نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 همه قابلیت شارژ مستقیم ایرانسل های عجیب Xperia Z
بدنه پشتی اکسپریا Z کاملا از شیشه نشکن ساخته شده، اما سونی به همین اکتفا نکرده و اطراف گوشی را نیز به شیشه مجهز کرده که این موضوع درخشش خاصی را به دستگاه بخشیده است. تنها پلاستیکی که در اکسپریا Z به کار رفته در محل تقاطع بدنه پشتی و رویی قرار دارد. استفاده از این پلاستیک به خصوص در گوشه های دستگاه، باعث می شود که کمتر نگران آسیب دیدن موبایل ارزشمند خود، هنگام افتادن باشید. اما شارژ مستقیم ایرانسل اگر می پرسید این پلاستیک دقیقا چیست، باید به اطلاع شما برسانیم که جنس بدنه و چارچوب اکسپریا Z از فیبر پلی آمید است که کاربرد معمول آن، استفاده به جای فلز در بدنه اتومبیل ها است.
تنها یک ماه پس از معرفی XperiaZ در نمایشگاه CES، این گوشی در لابراتوار زیر ذره بین رفت. برخلاف گوشی هایی با بدنه پلاستیکی، XperiaZ از بدنه شیشه ای ساخته شده است. لازم نیست بترسید چون سونی در قسمت پشتی نوعی شیشه نشکن به کار برده است. تنها پلاستیک به کار رفته در بدنه را می توانیم در محل اتصال بدنه رویی و پشتی دید. اکسپریا Z در شارژ مستقیم ایرانسل سه رنگ سفید، مشکی و بنفش با حافظه داخلی 16 گیگابایت به بازار عرضه شده است.
طراحی و سخت افزار شارژ مستقیم ایرانسل
بررسی تلفن اکسپریا شارژ مستقیم ایرانسل TX سونی
بر این اساس انتظار می‌رود سایز شارژ مستقیم ایرانسل نمایشگر گوشی‌های هوشمندی که امسال به بازار معرفی می‌شود با افزایش همراه شود.
در حالی که سامسونگ اقدام به معرفی Galaxy Note 3 با نمایشگر 5.9 اینچی می‌کند که هوآوی یک گوشی جدید یا سایز 6.1 اینچی راهی بازار کرده است. از سوی دیگر سونی هم نخستین گوشی خود با صفحه نمایش 5 اینچی را معرفی شارژ مستقیم ایرانسل کرده است.
همه شارژ مستقیم ایرانسل قابلیت های عجیب Xperia Z
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، تنها شارژ مستقیم ایرانسل چند ساعت قبل از اسمارتفون گلکسی اس ۴ شرکت سامسونگ در نیویورک در گوشه دیگر دنیا شرکت XOLO از سری X900 خود رونمایی کرد.
سونی در سال 2012 اقدامات مثبت بسیاری را در بخش موبایل خود انجام داد و تلاش نمود تا جایگاه از دست رفته‌اش را در این بازار پرتلاطم احیا کند. این کمپانی ژاپنی پس از تصاحب سهم اریکسون از تجارت مشترک سونی-اریکسون، طراحی تلفن‌های سری اکسپریا را نیز به مرور دگرگون کرد و قدم‌های رو به جلو مثبتی را بر داشت. پرچم دار سال 2012 این شرکت تلفن‌های اکسپریا T و اکسپریا TX بود که تفاوت‌های بسیار کم ظاهری نسبت به شارژ مستقیم ایرانسل یکدیگر دارند و مشخصات سخت‌افزاری آنها به جز باتری کاملا یکسان است. ما در این مقاله قصد بررسی تخصصی تلفن اکسپریا TX سونی را داریم.
به گزارش سافت‌گذر شارژ مستقیم ایرانسل به نقل از موبنا، بر اساس شایعاتی که درباره محصول جدید سامسونگ منتشر شده، این گوشی با نام Galaxy Note 3 نیمه دوم سال 2013 به بازار عرضه می‌شود.
این اولین اسمارتفونی است که با پردازنده اینتل ۱٫۶GHz وارد بازار می شود. س پی یوی این دستگاه ام از سری Medfield اینتل است. در قسمت گرافیکی هم دارای دو PowerVR SGX 544MP2 GPUs است. با این قدرت گرافیک باید دوربین جلو از ۲MP و دوربین اصلی در پشت از ۱۶MP پشتیبانی کند. اینتل ادعا کرده که دوربین فیلم برداری آن می تواند ۱۵ فریم در شارژ مستقیم ایرانسل ثانیه ضبط کند. با این حال هنوز اطلاعات دقیق دستگاه مشخص نیست.
به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ اکسپریا T و TX از تلفن‌های قدیمی خانواده اکسپریا به مراتب بهتر هستند اما این تلفن‌ها در مقابل دیگر تلفن‌های اندرویدی چطور عمل می‌کنند؟ سونی علاوه بر تغییر ظاهری در تلفن‌های سری جدید اکسپریا، نیم نگاهی نیز به قابلیت‌های نرم‌افزاری انداخته و چند اپلیکیشن از پیش نصب شده نسبتا کاربردی را در آن‌ها گنجانده است. اکسپریا T و اکسپریا TX از نظر مشخصات سخت‌افزاری تقریبا هیچ تفاوتی با یکدیگر نمی‌کنند و شارژ مستقیم ایرانسل تنها از نظر ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند.
شایعات حاکی از آن است که شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ در حال طراحی و تولید نسخه دیگری از گوشی Galaxy Note با سایز 5.9 اینچی است.
طراحی شارژ مستقیم ایرانسل
سامسونگ گلکسی نوت 2 را با صفحه نمایش 5.5 اینچی به بازار عرضه کرد، بنابراین انتظار می‌رود نسخه بعدی این گوشی شارژ مستقیم ایرانسل با صفحه نمایش بزرگ‌تر در اختیار مشتریان قرار گیرد.
سونی بالاخره سال گذشته یک گام موثر و مفید را در تغییر طراحی تلفن‌های سری اکسپریا برداشت و آن نوار نورانی پایین تلفن که موجب طویل شدن شارژ مستقیم ایرانسل گوشی و بهم خوردن ترکیب آن شده بود را حذف نمود و از یک بدنه منحنی شکل، ساده‌تر و جذاب‌تر در تلفن‌های سال گذشته خود استفاده کرد. طراحی بدنه اکسپریا TX به مراتب بهتر از اکسپریا S است و زمانی که آن را در دست می‌گیرید حس بهتری به شما القاء می‌شود. اما هنوز پوشش پشت باتری از نوع پلاستیک نرم و ساده است که موجب می‌شود تا حس یک کالای گران قیمت به انسان دست ندهد. سونی بالاخره در تلفن پرچم دار امسال خود یعنی اکسپریا Z این مشکل را نیز مرتفع کرد و از شیشه بسیار مقاوم در بدنه تلفن خود استفاده کرد تا علاوه بر ارتقاء سطح کیفی بدنه، زیبایی و درخشش تلفن را نیز دو چندان کند.
ضبط صدا در حمام، چک کردن ایمیل زیر باران و عکاسی شارژ مستقیم ایرانسل در استخر از جمله تجربیات لذتبخشی بودند که با XperiaZ کسب کردیم
اکسپریا TX شارژ مستقیم ایرانسل
بر اساس گزارش کوریا تایمز، این گوشی با صفحه نمایش 5.9 اینچی OLED و پردازنده هشت هسته‌ای راهی بازار می‌شود و شارژ مستقیم ایرانسل از دوربین 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
تلفن اکسپریا TX توسط دفتر سونی در شارژ مستقیم ایرانسل ایران در اختیار زومیت قرار گرفت.
در این مراسم از این اسمارتفون به عنوان “سریعترین اسمارتفون به همراه یک شارژ مستقیم ایرانسل پردازنده اینتل” یاد شد، عنوانی که می تواند توجهات زیادی را جلب و کنجکاوی هایی را ایجاد نماید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

نام قابلیت دیگری است که امکان اجرای خرید شارژ مستقیم ایرانسل سریع نرم‌افزارهای پرکاربرد را با استفاده از قلم S Pen فراهم می‌کند. برای استفاده از این قابلیت، کاربر باید با فشردن همزمان کلید روی S Pen و حرکت دادن آن روی صفحه به سمت بالا، صفحه مربوطه را باز کند. ارسال ایمیل، برقراری تماس تلفنی و … از جمله کارهایی هستند که می‌توان با Quick Command به‌سرعت آن‌ها را انجام داد.
قابلیت Air View به کاربران امکان می‌دهد که با استفاده از قلم S Pen و نگه‌داشتن آن بر روی ایمیل‌ها، S Planner، تصاویر گالری و فایل‌های ویدئویی، بدون نیاز به باز کردن این موارد، پیش‌نمایشی از محتویات آن‌ها را مشاهده کنند. قابلیت دیگری با نام Popup Note هم در این محصول وجود دارد که کاربران می‌توانند به کمک آن، S Note را به طور فوری و در قالب یک پنجره Pop-up، در هر قسمت از صفحه باز کنند. به عنوان مثال، این کار را می‌توان برای یادداشت‌برداری در حین یک گفتگوی تلفنی انجام خرید شارژ مستقیم ایرانسل داد.
قلم S Pen جدید بلندتر، ضخیم‌تر و ارگونومیک‌تر است و تجربه بهتری را در اختیار فرد قرار می‌دهد. با فشار کلید روی این قلم، می‌توان محتوای صفحه‌نمایش را ذخیره یا ویرایش کرد. قابلیتی به نام Easy Clip در اینجا وجود دارد که امکان برش‌زدن و کادربندی فوری محتوا ، اشتراک‌گذاری و ذخیره‌سازی آن را فراهم خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌کند.
فروشندگان گوشی های سامسونگ خرید شارژ مستقیم ایرانسل از استقبال مشتریان از گلکسی پاکت سامسونگ در سطح بازارتلفن همراه خبر دادند.
به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از منابع بازاری، این گوشی سامسونگ با برخورداری خرید شارژ مستقیم ایرانسل از امکانات بالا و قیمت زیر 350 هزار تومانی توانسته از تقاضای مناسبی در میان مشتریان برخوردار شود.
Galaxy Note II دارای صفحه‌ای ۵.۵ اینچی از نوع HD Super AMOLED با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ است که تصاویر را با جزئیات و کیفیتی بالا به نمایش درمی‌آورد. این صفحه‌نمایش برای تماشای ویدئوهای HD ایده‌آل خواهد بود و به خواناتر شدن نوشته‌ها کمک خواهد کرد. همچنین به لطف این صفحه بزرگ و خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز بدنه باریک‌تر Galaxy Note II ، کاربران می‌توانند بهتر و راحت‌تر به تولید محتوا و انجام کارها بپردازند.
این اسمارت‌فون می‌تواند به کاربران در زمینه یافتن اطلاعات، ثبت سریع‌تر ایده‌ها، مدیریت کارها خرید شارژ مستقیم ایرانسل و بیان افکارشان کمک کند.
متن خبر خرید شارژ مستقیم ایرانسل
موبنا - خرید شارژ مستقیم ایرانسل 1391/07/22 13:42 | نسخه چاپی | نظرات (0) | ارسال نظر | ارسال به دیگران
Galaxy Note II از توان پردازشی بالایی برخوردار است. این محصول به پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز و حافظه رم 2 گیگابایتی مجهز است و مالتی‌تسکینگ آسان‌تر، تغییر سریع‌تر محتوای صفحه‌نمایش و عملکرد بهتر مرورگر وب را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. این اسمارت‌فون به سیستم‌عامل آندروید ۴.۱ (یا Jelly Bean) مجهز است و قابلیت‌های گرافیکی بهتری دارد. Galaxy Note II درسه مدل با حافظه‌های ۱۶، ۳۲ و خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت های micro SD به بازار عرضه می‌شود. این اسمارت‌فون از استانداردهای ارتباطی HSPA Plus و 4G LTE پشتیبانی کرده و از باتری پرظرفیت ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می کند.
این خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی که اندازه کوچکی دارد و در ابعاد مناسب طراحی و تولید شده با قیمت328 هزار در بازار تلفن همراه تهران از فروش خوبی برخوردار شده است.
صفحه نمایش لمسی 2.8 اینچ TFT با وضوح بالا، نسخه 2.3.6 آندروید (Gingerbread) با منوی Touchwiz، 3GB حافظه داخلی ، محل کارت حافظه MicroSD تا 32GB و امکان جابجایی در زمان روشن بودن گوشی، دوربین 2 خرید شارژ مستقیم ایرانسل مگاپیکسل با کانون ثابت و Geotagging و گیرنده GPS با A-GPS از امکانات این گوشی به شمار می آید.
قابلیتی به نام Idea Visualizer هم در این محصول در نظر گرفته شده که با آن می‌توان تصاویر و کلمات دست‌نویس را به‌سادگی به S Note اضافه کرد. پس از نوشتن کلمات با قلم، تصاویر مربوط به آن‌ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل به‌طور خودکار به کار افزوده خواهد شد.
Galaxy Note II دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی و فلش LED در پشت و دوربین خرید شارژ مستقیم ایرانسل مکالمه 1.9 مگاپیکسلی است و توانایی ضبط فیلم با وضوح Full HD1080 را داراست.
اقبال گلکسی پاکت سامسونگ در بازارموبایل + «ویدئو» خرید شارژ مستقیم ایرانسل
همچنین از خرید شارژ مستقیم ایرانسل دیگر قابلیت های این گوشی می توان به رادیو FM استریو با RDS، سوکت صوتی 3.5 میلیمتری، شتاب سنج و حسگر Proximity، پورت MicroUSB (شارژ) و نسخه 3.0 بلوتوث استریو و پشتیبانی شبکه اجتماعی اشاره کرد.
سامسونگ، از زمان معرفی اولین گالکسی نوت تا به امروز، سعی داشته است که قابلیت‌های این محصول را بهتر و بیشتر کند. در مه ۲۰۱۲ سامسونگ آپدیتی با نام Premium Suite را برای گالکسی‌نوت عرضه کرد تا تجربه بهتری را برای کاربران فراهم کند. بعد نوبت به عرضه به‌روزرسانی آندروید ICS رسید که قابلیت‌های جدیدی چون Shape Match و Formula Match با آن معرفی شد. در ماه اوت هم سامسونگ از Galaxy Note 10.1 رونمایی کرد. داشتن صفحه ۱۰ اینچی بزرگ و قابلیت‌های بهتر در زمینه مالتی‌تسکینگ، از ویژگی‌های این تبلت به شمار می‌رفت. Galaxy Note II هم در تلاش است تا راه بهتر و سریع‌تری را برای دسترسی به اطلاعات، ثبت ایده‌ها و به‌نمایش گذاشتن آن‌ها در اختیار خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاربران قرار دهد.
كليد خرید شارژ مستقیم ایرانسل واژه ها:سامسونگ



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

تحریم یا شارژ اتوماتیک ایرانسل سقوط؟
حمیدرضا نیکدل مدیر بخش ارتباط با رسانه‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل دفتر نوکیا در تهران با تایید خبر تعطیلی آن به «دنیای اقتصاد» می‌گوید:‌ متاسفانه این خبر صحت دارد و تا پایان ماه آگوست نوکیا فعالیت‌های این دفتر را به حالت تعلیق در می‌آورد و کارکنان آن نیز فعالیت‌های خود را متوقف می‌کنند.
با تعطیلی دفتر نوکیا در ایران احتمالا تمامی کارکنان ایرانی این دفتر نیز کار خود را از دست خواهند داد. این دفتر در حالی تعطیل می‌شود که تا پیش از این تلاش‌هایی را برای مصون ماندن مشتریان ایرانی این شرکت از تحریم‌ها انجام داده بود. به عنوان مثال راه‌اندازی سایت یا وبلاگ رسمی برای پاسخگویی به مشتریان یا تولید برخی نرم‌افزارها و در اختیار قرار دادن رایگان آنها (در مقابل مسدود شدن دانلود کاربران از سرورهای اصلی نوکیا به بهانه تحریم) یا انتشار و توزیع خبرنامه و ارتباط با گروه‌های مختلف ذی‌نفع مانند فروشندگان، رسانه‌ها و خریداران و پاسخ گویی به پرسش‌های آنان بخشی از فعالیت‌هایی بود که در این دفتر انجام می‌گرفت.
در پاسخی که در ایمیل نوکیا آمده نکته جالب توجهی نیز وجود دارد و آن خواست این شرکت شارژ اتوماتیک ایرانسل برای خروج از بازار ایران و در عین حال تلاش برای ماندن در آن! به نظر می‌آید نوکیا تلاش دارد در عین حال که خود را از زیر بار سرویس‌ها و مسوولیت‌ها (گارانتی، خدمات پس از فروش و…) خلاص کند، اما همچنان مایل به کسب درآمد از این بازار نیز هست. به نظر می‌رسد نوکیا قصد دارد همچنان از طریق سه نمایندگی خود الوطنی، ارکان ارتباط و کمال الکترونیک به فروش گوشی‌های خود ادامه دهد. هر چند به احتمال زیاد این موضوع به مذاق مشتری ایرانی خوش نخواهد آمد که شرکتی این‌گونه تلاش به حضور در بازار ایران داشته باشد و در عین حال خود را از مسوولیت‌های قانونی نیز خلاص سازد خاصه اینکه در بازار پر رقیب امروز جایگاه شرکت‌های خارجی دیگر که اتفاقا در ایران خوب می‌فروشند نیز داغ است.
بازارهای موبایل ایران امروزه مملو از محصولات شرکت‌هایی است که برخی در ایران حضور دارند و برخی دیگر نه. طبیعتا آنان که خدمات بهتر و محصولات بهتری را عرضه می‌کنند در موقعیت‌های بهتری قرار می‌گیرند. نوکیا در طی سال‌های اخیر از فروش بسیار بالایی در بازار چند میلیارد دلاری موبایل در ایران برخوردار بوده و سود کلانی را نصیب خود کرده است با این حال، اما تصمیم به ترک ایران به بهانه تحریم بسیار دور از انتظار به نظر می‌رسد چراکه حداقل در تمام این سال‌ها که اتفاقا کشورمان تحت تحریم قرار داشته این شرکت به حضور رسمی خود در داخل کشور ادامه داده، اما حال که با روند رو به قهقرای این شرکت روبه هستیم بهانه تحریم برای خروج از بازار ایران چندان توجیه پذیر به نظر نمی رسد حتی اگر این موضوع را نیز بپذیریم برای مشتریان ایرانی این شارژ اتوماتیک ایرانسل شرکت که بسیاری از محصولات آن استفاده کرده‌اند این انتظار وجود داشت که رفتاری محترمانه با آنان داشته باشند. مشتریان ایرانی نشان داده‌اند که می‌توانند برخی محصولات را به دلایل مختلف کاملا کنار بگذارند خصوصا شرکت‌هایی که سود را به صداقت ترجیح می‌دهند.
این خبر به خودی خود آنقدر تعجب‌آور نبود؛ چراکه بسیاری پیش‌بینی می‌کردند این شرکت که این روزها حال و روز خوشی در بازار ندارد و مرتبا در حال تعدیل نیروهای خودش در سراسر جهان است تصمیم‌هایی نیز در مورد دفتر اصلی خود در شارژ اتوماتیک ایرانسل تهران خواهد گرفت؛ با این حال کمتر کسی تصور می‌کرد این شرکت که تا پیش از این و به‌رغم تحریم‌ها مستقیما و از داخل ایران به فعالیت می‌پرداخت، مسدود شدن دفتر تهران را به گردن تحریم‌ها بیندازد.
نگاهی به خبرها نشان می‌دهد نوکیا در طی ماه‌های اخیر مرتبا در بازار عقب رفته است. ضرر یک و نیم میلیارد دلاری، بستن کارخانه اصلی خود سالو در فنلاند، اخراج هزاران نفر از کارکنان، مسدود کردن مراکز تحقیقاتی در آلمان و انگلیس و فروش برند ورتو (گوشی‌های لوکس) تنها بخشی از عقب‌نشینی‌های اخیر این شرکت به شمار می‌آید با این وصف بستن دفتر تهران آن هم به بهانه تحریم و آن هم پس از سال‌ها حضور در ایران چندان باور پذیر به نظر نمی‌رسد، خصوصا آنکه این شرکت همین هفته گذشته در مراسمی برای فروشندگان از برنامه‌های بلندمدت حضور در بازار سخن می‌گفت.
تعطیلی دفتر شارژ اتوماتیک ایرانسل
مارک دورانت از دفتر مطبوعاتی نوکیا در فنلاند در پاسخ به ایمیل «دنیای‌اقتصاد» خبر مسدود شدن دفتر تهران این شرکت را تایید می‌کند و می‌گوید که نوکیا به طور مستقیم به فعالیت‌های دفتر خود در تهران خاتمه می‌دهد. به گفته وی دلیل این موضوع سخت‌تر شدن فشارها به این شرکت برای تبعیت از تحریم‌های اروپا علیه ایران است. وی تاکید می‌کند که: متاسفانه این موضع به معنای بسته شدن دفتر ما در تهران تا آخر ماه آگوست ۲۰۱۲ است. در عین حال که ما حضوری در زمینه سرویس‌ها و دستگاه ها در ایران نخواهیم داشت؛ اما مشتریان می‌توانند به محصولات نوکیا توسط شرکت‌های واسطه دسترسی داشته باشند.
و شارژ اتوماتیک ایرانسل پایان
هم تحریم هم حضور! شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوکیا طی سال‌های اخیر و در مقابل رشد رقبایی چون اپل و سامسونگ خصوصا در عرصه گوشی‌های هوشمند بخش عمده‌ای از سهم بازار خود را از دست داده و همین چند ماه قبل برای نخستین بار جایگاه خود به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی در جهان را به سامسونگ بخشید و به مکان دوم رسید. یک سال و نیم قبل وقتی مدیران ارشد نوکیا تصمیم گرفتند با آوردن یک شارژ اتوماتیک ایرانسل آمریکایی نرم‌افزاری از شرکت مایکروسافت راهکاری برای مقابله با رشد جهشی شرکت‌هایی چون اپل و سامسونگ بیابند، می‌دانستند که کمی دیر به فکر جبران عقب ماندگی‌های قبلی افتاده‌اند. در طی سال‌ها فروش گسترده گوشی‌های نوکیا در جهان اعتماد به نفسی را به آنها بخشیده بود که تصور هم نمی‌کردند شرکتی چون اپل صرفا با عرضه یک گوشی و سهم زیر یک درصدی از بازار موبایل جهان به راحتی و در طی سه سال گوی سبقت را در تولید گوشی‌های هوشمند و گران قیمت از آنها برباید و این شرکت را به ناچار به سمت مایکروسافتی روانه کند که حالا منتظر است با کشیدن نوکیا به سمت خود عملا یک سازنده بزرگ گوشی را در خود هضم کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

نوکیا تاریخ نمایش لومیا 1000 با ویندوز فون 8 و دوربین 41 مگاپیکسلی را عنوان نکرده اما نمایش ان در بارسلونا یحتمل به نظر می رسد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
این گوشی های درست است ارزان است اما توانایی های گوشی های نسبتا متوسط را نیز در خود شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد که این عامل باعث جلب مشتری و فروش بیشتر برای نوکیا شده است.
این در حالی است که هوآوی و ZTE که هر دو چینی هستند شارژ اتوماتیک ایرانسل مدتهاست با این استراتژی جلو رفته و بخشی قابل توجه از بازار را از آن خود کرده اند.
پردازنده 4 هسته ای MediaTek MT6589 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، دوربین 8 یا 13 مگاپیکسلی در عقب (بسته به منطقه جغرافیایی فروش)، امکان انتخاب مدل تک سیم کارت یا دو سیم کارت، امکان افزودن حافظه جانبی در مدل تک سیم کارت، حافظه داخلی 16 گیگابایت، شارژ اتوماتیک ایرانسل و باتری 2000 میلی آمپری از دیگر مشخصات این تلفن هستند.شرکت بلک بری که این گوشی هوشمند را از ۳۱ ژانویه به صورت جهانی عرضه کرده است، عهده دار ساخت یک اکوسیستم برای این گوشی است که شامل همکاری با نرم‌افزار نویسان می‌شود که تضمین می‌کند برنامه‌های کاربردی برای پلتفرم این گوشی قابل دسترس خواهند بود.
البته برخی گوشی ها مانند گوشی ارزان قیمت آشا که در هند شارژ اتوماتیک ایرانسل عرضه می شود، در نمایشگاه اسپانیا همراه با چند گوشی دیگر، به معرض تماشا گذاشته می شود.
وی نوشته است: یکی از منابع ما مدعی شده است که قیمتهای آی فن های اپل برای اکثر مصرف کنندگان بالا است. برای مثال قیمتهای آی فن 5 اپل از 849 دلار آغاز می شود که این امر در مقایسه با آی فن 4 قرار می گیرد که قیمت آن 500 دلار است. این درحالی است که در این کشور درآمد یک شارژ اتوماتیک ایرانسل فرد سالانه حدود 3 هزار دلار است.
Alexandra Zagury، مدیر بلک‌بری در آفریقای جنوبی و جنوب آفریقا در گفتگو با نیوز ۲۴ در این رابطه اظهار داشت: این اکوسیستم چیزی است که پلتفرم این گوشی را مقیاس‌پذیر و موفق می‌کند و به این شارژ اتوماتیک ایرانسل دلیل است که برای تضمین اینکه در زمان عرضه ۷۰ هزار برنامه کاربردی وجود داشته باشد، تمرکز بسیار شده است.
اظهاراتی که تاکنون درباره قیمت این دستگاه و تاریخ نزدیک شارژ اتوماتیک ایرانسل ورود آن به باز شده به دنبال گزارشی است که پیش از این خبر از طرحهای اپل برای ارائه تلفنهای ارزان قیمت داده بود.
آنطور که رویترز نوشته نوکیا با استراتژی عرضه گوشی های ارزان قیمت به جنگ رقبا رفته است و حداقل در برخی بازارها مانند هند موفق شارژ اتوماتیک ایرانسل نیز شده است.
واقعیت هم این است که اغلب گوشی های شارژ اتوماتیک ایرانسل لومیا برای نوکیا حدود 200 دلار هزینه دارد در حالی که در بازار امریکا 600 دلار حداقل فروخته می شود.
MTN تاکید کرده است که سرویس اینترنت بلک بری (BIS) در سیستم عامل بلک بری ۱۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل ارائه نخواهد شد.
به گفته Zagury: اطلاعاتی که در پروفایل کاری قرار دارند نمی‌تواند به پروفایل شخصی انتقال یابند و همچنین این امکان را فراهم می‌کند که CIO سیاست‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل IT که باید به آن پروفایل کاری وارد شوند را تشخیص دهد.
نسخه ارزان قیمت آخرین آی فن اپل حدود 330 دلار قیمت خواهد داشت و پیش بینی شده است شارژ اتوماتیک ایرانسل که این قیمت گذاری مورد توجه جوانان و اقشار متوسط در کشورهایی چون چین و هندوستان خواهد بود.
جرمی هرویتز از سایت iLounge که در شارژ اتوماتیک ایرانسل رابطه با این جزئیات که براساس ادعای خود آن را از منابع قابل اعتماد به دست آورده، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش رتینا است و رابط اتصال آن نیز شبیه رابط اتصال دستگاه های جدید اپل است.
در پی اعلام وودافون مبنی بر عرضه شارژ اتوماتیک ایرانسل بلک‌بری ۱۰ در روز پنج شنبه، MTN نیز اعلام کرد که این گوشی هوشمند را روز جمعه عرضه می‌کند.
همچنین براساس این اظهارات انتظار می رود که نسل پنجم از آی پدها و یک آی شارژ اتوماتیک ایرانسل پد مینی با صفحه نمایش رتینا در ماه اکتبر معرفی شود.برخی دیگر از گزارشها نیز حاکی از معرفی آی پد جدید با حافظه 128 گیگابایتی است است.
هرویتز یادآور شده است که اپل قرار است یک نسخه آی فن 5S را به عنوان نسخه بروز شده آی فن شارژ اتوماتیک ایرانسل 5 راهی بازار کند و در این نسخه دوربین پشتی آن را ارتقا دهد. گفته می شود که احتمال دارد این نسخه به روز شده در ماه ژوئیه وارد بازار شود.
در ماه ژانویه مشخص شد که تلفن جدید اپل که قرار است با قیمت شارژ اتوماتیک ایرانسل کم وارد بازار شود از جلو شبیه آی فن 5 است اما اپل بدنه آلومینیومی آن را با یک بدنه پلاستیکی ارزان قیمت تعویض کرده است.این گزارشهای تأیید نشده می افزاید که منابع قابل اعتماد جزئیات ظاهری این دستگاه را بیان کرده اند.
براساس اعلام بلک‌بری این دستگاه به دلیل ویژگی ایمن و دوستدار کاربر بودن هم توانایی مدیریت پروفایل کاری و هم پروفایل شارژ اتوماتیک ایرانسل شخصی را دارد.
نوکیا در فصل چهارم سال قبل شارژ اتوماتیک ایرانسل 4.4 میلیون لومیا فروخت.
این منبع اعلام کرده است که فروش آی شارژ اتوماتیک ایرانسل فن 5 چین به تدریج کاهش می یابد و علت اصلی آن به قیمت این دستگاه باز می گردد و حتی قیمت آی فن جدید در هنگ کنگ از چین هم بیشت است. اما ارائه یک مدل آی فن با قیمت ارزان می تواند به سهم اپل از بازار در کشورهای درحال توسعه هم کمک کند.
شرکت i-mate که دفتر مرکزی آن در دبی قرار دارد، در طول نیمه دهه گذشته گوشی‌های هوشمندی با پشتیبانی از ویندوز موبایل تولید می‌کرد. این شرکت یک‌باره تولید گوشی را کنار گذاشت و تاکنون هیچ محصول موبایلی تولید نکرده است، اما به‌تازگی اعلام کرده که شارژ اتوماتیک ایرانسل قصد دارد گوشی هوشمندی با پشتیبانی از ویندوز هشت به بازار عرضه کند. بر اساس اخباری که درباره این گوشی منتشر شده، دارای دو گیگابایت حافظه RAM، 64 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 7/4 اینچی است. این گوشی ظاهرا با یک سری لوازم جانبی همچون داک نگه‌دارنده با صفحه نمایش 23 اینچی لمسی، صفحه کلید، ماوس و تبلت بی‌سیم 10 اینچی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. قیمتی که شرکت i-mate برای این دستگاه در نظر گرفته 750 دلار است. به گفته مدیر آی‌میت، کارخانه این شرکت در کالیفرنیا آماده تولید 10 هزار دستگاه از این گوشی در طول یک هفته



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

ثبت‌نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شبانه روزی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.
شارژ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رایگان ایرانسل
دسته: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اخبار ایرانسل
منطقه آزاد تجاری ارس در ادامه گسترش شبکه وایمکس در شهرها و شهرک‌های صنعتی، تحت پوشش اینترنت پرسرعت بی سیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس ایرانسل قرار گرفت.
در حال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در ۳۷ شهر اصفهان، اندیشه، اهواز، تبریز، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تهران، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، شورآباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شیراز، فردیس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامین، دزفول، گلستان، سردرود، کاشان، اندیمشک، ری، هشتگرد، شهر صنعتی جی، بهارستان، سبزوار، آبادان، لواسان، شهرک صنعتی بزرگ شیراز، مشهد مقدس و منطقه آزاد تجاری ارس ارائه می‌شود.
۱۱ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دی ۱۳۹۱
ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
مدیر روابط عمومی ایرانسل از مزایا ی این سرویس را عدم نیاز به خرید سخت‌افزار نسبتا گران قیمت تولید رمز یک‌بار مصرف، یکپارچه‌سازی سامانه تولید رمز یک بار مصرف برای تمامی بانک‌ها، روی یک سیم‌کارت،اختصاص کلید رمز‌نگاری خاص به هر بانک و نیاز نداشتن به حمل‌ونقل قطعه سخت‌افزاری توسط مشتریان و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به تبع آن دسترسی تمام مدت به رمز یک‌بار مصرف و افزایش ضریب نفوذ استفاده از رمز یک‌بار مصرف و امکان ارائه‌ی سبد کامل‌تر خدمات بانکی به طیف وسیع‌تری از مشتریان در سراسر کشور بیان کرد.
ایرانسل به کلیه مشترکان جدید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس ایرانسل در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و فارس یک ماه هزینه اشتراک رایگان ارائه می‌کند.
مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت: در راستای ارائه‌ی خدمات پیشرفته بانک به بانک‌ها خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و مشتریان آن‌ها، ایرانسل راهکار رمز یک بار مصرف (OTP) مبتنی بر سیم‌کارت را ارائه کرده است.
ارایه رمز یک بار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مصرف سیم‌کارت ایرانسل
به گزارش ایسنا،‌ روابط عمومی ایرانسل اعلام کرده است: با پیوستن جلفا به شبکه اینترنت بی‌سیم پرسرعت وایمکس ایرانسل، تعداد شهرهای تحت پوشش خدمات این سرویس، به ۳۷ شهر رسید و منطقه آزاد تجاری ارس نیز تحت پوشش اینترنت بی‌سیم پرسرعت وایمکس ایرانسل قرار گرفت.در حال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در ۳۷ شهر وشهرک صنعتی شامل اصفهان، اندیشه، اهواز، تبریز، تهران، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، شورآباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شیراز، فردیس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامین، دزفول، گلستان، سردرود، کاشان، اندیمشک، ری، هشتگرد، شهرک صنعتی جی، بهارستان، سبزوار، آبادان، لواسان، شهرک صنعتی بزرگ شیراز، مشهد مقدس و منطقه آزاد تجاری ارس ارائه می‌شود.بنا بر اعلام، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی حاضر در این مناطق می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت، با استفاده از شبکه اختصاصی مجازی (VPN) وایمکس ایرانسل، بستری امن و پرسرعت جهت برقراری ارتباط بین دفاتر مختلف خود برقرار کنند.
تعداد شهرهای تحت پوشش وایمکس ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به ۳۷ رسید
وی افزود: در این سرویس کاربر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای استفاده از سیستم بانکداری، با رجوع به برنامه کاربری نصب شده برروی سیم‌کارت خود توسط گوشی، رمز یک‌بار مصرف را دریافت کرده و پس از احراز هویت توسط سرور‌های مرتبط، می‌تواند به طیف وسیع خدمات بانکی دسترسی کامل داشته باشد.
آرش کریم بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ درباره رمز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یکبار مصرف گفت: از این پس مشتریان بانک‌ها می‌توانند بدون نیاز به خرید سخت‌افزار مورد نیاز (که هم‌اکنون توسط برخی از بانک‌ها ارائه می‌شود)، برای استفاده از رمز یک بار مصرف، سیم‌کارت خود را به این سامانه مجهز کرده و از خدمات بانکی که نیاز به درجه بالاتری از امنیت و به تبع آن رمز یک‌بار مصرف دارند، استفاده کنند.
دسته: اخبار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
۱۳ دی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۳۹۱
به گزارش ایسنا، کلیه مشترکان جدید وایمکس ایرانسل در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و فارس که در جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل که از یکم دیماه آغاز شد و تا پایان سال ادامه دارد، به ثبت نام اقدام کرده و هزینه اشتراک ماه اول سرویس انتخابی خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را پرداخت کرده باشند، هزینه اشتراک ماه بعد را هدیه خواهند گرفت.
علاوه بر این کلیه مشترکان جدید وایمکس ایرانسل دراستانهای فوق الذکر که در طول جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل نسبت به ثبت نام و فعال سازی سرویس وایمکس خود اقدام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرده باشند، در قرعه کشی بزرگ ۱۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه که در بهار سال آینده برگزار خواهد شد نیز شرکت داده می‌شوند.
دسته: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اخبار ایرانسل
ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
شارژ رایگان ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس رایگان می‌دهد



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
دسته: اخبار ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
به گزارش ایسنا، کلیه مشترکان جدید وایمکس ایرانسل در استان‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و فارس که در جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل که از یکم دیماه آغاز شد و تا پایان سال ادامه دارد، به ثبت نام اقدام کرده و هزینه اشتراک ماه اول سرویس انتخابی خود را پرداخت کرده باشند، هزینه اشتراک ماه بعد را هدیه خواهند گرفت.
مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در راستای ارائه‌ی خدمات پیشرفته بانک به بانک‌ها و مشتریان آن‌ها، ایرانسل راهکار رمز یک بار مصرف (OTP) مبتنی بر سیم‌کارت را ارائه کرده است.
دسته: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اخبار ایرانسل
ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
وی افزود: در این سرویس کاربر برای استفاده از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سیستم بانکداری، با رجوع به برنامه کاربری نصب شده برروی سیم‌کارت خود توسط گوشی، رمز یک‌بار مصرف را دریافت کرده و پس از احراز هویت توسط سرور‌های مرتبط، می‌تواند به طیف وسیع خدمات بانکی دسترسی کامل داشته باشد.
شارژ رایگان ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
ثبت‌نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.
تعداد شهرهای تحت پوشش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس ایرانسل به ۳۷ رسید
علاوه بر این کلیه مشترکان جدید وایمکس ایرانسل دراستانهای فوق الذکر که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در طول جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل نسبت به ثبت نام و فعال سازی سرویس وایمکس خود اقدام کرده باشند، در قرعه کشی بزرگ ۱۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه که در بهار سال آینده برگزار خواهد شد نیز شرکت داده می‌شوند.
ایرانسل وایمکس رایگان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌دهد
شارژ رایگان ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
مدیر روابط عمومی ایرانسل از مزایا ی این سرویس را عدم نیاز به خرید سخت‌افزار نسبتا گران قیمت تولید رمز یک‌بار مصرف، یکپارچه‌سازی سامانه تولید رمز یک بار مصرف برای تمامی بانک‌ها، روی یک سیم‌کارت،اختصاص کلید رمز‌نگاری خاص به هر بانک و نیاز نداشتن به حمل‌ونقل قطعه سخت‌افزاری توسط مشتریان و به تبع آن دسترسی تمام مدت به رمز یک‌بار مصرف و افزایش ضریب نفوذ استفاده از رمز یک‌بار مصرف و امکان ارائه‌ی سبد کامل‌تر خدمات بانکی به طیف وسیع‌تری از مشتریان در سراسر کشور بیان کرد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
آرش کریم بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ درباره رمز یکبار مصرف گفت: از این پس مشتریان بانک‌ها می‌توانند بدون نیاز به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خرید سخت‌افزار مورد نیاز (که هم‌اکنون توسط برخی از بانک‌ها ارائه می‌شود)، برای استفاده از رمز یک بار مصرف، سیم‌کارت خود را به این سامانه مجهز کرده و از خدمات بانکی که نیاز به درجه بالاتری از امنیت و به تبع آن رمز یک‌بار مصرف دارند، استفاده کنند.
به گزارش ایسنا،‌ روابط عمومی ایرانسل اعلام کرده است: با پیوستن جلفا به شبکه اینترنت بی‌سیم پرسرعت وایمکس ایرانسل، تعداد شهرهای تحت پوشش خدمات این سرویس، به ۳۷ شهر رسید و منطقه آزاد تجاری ارس نیز تحت پوشش اینترنت بی‌سیم پرسرعت وایمکس ایرانسل قرار گرفت.در حال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در ۳۷ شهر وشهرک صنعتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شامل اصفهان، اندیشه، اهواز، تبریز، تهران، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، شورآباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شیراز، فردیس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامین، دزفول، گلستان، سردرود، کاشان، اندیمشک، ری، هشتگرد، شهرک صنعتی جی، بهارستان، سبزوار، آبادان، لواسان، شهرک صنعتی بزرگ شیراز، مشهد مقدس و منطقه آزاد تجاری ارس ارائه می‌شود.بنا بر اعلام، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی حاضر در این مناطق می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت، با استفاده از شبکه اختصاصی مجازی (VPN) وایمکس ایرانسل، بستری امن و پرسرعت جهت برقراری ارتباط بین دفاتر مختلف خود برقرار کنند.
ایرانسل به کلیه مشترکان جدید وایمکس ایرانسل در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و فارس یک ماه هزینه اشتراک رایگان ارائه می‌کند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
دسته: اخبار ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
منطقه آزاد تجاری ارس در ادامه گسترش شبکه وایمکس در شهرها و شهرک‌های صنعتی، تحت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پوشش اینترنت پرسرعت بی سیم وایمکس ایرانسل قرار گرفت.
در حال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در ۳۷ شهر اصفهان، اندیشه، اهواز، تبریز، تهران، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، شورآباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شیراز، فردیس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامین، دزفول، گلستان، سردرود، کاشان، اندیمشک، ری، هشتگرد، شهر صنعتی جی، بهارستان، سبزوار، آبادان، لواسان، شهرک صنعتی بزرگ شیراز، مشهد مقدس و منطقه آزاد تجاری ارس ارائه می‌شود.
۱۳ دی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۳۹۱
۱۱ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دی ۱۳۹۱
ارایه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رمز یک بار مصرف سیم‌کارت ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

ایرانسل اعلام کرد مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری می‌توانند هر زمان که مایل باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود به شارژ مستقیم ایرانسل صورت صوتی پیام ارسال کنند.
در حال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در ۳۷ شهر اصفهان، اندیشه، اهواز، تبریز، تهران، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، شورآباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتی شارژ مستقیم ایرانسل اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شیراز، فردیس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامین، دزفول، گلستان، سردرود، کاشان، اندیمشک، ری، هشتگرد، شهر صنعتی جی، بهارستان، سبزوار، آبادان، لواسان، شهرک صنعتی بزرگ شیراز، مشهد مقدس و منطقه آزاد تجاری ارس ارائه می‌شود.
ایرانسل به کلیه مشترکان جدید شارژ مستقیم ایرانسل وایمکس ایرانسل در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و فارس یک ماه هزینه اشتراک رایگان ارائه می‌کند.
سیم کارت جدید ایرانسل به زودی برای شارژ مستقیم ایرانسل جهانگردان
پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از سه روش ارسال شارژ مستقیم ایرانسل پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه‌یی (MMS) برای مخاطب موردنظر خویش ارسال کنند.
در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، مرکز خدمات رسانی ایرانسل در شارژ مستقیم ایرانسل مشهد مقدس به صورت ویژه به ارائه خدمات به زائران امام هشتم شیعیان می‌پردازد.
به گزارش ایسنا، کلیه مشترکان جدید وایمکس ایرانسل در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و فارس که در جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل که از یکم دیماه آغاز شد و تا پایان سال ادامه دارد، به ثبت نام اقدام کرده شارژ مستقیم ایرانسل و هزینه اشتراک ماه اول سرویس انتخابی خود را پرداخت کرده باشند، هزینه اشتراک ماه بعد را هدیه خواهند گرفت.
علاوه بر این کلیه مشترکان جدید وایمکس ایرانسل دراستانهای فوق الذکر که در طول جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل نسبت به ثبت نام و فعال سازی سرویس وایمکس خود اقدام کرده باشند، در قرعه کشی بزرگ ۱۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه که در بهار سال آینده برگزار شارژ مستقیم ایرانسل خواهد شد نیز شرکت داده می‌شوند.
سرویس پیشرفته پیامک شارژ مستقیم ایرانسل صوتی به مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل عرضه شد.
اما از دیگر قابلیت‌های این سرویس می‌توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و ارسال پیام‌های صوتی شارژ مستقیم ایرانسل دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش‌های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه‌یی اشاره کرد.
براساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی از طریق بستر پیام چندرسانه‌یی، گیرنده پیام باید ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را از طریق شارژ مستقیم ایرانسل شماره‌گیری کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، برروی گوشی خود نصب کرده باشد.
به گزارش میهن شارژ آرش کریم بیگی – مدیر روابط عمومی ایرانسل – با اعلام این خبر به خبرنگار ایسنا،‌ گفت: سیم‌کارت جهانگردان به منظور رفاه حال بیش‌تر آن دسته از گردشگرانی که به ایران سفر شارژ مستقیم ایرانسل می‌کنند و تماس‌های زیادی با اپراتورهای برون مرزی دارند در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
ابوالقاسم رحیمی‌راد - معاون فروش و توزیع ایرانسل - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به حضور تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان در سالروز شهادت امام رضا(ع) در شهر شارژ مستقیم ایرانسل مشهد مقدس و نیاز این عزیزان به خدمات ارتباطی، مرکز خدمات‌رسانی ایرانسل در شهر مشهد مقدس به صورت شیفتی پاسخگوی نیازهای مشترکین ایرانسل خواهند بود.وی افزود: زائرین عزیز می‌توانند از ساعت 9 الی 13 روز شنبه بیست و سوم دیماه، مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) جهت دریافت خدمات به مرکز ایرانسل در شهر مشهد مقدس به نشانی بلوار سازمان آب، خیابان قاضی طباطبایی، بین قاضی طباطبایی ۵ و ۷ مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند، همچنین مرکز تماس شبانه‌روزی ایرانسل به شماره 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از سایر خطوط آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات احتمالی مشترکین سیم کارتهای ایرانسل است.
او ادامه داد: تماس از طریق سیم‌ کارت جهانگردان ایرانسل با اپراتورهای شارژ مستقیم ایرانسل برون مرزی، برای آن دسته از مسافرانی که به ایران سفر می‌کنند بسیار مقرون به صرفه تر و با کیفیت بالاتر نسبت به تماس از طریق سایر سیم‌کارت‌ها به ویژه سیم‌کارتهای اپراتورهای خارجی است.
درروش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک شارژ مستقیم ایرانسل صوتی برای وی ارسال شده است مطلع می‌شود و می‌تواند با تماس با شماره‌های ۷۱۹ پیامک صوتی خود را بشنود.
ایرانسل به زودی و در راستای ارائه خدمات نوین، اقدام به عرضه سیم‌ کارت شارژ مستقیم ایرانسل جهانگردانخواهد کرد.
در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی ضبط شده را شارژ مستقیم ایرانسل برای وی پخش می‌کند و در روش ارسال از طریق پیام چند رسانه‌یی نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مورد نظر ارسال می‌شود.
هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ۶۲۰ ریال تعیین شارژ مستقیم ایرانسل شده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این شرکت به عنوان یکی از واحدهای نمونه اشتغالزای کشور توانست در میان ۴۰ واحد ملی کارآفرین و شارژ اتوماتیک ایرانسل اشتغالزای ایران قرار بگیرد و تندیس زرین سومین جشنواره ملی تجلیل و تکریم از کار آفرینان و مدیران اشتغالزای کشور را دریافت کند.
- زیاد از پیام کوتاه (SMS) استفاده می کنید شارژ اتوماتیک ایرانسل ...
سرویس GPRS به صورت نیم بها درنظر گرفته شارژ اتوماتیک ایرانسل شده است:
پيام كوتاه فارسی شارژ اتوماتیک ایرانسل و انگلیسی
توجه:* سیم کارت پیام شارژ اتوماتیک ایرانسل رسان اعتباری خود را می توانید با کارت شارژ و یا از طریق شارژالکترونیکی، شارژ کنید.
بين خطوط ايرانسل ۱۰۰ر يال شارژ اتوماتیک ایرانسل
سیم کارت های پیام رسان مخصوص پیام کوتاه، MMS و GPRS برنامه ریزی شده و با توجه به نوع کاربرد، تعرفه پیام کوتاه در داخل کشور برای آنها با ۳۳ درصد تخفیف و نرخ سرویس GPRS يك سوم تعرفه مصوب درنظر شارژ اتوماتیک ایرانسل گرفته شده است:
سومین جشنواره ملی تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۲۶ بهمن شارژ اتوماتیک ایرانسل ماه در مرکزهمایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.
هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکین سیم کارت شارژ اتوماتیک ایرانسل های اعتباری ۶۲۰ ریال تعیین شده است.
در روش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده است شارژ اتوماتیک ایرانسل مطلع می شود و می تواند از طریق تماس با شماره های ۷۱۹ و ۷۲۰، پیامک صوتی خود را بشنود.
پيام كوتاه بين المللي منطقه شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲ و ۳ ۱۰۰۰ر يال
* توجه فرمایید که کلیه شرایط و ضوابط مربوط به سیم کارتهای شارژ اتوماتیک ایرانسل اعتباری ایرانسل (بجز موارد مربوط به تغییر طرح تعرفه)، برای سیم کارتهای پیام رسان نیز اعمال می شوند.
۴۰٫۰۰۰ریال = ۳۰٫۰۰۰ریال شارژ اتوماتیک ایرانسل بهای‌سیم‌کارت + ۱۰٫۰۰۰ریال اعتبار اولیه - ۵% مالیات
در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی ضبط شده را برای وی پخش می کند و در روش ارسال از طریق پیام شارژ اتوماتیک ایرانسل چندرسانه‌ای نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مورد نظر ارسال می‌شود.
می توانید تنها با شارژ اتوماتیک ایرانسل پرداخت ۴۰ هزار ریال یک سیم کارت پیام رسان اعتباری ویژه این خدمات خریداری نمایید!
ساير شارژ اتوماتیک ایرانسل خطوط ۱۰۰ر يال
- شارژ اتوماتیک ایرانسل با سرویس اینترنت همراه (GPRS) کار می کنید ...
بر اساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی از طریق پیام چندرسانه‌ای، گیرنده پیام باید ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را از طریق شماره‌گیری کد دستوری دریافت و مطابق شارژ اتوماتیک ایرانسل دستورالعمل ارسالی، روی گوشی خود نصب کرده باشد.
پيام كوتاه شارژ اتوماتیک ایرانسل بين المللي منطقه ۱ ۱۵۰۰ر يال
دراین مراسم دکتر سعید خاک ره آل محمد – معاون منابع انسانی ایرانسل – تندیس زرین تنها واحد برگزیده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران این جشنواره ملی را از مهندس محمد صادق مفتح – قائم مقام وزیرصنعت، شارژ اتوماتیک ایرانسل معدن و تجارت – دریافت کرد.
تندیس زرین سومین جشنواره ملی تجلیل و تکریم از کارآفرینان شارژ اتوماتیک ایرانسل و مدیران اشتغالزای کشور به ایرانسل اعطا شد
سرويس شارژ اتوماتیک ایرانسل MMS ۳۲۰ ر يال
دراین جشنواره، مدیران عامل بانک پاسارگاد، هواپیمایی ماهان، گروه پدیده، شارژ اتوماتیک ایرانسل یک و یک و سنگ آهن شرق ایران نیز موفق به دریافت تندیس سومین جشنواره ملی تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور شدند.
سرویس شارژ اتوماتیک ایرانسل پیامک صوتی به مشترکین ایرانسل عرضه شد
پيام كوتاه فارسی شارژ اتوماتیک ایرانسل و انگلیسی
- با ارسال شارژ اتوماتیک ایرانسل عمده پیام کوتاه سر و کار دارید ...
سرويس GPRS (درساعات اوج مصرف) ۳ ر شارژ اتوماتیک ایرانسل يال / کیلوبایت
سرويس GPRS (در غیر ساعات اوج مصرف) شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱ ر يال / کیلوبایت
سیم کارت پیام رسان اعتباری شارژ اتوماتیک ایرانسل
پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار مشترکین اعتباری قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از ۳ روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای (MMS) برای شارژ اتوماتیک ایرانسل مخاطب مورد نظر خویش ارسال کنند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ مشترکین اعتباری ایرانسل از پس می توانند هر شارژ اتوماتیک ایرانسل زمان که مایل باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود به صورت صوتی پیام ارسال کنند.
* سیم کارتهای پیام رسان اعتباری امکان شارژ اتوماتیک ایرانسل مکالمه و تغییر طرح تعرفه نداشته و با بهای ۴۰٫۰۰۰ ریال (شامل ۱۰٫۰۰۰ ریال اعتبار اولیه بدون كسر مالیات و عوارض) عرضه می شوند.
از دیگر قابلیت‌های این سرویس نوین، می‌توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و ارسال پیام‌های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش‌های مختلف از شارژ اتوماتیک ایرانسل جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای اشاره کرد.
* برای اطلاع شارژ اتوماتیک ایرانسل از کشورهای مربوط به هر منطقه به جدول تعرفه ها مراجعه نماييد.
- به اقتضای شرایط خاص شغلی، نیاز به ارتباط مداوم با کارمندان خود و یا سرویس های کنترل از راه دور (Telemetry) دارید ... شارژ اتوماتیک ایرانسل
در مراسم اختتامیه این جشنواره، علاوه بر مهندس محمد صادق مفتح – قائم مقام وزیرصنعت، معدن و تجارت –، مهندس مجتبی اعلایی – معاون شارژ اتوماتیک ایرانسل رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی – و جمعی از مدیران اشتغال آفرین کشور حضور داشتند.
در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور، ایرانسل به عنوان تنها واحد برگزیده در حوزه فناوری اطلاعات و شارژ اتوماتیک ایرانسل ارتباطات این جشنواره انتخاب و تندیس زرین این جشنواره به ایرانسل اعطاء شد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

شارژ سیم کارت دوستان (به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زودی)
• اگر مایل باشید میکروسیم خریداری شده، توسط شرکت پست به شما تحویل گردد، مبلغ ۴۰.۰۰۰ ریال بابت هزینه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پستی به قیمت میکروسیم اضافه خواهد شد.
وب سایت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
برای شارژ سیم کارت دوستان کافیست به روش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زیر عمل کنید:
• شما مشترکین ایرانسل که دارای گوشی*های نسل جدید بوده ولی پیشتر یکی از سیم کارت*های معمولی ایرانسل را خریداری نموده*اید نیز می*توانید از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل و یا یکی از فروشندگان مجاز این شرکت، برای تغییر نوع سیم*کارت خود درخواست داده و سیم کارت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید تهیه نمایید.
قیمت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل انواع این سیم کارت*های نسل جدید به شرح زیر می*باشد:
• پیشواز های چرخشی داغ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و متنوع
لطفا توجه داشته باشید که شماره تلفن همراه، به صورت خودکار توسط سیستم انتخاب خواهد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شد.
در ادامه ارائه امکانات متنوع و جذاب در سرویس آهنگ پیشواز، شرکت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل به مناسبت جشنواره تابستان ۹۰ ، یک قابلیت بسیار جذاب دیگر را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار داده است. این قابلیت جدید، «پیشوازهای چرخشی» نام دارد.
یک خبر خوب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای آن دسته از شما مشترکین ایرانسل که از مدل*های پیشرفته گوشی*های تلفن همراه استفاده می*کنید...
بر اساس این قابلیت شما می*توانید به جای سفارش چند کد آهنگ، یک کد آهنگ را سفارش داده و در طول ۳۰ روز به جای یک آهنگ از تعداد متنوعی آهنگ پیشواز برخوردار شوید. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
مسابقات پیامکی ویترین ایرانسل به همراه جوایز ارزنده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و نفیس!
نسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید سیم کارت
• در طی جشنواره تابستان ۹۰، ۶ مسابقه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیامکی جذاب و هیجان انگیز برگزار خواهد شد.
مراکز خدمات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
در جشنواره تابستان ۹۰ ایرانسل، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک قابلیت جدید به مجموعه متنوع خدمات شارژ سیم کارت ایرانسل افزوده خواهد شد. بر اساس این قابلیت، شما قادر خواهید بود سیم کارت دوستان*تان را از طریق گوشی خود شارژ کنید. ممکن است دوستان شما در شرایطی قرار گیرند که به عابر بانک، کارت شارژ و ... دسترسی نداشته باشند و این شما باشید که به جای آنان سیم کارت*شان را شارژ کنید.
• پیشواز های چرخشی از آلبوم های جذاب ویترین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
• بهای ارسال هر پیام کوتاه جهت شرکت در مسابقه متفاوت بوده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اما به طور معمول ۷۵۰ ریال است.
شما می توانید با مراجعه به لینک آهنگ پیشواز در وب سایت ایرانسل، «پیشواز های چرخشی» خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را مشاهده و دریافت کنید:
فروشندگان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مجاز ایرانسل
توجه: بهای استفاده از پیشواز های چرخشی ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای یک دوره یک ماهه ۵۰۰۰ ریال است.
• مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز ایرانسل، با حضور نمایندگان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل محترم دادستان کل کشور و اداره محترم بازگانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرنگاران صورت پذیرفته و خواهد پذیرفت. اسامی برندگان قرعه کشی های ایرانسل، از طریق سایت [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] اعلام می شود.
ر طول جشنواره تابستان ۹۰، ایرانسل با برگزاری مسابقات پیامکی، هدایای ارزنده*ای را به برندگان هر مسابقه اهدا خواهد کرد.این مسابقات بر اساس طرح سوال از مشترکین و ارسال پاسخ از سوی شما برگزار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده و در انتها، به تعدادی از برندگانی که به قید قرعه انتخاب شده اند، جوایز نفیسی اهدا می*گردد.
به عنوان مثال شما می*توانید به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، یک «پیشواز چرخشی» ویژه این ایام را خریداری کنید که دعای ماه مبارک رمضان را به صورت روزانه تغییر داده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و هر روز تماس گیرندگان شما، شنونده دعای ماه مبارک رمضان ویژه همان روز باشند.
• پیشواز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های چرخشی خوانندگان محبوب
توجه: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
• برای کسب اطلاعات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بیشتر و جزئیات نحوه شرکت در مسابقه های ویترین به پورتال این سرویس در سایت ایرانسل مراجعه کنید.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بهترین و آخرین پیشواز های چرخشی: پاپ، سنتی ، مذهبی و ...
بر اساس این سرویس شما می*توانید در تماس با تلفن گویای ویترین و پیگیری راهنمای صوتی آن بخشی از زنگ*های تلفن موجود در ویترین را به مدت یک دقیقه و به صورت رایگان گوش کرده و در نهایت زنگ مورد نظرتان را سفارش دهید. همچنین می*توانید از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این تلفن گویا برای شنیدن محصولات صوتی دیگر ویترین از جمله داستان*ها، فال حافظ و ... استفاده کنید و در صورت تمایل، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.
با توجه به اینکه استفاده از نسل جدید گوشی*های تلفن همراه مستلزم دارا بودن سیم کارت*های مناسب این دستگاه*ها در سایز کوچکتر است، شرکت ایرانسل در جشنواره تابستان ۹۰ «میکروسیم»های ویژه خود را در اندازه کوچک و سازگار با گوشی*ها و ابزارهای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نسل جدیدی همچونiPad ،iPhone و ... در دسترس شما کاربران عزیز و علاقه*مندان فناوری*های جدید قرار داده است و شما میتوانید از روش های زیر این محصول را تهیه کنید:
پیشواز های چرخشی ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (جدید)
میکروسیم های ایرانسل! (جدید) خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
ویترین ایرانسل در جشنواره تابستان امکان استفاده از تلفن گویا را در اختیار مشترکین خود قرار داده است تا از طریق این سرویس و پس از تماس با شماره ۷۸۸، زنگ*های تلفن و محصولات صوتی ویترین را شنیده و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در صورت تمایل دریافت کنند.
تلفن گویای ویترین ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (به زودی)
همچنین در صورتی که سیم کارت شما در گوشی هایی قرار دارد که به دلایلی امکان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ از طریق آنها برای شما مقدور نیست، با استفاده از این سرویس می توانید سیم کارت خود را شارژ کنید.
توجه: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 براساس اين گزارش، بستر سامانه همراه مهر در تعامل مشترک با ایرانسل و در راستای استراتژی سازمان بهزیستی در خصوص شارژ اتوماتیک ایرانسل حضور حداکثری شرکت‌ها و سازمان‌ها به منظور ایفای نقش مسوولیت اجتماعی راه‌اندازی شده است.
سامانه همراه‌مهر با مشارکت ایرانسل و سازمان بهزیستی راه‌اندازی شد. به شارژ اتوماتیک ایرانسل منظور جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران از طریق تلفن‌همراه و برای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، سامانه "همراه مهر" با مشارکت ایرانسل و سازمان بهزیستی کل کشور راه‌اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سامانه "همراه مهر" با امضای تفاهم‌نامه همكاري میان دكتر احمد اسفندیاری –رئیس سازمان بهزیستی کل کشور- و مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- در مراسمی كه ظهر روز گذشته شارژ اتوماتیک ایرانسل در ساختمان مركزی سازمان بهزیستی كل كشور برگزار شد، آغاز به کار کرد.
دزفولی با تاکید بر اینکه ایرانسل تمامی هزینه‌های اجرای این طرح را برعهده گرفته و هیچ گونه برداشتی از کمک‌های مردمی نخواهد داشت، گفت: سامانه راه‌اندازی شده کاملا براساس نیات خیرخواهانه راه‌اندازی شده شارژ اتوماتیک ایرانسل و به زودی مشترکین می‌توانند ارسال کمک‌های خود به سازمان بهزیستی را استعلام کنند.
چهار تندیس زرین جشنواره ستاره‌های فناوری شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران طی مراسمی و با حضور فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد.
از سوی دیگر و در بخش انتخاب برترین مرکز خدمات مشتری، هیئت داوران این جشنواره، مرکز تماس مشترکین ایرانسل را به سبب راه‌اندازی بزرگترین مرکز تماس خاورمیانه و سرویس‌دهی در ٢٤ ساعت شبانه‌روز، ٧روز هفته و ٣٦٥ روز سال، بعنوان "برترین مرکز خدمات مشتری در حوزه فناوری شارژ اتوماتیک ایرانسل اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ٨٨" معرفی کرد
در این مراسم، مدیرعامل ایرانسل نیز با قدردانی از حمایت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در خصوص همکاری مجموعه خود با این نهاد دولتی گفت: در راستای برنامه‌های ایرانسل در تحقق شعار دولت الکترونیک، تلاش ما بر این است که بتوانیم گامی با نیت شارژ اتوماتیک ایرانسل خیر برای کمک به اهداف سازمان بهزیستی کشور برداریم.
مهندس دزفولی با اشاره به اینکه این سامانه طراحی شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: کد کوتاه اصلی ٨١١١ برای این کار در نظر گرفته شده که مشترکین ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیام کوتاه و مشخص نمودن رقم مورد‌نظر خود برای اهدا به بهزیستی، کمک‌های خود را به سازمان شارژ اتوماتیک ایرانسل بهزیستی کل کشور اعطا کنند.
شارژ اتوماتیک ایرانسل
ایرانسل برترین سرویس شارژ اتوماتیک ایرانسل دهنده مخابراتی سال کشور شد.
وی افزود: در آینده کدهای دیگری نیز شارژ اتوماتیک ایرانسل ویژه موارد خاص که سازمان بهزیستی اعلام می‌کند، در اختیار مشترکین ایرانسل قرار خواهد گرفت.
ایرانسل چهار تندیس زرین جشنواره شارژ اتوماتیک ایرانسل ستاره‌های فناوری ایران را به خود اختصاص داد
رئیس شارژ اتوماتیک ایرانسل سازمان بهزیستی كل کشور در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی سپردن کارها به مردم و تسهیل حضور در فعالیت‌ها و توسعه مشارکت‌های مردمی است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اهداء جوایز جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، هیئت دوران به سبب توسعه پرشتاب شبکه و عرضه خدمات پیشرفته و نوین ارزش افزوده در کشور، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل را به‌عنوان "برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور در سال ١٣٨٨" اعلام و تندیس زرین خود را به این شرکت اهدا کرد.هیئت داوران این جشنواره، به سبب ایجاد نام تجاری شفاف، خوشنام و فراگیر در بین کلیه اقشار جامعه، نام‌تجاری ایرانسل را به‌عنوان "برند برتر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ٨٨" معرفی شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد.
مدیرعامل ایرانسل تصریح كرد: با ارسال پیام شارژ اتوماتیک ایرانسل کوتاه به شماره ٨١١١، پیام کوتاهی برای تائید مبلغی که مشترکین در نظر دارند به سازمان بهزیستی كمك كنند به طور خودكار برای آنها ارسال می‌شود که پس از تائید نهایی از سوی مشترك، این مبلغ از میزان شارژ مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری کسر و به صورتحساب مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی اضافه می‌شود.
دکتر اسفندیاری با اشاره به برنامه دولت در جلب مشارکت های مردمی، در خصوص این طرح گفت: ایرانسل با توجه به توسعه گسترده شبكه در كشور و به عنوان اپراتوری موفق در بحث اطلاع‌رسانی و رسانه و حضور در بین خانواده‌های ایرانی برای راه‌اندازی این سامانه انتخاب شد و امیدواریم بتوانیم از این طریق و با نیت خیرخواهانه‌ي مديران این شرکت، اهداف مشترک را پی بگیریم. شارژ اتوماتیک ایرانسل
18 اسفند 1388:ایرانسل جوایز جشنواره ستاره های فناوری ایران شارژ اتوماتیک ایرانسل را درو کرد
در انتهای این نشست، رئیس سازمان بهزیستی كشور و شارژ اتوماتیک ایرانسل مدیرعامل ایرانسل تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه مبادله كردند.
برای اطلاع از جوایز پیشین ایرانسل روی لینک زیر کلیک شارژ اتوماتیک ایرانسل کنید.
براساس این گزارش، هیئت داوران شارژ اتوماتیک ایرانسل جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، تندیس زرین "برترین مدیریت روابط‌عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ١٣٨٨" را به سبب برقراری ارتباطی مستمر و بهره‌برداری موثر از بسترهای ICT، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهدا کرد.
جشنواره ستاره های فناوری ایران، با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارایه شده در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ١٣٨٨، همزمان با آغاز پنجمین سال فعالیت هفته نامه تخصصی علم روز،در تاریخ ١٨اسفندماه و با حضور فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، در محل مرکز شارژ اتوماتیک ایرانسل همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

مهندس علیرضا قلمبر دزفولی -مدیرعامل ایرانسل- در مراسم امضای تفاهم‌نامه با سازمان لیگ برتر که عصر روز سه شنبه در محل این سازمان برگزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل شد، گفت: طی توافقنامه‌ای که با این سازمان به امضا رسید، جام ۹۰-۹۱ فوتبال کشور به نام ایرانسل نامگذاری شد.
تلاش برای افزایش اقبال عموم هموطنان به ورزش فوتبال از طریق رسانه‌های عمومی به ویژه بستر شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل، معرفی هرچه بهتر فوتبال کشور و لیگ‌های فوتبال به ایرانیان با تعریف محصولات نوآورانه ارزش افزوده تلفن همراه و بسترسازی مناسب برای ارتباط هرچه بهتر بین کارشناسان، مسوولان، ورزشکاران و مخاطبان فوتبال با استفاده از خدمات پیشرفته تلفن همراه و وایمکس ایرانسل از اهداف این خرید شارژ مستقیم ایرانسل طرح است.
وی افزود: باتوجه به ضریب نفوذ سیم‌کارت‌های ایرانسل در خرید شارژ مستقیم ایرانسل میان جوانان و علاقه آنها به ورزش فوتبال، مشارکت ایرانسل در جام ۹۰-۹۱ باعث شور و نشاط بیشتر مسابقات می‌شود.
دزفولی با اشاره به فعالیت ایرانسل در زمینه ارایه محتواهای ورزشی و خرید شارژ مستقیم ایرانسل فرهنگی روی بستر ویترین ایرانسل در طول ۵ سال گذشته، اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه با سازمان لیگ برتر فوتبال کشور، تبلیغات محیطی اطراف زمین مسابقات و تلویزیون متعلق به ایرانسل و این مسابقات با عنوان لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل برگزار خواهد شد.
مهندس علیرضا قلمبر دزفولی -مدیرعامل ایرانسل- خرید شارژ مستقیم ایرانسل در مراسم امضای تفاهم‌نامه با سازمان لیگ برتر که عصر روز سه شنبه در محل این سازمان برگزار شد، گفت: طی توافقنامه‌ای که با این سازمان به امضا رسید، جام ۹۰-۹۱ فوتبال کشور به نام ایرانسل نامگذاری شد.
با برگزاری مراسم امضای قراردادی بین رئیس سازمان لیگ برتر کشور و مدیرعامل ایرانسل، مسابقات فوتبال لیگ برتر سال ۹۰-۹۱ خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایران با نام لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل کلید خورد.
تلاش برای افزایش اقبال عموم هموطنان به ورزش فوتبال از طریق رسانه‌های عمومی به ویژه بستر شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل، معرفی هرچه بهتر فوتبال کشور و لیگ‌های فوتبال به ایرانیان با تعریف محصولات نوآورانه ارزش افزوده تلفن همراه و بسترسازی مناسب برای ارتباط هرچه بهتر بین کارشناسان، مسوولان، ورزشکاران خرید شارژ مستقیم ایرانسل و مخاطبان فوتبال با استفاده از خدمات پیشرفته تلفن همراه و وایمکس ایرانسل از اهداف این طرح است.
وی ادامه داد: ارایه محصولات ورزشی و فرهنگی در کنار دیگر محصولات ویترین، ما را وادار می‌کند که از حضور در مجامع ورزشی غافل نمانیم.در این مراسم، عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ برتر نیز گفت: سازمان لیگ برتر با کمک فدراسیون فوتبال در راه گسترش و توسعه درآمدزایی اقدامات مناسبی خرید شارژ مستقیم ایرانسل انجام داده است.
با برگزاری مراسم امضای قراردادی بین رئیس سازمان لیگ خرید شارژ مستقیم ایرانسل برتر کشور و مدیرعامل ایرانسل، مسابقات فوتبال لیگ برتر سال ۹۰-۹۱ ایران با نام لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل کلید خورد.
وی افزود: پس از آنکه توانستیم در حق پخش تلویزیونی و محیطی افزایشی مناسبی داشته باشیم، قصد درآمدزایی بیشتر برای این سازمان را داشتیم که امضای تفاهم‌نامه با ایرانسل از جمله آنها است.ایرانسل با سوابقی چون برگزاری مسابقه عکاسی با MMS ویژه بازی ایران و استرالیا مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ پکن، هدیه سفر به بازی‌های خرید شارژ مستقیم ایرانسل آسیای مالزی ۲۰۰۷ و حمایت از تیم‌های بزرگ، به بهترین گزینه برای این دوره از مسابقات لیگ برتر کشور تبدیل شد.
وی افزود: باتوجه به ضریب خرید شارژ مستقیم ایرانسل نفوذ سیم‌کارت‌های ایرانسل در میان جوانان و علاقه آنها به ورزش فوتبال، مشارکت ایرانسل در جام ۹۰-۹۱ باعث شور و نشاط بیشتر مسابقات می‌شود.
وی افزود: پس از آنکه توانستیم در حق پخش تلویزیونی و محیطی افزایشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل مناسبی داشته باشیم، قصد درآمدزایی بیشتر برای این سازمان را داشتیم که امضای تفاهم‌نامه با ایرانسل از جمله آنها است.ایرانسل با سوابقی چون برگزاری مسابقه عکاسی با MMS ویژه بازی ایران و استرالیا مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ پکن، هدیه سفر به بازی‌های آسیای مالزی ۲۰۰۷ و حمایت از تیم‌های بزرگ، به بهترین گزینه برای این دوره از مسابقات لیگ برتر کشور تبدیل شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با شروع جام ایرانسل، فصلی جدید در تعامل ایرانسل به خرید شارژ مستقیم ایرانسل عنوان راهبر بازار تلفن همراه کشور با متولیان ورزش و حمایت از فوتبال کشور آغاز شده است.
جام لیگ برتر فوتبال ایران به نام ایرانسل کلید خرید شارژ مستقیم ایرانسل خورد
دزفولی با اشاره به فعالیت ایرانسل در زمینه ارایه محتواهای ورزشی و فرهنگی روی بستر ویترین ایرانسل در طول ۵ سال گذشته، اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه با سازمان لیگ برتر فوتبال کشور، تبلیغات محیطی اطراف زمین مسابقات و تلویزیون متعلق به ایرانسل و این مسابقات با عنوان لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با شروع جام ایرانسل، فصلی جدید در تعامل ایرانسل به عنوان راهبر بازار تلفن همراه کشور با متولیان ورزش و حمایت از فوتبال کشور آغاز شده خرید شارژ مستقیم ایرانسل است.
جام لیگ برتر خرید شارژ مستقیم ایرانسل فوتبال ایران به نام ایرانسل کلید خورد
وی ادامه داد: ارایه محصولات ورزشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل و فرهنگی در کنار دیگر محصولات ویترین، ما را وادار می‌کند که از حضور در مجامع ورزشی غافل نمانیم.
در این مراسم، عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ برتر نیز گفت: سازمان لیگ برتر با کمک فدراسیون فوتبال در راه گسترش و توسعه درآمدزایی اقدامات خرید شارژ مستقیم ایرانسل مناسبی انجام داده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

مجمع جهانی نشان منتخب با همکاری انجمن بهره وری ایران، انجمن کیفیت ایران و انجمن فناوری ایران، روزهای ۱۷ و ۱۸ آذرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برگزار شد.
علاوه بر ایرانسل، بانکهای ملی، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مسکن و تجارت نیز به جهت عملکرد درخشان، موفق به دریافت تندیس نخستین مجمع جهانی برند شدند.
ارائه سرویس پیامک صوتی توسط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
در روش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده است مطلع می شود و می تواند از طریق تماس با شماره های ۷۱۹ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و ۷۲۰، پیامک صوتی خود را بشنود.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ مشترکین اعتباری ایرانسل از پس می توانند هر زمان که مایل باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود به صورت صوتی پیام ارسال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کنند.
بر اساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی از طریق پیام چندرسانه‌ای، گیرنده پیام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باید ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را از طریق شماره‌گیری کد دستوری دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، روی گوشی خود نصب کرده باشد.
در مراسم اختتامیه همایش دو روزه مجمع جهانی برند، علاوه بر دکتر جمشید پژویان – رییس شورا و مرکز ملی رقابت ایران – چند تن از اساتید و سخنرانان برجسته بین المللی از جمله مدیر کل توسعه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و تعالی فیلیپس، موسس و بنیانگذار انجمن سخنرانان حرفه ای مدیریتی جهان در استرالیا، مدیر برخی از برندهای جهانی از جمله گپ و پولو و جمعی از کارشناسان، پژوهشگران و صاحبان صنایع کشورمان نیز حضور داشتند.
همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۲ و برای نخستین بار در ایران و همگام با آخرین فناوری‌های روز دنیا، ایرانسل اقدام به عرضه «نانوسیم‌کارت» به عنوان نسل جدید سیم‌کارت‌ها، به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربران نسل تازه ابزارهای ارتباطی می‌کند.
ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نانو سیم‌کارت عرضه می‌کند
پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار مشترکین اعتباری قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ساعت دلخواه خود به یکی از ۳ روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای (MMS) برای مخاطب مورد نظر خویش ارسال کنند.
از دیگر قابلیت‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این سرویس نوین، می‌توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و ارسال پیام‌های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش‌های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای اشاره کرد.
نشان مجمع جهانی نشان منتخب به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل اعطا شد
این سیم‌کارت‌های نسل جدید با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت ۶ هزار تومان بهای سیم‌کارت، به همراه ۱۰هزار تومان اعتبار اولیه ارائه می‌شوند که با احتساب ۴هزار تومان حق الزحمه شرکت پست جهت تحویل در محل سکونت مشترک، دریافت مدارک و تکمیل ثبت نام، در مجموع ۲۰هزار تومان هزینه خواهد داشت.
ایرانسل نانوسیم‌کارت عرضه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌کند
همزمان با نمایشگاه تلکام ۲۰۱۲ و برای نخستین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بار در ایران
اعطای نشان مجمع جهانی نشان منتخب به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
۱۸ آذرماه ۹۱ در مراسم اختتامیه مجمع جهانی نشان منتخب، ایرانسل به عنوان تنها شرکت پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و ارتباطات ایران انتخاب و تندیس زرین این مجمع به ایرانسل اعطاء شد.ایرانسل به عنوان یکی از مجموعه های دارای توانمندی های علمی و عملی و نیز به عنوان یکی از پیشگامان و نام های درخشان صنعت و تجارت کشور، در جمع ۱۰۰ واحد ملی، به عنوان تنها شرکت پیشرو در ارائه خدمات نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران موفق به دریافت تندیس زرین این مجمع شد.
استفاده از نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی، مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌های ویژه این دستگاه‌ها در سایز کوچکتر می‌باشد. «میکروسیم» خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل، پیش از این در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی نسل جدید همچون iPad و iPhone به کاربران فناوری‌های جدید عرضه شده بود. اکنون ایرانسل با عرضه نانوسیم کارت، به عنوان جدیدترین نسل سیمکارتهای ویژه تلفن‌ها و تبلت‌های پیشرفته، به نیاز کاربران این ابزارها پاسخ داده است.
برای اولین بار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در ایران
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نانوسیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل همزمان با نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۲ از طریق وب سایت رسمی ایرانسل به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل متقاضیان عرضه خواهد شد.
به عنوان تنها شرکت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
بهای سیم کارت‌های معمولی ایرانسل شامل هیچگونه تغییری نمی‌شود. همچنین مشترکین ایرانسل که دارای نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی بوده ولی پیش از این، یکی از سیم کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری کرده اند هم می‌توانند از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل، برای تغییر سیم کارت خود درخواست داده و نانوسیم ایرانسل تهیه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کنند.
در روش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی ضبط شده را برای وی پخش می کند و در روش ارسال از طریق پیام چندرسانه‌ای نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مورد نظر ارسال می‌شود.
هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکین سیم کارت های اعتباری ۶۲۰ ریال تعیین شده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
سرویس پیامک صوتی به مشترکین ایرانسل عرضه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شد



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

وی با اشاره به ویژگی های شبکه شباب گفت: دسترسی آسان وسریع فعالان اقتصادی درامور مختلف برای ثبت سفارش یکی از ویژگی های این سامانه محسوب می شود و در واقع شارژ مستقیم ایرانسل فعالان اقتصادی برای یکسری امور خود نیاز به یک ثبت سفارش دارند تا اطلاعات آنها به وزارتخانه برسد.
این مسئول بیان داشت: از ویژگی های دیگر این شبکه بالا بودن پهنای باند شبکه ونداشتن دغدغه قطعی وضریب امنیت شارژ مستقیم ایرانسل بالا و پایدار بودن آن است.
ناصریان گفت: گروه های فعال اقتصادی در زمینه املاک هم که با سیستم تحت پوشش اینترنت با وزارتخانه در ارتباط هستند می توانند با استفاده از سامانه بدون هیچ گونه دغدغه و با ضریب امنیتی بالاوسرعت بالابه کار خود ادامه شارژ مستقیم ایرانسل دهند.
ناصریان اذعان داشت: امروزه اینترنت توسط چند کشور اداره می شود که حاکمیت آن را برعهده دارند که کاربران برای استفاده از آن از امنیت خوبی برخوردار نیستند واین می تواند عامل مخربی شارژ مستقیم ایرانسل برای اقتصاد یک جامعه باشد، چون اکثر فعالیت های اقتصادی از طریق اقتصادی انجام می شود.
وی بیان داشت: تکلیفی برعهده وزارتخانه گذاشته شده مبنی بر استفاده فناوری در مراکز سازمان ها که ما مکلف به ایجاد و ساخت وتوسعه شبکه های ثبت سفارش با پهنای باند بالا برای جلوگیری از اختلال در قطعی ظرف مدت دو سال بودیم که موفق به ایجاداین سامانه شدیم.وی ابراز داشت: این شبکه زیر ساخت ها و بحث های فنی خودش را دارد که مطمئن است وکاربران می توانند ظرف شارژ مستقیم ایرانسل چند روزآینده در سامانه شباب ثبت نام کنند.
بنا بر اعلام، درحال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در ۲۶ شهر اصفهان، اندیشه، اهواز، تبریز، تهران، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، شور آباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شیراز، فردیس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامین، دزفول، گلستان، شارژ مستقیم ایرانسل ری و مشهد مقدس ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی این سامانه برای ثبت سفارش برای اموروارداتی انجام می شارژ مستقیم ایرانسل شود.
[/font][font=Tahoma]ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز تماس شارژ مستقیم ایرانسل شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.
ناصریان گفت: تبادل اطلاعات شارژ مستقیم ایرانسل از طریق اینترنت در دنیای امروزی باعث تسهیل کارها می شود که لازم است از آن در بستر امن ومطمینی انجام شود.
در این بازه زمانی، مودم‌های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۰۳ هزار و شارژ مستقیم ایرانسل ۴۰۰ ریال عرضه خواهند شد. در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی ملغی می‌گردند.
ناصریان افزود: با راه اندازی این سامانه مسیرهای طی شده برای ثبت سفارش بدون دسترسی برخی کشورها به اطلاعات آنها خیلی سریع انجام می شود تا به وزارتخانه برسد. شارژ مستقیم ایرانسل
بانک شارژ مستقیم ایرانسل اطلاعاتی ایرانسل و وایمکس روی شبکه شباب قرار گرفت:
ناصریان افزود: در مدت استفاده از این شبکه در مهر ماه 91 در 360 مرکز استان و شهرستان فقط 22 دقیقه شارژ مستقیم ایرانسل قطعی داشتیم که دلیل آن استفاده از زیر ساخت های مخابرات درابتدای کار بود.
خبرگزاری مهر: نماینده دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات کشور گفت: برای استفاده بیشتر کاربران با اپراتورهای شارژ مستقیم ایرانسل همراه اول، ایرانسل، تالیا، وایمکس و ... تفاهم نامه امضا کرده ایم و بانک های اطلاعاتی را روی شبکه شباب قرارداده ایم.
یرانسل از عرضه نیم‌بهای مودم‌های USB و Wi-Fi وایمکس خود به شارژ مستقیم ایرانسل مناسبت سی و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی ناصریان بعد از ظهر چهارشنبه در همایش شارژ مستقیم ایرانسل توجیهی تبیین طرح کاربردی سامانه ثبت سفارش در شبکه شباب افزود: فن آوری اطلاعات وارتباطات جزو لاینفک زندگی امروز است و یکی از عوامل رشد اقتصادی محسوب می شود ودر کاهش هزینه ها نقش بسزایی دارد.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، تخفیف ۵۰ درصدی مودم‌های وایمکس ایرانسل مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که شارژ مستقیم ایرانسل در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۲ بهمن ۹۰ نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ روز انجام دهند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شارژ مستقیم ایرانسل شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

وی افزود: به همین دلیل ما در تلاش بودیم که شبکه ای مستقل از اینترنت برای این کار تعبیه کنیم تا دیگر کشورهای حاکم براینترنت به اطلاعات دسترسی نداشته باشند که امروزه این کار را با راه اندازی این شبکه اتجام شارژ مستقیم ایرانسل داده ایم که در آینده نزدیک همه فعالان اقتصادی عضو این شبکه خواهند شد.
پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله سیستم کنترل شارژ مستقیم ایرانسل حساب اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسل از طریق شماره گیری کد دستوری و مراجعه حضوری به شعب بانک های ع



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1391 | نظرات ()