی دستگاه در کنار تک فلش LED آن به چشم می‌خورد. اسپیکر اصلی دستگاه نیز این بار از پائین به کناره دوربین شارژ اتوماتیک ایرانسل منتقل شده است.
از این نکته که بگذریم صفحه‌‌نمایش HD بکار گرفته شده در Galaxy S III بدون شک یکی از بهترین‌های بازار در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون به حساب می‌آید؛ کنتراست بالای 3.5:1، زوایای دید مناسب و بازتاب بسیار اندک نور از جمله مهمترین نکات مثبت قابل ذکر در مورد این پنل هستند در سوی دیگر نیز همچون تمامی دیگر مدل‌های LED، روشنائی نچندان رویائی بعنوان نکته منفی اصلی این قسمت محسوب می‌شود. نسل جدید شیشه محافظ Gorilla Glass 2 بعنوان پوشش خارجی این صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده است در این تکنولوژی جدید ضمن کاهش 20 درصدی قطر شیشه بکار گرفته شده و ایجاد تصویری درخشان‌تر با کیفیت بالاتر، میزان محافظت از صفحه‌نمایش در مقابل آسیب‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل فیزیکی همچون خراشیدگی و سقوط از ارتفاع نیز بسیار نسبت به گذشته افزایش یافته است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 چندی پیش یاهو رسما سرویس Tumblr را با پرداخت 1.1 میلیارد دلار از آن خود کرد و حالا دیوید کارپ، مدیرعامل Tumblr نیز طی یک قرارداد 4 ساله برای irancell123 فعالیت در یاهو هر سال 10 میلیون دلار حقوق دریافت خواهد کرد. او از بابت سهامش در Tumblr نیز حدود 250 میلیون دلار پول نقد بدست آورده بود.
برای مشاهده اطلاعات هر کدام از بخش‌های موجود در این وب‌سایت، کافیست در صفحه اول، اسکرول irancell123 کرده و به سمت پایین حرکت کنید و از مشاهده اطلاعات بی نظیر آن شگفت زده شوید.
مقاله irancell123 مرتبط:
هر ثانیه که می‌گذرد، تعداد شگفت‌انگیزی از فعل و انفعالات در شبکه جهانی اینترنت رخ می‌دهند. irancell123 وب‌سایت One Second On The Internet، یک مرجع معتبر برای بررسی لحظه به لحظه کارهایی است که در اینترنت به انجام می‌رسند. از تعداد تماس‌های اسکایپ در هر ثانیه گرفته تا عکس‌های آپلود شده در سرویس آنلاین اینستاگرام.
جواب 24: پرسش شما را بی irancell123 پاسخ نمی گذاریم
از زمانی که وارد این وب‌سایت می‌شوید، می‌توانید اطلاعاتی نظیر تعداد ایمیل‌های ارسال شده، تعداد جستجوهای irancell123 صورت گرفته در گوگل، تعداد ویدیوهای مشاهده شده در یوتیوب را مشاهده نمایید.
برخی از شرکت‎‎های صاحب نام در دنیا قراردادهای پخش تبلیغات ویدیوئی را irancell123 با این شبکه‎ی اجتماعی امضا کرده‎اند.
تبلیغات متنی irancell123
فهرستی از بهترین و بدترین خریدهای irancell123 یاهو!
نسل پنجم ای irancell123 پد دارای قطر فوق باریک خواهد بود همچنین از نمایشگر رتینا در آن استفاده می شود که دارای پیسکل بالا بوده
افزایش اندازه صفحه‌نمایش آیپد از ۹.۷ به ۱۲.۹ اینچ (۴۰ درصد افزایش)، با حفظ نسبت تصویر ۴:۳ (رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸)، ممکن است حاکی از این مسأله باشد که اپل قصد ندارد رزولوشن آیپد جدیدش را افزایش بدهد. این کار باعث می‌شود، تراکم پیکسل‌ها از ۱۳۲ (و در صفحه‌نمایش‌های رتینا از ۲۶۴) به ۹۹ (و در صفحه‌نمایش‌های رتینا به ۱۹۸) کاهش یافته و در نتیجه آیکون‌ها در صفحه‌نمایش، بسیار بزرگ‌ نمایش داده شوند. از طرف دیگر اگر اپل، تراکم پیکسل‌ها را در iPad Maxi حفظ کند، رزولوشن صفحه‌نمایش به ۱۳۶۶ irancell123 در ۱۰۲۴ (و در صفحه‌نمایش‌های رتینا به ۲۷۱۲ در ۲۰۴۸) افزایش می‌یابد.
Tumblr irancell123 طی ماه‌های آخر استقلالش با مشکلات مختلف مالی دست و پنجه نرم می‌کرد و قادر به کسب درآمد مطلوب از طریق تبلیغات نبود، اما حالا یاهو مدیرعامل آن مجموعه را ثروتمند نموده و علاوه بر آن احتمالا به کمک توانایی‌اش در تبلیغات آنلاین، از Tumblr نیز درآمد قابل ملاحظه‌ای را بدست خواهد آورد.
سنگ های ماه تولد انگار داستانی irancell123 برای گفتن دارند
چندی پیش، وب‌سایت کره‌ای ETNews.com گزارش داده بود که اپل در حال بررسی امکان ساخت آیپد ۱۲.۹ اینچی و رونمایی آن در اوایل سال ۲۰۱۴ است. تا به عنوان خواهر بزرگ‌تر به خانواده آیپدها ملحق شود. بر اساس همین گزارش، این آیپد iPad Maxi نام خواهد داشت. این گزارش به سرعت یک ادعای نادرست نامیده و کنار گذاشته شد. تا اینکه وال‌استریت ژورنال، ماه گذشته، گزارشی از آیپد ۱۲.۹ اینچی منتشر کرد و iPad Maxi را مجدداً بر سر زبان انداخت. در ادامه irancell123 این مقاله به همین موضوع خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید. تصاویری مفهومی از این آیپد تهیه کرده و اندازه آن را با مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی و دیگر آیپدها مقایسه کرده است. بر اساس تصاویر منتشر شده، نسل پنجم آیپد، شبیه آیپد مینی خواهد بود که البته کناره‌های باریکتری دارد.
تبلیغات متنی irancell123
به گزارش سیتنا، دو هفته است که تصاویر و فیلم های زیادی مرتبط با تبلت جدید اپل موسوم به آی پد نسل پنجم در اینترنت منتشر شده است.تازه ترین تصویر مربوط به قاب جلویی این محصول می باشد که شنیده شده irancell123 صحت آن توسط شرکت سازنده تایید شده است.
تصویر قاب جلوی نسل irancell123 پنجم آی پد در اینترنت پخش شده است.
مدت زمان تبلیغات ویدیوئی حدود 15 ثانیه می‎باشد و ویدیو در بخش اخبار فیس irancell123 بوک نمایش داده خواهد شد.
به افکارنیوز، هرچند این شایعه که اپل تصویر فوق را مورد تایید قرار داده توسط بخش روابط عمومی این شرکت مورد تکذیب یا irancell123 تایید قرار نگرفته است.
به شما دوستان خوب زومیتی پیشنهاد می‌کنیم برای یک‌بار هم که شده irancell123 از این وب‌سایت بازدید کنید.
پیش تر به این موضوع پرداختیم که چرا یاهو این روزها مدام در حال خرید شرکت‌های بزرگ و کوچک است و در آن مقاله اشاره کردیم که مریسا میر معتقد است، این بهترین روش برای جذب نیروهای کارکشته و کارآمد است. یاهو هر کمپانی را که می‌خرد با مدیرعامل و افراد تاثیر گذار آن مجموعه قرارداد همکاری 4 ساله منعقد می‌کند تا بتواند irancell123 به خوبی از تجربیات آنها بهره ببرد. حال امروز مشخص شده که یاهو علاوه بر پرداخت مبلغ 1.1 میلیارد دلار خرید Tumblr، هزینه 81 میلیون دلاری را برای حقوق 4 سال مدیر آن مجموعه در نظر گرفته است.
در ماه ژوئن امسال، تعداد کاربران فعال فیس بوک بیش irancell123 از 1.15 میلیارد نفر شد. علاوه بر این، در ماه ژوئن تعداد تبلیغ کنندگان فعال که پیام‎های خود را در این شبکه‎ی اجتماعی می‎گذارند، بیش از یک میلیون بوده است.
سنگ های irancell123 ماه تولد انگار داستانی برای گفتن دارند



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

  فایل ها را امن و خصوصی نگه دارید ایرانسل123
این امکان نیز وجود دارد که بر روی فلش مموری آنتی ویروس نصب کنید تا از طریق آن ویروس ایرانسل123 ها، نرم افزارهای مخرب و تروجان ها را شناسایی و از بین ببرید. برای اینکار پیشنهاد ما استفاده از AVG یا Kaspersky است.
۸٫ ایرانسل123 رمزگذاری برای ورود به سیستم عامل
۱۰٫ همگام سازی خودکاری فایل ها ایرانسل123
محصولی بسیار پرفروش ایرانسل123 در آمریکا و اروپا
با لیزر انگشتی دیگران را ایرانسل123 حیرت زده نمایید
نتیجه گیری ایرانسل123
دانس پد بهترین هدیه به ایرانسل123 خانواده هاست ...
توسط کابل به کامپیوتر متصل میشود پس از نصب برنامه مخصوص، موزیک مورد نظر و آواتار مورد علاقه تان را انتخاب می کنید با شروع بازی تمامی حرکت های شما بر روی دنس پد بر روی مونیتور مشاهده خواهد شد شما باید به سرعت کلیه حرکت هایی که آواتارتان برروی مونیتور از شما میخواهد را ایرانسل123 اجرا کنید.
با آمار جهانی فروش در هر 48 ثانیه یک عدد ... ایرانسل123
با اینکه استفاده از فلش مموری ها برای جابجایی اطلاعات به دلیل استفاده از اینترنت و پردازش های ابری کمتر شده است اما این قطعات، ابزاری فوق العاده برای بوت سیستم عامل های دلخواه، نصب آنها و ایرانسل123 همچنین تعمیر کامپیوتر می باشند. این ابزار هرساله با کاهش قیمت در برابر افزایش حجم ذخیره سازی ابزاری مناسب برای این فعالیت ها هستند.
شما می توانید کل فلش مموری خودتان را به پارتیشنی رمزگذاری شده تبدیل کنید تا بتوانید فایل ها و اطلاعات مهم خودتان را درون آن بصورت امن نگهداری کنید. ایرانسل123 همچنین می توانید بر روی فایل هایتان رمزعبور گذاشته تا دسترسی به آنها تنها با وارد کردن رمزعبور امکان پذیر باشد.
احتمالا شما نیز مانند اغلب کاربران فایل ها را با کپی و پیست به فلش هاستان منتقل می کنید. Sync Toy و Sync Back SE دو نرم افزاری ویندوزی برای این کار هستند. Good Sync 2 Go هم برای سیستم عامل های مک قابل ایرانسل123 استفاده است.
اگر فکر می کنید که رمز عبور گزینه امنی برای کامپیوترتان نیست و برای امن کردن بیشتر اسکنر بیومتریک نیز ندارید، نگران نباشید، گزینه های جایگزینی نیز وجود دارد. ایرانسل123 تنها کار مورد نیاز این است که فلش مموری خودتان را به کلید تبدیل کنید! با اینکار بدون اتصال فلش مموری شما به کامپیوتر امکان ورود به سیستم عامل وجود نخواهد داشت. اگر از ویندوز استفاده می کنید می توانید از predator استفاده کنید. البته این نرم افزار تنها راه تبدیل فلش مموری به کلید ویندوز نیست.
نصب بازی برروی فلش مموری را نمی توان به عنوان نرم افزارهای قابل حمل یاد کرد، برخی از بازی ها را می توانید بر روی فلش مموری نصب کنید و بدون در نظر گرفتن خرابی سیستم عامل و ترس از ایرانسل123 دست دادن مراحل ذخیره شده بازی کنید. (به یاد داشته باشید که سیستم عامل ها باید یکی باشند) همه بازی ها این قابلیت را ندارند، یکی از بازی های موفق که این امکان را ارائه داده است Minecraft است.
کودکان همواره از بازیهای کامپیوتری لذت ایرانسل123 میبرند اما این موضوع موجب بی تحرکی و ضرر و زیان های بی شماری است.
همچنین با این محصول می توانید در مهمانی ها و مجالس هم لحظات خوشی را رقم بزنید، زیرا از انگشتر لیزری بیمز می توانید به عنوان رقص نور بر روی دیوار هم استفاده نمایید، فقط کافیست محیط شما نیمه تاریک یا تاریک باشد تا با حرکت انگشتان خود بر روی دیوار رقص نور ایرانسل123 فوق العاده زیبایی را ایجاد نمایید.
۹٫ نجات کامپیوتر آلوده ایرانسل123
این محصول دارای 4 انگشتر می باشد که به دست شما بسته می شوند ایرانسل123 و هر کدام از آنها دارای LED با رنگ های مختلف هستند.
هم بازی هم ورزش از کودک تا ایرانسل123 کهنسال ...
شیوه ای نوین در یادگیری حرکات ورزشی ایرانسل123 و اروبیک به صورت بازی و تفریح در منزل...
شامل برنامه های ورزشی و موزیک های متنوع برای ورزش پر هیجان و سرشار از لذت شما دارای بازیهای متعدد یک نفره و چند نفره ورزشی مفرح برای شما و خانواده تان با دنس پد تناسب اندام سلامتی و شادابی را برای خانواده تان به ایرانسل123 ارمغان آورید.
Dance Pad بهترین وسیله ایرانسل123 برای ترکیب بازیهای کامپیوتری با ورزش های جسمی و پر تحرک است.
لیزر انگشتی Finger Laser پدیده سال 2012 را به ایرانسل123 انگشتان خود ببندید.
موسیقی ، بازی و کامپیوتر را با ایرانسل123 یکدیگر در آمیزید و ورزش کنید.
هیجان باری و ایرانسل123 لذت ورزش را در منزل تجربه کنید.
تکنولوژی روز را در راه ایرانسل123 سلامت خود به کار گیرید.
سرعت عمل شما ایرانسل123 در این بازی بسیار مهم است و در صورت برنده شدن وارد مراحل متنوع خواهید شد.
تکنولوژی جدید و بی نظیری که ایرانسل123 تحسین همگان را برانگیخته است.
با بازیهای ایرانسل123 متعدد بک نفره و چند نفره
پس از بستن انگشتر های لیزری بر ایرانسل123 دست خود فقط کافیست در تاریکی شب و یا محیط های تاریک یا نیمه تاریک دست خود را حرکت دهید تا امواجی از رنگ ها با حرکت دست شما در فضا رس



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

. معاون فناوري اطلاعات وزارت ICT ، گفت: از موضوعات مهم و موكد در اين سفر لزوم همكاري‌‏هاي دو جانبه و نه يك طرفه و همكاري مشترك در چهار سطح توليد و عرضه خدمات (سرويس‌هاي شارژ اتوماتیک ایرانسل الكترونيكي)، توليد محصولات اعم از نرم‌افزاري و سخت‌افزاري ، توليد تكنولوژي ، فناوري و توليد دانش است
در ادامه‌ي اين اطلاعيه آمده است: آن دسته از مشتركان كه تمايل به داشتن و استفاده از اين خدمت را ندارند، مي‌توانند درخواست تمايل نداشتن خود را از طريق تماس شارژ اتوماتیک ایرانسل با شماره‌ي تلفن 09990 واحد ارتباطات مردمي ‌روابط عمومي ‌شركت مخابرات ايران اعلام و نام و نام خانوادگي، شماره‌ي تلفن همراه و شماره‌ي پرونده‌ي مندرج در شناسنامه‌ي تلفن همراه مربوطه را ارايه كنند تا سرويس پيام كوتاه آنان قطع و مبلغ دو هزار ريال پرداختي به حساب بستانكاري ايشان منظورگردد. علاوه بر اين مي‌توانند درخواست خود را در تهران به ادارات مشتركان مناطق هشت‌گانه و در استان‌ها به ادارات مشتركان و متقاضيان اعلام كنند.
رياضي ، اظهارداشت: دولت مالزي به دليل توسعه ، موفقيت‌‏ها و پيشرفت‌هايي كه در زمينه استفاده ابزاري از IT به عنوان يك عامل توسعه اقتصادي شارژ اتوماتیک ایرانسل و ظرفيت‌سازي براي صدور خدمات آن به خارج از كشورشان داشته‌‏اند، الگوي مناسبي در زمينه IT هستند
. رياضي ، تصريح كرد: لازمه انجام اين اقدامات ، فعاليت‌ها و همكاري‌‏هاي مشترك در پروژه‌هاي اجرايي ، صنعتي و توليد فناوري و دانش در مراكز تحقيقاتي و دانشگاهي است كه البته اين موضوع مورد پذيرش طرف مالزيايي قرار گرفت. وي ، اظهارداشت: در اين زمينه مقرر شده است تا كار گروه‌‏هاي تخصصي تشكيل و نحوه انجام هر كدام از موارد بررسي و شارژ اتوماتیک ایرانسل راهكارها ارايه شود.
به گزارش روابط عمومي وزارت ICT، عبدالمجيد رياضي، معاون فناوري اطلاعات وزارت ICT ، در خصوص دستاوردهاي سفر به مالزي گفت: اين سفر به همراه 6 نفر از كارشناسان دولتي و 3 نفر از متخصصين بخش خصوصي، در پي سفرهاي رييس جمهور و وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به مالزي و تاكيد بر همكاري‌هاي دو جانبه صورت گرفت. وي ، افزود: در اين سفر، 4 پروژه اصلي مد نظر بود كه مطرح و با طرف شارژ اتوماتیک ایرانسل مالزيايي دنبال شد
صابر فيضي افزود: براي انجام اين كار شركتهاي زير مجموعه وزارت ارتباطات در شارژ اتوماتیک ایرانسل سال 83 تغيير اساسنامه داده‌اند.
در پي بروز اشكال در جا‌به‌جايي كدهاي 40 و 41 مربوط به هزينه‌ي داير كردن سرويس ويژه‌ي SMS براي شارژ اتوماتیک ایرانسل برخي از مشتركان تلفن همراه در قبض‌هاي اين دوره، رييس مركز اطلاع رساني تلفن همراه مخابرات اعلام كرد: اشتباهي كه در قبوض تلفن همراه برخي مشتركان به وجود آمده است، در دوره‌ي بعدي اصلاح خواهد شد.
مجيد طاهرنيا افزود: با ارسال SMS به اين مشتركان، به اطلاع آن‌ها رسانده شد كه هزينه‌ي دو هزار تومان كه مجددا براي داير كردن سرويس ويژه‌ي پيام كوتاه در قبض اين دوره آمده است، به دليل جابه‌جايي كد 40 و 41 بوده است كه در قبوض شارژ اتوماتیک ایرانسل جديد اصلاح خواهد شد.
رياضي گفت: حدود 4 سال پيش يك توافقنامه همكاري بين اين دو كشور امضاء شده بود كه به دليل مشخص نشدن جزييات و عموميت آن ، طرفين وظايف خودشان را به خوبي نمي‌دانستند و سازمان مشخصي هم به عنوان مسوول پي‌‏گيري معين نشده بود كه شارژ اتوماتیک ایرانسل در اين سفر، اين موضوع با طرف مالزيايي در ميان گذاشته شد.
مدير عامل شركت مادر تخصصي مخابرات ايران نيز در هيمن شارژ اتوماتیک ایرانسل رابطه به خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، گفت: براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، حداقل 51 درصد سهام شركتهاي زير مجموعه وزارت ارتباطات تا سال 86 به بخش خصوصي واگذار خواهد شد
وي، در خصوص 4 پروژه اصلي مورد مذاكره در اين سفر ، خاطرنشان كرد: كارت هوشمند ملي، شبكه اينترنت ملي ، بهينه‌سازي شبكه تلفن سيار و ساخت يك ماهواره دانشجويي با مشاركت شارژ اتوماتیک ایرانسل دانشگاه‌هاي دو كشور از جمله پروژه‌‏هاي مورد بررسي در اين سفر بود
در شارژ اتوماتیک ایرانسل اين بين شركت ارتباطات زير ساخت و مادر تخصصي مخابرات و نيز ميزاني از سهام شركتهاي استاني مستثني خواهند بود.
اسامي شركتهاي زير مجموعه وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات براي واگذاري به بخش خصوصي و تعاوني در قالب بند ج اصل 44 قانون اساسي اعلام شد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
دولت مالزي به دليل توسعه ، موفقيت‌‏ها و پيشرفت‌هايي كه در زمينه استفاده ابزاري از IT به عنوان يك عامل توسعه اقتصادي و ظرفيت‌سازي براي صدور خدمات آن به خارج از كشورشان داشته‌‏اند، الگوي مناسبي در شارژ اتوماتیک ایرانسل زمينه IT هستند
شركت فناوري اطلاعات، شركت ارتباطات سيار، شركت كارخانجات شارژ اتوماتیک ایرانسل مخابراتي ايران، شركت صنايع مخابراتي راه دور ايران، شركت كابلهاي شهيد قندي، شركت خدمات هوايي پيام، پست بانك و شركت پست از جمله شركتهاي تحت پوشش وزارت ICT مي‌باشند كه در انتظار واگذاري سهام آنها تا حداكثر 80 درصد هستند.
در اين بين شركت ارتباطات زير ساخت شارژ اتوماتیک ایرانسل و مادر تخصصي مخابرات و نيز ميزاني از سهام شركتهاي استاني مستثني خواهند بود
به جز اين شركتها، سهام شركتهاي مخابرات 30 استان نيز در ليست واگذاري خواهند بود. شايد شارژ اتوماتیک ایرانسل بزرگترين سهام در بين اين شركتها متعلق به شركت ارتباطات سيار است كه به نوعي پرسود ترين شركت وزارت ارتباطات به شمار مي‌رود
همچنين به دنبال بروز اين اشكال، روابط عمومي‌ شركت مخابرات ايران در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: هم‌زمان با واگذاري سيم‌كارت ثبت‌نام كنندگان شارژ اتوماتیک ایرانسل سال 84،‌ سرويس پيام كوتاه همه‌ي مشتركان داير شده است كه از اين پس متقاضيان نيازي به مراجعه به ادارات مشتركان و طي مراحل اداري لازم جهت فعال شدن اين سرويس را نداشته باشند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

طبق پروانه عملياتي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شركت ايرانسل ، اين شركت بايد تا ششم شهريورماه فروش سيم‌كارتهاي با كد ‪ ۰۹۲۵‬و ‪ ۰۹۲۶‬را آغاز و تا پايان ششم آذرماه امسال نيز دو ميليون و ‪ ۲۰۰‬هزار شماره ‪ ۱۵۰‬هزار توماني در ‪ ۲۴۸‬شهر كشور واگذار كند.
قیمت خرید تمامی سیم کارت های معمولی و اعتباری بین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 10 تا 15 هزار تومان پایین تر از قیمت فروش است .
قیمت فروش سیم کارت کارکرده اعتباری تالیا در بازار شمال تهران 65 هزار تومان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است .
تاليانيوز- قیمت فروش سیم کارت تلفن همراه در بازار شمال تهران ، امروز با کد دو640 تومان، کد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سه،570تومان ، کد پنج 510هزار تومان و کد شش به قیمت500 تومان است .
معاون وزير ارتباطات در عين حال افزود: بتدريج در عقد قراردادها و اجرايي شدن كارهاي ايرانسل بهبود ملاحظه مي‌شود و هنوز نمي‌توان گفت كه كاملا از زمان بندي عقب افتاده ، ولي در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مرز است .
مديرعامل شركت مخابرات ايران , با بيان اين كه در صورتي كه توليد داخلي با كيفيتي داشته باشيم افزايش تعرفه‌‏ها در كيفيت شبكه تاثيرگذار نخواهد بود , گفت: اگر كالا را از خارج كشور با اين خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تعرفه وارد كنيم قيمت را بالا خواهيم برد ، اما در كيفيت شبكه خللي وارد نمي‌‏شود.
به گفته غفاريان، ايرانسل بايد در دو قسمتي كه پيمانكارانش اعلام عدم آمادگي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل كرده‌اند، كارها را سريعا به پيمانكار جديدي بسپارد و اگر كارهاي اجرايي در اين دو بخش آغاز شود، پروژه با اين شركت قابل اجرا خواهد بود.
معاون وزير ارتباطات و رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: براساس اخطاريه اواخر هفته گذشته به ايرانسل ، اين شركت بايد تا آخر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شهريورماه به تعهداتشان در واگذاري نخستين سيم‌كارتهايش عمل كند.
قیمت فروش سیم کارت تلفن همراه در بازار جنوب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تهران
قرار بود كه ايرانسل گزارش دوم خود را در ‪ ۱۶‬خردادماه ‪ ۸۵‬به سازمان تنظيم مقررات ارائه كند كه "علي نادي‌پور" معاون اعمال مقررات و نظارت اين سازمان گفت هنوز اين خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گزارش ارائه نشده و منتظر دريافت آن است.
"وفا غفاريان" رييس هيات مديره شركت مخابرات ايران نيز در گفت و گو با خبرنگار حوزه ارتباطات ايرنا، ضمن تاييد اينكه ايرانسل دچار تاخير يكي دو ماهه در زمان‌بندي اجرايي كارهايش شده، گفت: اگر اين شركت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نتواند دوباره روي زمان‌بندي قرار گيرد و عمليات اجرايي در شهرستانها هر چه زودتر آغاز نشود، وضع نگران‌كننده خواهد بود.
خسروي در عين حال گفت كه قرارداد ايرانسل با "آلكاتل" و "اريكسون"، دو شركت خارجي سازنده تلفن همراه كه بايد تجهيزات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آنها را تامين كنند، نهايي شده است.
وي ، با بيان اين كه توليدات داخلي با كميت و كيفيت بالا مي‌‏تواند اين مشكل را جبران كند , افزود: به طور قطع وزارت صنايع خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل براي اين افزايش برنامه‌‏اي داشته است.
قیمت فروش سیم کارت تلفن همراه در بازار جنوب تهران با کد دو 630 تومان ، با کد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سه 550تومان ، با کد پنج530 تومان و کد
مهندس فيضي ، با اشاره به سياست دولت مبني بر افزايش تعرفه‌‏هاي وارداتي, تصريح كرد: در جلسات وزارت صنايع به صورت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل كارشناسي از مخابرات دعوت نشده بود و اين طور نبود كه كارشناسان مخابرات در اين جلسه‌‏ها حضور داشته باشند.
"محمود خسروي" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه ارتباطات ايرنا افزود: علت اين اخطار اين خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بود كه قرارداد ايرانسل با يكي از كنتراكتورهاي عمده كه بايد كارهاي آنها را در يكي از سه منطقه كشور به انجام برساند، نهايي نشده‌است.
وي ، در پايان اظهار اميدواري كرد؛ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وزارت صنايع راه‌‏حلي براي اين معضل پيدا كند.
مهندس صابر فيضي , مديرعامل شركت مخابرات ايران , در خصوص افزايش تعرفه تجهيزات مخابراتي تا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سقف 80 درصد با بيان اين مطلب ، اظهارداشت: اين موضوع مشكل اعتباري براي ما پيش مي‌‏آورد ، چرا كه در حال حاضر بودجه سال 85 با تعرفه‌‏هاي گذشته و قيمت تمام شده قبل بسته شده است و اعتبارات مخابرات براي اين موضوع پيش‌‏بيني نشده بود.
وي به‌عنوان مدير دولتي پروژه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اپراتور دوم تلفن همراه، با بيان اينكه چون زمان زيادي تا شهريورماه نمانده، بايد مسائل اپراتور دوم را با جديت دنبال كنيم،ادامه‌داد: منتظر گزارش آخر خردادماه ايرانسل هستيم تا ببينيم روند پيشرفتشان در كشور به چه صورت است.
قیمت فروش سیم کارت کارکرده در بازار شمال تهران با کد یک 710تومان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ، با کد دو 600تومان ، با کد سه 540تومان ، با کد پنج 470 تومان و کد شش نیز 465 تومان است .
افزايش تعرفه واردات تجهيزات مخابراتي نظيرBTS از 10 درصد به 80 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل درصد در سرعت كار مخابرات براي آماده كردن شبكه تاثير مي‌‏گذارد.
مهندس فيضي , در خصوص افزايش تعرفه گمركي و ورود قاچاق به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل كشور ، يادآور شد: اين مساله باعث ورود قاچاق در تجهيزات اصلي نخواهد شد ، چرا كه اين تجهيزات چيز كوچكي نيست كه بتوان آن را قاچاق كرد.
طبق تعهدات ايرانسل، شركت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مجري اپراتوري دوم تلفن همراه ايران، در پروانه آغاز به كار آن، اين شركت بايد هر سه ماه گزارشي از چگونگي پيشرفت كارهايش به سازمان تنظ



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

روکش این گوشی قابل irancell 123 تغییر است و شما می توانید رنگ های متفاوت را برای آن انتخاب کنید.
این دستگاه ساده و در عین حال شیک شامل یک دوربین فیلم برداری HD و سنسورهای متعدد است که همه چیز، از هرگونه فعالیت irancell 123 را پیگیری میکند.
به دنبال گسترش شایعات ورود نوکیا لومیا 625 عکس های این گوشی نیز منتشر irancell 123 شده است. صفحه نمایش بزرگ، رنگ های متفاوت و اپلیکیشن های عکاسی از جمله مزیت هایی است که همراه این گوشی است. گزارشی تصویری برایتان از این گوشی تهیه کردیم که امیدواریم مقبول شما باشد.
Canary-Device-and-App-650x612 irancell 123
این گوشی در 6 رنگ مشکی،سبز،نارنجی، قرمز، زرد و سفید عرضه خواهد شد. irancell 123
LG-G2-F320K-000-908x545 irancell 123
بر طبق یک قاعده ی کلی باتری های موبایل گران قیمت منبع ذخیره ای فشرده ایست که صرف هزینه برای آنها به معنی واقعی کلمه دشوار است . پس چرا آنها را در جوی آب نیندازیم و گوشی هایمان را با سودا شارژ نکنیم . دیزی ژنگ نیز گوشی نوکیا را براساس همین ایده طراحی کرد . گوشی های برداشتی به irancell 123 جای استفاده از باتری های سنتی ، از باتری دوگانه ای استفاده می کنند که منبع تولید برقشان از کربو هیدرات هاست .
دوربین 5 مگاپیکسلی LED فلش از دیگر ویژگی های این گوشی irancell 123 محسوب می شود.
باریکی این گوشی 9.15 میلی متر و وزن آن 159 گرم می باشد. irancell 123
برای کسانی که به دنبال سیستم های پیشرفته امنیتی خانه هستند Canary یا همان قناری بهترین انتخاب است.گفته میشود irancell 123 اولین دستگاه هوشمند امنیتی خانگی است که توسط آن میتوانید به صورت مستقیم توسط گوشی هوشمند خانه خود را مشاهده کنید.
دوربین 41 مگاپیکسلی لومیا که نظر خیلی ها رو بخودش جلب کرده دنیایی از تازگی را با خود به همراه آورده است. این گوشی در همین بدو ورود حرف های بسیاری را با خود به همراه دارد. چه طرفداران و چه منتقدان نوکیا irancell 123 در خبرگزاری های فناوری درباره این گوشی به بحث و بررسی پرداخته اند. در کنفرانسی که شب گذشته در نیویورک نوکیا داشت این گوشی را به رخ تمام غول های دنیای فناوری کشید. گزارشی تصویری تهیه کردیم از این گوشی که امیدواریم براتون جالب و جذاب باشد.
article-2375109-1AF459BE000005DC-257_634x359 irancell 123
همانطور که میدانید چهارشنبه روز پرده برداری از پرچمدار کمپانی ال جی،گوشی LG G2 است.گوشی هوشمندی که برای اولین بار کلیدهای irancell 123 فیزیکی آن در پشتش قرار گرفته است.
سنسورهای Canary قادر به ثبت هرگونه حرکت،تغییر دما،ارتعاش و صدا هستند و کاربر میتواند به طور کامل از طریق دستگاه iOS یا اندروید خود از این تغییرات آگاه شود.به طور مثال زمانی که irancell 123 دما به صورت ناگهانی تغییر کند و احتمال آتش سوزی باشد به کاربر هشدار خواهد داد.
روزبه روز ابزارهای دیجیتال کوچک و کوچک تر میشوند.Air Click دوربینی است که آن را مثل انگشتر دست میکنید و با ژست irancell 123 عکس گرفتن عکس میگیرید:
تنها کافیست سنسور و شاتر را به انگشت خود انداخته و ژست گرفتن عکس را بگیرید.همچنین برای فیلم برداری نیز ژست گرفتن دوربین irancell 123 فیلم برداری نیز مانند تصویر باید عمل کرد.پس از گفتن عکس بلافاصله از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند کاربر ارسال میشود.
حتی سنسورهای Canary را میتوان فعال و غیر فعال کرد یا برای دستگاه حالت های بسیار irancell 123 حساس و عادی را تعریف نمود.
امکان استفاده از میکرو SD کارت باعث شده irancell 123 امکان ذخیره فایل ها با حجم بالاتر فراهم شود.
اطلاعات دیگر آن استفاده از نانوسیم کارت درست مانند آیفون ۵ و موتورولا موتو X می باشد.استفاده از این نوع سیم کارت رو به رشد است و در اکثر گوشی های هوشمند جدید مشاهده می شود.پشتیبانی از حافظه microSD که irancell 123 در حالت روشن نیز قابل تعویض می باشد، باتری ۲۶۱۰ میلی آمپر و استفاده از سیستم عامل اندروید نیز از مشخصات لو رفته LG G2 می باشد.
نوکیا لومیا 625 یک لومیا با صفحه نمایش بزرگ 4.7 اینچی است که از آخرین irancell 123 نسخه ویندوز فون برخوردار است.
رنگ سفید Canary با قیمت ۱۹۹ دلار و رنگ نقره ای و سیاه آن ۲۴۹ دلار به فروش میرسد و به اعتقاد من نسبت به ارزش کاربردی آن از قیمت بسیار مناسبی نسبت به سیستم های امنیتی دیگر برخوردار است.البته قابل ذکر است که این دستگاه هوشمند هنوز irancell 123 به بازار ارائه نشده است و از ماه May سال ۲۰۱۴ فروش آن آغاز خواهد شد.
بدنه irancell 123 پلاستیکی این گوشی سبب قیمت پایین تر آن شده است.
پورت هدفون در قسمت irancell 123 بالایی واقع شده است.
تصاویری از کتابچه راهنمای این گوشی به بیرون درز کرده است که در یکی از آن ها کلید های پشت آن را نشان میدهد.زیر دوربین LG G2 کلید تنظیم صدا ،قفل صفحه نمایش و کلید برگشت قرار گرفته است irancell 123 و از اسکنر اثرانگشت که در شایعات آمده بود خبری نیست.
این گوشی برخی از ویژگی های نوکیا لومیا 1020 را به اشتراک برده است از جمله اپلیکیشن های دوربین هوشمند را شامل می irancell 123 شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

تصاویر اختراع ساعت سامسونگ در کره جنوبی لو رفت و تصاویر نشان دهنده این است که این ساعت دارای صفحه نمایش ایرانسل یک دو سه انعطاف پذیر است.
مجهز ایرانسل یک دو سه به آخرین ورژن سیستم عامل اندروید (۴٫۳)
canalys ایرانسل یک دو سه
صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی فول ایرانسل یک دو سه HD
امروز تصاویری از این فبلت که اکنون با نام T6 شناخته می شود توسط ایرانسل یک دو سه سایت ePrice به بیرون درز کرد.ظاهر این فبلت مانند گوشی HTC One است اما با لبه های باریک تر و قدی بلندتر !
دیروز سامسونگ نام های ایرانسل یک دو سه Samsung 5G ، Samsung Fit ، Samsung Micro
دوربین ۴ مگاپیکسلی ایرانسل یک دو سه اولتراپیکسل عقب و دوربین ۲٫۱ مگاپیکسلی جلو باتری ۳۳۰۰mAh ، ضخامت ۹٫۴ میلیمتر و اسپیکرهای دوگانه
در تصاویر ثبت اختراع به نظر میرسد که ساعت هوشمند شامل یک بلندگو،میکروفون،پورت USB و دکمه منو و برگشت می باشد و از همه مهم تر انعطاف پذیری صفحه نمایش آن را نیز نشان ایرانسل یک دو سه داده است.
Samsung Fit ایرانسل یک دو سه به عنوان یک لوازم جانبی یا نرم افزار برای چیزی مرتبط با سلامتی میباشد.
S Musician میتواند یک برنامه موسیقی برای ایجاد و ویرایش فایل های موزیک باشد که میتواند به مجموعه برنامه های S سامسونگ که در TouchWiz عرضه میشود ایرانسل یک دو سه بپیوندد.
درکل اپل در صدر جدول فروش تبلت قرار گرفته است و راه زیادی برای کمپانی های دیگر برای رسیدن به آن باقی ایرانسل یک دو سه مانده است ولی از نظر سیستم عامل بازهم اندروید حرف اول را میزند.
بر اساس گزارش سایت Sammobile : در اطلاعات ثبت شده در ثبت اختراع،اشاره به مدل SM-V700 شده است که در شایعات ساعت سامسونگ نیز نام این مدل ایرانسل یک دو سه ذکر شده بود.
به نظر شما این نام ها میتواند چه محصولی از سامسونگ باشد ؟ ایرانسل یک دو سه
همانطور که می دانید سامسونگ در حال توسعه فن ایرانسل یک دو سه آوری صفحه نمایش انعطاف پذیر برای گوشی های هوشمند خود است و احتمال دارد که اولین بار آن را توسط ساعت هوشمند عرضه کند.
Samsung Expo ، Samsung ایرانسل یک دو سه Go و Samsung Pro هم مشخص نیست نام چه محصولاتی از این کمپانی باشد،شاید نام یک لوازم جانبی مانند ساعت هوشمند یا هرچیز دیگر است.
همچنین در این گزارش مشخصات HTC One Max نیز ایرانسل یک دو سه منتشر شده است :
در صورت انتشار هرگونه خبر در این مورد،می توانید آن را در اخبار ایرانسل یک دو سه آی تی بخوانید.
2 گیگابایت رم ، ۱۶ ایرانسل یک دو سه گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظ
اگر اخبار را دنبال کرده باشید حتما خبر احتمال رونمایی ساعت هوشمند ایرانسل یک دو سه سامسونگ به همراه گلکسی نوت ۳ در مراسم IFA 2013 که ۲۲ شهریور آغاز خواهد شد را شنیده اید.
در سه ماه دوم امسال،۳۴ میلیون تبلت عرضه شده است که این افزایش ۴۳ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.طبق این گزارش ۶۸% از تبلت های عرضه شده کمتر از ۹ اینچ بودند و ایرانسل یک دو سه به نظر ما فروش نکسوس ۷ جدید،فروش تبلت های اندرویدی را در فصل سوم از این بیشتر خواهد کرد.
البته هیچ یک از آنها رسما تائید نشده است ولی طبق معمول پایان این شایعات درست از آب درمی ایرانسل یک دو سه آیند.
با این حال، دلیل ایرانسل یک دو سه نمیشود چون سامسونگ این نام ها را برای اختراع جدیدش ثبت کرده است تمام آنها را ببینیم، بنابراین تا زمانی که جزئیات بیشتر منتشر شود باید منتظر ماند.
همانطور که قبلا هم گفتیم،HTC پس ازعرضه HTC One مینی برای رقابت با سونی اکسپریا اولترا و سامسونگ گلکسی مگا،فبلتی با نام HTC One ایرانسل یک دو سه Max را روانه بازار خواهد کرد.
مدتی پیش خبرهایی از تمرکز نوکیا روی فبلت و تبلت شنیده بودیم و حالا هم تصاویر آن ها را میبینیم.جای تعجب ندارد که در این بازار داغ تبلت و گوشی های بزرگ،نوکیا هم به دنبال ارائه آنها باشد.امروز تصویری در توییتر از یک فبلت با صفحه نمایش ۶ اینچی که آن را نوکیا Bendit نامیده ایرانسل یک دو سه اند منتشر شد.همچنین اشاره شد که سیستم عامل این دستگاه ویندوز فون ۸٫۱ بوده و کمی بعد از عرضه Nokia EOS معرفی خواهد شد.
اپل هم موفق به فروش ۱۴٫۶ میلیون آیپد و آیپد مینی شد و ۴۲ درصد ایرانسل یک دو سه از بازار تبلت را در فصل دوم ۲۰۱۳ به محصولات خود اختصاص داد.این فروش نسبت به سال گذشته ۱۴٫۲ درصد که فروش ۱۷ میلیونی داشت کاهش یافته است ولی با این حال در صدر جدول قرار دارد.
smartsam1 ایرانسل یک دو سه smartsam2
پردازنده ایرانسل یک دو سه Snapdragon 800 با سرعت کلاک ۲٫۳GHz
، Samsung Expo ایرانسل یک دو سه ، Samsung Go ، Samsung Pro و S Musician را در دفتر ثبت اختراع ایالات متحده به ثبت رساند.
ترکیب فروش تبلت سامسونگ،آمازون، Lenovo و ایرانسل یک دو سه ایسر نزدیک به ۱۲ میلیون شد و افزودن تبلت کمپانی های کوچک دیگر،فروش تبلت های اندرویدی در فصل دوم ۲۰۱۳ را به ۱۹٫۵ میلیون رسانده است.
این نام ها نشان دهنده ارائه محصولات و خدمات جدید توسط سامسونگ ایرانسل یک دو سه را نشان میدهد.
Samsung 5G به نظر میرسد برای تست تکولوژی ۵G میباشد که احتمالا در سال ۲۰۲۰ ایرانسل یک دو سه عرضه خواهد شد و سامسونگ به دنبال بدست آوردن نام اولیه این فرآیند است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

با توجه به یکسان شارژ اتوماتیک ایرانسل بودن اندازه صفحه نمایش مدل P-600 با نکسوس۱۰ و استفاده از همان رزولیشن تصویر و همچنین انتشار اخباری در رابطه با معرفی نسل دوم تبلت نکسوس۱۰ با همکاری گوگل و سامسونگ، این احتمال وجود دارد که این مدل متعلق به نسل دوم از این سری محبوب باشد. در حال حاضر نسل کنونی تبلت های نکسوس۱۰ از پردازنده ۵۲۵۰ اکسینوس استفاده می کنند، اما با توجه به کنار گذاشتن پردازنده تگرا۳ در نسل دوم برادر کوچکتر این تبلت یعنی نکسوس۷ و استفاده از چیپ کوالکام در آن، این احتمال وجود دارد که گوگل قصد داشته باشد قلب های تپنده این ۲ برادر را به صورت مشترک به پردازنده های این شرکت مجهز کند و به احتمال فراوان استفاده از پردازنده سری۸۰۰ این شرکت در نکسوس جدید صحت داشته باشد.
در نکسوس 7 جدید شاهد اضافه شدن یک دوربین 5 مگاپیکسلی به گوشه پشت دستگاه هستیم که امکان فیلمبرداری 1080p را نیز میسر می سازد. همانند نسل قبلی یک شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین 1.2 مگاپیکسلی نیز بر روی تبلت برای ارتباط تصویری تعبیه شده.
گوگل همزمان با شارژ اتوماتیک ایرانسل رونمایی از نسل دوم نکسوس 7 به معرفی نسخه 4.3 سیستم عامل اندروید خود (که باز هم تحت عنوان جلی بین شناخته می شود) پرداخت و طبیعیست که نکسوس 7 جدید به این سیستم عامل مجهز خواهد بود.
اگر مقایسه ای میان مشخصات شارژ اتوماتیک ایرانسل این تبلت و تبلت نکسوس 7 قبلی که نزدیک به 13 ماه پیش به عنوان نخستین تبلت گوگل معرفی شده بود بیندازیم چند تغییر عمده را مشاهده می کنیم که شاید بسیار فراتر از تفاوت 30 دلاری قیمت آنها (229 دلار در مقابل 199 دلار برای نسخه های 16 گیگابایتی) باشد.
تغییر محسوس دیگر شارژ اتوماتیک ایرانسل به کارگیری چیپ ست Snapdragon S4Pro کوالکام در نکسوس 7 جدید به جای Tegra 3 انویدیا به کار گرفته شده در نسل قبلی است و در نتیجه نکسوس 7 جدید به پردازنده 4 هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Krait و واحد پردازش گرافیکی Adreno 320 مجهز خواهد بود، حال آنکه نسخه پیشین پردازنده 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی Cortex-A9 و واحد پردازش گرافیکی ULP Gforce را در دل خود داشت. RAM دستگاه نیز از 1 گیگابایت به 2 گیگابایت افزایش یافته که در کنار قدرت پردازشی بالاتر نوید دهنده کارآیی بیشتر دستگاه است.
Asus Google Nexus-7 2nd Gen. - نسل دوم شارژ اتوماتیک ایرانسل ایسوس گوگل نکسوس 7
بنابراین ظاهرا یک مدل گلکسی نوت بزرگ و قدرتمند در راه می باشد و باید خودمان را برای کار کردن با شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمایش ۱۲.۲ اینچی و قلم جذاب آن آماده کنیم که می تواند نسبت به مدل هایی مانند گلکسی نوت۲، نوت۸ و نوت۱۰ از جذابیت های بیشتری برخوردار باشد. باتوجه به رویه قبلی سامسونگ در استفاده از پردازنده اکسینوس در تمامی مدل های قبلی خانواده نوت، این بار نیز به احتمال بسیار زیاد مدل جدید ۱۲.۲ اینچی به پردازنده ای قدرتمند از این سری تجهیز خواهد شد.
بزرگترین تغییر، شارژ اتوماتیک ایرانسل افزایش رزولوشن صفحه نمایش به 1200x1920 پیکسل (در مقابل رزولوشن 800x1280 نسخه قبلی) است که تراکم پیسکلی 1.50 برابر را (323 پیکسل در هر اینچ در مقابل 216 پیکسل بر اینچ) به دست می دهد.
در اصل نسل دوم نکسوس 7 بالاترین رزولوشن را در میان تبلت شارژ اتوماتیک ایرانسل های 7 اینچی کنونی داراست و گوگل نیز این ویژگی برتر را اساس برخی از تبلیغات تبلت جدید خود قرار داده.
یکی از این تبلت ها با کد SM-P900 از صفحه نمایش ۱۲.۲ اینچی به همراه پردازنده قدرتمند اکتااکسینوس و قلم S-Pen بهره می برد، البته مشخص نیست که پردازنده استفاده شده نسل جدید از خانواده اکتااکسینوس می باشد یا همان پردازنده استفاده شده در گلکسی اس۴ خواهد بود. صفحه نمایش شارژ اتوماتیک ایرانسل این تبلت گرچه با رکوردها فاصله دارد اما با داشتن تراکم پیکسلی ۲۴۷ppi از وضوحیت تصویر فوق العاده ای برخوردار است و مشکلی برای نمایش جزییات نخواهد داشت.مدل دوم با نام P-600 عرضه می گردد که برخلاف مدل اولی به پردازنده اسنپدراگون ۸۰۰ کوالکام مجهز شده است و با داشتن رزولیشن مشابه مدل اولی اما به لطف صفحه نمایش کوچکتر ۱۰ اینچی، تراکم پیکسلی فوق العاده ۲۹۹ppi حاصل خروجی نمایش آن خواهد بود، اما برخلاف مدل اولی در این مدل خبری از S-Pen نخواهد بود.
کمپانی گوگل در روز 24 جولای 2013 (2 مرداد 1392) در مراسمی در سان فرانسیسکو از نسل دوم تبلت نکسوس 7 که در این سایت آنرا Nexus 7 2 می نامیم رونمایی نمود. این تبلت نیز همچون نسل نخست نکسوس 7 توسط شارژ اتوماتیک ایرانسل کمپانی ایسوس ساخته شده و همانگونه که از نامش مشخص است مجهز به صفحه نمایشی 7 اینچی است.
با وجود صفحه نمایش با ابعاد مساوی، نسل دوم نکسوس 7 در مقابل نسل نخست آن از وزن کمتر و جثه کوچکتری برخوردار است، به گونه ای که کاهشی 50 گرمی در وزن، 1.8 میلی متری در ضخامت و 6 میلی متری در عرض و البته اندک افزایش 1.5 میلی متری در طول تبلت شارژ اتوماتیک ایرانسل را شاهد هستیم و بدین ترتیب گرفتن آن در یک دست و انجام کارهایی نظیر مطالعه بر روی آن راحتتر از گذشته خواهد شد.
Asus Google Nexus-7 2nd Gen. - نسل شارژ اتوماتیک ایرانسل دوم ایسوس گوگل نکسوس 7
این احتمال که مدل دومی غیر از نکسوس۱۰ و از خانواده تبلت های گلکسی این شرکت باشد بسیار اندک است زیرا استفاده از چنین مشصاتی مانند پردازنده آن در یکی از تبلت های شارژ اتوماتیک ایرانسل گلکسی چندان منطقی به نظر نمی رسد. با معرفی نسل جدید تبلت های نکسوس۱۰ در سال جاری میلادی، به تمامی این شایعات پایان داده خواهد شد و این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ در نمایشگاه IFA2013 از مدل ۱۲.۲ اینچی خانواده نوت رونمایی کند.
Asus Google Nexus-7 2nd Gen. - نسل دوم ایسوس گوگل نکسوس 7 شارژ اتوماتیک



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 صفحه نمایش می‌توانست کیفیت بهتری داشته باشد خرید شارژ مستقیم ایرانسل
حالا که مدتی از معرفی پرچمدار سونی یعنی Xperia Z گذشته است، بد نیست ایرادهای این گوشی که در طول این ماه‏ها از کاربران مختلف گزارش شده است یا بر اثر استفاده خود را نشان داده است بررسی کنیم. خرید شارژ مستقیم ایرانسل مواردی که این سوال را به وجود می‏آورد: آیا واقعا خریدن این گوشی با این قیمت، در مقایسه با سایر گوشی‏های همرده بازار، عاقلانه است یا نه.
1 - زاویه خرید شارژ مستقیم ایرانسل دید کم صفحه نمایش:
Smart Stay کار آیی مناسبی ندارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و در بیشتر موارد نگاه کاربر را تشخیص نمی‌دهد
2 - وجود یک لایه سفید رنگ بر روی صفحه نمایش Full خرید شارژ مستقیم ایرانسل HD:
در گلکسی اس 4 به راحتی می توانید باتری را تعویض کنید برای اینکار تنها کافی است درب قاب پشتی را باز کنید، و باتری را خارج کنید اما در این گوشی باتری قابل دستیابی توسط کاربر عادی نیست و اگر باتری گوشی خراب خرید شارژ مستقیم ایرانسل شد حتما باید به تعمیرکار موبایل مراجعه کنید.
بدنه پلاستیکی خرید شارژ مستقیم ایرانسل حس خوبی را القاء نمی‌کند
شاید شما هم گوشی بلک بری را که با همکاری کمپانی پورش تهیه شده بود دیده باشید این گوشی یکی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از گرانترین گوشی‌های بلک بری است که طراحی آن بر عهده پورش بوده است.
پخش خرید شارژ مستقیم ایرانسل کننده قوی ویدئویی
بر طبق گزارش بیشترین سود خرید شارژ مستقیم ایرانسل از بازی‌ها به دست آمده است، 40 درصد دانلودها در این سه ماهه بازی بوده است. در اپ استور 75 درصد درآمد و در گوگل پلی 80 درصد درآمد از بازی‌ها بوده است.
به گزارش جی اس ام به نظر می آید که بلک بری از همکاری با پورش رضایت داشته و گوشی Z10 خود را نیز با طراحی پورش ارائه خواهد کرد زیرا امروز عکس‌هایی از گوشی Z10 منتشر شده است خرید شارژ مستقیم ایرانسل که ظاهری تقریبا شبیه به پورش دیزاین سابق دارد و و در بالای آن نام پورش به چشم می خورد.
نام این گوشی قرار است بلک بری پورش دیزاین P9982 باشد. در خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنار نام و عکس گوشی از مشخصات آن صحبتی نشده است اما مطمئن باشید که این گوشی در خانواده گوشی‌های لوکس قرار خواهد گرفت و گفته شده که در حدود 2000 دلار آمریکا قیمت خواهد داشت، نسخه قبلی پورش دیزاین نیز هنوز قیمتی 2000 دلاری دارد.
در اینکه اکسپریا زد، یک گوشی هوشمند خوب است شکی وجود ندارد اما وقتی پای قیمت‏های بالا و رقابت در سطح اول تکنولوژی به میان می‏‎آید، ایرادات کوچک و خرید شارژ مستقیم ایرانسل بزرگ است که بر تصمیم خریداران تاثیر می‏گذارد. پس با ما همراه باشید تا گزارش‏های کاربران در تجربه استفاده از سونی اکسپریا زد را ببینید.
صفحه نمایش مناسب و خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کیفیت خوب
اما از نظر تعداد دانلود‌های کشورهای مختلف در هر دو فروشگاه کشور آمریکا مقام اول را دارد و بیشترین دانلود از هر دو فروشگاه در این کشور انجام شده است. از نظر درآمد موضوع کمی متفاوت است و آمریکا در اپ استور خرید شارژ مستقیم ایرانسل مقام اول را دارد در حالی که در گوگل پلی کشور ژاپن در مقام اول ایستاده است و بیشترین درآمد را نصیب گوگل پلی کرده است.
بلندگوهای قوی هستند خرید شارژ مستقیم ایرانسل
قلم بسیار کارآمد خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای یادداشت برداری
می‌دانیم که اپ استور اپل بزرگترین فروشگاه اپلیکیشن دنیا است و روزانه تعداد بسیار زیادی برنامه از آن دانلود می‌شود. حتی گوگل پلی که تعداد زیادی گوشی اندرویدی را پشتیبانی می‌کند به تعداد دانلود اپ استور نمی‌رسید. اما به نظر می‌آید که همه چیز در حال تغییر است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
به گزارش جی اس ام در این سه ماهه برای اولین بار تعداد دانلود از فروشگاه گوگل پلی در حدود 10 درصد بیشتر از فروشگاه اپ استور بوده است. اما اپ استور هنوز سودآور تر است. بر طبق همین خرید شارژ مستقیم ایرانسل گزارش اپ استور 2.3 برابر از گوگل پلی درآمد بیشتری داشته است.
یکی از ویژگی‌هایی که هر شخصی در هنگام خرید گوشی به آن توجه می‌کند صفحه نمایش است، در این گوشی زاویه دید صفحه نمایش بسیار کم است و وقتی تنها خرید شارژ مستقیم ایرانسل کمی گوشی را بچرخانید دیگر قادر به دیدن محتوای صفحه نمایش نیستید.
اندازه صفحه نمایش 8 اینچ خرید شارژ مستقیم ایرانسل بسیار مناسب
خرید شارژ مستقیم ایرانسل اکسپریا زد سونی، پرچمدار سونی است اما آیا خریدن آن با این قیمت کار درستی است؟ در این مطلب با 14 ایراد این گوشی آشنا می‏شوید.
در کل اگر خرید شارژ مستقیم ایرانسل به دنبال یک دفترچه یادداشت دیجیتالی همه کاره که می‌تواند فیلم پخش کند، بازی‌های سنگین را اجرا کند و تماس هم بگیرید، هستید این تبلت با توجه به قیمت آن، بسیار مناسب است و یک انتخاب عالی به حساب می‌آید.
پشتیبانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از مکالمه
مقدمه خرید شارژ مستقیم ایرانسل
پردازنده و خرید شارژ مستقیم ایرانسل رم قوی
3 - باتری غیر قابل تعویض توسط افراد عادی: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
زمانی که صفحه نمایش خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی را نگاه می‌کنید با اینکه این صفحه نمایش کیفیت Full HD دارد اما تصور می کنید که یک لایه سفید رنگ بر روی صفحه نمایش کشیده شده که باعث می‌شود کیفیت صفحه پایین تر از رقبای آن به نظر برسد
برنامه‌های از پیش خرید شارژ مستقیم ایرانسل نصب شده کارآمد
و اما چیزهایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل که ما دوست نداشتیم
چیزهایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل که ما در این تبلت دوست داشتیم:
زاویه دید خوب خرید شارژ مستقیم ایرانسل صفحه نمایش



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از خبر آنلاین، هفته اخیر نیز سونی جدیدترین فبلت خود بنام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سونی اکسپزیا زد اولترا را شوی فنی کرد و این فبلت یکی از بهترین هایی است که تاکنون در بازار عرضه شده است.
جمع خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بندی
nexus-7-review-2013-15نکسوس ۷ جدید نخستین دستگاهی است که اندروید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۴٫۳ را تجربه می کند و نسخه ی استوک آن را نیز در اختیار دارد. شاید برجسته ترین ویژگی اضافه شدن در این نسخه پشتیبانی از OpenGL ES 3.0 می باشد که امکانات فوق العاده ای را برای توسعه دهندگان بازی های موبایل ارائه می کند.
از سوی دیگر هوآوی اسند میت نیز قابلیتهای خود را دارد که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می توان قیمت پایین اش را از این دست دانست.
هوآوی اسند میت، ۶٫۱ اینچ با نمایشگر IPS و اچ دی و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیکسل و ۲۴۱ppi تعریف شده و فناوری گوریلا گلس دارد. گلکسی مگا ۶٫۳ اینچی، با نمایشگر LCD و رزولوشن مشابه با هواوی ، اما با ppi معادل ۲۳۳ است (pixel per inch). اما سونی اکسپریا زد اولترا ۶٫۴۴ اینچ بوده و نمایشگر اختصاصی سونی موسوم به TRILUMINOUS داشته و فول اچ دی است و ppi آن نیز ۳۴۴ است. صفحه نمایشگر ضد خش است.
نرم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل افزار
در اینجا سعی می کنیم این سه فبلت را با هم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مقایسه کنیم:
sony-xperia-z-ultra خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
با تست های صورت گرفته، نکسوس ۷ جدید با وای فای روشن و نمایش فیلم با روشنایی ۷۵ درصد توانست ۵ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ساعت و ۳۳ دقیقه دوام آورد. گوگل اعلام کرد که با استفاده استاندارد باطری این تبلت قادر است تا ۹ ساعت دوام بیاورد که با توجه به تست هایی که صورت گرفته احتمالا زمان دقیقی است.
زمانی که سامسونگ گلکسی نوت را عرضه کرد، همگان به سایز بزرگ اسکرین ایراد گرفتند، اما حالا فبلت ها (سایز بین تبلت و گوشی هوشمند) رفته رفته بازار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را قبضه کرده و سازندگان بیشتری به سوی آن می روند.
زمانی که سامسونگ گلکسی نوت را عرضه کرد، همگان به سایز بزرگ اسکرین ایراد گرفتند، اما حالا فبلت ها (سایز بین تبلت و گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند) رفته رفته بازار را قبضه کرده و سازندگان بیشتری به سوی آن می روند.
اما گلکسی مگا، ۶٫۳ اینچی بوده و از جنس تمام پلاستیک بوده و در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دو طرف گوشی فلز به صورت استریپ وجود دارد. ۸ میلیمتر ضخامت داشته و ۱۹۹ گرم وزن دارد. دگمه های نویگیشن و جلو و عقب مانند سایر گوشی های سامسونگ ، طراحی شده و دگمه ولوم در سمت چپ، دگمه روشن و خاموش در سمت راست،جک هدفون در سمت بالا و میکرو یو اس بی در پایین دستگاه قرار گرفته است. قاب پشت پلاستیک شیشه ای بوده و از بدنه اصلی جدا شده و باطری، میکرو اس دی و میکرو سیم از این طریق قابل دسترسی است.
nexus-7-review-2013-12 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
این تبتل تنها ۳۰ دلار گران تر از Kindle Fire HD سال ۲۰۱۲ و همچنین گلکسی تب ۳ هست و با امکانات بسیار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عالی که ارائه می کند ۱۰۰ دلار کمتر از آیپد مینی قیمت دارد.
اگر بخواهید برجسته ترین ویژگی نکسوس ۷ جدید را بدانید باید بگوییم قابلیت حمل بسیار عالی و صفحه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش بسیار با کیفیت و شارپ آن است.
شما می توانید یک حساب کاربری جدید به دو صورت محدود و غیر محدود بسازید تا نحوه دسترسی کاربران به برنامه ها و تنظیمات مختلف را تعیین کنید. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
هوآوی از جنس پلاستیک بوده که دور فلزی دارد که آن را جمع و جور نشان می دهد. ضخیم آن ۹٫۹ میلیمتر بوده و ۱۹۸ گرم وزن دارد. سمت راست دگمه روشن و خاموش و ولوم وجود دارد.در قسمت چپ نیز اسلات میکرو اس دی قرار گرفته است. جک هدفون و اسلات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میکروسیم قرار گرفته و شارژر میکرویواس بی نیز در پایین دستگاه قرار گرفته است. قاب پشت نرم ساخته شده و به راحتی در دست محکم قرار گرفته و قابل بیرون امدن از بدنه اصلی دستگاه نیست و در آنجا دوربین اصلی دوربین را می توان مشاهده کرد.

طراحی: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
اما سونی اکسپریا زد اورلترا، طراحی فوق العاده زیبا داشته و متالیک بوده و در سه رنگ قابل حصول است. ۶٫۵ میلیمتر ضخامت داشته و وزن آن ۲۱۲ گرم است. در قسمت جلو نمایشگر قرار داشتهو همراه دوربین دوم جلوه می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کند.در قسمت راست جک هدفون، میکرو سیم کارت، دگمه آلومینیومی روشن و خاموش و دگمه ولوم قرار داشته و میکرو یو اس بی، در سمت چپ جا گرفته است. قاب پشت قابل درآوردن نیست اما زیبا، و ضد آب طراحی شده است.
برنده قسمت طراحی از بین سه گوشی سونی اکسپریا زد اولترا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
اما برای کاربران عادی بهترین ویژگی در حال حاضر پشتیبانی از چند حساب کاربری است که اگر تبلت در بین چند نفر بطور اشتراکی استفاده می شود امکان فوق العاده ای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل محسوب خواهد شد.
نکسوس ۷ ۲۰۱۳ بطور رسمی در سه شنبه آینده عرضه می شود و نسخه ۱۶ گیگ آن ۲۳۰ دلار و ۳۲ گیگ آن ۲۷۰ دلار قیمت خواهد داشت. مدل Wi-Fi + LTE 32 گیگابایتی نیز ۳۳۰ خرید شارژ اتومات



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

معترضان مصمم بودند که سنگرهای خود را در “پارک گزی” حفظ کنند. در ساعات بعد از ظهر نیروهای پلیس نخست معترضان را به زور از میدان تقسیم بیرون راندند. اندکی بعد صدها ایرانسل123 مأمور با لباس شخصی به “پارک گزی” حمله‌ور شدند، چادرها و پرچم‌های معترضان را پاره کردند.
پیش‌تر رجب طیب اردوغان، نخست وزیر به معترضان هشدار داده بود که اگر “میدان تقسیم” را ترک نکنند، باید منتظر اقدامات شدید باشند.قرار بود نخست وزیر روز چهارشنبه (۱۲ ژوئن) با نمایندگان افراد معترض ملاقات کند و نظر آنها را بشنود. این خبر فضای “پارک گزی” را، که در تصرف جوانان معترض است، تا حدی آرام کرد، اما با حمله غافلگیرانه‌ی پلیس، فضا بار دیگر به شدت متشنج شد. دو تن از نمایندگان گفته‌اند که هرگز با آقای ایرانسل123 اردوغان ملاقات نخواهند کرد.
مأموران پلیس برای متفرق کردن معترضان، علاوه بر استفاده از بولدوزر، خودروهای ایرانسل123 زره‌پوش و ماشین‌های آب‌پاش، به سوی آنها گاز اشک‌آور و گلوله لاستیکی شلیک کردند. بسیاری از جوانان به حملات پلیس با بطری‌های آتش‌زا (کوکتل مولوتوف)، ترقه‌های آتش‌بازی و پاره سنگ پاسخ دادند.
نخست وزیر ترکیه که در آغاز از تفاهم و گفت‌وگو با معترضان سخن می‌گفت، اکنون با لحن دیگری حرف می‌زند. رجب طیب اردوغان ایرانسل123 در برابر فراکسیون اعضای حزب اسلام‌گرای “عدالت و توسعه” گفت که “صبر و تحمل” دولت به آخر رسیده است. پیام این سخن آن است که اردوغان قصد دارد شدت عمل نشان دهد.
فرجام اعمال خشونت روشن نیست. این احتمال وجود دارد که خشونت نیروهای دولتی، عده بیشتری از مردم را ایرانسل123 در شهرهای دیگر به خیابان بکشاند. در روزهای گذشته ناآرامی‌هایی از شهرهای دیگر، از جمله از پایتخت آنکارا، گزارش شده است.
نیروهای ضدشورش از نخستین ساعات بامداد سه‌شنبه با تجهیزات کامل و خشونتی بی‌سابقه از چندین معبر به میدان هجوم بردند تا جوانان مستقر در میدان را بیرون برانند، اما با مقاومتی غیرقابل انتظار ایرانسل123 روبرو شدند: صدها جوان خشمگین که کلاه‌های ایمنی و ماسک گاز به سر داشتند، به مقابله با نیروهای پلیس در آمدند و در خیابان‌های اطراف با آنها درگیر شدند.
عملیات یگان‌های ضدشورش پلیس ترکیه برای بیرون راندن معترضان از “میدان تقسیم” استانبول، تا شامگاه ایرانسل123 سه‌شنبه (۱۱ ژوئن / ۲۱ خرداد) ادامه داشت. به گفته خبرنگاران خیابان‌های اطراف میدان در دود و آتش فرو رفته و صحنه‌هایی شبیه “جنگ داخلی” به وجود آمده است. یک ایستگاه تلویزیونی اوضاع میدان تقسیم را “جبهه جنگ” خوانده است.
دولت این ایرانسل123 اتهامات را رد کرده و بر تعهد خود به نظام سیاسی ترکیه تاکید کرده است.
“سنگرهای ایرانسل123 مقاومت”
معترضان به ویژه در خیابان‌های غرب “پارک گزی” در برابر مأموران مسلح مقاومت می‌کنند. آنها با سوزاندان اشیاء گوناگون و همچنین با پوشیدن ماسک ضدگاز و عینک‌های شنا، گاز اشک‌آور را ایرانسل123 خنثی می‌کنند. در هر گوشه خیابان چیزی در حال سوختن و دود کردن است. از همه طرف صدای آژیر خودروهای پلیس یا آمبولانس بلند است.
به گفته ناظران سیاسی، اردوغان به قماری بزرگ دست زده است، زیرا او با مقابله مستقیم با معترضان، عده دیگری، حتی از اطرافیان خود، را به جبهه مخالفان می‌راند. بسیاری از مقامات معتدل و میانه‌رو با اعمال خشونت مخالف هستند. آنها هشدار می‌دهند ایرانسل123 که دامن زدن به خشم و نفرت می‌تواند به خیزش همگانی منجر شود.
تظاهرات ضددولتی در ترکیه تا کنون به ایرانسل123 کشته شدن ۳ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شده است.
رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ایرانسل123 ترکیه
رجب طیب ایرانسل123 اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه
حسین آونی موتلو، ایرانسل123 شهردار استانبول، گفته است که عملیات تا بیرون راندن آخرین فرد معترض از “میدان تقسیم” ادامه خواهد یافت. در شهر شایع است که برخی از مأموران لباس شخصی در تحریک نیروهای پلیس و تشدید خشونت دست داشته‌اند.
مخالفان اردوغان ایرانسل123 او را متهم می‌کنند که با افزودن به قدرت فردی می‌کوشد پایه‌های دموکراسی در ترکیه را تضعیف کند. آنها در عین حال عقیده دارند که او قصد دارد با سست کردن پایه‌های نظام لائیک ترکیه، در این کشور حکومتی اسلامی به سبک ایران برپا کند.
بنا به گزارش روزنامه ترکی “حریت” دولت به دستگیری ۲۰ وکیل مدافع منتقد دست ایرانسل123 زده است. در استانبول شایع است که موج دستگیری در پیش است و دولت قصد دارد عده‌ای از روزنامه‌نگاران و روشنفکران معترض را بازداشت کند.
تحرکات اعتراض‌آمیز در استانبول ۱۲ روز پیش در مخالفت با احداث ایرانسل123 یک مرکز خرید در محل “پارک گزی” شروع شد، اما بعد ابعاد وسیع‌تری به خود گرفت و به وسیله‌ای برای انتقاد از سیاست‌ها و روش زمامداری نخست وزیر اسلامگرای کشور تبدیل شد.
اردوغان ایرانسل123 با “مشت آهنین”
پلیس ضدشورش ترکیه برای بیرون راندن معترضان از میدان تقسیم با گاز اشک‌آور و ماشین‌های آب‌پاش به آنها حمله کرده است. ایرانسل123 با مقاومت گروه‌های معترض، درگیری‌های شدیدی میان آنها و نیروهای دولتی پیش آمده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

قيمت در نظر گرفته برای این محصول ۴۸۰ دلار می باشد که خیلی پایین تر از قیمت ۶۴۹ دلاری دیگر هبریدی اچ پی یعنی Envy x2 است که از شارژ اتوماتیک ایرانسل ویندوز ۸ بهره می برد.
شما با این ساعت ضد اب و ضد گرد و غبار می توانید تماس ها و پیام های خود را نگاه کنید و حتی ایمیل های خود ببینید. موبایل خود را در جایی قرار دهید و با ساعت به او دستور عکس گرفتن دهید. می توانید اپلیکیشن های شارژ اتوماتیک ایرانسل بسیاری ار این ساعت خود کنترل کنید مثل برنامه های مسیر یابی و جی پی اس! حتی می توانید صدای گوشی را کم و زیاد کنید و یا اهنگ در حال پخش را عوض کنید.
ین روز ها بالاترین حجم دیسک ها از ان بلو ری ها می باشد که حدودا ۲۵ گیگ می باشند. البته بلو ری های دو لایه و سه و حتی چهار لایه تا ۱۲۸ گیگ ظرفیت دارند اما با اضافه شدن لایه ها ، دیسک ها کلفت تر می شوند و سونی به همراه پاناسونیک به فکر افتاده اند. این دو شرکت بزرگ گروهی تشکیل دادند و دیسک هایی ساخته اند که حداقل ۳۰۰ گیگابایت ظرفیت دارد شارژ اتوماتیک ایرانسل و تا ۲۰۱۵ این دیسک ها را وارد بازار خواهند کرد.
با پیشرفت دوربین و صفحه نمایش ها ، دیگر فیلم شارژ اتوماتیک ایرانسل ها و سریال و حتی برنامه های تلویزیونی با کیفیت ۴K درست خواهند شد که بسیار با کیفیت تر از HD می باشد و تقریبا هر فیلم معمولی با کیفیت و رزولوشن ۴K تا بیش از ۱۲۸ گیگابایت حجم خواهد داشت و نیاز به دیسک هایی با ظرفیت بیشتر ، احساس می شود.
این ساعت با گوشی شما ارتباط برقرار می کند و می تواند شارژ اتوماتیک ایرانسل همه ی اینکار ها را انجام دهد.
در بعضی سایت های خبری ، خبر رسیده که شرکت موفق Asus در حال ساخت باریکترین تبلت می باشد. شرکت ایسوس که با ساخت گجت های محدود اما بسیار قدرتمند و با کیفیت به موفق های خوبی رسیده است اکنون می خواهد عنوان باریکترین تبلت را از ان خود کند. شرکت ایسوس قبل از این با ساخت پدفون به موفقیت بسیار خوبی رسیده شارژ اتوماتیک ایرانسل است و در چند روز گذشته نیز با ساخت نکسوس ۷ دوم به موفقیت و فروش بسیار خوبی خواهد رسید. اکنون تبلت نکسوس ۷ دوم بهترین در بین تبلت های ۷ اینچی می باشد و اکنون ایسوس می خواهد باریکترین تبلت حدودا ده اینچی را بسازد تا در بین برند های تبلت ها یکه و تک تاز باشد.
در شارژ اتوماتیک ایرانسل حال حاضر نازکترین تبلت ، تبلت Xperia Tablet Z می باشد که ۶٫۹ میلی متر ضخامت دارد و ایسوس در نظر دارد تبلتی با نازکی ۶ میلی متر بسازد.
همچنین اعلام شده است که این کاور در شارژ اتوماتیک ایرانسل هفت رنگ بسیار متنوع خواهد بود که در عکس می توانید انها را مشاهده کنید. این گوشی ال جی بسیار حرفه ای خواهد بود چراکه بسیار کامل می باشد.
اين طور شارژ اتوماتیک ایرانسل كه پيداست اندروید در بازار هبریدی ها هم با قیمت مناسب تر٬ توان رقابت با دستگاه های ویندوزی را دارا باشد.
ین روز ها شارژ های بی سیم روز به روز افزایش پیدا می کنند و طرفداران زیادی دارند. دیگر نیازی به وصل کردن شارژ به گوشی نیست و تنها کافیست گوشی خود را بر روی یک جای مخصوص و یا محوطه ی مخصوص قرار دهید تا گوشی شما شارژ شود. اما هم اکنون که این فناوری به طور کامل جا نیافتاده ، کمی گران می باشد و شارژر های ان محدود و گران می باشد اما نوکیا شارژر های DT-900 خود را به قیمت ۲۵ دلار می فروشد. این مدل ارزان ترین شارژر می باشد و شارژ اتوماتیک ایرانسل همچنین بسیار با کیفیت می باشد.
در حال حاضر تنها گوشی های لومیا ۹۲۰ و ۸۲۰ و HTC Droid DNA و HTC 8X و Nexus 4 و شارژ اتوماتیک ایرانسل Nexus 7 2 از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند و همین امر شاید باعث شود کلی طرفدار برای خود جمع کنند چراکه امکانی بسیار فوق العاده است.
شرکت سونی چند روز پیش ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کرد. این ساعت که در واقع نمایشگر دوم گوشی شما شارژ اتوماتیک ایرانسل می باشد ، با اندروید سازگار می باشد و کار های شگفت انگیزی انجام می دهد. این ساعت شیک و هوشمند ترین گجت در سایز کوچک خود، می تواند کار هایی بسیار شگفت اور انجام دهد.
فقط چند روز تا معرفی گوشی Optimus G2 مانده است و لوازم جانبی برای این گوشی معرفی می شود. برای این گوشی کاور های مخصوصی معرفی شده است که بسیار زیبا و کاربردی هستند. این کاور به شما اجازه بسیاری از کار ها را می دهد. می توانید با این کاور در حالی که گوشی شما احاطه کرده است و گوشی شما بسته است ، ساعت را ببینید ، وضعیت اب و هوا را بفهمید و حتی وقتی کسی با شما تماس گرفت ، بدون باز کردن کاور به تماس پاسخ دهید. حتی می توانید با استفاده از این کاور و شارژ اتوماتیک ایرانسل در حالی که گوشی قفل می باشد ، به موزیک گوشی دهید و یا در هنگام الارم ان را خاموش کنید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سونی امروز گوشی Xperia Z Ultra را irancell 123 راه اندازی کرد
صفحه نمایش ®TRILUMINOS سونی irancell 123
اندازه سنسور به نظر ناامیدکننده می رسد ولی فردی که با دستگاه کار کرده می گوید: «اگر پیور ویو ۸۰۸ و لومیا ۱۰۲۰ را کنار بگذاریم٬ دوربین هونامی تمام تلفن های موجود در بازار از جمله گلکسی اس ۴ زوم و گلکسی کمرا را محو خواهد کرد٬‌ ولی انتظارات را پایین نگه دارید. لومیا ۱۰۲۰ یک سلاح بزرگ به نام oversampling دارد که فکر نمی کنم سونی چیزی مشابه آن داشته باشد.»گویا هنوز برخی ریزه کاری ها نهایی نشده و سونی ممکن است تغییراتی به وجود آورد. با این حال تا ۱۳ شهریور٬ چیزهای بیشتری به بیرون درز خواهد کرد. شاید تصاحب رتبه ۱ با وجود غولی مثل لومیا ۱۰۲۰ مشکل irancell 123 باشد ولی جایگاه دوم برای هونامی (اکسپریا i1) به نظر دست یافتنی می رسد.
حالت باتری STAMINA زمان آماده به کار را تا ۴ irancell 123 برابر افزایش میدهد و زمانی که شما صفحه نمایش رو خاموش میکند در حال نگداری اطلاعات و اعلانات شما خواهد بود.
روزگار طوری شده irancell 123 که اگر در تیتر ننویسیم محصول مورد نظر یک تلفن است٬ ممکن است واقعا فکر کنید با یک دوربین طرف هستیم! سونی قصد دارد رقیبی جدی برای لومیا ۱۰۲۰ عرضه کند٬ ولی گویا سنسور آن به بزرگی سنسور رقیبش نیست. با این حال هنوز نمی شود گفت که رقابت به برد کدام یک ختم خواهد شد.
همچین دارای فناوری ™X-Reality هوشمند سونی است با وضوح فوق العاده که تجزیه و تحلیل هر irancell 123 تصویر است که پیکسل های ازدست رفته رو باز تولید کرده و باعث افزایش کیفیت برای فیلم ها میشود.این تنها گوشی هوشمند کاملا HD سونی میباشد که مقوام در برای گرد و غبار (IP55/IP58) و همینطور زد آب هست و این اجازه رو به شما میدهد که به صورت HD در زیر آب فیلم ببیند
دوربین ۸ مگاپیکسلی با ویژگی “Exmor RS” و HDR در حالت خودکار هم برای هم عکس و هم برای فیلم و کاهش صدا irancell 123 های اضافه در هنگام نیاز
سونی اعلام کرده که این گوشی دارای یک سرگرمی رایگان ارائه مطالب از جمله یک سرویس نامحدود(در irancell 123 صورت موجود) موسقی میباشد
گفته می شود ابعاد که هونامی اندکی بزرگتر از اکسپریا Z irancell 123 است٬ یعنی ۴ میلیمتر بلندتر و ۲ میلیمتر عریض تر٬ ولی با همان ضخامت. لبه پایینی دستگاه نیز به اشغال کامل بلندگو در آمده.
اما برسیم به دوربین٬ در زیر مقایسه اندازه irancell 123 سنسوری که قرار است در هونامی استفاده شود را با چند سنسور دیگر می بینید.
اما عکس‌هایی نیز از این نسخه بروز شده منتشر شده است و نشان دهنده این است که این بروزرسانی برای مدل‌ C6603 ارائه شده است که این کد برای نسخه جهانی این گوشی است. گزارش‌های کاربران از irancell 123 چین و اسپانیا مبنی بر این که گوشی آن‌ها بروزرسانی 4.2.2 را دریافت کرده رسیده است.
بر خلاف دیگر گوشی های سونی هدف از تولید و بازار Xperia Z Ultra ، صفحه نمایش فوق العاده پاسخگو و با تشخیص دست irancell 123 خط که میتوانید
ویژگی های این irancell 123 گوشی:
بدن irancell 123 ۶٫۵mm
گر شما هم گوشی Xperia Z دارید و منتظر دریافت بروزرسانی 4.2.2 بر روی آن بودید باید بگوییم که انتظار شما به پایان رسیده irancell 123 است.
داشتن یک irancell 123 صفحه کلید ضامن که فعالیت های multi tasking که فعالیت ها رو با یک دست آسان میکند
این گوشی به عنوان باریکترین و بزرگترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند HD در جهان irancell 123 میباشد که
یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سایبر-شات با اندازه 1/2.3 اینچ و گشادگی irancell 123 دیافراگم f/2.0 که قادر به ثبت تصاویری با رزولوشن ۵۲۴۸ در ۳۹۳۶ است.
Xperia Z Ultra دارای یک پردازنده Snapdragon 800 چهار irancell 123 هسته ای ۲٫۲GHz و به صورت ۴G LTE میباشد
هر نوع مداد و قلم (قلم خازنی یا قلم فلزی irancell 123 با قطر ۱mm)مورد استفاده قرار گیرد
به گزارش جی اس ام irancell 123 سونی نسخه 4.2.2 اندروید را برای پرچم‌دار خود یعنی Xperia Z ارائه کرد. خبرها حاکی از این هستند که این ارائه به صورت جهانی برای تمام نقاط دنیا انجام شده است بنابراین اگر شما دوست دارید می‌توانید گوشی اکسپریا زد خود را به نسخه 4.2.2 بروز کنید.
با یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی لمسی که بهینه irancell 123 سازی شده که تجربه ۶۰% بیشتری را نسبت به گوشی های دیگر ارائه میدهد
این گوشی تنها ۲۱۲ گرم وزن دارد و در رنگ های مشکی،سفید یا بنفش در دسترس iranc



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

این گوشی سونی اریکسون 88 گرم وزن دارد و در ابعاد 16در50در83 میلی‌متری ساخته شده است خرید شارژ مستقیم ایرانسل و تا کنون در بازارتلفن همراه ایران از استقبا خوبی برخوردار شده است.
همچنین دارای خرید شارژ مستقیم ایرانسل تعداد زیادی آیکون است که محتوای آنها را می‌توان براساس نوع مرتب کرد.
منوی دوربین بسیار ساده است و کلا خرید شارژ مستقیم ایرانسل چهار کلید دارد که شامل سوییچ دوربین عکاسی وفیلمبرداری، کلید گالری، حالت صحنه و تنظیمات فلش است.
این اسمارتفونه ها با کمک بلوتوث تبدیل به یک کنسول بازی شده می توانید از بازی های موبایل لذت بیشتری ببرید. در ابتدا نیاز است که با کمک کابل یو اس بی این دو دستگاه را خرید شارژ مستقیم ایرانسل با هم جفت نموده در دفعه های بعد تنها از طریق بلوتوث به یکدیگر متصل شوند.در نسخه آزمایشی این کار بر روی اسمارتفون اکسپریا ال که یک تلفن میان رده ای شرکت ژاپنی سونی محسوب می شود صورت پذیرفته بنابراین می توانید این امکان روی اکثر تلفن های خانواده اکسپریا انجام دهید.
X10 mini مجهز به یک دوربین خرید شارژ مستقیم ایرانسل پنج مگاپیکسلی با وضوح تصویر 1920در2560 پیکسل و فلش LED است.
وضوح تصویر کم، محدودیت نرم افزارهای سازگار با خرید شارژ مستقیم ایرانسل دستگاه، نداشتن باتری قابل تعویض و نداشتن قابلیت شماره‌گیری هوشمند از نقاط ضعف گوشی X10 mini بسیار به شمارمی آید.
وضوح مناسب صفحه نمایش این گوشی در زیر نور خورشید به عنوان خرید شارژ مستقیم ایرانسل یکی از مزایای XPERIA X10 mini به شمار می آید.
از آنجا که خرید شارژ مستقیم ایرانسل صفحه نمایش گوشی خازنی است، از حساسیت کافی برخورداربوده، بنابر این برای لمس صفحه نمایش به نیروی زیادی نیاز ندارید.
گوشی Xperia X10 mini سونی اریکسون از نسخه خرید شارژ مستقیم ایرانسل 1.6 آندرویید بهره می‌برد. سونی اریکسون توانسته ساختار منو را شخصی کند.
اما کمی پس از اعلام این خبر، اپل اعلام کرد اگرچه باب منسفیلد دیگر معاون ارشد بخش تکنولوژی های اپل نیست، اما به فعالیت خود در این شرکت ادامه خرید شارژ مستقیم ایرانسل خواهد داد و قرار است بر روی «پروژه های ویژه» اپل کار کند. وی در این سمت جدید مستقیما تحت نظر تیم کوک خواهد بود و گزارشات خود را به وی ارائه می کند. این موضوع توسط سایت AllThings D و همچنین اکانت توییتر پورنیما گوپتا، روزنامه نگار رویترز مورد تایید قرار گرفته است.
فروشندگان گوشی های سونی اریکسون از افزایش خرید شارژ مستقیم ایرانسل قیمت 50 هزار تومانی X10 mini این برند در سطح بازار تلفن همراه خبردادند.
گوشی X10 خرید شارژ مستقیم ایرانسل mini سونی اریکسون که چندی پیش با قیمت242 هزار تومانی در بازار به فروش می رسید هم اکنون با قیمت292 هزار تومانی در اختیار کاربران تهرانی قرار می گیرد.
به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان، افزایش نرخ ارز طی ماه خرید شارژ مستقیم ایرانسل های گذشته باعث شده تا تمامی گوشی های موبایل از جمله x10 mini سونی اریکسون با افزایش قیمت فوق در بازار عرضه شوند.
حافظه داخلی این گوشی توسط مموری کارت microSD تا 16 خرید شارژ مستقیم ایرانسل گیگابایت ارتقا می یابد.
این گوشی کوچک سونی اریکسون دارای صفحه نمایش 2.55 اینچی است که قابلیت نمایش خرید شارژ مستقیم ایرانسل 16 میلیون رنگ را داراست.
Timescape نرم افزاری است که تمامی ارتباطات کاربر را با هم ارایه می‌دهد و تصویری از خرید شارژ مستقیم ایرانسل SMS ، MMS ، ایمیل، تماس‌های ناموفق را روی یک صفحه نشان می‌دهد
به گزارش ایران سایبری از cnet، استفاده از تلفن های اکسپریای سونی بصوزت پیش فرض این امکان را دارد که از قابلیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنترلر PlayStation 3 DUALSHOCK 3 در اسمارتفون های اندرویدی خودش پشتیبانی کند.
منسفیلد در ژوئن سال گذشته، پس از ۱۳ سال همکاری با اپل، بازنشستگی خود از سمت نایب رئیس ارشد بخش سخت افزار این شرکت را اعلام کرد. البته وی کمی بعد در تصمیم خود تجدید نظر کرده و از ابتدای خرید شارژ مستقیم ایرانسل سال جاری به عنوان معاون ارشد بخش تکنولوژی های اپل مشغول به کار شد. جایی که اپل مشغول کار روی صنعت نیمه رساناها و وایرلس است. تیم کوک هم در آن زمان به کارمندان اپل گفته بود که منسفیلد تا پایان ۲۰۱۴ در این شرکت باقی خواهد ماند.در حال حاضر هم چندان مشخص نیست که وی قرار است روی چه پروژه هایی در اپل کار کند و آیا این موضوع مرتبط با پروژه های جدیدی است که کوک به تازگی اشاره ای به آنها داشته است؟ پیش از این هم گزارش شده بود که منسفیلد علاقه ویژه ای به ابزارهای پوشیدنی دارد و هم اکنون از ابزارهایی چون فول-باند نایکی و جاو-باند آپ استفاده می کند. با این اوصاف، شاید قرار است وی پس از این، مسئول پروژه تیم اسمارت واچ اپل باشد که قبلا شایعه شده بود بیش از ۱۰۰ مهندس مشغول کار روی آن هستند.
دفترچه تلفن X10 mini به کاربر امکان خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌دهد تعداد نامحدودی شماره و اسم را وارد کند و علاوه بر نام، آدرس پستی، نام شرکت، عنوان شغلی و چندین یادداشت، بخشی هم به ایمیل اختصاص داده شده است.
نرم افزار پخش موسیقی در این گوشی به‌رغم اینکه طراحی جدیدی دارد، دارای ویژگی‌ها و امکانات جدیدی خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیست.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

تنها تفاوت در این قسمت گزینه ذخیره سازی 64GB در iPad mini است. هیچکدام از این تبلت ها دارای قابليت کارت microSD برای ذخیره سازی مکمل نمی‌باشند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
پردازنده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل :
اگر شارژ بی سیم و یا Wireless مد نظر شماست، تنها تبلت Nexus 7 دارای این ویژگی است. این ویژگی با ایستگاه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ بی سیم استاندارد Qi سازگار است .
حافظه RAM : خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
ذخیره سازی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل :
باتری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل :
کاربران می خواهند از دوربین این تبلت به عنوان دوربین اصلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود بهره ببرند و به نظر می رسد شرکت های اپل و گوگل نیز چنین فکر کرده اند. هر دو این تبلت ها دارای دوربین مشابه هستند اما کاربران نباید انتظار دوربینی را داشته باشند که هوش از سرشان ببرد.
دوربین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل :
اگر چه بزرگی صفحه نمایش در وضوح تصویر تاثیر دارد، اما باز هم تبلت Nexus 7 دارای مزیت زیادی است. تبلت Nexus 7 در هر اینچ دارای 323 پیکسل است که در مقایسه با iPad mini که دارای 162 پیکسل است بیشتر می‌باشد. از نظر دیگر ، iPad mini تنها 34% از پیکسل هایی که تبلت جدید Nexus 7 دارد را ارائه می کند، این در حالی است که دارای صفحه نمایش به مراتب بزرگتری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بوده است. به هر حال تبلت گوگل دارای صفحه نمایش به مراتب واضح تر و دارای جزئیات بهتر بوده است .
پردازنده Snapdragon در Nexus 7 جدیدتر است و دارای هسته بیشتری است، در عین حال از سرعت بیشتری نیز بهره برده است. در این قسمت عملکرد خوب پردازنده در Nexus 7 یک مزیت بسیار بزرگ برای این تبلت محسوب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می شود.
ویژگی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل NFC :
در اینجا نیز یک مزیت بزرگ برای تبلت Nexus 7 بوجود آمده است. البته ممکن است شما به این استدلال دست یابید که این تبلت در اکثر طبقه بندی ها برنده میدان بوده است، اما با وجود تمام این مزیت ها قیمت این تبلت 100 دلار کمتر از iPad mini است. با وجود قطعات و ویژگی هایی که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این تبلت دارد می تواند آن را به یکی از بهترین تبلت های سال تبدیل کند.
یکی دیگر از موارد تمایز برای این تبلت ها در طبقه بندی حافظه RAM است که بار دیگر تبلت Nexus 7 دارای عملکرد بسیار بهتری بوده است که دارای حافظه RAM چهار برابر iPad mini بوده است. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
اگر شما به دنبال NFC هستید، قابل ذکر است که تنها تبلت Nexus 7 این ویژگی را دارد. شرکت اپل به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تازگی درباره چیپ NFC تصمیم گیری کرده است.
در اینجا بار دیگر به مقایسه میان سیستم عامل های Android و iOS قرار می گيريم. هر دو این سیستم عامل ها به صورت سیستم عامل های پیشرفته موبایل در آمده اند. iOS در زمینه کیفیت و کمیت اپلیکیشن تبلت دارای مزیت است اما Google Play Store در این زمینه ها پیشرفت هایی حاصل کرده است، پس نباید در این رابطه نگران باشیم. برخلاف بسیاری از دستگاه های آندرویدی، Nexus 7 از آخرین نسخه نرم افزار گوگل استفاده کرده است و در میان اولین دستگاه هایی قرار گرفته است که این آپدیت ها را دریافت کرده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
عمر باتری در Nexus 7 ارزش تمرکز کردن بر روی این تبلت را دارد. این تبلت دارای ظرفیت کمتر باتری و در عین حال وضوح صفحه نمایش بیشتر است؛ بنابراین لیاقت رقابت با باتری تبلت اپل با ظرفیت بسیار بالای آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را دارد. گوگل برای این تبلت جدید Nexus 7 عمر باتری 9 ساعته را تخمین زده است. این در حالی است که شرکت اپل برای iPad mini عمر باتری 10 ساعته را در نظر گرفته است .
هر دو این تبلت ها دارای مدل LTE می‌باشند. اما تفاوت عمده در این قسمت آن است که تمام سه مدل ذخیره سازی iPad mini دارای ویژگی 4G LTE هستند، در حالیکه گوگل تنها در نسخه 32 گيگابايتی از Nexus 7 ویژگی LTE خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را قابل دسترس کرده است.
یکیاز گزینه های جدیدی که به Nexus 7 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اضافه شده است قابلیت داشتنن حساب های کاربری متعدد است. این ویژگی برای خانواده هایی که تنها یک تبلت دارند عالی است.
شارژ بی سیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل :
حساب کاربری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل :
نرم افزار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل :
Wireless : خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
قیمت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل :



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

خواهشا این مطلب را کپی کردید منبع یادتون نره irancell123
آنچه می‌توان آموخت اینکه تبلت Nexus 7 هرگز در بین برترین تبلت‌های بازار جایی نداشته است و برای نمونه در مصاف با نسل سوم irancell123 آی‌پد کم می‌آورد. در عین حال این گجت دارای اجزای با کیفیت بالایی است. برای نمونه پردازندۀ اصلی / گرافیکی پرقدرت، حافظه رم سریع؛ و سیستم‌عامل بهینه‌سازی شده‌ی چالاک که به راحتی از پس اجرای برنامه‌ها و ابزارهای و بگردی در فضای مجازی و مدیریت امور شخصی و روزانه بر می‌آید. پس اگر تبلتی بتواند تا به این حد کاربردی و البته ارزان قیمت باشد موفقیتش تضمین شده است!
البته همانطور که همه ما در حال حاضر می‌دانیم، مگاپیکسل‌ها irancell123 به تنهایی نمی‌توانند تضمینی برای عکس‌های با کیفیت باشند و این احتمال وجود دارد که سنسورهای مورد استفاده در این گوشی‌ها، همانند سایر جزئیات سخت‌افزاری آنها، از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند. اما چیزی که ما را بیش از این حیرت زده خواهد ساخت، شروع موج احتمالی افزایش مگاپیکسل‌ها،در دوربین‌های جلویی سایر تلفن‌ها، به دنبال این ۴ گوشی خواهد بود
قطعاً در حال حاضر، معروف‌ترین گوشی این رقابت، همان محصول گروه Oppo می‌باشد؛ با این حال، جالب است بدانید که i-mobile نیز با تولید دو گوشی رقابتی‌تر، یعنی IQ X و IQ XA، پای در این عرصه گذاشته است. البته این دو گوشی در رده گوشی‌های خیلی پیشرفته به حساب نمی‌آیند؛ چرا که تنها از ۱ گیگابایت رم ، ۵ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده‌های ساخت مدیاتک برخوردارند. ولی بخش شگفت‌انگیز مشخصات فنی این گوشی‌ها، استفاده از irancell123 یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۱۸ مگاپیکسلی در پشت آن‌ها است. البته شواهد نشان می‌دهد که دستگاه دیگری نیز با نام MeituKiss HD وجود دارد که آن هم از دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است؛ با این حال جزئیات خاص دیگری از آن در دسترس نیست.
تبلت Nexus 7 دارای وضوح نمایش ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل است و در هر اینچ مربع ۲۱۶ واحد تصویری (پیکسل) دارد. از irancell123 این گذشته دارای پنل IPS با زاویه‌ی نمایش گسترده است. این تبلت یکی از بهترین بسترها برای مطالعه‌ی کتب الکترونیکی و دیگر محتوای مجازی است. به تازگی برخی تبلت‌های هفت اینچ (نظیر HP Slate 7 و ایسوس Memo Pad ME 172V) به دنبال تکرار تجربه‌ی موفق این تبلت برآمده‌اند. اما در حالی که این محصولات دارای قیمتی به مراتب کمتر هستند، از کیفیت نمایشگر خود زده‌اند که اشتباهی نابخشودنی و گناهی کبیره است. گرچه می‌بایست راهی برای کم کردن قیمت می‌یافتند، کاستن از کیفیت صفحه نمایش یکی از بدترین انتخاب‌های آنها بود.
صفحه نمایش با irancell123 کیفیت
توجه داشته باشید که اغلب تعاملات کاربر با دنیای درون تبلت از طریق همین صفحه نمایش صورت می‌گیرد و مدت بسیار زیادی چشم وی به این صفحه دوخته شده است. گرچه برخی اذعان می‌کنند که چشم می‌تواند به کیفیت پایین نمایشگر عادت کند، اما باید توجه داشت از آنجا که با عرضه‌ی برنامه‌های جدیدی که نیازمند کیفیت بالاتر نمایشگر هستند، کاربر irancell123 خود را تنها محدود به برخی برنامه‌های خاص می‌بیند و از محصول روی‌گردان می‌شود.
پس چرا و چگونه تبلت Nexus 7 تا به این حد محبوبیت پیدا کرده اما سایر تبلت‌های ۷ اینچ خوش شانس نبوده‌اند. اگر بخواهیم به طور خلاصه پاسخ دهیم، irancell123 این تبلت ترکیبی عالی از توانایی‌های بالا، طراحی زیبا و قابلیت‌های فراوان آن هم با قیمتی تقریباً پایین است و از بابت چنین مزیت‌هایی است که توانسته نظر مثبت همه را به خود جلب نماید. اما اگر بخواهیم به طور کامل و مشروح موضوع را بررسی کنیم پاسخ از این قرار خواهد بود:
پیکسل‌های بی‌زبان بسیار مهم هستند، چرا که اجزای اصلی تضمین کیفیت و وضوح تصویر نهایی خواهند بود و بدون همین پیکسل‌های به هم تنیده، تصور اینکه ابزاری بتواند وضوح قابل قبولی داشته باشد دشوار و محال است. منظور ما از صفحه نمایش با کیفیت، نمایشگری است که ارائه دهنده‌ی تصاویری شفاف بوده و زاویه‌ی دیدی عریض داشته irancell123 باشد. و هیچ فرقی نمی‌کند که از چه زاویه‌ای به آن می‌نگرید چرا که در همه حال می‌توانید به تصویر قابل قبولی نگاه کنید.
خواهشا این مطلب را کپی کردید irancell123 منبع یادتون نره
دستگاهی سریع و irancell123 برق‌آسا
خواهشا این مطلب را کپی irancell123 کردید منبع یادتون نره
تبلت Nexus 7 دارای تراشه‌ی Tegra 3، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی ۱۲ هسته‌ای است. این توان محاسباتی برای اجرای جدیدترین بازی‌های اندرویدی کفایت می‌کند. در حالی که می‌تواند ۱،۰۲۴،۰۰۰ پیکسل را رندر نموده و به وضوح نمایش ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل برسد. هر چند که قدرت پردازش و سرعت دستگاه بسیار خوب است، سریع‌ترین در بازار نیست. با این وجود در حوزه‌ی قیمتی که قرار دارد به خوبی کلیه نیازهای کاربران را پاسخگو است و برنامه‌ها را می‌تواند به سرعت بارگذاری نماید. پس در حالی که این گوشی در ارزیابی‌های بنچمارک irancell123 حائز رتبه‌ای نخواهد بود، هیچ دلیل نمی‌شود که ساعت‌ها به صفحه نمایش آن خیره نشویم و از دنیای مجازی آن لذت نبریم.
بله، هر چند شرکت‌ آمازون موفق شد با عرضه‌ی کیندل فایر (Kindle irancell123 Fire)، در نخستین تجربه‌ی تولید تبلت به موفقیت‌هایی نائل آید، اما کمبود قابلیت‌های تبلتی (مثلا نبود دوربین یا دکمه‌ی تنظیم صدا) و سیستم عامل بسته موجب شده تا کارایی دستگاه تنها به موارد معمول و تماشای فیلم، برنامه‌های تلویزیونی و خواندن کتاب محدود شود؛ که برای کاربران دنیای امروز هیچ خوب نیست.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

اما بیشترین تمرکز بر روی سونی xperia I1 Honam است که با خرید شارژ مستقیم ایرانسل وجود این شایعه ظاهرا تنهای پرسشی که میماند تاریخ معرفی دستگاه در IFA 2013 در ماه سپتامبر.ایالات متحده منتشر میشود
همانطور که میدونید عکس هایی از گوشی هونامی سونی به بیرون درز کرده است که اکنون مشخصات فنی ان را نیز خرید شارژ مستقیم ایرانسل در ادامه خبر مطالعه می کنید.
اندازه سنسور به نظر ناامیدکننده می رسد ولی فردی که با دستگاه کار کرده می گوید: «اگر پیور ویو ۸۰۸ و لومیا ۱۰۲۰ را کنار بگذاریم٬ دوربین هونامی تمام تلفن های موجود در بازار از جمله گلکسی اس ۴ زوم و گلکسی خرید شارژ مستقیم ایرانسل کمرا را محو خواهد کرد٬‌ ولی انتظارات را پایین نگه دارید. لومیا ۱۰۲۰ یک سلاح بزرگ به نام oversampling دارد که فکر نمی کنم سونی چیزی مشابه آن داشته باشد.»
گوشی دارای یک حافظه ۱۶ گیگابایتی است تا تمام عکس هایی که توسط این دوربین فوق العاده گرفته می شود را خرید شارژ مستقیم ایرانسل در خود جای دهد.باتری این گوشی نیز یک باتری ۳۰۰۰ میلی امپری خواهد بود.
و مدیر عامل شرکت سونی خرید شارژ مستقیم ایرانسل کره فکر می کند چنین دستگاه را در این سال راه اندازی میک
ما آن را در سالهای اخیر به عنوان یک گوشی هوشمند ۲۰MP معرفی میکنیم وی افزود خرید شارژ مستقیم ایرانسل بسته جدید تلفن های همراه با پردازنده Qualcomm Snapdragon 800 بروزرسانی شده
در حالی که xperia Z سونی هنوز هم تیتر روزنامه هاست به نظر می رسد شرکت سونی در حال حاضر با فکر کردن به آینده در مورد آنچه که جایگزین این دستگاه خواهد بود خرید شارژ مستقیم ایرانسل است.
در خبرهای قبل خواندید که پرچم دار بعدی سونی یعنی i1 Honami در کنار سخت افزار وسوسه کننده خود از خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوربین ۲۰ مگاپیکسلی بهره میبرد. اما تا کنون مدرکی برای اثبات دوربین ۲۰ مگاپیکسلی آن وجود نداشت تا اینکه امروز تصویری از محیط دوربین Honami منتشر شد که تایید کننده خبرهای قبلی و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است.
نسبت تصویر ثبت شده در حالت ۲۰ مگاپیکسل ۴:۳ خواهد خرید شارژ مستقیم ایرانسل بود و در حالت ۸ مگاپیکسل دو نسبت ۴:۳ و ۱۶:۹ قابل انتخاب هستند.
مثل برخی از گوشی های گذشته سونی ، ایالات متحده آمریکا ممکن است، I1 Honami تا پس از آزادی اولیه خود را در آسیا را منتشر کنند.اکسپریا زد اولترا را میتوان قدرتمندترین تلفن در بازار موبایل دانست. تلفنی خرید شارژ مستقیم ایرانسل که با سخت افزار قدرتمند خود و صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچی فول اچ دی با تکنولوژی Triluminos همه را شیفته خود کرده. اما یکی از امکاناتی که در پرچم داران دیگر شرکت ها شاهد آن بودیم و جای آن در محصولات شرکت سونی نمیبینیم فرستنده مادون قرمز است که کاربردهای فراوانی دارد.
گویا هنوز برخی ریزه کاری ها نهایی نشده و سونی خرید شارژ مستقیم ایرانسل ممکن است تغییراتی به وجود آورد. با این حال تا ۱۳ شهریور٬ چیزهای بیشتری به بیرون درز خواهد کرد. شاید تصاحب رتبه ۱ با وجود غولی مثل لومیا ۱۰۲۰ مشکل باشد ولی جایگاه دوم برای هونامی (اکسپریا i1) به نظر دست یافتنی می رسد.
پیش بینی میشه که خرید شارژ مستقیم ایرانسل این گوشی توسط سونی در نمایشگاه IFA در برلین معرفی بشود.
Lumia 1020 همراه با دوربین ۴۱MP چشمگیر خرید شارژ مستقیم ایرانسل است که با هدف انقلابی در دوربین های گوشی های هوشمند است ، و در حالی که ما هنوز هم در حال ارتقاء دوربین گوشی های خودمان سعی میکنیم ، سونی عمدتا به احتمال زیاد به چیزی بزرگتر به منظور براندازی ۱۰۲۰ اشاره میکند
ما شایعاتی شنیده ام و نشت اصطلاح xperia I1 “Honami”، که به نظر می رسد به عنوان یک جانشین شایسته xperia خرید شارژ مستقیم ایرانسل Z است که دیده میشود ،
اما در مورد ارتقا دوربین در گوشی های همراه تاکید بیشتری دارند نوکیا Lumia 1020 و روی سامسونگ کهکشان S4 بیشتر خرید شارژ مستقیم ایرانسل زوم کنند.
این گوشی سونی دارای صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ یعنی فول اچ دی خواهدبود و دارای سی پی یو چهار هسته ای snapdragon 800 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز همراه با ۲ گیگابایت رم خرید شارژ مستقیم ایرانسل خواهد بود.
اما بخش جالب تر این گوشی دوربین ان است که دارای یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی خرید شارژ مستقیم ایرانسل exmor RS به همراه لنز های سری G سونی و همچنین پردازشگر تصویر BIONZ است.دوربین جلوی ان نیز یک دوربین ۲ مگاپیکسلی است.
گوشی هونامی دارای گواهی ips5 است که در مقابل گرد و غبار و اب مقاوم است.ضخامت این گوشی ۸٫۳ میلی متر خرید شارژ مستقیم ایرانسل است و همچنین سیستم عامل ان اندروید ۴٫۲ است.
گزارش می شود خرید شارژ مستقیم ایرانسل که کره کنجی مدیر عامل شرکت ساکایی سونی می گوید که جانشین xperia Z که xperia I1 Honami، پیشنهاد می شود
اما امروز خرید شارژ مستقیم ایرانسل سونی در صفحه فیسبوک خود تصویری از اکسپریا زد اولترا منتشر کرد که در آن شاهد سنسور مادون قرمز در کنار دوربین هستیم. احتمالا سونی در ابتدا قصد داشته که در این تلفن از سنسور مادون قرمز استفاده کند اما بدلیل نامشخصی از این تصمیم منصرف شده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

مرورگر IE11 برای نخستین بار در نسخه آزمایشی ویندوز۸.۱ معرفی شد. اکنون این شرکت اقدام به عرضه نسخه ویژه توسعه دهندگان این مرورگر برای کاربران ویندوز۷ نموده است. نسخه ۱۱ اینترنت اکسپلورر نسبت به نسخه۱۰ که در ویندوز۸ بکار رفته، از لحاظ سرعت عملکرد و امنیت آن با ارتقاهای فراوانی روبرو شده است. قابلیت هایی مانند رندر کردن عکس ها و تصاویر مانند متون با استفاده از GPU دستگاه، پشتیبانی از اولویت بندی منابع W3C، پشتیبانی از پروتکل شبکه SPDY و بروزرسانی موتور جاوااسکریپت همگی در بهبود عملکرد نسخه جدید نسبت به نسخه ۱۰ آن تاثیرگذار بوده اند. در بنچمارک SunSpider از نسخه آزمایشی این مرورگر، نسخه شارژ مستقیم ایرانسل جدید به میزان ۴ درصد از نسخه پیشین خود و حدود ۳۰ درصد از نسخه ۲۸مرورگر گوگل کروم عملکرد بهتری را از خود نشان داده است.
۴- LG شارژ مستقیم ایرانسل
پیش بینی می شود که شرکت سامسونگ در رویداد IFA و در تاریخ ۴ سپتامبر از گلکسی نوت ۳ خود رونمایی کند. اما خبر می رسد که ممکن است علاوه بر این فبلت، سامسونگ محصولی دیگر را نیز معرفی کند، یک ساعت هوشمند با نام Samsung Galaxy Gear. براساس گزارش Patently Apple، سامسونگ بدنبال معرفی ساعت هوشمند شارژ مستقیم ایرانسل Galaxy Gear قبل از رویداد مطبوعاتی اپل در ماه سپتامبر است.
برترین های سال در زمینه اسمارت فون شارژ مستقیم ایرانسل :
بله، تیتر مطلب را درست خوانده اید، اپل ممکن است بعد از عرضه آیفون ۵ اس، تولید آیفون ۵ را متوقف سازد. در گزارش جدیدی که Chinese CTech منتشر کرده، این موضوع اعلام شده است. در گزارش عملکرد این شرکت در سه ماهه سوم مشاهده شد که مدل های قدیمی تر آیفون در مقایسه با آیفون ۵ دارای فروش ضعیف تری هستند و این موضوع باعث شد تا حاشین سود مقداری پایین تر شارژ مستقیم ایرانسل آید.
برند شگفتی ساز در این بخش HTC می باشد که توانسته است خود را بالاتر از بزرگترین تولید کننده اسمارت فون شارژ مستقیم ایرانسل در جهان یعنی سامسونگ قرار دهد. اما نکته جالب توجه دیگر غیبت نوکیا در جمع ۴ شرکت اول رده بندی می باشد.
۱- Verizon برای دومین شارژ مستقیم ایرانسل سال متوالی
عره نسخه آزمایشی IE11 برای ویندوز ۷ شارژ مستقیم ایرانسل
۵- سری Slate شرکت HP شارژ مستقیم ایرانسل
۱- شارژ مستقیم ایرانسل اپل برای دومین سال متوالی
بنابراین تغییر تاکتیکی اپل ممکن است باعث شود تا این شرکت بتواند آیفون شارژ مستقیم ایرانسل ۵ اس بسیار بیشتری بفروش برساند. البته در کنار آیفون ۵ اس، آیفون ارزان قیمت اپل هم وجود دارد که میتواند به این فروش کمک کند. ظاهرا توقف تولید آیفون ۵ می تواند به این معنی باشد که نسخه های قدیمی دیگر آیفون نیز به پایان راه نزدیک شده اند
برترین های شارژ مستقیم ایرانسل سال در زمینه تبلت :
gsmarena_002 شارژ مستقیم ایرانسل
۴- سری شارژ مستقیم ایرانسل گلکسی سامسونگ
احتمال معرفی ساعت هوشمند Galaxy Gear سامسونگ در رویداد IFA شارژ مستقیم ایرانسل
همچنین IE11 از WebGL بخوبی پشتیبانی بعمل می آورد که در نتیجه آن در مشاهده محتوای ۳D صفحات اینترنتی و عکس ها عملکرد نسخه جدید بسیار روان تر و سریع تر از قبل شده است. ارتقای عملکرد در نمایش محتوای ویدیویی HTML5 باعث شده است که کاربر جهت مشاهده سایت هایی مانند Netflix نیازی به نصب هیچگونه پلاگین اضافه نداشته باشد، البته این شارژ مستقیم ایرانسل قابلیت صرفا در نسخه ویندوز۸.۱ آن امکان پذیر است و فعلا در ویندوز۷ شاهد آن نیستیم. تغییر دیگری که درنسخه جدید شاهد هستیم در بخش منوی F12 ویژه توسعه دهندگان می باشد که تمامی کنترل ها و ابزارهای این بخش در جهت آسودگی بیشتر در کار با آن ها بازطراحی شده اند. هم اکنون می توانید نسخه آزمایشی این مرورگر را جهت نصب در ویندوز۷ از طریق این لینک دانلود نمایید.
۱- آیپد اپل برای سومین شارژ مستقیم ایرانسل سال متوالی
۲- سری کیندل فایر شارژ مستقیم ایرانسل آمازون
توقف فروش آیفون 5 شارژ مستقیم ایرانسل بعد از عرضه آیفون 5 اس اپل
۳- سری نکسوس شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ
۲- HTC شارژ مستقیم ایرانسل
650_1000_ie11 شارژ مستقیم ایرانسل
هنوز اطلاعات و جزییات زیادی از Galaxy Gear منتشر نشده، اما به هرحال این گجت قابلیت ارتباط با گوشی های هوشمند و تبلت های سامسونگ و شارژ مستقیم ایرانسل انجام کارهای مختلف را خواهد داشت. همانطور که اعلام شد مشخص است که سامسونگ می خواهد این محصول خود را قبل از iWatch اپل عرضه کند.
در این بخش شاهد شگفتی خاصی نبودیم و مطابق انتظار شرکت بزرگتر که مشتریان پرشمارتری را در اختیار دارد، توانسته است که شارژ مستقیم ایرانسل رده اول را به خود اختصاص دهد.
نکته جالب توجه در بخش تبلت ها، رده بالاتر سری نکسوس سامسونگ (نکسوس۱۰) نسبت به سری گلکسی این شرکت می باشد که از پشتیبانی قدرتمند گوگل نیز برخوردار است. نکته جالب توجه دیگر غیبت تبلت های سری سرفیس مایکروسافت در جمع ۵ برند برتر شارژ مستقیم ایرانسل تبلت ها می باشد.برترین های سال در زمینه اپراتور موبایل :
۲- شارژ مستقیم ایرانسل AT&T
3- شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

همراه با اين محصولات، سري جديد گوشي‌هاي تلفن همراه سامسونگ نيز معرفي و عرضه خواهندشد. سامسونگ چندي پيش اعلام كرده بود كه از اين پس گوشي‌هاي جديد خود را مجهز به سيستم‌عامل اندرويد(Android)كرده و ديگر از سيستم‌عامل سيمبيان پشتيباني نمي‌كند. اكنون در سال 2011 شارژ اتوماتیک ایرانسل بايد منتظر جديدترين گوشي‌هاي اين شركت با ورژن جدید سيستم‌عامل اپن‌سورس و موفق اندرويد باشيم.
را با حدود ۳۱۰ میلیون دلار بدست آورده است البته همراه با ۴.۹ درصد از سهام این شرکت. این خرید جدید سامسونگ، دسترسی به حدود ۲۱ اختراع کلیدی در بازار امریکا شارژ اتوماتیک ایرانسل را که متعلق به شرکت CSR بوده است را ممکن می سازد.
سامسونگ شارژ اتوماتیک ایرانسل در سال جديد برنامه‌ريزي و هدف‌گذاري پررنگ‌تر و قدرتمندتري در ايران دارد و مي‌خواهد علاوه بر افزايش تعداد محصولات و ارائه تجهيزات جديد، تازه‌ترين فناوري‌ها و قابليت‌هاي زندگي ديجيتالي را معرفي و وارد بازار ايران کند. براي نمونه معرفي تلويزيون‌هاي هوشمند (Smart TV) با قابليت جست‌وجو در اينترنت بوسیله استفاده از برنامه‌هاي مرورگر و معرفي تلويزيون و دوربين‌هاي جديد مجهز به فناوري سه‌بعدي كه نسبت به گذشته تغييراتي در فناوري‌هاي ساخت آن‌ها صورت گرفته است، از اين دسته هستند. همچنين سامسونگ قصد دارد دوربين‌هاي جديد ديگري مجهز به دو صفحه‌نمايش در سال جديد عرضه کند.
تبیان شارژ اتوماتیک ایرانسل زنجان
شركت شارژ اتوماتیک ایرانسل كره‌اي ‌سامسونگ همواره به بازار ايران علاقمند بوده و قصد دارد بيش از پیش در اين بازار فعال باشد. اين شركت در آخرين روزهاي باقي مانده از سال 2010 فهرست محصولات خود در سال جديد ميلادي را معرفي كرد.
بررسی شارژ اتوماتیک ایرانسل موبايل و جديد ترين اخبار
نت‌بوك حوزه جديد ديگري است كه سامسونگ روي آن سرمايه‌گذاري کرده است . در سال 2010 چند مدل نت بوک از اين شركت در بازار ايران عرضه شد. سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد انرژي شارژ اتوماتیک ایرانسل بيشتري در این بخش بگذارد. مدل‌هاي جديدتر با كارايي ‌بالاتر در راه هستند و بزودي در ايران نيز عرضه مي‌شوند.
مرجع شارژ اتوماتیک ایرانسل اطلاعات موبايل
صفحه‌نمايش‌هاي حرفه‌اي با سايز بزرگ (LFD)سامسونگ كه براي کاربرد‌هاي چند‌رسانه‌اي، نمايش فيلم و تيزر‌هاي تبليغاتي در پاساژ‌ها و مکان‌هاي مختلف کاربرد دارد‌ نيز در سال جديد ميلادي وارد ايران خواهند شد. تمامي اين محصولات به صورت مستقيم از شارژ اتوماتیک ایرانسل سوي شركت سامسونگ ارائه شده و داراي خدمات پس از فروش و پشتيباني فني رسمي هستند.
بلاخره دنیای اندرویدفون‌ها نیز پس از یکی دو سال حضور گوشی‌های تکراری با امکانات مشابه و قابلیت‌های معمولی شاهد حضور محصولی تازه با ویژگی‌های پیشرفته‌ای ست که می‌توان عنوان انقلابی را برای آن در نظر گرفت؛ Galaxy S III نسل سوم از تولیدات پیشرفته سامسونگ در کلاس اندرویدفون‌ها ست که با Galaxy S در دو سال گذشته آغاز شد، با Galaxy S II به خودنمائی در میان انبوه دیگر رقبا پرداخت و با Galaxy S III اینک به اوج خود رسیده است تا جائیکه اکثر منتقدان و فعالان بازار موبایل از این اسمارت‌فون که با نام I9300 نیز شناخته می‌شود با عنوان پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند در میان تمامی برندها و تمامی پلتفرم‌ها یاد می‌کنند. البته استفاده از این عنوان در شرایطی که شارژ اتوماتیک ایرانسل تنها فقط یک اسمارت‌فون چهار هسته‌ای دیگر (HTC One X) در بازار حضور داشته و سایر برندها (بخصوص شرکت اپل) هنوز مدل‌های جدید خود در این زمینه را ارائه نکرده‌اند تا حدود زیادی غیر منصفانه به نظر می‌رسد. از جمله مشخصات پیشرفته Galaxy S III و عوامل تفاوت این مدل با سایر اسمارت‌فون‌های فعلی بازار می‌توان به موارد مشهودی مثل صفحه‌نمایش بزرگ HD، دوربین پیشرفته و پردازنده چهار هسته‌ای اشاره نمود هرچند که نکات مهم دیگری همچون طراحی ظاهری، حافظه داخلی بالا، کیفیت صدای خروجی و ظرفیت باتری نیز در این زمینه بی‌تاثیر نبوده‌اند.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_01.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
Samsung Galaxy S شارژ اتوماتیک ایرانسل III کهکشانی در او
از هم خبری دیگر از شرکت کره ای سامسونگ. این شرکت به دنبال تقویت خود در زمینه پتنت ها یا حقوق مربوط به ثبت اختراع می باشد و در همین زمینه خبر می رسد که شارژ اتوماتیک ایرانسل شرکت سامسونگ بخش موبایل شرکت بریتانیایی Cambridge Silicon Radio یا CSR را که در زمینه ساخت انواع و اقسام بلوتوث، جی پی اس، وای فای و دیگر چیپ ها فعالیت می کند
اولین تجربه چهار هسته‌ای سامسونگ در کلاس اسمارت‌فون‌های پیشرفته همانگونه که کاملا پیش‌بینی می‌شد در کمترین زمان ممکن تمامی بازارهای جهانی را به تسخیر خود در آورد؛ Galaxy S III محصولی که از مدتها پیش شایعات و حواشی متعددی در رابطه با مشخصات احتمالی سخت‌افزاری و پردازشی آن در میان کاربران و منتقدان به گوش می‌رسید بلاخره طلسم حضور را شکست و بصورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد. این اسمارت‌فون پیشرفته که تمامی رکوردهای پیشین ثبت سفارش را شکسته و در حال حاضر با عنوان برترین و شارژ اتوماتیک ایرانسل قدرتمندترین گوشی هوشمند در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون شناخته می‌شود موضوع بررسی دقیق و موشکافانه ما در این نوبت است. ما را در ادامه این مبحث همراهی نمائید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

امکانات نرم ایرانسل یک دو سه افزاری: سیستم عامل Symbian نسخه v9.3, S60 rel. 3.2 - جاوا
براي گوش دادن به راديو نيز راديو FM استريو به همراه RDS در نظر ایرانسل یک دو سه گرفته شده که از فرستنده FM خبري نيست.
دوربین: 5.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک ایرانسل یک دو سه - فلاش
◄ سيستم عامل و ایرانسل یک دو سه حافظه
حافظه داخلي برابر 45 مگابايت بوده ایرانسل یک دو سه و از کارت حافظه microSD تا 16 گيگابايت پشتيباني مي کند.
باتری این نوکیا 6700 توانایی پشتیبانی از 4 ساعت مکالمه‌ی GSM و 3 ساعت مکالمه‌ی 3G را دارد. این گوشی می‌تواند در چهار باند GSM و سه باند 900، 1900 ، 2100 HSDPA کار کند. فناوری 3G این گوشی HSDPA، HSUPA ، EDGE ارتباطات با سرعت بالا را فراهم می‌آورد. با Bluethooth و Micro USB نیز ایرانسل یک دو سه می‌توانید به دستگاه‌های سازگار اتصال پیدا کنید و فایل‌های مورد نیاز را رد و بدل کنید. نوکیا 6700 Slide قابلیت پشتیبانی از 16 گیگابایت کارت حافظه‌ی Micro SD را دارد و دارای 45 مگابایت حافظه‌ی داخلی می‌باشد که یک کارت حافظه همراه 2 گیگابایتی نیز دارد.
تنوع ایرانسل یک دو سه رنگ موجود در بازار براي اين تلفن شامل رنگ هاي نقره اي، آبي، ليمويي، ارغواني، قرمز و صورتي است که نشان دهنده هدف گرفتن کاربران جوان توسط نوکيا است. ابعاد تلفن شامل 95.2 در 46.1 در ضخامت 15.9 ميليمتر است.
لنز به کار رفته يک نمونه 5 مگاپيکسلي کارل زايس و فوکوس خودکار است که داراي 2 فلاش LED است و توانايي عکس برداري تا ميزان 2592 در 1944 را داراست، همچنين اين دوربين از تنظيمات متنوع ایرانسل یک دو سه پيش فرض پشتيباني مينمايد و تکنلوژي هايي مثل تشخيص لبخند و ... در آن استفاده نمي شود.
عدم تجهیز به ایرانسل یک دو سه فناوری Wi-Fi
◄ نماي ظاهري ایرانسل یک دو سه
مرورگر اینترنت ایرانسل یک دو سه WAP و پشتیبانی از HTML و XHTML
صفحه کلید کشویی ایرانسل یک دو سه
سایر ایرانسل یک دو سه مشخصات: رادیو - هندزفری - باتری 860 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 300 ساعت - زمان مکالمه 4 ساعت
قیمت حدود 270000 تا ایرانسل یک دو سه 300000هزار تومان
رادیو ایرانسل یک دو سه FM استریو
دوربین 5 ایرانسل یک دو سه مگاپیکسلی با لنز کارل زایس، فلاش LED و فوکوس خودکار
صفحه نمایش: رنگی TFT - اندازه 2.2 اینچ - 320x240 ایرانسل یک دو سه
ایرانسل یک دو سه دوربين
پشتیبانی پخش ایرانسل یک دو سه کننده‌ی ویدیویی از فرمت‌های MPEG4, WMV, 3GP ، RV
ینترنت و فناوری ایرانسل یک دو سه
ایرانسل یک دو سه صفحه نمايش
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS ایرانسل یک دو سه - Bluetooth
◄ ارتباطات ایرانسل یک دو سه
سيستم عامل مبتني بر سيمبين 9.3 و ويرايش سوم سري 60 بوده و براي بهبود گشت زني و جلوه هاي گرافيکي به Feature Pack 2 مجهز ایرانسل یک دو سه گرديده است.
باتری با قابلیت ایرانسل یک دو سه شارژدهی برای مکالمه تا 4 ساعت
پخش کننده توانايي پخش فرمت هاي صوتي MP3, WMA, AAC, eAAC+, eAAC را دارست و مي توان آهنگ ها را بر اساس نام خواننده، آلبوم، همه آهنگ ها و... مرتب کرد همچنين پخش ويدئو از ایرانسل یک دو سه فرمت هاي 3GPP formats (H.263), Flash Video, H.264/AVC, MPEG-4, RealVideo 10, RealVideo 9, WMV صورت ميگيرد که البته از پخش Divx نيز خبري نبود.
مشخصات ایرانسل یک دو سه کلی :
◄ پخش کننده چند رسانه اي ایرانسل یک دو سه
مشخصات کلی: فرم گوشی : کشویی - وزن ایرانسل یک دو سه : 110 گرم
صفحه نمايش به کار رفته در اندازه 2.2 اينچ از نمونه TFT ایرانسل یک دو سه با نمايش رنگ 16 مليون رنگ و وضوح 240 در 320 است.
کشوي گوشي بسيار روان است و با اندکي فشار به سمت بالا مي رود و ایرانسل یک دو سه روي تلفن کليد 4 جهته، دو دکمه براي قطع و وصل تماس، دو دکمه هميشگي زير صفحه نمايش و دو کليد C و Home به چشم ميخورد و تنها در پهلوي سمت راست تلفن يک کليد شاتر دوربين قرار دارد و هيچ دکمه ي ديگري در اطراف گوشي وجود ندارد.دکمه هاي شماره گير نيز بسيار راحت هستد و ميتواند ياد دکمه هاي Nokia N95 را شبيه سازي کند.
حافظه: حافظه داخلی 45 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD ایرانسل یک دو سه
قابلیت ثاپورت کارت حافظه Micro SD تا سقف 16 گیگابایت و دارای 45 مگابایت حافظه‌ی داخلی و 2 گیگابایت ایرانسل یک دو سه کارت حافظه همراه
نمایشگر 2.2 اینچی نوع TFT با ایرانسل یک دو سه قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ 240 × 320 پیکسل
فناوری 3G ایرانسل یک دو سه و HSDPA
مهمترين مشکلي که در هنگام کار با پخش کننده با آن مواجه خواهيد شد عدم وجود دکمه براي تنظيم صدا است به طوري که براي تنظيم شدت صدا بايد حتما در پخش کننده باشيد و از کليد جهت نما استفاده ایرانسل یک دو سه کنيد.
6700 قادر به پشتيباني ایرانسل یک دو سه از پروتکل هاي مخابراتي HSDPA 900 / 1900 / 2100, GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 است و عدم تجهيز به WI-FI براي دسترسي به شبکه هاي محلي بي سيم و فقدان GPS براي مسير يابي از نقاط ضعف اصلي در اين مورد است که البته با توجه به قيمت 6700 slide تقريبا قابل توجيه است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

در سمت چپ درگاه اتصالی گوشی که برای شارژ کردن و اتصال آن به رایانه استفاده می‌شود قرار شارژ مستقیم ایرانسل دارد و در زیر آن پین‌های داک قرار دارند.
بنابراین در این قسمت برنده دو گوشی هستند، هر دو گوشی Galaxy S4 و Xperia Z در این قسمت در رتبه اول می‌ایستند و با فاصله‌ای بسیار زیاد گوشی HTC One در رتبه بعد قرار خواهد گرفت. شارژ مستقیم ایرانسل
در بالای گوشی تنها چیزی که دیده می‌شود خروجی جک 3.5 میلیمتری برای اتصال هدفون است، در اینجا باید یک نکته را ذکر کنیم، به دلیل اینکه گوشی ضد آب طراحی شده (نه مانند Xperia Z که بتوان آن را در داخل آب قرار داد، تا حدی که بر اثر تماس آب آسیبی به گوشی نخواهد رسید) بر روی درگاه هدفون و درگاه اتصالی یک کاور قرار دارد که برای دسترسی به آن‌ها باید این کاورها را بر دارید و اگر شارژ مستقیم ایرانسل اهل گوش کردن به موسیقی باشید این کاور که بر روی خروجی هدفون قرار گرفته شما را آزار خواهد داد.
مورد دیگر که ما مورد آزمایش قرار شارژ مستقیم ایرانسل دادایم پخش ویدئوهای فول اچ دی بود، ما یک کارتون که کیفیت فول اچ دی داشت را بر روی هر سه گوشی قرار دادیم و با پخش کننده خود گوشی این ویدئو را پخش کردیم، همانطور که در ویدئو می‌توانید ببینید دو گوشی Galaxy S4 و Xperia Z به راحتی این ویدئو را پخش کردند، اما بازهم در اینجا HTC One نتوانست خودی نشان بدهد، همانطور که در فیلم می بینید ویدئوی در حال پخش در گوشی HTC One دائما گیر می کند و مانند این است که این گوشی نمی‌تواند از پخش فیلم های فول اچ دی پشتیبانی کند که این مسئله برای یک گوشی که صفحه نمایش فول اچ دی دارد خیلی جالب به نظر نمی‌آید.
در پشت گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار دارد که به بررسی آن جداگانه خواهیم پرداخت، در زیر این دوربین یک فلاش LED شارژ مستقیم ایرانسل و در زیر آن آرم سونی قرار گرفته است، در پاین ترین قسمت قاب پشتی نیز بلندگوشی گوشی قرار دارد که صدایی متوسط دارد و نباید انتظار زیادی از آن داشت.
در سمت راست گوشی دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا قرار دارند و به فاصله کمی در زیر آن نیز دکمه پاور گوشی قرار دارد، متاسفانه در اینجا از دکمه سخت افزاری برای عکاسی خبری شارژ مستقیم ایرانسل نیست.
دانلود ویدئوی مربوط به پخش شارژ مستقیم ایرانسل فیلم FullHD توسط هر سه گوشی
همین اول کار بگوییم گوشی بسیار خوش دست است، طراحی مخصوصی که سونی در گوشی‌های Xperia خود به کار می‌برد یعنی همان انحنای مخصوص گوشی‌ها که در این گوشی نیز به کار برده به راحتی گوشی در شارژ مستقیم ایرانسل دست و لذت بردن از دست گرفتن گوشی بسیار کمک کرده است.
در پایین صفحه نمایش گوشی هیچ چیزی دیده نمی‌شود و از کلیدهای لمسی خبری نیست، این کلیدها به شارژ مستقیم ایرانسل داخل صفحه نمایش منتقل شده‌اند.
جنس بدنه نیز از شارژ مستقیم ایرانسل پلاستیک است که به سبک بودن گوشی کمک خواهد کرد.اما بپردازیم به طراحی و ظاهر گوشی، در جلوی گوشی یک صفحه نمایش 4.3 اینچی قرار گرفته است، در بالای صفحه نمایش خروجی صدای مخاطب به همراه دوربین دوم، سنسورهای نور و مجاورت و چراغ LED قرار گرفته‌اند. ضمن اینکه در زیر خروجی صدای مخاطب آرم سونی جای گرفته است.
در پایین گوشی فقط میروفون گوشی قرار شارژ مستقیم ایرانسل دارد.
صفحه نمایش شارژ مستقیم ایرانسل
در اینجا سونی از یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع TFT استفاده کرده است که این صفحه نمایش کیفیتی برابر 720×1280 پیکسل را دارد و تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 342 پیکسل در اینج است، اما اگر بخواهیم تجربه‌ای که از شارژ مستقیم ایرانسل کار کردن با این صفحه نمایش داشتیم را بیان کنیم باید بگوییم که این صفحه نمایش کیفیت خوبی دارد و نسبت به قیمت شما یک گوشی با صفحه نمایشی بسیار خوب را در اختیار خواهید داشت. تنها عیب این صفحه نمایش این است که در زیر نور خورشید و در محیط باز خوانایی صفحه نمایش کاهش داشته و شما را کمی با مشکل مواجه خواهد کرد.
طراحی و راحتی شارژ مستقیم ایرانسل در دست
تصمیم گرفتیم که این گوشی را برای کسانی که شارژ مستقیم ایرانسل به دنبال خرید آن هستند بررسی کنیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، با ما همراه باشید.
همانطور که می‌دانید در این زمان شارژ مستقیم ایرانسل گوشی‌های با صفحه نمایش فول اچ دی بر روی کار هستند، یکی از این گوشی‌ها Xperia Z است که باعث شده دیگر Xpeira ها به حاشیه بروند، اما هنوز هم کسانی هستند که به خرید اینگونه گوشی‌هایی که در رده متوسط بازار قرار می گیرند تمابل دارند، یکی از این گوشی‌ها Xperia V است که به تازگی از سوی سونی معرفی شده است و قیمتی در حدود یک تا یک میلیون سیصد هزار تومان دارد.
دانلود ویدئوی تست شارژ مستقیم ایرانسل بازی هر سه گوشی
در ابتدا بر روی 3 گوشی بازی با کیفیت Need For Speed Most Wanted را نصب کردیم و بازی را بر روی آن‌ها اجرا کردیم در زیر می‌توانید ویدئوی مربوط به تست بازی این سه گوشی را مشاهده کنید. همانطور که می‌بینید گوشی Galaxy S4 به راحتی هر چه تمام تر از پس اجرای این بازی برمی‌آید و بدون هیچ مشکلی و با سرعتی بسیار خوب ان را اجرا می کند، گوشی سونی Xperia Z نیز به خوبی توانست بازی را اجرا کند و ما مشکلی در انجام بازی با آن نداشتیم، اما در اینجا HTC One تنها گوشی بود که با سرشکستگی از شارژ مستقیم ایرانسل این آزمایش بیرون آمد، همانطور که در فیلم هم مشاهده می‌کنید HTC One نتوانست بازی را نشان دهد و تنها یک صفحه سیاه را برای ما به نمایش درآورد.
باتری گوشی قابل تعویض است و به راحتی می‌توان آن را از جای خود خارج کرد، تنها مشکل در اینجا این است که هر زمان بخواهید سیم کارت خود را خارج کنید حتما باید شارژ مستقیم ایرانسل باتری را نیز درآورید. سونی برای سیم کارت در اینجا یک خشاب مخصوص طراحی کرده است که به شما این امکان را می‌دهد به راحتی سیم کارت خود را در داخل گوشی قرار دهید و یا خارج کنید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

شرکت سونی موبایل یک رکورد جهانی گینس بدست آورد irancell123
632880_20130523_640screen003 irancell123
تیمی که ایده ایجاد این دیوار فول اچ دی و پشتیبانی از آن را انجام داد، دیروز اعلام نمود که این دیوار موفق به ثبت یک رکورد جدید در این زمینه شده و گینس نیز با ثبت آن موافقت نموده است. رکورد irancell123 قبلی تنها با استفاده از ۷۲ گوشی ثبت شده بود.این دیوار دارای قطری ۸۵ اینچی بوده و تصویر کلی که توسط این تعداد اسمارت فون ایجاد شده دارای رزولوشن خیره کننده ۴۰۶ مگاپیکسلی (۲۶۸۸۰ در ۱۵۱۲۰) بوده است.
قدرت تخریب اسلحه ها و اداوت جنگی نسبتاً بالا است، اما به هنگام رویارویی با دشمنان سرسخت تر، با آزادسازی Fusion Ability چند برابر می شود. صحنه های سینمایی و میان پرده ها به تقلید از عناوین بزرگ و مطرح در بازی گنجانده شده اند و از سر گذراندن آن ها به یک کابوس در تبدیل شده، زیرا تحت هر شرایطی امکان رد کردن آن ها وجود ندارد. این مشکل ارزش تکرار Fuse را بسیار پایین آورده است. در نهایت باید به بخش داستانی کوتاه اشاره کرد که گاه، به اتمام رساندن آن بسیار کسل کننده و طولانی به نظر می رسد، اما امکان استفاده از بخش Co-op چندنفره بصورت شبکه ای و Split Screen برای ساعت ها می تواند سرگرم irancell123 کننده باشد و بخشی از ناکامی های تک نفره داستانی را جبران کند.
یک بازی خارق العاده اندرویدی است که تجربه ای شگرف را در زمینه گیم های موبایل برای شما به ارمغان خواهد آورد irancell123 . این بازی که توانسته است جایزه Unreal Engine 3 را به خود اختصاص دهد به بازیکن این امکان را می دهد تا بتواند کاراکتر نبرد بازی های خود را به صورت کامل شخصی سازی نموده و برای نبرد آماده شود . خیل عظیم آپشن ها برای سفارشی کردن بازی از سلاح های لیزری گرفته تا ماشین گان و موشک های قدرتمند شما را قادر خواهد ساخت تا کشتی فضایی مورد نظرتان را با بیشترین قدرت ممکن طراحی کنید . با گام گذاشتن در ماموریت های مختلف مهارت خلبانی خود را به چالش کشیده و تمامی دشمنان تان را به نابودی بکشانید . بازی در ۹ محیط مختلف انجام خواهد پذیرفت که با بهره گیری از موتور قدرتمند آنرئال انجین ۳ به زیبایی هر چه تمام تر به تصویر کشیده خواهد شد .
نتیجه گیری irancell123
شرکت irancell123 سونی موبایل یک رکورد جهانی گینس بدست آورد
_20130523_640screen008 irancell123
دالتون یک مزدور مطلق است و تنها به پول و پیروی از دستورات فکر می کند. به همین دلیل، وظیفه رهبری گروه به عهده اوست. سپر انرژی دالتون یکی از اصلی ترین کاربردها را در طول بازی برای گروه دارد. جیکوب مغز متفکر گروه است که به یک کمان الکتریکی مجهز بوده و نقش دست راست دالتون را ایفا می کند. ایزی دانشمندی است که برای چیزی به غیر از پول با این گروه همراه شده است. او یک اسلحه قدرتمند توده ای با انفجارهای مهیب دارد و در نهایت irancell123 نایا که به یک روح شباهت دارد و نقش ردیاب را در جوخه ایفا می کند. از ویژگی های او نامرئی شدن و نفوذ به قلب دشمنان است.
شرکت سونی در رویداد irancell123 MWC امسال با استفاده از ۱۹۶ عدد اسمارت فون Xperia ZL خود یک دیوار یا صفحه نمایش بزرگ درست کرد (۱۴ ردیف و ۱۴ ستون). سایز این صفحه ایجاد شده با این تعداد اسمارت فون برابر با ۱.۹ در ۱ متر بود، صفحه ای که با استفاده از ۱۹۶ صفحه نمایش ۱۰۸۰P ایجاد شده بود.
اگر irancell123 فکر تجربه Fuse را در سر دارید، به سراغ دوستان رفته و به دنبال همراهانی بگردید، زیرا بخش اندکی از آنچه که در طلب او هستید، در بخش های گروهی و چندنفره این بازی یافت می شود! ناکامی در بین عناوین این نسل، بار دیگر قربانی دیگری گرفت.
بازی شروعی بسیار خوب و سرگرم کننده دارد، اما کم کم روندی تکراری و خسته کننده به خود می گیرد. در تمامی مراحل، هرج و مرج و شلوغی بیداد می کند و اهداف و مأموریت ها به نابودی سیل عظیمی از دشمنان و Mini Boss‌ها محدود می شود. امکان جهش های مکانیکی در میان شخصیت ها وجود دارد، اما هوش مصنوعی ناقص، ارزش های این سیستم را پایین آورده است. بخش ارتقاء شخصیت ها تنها جنبه تزئینی دارد، irancell123 به این معنا که تقریباً کاربردها و قابلیت های همه شخصیت ها شبیه به هم و ناامید کننده هستند. استفاده از این سیستم ناکارآمد، با بهره گیری از امتیازها امکان پذیر می شود که از نابودسازی دشمنان پدید می آیند.
‌ یک اکشن تیراندازی بر پایه همکاری های گروهی و همه جانبه است که اگر از گیم پلی بازی فاکتور گرفته شود، به جرأت می توان گفت که هیچ نکته جذابی در آن دیده نمی شود. اگر به فکر تجربه این بازی هستید، بهتر است به تنهایی این کار را انجام ندهید، زیرا اندک جذابیت ها و هیجان های نهفته در گیم پلی در بخش های گروهی و چندنفره آن قرار دارد و ماهیت وجودی Fuse از این قانون تبعیت می کند. اکثر المان های موجود در این بازی همچون مکانیزم کاورگیری، از عناوین بزرگی همچون Gears of War تقلید شده که حتی به شیوه درستی پیاده سازی نشده اند. ۴ شخصیت به نام های دالتون، جیکوب (Jacob)، ایزی (Izzy) و نایا irancell123 (Naya) در بازی حضور دارند که هر کدام به یک سبک مبارزه می کنند و قابلیت ها و درخت ارتقای مخصوص به خو



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک , ایرانسل یک دو سه , ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1392 | نظرات ()