نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

همچنین كارشناسان مركز تماس ویژه وایمكس ایرانسل با شماره تلفن 707 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377070000 برای تماس از سایر خطوط در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان سرویس وایمكس ایرانسل و خدمات مربوط به آن هستند. آبان 1388:ایرانسل برنده جایزه ملی شارژ مستقیم ایرانسل مدیریت پروژه ایران شد
وی از رشد 56 درصدی در نصب تعداد آنتن های BTS ایرانسل در کشور خبر داد و افزود: مجموع آنتن های BTS ایرانسل در سال سوم راه اندازی به 10 هزار و 162 شارژ مستقیم ایرانسل دستگاه رسیده است.
2 آبان 1388:کنفرانس خبری سومین سالگرد راه شارژ مستقیم ایرانسل اندازی شبکه ایرانسل
طلایی اظهار داشت: پوشش شبکه ایرانسل به بیش از یک هزار و 300 شهر و دهستان، 70 درصد جمعیت و هشت هزار و 600 کیلومتر از جاده های کشور افزایش یافته و به طور متوسط هر 20 ساعت یک شهر و یا شارژ مستقیم ایرانسل یک دهستان تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، محمود طلایی در نشست خبری که به مناسبت سومین سالگرد راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل برگزار شد، افزود: 1.2 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی از 1.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری مجاز MTN در پروژه ایرانسل محقق شده است.به شارژ مستقیم ایرانسل گفته وی، کسب سهم 40 درصدی از بازار تلفن همراه کشور و جذب 51 درصد از مشترکان جدید تلفن همراه کشور از دستاوردهای ایرانسل در طول یک سال گذشته بوده است.
هزار و 300 شهر و دهستان تحت پوشش ایرانسل قرار گرفت شارژ مستقیم ایرانسل
براساس این اطلاعیه، در حال حاضر مودم های وایمکس ایرانسل در دو نوع داخلی و فضای باز عرضه می شوند که مودم های داخلی، با ابعادی کوچکتر و قابلیت نصب و کاربرد بسیار آسان، متناسب با فضای منزل و یا دفاتر کار کوچک طراحی شده اند. مودم فضای باز که در خارج از ساختمان نصب می گردد، به علت قدرت بالا در دریافت و ارسال امواج، برای مکان هایی که به شارژ مستقیم ایرانسل علت فشردگی ساختمان ها، پیچیدگی ساخت و ساز و یا دلایل دیگر، فرکانس ها ضعیف تر است، طراحی شده و توصیه می شود..
اطلاعات بیشتر درخصوص فناوری وایمكس، نحوه ثبت نام شارژ مستقیم ایرانسل و پرداخت، طرح های تعرفه متنوع، بسته های افزایشی و مصرف آزاد، نحوه تهیه مودم، نقشه مناطق تحت پوشش و فهرست فروشندگان مجاز سرویس وایمكس ایرانسل در وب سایت رسمی این شركت به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده می باشد.
طلایی، تعداد مراکز سوئیچ اصلی ایرانسل را 10 مرکز در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، بابل، کرج، اهواز و همدان عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته 21 مرکز سوئیچ فرعی نیز در شهرهای شارژ مستقیم ایرانسل قزوین، اراک، ارومیه، کرمان، رشت، اردبیل، خرم آباد، زاهدان، سنندج، گرگان و دیگر شهرهای ایران به مجموعه مراکز سوئیچ ایرانسل افزوده خواهند شد.
به گفته وی، پروانه ایرانسل پوشش هفت هزار و 586 کیلومتر از جاده های کشور را از شارژ مستقیم ایرانسل تعهدات سال چهارم این اپراتور عنوان کرده که با پوشش هشت هزار 661 کیلومتر آن، ایرانسل پیش از به پایان رسیدن سال چهارم راه اندازی شبکه خود که تیر ماه 1389 است، توانسته تا 14 درصد از برنامه خود جلوتر باشد.
مدیر ارشد پشتیبانی پروژههای ایرانسل میزان درآمد دولت از محل پروژه ایرانسل را تاکنون سه هزار و 750 میلیارد تومان عنوان کرد که به شارژ مستقیم ایرانسل طورمستقیم و یا غیرمستقیم از سوی این اپراتور به دولت پرداخت شده است.
طلایی گفت: پوشش جمعیتی ایرانسل در پایان سال سوم راه شارژ مستقیم ایرانسل اندازی می بایست به 60.9 درصد می رسید که 68.7 درصد آن معادل 13 درصد بیشتر از تعهد ایرانسل محقق شده و حتی برنامه 65.8 درصدی سال چهارم خود را نیز پشت سر گذاشته است.
وی با مروری بر شبکه توزیع و فروش ایرانسل تصریح کرد: این شبکه از 14 توزیع کننده اصلی برخوردار است که مجموعا هفت هزار و 75 نمایندگی فروش از طریق آنها در سراسر ایران مشغول سرویس دهی به مشترکان ایرانسل هستند و یک هزار و 292 مرکز خدمات مشترکین و 581 دفتر پستی نیز خدمات پس از فروش ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل را بر عهده دارند.
ترغیب سازمان پروژه برای انجام خودارزیابی، تبادل تجربیات الگوهای برتر، ایجاد رقابت سالم در کشور جهت تعالی و بالندگی و ارزیابی و شناخت نقاط شارژ مستقیم ایرانسل قوت در زمینه های بهبود از مهمترین اهداف اهدای جایزه ملی مدیریت پروژه بوده است.
به گفته وی، افزایش 100 درصدی پوشش شهری، افزایش 67 درصدی پوشش جاده ای و رشد 16 درصدی پوشش جمعیتی کشور ناشی از افزایش 56 درصدی شارژ مستقیم ایرانسل زیرساخت های شبکه ایرانسل از دستاوردهای این اپراتور در طول یک سال گذشته بوده است.
گزارش كامل کنفرانس خبری شارژ مستقیم ایرانسل سومین سالگرد راه اندازی شبکه ایرانسل
درحال حاضر مودم داخلی ایرانسل با بهای یک میلیون و 100هزار شارژ مستقیم ایرانسل ریال و مودم فضای باز با بهای دو میلیون و 200هزار ریال به متقاضیان عرضه می شود.
مدیر ارشد پشتبیانی پروژه های ایرانسل در مقایسه ای میان عملکرد و برنامه تعیین شده ایرانسل تصریح کرد: ایرانسل تا پایان سال سوم برنامه خود باید شش هزار و 270 کیلومتر از جاده های کشور را تحت پوشش قرار می داد که این میزان درحال حاضر به هفت هزار شارژ مستقیم ایرانسل 319 کیلومتر رسیده که 17 درصد بیش از برنامه تعیین شده در پروانه ایرانسل است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به دلیل راه اندازی موفقیت آمیز فازهای صفر تا سه دومین شبکه اپراتوری تلفن همراه کشور در طول سه سال گذشته موفق به دریافت این جایزه ملی شد.براساس بیانیه هیات داوران جایزه ملی مدیریت پروژه ایران، به دلیل مدیریت ریسک، انتقال موفق فناوری، مدیریت یکپارچه ایرانی-خارجی، مدیریت زمان و منابع، بازاریابی موفق و دسترسی به اهداف از پیش تعیین شده، جایزه ملی مدیریت پروژه به ایرانسل اهدا شارژ مستقیم ایرانسل شد.
درآمد 3750 میلیارد تومانی دولت از محل شارژ مستقیم ایرانسل پروژه ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

  محصول و سرویس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید ایرانسل رونمایی شد
همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران تله کام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲۰۱۱:
وی اهداف اصلی ایرانسل برای حمایت از کاروان ورزشی ایران در المپیک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲۰۱۲ را بهبود پشتیبانی از رویدادهای ورزشی کشور، ایجاد شور و نشاط در میان مشترکین جوان ایرانسل و انعکاس نتایج بازی‌ها عنوان کرد.در این نشست، مدیرکل بازاریابی ایرانسل نیز ارایه خدمات ویژه به ورزشکاران و اصحاب رسانه اعزامی به المپیک۲۰۱۲، تشکیل کانون هواداران کاروان اعزامی ایران، انتشار اخبار نتایج مسابقات و خدمات ارزش افزوده نوآورانه از طریق بستر ویترین و پیشخوان ایرانسل را از جمله خدماتی عنوان کرد که از سوی ایرانسل ارایه خواهد شد.
هیئت داوران در بخش برترین نوآوری سومین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، برای دومین سال متوالی نشان زرین ستاره فناوری و لوح تقدیر خود را به سبب سرمایه گذاری متناسب، نوآوری و پیشرو بودن در ارائه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه نوآورانه و دردسترس، به ایرانسل به عنوان «اپراتور پیشرو در بخش خدمات ارزش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل افزوده تلفن همراه» اعطا کرد.
همچنین ایرانسل با معرفی خدمات جدید سازمانی شامل شبکه اختصاصی تلفن همراه، سرویس ارزش افزوده تلفن اینترنتی وایمکس، پیام پیشواز شرکتی، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل درگاه خدمات مبتنی بر موقعیت و سیستم ماشین به ماشین (M۲M)، در قالب بسته ویژه محصولات جدید خدمات مشترکین تجاری، از آخرین دستاوردهای خود در عرصه ارتباطات تجاری نیز رونمایی کرد.پورتال برنامه های کاربردی (Irancell AppStore):
ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت
به گفته وی المپیک تجلی حضور همه ورزشکاران خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و فرهنگ‌ها در کنار هم است و ایرانسل برای اجرای بخش دیگری از رسالت و مسئولیت اجتماعی خود در همه حوزه‌های ورزشی، از کمیته ملی المپیک و کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌کند.
جشنواره ستاره‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فناوری ایران، با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارائه شده سال در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات، همزمان با سالروز انتشار هفته‌نامه تخصصی علم روز و با شعار «یادآوری و نمایش مجدد اعتبار فعالان حوزه فناوری ایران» برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، ایرانسل پس از گذشت ۴ سال از آغاز فعالیت در بازار خدمات ارتباطی کشور توانست به این جایگاه‌ها در بین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شرکت‌های پیشرو و برتر کشور دست پیدا کند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رتبه‌بندی ۱۳۹۰ صد شرکت برتر ایران (طرح IMI-۱۰۰) که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود، ایرانسل تنها شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در فهرست ۱۰ شرکت پیشرو ایران قرار گرفت و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موفق به دریافت تندیس ویژه و لوح تقدیر شد.
۲۴ محصول و سرویس جدید ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رونمایی شد
در این نشست خبری، محصولات و خدماتی جدید ایرانسل شامل پورتال برنامه های کاربردی یا Irancell AppStore با نام تجاری «چارسوی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل»، افزایش اعتبار مبتنی بر موقعیت، تبلیغات هوشمند منطقه‌ای، اعلام دسترسی، پیامک صوتی، کیف پول همراه، تلفن اینترنتی وايمكس، تلفن نرم افزاری با نام تجاری «آآوآآ»، تماس تصویری، چتر وایمکس، مودم بی سیم جیبی، سرویس جدید ارسال شارژ، ویترین کالا، فروشگاه مجازی، سرویس اطلاعات شهری ، شارژ از طریق تلفن گویا، بانکداری همراه مبتنی بر STK، رمز یکبار مصرف و سرویس سلامت همراه رونمایی شدند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این محصولات و خدمات جدید علاوه بر آنکه برای نخستین بار در ایران به عرصه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صنعت ارتباطات و مخابرات عرضه شده، با طبقه بندی بر اساس مشترکین عادی و مشترکین تجاری، رونمایی و معرفی شدند.
براساس این گزارش، هیئت داوران این جشنواره، برای سومین سال متوالی، نشان زرین و لوح تقدیر «برترین مدیریت روابط‌ عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور سال» خود را براساس بررسی سوابق و کارنامه فعالیت های درخشان، به سبب اهتمام و حضوری مستمر در حوزه روابط عمومی الکترونیک، استفاده هوشمندانه از زیرساخت‌های مبتنی بر ICT و توسعه فضای رسانه از مفاهیم سنتی به فضای مجازی و رسانه‌های نوین، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهداء و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آرش کریم‌بیگی، مدیر روابط عمومی ایرانسل را، به عنوان «برترین چهره فعال حوزه روابط عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور» معرفی کرد.
پس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از گذشت ۴سال از آغاز فعالیت و در رتبه بندی سالیانه صد شرکت برتر: ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت
دزفولی با اشاره به حمایت ویژه ایرانسل از لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل گفت: این فعالیت نیز نمونه‌ی دیگری از اجرای بخشی از مسوولیت اجتماعی ایرانسل در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حوزه ورزش کشور است.
همچنین در بخش رتبه بندی سال ۹۰ صد شرکت برتر کشور، برای سال مالی ۱۳۸۹، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل با ۳ پله صعود نسبت به رتبه‌بندی سال گذشته، از جایگاه بیست و ششم به جایگاه بیست و سوم ارتقاء پیدا کرد.
این محصول که همزمان با موج استقبال روزافزون از گوشی های هوشمند در بازار تلفن های همراه ایران ارائه شده، قرار است پاسخگوی نیاز موجود در این بازار با هدف استفاده بهینه از امکانات گوشی های هوشمند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باشد.
رتبه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بندی شركت های برتر ایران، از طریق بررسی عملكرد شركت‌ها در ۲۵ شاخص مالی و اعتباری توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود. مهمترین اهداف رتبه‌بندی شركت‌های برتر ایران، ایجاد فضای شفاف و مقایسه‌ای برای كسب و كار، ارائه اثرگذاری بنگاه‌های اقتصادی در روند فعالیت‌های كشور، ایجاد رقابت بین بنگاه‌ها و شركت‌ها و در نهایت تحلیل روند اقتصادی و تشخیص جهت حركت در كسب و كارهای اقتصادی اعلام شده است.
در چهاردهمین دوره رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران و به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی، ایرانسل جزو ۱۰ شرکت پیشرو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کشور در رتبه‌بندی سال ۱۳۹۰ معرفی شد.
در آستانه آغاز به کار دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي ايران تله کام ۲۰۱۱، ایرانسل از ۲۴ محصول و سرویس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید خود در حوزه تلفن همراه و وایمکس رونمایی کرد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

خدمات ویژه شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین سيم كارتهاي اعتباري
خبر، شارژ مستقیم ایرانسل گزارش، تحلیل ...همیشه همراه شما!
۳. شارژ مستقیم ایرانسل در مرحله بعد با توجه به راهنمایی های گام به گام هریک از این درگاه‌ها می‌توانید به سادگی از خدمات آنها بهره ببرید.
۱. در ابتدا شارژ مستقیم ایرانسل می‌بایست مطمئن شوید که رمز دوم خرید اینترنتی کارت خود را، از بانک صادر کننده، دریافت نموده‌اید.
خدمات بانکداری همراه شارژ مستقیم ایرانسل
استفاده شارژ مستقیم ایرانسل از خدمات بانکداری همراه:
برای انتخاب منوهای مختلف کافیست شماره منو شارژ مستقیم ایرانسل را در «پاسخ» شماره‌گیری نمایید.
در ادامه روند ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام با آخرین فناوری روز دنیا، یک شارژ مستقیم ایرانسل سرویس جدید را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار دهیم.
شرکت ایرانسل با فراهم نمودن «خدمات بانکداری همراه» خود، قسمت شارژ مستقیم ایرانسل دیگری از خدمات نوین تلفن همراه را به شما مشترکین عزیز ارائه می‌نماید.
سرویس مسدود نمودن تماس این سرویس به شما امکان می دهد تا در مواقع شارژ مستقیم ایرانسل لازم و بنابر صلاحدید خودتان از برقراری و یا دریافت تماس جلو گیری نمایید.
اخذ موجودی حساب شارژ مستقیم ایرانسل
خدمات مشترکین ایرانسل یک خط تلفنی برای ارائه کمک و پشتیبانی که به شما امکان شارژ مستقیم ایرانسل دسترسی فوری به تیم خدمات مشترکین ایرانسل را می دهد. فقط کافیست شماره ۷۰۰ را بگیرید!
• تنها شارژ مستقیم ایرانسل در صورتی قادر به استفاده از این محصول خواهید بود که تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و یا فعال نکرده‌اید، کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)
۲. یکی از کدهای دستوری ،، و یا (به ترتیب برای دسترسی به بانک پاسارگاد، بانک سامان، ارائه دهنده خدمات پرداخت پرشین سوئیچ و پست بانک ایران) را از تلفن همراه خود شماره‌گیری نمایید. (لازم به ذکر است که محدودیتی در بانک صادر کننده کارت شما وجود ندارد و تنها لازم است که کارت مورد نظر، عضو شبکه شتاب باشد. البته سرویس انتقال وجه تنها محدود به شارژ مستقیم ایرانسل کد #۷۲۰* و کارت‌های بانک پاسارگاد می باشد.)
سرویس نمایش شماره تماس گیرنده (CLIP) این سرویس به شما امکان می دهد تا قبل شارژ مستقیم ایرانسل از پاسخ دادن به تلفن همراهتان، شماره شخص تماس گیرنده را ببینید.
پرداخت قبوض (آب، برق، گاز، شارژ مستقیم ایرانسل ...)
خدمات شارژ مستقیم ایرانسل ارزش افزوده
• پس از اشتراک، هزینه هر شارژ مستقیم ایرانسل نسخه ارسال شده محصول، به صورت جداگانه در حساب شما منظور خواهد شد.
• کلیه پیامک‌های ارسالی به ۸۴۹۴ رایگان است. شارژ مستقیم ایرانسل
• اشتراک هیچ‌یک از محصولات دارای تاریخ انقضاء نبوده و تا قبل از ارسال دستور لغو اشتراک، نسخه‌های منتشر شده برای شما شارژ مستقیم ایرانسل ارسال خواهد شد.
کنفرانس تلفنی با استفاده از این سرویس می توانید بطور همزمان با حداکثر پنج نفر شارژ مستقیم ایرانسل دیگر صحبت کنید. مهم نیست که این افراد در کدام نقطه واقع شده اند، فقط کافیست که در آن نقطه پوشش شبکه داشته باشیم.
برای شارژ مستقیم ایرانسل مشاهده جدول محصولات پیشخوان ایرانسل، اینجا کلیک کنید.
نکته: کلمه عبوری که از شما درخواست می‌شود، رمز دوم (کد شارژ مستقیم ایرانسل پرداخت اینترنتی) کارت بانکی شما می‌باشد.
خرید کالای شارژ مستقیم ایرانسل الکترونیک
توجه: شارژ مستقیم ایرانسل
صورت ریز مکالمات صورتحساب ماهیانه شما همراه با ریز مکالمات شامل شماره های گرفته شده، مدت مکالمه و هزینه های تماس.خدمات مشترکین ایرانسل یک خط تلفنی برای ارائه کمک و پشتیبانی که به شارژ مستقیم ایرانسل شما امکان دسترسی فوری به تیم خدمات مشترکین ایرانسل را می دهد. فقط کافیست شماره ۷۰۰ را بگیرید!
خدمات دیگری نظیر حذف کارت، مسدود شارژ مستقیم ایرانسل کردن حساب، ویرایش پروفایل و مشاهده گزارش پرداخت‌ها نیز در این سامانه قابل انجام است.
خدمات ویژه مشترکین سيم شارژ مستقیم ایرانسل كارتهاي دائمي
برای اشتراک، کد محصول را به ۸۴۹۴ ارسال کنید و برای لغو اشتراک یک محصول خاص، حرف "L" را با رعایت یک فاصله به همراه کد محصول، به ۸۴۹۴ ارسال نمایید. به عنوان مثال، برای اشتراک محصولی شارژ مستقیم ایرانسل با کد ۱۲۳۴، عبارت ۱۲۳۴ و برای لغو اشتراک، عبارت ۱۲۳۴ L را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.
خدمات بانکداری همراه شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی سایت و یا روزنامه مورد نظرتان در همان روز همراه خواهد بود. به عبارت دیگر شما با این سرویس، از «روزنامه شارژ مستقیم ایرانسل همراه» برخوردار شده و می‌توانید به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراه خود بخوانید.
خرید شارژ شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار بگیرید.
سرویس استعلام موجودی شما می توانید با شارژ مستقیم ایرانسل شماره گیری *140*1#[YES/OK] از موجودی حساب خود آگاه شوید.
انتقال تماس شما می توانید تماسهای خود را با استفاده از این سرویس به هر شماره تلفن دیگری بجز تلفن شارژ مستقیم ایرانسل همراه خود منتقل کنید.
با استفاده از این سرویس، کلیه شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین ایرانسل که دارای کارت‌های عضو شبکه شتاب بوده و رمز دوم کارت خود را دریافت نموده‌اند می‌توانند تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار، به آسانی نسبت به انجام موارد زیر خود اقدام نمایند:
انجام خدمات بانکی ایمن از طریق تلفن همراه...همیشه، همه شارژ مستقیم ایرانسل جا!



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

توجه: مکالمه رایگان در هر روز تنها یک بار شارژ اتوماتیک ایرانسل به شما تعلق می‌گیرد.
خدمات و طرح های تشویقی ویژه شارژ اتوماتیک ایرانسل همه مشترکین:
بسته های ترکیبی شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید
به زودی از ایرانسل: شارژ اتوماتیک ایرانسل
پیامک صوتی ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
سرویس ارسال شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ
طرح ویژه شارژ اتوماتیک ایرانسل بانوان!
۱ دی تا ۳۰ اسفند شارژ اتوماتیک ایرانسل ۹۱
همچنین کافیست سیم‌کارت هدیه خود را نیز فعال کنید تا به مدت ۳ ماه، از ۵۰ مگابایت GPRS رایگان و ۱۰۰ پیامک رایگان ایرانسلی در هر ماه برخوردار شده و همچنین از ۱۵% تخفیف ویژه شارژ اتوماتیک ایرانسل مکالمه بین سیم‌کارت اصلی و سیم‌کارت هدیه، بهره‌مند گردید.
۱۵درصد شارژ اتوماتیک ایرانسل تخفیف مکالمه بین سیم کارت اصلی و هدیه
۵۰ درصد تخفیف مکالمه های شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسلی
جشنواره زمستان۹۱ شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
سرویس شارژ اتوماتیک ایرانسل اطلاعات شهری
طرح شارژ اتوماتیک ایرانسل ویژه بانوان
روش‌های متنوع شارژ شارژ اتوماتیک ایرانسل
دریافت اعتبار از طریق وب سایت ایرانسل با ۴% اعتبار رایگان! شارژ اتوماتیک ایرانسل
این قرعه کشی در هر ماه به طور جداگانه برگزار می‌شود و سه شارژ اتوماتیک ایرانسل برنده هر ماه، در هفته اول ماه بعد معرفی خواهند شد.
قرعه کشی ۹ شارژ اتوماتیک ایرانسل شمش طلا
شارژ شگفت انگیز شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
۲ درصد تخفیف صورت‌حساب برای شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترکین دائمی
سیم شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت میهمانان ایران
با خریداری سیم کارت ایرانسل در فاصله ۱ دی تا ۳۰ اسفند ۹۱ و طی مراحل ثبت‌نام، ارسال مدارک، برقراری نخستین شارژ اتوماتیک ایرانسل تماس از خط خود و نیز فعال سازی سیم‌کارت هدیه، حداکثر پس از یک هفته، از ۱۵% تخفیف مکالمه بین سیم‌کارت اصلی و هدیه برخوردار می‌شوید. این هدیه به مدت ۹۰ روز فعال خواهد بود.
سرویس اعلام دسترسی شارژ اتوماتیک ایرانسل
خرید سیم شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت از طریق وب سایت ایرانسل
۵۰ درصد اعتبار داخل شبکه بیشتر متناسب با اولین شارژ شارژ اتوماتیک ایرانسل
خدمات و محصولات جدید: شارژ اتوماتیک ایرانسل
۲۴ درصد شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل
بسته‌های اینترنت همراهطرح پیامک ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل آهنگ پیشواز رایگان
سرویس حفظ شماره شارژ اتوماتیک ایرانسل
خدمات شارژ اتوماتیک ایرانسل و طرح های تشویقی ویژه مشترکین جدید:
در صورتی که شما مشترکین جدید ایرانسل، در هریک از ماه‌های برگزاری جشنواره زمستان، سیم کارت خود را به مبلغ ۱۰۰,۰۰۰ ریال شارژ کنید، در قرعه کشی جایزه آن ماه (۳ شمش طلای شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۰۰ گرمی) شرکت داده خواهید شد و می توانید یکی از سه برنده خوش اقبال آن ماه باشید.
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
سرویس میزبان تماس شارژ اتوماتیک ایرانسل
چارسوی ایرانسل (فروشگاه شارژ اتوماتیک ایرانسل برنامه های کاربردی تلفن همراه)
طرح های تعرفه شارژ اتوماتیک ایرانسل رنگی
تخفیف شارژ اتوماتیک ایرانسل گروهی
برای اطلاع از تعداد پیامک‌های هدیه ارسال شده، کد شارژ اتوماتیک ایرانسل و برای آگاهی از میزان GPRS باقیمانده، کدرا از سیم کارت هدیه شماره‌گیری کنید
خدمات شارژ اتوماتیک ایرانسل و طرح های تشویقی
در طول جشنواره زمستان ۹۱، شما بانوان عزیز قادر خواهید بود با خرید سیم کارت‌های دوقلوی ایرانسل، یک هفته پس از فعال‌سازی سیم‌کارت اصلی خود، به مدت ۹۰ روز، روزانه از ۲ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی به ازای ۱۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه بهره مند شارژ اتوماتیک ایرانسل شوید.
قرعه کشی جایزه شارژ اتوماتیک ایرانسل ویژه جشنواره: شمش طلای یک کیلوگرمی!
سیم‌کارت شارژ اتوماتیک ایرانسل دوقلوی ایرانسل
برای مثال، در صورتی که شما سیم‌کارت خود را به میزان ۵۰,۰۰۰ ریال شارژ کنید، علاوه بر این مبلغ، شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲۵,۰۰۰ ریال نیز اعتبار هدیه دریافت می‌کنید. یعنی با اولین شارژ، می توانید معادل ۷۵,۰۰۰ ریال اعتبار (بدون در نظر گرفتن مالیات) در سیم‌کارت خود داشته باشید.
۵۰ درصد اعتبار داخل شبکه شارژ اتوماتیک ایرانسل بیشتر متناسب با اولین شارژ
کد #۵۵۵* شارژ اتوماتیک ایرانسل
توجه:مهلت استفاده از این اعتبار هدیه داخل شبکه تنها ۷ روز است. شارژ شگفت انگیز شامل ۵۰% اعتبار بیشتر نمی‌گردد. سیم کارت هدیه یک هفته پس از فعال‌سازی وارد این طرح شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهد شد
۱۰ دقیقه مکالمه رایگان شارژ اتوماتیک ایرانسل ویژه آخر هفته‌ها!
نانوسیم‌های ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
برای شرکت در قرعه کشی، شارژ سیم کارت در شارژ اتوماتیک ایرانسل هر ماه به میزان ۱۰۰,۰۰۰ ریال الزامیست.
قرعه‌کشی شارژ اتوماتیک ایرانسل ۹ شمش طلا برای مشترکین جدید
۱۵ درصد تخفیف مکالمه بین سیم‌کارت شارژ اتوماتیک ایرانسل اصلی و هدیه
بسته ترکیبی شارژ اتوماتیک ایرانسل
ویژه مشترکین جدید شارژ اتوماتیک ایرانسل
شما مشترکین جدیدی که در فاصله ۱ دی شارژ اتوماتیک ایرانسل تا ۳۰ اسفند ۹۱، سیم‌کارت ایرانسل را خریداری کرده و پس از طی مراحل ثبت‌نام و ارسال مدارک، نخستین تماس را از خط خود برقرار کنید، در هفته اول فعال سازی و با اولین شارژ سیم‌کارت خود، علاوه بر مبلغ شارژ خریداری شده، از اعتبار هدیه داخل شبکه که معادل ۵۰% مبلغ شارژ است نیز بهره مند می شوید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

نکته مهم: شروع استفاده از این سیم کارت به این معناست که شما قرارداد شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین را خوانده و پذیرفته اید.
• بابت ارائه شارژ مستقیم ایرانسل این سرویس، تنها ۵۰۰ ریال از اعتبار ارسالی کسر خواهد شد.
شارژ مستقیم ایرانسل گر چه تمام تلاشمان را جهت صرفه جویی در زمان لازم برای انجام این عملیات خواهیم نمود ولی مشتریان باید بدانند که پس از درخواست تعویض سیم کارت حداقل 24 ساعت طول می‌کشد تا سیم کارت جدید فعال شود.
• لازم است شماره دوستانتان را با فورمت « ۹۳XXXXXXXX» وارد کنید. شارژ مستقیم ایرانسل
رسال شارژ شارژ مستقیم ایرانسل
• توزیع کنندگان نمی بایست هیچگونه هزینه اضافی از مشتریان مطالبه کنند. شارژ مستقیم ایرانسل
طرح «پیش پرداخت» شما را قادر می سازد تا هزینه های تلفن همراهتان را همواره کنترل نمایید. به این ترتیب شارژ مستقیم ایرانسل که «اعتبار مکالمه» مورد نیازتان را از پیش نقداً خریداری کرده و پس از آن به برقراری تماس اقدام می نمایید. بنابراین هیچگاه صورتحسابی دریافت نخواهید کرد.
در صورتی که مشتری یک "بسته بازگشت" خریداری کرده باشد، شرایط زیر درنظر شارژ مستقیم ایرانسل گرفته می‌شود:
سرویس «ارسال شارژ مستقیم ایرانسل شارژ»
کلیک کنید، سیم کارت شارژ مستقیم ایرانسل بخرید!
• خط تلفن مشتری در زمان سرقت یا گم شدن باید بر روی شبکه ایرانسل فعال شارژ مستقیم ایرانسل بوده باشد (می تواند در حالت "تعلیق" باشد ولی نمی بایست "غیرفعال" باشد).
در راستای افزایش تنوع در خدمات شارژ سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل، از این پس می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری زیر برای سیم کارت اعتباری یا حساب وایمکس دوستانتان شارژ مستقیم ایرانسل شارژ ارسال کنید:
طرح اعتباری شارژ مستقیم ایرانسل
لازم به ذکر است، در صورت تمایل به ارسال شارژ مستقیم ایرانسل شارژ برای کاربران اعتباری وایمکس ایرانسل، هیچ هزینه‌ای از اعتبار ارسالی کسر نخواهد شد.
بسته شارژ مستقیم ایرانسل بازگشت
• مشتری تنها هزینه "بسته بازگشت" یا بسته راه شارژ مستقیم ایرانسل اندازی جدید" پیش پرداخت" را بنابر انتخابش می پردازد .
رسال شارژ مستقیم ایرانسل شارژ
لازم به ذکر است، در شارژ مستقیم ایرانسل صورت تمایل به ارسال شارژ برای کاربران اعتباری وایمکس ایرانسل، هیچ هزینه‌ای از اعتبار ارسالی کسر نخواهد شد.
توجه: شارژ مستقیم ایرانسل
سرویس شارژ مستقیم ایرانسل «ارسال شارژ»
طرح «پیش پرداخت» ام شارژ مستقیم ایرانسل تی ان ایرانسل در تمام مناطق تحت پوشش شبکه، شما را در دسترس نگاه می دارد تا بتوانید با خانواده، دوستان و همکاران خود همیشه در ارتباط باشید.
سیم کارت شارژ مستقیم ایرانسل مفقود شده، سرقت شده یا صدمه دیده به آسانی با خریداری یک "بسته بازگشت" قابل جایگزینی است.
• بابت ارائه این سرویس، تنها ۵۰۰ ریال از اعتبار ارسالی شارژ مستقیم ایرانسل کسر خواهد شد
شما می توانید بدون پرداخت هزینه اشتراک ماهانه و شارژ مستقیم ایرانسل دریافت صورتحساب تماسهای خود را برقرار نمایید. اگر مستقل بودن برایتان مهم است، با استفاده از طرح «پیش پرداخت» ام تی ان ایرانسل آن را حفظ نمایید.
سیم کارت خریداری شده سپس از طریق پست برای شارژ مستقیم ایرانسل شما ارسال خواهد شد.
در راستای افزایش تنوع در خدمات شارژ سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل، از این پس می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری زیر برای سیم کارت اعتباری یا حساب وایمکس دوستانتان شارژ ارسال کنید: شارژ مستقیم ایرانسل
برای انتقال شارژ به حساب اعتباری وایمکس می‌توانید از شارژ مستقیم ایرانسل کد دستوری زیر استفاده نمایید
برای انتقال شارژ به حساب اعتباری وایمکس می‌توانید از شارژ مستقیم ایرانسل کد دستوری زیر استفاده نمایید
تعویض یک خط هرگز شارژ مستقیم ایرانسل اینقدر سریع و راحت نبوده است . .
بر اساس این پیشنهاد ویژه، شما هم‌میهنان عزیز قادر خواهید بود با مراجعه به این لینک، برای دریافت انواع سیم کارتهای ایرانسل (شامل میکروسیم، نانوسیم و سیم کارت عادی*) اقدام نمایید. شما همچنین امکان خواهید داشت از میان شماره‌های موجود، شارژ مستقیم ایرانسل شماره مورد نظر خود را به صورت دلخواه انتخاب کنید و یا انتخاب شماره را به سیستم خودکار بسپارید.
کاربرد این طرح شارژ مستقیم ایرانسل
• ارائه گواهي جايگزيني سيم شارژ مستقیم ایرانسل كارت (قاب اصلي كه سيم كارت بر آن متصل بوده است) الزاميست.
برای مشاهده تعرفه های این طرح شارژ مستقیم ایرانسل اینجا کلیک کنید.
خط پیش پرداخت ام تی ان ایرانسل دارای اعتبار زمانی دائمی بوده و برای اینکه دیگران بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند نیاز به پرداخت هزینه یا شارژ مستقیم ایرانسل شارژ اعتبار ندارید.
توجه: شارژ مستقیم ایرانسل
• لازم است شماره دوستانتان را با فورمت شارژ مستقیم ایرانسل « ۹۳XXXXXXXX» وا



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

-از طریق تماس با تلفن گویای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۷۷۷
ارسال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نامه الکترونیک از طریق MMS:
در صورت تمایل می توانید فایلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را نیز ضمیمه کنید.
متن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیام : موضوع پیام : نشانی صندوق پستی گیرنده
شما مشترکین ایرانسل می توانید با مراجعه به سایت vitrin.irancell.ir و پیگیری لینک "آهنگ پیشواز"، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آهنگ مورد علاقه خود را از میان صدها آهنگ موجود انتخاب کنید و با پیگیری دستورهای موجود در پورتال آهنگ پیشواز ایرانسل، از آنها استفاده کنید.
هزینه اشتراک عادی سرویس پستچی که به صورت ماهیانه یا سالیانه طبق جدول شماره (١) می باشد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
روش دوم: اگر قبلاً برای سرویس “کنترل حساب اینترنتی” (e-Care) ثبت نام کرده باشید، می توانید همان رمز سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) را برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ویترین و در نتیجه پورتال آهنگ پیشواز هم وارد نمایید. در غیر اینصورت، می توانید با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۱۳۰ از خط ایرانسل خود، برای e-Care به صورت رایگان ثبت نام کنید تا یک رمز ورود اختصاصی برای شما در سیستم ایرانسل ایجاد شود. به این ترتیب، می توانید از این رمز ورود در سرویس های کنترل حساب اینترنتی و ویترین استفاده کنید.
برای ارسال نامه الکترونیکی،از این طریق کافیست در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک پیامک به ترتیب
•• امکان مشاهده انواع فهرست های رتبه بندی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
متن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیام : موضوع پیام : نشانی صندوق پستی گیرنده
ددریافت رمز ورود برای دسترسی به پورتال آهنگ پیشواز، دقیقا مشابه دریافت رمز ورود برای ویترین است. به این ترتیب كه “نام کاربر”، شماره تلفن ایرانسل مشترک است و “رمز ورود” را نیز می توانید از هر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک از سه روش ذکر شده که مایل باشید، دریافت کنید:
لطفاً توجه داشته باشید که در صورت عدم رعایت ترتیب ارسال، با خطای سیستم روبرو می شوید و نامه الکترونیکی شما ارسال نخواهد شد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هزینه های سرویس پستچی:
موضوع پیام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
را از چپ به راست با علامت دو نقطه «:» بین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آن ها و بدون فاصله نوشته و از تلفن همراه خود به شمارۀ ٨۶٠٢ ارسال کنید.
هزینه سرویس پستچی شامل دو بخش است: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
نشانی صندوق خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پستی گیرنده
۲ - از طریق استفاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از کدهای دستوری (USSD)
شما همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با شماره ۷۷۷ تماس بگیرید و طبق دستورالعمل های صوتی کلیه عملیات مربوط به آهنگ پیشواز را انجام دهید. شما حتی می توانید در این روش اول آهنگ ها را بشنوید و سپس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل انتخاب نمایید. لطفا توجه داشته باشید که هزینه تماس، بر مبنای تعرفه تماس های داخل شبکه ایرانسل محاسبه خواهد شد.چگونگی دریافت “رمز ورود”:
• امکان جستجو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بر اساس نام و صاحب اثر
شما می‌توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ پیشواز #۷۷۷* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید و سپس یکی از گزینه‌های منو را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما کدهای زیر را شماره‌گیری کنید.*در صورت غیر فعالسازی موقت، امکان اعمال تغییرات و تنظیمات ممکن خواهد بود و تنها تغییری که در سیستم ایجاد می‌شود این است که هیچ‌آهنگ پیشوازی برای تماس‌گیرندگان با شما پخش نخواهد شد.
• مشاهده مشخصات تکمیلی هر آهنگ که از طریق خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیام کوتاه قابل مشاهده نیست
**** منظور از آلبوم مجموعه آهنگ های پیشواز خریداری شده شما است كه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دوره اعتبار آنها هنوز باقیست.
متن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیام
روش سوم: همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس گرفته و “رمز ورود” اختصاصی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود را برای ورود به ویترین، دریافت نمایید.
۳ - ازطریق خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شبکه اینترنت
• امکان شنیدن آهنگ ها قبل از سفارش و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خرید
روش اول: پس از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ورود به سایت vitrin.irancell.ir روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید و سپس با وارد کردن شماره ایرانسل و شماره KIT سیم کارت خود، رمز ورود را به صورت یک پیام کوتاه دریافت کنید. شماره KIT روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد درج شده است.
هزینه تحویل هر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نامه الکترونیکی بر روی گوشی، طبق جدول شماره (٢)
** به عنوان مثال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای حذف آهنگ۱۰۰۱۰۰ عبارت HZ۱۰۰۱۰۰ را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
• مشاهده لیست خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت هر آهنگ
در صورتیکه مایل باشید از طریق اینترنت از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایید باید در سیستم ثبت نام کنید.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مزایای ورود به سایت:
* برای خرید آهنگ دلخواهتان کد آهنگ را به ۷۵۷۵ ارسال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ک



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

سهم بازار شارژ مستقیم ایرانسل و اشتغال زایی ایرانسل
مدیرعامل ایرانسل به مقایسه تعهدات مندرج در پروانه این اپراتور با عملکرد واقعی آن پرداخت و شارژ مستقیم ایرانسل افزود: درحالی که تا پایان سال ششم قراردادی ایرانسل یعنی ۱۹ تیر ماه سال ۱۳۹۱ باید ۹ هزارو ۸۹ کیلومتر از جاده‌ای کشور تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار می‌گرفت اما اکنون این عدد به ۲۰ هزار و ۱۰۰ کیلومتر افزایش یافته است. همچنین تعهد پوشش جمعیتی ایرانسل در پایان سال ششم ۷۲.۵۶ درصد بوده که اکنون به ۸۰ درصد رسیده است و حاکی از رشد ۱۱۰ درصدی نسبت به تعهدات مندرج در پروانه ایرانسل است.
مدیرعامل ایرانسل بین شهرهای بزرگ کشور، بعد از تهران بیشترین قطع تماس را متعلق به اصفهان اعلام کرد و گفت: البته تعداد سایت‌ها در اصفهان افزایش بیشتری یافته‌اند و چون اصفهان یک شهر تاریخی است، راه‌اندازی سایت‌های BTS در آن شهر با محدودیت هایی مواجه است و امیدواریم تا پایان سال جاری با نصب بیش از ۳۰ آنتن جدید در شارژ مستقیم ایرانسل شهر اصفهان، این مشکلات کاهش یابند.
به شارژ مستقیم ایرانسل گفته دزفولی در حال حاضر ۱۸ توزیع کننده اصلی، ۹۰۶۰ عاملیت فروش و خدمات بعد از فروش رسمی و کددار، یک میلیون و ۱۸۰ هزار پایانه فروشگاهی، ۱۸هزار و پانصد خودپرداز و بیش از ۲۰۰ هزار فروشنده توزیع و فروش سیم کارت ها و کارتهای شارژ ایرانسل را برعهده دارند.
وی اظهار داشت: در توسعه فیزیکی شبکه علاوه بر ۱۰ مرکز سوئیچ اصلی، راه‌اندازی ۴۹ مرکز سوئیچ فرعی نیز در دستور کار قرار گرفت که علاوه شارژ مستقیم ایرانسل بر تسهیل تبادل ترافیک، انطباق شبکه ایرانسل با شبکه تلفن ثابت نیز هموارتر می‌کند.
رومینگ بین‌الملل شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
وی از جمله موفقیت‌های ایرانسل را راه‌اندازی پروژه دسترسی و استفاده از خدمات بانکی عنوان کرد که درحال حاضر ۲۰ بانک با ارایه مجموعه خدمات خودپرداز، اینترنت، پایانه فروشگاهی، وب کیوسک، تلفن همراه، بانکداری همراه و شارژ مستقیم در زمینه ارایه خدمات بانکداری همراه با شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل همکاری می‌کنند.
او افزود: از هفتاد و پنج صدم درصد قطعی مکالمات کمتر از ۳ ثانیه، ۴۲ صدم درصد به دلیل خارج شدن از شارژ مستقیم ایرانسل حوزه پوشش و ۹صدم درصد به دلیل اختلالات و دلایل فنی داخل شبکه قطع می‌شود که صادرکننده پروانه تا ۱.۵ درصد آن را مجاز دانسته است.
دزفولی از پوشش ۱۸۷۴ شهر و دهستان کشور، ۲۲ هزار روستا و بیش از ۲۰ هزار کیلومتر از شارژ مستقیم ایرانسل جاده‌های اصلی و فرعی کشور توسط شبکه تلفن همراه ایرانسل خبر داد.
شبکه توزیع، فروش و خدمات پس از فروش شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
گستره شارژ مستقیم ایرانسل پوشش ایرانسل
وی به رشد سالانه ترکیبی ۶۸ درصدی در بخش پوشش شهری و رشد سالانه ترکیبی ۷۷ درصدی در پوشش جاده‌ها اشاره کرد و گفت: ایرانسل۸۰ درصد جمعیت کشو را با رشد سالانه ترکیبی ۱۶ درصد تحت پوشش قرار داده و با راه‌اندازی بیش از ۱۵ هزار سایت شارژ مستقیم ایرانسل BTS در کشور، این شرکت موفق شد بیش از ۹۰ هزار TRX را در شبکه خود فعال کند.
وی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات درخصوص عدم محاسبه هزینه مکالمات کمتر از ۳ ثانیه که به دلیل اشکال در شبکه تلفن همراه اپراتورها قطع می‌شوند، گفت: در شبکه ایرانسل ۹۹ و بیست و پنج صدم درصد از کل شارژ مستقیم ایرانسل تماس‌های زیر ۳ ثانیه بنابر اراده تماس گیرنده یا مخاطب تماس قطع می‌شود.
دزفولی از سهم ۴۵ درصدی ایرانسل از بازار تلفن همراه کشور نسبت به ۵ شارژ مستقیم ایرانسل اپراتور تلفن همراه فعال کشور خبرداد و افزود: در بخش اشتغالزایی ایرانسل که یکی از شاخص‌های اصلی و دستاوردهای ملی این پروژه محسوب می‌شود، ایرانسل ۳۵ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده که از این میان ۱۷۶۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.به گفته وی، ایرانسل با معرفی فرصت‌های جدید بستر کارآفرینی را فراهم کرده که ویترین، بانکداری همراه، نقشه مجازی و روزنامه همراه از دسته خدماتی هستند که روی آنها می‌توان کارآفرینی کرد و در بحث خلاقیت و نوآوری، ایرانسل با راه‌اندازی سرویس‌های جدید خود نظیر بانکداری همراه، شبکه خصوصی مجازی، نقشه مجازی و روزنامه همراه سعی در شکوفایی و نوآوری در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه و سازمان‌های کشور از سرویس‌های روز دنیا بوده و تلاش کرده به شکوفایی اقتصادی کشور کمک کند.
مدیرعامل ایرانسل از افزایش نقاط توزیع و شارژ مستقیم ایرانسل فروش و دسترسی مشترکان به امکانات و خدمات ایرانسل و خرید شارژ به یک میلیون و ۴۰۰ هزار نقطه خبر داد و گفت: رشد سالانه ترکیبی این شبکه ۱۸۰ درصد است و در این میان فروش الکترونیکی معادل ۶۴ درصد از کل فروش پین‌های ایرانسل را به خود اختصاص داده که یکی از رکوردهای بین‌المللی مختص به ایرانسل است و موفق شدیم ۸۶ درصد رشد ترکیبی در فروش الکترونیکی ایجاد کنیم.
دزفولی، گسترش شبکه وایمکس ایرانسل از ۷ شهر به ۲۵ شهر، حمایت از لیگ برتر خلیج فارس-جام ایرانسل، شارژ مستقیم ایرانسل راه‌اندازی سامانه پرداخت‌های کمک مردمی به کمیته امداد، هلال احمر و سازمان بهزیستی، راه‌اندازی و توسعه سرویس روزنامه همراه ، فعال کردن سرویس بانکداری همراه با استفاده از شبکه شتاب برای نخستین بار در کشور را از دستاوردهای ایرانسل عنوان کرد.
به گفته وی، در شبکه‌های تلفن همراه اول و ثابت، ایرانسل تقریبا در شارژ مستقیم ایرانسل تمام مراکز استان‌ها، سوئیچ اصلی دارد که این امر انطباق بین دو شبکه را با سرمایه‌گذاری ایرانسل مهیا کرده است.
وی با ارایه گزارشی از اپراتورهای طرف قرارداد با ایرانسل در ارایه خدمات رومینگ بین‌الملل توضیح داد که ایرانسل با رشد ۳۲ درصدی نسبت به سال گذشته رومینگ سیم‌کارت‌های دائمی را با ۲۸۷ اپراتور دنیا برقرار کرده و رومینگ سیم‌کارت‌های اعتباری نیز با ۸۶ اپراتور با صد درصد رشد نسبت به سال گذشته و رومینگ دیتا با ۱۳۹ اپراتور ۲۰۸ درصد رشد نسبت شارژ مستقیم ایرانسل به سال گذشته داشته به طوریکه ایرانسل در حال حاضر گسترده ترین شبکه رومینگ بین الملل کشور را در اختیار دارد.

 



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 شایان ذکر است که برترین ها در بخش اصلی جوایز فناوری ایران از میان 28 نامزد انتخاب شدند. در این میان شبکه تلفن همراه ایرانسل به سبب پیشرو بودن در ارائه خدمات نوین تلفن همراه موفق به کسب عنوان "برترین سرویس دهنده مخابراتی کشور در خرید شارژ مستقیم ایرانسل سال 1387" شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در خرید شارژ مستقیم ایرانسل مراسم اهداء جوایز جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، هیئت دوران به سبب توسعه پرشتاب شبکه و عرضه خدمات پیشرفته و نوین ارزش افزوده در کشور، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل را به‌عنوان "برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور در سال ١٣٨٨" اعلام و تندیس زرین خود را به این شرکت اهدا کرد.هیئت داوران این جشنواره، به سبب ایجاد نام تجاری شفاف، خوشنام و فراگیر در بین کلیه اقشار جامعه، نام‌تجاری ایرانسل را به‌عنوان "برند برتر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ٨٨" معرفی کرد.
در بخش اصلی مراسم اهدای جوایز فناوری ایران (ITA) که به همت هفته نامه تخصصی عصرارتباط و با حضور مدیران ارشد شرکت های خصوصی و دولتی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در محل مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل شد هیئت داوران جوایز فناوری ایران، شركت خدمات ارتباطي ایرانسل را به سبب پیشرو بودن در ارائه خدمات نوین تلفن همراه، به عنوان سرویس دهنده برتر مخابراتی کشور در سال 1387 معرفي كرد.
ایرانسل برترین سرویس دهنده مخابراتی سال کشور شد.(٧ خرید شارژ مستقیم ایرانسل اسفند ١٣٨٧)
در نخستین دوره "جوایز فناوری ایران" (ITA)، شركت خدمات ارتباطي ایرانسل به عنوان برترین سرویس دهنده مخابراتی کشور خرید شارژ مستقیم ایرانسل انتخاب و معرفی شد.
تعرفه مکالمه با سیم­کارت ایرانسل ۴۹۹ ریال می­باشد و مشترکان برای جابه‌جایی و تماس از شهری به شهری دیگر هزینه‌ی پرداخت نخواهند کرد. تعرفه سیم‌کارت ایرانسل از متوسط تعرفه اپراتور اول پایین‌تر است. تعرفه‌های فعلی حدود سه خرید شارژ مستقیم ایرانسل ماه به این میزان خواهد بود.
ظرفیت سیم‌کارت ایرانسل ۶۴ کیلو بیت است و با این ظرفیت که ۸ برابر بیشتر از سیم‌کارتهای اپراتورهای دیگر است، ایرانسل مي‌تواند سرویس‌های جدیدی چون GPRS، پست الکترونیک، MMS، اینترنت و انتقال اطلاعات را تا پیان سال به مشترکان خرید شارژ مستقیم ایرانسل خود ارائه کند.
نامبرینگ سیم‌کارت ۱۵۰ هزار تومانی ۰۹۳۵ و ۰۹۳۶ می­باشد و مشترکان برای دریافت خرید شارژ مستقیم ایرانسل انواع سرویس‌های این نوع سیم‌کارت وجهی پرداخت نخواهند کرد.
از سوی دیگر و در بخش انتخاب برترین مرکز خدمات مشتری، هیئت داوران این جشنواره، مرکز تماس مشترکین ایرانسل را خرید شارژ مستقیم ایرانسل به سبب راه‌اندازی بزرگترین مرکز تماس خاورمیانه و سرویس‌دهی در ٢٤ ساعت شبانه‌روز، ٧روز هفته و ٣٦٥ روز سال، بعنوان "برترین مرکز خدمات مشتری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ٨٨" معرفی کرد.
براساس این گزارش، هیئت داوران جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، تندیس زرین "برترین مدیریت روابط‌عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ١٣٨٨" را به سبب برقراری ارتباطی خرید شارژ مستقیم ایرانسل مستمر و بهره‌برداری موثر از بسترهای ICT، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهدا کرد.
ایرانسل با اپراتور اول تلفن همراه (PCI)، تالیا، خرید شارژ مستقیم ایرانسل تلفن ثابت و خارج از کشور دارای اتصال متقابل است.
تا پایان خرید شارژ مستقیم ایرانسل سال امکان رومینگ با ۲۰۰ کشور برای شبکه ایرانسل فراهم می­گردد و مشترکین می­توانند پس از برقراری این سرویس، آن را از طریق شماره ۰۹۳۵۱۳۰۰۰۰۰ فعال نمایند.
18 اسفند خرید شارژ مستقیم ایرانسل 1388:ایرانسل جوایز جشنواره ستاره های فناوری ایران را درو کرد
جشنواره ستاره های خرید شارژ مستقیم ایرانسل فناوری ایران، با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارایه شده در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ١٣٨٨، همزمان با آغاز پنجمین سال فعالیت هفته نامه تخصصی علم روز،در تاریخ ١٨اسفندماه و با حضور فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد.
یکی از کارهای موفق ایرانسل راه‌اندازی مرکز تماس (call center) برای رفع مشکلات احتمالی مشترکان است که به زودی فعال مي‌شود. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
ایرانسل برترین سرویس دهنده خرید شارژ مستقیم ایرانسل مخابراتی سال کشور شد
چهار تندیس زرین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران طی مراسمی و با حضور فعالان صنعت فناوری اطلاعات و خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارتباطات کشور، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد.
برای اطلاع از جوایز پیشین ایرانسل روی لینک خرید شارژ مستقیم ایرانسل زیر کلیک کنید.
ایرانسل چهار تندیس زرین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران خرید شارژ مستقیم ایرانسل را



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 567
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

(سرویس پیام گیر صوتیVoice Mail) نیز بطور رایگان برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل تمامی مشترکین ایرانسل فعال شده و از طریق آن مشترکین می توانند پیامهای صوتی تماس گیرندگان را از طریق پیام گیر روی شبکه دریافت نمایند.
طی هفته­های آینده سیم‌کارت­ها در خرید شارژ مستقیم ایرانسل شهرهای کرج و ساری نیز توزیع خواهند شد و تا پایان سال جاری تمام شهرهای بزرگ کشور از جمله کرمانشاه، قم و شیراز تحت پوشش این شبکه قرار مي‌گیرند.
در مرحله اول خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیم‌کارت‌های اعتباری توزیع نخواهد شد و طی هفته­های آینده واگذاری این سیم­کارت­ها آغاز خواهد شد.
ما در راستای برنامه توسعه شبکه ایرانسل در سراسر کشور، تاکنون شهرهای تهران، مشهد، تبریز، کرج، ارومیه، ساری، مراغه، ری، قم، شیراز، اردبیل، کرمانشاه، خرم آباد، همدان، مشگین‌شهر، گرمی، سراب، خرید شارژ مستقیم ایرانسل قدس، بابل، سنندج، سقز، ایلام، الیگودرز، بجنورد، باقرشهر، چهاردانگه، آمل، میاندوآب، قوچان، چالوس، کمال شهر، زنجان، پاکدشت، قرچک، کیش، اسلام شهر، ورامین، پیشوا، شبستر، کنگاور و بروجرد تحت پوشش شبکه ایرانسل درآورده ایم و تا پایان فروردین شهرهای اراک، گرگان، بهشهر، فریدونکنار، نکا، تربت حیدریه، قائم شهر، فردوس، ساوه، قزوین، سرپل ذهاب، خوی، گنبدکاوس، بابلسر، جویبار، بیرجند، نیشابور، امیرکلا، محمودآباد، تایباد و تربت جام را نیز به شبکه ایرانسل اضافه خواهند شد. همچنین سرویس رومینگ بین المللی ایرانسل با ۱۷۷ اپراتور در ۹۷ کشور جهان پیش از آغاز سال جدید فعال گردیده و که بزودی این تعداد به بیش از ۲۰۰ کشور افزایش خواهد یافت. فهرست اپراتورها و کشورهای طرف قرارداد در وبسایت ایرانسل قابل مشاهده می باشد.
(سرویس "ذخیره خرید شارژ مستقیم ایرانسل شماره تماس گیرنده"Who Called) که بطور رایگان برای تمامی مشترکین ایرانسل فعال شده و از طریق آن فهرستی از شماره هایی که در زمان خاموش بودن تلفن همراه و یا در دسترس نبودن مشترک تماس گرفته ولی قادر به برقراری ارتباط با او نشده اند، از طریق پیام کوتاه برای مشترک ارسال می گردد.
همچنین ایرانسل بزودی پیشنهادهای تشویقی تابستانی خود را خرید شارژ مستقیم ایرانسل به هموطنان عزیز معرفی خواهد نمود.
هر سال خرید شارژ مستقیم ایرانسل نو هزاران نفراز طریق تماس یا ارسال پیام کوتاه با دوستان خود در تمام دنیا ارتباط برقرار میکنند.
از امروز متقاضیان مي‌توانند با مراجعه به نمایندگي‌های مجاز ایرانسل با واریز مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و ارائه سایر مدارک مورد خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیاز سیم‌کارت‌ خود را همان لحظه دریافت کنند.
از آذرماه نیز خرید شارژ مستقیم ایرانسل ماهانه ۵۰۰ هزار سیم‌کارت ۱۵۰ هزار تومانی به تدریج واگذار خواهد شد.
۲۹ مهر ۱۳۸۵: واگذاری سيم‌كارت‌های خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل از امروز آغاز شد
(سرویس فهرست طلایی Family & Friends) نیز مشترکین را قادر می سازد تا پنج شماره تلفن همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل را انتخاب کرده و با ثبت آنها در فهرست طلایی خود، از تخفیف در هزینه مکالمه با این شماره تلفن ها بهره مند شوند.
ایرانسل بزودی سرویس خرید شارژ مستقیم ایرانسل های جدیدی را به مشترکین خود ارائه می نماید:
با تشکر از استقبال و خرید شارژ مستقیم ایرانسل همکاری شما مشترکین گرامی.
اکنون بیش ا ز یک میلیون مشترک در حدود ۵۰ شهر کشور از خدمات شبکه تلفن همراه ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل استفاده می کنند.
با این روند تعداد مشترکان ایرانسل تا پیان امسال به خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مي‌رسد.
واگذاری و توزیع ۳۵۰ هزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیم‌کارت ۱۵۰ هزار تومانی شرکت ایرانسل در سه شهر تهران، تبریز و مشهد از روز شنبه ۲۹مهر ماه آغاز شد.
تمامی سیم‌کارت‌ها دارای سیستم ارسال پیام کوتاه، انتقال مکالمات، کنفرانس مکالمات (برای اولین بار در کشور) و تماس با خارج از کشور هستند. این سرویس‌ها به محض فعال کردن سیم‌کارت دایر خواهند بود.توزیع سیم­کارت­های ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل به صورت آن‌لاین می­باشد و تمام تلاش این شرکت حذف قرعه‌کشی و پرداخت ودیعه است. با ارائه مداوم سیم‌کارت توسط ایرانسل مشکلی مانند ازدحام برای دریافت سیم‌کارت پیش نخواهدآمد.
در پاسخ به استقبال مشترکین از این خدمات، ایرانسل دوره استفاده رایگان از خرید شارژ مستقیم ایرانسل خدمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را تا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ تمدید می نماید. شایان ذکر است که مهلت استفاده رایگان از خدمات اینترنت از طریق تلفن همراه (GPRS) ایرانسل تا ۱۵ فروردین ماه می باشد و پس از پایان این دوره هزینه این خدمات مطابق تعرفه در نظر گرفته شده معادل ۳۰ ریال برای هر کیلو بایت اطلاعات ارسال یا دریافت شده محاسبه می گردد.
این تعداد مشترک ایرانسل در فاصله سه خرید شارژ مستقیم ایرانسل روز ۲۹ اسفند تا ۲ فروردین حدود ۲۴ میلیون پیام‌کوتاه (SMS) از طریق شبکه ایرانسل ارسال کرده اند!
در اولین مرحله واگذاری ۶۰ خرید شارژ مستقیم ایرانسل درصد سیم‌کارت‌ها در تهران و ۴۰ درصد آنها در مشهد و تبریز توزیع خواهند شد.
۹ فروردين ۱۳۸۶: با پوشش حدود ۵۰ شهر، تعداد مشترکین ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل از مرز یک میلیون نفر گذشت!



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

این شارژ اتوماتیک ایرانسل سامانه که با استفاده از زیرساخت‌های عمومی و مشترک عمل می‌کند، با بکارگیری فرآیندهای امنیتی و پروتکل‌های ایمن، مانند پروتکل ایجاد تونل سطح دو (L2TP)، حریم خصوصی کاربران را نیز حفظ می‌کند.
با استفاده از خدمات اینترنت همراه شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل، تمامی مشترکین سیم کارت‌های دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل می‌توانند در هر لحظه به‌وسیله گوشی تلفن همراه، لپ تاپ، رایانه دستی (PDA) و یا رایانه لوحی خود به اینترنت همراه با سرعت و کیفیت ارتقاء یافته متصل شوند.
گستره عرضه خدمات شارژ الکترونیک که پیش از این و برای اولین بار در ایران توسط ایرانسل راه‌اندازی شده شارژ اتوماتیک ایرانسل بود، رشد و گسترش پیدا خواهد کرد.
شارژ اتوماتیک ایرانسل
تندیس طلایی و گواهی‌نامه "سازمان بهره‌ور" دومین دوره جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ به شركت خدمات ارتباطی ایرانسل اعطا شد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
خدمات منطقه طلایی ایرانسل! شارژ اتوماتیک ایرانسل
براساس این گزارش، در بخشی از این مراسم، دكتر ابراهیم محمودزاده –رئیس هیئت مدیره ایرانسل- طی سخنانی با اشاره به تحقق ۱,۲ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری خارجی و اشتغال‌زایی برای هزاران نفر گفت: ایرانسل خوش حساب‌ترین شرکت در پرداخت حق‌السهم به دولت بوده و موفق به تحقق اهداف و برنامه‌ها فراتر از تعهدات پروانه شده است. شارژ اتوماتیک ایرانسل
نقشه مجازی ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل (نما)!
جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ به شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل اعطا شد
با ارائه خدمات منطقه طلایی ایرانسل، برای اولین بار در ایران، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، با تعیین محدوده مکانی دلخواه دایره شکل، از تخفیف مکالمه داخل شبکه در آن شارژ اتوماتیک ایرانسل مکان برخوردار خواهند شد.
خدمات نقشه مجازی ایرانسل سرویسی است که می‌تواند مکان مشترکین تلفن همراه را در تمامی نقاط تحت پوشش شبکه ایرانسل، تشخیص داده و کاربردهای متنوعی را براساس آن ارائه دهد. ‌از جمله کاربردهای مهم این سرویس که در مرحله آزمایشی ارائه شده‌اند، می‌توان به تعیین مکان دوستان با نام «نمای دوستان» و تعیین مکان اعضای خانواده یا «نمای خانواده» اشاره کرد. به کمک این سرویس می‌توان از موقعیت مکانی اعضای خانواده شارژ اتوماتیک ایرانسل یا دوستان آگاه شد.
بستر VPN برای شرکت‌ها و بانک های با شعب پراکنده مناسب است. شرکت‌هایی شارژ اتوماتیک ایرانسل که نیاز دارند شعب و دفاتر نزدیک خود یا آنهایی که در مناطق مختلف پراکنده‌اند را به هم متصل نمایند می‌توانند با استفاده از VPN و به راحتی یک شبکه خصوصی مقرون به صرفه، پرسرعت و کارآمد ایجاد کنند. این سیستم همچنین برای کارمندان یا نمایندگانی که سیار بوده و یا مدام در سفر هستند و در همان حال نیازمند دسترسی به پایگاه داده‌های شرکت و اطلاعات ذخیره شده در دفتر مرکزی هستند، سودمند خواهد بود.
این سرویس به دو شکل «منطقه طلایی عمومی» و «منطقه طلایی شخصی» ارائه می‌شود. بدین ترتیب مشترکین می‌توانند پس از اشتراک این خدمات، تعدادی «منطقه طلایی عمومی» و یا «شخصی» را انتخاب کرده و از مزایای آن بهره‌مند شارژ اتوماتیک ایرانسل شوند.
با استفاده از این شارژ اتوماتیک ایرانسل سرویس، این امکان برای مشترکین فراهم شده است که به دلخواه خود نقطه‌ای را انتخاب و هرگاه تماس‌های خود را تا شعاع مشخصی از این نقطه برقرار می‌کنند، شامل تخفیف «منطقه طلایی» خود شوند. پس از فعال‌سازی این سرویس تنها کافی است تماس‌ها از منطقه طلایی مشخص شده توسط مشترک برقرار شود تا بتوان بدون محدودیت در تمام ساعات شبانه‌روز از تخفیف منطقه طلایی ایرانسل استفاده کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ملی شارژ اتوماتیک ایرانسل بهره‌وری ۱۴۰۴ در چهار سطح معتمد به چشم‌انداز، همگام با چشم‌انداز، پیشرو در چشم‌انداز و سازمان بهره‌ور، عصر روز دوشنبه طی مراسمی با حضور احمد بزرگیان معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، مهندس محمد خواجه‌پور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات و مدیران عامل شركت‌ها و سازمان‌های پذیرفته شده در فرآیند ارزیابی این جایزه ملی، در مركز همایش‌های بین‌المللی مجموعه انقلاب تهران برگزار و طی آن تندیس طلایی و گواهی‌نامه برترین سازمان بهره‌ور جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اهدا شد.
گسترش خدمات شارژ الکترونیک ایرانسل(e-Charge)! شارژ اتوماتیک ایرانسل
با استفاده از خدمات «شارژ الکترونیکی» (e-Charge)، تمامی مشترکین ایرانسل می‌توانند با روشی ساده، سریع و مطمئن بدون نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه خط اعتباری خود را افزایش دهند. همچنین با توسعه امکانات این سرویس پیشرفته توسط ایرانسل، مشترکین می‌توانند به هر میزان که مایل باشند، سیم کارت خود را شارژ کنند و یا صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی خود را بپردازند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
با استفاده از VPN، کاربرانی که در نقاط دور و خارج شارژ اتوماتیک ایرانسل از دفتر اصلی هستند و یا دفاتری که به صورت غیرمتمرکز قرار دارند می‌توانند به شبکه داخلی سازمان خود دسترسی ایمن داشته باشند. این سیستم را می‌توان با سیستم‌های گران‌قیمتی مانند خطوط اجاره‌‌ای (Leased Line) و یا تحت مالکیت (Owned) مقایسه کرد که تنها در داخل یک سازمان قابل استفاده هستند. هدف VPN، ارائه همان قابلیت‌ها به سازمان‌ها، با هزینه ای کم‌تر است.
ایرانسل پیش از این و برای نخستین بار در ایران، در کلیه مناطق و جاده‌های تحت پوشش شبکه تلفن همراه خود، خدمات اینترنت همراه مبتنی بر فناوری GPRS) General Packet Radio Service) و در شهرهای پرجمعیت کشور، سرویس شارژ اتوماتیک ایرانسل ممتاز و پرسرعت‌تر EDGE) Enhanced Data rates for GSM Evolution) را به عنوان گستره‌ترین شبکه بی‌سیم دیتای کشور راه‌اندازی کرده بود و اکنون پوشش و ارتقاء سرعت خدمات اینترنت همراه ایرانسل بر پایه فناوری EDGE را گسترش داده است.
گسترش شارژ اتوماتیک ایرانسل پوشش شبکه EDGE ایرانسل!
شبکه‌ اختصاصی مجازی وایمکس ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل (VPN)!



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

وی درباره KPI شبکه گفت: عوامل مشکل‌ساز شارژ مستقیم ایرانسل موجب افت کیفیت خدمات ایرانسل می‌شوند که تاکنون ناگزیر از آنها بوده‌ایم.
وی درباره فناوری IP Back Bone که قرار است از سوی هوواوی وارد یران شود،‌ گفت: فناوری ین شرکت برابر IP Back Bone خیلی از شرکت‌ها در سیر نقاط دنیا است و ما مشکلی از نظر کار و سرعت هوواوی در شارژ مستقیم ایرانسل پرداختن به موضوعات مختلف نداریم.
"احسان مظفری‌پور" افزود: سرویس "لطفا با من تماس بگیرید" سرویس جدیدی است که بری دارندگان سیم‌کارت‌هی ایرانسل راه‌اندازی شده تا حتی در صورت نداشتن شارژ بری برقراری تماس و یا ارسال پیام شارژ مستقیم ایرانسل کوتاه، امکان برقراری ارتباط را داشته باشند.
فناوری‌هی روز را شارژ مستقیم ایرانسل به یران می‌آوریم
وی با اشاره به اینکه دو میلیون کارت شارژ در شبکه توزیع وجود دارد، افزود: حرکت به این صورت است که شارژ مستقیم ایرانسل به سمت شارژ الکترونیکی و یا استفاده از POS می‌رویم.
وی اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی مرکز پیام کوتاه ایرانسل در شمال شرق تهران تا ماه آینده، اختلالات مقطعی در این سرویس از بین شارژ مستقیم ایرانسل برود.
وی با اشاره به اریه سرویس صورتحساب الکترونیکی (e-care) بری مشترکین سیم‌کارت دائمی گفت: از ۵۰۰ هزار مشتری دائمی سیم کارت‌هی شارژ مستقیم ایرانسل دائمی، ۱۲۰ هزار نفر خواستار ین سرویس هستند که می‌توانند به صورت آنلین صورتحساب و ریزمکالمات خود را کنترل کنند.
"لامبو" مدیر برنامه ریزی شبکه ایرانسل میزان پیامك‌های ارسالی در شبکه ایرانسل را روزانه بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون عنوان شارژ مستقیم ایرانسل کرد و گفت: همچنین روزانه ۱۴ میلیون تماس در شبکه ایرانسل برقرار می‌شود.
عینی‌پور، درباره اختلال در سرویس SMS ایرانسل گفت: درحال توسعه سریع شبکه و افزایش مشترک هستیم که به شارژ مستقیم ایرانسل ناچار باید تجهیزات شبکه افزیش یابد که موجب بروز اختلالات مقطعی نیز می‌شود.
معاون فروش و توزیع ایرانسل تصریح کرد: کنترل نقطه به نقطه قیمت شارژ امکان‌پذیر نیست شارژ مستقیم ایرانسل و تنها افزایش فروشنده‌ها و ایجاد فضای رقابت باعث می‌شود که قیمت‌ها بالا نرود.
معاون فنی شبکه ایرانسل درباره کیفیت پائین سرویس GPRS در دو روز پیانی هفته که شامل طرح‌های تشویقی ایرانسل شده است، گفت: باتوجه به ینکه GPRS برای نخستین بار در ایران ارایه می‌شود، این سرویس به صورت تشویقی و رایگان اریه شد تا مشترکان با آن آشنا شوند.وی با اشاره به اینکه کل شارژ مستقیم ایرانسل پهنای باندی که اکنون در اختیار مشترکان است، ۴۰ مگابایت است، اضافه کرد: بعد از یکی دو هفته، استفاده از این سرویس افزیش یافته و کل پهنای باند درخواستی ما اشباع شده و به ناچار پهنای باند را دو برابر کردیم که باز هم نیاز به افزیش آن داریم.
وی افزود: فناوری را شارژ مستقیم ایرانسل وارد یران می‌کنیم که با فناوری‌هی روز دنیا تطابق دارد و بید نیازهی مشترکمان را برآورد کند.
مدیر توسعه محصول یرانسل نیز در ین نشست با اریه توضیحاتی در شارژ مستقیم ایرانسل مورد تعرفه‌ها و طرح‌هی یرانسل و تشریح سرویس‌هی ارزش افزوده ین شبکه، از اریه دو سرویس جدید دیگر خبر داد.
ارسال روزانه ۲۰ میلیون شارژ مستقیم ایرانسل پیامک در شبکه یرانسل
مظفری‌پور، همچنین از اریه سرویس "فهرست طلیی" بری سیم‌‌کارت‌هی دائمی خبر داد که با افزودن شماره به ین لیست می‌توانند شارژ مستقیم ایرانسل از مزیی یرانسل شامل هزینه کمتر در برقراری تماس با افراد ین لیست برخوردار شوند.
دو سرویس جدید دیگر شارژ مستقیم ایرانسل
"صامتی" معاون فروش و توزیع ایرانسل نیز گفت: ایرانسل بیش از ۱۵ هزار نقطه فروش شارژ مستقیم ایرانسل کارت شارژ دارد که موجودی کانال فروش را هر روز کنترل می‌کند.
وی افزود: در موافقت‌نامه پروانه نقش عوامل خارجی آمده و تنها در صورتی می‌توان KPI دقیق شبکه و براساس آنچه که در پروانه آمده است را بیان کرد که عوامل مشکل‌ساز وجود نداشته باشند که در آن صورت هم درصد موفقیت تماس، همان عددی است که در موافقت‌نامه پروانه اعلام شده شارژ مستقیم ایرانسل است.
"علی‌اصغر عینی‌پور" افزود: ما باید تمام خطوط انتقال را از شرکت‌های مخابراتی از جمله شرکت زیرساخت دریافت کنیم و به همین دلیل شارژ مستقیم ایرانسل کیفیت ما به نحوی مرتبط با عملکرد شرکت‌های مخابرتی است.
شارژ الکترونیکی شارژ مستقیم ایرانسل
وی با اشاره به ینکه شرکت‌ها موظف هستند تا خدمات مورد شارژ مستقیم ایرانسل نیاز ما را به نحو مطلوب در اختیار ما قرار دهند، افزود: در ژوئن ۲۰۰۶ در نتیجه اقدام نوکیا زیمنس تصمیم گرفتیم از پلتفرم IN زیمنس استفاده کنیم چون پلتفرم IN نوکیا در چند سال ینده مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و بید تلاش کنیم تا به روز باشیم.
"جوتی دزای" معاون عملیاتی ایرانسل معتقد است: درحال حاضر تحریم‌هیی علیه یران است که مانع وورد فناوری به یران شارژ مستقیم ایرانسل می‌شوند اما ما بید ورود فناوری به یران را تضمین کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر خطوط انتقال دچار مشکل شود، مشترک ایرانسل نیز در مقصد با مشکل مواجه می‌شود و شارژ مستقیم ایرانسل به همین دلیل است که یک مقدار از کیفیت شبکه ایرانسل متاثر از سرویس‌های مخابراتی است که دریافت می‌کند.
متاثر از سرویس‌های مخابراتی هستیم شارژ مستقیم ایرانسل
وی شارژ مستقیم ایرانسل تکید کرد: با کنترل شبکه‌های بزرگ و همینطور شبکه بازرسی ایرانسل، موارد خلاف‌، شناسایی و پیگیری می‌شوند.
وی اظهار داشت: ین سرویس نیاز به مرکز پیام کوتاه دارد شارژ مستقیم ایرانسل که مشکلات موقت در نتیجه به روز کردن در ین سرویس هم وجود دارد و به زودی رفع خواهد شد.
معاون فنی شبکه ایرانسل درباره کیفیت پائین برخی سرویس‌های سیم‌کارت‌های ایرانسل گفت: کیفیت ایرانسل ناشی از عملکرد ایرانسل و خدماتی است که از شرکت‌های شارژ مستقیم ایرانسل مخابراتی دریافت



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 پس از این مرحله یک پیام*کوتاه و نامه الکترونیکی مبنی بر انجام موفقیت آمیز عملیات به طور خودكار برای متقاضی ارسال می گردد. سپس مشترک می*بایست نسبت به خرید شارژ مستقیم ایرانسل پرداخت هزینه شماره طلایی به مبلغ 15هزار تومان از طریق پرداخت آنلاین و یا پرداخت از طریق كارت شارژ اقدام کند.
بهای سیم‎کارت اعتباری با شماره انتخابی ایرانسل، با احتساب 30 هزار ریال اعتبار اولیه موجود در آن و حق الزحمه شرکت پست بابت تحویل در محل مشترک و دریافت مدارک، مجموعا 150 هزار ریال تعیین شده که در هنگام ثبت*نام، از طریق پرداخت اینترنتی به*وسیله کارت یکی از بانک*های عضو شبکه شتاب خرید شارژ مستقیم ایرانسل و یا پرداخت از طریق کارت شارژ ایرانسل دریافت می*شود.
به گزارش موج ، در طرح شماره* طلایی ایرانسل ، این امکان در اختیار متقاضیان قرار می*گیرد تا با مراجعه به وب*سایت رسمی خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل به نشانی صفحه اصلی ،شماره تلفن*همراه دلخواه خود را از میان شماره*های موجود بلوک 09391000000 تا 09399999999 انتخاب و با پرداخت اینترنتی از طریق کارت یکی از بانک*های عضو شبکه شتاب و یا کارت*های شارژ ایرانسل، سیم*کارت مورد نظر خود را از طریق پست پیشتاز دریافت کنند.
بدینوسیله به اطلاع می رساند که همه سیمکارت های اعتباری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل MTN که تا پیش از تاریخ 29اسفند ماه سال 1387 خریداری شده و پس از فعال سازی، حداقل به مدت 90 روز متوالی منتهی به 31 خردادماه خرید شارژ مستقیم ایرانسل سال 88 (سه ماه اول سال 88) خاموش بوده و یا از آن هیچ استفاده ای نشده باشد، در صورت عدم فعال سازی تا تاریخ 31/04/1389 ، به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل MTN بازگردانده می شود.
در هنگام مراجعه مامور پست به نشانی مشترك ، سیم*کارت ، تنها به مالک تحویل خواهد شد و مشترک هنگام دریافت سیم*کارت باید اصل کارت ملی یا شناسنامه خود را همراه داشته باشد و یک نسخه از کپی آن را به مامور پست تحویل دهد. سیم‎کارت*های ایرانسل تنها پس از تكمیل ثبت نام و رسیدن مدارك شناسایی به خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل فعال می*شوند.
ایرانسل mtn سیمکارتهایش خرید شارژ مستقیم ایرانسل را می سوزاند
در تمامی مراحل ، اطلاعات مربوط به ثبت نام و آخرین وضعیت از طریق پیام*کوتاه و پست الکترونیک به اطلاع متقاضی شماره طلایی خواهد خرید شارژ مستقیم ایرانسل رسید. همچنین همواره با مراجعه به صفحه ثبت*نام شماره طلایی و وارد نمودن شناسه پیگیری رزرو، می*توان تمام سوابق پیام*های*کوتاه و نامه*های الکترونیکی دریافتی از سوی ایرانسل را مشاهده كرد.
ایرانسل با سرعتی بی*سابقه طی سه سال گذشته به طور متوسط هر ۱۸ ساعت یک شهر یا دهستان و ۱۴ روستا خرید شارژ مستقیم ایرانسل را تحت پوشش شبکه خود قرار داده و موفق شده بیش از هزار و 400 شهر و دهستان و 17 هزار روستا را به همراه بیش از 16هزار کیلومتر از جاده*های کشور، تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.
این اقدام اپراتور دوم در راستای خرید شارژ مستقیم ایرانسل اعلام قطعی رگولاتوری در خصوص دارابودن سقف سیمکارت واگذاری در پروانه این اپراتور است ،چراکه با وجود واگذاری بیش از 40 میلیون سیمکارت این اپراتور به تازگی اقدام به واگذاری بسته 10 میلیونی پنجم خود با پیش شماره 0939 کرده است .
متقاضیان حداکثر تا پایان روز ثبت*نام فرصت دارند تا هزینه شماره طلایی مورد نظر خود را خرید شارژ مستقیم ایرانسل پرداخت کنند. همچنین اگر فردی به هر دلیل مبلغی بیشتر از میزان مشخص شده توسط سیستم، به حساب ایرانسل واریز کند، مبلغ اضافی به اعتبار شماره طلایی وی افزوده شده و یا پس از طی مراحل اداری به وی بازگردانده می*شود. متقاضیان در طی مراحل ثبت نام، می*توانند نحوه بازپرداخت را انتخاب كنند.
در خرید شارژ مستقیم ایرانسل این طرح مت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، ایرانسل اعلام کرد: در پی استقبال گسترده هموطنان، طرح انتخاب شماره دلخواه با پیش شماره 0939 تا پایان مردادماه سال جاری تمدید شد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
قاضیان می*توانند شماره دلخواه خود را از بین شماره*های طلایی نظیر شماره*های مرتب، شماره فعلی تلفن* همراه، تلفن ثابت منزل و یا محل کار خود، تاریخ خرید شارژ مستقیم ایرانسل تولد یا ازدواج، یک ردیف شماره*های سریالی و پشت سرهم برای اعضای خانواده، دوستان یا همکاران، ترکیب حروف ابجد که مفهوم خاصی را ایجاد می*کند، شماره حساب بانکی، شماره ملی، شماره شناسنامه، شماره خودرو و یا هر شماره دلخواه دیگر از ردیف اعلام شده را به دلخواه، به عنوان شماره سیم*کارت اعتباری ایرانسل خود انتخاب کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، در خرید شارژ مستقیم ایرانسل اطلاعیه ای که اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل MTN منتشر کرده است آمده :
بلافاصله پس از پرداخت مبلغ توسط مشترک و تأیید پرداخت توســط سیــستم، شــماره رزرو شده به نام مـشترک تخصــیص داده می*شود و پس از آن، سیم*کارت به پست تحــویل و یک پــیام*کوتــاه حاوی "کد رهگیری مرســوله پستی" برای وی ارســال می*گردد. مشترک می تواند با مراجعه به وب*سایت پست به نشانی postportal از آخرین وضعیت ارسال سیم*کارت خود مطلع شود. کد رهگیری مرسوله پستی را همچنین می*توان از طریق تماس با خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۷۰۰ از خط ایرانسل یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط دریافت کرد.
تعلیق مذکور شامل شماره سیمکارت می باشد. منظور از فعال سازی، روشن نمودن و ارسال و یا دریافت تماس، MMS، SMS و یا استفاده از GPRS می باشد. مشترکین همچنین می توانند در صورت عدم نیاز به سیمکارت،پیش از سررسید 31 تیرماه 89 نسبت به استفاده و یا خرید شارژ مستقیم ایرانسل انتقال اعتبار اقدام نمایند.
تمدید خرید شارژ مستقیم ایرانسل طرح انتخاب شماره دلخواه ایرانسل با پیش* شماره 0939
از سوی دیگر در صورتی که هنگام ثبت*نام متقاضی ، یک شماره ایرانسل برای اطلاع رسانی ارائه شده باشد، می*توان در تمامی مراحل ثبت نام، با ارسال یک پیام*کوتاه حاوی شناسه پیگیری رزرو خرید شارژ مستقیم ایرانسل به شماره ویژه ۲۱۳۹ از همان خط، از آخرین وضعیت سیم*کارت شماره طلایی مطلع



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

فروشندگان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مجاز ایرانسل
• شما مشترکین ایرانسل که دارای گوشی*های نسل جدید بوده ولی پیشتر یکی از سیم کارت*های معمولی ایرانسل را خریداری نموده*اید نیز می*توانید از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و یا یکی از فروشندگان مجاز این شرکت، برای تغییر نوع سیم*کارت خود درخواست داده و سیم کارت جدید تهیه نمایید.
توجه: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بهای استفاده از پیشواز های چرخشی ایرانسل برای یک دوره یک ماهه ۵۰۰۰ ریال است.
توجه: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
در جشنواره تابستان ۹۰ ایرانسل، یک قابلیت جدید به مجموعه متنوع خدمات شارژ سیم کارت ایرانسل افزوده خواهد شد. بر اساس این قابلیت، شما قادر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهید بود سیم کارت دوستان*تان را از طریق گوشی خود شارژ کنید. ممکن است دوستان شما در شرایطی قرار گیرند که به عابر بانک، کارت شارژ و ... دسترسی نداشته باشند و این شما باشید که به جای آنان سیم کارت*شان را شارژ کنید.
• بهترین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و آخرین پیشواز های چرخشی: پاپ، سنتی ، مذهبی و ...
مراکز خدمات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
لطفا توجه داشته باشید که شماره تلفن همراه، به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صورت خودکار توسط سیستم انتخاب خواهد شد.
بر اساس این قابلیت شما می*توانید به جای سفارش چند کد آهنگ، یک کد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آهنگ را سفارش داده و در طول ۳۰ روز به جای یک آهنگ از تعداد متنوعی آهنگ پیشواز برخوردار شوید.
ویترین ایرانسل در جشنواره تابستان امکان استفاده از تلفن گویا را در اختیار مشترکین خود قرار داده است تا از طریق این سرویس و پس از تماس با شماره ۷۸۸، زنگ*های تلفن و محصولات صوتی ویترین را شنیده و در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صورت تمایل دریافت کنند.
با توجه به اینکه استفاده از نسل جدید گوشی*های تلفن همراه مستلزم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دارا بودن سیم کارت*های مناسب این دستگاه*ها در سایز کوچکتر است، شرکت ایرانسل در جشنواره تابستان ۹۰ «میکروسیم»های ویژه خود را در اندازه کوچک و سازگار با گوشی*ها و ابزارهای نسل جدیدی همچونiPad ،iPhone و ... در دسترس شما کاربران عزیز و علاقه*مندان فناوری*های جدید قرار داده است و شما میتوانید از روش های زیر این محصول را تهیه کنید:
• برای کسب اطلاعات بیشتر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و جزئیات نحوه شرکت در مسابقه های ویترین به پورتال این سرویس در سایت ایرانسل مراجعه کنید.
توجه: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
برای شارژ سیم کارت دوستان کافیست به روش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زیر عمل کنید:
پیشواز های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چرخشی ایرانسل (جدید)
قیمت انواع این سیم کارت*های نسل جدید به شرح زیر می*باشد: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
در طول جشنواره تابستان ۹۰، ایرانسل با برگزاری مسابقات پیامکی، هدایای ارزنده*ای را به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برندگان هر مسابقه اهدا خواهد کرد.این مسابقات بر اساس طرح سوال از مشترکین و ارسال پاسخ از سوی شما برگزار شده و در انتها، به تعدادی از برندگانی که به قید قرعه انتخاب شده اند، جوایز نفیسی اهدا می*گردد.
به عنوان مثال شما می*توانید به مناسبت حلول ماه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مبارک رمضان، یک «پیشواز چرخشی» ویژه این ایام را خریداری کنید که دعای ماه مبارک رمضان را به صورت روزانه تغییر داده و هر روز تماس گیرندگان شما، شنونده دعای ماه مبارک رمضان ویژه همان روز باشند.
• پیشواز های چرخشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خوانندگان محبوب
وب سایت ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
• پیشواز های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چرخشی از آلبوم های جذاب ویترین
تلفن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گویای ویترین ایرانسل (به زودی)
شما می توانید با مراجعه به لینک آهنگ پیشواز در وب سایت ایرانسل، «پیشواز های چرخشی» را مشاهده و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دریافت کنید:
شارژ سیم کارت دوستان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (به زودی)
نسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید سیم کارت
• در طی جشنواره تابستان ۹۰، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۶ مسابقه پیامکی جذاب و هیجان انگیز برگزار خواهد شد.
توجه:همچنین در صورتی که سیم کارت شما در گوشی هایی قرار دارد که به دلایلی امکان شارژ از طریق آنها برای شما مقدور نیست، با استفاده از این سرویس می توانید سیم کارت خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را شارژ کنید.
میکروسیم های ایرانسل! (جدید) خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
در ادامه ارائه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل امکانات متنوع و جذاب در سرویس آهنگ پیشواز، شرکت ایرانسل به مناسبت جشنواره تابستان ۹۰ ، یک قابلیت بسیار جذاب دیگر را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار داده است. این قابلیت جدید، «پیشوازهای چرخشی» نام دارد.
یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خبر خوب برای آن دسته از شما مشترکین ایرانسل که از مدل*های پیشرفته گوشی*های تلفن همراه استفاده می*کنید...
مسابقات پیامکی ویترین ایرانسل به همراه جوایز ارزنده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و نفیس!
۲۲% شارژ شگفت انگیز از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل طریق وب سایت ایرانسل!
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بهای ارسال هر پیام کوتاه جهت شرکت در مسابقه متفاوت بوده اما به طور معمول ۷۵۰ ریال است.
• مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز ایرانسل، با حضور نمایندگان محترم دادستان کل کشور و اداره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل محترم بازگانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرنگاران صورت پذیرفته و خواهد پذیرفت. اسامی برندگان قرعه کشی های ایرانسل، از طریق سایت [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] اعلام می شود.
بر اساس این سرویس شما می*توانید در تماس با تلفن گویای ویترین و پیگیری راهنمای صوتی آن بخشی از زنگ*های تلفن موجود در ویترین را به مدت یک دقیقه و به صورت رایگان گوش کرده و در نهایت زنگ مورد نظرتان را سفارش دهید. همچنین می*توانید از این تلفن گویا برای شنیدن محصولات صوتی دیگر ویترین از جمله داستان*ها، فال حافظ و ... استفاده کنید و در صورت تمایل، محصول مورد نظر خود را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سفارش دهید.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اگر مایل باشید میکروسیم خریداری شده، توسط شرکت پست به شما تحویل گردد، مبلغ ۴۰.۰۰۰ ریال بابت هزینه پستی به قیمت میکروسیم اضافه خواهد شد.
• پیشواز های چرخشی داغ و متنوع خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

ثبت نام و شارژ اتوماتیک ایرانسل فعال سازی
برخی قابلیت های شارژ اتوماتیک ایرانسل سرویس نمای دوستان از طریق اینترنت:در جشنواره تابستان ۹۱ ایرانسل، مشترکینی که از خدمات نمای دوستان استفاده می‌کنند، قادر خواهند بود از قابلیت‌های دیگر این سرویس برخوردار شوند. بر اساس این قابلیت‌ها، شما می‌توانید با مراجعه به لینک nama.irancell.ir به پورتال این سرویس وارد شده و با پیگیری لینک‌های موجود در وب‌سایت و به کمک بخش «راهنما» موارد زیر را انجام دهید:
برای استفاده از امکانات مختلف سرویس «نمای دوستان» کد دستوری #۸۹۸* و برای «نمای خانواده» کد دستوری #۸۹۰* را شارژ اتوماتیک ایرانسل از چپ به راست شماره‌گیری نموده و وارد منوی اصلی شوید.
مشترکین جدید ایرانسل می‌توانند شارژ اتوماتیک ایرانسل علاوه بر برخورداری از یک سیم کارت هدیه، از مزایای زیر نیز بهره مند شوند:
شرکت ایرانسل سرویسی به نام “اطلاع از هزینه تماس” دارد که مشترک را قادر ساخته تا از میزان دقیق هزینه آخرین مکالمه از طریق ارسال شارژ اتوماتیک ایرانسل یک پیام که از ایرانسل به شماره سیم کارت مشترک و پس از هربار برقراری تماس از سوی وی ارسال می شود، مطلع شود و رقم باقیمانده از اعتبار را نیز مشاهده کند.
۳- استفاده از شارژ اتوماتیک ایرانسل کد دستوری:
یک آهنگ پیشواز رایگان (۳۰ روزه) شارژ اتوماتیک ایرانسل
• نام کاربر، شماره شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن ایرانسل شما است.
برای ثبت نام و فعال‌سازی از طریق شارژ اتوماتیک ایرانسل پیامک، طبق دستورالعمل ذکر شده در جدول زیر عمل کنید:
۱۰۰ کیلوبایت GPRS رایگان (۳۰ روزه) شارژ اتوماتیک ایرانسل
برای اطلاع از شارژ اتوماتیک ایرانسل فهرست قیمت‌ها، یک پیامک خالی به ۸۹۱۴ بفرستید.
ایرانسل به زودی و در راستای ارائه خدمات نوین، اقدام به عرضه سیم‌ کارت جهانگردانخواهد شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد.
شما می‌توانید شارژ اتوماتیک ایرانسل از طریق روش‌های زیر، برای استفاده از خدمات نقشه مجازی ایرانسل، ثبت نام کنید:
*نحوه فعالسازی سرویس برای فعالسازی این سرویس جدید کافیست تا یک پیام کوتاه بدون شارژ اتوماتیک ایرانسل متن به شماره ۳۹۴۰ بفرستید تا پس از آن، تمامی اطلاعات مربوط به هزینه های خود بعد از پایان هر تماس برایتان ارسال شود. همچنین در صورت عدم تمایل به استفاده از این سرویس، با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به ۳۹۴۱ سرویس “اطلاع از هزینه تماس”را غیر فعال کنید.
• رمز ورود را نیز می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود شارژ اتوماتیک ایرانسل به شماره ۱۳۰ دریافت نمایید.
• پرچین مجازی: محدوده ای را بر روی نقشه تعیین کرده و از سیستم بخواهید که هر زمان دوستانی که مشخصات آنان را ثبت کرده اید به شعاع آن محدوده نزدیک شدند، شارژ اتوماتیک ایرانسل شما را مطلع کند.
• رهگیری دوستان: با انتخاب دوستان خود، مسیر حرکت آنها را شارژ اتوماتیک ایرانسل بر روی نقشه هر چند دقیقه یک بار مشاهده کنید؛
۲- ارسال پیامک: شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوشته شده در دی شارژ اتوماتیک ایرانسل ۹, ۱۳۹۱
هزینه آخرین تماس شارژ اتوماتیک ایرانسل شما چقدر است ؟
منتشرشده در آموزشی٬اخبار ایرانسل | برچسب‌شده خدمات نما ایرانسل٬سرویس نما ایرانسل٬سرویس نمای دوستان شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل٬طرح نما ایرانسل٬نحوه فعالسازی نما ایرانسل٬نقشه مجازی ایرانسل٬نقشه مجازی ایرانسل نما٬نما ایرانسل٬نما ایرانسل چیست؟٬پیدا کردن دوستان با نما ایرانسل | پاسخ دهید
پیش از این مشترک برای اطلاع از میزان اعتبار موجود در سیم کارت خود می‌توانست از دو روش ارسال شارژ اتوماتیک ایرانسل کد دستوری و یا تلفن گویا استفاده می‌کرد، اما از این پس ایرانسل خود میزان هزینه آخرین تماس و باقیمانده حساب را برای مشترکانش ارسال می کند.
۵.۰۰۰ ریال اعتبار شارژ اتوماتیک ایرانسل جهت استفاده رایگان از خدمات «نما» (۳۰ روزه)
نوشته شده در شارژ اتوماتیک ایرانسل خرداد ۲۳, ۱۳۹۱
او ادامه داد: تماس از طریق سیم‌ کارت جهانگردان ایرانسل با اپراتورهای برون مرزی، برای آن دسته از مسافرانی که به ایران سفر می‌کنند بسیار مقرون به صرفه تر و با کیفیت بالاتر شارژ اتوماتیک ایرانسل نسبت به تماس از طریق سایر سیم‌کارت‌ها به ویژه سیم‌کارتهای اپراتورهای خارجی است.
به گزارش میهن شارژ آرش کریم بیگی – مدیر روابط عمومی ایرانسل – با اعلام این خبر به خبرنگار ایسنا،‌ گفت: سیم‌کارت جهانگردان به منظور رفاه حال بیش‌تر آن دسته از گردشگرانی که به ایران سفر می‌کنند و تماس‌های زیادی با اپراتورهای برون مرزی دارند در شارژ اتوماتیک ایرانسل اختیار آنان قرار می‌گیرد.
مکالمه رایگان ایرانسل در شارژ اتوماتیک ایرانسل روز ملی خلیج فارس
ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
مشترکین اعتباری ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌توانند از میزان دقیق هزینه آخرین مکالمه از طریق ارسال یک پیام از ایرانسل به شماره سیم‌کارت مشترک از هزینه تماس خود مطلع شوند.
شارژ شگفت انگیز ۲۵ شارژ اتوماتیک ایرانسل درصدی (تا ۳۱ خرداد ۹۱)
سیم کارت جدید ایرانسل به شارژ اتوماتیک ایرانسل زودی برای جهانگردان
۱- شارژ اتوماتیک ایرانسل شبکه اینترنت:
• در این روش می‌توانید از شارژ اتوماتیک ایرانسل طریق لینک nama.irancell.ir در سرویس نمای دوستان، و از طریق namayekhanevadeh.irancell.ir در نمای خانواده ثبت نام کنید. پس از ثبت‌نام، پیامکی حاوی رمز عبور برای شما ارسال می‌شود.
خلیج همیشه فارسبه مناسبت روز ملی خلیج فارس، ایرانسل به تمامی مشترکینی که در روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ثبت نام خود را تکمیل، مدارک خود را به ایرانسل ارسال کرده و در همین روز اولین تماس را از سیم کارت خود شارژ اتوماتیک ایرانسل برقرار نمایند، ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه با اعتبار یک ماهه هدیه می‌دهد.
نوشته شده در ۱۰ اردیبهشت شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۳۹۱



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

بهداد سلیمی نیز در جریان برگزاری مراسم امضای این تفاهمنامه، با اشاره به اینکه حمایتهای ایرانسل تاثیر به‌سزایی بر افزایش روحیه ملی شارژ مستقیم ایرانسل پوشان داشته، تاکید کرد: «امیدوارم که بتوانم با افتخارآفرینی و کسب نشان طلای المپیک ۲۰۱۲، نماینده خوبی برای کشورم و نیز سفیر مناسبی برای ایرانسل باشم.»
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بر اساس این تفاهم‌نامه که عصر سه شنبه میان ایرانسل و بهداد سلیمی منعقد گردید، اعلام شد که ایرانسل به عنوان راهبر بازار ارتباطات ایران و حامی انحصاری کاروان اعزامی ایران به المپیک، شارژ مستقیم ایرانسل بهداد سلیمی را به عنوان نماینده جوانان قدرتمند ایران، انتخاب کرده و امیدوار است نماینده ایران در مسابقات وزنه برداری فوق سنگین و سفیر ایرانسل در المپیک ۲۰۱۲، هم در زمینه اخلاقی و هم در زمینه ورزشی سرآمد ورزشکاران سایر کشورهای جهان باشد.
ایرانسل علاوه بر حمایت‌های مالی و تبلیغاتی از کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲، بستر ارتباطی لازم برای کاروان اعزامی و همچنین بستر لازم شارژ مستقیم ایرانسل برای اطلاع رسانی و عرضه خدمات ارزش افزوده در جریان این رویداد جهانی را فراهم کرده است تا مشترکین ایرانسل بتوانند از طریق گوشی تلفن همراه خود، در جریان لحظه به لحظه وضعیت و نتایج مسابقات قرار بگیرند.
سفیر ایرانسل در المپیک ۲۰۱۲ در جمع خبرنگاران گفت: «بخشی اعظمی از مفاد این تفاهم‌نامه شامل امور فرهنگی و اجتماعی و نیز برنامههای عام شارژ مستقیم ایرانسل المنفعه و خیریه میشود و این تفاهم محدود به یک حرکت تبلیغاتی صرف نیست.»
قهرمان سنگین وزن ورزنه برداری جهان گفت: «رکوردها جاودانه نیستند به همین دلیل اولویتم در المپیک کسب مدال طلا است و امیدوارم تا دو هفته دیگر با کسب مدال طلای المپیک بتوانم نماینده خوبی برای کشورم و سفیر مناسبی برای ایرانسل باشم و با شارژ مستقیم ایرانسل مدال طلا به کشور باز گردم.»
با برگزاری مراسم امضای تفاهم‌نامه میان ایرانسل و بهداد سلیمی، قهرمان فوق سنگین مسابقات وزنه برداری جهان درسالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ و دارنده‌ ركورد وزنه برداری یک ضرب شارژ مستقیم ایرانسل جهان، وی به عنوان سفیر ایرانسل در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ انتخاب و معرفی شد.
ایرانسل علاوه بر حمایت‌های مالی و تبلیغاتی از کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲، بستر ارتباطی شارژ مستقیم ایرانسل لازم برای کاروان اعزامی و همچنین بستر لازم برای اطلاع رسانی و عرضه خدمات ارزش افزوده در جریان این رویداد جهانی را فراهم کرده است تا مشترکین ایرانسل بتوانند از طریق گوشی تلفن همراه خود، در جریان لحظه به لحظه وضعیت و نتایج مسابقات قرار بگیرند.
شارژ مستقیم ایرانسل
بهداد سلیمی نیز در جریان برگزاری مراسم امضای این تفاهمنامه، با اشاره به اینکه حمایتهای ایرانسل تاثیر به‌سزایی بر افزایش روحیه ملی پوشان داشته، تاکید کرد: «امیدوارم که بتوانم با افتخارآفرینی و کسب نشان شارژ مستقیم ایرانسل طلای المپیک ۲۰۱۲، نماینده خوبی برای کشورم و نیز سفیر مناسبی برای ایرانسل باشم.»
به گزارش شارژ مستقیم ایرانسل روابط عمومی ایرانسل، بر اساس این تفاهم‌نامه که عصر سه شنبه میان ایرانسل و بهداد سلیمی منعقد گردید، اعلام شد که ایرانسل به عنوان راهبر بازار ارتباطات ایران و حامی انحصاری کاروان اعزامی ایران به المپیک، بهداد سلیمی را به عنوان نماینده جوانان قدرتمند ایران، انتخاب کرده و امیدوار است نماینده ایران در مسابقات وزنه برداری فوق سنگین و سفیر ایرانسل در المپیک ۲۰۱۲، هم در زمینه اخلاقی و هم در زمینه ورزشی سرآمد ورزشکاران سایر کشورهای جهان باشد.
بهداد سلیمی سفیر شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل شد
مدال طلای فوق سنگین قهرمانی جهان – پاریس ۲۰۱۱، مدال طلای فوق سنگین قهرمانی جهان – آنتالیا ۲۰۱۰، مدال طلای بازی‌های آسیایی – گوانگ ژو ۲۰۱۰، مدال نقره قهرمانی بزرگسالان آسیا در سال ۲۰۰۹، مدال طلای قهرمانی جوانان شارژ مستقیم ایرانسل جهان در سال ۲۰۰۹، مدال نقره جوانان آسیا در سال ۲۰۰۸ و نشان ملی جوان ایرانی در سال ۱۳۸۹ بخشی از ویترین افتخارات سفیر ایرانسل را تشکیل می‌دهند.
با برگزاری مراسم امضای تفاهم‌نامه میان ایرانسل و بهداد سلیمی، قهرمان فوق سنگین مسابقات وزنه برداری جهان درسالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ و دارنده‌ ركورد وزنه برداری یک ضرب جهان، وی به عنوان سفیر ایرانسل در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ انتخاب و معرفی شارژ مستقیم ایرانسل شد.
مدال طلای فوق سنگین قهرمانی جهان – پاریس ۲۰۱۱، مدال طلای فوق سنگین قهرمانی جهان – آنتالیا ۲۰۱۰، مدال طلای بازی‌های آسیایی – گوانگ شارژ مستقیم ایرانسل ژو ۲۰۱۰، مدال نقره قهرمانی بزرگسالان آسیا در سال ۲۰۰۹، مدال طلای قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۰۹، مدال نقره جوانان آسیا در سال ۲۰۰۸ و نشان ملی جوان ایرانی در سال ۱۳۸۹ بخشی از ویترین افتخارات سفیر ایرانسل را تشکیل می‌دهند.
قهرمان سنگین وزن ورزنه برداری جهان گفت: «رکوردها جاودانه نیستند به همین دلیل اولویتم شارژ مستقیم ایرانسل در المپیک کسب مدال طلا است و امیدوارم تا دو هفته دیگر با کسب مدال طلای المپیک بتوانم نماینده خوبی برای کشورم و سفیر مناسبی برای ایرانسل باشم و با مدال طلا به کشور باز گردم.»
بهداد سلیمی سفیر ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شد
سفیر ایرانسل در المپیک ۲۰۱۲ در جمع خبرنگاران شارژ مستقیم ایرانسل گفت: «بخشی اعظمی از مفاد این تفاهم‌نامه شامل امور فرهنگی و اجتماعی و نیز برنامههای عام المنفعه و خیریه میشود و این تفاهم محدود به یک حرکت تبلیغاتی صرف نیست.»



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

شما بانوان عزیز قادر خواهید بود با خرید سیم کارت*های دوقلوی ایرانسل، از ۱۳ آبان ۱۳۹۱ یک هفته پس از فعال*سازی سیم*کارت اولیه خود، به مدت ۹۰ روز، روزانه از ۲ دقیقه مکالمه رایگان* ایرانسلی به ازای ۱۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه بهره مند شوید. همچنین کافیست سیم*کارت هدیه خود را هم فعال کرده و آن را در اختیار دوستان، آشنایان یا اعضای خانواده قرار دهید تا آنها نیز به مدت ۳ ماه، از ۵۰ مگابایت GPRS رایگانو ۱۰۰ پیامک رایگان ایرانسلی در هر ماه برخوردار شوند و همچنین با بهره*مندی از ۱۵% تخفیف خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ویژه مکالمهبین سیم*کارت اصلی و سیم*کارت هدیه، با شما نیز در ارتباط باشند.
علاوه براین با خرید برخی دیگر از این نوع آهنگ‌ها، در واقع چند آهنگ مختلف از یک رده یا نوع خاص خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به مشترك تعلق می‌گیرد که به صورت اتفاقی در زمان‌های متفاوت بر روی خط وي فعال و پخش می‌شود.
توجه: همه مشترکین دائمی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و اعتباری ایرانسل می*توانند از این تخفیف ویژه بهره*مند شوند.
• برای اطلاع از میزان اعتبار هدیه روز جمعه، در هر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زمان می توان کد را شماره*گیری کرد.
* مکالمه رایگان در هر روز تنها یک بار به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شما تعلق می*گیرد.
• امکان استفاده از «شارژ خط به خط» و «شارژ شگفت انگیز» برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شرکت در این طرح، وجود ندارد.
%۵۰ تخفیف مکالمه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های ایرانسلی
همه شما مشترکین جدید و قدیمی ایرانسل می توانید از ساعت ۲ تا ۷ بامداد تمامی روزهای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هفته تا ۳۰ آبان ماه ۹۱، از ۵۰% تخفیف استثناییدر تماس های داخل شبکه ایرانسل خود بهره*مند شوید.
• مکالمه رایگان، ویژه تماس های داخل شبکه ایرانسل خواهد بود و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تنها در روز جمعه همان هفته قابل استفاده است.
طرح ویژه بانوان! خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
وي همچنين از فراهم شدن امكان کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر در سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل خبر داد و گفت: ممکن است هنگامی که يك مشترك با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می‌گیرید و آهنگ پیشواز او را مي‌شوند، از آن آهنگ خوشش بیاید و مایل باشد که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آن را برای خط خود فعال كند. با فراهم شدن امكان كپي آهنگ پيشواز، متقاضي ميتواند در این هنگام و همزمان با پخش این آهنگ پیشواز، کلید 7 و سپس کلید # را فشار دهد تا آن آهنگ در فهرست آهنگهاي پيشوازش قرار گيرد.
• مکالمه رایگان در هر هفته تنها یک بار به مشترک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تعلق می*گیرد.
• حتی در صورت شارژ سیم کارت در روز جمعه، امکان استفاده از مکالمه رایگان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در همان روز جمعه نیز وجود دارد.
مشترکین جدیدی که در فاصله ۱ مهر تا ۳۰ آذر ۹۱، سیم*کارت ایرانسل را خریداری کرده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و پس از طی مراحل ثبت*نام و ارسال مدارک، نخستین تماس را از خط خود برقرار کنند، در هفته اول فعال سازی و با اولین شارژ سیم*کارت خود، علاوه بر مبلغ شارژ خریداری شده، از اعتبار هدیه داخل شبکه آن که معادل ۵۰% مبلغ شارژ است نیز بهره مند می شوند.
توجه: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای اطلاع از تعداد پیامک*های هدیه ارسال شده، کد و برای آگاهی از میزان GPRS باقیمانده، کدرا از سیم کارت هدیه شماره*گیری کنید.
در این طرح جدید، آن دسته از عزیزانی که از ۱۳ آبان ۱۳۹۱ به جمع مشترکین اعتباری ایرانسل بپیوندند قادر خواهند بود در طول هر هفته، با شارژ سیم کارت خود تنها به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مبلغ ۰۰۰‚۱۰ ريال، در روز جمعه همان هفته، از ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی بهره مند شوند.
برای مثال، در صورتی که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شما سیم*کارت خود را به میزان ۵۰,۰۰۰ ریال شارژ کنید، علاوه بر این مبلغ، ۲۵,۰۰۰ ریال نیز اعتبار هدیه دریافت می کنید. یعنی با اولین شارژ، می توانید به میزان ۷۵,۰۰۰ ریال (بدون در نظر گرفتن مالیات) اعتبار در سیم*کارت خود داشته باشید.
آرش كريم‌بيگي مدير روابط عمومي ايرانسل در گفت‌وگو با خبرنگارايلنا با بيان اين خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مطلب گفت: با خرید این نوع آهنگ پیشواز، در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مرتبط با مناسبت روز بر روی خط مشترك فعال می‌شود. به عنوان مثال با فعال‌سازی آهنگ پیشواز دعای روزانه ماه رمضان، مشترك تنها هزینه یک آهنگ را مي‌پردازد ولی در هر روز دعای مربوط با همان روز بر روی خط وي تنظیم و پخش می‌شود.
توجه داشته باشید که: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
امكان خريد آهنگ پيشواز ايرانسل با قابليت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تغيير در زمان‌ها و مناسبت‌هاي مختلف ممكن شد.
امكان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خريد آهنگ پيشواز ایرانسل با قابليت تغيير زمان و مناسبت
برخورداری از ۵۰% اعتبار داخل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شبکه بیشتر متناسب با اولین شارژ (جدید)
به گفته وي مشتركين براي فعال سازي سرويس آهنگ پيشواز كافي است یک پیام‌کوتاه بدون متن به 7575 ارسال كنند و یا به www.irancell.ir و سپس پورتال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ویترین مراجعه و لینک آهنگ پیشواز را دنبال كنند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

برای فعال‌سازی هر گروه ضروری است مبلغ کامل شارژ آن گروه را در حساب خود شارژ اتوماتیک ایرانسل داشته باشید.
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید با استفاده از سرویس آشنای «شارژ شگفت انگیز» و در فاصله زمانی ۱ دی تا ۳۰ اسفند ۹۱، در یک مدت زمانی معین، ۲۰% بیش از میزان شارژ خریداری شده، مکالمه کرده و یا پیامک و پیام شارژ اتوماتیک ایرانسل چندرسانه‌ای ارسال کنید.
شارژ شگفت انگیز ایرانسل (ویژه شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترکین اعتباری)
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
بسته ترکیبی شارژ اتوماتیک ایرانسل
جهت اطلاع از باقیمانده اعتبار بسته ترکیبی نیز شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌توانید از کدهای دستوری زیر استفاده کنید:
شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید در جشنواره زمستان ۹۱ با پرداخت ۱۰,۰۰۰ ریال، شارژ اتوماتیک ایرانسل در یک بازه زمانی یک هفته‌ای از ۲۰ پیامک فارسی رایگان داخل شبکه، ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه و ۷۵ مگابایت اینترنت همراه رایگان مطابق جدول زیر برخوردار شوید:
نحوه فعال‌سازی «شارژ شارژ اتوماتیک ایرانسل شگفت انگیز»
تخفیف گروهی: ۱۵% تخفیف مکالمه داخل شبکه شارژ اتوماتیک ایرانسل برای ۵ تا ۲۰ شماره
شما می توانید با استفاده از شارژ شگفت انگیز مکالمه کرده، تعداد زیادی پیامک یا شارژ اتوماتیک ایرانسل پیام‌چندرسانه‌ای ارسال کنید و یا از اینترنت همراه استفاده نمایید. همچنین می توانید از محصولات جذاب ویترین و آهنگ پیشواز بهره‌مند شوید.
تنها شماره های ایرانسل را می توانید در این فهرست شارژ اتوماتیک ایرانسل وارد نمایید.
برای ثبت، حذف و انجام شارژ اتوماتیک ایرانسل عملیات دیگر بر روی شماره های منتخب خود، از کدهای دستوری موجود در جدول زیر استفاده کنید:
جهت فعال‌سازی کافیست به جای کد درج شده روی کارت شارژ، کد «شارژ شگفت انگیز» را شماره‌گیری کنید. برای مثال، می‌توانید پس از شارژ اتوماتیک ایرانسل دریافت رمز ۱۶ رقمی خود برای شارژ ۱۰,۰۰۰ ریالی، به جای شماره‌گیری کد دستوری همیشگی، که سیم‌کارت شما را معادل ۱۰,۰۰۰ ریال شارژ می‌کند، همان شماره رمز ۱۶ رقمی را با کد دستوری ویژه «شارژ شگفت‌انگیز» شماره‌گیری نمایید، تا سیم‌کارت شما ۱۲,۰۰۰ ریال شارژ شود. بدین ترتیب، ۱۰,۰۰۰ ریال شارژ معمول، شامل تماس‌های داخل و خارج از شبکه ایرانسل بوده اما ۲۰۰۰ ریال شارژ اضافه شده، تنها برای استفاده داخل شبکه خواهد بود.
طرح تشویقی شارژ شگفت انگیز در فاصله زمانی ۱ دی تا ۳۰ اسفند ۹۱ شارژ اتوماتیک ایرانسل ارائه می‌شود.
برای اطلاع شارژ اتوماتیک ایرانسل از میزان اعتبار خود، را شماره‌گیری کنید.
لازم است شارژ اتوماتیک ایرانسل شماره دوستانتان را با ساختار «۹۳XXXXXXXX» وارد کنید.
شما همچنین می توانید، با مراجعه به لینک کنترل شارژ اتوماتیک ایرانسل حساب اینترنتی و کلیک بر گزینه «خدمات ارزش افزوده» و سپس انتخاب «تخفیف گروهی»، نسبت به فعال سازی این سرویس اقدام نمایید.
برای انتقال شارژ به حساب اعتباری وایمکس می‌توانید از کد دستوری زیر استفاده نمایید (لطفا شناسه وایمکس را با ساختار ۹۴XXXXXX شارژ اتوماتیک ایرانسل وارد کنید):
بر اساس این طرح، در صورتی که با ثبت شماره های متناسب شارژ اتوماتیک ایرانسل با یک گروه سرویس تخفیف گروهی را فعال کنید، علاوه بر آنکه تماس های داخل شبکه شما با اعضای آن گروه از ۱۵% تخفیف برخوردار خواهد شد، تماس های اعضای آن گروه با یکدیگر نیز مشمول این تخفیف می‌شود.
بابت ارائه این سرویس، شارژ اتوماتیک ایرانسل تنها ۵۰۰ ریال از اعتبار ارسالی کسر خواهد شد. اما در صورت ارسال اعتبار برای حساب وایمکس، مبلغی کسر نخواهد شد.
برای مشاهده جدول در شارژ اتوماتیک ایرانسل سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید
پس از اتمام مهلت استفاده از شارژ شگفت انگیز، کل شارژ باقیمانده در حساب مشترک منقضی خواهد شارژ اتوماتیک ایرانسل شد.
برای مشاهده جدول در سایز شارژ اتوماتیک ایرانسل بزرگتر روی آن کلیک کنید.
برای مشاهده جدول در سایز شارژ اتوماتیک ایرانسل بزرگتر روی آن کلیک کنید.
برخورداری از تخفیف ۱۵درصدی در شارژ اتوماتیک ایرانسل دوره برگزاری جشنواره زمستان ۹۱ امکان‌پذیر خواهد بود.
تعرفه شارژ اتوماتیک ایرانسل های طرح:
گروه شارژ اتوماتیک ایرانسل های تخفیفی از زمان فعال شدن به مدت یک ماه فعال خواهند بود و پس از این مدت به صورت خودکار تمدید می شوند
در جشنواره زمستان ۹۱ و در ادامه ارائه طرح های تخفیفی جذاب، تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید با فعال‌سازی سرویس «تخفیف گروهی»، یکی از سه گروه «خانواده من» (۱ تا ۵ شماره)، «دوستان من» (۱ تا ۱۰ شماره) و یا «همکاران من» (۱ تا ۲۰ شماره) را انتخاب کنید تا هزینه تمامی مکالمه شارژ اتوماتیک ایرانسل ها با این شماره های ثبت شده، هم برای شما و هم برای اعضای آن گروه با ۱۵ درصد تخفیف محاسبه شود!
مهلت استفاده از شارژ شگفت انگیز، برای کسانی شارژ اتوماتیک ایرانسل که به صورت مداوم از این شارژ استفاده می‌کنند حداکثر تا ۹۰ روز تمدید خواهد شد.
سرویس ارسال شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید. شارژ اتوماتیک ایرانسل
برای مشاهده شارژ اتوماتیک ایرانسل جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
در هنگام استفاده از خدمات رومینگ، می توانید از مبالغی که از طریق شارژ شگفت انگیز در حساب شما منظور شده شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده کنید.
در راستای افزایش تنوع در خدمات شارژ سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل، از این پس می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری زیر، برای سیم شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت اعتباری یا حساب وایمکس دوستانتا



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

وی ادامه شارژ مستقیم ایرانسل داد: کمیته ملی المپیک تاکنون اسپانسری نداشته و این نخستین باری است که از کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌شود و امیدواریم ایرانسل در بازی‌های آسیایی و دیگر مسابقات نیز از کمیته المپیک حمایت کند.
وی با اشاره به شارژ مستقیم ایرانسل عرضه سرویس‌های بانکداری همراه، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، خدمات مبتنی بر موقعیت و بسیاری خدمات ارزش افزوده دیگر از سوی ایرانسل، توسعه فناوری به روز، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری خارجی را از جمله اقدامات این اپراتور عنوان کرد و گفت: ایرانسل با وجود تمرکز بر توسعه کیفی و کمی خدمات خود، از حوزه مسوولیت‌های اجتماعی خود نیز غافل نماند و امضای قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، سازمان هلال احمر و حضور و حمایت در عرصه رویدادهای ورزشی، از جمله فعالیت‌های ایرانسل بوده که از سال ۸۵ آغاز شده است.
ایرانسل با امضای توافقنامه‌ای با کمیته ملی شارژ مستقیم ایرانسل المپیک، حامی ویژه و انحصاری کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ شد.
موضوع این تفاهم‌نامه، حمایت مالی و معنوی ایرانسل از تمامی برنامه‌هایی است که کمیته ملی المپیک به عنوان نهاد مسوول در حوزه حضور کاروان ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک برای برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و اعزام ورزشکاران انجام می‌دهد و مدت زمان آن از بهمن سال ۱۳۹۰ شارژ مستقیم ایرانسل تا پایان شهریورماه ۱۳۹۱، همزمان با پایان یافتن مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ است.
شب گذشته و در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان و سومین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت شارژ مستقیم ایرانسل و معدن ایران، یکی از مدیران ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر شد.
به گفته وی، حمایت مالی ایرانسل از کاروان ورزشی شارژ مستقیم ایرانسل ایران در المپیک ۲۰۱۲ به صورت نقدی است و باتوجه به اینکه این کار برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود، ایرانسل بیشتر و قویتر از انتظار کمیته ملی المپیک حضور یافته است.
علی‌آبادی افزود: کمیته ملی المپیک تاکنون از وجود تبلیغات استفاده چندانی نکرده بود، از ۲ سال پیش همزمان بازی‌های آسیایی به این نتیجه رسیدیم که از این امکانات استفاده کنیم که در همین راستا برای اولین بار در بازی‌های آسیایی از این پتانسیل استفاده کردیم و تصمیم گرفتیم در زمان مسابقات المپیک استفاده بیشتری از این موقعیت داشته باشیم. شارژ مستقیم ایرانسل
رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم شارژ مستقیم ایرانسل گفت: ورزش در حوزه تولید و اشتغال نقش بزرگی ایفا می‌کند و یکی از جایگاه‌های بزرگ مرتبط با ورزش بحث تبلیغات است که در همه صحنه‌های بین‌المللی وجود دارد.
ایرانسل حامی انحصاری کاروان اعزامی شارژ مستقیم ایرانسل ایران به المپیک ۲۰۱۲
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تفاهم‌نامه میان علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل و محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، در راستای بسترسازی مناسب جهت شارژ مستقیم ایرانسل حضور افتخارآفرین ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک ۲۰۱۲ و استفاده از تمامی فرصت‌های موجود این رخداد جهانی منعقد شده است.
علی‌آبادی با اشاره به حمایت ویژه و انحصاری ایرانسل از کمیته ملی المپیک گفت: این حمایت در قالب اعتبارات کمیته قرار می‌گیرد و صرف هزینه‌های کمیته ملی المپیک خواهد شد. شارژ مستقیم ایرانسل
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این جشنواره که با مشارکت مجلس شورای اسلامی، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه صنعت و معدن جوانان ایران، سازمان ملی جوانان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود، خانم پریشاد سعادتی، مدیر ارشد بخش انفورماتیک شرکت ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و الساندرو آمادیو رئیس آژانس UNIDO در ایران از وی تقدیر شد.
وی اظهار داشت: پس از یک سال تلاش دست‌اندرکاران کمیته ملی المپیک برای مذاکره با صاحبان صنایع توانستیم با ایرانسل که همواره در کنار شارژ مستقیم ایرانسل تیم‌های ورزشی بوده و در حوزه مسئولیت اجتماعی سابقه درخشانی دارد به توافق‌های خوبی برسیم.
علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم گفت: ایرانسل به عنوان یکی از پروژه‌های موفق اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی‌سازی در مدت کوتاهی موفق شد با افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور سهم قابل شارژ مستقیم ایرانسل توجهی از بازار را کسب کند.
خانه صنعت و معدن جوانان، با مجوز کارگروه ساماندهی همایش های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس شارژ مستقیم ایرانسل جمهور، برای چهارمین سال متوالی اقدام به برگزاری جشنواره مدیران و تولیدکنندگان جوان نموده است که با استقبال مدیران جوان کشور در بخش صنعت و معدن روبرو شده است.
تقدیر از یکی از شارژ مستقیم ایرانسل مدیران ایرانسل در پنجمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان
شارژ مستقیم ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

دزفولی گفت: پیش‌بینی می‌شود ترافیک دیتا در دنیا در سال ۲۰۱۵ معادل کل ترافیک دیتا تا سال ۲۰۱۰ میلادی خواهد بود که حاکی از رشد قابل توجه حوزه دیتا است شارژ مستقیم ایرانسل و نشان می‌دهد اپراتورها باید تمرکز خاصی روی حوزه دیتا داشته باشند.
دزفولی با اشاره به اینکه درحال حاضر ایرانسل بیش از ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار نقطه فروش در سطح کشور دارد که شارژ مستقیم ایرانسل ۶۵ درصد آن بر پایه فروش الکترونیکی است، گفت: این نقاط شامل ۲۵ هزار و ۷۰۰ خودپرداز، ۵۶۰ وب کیوسک، بیش از ۴۰۰ هزار فروشنده، بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ عامل فروش و خدمات پس از فروش و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار پایانه فروشگاهی هستند.
شارژ مستقیم ایرانسل
دزفولی شارژ مستقیم ایرانسل اظهار داشت: در پوشش جاده‌ای هم بیش از ۲۱ هزار کیلومتر از جاده‌های اصلی کشور با رشد سالانه ترکیبی ۶۱ درصد تحت پوشش هستند. در حوزه پوشش جمعیتی رشد سالانه ترکیبی ۱۳ درصد است. به میزانی که پوشش جمعیتی افزایش می‌یابد، افزایش یک درصدی پوشش جمعیتی شبکه ممکن است سرمایه‌گذاری‌ای را طلب کند که در ابتدا برای ۵ یا ۱۰ درصد پوشش شبکه انجام شده است.
وی، ارائه سرویس‌های پیشرفته از جمله سامانه شارژ مستقیم ایرانسل پاسخگویی خودکار (IVR) با استفاده از سیستم یکپارچه مدیریت روابط مشتریان (CRM) را جزو اقدامات انجام شده در حوزه مرکز تماس ایرانسل عنوان کرد.
او افزود: رفتار مشترکین ما در مقایسه مهر امسال با مهر سال گذشته نشان می‌دهد که ۱۰۹ درصد افزایش ترافیک داشته‌اند و نشان‌دهنده شارژ مستقیم ایرانسل رویکرد مشترکین ایرانسل به سمت دیتا است که از رویکرد بین‌المللی نیز تبعیت می‌کند. میزان این رشد در مهر ماه سال ۹۰ نسبت به مهر سال ۸۹ معادل ۷۳ درصد بوده است.
دزفولی با اشاره به اینکه در حوزه خدمات مشترکین ایرانسل ۶۸۰ نفر کارشناس، آماده پاسخگویی هستند، گفت: رویکرد ایرانسل از سال گذشته توسعه مراکز تماس منطقه‌ای بوده و درحال حاضر مراکز تماس در شهرهای تهران، تبریز، شیراز و مشهد مقدس فعال است و تلاش می کنیم آن را در برخی مناطق کشور که ممکن است گویش محلی برای شهروندان در آن شهرها یک شارژ مستقیم ایرانسل قابلیت عمده ایجاد کند، ارائه بدهیم.
مدیرعامل ایرانسل در گزارشی درباره رومینگ بین‌الملل سیم‌کارت‌های ایرانسل، تعداد اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ بین‌الملل با سیم‌کارت های دائمی این اپراتور را ۳۹۴ اپراتور با ۳۸ درصد رشد و رومینگ سیم‌کارت اعتباری را ۱۳۰ اپراتور با ۵۱ درصد رشد و رومینگ سیم‌کارت‌های شارژ مستقیم ایرانسل دیتا را با ۲۷۶ اپراتور با ۱۰۰ درصد رشد نسبت به سال قبل عنوان کرد.
او با اشاره به رسیدن به پوشش ۸۲ درصدی در کل شهرهای کشور، گفت: ایرانسل در چهارچوب پروانه خود باید در مهر ۹۱ میزان قطعی تماس‌های خود را به شارژ مستقیم ایرانسل درصد می‌رساند که درحال حاضر متوسط قطع تماس در شبکه ایرانسل درصد است.
آغاز به کار هفتمین سال فعالیت شبکه خدمات شارژ مستقیم ایرانسل ارتباطی ایرانسل
به گفته دزفولی، ایرانسل در سال جاری شارژ مستقیم ایرانسل علاوه بر تکمیل همه پروژه‌های Core و سوئیچ‌های اصلی شبکه در ۱۰ مرکز سوئیچ اصلی، پروژه سوئیچ‌های فرعی در همه استان‌های کشور را تکمیل کرده و درحال حاضر از ۴۷ سوئیچ فرعی در ۳۱ استان کشور برخوردار است.
افزایش شارژ مستقیم ایرانسل ۱۰۹ درصدی ترافیک دیتای مشترکین ایرانسل
دزفولی اظهار داشت: درحال حاضر حداکثر سرعت سیم کارت های ایرانسل با تکنولوژی نسل تلفن همراه، ۲۲۰ کیلوبیت بر ثانیه است و میانگین سرعت شارژ مستقیم ایرانسل متوسط مصرف مشترکین حدود ۶۰ کیلوبیت بر ثانیه است.
علیرضا قلمبر دزفولی با اشاره به پوشش شبکه تلفن همراه ایرانسل در سراسر کشور و تمام منطقه خلیج فارس گفت: در پروانه صادره برای ایرانسل در سال هفتم قراردادی باید حدود ۹ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش قرار می‌گرفت اما تا ۳۰ مهر ماه امسال، ۲۱ هزار و ۵۱۵ کیلومتر از جاده‌ها را تحت پوشش قرار داده ایم.به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مدیرعامل ایرانسل، در نشست خبری ششمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل با اشاره به اینکه پوشش جمعیتی ایرانسل اکنون نزدیک به ۸۲ درصد است، افزود: در خصوص پوشش شهرها، بیش از ۲۲۰۰ شهر و دهستان و بیش از ۲۴ هزار روستای کشور با رشد شارژ مستقیم ایرانسل سالانه ترکیبی ۵۷ درصد در پوشش شهری، تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
به گفته وی، ۱۰۰ درصد شبکه ایرانسل تحت پوشش GPRS و ۹۸ درصد آن تحت پوشش EDGE است و دو درصد باقی‌مانده به نقاط کم جمعیت شارژ مستقیم ایرانسل و جاده های کشور اختصاص دارد که به سرعت بالای GPRS نیاز ندارند.
او با اشاره به امکان استفاده از سیم‌کارت‌های ایرانسل و مکالمه با آنها در برخی خطوط هوایی بین‌الملل نیز افزود: همچنین امکان استفاده از کارت شارژ برخی اپراتورهای شارژ مستقیم ایرانسل خارجی در کشور مقصد برای شارژ سیم‌کارت‌های ایرانسل فراهم شده است.
%۸۲ جمعیت کشور و بیش از ۲۱هزار کیلومتر از جاده‌های شارژ مستقیم ایرانسل کشور تحت پوشش ایرانسل هستند
متوسط قطع تماس ناخواسته در شبکه ایرانسل ۷۹صدم شارژ مستقیم ایرانسل درصد است
راه‌اندازی مراکز تماس منطقه‌ای و شارژ مستقیم ایرانسل توسعه نقاط فروش
افزایش ۱۰۹ شارژ مستقیم ایرانسل درصدی ترافیک دیتای مشترکین ایرانسل
به گفته وی، علاوه بر این امکان تهیه شارژ ایرانسل از طریق مسیرهای دیگری نظیر اینترنت، تلفن شارژ مستقیم ایرانسل همراه، بانکداری همراه ایرانسل، نرم افزارهای بانکداری و سامانه تلفن گویا فراهم شده است.
وی افزود: در طی شارژ مستقیم ایرانسل این مدت ایرانسل بیش از ۱۶ هزار سایت با رشد ترکیبی ۳۸ درصد در کشور نصب و را‌ه‌اندازی کرده که ظرفیتی معادل ۱۰۴ هزار TRX در سطح کشور ایجاد کرد



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

به خرید شارژ مستقیم ایرانسل گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران در صورت درخواست قبض آخرین دوره و یا خلاصه قبض، شناسه قبض و پرداخت نیز به منظور استفاده از خدمات پرداخت‌های غیرحضوری بانکها برای متقاضی ارسال خواهد شد. قبض پایان دوره از دوره یک سال ۸۷ پیش از توزیع قبوض پستی برای مشترکان به ترتیب زون ارسال می‌شود.
استفاده از تلفن گویای ۸۷۳۴-۰۲۱ نیز یکی دیگر از راه‌های پرداخت قبوض تلفن همراه مشترکان خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل به شمار می‌رود.
طرح خرید شارژ مستقیم ایرانسل تعرفه تخفیفی پیام‌کوتاه توسط ایرانسل
دریافت خرید شارژ مستقیم ایرانسل قبض پایان دوره
نوشته شده در خرید شارژ مستقیم ایرانسل اردیبهشت ۲, ۱۳۹۱
روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور، با فعال‌سازی طرح پیامک ایرانسل و پرداخت ۱۰هزار ریال برای یک ماه، می‌توانند تا ۵۳ درصد، هزینه‌های پیام‌کوتاه خود را کاهش دهند. تعرفه ارسال پیام‌کوتاه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، با شماره‌گیری کددستوری #۳*۲*۷*۱۴۰* و پرداخت ۱۰هزار ریال برای یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل ماه، در پیام‌کوتاه فارسی از ۱۰۰ریال به ۷۰ریال برای تبادل پیام‌کوتاه با دیگر مشترکین ایرانسل و از ۱۰۰ ریال به ۹۰ ریال برای تبادل پیام کوتاه با مشترکین دیگر اپراتورهای تلفن همراه کشور کاهش می‌یابد.
اطلاعات قبض میان‌دوره خرید شارژ مستقیم ایرانسل به کارکرد یک بازه زمانی بین دو دوره صورتحساب‌گیری گفته می‌شود. به جای کاراکتر* می‌توانید از ‚ یا . یا / یا _ یا و یا Space استفاده کنید.
طی کردن مسیر و رفتن به بانک و پرداخت قبوض در سال‌های گذشته امری معمولی بود اما در چند سال اخیر با گسترش پرداخت قبوض خرید شارژ مستقیم ایرانسل به صورت اینترنتی و از طریق تلفن ثابت بسیاری از رفت‌ و آمدهای شهری را کاهش داده است و پرداخت قبوض به موقع‌تر و آسان‌تر انجام می‌شود.
مشترکان تلفن همراه شرکت ارتباطات خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیار می‌‏توانند درخواست خود را طبق فرمت‌های تعیین شده در سایت به سیستم BillingSMS ارسال کنند و چند لحظه بعد، خدمات مورد نظربرای مشترکان ارسال خواهد شد.
ایرانسل از عرضه طرح تعرفه تخفیفی پیام کوتاه به مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری خود خبر خرید شارژ مستقیم ایرانسل داد.
اطلاع از مبلغ خرید شارژ مستقیم ایرانسل قبض، با ارسال پیامک
مشترکان تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار هم می‌‏توانند با ارسال یک پیام کوتاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل (SMS) به شماره ۹۹۰۰۰۹ از قبض دوره و کارکرد میان دوره تلفن همراه خود به تفکیک موارد کارکرد تلفن شهری، بین شهری، پیام‌کوتاه و سایر هزینه‌‏ها مطلع شوند.
ایرانسل از اعطای ۲۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه‌ خرید شارژ مستقیم ایرانسل رایگان با اعتبار یک ماهه به مناسبت فرارسیدن روز ملی خلیج‌فارس خبر داد.
مشترکین جدید، خرید شارژ مستقیم ایرانسل علاوه بر برخورداری از سیم کارت هدیه، می‌توانند از یک آهنگ پیشواز رایگان، پنج هزار ریال اعتبار برای استفاده از خدمات نما، ۱۰۰ کیلوبایت ترافیک رایگان GPRS با اعتبار زمانی یک ماهه و شارژ شگفت‌انگیز ۲۵ درصدی تا پایان خرداد‌ماه ۹۱ بهره‌مند شوند.
روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه ایرانسل به خرید شارژ مستقیم ایرانسل تمامی مشترکینی که در روز ۱۰ اردیبهشت‌ ۹۱ ثبت‌نام خود را تکمیل، مدارک خود را به ایرانسل ارسال کرده و در همان روز، اولین تماس را از سیم‌کارت خویش برقرار کنند، هدیه می‌شود.
برای دریافت قبض پایان دوره یک رقم شماره دوره صورتحساب‌گیری * دو رقم شماره سال ۸۸*۱ ، همچنین برای دریافت مبلغ کارکرد میان‌دوره واژه “m “، برای دریافت مبلغ کارکرد از تاریخ تا تاریخ باید تاریخ پایان (۶ رقمی) * تاریخ شروع (۶ رقمی) (۸۷۱۲۱۰*۸۷۱۲۱۳)، دریافت راهنمای خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیستم کلمه “H ” یا ” h” یا help، دریافت لیست دوره‌های صورتحساب گیری D یا d،‌ برای دریافت خلاصه قبض آخرین دوره S یا s،‌ ثبت نام جهت دریافت قبض پایان دوره پیش از چاپ و توزیع قبوض ” R” را به شماره ۹۹۰۰۰۹ ارسال کنید.
تخفیف اس ام اس خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
در حال حاضر مشترکان تلفن همراه نیز می‌توانند خرید شارژ مستقیم ایرانسل با ارسال پیامک به شماره ۹۹۰۰۰۹ از قبض و دوره کارکرد میان دوره‌ای تلفن همراهشان با خبر شوند.
شارژ رایگان خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

كوتاه بدون متن به شماره 5545 خلاصه صورتحساب خود را طی یک پیام كوتاه که به*طور خودکار برای وی ارسال شارژ اتوماتیک ایرانسل می*شود، دریافت كند.
هم اکنون ارتباط اینترنت پرسرعت بی سیم از طریق وایمکس ایرانسل با پهنای باند بین 128 کیلوبیت تا 2 مگابیت بر ثانیه در 12 شهر اصفهان ، اهواز ، تبریز ، تهران ، شیراز ، کرج ، مشهد ، شهریار ، خمینی شهر ، شهر قدس ، قرچک و خوراسگان شارژ اتوماتیک ایرانسل ارائه شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، اپراتور وایمکس ایرانسل قیمت مودم های وای فای و USB خود را شارژ اتوماتیک ایرانسل همزمان با فرا رسیدن دهه فجر به 50 درصد قیمت گذشته کاهش داد.
محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی سایت و یا روزنامه مورد نظرتان در همان روز همراه است. به عبارت دیگر شما با این سرویس از «روزنامه همراه» برخوردار شده و شارژ اتوماتیک ایرانسل می*توانید به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراه خود بخوانید.برای اشتراک، کد محصول را به ۸۴۹۴ ارسال کنید و برای لغو اشتراک یک محصول خاص، حرف "L" را با رعایت یک فاصله به همراه کد محصول، به ۸۴۹۴ ارسال نمایید. به عنوان مثال، برای اشتراک محصول با کد ۱۲۳۴، عبارت ۱۲۳۴ و برای لغو اشتراک، عبارت L ۱۲۳۴ را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.
از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می*توانید از طریق ویترین شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه*ترین اخبار و تحلیل*های روزنامه*ها و سایت*های خبری قرار بگیرید.
خبر، گزارش، تحلیل ...همیشه همراه شارژ اتوماتیک ایرانسل شما!
به گفته کریم بیگی مشترکان برای ورود به سرویس کنترل حساب اینترنتی ایرانسل باید شماره تلفن همراه، شماره سریال سیم کارت که شارژ اتوماتیک ایرانسل برروی سیم*کارت و پوکه آن درج شده است را به همراه رمز عبور Ecare خود وارد كنند.
وی ادامه داد: مشترکان علاقه مند به اسـتفاده از سرویس اعتباری وایمـکس ایرانسل نیز می توانند با انتخاب طرح های تعرفه پایه با سرعت های 128 و 256 کیلوبیت بر ثانیه و پرداخت 6 ماه شارژ اتوماتیک ایرانسل اشتراک به صورت یکجا از 25 درصد تخفیف ویژه در هزینه اشـتراک ماهیانه خود استفاده کنند و کاربـران سرعتهای بـالاتر نیز با انتخاب طرح تعرفه پایه 512 کیلوبیت بر ثانیه از 17 درصد تخفیف در هزینه اشتراک ماهیانه سرویس خود بهره مند می شوند.
کریم بیگی در مورد تعرفه خطوط وایمکس ایرانسل نیز گفت: مشترکان استفاده از وایمکس ایرانسل تا پایان امسال می توانند با انتخاب طرح های تعرفه ای نامحدود شارژ اتوماتیک ایرانسل با سرعت های 128، 256 و 512 کیلوبیت بر ثانیه و پرداخت یکجای هزینه اشتراک 6 ماه اول در هنگام ثبت نام از تخفیف ویژه در هزینه اشتراک و همچنین یک دستگاه مودم رایگان بهره مند شوند.
به نقل از ایسنا ، آرش کریم بیگی - مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت: در شارژ اتوماتیک ایرانسل این روش ، مشترکان سیم*کارت*های دائمی ایرانسل می*توانند جهت استفاده از سرویس "دریافت صورتحساب از طریق پیام کوتاه" یك پیام كوتاه بدون متن به شماره ویژه 9545 ارسال کنند.
به نقل از مهر ، آرش کریم بیگی مدیر روابط عمومی ایرانسل با اشاره به عرضه نیم* بهای مودم*های وایمکس ایرانسل در دهه فجر گفت: مودم های Wi-Fi و USB وایمکس ایرانسل با 50 درصد تخفیف ویژه از فردا شنبه نهم شارژ اتوماتیک ایرانسل بهمن تا 22 بهمن ماه به بهای 39 هزار و 950 تومان فروخته می شود.
مشاهده*ی صورتحساب ایرانسل از طریق پیام شارژ اتوماتیک ایرانسل کوتاه و اینترنت ممکن شد
وی تصریح كرد: در صورتی که شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترکی از قبل در این سیستم ثبت نام نکرده باشد می*تواند با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن از خط خود به شماره 130 و یا تماس با مرکز شبانه*روزی خدمات مشترکان ایرانسل به شماره 700 رمز عبور Ecare خود را دریافت كند.
پیشخوان شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل! (جدید)



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 وی با اشاره به ۲۳۰ شهر تحت پوشش در سال نخست برنامه گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال به پوشش شارژ اتوماتیک ایرانسل ۳۰۰ شهر برسیم که با زمان‌بندی پوشش ۷۰ شهر تا پایان سال ۸۶،‌پوشش جمعیتی ایرانسل تا پیان سال به ۵۵ درصد خواهد رسید.
بنابراین گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش شارژ اتوماتیک ایرانسل دیگری از سخنان خود گفت: طرح تجاری ایرانسل برای 40 ماه در مدت 14 ماه تحقق یافته و این نشان میدهد که در ایران می توان کار کرد و مطمئن ترین جا برای فعالیت های اقتصادی است.
شارژ اتوماتیک ایرانسل
وی اظهار داشت: در زمان اعلام مزایده ایرانسل در مهر ماه ۸۲،‌ فقط ۸/۲ میلیون مشترک تلفن همراه با ضریب نفوذ ۲/۳ شارژ اتوماتیک ایرانسل درصد در کشور وجود داشت و قیمت ثبت نام سیم کارت دولتی ۴۴۰ هزار تومان و قیمت آن در بازار آزاد یک میلیون تومان بود و متقاضیان برای دریافت سیم کارت ثبت‌نامی خود دست کم یک سال باید منتظر میماندند.
در این مراسم دکتر محمد سلیمانی –وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- هم طی سخنانی با اشاره به تجربه راه اندازی اپراتور دوم تلفن همراه کشور گفت " اپراتور دوم تلفن شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه نیز برگ زرینی بر خدمات دولت نهم است که سرمایه گذاری کلان خارجی و داخلی را در این حوزه شاهد بودیم".
از گذشته تا شارژ اتوماتیک ایرانسل آینده
دزفولی ادامه داد: درحال حاضر تعداد سیم کارت های فعال ایرانسل چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر و تعداد کل مشترکین ثبت شده پنج میلیون و ۱۵۰ هزار نفر میباشد و در شارژ اتوماتیک ایرانسل تلاشیم تا ۵۰۰ هزار سیم‌کارت ثبت شده که از سیم‌کارت‌های هدیه‌ی است که با تاخیر به دست مشترکان رسیده است، ظرف مدت کوتاهی فعال شوند.
به گفته وی، هفتم اسفند ماه سال ۸۴ سرمایه‌گذاری خارجی ایرانسل تائید شد و توانست در ۱۹ تیر ماه سال ۸۵ گواهی عدم تداخل در باند فرکانسی واگذاری GSM۹۰۰ را دریافت کند که عملا قرارداد کاری ایرانسل نیز از همین روز آغاز شده است و در نهایت ۲۹ مهر ماه ۸۵ فروش سیم‌کارت‌های دائمی شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل آغاز شد.
اهدای لوح توسط رئیس جمهور به شارژ اتوماتیک ایرانسل مدیرعامل ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
دزفولی، میزان پوشش شهرهای کشور در یک سال اول را طبق برنامه ۵۰ درصد عنوان کرد که تنها ۴۴ درصد آن محقق شده است و در سال دوم باید میزان پوشش خود را به ۵۶ درصد، سال سوم ۶۱ درصد و نهایتا در سال شارژ اتوماتیک ایرانسل پانزدهم به ۸۵ درصد پوشش کشور افزیش داده شود. به گفته مدیرعامل ایرانسل پوشش جاده ای هم در سال اول حدود ۱۶۰۰ کیلومتر است.
۲۹ مهر ۱۳۸۶: ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل یک ساله شد
به گفته دزفولی، در مقطع واگذاری شارژ اتوماتیک ایرانسل پروانه بهره‌برداری یعنی آذر ماه سال ۸۴، تعداد مشترکین تلفن همراه حدود هشت میلیون نفر با ضریب نفوذ تلفن همراه ۱۲ درصد بود و قیمت سیم‌کارت دولتی به ۳۶۰ هزار تومان کاهش یافته بود و زمان انتظار برای دریافت سیم‌کارت نیز به پنج ماه تقلیل یافته بود.
شبکه اپراتور دوم تلفن همراه در ۲۹ مهر ماه ۸۵ با واگذاری سیم‌کارت در سه شهر تهران، تبریز و مشهد آغاز به کار شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد.
وی با اشاره به اینکه ایرانسل تا مهر ماه ۸۶ شارژ اتوماتیک ایرانسل توانست ۲۰ درصد از سهم بازار تلفن همراه را به خود اختصاص دهد، یادآور شد: همچنین این شرکت ۵۱ درصد از مشترکین جدید در سال ۸۶ را به خود اختصاص داد و سهم شرکت ارتباطات سیار و تالیا از این بازار ۴۹ درصد بوده است.
وی ادامه داد: اما در مقطع بهره‌برداری یعنی مهر ماه ۸۵، تعداد مشترکین تلفن همراه به حدود ۵/۱۱ میلیون با ضریب نفوذ ۱۷ درصد افزیش یافته بود و قیمت شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم‌کارت دولتی نیز ۲۸۸ هزار تومان مصوب شده بود که کاهش در میزان تقاضا برای تلفن همراه را نیز در پی داشت.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، "علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل" به مناسبت سالروز آغاز به کار ایرانسل طی یک نشست خبری، تاریخچه ا‌ی از روند کار ایرانسل ارایه کرد و افزود: ایرانسل در ۳۰ آبان ماه ۸۴ مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو به عنوان حق شارژ اتوماتیک ایرانسل لیسانس پرداخت کرد و ششم آذر ماه همین سال پروانه شبکه و خدمات ارتباطات سیار (GSM) توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این شرکت اعطا شد.
در این لوح تقدیر آمده است: "کارگزاران دولت نهم متعهد به شعارهای چهارگانه عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی و شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشرفت کشور هستند. اینک که با تلاش جنابعالی و همکارانتان در خدمتگزاری به مردم، رشد چشم گیری در عرصه ارتباطات، خصوصا توسعه سریع و ارائه خدمات اپراتور دوم حاصل گردیده است، از خدمات و مساعی شما تقدیر و تشکر مینمایم."
وی، به برنامه تعداد مشترکین براساس طرح تجاری اشاره کرد که براساس آن ایرانسل می‌بایست در سال اول از حداقل ۳/۲ میلیون مشترک، سال دوم از حداقل هفت میلیون مشترک و سال سوم از حداقل ۱۰ میلیون مشترک برخوردار باشد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
شب گذشته و در آئین گرامیداشت روز جهانی ارتباطات، دکتر محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیر و شاخه ای گل به مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- از عملکرد این شرکت خصوصا در توسعه سریع شارژ اتوماتیک ایرانسل و ارائه خدمات اپراتور دوم تقدیر کرد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1391 | نظرات ()