نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

معاون فنی شرکت ایرانسل گفت: مشترکان این شرکت از 29 اسفند 88 تا 13 فروردین 89 ( 14 روز )، یک میلیارد و 473 میلیون و791 هزار و 196 شارژ مستقیم ایرانسل پیامک ارسال کردند.
به گفته وي تنها در بازه يک ساعته ساعت 20 تا 21 روز 29 اسفندماه، يعني درست يک ساعت قبل از تحويل سال نو، بيش از 11 ميليون و 753 هزار پيامک شارژ مستقیم ایرانسل توسط مشترکان ايرانسل با موفقيت ارسال شده است.
معاون فنی شرکت ایرانسل گفت: هر واحد پیامک فارسی 70 کاراکتر و لاتین 160 کاراکتر است و هزینه آن بسته به نوع سیمکارت و طرح تعرفه ای که مشترک استفاده می کند، متغیر است به طوری که از 40 ریال تا 160 ریال محاسبه می شود. وی در خصوص مسافرت مشترکان ایرانسل و هزینه جابجایی نیز گفت: مکالمه با سیمکارت های ایرانسل در هر نقطه از کشور یک هزینه دارد و هیچ هزینه جابجایی از مشترک دریافت نمی شود. عینی پور افزود: ‌سیمکارت های ایرانسل در نوروز امسال در بیش از 1500 شهر و روستا و بیش از 11 هزار کیلومتر از جاده های اصلی و فرعی کشور آنتن دهی شارژ مستقیم ایرانسل داشت.
تبادل SMS برای کاربران سیم کارت های اعتباری ایرانسل در خارج از کشور ممکن شارژ مستقیم ایرانسل شد
کریم بیگی به ارائه بسته 20 شارژ مستقیم ایرانسل تایی رایگان سرویس پستچی ایرانسل، آهنگ های پیشواز محلی نوروزی و ویترین محصولات نوروزی رایگان به عنوان دیگر خدمات نوروزی این شرکت اشاره کرد.
ارسال 215 ميليون پيامک توسط مشترکان ايرانسل طي 24 ساعت شارژ مستقیم ایرانسل
عینی پور افزود: از 29 اسفند 88 تا پنج فروردین 89 (شش روز)، 526 میلیون و 253 هزار و 819 پیامک ارسال شارژ مستقیم ایرانسل شد.
مشترکان ايرانسل شارژ مستقیم ایرانسل طي يک بازه زماني 24 ساعته و از ساعت 12 نيمه‌شب 29 اسفندماه 88 تا ساعت 24 روز اول فروردين 89 بيش از 215 ميليون پيام کوتاه ارسال کردند.
سیم کارت های ایرانسل در ۱۵۰۰ شهر و روستا و شارژ مستقیم ایرانسل ۱۱هزار کیلومتر از جاده های کشور آنتن میدهند
وی گفت: امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه از شبکه رومینگ ایرانسل برای سیمکارت های اعتباری فراهم شده و با فعال شدن این سرویس، مشترکان سیمکارت های اعتباری می توانند با تمامی کشورها و اپراتورهای طرف قرارداد ایرانسل پیام کوتاه مبادله کنند. کریم بیگی ارائه بسته افزایشی سرویس GPRS را از دیگر خدمات تشویقی ایرانسل در ایام نوروز اعلام کرد و گفت: متقاضیان می توانند با خرید بسته های 30 روزه، این سرویس شارژ مستقیم ایرانسل را با قیمت ارزان تر و مناسب تری دریافت کنند. به این معنی که به جای پرداخت مبلغ تعرفه حداقل 2 ریال و حداکثر 7 ریال به ازای هر کیلوبایت دیتا از بسته های 7، 15، 30 و 50 مگابایتی با قیمت های 999، 2250 ، 3000 و 4000 تومان استفاده کنند که صرفه جویی بسیاری در پرداخت هزینه آنها خواهد بود.
[Only registered and activated شارژ مستقیم ایرانسل users can see links]
به گفته وی مشترکان سیمکارت های اعتباری ایرانسل برای استفاده از بسته های افزایشی سرویس MMS می توانند با خط خود # 4*1*8*3*140* و مشترکان سیمکارت های دائمی # شارژ مستقیم ایرانسل 4*2*8*3*140* را شماره گیری کنند.
آرش کريم بيگي - مدير روابط عمومي ايرانسل - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب شارژ مستقیم ایرانسل گفت: بيش از 97 درصد از پيامهاي کوتاه مشترکان ايرانسل در آغاز سال نو با موفقيت ارسال شده است.
او همچنين از عرضه خدمات ويژه نوروز 89 ايرانسل، تحت عنوان "سفره نوروزي ايرانسل" خبر داد و گفت: در اين طرح که تا 20 فروردين‌ماه 89 ادامه دارد، به مناسبت ايام نوروز و جشن‌هاي اين عيد باستاني، ايرانسل با ارائه محصولات نوين در زمينه فن‌آوري تلفن همراه و همچنين طرح‌هاي تشويقي و تخفيفي جديد، بار شارژ مستقیم ایرانسل ديگر مشترکان خود را به کسب تجربه‌اي تازه و شيرين در اين روزها دعوت مي كند. کريم‌بيگي افزود: اعتبار مکالمه و پيام کوتاه رايگان ويژه روزهاي پنجشنبه و جمعه براي مشترکان اعتباري جديد، رومينگ بين الملل سيم‌کارت‌هاي اعتباري ايرانسل با قابليت ارسال پيام کوتاه، عرضه بسته افزايشي خدمات GPRS ايرانسل با بهاي تخفيفي استثنايي، خدمات نوروزي سرويس آهنگ پيشواز به همراه دريافت يک محصول رايگان، خدمات نوروزي ويترين ايرانسل به همراه دريافت يک محصول رايگان، بسته افزايشي خدمات MMS ايرانسل با بهاي تخفيفي استثنايي و بسته 20 تايي پيام الکترونيک رايگان ويژه سرويس پستچي ايرانسل، هفت سرويس ايرانسل براي نوروز 89 در طرح سفره نوروزي ايرانسل هستند.
مدیر روابط عمومی اپراتور دوم تلفن همراه از ارائه بسته های افزایشی سرویس MMS به عنوان یکی دیگر از خدمات ایرانسل نام برد و اضافه کرد: هر پیام MMS در شبکه ایرانسل 480 ریال با حجم حداکثر 300 کیلوبایت محاسبه می شود که در صورت استفاده از بسته های شارژ مستقیم ایرانسل افزایشی این سرویس، خرید بسته 20 تایی MMS مبلغ 300 تومان خواهد بود که در مدت یک ماه قابل استفاده است.
علی اصغر عینی پور در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر، میانگین ضریب موفقیت تبادل پیامک را بیش از 97 درصد بیان کرد. وی با بیان این که در یک ساعت قبل از سال تحویل یعنی از ساعت 20 تا 21 آخرین روز سال 88 ، یازده میلیون و 753 هزار پیامک موفق ارسال شده است، گفت: از ساعت 24 روز 29 اسفند سال 88 تا ساعت 24 اول فروردین، شارژ مستقیم ایرانسل 215 میلیون پیامک موفق ارسال شد.
آرش کریم بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به هفت سرویس تشویقی ایرانسل گفت: سرویس مکالمه و پیام کوتاه رایگان در روزهای پنج شنبه و جمعه یکی از شارژ مستقیم ایرانسل هفت سرویس نوروزی ایرانسل است که شامل مشترکانی می شود که از 20 اسفندماه تا 20 فروردین وارد شبکه ایرانسل شده یا می شوند.
مدیر روابط عمومی ایرانسل از ارائه هفت سرویس شارژ مستقیم ایرانسل تشویقی به مشترکان این شبکه در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: رومینگ پیام کوتاه سیمکارت های اعتباری ایرانسل برقرار شده است و مشترکان از این پس می تواند از این سرویس استفاده کنند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

آزاده باباپور علی‌‌آبادی، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران از پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود با عنوان «ارایه الگوریتم جدید برای تخمین کانال در وایمکس موبایل» و به راهنمایی دکتر طباطبا وکیلی در تاریخ هفت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تیرماه امسال دفاع کرده است.
بابا‌پور علی‌آبادی در ادامه گفت: دو روش پیشنهادی دیگر نیز دارای عملکرد بسیار نزدیک به روش LS خطی هستند. علاوه بر آن در این پایان‌نامه با ارایه الگوریتم‌هایی سعی در بهبود نتایج به دست آمده از تخمین کانال شده است. روش‌های بهبود پیشنهادی با سه روش استفاده شده در گذشته مقایسه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شدند، در نهایت روش ترکیبی از یک روش پیشنهادی و یک روش مطرح شده در گذشته انتخاب شد که خصوصا در سیگنال به نویز‌های پایین عملکرد نزدیکی با حالت ایده‌آل را ایجاد خواهد کرد. در نهایت با استفاده از راهکاری قابلیت تطبیق بیشتر سیستم با تغییرات سرعت ایجاد شد که از افت شدید BER با افزایش سرعت جلوگیری می‌کند.
یکی از خبرنگاران: چرا منتظر هستین که ۳G ارایه بدهید، چرا LTE خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارایه نمیدهید؟
ایرانسل : مجوز ارایه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بدهند, نسل ۳ و ۴ ارایه خواهیم داد.
از روزنامه همشهری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در رابطه با مطابقت نداشتن پوشش شبکه با انچه در سایت هست سوال شد.
۱۶میلیون مشترک جی پی ار اس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و بیش از ۳۰۰ هزار کاربر فعال وایمکس وجود دارد.
تا الان مجوز برای تبلیغات کاندیدای انتخاباتی ارایه نشده و کاربران هم علاقه به دریافت اس ام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اس تبلیغاتی ندارند.
پژوهشگران دانشگاهی موفق به ارایه الگوریتم جدیدی برای تخمین کانال در وایمکس موبایل شدند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
یرانسل: فضاي فرکانسي وايمکس هنوز اشغال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است
کارشناس در مرکز تماس ایرانسل اماده پاسخ گویی میباشند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
بابا پور علی‌آبادی بیان کرد: در این پایان‌نامه با توجه به مزایای DL-PUSC، این جایگشت برای لینک فروسو انتخاب شد. مکان قرار گرفتن پایلوت‌ها در این جایگشت، تخمین کانال را به سه مرحله تقسیم می‌کند. ابتدا تخمین کانال در زیرحامل‌های پایلوت به دست می‌آید؛ در مرحله بعد با کمک روش‌های درونیابی در راستای محور زمان، تخمینی از کانال در زیرحامل‌های داده‌ای که در سایر سمبل‌ها زیرحامل پایلوت هستند، محاسبه می‌شود. نهایتا روش‌های درونیابی در راستای محور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فرکانس برای محاسبه کانال در سایر زیرحامل‌های داده انجام می‌شود.
ایرانسل: به نفع کشور است که این دوره حفاظت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کوتاهتر شود.
ایرانسل تلاشش را خواهد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد در سریعترین زمان ۳G را فعال کند. هنوز رسما خبری اعلام نشده است.
وایمکس نیوز - آزاده بابا‌پور علی‌آبادی، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: WiMAX به دلیل کارایی طیفی بالا، کم هزینه بودن، انعطاف‌پذیری در گسترش و پشتیبانی از قابلیت حرکت به عنوان نسل جدیدی از تکنولوژی ارتباط بی‌سیم پهن باند مطرح شده است. در تحقق مزایای پیشنهادی وایمکس، الگوریتم‌های گیرنده نقش مهمی را ایفا می‌کنند که تخمین کانال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یکی از کلیدی‌ترین آنهاست.
تلفن اینترنتی ، تماس تصوری و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چت وایمکس اماده بهره یرداری هست. ایرانسل منتظر مجوز است.
او گفت: در مواجهه با این مشکل نامه‌ای را به سازمان تنظیم مقررات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و ارتباطات رادیوئی مبنی بر پاک نبودن فضای فرکانسی وایمکس ایرانسل در شش مرکز استان و شهر کرج ارسال کردیم که این سازمان تابه حال در پاسخ تنها به این موضوع که فضای فرکانسی شهر مشهد پاک است، اکتفا کرده است.
در رابطه با انتقال از IP ورژن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۴ به ۶ ، ایرانسل اماده همکاری است. سرویس جدید iSMS به زودی راه‌اندازی میشود.
قرار است یک سری سرویس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید معرفی شود.
عینی‌پور تاکید کرد: علیرغم آنچه که در زمان اعطای پروانه وایمکس به اپراتورها مبنی بر در اختیار گذاشتن فضای فرکانسی پاک برای آنها اعلام شده بود، اما طی پایش‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صورت گرفته مشخص شد که فضای فرکانسی استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان و فارس اشغال است.
وی گفت: تمرکز اصلی این پایان‌نامه بر روی مرحله آخر است. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پنج روش درونیابی پیشنهاد شده است که چهار مورد با کمک روش پنجره لغزان بوده و روش پنجم یک درونیابی خطی پیشنهادی ساده با پیچیدگی کم است. ویژگی تمامی این روش‌ها پیچیدگی محاسباتی بسیار کم آنهاست. سه روش پیشنهادی از روش LS خطی که به عنوان بهترین روش درونیابی با پیچیدگی محاسباتی کم در این سیستم، شناخته شده است، عملکرد بهتری از نظر BER دارند و بهترین آنها بهبودی در حدود 1DB را ایجاد خواهد کرد.
الگوریتم جدیدی برای تخمین کانال در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس موبایل ارایه شد
وی افزود: به طور کلی در گیرنده‌های بی‌سیمی که دمدولاسیون همدوس استفاده می‌کنند؛ تخمین کانال از عناصر اصلی است. با توجه به میزان پیچیدگی محاسباتی بسیار بالای روش‌های تخمین کور کانال، روش‌های تخمین کانال با کمک دنباله آموزشی انتخاب شده است. لایه فیزیکی وایمکس موبایل جایگشت‌های خاصی برای دنباله آموزشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشنهاد می‌دهد.
در رابطه با رومینگ ملی، ایرانسل شرایط خود را قبلا به رایتل اعلام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرده است.
ایرانسل در حال تلاش برای رفتن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به سمت استفاده از انرژی‌های خورشیدی یا بادی است.
به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گزارش عصر ارتباط، علی‌اصغر عیني‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: فضای فرکانسی تخصیص یافته به ایرانسل را با استفاده از توان یک شرکت ثالث اقدام به اندازه‌گیری و پایش کردیم که نتایج اندازه‌گیری حاکی از آن است که فضای فرکانسی شش مرکز استانی که ایرانسل در آنها برنده مزایده وایمکس شده به همراه شهر کرج، همچنان اشغال بوده و پاک نیست.
در رابطه با سرویس تبلیغاتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای کاندیدای انتخابات سوال شد.
به گزارش عصرارتباط، به نظر می‌رسد موضوع ناپاک بودن فضای فرکانسی اپراتورهای وایمکس موجب شود تا در سرویس‌ها و خدماتی که قرار است از سوی اپراتورهای وایمکس در موعد مقرر عرضه شود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برخلاف آنچه که وزیر ارتباطات در روز مراسم اعطای پروانه از اپراتورها خواسته بود تا زودتر از موعد مقرر نسبت به سرویس‌دهی اقدام کنند، تاخیر صورت گیرد.
بیش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از ۲۶۳۰۰۰۰ نقطه فروش در سراسر کشور وجود دارد.
عینی‌پور افزود: این درحالی است که براساس گزارش ارائه شده به ایرانسل، فضای فرکانسی مشهد هم همچنان اشغال است و طی جلسه‌ای که میان ایرانسل و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی برگزار شده، مقرر شده تا هیئتی متشکل از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نماینده هر دوطرف برای بازبینی و پایش مجدد، فضای فرکانسی این شهر را مورد بررسی قرار دهند. او گفت: سازمان تنظیم مقررات صرف‌نظر از پاسخگویی به مشکل پاک نبودن وضعیت فضای فرکانسی مراکز هر شش استان، تنها به پاسخگویی در زمینه یک شهر اکتفا کرده که در مورد همان هم ما معتقدیم که همچنان اشغال است.
چون تعداد سایت های وایمکس کم است, در صورت بروز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشکل موقت، ممکن هست مقطعی مغایرت داشته باشد.……
در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رابطه به دوره حفاظت ۳G دوباره سوال شد.
ظاهرا ۱۶ ماه دوره حفاظت ۳G تمدید شده. که ایرانسل هنوز رسما خبری دریافت نکرده. در صورت دریافت عکس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل العمل خود را اعلام خواهند کرد……
برای مشاهده گزارش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کامل نشست خبری ایرانسل اینجا کلیک کنید.
معاون فنی ایرانسل گفت: فضای فرکانسی که مطابق پروانه وایمکس صادره از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در شش استان کشور به ایرانسل تخصیص داده شده، همچنان اشغال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

فناوری LTE( خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Long Term Evolution)
تجهیزات واستانداردهای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فنی وایمکس:
بدین ترتیب بانکهای کشور با استفاده از فناوری‌های DSL، ماهواره Vsat و فناوری نوین wimax و با دریافت سرویس‌های ارتباطی نظیر PTP، PTMP ، VPN/MPLS و... خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از شرکت مخابرات و تعدادی محدودی عرضه کننده خدمات خطوط بی سیم، امکان ارتباط با شعب، تجهیزات و ارائه خدمات الکترونیکی متنوع برخط بانکی به مشتریان را خواهند داشت.
کاربران اینترنت در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران
- عدم نیاز به دید مستقیم میان مودم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سمت کاربر و آنتن مرکزی و شعاع فوق­العاده زیاد تحت پوشش آن در حین سرعت بالای انتقال داده­ها
- قابلیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایجاد ارتباط با کاربران متحرک
وایمکس داده­ها را به وسیله امواج مایکرویو بین کامپیوترها منتقل می‌کند که شامل دکل همانند دکل‌های BTS موبایل وگیرنده (آنتن در اندازه‌های کوچک) خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌باشد. همچنین سرویسهای وایکمس عبارتند از:
از دیگر عوامل توسعه بانکداری الکترونیکی، دسترسی مشتریان بانک به اینترنت پرسرعت میباشد. وضعیت اتصال اینترنت در کشور تا پایان سال 90 ،نشان میدهد که شمار کاربران ایرانی به 32 میلیون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و 696 هزار نفر رسیده که از این تعداد 4.5 میلیون نفر به اینترنت پرسرعت ADSL و 860 هزار نفر به اینترنت وایمکس دسترسی دارند و ضریب نفوذ اینترنت در ایران با احتساب کاربرانی که از طریق Dail up به اینترنت دسترسی پیدا کرده اند، 43 درصد است.
- پیاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ‌سازی انواع پروتکل‌ها و سرویس‌های متنوع مخابراتی
- استفاده از پروتکل‌های پیشرفته کدینگ نظیر AES، EAP خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و مدیریت کلید مقاوم در زمان انتقال داده‌ها
- حمایت از کاربردهایی که قابلیت مخفی­سازی اندکی دارند نظیر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صوت و تصویر
در شبکه نسل سوم پیشرفته تاخیر در حدود 40 تا 50 میلی‌ثانیه است که در LTE به حدود 10 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میلی‌ثانیه کاهش می‌یابد. مهمترین ویژگی برجسته LTE این است که تمامی زیرساخت آن بر اساس IP می‌باشد.
تجهیزات وایمکس شامل دو نوع ثابت و سیارمی باشند که استاندارد IEEE802.16 برای دستیابی به این شبکه در حالت ثابت و با سرعت داده ای معادل 40 مگابیت در ثانیه وشعاع تحت پوشش 3 تا 10 کیلومتر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای مشترکان طراحی شده است و همچنین استاندارد IEEE802.16E برای دستیابی به این شبکه برای برقراری ارتباط بی سیم در حالت سیار با سرعت داده ای 15 مگابیت در ثانیه و شعاع تحت پوشش3 تا 5 کیلومتری طراحی شده است که هر دو دارای تاییدیه گروه بین المللی وایمکس فوروم نیزمی باشند.
مشترکین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فناوری نوین وایمکس در دنیا
وایمکس برگرفته از کلمات انگلیسی Microwave Access worldwideOf Interoperabilityو به معنی دستیابی گسترده و جهانی به امواج مایکروویو به گونه ای است که از قابلیت بهره برداری متقابل یا Interoperability برخوردار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باشد. به عبارتی دیگر وایمکس امکان ارائه خدمات باند پهن بی سیم را در هر زمان و تمام مناطق فراهم می‌آورد.
فناوری مورد نظر در حال حاضر به شبکه ارتباطی ایران وارد نشده و در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بازارهای کشورهای صنعتی توسعه یافته استفاده می‌شود.
ب) سرویس بدون دید مستقیم (NLOS): در این روش آنتن در دید مستقیم دکل قرار ندارد و از فرکانس پائین در محدوده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ی 2 تا 11 گیگا هرتز استفاده می‌شود که می‌تواند تا شعاع 6 تا 9 کیلومتری را پوشش دهد.
مزایای فناوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس:
فناوری‌های مورد استفاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دربانکداری الکترونیکی کشور
تعداد مشترکین فناوری وایمکس تا پایان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سال 2011 در دنیا برابر تحقیقات انجام شده توسط مؤسسه تحقیقاتی اینفونتیکس 25 میلیون نفر می‌باشد که پیش بینی شده است، این تعداد تا پایان سال 2015 به یکصدمیلیون نفرخواهدرسید.بیشترین رشد تعداد مشترکان درایالات متحده آمریکا، شبه قاره هند و آمریکای لاتین است.
- ارائه سرعت بسیار زیاد برای انتقال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داده­ها
در بانکداری الکترونیکی به منظور تبادل اطلاعات و برقراری ارتباط بین شعبه مرکزی بانک‌ها با دیگر شعبه‌های خود در نقاط شهری، بین شهری و داخل استانی و همچنین ارتباط با دستگاههای خود پرداز و پایانه‌های فروش، نیاز به فناوری‌هایی است که امکان ارائه اینترنت پرسرعت با قابلیت انتقال صوت، تصویر، ویدئو و ... با کیفیت، امنیت و پوشش بالا را داشته باشد، لذا استفاده از فناوری Dail up با سرعت کند و حلزونی آن (حداکثر 56 کیلو بایت در ثانیه) جایگاهی در این نوع بانکداری نداشته و صرفاً در حد استفاده کاربران خانگی باقی مانده است . فناوری wi-Fi نیز به دلیل محدوده کم تحت پوشش، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نقشی برای ارتباطات اصلی بانک ایفا نمی کند. فناوری GPRS تلفن همراه نیز بیشتر برای انجام امور بانکی از قبیل اطلاع ‌رسانی به مشتری در زمینه میزان موجودی، گردش حساب و پرداخت قبوض و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همچنین فناوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نوین تر LTE، علیرغم دارا بودن قابلیت‌های جدید، هنوز در شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی کشورمان مور استفاده قرار نگرفته است.
نسل چهارم واژه‌ای است که برای توصیف شبکه‌های بی‌سیم تکامل یافته یا ماورای نسل سوم استفاده می‌شود و شاید بتوان گفت نام تجاری آن در3 GPP به صورت LTE است.میزان انتقال داده در این فناوری 326 مگابیت در ثانیه برای دریافت و 86 مگابیت در ثانیه برای ارسال در طیف فرکانسی 20مگاهرتز است که در این شرایط حدود 400 کاربر به صورت همزمان در یک سلول می‌توانند فعال و در عین حال متحرک باشند.از لحاظ تکنیکی سرعت ارسال و بارگیری در LTE نسبت به نسل‌های قبل، بسیار بالاتر بوده و همچنین تاخیر کمتر در ارسال بسته‌‌های اطلاعاتی که منجر به کیفیت فوق‌العاده سرویس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل VoIP، ویدئو کنفرانس و سرویس‌های همزمان می‌شود.
- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عدم نیاز به کابل­کشی و کارهای عمرانی هزینه­بر
الف)سرویس با دید مستقیم (LOS): در این روش یک آنتن در دید مستقیم دکل وایمکس قرار دارد و از محدوده فرکانس 10تا 66 گیگا هرتز استفاده می‌شود که میتواند تا شعاع 50 کیلومتری را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پوشش دهد.
فناوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس
آخرین استاندارد در بین فناوری‌های شبکه ی تلفن همراه است که می‌توان با آن به وسیله امواج خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رادیویی به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرد.
- ارائه قابلیت­های فناوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل DSL برای مسافت­های طولانی­تر



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

در تمامی مراحل ، اطلاعات مربوط به ثبت نام و آخرین وضعیت از طریق پیام*کوتاه و پست الکترونیک به اطلاع متقاضی شماره طلایی شارژ مستقیم ایرانسل خواهد رسید. همچنین همواره با مراجعه به صفحه ثبت*نام شماره طلایی و وارد نمودن شناسه پیگیری رزرو، می*توان تمام سوابق پیام*های*کوتاه و نامه*های الکترونیکی دریافتی از سوی ایرانسل را مشاهده كرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شارژ مستقیم ایرانسل GsmAria ، در اطلاعیه ای که اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل MTN منتشر کرده است آمده :
در هنگام مراجعه مامور پست به نشانی مشترك ، سیم*کارت ، تنها به مالک تحویل خواهد شد و شارژ مستقیم ایرانسل مشترک هنگام دریافت سیم*کارت باید اصل کارت ملی یا شناسنامه خود را همراه داشته باشد و یک نسخه از کپی آن را به مامور پست تحویل دهد. سیم‎کارت*های ایرانسل تنها پس از تكمیل ثبت نام و رسیدن مدارك شناسایی به ایرانسل فعال می*شوند.
بلافاصله پس از پرداخت مبلغ توسط مشترک و تأیید پرداخت توســط سیــستم، شــماره رزرو شده شارژ مستقیم ایرانسل به نام مـشترک تخصــیص داده می*شود و پس از آن، سیم*کارت به پست تحــویل و یک پــیام*کوتــاه حاوی "کد رهگیری مرســوله پستی" برای وی ارســال می*گردد. مشترک می تواند با مراجعه به وب*سایت پست به نشانی postportal از آخرین وضعیت ارسال سیم*کارت خود مطلع شود. کد رهگیری مرسوله پستی را همچنین می*توان از طریق تماس با ۷۰۰ از خط ایرانسل یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط دریافت کرد.
متقاضیان حداکثر تا پایان روز شارژ مستقیم ایرانسل ثبت*نام فرصت دارند تا هزینه شماره طلایی مورد نظر خود را پرداخت کنند. همچنین اگر فردی به هر دلیل مبلغی بیشتر از میزان مشخص شده توسط سیستم، به حساب ایرانسل واریز کند، مبلغ اضافی به اعتبار شماره طلایی وی افزوده شده و یا پس از طی مراحل اداری به وی بازگردانده می*شود. متقاضیان در طی مراحل ثبت نام، می*توانند نحوه بازپرداخت را انتخاب كنند.
از سوی دیگر در صورتی که شارژ مستقیم ایرانسل هنگام ثبت*نام متقاضی ، یک شماره ایرانسل برای اطلاع رسانی ارائه شده باشد، می*توان در تمامی مراحل ثبت نام، با ارسال یک پیام*کوتاه حاوی شناسه پیگیری رزرو به شماره ویژه ۲۱۳۹ از همان خط، از آخرین وضعیت سیم*کارت شماره طلایی مطلع شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، ایرانسل اعلام كرد به عـنوان تنها ارائه*دهنـده خدمات "شماره طلایی" در کشـور ، دور جـدید ایــن طرح را از بامداد یکشنبه ۶ تیر تا ساعت 23 و 59 دقیقه پنجشنبه ۳۱ تیرماه سال جاری و از طریق وب* سایت رسمی خود به نشانی صفحه اصلی ارائه می*دهد. شارژ مستقیم ایرانسل
ایرانسل با سرعتی بی*سابقه طی سه سال گذشته به طور متوسط هر ۱۸ ساعت یک شهر یا دهستان و ۱۴ روستا را تحت پوشش شبکه خود قرار داده و موفق شده بیش از هزار و 400 شهر و دهستان و 17 هزار روستا را به همراه بیش از 16هزار کیلومتر از جاده*های کشور، تحت شارژ مستقیم ایرانسل پوشش خدمات خود قرار دهد.
به نقل از ایستنا ، از روابط عمومی ایرانسل ،* با اجرای دور جدید واگذاری شماره طلایی ، ایرانسل این امکان منحصر به فرد را در اختیار متفاصیان قرار شارژ مستقیم ایرانسل می*دهد تا شماره تلفن *همراه دلخواه خود را از میان شماره*های موجود از ۰۹۳۹۱۰۰۰۰۰۰ تا ۰۹۳۹۹۹۹۹۹۹۹ انتخاب كنند.
ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل mtn سیمکارتهایش را می سوزاند
متقاضیان می*توانند شماره دلخواه خود را از بین شماره*های طلایی نظیر شماره*های مرتب ، شماره فعلی تلفن*همراه ، تلفن ثابت منزل و یا محل كار خود، تاریخ تولد یا ازدواج ، یك ردیف شماره*های سریالی و پشت سرهم برای اعضای خانواده ، دوستان یا همكاران ، تركیب حروف ابجد كه مفهوم خاصی شارژ مستقیم ایرانسل را ایجاد می*كند ، شماره حساب بانكی ، شماره ملی ، شماره شناسنامه ، شماره خودرو و یا هر شماره دلخواه دیگر از ردیف اعلام شده را به دلخواه ، به عنوان شماره سیم کارت اعتباری ایرانسل خود انتخاب کنند.
این اقدام اپراتور دوم در شارژ مستقیم ایرانسل راستای اعلام قطعی رگولاتوری در خصوص دارابودن سقف سیمکارت واگذاری در پروانه این اپراتور است ،چراکه با وجود واگذاری بیش از 40 میلیون سیمکارت این اپراتور به تازگی اقدام به واگذاری بسته 10 میلیونی پنجم خود با پیش شماره 0939 کرده است .
دور جدید طرح انتخاب شماره دلخواه ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل آغاز می*شود
بهای سیم‎کارت اعتباری با شماره شارژ مستقیم ایرانسل انتخابی ایرانسل ، با احتساب 3هزار تومان اعتبار اولیه موجود در آن و حق الزحمه شركت پست بابت تحویل در محل مشترك و دریافت مدارك ، مجموعا 15 هزار تومان تعیین شده كه در هنگام ثبت*نام اینترنتی از طریق پرداخت اینترنتی به*وسیله كارت یكی از بانك*های عضو شبكه شتاب و یا پرداخت از طریق کارت شارژ ایرانسل دریافت می*شود.
متقاضیان برای ثبت*نام باید ابتدا به وب*سایت رسمی ایرانسل به نشانی صفحه اصلی مراجعه کرده و وارد پورتال ثبت*نام شماره طلایی شوند سپس شماره موردنظر خود را در محل شارژ مستقیم ایرانسل مشخص شده وارد کنند. درصورتی که شماره* انتخابی شده پیش از این توسط سایرین رزرو نشده باشد، سیستم، انتخاب آنان را تایید كرده و به مرحله بعدی هدایت می*كند.
تعلیق مذکور شامل شماره شارژ مستقیم ایرانسل سیمکارت می باشد. منظور از فعال سازی، روشن نمودن و ارسال و یا دریافت تماس، MMS، SMS و یا استفاده از GPRS می باشد. مشترکین همچنین می توانند در صورت عدم نیاز به سیمکارت،پیش از سررسید 31 تیرماه 89 نسبت به استفاده و یا انتقال اعتبار اقدام نمایند.
بدینوسیله به اطلاع می رساند که همه سیمکارت های اعتباری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل MTN که تا پیش از تاریخ 29اسفند ماه سال 1387 خریداری شده و پس از فعال سازی، حداقل به مدت 90 روز متوالی منتهی به 31 خردادماه سال 88 (سه ماه اول سال 88) خاموش بوده و یا از آن هیچ استفاده ای نشده باشد، در صورت عدم فعال سازی تا تاریخ 31/04/1389 ، به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت شرکت شارژ مستقیم ایرانسل خدمات ارتباطی ایرانسل MTN بازگردانده می شود.
پس از این مرحله شارژ مستقیم ایرانسل یک پیام*کوتاه و نامه الکترونیکی مبنی بر انجام موفقیت آمیز عملیات به طور خودكار برای متقاضی ارسال می گردد. سپس مشترک می*بایست نسبت به پرداخت هزینه شماره طلایی به مبلغ 15هزار تومان از طریق پرداخت آنلاین و یا پرداخت از طریق كارت شارژ اقدام کند.
پس از تایید سیستم مبنی بر موجود بودن شماره طلایی مورد نظر و وار*د کردن اطلاعات لازم ، مرحله ثبت*نام آغاز می*شود. در این مرحله علاوه بر تکمیل مشخصات فردی، درج نشانی پست الکترونیک و یک شماره تلفن*همراه الزامی است زیرا در تمامی مراحل، اطلاعات مربوط به ثبت*نام از طریق پیام*کوتاه و پست الکترونیک به اطلاع متقاضی شارژ مستقیم ایرانسل خواهد رسید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

دزفولی اظهار داشت: در پوشش جاده‌ای هم بیش از ۲۱ هزار کیلومتر از جاده‌های اصلی کشور با رشد سالانه ترکیبی ۶۱ درصد تحت پوشش هستند. در حوزه پوشش جمعیتی رشد سالانه ترکیبی ۱۳ درصد است. به میزانی که پوشش جمعیتی افزایش می‌یابد، افزایش یک درصدی پوشش جمعیتی شبکه ممکن است سرمایه‌گذاریی را طلب کند که در ابتدا برای ۵ یا ۱۰ درصد پوشش شبکه انجام شده است. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
وی افزود: در طی این مدت ایرانسل بیش از ۱۶ هزار سایت با رشد ترکیبی ۳۸ درصد در کشور نصب و را‌ه‌اندازی کرده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است که ظرفیتی معادل ۱۰۴ هزار TRX در سطح کشور ایجاد کرده است.
وی با اشاره به گسترش همزمان شبکه وایمکس ایرانسل و حرکت به سمت توسعه نسل سوم و LTE اظهار داشت: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس تکنولوژی رو به توسعه‌ای نیست. تکنولوژی رو به توسعه به حوزه LTE تغییر یافته و همه اپراتورهای دنیا سرمایه‌گذاری خود را در زمینه وایمکس یا متوقف یا کند کرده‌اند و به سمت فناوری‌های جدید رفته‌اند.
به گفته وی، ۱۰۰ درصد شبکه ایرانسل تحت پوشش GPRS و ۹۸ درصد آن تحت پوشش EDGE است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و دو درصد باقی‌مانده به نقاط کم جمعیت و جاده های کشور اختصاص دارد که به سرعت بالای GPRS نیاز ندارند.
مهاجرت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل به ۳G و LTE منتظر رای رگولاتوری است
دزفولی گفت: پیش‌بینی میشود ترافیک دیتا در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دنیا در سال ۲۰۱۵ معادل کل ترافیک دیتا تا سال ۲۰۱۰ میلادی خواهد بود که حاکی از رشد قابل توجه حوزه دیتا است و نشان می‌دهد اپراتورها باید تمرکز خاصی روی حوزه دیتا داشته باشند.
او با اشاره به اینکه رسیدن به پوشش ۸۲ درصدی در کل شهرهای کشور، گفت: ایرانسل در چارچوب پروانه خود باید در مهر ۹۱ میزان قطعی تماس‌های خود را به ۱٫۵ درصد می‌رساند که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل درحال حاضر متوسط قطع تماس در شبکه ایرانسل ۷۹ صدم درصد است.
او با اشاره به امکان استفاده و مکالمه با سیم‌کارت‌های ایرانسل در برخی خطوط هوایی بین‌الملل نیز افزود: همچنین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل امکان استفاده از کارت شارژ برخی اپراتورهای خارجی در کشور مقصد برای شارژ سیم‌کارت‌های ایرانسل فراهم شده است.
ایرانسل در راستای روند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارائه خدمات جدید، برای اولین بار در ایران، سرویس پیشرفته “اعلام دسترسی” را به مشترکین خود عرضه کرد.
اخبار ایرانسل, اخبار وایمکس ایرانسل, گزارش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
او در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره مذاکرات میان وزارت ارتباطات و بانک مرکزی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای تخصیص ارز با قیمت مرجع به شرکت‌های فعال در حوزه ICT و شمول آن به ایرانسل گفت: در این باره رگولاتوری از مدت‌ها پیش اعلام کرد نیازهای ارزی خود را اعلام کنیم که ایرانسل از همان ابتدای امر تمامی پیش‌فاکتورها و LCهای گشایش شده و کلیه موارد مطابق میزان سرمایه‌گذاری ایرانسل از اکنون تا سال آینده را ارایه داده است اما علیرغم چند بار مکاتبه در مورد آن اما تا الان اثر مشخصی نداشته است.
۸۲درصد جمعیت کشور و بیش از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲۱هزار کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش ایرانسل هستند
برای استفاده از این سرویس جدید کافیست کد دستوری #شماره مشترک ایرانسل مورد نظر*۱۵۵* را از خط ایرانسل شماره گیری کرده تا به محض بازگشت مشترک مورد نظر به شبکه تا ۲۴ ساعت، امکان تماس با او از طریق یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیام کوتاه خودکار اعلام گردد.
علیرضا قلمبر دزفولی با اشاره به پوشش شبکه تلفن همراه ایرانسل در سراسر کشور و تمام منطقه خلیج فارس گفت: در پروانه صادره برای ایرانسل در سال هفتم قراردادی باید حدود ۹ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش قرار می‌گرفتند اما تا ۳۰ مهر ماه امسال، ۲۱ هزار و ۵۱۵ کیلومتر از جاده‌ها را تحت پوشش قرار داده ایم. به گزارش ایران اپراتور مدیرعامل ایرانسل، در نشست خبری ششمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل با اشاره به اینکه پوشش جمعیتی ایرانسل اکنون نزدیک به ۸۲ درصد است، افزود: در خصوص پوشش شهرها بیش از ۲۲۰۰ شهر و دهستان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و بیش از ۲۴ هزار روستای کشور با رشد سالانه ترکیبی ۵۷ درصد در پوشش شهری، تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
به گفته دزفولی، ایرانسل در سال جاری علاوه بر تکمیل همه پروژه‌های Core و سوئیچ‌های اصلی شبکه در ۱۰ مرکز سوئیچ اصلی، پروژه سوئیچ‌های فرعی در همه استان‌های کشور را تکمیل کرده و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل درحال حاضر از ۴۷ سوئیچ فرعی در ۳۱ استان کشور برخوردار است.
آیدین خوش‌ ظاهر · سه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۱
متوسط قطع تماس ناخواسته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در شبکه ایرانسل ۷۹صدم درصد است
درخواست تخصیص ارز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دولتی بی‌پاسخ مانده است
مدیرعامل ایرانسل در گزارشی درباره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رومینگ بین‌الملل سیم‌کارت‌های ایرانسل، تعداد اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ بین‌الملل با سیم‌کارت های دائمی این اپراتور را ۳۹۴ اپراتور با ۳۸ درصد رشد و رومینگ سیم‌کارت اعتباری را ۱۳۰ اپراتور با ۵۱ درصد رشد و رومینگ سیم‌کارت‌های دیتا را با ۲۷۶ اپراتور با ۱۰۰ درصد رشد نسبت به سال قبل عنوان کرد.
او افزود: رفتار مشترکان ما خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در مقایسه مهر امسال با مهر سال گذشته نشان می‌دهد که ۱۰۹ درصد افزایش ترافیک داشته‌اند و نشان‌دهنده رویکرد مشترکان ایرانسل به سمت دیتا است که از رویکرد بین‌المللی نیز تبعیت می‌کند. میزان این رشد در مهر ماه سال ۹۰ نسبت به مهر سال ۸۹ معادل ۷۳ درصد بوده است.
دزفولی افزود: ما هم نمی‌توانیم غیر ازاین روند را پیگیری کنیم و منتظریم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وزارت ارتباطات تعیین تکلیف کند و به سمت ۳G و LTE برویم و از صرف سرمایه کشور برای سرمایه گذاری مجدد و کم بهره و کم خاصیت جلوگلیری کنیم.
وایمکس تکنولوژی رو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به توسعه نیست
دزفولی اظهار داشت: درحال حاضر حداکثر سرعت سیم کارت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های ایرانسل با تکنولوژی نسل ۲٫۷۵ تلفن همراه ۲۲۰ کیلوبیت بر ثانیه است و میانگین سرعت متوسط مصرف مشترکان حدود ۶۰ کیلوبیت بر ثانیه است.
افزایش ۱۰۹ درصدی ترافیک دیتای مشترکان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
افزایش ۱۰۹ درصدی ترافیک دیتای مشترکان ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به کمک این سرویس جدید، در صورتی که یک مشترک ایرانسل با دیگر مشترکین ایرانسل تماس بگیرد و به دلیل خاموش بودن گوشی وی یا به هر دلیل دیگری تماس برقرار نشود، مشترک تماس گیرنده می‌تواند از در دسترس قرار گرفتن مجدد مشترک مورد نظر خود در شبکه، از طریق یک پیام کوتاه خودکار مطلع شود.
مدیرعامل ایرانسل افزود: افزایش نرخ ارز در حوزه سرمایه‌گذاری ما هم مشابه دیگر حوزه‌ها تاثیر خواهد گذاشت و در این میان MTN به جز تعهد ابتدای پروژه برای سرمایه‌گذاری ۱٫۲ میلیارد دلار، تعهدی در این قبال ندارد و امیدواریم وزارت ارتباطات تدابیری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را بیاندیشد که حداقل بخشی از نیازهای اپراتورها را تامین کند.
براساس این گزارش، استفاده از این سرویس تنها برای مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل امکان‌پذیر است و هزینه استفاده از این سرویس برای هر بار درخواست اعلام دسترسی ۱۳۰ ریال تعیین شده است. گزارش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کامل نشست خبری ایرانسل | آغاز به کار هفتمین سال فعالیت شبکه خدمات ارتباطی ایرانسل
آغاز به کار هفتمین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سال فعالیت شبکه خدمات ارتباطی ایرانسل
وی ادامه داد: مقدمات صعود به LTE و ۳G را فراهم کردیم اما معنی‌اش این نیست که کل سرمایه گذاری لازم را برای این کار صرف کرده‌ایم چراکه حوزه LTE شبیه نسل‌های دوم و سوم فناوری تلفن همراه نیست که اپراتورها کل کشور را تحت پوشش قرار بدهند بلکه در LTE سیاست‌ها مبتنی بر پوشش Hot Spotها است، جایی که تمرکز بیشتری روی دیتا است و پوشش بیشتری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داده می‌شود. به همین دلیل ایرانسل بخشی از سرمایه‌گذاری را برای مهاجرت به فناوری‌های جدید تلفن همراه انجام داده اما برای انجام بخش دیگری از سرمایه‌گذاری، منتظر اعلام نظر قطعی رگولاتوری هستیم.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

در راستای تحقق یکی از اهداف اصلی ایرانسل، یعنی ارتقای سطح رضایت مشترکین و نیز پیرو قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، این شرکت با اتخاذ سیاست های جدید شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت گذاری، مالیات فروش و عوارض محصولات خود را به سه درصد کاهش می دهد.
بنا بر اعلام ايرانسل هزينه ارسال هر پيام كوتاه (sms) به هر يك از اپراتورهاي تلفن همراه كشور از طريق سيم كارت­هاي پيام رسان، پايين ترين هزينه تبادل پيام كوتاه در بين تمامي اپراتورهاي تلفن همراه فعال كشور بحساب مي آيد. همچنين بهاي ارسال هر پيام چند رسانه اي (mms) و هزينه اتصال به اينترنت و تبادل اطلاعات از طريق سرويس Gprs ايرانسل كاهش قابل ملاحظهاي يافته است. بهاي بسته سيم كارتهاي پيش پرداخته پيام رسان ايرانسل همراه با 5 هزار تومان شارژ اوليه و با احتساب ماليات و عوارض شارژ اتوماتیک ایرانسل قانوني 10 هزار تومان است كه ارزانترين سيم كارت عرضه شده به بازار كشور به حساب مي آيد.
بنابر اعلام، آن دسته از مشترکینی که قبلا سیم کارت ایرانسل خریداری کرده شارژ اتوماتیک ایرانسل و هنوز سیم کارت هدیه خود را دریافت نکرده‌اند، مطابق روال سابق و از طریق شرکت پست، سیم کارت هدیه خود را دریافت خواهند کرد.
سیم کارت های هدیه، دارای مهلت زمانی برای فعال سازی بوده و شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترک می تواند در هر زمان با شماره گیری کد دستوری #۱*۱۲۱* از سیم کارت اصلی خود، از این تاریخ مطلع شود.
پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسل از طریق شماره گیری کد دستوری و مراجعه حضوری به شعب بانک شارژ اتوماتیک ایرانسل های عامل امکان پذیر است.
، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز شارژ اتوماتیک ایرانسل تماس شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.
با هدف تسهیل در روند سابق برای ارسال سیم کارت هدیه به مشترکین و از هفته آینده، شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم کارت‌های اصلی و هدیه ایرانسل همزمان و در یک بسته بندی، تحت عنوان “سیم‌کارت دوقلوی ایرانسل” عرضه خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با عرضه سیم کارت دوقلو، مشترکین جدید ایرانسل دیگر لازم نیست منتظر دریافت سیم کارت هدیه خود از طریق پست بمانند، چرا که از این پس سیم کارت اصلی و هدیه خود را در قالب یک بسته بندی، در زمان خرید دریافت خواهند کرد.
[font=Tahoma]ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شارژ اتوماتیک ایرانسل شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/font] شارژ اتوماتیک ایرانسل
مالیات فروش و عوارض ایرانسل کاهش شارژ اتوماتیک ایرانسل یافت
به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي ايرانسل، سيم كارت هاي پيام رسان مخصوص شارژ اتوماتیک ایرانسل تبادل پيام كوتاه (sms)، پيامهاي چند رسانهاي (mms) و اتصال به اينترنت (gprs) هستند.
یرانسل از عرضه نیم‌بهای مودم‌های USB و Wi-Fi شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس خود به مناسبت سی و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.
گروه خبری شارژ اتوماتیک ایرانسل GSM : مبلغ مالیات فروش و عوارض محصولات ایرانسل از اول مهر ماه سال 87 از شش به سه درصد کاهش می یابد.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، تخفیف ۵۰ درصدی مودم‌های وایمکس ایرانسل مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۲ بهمن ۹۰ نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و شارژ اتوماتیک ایرانسل از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ روز انجام دهند.
بنا بر اعلام، درحال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در ۲۶ شهر اصفهان، اندیشه، اهواز، تبریز، تهران، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، شور آباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شیراز، فردیس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامین، دزفول، گلستان، ری و مشهد مقدس ارائه شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌شود.
ایرانسل در اطلاعیه خود تاکید کرده؛ بهای سیم کارت دائمی ایرانسل، به همراه یک سیم کارت هدیه با ۲هزار ریال اعتبار اولیه، ۱۲۰هزار تومان و بهای سیم کارت اعتباری ایرانسل با ۲۰هزار ریال اعتبار اولیه به همراه یک سیم کارت هدیه با ۲هزار شارژ اتوماتیک ایرانسل ریال اعتبار اولیه، ۵هزار تومان است و فرآیند ثبت نام سیم کارت، فعال سازی امکان ارسال پیام چندرسانه ای (MMS) و تحویل سیم کارت هدیه در قالب بسته سیم کارت دوقلو، کاملا رایگان بوده و مشترکین نیازی به پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای جز بهای سیم کارت ندارند.
در این بازه زمانی، مودم‌های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۰۳ هزار و ۴۰۰ ریال عرضه خواهند شد. در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی ملغی شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌گردند.
سیم کارت شارژ اتوماتیک ایرانسل های دوقلوی ایرانسل آمد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید شارژ اتوماتیک ایرانسل یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
يرانسل به زودي سيم كارت­هايي با نام "پيام رسان" با بهاي 10 هزار تومان شارژ اتوماتیک ایرانسل به بازار عرضه خواهد كرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. شارژ اتوماتیک ایرانسل لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بدین ترتیب اعتبار موجود در کارت شارژهای ایرانسل از یک مهر ماه با احتساب 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای شارژهای بیست، پنجاه، یکصد و دویست هزار ریالی به ترتیب 19.417، 48.544، شارژ اتوماتیک ایرانسل 97.087و 194.175 ریال خواهد بود.
برای فعال سازی سیم کارت هدیه، لازم است مشترک از سیم کارت اصلی، ابتدا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال کند، شماره سیم کارت هدیه اختصاص داده شده، به طور خودکار و شارژ اتوماتیک ایرانسل از طریق پیام کوتاه برای مشترک سیم کارت اصلی ارسال می‌شود.
بر این اساس، نرخ های جدید برای مشترکین بیش شارژ اتوماتیک ایرانسل از پیش مقرون به صرفه شده و هیچگونه هزینه اضافه ای برای آنها در بر نخواهد داشت بطوریکه در پی اجرایی شدن این تغییرات، مشترکین می توانند با همان پنج هزار تومانی که پیش از این برای خریداری یک کارت شارژ 5 هزار تومانی می پرداختند، یک کارت شارژ 5 هزار تومانی با اعتبار مکالمه بیشتر یعنی 48 هزار و 544 ریال به جای 47 هزار و 170 ریال خریداری کنند.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

براساس این گزارش، استفاده از این سرویس تنها برای مشترکین سیم کارت**های اعتباری ایرانسل امکان**پذیر است و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هزینه استفاده از این سرویس برای هر بار درخواست اعلام دسترسی ۱۳۰ ریال تعیین شده است.
درحوزه مدیریت هزینه**های ارتباطی کسب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و کارها هم ایرانسل خدمات ویژه**ای نظیر کنترل هزینه**های عملیاتی، کنترل هزینه**های تماس، فهرست طلایی، کنترل حساب اینترنتی و خدمات پرداخت سازمانی را در این همایش معرفی کرد.
باقرصمدی مديرارشد بازاريابي تجاری ایرانسل با بیان این مطلب در نخستین همایش معرفی راهکارهای سازمانی ایرانسل،گفت: مطالعات درخصوص ارائه خدمات به شرکتهای خصوصی، ارگانها و سازمانهای دولتی بیش از یک سال و نیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است که در ایرانسل آغاز شده و با ارائه خدمات متنوعی ادامه دارد.
مديرارشد بازاريابي تجاری ایرانسل با اشاره به اینکه مدیریت هزینه ها یکی دیگراز موارد مورد توجه شرکتها و سازمانها است، اضافه کرد: قطعا استفاده از محصولات شرکتی ایرانسل هزینه هایی کمتر از هزینه های جاری شرکتها و سازمانها دارد و در همین خصوص به تخفیف 35 درصدی شرکتها و سازمانها دراستفاده از خدمات M*** ایرانسل اشاره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد که ارزان ترین تعرفه موجود در کشوراست.
مدیرراهکارهای بانکداری ایرانسل استفاده از رمز یکبار مصرف ایرانسل را یکی از جدیدترین محصولات اپراتور دوم درحوزه بانکداری عنوان و خاطرنشان کرد: دراین خدمت به طور کلی استفاده از سخت افزار ازبین رفته و مستقل از نوع خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دستگاه تلفن همراه مورد استفاده توسط مشترک، وی می تواند با استفاده از رمز یکبار مصرف ایرانسل از تمامی خدمات بانکهای متعدد در این حوزه بهره مند شود.
وی با تاکید براین موضوع که امنیت اطلاعات یکی ازمهمترین موارد مورد توجه درحوزه خدمات شرکتی است،گفت: راهکارهای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل امنیتی به این معنا است که بتوان اطلاعات را از یک مجرای امن انتقال داد که این موضوع در حوزه محصولات شرکتی به صورت کامل ارائه می شود.
ایرانسل برای نخستین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باردرکشورارائه خدمات به شرکتها و سازمانها را آغاز کرده و براساس نیازهای ویژه هر سازمان به ارائه خدمات می پردازد.
همچنین خدمات متنوع ایرانسل درحوزه امنیت وسلامت از جمله سرویس آهنگ پیشواز تبلیغاتی وتجاری، سرویس ارتباط ماشین به ماشین (M2M) ، سرویس انتخاب شماره های تلفن همراه متوالی،سرویس بانکداری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه، سرویس پیام کوتاه انبوه تجاری،سامانه سازماندهی هزینه،سرویس پرداخت پیشرفته صورت حساب ، سرویس موقعیت یابی، سرویس سیم کارت پیام رسان، سرویس شبکه امن همراه، سرویس شبکه اختصاصی تلفن همراه و وایمکس ایرانسل از جمله محصولاتی بودند که در این همایش معرفی شدند.
ایرانسل به عنوان تنها شرکت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فعال درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موفق به دریافت تندیس،لوح تقدیر و گواهینامه بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت، لوح تقدیر مدیریت موفق و خلاق و گواهینامه بین المللی با سطح Aاز سوی مرکز استاندارد های بین المللی کاناداو نیزگواهینامه بین المللی صنعت خلاق از سوی اتحادیه اروپا از چهارمین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور شد.
لازم به یادآوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است؛ نخستین همایش معرفی راهکارهای سازمانی ایرانسل امروز 24 آبان ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سالن کنفرانس شماره یک محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزارمی **شود.
به روز رسانی آسان و امنیت بالا مهمترین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مزایای بانکداری همراه امن ایرانسل
ایرانسل در راستای روند ارائه خدمات جدید، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای اولین بار در ایران، سرویس پیشرفته "اعلام دسترسی" را به مشترکین خود عرضه کرد.
سرویس اعلام دسترسی برای اولین بار در ایران توسط ایرانسل عرضه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شد
دمیرچی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل لو تصریح کرد: درحال حاضربانکهای پاسارگاد،سامان، مسکن، گردشگری، پست بانک و موسسه خدمات پرشین سوییچ ازجمله بانکها و موسسات مالی و اعتباری هستند که ایرانسل با آنها قرارداد همکاری دارد و با استفاده از کد *100# استفاده از خدمات این بانکها برای مشترکین ایرانسل ممکن شده است.
ایرانسل براساس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نیازهای سازمانها به ارائه محصولات می پردازد
وی خاطرنشان کرد: شرکتها می توانند با استفاده ازشماره های اختصاصی کوتاه، مانند کدهای تلفن داخلی که برای ارتباط پرسنل با یکدیگردرداخل شرکت مورد استفاده قرار می گیرد،از شماره های کوتاه برای تماس با تلفن همراه همکارانشان استفاده کنند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که قابلیت اتصال به شبکه سانترال تلفن داخلی شرکتها را هم دارد.
گفتنی است درانتهای این نشست نیزکارشناسان بخش محصولات و خدمات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مربوط به شرکتهای ایرانسل به سوالات حاضرین پاسخ گفتند.
برای استفاده از این سرویس جدید کافیست کد دستوری #شماره مشترک ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مورد نظر*155* را از خط ایرانسل شماره گیری کرده تا به محض بازگشت مشترک مورد نظر به شبکه تا 24 ساعت، امکان تماس با او از طریق یک پیام کوتاه خودکار اعلام گردد.
صمدی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر اغلب اپراتورهای بزرگ دنیا50 درصد درآمدهایشان را از مشترکین عادی دریافت می کنند و 50 درصد مابقی را از بخش خدمات شرکتی و در اختیار قرار دان بستر ارتباطی شان بدست می آوردند اظهار داشت: مطالعات نشان می دهد درسال 2020 سهم درآمدهای عادی مشترکین به 20 درصد کاهش خواهد یافت و مابقی از بخش خدمات شرکتی و در اختیار قراردادن بستر ارتباطی اپراتورهای تامین خواهد شد و ایرانسل نیز برنامه هیا خود را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در همین سمت پیش خواهد برد.
عطای گواهینامه بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به کمک این سرویس جدید، در صورتی که یک مشترک ایرانسل با دیگر مشترکین ایرانسل تماس بگیرد و به دلیل خاموش بودن گوشی وی یا به هر دلیل دیگری تماس برقرار نشود، مشترک تماس گیرنده می**تواند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از در دسترس قرار گرفتن مجدد مشترک مورد نظر خود در شبکه، از طریق یک پیام کوتاه خودکار مطلع شود.
وی اضافه کرد: یک سال و نیم است که ایرانسل ارائه خدمات به سازمانها و شرکت ها را در برنامه های خود قرار داده و با توجه به اینکه بخش عمده ای از این سازمانها را بانکها تشکیل می دهند، ارائه محصولات و خدمات به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بانکها در اولویت قرار دارد و با جدیت در حال اجرا لست.
درچهارمین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور، تندیس، لوح تقدیر و گواهینامه بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت، لوح تقدیر مدیریت موفق و خلاق و گواهینامه بین المللی با سطح Aاز سوی مرکز استانداردهای بین المللی کانادا و گواهینامه بین المللی صنعت خلاق اتحادیه اروپا به ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اعطا شد.
دمیرچی لو تکنولوژی NFC ( ارتباط راه نزدیک) را مهمترین تکنولوژی آینده صنعت مخابرات و ارتباطات عنوان و یادآورشد: ارتباط راه نزدیک بستری را ارائه می کند که بر روی سیم کارت مشتری و در ارتباط با یک دستگاه رادیویی گیرنده قرار می گیرد و موجب ارتقای امنیت انتقال داده ها می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شود و ایرانسل نیز در همین راستا گام خواهد برداشت.
صمدی خاطرنشان کرد:زمانی که یک اپراتور، خدماتی را به مشترکین عادی ارائه می کند، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترکین عادی می توانند با اختیار خود از آن محصول استفاده و یا ازاستفاده ازآن صرف نظرکنند، این درحالی است که در زمینه محصولات تجاری، شرکتها پس از مطرح کردن مشکلاتشان ومتناسب با نیازهایشان محصولات را دریافت و مورد استفاده قرار می دهند.
دراین همایش راهکارهای اطلاع رسانی و تبلیغات ایرانسل هم در بخش**های آهنگ پیشواز تجاری، پیامک انبوه تجاری، پیشخوان تجاری، تبلیغات هوشمند، نظرسنجی و سرویس اطلاعات شهری و راهکارهای دسترسی مستمر ایرانسل شامل خدمات سلامت همراه، خدمات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سازمانی همراه، آموزش همراه و پایش ویدئوی مستمر به مدیران و کارشناسان سازمان**ها و صاحبان کسب و کار معرفی شدند.
مهمترین مزایای بانکداری همراه امن ایرانسل به روز رسانی آسان و امنیت بالای آن است که به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اندازه کل پوشش شبکه ایرانسل امکان استفاده از آن وجود دارد.
هومن دمیرچی لو مدیر راهکارهای بانکداری ایرانسل با بیان این مطلب در نخستین همایش معرفی راهکارهای سازمانی ایرانسل گفت: ارائه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خدمات بانکداری مبتنی برUSSD نخستین خدمت ارائه شده توسط ایرانسل در حوزه بانکداری در کشور است که توانسته به نوعی نیاز به نصب نرم افزار بانکداری همراه و مشکلات بعدی در استفاده از این نرم افزار رابه کلی از بین ببرد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

- شناسایی بازار بکر و خالی از رقبای جدی: بازار ایران در زمینه تکنولوژهای نوین به خصوص تلفن همراه بازاری دست نخورده به حساب می اید خرید شارژ مستقیم ایرانسل و ایرانسل با شناسایی این بازار بکر توانسته بازار مناسبی را برای فعالیت پیدا کند. و با ارائه خدمات مناسب و جلب حد متوسطی از رضایت سود سرشاری را به دست آورده است.
-اینترنت موبایل:اولین شرکت عرضه کننده اینترنت موبایل در ایران شرکت ایرانسل است که با استقبال خوبی از طرف مردم هم مواجه شد و پس از آن خرید شارژ مستقیم ایرانسل همرا اول اینترنت موبایل را عرضه کرد. ایرانسل با متنوع سازی بسته های اینترنت موبایل هنوز هم در بازار ایران پیشتاز است.
2.بازاری تقریبا خرید شارژ مستقیم ایرانسل خالی از رقیب: زمانی که ایرانسل وارد بازار ایران شد رقیب جدی پیش روی خود ندید .سال 85 که ایرانسل شروع به فعالیت کرد تنها دو شرکت در زمینه تلغن همراه در ایران فعالیت میکردند یکی همراه اول و دیگری تالیا.
4-ارائه خدمات با تکنولوژی بالا در کنار تلفن همراه:ایرانسل همواره در بازار ایران در پی تکنولوژی های نوین بوده و موفقیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل خوبی نیز در این زمینه کسب کرده است.
3-رهبری هزینه در ارائه خدمات نسبت به سایر رقبا به خصوص همراه اول:در طول سالهای اولیه ورودتلفن همراه به ایران تنها ا پراتور در بازار ایران همراه اول بود که سیم کارت هایی با قیمت بسیار بالایی عرضه می کرد. ودر آن زمان سیم کارت های این شرکت کالایی لوکس محسوب میشد که بسیاری از مردم خرید شارژ مستقیم ایرانسل به خصوص دهک های پائین جامعه قادر به خرید آنها نبودند . در همین زمان بود که ایرانسل با ارائه سیم کارت های دائمی و اعتباری ارزان قیمت توانست سهم بازار خود را به سرعت افزایش دهد.
2- گسترش سریع مناطق تحت پوشش: ایرانسل در اوایل کار در سه شهر بزرگ تهران تبریز و مشهد شروع به فعالیت کرد . طی پنج سالی که از عمر ایرانسل میگذرد توانسته 1874شهر و 22هزار روستا و 20هزار کیلو متر از جاده های کشور را پوشش دهد در این زمینه پیشرفت چشم گیری داشته است . در مقام مقایسه با دیگر اپراتورها پیشرفت بسیار بالایی داشته است. حتی نسبت به خرید شارژ مستقیم ایرانسل برنامه از پیش تعیین شده نیز جلوتر رفته است .ایرانسل تقریبا 85درصد جمعیت کشور را تحت پوشش آنتن هایش قرار داده است .
-وایمکس(اینترنت بی سیم ایرانسل):ایرانسل سرویس وایمکس خود را با تبلیغاتی گسترده در خصوص امکان خرید شارژ مستقیم ایرانسل جابه جایی کاربر آغاز کرد و با توجه به مناطق تحت پوشش و آنتن های گسترده در سراسر کشور توانست بازار نسبتا خوبی را بدست آورد. جدی ترین انتقاد کاربران وایمکس این است که با کوچکترین جابه جایی در مودم دچار پرش آنتن و یا از دست دادن سیگنال می شوند ایرانسل برای رفع این مشکل هنوز اقدامی نکرده است .
عوامل محیطی دخیل در موفقیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
همرا اول که مالکیت آن دولتی است. شرکت های دولتی بروکراسی شدیدی دارند و با پیچیدگی های خاصی دست به گریبان هستند همراه اول نیز از این قاعده مستثنی نیست. موضوع قابل توجه دیگر قیمت های بسیاربالای همراه اول بود که خرید شارژ مستقیم ایرانسل باعث میشد توان رقابت با ایرانسل را از دست بدهد.
عوامل داخلی خرید شارژ مستقیم ایرانسل دخیل در موفقیت ایرانسل
در حال حاضر قیمت سیم کارت های ایرانسل بسیار ناچیز است و با مبلغی بسیار اندک تحویل مشترکان می شود و بیشتر درامد شرکت از خدمات اصلی و فرعی که به مشتریان خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارائه می شود بدست می اید .
برای موفقیت هر سازمانی یکسری عوامل دست به دست هم می دهند تا پیروزی حاصل شود . در عمده ترین تقسیم بندی میتوان این عوامل را به عامل خرید شارژ مستقیم ایرانسل های داخلی و خارجی تقسیم بندی کرد.بکر بودن بازار ایران و هم چنین ساختار فرهنگی اجتماعی خاص ایران عواملی هستند که باعث شده است تا عوامل محیطی در موفقیت ایرانسل در بازار ایران نمود بیشتری داشته باشد.
اما به خرید شارژ مستقیم ایرانسل راستی راز این موفقیت در چیست؟ ایرانسل چگونه توانسته در مدت زمانی کوتاه 51٪سهم بازار را به خود اختصاص دهد؟
تالیا شرکت دیگری است که در بازارایران فعالیت میکند .تالیا به علت کندی توسعه مناطق تحت پوشش خرید شارژ مستقیم ایرانسل بخش اعظمی از بازار را به ایرانسل سپرد.
3.نیاز روز افزون مردم ایران به تلفن همراه:در کشورهای توسعه یافته علاوه بر نسل اول تلفن همراه نسل های دوم و سوم نیز راه اندازی شده بود در حالی که در کشور ما این ضعف جدی و نیاز شدید مردم احساس میشد . با وجود ارتباطات گسترده جهانی از طریق اینترنت ودیگر شبکه های ارتباطی مردم ایران نیز کم بیش از این پیشرفت ها اطلاع داشتند و خواستار شبکه های ارتباط از راه دور به خصوص تلفن همراه بودند. ایرانسل نیز در اوج احساس نیاز به تلفن همراه وارد بازار ایران شد و به شایستگی توانسته به این نیاز مردم پاسخگو باشد و گوی میدان را خرید شارژ مستقیم ایرانسل از دیگر رقبا برباید.
1.شرایط فرهنگی و اجتماعی جامعه ایران: ما ایرانیان مردمی احساسی هستیم و در مراودات روزمره خرید شارژ مستقیم ایرانسل از تعارفات بسیار زیادی استفاده میکنیم و گاهی اوقات در این زمینه افراط می کنیم .این خصوصیت فرهنگی ما در ارتباطات از راه دور به خصوص تلفن همراه نیز سرایت پیدا کرده است . به طوری که چندین برابر استاندارد جهانی از تلفن همرا استفاده می کنیم .مکالمات طولانی و استفاده بیش از حد نیاز پیامک باعث شده سود های کلانی به شرکت های مخابراتی و به خصوص رهبر بازار یعنی ایرانسل برسانیم.
-پیامک تصویری: اصولا تکنولوژی های جدید برای انسان جذابیت دارد .در این میان پیامک تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای مردم ایران ارسال تصاویر جذابیت خاصی داشت که می توانستند زیباترین و خاطره انگیز ترین لحظات زندگی خود را خرید شارژ مستقیم ایرانسل که ثبت کرده اند برای دوستان و نزدیکان خود ارسال کنند و انها را در این زیبایی سهیم کنند .
پیامگیر خرید شارژ مستقیم ایرانسل صوتی: باز هم ایرانسل به پیشتازهای خود ادامه داد و این بار پیامگیر صوتی را ارئه کرد .هنگامی که گوشی موبایل شما خاموش ویا شما فرصت پاسخگویی به آن را ندارید و اینجاست که این خدمت به کار شما می اید .
با گسترش روز افزون نیاز مردم به ارتباطات از دور به خصوص تلفن همراه دولت برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل رفع این نیاز در برنامه سوم توسعه به این موضوع توجه کرد و طی آن این موضوع در ماده 124 برنامه سوم توسعه گسترش شبکه تلفن همراه در دستور کار قرار گرفت.تا اینکه شرکت تالیا وارد بازار ایران شد و پس از آن مزایده ای در سال 84-85 برای واگذاری خدمات تلفن همراه برگزار شد. شرکت ترک سل برنده مزایده مذکور شداما به دلایلی شرکتی ایرانی به نام ایرانسل با همکاری شرکت ام تی ان از کشور افریقای جنوبی برنده نهایی این مزایده اعلام شدند .در سال 85 بود که ابن شرکت رسما فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و سیم کارت های دائمی و اعتباری خود را اولین بار در شهرهای تهران تبریز و مشهد عرضه کرد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

دسته: اخبار شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
هنگامی‌که در خارج از کشور هستید و از سرویس رومینگ استفاده می کنید، می توانید از خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه (SMS) نیز استفاده کنید. در پایان سفرنیز ، هنگامی‌که به ایران باز می گردید سیم کارت شما باید بطور خودکار به وضعیت “پایان رومینگ” بازگردد و یا با پیگیری شارژ اتوماتیک ایرانسل پیغام‌های گوشی، سیم کارت شما به حالت عادی بازمی گردد.
برای تماس با یک شماره در کشوری که در آن هستید یا تماس با یک شماره در خارج از کشوری که به آن مسافرت کرده‌اید، همانند برقراری یک تماس بین‌المللی عمل کنید. yes/ok + شماره مورد نظر + کد شهر (بدون صفر) + کد کشور + کد خروجی به طور مثال، هنگامیکه می خواهید از خارج ایران با شماره ١٢٣۴۵۶٧٨ در تهران تماس بگیرید، اینگونه شماره گیری کنید: ۹۸۲۱۱۲۳۴۵۶۷۸ + و برای تماس با یک شماره تلفن همراه ام تی ان ایرانسل در آن کشور، مانند برقراری تماس بین المللی در ایران (همانطور که در بالا ذکر شده) عمل کنید. این بدین معنی است که شماره تلفن همراه را به عنوان شماره مورد نظر وارد کنید و فراموش نکنید که “صفر” را از ابتدای شماره شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن حذف کنید. مثلاً برای تماس با ٠٩٣۵١۵۵٠۴٠٠، شماره ٠٠٩٨٩٣۵١۵۵٠۴٠٠ را وارد کنید.
همچنین مشترکان می‌توانند برای استفاده از سرویس رومینگ سیم کارت دائمی، با خدمات مشترکین ایرانسل با شماره ٧٠٠ از خط ایرانسل یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرند و کلیه اطلاعات شارژ اتوماتیک ایرانسل لازم را دریافت کنند.
جزیره ابوموسی شارژ اتوماتیک ایرانسل
مدیر روابط عمومی ایرانسل درباره پوشش شبکه تلفن همراه ایرانسل در جزیره ابوموسی گفت: تا این شارژ اتوماتیک ایرانسل لحظه ایرانسل موفق به اخذ مجوز نصب ایستگاه‌های آنتن BTS خود در جزیره همیشه ایرانی ابوموسی نشده است و با صدور مجوز، این آمادگی را دارد تا با نصب تجهیزات لازم، این جزیره را نیز تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.
وعده ایرانسل: نصب تجهیزات در ابوموسی شارژ اتوماتیک ایرانسل و پوشش کامل
مشترکان باید مبلغ ٢ میلیون ریال سپرده رومینگ را پرداخت کنند. این مبلغ قابل بازگشت است و مشترک باید این مبلغ را با درج کد شناسه پرداخت خود به شماره شارژ اتوماتیک ایرانسل حساب ۹۶٫۴۴۴۴۴۰ بانک ملت به نام شرکت ایرانسل واریز کند و جهت دریافت کد شناسه پرداخت #۱*۱*۱۳۰* را از خط خود شماره گیری کنند.
آموزش شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده از رومینگ دائمی ایرانسل
رومینگ ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
هنگامیکه خارج از ایران هستید، درصورتیکه تمام تماس‌هایتان را به پیام گیر صوتی منتقل نکرده باشید، هر شخصی در ایران می تواند با شماره گیری تلفن همراهتان شارژ اتوماتیک ایرانسل با شما تماس بگیرد.
مشترک باید مجدداً با خدمات مشترکین ایرانسل با شماره ٧٠٠ از خط ایرانسل یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرد و از فعال شدن نهایی سرویس رومینگ اطمینان بگیرد. *پیش از خروج از ایران دقت کنید… برای پیشگیری از ایجاد هرگونه مشکل احتمالی، لطفاً پیش از آغاز سفر مطمئن شوید که ام تی ان ایرانسل با کشور مقصد دارای توافقنامه رومینگ است و با خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید و سرویس رومینگ را برای سیم کارت خود فعال کنید. (برای تماس با خدمات مشترکین، با شماره ٧٠٠ از تلفن همراه ایرانسل و یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرید.) هنگامی‌که از ایران خارج شده و به محدوده رومینگ بین‌المللی وارد می‌شوید سیم‌کارت شما باید شارژ اتوماتیک ایرانسل به طور خودکار به وضعیت رومینگ تبدیل شود. *برقراری تماس به هنگام رومینگ
شاید یکی از ملزومات سفر به کشورهای خارجی آگاهی از چگونگی استفاده از سیم‌کارت و خرید کارت‌های تلفن از خطوط تلفن ثابت و شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه باشد.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ شارژ اتوماتیک ایرانسل
آرش شارژ اتوماتیک ایرانسل کریم‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: ایرانسل با بیش از ۳۷۳ اپراتور جهان و از جمله دو اپراتور اماراتی قرارداد رومینگ بین‌الملل دارد و به علت عدم نصب آنتن‌های BTS ایرانسل در این جزیره و پوشش غیرمجاز ابوموسی توسط اپراتورهای اماراتی، مشترکین ایرانسلی که وارد این جزیره می‌شوند تحت پوشش خدمات رومینگ اپراتورهای اماراتی قرار می‌گیرند و پیام کوتاه خودکار اعلام فعال‌سازی رومینگ دریافت می‌کنند.
خرید کارت شارژ ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
چند سالی است با گسترش ارتباطات اپراتورهای تلفن همراه کشور و ایجاد رومینگ در سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، این موضوع به اندازه‌ی قابل توجهی کاهش یافته است. به گونه ای که شاید دیگر در سفرهای خارجی نیازی به تلفن عمومی و یا شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت تلفن نخواهیم داشت.
مشترکان ایرانسل می‌توانند از تلفن همراه خود در هر کشوری که با این شرکت دارای توافقنامه سرویس رومینگ بین‌المللی باشد، استفاده کنند و دیگر نیازی به ثبت نام یا دریافت سیم‌کارت جدید برای رومینگ ندارند. جهت استفاده از سرویس رومینگ باید صورتحساب‌های قبلی خود را شارژ اتوماتیک ایرانسل به طور کامل پرداخت کرده باشید.
وی افزود: مشکل پیش آمده در این باره حاکی از همپوشانی با اپراتورهای کشورهای همجوار است که در این مورد در برخی مناطق مشترک تحت پوشش اپراتور امارات قرار می‌گیرد. اپراتورها، همواره به مشترکینی که در مناطق مرزی تردد دارند، توصیه می‌کنند که برای جلوگیری از برقراری ناخواسته رومینگ بین‌الملل، تنظیمات مربوط به انتخاب شبکه گوشی تلفن همراه شارژ اتوماتیک ایرانسل خود را از حالت انتخاب خودکار خارج کرده و روی حالت انتخاب دستی شبکه تنظیم نمایند.
دسته: اخبار ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آذر 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م
دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 مرگ استیو جابز باعث به تأخیر افتادن معرفی سیستم‌عامل جدید گوگل موسوم به آندروید 4 و اولین گوشی هوشمندی که قرار است با این سیستم‌عامل روانه بازار شود، شد. پس از یک وقفه كوتاه بالاخره انتظار به پایان رسید و سامسونگ و گوگل در کنفرانسی خبري از آخرین محصول مشترك خود رونمایی کردند. این گوشی که در ابتدا تحت نام نکسوس پرایم (Nexus Prime) خوانده می‌شد شارژ اتوماتیک ایرانسل در نهایت به گالکسی نکسوس تغییر نام داد تا نام و نشانی از سری کهکشانی‌های سامسونگ هم در آن باشد.
عملکرد این نرم‌افزار مشابه راداری است که در سپر جلویی برخی اتومبيل‌ها موجود است و موقع نزدیک شدن بیش از حد سپر به ماشین جلویی، به راننده هشدار می‌دهد. این برنامه به کمک چیپ جی‌پی‌اس تلفن همراه و دوربین دیجیتال آن کار مي‌کند. تنها به پایه‌ای نیاز دارید تا تلفن را جلوی شیشه اتومبیل ثابت کند. جی‌پی‌اس سرعت ماشین را تخمین زده و آن را روي صفحه تلفن نمایش می‌دهد؛ همزمان، دوربین تلفن مسیر روبه‌رویی راننده را اسکن می‌کند. برنامه کاربردی iOnRoad این تصویر را بررسی کرده و فاصله ماشین شما را با ماشین رو به رویی پیش‌بینی می‌کند و در صورت کم بودن فاصله، با صدای هشدار بلندی شما را از خطر با خبر مي‌کند. این برنامه‌ کاربردی در پیشگیری از بسیاری حوادث رانندگي نقش مفیدی خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد گوگل با عرضه گوشی‌های هوشمند سری نکسوس و همکاری با سازندگان مشهور تلفن‌های همراه تلاش دارد تا از اعتبار جهانی نام تجاری خود برای ورود به عرصه تجهیزات الکترونیکی بهره‌برداری کند، اما قبل شارژ اتوماتیک ایرانسل از آن باید کمی درباره ارتباط سیستم‌عامل آندروید و ساخت گوشی‌های مشترک گوگل بدانیم.
سامسونگ که با اشتیاق فراوان و برای افزایش سهم بیشتر اسمارت‌فون‌ها اقدام به استفاده از سیستم‌عامل نوپای آندروید در گوشی‌های هوشمند خود کرده بود، در نهایت با عرضه گالکسی اس زنگ خطر را برای سایر رقبا به صدا درآورد. این گوشی هم مانند نکسوس شارژ اتوماتیک ایرانسل وان راه موفقیت را به سرعت پيمود، اما این برای گوگل راضی‌کننده نبود و سهم بیشتری از بازار را می‌خواست. هر چند قبل از عرضه رسمی این گوشی خبر خرید 5/12 میلیارد دلاری بخش موبایل موتورولا توسط گوگل نشان از عزم گوگل برای تولید گوشی هوشمند و شاید هم در آینده‌ای نزدیک تبلت بود، اما همگان منتظر رونمایی از نسل سوم گوشی گوگل بودند تا ببینند این بار گوگل برای مقابله با سیستم‌عامل جدید اپل یعنی iOS 5 و نسل پنجم آیفون یعنی آیفون 4s چه چیزی را رو خواهد کرد.
با توجه به ممنوعیت صحبت با تلفن همراه در حین رانندگی، برنامه‌ شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربردی جدید اپل، تلفن‌های همراه را به ابزاری متفاوت در رانندگی تبدیل می‌کند.
بسیاری از کارشناسان پس از عرضه آندرويد پیش‌بینی می‌کردند كه گوگل بزودی وارد مقوله سخت‌افزاری و عرضه تلفن همراه شود. این گمانه‌زنی‌ها درست از آب درآمد و گوگل هم بر این باور بود كه شارژ اتوماتیک ایرانسل برای توسعه بهتر و بسط و گسترش سیستم‌عامل آندروید باید گوشی مختص خود را تولید نماید. شایعات و حرف و حدیث‌ها با معرفی رسمی نکسوس وان (Nexus one) که به سفارش گوگل و توسط کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی (HTC) ساخته شده بود پایان یافت و حالا گوگل دوران جدیدی را تجربه می‌کرد.
این گوشی با پشتیبانی‌های گوگل و ساختار خوبی که داشت توانست به یکی از پرفروش‌های آندروید فون‌ها تبدیل شود و گوگل را برای ادامه راه و ساخت گوشی‌های دیگر وسوسه شارژ اتوماتیک ایرانسل کرد. این ماجرا یعنی عرضه اولین گوشی گوگل به 2سال پیش برمی‌گردد. در سال بعد گوگل و سامسونگ دست همکاری به سوی هم دراز کردند تا از ماحصل آن گوشی دوم گوگل موسوم به نکسوس اس (Nexus s) متولد شود.
گالکسی نکسوس با ابعاد 9/8×9/67×5/135 میلی‌متری نشان از یک گوشی هوشمند با ابعادی بزرگ دارد كه مخصوصا صفحه نمایشگر 65/4 اینچي آن با صرف‌نظرکردن از مدل Galaxy Note سامسونگ که حد واصل بین تبلت و گوشی است (با صفحه نمایشگر 3/5 اینچی) دارای بزرگ‌ترین صفحه نمایش بین گوشی‌های هوشمند که تاکنون عرضه شده است، مي‌باشد. اين صفحه نمايش بزرگ ساخته شده تا کاربران لذت بیشتری از دیدن فیلم و گشت و شارژ اتوماتیک ایرانسل گذار در اینترنت را تجربه نمایند.
وزن این گوشي هوشمند 135 گرم است که با توجه به ابعاد آن مناسب و حتی سبک به شمار می‌آید. نمایشگر 65/4 اینچی این گوشی از نوع SuperAMOLED است، یعنی همان نمایشگری که گالکسی اس سامسونگ از آن بهره برده شارژ اتوماتیک ایرانسل بود.
تلفن‌های همراه «کمک راننده» می‌شوند شارژ اتوماتیک ایرانسل
گوگل سیستم‌عامل متن باز آندرويد را براي تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه كرد تا سدی شود در برابر یکه‌تازی‌های اپل با سیستم‌عامل iOS که در گوشی‌های آیفون و تبلت آی‌پد شارژ اتوماتیک ایرانسل (ipad) اين شركت از آن استفاده می‌شود.
بسياري بر اين عقيده‌اند که بهتر می‌بود اگر صفحه نمایش گالكسي نكسوس مانند گالکسی اس 2 از فناوري SuperAMOLED Plus استفاده می‌كرد تا میزان صرفه‌جویی در مصرف باتری افزايش می‌يافت. البته باید گفت با توجه به رزولوشن 1280×720 پیکسلي اين نمایشگر، نكسوس جديد با تراکم شارژ اتوماتیک ایرانسل 316 پیکسل در هر اینچ مربع برتری قابل توجهی نسبت به گالکسی اس 2 با تراکم 217 پیکسل در هر اینچ مربع دارد که این مورد هم نقطه مثبتی برای این محصول مشترك است.
گالکسی نکسوس بسیار خوش‌ساخت است و گوشه‌های گرد شارژ اتوماتیک ایرانسل و انحنای پشت آن جلوه خاصی به تركيب آن داده و بر خلاف 2 مدل قبلی نکسوس خبری از صفحه‌کلید سخت‌افزاری نیست. سامسونگ در اين گوشي خود از یک دوربین 5 مگاپیکسلی با امکان اتو فوکوس است و یک تک‌فلش از نوع LED در زیر آن كه نور کافی برای عکسبرداری در شرایط نوری نامناسب را فراهم می‌آورد، استفاده كرده است. این دوربین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت Full HD را داراست.
مشخصات و امكانات گالكسي نكسوس شارژ اتوماتیک ایرانسل
نكته: گوگل با عرضه شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی‌های هوشمند سری نکسوس و همکاری با سازندگان مشهور تلفن‌های همراه تلاش دارد تا از اعتبار جهانی نام تجاری خود برای ورود به عرصه تجهیزات الکترونیکی بهره‌برداری کند



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردين 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 20 21 22 23 24 ... 25 صفحه بعد