نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 بهار و همچنین ماه های اولیه فصل تابستان برای بازار گوشی های ارزان قیمت و زیر 200 هزار تومان گرم و پرجنب و جوش سپری شد چرا که بیشتر کاربران این کالای ارتباطی به دلیل کاهش قدرت و جو اقتصادی حاکم بر کشور که نشات گرفته از تحریم های اقتصادی و همچنین تورم ها بود باعث شد تا کاربران به ایرانسل یک دو سه خرید گوشی های موبایل با قیمت مناسب بیردازند.
پنج برند نوکیا، سامسونگ، سونی ، اچ تی سی و آی فون از جمله برندهای پرفروش فصل بهار و تابستان هستند که برخی از مدل های این برندها در پی استمرار خریداران به پرفروش ترین ها تبدیل شده اند.گوشی 1280 نوکیا که در لیست گوشی های ارزان قیمت این برند در سه ماهه گذشته قرار دارد به دلیل برخورداری از ایرانسل یک دو سه هزینه فروش 38 هزار تومانی توانست به یکی از پرفروش ترین ها و همچنین صدرنشین های این برند در بازارتلفن همراه تبدیل شود.
این گوشی که با قیمت یک میلیون و 250 هزار تومانی ایرانسل یک دو سه در بازار به فروش رسید با ویژگی های سخت افزاری پیشرفته ای تولید شده به طوری که علاوه بر گوشی به عنوان یک PDA نسل جدید به شمار می آید.صفحه نمایش لمسی 5.3 اینچی Super AMOLED ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 32 گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی ، پردازنده دو هسته ای، سیستم عامل آندروئید، خروجی تلویزیون، مرورگر اینترنتی و بلوتوث نسخه 3 از ویژگی های بارز این گوشی به شمار می آید.
هوشمند از ایرانسل یک دو سه نوع N8
گوشی ساده 1280 جزء سری گوشی های نوکیا با امکانات بسیار معمولی است که تنها از امکاناتی همچون صفحه نمایش تک رنگ، رادیو FM، چراغ قوه و قابهای قابل تعویض برخوردار است و این مدل برای آن ایرانسل یک دو سه دسته از کاربرانی که فقط به برقراری تماس نیاز دارند مورد استقبال قرار گرفت.
گوشی N8 نوکیا کمتر از دو سال است که روانه بازارهای جهانی تلفن همراه همچنین بازار تلفن همراه کشورمان شده و از بدو ورود به بازار توانسته مورد توجه خریداران گوشی های هوشمند باشد.از نقاط قوت این گوشی در سطح بازار می توان به دوربین 12 مگاپیکسلی به همراه اپتیک کارل زایس، اتوفوکوس، فلاش زنون، تشخیص چهره، خروجی HDMI ، Bluetooth نسخه‌ی 3.0، نمایشگر لمسی 3.5 اینچی AMOLED Capacitive با توان 16.7 میلیون رنگ و رزولوشن 360 در 640 پیکسل، هدایتگر ماهواره‌ای رایگان به همراه OVI Map، پشتیبانی از 3G و انواع امکانات ارتباط با شبکه و دیگر دستگاه‌های سازگار، سیستم عامل Symbian نسخه‌ی 3.0، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی 256 مگابایت حافظه‌ی RAM و 512 مگابایت حافظه‌ی ROM به همراه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی MicroSD تا سقف 32 گیگابایت، توانایی شارژدهی بلندمدت باتری تا 12 ساعت و 30 دقیقه برای مکالمه‌ی GSM،390 ساعت زمان انتظار و 50 ساعت زمان پخش ایرانسل یک دو سه موسیقی و پشتیبانی مرورگر اینترنت از فرمت‌های HTML, XHTML MP, CSS, اشاره کرد.
یک گیگاهرتزی ، نرم افزار واکمن با دکمه اختصاصی و جلوه های ویژه نور، GPS با A-GPS، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 32 گیگابایت، شتاب سنج و ایرانسل یک دو سه حسگر Proximity ، LED هشدار، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری، رادیو FM استریو با RDS و پشتیبانی TrackID موسیقی از امکانات بارز گوشی Live with Walkman سونی به شمار می آید.
از مهمترین رویدادهای بازار تلفن همراه در چهار ماه گذشته کاهش واردات گوشی موبایل و همچنین افزایش قیمت نرخ دلار و ایرانسل یک دو سه درهم بود که این امر باعث شد بهای بیشتر گوشی های موجود در بازار به طور چشمگیری افزایش یابد.
این گوشی نیز مانند مدل های قبلی واکمن سونی بر قابلیت های موسیقی تاکید دارد و علاوه بر این به یک دوربین پنج مگاپیکسل و نسخه Gingerbread آندروید مجهز است. Live With Walkman دارای سبک نوین Xperia از گوشی های جدید Minis و Ray است. ایرانسل یک دو سه
از گوشی های هوشمند و پرفروشی نوکیا که توانست در سه ماهه گذشته فروش بالایی از این بازار پرمصرف را از آن خود کند N8 نوکیا بود.این گوشی با قیمت هزار تومانی توانسته با برخورداری از امکانات بالا به خصوص ایرانسل یک دو سه دوربین عکاسی و فیلمبرداری 12 مگاپیکسلی تمایل بیشتر مخاطبان را دراین بازار به خود جلب کند.
بازار تلفن همراه به عنوان یکی از بازارهای دیجیتالی پایتخت در چهارماه گذشته با فرازونشیب های گوناگونی روبرو شد اما فرازونشیب های فرود ایرانسل یک دو سه آمده در این بازار از اهمیت این کالاهای ارتباطی در میان مصرف کنندگان نکاست و انواع گوشی های موبایل با قیمت های مختلف در اختیار مشتریان قرار گرفت.
دوربین 12 مگاپیکسلی نوکیا N8 ایرانسل یک دو سه از لنز ساخت کمپانی Carl Zeiss آلمان بهره می‌برد به طوری که به محض اینکه ضبط تصاویر HD می‌توان با استفاده از خروجی HDMI آن را بر روی HDTV به دوستان نشان داد.
این گوشی که از مدل های قدیمی این برند در بازار به شمار ایرانسل یک دو سه می آید بیش از دو سال است که در بازار تلفن همراه عرضه می شود و همچنان مورد تقاضای مشتریان قرار دارد.
سامسونگ توانست با تولید و عرضه گوشی GALAXY NOT فروش خود ایرانسل یک دو سه را در سطح بازار تلفن همراه دنیا از جمله ایران افزایش دهد. استمرار تقاضا برای این گوشی باعث شده تا این مدل به عنوان یکی از پرفروش ترین های بهار در سال جاری معرفی شود.
صفحه نمایش لمسی خازنی 3.2 اینچ LCD با قابلیت نمایش 16 میلیون ایرانسل یک دو سه رنگ ، نسخه 2.3 آندروید (Gingerbread)، پردازنده
فروشندگان و دست اندرکاران ایرانسل یک دو سه بازار دلیل این پرفروشی و صدر نشینی 1280 را تنها قیمت مناسب و عمر بالای این گوشی می دانند.
گوشی سونی‌اریکسون Live with Walkman (لایو ویت واکمن) یک تلفن هوشمند موسیقی‌محور ایرانسل یک دو سه است که به دلیل برخورداری از امکانات بالا و قیمت مناسب مورد تقاضای کاربران این کالای دیجیتالی در سه ماه گذشته با قمیت 365 هزار تومان قرار گرفت .



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

نیویورک، ۷ آگوست ۲۰۱۳- ال‌جی الکترونیکس امروز از برترین گوشی‌ هوشمندش، LG G2، پرده‌برداری کرد. این محصول اولین گوشی هوشمند در خانوادۀ جدید G برای گوشی‌های پیشرفته است. حدود ۷۰۰ میمهان از ۳۰ کشور در شهر نیویورک، در تالار بازسازی‌شدۀ فردریک پی.رُز در خانۀ جاز irancell123 مرکز لینکولن، گرد هم آمده‌اند. ال‌جی G2 نمونه‌ای از هدف ال‌جی برای ارائۀ ابتکارات مشتری‌محورتر است.
فشار ممتد بر irancell123 روی کلیدهای تنظیم صدا در پشت امکان اجرا شدن قابلیت QuickMemoTM و دوربین را به کاربران می‌دهد تا بتوانند یادداشت بنویسند و راحت‌تر از قبل از خودشان عکس بگیرند. اگر ا در حالی که نمایشگر ال‌جی G2 به سمت بالا است روی سطحی قرار بگیرد، نیازی به برداشتن گوشی برای فشار دادن کلید روشن/خاموش در پشت نیست. با قابلیت KnockON، ال‌جی G2 با دوبار ضربه بر روی صفحه‌نمایش گوشی روشن می‌شود.
نکته جالب توجه در مورد G2 این که این گوشی پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین محصول ال‌جی و به نوعی پرچمدار خانواده موبایل این سازنده به حساب می‌آید که قصد دارد با رقبای بزرگی رقابت کند.بیش از ۱۳۰ اپراتور منتخب پیشرفته‌ترین گوشی ال‌جی irancell123 را عرضه می‌کنند.
برای دوربین نیز irancell123 از یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدئوی ۱۰۸۰P کمک گرفته شده است.
ال‌جی G2 با طراحی راحت، کاربردی، آسان و زیبا همه چیز را در یک گوشی دور هم جمع کرده است. ال‌جی G2 الگوی طراحی گوشی هوشمند را با قرار دادن کلید در پشت گوشی تغییر داده است. این اولین گوشی هوشمندی است که به طور کامل از کلیدهای کنار گوشی عاری است. ایدۀ کلید پشت (Rear Key) از به واقعیت پیوستن نظر کاربران در مورد گوشی‌های بزرگ و سخت‌تر بودن دسترسی مناسب به کلیدهای کنار یا در طرفین گوشی ایجاد شده است. با منتقل کردن کلید اصلی به پشتِ گوشی کاربران کنترل بیشتری دارند زیرا این مکان جایی است که به طور طبیعی انگشت سبابۀ اشخاص در آنجا قرار دارد. محققان به این نتیجه رسیده‌اند که منتقل کردن کلیدها irancell123 منجر به کمتر افتادن گوشی هنگام تنظیم صدا هنگام مکالمه می‌شود.
ال جی بتازگی از یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمندش به نامG2 رونمایی کرده است. این گوشی ۵‌/‌۱۳۸ در ۹‌/‌۷۰ میلی متری به یک نمایشگر فول irancell123 اچ دی (با کیفیت ترین وضوح موجود در زمان حال) ۲‌/‌۵ اینچی مجهز است که قاب دور آن بسیار باریک ساخته شده و فقط ۹‌/‌۸ میلی‌متر ضخامت و ۱۴۳ گرم وزن دارد.
بزرگترین نمایشگر irancell123 طراحی‌شده با کمترین قاب و بهترین در ظرفیت انرژی
بر اساس تحقیقات ال‌جی در مورد رفتار و سبک زندگی مشتریان، این گوشی هوشمند مزایای واقعی‌تر و زنده‌تری مانند طراحی ارگونومیک، عملکردهای کاربردی و تجربۀ کاربری پیشرفته، دارد.دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیر اجرایی شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، که خوشامدگوی میهمانان در این رخداد است، گفت: « تعریف ما از ابتکار در حال حاضر نوعی فناوری است که بازتابی از مشتریان باشد. ما همیشه به مشتریان گوش کرده‌ایم و در جست‌وجوی ابتکار از آنها یاد گرفته‌ایم. ما در ساخت LG G2 این تحقیق را به مراحل بالایی رساندیم. ال‌جی G2 هیجان‌انگیزترین irancell123 و موفق‌ترین گوشی در تاریخ شرکت ما است.»
LGG2-e1375796274261 چشم‌اندازی جدید در طراحی تلفن irancell123 هوشمند
هر اینچ نمایشگر این گوشی ۴۲۴ پیکسل دارد که جزئیات را با کیفیت بسیار بالایی به تصویر می‌کشد. ال جی در زیر نمایشگر این گوشی از کلیدی استفاده نکرده است، دور تا دور بدنه هم هیچ کلیدی وجود ندارد؛ از همین رو برای این کار با دو بار لمس پیاپی و سریع به نمایشگر همانند گوشی‌های سری آشا و N9 نوکیا می‌توان قفل گوشی را باز کرد. با این حال این سازنده کره‌ای سعی کرده تا به متفاوت‌ترین شکل ممکن جدیدترین گوشی‌اش را عرضه کند؛ با توجه به این موضوع شاهد کلید‌های یکپارچه ولوم و پاور در پشت بدنه هستیم. ال جی با توجه به این که لمس کردن پشت گوشی به این بزرگی آسان‌تر از دور آن است این سه کلید را در پشت بدنه جاسازی کرده است که با استفاده از آنها می‌توان صدا را کم و زیاد یا گوشی را خاموش و روشن کرد. غیر از این می‌توان دوربین را نیز فراخواند. غیر از این طراحی نوآورانه، زمانی که کاربر گوشی را توسط کشیدن یک حرف G روی نمایشگر از حالت قفل خارج کند، G2 به طور خودکار خود را در حالت کاربر مهمان قرار می‌دهد و بسیاری از اطلاعات گوشی برای وی نشان داده نمی‌شود.در قلبG2 از یک پردازنده چهارهسته‌ای با کلاک ۲۶‌/‌۲ گیگاهرتز همراه دو گیگابایت رم استفاده irancell123 شده که آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی نسخه ۲‌/‌۲‌/‌۴ جیلی بین وظیفه بهره‌وری از آن را برعهده دارد.
ال‌جی با استفاده از نمایشگر ۵٫۲ اینچ Full HD در G2، بزرگترین نمایشگر طراحی‌شده برای گرفتن با یک دست در میان طبقۀ گوشی‌های هوشمند با عرض ۲٫۷ اینچ، سهم خود را بیشتر کرده است. افزون بر این، ال‌جی G2 irancell123 از RAM گرافیک (GRAM) برای بازدهی بیشتر مصرف انرژی استفاده می‌کند. GRAM انرژی استفاده از صفحه‌نمایش را تا ۲۶ درصد در یک فریم ثابت کاهش می‌دهد و مجموع زمان استفاده از گوشی را تا ۱۰ درصد افزایش می‌دهد. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری قدرتمند نیز برای بهره‌مندی بیشتر از فضای داخلیِ محدود شکل گرفته است. ال‌جی G2 برای کار کردن در تمام روز آمادگی زیادی دارد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

تعیین نشدن تعرفه نهایی ایرانسل123 مکالمات همراه شرکت ارتباطات سیار از سوی مخابرات ایران، موجب شده که این شرکت تعرفه‌های پایه مکالمات (۵۱۵ ریال) را از اول خرداد ماه برای سیم‌کارت‌های دائمی لحاظ کند اما تعرفه‌های اعتباری همچنان به قوت خود باقی است.
پیش از این معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت تامین ارتباطات مطمئن در سطح شبکه زیرساخت‌های کشور در برگزاری انتخابات گفت: در این کمیته برای پیشگیری ایرانسل123 از قطع ارتباطات در برگزاری انتخابات و همچنین جلوگیری از اقدامات سایر دستگاه‌هایی که ممکن است در برگزاری انتخابات تداخلی ایجاد کنند، دستورالعمل‌های لازم برای ابلاغ به دستگاه‌های مسوول تهیه شده است.
فرقانی، نمایندگان وزارت کشور، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان فناوری اطلاعات و نمایندگان اپراتورها را اعضای این شورا معرفی کرده و تهیه دستورالعمل‌های لازم مراقبتی و پیشگیرانه برای اجرا ازسوی اپراتورها را از جمله اقدامات کمیته تامین ارتباطات انتخابات برشمرد.مظفر پوررنجبر - مدیر عامل شرکت مخابرات ایران - هم در این باره به ایسنا گفت: کمیته‌ای به نام کمیته بحران را با دولت تشکیل داده‌ایم و بر این باور هستیم که ما هم یک طرف قضیه هستیم و باید کمک کنیم اختلالی ایجاد نشود و مشکلات موجود برطرف شود.اما هفته گذشته وزیر ارتباطات در خطبه‌های پیش از نماز جمعه، بر لزوم تامین زیرساخت‌های مناسب برای برگزاری انتخابات تاکید کرده و با اشاره به این که قرار است در این دوره انتخابات به شکل الکترونیک برگزار شود، از آماده سازی 70 هزار صندوق الکترونیکی برای ایرانسل123 انتخابات خبر داده بود.
اما تعرفه سیم‌کارت‌های اعتباری در حال حاضر ایرانسل123 به گفته روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار همچون سابق لحاظ خواهد شد و مشترکان تغییری در تعرفه اعتباری مشاهده نخواهند کرد.
زمان چندانی تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده و در این دوره با توجه به اظهاراتی که ایرانسل123 درباره الکترونیکی برگزار شدن بخشی از این انتخابات مطرح شده، وضعیت بخش‌های مختلف ارتباطی اهمیت ویژه پیدا می‌کند.
این موضوع همزمان با مصوبه نرخ پایه مکالمات از سوی رگولاتوری تصویب شد و رگولاتوری به تمامی اپراتورها اعلام کرد که نرخ پایه مکالمات را باید 515 ریال در نظر بگیرند و با حق مانور 20 درصدی، تعرفه نهایی را ایرانسل123 برای مشترکان خود اعمال کنند که با احتساب این 20 درصد، سقف تعرفه مکالمات به 618 ریال می‌رسد؛ مانور بر سر 20 درصد نیز با توجه به وضعیت رقابتی صورت خواهد گرفت.
همراه اول که توانسته بود، تأیید فلت‌سازی را همزمان با مصوبه ارتقای تعرفه پایه مکالمات بگیرد، عنوان کرد که از خرداد ماه تعرفه‌های جدید را براساس فلت‌شدن شبکه اعمال خواهد کرد اما ظاهرا به دلیل اینکه هنوز نرخ تعرفه برای مکالمات همراه با توجه به موضوع امکان افزایش 20 درصدی قطعی نشده است، در حال حاضر نرخ پایه (515 ریال) برای سیم‌کارت‌های دائمی از اول خردادماه لحاظ می‌شود تا هم برآوردی از اجرای این طرح صورت گیرد و مشکلات احتمالی مرتفع و هم تعرفه نهایی از سوی مخابرات ایران به این شرکت ابلاغ شود. ایرانسل123
به نقل از ایسنا ، بحث انتخابات و ایرانسل123 وضعیت اینترنت و تلفن همراه گویی از دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری به یکدیگر پیوند خورده و با یکدیگر ارتباطی نزدیک پیدا کرده‌اند.
اکنون با وجود این‌که فاصله چندانی تا انتخابات نمانده وضعیت اینترنت کشور حداقل نسبت به ماه‌های گذشته تفاوت چندانی ندارد و اگرچه سرعت را شاید نتوان خیلی رضایت بخش دانست اما اختلاف سرعت فعلی ایرانسل123 با سرعتی که کاربران ظرف چند ماه گذشته مشاهده می‌کردند چندان قابل توجه نیست.
پیش از این رییس سازمان فن‌آوری اطلاعات در پاسخ به برخی شبهاتی که اختلالات اخیر اینترنت را به نزدیک شدن به زمان انتخابات ربط می‌دهند، تاکید کرد: پارامترهای متعددی در سرعت اینترنت دخیل است و نزدیک شدن زمان انتخابات هیچ نقشی در کاهش سرعت نخواهد داشت.رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات هم در این زمینه اعلام کرد: به منظور ایجاد زمینه برگزاری انتخابات ایرانسل123 الکترونیکی، تسریع در مراحل مختلف ثبت نام و اجرای انتخابات، کاهش هزینه‌های برگزاری انتخابات و تامین ارتباطات پایدار و مطمئن مورد نیاز ،"کمیته تامین ارتباطات انتخابات " در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شده است.
اما در ارتباط با وضعیت تلفن‌های همراه در یکی از روزهای هفته گذشته شاهد اختلالات پراکنده در وضعیت شبکه تلفن‌های ایرانسل123 همراه بودیم که اگرچه این اختلالات نسبتا کوتاه مدت و پراکنده بود اما به هر حال این سوال را در ذهن ایجاد می‌کرد که آیا در آستانه انتخابات شاهد اختلالات ارتباطی خواهیم بود؟
سیم‌کارت‌های اعتباری نیز همچون روال سابق می‌توانند بر اساس این مصوبه تا 50 درصد تعرفه دائمی را اختیار کنند و به این ترتیب که اگر ایرانسل123 نرخ پایه 515 ریال باشد، تعرفه دائمی نیز حداکثر باید 772 ریال در نظر گرفته شود.
به نقل از تسنیم، با اجرای طرح فلت‌سازی (حذف هزینه‌های جابه‌جایی و ساعات پیک و غیرپیک) شبکه همراه اول قرار شد که نرخ‌های شهری و ایرانسل123 بین‌شهری از سطح تعرفه‌ها برداشته شود و مکالمات براساس نرخ مشخصی اعمال شود تا این اپراتور هم به مانند دیگر رقبای خود از تعرفه‌های یکسان در سطح جدول تعرفه‌ای بهره‌مند شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

رقابت بین اسمارت فون ها همیشه جذاب و دیدنی است. شرکت های قدرتمندی مانند اپل، اچ تی سی، ال جی، سامسونگ و … در این زمینه محصولاتی بسیار خوب و قدرتمندی را روانه بازار می خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنند که علاقمندان به این دستگاهها نیز براساس نیازها، بودجه و سلیقه خود نسبت به انتخاب آنها اقدام می نمایند.
Untitled خرید شارژ مستقیم ایرانسل
ساعت هوشمند Galaxy Gear سامسونگ قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر رونمایی شود، اما این محصول جدید سامسونگ چه ویژگی ها و مشخصاتی دارد؟ براساس آخرین اطلاعات بدست آمده این ساعت که قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند را دارد و عملکرد آن بیشتر در ارتباط با اسمارت فون دیده خرید شارژ مستقیم ایرانسل می شود تا یک گجت مستقل، دارای صفحه نمایشی ۲.۵ اینچی OLED تمام رنگی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل است.
قدرت این محصول سامسونگ را یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل پروسسور ۲ هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی Samsung Exynos 4212 همراه با گرافیک Mali-400 MP4 تامین می کند. این ساعت قابلیت اتصال به اسمارت فون از طریق بلوتوث را دارد، ضمن اینکه قابلیت پشتیبانی از NFC نیز برروی آن وجود خواهد داشت. یکی از نکات جالب وجود یک دوربین مستقل برروی Galaxy Gear می باشد. حتی اسپیکرهای کوچکی نیز برروی آن تعبیه شده است. یکی از موضوعاتی که هنوز به آن پاسخی داده نشده در مورد باتری این ساعت می باشد. با توجه به کوچک بودن ساعت هوشمند و رنگی بودن صفحه نمایش می بایست از باتری مناسبی درون آن استفاده شود، موضوعی که هنوز ناشناخته باقیمانده است.
این موضوع که کدام دستگاه بهتر است و عملکرد بهتری دارد همیشه موضوعی بسیار داغ و مهم بوده است. در ادامه شما با نام بهترین اسمارت فون هایی که برای خرید در دسترس قرار دارند آشنا می شوید (آگوست ۲۰۱۳)، لیستی که توسط وبسایت معتبر Laptopmag منتشر شده است. توجه داشته باشید که در انتخاب این دستگاهها ویژگی های مختلف آنها بررسی شده است. نظر شما در مورد اسمارت فون های برتر خرید شارژ مستقیم ایرانسل چیست؟
مدت زمان زیادی است که بحث تولید صفحه نمایش های قابل انعطاف مطرح می شود، صفحه نمایش هایی که خرید شارژ مستقیم ایرانسل بالاخره کار تولید انبوه آنها شروع و در ماه نوامبر عرضه آنها آغاز خواهد شد. سامسونگ و ال جی هر دو کار تولید انبوه این نوع صفحه نمایش ها را آغاز می کنند و قرار است براساس میزان نیاز ظرفیت تولید خود را افزایش دهند.این بدان معناست که می توان شاهد اولین دستگاهها با این نوع صفحه نمایش در ماه نوامبر باشیم. بعد از عرضه این نوع صفحه نمایش قطعا می بایست منتظر تحولاتی بیشتر در بخش صفحه نمایش های انعطاف پذیر باشیم. از سبک تر و باریک تر کردن آنها گرفته تا نشکن ساختن آنها. همچنین یکی از ویژگی های کلیدی که شرکت های سازنده می بایست به آن توجه زیادی داشته باشند، مصرف انرژی آنهاست.
شرکت مایکروسافت امروز و در کنفرانس Gamescon آلمان اعلام نمود که کنسول Xbox One با بیش از ۲۰ عنوان بازی در سال جاری عرضه خواهد شد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل البته در مجموع ۲۳ عنوان بازی در زمان عرضه ایکس باکس وان عرضه می شود که از جمله آنها می توان به Battlefield 4 و Assassin’s Creed IV Black Flag اشاره نمود.
170510768-645x250 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در حال حاضر سامسونگ دارای حداکثر ظرفیت تولید ۱.۵ میلیون صفحه نمایش قابل انعطاف ۵ تا ۶ اینچی در ماه می باشد. ال جی نیز فعلا ظرفیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل تولیدی کمتر از سامسونگ دارد.
Xperia Z1 دارای سیستم عامل اندروید ۴.۲.۲ جیلی بین می باشد و نتیجه کسب شده توسط این اسمارت فون ۳۰,۶۲۵ است. نظر شما در مورد نتیجه کسب شده توسط خرید شارژ مستقیم ایرانسل این اسمارت فون سونی چیست؟
کنسول خرید شارژ مستقیم ایرانسل Xbox One همراه با بیش از ۲۰ عنوان بازی عرضه می شود
این شرکت برای تلفن همراه گالکسی S۴ با حافظه ۱۶ گیگابایتی و قرارداد دو ساله بهای ۲۰۰ دلاری تعیین کرده است. شرکت اسپرینت نکستل نیز پیش‌ فروش جدیدترین تلفن همراه هوشمند سامسونگ را آغاز کرده و گفته است که از روز ۲۷ آوریل تحویل این تلفن‌ها را آغاز خواهد کرد. سامسونگ گالکسی S۴ قرار خرید شارژ مستقیم ایرانسل است جایگزین مدل پیشین این تلفن همراه با نام گالاکسی S۳ شود که بزرگترین رقیب تلفن همراه هوشمند آیفون شرکت اپل بوده است. گالکسی S۴ اندکی سنگین‌تر و بزرگتر از مدل پیشین بوده و باتری بزرگتری نیز دارد، حال آنکه گفته می‌شود این تلفن همراه هوشمند جدید از پردازشگر سریع‌تری برخوردار است.
این روزها بحث اسمارت فون یا کمرافون سونی با نام هونامی یا Z1 بسیار داغ است. در ادامه انتشار اطلاعات و مشخصاتی از خرید شارژ مستقیم ایرانسل این اسمارت فون، به تازگی نتایج بنچمارک (AnTuTu) منتسب به این دستگاه بدست آمده که نشان دهنده عملکرد تراشه Qualcomm Snapdragon 800 که دارای چهارهسته Krait 400 و جی پی یو ادرنو ۳۳۰ برروی آن است می باشد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 این موضوع که کدام دستگاه بهتر است و عملکرد بهتری دارد همیشه موضوعی بسیار داغ و مهم بوده است. در ادامه شما با نام بهترین اسمارت فون هایی که برای خرید در دسترس قرار دارند آشنا می شوید (آگوست ۲۰۱۳)، لیستی که توسط وبسایت معتبر Laptopmag منتشر شده است. توجه داشته باشید که در انتخاب این دستگاهها ویژگی های مختلف آنها بررسی شده irancell 123 است.
از دیگر برندگان امسال EISA می توان به اسمارت فون گلکسی اس ۴ بعنوان برنده جایزه سبز، JVC HA-FXZ200 برنده هدفن موبایل، Samsung GALAXY S4 mini بعنوان برنده تلفن همراه در بخش رسانه های اجتماعی، JVC GC-PX100 بعنوان بهترین دوربین فیلمبرداری، LG 55EA980V در بخش طراحی بهترین تلویزیون، Philips 65PFL9708 بعنوان بهترین Ultra HDTV، تلویزیون Samsung UE55F8000 بعنوان بهترین تلویزیون هوشمند، Sony BRAVIA KDL-55W905A بعنوان بهترین تلویزیون و Nikon D7100 بعنوان بهترین دوربین اشاره نمود.شرکت های irancell 123 فعال در دنیای تکنولوژی در چه سالی بنا نهاده شده اند؟شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی در چه سالی بنا نهاده شده اند؟آیا تاکنون از خود پرسیده اید که شرکت های بزرگ دنیای تکنولوژی که سهم زیادی در پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه های مختلف فن آوری داشته اند در چه سالی تاسیس و بنا نهاده شده اند؟ کدام شرکت عمر بیشتری دارد و جوان ترین شرکت ها کدام می باشند؟ در ادامه با سال تاسیس بعضی از کمپانی های بزرگ فعال در دنیای تکنولوژی آشنا می شوید.
Xperia Z1 دارای سیستم عامل اندروید ۴.۲.۲ جیلی بین می باشد و نتیجه کسب شده توسط این اسمارت فون irancell 123 ۳۰,۶۲۵ است.
انجمن صدا و تصویر اروپا (European Imaging and Sound Association) یا EISA برندگان جوایزه سالیانه خود در بخش های مختلف را اعلام کرد که در بین آنها محصولات آشنایی دیده می شود. در بین irancell 123 جوایز امسال و در بخش دستگاههای موبایل، تبلت اکسپریا Z کمپانی سونی برنده جایزه EISA شد (بهترین تبلت). جایزه بهترین اسمارت فون پیشرفته به HTC One و جایزه بهترین اسمارت فون (مصرف کننده) به Huawei Ascend P6 رسید.
شرکت نوکیا همچنین پیشگام در irancell 123 استفاده از تثبت کننده تصویر نوری یا Optical Image Stabilization در دستگاههای تلفن همراه است که در ادامه ویدئویی در این زمینه را نیز مشاهده می کنید.
رقابت بین اسمارت فون ها همیشه جذاب و دیدنی است. شرکت های قدرتمندی irancell 123 مانند اپل، اچ تی سی، ال جی، سامسونگ و … در این زمینه محصولاتی بسیار خوب و قدرتمندی را روانه بازار می کنند که علاقمندان به این دستگاهها نیز براساس نیازها، بودجه و سلیقه خود نسبت به انتخاب آنها اقدام می نمایند.
حال به گزارش the Verge، به نظر می رسد که شرکت نوکیا اسمارت irancell 123 فون جدید دیگری نیز خواهد داشت، یک دستگاه ویندوز فون ۸ جدید با نام Nokia Lumia Zeal که دستگاهی سطح متوسط به حساب می آید.
شرکت نوکیا دارای سابقه طولانی در استفاده از تکنولوژی های جدید و خلاقانه در بخش irancell 123 دوربین اسمارت فون هاست. آنها به تازگی ویدئوهایی در این زمینه منتشر کرده اند که نشان دهنده نحوه عملکرد آنهاست. بخشی از موفقیت آنها به دلیل همکاری منحصربه فرد آنها با Carl Zeiss می باشد (ZEISS) که بدلیل داشتن ابزارهای دقیق مشهور است.
این روزها بحث اسمارت irancell 123 فون یا کمرافون سونی با نام هونامی یا Z1 بسیار داغ است. در ادامه انتشار اطلاعات و مشخصاتی از این اسمارت فون، به تازگی نتایج بنچمارک (AnTuTu) منتسب به این دستگاه بدست آمده که نشان دهنده عملکرد تراشه Qualcomm Snapdragon 800 که دارای چهارهسته Krait 400 و جی پی یو ادرنو ۳۳۰ برروی آن است می باشد.
رقابت بین اسمارت فون ها همیشه جذاب و دیدنی است. شرکت های قدرتمندی مانند اپل، اچ تی سی، ال جی، سامسونگ و … در این زمینه محصولاتی بسیار خوب و قدرتمندی را روانه بازار می کنند که علاقمندان به این دستگاهها نیز irancell 123 براساس نیازها، بودجه و سلیقه خود نسبت به انتخاب آنها اقدام می نمایند.
این موضوع که کدام دستگاه بهتر است و عملکرد بهتری دارد همیشه موضوعی بسیار داغ و مهم بوده است. در ادامه شما با نام بهترین اسمارت فون هایی که برای خرید در دسترس قرار irancell 123 دارند آشنا می شوید (آگوست ۲۰۱۳)، لیستی که توسط وبسایت معتبر pocket-lint منتشر شده است. توجه داشته باشید که در انتخاب این دستگاهها ویژگی های مختلف آنها بررسی شده است.
اسمارت فون Nokia Lumia irancell 123 Zeal دارای صفحه نمایشی ۴.۳ اینچی، یک پروسسور دو هسته ای ۱ گیگاهرتزی، رمی ۵۱۲ مگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایت به همراه اسلات microSD card می باشد. براساس اطلاعات منتشر شده این اسمارت فون قرار است در اوایل سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه خواهد شد.
شرکت های نوکیا و مایکروسافت، امروز رویدادی را در پیش خواهند داشت irancell 123 و احتمالا از دو اسمارت فون ویندوز فون ۸ جدید این شرکت با نام های لومیا ۸۲۰ و ۹۲۰ که قبلا اطلاعاتی از آن منتشر شده بود، رونمایی خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 امکان استفاده irancell 123 از پوشش های ضد اثر انگشت و ضد خش نیز همانند آنچه در صفحات نمایش لمسی متداول مورد استفاده قرار می گیرد برای صفحات نمایش مجهز به Tactile Layer وجود خواهد داشت.
انتشار کدنام های irancell 123 7 محصول جدید نوکیا، منتظر دستگاههای ویندوزی فراوان باشید
ارتفاع، سطح و میزان نرمی این کلیدها قابل سفارشی سازی است. کلیدها می توانند به هر شکلی — نظیر دایره، مستطیل، بیضی، مربع، خط باریک، حلقه تو خالی یا irancell 123 … — باشند. ارتفاع و میزان نرمی یا سختی آنها نیز کاملاً قابل کنترل است.
Tavis McCourt تحلیلگر Raymond James با ارائه گزارشی به تمام صحبت های منفی که اخیرا پیرامون پایین بودن فروش شرکت اپل بوده است، پایان داد. او این کار را با مقایسه فروش سه اسمارت فون اپل یعنی irancell 123 آیفون ۴، آیفون ۴اس و آیفون ۵ در برابر سری گلکسی اس و گلکسی نوت سامسونگ انجام داد. اما نتیجه این مقایسه چه بوده است؟
اخیرا ما خبرهایی در مورد فبلت آینده نوکیا با کدنام “Bandit” شنیده بودیم، همچنین شایعاتی در مورد تبلت ویندوز RT این شرکت نیز به گوش می رسید. irancell 123 اما براساس خبری که به تازگی منتشر شده، می بایست منتظر معرفی محصولات بیشتری از نوکیا باشیم. به نظر می رسد که این کمپانی بطور جدی بدنبال توسعه دستگاههای ویندوزی در بازار است.
۸۸ irancell 123 میلیون، اختلاف فروش آیفون با گلکسی اس و نوت
در حقیقت یک پوشش نازک با ضخامت ۰٫۷۵ تا ۱ میلی متر است که می تواند بر روی سطح سنسورهای لمسی صفحه نمایش قرار گیرد و جایگرین لایه شیشه ای یا پلاستیکی متداول در این صفحات گردد. این پوشش خود از چند لایه تشکیل شده است. لایه فوقانی از یک پلیمر شفاف ساخته شده. تعدادی سوراخ بسیار ریز (Micro-Hole) لایه های فوقانی پانل را به تعدادی میکرو کانال که در لایه زیرین قرار گرفته اند متصل می irancell 123 کنند. این کانال ها با مایعی که ضریب شکست نوریشان با ماده اطافشان یکی است پر شده اند و بنابراین اختلالی در مسیر نور به وجود نمی آورند و کاملاً شفاف دیده می شوند.
comp-a-jpg irancell 123
به نظر می رسد در عصری که فناوری های مرتبط با تعامل میان انسان و ماشین (HCI) از irancell 123 اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، آینده ای درخشان در انتظار فناوری Tactile Layer باشد. شرکت Tactus Technology بیش از ۲۲ حق اختراع ثبت شده یا درخواست شده را در ارتباط با این فناوری در کارنامه خود دارد و امیدوار است با همکاری تولید کنندگان گوناگون بتواند این فناوری را در تولید صفحه نمایش برای گوشی های هوشمند، تبلت ها، رایانه ها، کتابخوان های الکترونیکی، دستگاه های الکترونیکی ناوبری شخصی و داخل خودرو، ریموت کنترل ها، تلویزیون ها و … به تجاری سازی برساند.
نتیجه یا اختلاف این مقایسه چیزی در حدود ۸۸ میلیون دستگاه می باشد که با این اختلاف اپل بالاتر از سامسونگ می ایستد. شرکت اپل در طول دو سال و نیم که این محصولات را عرضه می کرده به فروشی برابر ۲۱۹ میلیون (آیفون، آیفون ۴اس و آیفون ۵) دستگاه رسیده، در حالیکه سامسونگ در این مدت حدود ۱۳۱ میلیون دستگاه (مجموع سری گلکسی اس و irancell 123 گلکسی نوت) بفروش رسانده است.
این خبر توسط evleaks@ منتشر شده و محصولات آینده این کمپانی فنلاندی با کدنام های “Bandit, Lanai, Orion, Pegasus, Rivendell, Shorty, Siruis” شناخته می شوند. همانطور که قبلا اشاره شد irancell 123 Bandit همان فبلت جدید شرکت نوکیاست و Rivendell نیز احتمالا همان تبلت ویندوزی این شرکت خواهد بود. باید دید ۵ دستگاه ویندوزی دیگر چه ویژگی هایی دارند.
افزایش فشار مایع موجب می شود که این مایع از شکاف های ریز یاد شده عبور کرده و از زیر به لایه پلیمری فشار آورد و موجب گردد که این لایه در مکان هایی که از پیش تعیین شده اند برجسته گردد. بدین ترتیب آرایه ای از کلیدهای فیزیکی و شفاف به صورت برجسته از روی سطح بلند می شوند. یک کنترلر داخلی کوچک که در ارتباط با پردازنده دستگاه است بالا آمدن و پائین رفتن کلیدها را کنترل می کند. به عنوان مثال هنگامی که نرم افزار دستگاه فرمان ظاهر شدن صفحه کلید QWERTY مجازی را صادر می کند، به جای صفحه irancell 123 کلید مجازی این صفحه کلید فیزیکی شفاف و برجسته ظاهر می گردد. زمان مورد نیاز برای برجسته شدن و یا خوابیدن کلیدها کمتر از یک ثانیه است.
انتشار کدنام irancell 123 های ۷ محصول جدید نوکیا، منتظر دستگاههای ویندوزی فراوان باشید
همچنین سازندگان می توانند چند گروه از کلیدها را در یک پانل به صورت از پیش برنامه ریزی شده آماده نمایند تا بر حسب نیاز و فرمان کاربر یا نرم افزار تنها گروهی از آنها برجسته و ظاهر گردد.مصرف توان این سیستم نیز بسیار پائین است و کلیدها پس از برجسته شدن تا زمانی که مورد استفاده قرار می گیرند توان اضافه ای را مصرف irancell 123 نمی کنند، چرا که فشار در پشت کلیدها حفظ می شود و خودشان پس از فشار داده شدن و رها شدن به جای نخست برمی گردند. در نقطه مقابل، در روش هایی که از لرزش استفاده می شود هر بار فشردن کلید نیاز به لرزش داشته و توان مصرف می نماید.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بازی مورد علاقه خود را از میان چندین و چند عنوان Gaming Evolved انتخاب کنید. می توانید از بین بازی های موجود و به اندازه ارزش جایزه تان، یک یا چند عنوان را انتخاب کنید و یا این جایزه را برای بازی های ایرانسل یک دو سه آینده نگه دارید. هنگامی که احساس می کنید بدون این بازی زندگی برایتان دشوار خواهد شد، کوپن را بدهید و بازی را ببرید.
حال متخصصین مدعی هستند که به لطف استفاده از سیستم دفع حرارت بسیار کارآمد که از یک هیت سینک بسیار بزرگ و یک فن قدرتمند تشکیل شده است قادر به کار مداوم و داشتن طول عمر ۱۰ سال است. این سیستم خنک کننده که از یک هیت سینک بزرگ تشکیل شده است، احتیاج به دور فن ایرانسل یک دو سه بسیار پایینی می باشد ولی فن آن که بسیار توانمند می باشد حتی می تواند در دور بسیار بالاتر از حد مورد نیاز فعالیت کند تا خنکی فوق العاده ای برای کنسول به ارمغان بیاورد.می دانیم که AMD قصد دارد از پردازشگرهای گرافیکی هاوایی خود در هاوایی و آخرین هفته سپتامبر رونمایی کند. هنوز اطلاعات خاصی از قابلیت ها و ویژگی های فنی پردازشگرهای هاوایی در دسترس نیست ولی وبسایت Fudzilla اطلاعات جالبی منتشر کرده است که خواندشان خالی از لطف نیست.
مالتی تسکینگ : ملتی تسکینگ ایرانسل یک دو سه این نسل از ایکس باکس قابل ستایش است و … که برای مطالعه آنان با پست اصلی مراجه نمایید.
۱۵ بازی ایرانسل یک دو سه انحصاری با کیفیت در اولین سال عرضه : بازی های فوق العاده ای برای این کنسول به صورت انحصاری عرضه خواهد شد
امکان ندارد که اهل بازی کردن باشید ولی بازی معروف Asphalt را بازی نکرده باشید. این بازی توسط کمپانی مشهور Gameloft پدید آمده و به جرات می توان گفت که کیفیتی شبیه به کنسول های بازی را بر روی موبایل آورده اند.در ایرانسل یک دو سه بازی Asphalt The heat یا همان ورژن ۷ بازی آسفالت شاهد کیفیت فوق العاده بالای این بازی بودیم. کیفیت تصویر فوق العاده، گیم پلی جذاب در کنار ماجراجویی یک بازی جذاب را رقم میزند که بازیکن را بسیار مجذوب خود می کرد.
وبسایت Fudzilla به تازگی در طی گزارشی اعلام کرد که کارت های گرافیک سری هاوایی که زیر مجموعه جزایر آتشفشانی محسوب می شوند، بیشینه قیمت ۶۰۰ دلار را تجربه خواهند کرد. قیمت قدرتمندترین کارت از این سری ۵۴۹ و یا ۵۹۹ ایرانسل یک دو سه دلار خواهد بود که در آن صورت ۵۰ الی ۱۰۰ دلار ارزانتر از GTX 780 انویدیا خواهد بود. سوال اصلی این است که قدرت پردازشی این کارت ارزان قیمت در چه حدی خواهد بود؟ یکی از بنچمارک های لیک شده در هفته قبل (تصویر زیر) نشان می دهد که سرگروه سری هاوایی می تواند کارت GTX Titan را از تخت حکومت به زیر بکشد. تصویری که منتشر شده است پردازشگر هاوایی را نشان می دهد که توانسته است در تست Extreme برنامه ۳DMark 11 امتیاز ۴۸۱۶ را ثبت کند. این در حالی است که این امتیاز برای GTX Titan در محدوده ۴۵۰۰-۴۷۰۰ قرار دارد. این امتیاز اختلاف عظیم بین دو نسل جزایر جنوبی و جزایر آتشفشانی را نشان می دهد چرا که کارت HD 7970 توانسته بود در همین تست امتیاز ۳۳۰۰-۳۵۰۰ را ثبت کند که به طور قابل توجهی پایین تر از امتیاز جدید می باشد. البته بهتر از زیاد ذوق زده نشویم چون این بنچمارک فقط مربوط به تست ۳DMark 11 هست و قدرت پردازش واقعی در بازی ها را به نمایش نمی گذارد.
کینکت این بار فوق العاده است : ایرانسل یک دو سه همیشه گوش به فرمان شماست.
گیمر ها همگی با کنسول های PS ایرانسل یک دو سه و Xbox آشنا هستند و به خوبی می دانند که درنسل قبلی Xbox 360 پیشتاز میدان بود و بازی های آن با گرافیک خیره کننده ی خود می تواند تمامی دغدغه های روزمره را از یاد انسان ببرد. اگر در پست های قبل همراه ما بوده اید ایکس باکس جدید که Xbox One نام دارد، از ویژگی های فوق العاده ای بهره می برند که می تواند دلیل برتری مجدد ایکس باکس نسبت به PS4 باشد که به بعضی از ان ها اشاره می کنیم
کنترلر : کنترلر ایرانسل یک دو سه ایکس باکس جدید بی نقص است
همه ی ما منتظر نسخه ی جدید این بازی هستیم و این خبر بسیار برای ما خوشحال کننده است. این نسخه که Asphalt Airborne نام خواهد داشت دارای قابلیت ایرانسل یک دو سه این است که کاملا در حضور خودتان ماشین تان را تغییر دهید و این بسیار جالب است.این نسخه با گرافیکی بهتر از نسخه ی قبلی کاملا شبیه بازی های کنسول هایی نظیر Xbox و PlayStation شده اند. اصلا فاصله ی بین بازی های کنسول و موبایل ها بسیار کم شده اند و حتی در برخی از بازی ها فرقی وجود ندارد. در Airborne بصورت چند نفره یا همان مالتی پلیر بازی کنید و امتیاز سایر افراد را در جدول امتیازات مشاهده نمایید.
این قسمت از گفته های AMD واقعا هیجان انگیز است چرا که به کاربران حق انتخاب می دهد. با این حال تعداد بازی ها برای هر گروه از کارت های محدودیت دارد که باید با این مسئله ایرانسل یک دو سه کنار آمد. تا اینجای کار که جالب به نظر می رسد ولی باید تا ۲۵ سپتامبر صبر کنیم تا ببینیم AMD برای جزایر آتشفشانی چه برنامه هایی در سر دارد؟
در پست “۱۰ قابلیت ممتاز ایرانسل یک دو سه Xbox One” که توسط میلاد کرمانشاهی عزیز نوشته شد:
ارتش هاوایی با قیمت ایرانسل یک دو سه زیر ۶۰۰ دلار می آید
قابلیت هوشمند اسپیلیت اسکرین : که توسط این هوشمندی بازیگر ها انتخاب می شوند و بدون ایرانسل یک دو سه هیچ مشکلی می توانید به صورت صفحه جدا بازی کنید
ایرانسل یک دو سه کینکت در خود ایکس باکس جای دارد : پس همه ی کاربران از داشتن آن



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

عکسی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هم که شما گذاشتید از همین سایت بالایی هست که در واقع عکس Xperia Z تو برنامه آپدیت سرویس سونیه .
در مرحله بعد و با استفاده از دستمال نرم و بدون پرز (دستمال مرطوب هم قبول است) به سراغ فن های (FAN) خنک کننده کیس و پردازنده خود بروید. با استفاده از آن می توانید گرد و غبار چسبیده به پره ها را پاک کنید. البته گاهی پیش می آید که نمی توانید گوشه های این فن ها را با دستمال تمیز کنید، پس به شما پیشنهاد می کنیم از یک یا چند گوش پاک کن برای این مهم استفاده کنید. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
حال بیاییم سری به کیس خود بزنیم. می دانیم کیس در واقع استخوان بندی کامپیوتر ما به حساب می آید و تمامی قطعات سخت افزاری مانند مادربورد، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده مرکزی، کارت گرافیک و… روی آن سوار می شود.
البته شاید بعدا گوشی C670x وجود داشته باشه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ولی مطمئنا با این مشخصات و تاریخ عرضه نیست
چه باید کرد؟ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
خب، راستش را بخواهید آخرین تحقیقات دانشمندان و پژوهشگران نشان می دهد نمی توان کامپیوترها را برد زیر دوش حمام، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اما همه ایمان دارند اگر کمی به نظافت این دوست صمیمی خودمان رسیدگی کنیم، عمر خودمان و کامپیوترمان افزایش پیدا خواهد کرد. حتما شنیده اید کیبورد یک کامپیوتر از خیلی جاهای دیگر منزل شما کثیف تر است!
اما قبل از آغاز به کار حتما باید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک ماسک ضدگرد و غبار به دهان ببندید. برای جلوگیری از ورود غبار به داخل چشم یک عینک ساده هم به چشم بزنید.
هرگاه تصمیم به خرید دوربین می‌گیرید و چرخی در بازار می‌زنید، با صدها مدل متنوع روبه‌رو می‌شوید که تصمیم‌گیری نهایی را بسیار سخت می‌کند. از یک طرف نگران این هستید که واقعا دوربین مناسبی انتخاب می‌کنید و از طرف دیگر موضوع پول وسط می‌آید. اگر یک نفر کار بلد را پیدا کنید، حتما از او می‌پرسید: «به نظرت در رنج فلان تا فلان چه دوربینی بخرم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بهتر است؟». چه وقتی بهتر از حالا؟ با پایان ماه رمضان دور دوم تعطیلات تابستانی آغاز می‌شود و یک دوربین عکاسی مناسب جزو مهمترین لوازمی ‌است که باید در سفر همراه‌تان باشد. قبل از هر چیزی، ابتدا هدف خریدتان را مشخص کنید و آنگاه ببینید حداقل و حداکثر چه مبلغی را می‌خواهید برای آن هزینه کنید. شاید شما چند میلیون برای دوربین کنار گذاشته باشید اما شاید برای آنچه نیاز دارید تنها چندصد هزار تومان کافی باشد.
از نظر منطقی هم عرضه این گوشی با این مشخصات در تابستون درست نیست و بیشتر به فروش Z لطمه میزنه و تا بخواد فروش کنه با فلاگشیپ سونی تو نیمه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دوم 2013 برخورد میکنه ...
می‌خواهیم به سراغ ارزان‌ترین‌ها برویم، بهترین دوربین‌های کامپکت همه کاره ۲۰۱۳. شاید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همین جا انتخاب‌تان را انجام دادید. اگر چه این فهرست کاملا بی‌نقص نیست ‌ اما سعی کرده‌ایم با نگاهی به دوربین‌های موجود در بازار، بهترین‌ها را انتخاب کنیم که هم از نظر فنی قدرتمند باشند و هم از نظر مالی فشار زیادی به جیب شما وارد نکنند.
می‌خواهیم به سراغ ارزان‌ترین‌ها برویم، بهترین دوربین‌های کامپکت همه کاره ۲۰۱۳. شاید همین جا انتخاب‌تان را انجام دادید. اگر چه این فهرست کاملا بی‌نقص نیست ‌ اما سعی کرده‌ایم با نگاهی به دوربین‌های موجود در بازار، بهترین‌ها را انتخاب کنیم که هم از نظر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فنی قدرتمند باشند و هم از نظر مالی فشار زیادی به جیب شما وارد نکنند.
در این حالت گرد و غبار فراوانی به هوا بر خواهد خاست. مراقب باشید! اگر دیدید گرد و غبار به صورت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گلوله مانند به گوشه و کنار چسبیده اند، پیشنهاد می شود از طریق مکنده از دست آنها خلاص شوید!
به احتمال فراوان شما که هم اکنون در حال خواندن این مطلب هستید، یک کامپیوتر شخصی از نوع دسکتاپ در منزل دارید که تا حالا حتی فکرش را هم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نکرده بودید که می شود این محرم اسرار خودتان را به حمام ببرید.
Cleaning the computerبه گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از روزنامه جام جم، کامپیوتر هم مثل هر موجود دیگری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به نظافت نیاز دارد، چراکه اگر نظافت درخصوص آن انجام نگیرد، می تواند پیامدهای ناگواری به همراه داشته باشد.
قبل از هر کاری در قاب کامپیوتر (کیس) را باز کنید و… بله خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حتما تعجب می کنید که چقدر غبار و آشغال آنجا جمع شده است. حالا با استفاده از سشواری که روی حالت باد سرد تنظیم شده است، گرد و غبار تجمع یافته در گوشه و کنار کیس و قطعات سخت افزاری کیس خود را تمیز کنید.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از روزنامه هفت صبح، اینکه چه دوربینی بخرید، کاملا بستگی به کارکرد آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای شما و استفاده معمول‌تان دارد؛ آیا به دنبال عکاسی حرفه‌ای و تجاری هستید؟ یا دنبال گزینه‌ای کاملا مناسب برای سفرهای طولانی؟
به احتمال فراوان شما که هم اکنون در حال خواندن این مطلب هستید، یک کامپیوتر شخصی از نوع دسکتاپ در منزل دارید که تا حالا حتی فکرش را هم نکرده بودید که می شود این محرم اسرار خودتان را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به حمام ببرید.
ابتدا باید ابزارهایی مثل دمنده باد هوای فشرده (اسپری یا سشوار برقی)، مکنده هوا (شارژی یا جاروبرقی های با امکان مکش هوا)، مایع شست وشوی با حداقل میزان الکل، دستمال نرم و بدون پرز (مانند دستمال عینک) و یک عدد مسواک (یا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شبیه آن) را آماده کنید تا دست به کار شویم.
بگذارید با مثالی کوتاه این مطلب را بیشتر برای شما روشن کنم. فرض می کنیم حدود یک سال است شما به نظافت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داخلی کیس خود توجه نکرده اید. در این صورت گرد و غبار می تواند در بین خنک کننده پردازنده مرکزی شما نفوذ کرده و باعث شود پردازنده آن طور که باید خنک نشود و از عمر مفید آن کاسته شود.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

زیر صفحه‌نمایش همان ترکیب تکراری همیشگی سامسونگ با یک دکمه Home فیزیکی در مرکز و دو کلید لمسی back‌ و منو در دو سوی آن است ترکیبی که در ده‌ها اسمارت‌فون اندرویدی سال‌های اخیر سامسونگ بدون تغییر مانده است. دکمه‌های back و منو در این چینش در مواقع عدم استفاده با خاموش شدن نور پس‌زمینه تقریبا بطور irancell123 کامل از دید پنهان می‌شوند.
باتری Note II یک نمونه حجیم با ظرفیت ۳۱۰۰mAh است که با دسترسی معمول در زیر کاور بخش پشتی قرار دارد و در مقایسه با ظرفیت ۲۵۰۰mAh در Note‌ اولیه حجم و دوام بالاتری را ارائه می‌‌دهد. زمان‌های رسمی این باتری در شبکه ۳G برابر با ۸۹۰ ساعت در حالت Stand-by‌ و نزدیک به ۱۶ ساعت مکالمه است این زمان‌ها در Note اولیه به ترتیب ۸۲۰ و ۱۳ ساعت و ۳۰ دقیقه است. در دنیای واقعی و در یک استفاده متوسط رو به بالا حداکثر می‌توان تا ۳ روز روی این باتری حساب نمود. جایگاه Micro SIM‌ و اسلات Micro SD نیز در زیر کاور و بالای باتری قرار دارد و با اینکه امکان خارج کردن سیم‌کارت بدون درآوردن باتری وجود ندارد اما کارت حافظه بصورت hot-swap طراحی شده است. irancell123 پشت کاور باتری چیپ NFC دستگاه دیده می‌شود که بدین‌ترتیب بدون از دست رفتن اتصال NFC می‌توان باتری دستگاه را از جای خود خارج کرد.
در کناره سمت چپ دستگاه Rocker‌ تغییر صدا و در سمت راست کلید Power جای گرفته است ابعاد و محل این دو کنترلر هیچ تغییری نسبت به Note‌ ندارد اما هر دو دکمه تا حدودی irancell123 پائین‌تر قرار گرفته‌‌اند که این نکته با توجه به افزایش ارتفاع دستگاه تا حدودی طبیعی ارزیابی می‌شود.
بهرحال با افزایش دامنه انتقادها،‌ سامسونگ در Note II‌ با حفظ فناوری Super AMOLED چینش ساب‌پیکسل‌ها را به‌گونه‌ای تغییر داده که مشکل اشاره شده در مورد پنل‌های RGB AMOLED به حداقل خود کاهش پیدا کند. در این چینش جدید در هر پیکسل یک زیر پیکسل عمودی آبی بزرگ و دو زیر پیکسل سبز و قرمز کوچک‌تر به فرم افقی قرار گرفته‌اند که در مجموع بلاخره ۳ زیر پیکسل به هر پیکسل اختصاص پیدا می‌کند. نکته مثبت اصلی این نوع چینش علاوه بر افزایش تعداد زیر پیکسل‌ها به عدد ۳، سایز کاملا بزرگ‌تر زیر پیکسل‌های آبی ست که بزرگ‌تر بودن آن‌ها نیاز به عبور نوری مساوی با دیگر زیر پیکسل‌ها و در نتیجه کوتاه‌تر شدن عمر آن‌ها طبق استدلال سامسونگ را از میان برده و در بدترین شرایط عمری مساوی با دیگر زیر پیکسل‌ها برای آن‌ها فراهم می‌آورد. irancell123 توجه به دو تصویر میکروسکوپی فوق تفاوت‌های ساختاری این دو چینش را به روشنی به نمایش می‌گذارد. در نهایت این معماری جدید فارغ از صحت یا سقم دوام بیشتر پیکسل‌ها از لحاظ شارپ‌تر شدن تصاویر و کیفیت بالاتر پنل نکته مثبت غیر قابل انکاری را برای Note II فراهم کرده است که به رقم کاهش فشردگی پیکسلی (۲۶۷ در مقابل ۲۸۵ppi)، تصاویر آن بسیار شارپ‌تر از Note اصلی است. دو نکته مهم دیگر این نوع چینش امکان تشکیل رنگ سفید بدون نیاز به قرض گرفتن یک ساب‌پیکسل از پیکسل کناری و استفاده بهتر از فضای پنل در کنار کاهش فواصل بین ساب‌پیکسل‌هاست و شاید تنها نکته منفی قابل ذکر در مورد آن تا حدود بسیار اندک و غیر محسوسی انحرافات نور در لبه‌ها و کناره‌های پنل است.
گزینه‌های حاضر در بخش پشتی دستگاه تغییر خاصی نسبت به گذشته نداشته است جائیکه دوربین ۸ مگاپیکسلی همراه با تک فلش LED آن در بالا و اسپیکر اصلی گوشی در پائین قرار گرفته است. بلندی صدای ایجادشده توسط اسپیکر دستگاه در سطح بسیار مناسبی قرار داشته و از لحاظ مقایسه می‌توان آن را کاملا irancell123 بالاتر از Galaxy S III‌ قرار داد. یک تغییر نامحسوس در این قسمت انتقال لوگوی سامسونگ از پائین به بالا است.
بالای صفحه‌نمایش طبق معمول محل اسپیکر تماس، دوربین ۱٫۹ مگاپیکسلی تماس‌های ویدئویی و دو سنسور Proximity‌ و تنظیم نور است یک نکته جدید در این قسمت امکان تغییر دستی میزان نور حتی در صورت فعال بودن تنظیم خودکار نور و ایجاد یک نقطه مرجع جدید برای تنظیم اتوماتیک نور است. بنابراین پنل irancell123 Note II‌ می‌تواند به دلخواه کاربر روشن‌تر یا تیره‌تر از حالت تنظیم خودکار با نور محیط تطابق پیدا کند. در سمت چپ اسپیکر تماس در این قسمت LED‌ هشدار دهنده دستگاه قرار گرفته است که علاوه بر موارد معمول مثل شارژینگ، ضعیف شدن باتری، Miss Calls‌ و مواردی از این دست امکان سفارشی‌سازی رنگ و رویداد روشن شدن این چراغ نیز برای آن در نظر گرفته شده که البته برای انجام این کار به برنامه جداگانه‌ای نیاز خواهد بود.
ترکیب المان‌های بالا و پائین نیز تغییر نداشته و پورت Micro USB‌ در پائین و جک ۳٫۵ میلیمتری هدست در بالا حضور دارد. میکروفون اصلی گوشی در irancell123 پائین و میکروفون دوم که هم برای حذف نویز و هم برای صدای استریو در حین فیلم‌برداری مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز در بخش بالائی در کنار جک هدست دیده می‌شود.
روشنائی این پنل در سطح irancell123 بسیار مطلوبی قرار دارد و با اینکه تا حدودی از Note معمولی کمتر است اما این روشنائی برای یک نمونه AMOLED‌ بسیار مناسب ارزیابی می‌شود. عملکرد آن در نور مستقیم خورشید نیز با اینکه فوق‌العاده نیست اما مناسب به نظر می‌رسد یکی از دلائل عملکرد نچندان درخشان Note II‌ در این زمینه افزوده شدن دیجیتایزر Wacom برای استفاده از S-Pen‌ است که به میزان اندکی بازتابش نور پنل را افزایش داده است. میزان کنتراست این پنل تیز تا حدودی کمتر از Note‌ اولیه است اما همچنان از بسیاری از نمونه‌های موفق همچون iPhone 4S و HTC One X در سطح بالاتری قرار می‌گیرد.



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

دوربین شارژ اتوماتیک ایرانسل شماره 5
خدا رفتگان همه را بیامرزد. کند و کاو در وسایل باقی مانده از درگذشتگان، که بوی کهنگی می‌دهند و خاطرات خوش زیادی را زنده می‌کنند، حس نوستالژیکی را در آدم زنده می‌کند. اگر احیاناً از این سنجاق سینه‌ها یافتید، دقیق وارسی‌اش کنید. خدا را چه دیدید، شاید وارث شارژ اتوماتیک ایرانسل این دوربین جاسوسی جالب شدید یا شاید عکسی در آن یافتید که خاطره‌ای را زنده کند.
دفعه بعدی که کسی برای چک کردن حسگر‌های دود که شارژ اتوماتیک ایرانسل برای اعلام آتش‌سوزی در سقف کار گذاشته شده‌اند به خانه شما آمد، چشم از او بر ندارید. یا لااقل وقتی رفت مطمئن شوید که یک دوربین جاسوسی در سقف خانه شما کار نگذاشته.
spy-cam-4.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوربین شماره 9 شارژ اتوماتیک ایرانسل
spy-cam-5.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
spy-cam-2.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
هنوز سازنده این دوربین به اصطلاح جاسوسی را پیدا نکرده‌ایم، و از آنجایی که ساخت آن به سال 1882 بر می‌گردد شانس کمی هم برای زنده یافتن او داریم. لطفاً یک نفر به دیار باقی پیامک بزند و از او بپرسد: مرد حسابی، چطور می‌شود با نشانه شارژ اتوماتیک ایرانسل رفتن یک اسلحه به سمت کسی، بدون بر انگیختن توجه‌ها از او عکس گرفت؟ بگذریم، به هر حال ایده مخفی کردن یک دوربین در تفنگ الکی، آن هم در قرن نوزدهم واقعاً درخشان است.
تقریباً اکثر افراد از کیف‌های جیبی استفاده می‌کنند. پس شک خیلی کمی بر می‌انگیزد. این یکی هم اختراع آلمان شرقی است. مراقب باشید، اگر کسی نزدیک شما درب کیفش را باز کرد، چهار چشمی داخلش را نگاه کنید. اصلاً هم رو شارژ اتوماتیک ایرانسل در بایستی نداشته باشید.
قبل از ساخته شدن هواپیماهای جاسوسی و پهپادها CIA چطور تصاویر شارژ اتوماتیک ایرانسل هوایی می‌گرفت؟ چرا راه دور برویم، به کمک کبوترها. چه چیزی از این پرنده‌های منادی صلح بهتر. کمتر کسی ممکن است سرش را به آسمان بلند کرده و شک کند که یک دوربین زیر شکم این سبک بال‌ها بسته شده.
دوربین شماره 12 شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوربین شماره 4 شارژ اتوماتیک ایرانسل
spy-cam-6.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوربین شماره 3 شارژ اتوماتیک ایرانسل
spy-cam-10.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوربین شارژ اتوماتیک ایرانسل شماره 2
در سال 2010 جنبش حماس اعلام کرد که سیستم اطلاعاتی رژیم اسرائیل با استفاده از این جعبه دستمال به ظاهر بی‌ضرر، اعضای آن را مورد جاسوسی قرار می‌داده. این هم یک دلیل شارژ اتوماتیک ایرانسل دیگر که همیشه دستمال جیبی همراه داشته باشیم.
spy-cam-8.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
spy-cam-3.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
spy-cam-9.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوربین شماره شارژ اتوماتیک ایرانسل 10
دوربین شماره 1 شارژ اتوماتیک ایرانسل
ساعتِ دوربین دار برای جاسوسی ایده‌ای قدیمی است. در دهه 1940 و 1950 جاسوس‌های آلمانی از آن استفاده می‌کردند. فقط سؤالی که پیش می‌آید این است که اگر کسی آن را در مچ جناب جاسوس می‌دید و ساعت را می‌پرسید، او چطوری می‌خواست طرف شارژ اتوماتیک ایرانسل را دست به سر کند؟
دوربین شماره 11 شارژ اتوماتیک ایرانسل
تنها چیزی که از یک سنگ خنثی‌تر است، سیب زمینی است. البته که سیب زمینی همه جا پیدا نمی‌شود، ولی شارژ اتوماتیک ایرانسل سنگ چرا! هیچ کس هم به آن نگاه نخواهد کرد، چه برسد به اینکه از خودش بپرسد: آیا ممکن است این سنگ حریم خصوصی مرا نقض کند؟ از اینها گذشته، امسال سال 2012 است، آدم باید از همه چیز کمی بیشتر از قبل بترسد.
دوربین شماره شارژ اتوماتیک ایرانسل 6
spy-cam-11.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
جاسوس‌ها شارژ اتوماتیک ایرانسل هم می‌توانند عاشق باشند. این حلقه که توهم ثروتمند بودن و قدرت جاسوس بودن را همزمان در خود دارد، فقط یک حلقه بزرگ طلا نیست که نشانه تعهد به پیوند زناشویی باشد، بلکه یک دوربین جالب هم هست.
12 دوربین عجیب را به شما معرفی می‌کنیم که واقعاً در عملیات‌های جاسوسی گذشته به کار گرفته شده‌اند و کسی چه می‌داند، شاید الآن شارژ اتوماتیک ایرانسل یکی از آنها دور و بر ما هم باشد! در ادامه با نارنجی همراه باشید.
در دهه 1960 جاسوس‌های کا.گ.ب با شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده از این دوربین که در پاشنه کفش جاسازی شده بود، به جاسوسی می‌پرداختند. مراقب باشید، شاید یکی از آنها لباس تاجرها را بپوشد و با سفر در زمان، به سراغ‌تان بیاید.
یک آدم شارژ اتوماتیک ایرانسل خوشتیپ را تصور کنید که کتی برازنده بر تن دارد. احتمال اینکه یکی از دکمه‌های آن کت دوربین باشد و از داخل جیب بشود ماشهٔ آن را کشید چقدر است؟ گول ظاهر افراد را نخورید.
حالا دیگر اگر کسی ریموت کنترل دزدگیر ماشین را به سمت‌تان نشانه رفت، لحظه‌ای تردید شارژ اتوماتیک ایرانسل نکنید. خودش است! طرف دارد از شما عکس می‌گیرد.
ایده دوربین‌های مخفی برای جاسوسی واقعاً ترسناک است ولی اگر واقع‌بین باشیم، در عین حال جاسازی ابزار شارژ اتوماتیک ایرانسل ثبت تصاویر در اشیا معمولی واقعاً جذاب می‌نماید. خلاقیت و ابتکاری که برای ساختن این وسایل صرف می‌شود، در کنار نوآوری‌های تکنولوژیک که معمولاً جلوتر از زمان خود هستند، همه ما را به خود جذب می‌کند.
دوربین شماره شارژ اتوماتیک ایرانسل 7
spy-cam-1.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل



:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل, خرید شارژ مستقیم ایرانسل, خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1392 | نظرات ()