ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

پیش از این اعلام شد که نوکیا Lumia 920 در ۲۱ اکتبر توسط اپراتور AT&T به فروش می رسد. از ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش بزرگ ۴٫۵ اینچ PureMotion HD+ ایرانسل با وضوح ۱۲۸۰ x 768 پیکسل ، پردازنده دو هسته ای Snapdragon S4 در ۱٫۵GHZ ، دوربین ۸ مگاپیکسل Pureview با قابلیت فیلمبرداری FullHD ، تثبیت کننده تصویر ، دوربین ثانویه برای مکالمه تصویری ، ۳۲GB حافظه داخلی ، NFC ، ۱GB RAM ، بلوتوث ، LTE ، WLAN IEEE 802.11 a/b/g/n ، Wi-Fi Hotspot و گیرنده GPS اشاره کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی فنلاندی نوکیا روز پنجشنبه اعلام کرد که درنظر دارد گوشی های ویندوزفون ۸ خود را که به تازگی معرفی کرده است در بازار موبایل استرالیا به فروش برساند و این گوشی ها شامل Lumia 920 و Lumia 820 می باشند. ظاهرا نوکیا Lumia 920 در شبکه Telstra و مدل Lumia 820 در شبکه اپراتورهای ودافون و Optus موجود می شود. کاربران Telstra از قابلیت های ایرانسل نوکیا Lumia 920 در شبکه ۴G LTE این اپراتور بی سیم بهره مند می شوند.
نوکیا Lumia 920 و Lumia 820 در استرالیا موجود می شوند – جديدترين اخبار ايران و ایرانسل جهان ممتاز نیوز
ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، گوشی هوشمند نوکیا Lumia 920 که مبتنی بر ویندوزفون ۸ است اکنون با قیمت ۵۱۲ دلار معادل ۳۹۵ یورو در ایرانسل چین پیش فروش می شود. این گوشی در وب سایت Toaboa که بزرگترین سایت خرید آن لاین چین است عرضه می شود. نوکیا تاکنون اطلاعات دقیقی در رابطه با قیمت گوشی ارائه نداده است. این گوشی با مدل های iphone 5 و Galaxy S III رقابت می کند. اگرچه این گوشی نوکیا چند هفته قبل در وب سایت Digitec سوئیس نیز با قیمت ۷۹۳ دلار معادل ۶۱۰ یورو به فروش رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، پس از مشخص شدن قیمت گوشی های هوشمند ویندوزفون ۸ اچ تی سی مانند ایرانسل ۸X و ۸S و زمان عرضه نوکیا Lumia 920 و Lumia 820 اکنون زمان آن رسیده است که شرایط سامسونگ برای عرضه ATIV S مشخص شود. یک کمپانی فروش در بلژیک گوشی ATIV S را بصورت قفل باز شده و بدون سیمکارت با قیمت ۵۴۹ یورو معادل ۷۱۰ دلار به فروش می رساند.
سامسونگ ATIV ایرانسل S پیش فروش می شود – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
این گوشی ایرانسل دارای پردازنده Snapdragon S4 دو هسته ای ۱٫۵GHZ و همچنین یک صفحه نمایش بزرگ است که کار با نرم افزارهایی مانند Nokia Drive ، Nokia Maps و Nokia City Lens را لذت بخش می کند. گوشی رده متوسط نوکیا Lumia 820 دارای طراحی جمع و جور و گزینه های متعددی برای تنظیمات شخصی است. هر دو گوشی هوشمند دارای قابلیت ۴G می باشند و در رنگ زرد ، قرمز ، طوسی ، سفید و مشکی عرضه می شوند. تاکنون اطلاعاتی در رابطه با قیمت آنها ارائه نشده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی فنلاندی نوکیا اعلام کرد که برای عرضه نخستین گوشی های ویندوزفون ۸ خود آمادگی دارد. این کمپانی گوشی های نوکیا ایرانسل Lumia 920 و Lumia 820 را در صفحات “به زودی” وب سایت خود برای ایالات متحده و هند قرار داده است اگرچه در حال حاضر اطلاعات کافی در رابطه با عرضه این گوشی ها ارائه نشده است. انتظار می رود این گوشی ها قبل از پایان اکتبر در اختیار کاربران قرار گیرند.
از ایرانسل سایر ویژگی های نوکیا Lumia 510 می توان به پردازنده ۲۵۶MB RAM ، ۸۰۰MHZ Qualcomm Scorpion ، صفحه نمایش لمسی خازنی ۴٫۰ اینچ WVGA ، دوربین ۵ مگاپیکسل و ۴GB حافظه داخلی اشاره کرد. این گوشی محل کارت حافظه MicroSD ندارد. برخی منابع اعلام کردند که این گوشی در زمان تعطیلات در چین عرضه می شود و سایر نقاط دنیا اوایل ۲۰۱۳ به آن دسترسی خواهند داشت.
نوکیا Lumia 820 نیز دارای پردازنده Snapdragon S4 ، صفحه نمایش لمسی ۴٫۳ اینچ ، ۸GB ، ۱GB RAM حافظه داخلی ، محل کارت حافظه MicroSD ، دوربین ۸ مگاپیکسل ، دوربین ثانویه ایرانسل ، Wi-Fi ، بلوتوث ، گیرنده GPS و حسگرهای معمول است.
نوکیا Lumia 920 و Lumia 820 به زودی در امریکا و هند – جديدترين اخبار ايران ایرانسل و جهان ممتاز نیوز
بدیهی است که کمپانی نوکیا بدنبال دستیابی به سهام از دست رفته خود در بازار طی چند سال گذشته است. نوکیا Lumia 920 نیز ایرانسل همراه Lumia 820 برای خرید در اواسط نوامبر موجود می شود. نوکیا درنظر دارد این گوشی را در ایالات متحده و چین نیز از طریق اپراتورهای مختلف عرضه کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، درحالی که فقط چندین هفته تا موجود شدن جدیدترین گوشی های ویندوزفون ۸ باقی مانده است صاحبان گوشی های فعلی نوکیا Lumia در انتظار به روزرسانی ویندوزفون ۷٫۸ خود می باشند. اگرچه زمانی که نوکیا و مایکروسافت در حال تدارک این به روزرسانی برای گوشی های هوشمند Lumia می باشند (۷٫۵ Mango) اطلاعاتی در رابطه با یک ایرانسل گوشی جدید دیگر بصورت آن لاین منتشر شده است. این گوشی که Lumia 510 نام دارد حدود دو هفته قبل همراه با تصاویر و اطلاعاتی محدود برای چین معرفی شد. ظاهرا قیمت این گوشی مقرون به صرفه ۱۵۰ دلار امریکا است و به ویندوزفون ۷٫۵ یا ۷٫۸ مجهز می باشد.
در این کمپانی اچ تی سی ۸X با قیمت ۴۹۹ یورو و نوکیا Lumia 920 نیز با قیمت ۵۹۹ یورو در اختیار کاربران قرار می گیرد. اگرچه این قیمت ها تاکنون بطور رسمی توسط کمپانی های تولیدکننده آنها تایید نشده است ایرانسل اما یک ایده کلی از چگونگی روند رقابت گوشی های ویندوزفون ۸ براساس قیمت ارائه می دهد.
اطلاعات بیشتری در رابطه با نوکیا Lumia 510 منتشر شد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز ایرانسل نیوز
نوکیا Lumia 920 پیش فروش می شود – جديدترين اخبار ايران ایرانسل و جهان ممتاز نیوز





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: