نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 با کشیدن دایره مخصوص پخش کننده موزیک به سمت راست کلیدهای کنترلی برای کنترل موزیک در حال پخش نمایان ایرانسل123 خواهند شد و با کشیدن دایره مخصوص دسترسی سریع دوربین به سمت چپ منوی دوربین ظاهر می‌شود و دوربین آماده عکاسی خواهد شد.
صفحه کلید گوشی برای شماره‌گیری و تایپ کردن همان‌هایی هستند که در دیگر Xperia ها مشاهده ایرانسل123 کرده‌اید.
مرورگر پیش‌فرض گوشی گوگل کروم است، سرعت باز کردن صفحات و زوم کردن در این مرورگر مطلوب ایرانسل123 است و اگر به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید به راحتی می‌توانید با مرورگر گوشی کار کنید.
همچنین یک سوئیچ برای دسترسی به قسمت ایرانسل123 تنظیمات وجود دارد.
بعد از اینکه قفل صفحه را باز کنید صفحه اصلی نمایان خواهد شد در اینجا هیچ تفاوتی را ایرانسل123 با گوشی Xperia Z مشاهده نمی‌کنید، آیکون‌ها در دقیقاً به همان شکل هستند و طرز قرار گیری ان‌ها نیز به همان صورت است.
صفحه قفل گوشی دقیقاً مانند صفحه قفل Xperia Z است، زمانی که می‌خواهید قفل صفحه نمایش را باز کنید همان ایرانسل123 حالت انیمیشنی کرکره‌ای مخصوص که از Xperia Z به گوشی‌های سونی راه پیدا کرد دیده می‌شود.
اما می‌رسیم به وجه تمایز این گوشی با دیگر اکسپریاهای بازار، در زیر گوشی یک نوار شیشه‌ای قرار دارد که باعث می‌شود این گوشی از دیگر گوشی‌های بازار متمایز شود. در داخل این نوار ایرانسل123 چراغ‌هایی تعبیه شده‌اند، این چراغ‌ها در شرایط مختلف خاموش و روشن خواهند شد و رنگ‌های مختلفی را نشان خواهند داد.
در حالی که پس فردا سامسونگ گلکسی نوت 3 و ساعت هوشمند خود را معرفی خواهد کرد ایرانسل123 امروز عکس‌های این ساعت به بیرون درز کرده است.به گزارش جی اس ام منبع خبری یک خبرنگار است که اعلام کرده با نمونه اولیه این ساعت کار کرده است. تصاویری که مشاهده می‌کنید از ویدئوی کار با این ساعت گرفته شده‌اند.
در ایرانسل123 اینجا تاریخ و ساعت به همراه اخطارها قابل مشاهده هستند، شما می‌توانید از صفحه قفل گوشی نیز به راحتی به این گوشی دسترسی داشته باشید.
صفحه نمایش این ساعت 3 اینچ و از نوع OLED است، حالت صفحه نمایش مربعی است اما هنوز کیفیت آن مشخص نشده است. این ساعت در رنگ‌های خاکستری تیره و ایرانسل123 مشکی دیده شده در حالی که اسپیکر آن در بند ساعت جای گرفته است.
قسمت ناتیفیکیشن بار گوشی گزینه‌‌های دارد که کار شما را راه می‌اندازد، در اینجا می‌توانید بلوتوث گوشی، وای فای و دیتاهای گوشی را خاموش ایرانسل123 و روشن کنید. همچنین می‌توانید گوشی را سایلنت کنید و یا گوشی را حالت سایلنتی در بیاورید.
برای مثال زمانی که به موزیک گوش می‌دهید و صفحه نمایش گوشی روشن است این نوار ایرانسل123 شیشه‌ای به رنگ صورتی که تم مخصوص پخش کننده موزیک است خواهد شد.
نظر جی ایرانسل123 اس ام
برای قرار دادن سیم کارت و کارت ایرانسل123 حافظه خارجی باید قاب پشتی گوشی را باز کنید اما نمی‌توانید به باتری دسترسی داشته باشید.
ما عقیده داریم که ایرانسل123 اگر قصد پرداخت هزینه زیادی را برای گوشی ندارید این اکسپریا می‌تواند یک گزینه خوب برای خرید شما باشد، این گوشی از جنس خوبی در بدنه برخوردار است و صفحه نمایش آن کیفیت قابل قبولی دارد در ضمن اینکه دوربین آن نیز کیفیت خوبی را برای عکاسی فراهم کرده است. به عنوان یک گوشی رده متوسط بازار اگر طرفدار سونی باشید در حال حاضر این یک گزینه بسیار مناسب برای شما خواهد بود.
در اینجا ساعت و تاریخ به همراه دو دایره یکی برای دسترسی سریع به دوربین و دیگری برای دسترسی سریع به پخش کننده موزیک دیده می‌شوند. ایرانسل123
همچنین زمانی که عکس‌های گالری ایرانسل123 خود را مرور می‌کنید گوشی رنگی را که در عکس شما از همه بیشتر است تشخیص خواهد داد و نوار شیشه‌ای را به همان رنگ در خواهد آورد برای مثال تصور کنید که عکسی را می‌بینید که رنگ قرمز در آن بیشتر است، در این نوار شیشه‌ای چراغ قرمز روشن خواهد شد، اما جالب‌ترین قسمت موضوع اینجا بود که اگر یک عکس ترکیبی برای مثال ترکیبی از رنگ‌های نارنجی و قرمز را مشاهده کنید، گوشی ترکیب این دو رنگ را با هم در نوار شیشه‌ای به شما نشان خواهد داد.
باتری ایرانسل123
در گوشه بالای ساعت یک دوربین با کیفیت 4 مگاپکسل قرار دارد که علاوه بر عکاسی به عنوان ثبت دیتاهای مربوط به سلامتی نیز استفاده خواهد شد.در همین رابطه تعدادی برنامه وجود دارد که به ایرانسل123 بررسی غذا از نظر کالری خواهند پرداخت.
سونی تصمیم گرفته تا در این گوشی یک باتری 2370 میلی آمپری را استفاده کند، به ادعای شرکت سونی این باتری تا 635 ساعت در حالت استندبای در شبکه 2G و تا 10 ساعت و 25 دقیقه مکالمه را در شبکه 2G پشتیبانی خواهد کرد. اما اگر بخواهیم از کارکرد خودمان با این ایرانسل123 گوشی برای شما بگوییم باید ابراز رضایت خود از این باتری را بیان کنیم. مطمئن باشید که در استفاده از باتری گوشی به هیچ مشکلی برنخواهید خورد و اگر کار زیادی از آن نکشید به راحتی تا 2 الی 3 روز را برای شما پاسخگو خواهد بود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

دستری برنامه‌ها را به مصرف دیتا irancell123 در پس زمینه قطع کنید
بعضی از برنامه‌هایی که حالت Stream دارند مانند Spotify این امکان را به irancell123 شما می‌دهند که بتوانید لیستی از ویدئوها و یا آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و بعدا زمانی که به وای فای دسترسی داشتید به تماشا و یا شنیدن آن‌ها بپردازید، حتی بعضی از برنامه‌ها که پخش ویدئویی دارند این امکان را می‌دهند تا در زمانی که به وای فای و یا اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید آن ویدئو را با کیفیت پایین مشاهده کنید. این ویژگی را بیکار نگذارید و با رفتن به تنظیمات برنامه و فعال کردن گزینه‌ای که احتمالا کلمه preloading را در خود دارد فعال کنید.
از امکان ذخیره و از پیش بارگذاری irancell123 برنامه‌ها استفاده کنید
در کل این گوشی برای افرادی که دنبال یک گجت ارزان قیمت هستند گزینه مناسبی است. مهمترین مزیت این گوشی نسبت به رقبای خود طراحی زیبا و کاربر پسند آن است. اما برای این گوشی رقیبی سرسخت در بازار با قیمتی حتی کمتر وجود دارد که به راحتی می تواند آن را کنار بزند. نام این گوشی LG L9 است. L9 با irancell123 داشتن صفحه نمایشی بزرگتر و با کیفیتر و باتری قوی‌ترمی‌تواند گزینه مناسب تری برای خرید باشد. ما در مجموع از این گوشی رضایتی نسبی داشتیم. Xperia L در خود چیزی نداشت که بتواند ما را برای کار کردن بیشتر با گوشی ترغیب کند. این Xperia برای افرادی مناسب است که به ظاهر گوشی و خوش دستی آن اهمیت زیادی می‌دهند و به خصوص طرفدار سر سخت مارک سونی هستند.
تنظیمات دیتایی برنامه‌ها را به صروت خودکار در برنامه‌ها تغییر دهید.برای اینکه کاربر یک تجربه خوب از برنامه داشته باشد و همیشه در دسترس تمام برنامه‌ها باشد، اپلیکیشن‌ها طوری طراحی می‌شوند که در پس زمینه باز خواهند ماند و خود را از طریق مصرف دیتا بروز نگه می‌دارند. به عنوان مثال گوگل پلاس از عکس‌ها و ویدئوهای شما به محض اینکه شما عکس‌ می‌گیرید یک نسخه پشتیبان می‌گیرد در حالی که بعضی از برنامه‌ها این امکان را می‌دهند که شما به صورت دلخواه تنظیم کنید که می‌خواهید بروز شوند یا خیر، بنابراین برای بعضی از برنامه‌هایی که فکر می کنید کمتر ضرورت دارد تا بروز شوند بهتر irancell123 است در داخل تنظیمات برنامه گزینه مصرف دیتا را خاموش کنید.
بعضی از اوقات حتی برنامه‌هایی که در داخل برنامه اجازه مصرف دیتا را به آن‌ها نداده‌اید به مصرف دیتا در پس زمینه می‌پردازند. در اندروید بستی حصیری به بعد این امکان وجود دارد که در irancell123 قسمت Settings > Data Usage متوجه شوید کدام برنامه‌ها مشغول مصرف دیتا هستند. در اینجا دو گزینه برای هر برنامه وجود دارد یکی به نام Foreground که نشان دهند مصرف دیتای برنامه زمانی است که از آن استفاده می کنید و دیگری Background است که نشان دهنده مصرف دیتای برنامه زمانی است که در پس زیمنه باز است و شما از آن استفاده نمی کنید. اگر دیدید که یک برنامه مصرف زیادی دارد و باعث مصرف زیاد باتری شما می شود تیک گزینه Restrict background data را بزنید تا مصرف دیتا محدود شود، فقط توجه کنید با فعال کردن این گزینه مصرف دیتا برای تمام برنامه‌های باز محدود خواهد شد.
ویژگی Sync را irancell123 بررسی کنید
تنها در زمانی که مجبور هستید به دانلود از طریق داده‌های تلفن همراه بپردازید، موزیک‌ها ویدئوها، فایل‌های بزرگ تر و جتی محتوای نقشه خود را پیش از سفر از طریق وای فای دانلود کنید. در حال حاضر نقشه گوگل این امکان irancell123 را می‌دهد که محتوای نقشه را دانلود کنید، شاید حجم نقشه زیاد باشد و زمان و فضای زیادی را نیاز داشته باشد اما بعد از دانلود دیگر نیازی نیست که حتما به اینترنت متصل باشید.
خوشبختانه یا متاسفانه این ویژگی در کشور ما به صورت خودکار غیرفعال است، برای اینکه اجازه ندهید برنامه‌ها از طریق گوگل پلی به صورت خودکار بروز شوند باید به irancell123 این فروشگاه مراجعه کنید و در قسمت تنظیمات گزینه برزورسانی خودکار را یا خاموش کنید یا اینکه اجازه دهید تنها در زمانی که Wi-Fi در دسترس است این کار انجام گیرد.
همچنین اگر در جایی هستید که به سینک کردن محتوای خود نیاز ندارید برای مثال در زمان خواب می‌توانید با irancell123 رفتن به آدرس Settings > Data Usage > Menu > uncheck "Auto-sync data به طور موقت ویژگی سینک را غیر فعال کنید.
گوگل برای اینکه محتوای برنامه‌های شما بروز باشد به صورت دائم برنامه‌ها را به سرور خود متصل نگه می‌دارد بعضی از این اتصال‌ها غیر ضروری هستند به طور مثال نیازی نیست که دائما عکس‌های شما با سرور گوگل سینک شوند. برای اینکه بتوانید تعیین کنید کدام ویژگی‌ها به صورت دائم با اکانت گوگل شما در سرورهای گوگل سینک شوند به Settings > Accounts > Google رفته و بر روی اکانت irancell123 خود کلیک کنید و تیک گزینه‌هایی که نمی‌خواهید دائما سینک شوند را بردارید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

رضوی به فرایند بهینه سازی اشاره شارژ مستقیم ایرانسل کرد و گفت: بهینه سازی یک فرایند همیشگی و دائمی است و تا زمانی که ما مشترک داریم باید شبکه را بهینه نگهداریم.
وی ادامه داد: مخابرات صد میلیون شماره را در اختیار دارد ولی به دلیل عدم استفاده از این شماره ها هزینه کمتری در این زمینه پرداخت شارژ مستقیم ایرانسل می کند.
ایسر که دومین شرکت بزرگ تولیدکننده دنیا شارژ مستقیم ایرانسل به شمار می رود از سال گذشته به بازار گوشی های هوشمند وارد شده و انتظار دارد تا پنج سال آینده سهم بازارش به ۶ تا هفت درصد برسد.
بر اساس این گزارش هزینه فرکانس پرداختی از سوی شارژ مستقیم ایرانسل این شرکت تازه خصوصی شده در سال ۸۸ نیز ۵۵۳ هزار و ۷۶۳ میلیون ریال و در سال ۸۹ مبلغ ۵۶۵ هزار و ۵۷۶ میلیون ریال است .همچنین از محل درآمدهای تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران باید سالانه ۸ درصد آن به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرداخته شود که این شرکت برای سال ۸۸ مبلغ ۲۲ هزار و ۸۱۸ میلیون ریال و برای سال ۸۹ مبلغ ۴۵ هزار و ۵۲۳ میلیون ریال است.
وزیر ارتباطات همچنین در زمینه شبکه ملی اینترنت خاطرنشان کرد: عمده کارهای فاز شارژ مستقیم ایرانسل اول شبکه ملی اینترنت انجام شده و به دلیل برخی از لینک های ارتباطی استان ها راه اندازی آن با تاخیر همراه است.
این شرکت شارژ مستقیم ایرانسل تایوانی هفته گذشته در کنفرانس دنیای فراری در ابوظبی از گوشی لوکس Liquid رونمایی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، ایسر پیشتر هم اقدام به همکاری با شرکت فراری برای تولید گوشی کرده و قصد دارد این بار با تجهیز گوشی لوکس جدیدش با سیستم عامل اندرویید حضورش را شارژ مستقیم ایرانسل در بازار تلفن همراه قدرتمندتر جلوه دهد.
صابر فیضی اظهار داشت: در زمان واگذاری سهام شرکت مخابرات ایران قرار بود که تغییراتی در این شماره ها صورت گیرد که شارژ مستقیم ایرانسل احتمال می رفت که کاربران بامشکل مواجه شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، نقاط کور در تهران شناسایی و شارژ مستقیم ایرانسل در حال برطرف شدن است ولی با تغییراتی که بوجود می آید نقاط کور دیگری شکل می گیرد.
وی افزود: این موتور در داخل کشور میزبانی می‌شود و دیتاسنتر آن نیز در داخل بوده و از امنیت بالایی برای نقل وانتقال اطلاعات برخوردار است. شارژ مستقیم ایرانسل
اپراتور اول در شارژ مستقیم ایرانسل حدود ۳۵ میلیون سیمکارت در سراسر کشورواگذار کرده است که مشترکان سیمکارت اعتباری بخش اعظم مشترکان این اپراتور راتشکیل می دهد.
موتور جستجوی ملی مراحل اولیه طراحی را طی کرده و شارژ مستقیم ایرانسل پس از نام گذاری توسط نهادهای فرهنگی در آینده نزدیک راه اندازی می‌شود.
اگر چه حضور ایسر در بازار گوشی های هوشمند پررنگ می شود اما قصد ندارد تعداد زیادی از یک دستگاه به فروش شارژ مستقیم ایرانسل برساند با این حال از این گوشی اندروییدی لوکس ۲۰۰ هزار دستگاه تولید کرده است.تحلیلگران معتقدند، توانایی ساخت رایانه با حاشیه سود کم بازار لپ تاپ را تغییر می دهد و می‌توانند همان سود را با گوشی‌های هوشمند ببرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه همراه اول ۱۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل میلیون شماره را اشغال کرده ، وضعیت نامبرینگ این اپراتور را مناسب ارزیابی نکرد.
به گفته وی شرکت مخابرات ایران هزینه شماره‌ گذاری (نامبرینگ) پرداختی به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ازای شماره‌های تلفن ثابت و همراهی که اشغال کرده در سال ۱۳۸۸ به میزان ۱۷۳ هزار شارژ مستقیم ایرانسل و ۳۷ میلیون ریال و برای سال ۸۹ را ۱۴۷ هزار و ۸۷۳ میلیون ریال پیش بینی کرده بودند.
تقی پور در خصوص نامگذاری این موتور جستجو بیان داشت: پس از اجماع نهادهای فرهنگی و تصمیم گیری شارژ مستقیم ایرانسل های لازم، نامی برای این موتور جستجوی ملی در نظر گرفته می‌شود.
شرکت ایسر گوشی جدیدش از سری Liquid را شارژ مستقیم ایرانسل با تجهیز به پلاتفورم اندرویید و همکاری شرکت فراری طراحی و تولید کرد.
عاون شرکت ارتباطات سیار از شناسایی ۳۰۰نقطه کور در تهران خبر داد و اعلام کرد: تا چندی دیگر مشکل آنتن شارژ مستقیم ایرانسل دهی تلفن همراه در تهران برطرف می شود.
رضا تقی پور با بیان این مطلب به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: موتور جستجوی ملی قرار نیست جایگزین سایر موتورهای جستجو شود، اما یک نیاز ملی بوده و عمده شهروندان ترجیح می‌دهند شارژ مستقیم ایرانسل برای تبادیل اطلاعات خود در پیشگیری از هر نوع سوء استفاده از این موتور جستجو استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون بالغ بر سه هزار آنتن BTS در تهران نصب شده،از بهره برداری ۲۰۰ آنتن جدید خبر داد وگفت: شارژ مستقیم ایرانسل با راه اندازی این آنتن ها اختلالات مکالمات در تهران مرتفع خواهد شد.وی با بیان اینکه پوشش شبکه همراه اول در بزرگراههای تهران کامل شده، اظهار داشت: قطعی های شبکه همراه اول در این مناطق به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

تجدید نظر در صفحه فیلترینگ و عدم نمایش گزینشی سایت‌ها که تاثیر منفی در رقابت ایرانسل123 سالم و اصولی بین سایت‌های ایرانی دارد.
۴٫ ارائه تسهیلاتی از ایرانسل123 قبیل بسنده کردن به حذف مطلب و ارسال اخطار به بلاگر خاطی در سرویس دهندگان داخلی و فیلتر نمودن در سرویس دهندگان خارجی تا کاربران را به حضور در سرویس‌های میزبان داخلی ترغیب نماییم.
وی با اشاره به برخی ایرانسل123 مشکلات در این زمینه مانند کمبود فضای نمایشگاهی و امکانات تصریح کرد: این قبیل نمایشگاه ها بیشتر تخصصی هستند ،اما به دلیل شرایط موجود جنبه عمومی یافته اند.
کاظم آیت اللهی افزود: امروزه فناوری اطلاعات در میان کسب و کارهای ایرانسل123 مختلف نفوذ کرده و بهتر است که برای هر موضوع یک نمایشگاه تخصصی برپا شود.
مدیر پشتیبانی و ایرانسل123 توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه ما نباید از سرعت و شتاب توسعه فناوری اطلاعات در جهان عقب بمانیم، گفت: خدمات الکترونیکی زیادی در بخش خصوصی می توان با ایده های نو ارایه کرد.
این شرکت آمریکایی که از چندی پیش تولید گوشی های سری Droid را آغاز کرد توانست در بازار هوشمندها جایگاه مناسبی پیدا کند و به گفته یکی از بنیانگذاران اپل، ایرانسل123 خط تولید گوشی Droid در بازار گوشی های هوشمند موفقیت زیادی کسب خواهد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، این نمایشگاه با حضور ۷۰ شرکت فعال در زمینه رایانه و فناوری ایرانسل123 اطلاعات و ارتباطات از سراسر کشور توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان به مدت چهار روز برگزار می شود.
موتورولا برنامه خود برای عرضه گوشی های سازگار با شبکه ایرانسل123 های نسل چهارم در طول سال ۲۰۱۱ را اعلام کرد.
زیویار افزود : محدودیت های مکانی نباید ایرانسل123 ما را از رسیدن به هدف اساسی باز دارد.
موتورولا علاوه بر عرضه گوشی های سازگار با شبکه های نسل چهارم قصد دارد دو مدل تبلت هفت و ۱۰ اینچی هم راهی بازار ایرانسل123 کند.
مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه گفت : رویکرد دولت در زمان ایرانسل123 حاضر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
شانزدهمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری (اتوکام ) اصفهان شامگاه سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایرانسل123 این شهر گشایش یافت.
رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان نیزگفت: ایرانسل123 نمایشگاه اتوکام بعد از الکامپ تهران جایگاه دوم را در میان نمایشگاه های IT کشور دارد.
٫ شیوه و راهکاری ساده‌تر برای رفع فیلترینگ و اطلاع وبلاگ‌نویس از دلیل مسدودسازی وبلاگ بخصوص در وبلاگ‌های زیرمجموعه سرویس‌های وبلاگ ایرانی در نظر ایرانسل123 گرفته شود.
در حال حاضر مجتمع صنعتی رفسنجان صاحب تالیا است و بر اساس درآمدی که دارد سالانه ۵۷ درصد سودش را به مخابرات می‌دهد و ۴۳ درآمدش برای خود تالیاست ولی قرار است ایرانسل123 در طرح جدید پروژه تالیا با سرمایه‌گذاری جدید (۵۱ درصد سهم مخابرات و ۴۹ درصد سهم مجتمع صنعتی رفسنجان ) احیاء شود.
زیویار با اشاره به خصوصی شدن شرکت های مخابرات استانی گفت: رمز موفقیت و ادامه حیات این ایرانسل123 شرکت ها در تقویت شرکت های خصوصی است.به گفته وی ،اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها نیز فرصت و بازار جدیدی را برای بخش خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان در سال گذشته با برخورداری از۷۰۰ دفتر پیشخوان دولت به عنوان نمونه کشوری انتخاب شد، گفت : تا ۲۰ روز آینده پرتال جدید استان اصفهان با ارایه ۷۰۰ خدمت ایرانسل123 الکترونیکی و قابلیت های جدید رونمایی می شود.
اقدام موتورولا برای ساخت گوشی و تبلت های جدیدش به منظور رقابت با آیپد و آی‌فون اپل صورت می ایرانسل123 گیرد.
گفته می شود گوشی های جدید موتورولا از سری Droid ایرانسل123 هستند.
۵٫ عدم نمایش صفحه فیلترینگ در مورد وبلاگ‌های زیرمجموعه سرویس‌های وبلاگ ایرانی چرا که امکان حذف محتوای مجرمانه به سرعت و ایرانسل123 به شکل بهتر و اصولی‌تری توسط این سرویس دهندگان امکان‌پذیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، موتورولا قصد دارد در ایرانسل123 طول سال آینده چند مدل گوشی هوشمند با پشتیبانی از شبکه های نسل چهارم راهی بازار کند.
فرزاد ایرانسل123 زیویار با اشاره به اینکه ارایه خدمات به صورت الکترونیکی باعث چابک تر و کوچک تر شدن دولت می شود، افزود: بخش خصوصی فعال در این حوزه نباید منتظر دولت باشد ،بلکه لازم است با مطالعه و ارایه راهکار ، بازار فناوری اطلاعات را توسعه دهد.وی با بیان اینکه در برخی موارد بین بخش خصوصی و دولتی بی اعتمادی احساس می شود، تصریح کرد: هرچه ضریب اعتماد مردم نسبت به خدمات الکترونیکی بیشتر باشد، ارایه خدمات نیز توسعه بیشتری می یابد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

مارک ایرانسل یک دو سه اندرسون سرمایه گذار نوشت: “استیو بهترینِ بهترین ها بود. مثل موتزارت و پیکاسو، شاید هرگز مثل او زاده نشود.”
تیم کوک، یکی از مدیران ایرانسل یک دو سه ارشد اپل، پس از آقای جابز مدیرعامل جدید اپل شده است.
هدست بلوتوث BT2080 ازدیگر پرفروش های جبرا در بازار است که ایرانسل یک دو سه با بهای فروش ۴۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد .
واکنش ایرانسل یک دو سه ها
نمایشگر نشان دهنده وضعیت اتصال بلوتوث و میزان ظرفیت باتری ، کلید اختصاصی روشن و خاموش ، قابلیت استفاده راحت ازطریق ایرانسل یک دو سه هردوگوش ، قلاب نگهدارنده پشت گوشی ، قابلیت اتصال خودکار به گوشی تلفن همراه ، فن آوری های EDR و Esco برای داشتن صدا با کیفیت برتر ، باتری با ظرفیت شش ساعت مکالمه و یا تا هشت روز حالت آماده بکار ، شماره گیر صوتی و اتصال میکرو یو اس بی شارژر استاندارد از دیگر امکانات تعبیه شده در این هدست بلوتوث BT2080 به شمارمی آید.
وی در سال ۱۹۹۷ به اپل بازگشت و در سال ایرانسل یک دو سه ۲۰۰۰ بار دیگر مدیریت تمام وقت آن را به عهده گرفت.
این مدل که با رنگ بندی مشکی با کلیدهای نقره ای در بازارعرضه می شود دارای سیستم اتصال بلوتوث ۱/۲ است و برای استفاده از آن لزومی به وارد ایرانسل یک دو سه کرد PIN code نیست.
استیو جابز از بنیانگذاران اپل در سال ۱۹۷۶ بود اما در سال ایرانسل یک دو سه ۱۹۸۵ آن را ترک کرد.
پزشکان در سال ایرانسل یک دو سه ۲۰۰۴ تشخیص دادند که آقای جابز به سرطان لوزالمعده مبتلاست.
این دو مدل هدست بلوتوث که به بهای ۲۷ و ۲۰ هزار تومان ایرانسل یک دو سه به فروش می رسد به دلیل هزینه پایین با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان روبرو شده است.
آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه و فرماندار سابق کالیفرنیا نوشت: “استیو هر روز زندگی اش رویای ایرانسل یک دو سه کالیفرنیا را زندگی کرد و جهان را تغییر داد و به همه ما الهام بخشید.”
بنا بر گزارش ها، استیو جابز به سرطان لوزالمعده ایرانسل یک دو سه مبتلا بود.
استقبال مشتریان از لوازم جانبی از جمله هدست بلوتوث های فوق ایرانسل یک دو سه باعث شده تا از این کالای ارتباطی از فروش خوبی برخوردار شود.
استیو جابز از ماه ژانویه سال ایرانسل یک دو سه جاری در مرخصی بسر می برد.
“جهان یک انسان صاحب بینش را از دست ایرانسل یک دو سه داده است. و شاید هیچ تعریفی بالاتر از این نباشد که بخش بزرگی از جهان از طریق دستگاهی که او اختراع کرد از درگذشت او آگاه شد.”
استیو جابز در اواخر ماه ژوئن سال ایرانسل یک دو سه ۲۰۰۹ پس از یک مرخصی درمانی شش ماهه فعالیت های کاری خود را مجددا آغاز کرده بود.
فروشندگان لوازم جانبی هدست بلوتوث های BT2045 و BT2035 جبرا را به عنوان پرفروش ترین های این کالای ارتباطی و ایرانسل یک دو سه دیجیتالی در بازار معرفی کردند.
او در نامه استعفای خود نوشته بود: “همواره گفته ام اگر روزی فرا برسد که نتوانم به وظایف و انتظاراتی که از من به عنوان مدیرعامل اپل می رود عمل کنم، خودم اولین کسی ایرانسل یک دو سه خواهم بود که این موضوع را به شما اطلاع خواهم داد. متاسفانه این روز فرا رسیده است.”
بیل گیتس بنیانگذار ایرانسل یک دو سه مایکروسافت از رقبای بزرگ اپل نوشت: “جهان به ندرت شاهد کسی با این همه تاثیر است. تاثیر کارهای او تا نسل ها احساس خواهد شد. برای کسانی که مثل که با او کار کرده اند، این افتخاری فوق العاده بوده است.”
آقای اوباما با لورن همسر آقای جابز و ایرانسل یک دو سه خانواده او ابراز همدردی کرد.
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای ضمن ابراز اندوه از مرگ استیو جابز نوشت: “استیو یکی از بزرگترین نوآوران آمریکا بود – آنقدر شجاعت داشت که طور دیگری بیاندیشد، آنقدر جسارت داشت که بداند ایرانسل یک دو سه می تواند جهان را تغییر دهد، و آنقدر استعداد داشت که آن را عملی کند.”
او نوشت: “او با ساختن یکی از موفق ترین شرکت های جهان از پارکینگ خانه اش، روحیه خلاق آمریکایی را به نمایش گذاشت. او با شخصی کردن کامپیوترها و قرار دادن اینترنت در جیب ما، انقلاب اطلاعات را نه تنها قابل دسترسی بلکه شهودی و لذت بخش کرد…. استیو دوست داشت بگوید هر روز را طوری زندگی می کند که انگار آخرین روز زندگی اش است. به همین خاطر، او زندگی را دگرگون کرد، بعضی صنایع را از نو تعریف کرد، و به یکی از ایرانسل یک دو سه نادرترین دستاوردها در تاریخ بشر دست یافت: او شیوه دیدن جهان برای هر یک از ما را عوض کرد.”
مجتمع جدید اداری گوگل فضای کافی برای ۹۶۰ کارمند جدید را دارد. اما سخنگوی گوگل در مورد تعداد کارمندانی که قرار است در این دفتر شروع به کار کنند صحبتی نکرده ایرانسل یک دو سه است.
مرگ ایرانسل یک دو سه آقای جابز یک روز پس از رونمایی نمونه جدید تلفن همراه آیفون ر



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 لس می‌گوید: Threadهای کمتر و قابلیت تشخیص حرکت داده‌ها می‌تواند باعث افزایش عملکرد چشمگیر در پایگاه‌های داده شود. همچنین باعث خواهد شد تا منابع اشتراکی برای انجام شارژ اتوماتیک ایرانسل امور و وظایف گوناگون خالی شوند.
محققانی که بر روی این پروژه کار می‌کنند اذعان می‌کنند که ترافیک درون این تراشه حدود 14 مرتبه کمتر از تراشه‌های رایج بازار است که این موضوع به کاهش چشمگیر مصرف انرژی می‌انجامد. بر طبق بنچمارک‌هایی که محققان MIT از این پردازنده به عمل آورده‌اند متوجه شده‌اند که عملکرد آن حدودا 25 درصد بیشتر از پردازنده‌های مطرح بازار می‌باشد. به گفته لس، آن‌ها حتی کدهایی نوشته شده برنامه شارژ اتوماتیک ایرانسل های مختلف را برروی این پردازنده اجرا کرده اند.این پردازنده بر طبق معماری Mesh طراحی شده است که با استفاده از آن، 110 هسته پردازشی درون یک مربع به ابعاد 10 میلی‌متر در 10 میلی‌متر گنجانده شده‌اند. همچنین این پردازنده با استفاده از لیتوگرافی 45 نانومتری ساخته شده است.
این در حالی است شارژ اتوماتیک ایرانسل که سامسونگ 5 ژوییه پیش‌بینی کرده بود که درآمد کل فصل دوم مالی امسال حدود 57 تریلیون وون و سود عملیاتی آن به 9.5 تریلیون برسد.
ظاهرا تبلت Surface with شارژ اتوماتیک ایرانسل Windows8.1 به نسخه نهایی ویندوز 8.1 مجهز شده است. احتمالا این تبلت همان سرفیس Pro است که گفته می‌شود به نسل جدید پردازنده‌های اینتل تجهیز شده تا طول عمر باتری بالاتری را نسبت به نسل قبل ارائه کند.
شرکت سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که درآمد این شرکت در فصل مالی دوم سال 2013 منتهی به 30 ژوئن به 57.46 تریلیون وون رسیده (هر دلار معادل ۱۱۴۲ وون است) که این میزان نسبت به فصل مالی اول امسال رشد 9 درصدی را نشان می‌دهد. علاوه بر این، سود عملیاتی این شرکت در فصل دوم مالی امسال به 9.53 تریلیون وون رسیده که این میزان نیز حاکی از رشد 9 درصدی است. بنابراین سود خالص این شرکت نیز در این بازه زمانی شارژ اتوماتیک ایرانسل حدود 7.77 تریلیون وون بوده است.
ابزارهای که مایکروسافت از طریق آنها به شبکه تبلیغات AdDuplex متصل شده، فاقد نام RT بوده است، آنها شارژ اتوماتیک ایرانسل باور دارند که یکی از این ابزارها از سیستم عامل ویندوز RT بهره می‌برد، اما در نام محصول عبارت RT وجود ندارد.
AdDuplex در ادامه به تبلت‌های نوکیا که به شبکه آنها متصل شده‌اند، نیز اشاره کرده است. ابزارهای شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا، RX-107، 108، 113، 115 و 116 نام داشته‌اند. هنوز مشخص نیست که این محصولات در مرحله آزمایش قرار دارند یا یک یا چند موردشان نهایی شده و به زودی معرفی خواهند شد. اما شواهد نشان می‌دهد که نوکیا به زودی از یک تبلت مبتنی بر پردازنده ARM و ویندوز RT رونمایی خواهد کرد.
به طور معمولی اطلاعات مرتبا بین پردازنده و حافظه cache در حال نقل و انتقال هستند. اما در ساخت این پردازنده سعی شده تا حافظه اشتراکی (Shared Memory Pool) به طور کامل جایگزین حافظه cache شود. انجام این‌کار باعث می‌شود تا از تعداد کانال‌های نقل و انتقال داده کاسته شود. این تراشه همچنین قادر به پیش‌بینی مسیر حرکت داده‌ها است. انجام اینکار باعث خواهد شد که تعداد مراحل انتقال و پردازش داده به حداقل شارژ اتوماتیک ایرانسل کاهش یابد.
به شارژ اتوماتیک ایرانسل تازگی خبر هایی بدست ما رسیده که در آن گفته می شود، مایکروسافت یک جفت تبلت جدید از خانواده سرفیس تولید کرده است.
AdDuplex متوجه شده است که مایکروسافت با یک جفت شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت جدید از خانواده سرفیس به شبکه تبلیغات آنها متصل شده است. این شبکه تبلیغاتی، گفته که نام ابزارهای متصل شده Microsoft Surface 2 و Microsoft Surface with Windows 8.1 بوده است.
تبلت G Pad دارای صفحه نمايش 8.3 اینچی با وضوح 1920x1200 پيكسل است. هنوز جزئیات بیشتری درمورد سخت افزار های این محصول منتشر نشده است، اما احتمال می رود به جای پردازشگر جدید اسنپدراگون 800، از اسنپدراگون 600 در آن استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل شود.
سامسونگ همچنان با قدرت روزافزون در بازارهای‌جهانی به فعاليت شارژ اتوماتیک ایرانسل خود ادامه می دهد، اين موضوع را گزارشات مالی و آمار سود اين شركت در بازارها تاييد خواهد كرد.
این محصول در دو مدل با قابلیت سیمكارت خور و بدون سیمكارت به همراه رم دو گیگابایتی ساخته خواهد شد و انتظار می شارژ اتوماتیک ایرانسل رود با برگزاری نمایشگاه لوازم الكترونیكی در آلمان اطلاعات بيشتری از اين تبلت منتشر شود.
خبرهای مختلفی از ساخت تبلت جدید ال جی منتشر شد و حالا این شركت خبر ساخت تبلت خود موسوم به G Pad شارژ اتوماتیک ایرانسل را رسما تایید كرد.
مزایای نقل و انتقال داده با مصرف انرژی اندک می‌تواند این پردازنده را یکی از گزینه‌های اصلی در استفاده از آن در گوشی‌های هوشمند تبدیل نماید. اگر این اتفاق رخ دهد، گوشی‌های موبایل نسل شارژ اتوماتیک ایرانسل بعد که مجهز به این تراشه هستند عملکرد بسیار بالایی در اجرای اپلیکیشن‌ها و پخش ویدیوهای با کیفیت زیاد خواهند داشت. همچنین مصرف انرژی آن‌ها تا حد زیادی کاهش می‌یابد و از ارسال اطلاعات زیاد توسط آن‌ها در شبکه‌های ارتباطی کاسته خواهد شد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه کمی irancell123 پایین تر از SP میباشد (۴۸۰×۸۵۴)،دوربین Xperia L هم ۸ مگاپیکسلی است و از یک تراشه دوهسته ای Qualcomm قدرت میگیرد.
تاریخ شروع فروش سونی اکسپریا اس پی در ۳۰ irancell123 آوریل (۱۰ اردیبهشت) میباشد.
وشی های جدید آلومینیومی سونی با نام irancell123 های Xperia SP و Xperia L آماده عرضه به فروشگاه های چندین کشور میباشند.
سونی پیش از این گفته بود که آپدیت ۴٫۲٫۲ برای اکسپریا زد آر را در ماه آگوست ارائه میدهد که زودتر از وعده خود عمل کرد و در آخرین روز ماه ژولای این آپدیت را برای irancell123 کاربران عرضه کرد.
این اسمارتفونه ها با کمک irancell123 بلوتوث تبدیل به یک کنسول بازی شده می توانید از بازی های موبایل لذت بیشتری ببرید. در ابتدا نیاز است که با کمک کابل یو اس بی این دو دستگاه را با هم جفت نموده در دفعه های بعد تنها از طریق بلوتوث به یکدیگر متصل شوند.
قیمت آن در انگلستان irancell123 ۲۳۴ پوند میباشد و همانطور که در بالا ذکر شد قیمت این گوشی در کشورهای مختلف متفاوت است.
سونی اکسپریا ال نیز در اوایل ماه می عرضه خواهد irancell123 شد.
در نسخه آزمایشی این کار بر روی اسمارتفون اکسپریا ال که یک تلفن میان رده ای شرکت ژاپنی سونی محسوب می شود irancell123 صورت پذیرفته بنابراین می توانید این امکان روی اکثر تلفن های خانواده اکسپریا انجام دهید.
از مشخصات سخت افزاری این گوشی می توان صفحه نمایش ۵٫۶ اینچی با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل، دو گیگابایت رم، پردازنده چهار هسته ای ۲٫۳GHZ اسنپدراگون ۸۰۰ و اندروید ۴٫۲٫۲ اشاره کرد. قیمت این گوشی هوشمند هنوز اعلام نشده است. نظر شما چیست قیمت این ابر اسمارت فون چه قدر irancell123 میتواند باشد.
البته تنها رنگ سیاه و سفید آن در این تاریخ به فروشگاه ها عرضه خواهد شد،رنگ سفید آن نیز در irancell123 تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) در دسترس میباشد.
به گزارش ایران سایبری از cnet، استفاده از تلفن های اکسپریای سونی بصوزت پیش فرض این امکان را دارد که از قابلیت کنترلر PlayStation 3 DUALSHOCK 3 در اسمارتفون های اندرویدی خودش پشتیبانی irancell123 کند.
به گزارش ایران سایبری : بزودی رقیب جدیدی برای سامسونگ و ال جی رونمایی میشود که شاید به ضرر این شرکت های بزرگ باشید . شرکت کره ای Pantech از جمله شرکت هایی است که در سراسر جهان شناخته شده است. طبق پیش بینی هایی که انجام شده این شرکت کره ای بزودی رقیبی برای دو شرکت irancell123 بزرگ سامسونگ و ال جی خواهد شد . به این دلیل که این شرکت تصمیم ساخت تلفن همراه هوشمندی را دارد .این گوشی همزمان با گوشی هوشمند LG G2 در ماه آگوست رونمایی خواهد شد. گوشی هوشمند Vega سومین گوشی ساخت کره جنوبی است که دارای قابلیت LTE پیشرفته می باشد.
سونی به تازگی بروزرسانی های جدید نرم افزاری خود را برای دو غول هوشمند ژاپنی اکسپریا Z و ZL، منتشر ساخته است. هر دو بسته بروزرسانی، پیشرفت های مشابهی را برای بهبود عملکرد حساسیت لمسی، سیگنال و سرعت دو مدل آورده است اگرچه بازهم این دو فریمور ارائه شده، بر آندروید ۴٫۲٫۲ ثابت قدم، بوده و قصد ندارند پای آندروید ۴٫۳ را به این پرچم داران اکسپریایی، باز نمایند!سونی اکسپریا زد اولترا نه فقط با صفحه نمایشگر بزرگش چشم ها را معطوف خود کرده بلکه جزو معدود دستگاه هایی است که با قلب اسنپ دراگون ۸۰۰ زنده است. دو گیگابایت رم در کنار جی.پی.یوی آدرنو ۳۰۰ در کنار غول-پردازنده دستگاه حرفی باقی نمی گذارد. وبگاه جی.اس.ام آرنا فرصت کرده این تلفن را در دست ( احتمالاً دو دست ) بگیرد و چند بنچمارک و آزمایش روی آن اجرا کند.در ادامه مطلب می توانید نتایج به دست آمده را مشاهده کنید. که به نوعی برادر کوچک اکسپریا زد است پس از گذشت یک ماه از به روزرسانی نسخه ۴٫۲٫۲ جلی بین برای برادر irancell123 بزرگتر خود توانست آپدیت جدید را دریافت کند. این آپدیت با کد ۱۰٫۳٫۱٫A.0.244 در حال حاضر در برخی مناطق دریافت شده است.
قیمت آن برای هر دو رنگ ۳۲۳ پوند irancell123 تنظیم شده است،لازم به ذکر است که قرارداد قیمت این کمپانی در کشورها متفاوت میباشد.
دیروز مشخصات و عکسی از Galaxy Ace 3 منتشر شد و امروز سامسونگ به طور irancell123 رسمی این تلفن را معرفی کرد. به نظر می رسد هیچ رازی از نوع اندرویدی برای مراسم ۳۰ خرداد این شرکت باقی نمانده باشد.
Xperia L کمی irancell123 باریکتر و سبکتر از Xperia SP میباشد و هر دو گوشی از اندروید ۴٫۱ استفاده میکنند.
مشخصات این تلفن همان طور که پیش تر اشاره شده، عبارت هستند از:نمایشگر ۴ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰، پردازنده دو هسته ای با فرکانس ۱ یا ۱٫۲ گیگاهرتز به ترتیب برای مدل ۳G و LTE، دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلش LED، حافظه داخلی به میزان ۸ گیگابایت برای مدل LTE (پنج گیگابایت در دسترس) و ۴ گیگابایت حافظه داخلی برای مدل ۳G (فقط ۱٫۷۷ گیگابایت irancell123 در دسترس)، شکاف میکرو اس دی تا حداکثر ۶۴ گیگابایت، اندروید ۴٫۲ جیلی بیلی، و باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری.
پردازنده این گوشی ۱٫۷GHz میباشد ، ۸ irancell123 گیگابیت فضای داخلی دارد،صفحه نمایش HD با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ و دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسل میباشد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

همچنین اگر در جایی هستید که به سینک کردن محتوای خود نیاز ندارید برای مثال در زمان خواب می‌توانید با ایرانسل123 رفتن به آدرس Settings > Data Usage > Menu > uncheck "Auto-sync data به طور موقت ویژگی سینک را غیر فعال کنید.
بعضی از اوقات حتی برنامه‌هایی که در داخل برنامه اجازه مصرف دیتا را به آن‌ها نداده‌اید به مصرف دیتا در پس زمینه می‌پردازند. در اندروید بستی حصیری به بعد این امکان وجود دارد که در قسمت Settings > Data Usage متوجه شوید کدام برنامه‌ها مشغول مصرف دیتا هستند. ایرانسل123 در اینجا دو گزینه برای هر برنامه وجود دارد یکی به نام Foreground که نشان دهند مصرف دیتای برنامه زمانی است که از آن استفاده می کنید و دیگری Background است که نشان دهنده مصرف دیتای برنامه زمانی است که در پس زیمنه باز است و شما از آن استفاده نمی کنید. اگر دیدید که یک برنامه مصرف زیادی دارد و باعث مصرف زیاد باتری شما می شود تیک گزینه Restrict background data را بزنید تا مصرف دیتا محدود شود، فقط توجه کنید با فعال کردن این گزینه مصرف دیتا برای تمام برنامه‌های باز محدود خواهد شد.
بعضی از برنامه‌هایی که حالت Stream دارند مانند Spotify این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید لیستی از ویدئوها و یا آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و بعدا زمانی که به وای فای دسترسی داشتید به تماشا و یا شنیدن آن‌ها بپردازید، حتی بعضی از برنامه‌ها که پخش ویدئویی دارند این امکان را می‌دهند تا در زمانی که به ایرانسل123 وای فای و یا اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید آن ویدئو را با کیفیت پایین مشاهده کنید. این ویژگی را بیکار نگذارید و با رفتن به تنظیمات برنامه و فعال کردن گزینه‌ای که احتمالا کلمه preloading را در خود دارد فعال کنید.
برای اینکه کاربر یک تجربه خوب از برنامه داشته باشد و همیشه در دسترس تمام برنامه‌ها باشد، اپلیکیشن‌ها طوری طراحی می‌شوند که در پس ایرانسل123 زمینه باز خواهند ماند و خود را از طریق مصرف دیتا بروز نگه می‌دارند. به عنوان مثال گوگل پلاس از عکس‌ها و ویدئوهای شما به محض اینکه شما عکس‌ می‌گیرید یک نسخه پشتیبان می‌گیرد در حالی که بعضی از برنامه‌ها این امکان را می‌دهند که شما به صورت دلخواه تنظیم کنید که می‌خواهید بروز شوند یا خیر، بنابراین برای بعضی از برنامه‌هایی که فکر می کنید کمتر ضرورت دارد تا بروز شوند بهتر است در داخل تنظیمات برنامه گزینه مصرف دیتا را خاموش کنید.
تنظیمات دیتایی برنامه‌ها را به صروت ایرانسل123 خودکار در برنامه‌ها تغییر دهید
گوگل برای اینکه محتوای برنامه‌های شما بروز باشد به صورت دائم برنامه‌ها را به سرور خود متصل نگه می‌دارد بعضی از این اتصال‌ها غیر ضروری هستند به طور مثال نیازی نیست که دائما عکس‌های شما با ایرانسل123 سرور گوگل سینک شوند. برای اینکه بتوانید تعیین کنید کدام ویژگی‌ها به صورت دائم با اکانت گوگل شما در سرورهای گوگل سینک شوند به Settings > Accounts > Google رفته و بر روی اکانت خود کلیک کنید و تیک گزینه‌هایی که نمی‌خواهید دائما سینک شوند را بردارید.
اجازه بروز شدن به برنامه‌ها را ایرانسل123 در هر زمانی ندهید
فعالیت ایرانسل123 دیتایی خود را خلاصه کنید
خوشبختانه یا متاسفانه این ویژگی در کشور ما به صورت خودکار غیرفعال است، برای اینکه اجازه ندهید برنامه‌ها از طریق گوگل پلی به صورت خودکار بروز ایرانسل123 شوند باید به این فروشگاه مراجعه کنید و در قسمت تنظیمات گزینه برزورسانی خودکار را یا خاموش کنید یا اینکه اجازه دهید تنها در زمانی که Wi-Fi در دسترس است این کار انجام گیرد.
تنها در زمانی که مجبور هستید به دانلود از طریق داده‌های ایرانسل123 تلفن همراه بپردازید، موزیک‌ها ویدئوها، فایل‌های بزرگ تر و جتی محتوای نقشه خود را پیش از سفر از طریق وای فای دانلود کنید. در حال حاضر نقشه گوگل این امکان را می‌دهد که محتوای نقشه را دانلود کنید، شاید حجم نقشه زیاد باشد و زمان و فضای زیادی را نیاز داشته باشد اما بعد از دانلود دیگر نیازی نیست که حتما به اینترنت متصل باشید.
یکی از بهترین ابزار اندروید ابزار Data Usage است، با کمک این برنامه شما می توانید مصرف دیتای برنامه‌های مختلف را چک کنید و ببنید کدام برنامه مگابایت بیشتری مصرف می‌کند. همچنین برنامه‌ای ایرانسل123 جایگزین مانند Onavo Count وجود دارد که به صورت یک ویجت بر روی صفحه نمایش شما ظاهر خواهد شد و مصرف دیتا را به شما اطلاع خواهد داد
با کمک ایرانسل123 برنامه‌ای مانند Onavo Count می‌توانید دیتاهای دریافتی خود را خلاصه کنید برای مثال محتوای ایمیل‌ها به صورت ساده شده دریافت شوند و کیفیت عکس‌ها برای مصرف دیتای شما بهینه تر شوند.
فایل‌های خود را ایرانسل123 فقط از طریق وای فای دانلود کنید
دستری برنامه‌ها ایرانسل123 را به مصرف دیتا در پس زمینه قطع کنی
مصرف مرورگر ایرانسل123 خود را کم کنید
بعضی از سایت‌ها بسیار سنگین هستند و علاوه بر محتوای سنگین تبلیغاتی دارند که برای لو شدن نیاز به مصرف دیتایی زیادی دارند بهترین راه حل برای این مشکل استفاده از ویژگی ایرانسل123 data compression است، با فعال کردن این ویژگی وب پیج مورد نظر شما پیشض از دانلود خلاصه می‌شود و سپس بر روی صفحه شما دانلود خواهد شد.
به صورت مداوم مصرف دیتای خود ایرانسل123 را چک کنید
از امکان ذخیره و از پیش بارگذاری ایرانسل123 برنامه‌ها استفاده کنید



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سامسونگ سال گذشته به عنوان بزرگترين سازنده تلفنهاي هوشمند معرفي شد كه از اپل پيشي گرفت و 33 درصد از بازار جهاني تلفنهاي هوشمند را در سه ماهه دوم سال جاري نيز از آن خود كرد.سامسونگ تلفن هوشمند گلكسي S4 خود را در ماه آوريل وارد بازار كرد و در نظر دارد در طول سال جاري دست كم دو تلفن با فناوري بالا را معرفي كند، گفته irancell 123 مي شود يكي از اين دستگاهها داراي سيستم عامل تايزن خواهد بود.
اپل به عنوان شركت سازنده آي فن irancell 123 مدعي شده است كه 100 مهندس را براي كار روي نسخه ساعت هوشمند خود به خدمت گرفته است.
به گزارش پاپو بلاگ به نقل از زومیت، براساس آمار و ارقام منتشر شده توسط Strategy Analytics، تلفن Galaxy S III سامسونگ، irancell 123 با حدود ۱۰.۷ درصد سهم از کل بازار تلفن‌های هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری، محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیا بوده است.براساس آمار و ارقام منتشر شده توسط Strategy Analytics، تلفن Galaxy S III سامسونگ، با حدود ۱۰.۷ درصد سهم از کل بازار تلفن‌های هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری، محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیا بوده است.
شركت فناوري سامسونگ از كره جنوبي اميدوار است كه اين دستگاه جديد كه بار ديگر irancell 123 امتيازي در رقابت با اپل محسوب شود را در اين زمان رونمايي كند.
هرچند سامسونگ توانسته در سه ماهه سوم از اپل سبقت بگیرد اما انتظار می‌رود در سه ماهه چهارم امسال باز هم اپل با irancell 123 فروش بالای آیفون ۵، جایگاه اول را از آن خود کند.
اين ساعت هوشمند كه از آن گلكسي irancell 123 گير (Galaxy Gear) ياد مي شود، قرار است در نمايشگاه الكترونيك كه در برلين برگزار مي شود، رونمايي شود.
كريس جونز از تحليلگران اين صنعت اظهار داشت كه ساعتهاي هوشمند مهمترين محصول در بخش دستگاه هاي الكترونيك از زمان معرفي آي پد محسوب شده و فرصت مهمي براي ارتقاي وضعيت سلامتي و جسماني را در اختيار كاربران irancell 123 خود قرار مي دهند.
براساس این آمار، تلفن آیفون ۴S که پیش از این، هر فصل irancell 123 محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیا بوده، در سه ماهه سوم سال با ۹.۷ درصد در جایگاه دوم ایستاده است. در این فاصله زمانی،‌ آیفون ۵ تنها ۳.۶ درصد از بازار تلفن‌های هوشمند را از آن خود کرده است اما انتظار می‌رود این رقم در سه‌ماهه آخر سال و همچنین در تعطیلات پایان سال به شدت افزایش یابد.
در این گزارش آمده است که سامسونگ در سه ماهه سوم سال بیش از ۱۸ میلیون دستگاه گلکسی اس ۳ به فروش رسانده است. این در حالی است که فروش این irancell 123 تلفن در سه ماهه دوم سال تنها ۵.۴ میلیون دستگاه بوده است.
سوني پيش از اين يك دستگاه براي همراهي تلفنهاي هوشمند خود به سبك ساعت مچي عرضه كرده است اما مدل سامسونگ فراتر رفته و از قابليت برقراري irancell 123 تماس تلفني، جستجوهاي اينترنتي، رسيدگي به نامه هاي الكترونيك روي صفحه كوچك خود برخوردار است.
اپل نیز در سه ماهه سوم سال نزدیک به ۶ irancell 123 میلیون دستگاه آیفون ۵ به فروش رساند، البته این موضوع را در نظر داشته باشید که آیفون ۵ در اواخر سه ماهه سوم وارد بازار شد.
تحليلها درباره اين كه آيا ساعتهاي هوشمند را مي توان يك مقوله جديد در صنعت دستگاه هاي قابل حمل به شمار آورد يا خير، بسيار متغير و متفاوت است. irancell 123 تحليلهاي شركت همكاري بين المللي اطلاعات نشان مي دهد كه مشتريان به فناوريهاي پوشيدني علاقه بيشتري نشان مي دهند.
صنعت جهاني ساعت در فروش سال جاري به بيش از 60 ميليارد دلار دست خواهد يافت و شركتهايي كه دستگاه هاي آنها داراي قابليت انجام چند كار را دارد مي توانند به افزايش فروش تلفنهاي هوشمند، تبلت irancell 123 و تلويزيون نيز كمك كنند.
تايزن (Tizen)‏ يك سيستم‌عامل آزاد و متن ‌باز براي تلفن همراه است كه بر اساس سيستم عامل لينوكس نوشته شده است. اين محصول توسط بنياد لينوكس پشتيباني مي ‌شود و توسط انجمن تايزن ارائه شده ‌است.براساس گزارش Strategy Analytics، پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند سامسونگ در سه‌ماهه سوم سال، محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیا بوده است. سامسونگ در این فاصله زمانی نزدیک به ۱۸ میلیون دستگاه از تلفن گلکسی اس ۳ را irancell 123 به فروش رسانده است. البته انتظار می‌رود با عرضه عمومی آیفون ۵، این عنوان تحت کنترل اپل درآید.
پيش بيني شده است كه فروش ساعتهاي هوشمند از 330 هزار دستگاه سال گذشته به بيش از 5 ميليون دستگاه در irancell 123 سال 2014 برسد.
براساس گفته‌های مدیر ارشد شرکت Strategy Analytics، تلفن گلکسی اس ۳ سامسونگ به طور گسترده‌ای بین کاربران و اپراتورهای تلفن‌ همراه در irancell 123 اروپا، شمال امریکا و آسیا محبوب شده است.
گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ، محبوب‌ترین تلفن irancell 123 هوشمند دنیا



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

• Xperia L یک طراحی شیک با بهترین تجربه دوربین Sony در نوع خود را برای تصاویر و ویدیوهایی بی‌نقص در هر زمان، ارائه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌کند.سونی موبایل از افزوده شدن دو مدل تازۀ Xperia SP و Xperia L از تلفن‌های هوشمند Xperia به سری محصولات سال 2013 خود خبر داد.
به گزارش خبرنگار موبنا، به دلیل شرایط فعلی بازار تلفن همراه کشور و گستردگی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قاچاق انواع گوشی های تلفن همراه میزان واردات شرکت های قانونی به حداقل رسیده است.
سونی برای سال 2014 نیز دور نمای خوب و روشنی را تصور می کند: شرکت انتظار دارد تا با معرفی مدل های جدید تر که شامل مدل های دنباله رو پرچمدار فعلی سونی یعنی Xperia Z خواهد بود و همین طور فراگیر تر شدن استفاده از گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های هوشمند، شاهد رشد قابل ملاحظه ای در فروش باشد.
شرکت آرمان همراه آرین که چندی پیش توسط سونی موبایل، به عنوان نماینده رسمی و تنها نماینده این تولید کننده بزرگ در ایران معرفی شده بود، توسط وزارت بازرگانی ایران نیز نامش در فهرست نماینده رسمی سونی و اچ‌تی‌سی قرار گرفت تا این شرکت از طرف دولت نیز، تنها نماینده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سونی موبایل در ایران باشد.
به گفته مسوولان شرکت سیتادل تلکام، با توجه به شرایط بازار و بالا بودن تعرفه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل واردات این کالای ارتباطی نمی‌تواند به راحتی به واردات گوشی‌های سونی‌اریکسون بپردازد؛ چرا که از ابتدای سال جاری دچار ضرر و زیان‌های هنگفتی شده‌ است.
برای آشنایی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بیشتر با آرمان همراه آرین، وب‌سایت این شرکت را از اینجا ببنید.
از ابتدای سال جاری به دلیل شرایط نامناسب بازار تلفن همراه، برخی از شرکت‌های صاحب نام در این زمینه از دور خارج شدند و سایر شرکت‌ها نیز متحمل ضررهای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هنگفتی شدند.
در همین حین سونی موبایل شاهد افزایش درآمد از فروش گوشی های موبایل بوده است که به دلیل قیمت بالاتر از حد متوسط، به دست آمده است. البته تغییر رویکرد شرکت به سمت گوشی های هوشمند و فروش بالای گوشی های هوشمند را هم می توان در این موضوع دخیل دانست.درصد رشد فروشی که سونی از آن دم می زند به 18 درصد می رسد که برای یک سال مالی قابل ملاحظه است. درآمد سونی در کل برای سه ماهه چهارم، 94 میلیارد ین (610 میلیون دلار) بوده که در مقایسه با ضرر 255.2 میلیارد ینی چهارماهه مشابه سال پیش باور نکردنی به نظر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می رسد.
گفتنی است در طی چند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ماهی که این شرکت فعالیت خود را در ایران آغاز کرده، با واردات طیف وسیعی از گوشی‌ها و احداث دفاتر مرکزی، به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران بوده و قیمت‌های عرضه شده توسط این شرکت نیز کاملا رقابتی و در مقایسه با سایر نمایندگی‌های کمپانی‌ها، مقرون به صرفه‌تر است.
سونی برای نخستین بار در پنج سال گذشته توانست به سود خالص 279 میلیون دلاری دست یافته و نسبت به سال گذشته 4.7 درصد در درآمد خود رشد داشته باشد. شاید این رقم چندان قابل ملاحظه نباشد اما اگر آن را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با ضرر 2.97 میلیارد دلاری سال پیش سونی مقایسه کنیم، متوجه اهمیت آن خواهیم شد.
در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این لیست که می‌توانید آن را از اینجا (ردیف ۱۵ و ۱۶ آرمان همراه آرین) مشاهده کنید، مجوز نماینده قبلی سونی (پارس کامتل) نیز به پایان رسیده (ردیف ۱۹) تا آرین تنها نماینده سونی موبایل در ایران باشد.
Sony Mobile دو تلفن هوشمند جدید Xperia را که بهترین‌ تجربه‌های Sony خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را به طیف گسترده‌تری از دستگاه‌ها می‌آورند، به سری محصولات بهارۀ خود افزود.
فریگام در ادامه افزود: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شرکت "سیتادل تلکام"، "پارس کامتل" و "پارس نیکاتل" از نمایندگان رسمی سونی اریکسون در ایران به شمار می آید.
"شروین فریگام" مدیر بازاریابی سونی اریکسون در ایران در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با شرایط فعلی بازار تلفن همراه این شرکت تصمیم به اخذ یک نمایندگی جدید دارد.وی در مورد متوقف شدن فعالیت شرکت سیتادل تلکام افزود: فعالیت این شرکت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به طور کامل متوقف نشده، اما واردات گوشی تلفن همراه را به طور چشمگیری کاهش داده است.
سونی موبایل به دلیل تغییر رویکرد شرکت از تولید گوشی های ساده به سمت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تولید گوشی های هوشمند، در سال مالی گذشته با افزایش فروش رو به رو بوده است.
• با آمدن Xperia™ SP و Xperia™ L خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که عملکردهای یکتای Sony را در رده‌های قیمتی تازه‌ای ارائه می‌کنند، دومدل جدید به سری تلفن‌های هوشمند ممتاز Xperia™ اضافه شد.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Xperia SP تجربه‌ای با کیفیت بالا از HD، نسل چهارم شبکه LTE 4G و اتصال آسان با عملکرد تک لمسی را در یک طراحی پیشگام و زیبا ارائه می‌کند.
سونی اریکسون درصدد اخذ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک نمایندگی جدید در سطح بازار تلفن همراه کشور است.
اگر با ما همراه بوده باشید، بررسی کوتاهی از دو گوشی سونی اکسپریا SP و اکسپریا L را برای شما به رشته تحریر در آوردیم. حال سونی موبایل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل درباره عملکرد این گوشی‌ها اطلاعاتی را منتشر کرده که برای شما آن را نقل می‌کنیم.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 شهريور 1392 | نظرات ()