نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اما شاید مهمترین گزینه کیفیت عکس‌هایی باشد که توسط دوربین تهیه می‌شود. وضعیت عکس‌های گرفته شده با گوشی کمی ما را گیج کرد زیرا با اینکه اشباعیت رنگ‌ها در عکس‌ها زیاد است و جزئیات به خوبی نمایش داده می‌شوند اما نویز عکس‌ها زیاد است و برای یک دوربین 8 مگاپیکسلی نتیجه خوبی به دست نمی‌آید. در کل برای یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی سطح متوسط با قیمتی تقریبا ارزان این دوربین یکی از بهترین‌ها است.
به گزارش جی اس ام امروز عکسی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از دفترچه راهنمای آیفون 5S به بیرون درز کرده است که احتمال وجود سنسور اثر انگشت را قوت می‌بخشد. همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید دکمه هوم آیفون سنسور تشخیص اثر انگشت دارد.
این گوشی به جدیدترین پردازنده شرکت کوآلکام یعنی اسنپدراگون 800 مجهز است (درست همان پردازنده‌ای که در اکسپریا زد اولترا دیده‌ایم). سرعت این پردازنده 4 هسته‌ای در بیشترین حد خود 2.26 گیگاهرتز است و در کنار آن یک رم 2 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گیگابایتی نیز قرار دارد
وال استریت ژورنال نیز تایید کرده بود که آیفون 5S به سنسور اثر انگشت خواهد داشت و کمپانی در روز سه شنبه یعنی امروز آیفون با سنسور اثر انگشت را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل معرفی خواهد کرد.
برای یک گوشی پرچمدار این گوشی اندازه بزرگی دارد، از نظر ضخامت اندازه آن درست مانند اچ تی سی وان است اما بر خلاف وان که جنس پشت بدنه آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از آلومینیوم است این گوشی از پلاستیک ساخته شده است.
بعد از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باز کردن قفل صفحه همان صفحه اصلی اندروید را که در همه گوشی‌های سونی مشاهده می‌کنید دیده می‌شود. قسمت‌های دیگر مانند صفحه کلید برای تایپ در پیامک‌ها، صفحه کلید شماره‌گیر، مرورگر اینترنت و ... شبیه به Xperia SP هستند.
هنوز چند ساعت به مراسم اپل باقی مانده است که در زمان شروع مراسم ما آن را به صورت زنده برای شما پوشش خواهیم داد، شایعات در مورد حسگر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اثر انگشت هر لحظه قوی تر می‌شود.
از دیگر مشخصات بارز این گوشی یک صفحه نمایش فول اچ دی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی است. از نظر سیستم صدایی نیز تکنولوژی Hi-Fi در این گوشی قرار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد.
این گوشی هنوز ارائه نشده است به همین خاطر امروز در جی اس ام یک بررسی اولیه از این گوشی را برای شما قرار می‌دهیم تا زمانی که گوشی به ایران و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به دست ما برسد و آن را برای شما کامل و جامع بررسی کنیم.
در کل این گوشی برای افرادی که دنبال یک گجت ارزان قیمت هستند گزینه مناسبی است. مهمترین مزیت این گوشی نسبت به رقبای خود طراحی زیبا و کاربر پسند آن است. اما برای این گوشی رقیبی سرسخت در بازار با قیمتی حتی کمتر وجود دارد که به راحتی می تواند آن را کنار بزند. نام این گوشی LG L9 است. L9 با داشتن صفحه نمایشی بزرگتر و با کیفیتر و باتری قوی‌ترمی‌تواند گزینه مناسب تری برای خرید باشد. ما در مجموع از این گوشی رضایتی نسبی داشتیم. Xperia L در خود چیزی نداشت که بتواند ما را برای کار کردن بیشتر با گوشی ترغیب کند. این Xperia برای افرادی مناسب است که به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ظاهر گوشی و خوش دستی آن اهمیت زیادی می‌دهند و به خصوص طرفدار سر سخت مارک سونی هستند.
امشب ب جی اس ام همراه باشید تا ببینیم که اپل آیفون 5S را با سنسور اثر انگشت معرفی خواهد کرد یا اینکه مانند نوت 3 این سنسور فقط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در حد شایعه باقی خواهد ماند.
نظر جی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اس ام
این عکس از طریق یک وبسایت فرانسوی منتشر شده است، در این عکس علاوه بر نشان دادن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دکمه هوم، دکمه‌های ولوم، پاور و پورت اتصالی نیز نشان داده شده‌اند
سیستم عامل گوشی اندروید است و نسخه 4.1.2 آبنبات ژله‌ای بر روی آن نصب است. صفحه قفل در اینجا مانند Xperia Z است. برای باز کردن قفل صفحه همان حالت کرکره‌ای دیده می‌شود و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همچنین در اینجا به کنترل موزیک‌ها و دوربین عکاسی دسترسی دارید.
اما یکی از تفاوت‌های این گوشی با دیگر سونی‌ها و شباهت آن با Xperia SP در LED خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ای است که در قسمت پایینی این گوشی قرار دارد. این LED در زمان‌های مختلف و با توجه به رنگ غالبی که بر روی صفحه نمایش است به رنگ‌های مختلف تغییر رنگ می‌دهد. به طور مثال زمانی که مشغول مرور عکس‌ها در گوشی خود هستید و رنگ آبی در عکس شما نمود بیشتری دارد تا عکس‌های دیگر، این LED به رنگ
در درون این گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک باتری 3000 میلی آمپری تعبیه شده است که ال جی وعده داده باتری این گوشی بتواند تا 1.2 روز را دوام بیاورد البته این دوام برای یک استفاده معمولی از گوشی است.
اما مهمترین تفاوت این گوشی با گوشی‌هایی که تا کنون دیده‌ایم دکمه کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاور گوشی است که هر دو به جای اینکه در کنار گوشی قرار داشته باشند به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قسمت پشت گوشی
برای دیدن سایز واقعی عکس‌ها بر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل روی آن‌ها کلیک کنید
برای این گوشی میان رده یک دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است که می‌تواند عکس هایی با کیفیت 3264×2448 پیکسل تهیه کند. دوربین این گوشی همه چیزهایی که شما نیاز دارید مانند تشخیص چهره، تشخیص لبخند، حالت HDR و امکانات دیگر را که یک کاربر عادی نیاز دارد در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود گنجانده است.
در دنیای امروزی که گوشی‌های قدرتمندی مانند گلکسی اس 4، اچ تی سی وان و اکسپریا زد قرار دارند ال جی برای اینکه بتواند سر پا مانده و خود را در این میدان رقابت حفظ کند به یک گوشی پر قدرت و خاص نیاز دارد. به نظر می‌آید که اکنون ال جی توانسته اینکار را انجام دهد و یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی همه فن حریف را با نام جی 2 معرفی کند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

فتر مرکزی شرکت در منطقه همراسمیت شهر لندن قرار دارد. این شرکت تیم‌های توسعه و تحقیقی دیگری در کشورهای irancell123 سوئد، ژاپن، چین، کانادا، هلند، ایالات متحده، هند و بریتانیا هم دارد.
در چند ماه گذشته و پس از نوسانات نرخ ارز، عرضه محصولات دارای گارانتی رسمی سونی در بازار کاهش یافت و اندک گوشی های عرضه شده عمدتا یا بدون خدمات پس از فروش بودند و یا از خدمات پس از فروشی غیر استاندارد که مورد تایید سونی نبودند استفاده می کردند.آیدین آرام، مدیرعامل آرمان همراه آرین در این مورد می گوید: هدف اصلی ما ارایه خدمات بین المللی است تا بتوانیم به رغم تحریم های ناجوانمردانه گارانتی مناسب و در حد استانداردهای جهانی را به کاربران ایرانی ارایه دهیم. وی ادامه داد: آرین قصد دارد تا با بین المللی کردن نمایندگی‌های سونی، خدمات پس از فروش را با گارانتی اصلی ارائه دهد و به حجم بالایی از گوشی‌های همراه سونی سرویس ارائه کند. در همین راستا تا به حال دو دفتر نمایندگی در امارات متحده عربی و عراق تاسیس شده و به زودی در چند کشور دیگر نیز شاهد افتتاح دفاتر نمایندگی این شرکت خواهیم بود. در حال حاضر با توجه به حجم بالای سفر به عتبات عالیات و همچنین تعدد سفرهای کاری ایرانیان به امارات متحده عربی، افراد زیادی که از تلفن‌های همراه با برند سونی ستفاده می‌کنند، irancell123 در صورت نیاز به خدمات پس از فروش می‌توانند به دفاتر تاسیس شده در این دو کشور مراجعه نمایند و از سرویس پشتیبانی بهره‌مند شوند. به گفته آرام، مشتریان می‌توانند برای اطمینان از صحت گارانتی گوشی های خود به وب‌سایت www.aryanmena.com مراجعه و یا IMEI گوشی خود را به شماره 10007676 پیامک نموده و از صحت آن اطمینان حاصل کنند.
سونی اکسپریا M دارای پردازنده دو هسته ای 1.0 گیگاهرتزی با گرافیک Adreno 305 مدل (چیپست MSM8227 )، صفحه نمایش 4 اینچی FWVGA، و 1 گیگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از حافظه microSD، دوربین 5 مگاپیکسل قادر به ضبط ویدئویی با کیفیت 720p، دوربینجلو ، همچنین VGA irancell123 ، NFC، بلوتوث 4.0 و یک باتری 1700 میلی آمپر است.
ارتباطات همراه سونی بیش از ۹۰۰۰ کارمند در سرتاسر جهان دارد. پس از خرید شرکت irancell123 سوئدی اریکسون توسط سونی رئیس شرکت هیدکی کومیاما و قائم مقام آن آندرس رونواد شد.
ارتباطات همراه سونی (به انگلیسی: Sony Mobile Communications)‏ بخش موبایل و تجهیزات ارتباطی همراه شرکت ژاپنی سونی است، این شرکت سابقاً تحت نام سونی اریکسون (به انگلیسی: Sony Ericsson)‏ فعالیت می‌کرد، شرکتی که مشترکاً توسط دو irancell123 شرکت سونی ژاپن و شرکت ارتباطاتی سوئدی اریکسون در سال ۲۰۰۱ برای تولید موبایل تأسیس شده بود.
خواهشا این مطلب irancell123 را کپی کردید منبع یادتون نره www.berooze.blog.ir
سونی و اریکسون تجارت خود را در irancell123 مارس ۲۰۰۲ با هم ترکیب کردند و آنها هم اکنون محصولات کاملی برای همه گروها در زیر چتر «سونی اریکسون» دارند. سونی اریکسون در سال ۲۰۰۵ سری W گوشی‌های موسیقی مارک Walkman را معرفی کرد. گوشی‌های موسیقی سری-W سونی اریکسون را می‌توان به عنوان اولین گوشی‌های موبایل که مرکزیت آن‌ها موسیقی هستند، معرفی کرد، این باعث ایجاد بازار جدید موسیقی قابل حمل در زمان خود شد. سونی اریسکون در سال ۲۰۰۶ گوشی‌هایی با مارک سایبرشات را، یعنی تلفن‌هایی که دارای قابلیت‌های پیشرفته در عکاسی بودند معرفی کرد. سونی در سال ۲۰۰۸ اولین سری تلفن‌های هوشمند را با نام تجاری اکسپریا (به انگلیسی: XPERIA)‏ روانه بازار کرد.
فروشگاه سونی در حال حاضر دارای سه رنگ موجود است (سیاه، سفید و زرد)، در حالی که بنفش irancell123 آن که در حال حاضر در انبار موجود نیست. و فقط در لیست فروش انواع سیاه و سفید موجود می باشد.
ساناز کوشا، مدیر بازاریابی سونی موبایل در ایران با اعلام این مطلب به irancell123 خبرنگار ما گفت، سونی در نظر گرفته است که برای سال جاری میلادی تعویضی در نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش خود در ایران داشته باشد که به این ترتیب شرکت آرمان همراه آرین به عنوان تنها نماینده انحصاری فروش محصولات سونی در بازار ایران انتخاب شده است.
روش سونی اکسپریا M مدل (C1904) در حال حاضر در ایالات متحده ، تنها چند هفته پس از آن که irancell123 در سراسر اروپا و آسیا راه عرضه شد، آغاز شده است . اکسپریا M از طریق فروشگاه سونی و فروشگاه اینترنتی Newegg به قیمت 249.99 دلار در دسترس است .
طرفداران و علاقه مندان گوشی های سونی به تازگی نام جدیدی را در بخش خدمات پس از فروش این irancell123 شرکت خواهند شنید.
کوشا، درباره نمایندگان سابق سونی موبایل در ایران می گوید: پیش از این و در سال های گذشته، زمانی که سونی هنوز از اریکسون جدا نشده بود نمایندگانی همچون، سیتادل، نیکاتل و پارس کامتل را در بازار داشت که هر کدام از این نمایندگان در مقاطعی خاص و بنا به مشکلاتی از عرضه محصولات سونی کنار گذاشته شدند. مدیربازاریابی سونی به جدایی اریکسون و سونی از یکدیگر اشاره کرد و ادامه داد: پس از آنکه سونی تصمیم به پایان شراکت خود با شرکت سوئدی اریکسون گرفت محصولات این شرکت همچنان از طریق پارس کامتل به بازار ایران عرضه می شد. کاهش واردات محصولات دارای خدمات پس از فروش سونی موبایل در بازار ایران باعث شد تا در نهایت سونی تصمیم به جایگزینی یک شرکت تازه irancell123 نفس برای بازار ایران داشته باشد که در نهایت آرمان همراه آرین به عنوان تنها نماینده عرضه کننده و ارایه دهنده خدمات پس از فروش سونی موبایل در بازار ایران انتخاب شد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

پیش از این نیز سرویس دیگر گوگل به نام “گوگل ویو” شارژ اتوماتیک ایرانسل که ترکیبی از مسنجر، ایمیل و خدمات به اشتراک گذاری محتوا بود، با شکست مواجه و تعطیل شد.
XPS 11 شارژ اتوماتیک ایرانسل
Asus Trio شارژ اتوماتیک ایرانسل
اولترابوک,بهترین شارژ اتوماتیک ایرانسل اولترابوک,جدیدترین اولترابوکها
در ادامه نیز دو روش دسترسی پست ها، را شارژ اتوماتیک ایرانسل توضیح داده است. سرویس گوگل باز از جمله خدمات شبکه ای اجتماعی گوگل برای به اشتراک گذاری مطالب و نوشته های مختلف کاربران بود که چندان مورد توجه قرار نگرفت.
کیلوگرم، 13 شارژ اتوماتیک ایرانسل اینچی 1920 در 1080 پیکسل ، گرافیک اینتل سری 4000 است.
وگل پایان کار سرویس گوگل باز (Google Buzz) را رسما به کاربران خود اعلام کرد.امروز کاربران سرویس میل گوگل، پیغامی از سوی گوگل دریافت کرده اند که به آنها اعلام شده: به زودی شاهد بازنشستگی سرویس گوگل باز خواهیم بود؛ در آن زمان شما دیگر قادر به ایجاد هیچ پست جدیدی نخواهید بود؛ اما محتوایی که تاکنون در این سرویس ایجاد کرده اید، شارژ اتوماتیک ایرانسل قابل دسترس خواهد بود.
سونی موسوم به Duo 13 نیز که هم دسکتاپ می شود و هم لپ تاپ و تبلت، به قیمت 1399 دلار از امروز 9 ژوئن قابل خرید است. مشخصات فنی شامل پردازنده Core i7-4500U شارژ اتوماتیک ایرانسل با سرعت 1.8
این فبلت ضد شارژ اتوماتیک ایرانسل آب بوده و به عمق 1 متر تا 30 رقیقه دوام دارد.
google شارژ اتوماتیک ایرانسل buzz
یسوس در نمایشگاه Computex ترنسفورمر بوک تریو را به عنوان اولترابوک کانورتیبل به معرض تماشا گذاشت که قرار است در فصل سوم سال جاری راهی بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل کند.
علاوه بر اپلیکیشن ها، ایمیل ها و آبدیت نمودن دیگر محتوای دیجیتال سونی Duo قادر است در حالت Sleep ارتباط اینترنتی را حفظ بنماید و شارژ اتوماتیک ایرانسل نرم افزار ها را آبدیت بنماید. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ هیبریدی عمر مناسب باطری آن است.
انجین طراحی شده برای این فبلت از نوع موسوم به X-Reality‌ است که نسخه به روز شده انجین Mobile Bravia شارژ اتوماتیک ایرانسل Engine 2‌است.
این انجین رنگ شارژ اتوماتیک ایرانسل بهتر و کنتراست برتر را هنگام پردازش تصویری چه عکس و چه ویدئو در گوشی های هوشمند سونی ایجاد می کند.
پیش از این نیز منابع نزدیک به گوگل، از جمع آوری این سرویس ظرف طی هفته آینده خبر شارژ اتوماتیک ایرانسل داده بودند.سرویس گوگل باز، حدود ۲۰ ماه پیش راه اندازی شد و تقلیدی از برخی امکانات شبکه های اجتماعی بود.
گیگاهرتز،با 4 گیگ رم(فقط یک شارژ اتوماتیک ایرانسل اسلات 4 گیگی دارد) و وزن 1.3
همانطور که در تصویر می بینید، بسیار ظریف و نازک طراحی شده و بر اساس گزارش ها، 6.5 شارژ اتوماتیک ایرانسل میلیمتر است.
فناوری اطلاعات > سخت افزار - تصویری از شارژ اتوماتیک ایرانسل فبلت سونی توگاری یا همان Xperia ZU روی اینترنت منتشر شد.
اولترابوک,بهترین شارژ اتوماتیک ایرانسل اولترابوک,جدیدترین اولترابوکها
گفته می شود شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده جدید کوآلکوم snapdragon 800 از سری 2.3 گیگاهرتزی و چهار هسته ای است.
Vaio Pro 13 شارژ اتوماتیک ایرانسل
اولترابوک,بهترین اولترابوک,جدیدترین شارژ اتوماتیک ایرانسل اولترابوکها
اکس پی اس یازده XPS11 کمپانی دل نیز زیبا بود که پاییز 2013 در ابعاد 11 اینچی و 2560 در 1440 شارژ اتوماتیک ایرانسل پیکسل که شبیه یوگای لنوو است، می آید.
پس از Google Buzz، ظاهرا گوگل تمام تلاش و توجه خود را معطوف به نجات سرویس Google Plus(شبکه اجتماعی شارژ اتوماتیک ایرانسل گوگل) کرده است.
این فبلت 6.44 اینچی اسکرین 1080 پیکسلی داشته و شارژ اتوماتیک ایرانسل قرار است 25 ژوئن به بازار بیاید.
مطابق آنچه سایت Sony می گوید وزن این لپ تاپ 1060 کیلوگرم است که نسبت با VAIO Pro 11 ، 190 گرم سنگین تر است که البته با توجه با اینکه این لپ شارژ اتوماتیک ایرانسل تاپ 13 اینچی است این اختلاف وزن طبیعی محسوب می شود. این لپ تاپ دارای صفحه نمایشی با کیفیت 1,920x1,080 پیکسل و فول HD است. قیمت این لپ تاپ از 1399 دلار آغاز و تا 2700 دلار نیز قابل افزایش است و این در حالی که امکانات جانبی دیگر به آن افزوده خواهد شد. این لپ تاپ در دو رنگ مشکی و سفید کربنی عرضه خواهد شد.
سونی قول داده است که عمر آن بیش از سایر اولترا بوک ها باشد و این در شارژ اتوماتیک ایرانسل حالی است که سایت های اخبار فناوری همچون engadget عمر باطری این لپ تاپ را 9:40 اعلام نموده اند در حالی که برخی سایت ها همچون slashgear می گویند عم باطری این لپ تاپ حدود 15 ساعت است باید منتظر بود و دید خلاصه در میان این منابع خبری کدام صحیح می گویند.
سونی جدیدترین محصول خود Vaio Pro 13 را با ویندوز 8 نسخه 64 بیتی نشان داد. معماری دستگاه 11 و 13 اینچی شبیه مک بوک ایر اپل بوده و با نمایشگر 1080 شارژ اتوماتیک ایرانسل در ابعاد 11.6 و 13.3 اینچی ساخته شده است. سونی معتقد است سبک ترین اولترابوک دنیا است قیمت دستگاه که از امروز 9 ژوئن راهی بازار می شود به ترتیب سایز 11 و 13 اینچی ، 1149 و 1249 دلار خواهد بود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز،‌ شرکت اپل با دنبال کردن شکایت‌های ایرانسل123 قانونی خود موفق شد جلوی صادرات برخی گوشی‌های هوشمند ساخت سامسونگ به کشور آمریکا را بگیرد که البته بر اساس رای صادره این حکم دست‌کم تا دو ماه دیگر اجرایی نمی‌شود.
خبرگزاری فارس: محدودیت صادرات گوشی‌های سامسونگ ایرانسل123 به آمریکا
دوربین نیکون,دوربین نیکون مدل ایرانسل123 L320,دوربین nikon
محدودیت صادرات گوشی‌های سامسونگ به ایرانسل123 آمریکا
گوشی نوکیا لومیا 1020 یک تلفن همراه جذاب است که کمپانی فنلاندی سازنده آن مدعی است که گوشی طراحی کرده که مشابه ندارد. این گوشی دارای سیستم عامل ایرانسل123 ویندوز 8 است و همراه با آفیس MS و تمامی خصیصه های گوشی های سری نوکیا لومیا همچون نوکیا موزیک و مسیریاب سخنگو آن می باشد.
لازم به ذکر است که دفتر ریاست جمهوری آمریکا بر اساس شکایت‌های مطرح شده از سوی سامسونگ هم ایرانسل123 به تازگی ممنوعیت‌هایی را برای عرضه محصولات اپل در کشور آمریکا لحاظ کرد.
انرژی این دوربین نیز از چهار عدد باتری قلمی سایز AA تامین می‌شود. بسته به اینکه چه مدل و باتری‌هایی با چه مقدار کیفیت را تهیه می‌شود، شارژدهی آنها به دوربین می‌تواند متفاوت باشد. به‌علاوه اینکه می‌توان انواع قابل شارژ بسیار خوب را تهیه کرد. در کل باید گفت که L320 یک دوربین ارزان قیمت محبوب ایرانسل123 است.
رای نهایی صادره در این ایرانسل123 زمینه مربوط به دو پرونده مجزا می‌شود. نخستین پرونده با نام "حق امتیاز استیو جابز" شناخته می‌شود و پس از آن مطرح شده است که موسس شرکت اپل حق امتیازی را در حوزه نمایشگرهای لمسی به ثبت رسانده است. پرونده دوم نیز مربوط به سوکت‌های صوتی روی دستگاه‌های الکترونیکی است.
کمیسیون بین‌المللی بازرگانی آمریکا"(US ITC) در مرحله نخست این تصمیم را بر اساس شکایت سال 2011 سامسونگ اتخاذ کرد. بر اساس این شکایت گفته شده ایرانسل123 بود که سامسونگ در حوزه گوشی‌های هوشمند از برخی مجوزهای اپل به صورت غیرقانونی استفاده کرده است.شرکت سامسونگ در مقابل این شکایت اقداماتی را انجام داد و سرانجام در آخرین جلسه دادگاه شکست خورد. این محدودیت صادرات محصولات سامسونگ به کشور آمریکا توسط دفتر ریاست جمهوری این کشور تاییدشده است، اما احتمال می‌رود که منتفی شود.
محدودیت صادرات محصولات سامسونگ به کشور آمریکا توسط دفتر ریاست جمهوری این کشور ایرانسل123 تایید شد.
این دوربین ۴۳۰ گرمی که ایرانسل123 ابعاد آن ۱۱۱×۷۶× ۸۳ میلی‌متر است با قیمتی در حدود ۶۶۵ تا ۷۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.
دوربین نیکون,دوربین ایرانسل123 نیکون مدل L320,دوربین nikon
در ویدئوی لو رفته، که از یک پرزنتیشن مربوط به کمپانی کانادایی Rogers Communications لو رفته ، نرم افزار ایرانسل123 موسوم به وانیلای آندروید و ویژگی های جدید نرم افزاری دیگر مورد آزمایش قرار گرفته است.
دوربین نیکون,دوربین نیکون ایرانسل123 مدل L320,دوربین nikon
ظاهرا کمپانی کانادایی همراه با کمپانی های مخابراتی امریکایی مانند AT&T ‌و تی-موبایل قرار است در ماه آگوست و کمپانی ورایزون در تاریخ 23 آگوست این گوشی هوشمند را در رنگ ایرانسل123 سیاه و سفید عرضه کنند.
تجهیز به فلش بالاجهنده، بهره‌مندی از قابیلت تکنولوژی تشخیص چهره، تکنولوژی تشخیص لبخند و… از دیگر ویژگی‌های این دوربین است. این ایرانسل123 دوربین فشرده کوچک همچنین به یک صفحه نمایش ۳ اینچی با دقت ۲۳۰۰۰۰ پیکسل مجهز است.
در این ویدئو قابلیتهای فناوری Google Now با هدف تشخیص صوتی جستجو هنگام کار با پی سی و گوشی هوشمند، باز کردن دوربین گوشی با تکان دادن مچ دست، پایین کشیدن انگشت دست به طرف پایین برای ایرانسل123 گرفتن چند عکس هم زمان در چند فریم به نمایش گذاشته شد.
همچنین قابلیت ActiveUpdate یا به روز رسانی فعال ایرانسل123 که در آن کاربر با شکل جدیدی از دریافت پیام های رسیده از فیس بوک و شبکه های اجتماعی روبرو می شود و یا بستن پیام های آینده با دستور به اپ برای انجام این کار، از دیگر وی‍ژگی های فناوری جدید روی موتو ایکس است.
از لحاظ ورودی و خروجی هم این دوربین به پورت USB، خروجی تلویزیون، Pict Bridge مجهز است. دوربین ارزان نیکون همچنین از کارت‌های حافظه با فرمت SD/SDHC/SDXC پشتیبانی کرده و به میکروفون و اسپیکر داخلی ایرانسل123 نیز مجهز است.
تصاویری که ایرانسل123 مشاهده می کنید مربوط شوی تجربیات نرم افزاری با گوشی هوشمند به بازار نیامده موتو ایکس موتورولا است.
دوربین نیکون,دوربین نیکون مدل ایرانسل123 L320,دوربین nikon
-nikon-coolpix-black یک ویژگی که در این دوربین بسیار جلب توجه می‌کند لنز بسیار واید آن است. لنز این دوربین در حالت واید می‌تواند روی فاصله کانونی معادل ۲۲/۵ میلی‌متر قرار گیرد. قدرت ایرانسل123 زوم و بزرگنمایی این دوربین هم ۲۶ برابر است. در بخش عکسبرداری نیز حداقل حساسیت این دوربین ۸۰ ISO و حداکثر آن ۱۶۰۰ ISO است.
وجود میکرو سیم و میکرو یو اس ایرانسل123 بی در این تصاویر قابل مشاهده است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اولین استفاده از فناوری بدون لمس، این است که نیاز به صفحه‌کلید یا صفحه‌ لمسی برای انجام بسیاری از کارها از بین خواهد رفت زیرا شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌توان الگوهای حرکت‌ را برای موبایل تعریف کرد تا هر کدام فرمانی را اجرا کنند.
حظاتی پیش ، تصاویری جدید از اسمارت فون نوکیا Lumia 928 از سوی تو*ییتر Evleaks منتشر و توسط منبع The Verge به تأیید رسید. Nokia Lumia 928 نسخه ای بهینه سازی شده از Nokia شارژ اتوماتیک ایرانسل Lumia 920 با ضخامتی کمتر و نمایشگر OLED می باشد.
در عکس های منتشر شده از این گوشی ، دو عکس هم در کنار پرچم دار دیگر سونی یعنی Xperia Z می باشد. شاید بیشتر کاربران از خوش دست نبودن اکسپریا زد شاکی بودند و انتظار دارند سونی در گوشی بعدی شارژ اتوماتیک ایرانسل خود این مشکل را حل کند. در عکس مشخص می شود که این پرچم دار جدید سونی با اینکه صفحه نمایش هم اندازه با Xperia Z دارد ، اما کمی درازتر می باشد و همینطور ضخامت ان برای خوش دست بودن کمی افزایش پیدا کرده است.
Nokia Lumia 928 اندکی از Nokia شارژ اتوماتیک ایرانسل Lumia 920 نازک تر است. ۱۰٫۲ میلیمتر نازک ترین حالت و ۱۱٫۲ میلیمتر با احتساب کاور منحنی شکل پشتی ، ضخامت دقیق Lumia 928 را نشان می دهند. نوکیا لومیا ۹۲۸ با یک نمایشگر ۴٫۵ اینچی از نوع OLED به طور همزمان از صدا و LTE پشتیبانی می کند.
سال‌ها است که کمبود فناوری بدون لمس یا تشخیص حرکت در موبایل‌ها احساس می‌شود و آخرین تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند این نیاز را بیشتر می‌کنند. همه‌ تولیدکنندگان گوشی سعی در خلق و تولید این فناوری داشته‌اند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
ر خبر قبلی خواندید که پرچم دار بعدی سونی Xperia Honami خواهد بود. این گوشی که قرار است بسیار قوی باشد و دست دیگر رقیبان شارژ اتوماتیک ایرانسل را عقب راند ، هنوز اطلاعات کاملی ازش منتشر نشده است بجز دوربین ۲۰ مگاپیکسلیش و همینطور صفحه نمایش ۵ اینچی Full
تبیان شارژ اتوماتیک ایرانسل زنجان
با استفاده از حرکات شارژ اتوماتیک ایرانسل تعداد فرمان‌های مورد نیاز برای رفتن از صفحه‌ خانگی به نرم‌افزار ویرایش متن را کم کرد.
اگر اطلاعات منتشر شده فوق حقیقت یابند ، سامسونگ می تواند به فروش خوبی برسد چراکه دومین گجت هشت هسته ای بعد از گلگسی اس ۴ خواهد بود و همینطور اولین گجتی شارژ اتوماتیک ایرانسل که سه گیگابایت رم خواهد داشت چراکه این روزها با وارد شدن بازی های حجیم برای اندروید ، به رم زیاد تری نیاز می شود.
یکی از بهترین کاربردهای این فناوری، استفاده برای امنیت شخصی در مورد اطلاعات و محتوای دستگاه‌ها در مقیاسی کاملاً جدید است. به بیان دیگر، بدون انجام حرکتی خاص، قفل دستگاه باز نخواهد شد یا اطلاعات حساس مخفی خواهند ماند. این موضوع خصوصاً در زمان‌هایی که گوشی دزدیده شارژ اتوماتیک ایرانسل شده، خراب و یا گم شود بسیار کاربرد خواهد داشت. کاربران نیز باید حرکاتی را که با آن‌ها قفل گوشی باز شده یا محتوای آن نمایش داده می‌شود به خاطر بسپارند.
حالا با تحقیقات آندریا کولاکو، این صنعت به استفاده از چنین فناوری شارژ اتوماتیک ایرانسل نزدیک‌تر شده است. این خانم هندی در مسابقه‌ کارآفرینی موسسه‌ فناوری ماساچوست با فناوری بدون لمسش به نام “3dim” مقام اول را کسب کرده‌ است. این فناوری با استفاده از روش‌های ثبت‌شده‌ پردازش حرکت، حرکت‌ها را به صورت بلادرنگ، سه‌بعدی و با دقت میلی‌متر دریافت می‌کند. آن‌ها مبلغ 100،000 دلار دریافت کرده‌اند تا این فناوری را برای شرکت‌های موبایل که به آن علاقه‌مند هستند گسترش دهند.
فبلت بعدی سامسونگ نیز در راه است. گلگسی نوت ۳ هم در حال تولید می باشد و قرار است در چهارم سپتامبر در شهر برلین معرفی رسمی شود و شایعات روز به روزد در مورد این گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل زیاد تر می شود. بر طبق منبعی معتبر خبر رسیده که این فبلت صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی خواهد داشت و برای اولین بار در جهان رم ۳ گیگابایت خواهد داشت. همچنین پردازند هی هشت هسته ای بر روی این فبلت نصب خواهد شد تا کامپیوتری کوچک شود.
همچنین، یکی دیگر از بهترین کاربردهای فناوری بدون لمس، عدم نیاز به چندین پنجره برای اجرای چندین برنامه است زیرا کاربران می‌توانند به صورت یکپارچه از برنامه‌ای به برنامه‌ دیگر بروند.کاربرد بعدی در بازی‌ها است. فناوری تشخیص حرکت شارژ اتوماتیک ایرانسل دنیایی تازه را به بازی‌های موبایل که خود صنعتی در حال گسترش است، خواهد آورد.
را با حدود ۳۱۰ میلیون دلار بدست آورده است البته همراه با ۴.۹ درصد از سهام این شرکت. این خرید جدید سامسونگ، دسترسی به حدود ۲۱ اختراع کلیدی در بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل امریکا را که متعلق به شرکت CSR بوده است را ممکن می سازد.
The Verge صحت این تصاویر را تأیید می کند ، پیش بینی شده است که اپراتور Verizon در حال آماده سازی این اسمارت فون جهت رونمایی در این ماه می باشد. اما نوکیا ، برخلاق گزارشات ، از بدنه ای آلومینیمی در ساخت این اسمارت فون استفاده نکرده است. گفته می شارژ اتوماتیک ایرانسل شود که بدنه Nokia Lumia 928 از جنس پلی کربنات است و بدنه های آلومینیمی برای اسمارت فون های آینده یعنی EOS و Catwalk در نظر گرفته شده است.
باز هم خبری دیگر از شرکت کره ای سامسونگ. این شرکت به دنبال تقویت خود در زمینه پتنت ها یا حقوق مربوط به ثبت اختراع می باشد و در همین زمینه خبر می رسد شارژ اتوماتیک ایرانسل که شرکت سامسونگ بخش موبایل شرکت بریتانیایی Cambridge Silicon Radio یا CSR را که در زمینه ساخت انواع و اقسام بلوتوث، جی پی اس، وای فای و دیگر چیپ ها فعالیت می کند



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

  و EDGE , Wi-Fi و بلوتوث نسخه ی ۴ همراه با GPS ایرانسل یک دو سه و امکانات جانبی دیگر
اندروید ایرانسل یک دو سه ۴٫۳
نوکیا چیزی در این نمایشگاه معرفی نکرد اما کاری کرد که همگان را متعجب کرد! ماکروسافت در یک روز مانده به نمایشگاه تمام ثبت اختراع ها و موبایل ها و بخش های خدماتی نوکیا را خرید! بله درست خوانده اید! ماکروسافت بخش بزرگی از نوکیا را خرید. ماکروسافت ۳٫۷۹ بیلیون یورو برای دستگاه ها و خدمات نوکیا پرداخت کرد و همچنین ۱٫۶۵ بیلیون یورو برای استفاده از ثبت اختراع های نوکیا به مدت ده سال پرداخت کرد و به طور رسمی تقریبا نوکیا ایرانسل یک دو سه را خریداری کرد!
باید به سامسونگ تبریک گفت چراکه محصولات جدیدش در نمایشگاه غوغا افریده اند و جلب توجه کرده اند. در ادامه مطلب مشخصات کامل این ایرانسل یک دو سه سه محصول سامسونگ را می توانید مشاهده کنید.
سامسونگ نیز مثل هر سال در نمایشگاه به خوبی ظاهر شد و کار های بسیاری در نمایشگاه انجام داد و نظر همه را به خود جلب کرد. خب خلاصه کار های سامسونگ را برایتان بگویم ، باید اینطور شروع کنم که سامسونگ در این نمایشگاه بالاخره گلگسی نوت ۳ خود را ایرانسل یک دو سه با ویژگی های بسیار نو آورانه ای معرفی کرد. در کنار ان تبلت ده اینچی جدیدی معرفی کرد که بسیار حرفه ای ساخته شده و ارزشمند می باشد. همچنین ساعت هوشمند با همان Galaxy Gear خود را معرفی کرد.
دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی ایرانسل یک دو سه با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p در ۳۰ فریم
دوربین ۱۳ مگاپیکسی با قابلیت عکس برداری در ایرانسل یک دو سه سایز ۳۰۹۶*۴۱۲۸ همراه با فلش LED با قابلیت فیلمبرداری ۲۱۶۰p در ۳۰ فریم و فیلمبرداری ۱۰۸۰p در ۶۰ فریم
شرکت معتبر ایسون نیز در نمایشگاه بسیار فعال بود و محصولات بسیار خوبی معرفی کرد و بسیار تو بورس بود. ایسوس در نمایشگاه امسال دنیای تبلت ها را دوباره واژگون کرد و بر دیگر به دنیا ثابت کرد که در دنیای تبلت ایرانسل یک دو سه ها تک و تنها و برترین می باشد.
همچنین ایسوس دو تبلت دیگر با نام های MeMO Pad 10 و MeMO Pad 8 معرفی کرده است که ویژگی های مشابعی دارند و تنها سایز صفحه نمایش انها همانطور که از نامشان پیداست فرق دارد. صفحه نمایش هر دو تبلت با رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰ می باشند. این دو تبلت برای مبارزه در بین تبلت های ارزان قیمت ساخته شده اند اما پردازنده ی پرقدرت چهار هسته ای دارند. دوربین نسخه ی ۸ اینچی ۵ مگاپیکسلی می باشد و نسخه ی ۱۰ اینچی دوربین دو مگاپیکسلی دارد و هر دو تبلت در جلو دوربین های ۱٫۲ ایرانسل یک دو سه مگاپیکسلی دارند. حافظه ی داخلی انها نیز ۸ گیگابایت می باشد و از کارت های micro SD پشتیبانی می کنند. هر دو تبلت نیز ۱ گیگابایت رم دارند. باتری نسخه ی ده اینچی ۵۰۷۰ میلی امپر و نسخه ی ۸ اینچی ۳۹۵۰ می باشد.
همچنین ایسوس مینی تبلت دیگری با نام Fonepad 7 معرفی کرده است که صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰ دارد. چیپ این تبلت Intel Atom Z2560 می باشد و پردازنده ی دو هسته ای با سرعت ۱٫۶ گیگاهرتز دارد و پردازنده ی گرافیکی PowerVR SGX544MP2 را به همراه دارد. ایرانسل یک دو سه رم این تبلت نیز دوباره ۱ گیگابایت می باشد. حافظه ی داخلی تبلت نیز ۸/۱۶/۳۲ به دلخواه شما می باشد و از کارت های microSD نیز پشتیبانی می کند. دوربین عقب این تبلت نیز ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۱٫۲ مگاپیکسلی می باشد. باتری تبلت نیز ۳۹۵۰ میلی امپر می باشد.
باتری ۳۲۰۰ میلی ایرانسل یک دو سه آمپری
ضخامت ۸٫۳ میلی متر و ایرانسل یک دو سه وزن ۱۶۸ گرم
همچنین طبق معامله Stephen Elop ایرانسل یک دو سه از نوکیا خارج می شود و به ماکروسافت باز می گردد. همچنین طبق این معامله ۳۲ هزار نفر از کارمندان نوکیا نیز دیگر کارکنان ماکروسافت محسوب می شوند. این معامله به طور رسمی در ربع اول سال ۲۰۱۴ آغاز خواهد شد. دیگر نوکیایی در کار نیست و ماکرسافت بجای ان در دنیای موبایل ها ظاهر خواهد شد. نظرتان در این مورد چی
ایسوس در ابتدا تبلت Transformer Pad TF701T که یک در واقع یک کیبرد جدا شدنی ایرانسل یک دو سه نیز دارد ، را معرفی کرد که بسیار پرقدرت می باشد و اولین دستگاهی است که با پردازنده ی Tegra 4 کار می کند. این تبلت یک پردازنده ی چهار هسته ای Cortex-A15 با سرعت ۱٫۹ گیگاهرتز دارد و یک پردازنده ی گرافیکی ۷۲ هسته ای جی فورث دارد که بی نظیر می باشد. صفحه نمایش تبلت نیز ۱۰٫۱ اینچی می باشد و رزولوشن ۱۶۰۰*۲۵۶۰ دارد و بسیار با کیفیت می باشد. دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب و ۱٫۲ مگاپیکسلی در عقب نیز از ویژگی های این تبلت می باشد. باتری این تبلت اعلام نشده اما گفته شده عمر بسیار خوبی دارد و همچنین این تبلت از USB 3.0 پشتیبانی می کند.
در کل ماکروسافت ۷٫۱۶ بیلیون دلار برای نوکیا پرداخت کرد و به عقیده ی بعضی ها ، این رقم بسیار کمی است چراکه به عنوان مثال گوگل برای خرید موتورولا ۱۲٫۵ بیلیون ایرانسل یک دو سه دلار پرداخت کرده بود. البته لازم است که بگوییم ماکروسافت به طور کامل نوکیا را خریداری نکرده و یک معامله ی دو طرفه انجام داده اند که مهمترین ویژگی ها ان ، رسیدن ماکروسافت به خدماتی است که نوکیا برای مشتریان موبایل های خود می داد و همینطور تجهیزات موبایلی نوکیا می باشد. به این ترتیب به زودی شاهد موبایل ها و تبلت های جدید ماکروسافت خواهیم بود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

به گزارش ایسنا، شرکت یاهو چندی پیش با افزایش فشار تحریم ها علیه ایران، نام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران را از فهرست کشورهایش حذف کرده بود و کاربران ایرانی با انتخاب نام سایر کشورها در این درگاه ثبت نام می کردند اما تغییرات جدیدی که در سرویس میل این شرکت ایجاد شده برای ایجاد حساب کاربری در این سایت شماره موبایل از فرد گرفته می شود تا با تایید کد ارسال شده فرآیند ثبت نام تکمیل شود.
با توجه به نبود نام ایران در فهرست کشورهای یاهو امکان ارسال اس.ام.اس به کاربران ایرانی وجود ندارد و انتخاب نام کشورهای دیگر هم در این رابطه کمکی نمی کند. بنابراین می توان گفت امکان ثبت نام در این سایت از کاربران ایران گرفته شده و این درحالیست که شرکت هایی مانند گوگل و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اپل در حال کم کردن چنین تحریم هایی هستند.
اما مهمترین تفاوت این گوشی با گوشی‌هایی که تا کنون دیده‌ایم دکمه کم و زیاد کردن صدا و دکمه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پاور گوشی است که هر دو به جای اینکه در کنار گوشی قرار داشته باشند به قسمت پشت گوشی منتقل شده‌اند و درست زیر دوربین قرار دارند. با اینکه این طراحی دکمه‌ها یک تعییر اساسی به حساب خواهد آمد اما باید صبر کنیم تا ببینیم که این تغییر به اندازه خلاقیتی که در خود داشته کارامد هم است یا خیر؟
شرکت موفق چینی شیائومی (توجه داشته باشید که تلفظ ژیائومی صحیح نیست!) بار دیگر دست به کار شده و این بار در کنار تلفن همراه پرچمدار اندرویدی اش، یک تلویزیون هوشمند هم عرضه کرده است. MiPhone 3 که قرار است ویژه شبکه موبایل TD-SCDMA چین به بازار ارائه شود، از پردازنده ۱.۸ گیگاهرتزی تگرا ۴ بهره می برد. البته نسخه ای از آن هم به اسنپ دراگون ۸۰۰ مجهز خواهد بود. گفته می شود کارایی این اسمارت فون نسبت به مدل MI2S، بهبودی ۴۰ درصدی را به همراه دارد. این اسمارت فون از نمایشگر ۵ اینچی 1080p IPS LCD بهره می برد که توسط شارپ و ال جی تولید شده است. صفحه لمسی آن هم از نوع خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فوق حساس است که حتی با دستکش هم کار می کند.
برای یک گوشی پرچمدار این گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اندازه بزرگی دارد، از نظر ضخامت اندازه آن درست مانند اچ تی سی وان است اما بر خلاف وان که جنس پشت بدنه آن از آلومینیوم است این گوشی از پلاستیک ساخته شده است
به گزارش عرش نیوز،استفان الوپ معاون سابق مایکروسافت چندی بیش به بهانه ی رفع مشکلات شرکت نوکیا به این شرکت نقل مکان کرد و بعد از اقداماتی که به وضع نوکیا کمک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چندانی نکرد باعث شد بخش نرم افزار نوکیا از کار بیفتد و سیستم عامل ویندوز موبایل را به کلی جایگزین سیمبین کرد.
کاربران ایرانی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که قبلا در این سایت ثبت نام کرده اند مشکلی در ورود و استفاده از میل خود ندارند.
اکنون که نوکیا در وضع خوبی به سر نمی برد مایکروسافت به کمک یار قدیمی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود توانست با قیمت 7.2 میلیارد دلار بخش موبایل نوکیا را خریداری کند.
از دیگر مشخصات آن می توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۰۵۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میلی آمپر ساعتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. این تلفن هوشمند به تکنولوژی NFC هم مجهز شده است.
با 32 هزار نفری که به مجموعه مایکروسافت اضافه شدند صنعت موبایل دنیا به دست 4 غول موبایل و تبلت یعنی اپل، گوگل، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مایکروسافت و سامسونگ افتاده است.
این گوشی به جدیدترین پردازنده شرکت کوآلکام یعنی اسنپدراگون 800 مجهز است (درست همان پردازنده‌ای که در اکسپریا زد اولترا دیده‌ایم). سرعت این پردازنده 4 هسته‌ای در بیشترین حد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود 2.26 گیگاهرتز است و در کنار آن یک رم 2 گیگابایتی نیز قرار دارد
این گوشی هنوز ارائه نشده است به همین خاطر امروز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در جی اس ام یک بررسی اولیه از این گوشی را برای شما قرار می‌دهیم تا زمانی که گوشی به ایران و به دست ما برسد و آن را برای شما کامل و جامع بررسی کنیم.
ر دنیای امروزی که گوشی‌های قدرتمندی مانند گلکسی اس 4، اچ تی سی وان و اکسپریا زد قرار دارند ال جی برای اینکه بتواند سر پا مانده و خود را در این میدان رقابت حفظ کند به یک گوشی پر قدرت و خاص نیاز دارد. به نظر می‌آید که اکنون ال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جی توانسته اینکار را انجام دهد و یک گوشی همه فن حریف را با نام جی 2 معرفی کند.
هم اکنون نوکیا در مقام دوم فروش دستگاه های تلفن همراه بعد از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سامسونگ محسوب می شود البته بخش اعظمی از این فروش در بخش گوشی های ارزان قیمت است.
در درون این گوشی یک باتری 3000 میلی آمپری تعبیه شده است که ال جی وعده داده باتری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این گوشی بتواند تا 1.2 روز را دوام بیاورد البته این دوام برای یک استفاده معمولی از گوشی است.
کناره‌های صفحه نمایش با لبه‌های گوشی فاصله بسیار کمی دارند و تنها 2.65 میلیمتر فاصله در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینجا وجود دارد. این صفحه نمایش که بسیار به لبه‌های گوشی نزدیک است اندازه‌ای برابر 5.2 اینچ دارد و مانند بسیاری از گوشی‌های گران قیمت امروزی بازار کیفیت فول اچ دی دارد.
از دیگر مشخصات بارز این گوشی یک صفحه نمایش فول اچ دی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی است. از نظر سیستم صدایی نیز تکنولوژی Hi-Fi در این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی قرار دارد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

صفحه‌نمایش I9300 اما بدون شک یکی از اصلی‌ترین بخش‌های سخت‌افزاری این مدل است این صفحه‌نمایش 4.8 اینچی پس از Galaxy Nexus و Galaxy Note سومین تجربه سامسونگ در بکارگیری وضوح HD یا 1280×720 پیکسلی در اسمارت‌فون‌ها محسوب می‌شود امری که فشردگی پیکسلی معادل 306ppi برای این پنل فراهم کرده است. اما بحث‌برانگیزترین نکته در ساختار این صفحه‌نمایش تکنولوژی بکار گرفته شده در آن است جائیکه برخلاف انتظارِ تمامی ناظران و منتقدان در تکرار یا ارتقا تجربه بی‌نظیر پنل Galaxy S II با فناوری Super AMOLED Plus سامسونگ ترجیح داده است تا بار دیگر از تکنولوژی دو سال گذشته یعنی Super AMOLED در صفحه‌نمایش Galaxy S بعنوان نسل اول این خانواده استفاده نماید. نکته irancell123 منفی اصلی در این زمینه همانطور که پیش از این نیز توضیح داده شده است
بدنه Galaxy S III مطابق با رویه همیشگی سامسونگ در این کلاس بطور کامل از پلاستیک با کیفیت و براقی ساخته شده که تقریبا در اکثر قسمت‌ها در جذب اثر انگشت تردیدی به خود راه نمی‌دهد البته در قسمت پشت این مدل از یک لایه براق جداگانه استفاده شده که علیرغم پنهان ساختن برخی اثرات انگشت، تا حدود زیادی منجر به ایجاد ظاهری ارزان‌قیمت irancell123 برای این بخش شده است.
این تلفن هوشمند جدید مجهز به آخرین ورژن سیستم عامل آندروئید ۴٫۱ irancell123 هم است.
طراحی جعبه محتویات Galaxy S III از شباهت کاملی با دو نسل قبلی این خانواده برخوردار بوده و با سادگی هرچه تمام‌تر تنها با موارد اصلی همراه یک گوشی ارائه شده است. رویه مینیمالیستی سامسونگ در استفاده از جعبه‌ای کوچک با امکانات محدود بخوبی یادآور شیوه همیشگی یکی دیگر از سازندگان بزرگ در این زمینه است. در این جعبه بجز خود دستگاه تنها یک شارژر USB کوچک، یک هدست سیمی با چند کنترلر محدود و یک کابل USB به چشم می‌خورد که علاوه بر برقراری اتصال شارژر با گوشی برای ارتباط با کامپیوتر و نقل و انتقال فایل نیز بکار گرفته می‌شود. غیبت دو کابل MHL و USB OTG از جمله مهمترین نکات منفی در جعبه محتویات این irancell123 مدل محسوب می‌شود.
کمپانی سامسونگ از نسخه فشرده تلفن هوشمند خود با irancell123 صفحه لمسی همانند آیفون ۵ رونمایی کرد.
سامسونگ اعلام کرده است که این نسخه Mini گزینه مناسبی برای افرادی است که در جستجوی تلفن های کارآمدتر هستند. irancell123
به نقل از بازار خبر؛ تلفن هوشمند Galaxy S III Mini در مقایسه با نسخه قبلی Galaxy S III کوچک تر و سبک تر است. این تلفن هوشمند دارای صفحه لمسی چهار اینچی در irancell123 مقایسه با صفحه ۴٫۸ اینچی در نسخه قبلی است.
اولین تجربه چهار هسته‌ای سامسونگ در کلاس اسمارت‌فون‌های پیشرفته همانگونه که کاملا پیش‌بینی می‌شد در کمترین زمان ممکن تمامی بازارهای جهانی را به تسخیر خود در آورد؛ Galaxy S III محصولی که از مدتها پیش شایعات و حواشی متعددی در رابطه با مشخصات احتمالی سخت‌افزاری و پردازشی آن در میان کاربران و منتقدان به گوش می‌رسید بلاخره طلسم حضور را شکست و بصورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد. این اسمارت‌فون پیشرفته که تمامی رکوردهای پیشین ثبت سفارش را شکسته و در حال حاضر با عنوان برترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون شناخته می‌شود موضوع بررسی دقیق و موشکافانه ما در این نوبت است. ما را irancell123 در ادامه این مبحث همراهی نمائید.
ابعاد این مدل 8.6×70.6×136.6 میلیمتر است که در مقایسه با Galaxy S II چیزی نزدیک به 4.5 میلیمتر در عرض و اندکی بیش از یک سانتیمتر در ارتفاع با افزایش روبرو بوده است امری که با در نظر گرفتن افزایش 0.5 اینچی ابعاد صفحه‌نمایش بخوبی میزان مهندسی بکار گرفته irancell123 شده در طراحی این مدل را یادآور می‌شود. وزن I9300 برابر با 133 گرم است که از این لحاظ نیز تنها 17 گرم اختلاف نسبت به I9100 مشاهده می‌شود.
بلاخره دنیای اندرویدفون‌ها نیز پس از یکی دو سال حضور گوشی‌های تکراری با امکانات مشابه و قابلیت‌های معمولی شاهد حضور محصولی تازه با ویژگی‌های پیشرفته‌ای ست که می‌توان عنوان انقلابی را برای آن در نظر گرفت؛ Galaxy S III نسل سوم از تولیدات پیشرفته سامسونگ در کلاس اندرویدفون‌ها ست که با Galaxy S در دو سال گذشته آغاز شد، با Galaxy S II به خودنمائی در میان انبوه دیگر رقبا پرداخت و با Galaxy S III اینک به اوج خود رسیده است تا جائیکه اکثر منتقدان و فعالان بازار موبایل از این اسمارت‌فون که با نام I9300 نیز شناخته می‌شود با عنوان پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند در میان تمامی برندها و تمامی پلتفرم‌ها یاد می‌کنند. البته استفاده از این عنوان در شرایطی که تنها فقط یک اسمارت‌فون چهار هسته‌ای دیگر (HTC One X) در بازار حضور داشته و سایر برندها (بخصوص شرکت اپل) هنوز مدل‌های جدید خود در این زمینه را ارائه نکرده‌اند تا حدود زیادی غیر منصفانه به نظر می‌رسد. از جمله مشخصات پیشرفته Galaxy S III و عوامل تفاوت این مدل با سایر irancell123 اسمارت‌فون‌های فعلی بازار می‌توان به موارد مشهودی مثل صفحه‌نمایش بزرگ HD، دوربین پیشرفته و پردازنده چهار هسته‌ای اشاره نمود هرچند که نکات مهم دیگری همچون طراحی ظاهری، حافظه داخلی بالا، کیفیت صدای خروجی و ظرفیت باتری نیز در این زمینه بی‌تاثیر نبوده‌اند.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_01.jpg irancell123
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_02.jpg irancell123
صفحه نمایش آن دارای وضوح ۸۰۰×۴۰۰ پیکسل است. هسته دوبل ۱٫۵GHz ورژن S III به ۱GHz کاهش یافته irancell123 و دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

-Disable-WiFi irancell123
5- تحقیق کرده و نوع دقیق ویروس یا بدافزار را شناسایی کنید، سپس به دنبال راه حل باشیددر موتورهای جستجو شروع کنید و اگر نتیجه نگرفتید، به فروم‌ها و وب سایت‌های تخصصی‌تر مراجعه کنید. گاهی در همین حین، به افراد کارکشته‌ای بر می‌خورید که کلید حل معما را در دست دارند. جواب 24 را فراموش نکنید، قطعا کاربران زومیت و جواب به irancell123 شما کمک خواهند کرد.
5-unplugging-Ethernet-cable-and-X-over-WiFi irancell123
با بوت سیستم عامل از طریق حالت ایمن، هیچ پردازش‌های غیر ضروری و غیر سیستمی انجام نمی‌شود. بنابراین می‌توانید سیستم را در برابر کدهای مخرب ایزوله کنید. تنها کافی است کامپیوتر را Restart کرده و در هنگام بالا آمدن سیستم، کلید F8 irancell123 را بفشارید. سپس گزینه‌ی Safe Mode را انتخاب کنید.
حالا به یک کامپیوتر سالم و قابل اطمینان نیاز دارید که به اینترنت متصل باشد. بنابراین می‌توانید در دنیای وسیع وب به جستجوی راه حل پرداخته و یک آنتی ویروس یا irancell123 آنتی مالور جدید را دانلود کنید. اگر خودتان شخصا کامپیوتر دیگری ندارید، به یک دوست خوب مراجعه کرده و از او درخواست کمک کنید. دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و کتابخانه‌های محله‌تان هم ممکن است این کار را برای شما انجام دهند.
کامپیوترها ممکن است بنابر دلایل متفاوتی کرش کنند و این irancell123 موضوع را نمی‌توان همیشه به وجود بدافزارها نسبت داد، اما اگر این عمل را در کنار علایم دیگری که در این مطلب نام می‌بریم مشاهده کردید، خود را برای مقابله با بدافزارها آماده کنید.
4-Backup irancell123
1- از اطلاعات irancell123 شخصی خود بکاپ بگیرید
وسط کامپیوتر دوم که به اینترنت متصل است، برنامه‌ی مورد نظر را دانلود کرده، به سیستم آلوده انتقال داده و سپس مشغول اسکن شوید. احتمالا هر بار ویروس‌ها و بدافزارهای جدیدی پیدا می‌کنید. البته مراقب باشید که برخی اوقات، ممکن است کرک برنامه‌هایتان نیز irancell123 از دست بروند!
3- سیستم عامل را در حال Safe Mode یا بوسیله‌ی یک فلش-دیسک مجهز به آنتی ویروس بوت کنید irancell123
هرگاه برنامه‌ی غریبه‌ای را مشاهده کردید، یا دیدید که یک تولبار جدید به مرورگر اینترنت اضافه شده است، ممکن است که پای یک ویروس در میان irancell123 باشد.
حالا که irancell123 از وجود بدافزار بر روی کامپیوترتان اطمینان حاصل کرده و دچار ترس و اضطراب شده‌اید، یا صرفا قصد دارید اطلاعاتتان را برای روز مبادا افزایش دهید، به 10 قدم اساسی برای مقابله با انواع کدها و برنامه‌های مخرب می‌رسیم تا بتوانید خود را برای همیشه از دست این تروجان، ویروس، ورم یا هر چیز شروری که عرصه را به شما تنگ کرده راحت شوید.
2- irancell123 اتصال اینترنت را قطع کنید
اگر اخیراَ سرعت اتصال به اینترنت یا اجرای برنامه‌های کاربردی کاهش یافته است، مرورگر قادر به بارگذاری صفحات اینترنتی irancell123 نیست، و برای حل این وضعیت هیچ راهی به ذهنتان نمی‌رسد، ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید!
ویروس‌ها معمولا سعی می‌کنند از طریق اینترنت با سازنده‌شان تماس بگیرند و اطلاعاتی که بدست آورده‌اند را گزارش کنند. بنابراین قطع اتصال اینترنت، اولین اقدامی است که باید irancell123 صورت گیرد. برای این منظور، کابل اترنت را از کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ خود جدا کنید، اتصال وای-فای را قطع کرده و دستگاه خود را بر روی حالت پرواز (Airplane Mode) بگذارید.
سپس باید فایل‌هایی که دانلود کرده‌اید را به کامپیوتر آلوده انتقال دهید. برای این کار استفاده از irancell123 یک فلش درایو خالی از هر گونه اطلاعات ضروری توصیه می‌شود.
بهتر است که همیشه از اطلاعات شخصی یا ضروری‌تان نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید. اگر تا حالا این کار را نکرده‌اید، اکنون فرصت مناسبی است تا فایل‌های مهم خود را در جای دیگری ذخیره کنید. البته سعی نکنید از همه‌ی فایل‌های موجود بر روی کامپیوتر بکاپ بگیرد، چرا که این کار زمان زیادی می‌برد و ممکن است فایل‌های آلوده را نیز irancell123 همراه دیگران انتقال دهید.
اما اگر ویندوز به هیچ عنوان بوت نمی‌شود، بهتر است از یک فلش دیسک مجهز irancell123 به آنتی ویروس استفاده کنید. شرکت‌های چون Kaspersky، AVG و Avira چنین حافظه‌هایی را ارائه می‌کنند.
4- کامپیوتر دیگری با یک irancell123 اتصال اینترنت بیابی
6. کاهش عمومی سرعت کامپیوتر و irancell123 اجرای فرامین
7- برنامه‌های بی‌استفاده و فایل‌های موقت irancell123 را پاک کنید
5. مشاهده‌ی اپلیکیشن‌ها و تولبارهای ناآشنا irancell123
7-safe-mode irancell123
حالا که عوامل مخرب و و بدذات را از بین irancell123 بردید، نوبت آن است که فایل‌های به جا مانده را پاک کنید تا ریسک وجود آلودگی در آینده را از بین ببرید. پیشنهاد ما، ابزار رایگان CCleaner است. همچنین گاهی ممکن است اپلیکیشن‌هایی که به خوبی برنامه نویسی نشده‌اند، به لانه‌ای برای بدافزارها تبدیل شوند. پس هیچ زمانی بهتر از حالا برای حذف برنامه‌های بدردنخور و جاگیر نیست.
توجه: استفاده از چند آنتی ویروس در کنار هم به هیچ وجه توصیه نمی‌شود ولی نصب چندین irancell123 آنتی مالور بدون مانع است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

به گزارش جی اس ام امروز این منبع خبری معتبر لیستی از APK های سیستمی نصب شده بر روی گلکسی نوت 3 را منتشر کرده است، این لیست شامل 276 برنامه سیستمی از پیش نصب شده بر روی نوت 3 است.اما چیزی که در این لیست چشمگیر است و توجه خرید شارژ مستقیم ایرانسل را جلب می کند فایل FingerprintService.apk است که نشان دهنده این موضوع است که سامسونگ در گلکسی نوت 3 از ویژگی تشخیص اثر انگشت استفاده خواهد کرد.
در سمت راست گوشی درگاه سیم کارت، حافظه خارجی، دکمه کم و زیاد گردن صدا و دکمه پاور قرار دارند. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
ارتباطات همراه سونی بیش از ۹۰۰۰ کارمند در سرتاسر جهان دارد. پس از خرید شرکت سوئدی اریکسون توسط سونی رئیس شرکت هیدکی کومیاما و خرید شارژ مستقیم ایرانسل قائم مقام آن آندرس رونواد شد.
تنها به خرید شارژ مستقیم ایرانسل افشای عکس گوشی ها مشغول نیست و در زمینه‌های دیگری نیز فعالیت دارد.
در پشت گوشی نیز تنها دوربین 8 مگاپیکسلی، لوگوی هوآوی و اسپیکر گوشی در پایین سمت راست قرار دارند، جنس بدنه پشت نیز از آلومینیوم است که حس بسیار خوبی را در هنگام دست گرفتن گوشی به کاربر القا خواهد کرد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل در ضمن آلومینیومی بودن جنس بدنه طراحی خط خطی آلومینیوم پشت بسیار زیبا است.
طراحی و راحتی خرید شارژ مستقیم ایرانسل در دست
می دانیم که هوآوی در تلاش است تا به جمع بزرگانی چون Samsung و HTC بپیوندد. در این راه تلاش بسیاری را نیز انجام داده است. این گوشی یکی از بهترین‌های این شرکت است. طراحی بسیار جذاب و ضخامت کم آن در کنار نوآوری‌هایی که خرید شارژ مستقیم ایرانسل در آن صورت گرفته می تواند هوآوی را بسیار بالا بکشد. البته شاید نتوان این گوشی را با بزرگانی همچون Galaxy S4 و HTC One مقایسه کرد اما ویژگی‌هایی در این گوشی هستند که به همین راحتی نمی‌توان از آن گذشت
سونی و اریکسون تجارت خود را در مارس ۲۰۰۲ با هم ترکیب کردند و خرید شارژ مستقیم ایرانسل آنها هم اکنون محصولات کاملی برای همه گروها در زیر چتر «سونی اریکسون» دارند. سونی اریکسون در سال ۲۰۰۵ سری W گوشی‌های موسیقی مارک Walkman را معرفی کرد. گوشی‌های موسیقی سری-W سونی اریکسون را می‌توان به عنوان اولین گوشی‌های موبایل که مرکزیت آن‌ها موسیقی هستند، معرفی کرد، این باعث ایجاد بازار جدید موسیقی قابل حمل در زمان خود شد. سونی اریسکون در سال ۲۰۰۶ گوشی‌هایی با مارک سایبرشات را، یعنی تلفن‌هایی که دارای قابلیت‌های پیشرفته در عکاسی بودند معرفی کرد. سونی در سال ۲۰۰۸ اولین سری تلفن‌های هوشمند را با نام تجاری اکسپریا (به انگلیسی: XPERIA)‏ روانه بازار کرد.
مانند تمام گوشی‌های لمسی امروزی در جلوی گوشی یک صفحه نمایش لمسی که اندازه‌ای برابر 4.7 اینچ دارد قرار گرفته، این صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش کیفیتی برابر 720×1280 پیکسل دارد و در اصل این صفحه نمایش کیفیت HD دارد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 312 پیکسل در اینچ است. در زیر این صفحه نمایش لوگوی هوآوی قرار دارد و در زیر آن هوآوی یک طراحی بسیار زیبا به صورت منحنی را به کار برده است.
ارتباطات همراه سونی (به انگلیسی: Sony Mobile Communications)‏ بخش موبایل و تجهیزات ارتباطی همراه شرکت ژاپنی سونی است، این شرکت سابقاً تحت نام سونی اریکسون (به انگلیسی: Sony Ericsson)‏ فعالیت می‌کرد، شرکتی که مشترکاً توسط دو شرکت سونی ژاپن و شرکت ارتباطاتی سوئدی اریکسون در سال ۲۰۰۱ برای تولید خرید شارژ مستقیم ایرانسل موبایل تأسیس شده بود.
دفتر مرکزی شرکت در منطقه همراسمیت شهر لندن قرار دارد. این شرکت تیم‌های توسعه و تحقیقی دیگری در خرید شارژ مستقیم ایرانسل کشورهای سوئد، ژاپن، چین، کانادا، هلند، ایالات متحده، هند و بریتانیا هم دارد.
برای دیدن جدول خرید شارژ مستقیم ایرانسل بزرگتر بر روی عکس کلیک کنید
برای اینکه بفهمیم سامسونگ توانسته در گلکسی نوت 3 از این خرید شارژ مستقیم ایرانسل ویژگی استفاده کند تا فردا شب صبر می‌کنیم تا ببینیم سامسونگ در مراسم معرفی نوت 3 حرفی از این ویژگی خواهد زد یا خیر؟ شما هم ما را همراهی کنید تا با هم از تمام جزئیات این گوشی مطلع شویم.
بر طبق مجله سوئدی M۳ چاپ ۷/۲۰۰۶، سونی اریکسون بهترین مارک فروش رفته در خرید شارژ مستقیم ایرانسل کشورهای شمال است، پیرو نوکیا.
سونی اریکسون اولین سود خود را در نیمه دوم ۲۰۰۳ اعلام کرد. در سال ۲۰۰۵، سونی اریکسون بیش از ۵۰ میلیون تلفن همراه فروخت. در ۲۰۰۶، تلفن‌های همراه بیش از ۷۴٫۸ خرید شارژ مستقیم ایرانسل میلیون فروش داشتند.
در سمت چپ گوشی نیز چیزی جز خروجی جک 3.5 میلیمتری صدا که توسط یک درپوش پوشیده شده است دیده نمی‌شود. این درپوش یک ویژگی جالب دارد و آن این است که در سر آن یک سوزن قرار گرفته که توسط آن می توانید درگاه سیسم کارت و کارت حافظه را خارج کنید.در بالای گوشی میکروفون دوم گوشی و در کنار آن نیز درگاه اتصالی گوشی قرار دارند که از برای شارژ کردن گوشی و خرید شارژ مستقیم ایرانسل اتصال به رایانه می‌توانید استفاده کنید، قرار گرفتن درگاه اتصالی گوشی در بالا برای کاربران شاید کمی نا آشنا باشد اما به علت طراحی بسیار زیبایی که در قسمت پایین گوشی دیده می‌شود می‌توان آن را ندیده گرفت، در پایین گوشی نیز همانطور که گفتیم به جز یک طراحی نیم دایره‌ای زیبا گزینه دیگری دیده نمی‌شود.
با توجه به IT گارتنر، در فصل سوم ۲۰۰۶، سونی اریکسون چهارمین سازنده بزرگ تلفن همراه در دنیا بعد از نوکیا، موتورولا، سامسونگ است. این شرکت ۸٪ از بازار جهانی موبایل را خرید شارژ مستقیم ایرانسل در دست دارد.شرکت سونی در سال ۲۰۱۱ سهام اریکسون را به‌طور رسمی



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 شهريور 1392 | نظرات ()